ΣΑΛΤΑΟΥΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
https://aktines.blogspot.com/2017/01/blog-post_57.html?m=1
"καὶ
ἰδοὺ μετὰ
τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ ὡς
υἱὸς ἀνθρώπου ἐρχόμενος ἦν καὶ
ἕως τοῦ παλαιοῦ τῶν
ἡμερῶν ἔφθασε
καὶ ἐνώπιον
αὐτοῦ προσηνέχθη.
καὶ αὐτῷ
ἐδόθη ἡ
ἀρχὴ καὶ
ἡ τιμὴ καὶ ἡ
βασιλεία, καὶ πάντες
οἱ λαοί, φυλαί, γλῶσσαι
αὐτῷ δουλεύσουσιν·
ἡ ἐξουσία
αὐτοῦ ἐξουσία αἰώνιος, ἥτις
οὐ παρελεύσεται, καὶ ἡ
βασιλεία αὐτοῦ
οὐ διαφθαρήσεται" Δανιήλ 7: 13-14
Σύμφωνα με το προφητικό όραμα ο Υιός ανθρώπου λαμβάνει
Βασιλεία η οποία δεν τελειώνει, είναι αιώνια – «ἡ
ἐξουσία αὐτοῦ
ἐξουσία αἰώνιος, ἥτις
οὐ παρελεύσεται». Αυτό όμως δεν αφορά τον
Ιησού Χριστό ως άνθρωπο αλλά ως Θεό ! Άρα ο Υιός ανθρώπου του Δανιήλ είναι ο
Θεάνθρωπος Ιησούς και όχι μόνο η ανθρώπινη αυτού φύση όπως λέγουν οι διάφοροι
διαστρεβλωτές. Συνεπώς αφού ο Υιός του ανθρώπου είναι ο Θεάνθρωπος Ιησούς, ο
Παλαιός των Ημερών στο εν λόγω όραμα είναι ο Πατήρ και όχι η θεία φύση του Υιού
!
Ο Ιησούς Χριστός ως Θεός είναι αιώνιος Βασιλέας δεν έχει
τέλος η Βασιλεία του – «τῆς
βασιλείας αὐτοῦ
οὐκ ἔσται τέλος»
Λουκάς 1:33.
Ο Ιησούς Χριστός ως άνθρωπος θα παραδώσει την Βασιλεία του
στον Πατέρα - « εἶτα τὸ τέλος,
ὅταν παραδῷ τὴν
βασιλείαν τῷ Θεῷ καὶ
πατρί, ὅταν καταργήσῃ
πᾶσαν ἀρχὴν
καὶ πᾶσαν ἐξουσίαν
καὶ δύναμιν. δεῖ γὰρ
αὐτὸν βασιλεύεινἄχρις οὗ ἂν
θῇ πάντας τοὺς
ἐχθροὺς ὑπὸ τοὺς πόδας
αὐτοῦ. ἔσχατος
ἐχθρὸς καταργεῖται
ὁ θάνατος· πάντα
γὰρ ὑπέταξεν
ὑπὸ τοὺς
πόδας αὐτοῦ.
ὅταν δὲ εἴπῃ ὅτι
πάντα ὑποτέτακται, δῆλον
ὅτι ἐκτὸς
τοῦ ὑποτάξαντος
αὐτῷ τὰ
πάντα. ὅταν δὲ ὑποταγῇ αὐτῷ τὰ
πάντα, τότε καὶ αὐτὸς ὁ
υἱὸς ὑποταγήσεται τῷ
ὑποτάξαντι αὐτῷ τὰ
πάντα, ἵνα ᾖ ὁ
Θεὸς τὰ πάντα
ἐν πᾶσιν» Α Κορινθίους 15: 24-28.
Αυτοί λοιπόν που λέγουν ότι ο Υιός ανθρώπου του οράματος του
Δανιήλ, είναι μόνο η ανθρώπινη φύση του Ιησού Χριστού, αντιβαίνουν στην
διδασκαλία της Γραφής ότι ο Ιησούς ως άνθρωπος θα παραδώσει την Βασιλεία στον
Θεό Πατέρα.Ο Υιός ανθρώπου του Δανιήλ είναι ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστος που ως
άνθρωπος λαμβάνει Βασιλεία «καὶ
αὐτῷ ἐδόθη ἡ ἀρχὴ καὶ ἡ
τιμὴ καὶ ἡ
βασιλεία» και ως Θεός η
Βασιλεία αυτού «οὐ παρελεύσεται». Διότι ο Χριστός ως
άνθρωπος θα παραδώσει την Βασιλεία του - «παραδῷ
τὴν βασιλείαν τῷ Θεῷ
καὶ πατρί». Σαφή και ξεκάθαρα πράγματα .
-Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης λέγει στο Ιερό Πηδάλιον :
«καί ὁ ἄναρχος Πατήρ πρέπει νά
ζωγραφίζεται καθώς ἐφάνη εἰς τόν προφήτην Δανιήλ ὡς Παλαιός Ἡμερῶν... δέν ζωγραφοῦμεν
Αὐτόν κατά τήν Θείαν φύσιν.
Ἐπειδή ἀδύνατον φησιν, εἶναιἱστορῆσαι
καί ζωγραφῆσαι φύσιν Θεοῦ... ζωγραφοῦμεν Αὐτόν ὡς
ἐφάνη εἰς τόν Προφήτην».(Πηδάλιον, ἔκδοσις Ἀστήρ, σελίς 320).
-Ο Άγιος Επιφάνιος λέγει : «Καί ὡς ὁ
Δανιήλ, εἶδεν τόν Παλαιόν τῶν ἡμερῶν, τοῦτο ὀπτασία
τοῦ ΠΑΤΡΟΣ». (Αγίου
Επιφανίου).
-Ο Ιερός Χρυσόστομος λέγει για το εν λόγω όραμα του Προφήτου
Δανιήλ : «Πατέρα καί Υἱόν οὗτος καί πρῶτος καί μόνος ὁρᾶ,
ὡς ἐν ὂψει»(Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ
Χρυσοστόμου, P.G. 56, 233).
-Ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων λέγει για το ίδιο όραμα : «
Έρχεται προς τον Πατέρα κατά την Γραφήν την αγίως αναγνωσθείσαν, ο Υιός του
ανθρώπου επί των νεφελών του ουρανού, ποταμού πυρός έλκοντος,…Και ο μεν Πατήρ
καθέζεται, έχων το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και την τρίχα της κεφαλής ως
έριον καθαρόν» (Κυρίλλου τα σωζόμενα, Τόμος 2 σελ.177 έκδοσις Ιεροσολύμων 1868,
Migne 33 σελ. 900, Ε.Π.Ε Τόμος 2 σελ. 150).
-Η υμνολογία της Εκκλησίας λέγει : «Μυείται της μιας
Κυριότητος Δανιήλ, Χριστόν κριτήν θεασάμενος προς τον Πατέρα ιόντα και Πνεύματο
προφαίνον την όρασιν» (Τριαδικός Κανόνας Μεσονυκτικού, ήχος πλάγιος ά).
Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης λέγει στο Ιερό Πηδάλιον :
«καί ὁ ἄναρχος Πατήρ πρέπει νά
ζωγραφίζεται καθώς ἐφάνη εἰς τόν προφήτην Δανιήλ ὡς Παλαιός Ἡμερῶν… δέν ζωγραφοῦμεν
Αὐτόν κατά τήν Θείαν φύσιν.
Ἐπειδή ἀδύνατον φησιν, εἶναι ἱστορῆσαι
καί ζωγραφῆσαι φύσιν Θεοῦ… ζωγραφοῦμεν Αὐτόν
ὡς ἐφάνη εἰς
τόν Προφήτην». (Πηδάλιον, ἔκδοσις
Ἀστήρ, σελίς 320).
-Ο Άγιος Επιφάνιος λέγει : «Καί ὡς ὁ
Δανιήλ, εἶδεν τόν Παλαιόν τῶν ἡμερῶν, τοῦτο ὀπτασία
τοῦ ΠΑΤΡΟΣ». (Αγίου
Επιφανίου).
-Ο Ιερός Χρυσόστομος λέγει για το εν λόγω όραμα του Προφήτου
Δανιήλ : «Πατέρα καί Υἱόν οὗτος καί πρῶτος καί μόνος ὁρᾶ,
ὡς ἐν ὂψει»(
Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, P.G. 56, 233).
-Ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων λέγει για το ίδιο όραμα : «
Έρχεται προς τον Πατέρα κατά την Γραφήν την αγίως αναγνωσθείσαν, ο Υιός του
ανθρώπου επί των νεφελών του ουρανού, ποταμού πυρός έλκοντος,…Και ο μεν Πατήρ
καθέζεται, έχων το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και την τρίχα της κεφαλής ως
έριον καθαρόν» (Κυρίλλου τα σωζόμενα, Τόμος 2 σελ.177 έκδοσις Ιεροσολύμων 1868,
Migne 33 σελ. 900, Ε.Π.Ε Τόμος 2 σελ. 150).
– Η υμνολογία της Εκκλησίας λέγει : «Μυείται της μιας
Κυριότητος Δανιήλ, Χριστόν κριτήν θεασάμενος προς τον Πατέρα ιόντα και Πνεύμα
το προφαίνον την όρασιν» (Τριαδικός Κανόνας Μεσονυκτικού, ήχος πλάγιος ά).
Και για όσα λες " Ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων λέγει ..."
ΑπάντησηΔιαγραφήαπαντάμε Και εις την δεκάτην τετάρτην Κατήχησίν του ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων πάλιν γράφει: << Και τούτον τον θρόνον προ της ενσάρκου παρουσίας του Σωτήρος εωρακώς ο προφήτης φησίν Ησαΐας: <> (Ησαΐας ΣΤ΄1) και τα εξής: <>
Και για όσα λέγεις : "Ο Ιερός Χρυσόστομος λέγει ..."
Απαναταμε Και ο ο Άγιος Χρυσόστομος: <> P.C. Τόμος 56, 389).
Οι Εβραιοι , οι Ακριανοί οι μονοφυσίτες και οι Παπικοί έχουν την άποψη οτι ο Παλαιός των Ημερών είναι ο Πατήρ και όχι η Ορθοδοξία .
Και γιατί την έχουν ?
Ιωάννου ΙΒ΄Κεφ., 38 ἵνα ὁ λόγος Ἡσαΐου τοῦ προφήτου πληρωθῇ ὃν εἶπε· Κύριε, τίς ἐπίστευσε τῇ ἀκοῇ ἡμῶν; Καὶ ὁ βραχίων Κυρίου τίνι ἀπεκαλύφθη; 39 Διὰ τοῦτο οὐκ ἠδύναντο πιστεύειν, ὅτι πάλιν εἶπεν ῾Ησαΐας· 40 τετύφλωκεν αὐτῶν τοὺς ὀφθαλμοὺς καὶ πεπώρωκεν αὐτῶν τὴν καρδίαν, ἵνα μὴ ἴδωσι τοῖς ὀφθαλμοῖς καὶ νοήσωσι τῇ καρδίᾳ καὶ ἐπιστραφῶσι, καὶ ἰάσομαι αὐτούς. 41 Ταῦτα εἶπεν Ἡσαΐας ὅτε εἶδε τὴν δόξαν αὐτοῦ καὶ ἐλάλησε περὶ αὐτοῦ.
Κολλύριο για την τύφλα είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΙΕΡΑ ΚΑΤΗΧΗΣΙΣ ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΕΝΤΑΠΟΛΕΩΣ Ή ΑΙΓΙΝΗΣ (1846-1920) σελ. 246-247