Σάββατο 27 Απριλίου 2013


Ο Δημιουργος Θεος,


και το εσωτερικο επιστημονικο 


και μεταφυσικο χαος, του Χοκινγκ.






του αρχιμανδριτου Αθανασιου Σιαμακη



Κύριε διευθυντά,



Διάβασα με προσοχή τα λόγια του Χόκινγκ στην έγκριτη εφημερίδα σας «ΠΟΛΙΤΗΣ» (25/4/2013) με τίτλο· «Χόκινγκ: Η μεγάλη έκρηξη δεν χρειαζόταν τον Θεό», και ήθελα να διατυπώσω κάποιες ενστάσεις.



Το ότι εμφανίζεται συνήθως, όπως έχω παρατηρήσει, προ των μεγάλων εορτών πάσχα και χριστουγέννων για να κάνει τις αθεϊστικές δηλώσεις του, δείχνει κάποια διακριτή επιθετικότητα κατά του Θεού δημιουργού, προφανώς για να προκαλέσει κρίση στις συνειδήσεις των Χριστιανών. 



Σαφώς δε η επιθετικότητά του έχει κίνητρα την προβολή της, κατά τη γνώμη του, διανοητικής και επιστημονικής υπεροχής και φήμης του, καθώς και τη βάναυση υποτίμηση της πίστεως του λαού . 


Ένα πράγμα που πετυχαίνει βέβαια με αυτά, είναι η αποκάλυψη της αλαζονείας και των κακοπροαιρέτων διαθέσεών του έναντι της πίστεως στο Θεό. 




Εννοώ ότι μπορεί ένας να μην πιστεύει -δικαίωμά του-, αλλά δεν μπορεί να ειρωνεύεται και υποτιμά τους άλλους που πιστεύουν, αν θέλει βέβαια να θεωρείται σοβαρός και αμερόληπτος.


Εξ άλλου τα ερωτήματά του· «Γιατί βρισκόμαστε εδώ; 

Τι έκανε ο Θεός πριν τη γένεση του σύμπαντος; 

Μήπως προετοίμαζε την κόλαση για όσους κάνουν τέτοιες ερωτήσεις;», φανερώνουν άνθρωπο που προσποιείται ότι έλυσε αλλά δεν έλυσε τα υπαρξιακά του προβλήματα. 


«Ο εγκληματίας» λέει η παροιμία «γυρίζει γύρω από τον τόπο του εγκλήματος». 


Αφού κατά τη γνώμη του δεν υπάρχει Θεός, γιατί συνεχώς ασχολείται μαζί του; 
Όσοι έχουν μια άλφα γνώση του Λόγου του Θεού γνωρίζουν γιατί βρισκόμαστε εδώ. 
Αυτός ο ίδιος μπορεί ν’ απαντήσει στο ερώτημα με μόνη την «επιστήμη» του; 



Ο αληθινός επιστήμων δεν είναι ποτέ φιλόσοφος, βλέπει το εργαστήριό του και τις παρατηρήσεις του και μιλάει μόνο γι’ αυτά. 
Όταν προσφεύγει στη φιλοσοφία, για να λύσει τα κοσμολογικά προβλήματα, παύει αυτομάτως να είναι επιστήμων. 
Απλώς ανακοινώνει το εσωτερικό του επιστημονικό και μεταφυσικό χάος.




Αν ο κατάκριτος πάπας των παπικών αποκήρυξε τις επιστημονικές προσπάθειες για τον εντοπισμό της στιγμής που γεννήθηκε το σύμπαν, αυτό δεν λέει τίποτε για το χριστιανικό κόσμο, διότι ο πάπας ως αιρεσιάρχης δεν εκπροσωπεί τη χριστιανική άποψη ούτε σπιλώνεται η χριστιανική ιστορία διότι εμφανίστηκε ο εγκοσμιοκρατικός παπισμός και δημιούργησε το μεσαίωνα.
 Άλλο χριστιανισμός, άλλο παπισμός. 


Τη χριστιανική άποψη εκπροσωπεί μόνο η Αγία Γραφή η οποία δεν εμποδίζει τους επιστήμονες να ερευνούν και να ανακοινώνουν τα πορίσματά τους, αρκεί να είναι επιστημονικά και όχι φιλοσοφικά. 


Αν ο Χόκινγκ έχει κάτι εναντίον της Βίβλου να μας το πει, κι όχι να ταυτοποιεί το χριστιανισμό με τον επάρατο παπισμό. 
Εκτός αν ο Χόκινγκ αποβλέπει στο να καθαιρέσει τον πάπα για να εμφανίσει τον εαυτό του ως νέο πάπα. 


Διότι είναι σαφές ότι τα τελευταία χρόνια αποβλέπει σε μια «ιεροποίηση» του προσώπου του, που ενεργεί ως άλλος Αγιατολάχ Χομεϊνί.
 «Αυτός έφα». 
Κι όταν «έφα» αυτός, δεν μπορεί να «αφήσει» άλλος. 

Οι επιστήμονες της ΝΑΣΑ δεν φτάνουν σε τέτοιες παρεκκλίσεις και μικροπρέπειες.



Η Αγία Γραφή δεν λύνει κουτσομπολίστικα ερωτήματα περιεργείας και σαρκασμού. 
Γνωρίζουμε μόνο όσα μας αποκαλύπτει. 

Μας γνωρίζει λοιπόν ότι ο Θεός είναι πάνσοφος, παντοδύναμος, παντογνώστης, πανάγαθος, ότι υπάρχει προαιωνίως. 


Η Αγία Γραφή δεν είναι επιστημονικό βιβλίο, αλλά ιστορικό και αληθινό, και το μοναδικό που δίνει απάντηση για την ύπαρξη του Θεού και του κόσμου». 

«Εν αρχή ο Θεός εποίησε τον ουρανόν και την γην», και, όσα «εποίησεν» είναι «καλά λίαν»,  λέει. 




Και «Εν αρχή ην ο Λόγος και ο Λόγος ην προς τον Θεόν και Θεός ην ο Λόγος… Πάντα δι’ αυτού εγένετο και χωρίς αυτού εγένετο ουδέ εν ο γέγονεν. 



Και «Πας οίκος κατασκευάζεται υπό τινος, ο δε τα πάντα κατασκευάσας Θεός». 
Οι επιστήμονες (δεν μιλάω για τον Χόκινγκ) τί απαντήσεις δίνουν για τη γένεση του κόσμου; 
Σίγουρα δίνουν περιγραφικές απαντήσεις, ποτέ όμως εξηγητικές, όπως η Γραφή. 



Αν ο Χόκινγκ δεν αρκείται σ’ αυτά, πρόβλημά του. 
Του ευχόμαστε να βρει απάντηση πιο πειστική. 

Πάντως να είναι βέβαιος ότι με μεγαλοστομίες, ειρωνείες, πομπώδεις εκφράσεις , μύθους, μυθολογία και φιλοσοφία δεν πρόκειται να πείσει τους νοήμονες. 



Πριν απ’ αυτόν ο Αριστοτέλης προσπαθούσε να δώσει απάντηση για το ποιο είναι το «πρώτον κινούν», και δεν τα κατάφερε· 


«Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα» για τον κ. Χόκινγκ, αν είναι επιστήμων.



Με πολλές ευχαριστίες και καλό πάσχα.




4 σχόλια:

  1. Τα κίνητρα έχουν πηγή το υποσυνείδητο ή τέλος πάντων το βάθος της καρδιάς του ανθρώπου. Το να δηλώνει κάποιος ότι τα γνωρίζει (ενός άγνωστου μάλιστα συνανθρώπου του) φανερώνει τουλάχιστον έλλειψη σοβαρότητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Η πολυγνωσία δεν αποκλείει τη φαιδρότητα", όπως έγραψε κάποτε και ο μακαριστός π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος! Και κάποιοι, αξιόλογοι κατά τα άλλα επιστόμονες όπως ο Χόκινγκ, όταν "καταπιάνονται" με τα μεταφυσικά ζητήματα, τα κάνουν επιεικέστατα "μαντάρα" και εκτίθενται αναεπανόρθωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είπεν άφρων εν τη καρδία αυτού· ουκ έστι Θεός! (Παλαιά Διαθήκη, Ψαλμός 13)

    Και στην Καινή Διαθήκη, στην παραβολή του άφρονος πλουσίου ο ίδιος ο Θεάνθρωπος, παρουσιάζει εκείνον που λέει ότι "ουκ έστι Θεός" ως άφρονα! και μάλιστα τον χαρακτηρισμό τον αποδίδει με την φωνή του ο ίδιος ο Θεός:

    "Εἶπε δὲ αὐτῷ ὁ Θεός· ἄφρον..." (Λουκ.ιβ΄16-21).

    Άφρων συνεπώς κατά τον Λόγον του Θεού είναι όποιος δεν πιστεύει στο Θεό και αμφισβητεί τη Δημιουργία του κόσμου από τον Θεό.

    Αμφισβητεί και τη λογική: Πας οίκος κατασκευάζεται υπό τινος ο δε τα πάντα κατασκευάσας : Θεός.

    Οἱ οὐρανοὶ διηγοῦνται δόξαν Θεοῦ, ποίησιν δὲ χειρῶν αὐτοῦ ἀναγγέλλει τὸ στερέωμα.

    Συγχαρητήρια στον π. Αθανάσιο Σιαμάκη,καλώς απάντησε, την ευχή του να έχουμε οι αμαρτωλοί, Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση στον κ.Οδυσσέα και σε όλους τους Χριστιανούς ...

    Ιωάννης Μ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα κίνητρα της αθεϊας και απιστίας είναι γνωστά και έχουν αναφερθεί κι αναλυθεί από την Αγία Γραφή και τους Πατέρας, (έστω και αν ορισμένοι δεν θέλουν να τα παραδεχτούν, να τα ομολογήσουν ή να τα μαρτυρήσουν) και είναι κίνητρα που δεν αναφέρονται σε έναν συγκεκριμένο άνθρωπο αλλά σε όλους τους "αθέους".

    Ποια, μεταξύ των κινήτρων, κίνητρα; ... Άλλοι δεν θέλουν να πιστέψουν στο Θεό γιατί δε θέλουν να μετανοήσουν. Θέλουν να ζήσουν έκλυτο βίο, χωρίς έλεγχο του Θεού, που τα βλέπει όλα, τα ακούει όλα, τα γράφει όλα! Δεν αντέχουν στη Δικαιοσύνη της Κρίσης Του. Και τραγουδούν: Φύγε Θεέ από μπροστά μας, σκιάχτρο του νου και της καρδιάς.... Άλλοι,δεν θέλουν να απαλλαγούν από την αλλαζονεία, τον εγωισμό, την υπερηφάνεια, δεν θέλουν να ταπεινωθούν μετανοούντες, ως αμαρτωλοί, και ανερμάτιστοι και μηδαμινοί όντες, επιζητούν να υπέχουν θέσιν Θεού, να τους τιμά ή και προσκυνά ο κόσμος, είτε ως ενθέους είτε ως αθέους, είτε ως αγραμμάτους είτε ως Επιστήμονες,... εις τόπον Θεού. ..

    Και οι πιστοί είναι αμαρτωλοί! Αλλά δεν διώχνουν τον Θεό από τη ζωή τους. Ομολογούν με ταπείνωση τις αμαρτίες τους και με δάκρυα στα μάτια ζητούν τη συγχώρεση, την άφεση αμαρτιών και το Μέγα Έλεος του Κυρίου.

    Το θέμα των επιστημόνων και Επιστημόνων, έχει αναλυθεί δεόντως στο παρόν ιστολόγιο όταν, αν θυμάστε, αναφερθήκατε στο περιβόητο και πολυδάπανο πείραμα του ... μποζονίου, όπου τινες νόμισαν ότι θα τους πιστέψει ο κοσμάκης, πως τάχα βρέθηκε το σωματίδιο θεός . . . Αλλά το ερώτημα του π.Αθανασίου παραμένει ανελέητο: Ποίο το πρώτο κινούν!;;; Οι έμφρονες και εχέφρονες απαντούμε με όλη την καρδιά, την ψυχή, το είναι μας: Ο ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ, η Αγία Τριάδα, Πατήρ, Υιός, και Άγιον Πνεύμα! Και όσοι είμαστε επιστήμονες, απαιτούμε, όσα φληναφήματα περί μη υπάρξεως Θεού ψελλίζουν οι άφρονες, να τα κοάζουν ως αποκυήματα της νοσηράς κούτρας των και όχι της Επιστήμης.

    Ιωάννης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου