Τρίτη 25 Ιουνίου 2024

AΓΙΟΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ

 


Διαβάζοντας τα σχόλια στις δημοσιεύσεις για τις σύγχρονες αγιοκατατάξεις παρατηρώ ότι οι γράφοντες θεωρούν ως αγιομάχους μόνο όσους  εκ του παλαιού ημερολογίου αμφισβητούν την αγιότητα των νεοφανών Αγίων.

Ξεχνούν όμως ή ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ  ότι υπάρχουν στον χώρο του παλαιού ημερολογίου και ομάδες που αποδέχονται την αγιότητα των σύγχρονων αγίων. Επίσης υπάρχουν και κοινοί Άγιοι νέου και παλαιού ημερολογίου.(π.χ.Οσία Σοφία της Κλεισούρας) .Θα επανέλθουμε στο θέμα ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ.

Αγιομάχοι όμως υπάρχουν και στον χώρο του νέου ημερολογίου.Χαρακτηριστικό παράδειγμα η  αμφισβήτηση της αγιότητας της Γερόντισσας Γαβριηλίας. 

Στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις  ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ δημοσιεύονται σχετικά θέματα, στα οποία εμπλέκεται και ο γράφων, που δέχτηκε αθεολόγητη κριτική από γραφείο αιρέσεων Μητροπόλεως της Ελλαδικής Εκκλησίας.

1.      https://aktines.blogspot.com/2024/04/blog-post_54.html

 

2.      https://aktines.blogspot.com/2024/04/blog-post_11.html

 

3.      https://aktines.blogspot.com/2024/04/blog-post_923.html

 π.Δημήτριος Αθανασίου

 

6 σχόλια:

  1. Όχι π. Δημήτριε! Εδώ κάνετε λάθος. Η κα Ευαγγελία Παπανικολάου, Δρ. Θεολογίας σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί αγιομάχος. Η κα Ευαγγελία Παπανικολάου κρίνει με ορθόδοξα κριτήρια, έχει εκκλησιαστικό πνεύμα και δεν απορρίπτει τους σύγχρονους αγίους και είναι άξια τιμής.
    Η Γερόντισσα Γαβριηλία είναι ιδιαίτερη περίπτωση και δεν έχει την αποδοχή του Ορθόδοξου λαού που έχουν οι Άγιοι Πορφύριος, Παϊσιος και λοιποί αλλά δεν έχει μιλήσει τόσα καθαρά Ορθόδοξα και αντιαιρετικά όπως μίλησαν σε πολλά σημεία οι Άγιοι Πορφύριος και Παΐσιος
    Ακόμα και ο αντιοικουμενιστής π. Σαράντης Σαράντος ασχολήθηκε με το βιβλίο για την Γερόντισσα Γαβριήλια και βρήκε τόσα τρωτά, οικουμενιστικά και άλλα.
    Χρειάζεται έρευνα περισσότερη για την Γερόντισσα Γαβριηλία. Δεν την απορρίπτουμε αλλά αναμένουμε περισσότερη έρευνα.
    Αν είναι αγιομάχος η Γερόντισσα Γαβριηλία, τότε αγιομάχος και είναι και ο ιστολόγος που απέρριψε τον π. Σωφρόνιο, όπως και ο π. Ι. Διώτης, αλλά και εσείς έχετε συμμετοχή στην ευθύνη αφού χθες αναδημοσιεύσατε χωρίς να το ανατρέψετε το άρθρο του π. Διώτη, ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ για τον π. Σωφρόνιο.
    Πιστεύω πως αν ένας δεν δέχεται ένα σύγχρονο άγιο, ενώ δέχεται όλους τους υπόλοιπους, πώς δεν μπορούμε να βιαστούμε να τον χαρακτηρίσουμε αγιομάχο, όταν έχει ορθόδοξα κριτήρια.
    Τέλος πιστεύω πως η κριτική του Γραφείου κατα των Αιρέσεων της Μητρόπολης Πειραιώς ήταν καλοπροαίρετη, θεολογική και ορθόδοξη.

    Αντιοικουμενιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. "οι γράφοντες θεωρούν ως αγιομάχους μόνο όσους εκ του παλαιού ημερολογίου αμφισβητούν την αγιότητα των νεοφανών Αγίων".

    Λάθος. Δεν θεωρούν μόνο όσους εκ του παλαιού ημερολογίου αμφισβητούν την αγιότητα των νεοφανών Αγίων, όλους τους θεωρούν όσους δεν αποδέχονται συνολικά τους νεοφανείς Αγίους. Αντέκρουσαν συγκεκριμένη περίπτωση από το παλαιό ημερολόγιο διότι αυτή βρήκαν μπροστά τους, αλλά μίλησαν γενικά.
    Δείξτε μας εσείς περίπτωση από το νέο ημερολόγιο που να αμφισβητούν συνολικά όλους τους σύγχρονους αγίους, τους αγίους Παϊσιο, Πορφύριο, Ιάκωβο, Ιωσήφ Ησυχαστή, Εφραίμ Κατουνακιώτη κ.α. Δεν υπάρχει νομίζω. Αλλά και αν βρείτε, είναι και αυτοί αγιομάχοι, αν τους βρίζουν και τους απορρίπτουν.

    "Ξεχνούν όμως ή ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι υπάρχουν στον χώρο του παλαιού ημερολογίου και ομάδες που αποδέχονται την αγιότητα των σύγχρονων αγίων."

    Δεν μίλησαν γι΄ αυτούς του παλαιού ημερολογίου που δέχονται τους σύγχρονους αγίους. Μίλησαν γι' αυτούς του παλαιού ημερολογίου που απορρίπτουν και βρίζουν τους σύγχρονους αγίους σαν εχθρούς του Θεού και άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι θα πει αγιομάχος! Αγιομάχος θα ήταν όποιος πολεμούσε έναν αποδεδειγμένα άγιο. Εδώ όμως μιλάμε για αγιοποιήσεις με το έτσι θέλω. Άγιοι είμεθα όλοι οι σωζόμενοι ή σεσωσμένοι Χριστιανοί, εξ άλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντισχισματικός και Αντιαιρετικός26 Ιουνίου 2024 στις 11:57 π.μ.

      Πράγματι δεν καταλαβαίνεις τί θα πεί αγιομάχος σχολιαστά των 10:38μμ ή είσαι και εσύ αγιομάχος;
      Αγιομάχος είναι αυτός που πολεμά αδικαιολόγητα τους αγίους και την αγιότητα τους.
      Οι πρόσφατες Αγιοκατατάξεις συγχρόνων αγίων, δεν είναι αγιοποιήσεις με το έτσι θέλω, όπως στρεβλά, πολύ στρεβλά το κατανόησες. Είναι αναγκαστικές Αγιοκατατάξεις συγχρόνων αγίων, που έγιναν μάλλον αναγκαστικά αποδεκτές από την επίσημη ιεραρχία της Εκκλησίας, μετά από πολλά θαύματα και πολλές μαρτυρίες πιστών ανθρώπων και μετά την αποδοχή της αγιότητας τους από τον πιστό λαό.

      Διαγραφή
  4. Πάτερ Δημήτριε, διαμαρτύρομαι ἐντόνως καί ἀποχωρῶ! Γιά νά ὑπάρχουν ἁγιομάχοι, πρέπει πρῶτα νά ὑπάρχουν οἱ ἅγιοι πού πολεμοῦνται ἀπό τούς «ἁγιομάχους»! Ἀλλ' ὅσοι κοινωνοῦσαν μέ τούς Οἰκουμενιστάς ΔΕΝ δύνανται νά εἶναι ἅγιοι, ἐκτός ἄν ψεύδωνται ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ ἀληθινοί Ἅγιοι, οἱ ὁποῖοι χαρακτηρίζουν τούς κοινωνοῦντας μέ αἱρέσεις «ἐχθρούς τοῦ Θεοῦ» καί τούς ἀναθεματίζουν! Ἐσεῖς μέ βάσιν ποίαν διδασκαλίαν χαρακτηρίζετε τούς «ἁγιοποιηθέντας» ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς), κατά τό «δόξαν παρ' ἀλλήλων λαμβάνοντες» (Ἰω. 5:44), ὡς πραγματικούς ἁγίους; Δηλαδή ἄλλα μᾶς ἐδίδαξε τό Ἅγιον Πνεῦμα καί ἄλλα δέχεται; Καί κάτι ἄλλο: Ἐγώ στέκομαι στήν κοινωνίαν τῶν ἐν λόγῳ «ἁγίων» μέ τό σχίσμα τοῦ ν.ἑ. καί τήν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὑπάρχουν, ὅμως, γιά μερικούς ἀπό αὐτούς, πολλά στοιχεῖα, τά ὁποῖα εἴτε εἶναι δημοσιευμένα εἰς τά πλέον ἔγκυρα μέσα εἴτε τά καταθέτουν ἄνθρωποι πού τούς ἐγνώρισαν καί εἶναι ἀκόμη ἐν ζωῇ, καί τά ὁποῖα θέτουν ἐν ἀμφιβόλῳ καί αὐτήν τήν σωτηρίαν των! Σᾶς εὔχομαι φώτισιν παρά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Δέν θά ἐπανέλθω γιά κανένα λόγον! Οὔτε κἄν θά διαβάσω τί θ' ἀπαντήσετε! Λυποῦμαι πού ἐσπατάλησα (κυριολεκτικῶς!) πολύτιμον χρόνον, ἐλπίζοντας ὅτι ἴσως κάποιος ἀκούσῃ τήν Ἀλήθειαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντισχισματικός και Αντιαιρετικός26 Ιουνίου 2024 στις 11:52 π.μ.

      Προς τον παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.

      Μιας και διερωτάσαι για το Άγιο Πνεύμα, αν μας δίδαξε άλλα και άλλα δέχεται. Σου απαντώ ότι το Άγιο Πνεύμα δέχεται αυτά που δίδαξε.
      Οι στενοκέφαλες και σχισματικές παρερμηνείες όσον δίδαξε το Άγιο Πνεύμα, δεν μπορεί να γίνουν αιτία να απορρίψουμε αυτά που δέχεται το Άγιο Πνεύμα και είναι σύμφωνα με αυτά που δίδαξε.
      Όλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ ἀληθινοί Ἅγιοι συμφωνούσαν και συμφωνούν με τους Αγίους της εποχής μας και καταδικάζουν την αγιομαχία, τα σχίσματα, την στενοκέφαλη απόρριψη των Αγίων!

      Λυπόμαστε εμείς οι Ορθόδοξοι Αντισχισματικοί και Αντιαιρετικοί σχολιαστές που σπαταλήσαμε τόσο χρόνο, να σου απαντήσουμε μήπως και ακούσεις την Αλήθεια και διορθώσεις τα λάθη σου!

      Έχεις αντιοικουμενιστικό πνεύμα, για να μην το χαραμίζεις, μετανόησε άλλαξε όλες τις πλανεμένες απόψεις που ισοπεδώθηκαν από τα σχόλια των Ορθόδοξων Αντισχισματικών και Αντιαιρετικών, απέρριψε τα παλαιοημερολογίτικα Σχίσματα, για να το αξιοποιήσεις για το καλό της Εκκλησίας.
      Διαφορετικά καλύτερο είναι για την ψυχή σου να ασχοληθείς με την επιστήμη σου, την οικονομολογία και να αφήσεις τα Εκκλησιαστικά στην άκρη...


      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου