Σελίδες

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024

Ορισμένες επί πλέον θέσεις για το θέμα της Μονής Εσφιγμένου.

 




1.      -Δεν υπάρχει άλλη Μονή Εσφιγμένου. Αυτή είναι. Τα Φαναριώτικα κόλπα  να φτιάχνουν  «αντίγραφα» όπως έκαναν  και στην Ουκρανία πρέπει να ΣΤΑΜΑΤΉΣΟΥΝ..

2.     -Οι Εσφιγμενίτες δεν δέχονται τους νεοκαταταχθέντες Αγίους επειδή τους αγιοκατάταξε ο αιρετικός στο φρόνημα Βαρθολομαίος. Αγνοούν την μαρτυρία του απλού λαού και ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ  ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. Η αναγνώριση των Αγίων γίνεται από τον ορθόδοξο λαό και όχι από τους εκάστοτε Πατριάρχες.

3.       -Δεν είναι όμως μόνο οι Εσφιγμενίτες που αμφισβητούν Αγίους. Υπάρχουν και υψηλά ιστάμενα εκκλησιαστικά πρόσωπα που ονόμασαν τους ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΑΚΟΥ ΟΦΕΩΣ δηλ.του διαβόλου. Επίσης ο Αμερικής ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ αγιοτητα του Πατριάρχη ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ Ε και του κάνει νεκρώσιμο τρισάγιο…και πολλά άλλα. Αυτά δεν τα βλέπουμε;;;

4.    -Ποτέ ορθόδοξοι δεν άσκησαν βία μέσα στο Άγιο όρος. Μόνο αιρετικοί και αλλόθρησκοι φονεύουν στο περιβόλι της Παναγίας, το ξέρουμε από την ιστορία. Αλίμονο εάν οι Αγιορείτικες μόνες δώσουν έγκριση!!!! Μεγαλύτερη ιεροσυλία δεν θα έχει υπάρξει ποτέ στους αιώνες ούτε ακόμη και από τους αιρετικούς κ σταυροφόρους κ τα διαχρονικά τους εγκλήματα.

5.  -  Ο Θεός παραχώρησε στους Εσφιγμενίτες  να έχουν χώρο μέσα στο όρος και η Παναγία, ως Κυρία του Αγίου όρους δεν τους διώχνει. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού.

6.     Πολλοί χαρακτηρίζουν τους Εσφιγμενίτες και ως ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ. Ο χαρακτηρισμός αυτός θα έχει εκκλησιολογική υπόσταση εφόσον καθορίσουμε ποια Σύνοδος είναι η ΚΑΝΟΝΙΚΗ. Μπορούν, οι έχοντες την παραπάνω άποψη, να μας δείξουν την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ που είναι συνέχεια της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ;

-  Οι Εσφιγμενίτες επικαλούνται στο ευρύ κοινό τις κακοδοξίες του πατριάρχη Βαρθολομαίου. Αυτό αποτελεί αλήθεια. Εάν όλες οι Μονές ενωμένες με το Ορθόδοξο φρόνημα  έδιναν καθαρή ομολογία απέναντι στον πατριάρχη, οι Εσφιγμενίτες δεν θα είχανε δικαιολογία.

π.Δ.Α

1    

6 σχόλια:

  1. π. Δ. Ἀ.: «Οι Εσφιγμενίτες δεν δέχονται τους νεοκαταταχθέντες Αγίους επειδή τους αγιοκατάταξε ο αιρετικός στο φρόνημα Βαρθολομαίος.»

    Σχόλιον: Ἀγαπητέ καί Σεβαστέ μοι π. Δημήτριε, δέν εἶναι αὐτός ὁ λόγος πού δέν δεχόμεθα τούς γνωστούς γέροντες ὡς ἁγίους. Ἄν ἦτο ἔτσι, τότε δέν θά ἐδεχόμεθα οὔτε τούς Ἁγίους Κοσμᾶν Αἰτωλόν καί Νεκτάριον Αἰγίνης, τούς ὁποίους ἀγιοκατέταξεν ὁ παναιρετικός Ἀθηναγόρας. Ὁ λόγος εἶναι ὅτι οἱ ὡς ἄνω γέροντες ἐκοιμήθησαν ἐν κοινωνίᾳ μέ τήν αἵρεσιν καί τό σχίσμα. «Ἁγιοποιήθηκαν» ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς), κατά τό «δόξαν παρ' ἀλλήλων λαμβάνοντες» (Ἰω. 5:44), διότι τούς ἀκολουθοῦσαν καί τούς ἐγκωμίαζαν! Ξέρετε κάποιον ἀπό τήν ἐποχήν πού ἐπεκράτει ὁ Ἀρειανισμός (4ος αἰών) ἤ ὁ Μονοθελητισμός (6ος αἰών) ἤ ἡ Εἰκονομαχία (8ος-9ος αἰών) ὁ ὁποῖος ἐτάχθη μέ τήν μερίδα τῶν αἱρετικῶν, κοινωνῶν μετ' αὐτῶν καί ἐγκωμιάζων αὐτούς, καί κατόπιν ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία νά τόν ἐδέχθη ὡς Ἅγιον; Ὡς γνωστόν, οἱ Ἅγιοι Πατέρες χαρακτηρίζουν τούς ἐν γνώσει κοινωνοῦντας μέ αἱρέσεις ὡς «ἐχθρούς τοῦ Θεοῦ» καί τούς ἀναθεματίζουν. Λοιπόν, ἐμεῖς θά τούς δεχθοῦμε ὡς ἁγίους; Ὁ Ἅγιος Ἰγνάτιος ὁ Θεοφόρος λέγει: «Πᾶς ὁ λέγων (σ.σ. ἤ πράττων) παρά τά διατεταγμένα, κἄν ἀξιόπιστος ἧ, κἄν νηστεύῃ, κἄν παρθενεύῃ, κἄν σημεῖα ποιῇ, λύκός σοι φαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ, φθοράν προβάτων κατεργαζόμενος». «Λύκος», λοιπόν, ἀκόμη καί ἄν κάμνῃ θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.Δ.Χ
      Η έννοια της ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ισχύει στον Παπισμό και όχι στην Ορθοδοξία, που ισχύει η έννοια της ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗΣ.
      Επίσης η σύγκριση που κάνετε με τις αιρέσεις Αρειανισμού, Μονοθελητισμού και Εικονομαχίας είναι ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΗ.
      Η εισαγωγή του νέου ημερολογίου ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.Η εισαγωγή του νεου ημερολογίου ήταν απο τα δέκα εργαλεία του Οικουμενισμου, με βάση την εγκύκλιο του 1920.Τελικά όμως ως οικουμενιστικό εργαλείο απέτυχε γιατί σήμερα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΤΑΤΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.Η ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ έγινε με την Κολυμπάριο Σύνοδο του 2016.Μέχρι τότε όμως Άγιοι αναδεικνύονται.

      Διαγραφή
    2. Πάτερ Δημήτριε, πρῶτον, ὁ Οἰκουμενισμός δέν ἄρχισε τό 2016, ἀλλά πρακτικῶς τό 1924 μέ τήν εἰσαγωγήν τοῦ ν.ἑ. χάριν τῆς ὑποταγῆς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς τόν Παπισμόν καί μέ ἀναμενόμενον σχίσμα. (Θεωρητικῶς ἄρχισε τό 1902, ὅπως ἔχουμε πεῖ παλαιότερον.) Τό ν.ἡμ. εἶναι συνεπῶς ἀρρήκτως συνδεδεμένον μέ τά δύο αὐτά δογματικά θέματα, ἤτοι τῆς διαιρέσεως καί ἐν τέλει τῆς καταργήσεως τῆς Ὀρθοδοξίας. (Ὑπάρχουν καί ἄλλα ἐπιμέρους δογματικά ζητήματα πού σχετίζονται μέ τίς κατ' οὐσίαν καταργήσεις τῶν ἱερῶν κανόνων 37 ἐν Λαοδικείᾳ καί 56 τῆς ΣΤ.) Οἱ Οἰκουμενισταί ΕΠΕΤΥΧΟΝ ΠΛΗΡΩΣ τοῦ σκοποῦ των! Δεύτερον, γνωρίζω τήν διαφοράν μεταξύ τῶν ἐννοιῶν «ἁγιοκατάταξις» καί «ἁγιοποίησις», διό καί χρησιμοποιῶ τήν πρώτην διά τούς Ἁγίους Κοσμᾶν Αἰτωλόν καί Νεκτάριον Αἰγίνης καί τήν δευτέραν γιά τούς γνωστούς γέροντες, οἱ ὁποῖοι «ἁγιοποιήθηκαν» παπικῷ τῷ τρόπῳ καί μέ προκλητικήν καί πρωτοφανῆ προπαγάνδαν ἐκ μέρους τῶν οἰκουμενιστῶν, κυρίως μέ τήν ἔκδοσιν βιβλίων, τά ὁποῖα οὐσιαστικῶς ἐκθέτουν τούς ὡς ἄνω γέροντες. Θά ἦτο φρόνιμον ν' ἀφήσουμε ἥσυχες τίς ψυχές των ν' ἀναπαυθοῦν παρά νά ἐνισχύουμε τά φοβερά προπαγανδιστικά ψεύδη τῶν Οἰκουμενιστῶν. Δέν θά ἤθελα νά γράψω περισσότερα ἐπ' αὐτοῦ.

      Διαγραφή
  2. Η περιφρόνηση των συγχρόνων αγίων είναι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος, αμαρτία που παραμένει ασυγχώρητη! Το Άγιο Πνεύμα είναι Αυτό που έκανε αγίους με τόσα θαύματα τους σύγχρονους αγίους!

    Ο Άγιος Νεκτάριος στα Κεφάλαια Ορθόδοξης Κατήχησης γράφει, μαζί με άλλα, ότι βλασφημούν το Άγιο Πνεύμα “Όσοι αρνούνται τις δωρεές και τούς καρπούς τού Άγιου Πνεύματος. Οι Φαρισαίοι βλασφημούσαν κατά τού Άγιου Πνεύματος όταν έλεγαν ότι: «Ούτος ουκ εκβάλλει τά δαιμόνια ειμή εν τω Βεελζεβούλ, άρχοντι των δαιμονίων» (Ματθ. ιβ’, 24), δηλαδή: «Οι Φαρισαίοι, όταν είδαν ότι όλα τα πλήθη τού λαού εκπλήσσονταν από τη διδασκαλία και τα θαύματα τού Χριστού και Τον ακολουθούσαν με πίστη ως Σωτήρα και Λυτρωτή τους, τότε φθόνησαν τόσο πολύ τη δόξα τού Χριστού και για να εξουδετερώσουν την εντύπωση πού προκαλούσαν τα θαύματα Του είπαν: Αυτός δεν βγάζει τα δαιμόνια παρά με την βοήθεια και τη δύναμη τού Βελζεβούλ, τού σατανά, πού είναι ο άρχοντας των δαιμονίων».
    Είναι ηλίου φαεινότερον ότι δωρεές και καρποί τού Άγιου Πνεύματος. ήταν και είναι η αγιότητα και τα πολλά θαυμαστά της ζωής των συγχρόνων Αγίων. Η άρνηση της αγιότητας των συγχρόνων αγίων είναι άρνηση των δωρεών και καρπών τού Αγίου Πνεύματος, άρα είναι ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ σύμφωνα και με τον Άγιο Νεκτάριο!
    Ευχή μας είναι να μετανοήσουν οι σχισματικοί αγιομάχοι που ωρύονται κατά των συγχρόνων αγίων αλλά και κατά των Ορθοδόξων που υπερασπίζονται τους σύγχρονους αγίους, για να σώσουν την ψυχή τους από την αιώνια κόλαση που τους περιμένει αν μείνουν βλάσφημοι του Αγίου Πνεύματος και αμετανόητοι.

    Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι ψεύδος ότι σύγχρονοι Άγιοι αγιοποιήθηκαν από τους οικουμενιστές.

    Οι σύγχρονοι Άγιοι δεν αγιοποιήθηκαν από τους οικουμενιστές. Οι σύγχρονοι Άγιοι έγιναν άγιοι από τον Θεό και αναγνωρίστηκαν από τον λαό του Θεού (όχι από τους βλάσφημους και τους Σχισματικούς).
    Η επίσημη αγιοκατάταξη τους ήλθε στο τέλος από την επίσημη Εκκλησία, απλώς " σαν κερασάκι στην τούρτα."

    Οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας είναι με τους σύγχρονους αγίους και όχι με τους βλάσφημους του Αγίου Πνεύματος και τους Σχισματικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. «Λύκοι» πνευματικοί κατα τους Πατέρες και κατα την Γραφή είναι οι Σχισματικοί, αιρετικοί και βλάσφημοι του Αγίου Πνεύματος.
    Οι σύγχρονοι Άγιοι έδιωξαν τους πνευματικούς "λύκους" της αίρεσης, της αγιομαχίας, του σχίσματος, με τον λόγο και το παράδειγμα τους, και γι΄ αυτό καλά κάνει ο Ορθόδοξος λαός και τους τιμά.
    Αλλά και τα θαύματα τους βοούν για την αγιότητα τους σε όσους δεν είναι ηθελημένα κωφοί και τυφλοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή