Τοῦ ἁγίου Δημητρίου
26 Ὀκτωβρίου
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ
ΗΡΩΪΚΗΣ
ΠΙΣΤΕΩΣ
του μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου (+)
ΣΗΜΕΡΑ 26 Ὀκτωβρίου εἶνε ἑορτὴ μεγάλη. Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, ὄχι μόνο στὴν Ἑλλάδα ἀλλὰ παντοῦ, τὴν τιμᾷ. Διότι παντοῦ ὑπάρχουν Δημήτριοι, ἀκόμη καὶ γυναῖκες Δήμητρες, καὶ ἑορτάζουν τὸν μεγαλομάρτυρα ἅγιο Δημήτριο.
* * *
Τί ἦταν ὁ ἅγιος Δημήτριος; Ἄνθρωπος ἦταν καὶ αὐτὸς ὅπως ἐμεῖς, δὲν διέφερε. Κάθε ἄνθρωπος ὅμως ἔχει θέλησι. Καὶ ἂν κάνῃ καλὴ χρῆσι τῆς θελήσεώς του, μπορεῖ νὰ φτάσῃ μέχρι τὰ οὐράνια· ἂν κάνῃ κακὴ χρῆσι, μπορεῖ νὰ κατρακυλίσῃ μέχρι τὸν ᾅδη. Ἂν θέλῃ γίνεται ἄγγελος, ἂν θέλῃ γίνεται σατανᾶς. Κ’ εἶνε στιγμὲς ποὺ φτάνει πολὺ ψηλά, εἶνε στιγμὲς ποὺ πέφτει πολὺ χαμηλά, ἀηδιάζει τὸν ἑαυτό του, γίνεται χειρότερος ἀπὸ τὸ δαίμονα. Γι’ αὐτὸ γέμισε ὁ κόσμος τώρα ἀπὸ δαιμονιζομένους.
Ὁ ἅγιος Δημήτριος γεννήθηκε στὴ Θεσσαλονίκη ἀπὸ ἐκλεκτὴ οἰκογένεια περὶ τὸ 300 μ.Χ., ὅταν στὴν αὐτοκρατορία βασίλευε ἕνας τύραννος, ὁ Διοκλητιανός. Τὸ ἐπάγγελμά του ἦταν στρατιωτικός, γενναῖος ἀξιωματικός. Ἐκεῖνο ὅμως ποὺ τὸν διέκρινε ἀπὸ τοὺς συναδέλφους του ἦταν – ποιό· ὅτι πίστευε στὸ Χριστό, ὅτι αὐτὸς βασιλεύει, εἶνε ὁ κυβερνήτης τοῦ σύμπαντος. Πίστευε μὲ ὅλη τὴν καρδιά του, κι αὐτὸ ποὺ πίστευε δὲν τὸ ἔκρυβε.
Τώρα σπάνια θὰ συναντήσῃς Χριστιανὸ νὰ ὁμολογῇ τὸ Χριστό. Ἔρχονται στὴν ἐκκλησία, προσκυνοῦν, ἀνάβουν κεριά, κ.λπ., ἀλλὰ μετὰ ἔξω τίποτα. Πουθενὰ δὲν ἐκδηλώνονται. Φοβοῦνται καὶ τὸ σταυρό τους ἀκόμη νὰ κάνουν, ντρέπονται καὶ νὰ ποῦν τὸ ὄνομα τοῦ Χριστοῦ. Αὐτοὶ εἶνε ἀνάξιοι νὰ λέγωνται Χριστιανοί. Τέτοια δειλία καὶ ἀνανδρία ἐπικρατεῖ. Ἢ πιστεύεις, κύριε, ἢ δὲν πιστεύεις! Ἐὰν δὲν πιστεύῃς, τότε ἑνώσου μὲ τοὺς ἀπίστους καὶ ἀθέους καὶ πολέμησε ὅ,τι ὑψηλὸ καὶ ὡραῖο ὑπάρχει. Ἂν πιστεύῃς ὅμως, αὐτὸ ποὺ πιστεύεις νὰ τὸ καμαρώνῃς καὶ νὰ τὸ διακηρύττῃς.
Αὐτὸ ποὺ πίστευε λοιπὸν ὁ ἅγιος Δημήτριος τὸ ἐκήρυττε φανερά, παντοῦ, καὶ προσπαθοῦσε νὰ ἑλκύσῃ κι ἄλλους στὸ Χριστό. Κάθε πρωῒ παρακαλοῦσε· Κύριε, κάνε νὰ γίνουν κι ἄλλοι Χριστιανοί! Λένε μάλιστα, ὅτι δὲν ἡσύχαζε ἐὰν δὲν ἔκανε τοὐλάχιστον ἕνα καινούργιο Χριστιανὸ τὴν κάθε ἡμέρα. Πρὸ παντὸς προσπαθοῦσε νὰ φέρῃ στὸ Χριστὸ παιδιὰ καὶ νέους. Καὶ μεταξὺ τῶν νέων ποὺ ἐκέρδισε εἰς Χριστὸν ἦταν καὶ ἕνας ποὺ ὠνομάζετο Νέστωρ.
Αὐτὴ ἦταν ἡ δρᾶσι του ὅταν κηρύχθηκε διωγμός. Ὅποιος ἐκήρυττε Ἰησοῦν Χριστὸν κατεδιώκετο· καὶ μεταξὺ τῶν πρώτων ποὺ συνελήφθησαν ἦταν ὁ ἅγιος Δημήτριος. Τοῦ εἶπαν· ―Ἀρνήσου τὸ Χριστό, βλαστήμησέ τον. ―Ὄχι. ―Βλαστήμησε τὸ Χριστό. ―Ὄχι. ―Βλαστήμησε τὸ Χριστό. ―Ὄχι. Ἐπειδὴ δὲν πειθαρχοῦσε, τὸν καθαίρεσαν ἀπὸ τὸ στρατιωτικό του ἀξίωμα, τὸν ἔκαναν ἁπλὸ πολίτη, καὶ τὸν ἔβαλαν στὴ φυλακή.
Ἐνῷ ὅμως βρισκόταν στὸ κελλί, δέχθηκε μία ἐπίσκεψι. Ἀνοίγει ἡ πόρτα καὶ μπαίνει ὁ Νέστωρ. ―Δάσκαλε, φέρνω δυσάρεστα νέα. ―Τί συμβαίνει, παιδί μου; ―Ἡ Θεσσαλονίκη εἶνε ἀνάστατος. Ἄντρες γυναῖκες παιδιὰ συγκεντρώνονται στὸ στάδιο καὶ βλέπουν ἀγῶνες. Ἐκεῖ παρουσιάστηκε ἕνας γιγαντιαῖος σιδηρόφρακτος εἰδωλολάτρης ποὺ λέγεται Λυαῖος. Εἶνε τὸ καύχημα καὶ καμάρι τῶν ἐχθρῶν τοῦ Χριστοῦ. Κάθε μέρα ὁ κήρυκας φωνάζει· Ὅποιος Χριστιανὸς θέλει, ἂς ἔρθῃ νὰ παλέψῃ μὲ τὸ Λυαῖο!… Τόσες μέρες τώρα κανείς δὲν παρουσιάζεται, καὶ ὅλοι μᾶς χλευάζουν. Δὲν τὸ ἀνέχομαι. Θέλω νὰ ξεπλύνω τὸ ὄνειδος αὐτό, θέλω νὰ μονομαχήσω μὲ τὸ Λυαῖο, καὶ ζητῶ τὴν εὐχή σου. Ὁ ἅγιος Δημήτριος δὲν τὸν ἀπέτρεψε. Τὸν εὐλόγησε καὶ τοῦ εἶπε· ―«Ὕπαγε· καὶ Λυαῖον νικήσεις καὶ ὑπὲρ Χριστοῦ μαρτυρήσεις»· καὶ τὸ Λυαῖο θὰ νικήσῃς, ἀλλὰ καὶ θὰ μαρτυρήσῃς γιὰ τὸ Χριστό.
Ὡπλισμένος ὁ Νέστωρ μὲ τὴν εὐχὴ τοῦ ἁγίου διδασκάλου του, νάτος τώρα κατεβαίνει στὸ στίβο φτερωτός. Ὁ κῆρυξ φωνάζει· ―Ποιός Χριστιανὸς θέλει νὰ μονομαχήσῃ μὲ τὸ Λυαῖο; ―Ἐγώ, φωνάζει ὁ νέος. Στρέφονται ὅλοι καὶ βλέπουν ἕνα παιδάριο. ―Ἐσύ, τοῦ λένε, θὰ τὰ βάλῃς μὲ τὸ γίγαντα; Δὲ λυπᾶσαι τὰ νιᾶτα σου; Μ᾽ ἕνα χτύπημα θὰ σὲ ξαπλώσῃ κατὰ γῆς. Λυπήσου τὴ ζωή σου… Αὐτὸς ὅμως εἶνε ἀποφασισμένος, καὶ ἔτσι οἱ δύο ἀντίπαλοι παρατάσσονται. Καὶ ἐνῷ ὅλοι, τὸ πλῆθος τῶν εἰδωλολατρῶν καὶ οἱ λίγοι Χριστιανοί, κρατοῦν τὴν ἀναπνοή τους, ὁ Νέστωρ ὁρμᾷ καὶ φωνάζοντας «Θεὲ τοῦ Δημητρίου, βοήθει μοι», δίνει ἕνα καίριο πλῆγμα στὸ γίγαντα καὶ τὸν ῥίχνει κάτω μὲ γδοῦπο. Αὐτὸ ἦταν ἕνας θρίαμβος τοῦ χριστιανισμοῦ τὴν ἡμέρα ἐκείνη.
Ἐν συνεχείᾳ ὅμως ὁ Νέστωρ μαρτύρησε. Τὸν συλλαμβάνουν, τοῦ ζητοῦν νὰ βλαστημήσῃ τὸ Χριστό. Δὲν βλαστημᾷ, κ’ ἔτσι τὸν θανατώνουν.
Μετὰ πηγαίνουν στὴ φυλακή, στὸ κελλὶ τοῦ διδασκάλου. Μὲ τὶς λόγχες τρυποῦν τὸν Δημήτριο στὴν πλευρά, καὶ τελειώνει μαρτυρικῶς τὸν δρόμο του. Ὁ τάφος του ἀνέβλυσε μύρο· γι᾽ αὐτὸ λέγεται μυροβλήτης. Πάνω στὸν τάφο του κτίστηκε ἔπειτα μεγαλοπρεπὴς ναός, ὁ ναὸς τοῦ Ἁγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης, ποὺ ἑορτάζει σήμερα.
Πολλὰ καὶ μεγάλα θαύματα ἔκανε ὁ ἅγιος Δημήτριος. Ἕνα μόνο σᾶς θυμίζω. Ἂς μὴν πιστεύουν οἱ ἄπιστοι, δικαίωμά τους· ἐμεῖς πιστεύουμε. Διότι τέτοια ἅγια ἡμέρα, 26 Ὀκτωβρίου τοῦ 1912, ὁ ἅγιος Δημήτριος ἔκανε τὸ θαῦμα του. Τὰ παιδιὰ τῆς Ἑλλάδος φώναζαν στὶς μεραρχίες καὶ στὰ τάγματα· Ἅγιε Δημήτριε, κάνε τὸ θαῦμα σου! Καὶ πράγματι τὴν ἡμέρα τοῦ ἁγίου Δημητρίου μπῆκαν στὴ Θεσσαλονίκη καὶ ὕψωσαν τὴ σημαία μας ἐπάνω στὸ Λευκὸ Πύργο! Δὲν εἶνε θαῦμα αὐτό;
Τὸ συμπέρασμα ποιό εἶνε; Οἱ ἅγιοι εἶνε ὑποδείγματα. Τόσο ὁ ἅγιος Δημήτριος ὅσο καὶ ὁ ἅγιος Νέστωρ εἶνε ὑποδείγματα πίστεως, ποὺ πρέπει κ’ ἐμεῖς νὰ μιμηθοῦμε ὅσο ζοῦμε σ’ αὐτὴ τὴ ζωή, νὰ τοὺς ἀκολουθήσουμε.
Γεννᾶται τὸ ἐρώτημα· πιστεύουμε; Μὲ τὰ λόγια πιστεύουμε, τὰ πράγματα ὅμως ἀποδεικνύουν ὅτι δὲν ἔχουμε οὔτε λίγη ἀπὸ τὴν πίστι ποὺ εἶχαν οἱ ἅγιοι ἐκεῖνοι. Ἂν γίνῃ διωγμὸς ―καὶ θὰ γίνῃ διωγμός― ὅπως ἔγινε ἐπὶ Διοκλητιανοῦ, δὲν ξέρω πόσοι ἀπὸ τοὺς λεγομένους Χριστιανοὺς θὰ μείνουν πιστοὶ στὸ Χριστό.
Εἶνε ὑπερβολικὸς ὁ λόγος μου; Δὲν εἶνε. Διότι πόση ἀντίστασι δείχνουν οἱ σημερινοὶ Χριστιανοὶ ἐν συγκρίσει μὲ τοὺς Χριστιανοὺς τῶν πρώτων αἰώνων; Σ’ ἐκείνους τὸ μαχαίρι ἔβαζαν στὸ λαιμὸ γιὰ νὰ βλαστημήσουν, καὶ δὲ βλαστημοῦσαν· οἱ σημερινοὶ βλαστημοῦν χωρὶς νὰ τοὺς ἀναγκάζῃ κανείς. Ποιός τοῦ βάζει τὸ μαχαίρι στὸ λαιμὸ τοῦ ψευδοχριστιανοῦ καὶ βλαστημᾷ; Ἐὰν λοιπὸν τώρα χωρὶς μαχαίρι, χωρὶς διωγμό, βλαστημοῦν, φαντάσου τί θὰ γίνῃ ὅταν ἔλθῃ ὁ ἀντίχριστος…
Ἐμεῖς τί πρέπει νὰ κάνουμε; Νὰ πιστέψουμε. Ἂς παρακαλέσουμε· Δός μας, Κύριε, τὴν πίστι! τὴν πίστι ποὺ εἶχε ὁ ἅγιος Δημήτριος καὶ ὁ ἅγιος Νέστωρ, τὴν πίστι ποὺ εἶχαν οἱ πρόγονοί μας· τετρακόσα χρόνια ἔζησαν κάτω ἀπ’ τὴν Τουρκιά, μὲ τὸ μαχαίρι στὸ λαιμό, καὶ δὲν ἀρνήθηκαν τὸ Χριστό. Κ’ ἐμεῖς, ἂν γίνῃ διωγμός, νὰ μείνουμε ὅλοι πιστοὶ καὶ ἀφωσιωμένοι. Τὰ λεφτά μας ἂς τὰ πάρουν οἱ ἀντίχριστοι, τὰ σπίτια μας ἂς τὰ πάρουν, τὰ χωράφια μας ἂς τὰ πάρουν, τὰ ζῷα μας ἂς τὰ πάρουν, ὅπως λέει ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός· τὴν πίστι μας ὅμως στὸ Χριστὸ ὄχι! Νά τὰ λόγια τοῦ ἁγίου Κοσμᾶ· «Ψυχὴ καὶ Χριστὸς σᾶς χρειάζονται. Αὐτὰ τὰ δύο ὅλος ὁ κόσμος νὰ πέσῃ, δὲν ἠμπορεῖ νὰ σᾶς τὰ πάρῃ, ἐκτὸς καὶ τὰ δώσετε μὲ τὸ θέλημά σας. Αὐτὰ τὰ δύο νὰ τὰ φυλάγετε νὰ μὴ τὰ χάσετε».
Εἴθε, ἀγαπητοί μου, ὅσοι ἀκοῦτε τὰ λόγια αὐτά, παιδιὰ γυναῖκες καὶ ἄντρες ποὺ τιμᾶτε σήμερα τὸν ἅγιο Δημήτριο, εἴθε κανείς νὰ μὴ γίνῃ προδότης. Νὰ μείνουμε ὅλοι πιστοί. Κι ἂν ἀκόμη ἔρθουν χρόνια κατηραμένα ―καὶ θὰ ἔρθουν―, καὶ πάνω στὴ γῆ μείνῃ ἕνας Χριστιανός, ἕνας μόνο νὰ μείνῃ, φτάνει αὐτός. Αὐτὸς ὁ ἕνας θὰ νικήσῃ. Θὰ νικήσῃ ὁ ἕνας, δὲ θὰ νικήσουν οἱ πολλοί. Δὲ θὰ νικήσουν οἱ ἀντίχριστοι, δὲ θὰ νικήσουν οἱ ἄθεοι, ἀλλὰ θὰ νικήσῃ ὁ Θεὸς τοῦ ἁγίου Δημητρίου.
«Θεὲ τοῦ Δημητρίου, βοήθει» μας· ἀμήν.
(26-10-1987)
Είναι αξιοσημείωτο, ότο ο άγιος Δημήτριος (280 Θεσ/νίκη) ήταν Ρωμαίος Στρατηγός (ανθύπατος) δοικητής του θέματατος της Ελλάδας και όντας Χριστιανός, ούτε το όνομά του άλλαξε
ΑπάντησηΔιαγραφή(Δημήτρ(ε)ιος = ο αφιερωμένος στη θεά Δήμητρα), ούτε αρνήθηκε να φέρει στη στολή του τα διάσημα του Αντίχριστου (τον αυτοκρατορικό ήλιο), δηλ. κάτι σαν τη σημερινή κάρτα. Το ότι υπηρετούσε τον αντίχριστο Μαξιμιανό δεν τον εμπόδιζε να διδάσκει Χριστό σστις υπόγειες στοές της λεγόμενης Χαλκευτική Στοάς, όπου και τον συνέλαβαν. Ομολόγησε Χριστον στον ίδιο τον αυτοκράτορα ("τω Χριστώ μου πιστεύω μόνον"), φυλακίστηκε και κατόπιν φονεύθηκε με λογχισμούς.
Το ίδιο όνομα Δημήτριος φέρουν και άλλοι 16 άγιοι της Εκκλησίας μας.
Το ίδιο συμβαίνει και με τον άγιο Ισίδωρο, που το όνομά του σημαίνει το δώρο στην αρχαία αιγυπτιακή θεότητα Ίσιδα. Ούτε και αυτός το άλλαξε, αλλά το καθαγίασε μάλιστα με τον οσιακό βίο του και το πλούσιο συγγραφικό εκκλησιαστικό του έργο. Άλλοι δε 7 άγιοι φέρουν το όνομά του.
ΙΚ
ΛΕΙΠΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ
ΠΑΛΙ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
Διαβασε το απο την αρχη μεχρι το τέλος να καταλάβεις σε ποια ζουγκλα ζουμε χαρη στους αθεους πολιτικους κυριως του ΠΑΣΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_4054.html#more
Επιβλέπων
Μήπως για την κάρτα του πολίτη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Aγαπητέ
ΑπάντησηΔιαγραφήτο κοψαμε γιά να μην εξευτελισουμε τον μεγάλο πατέρα και διδάσκαλο.
Κάποιοι τον παρέσυραν τοτε, στο αρχικο σταδιο των ταυτοτητων και της φρενιτιδας που επικρατουσε, και ελεγε απλοϊκα και εκείνος εκείνες τις θέσεις.
Και ο π. Ζήσης πιστευε τα ιδια, αλλα οταν ενημερωθηκε πως λειτουργει το μπαρκοουντ και οτι ειναι αθωο, αλλαξε αρδην.
Αυτη ειναι η αληθεια.
Έτσι παρασύρθηκε και ο γ. Παϊσιος από ένα πνευματικοπαίδι του (καθηγητής ΑΠΘ), που του έφερε στην Παναγούδα αυτό το καταραμένο βιβλίο της τηλε-ευαγγελίστριας Μ. Relfe από τις ΗΠΑ, γραμμένο στα αγγλικά: "The new money system 666" και το είχε στο κελί του και το έδειχνε, ως τη νέα Αποκάλυψη! (Ιερομ. Χριστόδουλου Αγιορείτου, Ο γέρων Παϊσιος, σελ. 161).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά από αυτά έγραψε εκείνο το 7σέλιδο σημείωμα: "Σημεία των καιρών 666" τη Μ. Τεσσαρακοστή του 1987 (ως ανωτέρω, σελ. 165-172).
ΙΚ
Όσον αφορά δε στον π. Θ. Ζήση, μπορούμε να αναφέρουμε μια προσωπική μας μαρτυρία:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Μάιο του 1997 τον επισκεφθήκαμε προσωπικά στο γραφείο του στο Πανεπιστήμιο στη Θεσ/νίκη και του εξηγήσαμε επί 1 ώρα σχετικά, ότι το θρυλούμενο 666, στο b-c είναι ψεύδος και απάτη, πράγμα που απεδέχθη και έκλεισε τη συνάντηση με την χαρακτηριστική φράση: "Όλα αυτά ωραία και καλά και παραδεκτά. Αλλά πως να βγούμε τώρα και να πούμε, ότι δεν είναι έτσι; Θα μας πάρουν με τις πέτρες".
ΙΚ
Και να υπάρχει το 666 σε chips, barcode, κάρτες, τηλέφωνα, δεν έχει ουδεμία σημασία. Φυσικά έχω πεισθεί ότι δεν υπάρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά και να υπάρχει, ένας αθώος αριθμος είναι.Δεν ήρθε ο αντίχριστος άρα δεν υπάρχει ο αριθμός του ανθρώπου αυτού. Όταν θα έρθει ο αντίχριστος-και θα είναι φανερό τοις πάσι- τα ξαναλέμε. Δεν θα πέσω στην παγίδα "γεροντάδων" ή "αγράμματων ψυχωσικών" που θέλουν τους Χριστιανούς φοβισμένους και με συναίσθηση ότι έχουν διαπράξει αμαρτία διότι αγόρασαν από supermarket τρόφιμα με barcode... Ποιος ο σκοπός τους ; Να τους κατευθύνουν ως άβουλες μάζες χωρίς προσωπικότητα. Είναι εύκολο. Φταίμε εμείς, φταίει η μη ελευθέρα και μη ζώσα εκκλησία.
Ο π.Αυγουστίνος δεν διεκδικούσε το αλάθητο, δεν ήταν δογματικός, στο θέμα αυτό κατά καιρούς έδωσε ερμηνείες π.χ. στο δεκακέρατο και επτακέφαλο θηρίο, αν θυμάμαι καλά, που με την είσοδο της Ελλάδας στην τότε ΕΟΚ το ερμήνευσε λέγοντας "εννιά κέρατα είναι, θα μπεί η Ελλάδα και θα γίνουν 10", αλλά τώρα τα μέλη της ΕΕ δεν είναι πλέον 10. Ο Κος Τσολογιάνης δικαιούται υπεράνω όλων να έχει άποψη,για το τι πρέσβευε εν τέλει ο π.Αυγουστίνος διότι όχι μόνο πνευματική σχέση είχε με τον π.Αυγουστίνο αλλά εξόχως τον τιμά και τον ετίμησε όχι μόνο στο blog, στην "Ιερά Παρακαταθήκη", στην εφημερίδα του "Οι Φύλακες της Ορθοδοξίας" κ.ά. έντυπα, όχι εν λόγοις αλλά και εν έργοις με διώξεις και φυλακίσεις - αν θυμάμαι καλά-, εφαρμόζοντας στην πράξη και σήμερα μόνος αυτός το σύνθημα του π.Αυγουστίνου "Ζητώμεν ελευθέραν και ζώσαν Εκκλησίαν".
Στη σειρά αυτή των σχολίων έχει θέση, για να υπάρχει χάριν των αναγνωστών, το επίσημο ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης: (πηγή romfea.gr 14-10-2010)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης
Η Ιερά Επαρχιακή Συνοδος της Εκκλησίας Κρήτης, συνήλθε σήμερα, 12 Οκτωβρίου 2010, στο Ηράκλειο σε τακτική Συνεδρία, ασχολήθηκε με τα θέματα της Ημερησίας Διατάξεως και μεταξύ άλλων αποφάσισεν ΟΜΟΦΩΝΩΣ:
α) …
β) Αναφορικά με το θέμα της ηλεκτρονικής κάρτας συναλλαγών του πολίτη προτρέπει και παρακαλεί τον Ιερό Κλήρο και τον ευσεβή Λαό της Κρήτης, ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ από ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ, να προσδοκά το Πρόσωπον του Ερχόμενου Κυρίου Ιησού Χριστού, υπενθυμίζει δε τα λόγια του διορατικού Γέροντος Πορφυρίου: «... αν εμείς έχομε μέσα μας τον Χριστό, δεν μπορεί με τίποτα να μας πειράξει ο αντίχριστος...».
Σημειώσατε παρακαλώ 3 λέξεις: "ομοφώνως", "τρομοκρατείται" και "ανευθύνους". Οι 3 λέξεις έχουν και σημειολογική βαρύτητα και προεκτάσεις πουσε πιο πρόσφατή ανάρτηση ακροθιγώς επεσήμανε ο κ.Τσολογιάννης.
Η απορία μου είναι η εξής: Γιατί δεν επαναφέρει έστω με επίπληξη αρχικώς εις την τάξιν τους "τρομοκράτας" και "ανευθύνους" εφόσον έχουν όνομα και επώνυμο; Αν η απάντηση είναι ότι οι τοιούτοι είναι εκτός δικαιοδοσίας της Εκκλησίας της Κρήτης, ας αναμείνουμε για το ανακοινωθέν της Εκκλησίας της Ελλάδος. Και την επίπληξη των ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ και ΑΝΕΥΘΥΝΩΝ. Και παραποιούντων την Αγία Γραφή.
Ο κ.Τσολογιάννης διαστρέφει τα πράγματα και δεν δικαιούται να παρουσιάζεται ως εκφραστής του π.Αυγουστίνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται, ότι οι πιστοί Έλληνες Χριστιανοί της Κρήτης έχουν συμμαχήσει με τον Αντίχριστο, αφού συμφωνούν με την Εκκλησία τους, που τους λέγει να μην τρομοκρατούνται από ανεύθυνους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έχει να ειπεί ο π. Σαράντος με την ανακοίνωση της Ι.Σ. της Εκκλησίας της Κρήτης; Συμφωνεί ή διαφωνεί και τι στάση θα κρατήσει με τους Κρητικούς;
Ιδού η Κρήτη, ιδού και το πήδημα.
ΙΚ
Αντί να μιλάμε για το Χριστό κυριαρχεί στις συζητήσεις μας ο Αντίχριστος και το 666.Όλος αυτός ο σαματάς μας αποπροσανατολίζει απ τον πνευματικό μας αγώνα και μας γελοιποιεί στα μάτια των απίστων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυ ονομαζομενε Δημητρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήπου λες οτι εκφραζεις τον π. Αυγουστινο, μπορεις να μας πης, πώς;
Μήπως με την ανωνυμία σου;
Μηπως με την μουγγαμαρα σου;
Μηπως με την δειλια σου;
Μηπως με την μονολεκτικοτητα σου;
Μηπως με την ασαφεια σου;
Μηπως με την συκοφαντικη διαθεσι σου που μας κατηγορεις οτι διαστρεφουμε τα πραγματα;
Που τα διαστρεφουμε ανωνυμε ανανδρε συκοφαντα;
Δεν θα το εβαζα το συκοφαντικο σχολιο σου, αλλα το εβαλα για να σε απαντησω και μονο.
Μηπως ο π. Αυγουστινος, δειλα και ανανδρα ανθρωπακια,
ΑπάντησηΔιαγραφήηταν κατι απο ολα τα παραπανω;
Μην μιλατε εσεις για τον π. Αυγουστινο.
Εκεινη την υψικαρινο ΔΡΥ δεν την φτανει κανενας.
Χαιρομαι ιδιαιτερα για τον αγνωστο φιλο της 1,29 μ.μ. χαιρομαι που κατανοησε την μεγαλη παγιδα του Διαβολου.
Οι 3εξαρηδες ποτε θα το καταλαβουν;