Σελίδες

Κυριακή 4 Αυγούστου 2024

Αποτίμηση ενός διαδικτυακού διαλόγου. Μερικές σκέψεις και διαπιστώσεις.

 


πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου

Πριν λίγες μέρες με την δημοσίευση «Πού διασώζεται σήμερα η Ορθόδοξη Εκκλησία; Ένας διαδικτυακός διάλογος με αρκετό ενδιαφέρον», ξεκίνησε ένας νέος διαδικτυακός σχολιασμός, στα πλαίσια του αντι-οικουμενιστικού αγώνα που διεξάγει το συγκεκριμένο ιστολόγιο και ο γράφων ως συνεργάτης του ιστολογίου.

Γράφτηκαν αρκετές αξιόλογες απόψεις, αλλά, δυστυχώς, για μια ακόμα φορά γράφτηκαν σχόλια, που ξέφευγαν από το κεντρικό θέμα του διαλόγου. Έτσι μεγάλος αριθμός σχολίων  μετατόπισε  το θέμα στις σύγχρονες αγιοκατατάξεις ξεχνώντας οι σχολιαστές ότι οι νεοφανείς Άγιοι της Εκκλησίας έζησαν ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟ ΣΥΝΟΔΟ (Ιούνιος 2016), οπότε δεν γνωρίζουμε ποια θα ήταν η θέση των Αγίων αυτών, αν ζούσαν σήμερα. Δηλ. αν θα αποτειχίζονταν ή όχι ή πώς θα αντιδρούσαν ή ποια θα ήταν η άποψή τους για τα τεκταινόμενα. Το μοντέλο της αποτείχισης του Οσίου Παϊσίου δεν ολοκληρώθηκε οπότε υπάρχει ένα μεγάλο κενό.

Έτσι τα συγκεκριμένα σχόλια μόνο φανατισμό έβγαζαν και μπέρδεψαν τη διερεύνηση του θέματος που εξετάζουμε. Επίσης ορισμένοι σχολιαστές αγιοκατάταξαν και τον μακαριστό γέροντα Εφραίμ τον Αριζονίτη -Φιλοθεϊτη και τον Γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο, χωρίς να υπάρχει μέχρι τώρα τέτοια απόφαση. (Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες ετοιμάζεται η μελλοντική αγιοκατάταξη του μακαριστού Γέροντα Εφραίμ και μάλιστα έχει κυκλοφορήσει και η ακολουθία του.!!!!!!Ο Γέροντας κοιμήθηκε στις 8 Δεκεμβρίου 2019).

Υπήρξε προβληματισμός, αν θα πρέπει να δημοσιευθούν  όλα τα σχόλια. Τελικά, για να μην κατηγορηθώ ότι κάνω λογοκρισία, δημοσιεύτηκαν όλα.

Επανερχόμενοι στο παραπάνω  θέμα η ερώτηση παραμένει:

Πού βρίσκεται σήμερα η Ορθόδοξη Εκκλησία;

1. Στις 14 τοπικές εκκλησίες που βρίσκονται σε εκκλησιαστική κοινωνία μεταξύ τους;

2. Στους ακολουθούντες το παλαιό ημερολόγιο, το λεγόμενο ακαινοτόμητο πλήρωμα;;

3. Στους αποτειχισμένους νέου και παλαιού ημερολογίου;

4. Σε ομάδες των Ρώσων της Διασποράς και σε ποιες;

5. Στην Εκκλησία των Κατακομβών;

6. Κάπου αλλού και πού;

Γνωρίζουμε ότι στην εκκλησία (μέχρι συνοδικώς να καταδικαστεί κάποιος ως αιρετικός) υπάρχει το νοσούν και το υγιές μέρος. 

Ο Οικουμενισμός ως μείγμα καταδικασμένων αιρέσεων δεν απαιτεί νέα συνοδική καταδίκη. Ήδη η ΡΟΕΔ τον καταδίκασε το 1983.Συνοδική αποδοχή του Οικουμενισμού έγινε στην Κολυμπάριο Σύνοδο τον Ιούνιο του 2026.

Για να αποφύγουμε τον μολυσμό από την νέα αίρεση (νοσούν μέρος) χτίζουμε τείχος μέσα στην εκκλησία και αποκοπτόμαστε από αυτό (αυτό είναι η αποτείχιση: η διακοπή μνημόνευσης).

Γνωρίζουμε επίσης  ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία διασώζεται εκεί, όπου βρίσκεται η ΑΛΗΘΕΙΑ σύμφωνα με τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά  «Και γαρ οι της Χριστού Εκκλησίας της αληθείας εισί· και οι μη της αληθείας όντες ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισί,…» (Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ. Συγγράμματα Τόμ. Β’, σελ. 627).

Δηλ. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ =Α ΛΗΘΕΙΑ
Τα κριτήρια της αληθείας είναι:
Α. Ευαγγέλιο και η ορθόδοξη ερμηνευτική.
Β. Αποφάσεις των ΕΝΝΕΑ Οικουμενικών Συνόδων και όλων των άλλων Συνόδων που αναγνώρισαν αυτές.
Γ. Η ορθόδοξη εκκλησιαστική γραμματεία.
Δ. Ο βίος και η πολιτεία των Αγίων.
Ε. Η εκκλησιαστική ιστορία
Η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν είναι ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΣΟΤΙΚΟ. Μπορεί να την κατέχει και ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.

Ένα άλλο  γεγονός που διαπιστώνεται από τα σχόλια είναι η εύκολη χρήση των χαρακτηρισμών  ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ, ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ, ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ. 

Έχουμε ξανατονίσει, ότι, για να ισχύσουν αυτοί οι χαρακτηρισμοί, θα πρέπει  ΝΕΩΤΕΡΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ να αποφανθεί για τα θέματα αιρέσεων και Σχισμάτων. Μέχρι τώρα τέτοια Σύνοδο δεν έχουμε.

Επίσης, για να χαρακτηρίσουμε κάποιον ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ, θα πρέπει να ορίσουμε ποια ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ από την οποία αποσχίστηκαν οι λεγόμενοι ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ.

Οι παραπάνω απόψεις κρύβουν και μια αντιφατικότητα. Αυτή βρίσκεται στο γεγονός, ότι θεωρούμε π.χ. ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ, όσους ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο. Σιωπηρά αποδεχόμαστε ΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ (ΝΟΧ)  δηλ. την Οικουμενιστική Εκκλησία, που, όπως έχουμε ξαναπεί, έχει και αυτή εκτός των άλλων και  ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ.

Επίσης, για μερικούς ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ μεταξύ εκκλησιαστικών κοινοτήτων ΓΟΧ και Νεοημερολογιτών. Αυτό είναι θέμα που θα πρέπει να διερευνηθεί ΣΥΝΟΔΙΚΑ και όχι ατομικά. Στο επίπεδο του αντι-οικουμενιστικού αγώνα βαραίνει ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ  και αυτούς που ακολουθούν το παλαιό και αυτούς που ακολουθούν το νέο ημερολόγιο. Είναι ντροπή να έχουμε την ίδια πίστη (ΤΡΙΑΔΟΛΟΓΙΑ -ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΑ – ΘΕΟΤΟΚΟΛΟΓΙΑ - ΠΝΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ) την ίδια εκκλησιαστική παράδοση, να ομολογούμε το ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, να αγωνιζόμαστε για την αίρεση του Οικουμενισμού  και μεταξύ μας να υπάρχει ΑΚΗΡΥΚΤΟΣ ΙΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, που τον καλλιεργούν ποικιλοτρόπως οι Οικουμενιστές  για το ημερολόγιο. Το "ήθος" και η "αγάπη" είναι είδος προς εξαφάνιση. Είναι καιρός πλέον να ξεπεράσουμε  τους φανατισμούς του παρελθόντος και να γυρίσουμε σελίδα.

Άποψη του γράφοντος, που ακολουθεί το ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, είναι ότι πολύ καλά έκαναν και "έχτισαν  τείχος", οι παλαιοημερολογίτες γύρω στο 1924 προς την οικουμενιστική εκκλησία, που έκανε ορατή την εμφάνισή της με την εγκύκλιο του 1920 και οι αγιορείτες (και 3 μητροπολίτες) που διέκοψαν τη μνημόνευση του οικουμενιστή πατριάρχη Αθηναγόρα γύρω στο 1969 και οι αποτειχισμένοι μετά τη ψευδοΣύνοδο της Κρήτης.

Το ότι κάποιοι νεοαποτειχισμένοι  ανακάλυψαν τον οικουμενισμό  το  2016, ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν υπήρχε.  Αλλά κανείς που μέχρι χθες ανήκε ως μέλος στο ΠΣΕ δεν δικαιούται να μιλάει προσβλητικά σε ορθοδόξους αδερφούς, επειδή  ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο. Ας δούμε, όσοι ακολουθούμε το νέο ημερολόγιο, τη διαμαρτυρία των ακολουθούντων το παλαιό ημερολόγιο το 1924 σαν ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΣΤΑΣΗ στην εφαρμογή της αιρετικής εγκυκλίου του 1920. Και από αυτό να ξεκινήσουμε …μακριά απο ΣΥΝΟΔΟΥΣ και ομάδες κατά φαντασία "ΣΕΣΩΣΜΕΝΩΝ".

Επίσης, μην ξεχνάμε ότι ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ είναι να έχουμε εκκλησιαστική  κοινωνία, αγωνιζόμενοι δήθεν ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΩΣ(!!!!), με όσους ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ  την αίρεση του Οικουμενισμού και να  θεωρούμε τις Συνόδους στις οποίες ανήκουν  ΟΤΙ  ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

 

 

 

 

15 σχόλια:

  1. Ξεχάσατε να γράψετε πώς αν κάποιος πιστεύει πλανεμένα και είναι αγιομάχος δεν δικαιούται να συκοφαντεί με βρωμερές συκοφαντίες τους Ορθόδοξους Σχολιαστές, που είναι αποκλειστικά και μόνο αποκύημα της φαντασίας του!

    Το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα δεν δικαιώνεται σε καμία περίπτωση, όταν γίνεται αγιομαχικό και βλάσφημο του Αγίου Πνεύματος και αιρετικό με παλαιοημερολογίτικες αιρέσεις δογματοποίησης των ασήμαντων ημερολογίων και εορτολογίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι καθόλου φανατισμός η υπεράσπιση των συγχρόνων Αγίων μας στα παλαιοημερολογίτικα και αγιομαχικά κουραφέξαλα!

    Είναι καθήκον του κάθε Ορθόδοξου και ευσεβούς πιστού!

    Το να σείεται ο κίνδυνος του Οικουμενισμού, αυτό δεν αποτελεί κανένα άλλοθι, απέναντι στις βλάσφημιες αγιομαχίες και παλαιοημερολογίτικες πλάνες.

    Επίσης δεν είναι καθόλου φανατισμός η αντίκρουση των βρωμερών ψεύτικων κατηγοριών απέναντι στους Ορθόδοξους Σχολιαστές αλλά και απέναντι σε αγίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιός Ορθόδοξος αμφιβάλλει για την αγιότητα του π. Φιλόθεου Ζερβάκου;
    Προς τί σας παραξένεψε που σωστά συγκαταλέχθηκε ανάμεσα στους σύγχρονους αγίους;
    Τα ίδια ισχύουν και για τον π. Εφραίμ της Αριζόνας και για τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Είναι ντροπή να έχουμε την ίδια πίστη (ΤΡΙΑΔΟΛΟΓΙΑ -ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΑ – ΘΕΟΤΟΚΟΛΟΓΙΑ - ΠΝΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ) την ίδια εκκλησιαστική παράδοση, να ομολογούμε το ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, να αγωνιζόμαστε για την αίρεση του Οικουμενισμού και μεταξύ μας να υπάρχει ΑΚΗΡΥΚΤΟΣ ΙΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, που τον καλλιεργούν ποικιλοτρόπως οι Οικουμενιστές για το ημερολόγιο. "

    Αυτά τα ΝΤΡΟΠΗ ταιριάζουν σε όσους βάζουν μαζί με τους οικουμενιστές, τους Ορθόδοξους αντιοικουμενιστές που δεν ανήκουν στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα και δεν αποτειχίζονται!

    Αυτά να τα πείτε και σε όσους βρίζουν τους συγχρόνους αγίους μας και έτσι βλασφημούν στο Άγιο Πνεύμα!

    Αυτά να τα πείτε και σε όσουν συκοφαντούν τους Ορθόδοξους σχολιαστές με ψεύδη παρανοϊκά του μυαλού τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα είναι Σχίσμα και έτσι , σωστά , το είδαν πολλοί Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές.
    Δεν θα βαπτίσουμε το κρέας, ψάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Έτσι μεγάλος αριθμός σχολίων μετατόπισε το θέμα στις σύγχρονες αγιοκατατάξεις ξεχνώντας οι σχολιαστές ότι οι νεοφανείς Άγιοι της Εκκλησίας έζησαν ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟ ΣΥΝΟΔΟ (Ιούνιος 2016), οπότε δεν γνωρίζουμε ποια θα ήταν η θέση των Αγίων αυτών, αν ζούσαν σήμερα."

    Κάνετε λάθος.
    Δεν μετατόπισαν το ζήτημα "στις σύγχρονες αγιοκατατάξεις" όπως απλά το γράφετε.
    Διαπίστωσαν οι Ορθόδοξοι σχολιαστές, Αντισχισματικοί και Αντιαιρετικοί, αγιομαχικά σχόλια που είναι βλασφημία του Αγίου Πνεύματος και πολύ σωστά τα αντίκρουσαν. Κάτι που δεν πρέπει ποτέ να περνά απαρατήρητο από κανένα Ορθόδοξο Χριστιανό.
    Τα αγιομαχικά σχόλια είναι σαφώς εκ του Πονηρού και δείχνουν την μεγάλη πλάνη που υπάρχει. Είναι καμπάνα κινδύνου και σωστά αντιμετωπίστηκαν, ως σχόλια βλάσφημα.
    Οι σύγχρονοι Άγιοι δείχνουν καθαρά το δρόμο που πρέπει να βαδίσουμε στην εποχή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Έτσι μεγάλος αριθμός σχολίων μετατόπισε το θέμα στις σύγχρονες αγιοκατατάξεις ξεχνώντας οι σχολιαστές ότι οι νεοφανείς Άγιοι της Εκκλησίας έζησαν ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟ ΣΥΝΟΔΟ (Ιούνιος 2016), οπότε δεν γνωρίζουμε ποια θα ήταν η θέση των Αγίων αυτών, αν ζούσαν σήμερα."

    Μπορεί να έζησαν οι σύγχρονοι άγιοι, πριν την Κολυμπάριο Σύνοδο, αλλά κανείς δεν σας είπε ότι δεν θα ήταν η ίδια η θέση τους και μετά την Κολυμπάρια Σύνοδο.
    Ακόμα ο Άγιος Εφραίμ της Αριζόνας έζησε ΜΕΤΑ την Κολυμπάρια Σύνοδο και δεν άλλαξε καθόλου γνώμη.

    Ακόμα τα επιχείρηματα που αντικρούστηκαν, ήταν ότι χωρία λένε να αποτειχιζόμαστε υποχρεωτικά από κάθε αιρετικό, δεν έλεγαν ότι αποτειχιζόμεστε υποχρεωτικά μετά από κάθε Σύνοδο αιρετική, άρα δεν έχει σχέση η Κολυμπάρια Σύνοδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για όσους προσπαθούν να πουν ότι τα παλαιομερολογίτικα Σχίσματα δεν είναι σχίσματα:

    Για τα Σχίσματα των Παλαιοημερολογιτών έχει μιλήσει ακόμα και ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς σε μακροσκελή άρθρα του που δημοσιεύθηκαν αν δεν κάνω λάθος και στο παρόν μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Επίσης, μην ξεχνάμε ότι ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ είναι να έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία, αγωνιζόμενοι δήθεν ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΩΣ(!!!!), με όσους ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ την αίρεση του Οικουμενισμού και να θεωρούμε τις Συνόδους στις οποίες ανήκουν ΟΤΙ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. "

    ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ! ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ που διδάσκει την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης! Η αποτείχιση είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ στην παρούσα φάση.

    Κατάχρηση του όρου βλασφημία του Αγίου Πνεύματος. Η μη αποτείχιση δεν είναι καθόλου μεμπτό και ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ με την βλασφημία του Αγίου Πνεύματος.
    Αν ήταν έτσι, θα ίσχυαν οι βλάσφημες αγιομαχικές μπουρδολογίες, και οι σύγχρονοι άγιοι, δεν θα ήταν άγιοι, αλλά ούτε σε σωσμένοι.
    Αν ήταν έτσι θα μας το έλεγαν αυτό οι Άγιοι μας, που ήταν και ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δήθεν ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, λαθεμένος και στρεβλός "Αντιοικουμενισμός" είναι να στηρίζουμε τα παλαιοημερολογίτικα Σχίσματα και να μην λαμβάνουμε σοβαρά τις αγιομαχίες και να μην τις αντικρούουμε.
    Όπως και το να παρουσιάζουμε τους εαυτούς μας ανώτερους από τους σύγχρονους αγίους που δεν αποτειχίστηκαν και πιο ..."αντιοικουμενιστές" ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Επίσης, μην ξεχνάμε ότι ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ είναι να έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία, αγωνιζόμενοι δήθεν ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΩΣ(!!!!), με όσους ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ την αίρεση του Οικουμενισμού και να θεωρούμε τις Συνόδους στις οποίες ανήκουν ΟΤΙ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. "

    Αυτό είναι σκέτο λάθος και "πατάτα" ολκής!
    Αν το πάρουμε στα σοβαρά, αυτό σημαίνει ότι ο Μεγάλος Αντιοικουμενιστής π. Γεώργιος Μεταλληνός και Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Αθηνών βλασφημούσε το Άγιο Πνεύμα επειδή δεν αποτειχίστηκε και δήθεν αγωνιζόταν αντιοικουμενιστικά!!!
    Σκέτο λάθος αχαρακτήριστο! "Πατάτα" ολκής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός ήταν πολύ καλύτερος Αντιοικουμενιστής απο πολλούς αποτειχισμένους. Πολύ καλύτερος και με καρποφόρο αντιοικουμενιστικό αγώνα!

      Αντισχισματικός

      Διαγραφή
  12. Ο σωστός τίτλος της παρούσας ανάρτησης πρέπει να είναι Αποτίμηση των σχολίων ενός διαδικτυακού διαλόγου και όχι του ίδιου του διαδικτυακού διαλόγου, αφού εστιάζεται η προσοχή στα σχόλια. Ο διάλογος ήταν χωρίς ανεβασμένους τους τόνους και δεν έθιγε τα ζητήματα που θίγονται (σύγχρονοι άγιοι-παλαιοημερολογιτισμός).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα μόνα σχόλια που ξέφυγαν από το κέντρο του θέματος ήταν τα αγιομαχικά σχόλια και τα παλαιοημερολογίτικα.
    Τα υπόλοιπα σχόλια έβαζαν τα πράγματα στη σωστή τοποθεσία τους.
    Αντί του παρόντος αποτυχημένου άρθρου χρειάζεται να γράψετε άρθρο για την αγιομαχία εναντίον των συγχρόνων αγίων από τον χώρο του σχισματικού παλαιοημερολογιτισμού.

    Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α. Ως αντισχισματικός μπορείτε να μας απαντήσετε ποιος είναι σχισματικός στην Ελλαδική Εκκλησία από το 1924-1935;
      Β .Έχω γράψει αρκετά για την σύγχρονη αγιομαχία και μάλιστα έχω κατηγορηθεί ποικιλοτρόπως και από ΓΟΧ και από ΝΟΧ. Αγιομάχοι βρίσκονται και στο νέο ημερολόγιο. Αυτό γιατί το ξεχνας; Για σένα π.χ η Γερόντισσα Γαβριηλία είναι Αγια ή ΟΧΙ;;
      Γ. Τέλος περιμένω το δικό σου άρθρο που θα διορθώσει το αποτυχημένο δικό μου.

      Διαγραφή