Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

 

ΧΩΡΙΣ την ΕΚΚΛΗΣΙΑ 

 

θα εχουμε ΣΑΤΑΝΟΚΡΑΤΙΑ

  

του Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ




Τά κόμματα πού διεκδικοῦν τήν ψῆφο τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ, Κομμουνιστικό Κόμμα Ἑλλάδος, ΔΗΜ.ΑΡ., Συνασπισμός Δημιουργία ξανά καί Δράση καί Οἰκολόγοι Πράσινοι στά προγράμματα πού παρουσιάζουν γιά τό πολιτικό σύστημα καί τήν δημοσία διοίκηση συμπεριλαμβάνουν καί τόν διαχωρισμό Κράτους καί Ἐκκλησίας.

Τά κόμματα τῆς Ἀριστερᾶς μέ τήν γνωστή φιλοσοφικοκοινωνική βιοκοσμοθεωρία τοῦ κομμουνιστικοῦ κοσμοειδώλου, ὅπως γνώρισε τόν χωρισμό αὐτό ὁ καταρεύσας ὑπαρκτός σοσιαλισμός στό ἀνατολικό μπλόκ πού στήν οὐσία ἦταν διωγμός τῆς θρησκευτικῆς πίστεως ἐλαύνονται ἀπό ἀποτυχημένα ἀθεϊστικά ἰδεολογήματα καί συναντῶνται μέ τά ὑπόλοιπα κόμματα κάτω ἀπό τίς ντιρεκτίβες τῆς νέας ἐποχῆς καί τῆς νέας τάξεως. Ποιός δέν θυμᾶται τήν δυναμική παράσταση τοῦ ἐν Ἀμερικῇ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ στόν τότε Πρωθυπουργό Κ. Σημίτη γιά τήν διαγραφή τοῦ θρησκεύματος ἀπό τίς ταυτότητες τῶν Ἑλλήνων ὅπως ἀνέφερε τό ἀνακοινωθέν τοῦ Μεγάρου Μαξίμου;


Μιλοῦν γιά χωρισμό Ἐκκλησίας καί Κράτους διάβαζε Ἔθνους ἐπικαλούμενοι δῆθεν προοδευτικά συνθήματα. Οἱ ἀντιλήψεις ὅμως περί χωρισμοῦ εἶναι τοῦ περασμένου αἰώνα πού γεννήθηκαν κάτω ἀπό μισαλόδοξο ἀντιθρησκευτικό πνεῦμα πού δέν συμβιβάζεται μέ τίς σημερινές κοινωνικές, πολιτειακές καί θρησκευτικές ἀντιλήψεις καί πού ἀναπτύχθηκε σέ προτεσταντικές καί παπικές χῶρες πού δέν ἔχουν καμμία σχέση μέ τόν πολιτισμό καί τήν χριστιανική πίστη τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους. Τό πρότυπο τῶν δυτικῶν κοινωνιῶν ἀλλά καί τοῦ ἀθεϊστικοῦ ἀνατολικοῦ μπλόκ πού κατέρρευσε παταγωδῶς, μέ τό θρησκευτικό συγκρητισμό καί μέ τόν χωρισμό παράγει μόνο διαλυτικά κοινωνικά φαινόμενα καί ἐπιτρέπει τήν ἅλωση τῶν κοινωνιῶν ἀπό τήν παραθρησκεία, τήν εἰδωλολατρεία, τόν σατανισμό καί τά ἐγκληματικά φαινόμενα. Οἱ ἀντιλήψεις περί χωρισμοῦ δέν συμβιβάζονται μέ τά ἑλληνικά ἰδεώδη καί τήν χριστιανική πίστη πού πότισε τίς ρίζες τοῦ Ἔθνους μας.


Οἱ ἀντίθετοι, οἱ ἔξω τοῦ χριστιανισμοῦ, οἱ ἀντίχριστοι, ἡ ἀπιστία γενικῶς ἀντιπαρέρχονται μία παγκόσμια πραγματικότητα, τήν πραγματικότητα τῆς ἀλλαγῆς τοῦ κόσμου ἀπό τόν χριστιανισμό. Δέν μιλᾶμε γιά τήν βασιλεία τοῦ Θεοῦ, μιλᾶμε γιά τήν κοινωνική πραγματικότητα, γιά τήν κοινωνική διάσταση τοῦ χριστιανισμοῦ πού ἐκπολίτισε τόν κόσμο καί ἰδιαίτερα στήν χώρα μας μᾶς διαφύλαξε διά νά μήν εἴμαστε τό ὑπόλοιπο τῆς Εὐρωπαϊκῆς Τουρκίας σήμερα.


Ὁ Χριστιανισμός συνεπῶς κρινόμενος μόνο μέ κοσμικά κριτήρια εἶναι μιά παγκόσμια θρησκεία πού δέν μπορεῖ νά τεθεῖ στό κοινωνικό περιθώριο οὔτε νά ἀγνοηθεῖ καί ἀσφαλῶς δέν εἶναι δυνατό νά καταπολεμηθεῖ γιατί εἶναι θεοσύστατος ὀργανισμός ὅπως ἀπέδειξαν τά δύο χιλιάδες χρόνια τῆς ἐπί γῆς παρουσίας του.


Ἡ Ἑλληνική κοινωνία εἶναι μιά ὁμόδοξη κοινωνία ζυμωμένη μέ τό χριστιανικό πνεῦμα. Τυχόν ἀλλαγή τῶν δομῶν τῆς κοινωνίας μας, διότι περί αὐτοῦ πρόκειται, θά ἔχει ὀλέθριες συνέπειες γιά τό Ἔθνος μας καί τήν ἐπιβίωσή του.


Ἡ πρόταση τοῦ χωρισμοῦ, περνᾶ καί ἀπό τήν θύρα τῆς εἰδικῆς ἐπιστήμης τῆς κοινωνιολογίας. Ἡ ἐφαρμογή τῆς ἀρχῆς «ἡ θρησκεία εἶναι μία ἰδιωτική ὑπόθεση» κατέληξε πάντοτε στήν καταδίωξη καί καταπίεση τῆς θρησκευτικῆς πίστεως. Ἄμεσες συνέπειες τῆς τακτικῆς αὐτῆς εἶναι ὁ προοδευτικός ἐκφυλισμός τῆς προσωπικῆς καί κοινωνικῆς ἠθικῆς, ἡ σχετικοποίηση τῆς ἐθνικῆς παραδόσεως καί ἡ εἰσβολή ξένων ἰδεολογιῶν μέ ἐπικίνδυνο γιά τήν ἐθνική ἐπιβίωση περιεχόμενο. Ἡ συλλειτουργία τῶν θεσμῶν τοῦ ἔθνους λαί τῆς Ἐκκλησίας στήν ἱστορική πορεία μας ἔχει ὡς συνέπεια νά εἶναι ἀδύνατον νά αὐτονομηθοῦν οἱ θεσμοί αὐτοί καί νά παύσουν νά συλλειτουργοῦν χωρίς τό ἄμεσο ἐνδεχόμενο ἀρνητικῶν συνεπειῶν στήν ἐθνική πορεία καί ἐπιβίωση. Ὁ ὁμ. Καθηγητής Β. Γιούλτσης παρουσίασε ἐναργέστατα τήν θεωρία τοῦ φονξιοναλισμοῦ δηλ. τῆς συλλειτουργίας τῶν κοινωνικῶν θεσμῶν. Ὅταν στήν ἀθεϊστική Γαλλία  συνομολογήθηκαν «κονκορδάτα» ἀμοιβαιοτήτων πού ὁδήγησαν προοδευτικά στά διατάγματα 91/1955, 654/1968 καί 1024/1983 μέ τά ὁποῖα οὐσιαστικά ἡ ἐθνική Ἐκκλησία τῆς Γαλλίας ἐπέστρεψε στά ἐπίπεδα συλλειτουργίας μέ τούς πολιτικούς θεσμούς καί ἐπίσης στήν ἄλλοτε κραταιά Σοβ. Ἕνωση τό διάταγμα τῆς 5/2/1918 μέ τό ὁποῖο ἐπεβλήθη ὁ χωρισμός Ἐκκλησίας καί Κράτους ἀντικατεστάθη μέ μιά σειρά διαταγμάτων ὅπως 1102/1972, 69/1973, 85/1973 καί μέ τήν γνωστή ἡμισυνταγματική ἀναθεώρηση τοῦ 1972 μέ τά ὁποῖα ἀναγνωρίστηκε ὡς ἀνεπίσημη θρησκευτική ἐπισημότητα ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, ἀποτελεῖ ἤ ὄχι ἀνεπίτρεπτο κρετινισμό ἡ συνθηματολογία γιά τόν χωρισμό στήν Ἑλλάδα, ὅπου ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀποτελεῖ τήν ψυχή τοῦ Ἔθνους.


Τά παραπάνω κόμματα πού μιλᾶνε γιά χωρισμό στήν οὐσία στοχεύουν στόν θρησκευτικό ἀποχρωματισμό τῶν Ἑλλήνων, θέλουν νά πάψουν οἱ πολίτες νά εἶναι θρησκεύοντα μέλη τοῦ σώματος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας διότι εἶναι ἀντίθετοι πρός τήν χριστιανική πίστη. Τήν ἀπουσία ὅμως τοῦ θρησκευτικοῦ στοιχείου ἀπό τόν πολίτη θά τήν ὑποκαταστήσει ἕνα ἄλλο στοιχεῖο τό ὁποῖο ἔχει καί αὐτό θρησκευτικό χαρακτῆρα γιατί δέν μπορεῖ νά γίνει ἀλλιῶς καί αὐτό τό στοιχεῖο ὀνομάζεται ἀντιχριστιανός ἤ ἀντιθρησκευτικός πολίτης ἤ ἄθεος πού στρατεύτεται στήν «θρησκεία» τῆς ἀθεΐας. Αὐτό εἶναι τό πρότυπο τοῦ πολίτου αὐτῶν πού θέλουν τόν λεγόμενο χωρισμό. Τόν ἀποκαλοῦν μέ πολλά ὀνόματα, φιλικό ἤ ἔντιμο χωρισμό δέν ἔχει σημασία. Μέ αὐτόν τόν τρόπο λένε ὅτι τό κράτος θά εἶναι ἀνεξίθρησκο ἤ οὐδέτερο πρός τήν θρησκεία καί αὐτό θά εἶναι δῆθεν καλύτερο γιά τήν κοινωνία. Τεχνητός ὅμως χωρισμός τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητας στήν κοινωνική της διάσταση καί λειτουργία μπορεῖ νά εἶναι ἀπό νομοθετικῆς πλευρᾶς δυνατός, θά ἀποτελεῖ ὅμως κατ’ οὐσίαν κατασκευή ἑνός ἀνθρωπίνου τέρατος, ἑνός κοινωνικοῦ θηρίου. Οἱ κοινωνίες δέν ὀργανώνονται μόνο μέ νόμους ἤ συντάγματα, ὀργανώνονται καί μέ ἐξωνομικούς κανόνες πού ἀπό πλευρᾶς ἀξίας καί πρακτικοῦ κοινωνικοῦ ἀποτελέσματος εἶναι οἱ σημαντικότεροι.


Ἡ Ἑλληνική κοινωνία εἶναι ὀργανωμένη μέ τέτοιους νομικούς κανόνες, πού εἶναι οἱ χριστιανικοί κανόνες καί ἑπομένως εἶναι ἔγκλημα ἡ πολιτική βούληση τῶν ἀνωτέρω κομμάτων πού θέλει νά ὁδηγήσει σέ θρησκευτικό ἀποχρωματισμό τήν ἑλληνική κοινωνία στό ὄνομα τῆς δῆθεν προόδου, γιατί στήν ἑλληνική κοινωνία οἱ θεσμοί συλλειτουργοῦν ἐπειδή συλλειτουργοῦν οἱ ἀνθρώπινες προσωπικότητες. Βέβαια στίς κοινωνίες ὑπάρχουν πολίτες μέ θρησκευτική συνείδηση καί πολίτες χωρίς αὐτήν ἀλλά αὐτό ἀποτελεῖ ἐπιλογή καί ἀνάγεται σέ ἀτομικό δικαίωμα προστατευόμενο συνταγματικά. Ἡ καθιέρωση ὅμως πολιτειακά τοῦ χωρισμοῦ τῶν κοινωνικῶν θεσμῶν εἶναι τραγικά ἀγεφύρωτη ἔκπτωση.


Ὁ χωρισμός χωρίς νά ληφθοῦν ὑπ’ ὄψιν ἡ συλλειτουργία τῶν κοινωνικῶν θεσμῶν, ἡ ἰδιομορφία τοῦ πολιτιστικοῦ καί ἐθνικοῦ παρελθόντος, οἱ ἀντιλήψεις καί ἡ ἰδιοσυγκρασία τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ εἶναι μία ἀφελής συνθηματολογία πού περιέχει μόνο ἄγνοια καί προκατάληψη.


Τό σύστημα τῆς συναλληλίας πού ἰσχύει σήμερα μέ τό Σύνταγμα τοῦ 1975 καί τόν Καταστατικό Χάρτη εἶναι καθεστώς χωρισμοῦ ἀφοῦ Ἐκκλησία καί Πολιτεία εἶναι κοινωνίες διάφορες, συναφεῖς ὅμως καί συνεχόμενες μέ συνεργασία κοινωνικά ἀναγκαία καί ἀναπόφευκτη. Ἡ ἱστορική ἐμπειρία ἐφαρμογῆς τοῦ συστήματος τόσο στήν χιλιόχρονη βυζαντική περίοδο καί τήν ὀθωμανική κατοχή ὅσον καί στήν περίοδο τοῦ νεωτέρου Ἑλληνικοῦ κράτους ἀποδεικνύει ὅτι ἡ νομική αὐτή κατάσταση δέν ἔβλαψε οὔτε τήν ἑλληνική κοιωνωνία, οὔτε τά δικαιώματα τῶν ἄλλων θρησκευτικῶν κοινοτήτων καί ἐπί τέλους θέτει τό ἐρώτημα, ἡ ὑπαγωγή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στήν ὁποία πολυειδῶς ὀφείλει τό Ἔθνος ἀπό ΝΠΔΔ σέ ἁπλό Σωματεῖο ἤ Ἕνωση προσώπων θά συμπαρασύρει καί τό ὑφιστάμενο νομικό καθεστώς τῶν Μουφτειῶν τῆς Μουσουλμανικῆς θρησκευτικῆς παραδοχῆς πού προβλέπεται ἀπό τήν Συνθήκη τῆς Λωζάνης καί τοῦ Κεντρικοῦ Ἰσραηλιτικοῦ Συμβουλίου, γιατί κάτι τέτοιο δέν προαναγγέλεται ἀπό τά παραπάνω πολιτικά κόμματα. Συνεπῶς ἀντιλαμβάνεται κανείς εὐχερῶς ὅτι οἱ κομματικοί αὐτοί σχηματισμοί μέ τήν πρότασή τους αὐτή κηρύσσουν διωγμό κατά τῆς μάννας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί μόνον. Τίθεται λοιπόν ἀναποδράστως σέ κάθε ἄνθρωπο καλῆς θελήσεως τό ἐρώτημα: ἐνεργοῦν μόνοι τους ἤ εἶναι διατάκτες, ὑπεργολάβοι καί ἐντολοδόχοι γνωστῶν ἀνθελληνικῶν κέντρων τοῦ διεθνιστικοῦ συστήματος καί τῆς νέας τάξεως πραγμάτων πού ἐπιδιώκουν καί τό γκρέμισμα τῆς εὐρωζώνης καί τήν κατάρευση τοῦ κοινοῦ εὐρωπαϊκοῦ νομίσματος καί τήν ἠθική ἐξαχρείωση καί ἐξανδραποδισμό τῶν πολιτῶν τοῦ κόσμου.


Ὠφείλω νά ἀναφερθῶ καί σέ ἕνα πράδειγμα. Στόν Πειραιᾶ ἔχομε ὡς βουλευτή τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ἐξαίρετο ἄνθρωπο, εὐγενῆ καί κόσμιο τόν κ. Θ. Δρίτσα, ὁ ὁποῖος ὅμως ποτέ δέν τίμησε τούς μάρτυρες, τούς ἥρωες καί τά θύματα πού ἔπεσαν στόν βωμό τῆς ἐλευθερίας τοῦ Γένους ἀπουσιάζοντας συστηματικά ἀπό τίς σχετικές ἐθνικές καί θρησκευτικές ἐκδηλώσεις. Περιφρονεῖ ὁποιαδήποτε ἐκδήλωση τῆς μητρός Ἐκκλησίας ἀκόμη καί στίς κοινωνικές της διαστάσεις καί διερωτᾶται κανείς αὐτό εἶναι τό πρότυπο πολιτικῆς συμπεριφορᾶς πού θά ἐγκαινιάσει τό κόμμα του στήν ἑλληνική Κοινωνία καί γι’ αὐτό προαναγγέλει τήν διάλυση τοῦ θεσμοῦ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους;


Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

10 σχόλια:

  1. Διαφωνώ με τον Αγιο Πειραιώς.

    Ο καθένας καταλαβαίνει ότι η θεοεμπαιξία και η υποκρισία είναι πολύ χειρότερο από την ευθύτητα. Ή Ζεστός ή Κρύος, τον χλιαρό θα τον εμέσει ο Θεός.

    Τι να κάνω τις συμμετοχές στις εθνικές εορτές όταν ξεπουλιέται η Ελλάδα, τι να την κάνω την εθνική και θρησκευτική αρλουμπολογία (γιατί δε λένε και κάτι σωστό) όταν τρώνε τις καρδιές και τα συκώτια του λαού όπως λέει ο παπα Ηλίας. Δοξάστε τους και πάλι. Στην πράξη δείχνει ο καθένας αν είναι χριστιανός ή πατριώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανικός τον έχει πιάσει και τον Δέσποτα στη σκέψη ότι ο μισθός του Καίσαρα δεν θα υπάρχει σε περίπτωση που οι "άθεοι" "εαμοκομμουνιστοσυμμορίτες" "μπολσεβίκοι" προχωρήσουν στον χωρισμό Εκκλησίας-Κράτους. Τις σκέψεις μου τις έχω εκφράσει πρόσφατα εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2012/05/blog-post_31.html , αλλά και παλαιότερα σε ανέκδοτο άρθρο μου με τίτλο "Ομολογητές με το στανιό". Θα καταχραστώ όμως την φιλοξενία του κ. Τσολογιάννη για να υποβάλλω μερικές ερωτήσεις στον Άγιο Πειραιώς:
    1. Κατονομάζετε εκείνα τα κόμματα, που αποτελούν φανερούς εχθρούς της θρησκείας, λόγω αθεΐας. Θεωρείτε δηλαδή ότι τα υπόλοιπα κόμματα, ειδικά τα δύο που κυβερνούν την Ελλάδα 40 χρόνια, είναι υπέρ της Ορθοδοξίας;
    2.Οι άγιοι (π.χ. Ιερός Χρυσόστομος, Θεόδωρος Στουδίτης) έλεγχαν ακόμη και αυτοκράτορες όταν εκείνοι εξέκλιναν του ορθού βίου και των ορθών δογμάτων, εσείς και οι υπόλοιποι Ιεράρχες της κρατικοδίαιτης Εκκλησίας τί έχετε κάνει τόσα χρόνια; Την πολιτική την θυμάστε μόνο όταν θίγονται τα οικονομικά σας συμφέροντα; Μετά φταίει η "διεστραμμένη νεολαία" που δεν θέλει να σας βλέπει;
    3.Γιατί συγχέετε την Εκκλησία της Ελλάδος με το νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου που λέγεται "Εκκλησία της Ελλάδος"; Αν σας κόψουν τον μισθό και αν πάψουν να σας αναγνωρίζουν ως επίσημη εκκλησία θα έπαυε να υπήρχε Εκκλησία εν Ελλάδι, για αυτό το λόγο;
    4.Αν χωρίς την "Εκκλησία" θα έχουμε σατανοκρατία, τόσα χρόνια μαζί με την "Εκκλησία" τί έχουμε;;!!!
    Κλείνοντας επιτρέψτε μου μία παρατήρηση όχι φυσικά δική μου αλλά από την Ιστορία βγαλμένη. Προ της Αλώσεως η πλειοψηφία των Ιεραρχών της καθ ημάς Ανατολής υποτάχθηκαν στον Πάπα. Προ της Μικρασιατικής καταστροφής η Εγκύκλιος του 1920 ήταν η αρχή της αιρετικής μόλυνσης του Οικουμενισμού. Σήμερα με τόσες πολύχρονες προδοσίες της πίστεως αν πιστεύετε ότι θα τη γλυτώσουμε ως έθνος μόνο με έναν χωρισμό Εκκλησίας-Κράτους είστε γελασμένος. Μετανοείτε οι κεφαλές. Έρχεται μάστιγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδη οι δυο κυριοι των 2 πρωτων σχολιων θα ψηφιζαν καποιο απο τα κομματα που αναφερονται ή απλως κανουν τους εξυπνακιδες?Λες και δε ξερουμε που ζουμε,αυτους περιμεναμε να μας διαφωτισουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι να χωριζόταν η Εκκλησία από το Κράτος και να τελούσε και τυπικά υπό διωγμό! Νεομάρτυρες δεν φανέρωσε η Εκκλησία όταν το κράτος ήταν η Οθωμανική Αυτοκρατορία; Τώρα που "είμαστε ελεύθεροι δημοκράτες Ευρωπαίοι" πόσοι είναι αυτοί που παθαίνουν για την Πίστη του Χριστού την Αγία, δεδομένου ότι ζούμε σε εποχή αιρέσεως; Τώρα που διώκεται η Πίστη από τον Οικουμενισμό οι χριστιανοί που δεν διώκονται και κάνουν υπακοή στον κακό Επίσκοπο πόσο αληθινοί χριστιανοί είναι;
    Αν κράτος (δηλαδή μασονία) και Εκκλησία ήταν χωρισμένα δεν θα γινόντουσαν επίσκοποι μασόνοι, ομοφυλόφιλοι ή δημόσιοι υπάλληλοι για τη σιγουριά του μισθού. Τότε οι καλύτεροι θα γινόντουσαν ιερείς και θα διακρίνονταν από αληθινό αγωνιστικό πνεύμα και δεν θα απαγορευόταν η ιεροσύνη από αυτούς για να προοριστεί για τους πλέον υποταγμένους. Σαφώς και ο πιστός λαός θα είχε καθήκον να φροντίσει βιοποριστικά τον παπά της ενορίας του τον οποίο θα μισούσε η σατανοκίνητη και ανθελληνική εξουσία.
    Η Εκκλησία τελεί τον Ορθόδοξο γάμο τον οποίο μπορεί να διαλύει το Κράτος με μια δικαστική απόφαση και ο επίσκοπος να υποχρεώνεται να υπακούσει σαν να είναι ένας υπάλληλος ή μάλλον σαν δούλος της κρατικής εξουσίας. Και το χειρότερο, αυτόν/αυτήν που παρανόμως χώρισε - χωρίς λόγω πορνείας- να τους στεφανώνει πάλι αναπαύοντάς τους τη συνείδηση ότι δήθεν ο Θεός τους ευλόγησε παρόλο που ακυρώνουν Δεσποτική Ευαγγελική εντολή παίζοντας θέατρο με πρωταγωνιστή τον διάβολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιός είπε, ότι χωρισμός Εκκλησίας και Κράτους σημαίνει αυτομάτως χωρισμό Εκκλησίας και Έθνους; Τι δουλειά έχει το ένα με το άλλο.

    Εμείς συμφωνούμε, ότι χωρισμός Εκκλησίας και Πολιτείας σημαίνει, ότι η Εκκλησία παύει να διοικείται με πολιτικούς Νόμους. Εξ άλλου, αυτό πρεσβεύουν οι Οικουμενικές Σύνοδοι και οι Πατέρες της Εκκλησίας:

    Γ΄ Οικουμενική Σύνοδος: «Ει δε τις μαχόμενον τύπον τοις νυν ωρισμένοις προσκομίσοι, άκυρον τούτον είναι έδοξε τη αγία πάση και οικουμενική συνόδω».

    Δ΄ Οικουμενική Σύνοδος: «οι ενδοξώτατοι άρχοντες είπον. Τω θειωτάυω Δεσπότη πάσης οικουμένης Μαρκιανώ, ήρεσε, μη κατά τα θεία γράμματα ή πραγματικούς τύπους τα των οσιωτάτων επισκόπων προβαίνειν, αλλά κατά τους Κανόνες τους παρά των αγίων Πατέρων νομοθετηθέντας. Η σύνοδος είπε. Κατά των Κανόνων, πραγματικόν μηδέν ισχύσει. Οι Κανόνες των πατέρων κρατείτωσαν. Και πάλιν δεόμεθα, ώστε αργήσαι αναντιρρήτως τα επί βλάβη των Κανόνων πραγματικά, πραχθέντα τισίν εν πάση επαρχία, κρατήσαι δε τους Κανόνας δια πάντων….. πάντες τα αυτά λέγομεν. Όλα τα πραγματικά αργήσει. Οι Κανόνες κρατείτωσαν….. Κατά την ψήφον της αγίας συνόδου και εν ταις άλλαις επαρχίαις απάσαις τα των Κανόνων κρατείτω».

    Μ. Φώτιος: «Οι τοις Κανόσιν εναντιούμενοι πραγματικοί τύποι, άκυροι εισι». Και «Οι μεν γαρ, ήγουν οι Κανόνες, παρά βασιλέων και των αγίων Πατέρων εκτεθέντες και στηριχθέντες, ως αι θείαι Γραφαί δέχονται. Οι δε νόμοι, παρά βασιλέων μόνον εδέχθησαν ή συνετέθησαν και δια τούτο ου κατισχύσουσι των θείων Γραφών, ουδέ των Κανόνων».

    Οι Ι. Κανόνες της Εκκλησίας λοιπόν υπέρκεινται των πολιτικών νόμων και επομένως αφού υπέρκεινται αυτών των τελευταίων είναι αδύνατον να συμβαίνει το αντίθετο, που αποτελεί κραυγαλέα αντίφαση, δηλ. η Εκκλησία να διοικείται από πολιτικούς νόμους. Τούτο σαφέστατα προσδιορίζεται από τον μεγάλο Πατέρα της Εκκλησίας, τον Ι. Δαμασκηνό:

    Ι. Δαμασκηνός: «Δεν δέχομαι η Εκκλησία να διοικείται με βασιλικά διατάγματα, αλλά με τις παραδόσεις των πατέρων, τις προερχόμενες από τις άγιες Γραφές, καθώς και τις προφορικές».

    Μπορεί ο Ι. Δαμασκηνός να μην δέχεται να διοικείται η Εκκλησία με πολιτικούς νόμους, εμείς όμως δεχόμαστε να διοικείται η Εκκλησία μας, όχι βέβαια από τους Ι. Κανόνες, αλλά από τους Νόμους της Πολιτείας, όπως το ΝΠΔΔ, που ονομάζεται "Εκκλησία της Ελλάδος", η οποία διοικείται από τον Ν. 590/1977.

    Μήπως ο Σεβασμιώταος δεν θέλει να αλλάξει αυτή η αντι-εκκλησιαστική κατάσταση και να εξακολουθεί η Εκκλησία να διοικείται από την αντίχριστη Πολιτεία;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. me tetoia polyteli amfia pos na min prokaloyntai oi aristeroi kai oi dexioi prokalei me tin xlidi ena koinoniko pantopoleio tha anoige ston peiraiao agonistis serafeim........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες και έπεσε "σύρμα", προχθες πολλοι, δεν φορούσαν χρυσή αλλά βελούδινη μιτρα πορφυρου χρωματος κεντημενη με χρυσή κλωστή.

      Διαγραφή
  7. "Η συνταύτισις Εκκλησίας και Κράτους κατά την οποίαν η Εκκλησία γίνεται ο υπηρέτης και των πλέον ανόμων επιθυμιών του Κράτους, συνευδοκούσα εις τα κακουργήματα των πολιτικών αρχόντων ή και σιωπώσα ενώπιον βοώντων εγκλημάτων, ως συνέβαινεν εις την Ρωσίαν επί Τσαρικού καθεστώτος, ως και εις την ιστορίαν του Παπισμού, διατί όχι και εις ωρισμένας περιστάσεις της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, και του ημετέρου ακόμη βασιλείου, η τοιαύτη, λέγομεν συνταύτισις έβλαψε την Εκκλησίαν τόσον, όσον δεν την έβλαψαν οι διωγμοί των απηνεστέρων διωκτών της".

    Ζητούμεν Ελευθέραν και Ζὠσαν Εκκλησίαν.

    Ελεύθερη Εκκλησία σε μια Ελεύθερη Πατρίδα.

    π.Α.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. «… Η Εκκλησία, η οποία προς… απολαβή εγκόσμιων αγαθών, έκρινε καλόν να συζευχθεί, να ενώσει την τύχη της μετά του θηρίου της Αποκάλυψης, συν τω χρόνω απώλεσε την ελευθερία της, και ηδονικά καθισμένη στη ράχη του Θηρίου, κυβερνάται υπ΄ αυτού και περιφέρεται στις οδούς και στις ρύμες του κόσμου ως μισθωτή πόρνη… θρησκευτική πόρνη, που εμπορεύεται τον Χριστόν, αναγκασμένη να κερνά τα πλήθη από το χρυσόν ποτήρι… όχι τον καθαρό οίνο της Κ. Διαθήκης, αλλά οίνο νοθευμένο, διδάγματα ξένα και αλλότρια προς το γνήσιο πνεύμα του Χριστιανισμού…».

    «Πλοίο είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία. Όχι μόνο η απανταχού Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά και κάθε μια τοπική Εκκλησία όπως είναι της Ελλάδος, της Βουλγαρίας κ.λπ.
    Το πλοίο αυτό, η Εκκλησία, είτε υπό γενικότερη είτε υπό μερικότερη έννοια, πρέπει να βρίσκεται πάντα εν πλω, εν πορεία, κατευθυνόμενη προς τα εμπρός και έχουσα ως τέρμα του ταξιδιού, στο οποίο θα αποβιβάσει τους επιβάτες, τη βασιλεία των ουρανών. Σπουδή, αέναη κίνηση, ταχύτητα ενεργειών για τη σωτήρια ψυχών πρέπει να διακρίνει το πλοίο.
    Αλλά δυστυχώς! Αντί αυτού πολλάκις μια βραδύτητα παρατηρείται. Ελάττωση της πνευματικότητας και ενεργητικότητας της Εκκλησίας, νοούμενης ως σύνολο, κλήρου και λαού.

    Τι άραγε να συμβαίνει;

    Πολλές οι αιτίες, για τις οποίες οι προς σωτήρια κινήσεις της Εκκλησίας επιβραδύνονται και το σκάφος, αντί να τρέχει με ταχύτητα αντιτορπιλικού ανοιχτής θάλασσας, πλέει με βραδύτητα, σαν να πρόκειται για κάποιο παλιοκάραβο.
    Αλλά η Εκκλησία δεν είναι παλιοκάραβο. Είναι πλοίο που διατηρείται καινούργιο πάντοτε, παρά την πάροδο του χρόνου. Καινούργιο και ταχύ. Αλλά η επίδοση του πλοίου δεν εξαρτάται μόνο από τον Κύριο και ιδρυτή της Εκκλησίας, αλλά και από τη θέληση των ανθρώπων.
    Υπάρχουν δυστυχώς εποχές, κατά τις οποίες το πλοίο της Εκκλησίας πάει αργά μέσα στους ωκεανούς, των κοινωνιών του κόσμου αυτού. Τι άραγε να συμβαίνει;
    Ποιες είναι οι αιτίες της καθυστέρησης της πνευματικότητας και της δραστηριότητας; Πολλές. Μια από αυτές είναι και ΤΑ ΟΣΤΡΑΚΑ!..
    …Όπως τα όστρακα κολλάνε στις πλευρές του πλοίου και δυσκολεύουν την κίνησή του, έτσι και στα πλευρά του πνευματικού πλοίου κολλάνε άτομα, τα οποία, όχι μόνο δεν προσφέρουν τίποτα στην Εκκλησία, αντίθετα συντελούν στο να χάνει την ταχύτητα του το σκάφος της και να γίνεται δυσκίνητο.

    ΦΙΛΑΥΤΑ, ΙΔΙΟΤΕΛΗ, ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΑ, ΑΙΣΧΡΑ, ΔΕΙΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΝΔΡΑ ΑΤΟΜΑ, ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΣΤΡΑΚΑ!..

    …Οι άνθρωποι αυτοί ονομάζονται μεν χριστιανοί, αλλά πλην του ονόματός των τίποτα άλλο δεν έχουν να παρουσιάσουν από τα γνωρίσματα του Χριστιανισμού.
    ΟΣΤΡΑΚΑ ΛΑΪΚΟΙ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΙ,
    ΑΝΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ,
    ΔΙΑΚΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ,
    ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.

    Αυτοί σαν όστρακα έχουν κολλήσει στα πλευρά της Εκκλησίας και δυσκολεύουν την κίνηση της. Η Εκκλησία, αν θέλει να αποκτήσει και πάλι τη ζωτικότητα των πρώτων ημερών, πρέπει να απαλλαγεί από τα όστρακα αυτά.
    Και τα μεν φυσικά όστρακα εύκολα ξεκολλάνε από τα ύφαλα του πλοίου. Αλλά τα όστρακα, για τα οποία μιλάμε, πολύ δύσκολο είναι να αποκολληθούν. Έχουν τόσο προσκολληθεί, ώστε, όταν κάποιος επιχειρήσει να κάνει κάθαρση εκ των τοιούτων, όπως έπραξαν μεγάλοι Πατέρες και δάσκαλοι της Εκκλησίας, είναι ικανά να δημιουργήσουν ρήγμα στο σκάφος και να προκαλέσουν πνευματικά ναυάγια…

    …Και όμως το ύψιστο συμφέρον της Εκκλησίας είναι να αποκολληθούν όση αντίσταση και αν προβάλουν. Τούτο είναι έργο της εκκλησιαστικής δικαιοσύνης, η οποία, με βάση τους ιερούς Κανόνες, πρέπει να εργαστεί, να γίνει κατά κάποιο τρόπο δεξαμενή ναυπηγείου, στο οποίο τα πλοία μπαίνουν για καθαρισμό.

    Ω Κύριε! Ποιος θα μπορέσει να καθαρίσει την Εκκλησία εκ τοιούτων όστρακων; Στείλε μας πάλι στην Εκκλησία ΑΝΤΡΕΣ ισχυρούς στο πνεύμα, για να επιληφθούν της ΚΑΘΑΡΣΗΣ του πνευματικού πλοίου.

    ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ, ΟΤΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ ΜΕ ΛΙΓΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΩΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ».

    π.Αυγουστίνος πηγή http://www.pramnos.net/postt981.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου