Η Ι. Σύνοδος απέδωσε «λευκόν» εις την κοινωνία
τον Μητροπολίτην Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομον!
του Λεόντιου Διονυσίου
Ενθυμούμεθα, εκ των αναρτηθέντων εις τα ιστολόγια, ότι η «Φιλορθόδοξος Ένωσις “Κοσμάς Φλαμιάτος” κατ’ αρχάς, ο σεβαστός μας καθηγητής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης έπειτα, και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κυθήρων κ. Σεραφείμ στη συνέχεια, κατήγγειλαν τον Μητροπολίτην Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομον δια αιρετικάς θέσεις, αι οποίαι ετραυμάτιζον το Ιερόν Σύμβολον της Πίστεως, αφού υπεστήριζε την κακόδοξον θέσιν, την οποίαν διδάσκει και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ιωάννης:
ότι η Εκκλησία είναι μεν Μία, αλλά διηρημένη.
Μας εκπλήσσει δια τούτο η σημερινή ανακοίνωσις της Δ. Ι. Συνόδου, η οποία θεωρεί το θέμα λήξαν, μετά τις εκατέρωθεν εξηγήσεις που εδόθησαν από τον Μητροπολίτην Κυθήρων κ. Σεραφείμ και τον Μητροπολίτην Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομον.
Απορούμε:
Όλοι οι παραπάνω έκαναν τόσο μεγάλο λάθος και εκατηγόρησαν έναν Επίσκοπο αδίκως;
Αι αιρετικαί θέσεις, τας οποίας απέδιδαν εις τον Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Μεσσηνίας ήτο μία παρεξήγησις των λόγων του; Μα τότε θα πρέπει να του ζητήσουν συγγνώμη.
Ή συνέβη το άλλο:
Μήπως ο Μητροπ. Μεσσηνίας εμμένει στις θέσεις του, αλλά δια να αποφευχθεί ο σκανδαλισμός του λαού, δέχθηκε την συμφιλίωσι με τον συνάδελφόν του και απέσυρε την απειλήν ότι θα του υποβάλει μήνυσιν;
Αν συνέβη το δεύτερον, τότε κατά το κοινώς λεγόμενον ο Μητροπολίτης Κυθήρων συνέπραξε εις το «κουκούλωμα», υποχώρησεν ατάκτως από τας θέσεις του, επιτρέπων εις την αμνήστευσιν των αιρετικών θέσεων του κ. Χρυσοστόμου.
Μήπως, όμως, ισχύει το τρίτον ενδεχόμενον:
μήπως, δηλαδή, ο κ. Χρυσόστομος αντελήφθη το λάθος του και ανεκάλεσε;
Αν συνέβη το τρίτον, θα έπρεπε οπωσδήποτε, σύμφωνα με την Παράδοσιν της Ορθοδόξου Εκκλησίας, να ζητήσει συγγνώμη ο Μητροπ. Μεσσηνίας για το σκάνδαλο που δημιούργησε.
Αδυνατεί ο κοινός νους να εξηγήσει τα συμβαίνοντα εις την Δ. Ι. Σύνοδον.
Δια τούτο θέτομε το ερώτημα: Αρνήθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας την αιρετικήν θέσιν ότι η Εκκλησία είναι Μία και διηρημένη;
Ελπίζουμε το ερώτημα να μη απευθύνεται εις «ώτα μη ακουόντων».
Ερωτήματα για την απόφαση της ΔΙΣ ότι «ουδεμία εκκλησιολογική παρεκτροπή υφίσταται στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας»
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγη : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Γράφαμε μόλις χθες ότι «στην πρόσφατη τακτική συνεδρίαση της Ιεραρχίας ο Αρχιεπίσκοπος, με την ανοχή των Συνοδικών Ιεραρχών, αρνήθηκε να ασχοληθεί με το ζήτημα του Μητροπολίτου Μεσσηνίας και τις εκκλησιολογικές του αντιλήψεις θέτοντας στο αρχείο τις ενστάσεις που εκφράστηκαν με Επιστολές τόσο του Μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ όσο και του καθηγητή Δημητρίου Τσελεγγίδη». Τελικά ο Αρχιεπίσκοπος έφερε το θέμα στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο που συνεδρίασε σήμερα και απεφάνθη ότι «α. ουδεμία εκκλησιολογική παρεκτροπή υφίσταται στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο, β. αναγνωρίζει στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ την ευαισθησία για την τήρηση της ακριβείας της δογματικής διδασκαλίας».
Δεν μας δίνουν όμως οι Συνοδικοί μία σαφή και ξεκάθαρη εκκλησιολογική θέση.....
Είναι τελικά η Εκκλησία «Μία και διηρημένη» ή δεν είναι «διηρημένη»; Αν «ουδεμία εκκλησιολογική παρεκτροπή» δεν υπάρχει στην γραπτώς διατυπωμένη διδασκαλία του Μητροπολίτη Μεσσηνίας, τότε πράγματι γίνεται αποδεκτή η περί «διηρημένης Εκκλησίας» άποψη του από το σύνολο των Ιεραρχών;
Σχόλιο : Τί προσπαθεί να μας πεί στα αλήθεια τόσα χρόνια ο αγαπητός Ιερόθεος Βλαχος; ότι ο Ιερώνυμος είναι ότι πρέπει για να μας πάει στο Βατικανό; και αυτός θα αναλάβει την κατήχηση των Λατίνων στην αγαπημένη τους νοερή προσευχη, την εμπειρία της οποίας απέκτησε μια βραδυά στην έρημο του Αγίου Όρους. Όλοι αυτοί οι μυστήριοι Χριστιανοί πώς είναι δυνατόν να πιστεύουν πώς είμαστε βλάκες; Είναι απίστευτο.
ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΑ.
Αμέθυστος
Από την μια απογοήτευση στην άλλη μας οδηγεί η Ιεραρχία, καμμία τολμηρή απόφαση. Όχι και ότι περιμέναμε τίποτε διαφορετικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυδέν δέδοικα ως τους επισκόπους πλην ολίγων.Τη χρυσοστομική αυτή ρήση ανακάλεσα στη μνήμη μου όταν ανέγνωσα τη σημερινή κατάπτυστη απόφαση της ΔΙΣ,αλλέως πως συνόδου αθετούντων και συναγωγής πονηρευομένων.Ιερό και όσιο δεν έχουν οι μητροπολίτες που απέδωσαν λευκό το συνεπίσκοπό τους υβρίζοντας έτσι τον Κυθήρων και την ευαισθησία του τον οποίον κατά τα άλλα ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟΤΑΤΑ συνεχάρησαν.Ελπίζουμε να μην ήταν ομόφωνη η απόφαση.Αν ήταν δικαιώνονται πλήρως εκείνοι που υποστηρίζουν ότι και οι θεωρούμενοι καλοί δεσποτάδες είναι λαγωοί και τρέμουν και τη σκιά τους.Θέλουμε πληρέστερη ενημέρωση κε Τσολογιάννη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟδυσσέα, υπάρχει πατριαρχικό προηγούμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ίδιο σκηνικό παίχτηκε και προ ετών, μετά από μήνυση του τότε Μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου κατά του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού, διότι αυτός σε εγκύκλιο κήρυγμά του τα Χριστούγεννα του 1988 ισχυρίσθηκε, ότι ο Χριστός ήλθε στον κόσμο ατελής και αμαρτωλός και σταδιακώς, βήμα προς βήμα, έφθασε στην αναμαρτησία.
Η μήνυση κατετέθη και διαβιβάστηκε αρμοδίως στο Φανάρι δια της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Ο Πατριάρχης, χωρίς να συστήσει εκκλησιαστικό δικαστήριο και να κλητεύσει τον μηνυτή και τους μάρτυρες κατηγορίας, αθώωσαν πανηγυρικώ τω τρόπω τον Στυλιανό και μας τον παρέδωσαν λευκότατο υπερ χιόνα, τον δε Φλωρίνης Αυγουστίνο απλώς ευχαρίστησαν για την ευαισθησία του στα θέματα Πίστεως.
Και ο εμπαιγμός συνεχίζεται…
Το θέμα του Μεσσηνίας και οι δηλώσεις του, ότι: "Η Εκκλησία είναι μία, αλλά διαιρεμένη" περνάει πλέον σε άλλο, υψηλώτερο επίπεδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΔΙΣ πλέον, εμμέσως πλην σαφώς, παραδέχεται ότι: "η Εκκλησία είναι μία, αλλά διαιρεμένη", εκτός αν ανεκάλεσε ο Μεσσηνίας, πράγμα που δεν φαίνεται στην ανακοίνωση.
Αναμένεται εναγωνίως, η άμεση αντίδραση του λαλίστατου και κινητικότατου Πειραιώς, πάνω στην ενέργεια αυτή της ΔΙΣ, μιας και δεν αφορά γερμανικές αποζημιώσεις, πετρελαιοαγωγούς, ορυκτό πλούτο, ΔΝΤ και διακρατικές σχέσεις, αλλά ένα καθαρά δογματικό θέμα. Συμφωνεί λοιπόν με τον Κυθήρων και τον Τσελεγγίδη ή με τον Μεσσηνίας και την ΔΙΣ;
Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.
ΙΚ
Ποινή αργίας στον ιερέα που κοινώνησε στο Bose από τους Παπικούς
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε πληροφορίες από Espresso, 11/10/2010
Την ποινή της αργίας επέβαλε στον ιερέα που κοινώνησε σε παπική «λειτουργία»στο Bose της Ιταλίας ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος. Βεβαίως οι Ιεροί Κανόνες προβλέπουν την καθαίρεση για τους ιερείς που υποπίπτουν στο παραπάνω παράπτωμα, όπως ορθώς επεσήμανε και στη σχετική με το ζήτημα Επιστολή του προς τον Αρχιεπίσκοπο ο Μητροπολίτης Γλυφάδος.
Ο ως άνω τιμωρηθείς κληρικός είναι γνωστός για την οικουμενιστική του δράση και τις ιδέες του. Στο ιστολόγιό μας έχουν φτάσει πληροφορίες που μας αναφέρουν ξεκάθαρα το όνομά του, τις οποίες όμως αδυνατούμε να επιβεβαιώσουμε. Αναμένουμε άλλωστε τη γνωστοποίηση του ονόματος του κληρικού από την ίδια την Αρχιεπισκοπή Αθηνών. Διότι παρατηρείται το παράδοξο φαινόμενο οι ποινές που επιβάλλονται αδίκως και αντικανονικώς σε παραδοσιακούς κληρικούς να γνωστοποιούνται με ονοματεπώνυμο, ενώ οι επιβαλλόμενες σε οικουμενιστές να αποκρύπτονται. Γιατί άραγε;.....
Και κάτι ακόμη. Όσοι μιλούν για «θεολογικούς διαλόγους» και «επιστημονικά συνέδρια» με τους Παπικούς που δήθεν δε νοθεύουν την Ορθόδοξη Πίστη και Λατρεία ας μας απαντήσουν τώρα: Ο φίλος των κύκλων αυτών κληρικός της Αρχιεπισκοπής Αθηνών στο Bose της Ιταλίας και στα πλαίσια ενός «επιστημονικού συνεδρίου» τι διέπραξε; Δοκίμαζε στην πράξη την οικουμενιστική εκκλησιολογία των «αδελφών Εκκλησιών»;
Η επιβληθείσα ποινή ελπίζουμε να οδηγήσει στη μετάνοια τόσο τον τιμωρηθέντα κληρικό όσο και άλλους οικουμενιστές κληρικούς και λαϊκούς που καταπατούν Ιερούς Κανόνες συμπροσευχόμενοι μετά αιρετικών.
πηγη
http://thriskeftika.blogspot.com/2010/10/bose.html
Μέλος της ΔΙΣ που απέδωσε λευκό το δεσπότη της Καλαμάτας είναι και ο Φλωρίνης Θεόκλητος.Ξέρουμε μήπως τι στάση τήρησε;Άθώωσε κι αυτός τον Μεσσηνίας κάνοντας τα κόκκαλα του π.Αυγουστίνου Καντιώτη να τρίζουν ή προέβαλλε αντίσταση όπως αρμόζει στο διάδοχο ενός Καντιώτη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδια, μεχρι και χθες το βραδυ δεν ειχα πολλες πληροφοριες για το ζητημα Μεσσηνιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως δεν περιμενουμε τιποτα απο την ...Χριστοδουλικη συνοδο των παρανομουντων.
Καποιες πληροφοριες λενε οτι το ζητημα το ανεθεσαν στην επιτροπη δογματικων ζητηματων που την αποτελουν οι Ξανθης ως συνοδικος συνδεσμος, Φιλιππων, Ηλειας, ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, Πουρτσουκλης, Τρωιανος, Χριστινακης.
Συζητηθηκε το θεμα με την προκλητικη παρουσια του κατηγορουμενου Μεσσηνιας και την θετικη για τον εαυτο του ψηφο του.
Ασφαλως και τα ....μπουμπουκια ο Τρωιανος και ιδιαιτερα ο συναδελφος του διαβοητος Χριστινακης δεν θα κατεκριναν τον συναδελφο τους Σαββατο.
Κορακας κορακου ματι δεν βγαζει.
Ισως σημερα να μαθω περισσοτερα.