========================================
Μετά την υποδοχή του Οικουμενιστή Πατριάρχη, τώρα υποδοχή και του Πατριάρχου των αιρετικών Αρμενίων κ. Αράμ του Α΄.
Οἱ Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι
ἀνενόχλητοι ἀπὸ Ἱ. Σύνοδο, ἀπὸ σιωπῶντες ἢ ἀντι-Οἰκουμενιστές συνεπισκόπους τους,
ἀρνοῦνται τὴν Ὀρθοδοξία, γιὰ νὰ ἀρέσουν στὸν Οἰκουμενιστὴ Πατριάρχη, ποὺ ἤδη ἐπισκέπτεται
τὶς Μητροπόλεις τους! Ὄχι μόνον δὲν ἀποφεύγουν τὴν ἐπικοινωνία μὲ τὸν ἀρχι-Οἰκουμενιστὴ
Πατριάρχη, ὄχι μόνο τὸν ὑποδέχονται μετὰ φανῶν καὶ λαμπάδων στὶς Μητροπόλεις
τους, ἀλλὰ ἑτοιμάζουν ὑποδοχὴ καὶ στὸ οἰκουμενιστικὸ ταῖρι του, τὸν αἱρετικὸ μονοφυσίτη
Πατριάρχη Ἀράμ!
Φανταστεῖτε (ὅσοι ἤδη μορφάζετε γιὰ τὴν «ἀσέβεια» πρὸς τοὺς τάχα Ὀρθόδοξους
Ἐπισκόπους τῆς Θράκης), νὰ ἐπισκεπτόταν ὁ Ἄρειος,
ὁ Νεστόριος, ὁ Βαρλαὰμ κάποια τοπικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, καὶ οἱ τότε ὁμολογητὲς Ἐπίσκοποι
νὰ τοῦ ἑτοίμαζαν τέτοια ὑποδοχή!
Τὸ σχόλιο τῆς "κατάνυξις"
Σχόλιο
Κατάνυξης: Εκφράζουμε την απεριόριστη λύπη μας, την ιερή
οργή μας καθώς και την διαμαρτυρία μας προς την Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως
και τον προκαθήμενο αυτής σεβασμιώτατο μητροπολίτη κ. Άνθιμο. Είναι ντροπή σας
να αποκαλείτε ως Ορθόδοξη Εκκλησία την εκκλησία των μονοφυσιτών Αρμενίων. Για
τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας, η εκκλησία των Αρμενίων είναι αιρετική
και φυσικά ΟΧΙ Ορθόδοξη, καταδικασμένη από τις αποφάσεις των Οικουμενικών
Συνόδων. Επιτέλους, απορούμε με τους υπευθύνους της Μητροπόλεως
Αλεξανδρουπόλεως, έχουν χάσει εντελώς το κριτήριο της Ορθοδόξου
πνευματικότητας; Δε θα βρεθεί κάποιος να διορθώσει τις κατά καιρόν αστοχίες
τους; Είναι βεβαίως πασιφανές... Ο Οικουμενικός Πατριάρχης προσφάτως απέδειξε πόσο υπολογίζει τους ιερούς
κανόνες της Εκκλησίας μας σε σχέση με τους αιρετικούς μονοφυσίτες...
Από πολλού καιρού ήθελα να προβώ σε κάποιες παρατηρήσεις, αλλά ανέμενα αρμοδιότερους να το κάνουν. Ο χρόνος παρήλθε και αναγκάζομαι να κάνω κάποιες διορθώσεις και υποδείξεις σχετικά με τον άγιο Γερμανό Β΄ και τα λεχθέντα υπ' αυτού:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ/ Ο Γερμανός Βδεν έχει αγιοκαταταταχθει.Δεν αναφέρεται στο Αγιολόγιο, δεν αναφέρεται στον Συναξαριστή και το σπουδαιότερο δεν καταγράφεται, ως άγιος στα Δίπτυχα του ΠατριαρχείουΑντίθετα, αναφέρεται ο άγιος Γερμανός Α΄ τον 8ο αι.
Β/ Ο Γερμανός Β΄ και η Σύνοδος του Πατριαρχείουεπέτρεψε στους Κυπρίους Επισκόπους να αποδεχτούν τις απαιτήσεις του Λατίνου Αρχιεπισκόπου Κύπρου.
Γ/ Ο Γερμανός Β΄ πράγματι είπε αυτά που αναγράφονται ανωτέρω, αλλά θεωρώ ότι έγιναν για εσωτερική κατανάλωση. Στο εξωτερικό και σε πολυσέλιδη επιστολή του προς τον αιρετικό (ή όχι) πάπα Γρηγόριο Θ΄, το 1232, μεταξύ άλλων καταγράφει:
"Ήδη δε και προς σε τον αγιώτατον Πάπα, τον του υψηλοτάτου θρόνου την προεδρίαν λαχόντα....."
"ούτοι τοίνυν οι κατά Θεόν ευτελείς αδελφοί, ούτως ηνωμένοι ομοφροσύνη και ομονοία και αναπληρούντες τον πενταδικόν αριθμόν.......... της των πέντε πατριαρχείων συν Θεώ φάναι φιλοχρήστου ενώσεως και ομονοίας".
"Καλά γε ταύτα, αγιώτατε και του αποστόλου Πέτρου διάδοχε.........."
"Αυτά σύγνωθι, άγιε δέσποτα και των προτέρων της πρεσβυτέρας Ρώμης αρχιερέων συμπαθέστατε και πραότατε..........."
"Ουκ αγνοούμεν, ω θειότατε δέσποτα.......... Του αυτού δη τρόπου και η της πρεσβυτέρας Ρώμης Εκκλησία.......... και εν αγίω φιλήματι αλλήλους ασπάσασθαι" (αγίου Νεκταρίου, Τα αίτια του Σχίσματος, τ. Β΄, σελ. 110-117).
"αγιότατε πάπα" (όπως και ο Χριστόδουλος στον Ιωάννη-Παύλο Β΄).
"είμαστε αδελφοί και επιδιώκουμε την ένωση" (όπως ο Βαρθολομαίος στο Φραγκίσκο ή ο Μεσσηνίας κ.λπ.).
"Εκκλησία της πρεσβυτέρας Ρώμης" (από πότε και μέχρι πότε η πρεσβυτέρα Ρώμη είναι Εκκλησία;).
"αγιότατε δέσποτα, συμπαθέστατε, πραότατε, θειότατε" (δεν έχουν ακουστεί τέτοια σήμερα).
Κατόπιν τούτων, θεωρώ, ότι ο Γερμανός Β΄ δεν θα πρέπει να είναι υπόδειγμα προς μίμηση και αυτός φαίνεται να είναι και ο λόγος, που δεν έχει ανακηρυχθεί άγιος.
ΙΚ
Κύριε Κυπριανέ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράμματα ξέρεις και τα ελληνικά δεν αγνοείς
Απόσπασμα από το Συνοδικό της Κυριακής της Ορθοδοξίας:
§15 Αὕτη ἡ πίστις τῶν ἀποστόλων, αὕτη ἡ πίστις τῶν πατέρων, αὕτη ἡ πίστις τῶν ὀρθοδόξων, αὕτη ἡ πίστις τὴν οἰκουμένην ἐστήριξεν.
§16 Ἐπὶ τούτοις τοὺς τῆς εὐσεβείας κήρυκας ἀδελφικῶς τε καὶ πατροποθήτως, εἰς δόξαν καὶ τιμὴν τῆς εὐσεβείας ὑπὲρ ἧς ἠγωνίσαντο, ἀνευφημοῦμεν καὶ λέγομεν•
Γερμανοῦ, Ταρασίου, Νικηφόρου καὶ Μεθοδίου τῶν ὡς ἀληθῶς ἀρχιερέων Θεοῦ καὶ τῆς ὀρθοδοξίας προμάχων καὶ διδασκάλων, αἰωνία ἡ μνήμη.
§17 Ἰγνατίου, Φωτίου, Στεφάνου, Ἀντωνίου καὶ Νικολάου τῶν ἁγιωτάτων καὶ ὀρθοδόξων πατριαρχῶν, αἰωνία ἡ μνήμη.
§18 Ἅπαντα τὰ κατὰ τῶν ἁγίων πατριαρχῶν Γερμανοῦ, Ταρασίου, Νικηφόρου καὶ Μεθοδίου, Ἰγνατίου, Φωτίου, Νικηφόρου, Ἀντωνίου, καὶ Νικολάου γραφέντα ἢ λαληθέντα, ἀνάθεμα.
§19 Ἅπαντα τὰ παρὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴν παράδοσιν καὶ τὴν διδασκαλίαν καὶ ὑποτύπωσιν τῶν ἁγίων καὶ ἀοιδίμων πατέρων καινοτομηθέντα ἢ μετὰ τοῦτο πραχθησόμενα, ἀνάθεμα.
Τι είπες οτι δεν είναι Αγιος ?
Τι είπες ενάντια ?
Αχ ταλαίπωρε Αχ !
Μετανόησε ...
Ο Γερμανός Β΄, γόνος άσημης οικογένειας, καταγόταν από τον Ανάπλου του Βοσπόρου. Από νεαρή ηλικία ακολούθησε εκκλησιαστική σταδιοδρομία και το 1204 ήταν ήδη διάκονος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Τον ίδιο χρόνο, μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Λατίνους, κατέφυγε στη μονή Αγίου Γεωργίου του Πανευμόρφου, κοντά στην Αχυράους, όπου παρέμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 1223, ύστερα από πρόταση1 του αυτοκράτορα Ιωάννη Γ΄ Βατάτζη (1222-1254) και με τη σύμφωνη γνώμη της συνόδου, εκλέχθηκε Πατριάρχης.
Η χειροτονία του πραγματοποιήθηκε κατά πάσα πιθανότητα στις 4 Ιανουαρίου 1223.2 Κατά τη διάρκεια της θητείας του στον πατριαρχικό θρόνο, ολοκληρώθηκε η αναδιοργάνωση της διοίκησης του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στη νέα του έδρα, τη Νίκαια.
Υποστήριξε με σθένος την εξωτερική πολιτική του αυτοκράτορα και ο ίδιος συμμετείχε ενεργά στην επίλυση των πολιτικών και εκκλησιαστικών ζητημάτων που αντιμετώπιζε η αυτοκρατορία μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης.
Πιθανόν λίγο πριν από το θάνατό του να έλαβε το μοναχικό σχήμα και το όνομα Γεώργιος. Πέθανε το 1240 στη Νίκαια και τάφηκε στο μοναστήρι της Κυριώτισσας.
Στο Συνοδικό της Ορθοδοξίας γίνεται ιδιαίτερη μνεία του Γερμανού Β΄, εξαιτίας της οικουμενικής πολιτικής που ακολούθησε, αλλά και της παιδείας και της μόρφωσής του.
Στη διάρκεια της ζωής του ανέπτυξε σημαντική συγγραφική δραστηριότητα. Συνέγραψε επιστολές, αντιρρητικούς λόγους, ποιητικά έργα, καθώς και ομιλίες και λόγους θεολογικού περιεχομένου, μεταξύ άλλων για τις εικόνες, την αίρεση των βογομίλων και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.
§114 Γερμανοῦ τοῦ ἐν μακαρίᾳ τῇ λήξει γενομένου ἀοιδίμου πατριάρχου, τοῦ διὰ τοῦ θείου καὶ ἀγγελικοῦ σχήματος μετονομασθέντος Γεωργίου μοναχοῦ, αἰωνία ἡ μνήμη (γ΄).
Και η Κατακλείς του ΣΥΝΟΔΙΚΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ είναι
ΑπάντησηΔιαγραφή§127 Ἡ ἁγία Τριὰς αὐτοὺς ἐδόξασεν.
§128 Τούτων τοῖς ὑπὲρ τῆς εὐσεβείας μέχρι θανάτου ἄθλοις τε καὶ ἀγωνίσμασι καὶ διδασκαλίαις παιδαγωγεῖσθαί τε καὶ κρατύνεσθαι Θεὸν ἐκλιπαροῦντες καὶ μιμητὰς τῆς ἐνθέου αὐτῶν πολιτείας μέχρι τέλους ἀναδείκνυσθαι ἐκδυσωποῦντες, ἀξιωθείημεν τῶν ἐξαιτουμένων, οἰκτιρμοῖς καὶ χάριτι τοῦ μεγάλου καὶ πρώτου ἀρχιερέως Χριστοῦ τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ ἡμῶν, πρεσβείαις τῆς ὑπερενδόξου δεσποίνης ἡμῶν θεοτόκου καὶ ἀειπαρθένου Μαρίας, τῶν θεοειδῶν ἀγγέλων καὶ πάντων ἁγίων. ἀμήν.
Πως εσυ το λοιπόν λέγεις "θεωρώ, ότι ο Γερμανός Β΄ δεν θα πρέπει να είναι υπόδειγμα προς μίμηση και αυτός φαίνεται να είναι και ο λόγος, που δεν έχει ανακηρυχθεί άγιος."
Ε η εκκλησία λέει να τους έχουμε υπόδειγμα για μίμηση ....
Άκουσε αγαπητέ αδελφέ:
ΔιαγραφήΚάπου τα έχεις μπερδέψει.
Το Συνοδικό της Ορθοδοξίας συντάχθηκε από την Ζ΄ Οικουμενική το 787 και έγινε περιφορά του, με τον τελικό θρίαμβο της Ορθοδοξίας, το 843.
Σ' αυτό αναφέρεται ο άγιος Γερμανός Α΄ και όχι ο Γερμανός Β΄, που έζησε 500 χρόνια μετά.
Είναι δε γνωστό, από την εκκλ. ιστορία, ως φιλενωτικός, που διορίστηκε από έναν άλλον φιλενωτικό, τον αυτοκράτορα άγιο Ιωάννη Γ΄ Δούκα Βατάτζη, ο οποίος δέχτηκε την πρόταση του πάπα Ιννοκέντιου Δ΄ για πνευματική υποταγή στη Ρώμη, αρκεί να στεφθεί αυτοκράτορας στην ΚΠολη.
Αυτοί λοιπόν, αυτοκράτορας και Πατριάρχης υπήρξαν οι πρόδρομοι των σημερινών οικουμενιστών.
ΙΚ
Λαθος το ξερεις το συνοδικό συραφή σειράς συνόδων
Διαγραφήκαι της Ζ΄ Οικουμενική και των μετέπειτα
Τῆς ἱερᾶς συνόδου τοῦ ἔτους 1166, κεφάλαια ε΄
Τῆς ἱερᾶς συνόδου τοῦ ἔτους 1170, κεφάλαια δ΄
Τὰ κατὰ τοῦ Βαρλαὰμ καὶ Ἀκινδύνου θ΄ κεφάλαια
κτλ
Οι οικουμενιστές έχουν παραχαράξει το ἀρχικὸν κείμενον στὸ βιβλίον τοῦ Τριῳδίου και ακόμη και οι παλαιοημερολογήτες χρησιμοπουν εκδόσεις "φαναρίου" θα συνιστούσα να μην εμπιστεύεσαι βιβλίο Τριῳδίου απο τις αρχές του αιώνα και μετά γιατί σε πολλα οι Ιησουίτες έχουν βάλει την ουρίτσα τους αν θές την ακρίβεια ...αλλά και απο αυτά που κυκλοφορούν βγάζεις άκρη σε χοντρά θέματα όπως αυτά που θέτεις .
Οι διαταγές που αφορούν τους λατινόφρονες είναι συνοδικές αποφασεις που στέλνει ο πατριάρχης .
Το κύρος τους δεν έχει τεθεί σε αμφισβήτηση μέχρι σήμερα ούτε σαν ιστορικό γεγονός ( οτι έτσι είναι και όχι διαφορετικά ) ούτε εκ θεολογικής απόψεως . Αντίθετα στο ίδιο σκεπτικό την ίδια γραμμή ακολουθούν επί αιώνες οσιομάρτυρες .
Επίσης δεν ξέρεις τι σηματοδοτεί το "Πιθανόν λίγο πριν από το θάνατό του να έλαβε το μοναχικό σχήμα και το όνομα Γεώργιος. και το "Γερμανοῦ τοῦ ἐν μακαρίᾳ τῇ λήξει γενομένου ἀοιδίμου πατριάρχου, τοῦ διὰ τοῦ θείου καὶ ἀγγελικοῦ σχήματος μετονομασθέντος Γεωργίου μοναχοῦ, αἰωνία ἡ μνήμη (γ΄)."
Και μια και σε αρέσουν οι γρίφοι
ένας πολύ απλός που θα σας απαντήσει και τα περί αγιότητας
Χωράει στην θεολογία σου οτι ένας μοναχός γίνεται πατριάρχης
αλλά οτι ένας πατριάρχης γίνεται μοναχός ?
Γίνεται ? Και αν γίνει τι επιπτώσεις έχει ?
Ο Γερμανος Β' δεν ειναι αγιος.Στο ιστολογιο λεει αγιος Γερμανος Β'.Ο κ.Ζουριδης να λεει ο Γερμανος Β' και οχι αγιος Γερμανος Β'.Ο κ.Τσολογιαννης να το βγαλει το ΑΓΙΟΣ.Τον Γερμανο Β' θα λες κ.Σ.Ζ.,δεν ειναι αγιος.Οι αγιοι πρεπει να ειναι υποδειγμα και οχι ο Γερμανος Β'!
ΑπάντησηΔιαγραφή