Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Η "ανοχή" κοινή "αρετή" Οικουμενιστών και αντι-Οικουμενιστών!



Σὲ ὁμιλία του ὁ καθηγητὴς τς Δογματικς στὴ Θεολογικὴ Θεσσαλονίκης κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης, μὲ θέμα «πάρχει γνήσια ἀγάπη χωρὶς ὀρθὴ πίστη; περίπτωση το Οκουμενισμοῦ» τόνισε καὶ τὰ ἐξῆς:
«Στόν Οκουμενισμό λοι χωρον, λα τά θρησκεύματα. Εναι μεγαλύτερη καί πικινδυνότερη πό λες τίς αρέσεις, διότι προκαλε σύγχυση γύρω πό τήν σώζουσα πίστη. Εναι πολυαίρεση. Δυστυχς ρθή πίστη νοθεύεται ντεχνα καί καθένας πού ντιτίθεται κατηγορεται ς φανατικός κλπ. ομανιστική ρχή τς νοχς δέν χει καμία σχέση μέ τήν κτιστη γάπη πού ναπτύσσεται μόνο στήν ρθόδοξη κκλησία»!

Πολὺ ὀρθὰ εἶπε ὁ κ. Τσελεγγίδης: «ἡ οὐμανιστική ἀρχή τῆς ἀνοχῆς δέν ἔχει καμία σχέση μέ τήν ἄκτιστη ἀγάπη» τοῦ Θεοῦ. Καὶ ἐπίσης ὀρθότατα εἶπε· «ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι ἡ μεγαλύτερη καί ἡ ἐπικινδυνότερη ἀπό ὅλες τίς αἱρέσεις, διότι προκαλεῖ σύγχυση γύρω ἀπό τήν σώζουσα πίστη. Εἶναι πολυαίρεση. Δυστυχῶς ἡ ὀρθή πίστη νοθεύεται ἔντεχνα»!
Κι ὅμως, ὁ κ. Τσελεγγίδης, οἱ πλεῖστοι ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Ποιμένες καὶ πιστοί, ἀλλὰ καὶ οἱ Πατέρες τῆς «Συνάξεως Κληρικῶν» ἀρνοῦνται ἐγωϊστικὰ νὰ κατονομάσουν τοὺς αἱρετικούς, ὅπως ἔκαναν οἱ Ἅγιοι πατέρες! Γιατί, ἂν τοὺς κατονομάσουν α) θὰ διωχθοῦν καὶ β) θὰ εἶναι στὴ συνέχεια ὑποχρεωμένοι νὰ διακόψουν τὴ κοινωνία μαζί τους!
Ἔτσι βρῆκαν τὴν βολικὴ λύση: δὲν κατονομάζουν τοὺς αἱρετικούς, τοὺς ἀνέχονται καί, ἀφοῦ δὲν διευκρινίζουν ποιοί εἶναι οἱ αἱρετικοὶ Ἐπίσκοποι καὶ τί διδάσκουν οἱ Πατέρες γιὰ τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ἐπιτρέπουν στὸν ἑαυτό τους καὶ στὸ ποίμνιό τους (καὶ ἀμέσως ἢ ἐμμέσως τὸ ἐνθαρρύνουν) νὰ κοινωνοῦν μὲ τοὺς Ἐπισκόπους καὶ ποιμένες αὐτῆς τῆς σύγχρονης πολυαίρεσης.
Τί ἄλλο μαρτυρεῖ, λοιπόν, καὶ ἡ δική του στάση, ὅπως καὶ τῶν «ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, παρὰ ἐφαρμογὴ τῆς ἴδιας «οὐμανιστικῆς ἀρχῆς τῆς ἀνοχῆς» ποὺ καταγγέλλει; Καὶ πόσο μιὰ τέτοια στάση ἔχει σχέση μέ τήν «ἄκτιστη ἀγάπη τοῦ Θεοῦ»;
Δελτίο τύπου
Πραγματοποιήθηκε μέ πιτυχία κδήλωση πού συνδιοργανώθηκε πό τό παράρτημα Λάρισας τς Πανελληνίου
νώσεως Θεολόγων μέ τήν Χριστιανική στία Λαρίσης τήν Β Κυριακή τν Νηστειν 8 Μαρτίου 2015 στήν κατάμεστη αθουσα τς Χριστιανικς στίας « πόστολος Παλος».
μιλητής ταν διακεκριμένος καθηγητής τς Δογματικς στή Θεολογική Σχολς Θεσσαλονίκης κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης, ποος νέπτυξε τό θέμα:
πάρχει γνήσια αγάπη χωρίς ορθή πίστη; περίπτωση το Οκουμενισμο.
μιλητής μεταξύ λλων τόνισε τι θεμέλια γιά τή χριστιανική μας ζωή εναι ρθή πίστη καί μπρακτη γάπη, ποία κατά τόν πόστολο Παλο εναι σύνδεσμος λων τν ρετν.
Σήμερα βλέπουμε γύρω μας μιά διάχυτη γαπολογία, ναν πνευμάτιστο  χριστιανικό λόγο, ποκομμένο πό τήν ρθή πίστη. Καί ,τι εναι κομμένο πό τήν  ρθή πίστη εναι μαρτία. Χωρίς ρθή πίστη δέν μπορε κανένας νά χει ρθή γνώση το Θεο. πίστη ποτελε προϋπόθεση τς σωτηρίας μας, κατά τον γιο ωάννη τόν Χρυσόστομο. Τό ρθοδόξως θεολογεν συνδέεται μέ τό ρθό δόγμα, την ορθή πίστη. τέλεια γάπη εναι καί θεωρεται κτιστη νέργεια το Θεο. γιος ωάννης Θεολόγος ταυτίζει τήν γάπη μέ τόν διο τόν Θεό.
Ο κτιστες νέργειες το Θεο δημιουργον στόν νθρωπο περίγραπτη χαρά, λυώνει νθρωπος πό τήν πνευματική γλυκύτητα, τήν σωτερική θέρμη, τήν ερήνη, τό ταπεινό φρόνημα καί τή νοερά προσευχή (χωρίς νά τό καταλαβαίνει διος, χωρίς νά τό πιδιώκει, διότι το δίδεται ς πιβράβευση το προσωπικο του γώνα). Τέτοια  κατάσταση εχαν ο γιοί μας, καί δωσε Θεός νά τό ζήσουμε καί στήν ποχή μας μέ τούς σύγχρονους γίους μας (γιο Πορφύριο, γιο Παϊσιο καί λους τούς νέους γίους τς ποχς μας).
νθρωπος φθάνει στήν κτιστη γάπη το Θεο τηρώντας τίς ντολές το Θεο. Καθαρίζεται πό τά νοητά «μπάζα» τν παθν καί τς μαρτίας, πως λεγε γιος Παΐσιος γιορείτης. τσι γίνεσαι μέτοχος τς κτίστου νέργειας το Θεο.
γάπη εναι νεξόφλητο χρέος καί ναιρε τήν παρση (,τι δηλ. κάποιος εσαι), πως λεγε Γέρων φραίμ Κατουνακιώτης. Δηλαδή νά βοηθ τόν πλησίον μου λλά νά θεωρ πάντοτε τι χρωστ κι λλα.
ταν λείπει ρθή πίστη εναι νώφελη γάπη. Οκουμενισμός εναι θρησκευτικό κίνημα πού πιχειρε νά νώσει λες τίς Θρησκεες, κάτι ντίστοιχο μέ τήν παγκοσμιοποίηση σέ πολιτικό πίπεδο. Στόν Οκουμενισμό λοι χωρον, λα τά θρησκεύματα. Εναι μεγαλύτερη καί πικινδυνότερη πό λες τίς αρέσεις, διότι προκαλε σύγχυση γύρω πό τήν σώζουσα πίστη. Εναι πολυαίρεση. Δυστυχς ρθή πίστη νοθεύεται ντεχνα καί καθένας πού ντιτίθεται κατηγορεται ς φανατικός κλπ. ομανιστική ρχή τς νοχς δέν χει καμία σχέση μέ τήν κτιστη γάπη πού ναπτύσσεται μόνο στήν ρθόδοξη κκλησία.
Τόν μιλητή παρουσίασε πρόεδρος το τοπικο παραρτήματος τς ΠΕΘ κ. ωάννης Καραμτρος. Μετά τήν μιλία κολούθησε διάλογος μέ τό κροατήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου