Πέμπτη 15 Απριλίου 2010



Δημόσια καταγγελία του Σέρβου Μοναχού Αντώνιου:


Εάν υπερισχύσουν οι Οικουμενιστές, ο Ειρηναίος Μπούλοβιτς και ο Ιγνάτιος Μίντιτς (Μπρανίτσεβο), εμείς θα πάμε στα βουνά

--------------------------------------------

Ο μοναχός Αντώνιος βρίσκεται στο Βελιγράδι και προσπαθεί να συντάξη Διαμαρτυρία η οποία θα καλεί τα μέλη της Ιεραρχίας να διαφυλα΄ξουν την ενότητα της Εκκλησίας.


Η συλλογή αρχίζει από την Πέμπτη της Διακαινησίμου 9 Απριλίου και θα κρατήση εως ότου κρατήση η συνεδρίασι της Ιεραρχίας 25 μεχρι τέλη Απριλίου.

Και έτσι σε δημόσιους χώρους στις πόλεις θα γίνη συλλογή υπογραφών.


Καλεί τους επισκόπους να διαφυλάξουν την Πίστι, και να επιτρέψουν στον Αρτέμιο να γυρίση στην έδρα του.


Καλεί τις Κρατικές αρχές να μην πιέζουν την Ιερά Σύνοδο με τις αιτήσεις τους.


Ο επίσκοπος Αρτέμιος εχει την υποστήριξι της πλειοψηφίας των μοναχων όλης της Σερβίας.

Οσο ο Αρτέμιος ενοχλούσε με τις αντιοικουμενιστικές θέσεις του, τοσο ενοχλούμε και εμείς οι ίδιοι οι μοναχοί που βρισκόμαστε σε ομοφωνία μαζί του.


Αυτή η εξέλιξι της υπόθεσης προέρχεται από το Κράτος και από την Διαρκή Ιερά Σύνοδο και από την μονή Ντέτσανι και μάλιστα από τον επίσκοπο Θεοδόσιο Λίπλαν (πνευματικοπαίδι του Αρτέμιου).


Αυτή η υπόθεσι έιχε προγραμματισθη από χρόνια.


Το σωστό θα ήταν να πούμε ότι η απομάκρυνσι του Αρτέμιου συνιστά την κατάκτησι μιάς μητροπόλεως η οποία δεν συμμορφώθηκε στο Οικουμενιστικό μέλλον της Εκκλησίας.


Αυτή η υπόθεσι είναι Κρατικοσυνοδική υπόθεσι και μέσω του Κράτους μπαίνει μετά στο λαό η Παγκοσμιοποίησι.


Ενώ μέσω της Εκκλησίας μπαίνει μέσα ο Οικουμενισμός.


Ο π. Συμεών που καταδικάστηκε εκ των προτέρων ως ένοχος, ήταν μία πρόφασι γιά να αρχίσουν την απομάκρυνσι του Αρτεμίου και του μοναχισμού του.

Εάν δεν κατηγορούσαν τον Συμεών, θα εύρισκαν οτιδήποτε άλλο.


Ο επίσκοπος Αρτέμιος εδώ και χρόνια είναι εμπόδιο γιά τις αιρετικές τάσεις μέσα στην Σερβία.

Ενώ πολλοί άλλοι επίσκοποι είναι ήδη Οικουμενιστές.

Και αυτή είναι η αιτία της απομάκρυνσης από την μητρόπολί του.


Η πιό σωστή αιτία ειναι, να έλθη ο Πάπας στη Σερβία.


Ο μακαριστός Παύλος όταν κατάλαβε οτι κοντεύει να πεθάνη αντιστάθηκε στις πιέσεις στις οποίες κάποιες φορές παλαιότερα υπέκυπτε.

Τελευταία όμως αντιστάθηκε στις πιέσεις, οι οποίες προέρχονταν από την μητρόπολι Νόβισαντ (Ειρηναίο Μπούλοβιτς), με σκοπό τον ερχομό του Πάπα.

Μόλις αντιστάθηκε δημοσίως ο Παύλος, τον έστειλαν στο νοσοκομείο.

Ερώτημα μεγάλο εδώ.

Αυτό κυκλοφορούσε όταν ακόμη ήταν επί δύο χρόνια στο νοσοκομείο.

Απλά ηταν γέρος και όχι άρρωστος.

Εγώ υποψιάζομαι γιά την μακροχρόνια κράτησί του στο νοσοκομείο και αμφιβάλλω και για την κοίμησί του.

Ναι, εχω ιδιαίτερες αμφιβολίες.


Και όλα αυτά διότι βιάζονται να έλθουν στην αγκαλιά του Πάπα και στους Μασώνους.


Για τον Γιέφτιτς: Ο λαός της Ράσκας καταλαβαίνει ότι δεν είναι σωστός, και για να καταλάβουν πόσο ο λαός δέχτηκε τον τοποτηρητή πρέπει να κοιτάξουμε τις Κυριακές.


Ο κόσμος που έως τώρα πήγαινε στις εκκλησίες, τώρα δεν πηγαίνει.

Ενώ αυτοί που πηγαίνουν τώρα, έρχονται με τις εντολές του Γιέφτιτς.

Διατάζει τους δασκάλους της περιοχής να φέρουν τα παιδιά και κόσμο στην εκκλησία.

Πράβδα =Δικαιοσυνη - Βελιγραδιου 27-28 Μαρτίου 2010

1 σχόλιο:

  1. Δείτε υποστηρικτή του πρ.Ερζεγοβίνης Αθανασίου
    http://nikopoulos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου