Ποιός; Πότε; Ποῦ ἔπιχείρησαν νὰ τὸν δολοφονήσουν;Μερικοί θερμόαιμοι (βλ. προηγούμενα σχόλια) μᾶλλον προτιμοῦν τὰ δὐο ἄκρα, δηλ. ἢ νὰ ἐπιδεικνύεται μακαρία ῥαστώνη ἤ νὰ πραγματοποιεῖται παῦσι μνημονεύσεως (τὴν ὁποία ταυτίζουν μὲ τὴν ἀποτείχισι). Ὁ Σιναΐτης ἡγούμενος καὶ ἐπίσκοπος δεἰχνει ἕναν δρόμο, τὸν χρυσοῦν κανόνα καὶ τὴν μέση ὁδό, ποὺ ἀκολουθεῖται ἀπὸ πολλούς χάριν τῆς ἑνότητος τῆς μίας Ἐκκλησίας καὶ χἀριν τῆς ἀποφυγῆς σχισμάτων: Τὴν ὁμολογία Ὀρθοδόξου Πίστεως καὶ μάλιστα ἐνυπογράφως (κάτι ποὺ δέν ἀπαιτεῖται διότι εἶναι αὐτονόητο γιὰ Χριστιανὸ Ὀρθόδοξο) καὶ τὴν ἐπιλογὴ νὰ μνημονεύει ὅτι: "ἀνήκω στὴν μία, τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, τῆς ὁποίας μέλη εἶναι οἱ ...(κληρικοί, λαϊκοί... δὲν ἀναφέρονται λόγῳ πλήθους) καὶ οἱ ἐπίσκοποι ...(δὲν ἀναφέρονται) καὶ ὁ πατριάρχης ἢ ὁ ἀρχιεπίσκοπος καὶ ἡ ἱερὰ Σύνοδος (ἀναφέρεται) καὶ οἱ Ὀρθόδοξοι Πατριάρχες (ἀναφέρονται ὅλοι ἢ ὄχι) διότι, μέσω τῆς μνημονεύσεως (ἀναφορᾶς) τῶν προσώπων, προσδιορίζονται οἱ τοπικὲς Ἐκκλησἰες οἱ ὁποῖες ἁπαρτίζουν τὴν μία Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία στὴν ὁποία ἀνήκουμε. Ὑπάρχουν ἄλλες ἐπιλογές; Άσφαλῶς. Σὲ μία ζωντανὴ Ἐκκλησία, ὅπου τὸ μέγα πλῆθος θὰ ἦταν συνειδητοποιημένο. Σήμερα ποὺ ἀκόμα καὶ μεταξὺ τῶν ἀποτειχισμένων ἡ πλειονοψηφία εἶναι ἀκατήχητη καὶ παρασύρεται ἀπὸ δυσειδαιμονίες, σήμερα ὅπου "τὸ μόνο μεμπτὸν θεωρεῖται ὁ πυρετός δηλαδὴ τὸ σύμπτωμα τῆς νόσου καὶ ὄχι τὸ αἴτιο τῆς νόσου ποὺ εἶναι τὰ παθογόνα μικρόβια καὶ ἡ ἀδυναμία παραγωγῆς ἀντισωμάτων ὑπὸ τοῦ ὀργανισμοῦ ὥστε νὰ τὰ ἐξουδετερώσῃ", ἡ τακτικὴ τῆς μὴ δημιουργίας σχισμάτων εἶναι ἂν ὄχι μονόδρομος, ὁπωσδήποτε ἡ συνετότερη λύσι παράλληλα μὲ τὴν ἀντιοικουμενιστικὴ ὁμολογία. Ἄν οἱ αἱρετίζοντες, ποὺ εἶναι μειοψηφία, ἀρχἰσουν νὰ μᾶς "ἀφορίζουν" (τοὺς λαϊκούς) ἢ νὰ μᾶς "καθαιροῦν" (τοὺς κληρικούς), τότε θὰ ἀποτειχιστοῦμε ἀναζητῶντας καὶ μνημονεύοντας ἕτερον ἐπίσκοπον, Όρθόδοξον. Ἂν ὅμως ὁ ἐπίσκοπός μας δὲν εἶναι οἰκουμενιστής, ὅπως ὁ συγκεκριμένος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, καὶ ἂν μᾶς δέχεται μὲ τὶς ἀπόψεις ποὺ ἐκφράζουμε, τότε γιατὶ νὰ μήν τὸν μνημονεύουμε; Προέχει ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἡ Ἑνότητα τοῦ λαοῦ, ἡ κατανόησις ὅτι ὅλοι οἱ ἐπίσκοποι εἶναι ἴσοι μεταξύ των, ὅτι δὲν ὑπάρχει πρῶτος, ἀρχηγός, ἀλάθητος στὴν μία Ἐκκλησία, τὴν Ὀρθόδοξη, ἡ κατήχηση, ἡ ἐπιστροφὴ στὴν Ἐκκλησία τῶν Πράξεων, στὸ Εὐαγγέλιο, ἡ ὀρθοπραξία, ἡ Ὀρθοδοξία.
Οσους στηριζουν την.οικουμενικη κινηση τους εχετε πει ανηθικους,τωρα τους λετε και δολοφονους??Ελεος!!!
Ποιός; Πότε; Ποῦ ἔπιχείρησαν νὰ τὸν δολοφονήσουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικοί θερμόαιμοι (βλ. προηγούμενα σχόλια) μᾶλλον προτιμοῦν τὰ δὐο ἄκρα, δηλ. ἢ νὰ ἐπιδεικνύεται μακαρία ῥαστώνη ἤ νὰ πραγματοποιεῖται παῦσι μνημονεύσεως (τὴν ὁποία ταυτίζουν μὲ τὴν ἀποτείχισι). Ὁ Σιναΐτης ἡγούμενος καὶ ἐπίσκοπος δεἰχνει ἕναν δρόμο, τὸν χρυσοῦν κανόνα καὶ τὴν μέση ὁδό, ποὺ ἀκολουθεῖται ἀπὸ πολλούς χάριν τῆς ἑνότητος τῆς μίας Ἐκκλησίας καὶ χἀριν τῆς ἀποφυγῆς σχισμάτων: Τὴν ὁμολογία Ὀρθοδόξου Πίστεως καὶ μάλιστα ἐνυπογράφως (κάτι ποὺ δέν ἀπαιτεῖται διότι εἶναι αὐτονόητο γιὰ Χριστιανὸ Ὀρθόδοξο) καὶ τὴν ἐπιλογὴ νὰ μνημονεύει ὅτι: "ἀνήκω στὴν μία, τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, τῆς ὁποίας μέλη εἶναι οἱ ...(κληρικοί, λαϊκοί... δὲν ἀναφέρονται λόγῳ πλήθους) καὶ οἱ ἐπίσκοποι ...(δὲν ἀναφέρονται) καὶ ὁ πατριάρχης ἢ ὁ ἀρχιεπίσκοπος καὶ ἡ ἱερὰ Σύνοδος (ἀναφέρεται) καὶ οἱ Ὀρθόδοξοι Πατριάρχες (ἀναφέρονται ὅλοι ἢ ὄχι) διότι, μέσω τῆς μνημονεύσεως (ἀναφορᾶς) τῶν προσώπων, προσδιορίζονται οἱ τοπικὲς Ἐκκλησἰες οἱ ὁποῖες ἁπαρτίζουν τὴν μία Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία στὴν ὁποία ἀνήκουμε.
Ὑπάρχουν ἄλλες ἐπιλογές; Άσφαλῶς. Σὲ μία ζωντανὴ Ἐκκλησία, ὅπου τὸ μέγα πλῆθος θὰ ἦταν συνειδητοποιημένο. Σήμερα ποὺ ἀκόμα καὶ μεταξὺ τῶν ἀποτειχισμένων ἡ πλειονοψηφία εἶναι ἀκατήχητη καὶ παρασύρεται ἀπὸ δυσειδαιμονίες, σήμερα ὅπου "τὸ μόνο μεμπτὸν θεωρεῖται ὁ πυρετός δηλαδὴ τὸ σύμπτωμα τῆς νόσου καὶ ὄχι τὸ αἴτιο τῆς νόσου ποὺ εἶναι τὰ παθογόνα μικρόβια καὶ ἡ ἀδυναμία παραγωγῆς ἀντισωμάτων ὑπὸ τοῦ ὀργανισμοῦ ὥστε νὰ τὰ ἐξουδετερώσῃ", ἡ τακτικὴ τῆς μὴ δημιουργίας σχισμάτων εἶναι ἂν ὄχι μονόδρομος, ὁπωσδήποτε ἡ συνετότερη λύσι παράλληλα μὲ τὴν ἀντιοικουμενιστικὴ ὁμολογία. Ἄν οἱ αἱρετίζοντες, ποὺ εἶναι μειοψηφία, ἀρχἰσουν νὰ μᾶς "ἀφορίζουν" (τοὺς λαϊκούς) ἢ νὰ μᾶς "καθαιροῦν" (τοὺς κληρικούς), τότε θὰ ἀποτειχιστοῦμε ἀναζητῶντας καὶ μνημονεύοντας ἕτερον ἐπίσκοπον, Όρθόδοξον. Ἂν ὅμως ὁ ἐπίσκοπός μας δὲν εἶναι οἰκουμενιστής, ὅπως ὁ συγκεκριμένος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, καὶ ἂν μᾶς δέχεται μὲ τὶς ἀπόψεις ποὺ ἐκφράζουμε, τότε γιατὶ νὰ μήν τὸν μνημονεύουμε;
Προέχει ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἡ Ἑνότητα τοῦ λαοῦ, ἡ κατανόησις ὅτι ὅλοι οἱ ἐπίσκοποι εἶναι ἴσοι μεταξύ των, ὅτι δὲν ὑπάρχει πρῶτος, ἀρχηγός, ἀλάθητος στὴν μία Ἐκκλησία, τὴν Ὀρθόδοξη, ἡ κατήχηση, ἡ ἐπιστροφὴ στὴν Ἐκκλησία τῶν Πράξεων, στὸ Εὐαγγέλιο, ἡ ὀρθοπραξία, ἡ Ὀρθοδοξία.
Οσους στηριζουν την.οικουμενικη κινηση τους εχετε πει ανηθικους,τωρα τους λετε και δολοφονους??Ελεος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή