Σελίδες

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024

Νεος Φλωρινης: Σημερα αιρετικοι και σχισματικοι ειναι οι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ.

Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη

Όχι ο Πάπας και οι παπικοί Σεβασμιώτατε;

Τι άλλαξε και οι εκκλησιαστικοί ταγοί αθωώνουν τους συνοδικά καταδικασμένους αιρετικούς και σχισματικούς και στοχοποιούν την Αγιοπατερική, Ιεροκανονική και Ευλογημένη Αποτείχιση από την παναίρεση του Οικουμενισμού και τους οικουμενιστές Επισκόπους;

Σε τι οφείλεται η συστολή της Χάριτος στο ανώτερο εκκλησιαστικό επίπεδο; 

Η πολιτική Ιερωνύμου στην εκλογή Αρχιερέων, για την οποία ο ίδιος περηφανεύτηκε σε συνέντευξή του, μπορεί ναι μεν, όσο είναι εν ζωή ο Αρχιεπίσκοπος να αποτελεί όνειδος και σκάνδαλο για το κατ’ όνομα Συνοδικό σύστημα της Ορθόδοξης Ελλαδικής Εκκλησίας, αλλά μετά την εκδημία του (όποτε ορίσει για τον καθένα μας ο Κύριος) θα δούμε κωμικοτραγικές «Συνοδικές» καταστάσεις. 

Παλαιότερα η Εκκλησία της Ελλάδος ήταν βαρόμετρο για όλη την Ορθοδοξία και τα περισσότερα Πατριαρχεία και Τοπικές Εκκλησίες περίμεναν τη στάση της, η οποία ήταν κατά τεκμήριο η πιο παραδοσιακή. Σήμερα χαρακτηρίζεται «κλωτσοσκούφι».

Άλλος ένας Επίσκοπος «ανατριχιάζει» με τη λέξη Αποτείχιση 

Σε ένα τέτοιο τραγικό φόντο, για την κατάπτωση στην Εκκλησία, η περίπτωση των δηλώσεων του νεόκοπου Μητροπολίτη Φλωρίνης αποτελεί άλλο ένα πετραδάκι, για να οικοδομηθεί το τσαρδάκι της παναιρέσεως του Οικουμενισμού στην Εκκλησία της Ελλάδος.

Σε ένα βίντεο, το οποίο αποτελεί μνημείο αμφισβητούμενων θεολογικά θέσεων, μεταξύ άλλων χαρακτήρισε νέους αιρετικούς και σχισματικούς όσους καταφεύγουν στο έσχατο Ιεροκανονικό, Αγιοπατερικό και ευλογημένο όπλο της Αποτείχισης από τον αιρετικό ή αιρετίζοντα Επίσκοπό τους.

Με την περίπτωση του φυσικά δεν θα ξοδέψουμε περισσότερο μελάνι. Ισχύει η λαϊκή ρήση «με όποιον δάσκαλο² καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις» (δάσκαλος στο τετράγωνο γιατί έχει δύο Άνθιμους ως δασκάλους του)!

Θα πρέπει όμως, έστω τηρώντας τα προσχήματα, να απαντήσει στον πιστό λαό του Θεού:

Θεωρεί αιρετικούς τους παπικούς;
Θεωρεί τον Πάπα αιρεσιάρχη;
Θεωρεί παναίρεση τον Οικουμενισμό;

Δεν πέσαμε δα και από τα σύννεφα!

Ο Μητρ. Φλωρίνης Ειρηναίος δήλωσε σε συνέντευξη την Κυριακή του Πάσχα 05/05/24 (απομαγνητοφώνηση katanixi.gr):

[44:31] «Οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας όμως, πάλι μας λένε, οι Καππαδόκες, καλύτερα να σφάλλω και να είμαι μέσα στην Εκκλησία, παρά να ορθοτομώ, να νομίζω και να είμαι εκτός αυτής. Διότι, όταν αντιδρώ, όταν απομονώνομαι, όταν δεν έχω Επίσκοπο, θέτω τον εαυτό μου εκτός Εκκλησίας, και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο. Δεν μπορεί λοιπόν, να θεραπευθεί ένας ασθενής χωρίς τον γιατρό και χωρίς το νοσοκομείο. Δεν μπορεί να γίνει αυτό. Ο Χριστός λοιπόν, γι’ αυτό λέει ότι πρώτα η υπακοή και η ταπείνωση και έπειτα η άρση του Σταυρού. Η άρση, λοιπόν, του Σταυρού σε κάποια πράγματα, μπορεί να είναι και το… και το να… πώς να το πω; Να υπακούσω σε κάτι για το οποίο διαφωνώ. Αυτή είναι και η έννοια άλλωστε της υπακοής και των Μεγάλων ασκητών. Και εμείς στη ζωή μας ποτέ δεν κάνουμε ό,τι θέλουμε». 

Θα πρέπει όμως να απαντήσει ο Μητροπολίτης σε ποιον έκανε υπακοή ο Όσιος Μάξιμος ο Ομολογητής, όταν όλη η εκκλησία είχε πέσει στην αίρεση του μονοθελητισμού, σε ποιον έκανε υπακοή ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός στη Φεράρα – Φλωρεντία, όταν όλη η Εκκλησία υπέγραψε τον όρο της Ένωσης με τον Πάπα, σε ποιον έκανε υπακοή ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, όταν διέκοψε τη μνημόνευση του αιρετικού Πατριάρχη Καλέκα; 

(Ευχόμαστε να μη χρησιμοποιήσει το επιχείρημα πως εκείνοι ήταν Άγιοι, γιατί δεν ήταν Άγιοι, όταν διέκοψαν την κοινωνία με τους αιρετίζοντες – αιρετικούς της εποχής τους).

Θα πρέπει, αφού μας κατηχεί στην υπακοή των Μεγάλων ασκητών της Εκκλησίας, να μας διδάξει και πότε ΔΕΝ κάνουμε υπακοή σύμφωνα με την ησυχαστική μας παράδοση.

Δεν κάνουμε υπακοή σε θέματα ηθικά και σε θέματα ΠΙΣΤΕΩΣ.

Μπορεί ο ίδιος να αισθάνεται πως έχει σαν παρακαταθήκη τη σοφία των «διδασκάλων» του που είναι εν ζωή, αλλά ανήλθε στον θρόνο όπου προκάτοχος του ήταν ένας Άγιος Επίσκοπος 

Ο Άγιος Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης… και η σύγκριση είναι μοιραία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου