Απαντησι στα Ψευδολογικα ιστολογια, με τα ατελειωτα "ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ", ΟΝΤΩΣ, ....χριστιανικα Ψεμματα, που τα μεταφερουν στους χριστιανους, για να τους μεταδιδουν τις νοσηρες πλανες τους.
ΟΙ ΑΓΙΟΙ (;) ΓΙΑ ΤΟ
ΧΑΡΑΓΜΑ
Υπαρχουν 5 αγιοι
Αρεθας, αλλα αυτοι είναι Αγιοι.
Ο Αρεθας Καισαρειας όμως
δεν είναι αγιος.
Παρα ταυτα οι
Ψευτοχριστιανουληδες των ανωνυμων «ψευτοχριστιανουλικων» ιστολογιων, για
να επιτυχουν τις ψευδεις, ανομες και παρανομες σκοπιμοτητες τους, Ψευδομενοι ασυστολα, τον θελουν αγιο, γιατι τον
φερουν να γραφει κειμενα εσχατολογικα - ετσι νομιζουν - τα οποια οι ιδιοι παρερμηνευουν για να εξυπηρετησουν τους ΝΟΣΗΡΟΥΣ
και πονηρους σκοπους τους.
Πως ειναι δυνατον αυτοι οι αχριστιανοι να ειναι χριστιανοι;
Μετα κατηγορουν τους κοσμικους ανθρωπους οτι ειναι εντεταγμενοι στις σκοτεινες δυναμεις, ενω σκοτεινοι ανθρωποι και δολιοι και απατεωνες και πελωριοι ψευδολογοι, ειναι αυτοι οι ιδιοι.
Και ιδου οι αποδειξεις.
Ξεκινουν με το
πρωτο ψεμμα ότι ο Αρεθας Καισαρειας είναι αγιος και προχωρουν στη συνεχεια σε
σωρεια ψεμματων και αυθαιρετων λεκτικων παρερμηνειων, τα οποια αναπαραγουν το ένα μετα το άλλο τα Ψευτοχριστιανουλικα
ιστολογια.
Ειδαμε ηδη να το πηρε και να το δημοσιευσε η "Κατακαιομενη Βατος", και να το αναδημοσιευσε η "Κατανυξι" του ηγουμενου Αγαθωνος της Κωνσταμονιτου, που ως γνωστον, διαδιδουν οτι ....."υπεριπταται του εδαφους"!!!
Ο ΠΑΝΤΕΠΟΠΤΗΣ,
ασχοληθηκε με το ζητημα και μας εγραψε:
Και όμως δεν λέγουν
αυτά οι άγιοι, αν όντως είναι άγιοι, γιατί ο πρώτος δεν είναι.
Α/ Ο Καισαρείας Αρέθας
(850-935) είχε δάσκαλο το Μ. Φώτιο και αναφέρεται σαν ασταθής χαρακτήρας, μέχρι
του σημείου να κλείνει υπέρ του 4ου γάμου του Λέοντα ΣΤ΄ του Σοφού.
Να μην τον συγχέομε με τον άγιο Αρέθα τον Αιθίοπα (523) ή τον όσιο Αρέθα το
Ρώσο (4ο αι.). Ασχολήθηκε με την ερμηνεία της Αποκάλυψης, όπως και ο
Καισαρείας Ανδρέας. Σημειώνεται, ότι κανένας μεγάλος Πατέρας της
Εκκλησίας δεν ασχολήθηκε με την ερμηνεία της Αποκάλυψης και είναι άκρως
επιφυλακτικοί, δείγμα της ταπεινοφροσύνης τους. Πολλοί, που κατά καιρούς
επιχείρησαν να την ερμηνεύσουν, την επικάλυψαν μάλλον παρά την αποκάλυψαν.
Η λέξη «εντριβή»,
εδώ ερμηνεύεται, λανθασμένα, σαν κάτι που είναι καθημερινής χρήσεως. Αλλά η
λέξη «εντριβή» σημαίνει την ενέργεια του εντρίβω, δηλ. το τρίψιμο και μάλιστα
του δέρματος, ακόμη δε και με αλοιφή.
Για να κατανοηθεί η
φράση του Αρέθα, θα πρέπει να δοθεί στο πρωτότυπο κείμενο, γιατί αμφιβάλλουμε
αν έγραψε: «το χάραγμα θα δοθεί σαν…..». Αλλά, τι λέει το κείμενο: «το
χάραγμα θα δοθεί, όπως δίνεται το όνομα του υποψήφιου πάνω σε ένα πλακίδιο».
Σήμερα, το χάραγμα αυτό ήδη προϋπάρχει στα ψηφοδέλτια και δεν έχει να κάνει με
σφράγισμα, αλλά με εκδήλωση προτίμησης. Τώρα, αν χάραγμα σε πλακίδιο, νοείται η
σύγχρονη κάρτα, που δεν έχει κανένα χαρακτηριστικό του Αντίχριστου ή τον αριθμό
του, 666, δεν γνωρίζουμε. Εκείνο, που γνωρίζουμε είναι ένα άλλο κείμενο του
Αρέθα, που λέει, ότι το σφράγισμα στο χέρι και στο μέτωπο σημαίνει να μη σου
πάρει ο Αντίχριστος τη δύναμη (χέρι) και το μυαλό (μέτωπο):
«Η δε του θηρίου
προσκύνησις και το λαβείν αυτού την σφραγίδα, το τον Αντίχριστον ηγήσασθαι
Θεόν, και λόγω ή έργω τα καταθύμια τούτω διεξιέναι και κηρύσσειν. Τούτο γαρ το
επί του μετώπου και της χειρός χάραγμα σημαίνει, αντί του λόγου του μετώπου,
και αντί του έργου της χειρός παραληφθέντων». Αυτά λέει ο Καισαρείας
Αρέθας.
Β/ Όσον αφορά τον άγιο
Εφραίμ το Σύρο, πάλι το απόσπασμα δεν είναι το αυτούσιο. Ποιος είπε, ότι το «βαστάζω»
σημαίνει κρατάω στο χέρι. Το βαστάζω έχει πολλές ερμηνείες: κρατώ κάτι με το
χέρι, μεταφέρω, φορώ, κατέχω, τηρώ, υποστηρίζω, ανέχομαι, αντέχω, διαρκώ,
αναμένω, συγκρατούμαι, εγκρατεύομαι, έχω κατά νουν, κρατώ μυστικό,
επιφυλάσσομαι, συγκρατώ, φυλάω, συντηρώ, κατάγομαι, μνησικακώ, φέρω.
Επομένως, το «βαστάζω»
ως κρατάω κάτι στο χέρι είναι αυθαίρετο. Θα μπορούσαμε να
αντιπαραθέσουμε, ότι το «βαστάζω» σημαίνει: μεταφέρω στο χέρι ή στο μέτωπο,
φορώ σημάδι στο χέρι, υποστηρίζω το χάραγμα, ανέχομαι το σφράγισμα, αντέχω στο
σφράγισμα, αναμένω το σφράγισμα, κρατώ μυστικό το σφράγισμα, φυλάω το
σφράγισμα, φέρω στο μέτωπο και το χέρι μου το σφράγισμα. Αλλά, τίποτε από όλα
αυτά δεν σημαίνει το «βαστάζω»
Διαλέγετε λοιπόν
και παίρνετε.
Ο ΠΑΝΤΕΠΟΠΤΗΣ.
======================
Τρίτη, 24 Μαρτίου 2015
Συγκλονιστική προφητεία για την κάρτα του πολίτη! Άγιος Αρέθας-Άγιος Εφραίμ ο Σύρος.
Συγκλονιστική προφητεία γιά τήν κάρτα τοῦ πολίτη! Ἅγιος Ἀρέθας-Ἄγιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΧΑΡΑΓΜΑ!
...ὄχι τό τελικό χάραγμα, ἀλλά εἶναι χάραγμα!
ΑΓΙΟΣ
ΑΡΕΘΑΣ:
...τό
χάραγμα ἀρχικά θά δοθεῖ μέ τήν μορφή πλακιδίου
(κάρτας) καθημερινῆς χρήσης.
ΑΓΙΟΣ
ΕΦΡΑΙΜ Ο ΣΥΡΟΣ:
...οἱ ἄνθρωποι θά
βαστάζουσιν τό σημάδι του πρό τῆς ἐλεύσεως τοῦ ἀνόμου...
Ὁ Ἅγιος Ἀρέθας ἐπίσκοπος Καισαρείας
καί διάδοχος τοῦ Μ. Βασιλείου στόν ἐπισκοπικό θρόνο στό ἔργο του "Ἐξήγησις τῆς Ἱερᾶς Ἀποκαλύψεως PG 106" ἀναφέρει:
"τό
χάραγμα θά δοθεῖ σάν ψῆφος (πλακίδιο, δηλαδή κάρτα) ἐντριβή καί ἐγνωσμένη ἀνθρώποις"!
Ἀπό τήν ἄλλη ἔχουμε τόν Ἅγιο Ἐφραίμ τόν Σύρο πού
στόν λόγο του "περί ἐμφάνισης τοῦ ἀντιχρίστου" (Ἀσκητικά) μᾶς πληροφορεῖ:
"διότι
τοιοῦτον τρόπο χρησιμοποιεῖ ὁ τύραννος ὥστε ὅλοι νά
βαστάζουσιν τό σημάδι του πρίν ἔρθει νά ἀπαιτήσει τά σύμπαντα".
Ἄς δοῦμε λοιπόν σέ συνδυασμό τίς
πληροφορίες πού οἱ δύο Ἅγιοι μᾶς δίνουν:
α)
"ψῆφον ἐντριβή". Στά χρόνια τοῦ Ἁγίου Ἀρέθα οἱ ἄνθρωποι ψήφιζαν
γράφοντας τό ὄνομα τοῦ ὑποψηφίου πού
προτιμοῦσαν σέ κάποιο πλακίδιο σέ μέγεθος τραπουλόχαρτου="ψῆφον" (ἐξ οὖ καί ἡ λέξη
ψηφιδωτόν=μικρό πλακίδιο) καί μετά τό ἔριχναν στήν
κάλπη...ἡ λέξη
ἐντριβής-τοῦ ἐντριβοῦς, σημαίνει κάτι πού εἶναι καθημερινῆς χρήσης.
Βλέπουμε
λοιπόν ὅτι τό χάραγμα ἀρχικά θά δοθεῖ μέ τήν μορφή πλακιδίου
(κάρτας) καθημερινῆς χρήσης.
β) Ἀπό τήν ἄλλη ὁ Ἅγιος Ἐφραίμ μᾶς τονίζει ὅτι οἱ ἄνθρωποι θά "βαστάζουσιν"
τό σημάδι πρό τῆς ἐλεύσεως τοῦ ἀνόμου". Προσέξτε ὅτι ὁ ἅγιος δέν λέγει ὅτι θά φέρουσι ἐπί τοῦ σώματος, ἀλλά ὅτι θά
βαστάζουν τό σημμάδι του στό χέρι τους καί ὅτι αὐτό θά γίνει προτοῦ νά ἐμφανισθεῖ δημόσια ὁ Ἀντίχριστος γιά νά ἀναλάβει τήν παγκόσμια
ἐξουσία (ἀπαιτήσει τά σύμπαντα). Μετά τήν ἐμφάνισή του θά ἀπαιτήσει, ὄπως ἀναφέρει καί ἡ Ἀποκάλυψη, τό
χάραγμα νά τό φέρουν οἱ ἄνθρωποι ἐπί τοῦ σώματός των, τῆς δεξιᾶς χειρός ἤ τοῦ μετώπου των.
Αὐτά λένε οἱ ἅγιοι.
katanixis.blogspot.com
Συγχαρητήρια και ευχαριστίες στον κύριο Οδυσσέα, που "αντέχει" ως εκ των "Φυλάκων της Ορθοδοξίας", δεν υποκύπτει, δεν μωραίνει το άλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈληξε χθες 24-3-2014 η προθεσμία για να υποβάλει ο κάθε Έλληνας Πολίτης το σχόλιό του, στην Δημόσια Διαβούλευση για την "κάρτα του Πολίτη" και άλλα άρθρα σχετικού Νομοσχεδίου.
Στο άρθρο για την κάρτα του Πολίτη υποβλήθηκαν τα περισσότερα σχόλια Πολιτών ήτοι 1542 σχόλια, σχεδόν όλα αρνητικά που επικαλούντο ότι "η κάρτα είναι αντίθετη με τη χριστιανική πίστη", "έχει το χάραγμα 666 του αντιχρίστου", "είναι πρόδρομος της παγκόσμιας δικτατορίας του αντιχρίστου", "είναι αντίθετη με την Αποκάλυψη και το Ευαγγέλιο".
Ήμουν ένας από τους 3-4 που δεν συμφώνησαν με το πλήθος των 1542
Και μόνο προς Υπεράσπιση του Ευαγγελίου από τους διαστρεβλωτές, προς υπεράσπιση της Αποκαλύψεως, προς υπεράσπιση της Ορθόδοξης Πίστης που τόσο ανερυθρίαστα διαστρεβλώνεται, έγραψα, το παρακάτω σχόλιό μου ως Ομολογία Πίστεως.
α) Ουδείς δικαιούται, διαστρεβλώνοντας ενίοτε και το Ευαγγέλιο, να αντιτάσσεται στην Κάρτα του Πολίτη δήθεν εξ ονόματος της ορθοδοξίας, του χριστιανισμού ή κάποιας θρησκείας. Αν τυχόν αντιτάσσεται, να επικαλείται τους προσωπικούς λόγους του, όχι όμως το Ευαγγέλιο ούτε τον Χριστιανισμό. Υπάρχουν πιστοί χριστιανοί, που θέλουν την κάρτα του πολίτη. Εξάλλου π.χ. η Ι.Σύνοδος της Εκκλησίας της Κρήτης συνιστά στον ιερό κλήρο και στον ευσεβή λαό να μην κατατρομοκρατείται από ανεύθυνους που αντιδρούν στην κάρτα του πολίτη. Η δε Εκκλησία της Ελλάδος δεν έχει πάρει αρνητική στάση.
β) Η κάρτα του πολίτη είναι αρμοδιότητα της Πολιτείας και δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της Εκκλησίας ή της Χριστιανικής Πίστης ή άλλης θρησκείας. Τα περί «αντιχρίστου», τσιπάκια με 666, κ.λπ. που διαβάζουμε σε κάποια «θρησκευτικά» ιστολόγια είναι εκτός πραγματικότητας και διαστρεβλώνουν την Αγία Γραφή. Δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα στις κάρτες και στα τσιπάκια, ας μην παρασύρονται οι εύπιστοι.
γ) Προσωπικά θέλω την κάρτα του Πολίτη! Για εξυπηρέτησή μου και ευκολία – και διότι το Κράτος οφείλει να διαχειρίζεται καλύτερα τα δεδομένα των Πολιτών του, όσα κρίνει ότι χρειάζεται. Δεν φοβάμαι τσιπάκια και κάρτες, εξάλλου έχω εδώ και χρόνια τραπεζικές – πιστωτικές κάρτες και κάρτες τηλεφωνίας με «τσιπάκια». Δεν φοβάμαι κανένα «φακέλωμα» από το Κράτος μου, στο οποίο Υπηρέτησα στο Στρατό, δίνοντας εν δυνάμει τη ζωή μου, το οποίο Κράτος μου παρέχει ασφάλεια και ειρήνη στα Σύνορα, ασφάλεια εντός του Κράτους, Νοσοκομεία, Πυροσβεστική, Δρόμους, Δικαιοσύνη, Παιδεία, Κοινωνική Μέριμνα, επιδόματα κ.λπ. Από τη μια θέλουμε «δικαιώματα» και από την άλλη αρνούμαστε τις υποχρεώσεις;
δ) Τα αρνητικά σχόλια στην παρούσα διαβούλευση είναι ελάχιστα απέναντι στα >10.000.000 πολιτών, που δεν σχολίασαν, διότι δεν γνωρίζουν την ύπαρξη της διαβούλευσης. Η φαινομενική πλειοψηφία των αρνητικών σχολίων εδώ, προφανώς οφείλεται στο ότι σε ορισμένους «θρησκευτικούς» ιστότοπους υπάρχει προτροπή για (αρνητική) συμμετοχή των αναγνωστών τους. Πράγματι, όπως υπήρχαν εδώ και 20 χρόνια ελάχιστες ομάδες «θρησκευόμενων» που «κατατρομοκρατούσαν» τον λαό με τα υποθετικά 666 ως δήθεν «χαράγματα του αντιχρίστου» σε barcodes (γραμμωτούς κώδικες) συσκευασιών τροφίμων ή φαρμάκων ωθώντας τον να μην αγοράζει τρόφιμα και φάρμακα με γραμμωτο κώδικα, (με κίνδυνο να μην πάρουν τα φάρμακά τους οι εύπιστοι ανίδεοι ηλικιωμένοι ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΒΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ) προφανώς και σήμερα υπάρχουν μειοψηφίες θρησκευόμενων που αντιδρούν στην κάρτα του πολίτη, άλλοι μεν αντιδρώντας σε «φακέλωμα» προσωπικών δεδομένων, άλλοι δε τολμώντας να παραποιήσουν το Ευαγγέλιο, ότι δήθεν οι κάρτες είναι «προάγγελοι» του αντιχρίστου και άλλες ευφάνταστες κακοδοξίες.
ε) Επιτέλους η Ορθόδοξη Εκκλησία ας βάλει μια τάξη στα του οίκου της και ας επαναφέρει εις την τάξιν, με τα πνευματικά επιτίμια, εκείνους που παρασύρουν τον λαό με αυθαιρεσίες και τον ταλαιπωρούν επί 20 -30 χρόνια, μια η κάρτα, μια τα «τσιπάκια» μια τα χαράγματα, μια ο αντίχριστος, να τρομοκρατείται ο λαός και να τον ποδηγετούν κάποιοι γεροντάδες!
ΙΩΑΝΝΗΣ Μ.