Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010












Ο Στρατηγός

Μακρυγιάννης,

ΣΗΜΕΡΑ φωνάζει


από τον τάφο του:


ΝΤΡΟΠΗ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

ΟΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ

ΝΑ ΚΑΜΟΥΝ

ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΛΙΟΨΑΘΑ


Φραγγεμένους μας θέλουν

τα τσογλάνια

του τρισκατάρατου Πάπα


«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου,

θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»

Τότε, εκεί που καθόμουν εις το περιβόλι μου και έτρωγα ψωμί, πονώντας από τις πληγές, όπου έλαβα εις τον αγώνα και περισσότερο πονώντας δια τις μέσα πληγές όπου δέχομαι δια τα σημερινά δεινά της Πατρίδος, ήλθαν δύο επιτήδειοι, άνθρωποι των γραμμάτων, μισομαθείς και άθρησκοι, και μου ξηγώνται έτσι:

«Πουλάς Ελλάδα, Μακρυγιάννη».

Εγώ, στην άθλιαν κατάστασίν μου, τους λέγω:

«Αδελφοί, με αδικείτε. Ελλάδα δεν πουλάω, νοικοκυραίγοι μου. Τέτοιον αγαθόν πολυτίμητον δεν έχω εις την πραμάτειαν μου. Μα και να τό’ χα, δεν τό’ δινα κανενός. Κι’ αν πουλιέται Ελλάδα, δεν αγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τον κόσμον εσείς λογιώτατοι, να μην θέλει να αγοράσει κάτι τέτοιο».

Έφυγαν αυτοί. Κι’ έκατσα σε μίαν πέτραν μόνος και έκλαιγα. Μισός άνθρωπος καταστάθηκα από το ντουφέκι του Τούρκου, τσακίστηκα εις τις περιστάσεις του αγώνα και κυνηγιέμαι και σήμερον. Κυνηγιώνται και άλλοι αγωνιστές πολύ καλύτεροί μου, διότι εγώ είμαι ο τελευταίος και ο χειρότερος. Και οι πιο καλύτεροι όλων αφανίστηκαν.

Αυτοί που θυσίασαν αρετή και πατριωτισμόν, για να ειπωθεί ελεύτερη η Ελλάδα κι’ εχάθηκαν φαμελιές ολωσδιόλου, είπαν να ζητήσουν ένα αποδειχτικόν που να λέγει ότι έτρεξαν κι’ αυτοί εις την υπηρεσίαν της Πατρίδος και Τούρκο δεν άφηκαν αντουφέκιγο.

Πήγε να’ νεργήσει η Κυβέρνηση και βγήκαν κάτι τσασίτες και σπιγούνοι, που δουλεύουν μίσος και ιδιοτέλεια, και είπαν «όχι». Και είπαν και βρισιές παλιές δια τους αγωνιστές. Για να μην πάρουν το αποδειχτικόν, ένα χαρτί που δεν κάνει τίποτες γρόσια.

Πατρίδα να θυμάσαι εσύ αυτούς όπου, δια την τιμήν και την λευτερίαν σου, δεν λογάριασαν θάνατο και βάσανα.

Κι’ αν εσύ τους λησμονήσεις, θα τους θυμηθούν οι πέτρες και τα χώματα, όπου έχυσαν αίματα και δάκρυα.

Θεέ, συχώρεσε τους παντίδους, που θέλουν να μας πάρουν τον αγέρα που αναπνέομεν και την τιμήν που με ντουφέκι και γιαταγάνι πήραμε. Εμείς το χρέος, το κατά δύναμιν, επράξαμεν. Και αυτοί βγήκαν σήμερον να προκόψουν την Πατρίδα. Μας γέμισαν φατρία και διχόνοιαν.

Και την Πατρίδα δεν την θέλουν Μητέρα κοινή. Αμορόζα εις τα κρεβάτια τους την θέλουν. Γι’ αυτό περνούν και ρεθίζουν τον κόσμον με τέχνες και καμώματα.

Και καζαντίσαν αυτοί πουγγιά και αγαθά και αφήκαν τους αγωνιστές, τις χήρες και τα ορφανά εις την άκρην. Αυτοί είναι οι ανθρώπινοι λύκοι, που φέραν δυστυχήματα και κίντυνον εις τον τόπον. Ας όψονται.

Τότε που η Τουρκιά εκατέβαινε από τα ντερβένια και ολίγοι έτρεχαν με ολίγα ντουφέκια, με τριχιές δεμένα, να πολεμήσουν, θέλοντας λευτεριάν ή θάνατον, οι φρόνιμοι ασφάλιζαν τις φαμελιές τους εις τα νησιά κι’ αυτοί τρέχαν εις ρεματιές και βουνά, μη βλέποντας ποτέ Τούρκου πρόσωπον. Κι’ όταν ακούγαν τα ντισμπάρκα των Τούρκων, τρέχαν μακρύτερα. Τώρα θέλουν δικήν τους την Πατρίδα και κυνηγούν τους αγωνιστές.

Εγίναμε θηρία που θέλουν κριγιάτα (κρέατα) ανθρωπινά να χορτάσουν. Και χωρίζουν τον κόσμον σε πατριώτες και αντιπατριώτες. Αυτοί γίναν οι σημαντικοί της Πατρίδος και οι άλλοι να χαθούν. Δεν ξηγιώνται γλυκότερα να φυλάξωμεν Πατρίδα και να δούμεν λευτερίαν πραγματικήν. Ρωμαίγικον δεν φτιάχνεται χωρίς ούλλοι να θυσιάσουν αρετήν και πατριωτισμόν. Και χωρίς να πάψει η μέσα, η δική μας τυραγνία.

Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον.

Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον.

Και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα:

«Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα;

Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν έχομεν.

Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα.

Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».

Ένας δικός μου αγωνιστής μου έφερε και μου διάβασεν ένα παλαιόν χαρτί, που έγραψεν ο κοντομερίτης μου Άγιος παπάς, ο Κοσμάς ο Αιτωλός.

Τον εκρέμασαν εις ένα δέντρον Τούρκοι και Εβραίοι, διότι έτρεχεν ο ευλογημένος παντού και εδίδασκεν Ελλάδα, Ορθοδοξία και Γράμματα.

Έγραφεν ο μακάριος εκείνος ότι:

«Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν μου και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω.

Το να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω».

Το χαρτί του πατέρα Κοσμά έβαλα και μου το εκαθαρόγραψαν. Και το εκράτησα ως Άγιον Φυλαχτόν, που λέγει μεγάλην αλήθειαν. Θα πω να μου γράψουν καλλιγραφικά και τον άλλον αθάνατον λόγον του, «τον Πάπαν να καταράσθε ως αίτιον».

Θέλω να το βλέπω κοντά στα’ κονίσματά μου, διότι τελευταίως κάποιοι δικοί μας ανάξιοι λέγουν ότι αν τα φτιάξουμε με τον δικέρατον Πάπαν, θα ολιγοστέψουν οι κίντυνοι, τα βάσανα και η φτώχεια μας, τρομάρα τους.

Και είπαν οι άθρησκοι που εβάλαμεν εις τον σβέρκο μας να μη μανθάνουν τα παιδιά μας Χριστόν και Παναγίαν, διότι θα μας παρεξηγήσουν οι ισχυροί.

Και βγήκαν ακόμη να’ ποτάξουν την Εκκλησίαν, διότι έχει πολλήν δύναμη και την φοβούνται.

Και είπαν λόγια άπρεπα δια τους παπάδες.

Εμείς, με σκιάν μας τον Τίμιον Σταυρόν, επολεμήσαμεν ολούθε, σε κάστρα, σε ντερβένια, σε μπογάζια και σε ταμπούργια.

Και αυτός ο Σταυρός μας έσωσε.

Μας έδωσε την νίκη και έχασε (οδήγησε σε ήττα) τον άπιστον Τούρκον. Τόση μικρότητα στον Σταυρό, τον σωτήρα μας!

Και βρίζουν οι πουλημένοι εις τους ξένους και τους παπάδες μας, τους ζυγίζουν άναντρους και απόλεμους.

Εμείς τους παπάδες τους είχαμε μαζί εις κάθε μετερίζι, εις κάθε πόνον και δυστυχίαν.

Όχι μόνον δια να βλογάνε τα όπλα τα ιερά, αλλά και αυτοί με ντουφέκι και γιαταγάνι, πολεμώντας σαν λεοντάρια.

Ντροπή Έλληνες!

18 σχόλια:

  1. Δεν κατάλαβα τί θέλετε να πείτε για το θέμα που Καζίνου που έχετε δίπλα δεξιά. Εσείς ψέγετε τις αποφάσεις των κυβερνησεων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ που άκουσαν τον Μητροπολίτη Αυγουστίνο Καντιώτη;; Βλέπω καλά στα μάτια μου; Τις κατηγορείτε επειδή "έκαναν γαργάρα το θέμα" ακούγονταν τον Μητροπολίτη, έστω και λόγω πολιτικού κόστους; Είναι δυνατόν;
    Πάνω απο όλα είναι τα λεφτά -που θα πληρώσουμε- για εσάς; Το ότι σώθηκαν τόσες οικογένειες τόσα χρόνια που δεν λειτουργούσε, δεν είναι επιτυχία;
    Κρίμα. Αλλά όταν φιλοξενείτε αισχρές απόψεις τί να περιμένω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι, ντροπή Έλληνες που επιτρέψατε σε ορισμένους παπάδες να συμπράξουν στα παρακάτω αίσχη:

    Το 1833 δημιουργήθηκε η Αυτοκέφαλος Εκκλησία του Βασιλείου της Ελλάδος, η οποία διοικείται υπό διαρκούς πενταμελούς Ι. Συνόδου του Βασιλείου της Ελλάδος (!!!), τα μέλη της οποίας διορίζονται από την Κυβέρνηση και ορκίζονται πίστη στον Βασιλέα. Διαβάζουμε στο σχετικό νόμο:

    «Άρθρον 1. ….. Η Ορθόδοξος Ανατολική Αποστολική Εκκλησία του Βασιλείου της Ελλάδος, εν πνεύματι μη αναγνωρίζουσα άλλην κεφαλήν, παρά τον θεμελιωτήν της Χριστιανικής Πίστεως, τον Κύριον και Σωτήρα ημών Ιησούν Χριστόν, κατά δε το διοικητικόν μέρος έχουσα αρχηγόν τον Βασιλέα της Ελλάδος, είναι αυτοκέφαλος και ανεξάρτητος από πάσης άλλης εξουσίας, φυλαττομένης απαραχαράκτου της δογματικής ενότητος, κατά τα παρά πασών των Ορθοδόξων Ανατολικών Εκκλησιών ανέκαθεν πρεσβευόμενα.

    Άρθρον 2. Η υπερτάτη Εκκλησιαστική εξουσία εναπόκειται, υπό την του Βασιλέως κυριαρχίαν, εις χείρας Συνόδου διαρκούς, φερούσης το όνομα «Ιερά Σύνοδος του Βασιλείου της Ελλάδος». Ο Βασιλεύς προσδιορίζει δι’ οργανικού διατάγματος την Γραμματείαν της Επικρατείας, ήτις θέλει ενεργεί τα της κυριαρχίας ταύτης και υπό την οποίαν θέλει διατελεί κατά τούτο η Σύνοδος…..»

    Στη Σύνοδο παρεδρεύει ο Βασιλικός Επίτροπος, κάθε πράξη δε εν απουσία του είναι άκυρη, καμία δε πράξη της δεν ισχύει άνευ εγκρίσεως της Κυβερνήσεως. Οι Αρχιερείς διορίζονται από την Κυβέρνηση κατά πρόταση της Συνόδου και με τον ίδιο τρόπο μετατίθενται, παύονται ή εκπίπτουν της θέσης τους. Αλληλογραφία της Συνόδου με άλλες Εκκλησίες επιτρέπεται μέσω της Γραμματείας της Επικρατείας.

    Αυτή η κατάσταση διήρκεσε 15 χρόνια, μέχρις ότου αναγνωρίσθηκε η Εκκλησία αυτή με άλλους όρους από το Οικουμενικό Πατριαρχείο.

    Συμπέρασμα: Υπήρξε Ορθόδοξη Εκκλησία της οποίας αρχηγός ήτανε ένας αιρετικός παπικός!!! Υπάρχει χειρότερο κατάντημα;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανωνυμε της 9,32 θάπρεπε νασαι ευγενεστερος.
    Κοιταξε ποια είναι η θέσι μας δίπλα δεξιά και στο τελος.
    Οσον αφορα την επιπληξι σου οτι "φιλοξενουμε αισχρες αποψεις, τι να περιμενεις;", μηπως κανεις λαθος;
    Μηπως εχεις κατι συγκεκριμενο να μας πης.
    Προσεχε γιατι γινεσαι αδικος και ψευδολογος.
    Το αθελα ή ηθελημενα θα μας πης εσυ ο ιδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οδυσσέα

    Μη λαμβάνεις υπόψη κακόβουλες απόψεις ανθρώπων με ύποπτα ελατήρια.

    Η προσοχή μας συγκεντρωμένη στα ουσιαστικά προβλήματα:

    Οικουμενισμος

    Νεωτερισμοί και μάλιστα Νεοβαρλααμισμός

    Σκληρός αλλά δίκαιος έλεγχος στο σημερινό εκκλησιαστικό καθεστώς που τσαλαπατά το δίκαιο

    Σκληρή αντιπολίτευση των σημερινών κυβερνώντων που επιδιώκουν την αποκοπή του έθνους μας από την Ορθόδοξη Εκκλησία

    Και παράβλεψε όσους δεν έχουν δουλειά να κάνουν και χτυπούν από εμπάθεια το σεβάσμιο Γέροντα Αυγουστίνο και τον σφαγιασμένο Μητροπολίτη Νικόδημο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οδυσσέα έτσι όπως το γράφεις
    "Μπροστά λοιπόν στον φόβο του Καντιώτη, του κύρους, της δύναμης και των ψήφων που έφερνε μαζί του, οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. έκαναν ….γαργάρα το θέμα του Καζίνο, με συνέπεια σήμερα να καλείται το δημόσιο να καταβάλλει 12 εκατ. Ευρώ.!!! Δηλαδή εμείς πληρώνουμε τις αποκοτιές και τα θολά πλάνα των πολιτικών!".
    φαίνεται σαν να κατηγορείς τις κυβερνήσεις επειδή άκουσαν τον π.Αυγουστίνο.
    Δεν ξεκαθαρίζεις τα πράγματα τί κακό έκαναν.
    Σε τί φταινε δεν μας λες. Είναι κακό που άκουσαν τον Γέροντα Αυγουστίνο; Είναι κακό;
    Διότι στην ουσία γι' αυτό τώρα θα πληρώσει το κράτος, επειδή άκουσαν -και καλά έκαναν - τον Γέροντα. Εσύ πού βλέπεις το κακό; Τί κακό έκαναν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιωργος απο Πολυγυρο21 Ιανουαρίου 2010 στις 10:27 μ.μ.

    Αγαπητοί αδελφοί.

    ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.

    Ειδα σε αυτά τα απίθανα που βάλατε του Μακρυγιάννη που μου φάνηκε σαν νάναι ζωντανός και να τα φωνάζει γιά μας τους Γραικύλους τους σημερινούς να λεει ότι τον έφεραν ένα χαρτί του ευλογημένου Αγίου Κοσμά και συνεχίζει:


    "Το χαρτί του πατέρα Κοσμά έβαλα και μου το εκαθαρόγραψαν.
    Και το εκράτησα ως Άγιον Φυλαχτόν, που λέγει μεγάλην αλήθειαν.
    Θα πω να μου γράψουν καλλιγραφικά και τον άλλον αθάνατον λόγον του,

    «τον Πάπαν να καταράσθε ως αίτιον».

    Θέλω να το βλέπω κοντά στα’ κονίσματά μου, διότι τελευταίως κάποιοι δικοί μας ανάξιοι λέγουν ότι αν τα φτιάξουμε με τον δικέρατον Πάπαν, θα ολιγοστέψουν οι κίντυνοι, τα βάσανα και η φτώχεια μας, τρομάρα τους".

    Στο προηγούμενο θέμα που ο Μενούνος βγάζει τον π. Αυγουστίνο γιά πλαστογράφο, αναφέρεται ακριβώς σε αυτήν την ίδια την προφητεία που τάχα πλαστογράφησε ο π. Αυγουστίνος.
    Είναι μία πολύ σημαντική ΜΑΡΤΥΡΙΑ του Μακρυγιάννη που έζησε κοντύτερα από μάς στον Αγιο.
    Και μαρτυρεί αυτήν ακριβώς την μαρτυρία που αμφισβητεί ο Μενούνος.
    Λοιπόν;
    Δεν είναι καταπληκτικό;
    Ποιός Αυγουστίνος λοιπόν πλαστογράφησε την προφητεία;
    Θα έπρεπε ο ψευτοϊστορικός ο Μενούνος να κατηγορήση τον Μακρυγιάννη ότι ... πλαστογράφησε τον Αγιο κοσμά.

    Και κάτι ακόμα.
    Και τότε ο Πάπας υπόσχονταν ότι θα βοηθούσε τους Ελληνας αγωνιστάς της σκλαβιάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγκλονιστικό το κείμενο του Μακρυγιάννη.

    Ευχαριστούμε Οδυσσεά για την ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Τελεβάντος πού βλέπει να δείχνει κάποιος εμπάθεια στον Γέροντα Αυγουστίνο;
    Εγω δεν βλέπω πουθενά στα σχόλια αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγγνώμη τώρα συνειδητοποίησα ό,τι ίσως πρόκειται για παρεξήγηση που φταίτε εσείς που δεν βάλατε με ίδιο χρώμα το όνομα του Βραχιολάκη με το κείμενο του. Εγώ νόμισα ότι ο Βραχιολάκης έγραψε το κείμενο με τα μαύρα γράμματα και τα μπλέ ανήκουν σε εσάς. Αν γράψατε εσείς τα μαύρα τότε λύνεται η παρεξήγηση για την οποία δεν φταίω εγώ.
    Εσείς φταίτε διότι και έχετε σε ίση απόσταση το όνομα του Βραχιολάκη απο το δικό σας και το δικό του κείμενο και δεν βάλατε με ίδιο χρωμα το ονομα και το κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστουμε τον Γιωργο απο τον Πολυγυρο για την αποκαλυπτικη του επισημανσι.

    ΟΝΤΩΣ ειναι αποκαλυπτικη.

    Ο κ. Μενουνος που ασχοληθηκε με τον αγιο Κοσμα και εγραψε και συγγραμμα δεν ανακαλυψε και δεν εκμεταλλευτηκε καθολου τον Μακρυγιαννη στην ...ερευνα του;;;
    Γιατι;
    Σκοπιμα το έκανε;
    Πως τολμησε να σκεφτη κατι τετοιο για τον αγνο αγνοτατο πατερα Αυγουστινο;
    Αντιζηλια;
    Τι αλλο να σκεφτω;
    Και ετσι εγινε ευκολος κατηγορος του π. Αυγουστινου οτι πλαστογραφησε τον Αγιο Κοσμα;
    Και αυτην την απαντησι στον π. Ειρηναιο Δεληδημο την δημοσιευσε στο περιοδικο ΤΑ ΝΕΙΑΤΑ.
    Απαραδεκτος ο "ερευνητης" Μενουνος.
    Μαλιστα τον αποκαλει και ο Δεληδημος ως πιο σωστο ερευνητη και αυτου του π. Αυγουστινου.

    Ιδου ομως που ερχεται ο θρυλικος και γενναιος Μακρυγιαννης που γεννηθηκε 10 χρονια μετα το μαρτυριο του Αγιου Κοσμα, του Διδαχου των Σκλαβωμενων ερχεται και μας βεβαιωνει την ακριβεια του χειρογραφου της προφητειας.
    Αυτον θαπρεπε ο Μενουνος να κατηγορηση για πλαστογραφο.

    Συγχωρειστε με για τις παρακατω σκεψεις μου.
    Ακουστε τι και πως το λεει:

    "Ένας δικός μου αγωνιστής μου έφερε και μου διάβασεν ένα παλαιόν χαρτί, που έγραψεν ο κοντομερίτης μου Άγιος παπάς, ο Κοσμάς ο Αιτωλός.

    Τον εκρέμασαν εις ένα δέντρον Τούρκοι και Εβραίοι, διότι έτρεχεν ο ευλογημένος παντού και εδίδασκεν Ελλάδα, Ορθοδοξία και Γράμματα.

    Έγραφεν ο μακάριος εκείνος ότι:

    «Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν μου και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω.

    Το να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω».

    Το χαρτί του πατέρα Κοσμά έβαλα και μου το εκαθαρόγραψαν.
    Και το εκράτησα ως Άγιον Φυλαχτόν, που λέγει μεγάλην αλήθειαν.
    Θα πω να μου γράψουν καλλιγραφικά και τον άλλον αθάνατον λόγον του, «τον Πάπαν να καταράσθε ως αίτιον».

    Θέλω να το βλέπω κοντά στα’ κονίσματά μου, διότι τελευταίως κάποιοι δικοί μας ανάξιοι λέγουν ότι αν τα φτιάξουμε με τον δικέρατον Πάπαν, θα ολιγοστέψουν οι κίντυνοι, τα βάσανα και η φτώχεια μας, τρομάρα τους".

    Ο αγιος Κοσμας ηταν κοντομεριτης του αγιου Κοσμα.
    Αρα το "παλαιο εγγραφο" του τοφερε καποιος πατριωτης κοντομεριτης του και συναγωνιστης του.
    Αρα ηταν αυθεντικο εγγραφο.
    Δεν ηταν απο καπου μακρυα και περιεφερετο αλλα ήταν ο Αγιος απο τα χωματα του και σιγουρα ηταν το αυθεντικο.
    Πιθανον να ηταν αυτο το ιδιο το "παλαιο εγγραφο" οπως το αποκαλει ο Μακρυγιαννης, αυτο το ιδιο το πρωτο εγγραφο, οπως το εγραψαν οι πρωτοι αντιγραφεις του Αγιου.
    Καθολου απιθανο.

    Απο αυτο το "παλαιο εγγραφο" το εβαλε και το καθαροεγραψαν, και το εβαλε στο καντηλι ως φυλαχτο.
    Και παρακατω λεει:

    "Θα πω να μου γράψουν καλλιγραφικά και τον άλλον αθάνατον λόγον του,
    «τον Πάπαν να καταράσθε ως αίτιον"".

    Το ακουσατε;
    Το διαβασατε;
    Ιδου η αυθεντικοτητα του χωριου που υπηρχε στο "παλαιο χειρογραφο", οπως λεει ο Μακρυγιαννης.

    Λοιπον, οπερ εδει δειξαι.
    Οι συγχρονοι ...ερευνητες να ψαχνουν καλυτερα στις πηγες και σε ολες τις πηγες, για να μην αυτο...εξευτελιζονται.

    Και κατι ακομα ...θαυματουργικο!

    Το κειμενο του Μακρυγιαννη το ειχα κρατημενο απο πολλους μηνες.
    Δεν το ειχα δωσει ιδιαιτερη σημασια.
    Θυμομουνα οτι ηταν ενα θαυμασιο κειμενο εναντιον ολων των Γραικυλων της εποχης μας αλλα τις λεπτομερειες δεν τις θυμομουν.
    Βαζοντας το πανω απο το κειμενο για τον π. Αυγουστινο περι της πλαστογραφιας του χωριου του Αγιου Κοσμα, διαβαζοντας το κειμενο βεβαιωθηκα οτι ηταν μια μεγαλη μαρτυρια και απαντησι στον Ειρηναιο Δεληδημο και στον Μενουνο.
    Και ηρθε πανω ακριβως στην ωρα του.
    Μας το θυμισε και ο Γιωργος απο τον Πολυγυρο και το χαρηκα πολυ.
    Ηταν θελω να πω, τελειως τυχαια η καταχωρησι πανω απο το κειμενο περι του π. Αυγουστινου.

    Ενα μικρο θαυματακι δεν ειναι αυτη η μαρτυρια που υπηρχε και δεν την βλεπαμε;
    Και ηρθε, ολως τυχαια στην ωρα της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου,θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν» .

    Αυτά γράφει ο Μακρυγιάννης. Δια τους μετα-ιστορικούς Έλληνες της νεορθοδοξίας, ο ατυχής Μακρυγιάννης ήταν θύμα της "νευροβιολογικής ασθένειας", που ονομάζεται θρησκεία! Αχ, καημένε Μακρυγιάννη, να μη ζεις σήμερα. Θα σε είχαν γιατρέψει οι θεολόγοι της "Νευροβιολογίας" και δεν θα έγραφες αυτά τα παλαβά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μακρυγιάννη (συνέχεια):

    3.- Αυτοαγιοποίηση του Μακρυγιάννη και ανώτερη τιμή σ’ αυτόν απ’ ότι στην ίδια τη Θεοτόκο.

    Μεταλληνός: (100,2) "Ο Παντοκράτορας επισκέπτεται τον Μακρυγιάννη και του λέγει: "Γιάννη, Γιάννη, Αγιάννη". Δίκαια διερωτάται ο Καθηγ. Σαββίδης με αφορμή το χωρίο αυτό, αν αυτοαγιοποιήθηκε ο Μακρυγιάννης. Τα λόγια όμως αυτά μπορούν να γίνουν δεκτά και να δικαιολογηθούν μόνο με την συνείδηση της ανάληψης μιας μοναδικής αποστολής, διαφορετικά είναι για ένα πιστό όπως ο Μακρυγιάννης, βλάσφημα. Ο Μακρυγιάννης όμως φαίνεται να τα καταφάσκει. Όπως καταφάσκει και τα ακόλουθα λόγια του "Παντοκράτορα". "Ήλθα και μόνος μου κάτω και εις την οικίαν σου. Δεν απόλαψε άλλος τοιούτως σε τούτην την ζωήν. Αυτό, μόνο εσύ". Ανάλογα ακούει και στο 119,25: Ο λόγος εκεί είναι για κάποιον, που άγιασε "στα ’99", και το οποίο πρώτος τον βλέπει ο Μακρυγιάννης. Η "Παναγία" (;) του λέγει: "Και δι’ όλα αυτά ο αφέντης μας τον είχε δοξάσει εις τα ζώντα του και απόλαψε όσα απόλαψες και θ’ απολάψεις ακόμα εσύ..... και είδετε εσείς οι μόνοι οι δυο όλα τα λαμπρότερα πράματα και μυστήρια του Θεού, όπου δεν τ’ απόλαψε η μητέρα του Χριστού, όταν ζούσε σ’ αυτείνη τη ζωή" (Θα ήταν μεγάλη βλασφημία για τον Μακρυγιάννη να δεχθεί ότι είναι ανώτερος και από την Θεοτόκο! Πως ήταν δυνατόν ποτέ να αποδεχθεί κάτι τέτοιο ένας πιστός σαν κι’ αυτόν; Το πράγμα μένει, αληθινά, ανεξήγητο και γι’ αυτό δεχόμαστε ανεπιφύλακτα την ερμηνεία του π. Θεόκλητου για παρόμοια σημεία των Ο-Θ). "Και όσα περικαλείσαι, όλα θα τα’ απολάψεις".

    4.- Μη φανέρωση οραμάτων του Μακρυγιάννη στον πνευματικό του

    Μεταλληνός: "Ο Μακρυγιάννης είναι ένας αγωνιζόμενος χριστιανός, που κινείται στο παραδοσιακό-κολλυβάδικο κλίμα, στη λαϊκή ησυχαστική παράδοση της εποχής του, με τις ελλείψεις που κάθε απλός πιστός μπορεί να παρουσιάζει. Δεν αλλάζει συνεπώς καθόλου η εικόνα, που έχουμε γι’ αυτόν. Η εμπειρία του "καλύπτει πλήρως το ήθος της Εκκλησίας" (π. Θεόκλητος). Πιστεύει, αγωνίζεται και εξομολογείται, κοινωνεί. Βέβαια το ερώτημα είναι, τι του έλεγε ο Πνευματικός του, ή - και - αν ο ίδιος ο Μακρυγιάννης φανέρωσε τα οράματά του στον Πνευματικό του, αφού η γυναίκα - ταχυδρόμος (Παναγία;) τον συμβούλευε να μην τα εξομολογείται (100,5/6)! Στο θέμα αυτό ο Στρατηγός έμεινε χωρίς έγκυρη και υπεύθυνη πνευματική καθοδήγηση".

    (Μελέτη του π. Γ. Μεταλληνού, πάνω στο έργο του στρατηγού Μακρυγιάννη: "Οράματα και Θάματα".

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μήπως πράγματι, ο μεγάλος αυτός ήρωας, υπήρξε θύμα της "νευροβιολογικής ασθένειας" και όχι μόνον έγραφε και κάποια παλαβά, αλλά τελικά έπεσε και στην αίρεση; Ας δούμε:

    1.- Όραμα του Μακρυγιάννη, όπου τοποθετείται εκ δεξιών του Πατρός

    Μακρυγιάννης: (203) "Πάγω εις το προκείμενον. Δεν ήθελα να γράψω οτ’ ήμουν εγώ, και πάλε με μάλωσε ο αφέντης μας. αφού με πήγαν πλησίον εις τον αφέντη μας, πέρασε ο Χριστός παρέκει, πλησίον εις την Θεοτόκον, και άφησε τον θρόνον άδειον αυτόν, και εις το δεξιόν του αφεντός μας μ’ έβαλαν εις τον θρόνον όπου καθέταν ο Χριστός, και ευτύς κατέβη ολίγον αυτός ο θρόνος από την γραμμή του αφεντός και του Χριστού και της Θεοτόκος. Σηκώνεται ο αφέντης μας και ο Χριστός και η Θεοτόκο και όλοι οι άγιοι και με βλόγησαν τρεις φορές. και τότε βγαίνει την κορόνα από το κεφάλι του ο αφέντης μας και μου τη βάνει, και μου δίνει και τον σταυρόν όπού’ χε εις το χέρι του με το φι και μου τον δίνει εις το χέρι μου το δεξί με το δεξί του χέρι. Πριν αυτά, έκαμα τρεις μετάνοιες και με ξαναβλόγησαν, μου δίνει και ένα λαμπρό σπαθί, και ένα είχε κόμπους και έστραφτε, και ο Χριστός με τον αφέντη μόβαλαν το στεφάνι αποπάνω την κορόνα, και με σταύρωσαν με αυτό. έβγαλε ο αφέντης μας ένα λαμπρόν δισκοπότηρον και με μετάλαβαν και μου το’ δωσε, βλογόντας όλοι.....".

    2.- Ο Μακρυγιάννης αδελφός του Χριστού και συνεταίρος και μέτοχος της Χάρης του Πατέρα

    Μακρυγιάννης: (210) "Η ωραιότης αυτείνη, οι μεγάλες λάψες λογής τω λογιώ, και εις την τάξη του ο αφέντης μας και η βασιλεία του εκείνος ο πληθυσμός λαμπρών προσώπων και εις τάξες. βλέπω και τον Μακρυγιάννη εις τον θρόνον εις τα δεξιά του αφεντός μας και ανάμεσα εις τον Χριστόν, και γράμματα εις το στήθος μου εκεί λαμπυρά και λένε: "Τέκνο μου εδικό μου και τέκνο της συναίστησής μου και αδελφός του μονογενή μου Χριστού, η αρετή σου και ο ’πέρτατός σου αγώνας, νύχτα και ημέρα, ετρύπησαν το σώμα σου και περικαλώντας εμέ και την βασιλείαν μου δια την πατρίδα σου και την θρησκεία σου, και γενικώς η ανθρωπότη να λευτερωθεί από την παΐδια του καταραμένου και να τσακίσω το όπλο του και την ασέβεια, να σωθούν η ανθρωπότης, όλο μου το πλάσμα μου, όποιας θρησκείας και αν είναι. ο Θεός είναι ένας και η βασιλεία μου, και ως τοιούτος ο Θεός και η βασιλεία μου. ο ουρανός και η γης σαλεύει, οι λόοι μου δεν σαλεύουν άπαντες σε όλες τις αιώνες, και δια τον αγώνα σου προς εμέ και αρετή σου δίνω τον λόγο μου, του Θεού, ό,τι εις το εξής ζητήσεις από μένα και της συναίστησής μου και του μονογενούς μου, του συνεταίρου σου, η αίτησή σου ό,τι ζητήσεις παρά μου και της βασιλείας μου, ο λόγος σου είναι λόγος μου και υπόσκεσή μου, αγαθό μου τέκνον, και άλλος ποτέ ούτε είδε αυτήν την χάρη, ούτε θα την ιδεί, μόνος είσαι εσύ. και η ’ποσκεσή μου είναι δική σου και των τέκνων σου, εις γενεά σε γενεές. Δεν μπορεί άλλος, ούτε να ’νεργήσει ούτε να το απολάψει. να μην περάσει ανθρώπου αυτείν’ η ιδέα, του είμαι πολέμιος εγώ, ο Θεός". Αφού ήταν αυτά τα γράμματα γράμματα εις το στήθος μου, οπού τήραγα εις τους ουρανούς, βλέπω τον ίδιον Μακρυγιάννη εκεί να βλογάει τον άλλον εδώ, με την κορόνα εις το κεφάλι του και με τον λαμπρόν σταυρόν εις το χέρι με το φι, και με βλογάει".

    (έπεται συνέχεια)

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι άγιοι δεν αυτοαγιοποιούνται και ούτε περιμένουν τους νεορθόδοξους να τους μελετήσουν, να τους ερευνήσουν, να τους αναλύσουν και στο τέλος να αποφανθούν για να πάρουν κι αυτοί κάποιο κομματάκι αγιότητας.

    Ας τους αφήσουμε στην ησυχία τους. Ο Μακρυγιάννης ήταν Μακρυγιάννης, ο Παπαδιαμάντης Παπαδιαμάντης, ο παπα Νικόλας Πλανάς παπα Νικόλας Πλανάς και ων ουκ έστι αριθμός άλλων. Αγίους έχουμε πολλούς, αλλά πόσους ανασταίνουμε (εντός και εκτός εισαγωγικών) εμείς σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λόγω εμπλοκής στο Διαδίκτυο, η σειρά των σχολίων αντεστράφη.

    Τα κείμενα πάρθηκαν από το σχετικό βιβλίο του νεοορθόδοξου π. Γ. Μεταλληνού, που δεν εννοεί να αφήσει τους αγίους στην ησυχία τους.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κανέναν από αυτούς δεν αγιοποίησα, ούτε και ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο. Άλλοι πήγαν να το κάνουν και σκόνταψαν στον Μακρυγιάννη, ίσως και στον Παπαδιαμάντη. Το κυριότερο δε, ούτε μου πέρασε από το μυαλό, με εφόδιο τα διαγνωστικά εργαλεία της Νευροβιολογίας να τους απορρίψω ή να τους εγκρίνω. Αν ήταν έτσι, θα πρέπει να "αποστυλώσουμε" και όλους τους αγίους στυλίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κ.Χριστουδουλιδη αμφισβητείται την αγιότητα του αγίου Νικολάου Πλανά; Καλά κατάλαβα; Μήπως επειδή είναι με το Νέο Ημερολόγιο το κάνετε αυτό -αν το κάνετε-;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και ως προς εσένα, που νομίζεις ότι αμφισβητώ την αγιότητα του παπα Νικόλα Πλανά, μάθε πως αν δεν ήταν, αυτός εγώ σήμερα δεν θα υπήρχα. Τέλος, αυτό (αυτά) και μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου