Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Το πολιτικό και εκκλησιαστικό κατεστημένο δεν θέλει να προφυλακιστεί ο Εφραίμ













Ωμή παρέμβαση στην δικαιοσύνη για να μην προφυλακιστεί ο Εφραίμ, επιχειρούν τις τελευταίες ώρες πολιτικοί και όχι μόνο.
Ένα ετερόκλητο σχήμα ανθρώπων όπως ο Μητσοτάκης, ο Αρχιεπίσκοπος, ο ΛΑΟΣ, παπάδες και ρωσικά εκκλησιαστικά ιδρύματα
βάλλουν κατά της δικαιοσύνης και κάνουν λόγο για
σκληρή απόφαση, άκουσον άκουσον, λόγω Χριστουγέννων.

Φυσικά το χορό σέρνει ο Σκάι του Αλαφούζου που βγάζει κάθε πικραμένο να μιλήσει για την «άδικη» απόφαση.

Αλήθεια που ήταν όλοι αυτοί οι «υπερασπιστές» της ηθικής και του δικαίου, όταν συλλαμβάνονταν νεαροί με χαλκευμένα στοιχεία, επειδή συμμετείχαν σε πορείες, και στη συνέχεια παρέμεναν επί μήνες στις άθλιες ελληνικές φυλακές;


Που ήταν όλοι αυτοί οι υποκριτές όταν χιλιάδες πολίτες για μικροποσά που χρωστούσαν στο δημόσιο περνούσαν την πόρτα της φυλακής;


Αλήθεια που ήταν όλοι αυτοί όταν το ανάλγητο κράτος συλλαμβάνει και προφυλακίζει χιλιάδες χρήστες ναρκωτικών ουσιών;


Βλέπετε όμως όλοι αυτοί που προαναφέραμε δεν είχαν την… τύχη να λέγονται Εφραίμ κι ούτε να διαθέτουν την οικονομική και εκκλησιαστική επιφάνεια που διαθέτει ο πρωταγωνιστής της υπόθεσης Βατοπέδι, που συγκλόνισε το πανελλήνιο και έριξε μια κυβέρνηση πριν από μερικά χρόνια…


απο το ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ

20 σχόλια:

  1. Όλοι ομιλούν, εκτός από τον Επίσκοπό του.

    Αναμένομεν λοιπόν.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η όλη ιστορία θυμίζει τη ΓΕΝΕΣΗ:

    - Αδάμ, γιατί έφαγε απ' αυτό τον απαγορευμένο καρπό;
    - Δεν φταίω εγώ, η γυναίκα που μούδωσες μου το πρόσφερε (άρα, εσύ φταίς).

    Φταίει λοιπόν η Δικαιοσύνη, που έκανε το καθήκον της και δεν το παρέβη.

    Ή πιο απλά:

    - Γιατί κλέβεις;
    - Μα και ο άλλος κλέβει. Γιατί δεν τον πιάνετε;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ουσία, το νόημα, δεν είναι αν είναι ένοχος ή αθώος, ας αποφανθή η Δικαιοσύνη, η ουσία είναι η φράση "πού ήταν όλοι αυτοί".

    Πού ήταν και πού είναι λοιπόν όλοι αυτοί, που για έναν ηγούμενο έγιναν έξαλλοι, ενώ είναι αφωνότεροι ιχθύος όταν η εικόνα του Χριστού καθημερινά εξευτελίζεται στο πρόσωπο του άνεργου, του αδικούμενου, του οικογενειάρχη συνταξιούχου που δεν μπορεί να πληρώσει τα χαράτσια, του νομοταγούς φορολογούμενου που πληρώνει τα χαράτσια των φοροκλεπτών, του Έλληνα που θίγεται η αξιοπρέπειά του από τους ξένους επικυρίαρχους, του αθώου λαού που καλείται να πληρώσει τα "δανεικά" που κάποιοι "ἡμέτεροι" έφαγαν με μίζες, υπερτιμιλογήσεις, ποσοστά, σκάνδαλα;

    Υποκριτές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έγκριτοι νομικοί καταδίκασαν την άδικη απόφαση προφυλάκισης του Εφραίμ.Και γνωστή διαμονή έχει και φυγόπονος ή φυγόδικος δεν είναι και γενικά δεν στοιχειοθετείται επαρκώς η προφυλάκισή του.Μάλλον υπήρξε κίνηση αποπροσανατολισμού του ελληνικού λαού απ τα ακανθώδη προβλήματα που έχουν σωρευθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλοι λοιπόν έχουν κάνει συμπαιγνία, για να κτυπήσουν την Εκκλησία! Και η Εκτελεστική και η Νομοθετική, αλλά και η Δικαστική Εξουσία!

    Να ρωτήσουμε:

    Είναι αθώα η κοινή εμφάνιση Πούτιν και Εφραίμ την παραμονή των εκλογών, για τον πρώτο και την παραμονή της ανάκρισης για τον δεύτερο;

    Είναι αθώα η καπήλευση της Τιμίας ζώνης, για τα γενέθλια του -υποτίθεται- Ορθόδοξου Ρώσου Πατριάρχη;

    Και κάτι ακόμη:

    Τι σκοπιμότητες υποκρύπτει η επέμβαση της Ρωσικής Εκκλησίας, για τον Εφραίμ, καθ' ην στιγμή δεν έχει αντιδράσει ακόμη ο Επίσκοπος της Εκκλησίας της ΚΠολης στην οποίαν ανήκει ο Εφραίμ;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι σκοπιμότητες; Είπαν χθες στις τηλεοράσεις ότι: α) κάποιοι εκ Ρωσίας υπερασπιστές του Εφραίμ, ισχυρίζονται πως η εντολή προφυλάκισης είναι ... αντίποινα, διότι μετέφερε στη Ρωσία η "τιμία ζώνη" !!! β) Ότι είναι ανταπόδοση για την έμμεση πλην σαφή προεκλογική υποστήριξη, και γ) έχει σχέση με την κυριαρχία στην Ι.Μονή Παντελεήμονος, που παρα λίγο να περάσει στους Ουκρανούς.

    Και για να είμαστε δίκαιοι, είναι άδικο για μεν τους πολιτικούς τα αδικήματα να έχουν παραγραφή, για δε τους λοιπούς και τον Εφραίμ να μην έχουν παραγραφή.

    Τέλος ας επανέλθουν οι μοναχοί στην ακτημοσύνη και στον παρθενικό βίο, και ας παύσουν να ασχολούνται με εκτάσεις και ακίνητα, ας παύσουν με τα καμώματά τους να διχάζουν το λαό και να εξευτελίζουν την Εκκλησία, να δημιουργούν διπλωματικά επεισόδια με κυβερνήσεις, να ανακατεύονται εκεί που δεν τους σπέρνουν, να προκαλούν πτώσεις κυβερνήσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμπληρωματικά, αν η ερώτηση "τί σκοπιμότητες υποκρύπτει η επέμβαση της Ρωσικής Εκκλησίας", έχει πιο βαθὐ νόημα, τότε ίσως να υπάρχει και μια ακόμα απάντησι, που ίσως οδηγεί και μέχρι της αμφισβητήσεως του "πρωτείου", μεταξύ Πατριαρχείων Κων/λεως και Μόσχας και του όρου "Οικουμενκός" Πατριάρχης για τον Κων/λεως, με πληθυσμιακά επιχειρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Ρωσσική πολιτική και εκκλησιαστική ηγεσία πιθανώς να συμπαρίσταται στον ηγούμενο Εφραίμ για λόγους σκοπιμότητας.Από κει και πέρα οι νομικοί λόγοι που προβάλλονται για τη διάταξη της προφυλάκισής του είναι ασθενείς.Ούτε φυγοπονεί ούτε φυγοδικεί ο ηγούμενος.Δεν έχει απασχολήσει στο παρελθόν τις αστυνομικές και δικαστικές αρχές.Αν ήθελε να γλυτώσει θα είχε παραμείνει στη Ρωσσία όπου και οι υποτιθέμενοι προστάτες του.Η απόφαση περί προφυλακίσεώς του υποκρύπτει σαφώς πολιτικά και επιοκοινωνιακά χαρακτηριστικά και δεν δικαιολογείται η εν λόγω απόφαση από αμιγώς νομικής πλευράς.
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι ακόμα ηγούμενος;

    Δεν έχει απασχολήσει τις δικαστικές και τις αστυνομικές αρχές;

    Σε άλλη χώρα ζούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κ.ΙΚ Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε... Αν είχαν νουν Χριστού οι Μοναχοί του Βατοπεδίου δεν θα έμπλεκαν με τους πολιτικούς : Διώκτες οι μεν των συνασκητών και συμμοναστών τους (της Ι. Μ. Εσφιγμένου), διώκτες και οι δε της αληθείας (οι πολιτικοί). Ποιος πολιτικός μας είπε ποτέ την αλήθεια; Πατέρας και μητέρα της πολιτικής είναι η ραδιουργία, η υποκρισία και το ψεύδος.

    Επικαλούνται (ιερωμένοι και πολιτικοί) ή το αφήνουν να υπονοείται, ότι λόγοι εθνικού συμφέροντος τους αναγκάζουν. Μόνο που αυτό το εθνικό συμφέρον μας κόστισε και απώλειες εδαφών, και ανθρώπων, κυριότερα όμως απώλεια (προδοσία) Πίστεως.

    Με αυτούς πήγαν κι έμπλεψαν και "άξια γαρ ων επράξαμε απολαμβάνομεν".
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΝΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΝΩ ΣΕ ΣΕΝΑ Κ.ΙΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από πότε ο κ. Χριστοδουλίδης χρησιμοποιεί δικηγόρους; Ας είναι όμως.

    Δεν καταλαβαίνουμε, γιατί μόνον οι Βατοπαιδινοί είναι διώκτες των Εσφιγμενιτών και όχι όλοι οι άλλοι μοναχοί (που υποστηρίζουν τους Βατοπαιδινούς).

    Από την άλλη, γιατι να μην είναι διώκτες εκείνων που χρησιμοποιούν αλλότρια εκκλησία και αντιμήνσιον των Φλωρινικών; Δεν αποτελούν ξένο σώμα στο Άγιον Όρος;

    Ως προς τους πολιτικούς, γιατί είναι υποχρεωμένοι να λένε την αλήθεια; Αφού εξ ορισμού είναι όργανα του Αντιχρίστου, τι σχέση μπορεί να έχουν με την αλήθεια; Αυτό έλιπε να μην ήταν γονείς της πολιτικής, η ραδιουργία, η υποκρισία και το ψεύδος! Αφού τείνουν να γίνουν και γονείς των εκκλησιαστικών αρχόντων. Και σ' αυτούς συγκαταλέγονται και οι Εσφιγμενίτες, που χρησιμοποιούν τις κοσμικές εξουσίες (ΣτΕ κ.λπ), για να δικαιωθούν, όπως ακριβώς έκαναν ο Χριστός και οι Απόστολοι.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΥΡΙΕ ΙΚ ΠΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Κ.ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΝΑ ΤΑ ΣΥΖΥΤΗΣΕΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Απ. Παύλος στη διένεξή του με τους κατηγόρους του, δεν επικαλέσθηκε να ακουστεί από τον Κοσμικό Αυτοκράτορα, τον Καίσαρα, χρησιμοποιώντας την ιδιότητα του Ρωμαίου πολίτη;

    Κάθε περίπτωση είναι συνεπώς ξεχωριστή.

    Και κατά άλλων μοναχών, εξαπολύουν μύδρους οι Βατοπαιδινοί, ισχυριζόμενοι ότι τους κατήγγειλαν, τους πρόδωσαν, έφεραν εισαγγελείς, υπάρχουν τα δημοσιεύματα.

    Πάντως ακούγοντας τυχαία, συζήτηση μοναχού έχοντα τότε υψηλότατο αξίωμα-εξ αναθέσεως- στο αγ. όρος, τον καιρό της δημοσιοποιήσεως των σκανδάλων, έλεγε με θλίψη για τους Βατοπαιδινούς, σε νυν μητροπολίτη: "Τι τα θέλουν αυτά, τα κτηματικά, μας στενοχώρησαν πολύ, τους μοναχούς, δυσφημείται το αγιον όρος, η εκκλησία, τι ήθελαν και έμπλεξαν με τέτοιες υποθέσεις...".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν είμαι υποχρεωμένος να πάω σε κανένα ιστολόγιο.

    Αν θέλει τίποτε ο κ. Χριστοδουλίδης, ας γράψει εδώ, όπου γράφω και εγώ. Δεν θα τρέχω να τον κυνηγώ.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτα που λετε ΙΚ για την Ιερα Μονη Εσφιγμενου μαλλον τα φανταστηκατε,η Ιερα Μονη Εσφιγμενου ειναι κοσμημα του Αγιου Ορους, και δεν χρησιμοποιη αντιμηνσιον "Φλωρινικων"{ΔΕΝ εξαπατα τον Κυριον}και στο κατω κατω,καλλιτερα απο το να εποκοινωνη με ολους τους Φρικτους Οικουμενιστας"Λυκοποιμενας" που κατοικοεδρευουν μεσα στο περιβολι της Παναγιας και δεν αισθανονται ντροπη για τα ανοιγματα τους και τα πεπραγμενα τους.Ελεος ντροπη, μοναχοι διωκουν συνμοναστας των και εσεις το επικροτητε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν διαβάσατε Ιω. Χρυσόστομο, για να δείτε, γιατί ο Παύλος επικαλέσθηκε τον Καίσαρα. Λοιπόν:

    Έχει αναπτυχθεί μια υποστηρικτική γραμμή, ότι στην Κ. Διαθήκη, εμμέσως πλην σαφώς, αναφέρεται, ότι το δικαίωμα του ανθρώπου (το λεγόμενο ανθρώπινο δικαίωμα) εξασκήθηκε από τον απόστολο των εθνών, τον Παύλο, με την επίκλησή του, να δικαστεί από τον Καίσαρα, με την περίφημη φράση προς τον Φήστο: «Καίσαρα επικαλούμαι» (Πράξ. 25. 11-12). και όλοι, οι υποστηρικτές σπεύδουν να το αναφέρουν σαν παράδειγμα, χωρίς όμως να φροντίσουν να δουν την ερμηνεία του σε πατερικό κείμενο. Ας δούμε, όμως τι αναφέρει ο άγιος Ι. Χρυσόστομος, στην ανάλυση που κάνει, στην ομιλία του για τις «Πράξεις των Αποστόλων»:
    «Ο δε Παύλος ουκ είπεν, Ου βούλομαι, μη ποτε και σφοδρότερον ποιήση τον δικαστήν, αλλά παρρησιάζεται, και φησίν. Επί του βήματος του Καίσαρος εστώς ειμι, ου με δει κρίνεσθαι. ….. Εξέβαλόν με άπαξ αυτοί, και τούτο νομίζουσι κατακρίνειν, τω δεικνύειν, ότι εις Καίσαρα ήμαρτον, επ’ αυτού βούλομαι κριθήναι του ηδικημένου. Ούτως ειπών, επάγει. Ιουδαίους ουδέν ηδίκησα, ως και συ κάλλιον επιγινώσκεις. Καθήψατο αυτού λοιπόν ως και χαριζομένου. Είτα επεί καθήψατο, πάλιν εκλύει τον λόγον επάγων. Ει μεν ουν αδικώ, ή αξιόν τι θανάτου πέπραχα, ου παραιτούμαι το αποθανείν. Κατ’ εμαυτού την ψήφον εκφέρω, φησίν…… Ουκ είπεν, Ουκ άξιός ειμί αποθανείν, ουδέ απολυθήναι, αλλ’, έτοιμος κρίνεσθαι επί Καίσαρος, άμα και του ονείρατος μνησθείς, μάλλον εθάρρησεν επικαλέσασθαι. Και ουκ είπε, Συ, αλλ’ ουδείς, και προσέθηκε, Καίσαρα επικαλούμαι, ώστε μη είναι εις εκείνον την ύβριν. Τότε ο Φήστος συλλαλήσας μετά του συμβουλίου, απεκρίθη. Καίσαρα επικέκλησαι. επί Καίσαρα πορεύση….. Όρα πάλιν εκτεινομένην αυτού την δίκην, και την επιβουλήν αφορμήν του κηρύγματος γινομένην» (PG 60. 355).
    Ώστε, ο Παύλος επικαλέσθηκε τον Καίσαρα, για να εξασκήσει στην πράξη το δικαίωμα να κριθεί από την πολιτική δικαιοσύνη και όχι την εκκλησιαστική, για δυο λόγους: α/ διότι η κατηγορία αφορούσε προσβολή στο πρόσωπο του Καίσαρα, τον οποίον –υποτίθεται- αδίκησε και ήθελε να κριθεί από τον ίδιο τον αδικούμενο και β/ διότι του δινόταν η ευκαιρία να κηρύξει στους Ρωμαίους το λόγο του Θεού.
    Αυτό φαίνεται, από ένα άλλο σημείο, που υπάρχει στην επιστολή του προς τους Κορινθίους, όπου προτρέπει τους Χριστιανούς να επιλύουν τις διαφορές τους, όχι στα πολιτικά δικαστήρια, αλλά στα εκκλησιαστικά: «Τολμά τις υμών, πράγμα έχων προς τον έτερον, κρίνεσθαι επί των αδίκων και ουχί επί των αγίων;» (Κορ. Α΄ 6. 1-2).
    Ο Ιω. Χρυσόστομος επεξηγεί: «Μάλιστα μεν γαρ ει δει κρίνεσθαι, φησίν, επί των αδίκων ουκ έδει. όλως δε ουδέν κρίνεσθαι δει. Αλλά τούτο μεν ύστερον τίθησι. τέως δε το πρώτον διακαθαίρει το μη έξω δικάζεσθαι» (Ομιλία ΙΣΤ΄, PG 61. 132). Και παρακάτω: «Αλλά αδελφός μετά αδελφού κρίνεται, και τούτο επί απίστων. Διπλούν το έγκλημα, ότι κρίνεται και επί απίστων» (PG 61. 133).
    Έτσι, η προσφυγή των χριστιανών για τη λύση των διαφορών τους ενώπιον εθνικών δικαστηρίων είναι για τον Παύλο όχι μόνο απαράδεκτη, αλλά και ανόητη. Αυτό δηλώνει η έκφραση: «επί των αδίκων», η οποία εκλαμβάνεται όχι μόνο με την ηθική, αλλά και με τη θρησκευτική έννοια.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όσον αφορά την Ι.Μ. Εσφιγμένου, δεν το φανταστήκαμε, αλλά το ζήσαμε, όταν σε εσπερινό ακούσαμε τη μνημόνευση του Χρυσόστομου (Κιούση).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συνεχιζετε να επιμενετε περι μνημοσυνου, του Μακαριστου Αγιου Γεροντος, Χρυσοστομου Κιουση,απο τους Εσφιγμενιτας πατερας!!!, παντως ουτε επι Μακαριστου Ευθυμιου εχει γινη, ουτε επι του νυν Μεθοδιου, διοτι επι πολλα ετη πανω απο 12 τυχαινει να βρισκομαι παρα πολυ κοντα, Σας παρακαλω να ανακαλεσετε, για να μην διδετε τροφη στους, αντικειμενους ψευτοΕσφιγμενιτες, που συντομα θα αφανιστουν απο μονοι τους, λογω της ασεβειας τους, προς τον Κυριο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ένα ατόπημά μας είναι, που δεν ρωτήσαμε επί τούτου, τον μακαριστό ήδη Χρυσόστομο, όταν συνατηθήκαμε και συζητήσαμε μαζί του, στην Πανάχραντο.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου