Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010



χξ΄ς







Η ΦΟΒΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

ΚΑΙ ΤΟ 666



Η τεχνολογία, η οποία εξελίσσεται με τρόπους μηχανικούς που βασικά δεν ελέγχουμε, θα χρησιμοποιηθεί όσο πιο εντατικά γίνεται, είτε μας αρέσει είτε όχι. Παλαιότερα όσοι αντιδρούσαν στην τεχνολογία έλεγαν: «εάν ο Θεός ήθελε τον άνθρωπο να πετά, θα του είχε δώσει φτερά». Στην πράξη, έχει έρθει πια ο καιρός να κατανοήσουμε ξεκάθαρα ότι εάν ο Θεός δεν ήθελε τον άνθρωπο να πετά, δεν θα του είχε δώσει αεροπλάνα.


Το μαχαίρι είναι ένα εργαλείο, μαζί και όπλο φονικό. Η χρήση της τεχνολογίας πάντοτε θα κινείται ανάμεσα στα όρια που ορίζουν, αφενός οι δυνατότητές της και αφετέρου οι κίνδυνοι που αντιπροσωπεύει. Αυτό είναι αναπόφευκτο. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε, τόσο πιο αρμονικά θα ζήσουμε την μοίρα μας. Τα περιθώρια ανάμεσα στις δυνατότητες και τους κινδύνους είναι εξαιρετικά στενά και η «πολυτέλεια» του ανεγκέφαλου φανατισμού, ολέθρια. Το λεγόμενο «ηλεκτρονικό φακέλωμα» είναι μια αναπόφευκτη τεχνολογική πραγματικότητα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει κανείς να δεχτεί να γίνει θύμα των κινδύνων που αντιπροσωπεύει. Αλλά σημαίνει, ότι πρέπει να κινηθεί στα όρια των δυνατοτήτων του, έστω και αν με τον τρόπο αυτόν αλλάζει η εικόνα που έχει για τον κόσμο και για τον εαυτό του. Και δυστυχώς, η αιτία για τις περισσότερες αντιδράσεις κατά της ηλεκτρονικής προόδου είναι η «τεμπελιά» της αλλαγής νοοτροπίας. Δεν θέλουμε με τίποτε να αλλάξει η εικόνα που εμείς έχουμε για τον κόσμο.


Ας θυμηθούμε, ότι όταν ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά η ατμομηχανή, πολλοί και ιδιαίτερα οι καραγωγείς, έλεγαν ότι επρόκειτο για διαβολική ανακάλυψη. Ο δε ατμός ήτανε σύμβολο του πυρός και της κολάσεως. ΄Εκτοτε καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες διαβολοποιήσεως των πάντων και ιδιαίτερα κάθε τι το καινούργιο με το οποίο δεν είμαστε συνηθισμένοι.


Η τεχνολογία της πληροφορίας έχει επιφέρει ιλιγγιώδη αύξηση στην ταχύτητα διαχείρισης αριθμών, λέξεων, εννοιών και εικόνων της μνήμης. Από καταβολής της η κοινωνία μας βασίζεται στο τι θυμόμαστε. Πρέπει να ξέρουμε πόσοι είμαστε, που είναι ο καθένας μας, πόσες είναι οι ανάγκες μας, πόσα τα αποθέματά μας.


Η ηλεκτρονική πραγματικότητα φέρνει νέες διαστάσεις στη διαχείριση της μνήμης. Είναι φυσικό να διανοηθούμε ότι, στο όριό τους, οι δυνατότητες της ηλεκτρονικής μνήμης μπορούν να εντοπίσουν κάθε στιγμή το που βρίσκεται ο καθένας μας, το τι κάνει.


Αντί όμως να εστιάζουμε την προσοχή μας στον «εφιάλτη» μιας τέτοιας προοπτικής, αξίζει να δούμε τα πλεονεκτήματά της. Την εξαφάνιση των λαθών, αλλά και των έμμονων ιδεών για το «τι μας χρειάζεται». Η απαλλαγή από τέτοιες αρνητικότητες αναπόφευκτα θα φέρει όλο και μεγαλύτερη πνευματική ελευθερία.


Για ποίο λόγο φοβόμαστε; Για το ότι «τα ηλεκτρονικά μας βλέπουν διαρκώς»; Αλλά αυτό πρέπει να το δεχτούμε πλέον, σαν καθημερινή πραγματικότητα. Οι δορυφόροι ανιχνεύουν πολλά χρόνια τώρα εμάς, τις στρατιωτικές μας εγκαταστάσεις, τα αποθέματα του νερού μας και τις σοδιές μας.


Όλοι διαισθητικά γνωρίζουμε ότι ο κόσμος ενώνεται, γίνεται ένα όπως έγιναν κάποτε ένα οι πόλεις της αρχαίας Ελλάδας. Ο φόβος μας άραγε εστιάζεται στο ότι δεν θα είμαστε «εμείς» το κέντρο του κόσμου; Ότι πρωτεύουσα δεν θα είναι η Αθήνα; Ή μήπως θέλει κανείς να προτείνει να σταματήσει η ροή των ανθρώπων, των αγαθών και των πληροφοριών; Η τάση για ομοιογένεια δεν πρόκειται να κάνει πίσω.


Βέβαια, είναι απόλυτα λογικό να φοβόμαστε όταν η δύναμη μπορεί να πάει μόνο σε λίγους. Καμιά αμφιβολία, σαφώς χρειάζεται να προασπίσουμε την ελευθερία του λόγου και τις δημοκρατικές αρχές στις διαδικασίες διαχείρισης των πληροφοριών. Αλλά μπορεί ποτέ να είμαστε αποτελεσματικοί και να το καταφέρουμε αυτό χωρίς να ξέρουμε τι κάνουμε και τι επιδιώκουμε; Είναι δυνατόν να το πετύχουμε ασυνείδητα, μέσα σε ένα κλίμα απέχθειας για την τεχνολογία και σιωπής μπροστά στη δεισιδαίμονα φοβία για το 666, για το 669, για το 1984 ή για το 1998 ( έτος τρισκατάρατο (κατά τους αριθμολόγους), καθότι: 3 Χ 666 = 1998);


Η Δημοκρατία είναι ο εξισορροπητικός παράγοντας, ο καταλύτης για να βρεθεί κάθε φορά ο δρόμος ανάμεσα στις δυνατότητες και τους κινδύνους. Αυτός είναι ο γνώμονας βάσει του οποίου πρέπει να χαράξουμε την πορεία μας σαν ανθρώπινο γένος μέσα σ’ έναν κόσμο που, επιτέλους, καταλάβαμε ότι δεν καταλαβαίνουμε.


Έτσι κι’ αλλιώς, ελληνικά είναι τα φιλοσοφικά πρωτεία της Δημοκρατίας. Πάνω σ’ αυτά, στην διατήρηση και στην επέκτασή τους, πρέπει να βασίσουμε την κοινωνία μας ούτως ή άλλως. Γιατί αποφεύγουμε να στηρίξουμε σ’ αυτά και όλη μας την πνευματικότητα; Γιατί να κυνηγάμε ανέφικτες φιλοσοφικές ισορροπίες; Ή μήπως υπάρχει κανείς αφελής που πιστεύει ότι μπορεί ποτέ να υπάρξει αληθινός Χριστιανός στην κοινωνία χωρίς να υπάρχει ακραιφνής δημοκρατική αντίληψη;


Η Δημοκρατία μπορεί να υπάρξει χωρίς τον Χριστιανισμό. Η έννοια όμως του Χριστιανικού κράτους χωρίς την Δημοκρατία είναι σκέψη ανισόρροπη. Τουλάχιστον, όσο υπάρχει Δημοκρατία, ποτέ δεν θα διώκεται αυτός που θέλει να εκφράσει τη σκέψη του ελεύθερα και να εργαστεί για την ουσιαστική αλλαγή.


Γιατί όμως υπάρχει τόση αντίδραση στην πληροφοριακή διάσταση του προβλήματος της ηλεκτρονικής παρακολούθησης; Μήπως τελικά εκείνο που φοβόμαστε και αποκαλούμε ως ανελεύθερο σύστημα είναι εκείνο το σύστημα που δεν μας αφήνει να λέμε ψέματα;


Το άλλο μεγάλο θέμα, του μετά μανίας δηλαδή ψαξίματος για την ανεύρεση του 666, έστω και εάν δεν υπάρχει η δεν φαίνεται, έχει μεταβάλει ορισμένους σε κυνηγούς ή σε συνδυασμολόγους αριθμών ή σε διαστροφείς δεδομένων. Εδώ, τα ανόμοια πράγματα βαπτίζονται όμοια και τελικά ταυτοποιούνται. Αυτό θυμίζει την γνωστή ιστορία:


Μια φορά και έναν καιρό, μια κυρία ηλικιωμένη, θρησκόληπτη και φανατική, είχε έναν γείτονα που την ενοχλούσε μ’ ένα πολύ ιδιότυπο τρόπο. «Συνέχεια αυτός ο άνθρωπος τριγυρνάει στο σπίτι του γυμνός» έλεγε στις φίλες της κι αυτές κούναγαν το κεφάλι λυπημένες δείχνοντας την αγανάκτησή τους για το γείτονα και για τα ήθη της εποχής μας και για να εκφράσουν την συμπαράστασή τους στην καλή τους φίλη.


Κάποια μέρα όμως η κατάσταση δεν έπαιρνε άλλο και η κυρία αποφάσισε να φωνάξει την αστυνομία. «Ο γείτονάς μου τριγυρνάει γυμνός, συνεχώς μια ολόκληρη εβδομάδα» είπε στο «Εκατό», κι’ ένα περιπολικό έσπευσε να δει τι συμβαίνει. «Να! είπε η κυρία. Ο κύριος απέναντι είναι γυμνός, δεν βάζει ούτε ένα ρούχο απάνω του!».


Οι αστυφύλακες κοίταξαν απέναντι, αλλά δεν είδαν τίποτα. «Μα κυρία μου» διαμαρτυρήθηκαν, «δεν φαίνεται τίποτα». Η κυρία όμως αγανάκτησε κι’ έβαλε τις φωνές: «Καλοί αστυνόμοι είσαστε! Για ανεβείτε στην ντουλάπα να δείτε πώς φαίνεται!».


Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ

36 σχόλια:

  1. Αλλά πως έφθασαν οι απόψεις της αιρεσιάρχου αυτής γυναίκας (M. Relfe) από την προτεσταντική (και τόσα άλλα Αμερική) στην Ορθόδοξη Ελλάδα; Ποίος ήτανε ο αγωγός των απόψεών της; Αυτό έχει πλήρως ξεκαθαριστεί. Ο μακαριστός πλέον μοναχός Παρθένιος Αγιορείτης. Ο μοναχός Παρθένιος στο βιβλίο του μεταφέρει αυτούσια τις απόψεις της M. Relfe χωρίς να προσθέτει τίποτε από αυτά που υποτίθεται ότι διδάχθηκε. Έχουμε μαρτυρία, από την Ι.Μ.Μεταμόρφωσης Βοστώνης, ότι ο μοναχός αυτός ήτανε ο αγωγός των απόψεων αυτών.



    «ο προτεσταντικός φουνταμενταλισμός μόνο πρότυπο γιά μίμηση δεν είναι και όμως φαίνεται να δελεάζει τα αυτιά των Ορθοδόξων. Φέτος κι’ όλας δόθηκε μια διάλεξη πάνω στο θέμα μας. Οι προγραμματικές δηλώσεις καταστρώθηκαν από την αρχή της ομιλίας: «Η παρουσίαση αυτή δεν είναι θεολογικής φύσεως. Θα αναφερθούμε σε ντοκουμέντα τεχνολογικά, κοινωνικά και οικονομικά που απλώς επαληθεύουν την προφητεία που διαβάσαμε στην αρχή». Ο ομιλητής (μοναχός Παρθένιος) ντρεπόμαστε να το προσθέσουμε -ήταν Αγιορείτης-. Κι’ αν δεν είχε κλάψει για τα χρόνια των σπουδών του στο εξωτερικό, τουλάχιστον θάπρεπε να γνωρίζει τις προϋποθέσεις μιάς τέτοιας ομιλίας: «πνευματικών όντων των ερμηνευομένων πνευματικής σοφίας και ου κοσμικής χρεία, φησί, προς το νοήσαι τα λεγόμενα» (Ανδρέας Καισαρείας)».



    π. Παντελεήμων



    (Μελέτη της Ι.Μ. Μεταμόρφωσης Βοστώνης προς την Ι. Μ.Οινουσσών, Βοστώνη, ΗΠΑ, 16.8.86, σελ. 3).



    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Η Δημοκρατία είναι ο εξισορροπητικός παράγοντας, ο καταλύτης για να βρεθεί κάθε φορά ο δρόμος ανάμεσα στις δυνατότητες και τους κινδύνους. Αυτός είναι ο γνώμονας βάσει του οποίου πρέπει να χαράξουμε την πορεία μας σαν ανθρώπινο γένος μέσα σ’ έναν κόσμο που, επιτέλους, καταλάβαμε ότι δεν καταλαβαίνουμε."

    ΚΧ : Μήπως θα μπορούσε να μας πληροφορήσει ο συντάκτης του άρθρου ποιά δημοκρατία και πού αυτή ανευρίσκεται δρώντας ως "καταλυτικός παράγοντας"; Ο δρόμος δεν είναι ανάμεσα στις δυνατότητες και τους κινδύνους. Είναι ανάμεσα στους κινδύνους και την αποτροπή τους. Η σημερινή δημοκρατιά και η τα δώρα φέρουσα αυριανή δεν μας υπόσχεται την αποτροπή. Εκτός αν ο αρθρογράφος έχει υπόψη του κάποια άλλη, που εγώ δεν την βλέπω.

    "Γιατί αποφεύγουμε να στηρίξουμε σ’ αυτά (σημ. τα φιλοσοφικά πρωτεία) και όλη μας την πνευματικότητα; Γιατί να κυνηγάμε ανέφικτες φιλοσοφικές ισορροπίες; Ή μήπως υπάρχει κανείς αφελής που πιστεύει ότι μπορεί ποτέ να υπάρξει αληθινός Χριστιανός στην κοινωνία χωρίς να υπάρχει ακραιφνής δημοκρατική αντίληψη;"

    ΚΧ : Μήπως θα μπορούσε να μας πει ο αρθρογράφος ποιά είναι αυτά τα χριστιανικά φιλοσοφικά πρωτεία; Υπάρχουν πολλών είδών και μάλιστα, μερικά από αυτά περιφέρονται με θεολογιή επένδυση.΄Οσο για τον αληθινό χριστιανό με ακραιφνή δημοκρατική αντίληψη, μας φθάνει η κυρίαρχη παπικοπροτεσταντική νοοτροπία. Μας γαλουχεί από τα "γεννοφάσκια".

    "Μήπως τελικά εκείνο που φοβόμαστε και αποκαλούμε ως ανελεύθερο σύστημα είναι εκείνο το σύστημα που δεν μας αφήνει να λέμε ψέματα; "

    ΚΧ : Το παγκόσμιο πληροφοριακό σύστημα που θα μας εγκαταστήσουν θα λέει πάντα την αλήθεια. Και όποιος θα ισχυρίζεται ότι είναι ψευδέστατο και υποκρινόμενο την αλήθεια θα ψάχνεται - μάλλον θα τον ψάχνουν ρίχνοντας "φως στο τούνελ" - κοινωνικός γαρ ο ρόλος της τηλεόρασης.

    Όον αφορά στο ανέκδοτο του κ. Ι. Καρδάση εγώ θα γελούσα αν η κυρία συνιστούσε στους αστυφύλακες να κυττάξουν μέσα στη ντουλάπα. Τα παιδιά συνήθως παίζουν την "τυφλόμυγα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια διευκρίνηση:

    Η ανωτέρω τεχνική και θεολογική μελέτη προέρχεται από την Ι. Μ. Μεταμόρφωσης Βοστώνης ΗΠΑ (ΓΟΧ Αυξεντιανών) και υπογράφει ο ηγούμενος π. Παντελεήμων.

    Το απόσπασμα αυτό λέγει, ότι ο ο μοναχός Παρθένιος αγιορείτης μίλησε για την ύπαρξη του 666 στο b-c, στις ΗΠΑ και (εμείς προσθέτουμε), ότι στο βιβλίο του: "Ανησυχητικά σημεία των καιρών, το χάραγμα της Αποκαλύψεως, Άγιον Όρος 1988" μεταφέρει αυτούσια κεφάλαια από το βιβλίο της ευαγγελλικής M. Relfe "The new money system, Montgomery, Alabama, USA, 1983".

    IK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασφαλώς και δεν μιλάμε για την ελληνική δημοκρατία, στην οποίαν δεν "κρατεί" ο δήμος, αλλά το κόμμα και ουσιαστικά είναι κομματική δικτατορία.

    Παράδειγμα δημοκρατίας, έστω και μη πλήρους, αποτελεί η Ελβετία, όπου όπως στη Νομοθετική Εξουσία, έτσι και στην Εκτελεστική μετέχουν υποχρεωτικά και άλλα κόμματα (συγκεκριμένα τα 4 πρώτα, ανεξαρτήτως ποσοστού). Επίσης, ο οιοσδήποτε διαφωνεί με την Κυβέρνηση, μπορεί να στήσει ένα τραπεζάκι και να μαζέψει 100000 υπογραφές, για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος και αλλαγής Νόμου, διατάξεως, συνθήκης. Από την άλλη τα δημοψηφίσματα είναι σχεδόν κάθε Κυριακή και οι συνελεύσεις των δημοτών στους Δήμους, γίνεται όπως στην Αθηναϊκή Δημοκρατία και για την περιφέρεια του Δήμου, οι δημότες έχουν τον πρώτο λόγο και κανείς άλλος (ούτε το Καντόνι, ούτε η Κυβέρνηση).

    Τα χριστιανικά φιλοσοφικά πρωτεία είναι αυτά που χρησιμοποίησαν και οι Πατέρες της Εκκλησίας, μη βασιζόμενοι μόνο στη Βίβλο, κάτι για το οποίο υπάρχει η μήνις των Προτεσταντών και του Λούθηρου, ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία ξέφυγε από το ιερό αυτό βιβλίο, διότι εξήγησε διάφορες θεολογικές έννοιες, που υπάρχουν σ' αυτό, με την βοήθεια της ειδωλολατρικής αρχαίας γραμματείας.

    Κανείς δεν ισχυρίζεται, ότι κάποιο σύστημα θα λέει οπωσδήποτε την αλήθεια και εδώ είναι καταλυτικός ο ρόλος της Δημοκρατίας. Εξ ορισμού άλλωστε, Ένας είναι η Αληθεια (Ο Χριστός) και ένας είναι ο στύλος και το εδραίωμα της Αλήθειας (η Εκκλησία). Όλα τα άλλα είναι ανθρώπινα και άρα μεταπτωτικά, με όλες τους τις συνέπειες.

    Δεν νομίζουμε, ότι η κυρία θα συνιστούσε να ψάξουν στην ντουλάπα. Συνήθως εκεί κρύβουν οι κυρίες (γιατί όχι ακόμη και οι θρησκόληπτες και φανατικές) τους εραστές τους.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή η καταχώρηση της απάντησης του κ. ΙΚ δημιουργεί πρόβλημα (: δικά του είναι αυτά που γράφει ή μέρος της μελέτης από την Ι.Μ. μεταμορφώσεως Βοστώνης;) θα παρατηρούσα ότι :

    Φοβίες και φοβικά σύνδρομα οι Ορθόδοξοι δεν έχουμε. Φόβο έχουμε, αλλά φόβον Θεού.

    Επειδή στις μέρες μας η σύγχυση κυριαρχεί και το ανακάτεμμα φιλοσοφιών, θεολογιών, ομολογιών, εκκλησιών βασιλεύει, είναι άστοχο να ισχυριστεί κάποιος ότι ο άλφα ή ο βήτα κακόδοξος φονταμενταλιστής είναι ο αίτιος για όλη αυτή την ιστορία με τον Αντίχριστο και το χξ΄ς. Και ακόμη, περισσότερο άστοχο είναι να ενοχοποιήσουμε έναν Ορθόδοξο Μοναχό ως διαπορεύοντα αλλότριες αιρετικές δοξασίες. Στο κάτω της γραφής, αν είναι έτσι, και ο Βαρλαάμ ήταν λάτρης των δαιμόνων, αλλά διέγνωσε την αλήθεια γιά τους Ισραηλίτες.

    Η σύγχυση βασιλεύει "αλλ΄ ουκ αιωνίζει". Οπότε μπορούμε να διακρινουμε κάποια ανησυχητικά σημάδια προμηνύοντα θύελλα. Ένα από αυτά είνα η υποχρεωτική ενσωμάτωσή μας στο παγκόσμιο σύστημα ατομικού ελέγχου φονταμενταλιστικής προέλευσης και η δικαιολογία που μας παρέχουν αυτά τα ίδια χείλη : Η προστασία μας έναντι της τρομοκρατίας.

    Από την άλλη, όμως, πηγή της τρομοκρατίας καταγγέλλεται η ίδια η χώρα που επλήγη από αυτή! Δεν το λένε άλλοι αυτό. Φονταμενταλιστές είναι όσοι το γράφουν και το φωνάζουν. Τι γίνεται τελικά; Οι προτεστάντες θα μας φυλακίσουν με την αριθμοποίηση και οι προτεστάντες θα μας ελευθερώσουν αναδεικνύοντας ότι μας καθιστούν αγέλη; Μόνο δηλαδή οι προτεστάνυες βλέπουν αυτά που είναι ορατά από όλους; Όσοι τα βλέπουν κατατάσσονται στον αιρετικό φονταμενταλισμό δια μιάς;

    Δεν θέλω να γράψω περισσότερα για να μην δώσω αφορμή για άλλες αντιλογίες. Δεν ωφελούν παρά μόνο ζημιά κάνουν. Αντί να στρατευθούμε όλοι κατά της υποχρεωτικής μας αριθμοποίησης θα αρχίσουμε να κυνηγούμε φαντάσματα;

    Τι έχει σημασία; Αν ήταν αιρετικός και κακόδοξος αυτός που τα λέει ή αν αυτά που λέει φανερώνουν ότι μας οδηγούν σε μια πλήρως ελεγχόμενη ζωή, στη ζωή της επιστήμης και της τεχνολογίας. Καθόλου,δε, απίθανο να μας ανακοινώσουν αργότερα ότι κατόπιν επιστημονικών(!) μετρήσεων το οξυγόνο του πλανήτη επαρκεί μόνο για 666 εκατομύρια ζωές (τυχαίως ο αριθμός). Όπου τα 66 θα απολαμβάνουν την ελβετικού τύπου δημοκρατία και τα υπόλοιπα θα είναι οι είλωτες και οι σκλάβοι.

    Σενάριο θα μου πείτε. Σύμφωνοι, αλλά σενάριο είναι και η δημοκρατία ελβετικών προτύπων. Ή δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα ανωτέρω καταγραφέντα ευρίσκονται αυτούσια στη συγκεκριμένη μελέτη της παλαιοημερολογήτικης Ι.Μ. Μεταμόρφωσης Βοστώνης, ΗΠΑ.

    Από εκεί και πέρα, δυστυχώς, κεφάλαια του ανωτέρω βιβλίου της ευαγγελικής Relfe, καθώς και η φωτογραφία της φιγουράρουν σε πάνω από 25 βιβλία ελλήνων συγγραφέων! Συγκεκριμένα, τη φωτογραφία της έχουν τα βιβλία των π. Ε. Καλύβα, άγ. Αγαθάγγελου Εσφιγμενίτη κ.ά.

    Δυστυχώς πάλι, το ανωτέρω βιβλίο επηρέασε βαθύτατα την περιρρέουσα συνωμοσιολογία και κανείς, από τους συγγραφείς αυτούς, δεν συγκινήθηκε να διερευνήσει τις θέσεις της ανωτέρω αιρετικής, που δηλώνει (στο άλλο της βιβλίο), ότι είναι παντρεμμένη με το Χριστό, έγινε δική Του και κοιμάται μαζί του στο κρεβάτι (When your money fails. Montgomery Alabama USA 1981, σελ. 181)!

    Αν στην ανωτέρω απεκαλύφθη η Χάρις του αγίου Πνεύματος, όπως η ίδια λέγει, ότι Ο Θεός της έδωσε την ερμηνεία των γραμμώσεων (bars) του UPC και οφείλει να την κάνει γνωστή στον κόσμο (M. Relfe. Το νέο σύστημα χρήματος. Θεσσαλονίκη 1993, σελ. 33-34), τότε εμείς τι να πούμε; Ότι πράγματι, ο Θεός μέσω αυτής μας ανοίγει τα μάτια;

    Τουλάχιστον, ο Βαρλαάμ δεν έλεγε τέτοιες βλακείες!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ για την πληροφορία τον κ. ΙΚ.

    Νομίζω ότι ο Βαρλαάμ έλεγε περισσότερες βλακείες, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

    Θα επαναλάβω και πάλι ότι είναι άστοχο να μένουμε στο ΤΙ ΕΙΝΑΙ η συγγραφέας-πληροφοριοδότης περί των τεκταινομένων, και όχι στο ΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ μας παρέχει. Πληροφορίες, άλλωστε, που δεν αφίστανται από όλα όσα - δεινά - μας περιτριγυρίζουν.

    Οι αισιόδοξοι για το μέλλον μας και για την τεχνολογία, ας κρατήσουν την αισιοδοξία τους και τις επιφυλάξεις τους. Δεν θα τσακωθούμε μαζί τους. Ας αφήσουν όμως κι εμάς με τις δικές μας επιφυλάξεις, κυρίως, δε, να μη μας κατηγορούν ότι συνομωσιολογούμε, ότι σκορπίζουμε φοβίες και σύνδρομα χρήζοντα ψυχιατρικής υποστήριξης.

    Μπορεί να κάνουμε λάθος για τη Μπίλτεμπεργκ και τα άλλα υποπροϊόντα του αποκρυφισμού, εκείνοι να έχουν δίκιο. "Ο έχων νουν ψηφισάτω", εμείς δεν θα ψηφίσουμε, ούτε και για την ελβετικού τύπου δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρίμα διότι στο blog σου έχουν θέση τέτοια αποπροσανατολιστικά κείμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηθικό δίδαγμα:

    Ακόμη και στις μέρες μας (όπως παληά, ειδωλολάτρης προφήτης Βαλαάμ, αλλά και χριστιανός Βαρλαάμ ο Καλαβρός), ο Θεός μας αποκαλύπτει αλήθειες, ακόμη και μέσω σχιζοφρενών, όμως, ατόμων (κατά τους: 1/ Καθηγητή Φυσικής ΠΠ Π. Κουτσούκο, 2/ Θεολόγο-Ψυχίατρο (ψυχαναλητή των αγιορειτών!) Δ. Αγγέλου).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προσωπικά εκπλήττομαι για την επιρροή που έχει ασκήσει ο ΙΚ στον οξύνου Οδυσσέα.
    Ας είναι...
    Θέλω να θέσω ένα και μ΄νο ερώτημα στον αγαπητό ΙΚ:

    Αν αύριο αντί για την «αθώα» καρτούλα το κράτος μας προκρίνει (για λόγους ασφαλείας κλπ) το, εμφυτευμένο στο σώμα, ηλεκτρονικό κύκλωμα, (το οποίο ήδη χρησιμοποιείται στα κατοικίδια ζωα εντός ΕΕ και προφανέστατα ΔΕΝ θα φέρει τον αριθμό 666, όπως θα αποδείξουν ειδικοί «τσιπολόγοι» όταν το καλέσει η ανάγκη των χρηματοδοτών τους) ο κ.ΙΚ θα δεχτεί να «εμβολιαστεί»;

    Νομίζω πως μια σαφής απάντηση θα θα κάνει όλους σοφότερους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ηθικό δίδαγμα 2

    Χρήζουμε διακρίσεως αδελφοί. Δεν θα κολλήσουμε τη σχιζοφρένεια του ψυχωσικού. Αυτά που μας λέει θα ψάξουμε. Να δούμε αν έχονται αληθείας ή μη, σύμφωνα με όσα συμβαίνουν γύρω μας.

    Και με την ευκαιρία. Είδα ένα απόσπασμα βίντεο από τα διάφορα σατανικά/θεοσοφικά έργα - θεωρήματα των καμπαλλιστών. Κάποιοι από αυτούς ισχυρίζονται ότι αν "ξεκλειδώσεις" αυτά που γράφουν τα βιβλία τους - είναι και η Γένεσις ένα από αυτά - μπορείς να φτιάξεις ένα χωμάτινο πρόπλασμα ανθρώπου και να το κάνεις άνθρωπο !!! Τόση είναι η σατανική τους ηληθιότητα. Τίποτα πάντως δεν αποκλείεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι, όντως τίποτε δεν αποκλείεται, ακόμη και το εμφυτευμένο μικροτσίπ.

    Πάντως, η προφητεία δεν αναφέρει εμφύτευση στο σώμα. Σφραγίδα στο δεξί χέρι και στο μέτωπο αναφέρει. Ούτε στο αριστερο χέρι αναφέρει, ούτε στα πόδια, ούτε στην κοιλιά, ούτε πουθενά αλλού, όπως στο μάτι με την ιριδοσκόπηση, που δεν είναι καν σφράγισμα, ούτε στην παλαμοσκόπηση, ούτε στο δακτυλικό αποτύπωμα, ούτε στις κάρτες. Αποκλειστικά δεξί χέρι ή μέτωπο.

    Από εκεί και πέρα η εμφύτευση μικροτσίπ στο σώμα ανάγεται στην περιοχή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και αντιμετωπίζεται με τους κοσμικούς κανόνες.

    Το σφράγισμα στο δεξί χέρι και το μέτωπο, εκτός του ότι και αυτό υπάγεται στα ανθρώπινα δικαιώματα (όχι βέβαια σε χριστιανικά δικαιώματα, μιας και τέτοια δεν υπάρχουν), όμως έχει σχέση και με την προφητεία και αντιμετωπίζεται με τους εκκλησιαστικούς κανόνες.

    Από την άλλη, πολλοί μάρτυρες δεν έφεραν το σφράγισμα υποχρεωτικά στο χέρι, κοντά στον ώμο, ως δούλοι; άγιοι της Εκκλησίας μας, κρυπτοχριστιανοί δεν ήταν σφραγισμένοι με τα σύμβολα του Αντίχριστου; Ο άγιος Γεώργιος, δούκας του Διοκλητιανού, δεν έφερε στο θώρακα τον ειδωλολατρικό αυτοκρατορικό ήλιο; Το ίδιο δεν έγινε και με τον άγιο Δημήτριο και τόσους άλλους αγίους; Αλλά και η χρησιμοποίηση των νομισμάτων των θεών-αυτοκρατόρων από τους χριστιανούς, με την εικόνα του Αντίχριστου,τους έστελνε στην κόλαση; Δεν απομένει να κατηγορήσουμε και τον ίδιο το Χριστό μας(!) "μη γένοιτο", αφου πήρε στα χέρια του το νόμισμα με χαραγμένη επάνω την εικόνα του Αντίχριστου Καίσαρα και "ουχ ενύβρισεν αυτήν, αλλά και την οφειλήν απέδωκε τω Καίσαρι και τον κήνσον ετέλεσεν" (Ιω. Δαμασκηνός).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σωστή ερώτηση του απαράδεκτου κατα εμένα για πολλά πράγματα Misha, προς τον ΙΚ.
    Αλλά θα έπρεπε να είναι πιο πλήρες το ερώτημα, να τον ρωτήσει αν θα έπαιρνε microchip στο σώμα του ο ΙΚ που να έχει ΚΑΙ ΤΟ 666.

    Γιατί το λέω αυτό; Διότι κάπου είδα να φλυαρεί ο ΙΚ παραπλανώντας τους αμαθείς, παρερμηνεύοντας χωρία πατερικά, ότι δηθεν το σφράγισμα δεν θα είναι σωματικό ΑΛΛΑ ΨΥΧΙΚΟ και ότι αυτό είναι η αμαρτία και η αποστασία μας απο το Θεό.

    ΙΚ, μην αποφεύγετε άλλο να παρουσιάσετε το πραγματικό σας πρόσωπο. Απαντήστε μας ευθέως αυτό το εύκολο ερώτημα που σας θέσαμε.
    Θα έπαιρνες microchip στο σώμα σου ΙΚ που να έχει ΚΑΙ ΤΟ 666 ;;;

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το 666 είναι αριθμός ανθρώπου, του αντιχρίστου. Αυτό, πρέπει πρώτα να ερευνηθεί (από τους έχοντες Αγιοπνευματική εμπειρία και γνώση της Αγίας Γραφής και της Ιεράς Παραδόσεως και όχι από τον κάθε τυχόντα) και έπειτα θα ακολουθήσει η διαπίστωση του χαράγματος στα barcode και όχι αντίστροφα. Πρέπει όμως να ξέρουμε ότι πριν από ον αντίχριστο θα έρθουν πολλοί "μικρότεροι" αντίχριστοι διότι μερικές προφητείες εκπληρώνονται πολλές φορές, όπως π.χ. η προφητεία της Παναγίας "-Ιδού από του νυν μακαριούσι με πάσαι αι γενεαί" που επαληθεύεται διαρκώς και ακαταπαύστως επί 2000 χρόνια. Ο πρώτος αντίχριστος φαίνεται ότι ήταν ο Νέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 3η φορά επιχειρώ να στείλω το σχόλιο αλλά "κολάει" το σύστημα. Θέλω να προσθέσω ότι το 666 είναι όνομα ανθρώπου, του αντιχρίστου. Οι έχοντες Αγιοπνευματική Εμπειρία και γνώση του λόγου του Θεού (Αγία Γραφή και Ιερά Παράδοση-Πατέρες)και μόνον αυτοί, νομίζω ότι πρέπει πρώτα να διαπιστώσουν ποιος είναι ο αντίχριστος και έπειτα να ασοληθούν με το χάραγμα, το barcode κ.λπ. διότι ένα 666 από μόνο του δεν είναι τίποτε το κακό. Το 666 "αριθμός γαρ ανθρώπου εστί" (Αποκ.ιγ,18). Οι προφητείες μερικές φορές εκπληρώνονται πολλές φορές, όπως η προφητεία της Παναγίας "Ιδού από του νυν μακαριούσι με πάσαι αι γενεαί", που δεν σταμάτησε επί 2000 χρόνια να εκπληρώνεται. Αλλά και πολλοί αντίχριστοι, μικροί, ήλθαν και θα έρθουν πριν από τον τελικό αντίχριστο "και νυν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασι" (Α Ιω. β.18). microchip στο σώμα μου κι' εγώ δεν θα ήθελα, οτιδήποτε κωδικό και να έχει είτε 666 είτε ... αυτό μας έλειπε αδελφοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Noμίζω πως η απάντηση του αγαπητού κ.ΙΚ είναι έντιμη και σαφής και δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας.

    Μένει στον διαχειριστή της «Αποτειχίσεως» να διακρίνει σε τι είδους κοινωνία οδηγούν τέτοιου είδους - κατά την ταπεινή γνώμη μου , απάνθρωπες και αρνησίχριστες- παραδοχές.

    Mad max ή Judge Dred ;

    Φιλόλαε

    αποσυνδέστε τις ηλεκτρονικές ταυτότητες από το 666 γιατί έτσι παίζετε το παιχνίδι των διαφημιστών τους. Είναι βέβαιο ότι αν θέλουν να βάλουν το 666 στις κάρτες μπορούν να το κάνουν κρυπτογραφικά με τέτοιο τρόπο , ώστε και αν ακόμα αποκαλυφθεί η ύπαρξη του να μην είναι σαφής.

    Το ζήτημα με τις ταυτότητες είναι ότι εκπληρώνουν την πρόρρηση της αποκαλύψεως σύμφωνα με την οποία όποιος δεν έχει αυτό το τσιπάκι με το ένα και μοναδικό ατομικό αριθμό δε θα μπορεί να αγοράζει και να πουλά οτιδήποτε.Σήμερα αν χαθεί η αστυνομική μας ταυτότητα βγάζουμε νέα με άλλο αριθμό και μπορούμε να αγοράσουμε πολλά είδη χωρίς να παρουσιάζουμε κανένα προσωπικό δεδομένο.Αυτό καταργείται με την εισαγωγή της «έξυπνης κάρτας» και κάθε δραστηρίοτητα και συναλλαγή μας θα καταγράφεται και θα αποθηκεύεται: από το τι ώρα πήγαμ,ε στην εργασία μας μέχρι τι διάγνωση έκανε ο γιατρός Φούφουτος στον οποίο απευθυνθήκαμε γιατί μάς τρωει ο πισινός μας.

    Όλη αυτή η υπερσυγκέντρωση πληροφοριών, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε καταπίεση , ρατσισμό , κοινωνικό αποκλεισμό και εν τέλει φασισμό, φεουδαρχία και δουλεία εφόσον κάθε «αδυναμία» μας, οιουδήποτε είδους, θα είναι ορατή σε όσους μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα ζωής μας: από τον εργοδότη μας μεχρι τον ασφαλιστικό φορέα και τον παροχεα της περίθαλψης μας.


    Δυστυχώς πολλοί χριστιανοί (με πολλά «») δεν είχαν κανένα πρόβλημα με τη χούντα και τις απολυταρχικές πρακτικές της και φαίνεται πως θα κάτσουν σαν ήσυχες κοτούλες και στη νέα χούντα που ζυγώνει όλο και καθαρότερα.

    Σ΄αυτό που έρχεται θα ήθελα ι ειλικρινά , ο μαχητής Οδυσσέας να είναι στην πλευρά των αντιστασιακών και των , απείθαρχων και ανυπάκουων στα κλελεύσματα του καίσαρα, αντιρρησιών συνείδησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάθε αναγκαστική λύση της συνεχείας του δέρματος, δηλ. η τοποθέτηση μικροτσίπ εντός του σώματος, χωρίς την έγκριση του ανθρώπου, απαγορεύεται και από τους κοσμικούς και από τους εκκλησιαστικούς νόμους.

    Τώρα, αν παρ' ελπίδα, για να τραφούμε, θα πρέπει να τοποθετήσουμε μικροτσίπ (με ή άνευ 666) εντός του σώματος (κάτι βάρβαρο και απίθανο, γιατί μας γυρίζει 2000 χρόνια πίσω και γιατί υπάρχουν πιο εκλεπτυσμένες και αθώες μέθοδοι), δεν θα τοποθετήσουμε, άσχετα με την προφητεία (γιατί το μικροτσίπ δεν υπάγεται σ' αυτή), όχι γιατί είμαστε χριστιανοί, αλλά και α-χρίστιανοι να είμαστε. Είναι σαν να μας αναγκάζουν να κάνουμε ένεση ηρωϊνης με το ζόρι, ώστε να ζήσουμε σε φανταστικούς παραδείσους. Μας συγχωρείτε, αλλά δεν θα πάρουμε.

    Από την άλλη φαίνεται, ότι μας παραπλανά και ο ιερός Χρυσόστομος, "μη γένοιτο", διότι μας προτρέπει: "..... εξάλειψον τα γράμματα, μάλλον δε τα χαράγματα, άπερ ο διάβολος ενετύπωσέ σου τη ψυχή.....", αντί να γράψει: "..... άπερ ο διάβολος ενετύπωσέ σου τω σώματι".

    Αν βρεθεί πατερικό κείμενο, μεγάλου πατέρα της Εκκλησίας, που να λέγει, ότι το σφράγισμα διενεργείται στο σώμα, παράκληση να παρατεθεί.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΙΚ

    Το τελευταίο σας κείμενο αγαπητέ, είναι και αυτό ενδεικτικό της συγχύσεως .
    Το υποδερμικό μικροκύκλωμα (θα) είναι τόσο υποχρεωτικό είναι και το εμβόλιο.
    Ευτυχώς, ή δυστυχώς μάλλον για την θεωρία σας, το τσιπάκι ήδη θεωρείται «μέθοδος εκλογής» για μια πληθώρα λόγων και δε θεωρείται διόλου οπισθοδρομικό όπως θα θέλατε να πιστεύετε.

    Πληθώρα υλικού για όσους θέλουν να ενημερωθούν:

    http://redskywarning.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θαύμα, θαύμα !!!
    Η επιστήμη το έχει έτοιμο. Ο φέρων το τσιπάκι, θα φέρει και μόνιμο ηλεκτροκαρδιογραφικό καταγραφέα ή άλλο ανιχνευτή ανάλογα με την πάθηση. Κάθε διαταραχή του ρυθμού, κάθε έμφραγμα ή ο,τιδήποτε άλλο (πχ. αυξημένα ποσοστά αλκοόλ κλπ) θα καταγράφεται αυτόματα και αμέσως θα εντοπίζεται ο ασθενής. Σε κλάσματα του δευτερολέπτου θα σπεύδει το ασθενοφόρο, θα τον παραλαμβάνει, στην εντατική κατευθείαν και ...

    Και σωθείημεν.

    Μπορεί όμως και να καθυστερεί λίγο, τόσο όσο χρειάζεται: (α) Για να διατηρηθεί σταθερός ο δείκτης πληθυσμού και ο δείκτης οικονομίας της γης (666 εκατομύρια, τυχαίος ο αριθμός) ή (β) για να βρεθούν όργανα για μεταμόσχευση. Θα είμαστε υποχρεωτικά όλοι δωρητές.

    Σενάριο; Ίσως. Ποιός όμως φανταζόταν πριν από 200 χρόνια ότι θα πηγαίναμε στο φεγγάρι και ποιος αμφισβητεί ότι ορίσθηκε ειδικός πρεσβευτής υποδοχής εξωγήινων στα Ηνωμένα Έθνη;
    http://taxalia.blogspot.com/2010/09/blog-post_8370.html
    Όλα είναι έτοιμα, το ιερατείο της φαραωνικής Αιγύπτου αναβιώνει, η τεχνολογία θα χτίσει το ναό της Επιστήμης και όλοι θα προσκυνάμε εκεί μέσα την Ανώτερη Δύναμη ... της αγάπης.

    Σημείωση. Όποιος δεν θα φέρει το τσιπάκι θα στερείται ιδιωτικής ή δημόσιας περίθαλψης.

    Το θαύμα συνετελέσθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το κάθε έμβόλιο δεν είναι υποχρεωτικό. Αν θέλεις το κάνεις, όπως και το Βάπτισμα, που είναι εκκεντρισμός (δηλ. εμβόλιο), αν θέλεις το κάνεις. Κανείς δεν σε υποχρεώνει να εμβολιασθείς. Δεν σου λέει κανείς, ότι αν δεν κάνεις εμβόλιο δεν θα ψωνίσεις!

    Το ίδιο και με το υποδόριο μικροτσίπ. Θα είναι προαιρετικό (πιστεύουμε) και όχι προαιρετικό. Αν δεν το βάλεις (μιλάμε για βαρβαρότητα, που θίγει τα ανθρώπινα δικαιώματα) δεν θα μπορείς να ψωνίσεις;

    Είναι σαν τη νέα χρεωστική κάρτα (με το 666 για τους συνωμοσιολόγους) με την οποίαν δεν θα πληρώνεις με μετρητά πλέον. Δεν θα είναι υποχρεωτική. Αν δεν την θέλεις θα εξακολουθείς να πληρώνεις με μετρητά και να παίρνεις αποδείξεις. Έτσι γίνεται στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, όπου χρησιμοποιείται πολύ καιρό τώρα.

    Έτσι και η προφητεία δεν έχει ισχύ (δεν μιλάει για κάρτα) και η συναλλαγή αυτή δεν είναι υποχρεωτική.

    Η ιριδοσκόπηση θα έλυνε τα πάντα. Ούτε κάρτα, ούτε τσιπ, ούτε σφράγιαμα, ούτε 666, ούτε προφητεία.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. IK

    Πολλαπλά λάθη και εδώ.
    Για να ταξιδέψεις σε χώρες με ενδημικά λομωδη νοσήματα θεωρείται απαραίτητος ο εμβολιασμός.
    Για να εγγραφείο ένα παιδι σε Δημόσιος Δημοτικό σχολείο χρειάζεται προσκόμιση του βιβλιαρίου υγείας με συμπληρωμένες τις σελίδες του εμβολιασμού.
    Σύμφωνα με τον τελευταίο φορολογικό νόμο ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ (προς το παρόν μεγαλύτερη των 1500 ευρω) θα πρέπει να γίνεται μεσω ηλεκτρονικής κάρτας.
    Τον επόμενο χρόνο η ηλεκτρονική αυτη κάρτα θα είναι απαραίτητη για την κατοχύρωση του ατομικού ή οικογενειακού αφορλόγητου αλλά και στις επιχειρήσεις για την είσπραξη του ΦΠΑ.
    Δλδ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ.


    Η συμπτωση της λειτουργίας αυτης της κάρτας με τις προβλέψεις της Αποκαλύψεως είναι ΕΝΤΕΛΩΣ, ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ.

    Η ιριδοσκόπηση δοκιμάστηκε στα ρωσικά πυρηνικά κέντρα αρχικά.Διαπιστωθηκε αργότερα πως η ίριδα άλλαζε χαρακτηριστικά συν τω χρόνω και δεν έμενε σταθερή και γι αυτό δεν ήταν ασφαλής μέθοδος ταυτοποιησης. (Από αυτη την παρατηρηση προέκυψε η ιατρική ιριδοσκόπηση και ιριδοδιαγνωστική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τον υποχρεωτικό εμβολιασμό τον συνδέσαμε με τις οικονομικές συναλλαγές (κάτι που εμπίπτει στην προφητεία), δηλ. για να αγοράσεις και να πωλήσεις δεν υποχρεούσαι να εμβολιαστείς πρώτα.
    Τώρα, αν δεν θέλεις να πεθάνεις σωματικά (και όχι ψυχικά) πηγαίνοντας στην Αφρική, τότε κάνεις το εμβόλιο, άλλως δεν σε υποχρεώνει κανείς να πας. Όσον αφορά τον εμβολιασμό στα σχολεία και στο στρατό, εδώ υπεισέρχεται και η δημόσια υγεία, όχι μόνον η ιδιωτική και δεν είναι οικονομική συναλλαγή (δηλ. αγοραπωλησία).

    Για τις συναλλαγές πάνω από 1500 €, πράγματι απαιτείται χρεωστική κάρτα, οπότε αν θέλεις απόδειξη, για ποσά μεγαλύτερα, τότε κόβεις το ποσό σε μικρότερα μέρη. Πάντως και η χρεωστική κάρτα δεν εμπίπτει στην προφητεία (δεξί χέρι και μέτωπο), που καθορίζει συγκεκριμένα σημεία του σώματος και όχι σημεία της τσέπης.

    Πρσθέσαμε, το ότι η ιριδοσκόπηση θα έλυνε τα πάντα, όχι ότι έλυσε τα πάντα. Αν δεν επιτευχθεί αυτή, τότε απομένει η δακτυλοσκόπηση, που καταργεί κάθε κάρτα και δεν υπάγεται στην προφητεία και μάλιστα εδώ συμβαίνει και το ανάποδο: Δεν σε σφραγίζουν, εσύ σφραγίζεις, γιατί το δάκτυλο είναι η υπογραφή σου.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ντροπή στον συγχύζοντα τα παντα Καρδάση. Ας πάρει αυτός το 666 αφού δεν είναι τίποτα και ας μας αφήσει ήσυχους.

    Επισταθής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για να πάρει ή να μην πάρει κανείς την κάρτα με το 666, πρέπει πρώτα να ξέρει αν υπάρχει ή όχι.

    Αν ξέρει ότι υπάρχει δεν την παίρνει. Αν όμως γνωρίζει ότι δεν δεν υπάρχει, τότε δεν μπορεί να υπακούει στους αγνοούντες και συγχύζοντες, αδαείς και συνάμα αφελείς, να μην την πάρει.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΙΚ

    Θα πάρετε εσεις την κάρτα και ως φιλάδελφος θα προμηθεύετε με αγαθά εμάς τους υπολοιπους, λίγους ή περισσότερους, που δε θα την πάρουμε.

    Εσεις κάνετε υπακοή στους λογισμούς σας, εμείς κάνουμε υπακοή στο γέροντα Παΐσιο. Κι αν μας βγεί σε κακό , δε πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εμείς θα πάρουμε την κάρτα, είτε με το Bar code, είτε με το microchip, καθότι γνωρίζουμε, ως ειδικοί επιστήμονες στα θέματα αυτά, ότι ούτε στον γραμμωτό κωδικό υπάρχει το 666, ούτε στο ολοκληρωμένο κύκλωμα (μικροτσίπ, που χρησιμοποιείται ευρύτατα στα ραδιόφωνα, τηλεοράσεις, υπολογιστές κ.λπ.). Και τούτο διότι και στα δυο αυτά συστήματα δεν χρησιμοποιείται ο δεκαδικός τύπος του χξς΄ ο 666, αλλά ο δυαδικός τύπος του χξς΄ ο 1010011010.

    Δεν κάνουμε βέβαια υπακοή σε λογισμούς μας, καθότι τα ανωτέρω δεν υπάγονται στη σφαίρα των λογισμών, αλλά στη σφαίρα της μαθηματικής επιστήμης και βέβαια δεν θα κάνουμε υπακοή, στο θέμα αυτό, ούτε στον γ. Παϊσιο, ο οποίος (το γνωρίζουμε καλά), παραπλανήθηκε από πνευματικοπαίδι του, πανεπιστημιακό καθηγητή, που του έφερε ένα αιρετικό βιβλίο από ΗΠΑ, στα αγγλικά, μιας προτεστάντισας σχιζοφρενούς τηλε-ευαγγελίστριας, της οποίας το βιβλίο είχε στο κελί του και το επεδείκνυε και έλεγε: "κοιτάχτε τι λέει εδώ, πως θα μας σφραγίσουν".

    Και ξέρουμε καλά από τα Γεροντικά, ότι αν υπάρχει αιρετικό βιβλίο σε κελί μοναχού, η Παναγία αρνείται να μπει.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @IK

    Πλανήθηκε ο γέροντας Παΐσιος λοιπόν κατά τη γνώμη σας.
    Ας είναι...Όσοι μάς διαβάζουν καταλαβαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κύριε ΙΚ,

    Δεν θα αντιπαρατεθώ για το 666, το σφράγισμα, το χάραγμα ή το τσιπάκι. Όμως με αυτά που γράφετε και την ανοχή που δείχνετε σε όσα γίνονται, προβληματίζουν και εντονότατα συζητούνται, μου φαίνεται ότι κάτι σας ξεφεύγει.

    Αν σας πουν ότι με το τσιπάκι θα προστατεύουν την υγεία μας, είμαι βέβαιος ότι θα το δεχόσαστε ευχαρίστως. (Σημ. Άντε τώρα να βρίσκεσαι σε μια ερημιά, να πάθεις κάτι και να μην έχεις το τσιπάκι που θα πληροφορήσει έγκαιρα το γιατρό, να σε εντοπίσει και να σωθείς. Λέμε τώρα).

    Δεν βλέπετε ότι όλα γίνονται από δυνάμεις αντίχριστες για το γενικό δήθεν καλό και επιπλέον, για την υγεία μας. Προφανώς, θα καταφάσκετε στις μεταμοσχεύσεις, στις τεχνητές γονιμοποιήσεις, στις κλωνοποιήσεις, στις γενετικές και άλλες βιολογικές μεταλλάξεις και γιατί όχι, στην πράσινη ανάπτυξη. Πώς φτάσαμε εδώ, γιατί ήρθαμε στη γενιά του σωλήνα και τι αυτό συνεπάγεται δεν μου φαίνεται να σας απασχολεί.

    Μας λέτε ότι η Παναγία δεν μπαίνει στη σκήτη του Μοναχού αν έχει αιρετικό βιβλίο μέσα. Όλοι όμως όσοι πολέμησαν τις αιρέσεις κάποια γραφτά τους θα είχαν μαζεμένα για να σχηματίσουν την τελική τους γνώμη. Και αν δεν τα είχαν, θα τριβέλιζαν το νου τους με αυτά που εκείνοι έλεγαν και στο τέλος, κάθισαν, έγραψαν και απέδειξαν τα λάθη τους και την πλάνη τους.

    Σημασία δεν έχει τι είναι αυτός που επισημαίνει ορατούς κινδύνους : Ότι ο Αντίχριστος ή πολλοί αντίχριστοι μαζί, κατευθύνουν την πορεία του πλανήτη και τη δική μας. Σημασία έχει αυτά που λέει και κάθε μέρα γίνονται εμφανέστερα.

    Μην αγωνιστείτε για το 666, το χάραγμα ή το σφράγισμα. Αγωνιστείτε για όλα όσα γίνονται με την καθοδήγησή του για τον απόλυτο έλεγχο και εγκλωβισμό μας εκεί που αυτός, οι λίγοι ή πολλοί Αντίχριστοι, μας οδηγεί : Να δοξάζουμε τη ζωή, που χρωστάμε στην επιστήμη.

    Πείτε μου όμως κάτι, ένα παιδί του σωλήνα - παράδειγμα φέρνω - θα ευχαριστεί το Θεό ή την επιστήμη, για τη ζωή που απέκτησε; Προφανώς, θα μου απαντήσετε, το Θεό διότι ο Θεός έδωσε αυτή τη φώτιση (τεχνητή γονιμοποίηση) στους ανθρώπους.

    Είναι όμως αυτό θεία φώτιση ή μήπως είναι φωτισμός της πλάνης αφού το κατά φύσιν διαστρέφεται σε παρά φύσιν;

    Αν τώρα μου πείτε, πως δεν αποκλείεται ο παρα φύσιν συλληφθείς να αναγνωρίσει το "φυσικό" λάθος και να συμμαχήσει με το "στρατόπεδο" των "κατά φύσιν", νομίζετε ότι αυτό μπορεί να έχει κανένα αποτέλεσμα; Θα μπορέσει ποτέ να αναστείλει τις επερχόμενες στρατιές του σωλήνα και οπωσδήποτε της ζωής; Δύσκολο το βλέπω. Εσείς τι λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εμείς λέμε, ότι μάλλον δεν έχετε καταλάβει κάποια πράγματα. Και εξηγούμεθα:

    1/ Αν το τσιπάκι προστατεύει την υγεία μου θα το δεχόμουνα, αν βεβαίως γνώριζα ότι δεν έχει το χξς΄ σε κάθε σύστημα αρίθμησης. Τα περί ανθρωπίνων διακιωμάτων είναι άλλης αρμοδιότητας (νομικής), που δεν εμπίπτουν στην ιδιότητα του χριστιανού (άραγε, ποιό πατερικό κείμενο τα αναφέρει;).

    2.- Προφανώς δεν καταφάσκουμε στις μεταμοσχεύσεις. Πως βγάλατε αυτό το συμπέρασμα; Αντιρρητικό άρθρο μας, με τίτλο "Εκκλησία και Μεταμοσχεύσεις", δημοσιεύθηκε στον "Ορθόδοξο Τύπο" σε 4 συνέχειες, στις 22.2, 29.2, 7.3, 14.3.08.

    3.- Προφανώς δεν καταφάσκουμε και στις τεχνητές γονιμοποιήσεις, για δυο απλούς λόγους, που αντιβαίνουν στους Κανόνες και την πατερική σκέψη: α/ το συλλεγόμενο σπέρμα είναι προϊόν αυνανισμού (το σωστό είναι: μαλακίας), β/ ορισμένα των γονιμοποιηθέντων ωαρίων απορρίπτονται, κατά παράβασιν του, ότι το βρέφος: "εν τη συλλήψει εμψύχωται". Άρα, υπάρχει δολοφονία στην περίπτωση αυτή. Αλλά και σε ότι άλλο έρχεται σε αντίθεση με τη διδασκαλία της Εκκλησίας (κλωνοποιήσεις, γενετικές μεταλλάξεις κ.λπ.).

    3/ Όσο για την Παναγία, που δεν μπαίνει σε κελί μοναχού, που έχει αιρετικό βιβλίο, καταθέτουμε αυτούσια τη σχετική περιγραφή, από το Γεροντικό και εσείς ερμηνεύστετο κατά το δοκούν: Πράγματι, ως γνωρίζουμε από τα Πατερικά βιβλία, η Τιμιωτέρα των Χερουβείμ και των Σεραφείμ ενδοξωτέρα όχι μόνον συμπροσευχές μετά αιρετικών δεν ανέχεται, αλλά ούτε εκ του μακρόθεν μετά τούτων σχέση.
    Έτσι, "αρνήθηκε" π.χ. "να εισέλθει στο κελί του Αββά Κυριακού του Πρεσβυτέρου της Λαύρας του Καλαμώνος στον Ιορδάνη, διότι κάποιος του είχε δανείσει ένα βιβλίο του Αββά Ησύχιου του Πρεσβυτέρου των Ιεροσολύμων, στο τέλος όμως του οποίου είχαν προστεθεί δυο λόγοι του Νεστόριου".

    4/ Αγωνιζόμαστε για τον Αντίχριστο και το 666, μέχρις εκεί που μπορούμε να καταλάβουμε. Για να βρούμε το 666 πρέπει να είμαστε μυημένοι στους μαιάνδρους της πληροφορικής; Μήπως για τη σωτηρία μας χρειάζεται να είμαστε μορφωμένοι; Αν είμαστε αγράμματοι δεν μπορούμε να σωθούμε; Αν ακούγοντας την Εκκλησία, προσπαθούμε να εφαρμόσουμε το κήρυγμά της, σωζόμαστε ή όχι;

    Νομίζουμε, ότι με τα ανωτέρω ολίγα δώσαμε το στίγμα μας. Τα επιπλέον είναι αργολογήματα και "σε δουλειά να βρισκόμαστε".

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι να καταλάβουν όσοι μας διαβάζουν, όταν δεν γνωρίζουν συγκεκριμένα γεγονότα:

    1/ τον γ. Παϊσιο τον γνωρίσαμε προσωπικά στο κελί του το 1991.

    2/ το ότι μετέφερε τις απόψεις μιας αιρετικής δεν το λέμε εμείς. Το λέγει ο Αρχιμ. π. Χριστόδουλος Αγγελόγλου, στο βιβλίο του: "Ο Γέρων Παϊσιος" (άγιον Όρος, 1996)
    "Επίσης μου έδειξε και το βιβλίο της Αμερικανίδας M.S. Relfe. THE NEW MONEY SYSTEM 666 και συνέχισε ο γέροντας στενοχωρημένος........" (σελ. 161).

    3/ Το πως και από ποιόν παραπλανήθηκε ο γ. Παϊσιος το ανακαλύψαμε κατά την επίσκεψή μας στη Θεσ/νίκη το 1997, προσκεκλημμένοι της Ι. Μ. Θεσ/νίκης, για να μιλήσουμε σχετικά με το θέμα του b-c 666, στην τηλεόραση 4Ε, καθώς και στο κανάλι ΤΙΜΕ, στη Λυδία (Ασπροβάλτα), σε αίθουσες παλαιοημερολογητών και σε πολλούς ραδ. σταθμούς. Επιτρέψτε μας λοιπόν να γνωρίζουμε κάτι περισσότερο.

    4/ Δεν είναι αναγκαστικά κακό να παραπλανηθεί ένας γέροντας. Αυτό έχει συμβεί και σε αρκετούς αγίους της Εκκλησίας μας. Εξ άλλου οι άγιοι, ούτε αναμάρτητοι είναι, ούτε αλάνθαστοι. Απλώς είναι οι πλέον θεραπευμένοι στο νοσοκομείο ψυχών και σωμάτων, που είναι η Εκκλησία.

    5/ Επι πλέον, διερωτώμεθα, πως ο γέροντας δεν διέγνωσε κάποια πράγματα και αγκάλιασε τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, κατά την επίσκεψη του τελευταίου στο κελί του και είπε, ότι δοξάζει το Θεό, που μας έδωσε ένα τέτοιο άξιο Πατριάρχη (Η σχετική φωτογραφία και τα λεχθέντα, σε τεύχος του "Ορθόδοξου Τύπου").

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κύριε ΙΚ,

    Δεν θέλω "να βρίσκομαι σε δουλειά" και πολύ περισσότερο να αργολογώ.

    1) Το παράδειγμα που φέρατε του Αββά Κυριακού έχει τις προεκτάσεις του (λυσσομανούσε η αίρεση) και δεν θέλω να επιμείνω. Δεν είναι εκεί το θέμα.

    2) Δεν είναι θέμα επίσης αν πλανήθηκε ο γέρων Παΐσιος. Αρκεί και μόνο η υποδοχή του οικουμενικού Βαρθολομαίου στη σκήτη του. Και αυτό πάντως θα μπορούσε να συζητηθεί με πλεόνασμα συγκατάβασις.

    3) Αν είναι πλάνη η προσπάθεια που γίνεται να αποσοβηθεί η ένταξη των πιστών στον έλεγχο των αντίχριστων δυνάμεων που σήμερα καθορίζουν το μέλλον μας, άλλο τόσο είναι πλάνη να παίζουμε την τυφλόμυγα, επειδή ένας αιρετικός μας φανερώνει τα καταχθόνια έργα του Αντίχριστου.

    4) Δεν είναι απαραίτητο ένας αιρετικός να είναι σε όλα ψεύτης. Ομολογεί - προτιμότερο το "λέει" - για παράδειγμα ατόφιο το Σύμβολο της Νικαίας, αλλά προσθέτει το "εκ του υιού" και γίνεται ψεύτης σε όλα. Δεν είναι όμως ψέμματα όλα όσα λέει (έστω, ομολογεί). Εμπεριέχουν την αλήθεια. Η οριστική και ολική ανατροπή δια του filioque αποκαλύπτεται δια των έργων του, των ανθρωποκτόνων έργων του, το οποίο χαρακτηρίζει τον πατέρα του ψεύδους.

    Το φιλιόκβε, η αίρεση και γενικότερα το ψεύδος, αποτρέπει τον άνθρωπο να ενσωματωθεί με την αλήθεια. Δεν σημαίνει όμως αυτό ότι ο ψεύτης, μολονότι δεν έχει ενσωματωθεί με την αλήθεια, δεν μπορεί να την χρησιμοποιεί για να παραπλανά.
    Δεν φιλεί την αλήθεια ο Διάβολος, την προφασίζεται, τη λέει, για να οδηγήσει τον άνθρωπο στην καταστροφή.

    5) Σας ανέφερα το παράδειγμα του Βαλαάμ (σημ. εκ λάθους στο προηγούμεν σχόλιο τον έγραψα Βαρλαάμ) με τους Μωαβίτες και τους Ισραηλίτες. Τον κάλεσαν οι πρώτοι για να "κάνει τα μαγικά του", μάγος καθώς ήταν, κατά των Ισραηλιτών και αυτός αντί να τους καταραστεί τρίς τους ευλόγησε. Του πήραν στο τέλος το κεφάλι οι Ισραηλίτες.

    Και η Relfe και το βιβλίο της είναι αιρετικά. Δεν τη λέμε Ορθόδοξη ούτε και το βιβλίο της. Μέσα όμως από τις ανοησίες και τις πλάνες της διαφαίνεται κάτι σημαντικό και αυτό εμείς πρέπει να κρατήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βεβαίως και δεν είναι πλάνη, η προσπάθεια της αποσόβησης των πιστών από τον έλεγχο των αντιχρίστων δυνάμεων, μόνο που η προσπάθεια αυτή δεν είναι μόνο σήμερα (όπου γίνεται με εκλεπτυσμένους τρόπους), αλλά από "Αυγούστου μοναρχήσαντος επί της γης, (ότε) η πολυαρχία των ανθρώπων επαύσατο", όπως λέγει το ψαλμικό και δημιουργήθηκαν συνθήκες κατάλληλες, για την έλευση του Χριστού και τη διάδοση του Ευαγγελίου του.

    Μήπως, για τη δεύτερη έλευση, θα πρέπει να δημιουργηθούν οι ίδιες συνθήκες, δηλ. η παύση της πολυαρχίας των ανθρώπων, ώστε να είναι ένας ο μονάρχης της υφηλίου (όπως και τότε), που θα αποκαλύψει το πρόσωπό του, ως Αντιχρίστου, αλλά που θα είναι ο αναγκαίος "πρόδρομος" της έλευσης του Χριστού;

    Μήπως δεν θα πρέπει να δυσκολεύουμε την έλευση του Αντιχρίστου, γιατί έτσι εμποδίζουμε, εμμέσως, την έλευση του Χριστού:

    Μήπως φοβόμαστε ενδόμυχα, ότι θα αναγκαστούμε να είμαστε μάρτυρες της συντέλειας του κόσμου και έτσι προσπαθούμε παντί τρόπω να την απομακρύνουμε, αντί να την επιδιώκουμε, ανακράζοντες, στεντωρία τη φωνή: "Αμήν, ναι έρχου, Κύριε Ιησού" (Απκ. 22. 20);

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λοιπόν ας μην αντιδράσουμε ούτε στους σχεδιαζόμενος γάμους των γκέη, ούτε σε μια ενδεχόμενη νομιμοποίηση της πολυγαμίας, κι ας αποδεχθούμε σιωπηλώς τις εκτρωσεις και τον «εγκεφαλικό θάνατο» γιατι , συμφωνα με το θεωρημα ΙΚ , αν δεν πληθυνθεί η ανομία των πολλών και δεν γίνουμε ένα , μέσω της παγκοσμιοποιήσεως, καθυστερεί η έλευση του αντιχρίστου και συνεπώς η έλευση του Χριστού.


    Αυτές οι 100% αιρετικές δοξασίες είναι επίσης προτεσταντικής προελεύσεως και δη αμερικανικής (όπως η «επάρατος» Mary Stewart Relfe).
    Οι λεγόμενοι χριστιανοί σιωνιστές επιδιώκουν την επικράτηση του Ισραήλ γιατί έτσι επιταχύνεται η έλευση του ψευδομεσσία τους και συνεπώς η Δευτέρα Παρουσία.

    Φαίνεται πως το καθεστώς της επερχόμενης χρηματοπιστωτικής χούντας θα βρεί πολλούς «προθύμους», ακόμη και θρησκευάμενους να την προμοτάρουν, με διάφορες προφάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κύριε ΙΚ,

    1) ΚΧ : Ειλικρινά μένω άφωνος με αυτό που γράψατε : "Μήπως δεν θα πρέπει να δυσκολεύουμε την έλευση του Αντιχρίστου, γιατί έτσι εμποδίζουμε, εμμέσως, την έλευση του Χριστού;"

    Τότε κι εγώ θα πρέπει να σας απαντήσω αναλόγως : "ού δε επλεόνασεν η αμαρτία, υπερεπερίσσευσεν η χάρις (...) τι ούν ερούμεν; επιμενούμεν τη αμαρτία ίνα η χάρις πλεονάση;". Δηλαδή, να επιμείνουμε στα έργα της αποστασίας για να επισπεύσουμε την έλευση της Δευτέρας Παρουσίας!

    2)"Μήπως φοβόμαστε ενδόμυχα, ότι θα αναγκαστούμε να είμαστε μάρτυρες της συντέλειας του κόσμου και έτσι προσπαθούμε παντί τρόπω να την απομακρύνουμε, αντί να την επιδιώκουμε, ανακράζοντες, στεντωρία τη φωνή: "Αμήν, ναι έρχου, Κύριε Ιησού" (Απκ. 22. 20);"

    ΚΧ : Λοιπόν, ακούστε κύριε ΙΚ. Φοβίες, σας έγραψα, δεν έχουμε. Φόβον Θεού έχουμε και ενδόμυχα ναι, μας φοβίζει η ένδοξος και κραταιά του Κυρίου Δευτέρα Παρουσία.

    Τι θα απολογηθούμε οι άθλιοι; Τι λόγον θα δώσουμε για τα πλήθη των αμαρτιών μας; Ουδείς άξιος, αγαπητέ μου. Ωστόσο, έχουμε θάρρος. Αφού, δε, σεις μου υπενθυμίσατε το "Αμήν, ναι έρχου, Κύριε", θα σας υπενθυμίσω κι εγώ το ακόλουθο :

    "και ότε ήκουσα και έβλεψα, έπεσα προσκυνήσαι έμπροσθεν των ποδών του αγγέλου του δείκνυντός μοι ταύτα. και λέγει μοι, όρα μη, σύνδουλός σου ειμι και των αδελφών σου των προφητών και των τηρούντων τους λόγους του βιβλίου τούτου, τω Θεώ προσκύνησον".

    Οι σύνδουλοι του αγγέλλου τον Τριαδικό Θεό θα προσκυνήσουμε και λόγον δεν θα πούμε. Δικαία η κρίση Του, όποια κι αν είναι για μας. Μεταξύ άλλων, για τον αγώνα που καταβάλλουμε ώστε να μη χαθούν άπειρες άλλες ψυχές, μερικές των οποίων ευοδώνουν την επίσπευση της του Κυρίου ημών Δευτέρας Παρουσίας.

    Κύριε ΙΚ, δεν είναι στο χέρι μας, στο χέρι των πιστών Ορθοδόξων Χριστιανών, η συντέλεια των αιώνων.
    Είναι ολέθρια πλάνη η κατάφαση στα έργα της αποστασίας, προκειμένου "στεντορεία φωνή να ανακράξουμε Αμήν, ναι έρχου, Κύριε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 1/ Επαναλάβαμε πολλές φορές το "Μήπως". Δεν γράψαμε πουθενά το "Πρέπει". Μα μη γίνεται λοιπόν αυθαίρετα το "Μήπως", "Πρέπει".

    2/ Η έννοια του "Μήπως είναι η αποφυγή του άγχους και όχι, ότι θα πρέπει να χειροκροτάμε την έλευση του Αντίχριστου. Φαίνεται, ότι δεν μας αρκεί η διδασκαλία της Εκκλησίας μας και έχουμε γίνει όλοι ερευνητές και συνδυασμολόγοι και ψάχνουμε στα άδυτα της πληροφορικής να βρούμε συνδυασμούς που θα μας επιβεβαιώσουν την ύπαρξη του 666, του 3Χ666, του 333 και δεν συμμαζεύεται.

    3/ Όταν ο Χριστός είπε "μη μεριμνάτε δια την αύριον", δεν εννούσε "βγείτε αύριο από το σπίτι, ανοίξτε το στόμα σας και κάτι φαγώσιμο θα πέσει από τον ουρανό"! Το άγχος υπονοούσε για την αύριο. Μη σε βάλει αποκάτω η έννοια του αύριο. Την ίδια έννοια μεταφέρουμε. Μη μας πιάσει το άγχος και μετά μανίας ψάχνουμε τα 3 εξάρια. Οι Βρεττανοί λένε κάτι χαρακτηριστικό: "Μην πας να συναντήσεις τη δυστυχία, άφησέ την να έθει μόνη της". Κακώς λοιπόν καταλάβατε. Δεν συνιστούμε την αφασία των ανθρώπων, αλλά την απάθεια των αγίων.

    4/ Δυστυχώς, δεν έχουμε φόβο Θεού, φόβο θανάτου έχουμε, γι' αυτό τρέχουμε να προμηθευτούμε κονσέρβες, ακόμη και από αγιορείτες (η πληροφορία έγκυρη, από τον γέροντά μας εκεί).

    5/ Όσον αφορά την τηλε-ευαγγελίστρια, που "είναι παντρεμμένη με το Χριστό, κοιμάταται στο κρεβάτι μαζί του και έγινε δική του, έχοντας "γαμική σχέση"" (κατά παράφραση του Ιεζεκιήλ 16. 8), όποιες προφητείες και εάν εκτοξεύσει, δυστυχώς για σας, εμείς δεν θα πάρουμε!

    6/ Η συντέλεια δεν είναι στο χέρι κανενός, γι' αυτό δεν θα πρέπει να κοπιάζουμε να μην έρθει, ώστε να μπορούμε να φωνάζουμε: "Αμήν, μην έρχου, Κύριε"!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συμφωνώ δε πρέπει να φοβόμαστε την τεχνολογία όσο εκείνη δεν μας σκλαβώνει.Η σκλαβιά μας ως προς αυτήν είναι η ανομία.Βέβαια εκεί οδηγούμαστε,αλλά είναι αναπόφευκτο να γίνει.Το μαχαίρι όπως είπε έχει φτιαχτεί για καλή χρήση,αν κάποιος το χρησιμοποιήσει να σκοτώσει εκεί είναι η ανομία.Και η κάρτα διευκολύνει τις συναλλαγές μας,αλλά αν γίνει κακή χρήση της,ή αν μας υποχρεώσουν να περάσουμε ένα τσιπ στο σώμα γιατί θα δικαιολογηθούν ότι οι κάρτες εύκολα μπορούν να χαθούν ή να τις κλέψουν τότε δε θα δεχτούμε,γιατί θα είναι εκ του πονηρού.Όχι ότι δεν είναι και αυτή η κάρτα εκ του πονηρού,αλλά δεν μπορεί να αποτελεί χάραγμα.Άλλωστε όλα τα προιόντα που αγοράζουμε και οι κάρτες που χρησιμοποιούμε έχουν το 666..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου