Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010



«Φαναριώτικη

Ορθοδοξία»


του Θεολόγου κ. Ιωάννη Τάτση

Η Κυριακή της Ορθοδοξίας λειτουργεί για τους οικουμενιστές ως ημέρα κρίσεως για τα φιλοπαπικά και φιλοπροτεσταντικά τους παραστρατήματα.
Μόνη «άμυνά» τους στον έλεγχο της συνειδήσεως είναι η στροφή με μανία εναντίον όσων υπερασπίζονται αυτό που τους ελέγχει, την πατερική Ορθοδοξία.

Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Και κάθε πιστός θα ανέμενε πατριαρχικούς πανηγυρικούς λόγους για το θρίαμβο της Ορθοδοξίας, εγκώμια των αγωνιστών της Πίστεως και καταδίκη της πλάνης και της αίρεσης. Το σύγχρονο όμως Φανάρι εκπέμπει άλλο φως, αποπροσανατολιστικό.
Η Πατριαρχική και Συνοδική εγκύκλιος του Οικουμενικού Πατριαρχείου για την Κυριακή της Ορθοδοξίας περιείχε πνεύμα διαλόγου, καταλλαγής, προσέγγισης και συνάντησης με τους αιρετικούς Παπικούς και πνεύμα αποδοκιμασίας των αγωνιστών κληρικών, μοναχών και λαϊκών της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Μιλώντας για τους Ορθόδοξους πιστούς που δεν ανέχονται τα οικουμενιστικά του ανοίγματα ο Πατριάρχης είπε μεταξύ άλλων:

«οἱ πολέμιοι κάθε προσπαθείας ἀποκαταστάσεως τῆς ἑνότητος μεταξὺ τῶν χριστιανῶν ὑψώνουν τοὺς ἑαυτούς των ὑπεράνω τῶν Ἐπισκοπικῶν Συνόδων τῆς Ἐκκλησίας μὲ κίνδυνον νὰ δημιουργήσουν σχίσματα μέσα εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν. Εἰς τὴν πολεμικήν των αὐτὴν οἱ ἐπικρίνοντες τὴν προσπάθειαν ἀποκαταστάσεως τῆς ἑνότητος τῶν χριστιανῶν δὲν διστάζουν ἀκόμη καὶ νὰ διαστρέφουν τὴν πραγματικότητα, διὰ νὰ παραπλανήσουν καὶ ἐξεγείρουν τὸν πιστὸν λαόν».

Η σκληρή πατριαρχική γλώσσα που ήθελε να «τσακίσει τα κόκκαλα» των αγωνιστών της Ορθοδοξίας, παραπλανώντας και παρερμηνεύοντας τις ενέργειές τους, αποκάλυψε την έκδηλη πλέον ανησυχία των Φαναριωτών και όλων των οικουμενιστών ενώπιον της διαφαινόμενης καθολικής αποδοκιμασίας των φιλοπαπικών τους σχεδιασμών.
Ο πιστός λαός με την ευλογημένη εργασία όλο και περισσότερων κληρικών και λαϊκών, τα αγωνιστικά άρθρα στον εκκλησιαστικό τύπο και το διαδίκτυο και τη γνωστή πλέον «Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού» αφυπνίζεται.

Οι οικουμενιστές αντιλαμβάνονται πλέον ότι ο λαός δεν θα τους επιτρέψει τον ταχύ, όπως σχεδίαζαν, εναγκαλισμό με τον Πάπα.
Και γι’ αυτό, μάλλον εκνευρισμένοι και ανήσυχοι, με απειλές, απαξιωτικές εκφράσεις και ανακρίβειες, κάποτε δε και με συκοφαντίες βάλλουν εναντίον των αγωνιστών πιστών που συμβάλλουν στην αφύπνιση του ορθόδοξου λαού.
Όσο όμως πιο πολύ φωνάζουν για εκφοβισμό, τόσο πιο πολύ θάρρος δίνουν στους αγωνιστές πιστούς, που πλέον συγκροτούν ισχυρό ορθόδοξο τείχος, αδιαπέραστο από τις οικουμενιστικές επιθέσεις.

Στους επικριτικούς πατριαρχικούς λόγους, στις οικουμενιστικές βουλές και τα σχέδια αλλά και στις απειλές εναντίον τους οι πιστοί με θάρρος απαντούν με τον ψαλμικό λόγο του Μεγάλου Αποδείπνου:

«Καὶ λόγον, ὃν ἐὰν λαλήσητε, οὐ μὴ ἐμμείνῃ ἐν ὑμῖν. Καὶ ἣν ἂν βουλὴν βουλεύσησθε, διασκεδάσει Κύριος. Τὸν δὲ φόβον ὑμῶν οὐ μὴ φοβηθῶμεν, ουδ' οὐ μὴ ταραχθῶμεν. Ὅτι μεθ' ἡμῶν ὁ Θεός»
.

2 σχόλια:

  1. Η φαναριώτικη Ορθοδοξία δεν είναι καινούριο φρούτο. Είναι παμπάλαιο και έχουμε πολλούς προκατόχους του Βαρθολομαίου, που έκαναν τα ίδια και χειρότερα:

    Τι λέει ο Όρος των αγίων και θεοφόρων Πατέρων της Δ΄ Οικουμενικής; "Επόμενοι τοίνυν τοις αγίοις Πατράσιν.....". Δυστυχώς, η Ρώμη έβγαλε δικό της Όρο: "Επόμενοι τοίνυν της αποστολικής καθέδρας.....".

    Ποιοί συμφώνησαν με τον όρο της Ρώμης; Δυστυχέστατα, πολλοί προκάτοχοι του Βαρθολομαίου. Τρεις περιπτώσεις από τις πολλές:

    1/ Ο λίβελλος του Ορμίσδα, που ήταν επίσημη αξίωση αποδοχής του παπικού πρωτείου, περιείχε τις φράσεις: «επόμενοι εν πάσι τω αποστολικώ θρόνω και κηρύσσοντες αυτού πάσας τας διατάξεις» (Πισιδίας Μεθόδιου, Έλληνες και Λατίνοι, σελ. 66). Ο λίβελλος, με κάποιες μικρές τροποποιήσεις έγινε δεκτός από τον Ακάκιο και τη Σύνοδο του Πατριαρχείου και έτσι έληξε το Σχίσμα μεταξύ των Εκκλησιών.

    2/ Ο άγιος Ανατόλιος κατηγορείται για δειλία στην απάντησή του προς τον Πάπα Λέοντα Α΄ για τον κη΄ κανόνα της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου κι’ ακόμη, γιατί βεβαίωσε τον πάπα πως άνευ της εγκρίσεώς του ουδείς από τους κανόνες θα εφαρμοσθεί (ως ανωτέρω, σελ. 66).

    3/ Ο άγιος Ιγνάτιος υπέγραψε το λίβελλο Αδριανού Β΄, στη σύνοδο του 870 (Ιγνατιανή) με την οποίαν αναγνωριζόταν το πρωτείο δικαιοδοσίας του πάπα Ρώμης. Στο λίβελλο αυτό, ο πάπας Αδριανός Β΄ αποκαλείται «δέσποτας ισάγγελος» και «αγιώτατος δεσπότης, μεγάλος αρχιερεύς και οικουμενικός Πάπας» και ο θρόνος της Ρώμης «κορυφαιότατος αποστολικός θρόνος» και οι πατέρες υπέγραψαν, ότι «ακολουθούμεν την του αποστολικού θρόνου αυθεντίαν». Τον λίβελλο υπέγραψαν άπαντες οι παριστάμενοι επίσκοποι των πέντε πατριαρχείων (ως ανωτέρω, σελ. 115).

    Όλα αυτά και άλλα πολλά σφάλματά μας προβάλλει η αιρετική πλέον Ρώμη και εμείς δεν εννοούμε να συνετισθούμε.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου