Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Ας με συγχωρησουν οι επισκεπτες μου, αλλα θαπρεπε να δητε ποιες ειναι οι καθημερινες επιλογες και αναρτησεις του Οικουμενιστου....θεολογου Πατρινου Ανδριοπουλου. Ολα είναι ...χριστιανικοτατα!!! Θαυμαστε τον!!!




























Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΩΧΡΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ!!!



Καταγγέλλω, αγαπητοί συνοδίτες, με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τον διαχειριστή του ιστολογίου ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ Οδυσσέα Τσολογιάννη, γιατί ενοχλημένος από την αναφορά μου στον υπ' αυτού χαρακτηρισμό του Επισκόπου Ειρηναίου Μπούλοβιτς ως "αλλήθωρου", προέβη σε μια ανήθικη πράξη που τον αποκαλύπτει σε όλο του το μεγαλείο.

Ανήρτησε μια φωτογραφία μου, παρμένη από την Ιδιωτική Οδό, όπου είμαι με ένα φίλο μου και έβαλε λεζάντα: ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!

Πρόστυχο και ελεεινό αυτό που ήθελε να υπονοήσει αυτός ο "χριστιανός", που ακόμα και ο διάβολος ωχριά μπροστά του! Επιβεβαιώνομαι, λοιπόν, πανηγυρικά, όταν λέω και διακηρύττω ότι αυτοί οι τύποι θέλουν να εξουθενώσουν τους ανθρώπους που αντιτίθενται σ' αυτούς με κάθε μέσο! Και κυρίως να "αποδείξουν" ότι οι άλλοι είναι παραπληγικοί, αλλήθωροι, ανήθικοι κ.ο.κ.

Ευτυχώς δεν έχω καμία σχέση με την βρωμερά θρησκεία των. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για να αποδεικνύω, όσο μου είναι δυνατόν, ότι ο Χριστός δεν έχει σχέση μ' αυτούς που... διορθώνουν το έργο του και ως άλλοι ιεροεξεταστές θα τον έκαιγαν επειδή θα τους ενοχλούσε αν ξαναρχόταν.

Ο Τσολογιάννης κατέβασε την φωτογραφία μετά από αποφασιστικό τηλεφώνημά μου και στην θέση μου έβαλε τον "αλλήθωρο" Επίσκοπο Ειρηναίο Μπούλοβιτς!


















Σε ταλιμπανικό ιστολόγιο, που δυστυχώς εγκωμιάζει τον Πειραιώς για τις “αντι-οικουμενιστικές” θέσεις του, διάβασα επανειλημμένως για τον βδελυρό “οικουμενιστή” Μητροπολίτη Νόβισαντ Ειρηναίο Μπούλοβιτς, τον και “αλλήθωρο”!


ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
------------------------

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ

στον ...αγγελικο ανθρωπο

θεολογο Ανδριοπουλο!!!!!


Πρίν προλάβω να αναφερθω και να απαντήσω απο την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ στον μουσιτσοθεολόγο Ανδριοπουλο των Πατρών - καποιοι χαρακτηριζουν το ιστολογιο του ΒΟΘΡΟ των Πατρων - με ειδοποίησαν ότι ανέβασε την παραπάνω υβριστική και χυδαια αναρτησι με ελεεινοτητες εναντίον μου και εναντίον του αγωνιστικου ιστολογιου ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ. Το χαρακτηρίζει μαλιστα ΤΑΛΙΜΠΑΝΙΚΟ ιστολόγιο.


Πράγματι μου τηλεφωνησε με αποκρυψη, μεσα στο μεσημερι (χαλασε τον υπνο μου) και με παρακαλεσε να βγαλω την φωτογραφια.

Τον υποσχεθηκα οτι αφου μου το ζηταει θα την βγαλω.
Στη συνεχεια όμως αρχισε να με απειλει και να με υβριζει ως ανηθικο.

Και να απειλει οτι θα με παη στην Ευρωπη.


Ξερεις Ανδριοπουλε, δεχομαι να παμε μαζι. Αλλα πρεπει να ξερης οτι στην Ευρωπη υπαρχει πιο πολυ ελευθερια εκφρασης και λογου μεχρι αηδίας και ασυδοσιας. Και εκει νασαι βεβαιος οτι θα χασης.


Μετα απο αυτη την συνεχεια σκεφθηκα να μην τηρησω τον λογο μου, αλλα δεν μου καθονταν καλα.
Καθησα και σκεφθηκα οτι προ ημερων εβαλα και μια αλλη φωτογραφια που ειναι και αυτη αναρτημενη στο ιστολογιο του και ειναι παλι μαζι με τον ετερο καπαδοκη φιλο του τον Παπαχρηστου.

Τοτε ομως δεν με πηρε στο τηλεφωνο και δεν διαμαρτυρηθηκε.


Και γενναται το ερωτημα: Μηπως εχει την μυιγα και μυγιαζεται; Τι συμβαινει; Τι τον εθιξε; Τι το περιεργο και τι το παραξενο εχει η φωτογραφια του; Μια φωτογραφια ειναι με ενα φιλο του σε καταστασι ...ευφοριας! Ο ιδιος την αναρτησε και εγω την ξανααναρτησα. Χωρις να κανω τα σχολια μου. Ετσι μου ηρθε και ετσι το εγραψα. Που ειναι το κακο; Τι τον πειραξε; Που τα ειδε τα υπονοουμενα; Η οργιαζουσα φαντασια του βγαζει υπονοουμενα; Κυριε ελεησον. Το "χωρις λογια" σημαινει υπονοουμενα; Αληθεια; Το "χωρις λογια" σημαινει δεν το σχολιαζω Ανδριοπουλε και τιποτα περισσοτερο.


Καποιος μου ειπε, δεν μπορει, καποιον λακο εχει η φαβα.
Και καποιος αλλος, εχει την μυιγα και μυγιαζεται.
Αληθεια Ανδριοπουλε; Μυγιαστηκες;


Ο Ανδριοπουλος θελει να ειναι δημοσιο προσωπο. Εκεινος θελει να ελεγχει, θελει να υβριζει, θελει να χυδαιολογει, τους παντας και τα παντα. Οπως και το πραττει συνεχεια και ακατασχετα. Να, μολις σημερα, με ονομασε ΔΙΑΒΟΛΟ, και χειροτερο Διαβολου. Σε ευχαριστω, ...θεολογε Ανδριοπουλε.
Αλλα ο ιδιος δεν δεχεται ουτε τον ελεγχο, ουτε και την κριτικη.
Μολις τον αναφερεις απλως, ή παρουσιαζεις φωτογραφιες που ο ιδιος αναρτα, οπως εν προκειμενω, γινεται θηριο ανημερο.


Τι λες μωρε αναιδεστατε, ανθρωπε;

Τι λες μωρε χυδαιολογε, θεολογε;

Εσυ εχεις πιο πολλα δικαιωματα μεσα σ' αυτην την πατριδα;

Μπορεις να ελεγχεις χωρις να ελεγχεσαι;

Και με ποιο δικαιωμα; Εμενα δεν βλεπεις - με πληροφορουν οτι αδιαλλειπτα με παρακολουθεις - ποσοι καθημερινα με περιλουουν με υβρεις; Αυτη ειναι η μοιρα μας, δεν το καταλαβαινεις; Δεν εχουμε το δικαιωμα να ελεγχουμε και να μην ελεγχομαστε.


Αλλα, τι λεγω, εσυ αντι να ελεγχεις, εγκωμιαζεις ολους τους προκλητικους και αχαρακτηριστους Οικουμενιστας και τους Λατινοφρονας που καταπατουν καθ' υποτροπην το αγιο Ευαγγελιο και τους Ιερους Κανονες και ασεβουν στην Αγια μας Εκκλησια.

Ολα αυτα τα ρασοφορα ελεεινα κατακαθια της παραεκκλησιας των Οικουμενιστων.

Τους χυδαιους υβριστας των Αγιων Πατερων.

Τους μοντερνιστας και αποχρωματισμενους φαναριωτας που χαριζουν και δωριζουν τα γουρουνισια κορανια και τα χαρακτηριζουν αγια κορανια.
Και χαρακτηριζεις συνεχως τους Αντιοικουμενιστας λαϊκους και επισκοπους, ως γραφικους και ως φονταμενταλιστας και ως αθρησκους και ως ταλιμπαν.

Ιδου η μοναδικη αποστολη σου και η αποστολη του ιστολογιου σου.

Τι, λοιπον, να συμπαθηση κανενας σε σενα και ποιοι να σε συμπαθησουν;

Μονον κατι ανωνυμοι ομοιοι σου.



Καθε μερα ασχολεισαι με ολους τους ...παρδαλους και ολους τους πασιγνωστους ομοφυλόφιλους τραγουδιστες και ....καλλιτεχνες, Τσαρουχηδες, Χατζηδακηδες, Ταβενερ, και δεν συμμαζευεται. Καταχωρεις στο ιστολογιο σου τα ανηθικα τραγουδια τους και τους εξαλλους χορούς και τις ξεγυμνωτες ποζες τους.

Βαζεις και καταχωρεις τα ομοφυλοφιλικα εργα τους.

Σαν το παραπανω του διαβοητου ζωγραφου Τσαρουχη που κατα πασαν πιθανοτητα ηταν καποιος απο τους ...εραστες του!

Εχεις ιδιαιτερες επιλογες και προτιμησεις στα γυμνα αγαλματα της αρχαιοτητας.
Και εμεις τα βλεπουμε Ανδριοπουλε, ειτε στα μουσεια, ειτε στα βιβλια, αλλα αδιαφορα τα αντιπαρερχομαστε.

Δεν τα αναπαραγουμε και μαλιστα οπως κανεις εσυ συνεχεια.

Να, αυτην την στιγμη, να ανοιξω το ιστολογιο σου θα βρω μερικα απο αυτα. Δημοσιοποιω μερικα για να φανουν τα ...γουστα σου!!!


Ξερεις Ανδριοπουλε, απο τις προτιμησεις μας και τις επιλογες μας, οι ψυχολογοι βγαζουν καποια συμπερασματα.
Αν αγαπας και θελγεσαι απο την Παναγια και τον παναγνο Χριστο, αναρτας συνεχεια την Παναγια και τον Χριστο.
Αν αγαπας και θελγεσαι απο ...αλλα, αναρτας συνεχεια τα ...αλλα.

Ετσι λεν οι ψυχολογοι και οχι μόνον εγω.

Αν κανενας ψυχολογος ή ειδικος μας διαβαζει, παρακαλειται να μας το επιβεβαιωσει.
Οι Αγιοι Πατερες λενε οτι, οπου εχουμε τον λογισμο μας, εκει στρεφεται και η καρδια μας. Οπως στον Ηλιο ο ηλίανθος.


Και ολα αυτα, παρακαλω, διαπραττονται καθημερινα και δημοσια και εν μεση μεσημβρια, απο εναν πτυχιουχο της ....θεολογιας!!!

Τι το καλο και εποικοδομητικο και καθαριο μπορει να βρη καποιος χριστιανος, μεσα στο ιστολογιο σου;


Τελος επειδη υβριζεις και την αγια θρησκεια μας, την θρησκεια του Ζαζωραιου - αυτη ειναι η λατρευτη θρησκεια μας - ως "βρωμερα θρησκεια" που δεν θελεις να την εχεις εσυ, δεν χρειαζεται να μας το πης, το ξερουμε.
Εσυ εχεις και ακολουθας την ελεεινη ψευδοθρησκεια των Οικουμενιστων και των Λατινοφρονων και των Πανθρησκειαστων.

Την θρησκεια που οραματίζονται να ανακηρυξουν, αυτούς που υποστηριζεις.

Αυτους που μαζευονται καθε λιγο και λιγακι, αλλοτε στην Ασσιζη και αλλοτε αλλού.

Αυτους μονο δεν εγκωμιαζεις καθημερινα απο το ιστολογιο σου;

Σαν την θρησκεια που οραματιζονταν να φτιαξη ο Πανθεϊστης εθνομαρτυς Χρυσοστομος Σμυρνης, οπως ομολογει ο ανηψιος του, στην "Ιστορία".

Αυτην που την αηδιαζουν και την αποδοκιμαζουν ολοι οι Αγιοι Πατερες και το Αγιο Ευαγγελιο.

Την κοσμικη θρησκεια. Την θρησκεια του αχριστιανου και εν κραιπαλη και μεθη ζωντος κοσμου και του Διαβολου.

Αυτή είναι πραγματι, η ΒΡΩΜΕΡΑ θρησκεια.

Αυτη σου διδασκει να αναρτας καθημερινα τις παραπανω σιχαμερες βρωμεροτητες σου.

Ειναι δικη σου και σου την παραχωρουμε και σου την χαριζουμε ευχαριστως.
Το ονομα της: ΧΑΒΟΥΖΑ των Οικουμενιστων και των Λατινοφρονων.
Πανθρησκεια του Αντιχριστου.


Και αλλα θα ειχα να σου πω Ανδριοπουλε, αλλα τα αφηνω για αλλοτε.

Αλλωστε με προκαλεις συνεχεια και με διαζωγραφιζεις και πιστευω οτι θα μου δοθη πολυ συντομα η ευκαιρια να σου τα ...ξαναψαλλω.

41 σχόλια:

  1. Αυτό σου το έδωσε ο Παρακολουθητής, οπότε μην πολυβρίζεις τους ανώνυμους ως πολυώνυμους ούτε και να τους φιμώνεις διότι αν φύγουν θα σταματήσει η βρύση των πληροφοριών. Ο νοών νοείτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοείς ότι είναι ομοφυλόφιλος ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος είπε...

    ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ. ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ!
    24 Σεπτεμβρίου 2010 12:30 μ.μ.
    http://orthodox-watch.blogspot.com/2010/09/blog-post_4326.html#comments

    Καλά σου λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος είπε...

    Έστειλα μια απάντηση για τον ΙΚ στον κ.Οδυσσέα και δεν την δημοσίευσε καθόλου. Αν θέλετε σας την στέλνω σε εσάς διότι έχω αγανακτήσει με την λογοκρισία του Οδυσσέα. Βέβαια δεν αφορά την ουσία των λεγομένων απο τον ΙΚ αλλά αναφέρεται πόσες παρερμηνείες μεγάλες μπορεί να έχουν τα επιστημονικοφανή λόγια του περι barcode όταν σε απλό θέμα (το τονίζω αυτό) προβαίνει σε φοβερή διαστρέβλωση της Αγίας ΓΡΑΦΗΣ.

    ΚΑΝΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ
    23 Σεπτεμβρίου 2010 11:46 μ.μ.
    ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ είπε...

    Αγαπητέ μας φίλε Κατακουζηνέ τις θέσεις του Ι.Κ τις γνωρίζουμε απο παλιά και είναι γνωστό ότι αν δεν πρόκειται για τον ίδιο τον Ιωάννη Καρδάση τότε σίγουρα τον εκπροσωπεί "επαξίως".
    Σε άλλο ιστολόγιο του απαντησαμε ότι εντός ολίγου θα δημοσιεύσουμε ένα έρθρο στο οποίο θα μπούν επιτέλους τα "πράγματα" στη θέση τους.Ο κ. Καρδάσης (όπως ισχυρίζεται ο "εκπρόσωπός" του) εργάστηκε (αν και χημικός) και "σπούδασε" σε οργανισμούς που ασχολούνται (όπως λέει) με την κατασκευή barcode και ίσως αυτός είναι και ο λόγος που με βροντώδη τρόπο θέλει να παρουσιάζεται ως παγκόσμια επιστημονική αυθεντία επι του θέματος και ειδικός "μπαρκοντολόγος" (την "ειδικότητα" του την αποδίδει ο Ι.Κ).Αυτές οι "ενασχολήσεις" του, αν φυσικά ισχύουν τα λεγόμενα του Ι.Κ, δεν του δίνουν κανένα δικαίωμα να αποφαίνεται ως αυθεντία και σε Θεολογικά ζητήματα, όπως αυτό της "Κάρτας του Πολίτη" και του δυσώνυμου αριθμού.Επιμένει για ανεξήγητους λόγους να μην αναγνωρίζει κανένα επιστημονικό επιχείρημα πλην εκείνων που υποστηρίζει ως χημικός-ειδικός "μπαρκοντολόγος".Τα πράγματα πάνε πιο γρήγορα, οι σχεδιασμοί των επιτελείων της Νέας Εποχής είναι πια ορατοί και δια γυμνού οφθαλμού (σε όσους δεν έχουν απωλέσει την κοινή "νοητική όραση" που έχει ο κάθε εχέφρων άνθρωπος). Δεν έχουμε πλέον περιθώρια να κάνουμε ατέρμονες και άχρηστους διαλόγους με ανθρώπους που προβάλλουν εμμέσως πλην σαφώς το "αλάθητο του πάπα" στα κακόβουλα σχόλιά τους και με απίστευτη επιθετικότητα στρέφονται εναντίον μας .Είναι δικαίωμά τους και αφού ακόμα δεν έχουν παραδώσει τα Θεόσδοτα δώρα του αυτεξουσίου και της ελευθερίας στα χέρια των εντολέων τους, μπορούν να λένε ότι θέλουν και να υπηρετούν συνειδητά ή ασυνείδητα όποιον θέλουν.
    Εμείς επιμένουμε στον αγώνα μας και δεν σκοπεύουμε να υποκύψουμε ούτε σε εκβιασμούς ούτε σε απειλές ούτε σε ύβρεις ή συκοφαντίες.

    Όταν χρειάζεται θα απαντούμε όχι για να υπερασπισουμε την τιμή και την υπόληψη των συκοφαντουμένων , αλλά για να προστατεύσουμε τους αναγνώστες απο τις συνέπειες της παραπληροφόρησης και της νεοεποχήτικης ψευτοθεολογίας.

    "Ο.Π"
    24 Σεπτεμβρίου 2010 12:58 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΙΣΧΟΣ!!!!
    ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΣΧΡΟΤΗΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΑΙΣΧΡΟΤΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΓΙΝΕΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΘΗΡΑΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΙΔΟΥ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΒΟΘΡΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ

    Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2010
    ΚΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΩΧΡΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ!!!
    Καταγγέλλω, αγαπητοί συνοδίτες, με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τον διαχειριστή του ιστολογίου ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ Οδυσσέα Τσολογιάννη, γιατί ενοχλημένος από την αναφορά μου στον υπ' αυτού χαρακτηρισμό του Επισκόπου Ειρηναίου Μπούλοβιτς ως "αλλήθωρου", προέβη σε μια ανήθικη πράξη που τον αποκαλύπτει σε όλο του το μεγαλείο.


    Ανήρτησε μια φωτογραφία μου, παρμένη από την Ιδιωτική Οδό, όπου είμαι με ένα φίλο μου και έβαλε λεζάντα: ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!


    Πρόστυχο και ελεεινό αυτό που ήθελε να υπονοήσει αυτός ο "χριστιανός", που ακόμα και ο διάβολος ωχριά μπροστά του! Επιβεβαιώνομαι, λοιπόν, πανηγυρικά, όταν λέω και διακηρύττω ότι αυτοί οι τύποι θέλουν να εξουθενώσουν τους ανθρώπους που αντιτίθενται σ' αυτούς με κάθε μέσο! Και κυρίως να "αποδείξουν" ότι οι άλλοι είναι παραπληγικοί, αλλήθωροι, ανήθικοι κ.ο.κ.


    Ευτυχώς δεν έχω καμία σχέση με την βρωμερά θρησκεία των. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για να αποδεικνύω, όσο μου είναι δυνατόν, ότι ο Χριστός δεν έχει σχέση μ' αυτούς που... διορθώνουν το έργο του και ως άλλοι ιεροεξεταστές θα τον έκαιγαν επειδή θα τους ενοχλούσε αν ξαναρχόταν.


    Ο Τσολογιάννης κατέβασε την φωτογραφία μετά από αποφασιστικό τηλεφώνημά μου και στην θέση μου έβαλε τον "αλλήθωρο" Επίσκοπο Ειρηναίο Μπούλοβιτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλήθεια τον φοβηθήκατε; Δικαιωμά σας δεν είναι να γράφετε ό,τι θέλετε; Πού το υβριστικό; Υβριστική είναι η φωτογραφία του;;; Αν την θεωρεί υβριστική την φωτογραφία του και τα καμώματα του τότε να μετανοήσει. Ο λαός λέει όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται.

    περιπλανώμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιγά την είδηση, ο κόσμος το ᾽χει τούμπανο και αυτός κρυφό καμάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω πω! Όταν τους θίξεις τον εγωισμό πώς γίνονται θηρία οι οικουμενιστές των βόθρων! Ενώ αν θίξεις την Πίστη, γαιδουρινή αδιαφορία παρουσιάζουν. Όποιος δεν κατάλαβε τί εννοώ ας πάει στον σωστά αποκαλούμενο βόθρο των Πατρών και θα καταλάβει.

    Καλλίμαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O Τελεβάντος σου συχνα γράφει με ευγένεια, ηπιότητα , και υπερβάλλουσα αγάπη προς τον βόθρο, το ίδιο εκφραζεται και προς όλους τους οικουμενιστες. Αντίθετα χύνει την χολή του όλη σε όποιον τον ελέγχει και δεν συμφωνει με την λαπαδίστικη τακτικη του και τον συκοφαντεί ξαδιάντροπα και σκυλίσια, όπως ένα κληρικό που έχει βάλει στον στόχο του.
    Ουαι σε όσους δεν υπερασπίζουν τους συκοφαντούμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πες και εσύ κάτι βρε παιδί μου. Θέλουμε την άποψη σου, τί λες;
    Ποιά η γνώμη σου;
    Γιατί δεν μιλάς;
    Θέλουμε να σε ακουσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΟΘΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΑΣ!!! ΕΛΕΟΣ!!!

    Ψαράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πείτε τα κ. Οδυσσέα.. Σας παρακολουθούμε πάντα..& όσο περνά ο καιρός, με τα γραφόμενά σας, σας εμπιστευόμαστε περισσότερο για το ότι γράφετε αλήθειες.. Με εκπλήσετε καθημερινά. Σε θέματα που έτυχε να έχω αντίθετη γνώση & γνώμη, ψαχνοντάς το, τελικά είχατε δίκιο εσείς. Τι να πώ!, σας εύχομαι να έχετε γερό στομάχι & φωτισμό νού να αντέξετε. Εμείς προσευχόμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιατί θίγεται ο Ανδρεόπουλος;
    Ο ίδιος δεν χαρακτηρίζει την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ Ταλιμπανικη;
    Μεγάλο μούτρο να πούμε.
    Μεγάλη μάρκα ο ψευτοθεολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ δεν περίμενα ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο τον υβριστή και συκοφάντη του ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ Θ Ε Ο Λ Ο Γ Ο Υ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ.

    Ξέρεις τί ακούω γι' αυτόν απο ανθρώπους του στενού κύκλου του Σωτηρόπουλου; Ότι είναι παλιάνθρωπος και μην ασχολήστε με αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ Ανώνυμε 7:22 μ.μ. Ανδριόπουλος ειναι και όχι Ανδρεόπουλος. Ο Ανδρεόπουλος είναι άλλος οικουμενιστης θολολογος της Λάρισας που έχει εμπάθεια προς τον κ.Τάτση επειδή έχει πολλούς επισκέπτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οδυσσέα σου συμπαριστάμεθα διότι έχεις δίκαιο και οι ύβρεις του τσιρακιού του Βαρθολομαίου, αποτελούν τιμή και παράσημο για τον υβρισθέντα απο αυτόν.

    Δες ποιούς υβρίζει (π.χ. Φλωρίνης Αυγουστίνος, Πειραιώς Σεραφείμ, Σωτηρόπουλος, ) και δες ποιούς τιμά (π.χ.Ζακύνθου, Βαρθολομαίος, αισχροί και βρωμεροί ψευτοκαλλιτέχνες). Και θα καταλάβεις πόση μεγάλη αξία έχουν αυτοί στους οποίους επιτίθεται είτε απο μόνος του είτε κατόπιν διαταγής του εντολέα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιατί ο χάρτης σχεδόν πάντα όταν τον κοιτάω βλέπω την Ισταμπουλ δηλαδη την Κωνσταντινούπολη; Τόσο ενδιαφέρον παρουσιάζει το μπολγκ σου στους Τουρκαλάδες; Ή κάποιος Τουρκόψυχος Αρχιπασάς Αρχιμάμης σε παρακολουθεί;;;

    Επιβλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ο Χάρης Ανδρεόπουλος, ανωνυμε 24 Σεπτεμβρίου 2010 7:22 μ.μ. είναι θεολόγος της Λάρισας, αγαπητός στον προδότη Οικουμενικό Πατριάρχη

    αυτός με τα μαύρα γυαλιά και το άσπρο πουκαμισο
    http://4.bp.blogspot.com/_dOw4hNnDLCU/TJSgn55y9jI/AAAAAAAACbg/4R9SY-vRDO8/s1600/%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%A1%CE%9F%CE%A6%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%97+%CE%A4%CE%95%CE%99+%CE%9B

    οι σελίδες του
    http://www.blogger.com/profile/14693156337060830740

    οι προτιμησεις του
    http://religiousnet.blogspot.com/2010/06/blog-post_1981.html
    http://religiousnet.blogspot.com/2010/07/blog-post_9817.html

    Ο κ.Σημάτης λέει για αυτόν
    Ὁ κ. Ἀνδρεόπουλος φαίνεται πὼς δὲν ἀποδέχεται ὅτι ὁ Παπισμός ἔχει ἀποκοπὴ μὲ ἀπόφαση Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὡς αἵρεση ἀπὸ τὴν ΜΙΑ Ἐκκλησία.
    http://religiousnet.blogspot.com/2009/12/blog-post_26.html

    Παρατηρητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γράφω και άλλο σχόλιο σε συνέχεια του περίπου 12:33 ... μόλις διάβασα σε προηγηθέντα σχόλια ότι το παιδί βρίζει τον π.Αυγουστίνο και τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο;;; Δεν θέλω να ξαναμπώ στο blog του για να του απαντήσω. Δεν αξ΄λιζει τον κόπο, αξία του δίνουμε. Δεν σέβεται τον π.Αυγουστίνο, εμένα θα καταλάβει; Δικαίως λοιπόν στα 2 λεπτά που μπήκα εκεί αισθάνθηκα αποστροφή και ήθελα αμέσως να βγω. Ουδέν σχόλιον περαιτέρω. Θα μας κρίνει όλους ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. θεολογε Πατρινε Ανδριοπουλε, σιχαθηκε ο κοσμος τις αγαπημενες σου φωτογραφιες και τα λοιπα χυδαια που αρεσκεσαι να αναρτας στο ...ευλογημενο ιστολογιο σου!!!
    Σαν δεν ντρεπεσαι.
    Κυριε Οδυσσεα σε παρακαλουμε βγαλτα, δεν αντεχουμε αλλο να ειναι διπλα στον ΠΑΝΑΓΝΟ αγαπημενο Κυριο και Θεο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο σοφός και κορυφαίος αντιαιρετικός θεολόγος των ημερών μας ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ, τον οποίο συκοφαντεί ο ΒΟΘΡΟΣ των Πατρών όπου βρεθεί και όπου σταθεί, έλεγε χαρακτηριστικά: «Όσοι χωλαίνουν στην Πίστη, κάτι σάπιο έχουν μέσα τους».

    Τώρα, για πολλοστή φορά, ο διορατικός αυτός λόγος βρίσκει την πανηγυρική του ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάποτε Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ βρήκε ένα δειλό στρατιώτη να κρύβεται στα μετόπισθεν την ώρα της μάχης.
    - Πώς σε λένε; τον ρώτησε οργισμένος.
    - Αλέξανδρο, απάντησε εκείνος με τρεμάμενη φωνή.
    Και ο Μέγας Αλέξανδρος του είπε:
    -´Η θα αλλάξεις διαγωγή ή θα αλλάξεις όνομα.

    Καλείται να πράξει το ίδιο και ο …ακατονόμαστος. Διότι ούτε Πανάγιος είναι ούτε Άνδρας είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τί μαθαίνουμε Οδυσσέα; Ώστε λοιπόν κρύβεις σχόλια που δεν αρέσουν στον ΙΚ ; Τί είναι αυτά που καταγγέλει ο Καντακουζηνος; Ντροπή Οδυσσέα, θα έπρεπε το προσωπο σου να γινει κατακοκκινο απο ντροπη για τις πράξεις σου αυτες.

    Ο βλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κατα φωνη και ο γαϊδαρος...
    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2010/09/t-hawking-einstein.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κοίτα τι έγραψε ένα ...κατακάθι του ...ΒΟΘΡΟΥ:
    -----------------------------------------
    Ο/Η Στ. Καστρινός είπε...

    Παναγιώτη, σε αυτούς τους ουτιδανούς, το ότι ασχολείσαι με την ανυπαρξία τους, τούς παρέχεις λόγο ύπαρξης.
    Άσε τους νεκρούς να θάψουν τους νεκρούς τους. Θλίψη.

    25 Σεπτεμβρίου 2010 2:24 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να ρωτήσετε τους Πατρινούς για το ύφος και το ήθος του Παναγιώτη, τις παρέες του και τις συνήθειές του...Τισ ανώνυμες επιστολές του κατά κληρικών και ηγουμένων με σαφέστατα υπονοούμενα για την ηθηκί τους, γιατί πειράχτηκε τόσο από μια δική του φωτογραφία;;;Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται, η μήπως δεν είναι και τόσο καθαρός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο Στ. Καστρινός δείχνει να ευφραίνεται και να αγάλλεται με την δυσοσμία που αναδίνει το ιστολόγιο του Βόθρου των Πατρών.

    Δεν περιμέναμε τίποτα καλύτερο. Όμοιος ομοίω αεί πελάζει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μόνο και μόνο που υποστηρίζει το άνθος του ελεεινού σεραφειμισμού,τον Ζακύνθου,μου φθάνει για να τον κατατάξω,τον Ανδριόπουλο, στους εχθρούς της Εκκλησίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να μην ξεχάσουμε,Οδυσσέα,ότι ο Φλωρίνης Θεόκλητος πήρε τα εύσημα του βοθρομπλογκ επειδή απομακρύνθηκε απ τη γραμμή που χάραξε ο Καντιώτης και ευλόγησε τις αισχρότητες των Πρεσπείων.Πες μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το πρόβλημα με το βοθρομπλογκ της Πάτρας δεν είναι η ατομική ή όχι καθαρότητα του Ανδριόπουλου.Το πρόβλημα είναι ότι το μπλογκ του έχει αναδειχθεί πανηγυρικώ τω τρόπω σε βήμα παρέλασης προσώπων πάντη διαβεβλημένων όπως οι Ζακύνθου,Τσαρούχης,Χατζηδάκις,Κουμανταρέας κιάλλοι που έχουν απωλέσει την έξωθεν καλή μαρτυρία.Βέβαια οι νεοορθόδοξοι τύπου Ανδριόπουλου δε δίνουν σημασία στην ηθική με τη στενή έννοια.Κάτι τέτοιο το θεωρούν ηθικισμό,νομικισμό,οργανωσιακή κληρονομιά κι άλλα τέτοια φληναφήματα στοιχούμενοι έτσι ιδεολογικά με τον πατριάρχη του νεονικολαιτισμού Γιανναρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μην βλέπετε παντού αιρετικούς ο χριστός είπε πως όποιος φθείρει τον ναό του αγίου πνεύματος ο ίδιος θα τον φθείρει και ναός του αγίου πνεύματος είναι η εκκλησία. Δεν ξέρω πια από τις 2 στάσεις είναι εκκλησία, τα περί κουσουριού του μακαριστού Χριστοδούλου ή το πρέπει να σεβόμαστε την διαφορετικότητα του Ιερωνύμου; Σε μένα το πρώτο μου μυρίζει χωρισμό και το δεύτερο εκκλησία. Γιατί βασική χριστιανική αρχή είναι να δέχεσαι τον συνάνθρωπό σου όπως είναι. Αυτή είναι και η βασική προϋπόθεση για να αγαπήσεις πραγματικά κάποιον. Πραγματικά στεναχωριέμαι που υπάρχει τόση κακία από εσάς για οποιαδήποτε διαφορετική άποψη. Ίσος και μόνο η ύπαρξη του διαφορετικού σε οποιοδήποτε επίπεδο σας βγάζει από την βολή σας και το μόνο που σας μένει να κάνετε είναι να το κατηγορείται ως λανθασμένο και αιρετικό. Δεν ξέρω αν πιστεύουμε στον ίδιο θεό, γιατί ο θεός που πρεσβεύετε με τρομάζει αφάνταστα. Το βλέπω στα πρόσωπά σας όταν δήθεν συγχέεται την ομοφυλοφιλία με την κτηνοβασία και με άλλα άσχετα πράγματα. Βλέπω πως πίσω από αυτό κρύβετε μία ανήθικη, χυδαία ιδιοτέλεια. Βγείτε από την κόλαση που ζείτε γιατί κόλαση είναι να μην μπορείς να συγχωρήσεις δηλαδή να χωρέσεις μαζί με κάτι διαφορετικό από σένα. Κόλαση είναι το να προσάπτεις κατηγορίες που για σένα είναι από τις βαρύτερες ώστε με αυτόν τον τρόπο ξεχνάς να δεις τον εαυτό σου με ειλικρίνεια για δικά σου ελαττώματα και αδυναμίες. Θα προσευχηθώ για σας στον θεό που αγαπά τους πάντες με τρόπο που σκανδαλίζει. Στον θεό που ο γιός του διαλεγόταν με τα αποβράσματα της τότε κοινωνίας και δεν άντεχε την ελίτ της εποχής του θρησκευτικής και πολιτικής, που σκανδάλιζε τους θρησκευόμενους της εποχής του με το να κάνει θαύματα το Σάββατο μέρα αργίας που έζησε όχι εντός αλλά εκτός γάμου κάνοντας οικογένεια τους φίλους του. Στον θεό που έβαλε πρώτο στον παράδεισο αυτόν που η κοινωνία είχε τελευταίο και χλεύαζε.
    Άγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Παλαιότερα, ὅταν δὲν ὑπῆρχε δίκτυο ἀποχετεύσεως στὴν ᾽Αθήνα καὶ τὶς ἄλλες πόλεις, ὑπῆρχαν οἱ ἑταιρεῖες ἐκκενώσεως βόθρων μὲ τὰ γνωστὰ βυτιοφόρα τους, τὰ ὁποῖα ἄδειαζαν τοὺς βόθρους ἁπλώνοντας μία ἀνυπόφορη δυσοσμία στὴ γύρω περιοχή.

    Ἕνα ἀπό αὐτὰ τὰ βυτιοφόρα εἶχε ἐπάνω του γραμμένο τὸ ὄνομα τῆς ἑταιρείας: ᾽Εκκενώσεις βόθρων ''Ο ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ''.

    Ἐὰν ὑπάρχει ἀκόμη, νὰ τὸ στείλουμε νὰ ἀδειάσει τὸ ἱστολόγιο τοῦ ΒΟΘΡΟΘΕΟΛΟΓΟΥ ἀπό τὶς ἀκαθαρσίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Διαφορετική άποψη είναι Άγγελε η εκθείαση από πλευράς Ανδριόπουλου του αισχρουργήματος του Χατζηδάκι Παίδες επί Κολονώ που αμιλλάται σε ασέβεια και ξετσιπωσιά κι αυτόν τον Τελευταίο Πειρασμό του αντίχριστου Καζαντζάκη; Διαφορετική προσέγγιση συνιστά η υποστήριξη των προγαμιαίων σχέσεων;΄Διαφορετικότητα απλή υποδηλώνει η έκθεση στο μπλπγκ αισχρών παραστάσεων που κάνουν και την οθόνη του υπολογιστή να κοκκινίζει από ντροπή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμε 4:39 μ.μ.

    Ακόμη και τον αρσενοκοίτη, όπως και κάθε συνάνθρωπό μας, οφείλουμε να συγχωρούμε, όπως και ο Χριστός συγχώρεσε και δεν κατέκρινε την επ᾽ αυτοφώρω συλληφθείσα μοιχαλίδα. Όμως, ενώ δεν κατέκρινε την αμαρτωλή γυναίκα, κατέκρινε την αμαρτία. Γι᾽αυτό της είπε: «Πορεύου και από του νυν μηκέτι αμάρτανε».

    Και τον ληστή όντως κατέταξε πρώτο στη Βασιλεία Του ο Κύριος, αλλά αφού προηγουμένως είχε μετανοήσει. Και για τους ομοφυλοφίλους υπάρχει χώρος στον Παράδεισο, αρκεί και αυτοί να μετανοήσουν. Όσο αμαρτωλό παρελθόν και αν έχει κανείς, αν μετανοήσει και παύσει την αμαρτωλή ζωή, το αμαρτωλό παρελθόν διαγράφεται από τον Κύριο και ο άνθρωπος σώζεται.

    Συ όμως φθάνεις στο σημείο να αρνείσαι την έννοια της αμαρτίας και να αξιώνεις στο βωμό της διαφορετικότητας να σεβασθούμε το θεομίσητο αμάρτημα της παρά φύσιν ομοφυλοφιλίας, ένεκα της οποίας ο Θεός έβρεξε φωτιά και θειάφι και κατέκαυσε τις δυο αμαρτωλές πόλεις, τα Σόδομα και Γόμμορα.

    Κακό κάθε αμαρτία. Αλλ᾽ η άρνηση της εννοίας της αμαρτίας είναι το μεγαλύτερο κακό στη σφαίρα της ηθικής, το αποκορύφωμα της αμαρτίας, προφητεύεται δε στην Αγία Γραφή και αναφέρεται ως αιτία της μεγαλύτερης καταστροφής, που θα συμβεί στην οικουμένη (Βλέπε Ησαΐου κδ´και ιδιαιτέρως στίχ. 5, «ήλλαξαν τα προστάγματα, διαθήκην αιώνιον»).

    Ο Κύριος κατά την πρώτη παρουσία του δεν κατέκρινε τους αμαρτωλούς, αλλά την αμαρτία. Κατά τη δευτέρα όμως παρουσία του, εάν οι αμαρτωλοί δεν μετανοήσουν, θα τους καταδικάσει. Όσοι αρνούνται την έννοια της αμαρτίας θα είνε μεταξύ εκείνων, τους οποίους θα καταδικάσει περισσότερο. Διότι, ενώ είναι αμαρτωλοί και πανθαμάρτητοι, καταργώντας την έννοια της αμαρτίας παρουσιάζονται ως αναμάρτητοι, χειρότεροι των γραμματέων και Φαρισαίων, οι οποίοι οδήγησαν την μοιχαλίδα ενώπιον του Ιησού, ήλθαν όμως σε κάποια συναίσθηση της αμαρτωλής τους καταστάσεως και ετράπησαν σε φυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Άγγελε "χαζός" το παίζεις; Συγγνώμη αλλά δεν έχεις διαβάσει ποτέ Αγ.Γραφή ούτε είχες ποτέ επαφή με την αληθινή Ορθόδοξη Εκκλησία;

    Τον αμαρτωλό τον αγαπάει η εκκλησία και την μετάνοιά του αποζητεί, την αμαρτία όμως απολύτως την καταδικάζει.

    Τι λες; Να βάλουμε νερό στο κρασί; Δεν διαβάζεις Αποκάλυψη; Τους χλιαρούς θα τους εμέσει ο Κύριος. Τι προτείνεις; Να απενοχοποιήσουμε την αμαρτία και τα πάθη μας; να γίνουμε Νικολαϊτες; Ειλικρινά ,τότε, κακό θα κάνουμε και στον εαυτό μας αλλά και στους άλλους διότι ο σκοπός μας στην παρόυσα ζωή είναι να σωθούμε και όχι να αμαρτάνουμε χωρίς τύψεις συνειδήσεως. Δυστυχώς αυτά που λες τα ακούω και από πνευματικούς, μοναχούς κ.λπ... Ο Κύριος απάντησε; "Εάν το άλας μωρανθή εν τίνι αλισθήσεται;"

    Και εγώ είμαι αμαρτωλός με πάθη, έξεις, αμαρτίες, όπως και οι λοιποί ("ουδείς αναμάρτητος" πλην του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού που είπε "τις ελέγξει με περί αμαρτίας;") αλλά καταδικάζω την αμαρτία, δεν ισχυρίζομαι ότι πράττω καλά και ο σκοπός της παρούσας ζωής δεν είναι η καλοπέραση, ο υλισμός, τα χαχανητά, όπως υποννοείς αλλά η με μνήμη θανάτου διαμονή μας στον πλανήτη γη για εκπλήρωση του χρέους μας και τελικός σκοπός μας η ζωτηρία και η θέωση και όχι οι απολαύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μια προσωπική τοποθέτηση και θα ήθελα γνώμες ειδικότερων:

    Απαντήθηκαν από προηγηθέντες σχολιαστές τα δήθεν αγνά και όλο αγάπη ερωτήματα του σχολιαστή 26-9-2010 4:39 μ.μ. περί συμπλεύσεως με την αμαρτία. Και ανακήρυξής της ως ανώτερου προτύπου ζωής. Και ότι οι προσπαθούντες να ζήσουν ασκητικώς είναι περίπου οπισθοδρομικοί, στυγεροί και ... αμαρτωλοί, όπως το θέτει.

    Δεν απαντήθηκε όμως ότι: ο Χριστός γράφεται με Χ κεφαλαίο και όχι με χ μικρό όπως το γράφει ο "΄Αγγελος". Που γνωρίζει και φροντίζει μεν να γράφει το Σάββατο με Σ κεφαλαίο αλλά τον Κύριον Ιησού Χριστό με μικρό χ...

    Δεν προσέχθηκε επίσης η τοποθέτησή του "Άγγελου" ο οποίος κακοδόξως κατά τη γνώμη μου ισχυρίζεται ότι "ναός του Αγίου Πνεύματος είναι η εκκλησία". Τα ντουβάρια εννοείς; ή το σύνολο πιστών, λαού και κλήρου, στρατευομένης και θριαμβεύουσας Εκκλησίας; Το μεν πρώτο είναι αιρετικό το δε δεύτερο αθησαύριστο στην Αγία Γραφή και στην Ιερά Παράδοση.

    Εξηγούμαι: Η σωστή έκφραση από τον λόγο του Θεού, την Αγία Γραφή είναι: "Ει τις τον ναόν του Θεού φθείρει, φθερεί τούτον ο Θεός" (Α Κορ. γ, 17) και εννοεί ότι ναός του Θεού είναι το σώμα του κάθε Χριστιανού. Ένα χωρίο παραπάνω, ο Απ. Παύλος ορίζει "Ουκ οίδατε ότι ναός του Θεού εστε και το Πνεύμα του Θεού οικεί εν υμίν";

    Το 'Αγιο Πνεύμα, ο Παράκλητος, είναι εν τη Εκκλησία (όχι όμως ως ... ναού) και την οδηγεί εις πάσαν την αλήθειαν.

    'Οσο για το περι ου ο λόγος blog, εμείς με άλλες αξίες μεγαλώσαμε, υποστήκαμε θυσίες και συνέπειες στη ζωή μας διότι μάθαμε από τους γονείς, διδασκάλους και πνευματικούς πατέρες μας ότι "ου δύνασθε δυσί κυρίοις δουλεύειν". Ερωτώ: μπορεί να είναι κάποιος και με τον "αστυφύλαξ" και με τον "χωροφύλαξ" και να αναμιγνύει ιερές εικόνες Αγίων μαζί με εικόνες με αμφίβολες απεικονίσεις; Και για να προλάβω αντιρρήσεις, θα πω ότι "ου μη φάγω κρέα εις τον αιώνα εάν τον αδελφόν μου σκανδαλίσω".Επίσης: Ανάγκη να έρθουν τα σκάνδαλα αλλά "ουαι δι' ου το σκάνδαλον έρχεται.. συμφέρει ... κ.λπ. ". Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θα ήθελα να απαντήσω στις ανακρίβειες περί γάμου και περί Ιησού, του σχολιαστή "Άγγελου".

    Ο Ιησούς Χριστός, ενώ μπορούσε να έλθει στη γη με χίλιους δυο τρόπους, επέλεξε να έρθει ως άνθρωπος μέσα σε μια ευλογημένη με γάμο οικογένεια. Δέχθηκε σαν προϋπόθεση της επίγειας έλευσής του τον θεσμό του γάμου, σεβάσθηκε τον νομιζόμενο πατέρα του και την μητέρα του, την Παναγία. Ευλόγησε τον εν Κανά γάμο. Μίλησε πάντοτε θετικά για τον θεσμό του γάμου, τον προϋπέθετε στην παραβολή των μωρών παρθένων και καταδίκασε ΑΥΣΤΗΡΑ πάσα εκτός γάμου συνεύρεση, την μοιχεία και την πορνεία. Εδίδαξε όμως ότι υπάρχει και η εκτός γάμου δυνατότητα ζωής των πιστών αλλά σαν επιλογή πολύ δύσκολη και μόνο των ολίγων, όσων "δύνανται χωρείν" και όσων είναι "ευνούχοι μιας εκ των 3 κατηγοριών": Συγκεκριμένα, όταν οι μαθητές του του είπαν (Ματθ. ιθ, 11): "ου συμφέρει γαμήσαι", ο Κύριος απάντησε: "ου πάντες χωρούσι τον λόγον τούτον αλλ' οις δέδοται. Εισι γαρ ευνούχοι οίτινες εκ κοιλίας μητρός εγεννήθησαν ούτω.
    και εισίν ευνούχοι οίτινες ευνουχίσθησαν υπό των ανθρώπων, και εισιν ευνούχοι οίτινες ευνούχισαν εαυτούς δια την βασιλείαν των ουρανών. Ο ΔΥΝΑΜΕΝΟΣ ΧΩΡΕΙΝ ΧΩΡΕΙΤΩ" (Ματθ, ιη, 12).

    Άρα ο Ιησούς την αγαμία την θεωρεί σαν δύσκολη επιλογή για όσους "δύνανται χωρείν" και για "ευνούχους" μιας εκ των ανωτέρω 3 κατηγοριών και τον γάμο τον διδάσκει ως κανόνα . Οι μαθητές του Ιησού δεν ήσσαν όλοι άγαμοι και ο Απ. Παύλος αναφέρει πως θα ήθελε μεν όλοι οι Χριστιανοί να είναι άγαμοι όπως εκείνος αλλά ο ίδιος επίσης προτρέπει : "κρείσσον γαρ εστί γαμήσαι ή πυρούσθαι" και "ει ουκ εγκρατεύονται, γαμησάτωσαν".

    Η ελεύθερη και κατ' εναλλαγή συμβίωση με άτομα του άλλου αλλά και του ιδίου φύλου που στις μέρες μας προβάλλονται σαν νόμιμες καταστάσεις είναι εκτός Αγίας Γραφής και εκτός Ιεράς Παράδοσης και βέβαια αμαρτίες.

    Τα ανωτέρω περί γάμου, αφορούν τους ανθρώπους. Ο Ιησούς όμως είναι Θεός και Άνθρωπος, Θεάνθρωπος. Περπάτησε ατα κύματα, έκανε το νερό κρασί, ανέστησε νεκρούς, θεράπευσε παραλυτικούς, τυφλούς, λεπρούς, προφήτευσε, ανέστησε, μεταμορφώθηκε, σταυρώθηκε, αναστήθηκε, πέρασε μέσα από τοίχους, αναλήφθηκε. Είναι εκτός πραγματικότητας, εκτός λογικής αλλά και ασέβεια να "διαπστώνει" ο Άγγελος ότι ο Χριστός "έζησε όχι εντός γάμου αλλά εκτός γάμου". Μιλάμε για τον Δημιουργό του Σύμπαντος, άνθρωπε !!!

    Εξάλλου, από νήπιο έως 30 ετών ο Ιησούς έζησε εντός γάμου, εντός της πατρικής οικογένειας, όχι σαν ρεμάλι με φίλους. Από τα 30 έως τα 33 έτη της ηλικίας τοτ που εκήρυξε, είχε τον στενό και ευρύ κύκλο των μαθητών αλλα πάλι η Παναγία όπως και άλλες μητέρες των μαθητών του Ιησού τους υπηρετούσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κι όμως η ζωή του Χριστού από νήπιο μέχρι τα 30,
    που βαπτίσθηκε και άρχισε τη δημόσια ζωή του ΟΥ-
    ΔΑΜΟΥ περιγράφεται!Έτσι αφήνεται ένα μεγάλο ΚΕ-
    ΝΟ,που το εκμεταλλεύονται οι παντοειδείς διώ-
    κτες του,για να λένε και γράφουν ό,τι θέλουν!Βέβαια μετά από 2000 χρόνια είναι πάρα πολύ δύ-
    σκολο να βρει κανείς αξιόπιστες πηγές.Μία και μό
    νη εξαίρεση είναι η επίσκεψη στα Ιεροσόλυμα και η συνομιλία του με τους νομομαθείς στο ναό!Βέ-
    βαια ο Λουκάς,που περιγράφει το γεγονός"φροντί-
    ζει"μετά να γράψει το:"Και Ιησούς προέκοπτε σοφί
    α και ηλικία και χάριτι παρά Θεώ και ανθρώποις",
    αλλά πέραν αυτού ουδέν...!!!
    Υ.Γ.Απάντηση στην τελεταία παράγραφο του σχολια-
    στή @1.54 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σχετικώς με τα σχόλια 27-9-2010 1:54 π.μ. και 27-9-2010 12:35 μ.μ. 'Οντως λίγες οι πληροφορίες διότι η Αγία Γραφή αναφέρει μόνο όσα είναι χρήσιμα για τη σωτηρία μας και προφανώς παραλείπει αναφορές για ικανοποίηση της περιέργειάς μας. Σχετικές παραπομπές με έμμεσες πληροφορίες είναι: Ματθ.ιγ,55 και Μάρκ.στ,3. Οι συντοπίτες του Ιησού, εκπλήττονται από το κήρυγμά του και τις δυνάμεις που ποιεί (όσες ποιεί, λόγω της απιστίας τους) και απορούν: Αυτός δεν είναι ο γιός του μαραγκού, η μητέρα του λέγεται Μαριάμ, έχει αδελφούς τον Ιάκωβο και Ιωσή και Σίμωνα και Ιούδα και οι αδελφές του είναι εδώ μαζί μας ;(τα παιδιά του Ιωσήφ που απέκτησε με την σύζυγό του η οποία έθανε προ την μνηστεύσεώς του με την Παναγία). Από που δόθηκε σ' Αυτόν η σοφία και δυνάμεις (θαύματα, σημεία) γίνονται με τα χέρια του;

    Έμμεσα από τα χωρία αυτά συμπεραίνεται ότι Τον γνώριζαν, ήξεραν τον βίο και τη διαγωγή Του (δεν είπαν κάτι κακό) και ότι ο Ιησούς δεν έλειψε μακρυά από τον τόπο του για να σπουδάσει ή να εκπαιδευτεί η οτιδήποτε άλλο. Διότι στην υποθετική εκείνη περίπτωση, θα έλεγαν "Ά, είδες τι έμαθε στην ....Ινδία (που λενε μερικοί άσχετοι)", ή "είδες τι σπούδασε στο ιεροδιδασκαλείο"... αλλά αυτοί έλεγαν "Αυτός μαζί μας ήταν, που τα έμαθε αυτά και από που προέρχονται οι δυνάμεις που ποιεί"; . Είχα διαβάσει παλαιότερα μια μελέτη αντίστοιχη αλλά η πανδαμάτωρ χρόνος σβήνει από τη μνήμη κείμενα και συγγραφείς. Απλά θυμάμαι ότι τα περί"πήλινων πουλιών και άλλων θαυμαστών στην παιδική ηλικία του Ιησού" προέρχονται από τα απόκρυφα. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου