Σελίδες

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013




 ΑΠΑΝΤΗΣΙ


    προς τον δικηγορο 

 κ. Χαραλαμπο Ανδραλη





Αγαπητε μου κ. Ανδραλη, χωρις προλογισμους, ερχομαι αμεσως στις απαντησεις τις οποιες επιθυμεις να σου δωσω:





1.   Κατ αρχας και εκ προοιμιου, οφειλω να δηλωσω και μαλιστα κατηγορηματικα, ότι δεν μετανοιωνω καθολου για τον ορο ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ.

Και τον εφευρον και τον υποστηριζω.

Πιστευω ότι οι ….χαρτοπολεμιστες, είναι υπολογιστες και υστεροβουλoι και ως εκ τουτου αναμφισβητητα Σιγονταροοικουμενιστες.

Θελετε να σας πω και τι άλλο πιστευω;

Πιστευω οτι είναι, δειλοι και ηττοπαθεις …οι Σιγονταροοικουμενιστες.

Και φοβουνται και σκεπτονται τις συνεπειες.

Τις οποιες συνεπειες.

Και αν μπορουσαμε να δικαιολογησουμε τους εγγαμους που κουβαλουν πισω τους το …τσουρμο των παιδιων τους, οι αγαμοι τι εχουν να φοβηθουν;

Υποτιθεται ότι αυτοι είναι …Καυσοκαλυβιτες.

Οι «γιγαντες της Ορθοδοξιας», τι εχουν να φοβηθουν;

Ώστε και οι «γιγαντες σας», φοβουνται;

Οι Γιγαντες όμως της Ιστοριας, ήταν σταθεροι και αμετακινητοι, στην αληθεια.

Αρνουνταν κάθε επικοινωνια με τους Αιρετικους.

Αυτοθυσιαζονταν για την αληθεια.

Πολεμουσαν ατρομητα και τους Αιρετικους και τους Φιλαιρετικους και τις Αιρεσεις τους.

Και δεχονταν ολες τις συνεπειες.

Διωξεις, διωγμους, καθαιρεσεις, αφορισμους, φυλακισεις, εξοριες.

Οι σημερινοι…Σιγονταροοικουμενιστες, σημερα το ετος 2013, ποιον κυριο υπηρετουν;

Δεν  οφειλουν να υπερασπισθουν την Ορθοδοξη Πιστι και αφοβοι να την Ομολογησουν; 

Γιατι φοβουνται τον Αρχιτρομοκρατη Αρχιαιρεσιαρχη του Φαναριου;

Οι δειλοι, αγαπητε κ. Ανδραλη, θα μπουν πρωτοι στην Κολασι.

Αυτο μας λεει η Αποκαλυψι (21,8), γιατι εξ αιτιας τους, χανονται οι μαχες της Εκκλησιας.





2. Κατηγορεις τον ασκητη των Τεμπων, ερημιτη π. Ευθυμιο Τρικαμηνα ως … «Παραπλανητικο»!!!

Eισαι σκληρος και αυθαιρετος, νεαρε, κ. Ανδραλη.



Και εσυ σαν δικηγορος, θαπρεπε νασαι σαφεστερος και θετικοτερος και ευγενεστερος και στα λογια σου και στις αναφορες σου.

Ποιοι είναι αυτοι οι Αγιοι Πατερες, που δεν συμφωνουν με την υποχρεωτικοτητα της Αποτειχισης;

Μπορεις να μας τους αναφερεις ονομαστικα και να παραθεσεις και τα κειμενα τους, για να δουμε τι ακριβως λενε;.

Ώστε ο ορος του π. Ευθυμιου, «η διαχρονικη συμφωνια των πολλων Πατερων», είναι παραπλανητικος;

Μα δεν γνωριζεις οτι η συμφωνια των Πατερων, «η consensous patrum”, εκφραζει την παγιωμενη αποψι της Ορθοδοξιας, αφου είναι η θελησι της Τριαδικης Θεοτητας;

Πως, λοιπον, εσυ αμφισβητεις αυτην την σταθερη και διαχρονικη ομοφωνια της Εκκλησιας;









3. Τι σχεσι εχει με τους Αποτειχισμενους το κειμενο του π. Παπαδακη;

Γιατι το παραθετεις;

Αυτο αφορα τους Παλαιοημερολογητες και όχι εμας τους Αποτειχισμενους...

Εμας, με την παραθεσι τους, τι θελεις να μας πης και να μας αποδωσης;

Και τα στοιχεια που παραθετει ο π. Παπαδακης, πιστευεις οτι είναι αυθεντικα ιστορικα γεγονοτα;

Αληθεια;

Mε τα, ανακριβη και τα παρερμηνευμενα στοιχεια, που παραθετει;

Διαβασε ποια είναι η πραγματικη και η αληθινη παραθεσι των ιστορικων γεγονοτων με τις αναλογες παραπομπες, που παραθετει ο ασκητης των Τεμπων, ελεγξε καλα από τις πηγες, αν εχεις αυτην την δυνατοτητα, και βγαλε κατοπιν τα συμπερασματα σου.

Μην βιαζεσαι να αποδεχεσαι, το κάθε τι που διαβαζεις.








4. Ποιες είναι οι κινησεις τακτικης, όπως τις λες, του Αγιου Μαρκου του Ευγενικου;

Μηπως η αποδοκιμασια του, της Αιρεσεως του Παπισμου;

Μηπως ο πραγματικος αποτροπιασμος του, προς τους «ορθοδοξους» Λατινοφρονες, από τους οποιους ΑΜΕΣΩΣ αποτειχισθηκε και δεν ηθελε καμμια σχεσι μαζι τους, ουτε και μετα θανατον;

Ουτε και μνημοσυνα να τον κανουν;

Που βλεπεις εδώ ….κινησεις τακτικης;

Τι θα πη ….κινησεις τακτικης;

Αστοχες τελειως οι εκφρασεις σου, κ. Ανδραλη.

Οι Αγιοι Πατερες, πλην της ευθειας οδου, δεν επελεγαν αλλες οδους και αλλες παροδους, ουτε και αλλες …τακτικες.

Ηταν σαφεστατοι και ευθυτενεις, αληθεστατοι και αγονατιστοι.








5. Και βεβαιοτατα μας υπολογιζουν και εμας τους κοσμικους και ιδιαιτερα τους ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ οι Αιρετικοι του Φαναριου, αυτοι κυριως που τροχιοδρομουν ολες τις διπλωματικες κινησεις τους και τις κινησεις της ….τακτικης τους!!!

Ξεχνας, την επιστολη του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου προς τον Ιερωνυμο, και την απαιτησι του να καρατομηθουν ολοι οι Αντιοικουμενιστες;

Εκεινος δεν ξεχωρισε, ποιους εννοει.

Κι όμως εσυ πιστευεις, ότι εννοει και υπολογιζει μονο τους …χαρτοπολεμιστες ….Σιγονταροοικουμενιστες.

Μα αυτοι είναι ακινδυνοι, αφου αρκουνται στα μεγαλο- σινδονο-χαρτο…επιφωνηματα!!!

Μηπως, λοιπον,  κανεις λαθος;

Ξεχνας αυτά που γραφει στην επιστολη του προς τον Ιερωνυμο, ότι θελει μετα από την τιμωρια τους από την Εκκλησια της Ελλαδος και ο ιδιος, να τους περαση από ….καρμανιολα πανορθοδοξη;

Στην γελοια και κωμικη «μειζονα και υπερτελη συνοδο», ποιους … «αφορισε»;

Τιποτα κληρικους;

΄Η έναν τολμηρο και ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ Θεολογο, που τους ηλεγχε για τις αιρεσεις τους και τους ….ενοχλουσε για τις παραβασεις και τις παρανομιες τους;

Και μονο η ιστοσελιδα μας, κ. Ανδραλη, εχει από την Πολι και επι καθημερινης βασεως, περι τους 9-10 επισκεπτες.

Οπως εκεινοι μας παρακολουθουν, ετσι και εμεις τους παρακολουθουμε.

Πιστευεις ότι μας παρακολουθουν τα εναπομειναντα στην Πολι 2500 γεροντια ή οι νεαροι αυλικοι ρασοφοροι του Φαναριου, η «αυλη του Φαναριου», όπως αυτοαποκαλειται, κατ’ εντολην του Αρχιαιρεσιαρχου του Φαναριου;






6. Για την αιρεσι του …Ονοματοκρυπτισμου, γραφεις ότι ο Ναυπακτου κατεδειξε δημοσια τις κακοδοξιες του Περγαμου...κλπ

Ώστε αυτή είναι η πρακτικη στην Εκκλησια, να ελεγχεται μονο καποιος δημοσια δια των ιστοσελιδων και μαλιστα όταν αυτος είναι εδώ και πολλα χρονια, ο ιθυνων νους, ολων των κακων των συμβαινοντων στην Ορθοδοξια;

Δεν ωφειλε ο μητροπολιτης Ναυπακτου, να καταγγειλη επισημα σε συνοδο, τον Ιωαννη Ζηζιουλα, ως αιρετικο;

Είναι επισημες καταγγελιες οι δημοσιογραφικες του …φιγουρες, στις οποιες αρεσκεται ιδιαιτερα;


Αλλα εδώ υπαρχει και ένα ΜΕΙΖΟΝ ΖΗΤΗΜΑ.

Καταγγελει, για πρωτη φορα και υστερα από χρονια τον Ιωαννη Ζηζιουλα ως αιρετικο, για ένα θεολογικο ζητημα και τον Αιρετικοτατο προϊσταμενο του Ζηζιουλα, Αιρετικο πατριαρχη Βαρθολομαιο, διατηρει στο απυροβλητο.

Με ποια λογικη;

Και ποιος είναι ο μεγαλυτερος ενοχος;

Ο πατηρ ή ο υιος;

Καταγγελει τον υιο και τον πατερα, τον ΗΘΙΚΟ ΑΥΤΟΥΡΓΟ, τον αποσιωπα και τον καλυπτει ΠΛΗΡΩΣ.

Και όχι μονον, αλλα και τον εγκωμιαζει και τον καλει στη μητροπολι του, για να ευλογο-αλο-γιση το ποιμνιο του;

Πως θα το χαρακτηριζαν αυτό οι Αγιοι Πατερες;

Οι πραγματικοι ΓΙΓΑΝΤΕΣ;

Πως θα το χαρακτηριζε αυτό, ενας τριτος και αντικειμενικος ιστορικος παρατηρητης;

Όχι ως …σχιζοφρενη τακτικη;

Τι κινησεις παρανοϊκης τακτικης είναι αυτές, κ. Ανδραλη;

Αυτό ακριβως λεγεται και ονομαζεται …αιρεσι του Ονοματοκρυπτισμου.

Να μην ονοματιζει εσκεμμενα και να αποκρυπτει ο μητροπολιτης Ναυπακτου  το ονομα του κυριως και ιδιαιτερως ενοχου, που δεν είναι άλλος από τον βετερανο Αρχιοικουμενιστη και Λατινοφρονα, τον Αρχιτσελιγγα του Βοσπορου.

Αυτό το απλο, πως και δεν το κατανοεις;

Μηπως φταιει η προσωπολατρεια σου, προς το προσωπο του μητροπολιτη Ναυπακτου;

Για σενα, έναν χριστιανο δικηγορο, δεν ισχυει το, «φιλτατος μεν Πλατων, φιλτατη δε η αληθεια»;

Ενώ, σε μια περιοδο που ο Ορθοδοξος κληρος και ο πιστος λαος, είναι οργισμενος και αναστατωμενος, με τις συνεχεις, εκπεφρασμενες και διακηρυττομενες, δημοσια και γυμνη τη κεφαλη αιρεσεις, του πρωτου τη …αταξια, πατριαρχου Βαρθολομαιου, ο μητροπ. Ναυπακτου, τον καλει στη Ναυπακτο και τον υποδεχεται με μπαντες και κωδωνοκρουσιες και τον εγκωμιαζει μεχρις εβδομου ουρανου και επιτρεπει στον κοσμικοφρονα λαο, τον καρναβαλολαο του 1%,  να τον ραίνει με ανθη.

Ποιον;

Εναν Αρχιαιρεσιαρχη, που διακηρυττει στεντορεια τη φωνη και καθ’ υποτροπην, φοβερες αιρεσεις και πρωτοφανη αιρετικα ρηματα και αιρετικες πεποιθησεις.

Και μονον αυτό;

Για την οργανωμενη αυτή ελευσι του Αρχιαιρεσιαρχου από την Ναυπακτο, αναρτησε στους τοιχους των ναων, …μαρμαρινες πινακιδες!!!

Ολα αυτά, θαθελα να ακουσω, πως τα χαρακτηριζεις εσυ, κ. Ανδραλη;









7. Και συνεχιζεις να γραφεις: Αλλά δεν θέλετε κ. Τσολογιάννη να τον αφήσετε ήσυχο να ασχοληθεί με τα της Ορθοδοξίας…

Επειδη ασχοληθηκαμε, λοιπον, με αυτές τις ασχημιες του και με άλλες πολλες ανεπιτρεπτες πραξεις του, με κατηγορειτε ότι ΕΓΩ δεν τον αφηνω, να ….υπεριπταται των νεφελων του Ουρανου και να μιλαει για «οσα οφθαλμος, ουκ οιδε και ους, ουκ ηκουσε»;

Η λογικη σας, κ. Ανδραλη, με όλα αυτά που με κατηγορειτε, μπορει να θεωρηθη φυσιολογικη ή τραγελαφικη;







8. Για τους γεροντες γραφεις ότι «όλοι φοβούμενοι το ανεπανόρθωτο σχίσμα, απέφυγαν τις αποτειχίσεις».

Νομιζω ότι επαναλαμβανεις και παλι το ιδιο λαθος.

Και μαλιστα, λιγο ή πολύ, προκλητικα.

Πιστευεις δηλαδη ότι οι Αποτειχισεις, οι προβλεπομενες από τους Ιερους Κανονες, είναι …ανεπανορθωτα σχισματα;

Διευκρινεισε το αυτό, για να μην το εκλαβουμε ως προκλησι.








9. Γιατι σπευδεις και γραφεις για τις βεβαιες για σενα, αποφασεις των γνωστων γεροντων;

Και πως το γραφεις:

«Γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι γέροντες δεν θα είχαν αποτειχισθεί ούτε και σήμερα. Και αυτό δεν θα τους το συγχωρήσετε ποτέ».

Κατ’ αρχας, αυτό το κειμενο του π. Παϊσιου που παραθετεις, τι σχεσι εχει με τους Αποτειχισμενους;

Μιλανε πουθενα οι Γεροντες, για την Αποτειχισι;

΄Η αναφερονται ολοι τους, στις ταξεις των Παλαιοημερολογιτων;

Εσυ πιστευεις ότι ο π. Παϊσιος θα εγραφε κατι ποτε εναντιον της προβλεπομενης από τους Ιερους Κανονες ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ;

Και θα καταφερονταν εναντιον της;

Είναι φανερο ότι η αφεντια σου, ταυτιζει τα λεγομενα του αξιοσεβαστου γεροντα με την Αποτειχισι.

Και εδώ είναι ένα ακομα λαθος σου, από τα πολλα.

Εμεις παντως οι Αποτειχισμενοι αγωνιζομεθα όχι απλα κοντα στην Μητερα μας Εκκλησια, αλλα μεσα από την Μητερα μας Εκκλησια.

Και φοβαμαι, ότι μονον οι Αποτειχισμενοι, είναι οι ΓΝΗΣΙΟΙ και όχι οι κιβδηλοι, ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ της Εκκλησιας.

Αν, λοιπον, αυτό το απλο, δεν το κατανοεις, είναι προβλημα σου, κ. Ανδραλη.






10. Πιο κατω απευθυνομενος σε μενα μου γραφεις: «Θα παρακαλούσα, τον κ. Τσολογιαννη, να μη βγάζει έωλα συμπεράσματα που καταλήγουν σε βεβαιότητες, γιατί τότε υποπίπτει και στο βαρύτατο αμάρτημα της συκοφαντίας».

Εδώ δεν σε κατανοω καθολου.

Και περιμενω τις διευκρινισεις σου.

Ποια είναι τα εωλα συμπερασματα μου, που καταληγουν σε βεβαιοτητες και σε συκοφαντιες;

Εγω εμαθα και διδαχθηκα, παντου και παντοτε, να λαλω, ευθεως και ευθαρσως, τον λογο της Αληθειας.

Που βλεπεις τα αντιθετα;

Περιμενω να τα ακουσω.







11. Τελος, οσον αφορα την φρασεολογια μου, με κατηγορεις, εσυ ενας δικηγορος, ως αντιθετο προς το ηθος των Πατερων και την φρασεολογια των Πατερων.

Και σε ρωτω, οι λεξεις του «Γιγαντα σου», π. Θεοδ. Ζηση, «Αιρεσι του Ονοματοκρυπτισμου», είναι Πατερικη;

Γιατι, λοιπον, εχει το δικαιωμα ο π. Ζησης να εφευρισκει δικους του ορους που παρουσιαζουν ευκρινεστατα τις πραξεις των εκκλησιαστικων ανθρωπων και αυτό το δικαιωμα, δεν το εχω εγω;

Και εκεινον γιατι δεν τον ελεγχεις;

Γιατι είναι «γιγαντας»;


Ξερεις, αγαπητε μου κ. Ανδραλη, πως ομιλουσαν και πως εγραφαν οι Αγιοι Πατερες εναντιον των Αιρεσεων, αλλα και εναντιον των Αιρετικων;

Οι χοιροι, αγαπητε μου, κ. Ανδραλη δεν θελουν γλωσσα ευγενικη.

Θελουν αποτομια.


Ακουσε, λοιπον:


Ο Κυριος ονομαζε τους Φαρισαιους, Αιρετικους της εποχης Του, υποκριτας, οφεις, εχιδνας(οχιες), μωρους, τυφλους, φονεις, πατροκτονους, θεοκτονους, αρπαγας.


Ο αποστολος Παυλος χαρακτηριζε τους αιρετικους, λυκους βαρεις, και τα εργα τους αισχρα και κρυφα και αισχροκερδη.


Ο απ. Πετρος ονομαζει τους Νικολαϊτες, σπιλους, μωμους, ψευστας, μοιχους, αλογα ζωα, καταρας τεκνα.


Το συνοδικον της Ορθοδοξιας - δεν το διαβασες ποτε στην ζωη σου κ. Ανδραλη - ονομαζει τους παντοιους αιρετικους, φαυλιστας, τολμητας, θρασεις, δειλους, πεφευγοτας, φαντασιαστας, κενολογους, χριστομαχους, αποστατας, σεσηποτας, ανιερους, οδηγους απωλειας, προξενους κακων, δυσσεβεις, διεστραμμενους, λογομαχους, κατηραμενους, κιβδηλους, αφρονας, ψευδομαχους, φρενοβλαβεις, παραφρονας, δειλαιους, αυθαδεις, βδεληρους, λυσσωντας.


Ο Μεγας Φωτιος ονομαζει τον Μακεδονιο φρενοβλαβη, την μανιαν εκμενηνοτα. Τον Νεστοριο δυσσεβη και την κακοδοξια του θεοστυγη δεισιδαιμονιαν. Τους μονοφυσιτας τους χαρακτηριζει αλαστορας και τους οπαδους τους συμμοριαν.


Ο Δοσιθεος πατριαρχης Κωνσταντινουπολεως, λεει για τους Παπικους, ότι είναι διεφθαρμενοι εκ της του πονηρου διδασκαλιας, νοσον λοιμικη, κλπ


Κυριε Ανδραλη εχω και σωρεια αλλων Πατερων, μηπως θελεις να συνεχισω την παραθεσι τους, για να δης το απεναντι των Αιρετικων και των Αιρεσεων ΗΘΟΣ των Πατερων;

Συ λοιπον, δικηγορε κ. Ανδραλη, γινεσαι και εμφανιζεσαι ευγενεστερος των Πατερων;

Και εχεις αυτό το δικαιωμα;

Δεν μπορεις να θελεις να εισαι εσυ, τιμιωτερος και κοσμιωτερος, από τους Πατερες.

Εκεινοι και αγαπη ειχαν και την αληθεια ελεγαν.

Εμεις λοιπον προσπαθουμε να  τους μιμουμεθα, κατά το «ΜΙΜΗΤΑΙ ΜΟΥ, γινεσθε», του Παυλου και κατά το φρονημα και κατά το ηθος τους και κατά την φρασεολογια τους.




Κυριε Ανδραλη.

Νασαι καθετος, όχι μονον κατά των Κανιβαλικων Μεταμοσχευσεων, όπως σε παρακολουθησαμε, αλλα και κατά της Θρασυτατης Παναιρεσης του Οικουμενισμου, αλλα και κατά των ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ, που …αερα δερουν !!!!



12 σχόλια:

  1. ΕΥΓΕ, ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΛΑΛΙΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΘΕΟΦΩΤΙΣΤΟ.
    ΕΥΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΜΟΣΕΩΣ ΣΟΥ ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΚΡΙΤΟΥ, ΟΝ ΕΠΙ ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ!!!
    Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΚΕΠΑΖΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΝΗ.
    ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΝ ΤΕΚΝΟΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ.
    ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗΣ ΠΟΤΕ.ΜΗ ΔΕΙΛΙΑΣΗ ΠΡΟ ΟΥΔΕΝΟΣ.

    ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΙΟΥΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΑΣ,ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΜΟΝΟΣ.
    ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΟΜΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΩΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΗΣ ΜΕΛΟΣ ΚΑ'ΓΩ ΕΙΜΙ,ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ, 27-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2000.
    ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΙΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΩΓΜΟΥ ΕΝ ΤΩ ΣΩΜΑΤΙ ΜΟΥ,ΜΕΧΡΙ ΦΥΛΑΚΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΑΣΕΩΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΝ,<>, ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ,ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΚΛΗΣΕΩΣ ΜΟΥ,ΚΑΘΗΡΕΘΗΝ ΤΗΣ ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ,ΟΤΑΝ ΥΠΕΒΑΛΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΙΝ,ΔΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ ΜΟΥ,ΔΙΟΤΙ ΜΟΥ ΕΖΗΤΗΘΗ
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΠΕΤΡΟΝ,
    ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΩ ΤΑ ΑΧΡΑΝΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΑΣ.
    ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΟΝ Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΟΥ,ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ καὶΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΗΜΩΝ.
    ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ, ΜΕ ΤΟ << ΔΙ'ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΗΜΩΝ >>.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ,ΚΑΙ ΘΕΟΕΜΠΑΙΞΙΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
    ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΗ, ΔΙΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΙΜΝΙΟΝ,ΔΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ!!!!! ΟΙ ΕΜΠΕΣΟΝΤΕΣ ΗΔΗ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΣΤΗ, ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΘΡΟΝΗΣΙΝ ΤΟΥ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ.ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΩ ΠΑΠΑΝ ΔΙΟΤΙ,Ο ΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ.ΟΧΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΣ, ΟΥΤΕ ΥΟΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΠΑΠΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ ΤΟΥ 1054.
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΑΙ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ,<>
    ΚΑΙ ΤΟΠΥ ΤΙΤΛΟΥ <>. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΠΑΡΕΔΟΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ Α΄.ην ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΝ ΣΥΝΟΔΟΝ.ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΙΛΕΥΤΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΑΓΟΡΕΥΣΕΩΝ ΤΟΥΤΩΝ.
    ΟΜΟΙΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ, ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ,
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΑΙ, ΚΑΙ ΛΥΚΟΙ ΒΑΡΕΙΣ ΜΗ ΦΙΔΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ
    ΠΟΙΜΝΙΟΥ.ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΒΛΕΠΟΜΕΝ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ,ΒΛΕΠΟΜΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΑΣ.ΒΛΕΠΟΜΕΝ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ, ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΜΕΘΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΙΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΒΟΘΥΝΟΝ.

    << ΜΕΘ ΗΜΩΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΝΩΤΕ ΛΥΚΟΙ ΚΑΙ ΗΤΤΑΣΘΕ,
    ΟΤΙ ΜΕΘ ΗΜΩΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ>>.

    † πρωτοπρεσβυτερος
    π.Π.† ΙΗCΟΥC ΧΡΙCΤΟC ΝΙΚΑ †

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαυμάσια η απάντησή σας κ. Οδυσσέα στον δικηγόρο του Πειραιά.
    Πήρε την απαάντηση που του έπρεπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οδυσσέα είναι απόλυτα καταννοητή η οργή σου, αλλά συγκρατήσου έστω και αδίκως κατηγορούμενος, τί περίμενες να σου πούν μπράβο και εύγε οι συνήγοροι, όσων οι λόγοι καταγγέλουν τους Οικουμενιστές απροσώπως , αλλά οι πράξεις συνιστούν υπακοή στους πρωτεργάτες του Οικουμενισμού, για να επαληθεύεται το περιβόητον ρητό " άλλο τι λέμε και άλλο τι κάνουμε". Αναρωτιέσαι γιατί σε μπλέκουν με τους Παλαιοημερολογίτες, μα γι αυτούς είσαι ακριβώς το ίδιο και τους Παλαιοημερολογίτες γι αυτό τους μισούν, γιατί είναι Αποτειχισμένοι. Δεν τους πειράζει το να ακολουθούν το Παλαιό ημερολόγιο, άλλωστε αυτό συμβαίνει στα δύο τρίτα των Ορθοδόξων, τους πειράζει το ότι είναι Αποτειχισμένοι αυτό είναι η " αμαρτία" τους και εσύ Οδυσσέα έκανες ακριβώς το ίδιο, γι αυτό γι αυτούς είσαι ακριβώς το ίδιο και μη διαμαρτύσεσαι. Άλλωστε κάπως έτσι έγινε και με τους Παλαιοημερολογίτες από τους όμοιους των σημερινών συνηγόρων των φίλων των καινοτόμων, όταν το 1926 δύο χρόνια μετα το 1924 άρχισαν οι διωγμοί με λόγους και έργα έναντίον των τότε Αποτειχισμένων αφού είχαν γίνει επικίνδυνοι για το Εκκλησιαστικό κατεστημένο της εποχής εκείνης. Ως φαίνεται και σείς τώρα αρχίσατε να γίνεσθε επικίνδυνοι για κάποιους και άρχισε και η δική σας πνευματική εξόντωση. Μόνο που αρκετοί από τους τότε Ομολόγητές παρασύρθηκαν απο οργή και απέδωσαν, τουλάχιστον στα λόγια, τα ίδια με τους διώκτες τους. Καλά είναι να μην επαναλάβετε και σείς σήμερα το ίδιο λάθος, είσθε παλληκάρια του Χριστού και με την ομολογία σας δεχθήκατε από μόνοι σας να μετέχετε στον Σταυρό του Κυρίου. Όσο για τους κατηγόρους σας ξέρουμε πλέον καλά τι πρεσβεύουν και πώς σκέπτονται, είναι γνήσια τέκνα των πατέρων τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προφανώς ο κ. Ανδράλης δεν έχει καταλάβει το ορθόδοξο πνεύμα τών Αγίων Πατέρων τής Εκκλησίας μας. Οι Άγιοι Πατέρες δεν είχαν κανένα φόβο να αποτειχισθούν. Έχουμε πολλά παραδείγματα. Ελπίζω ο κ. Ανδράλης να μην εκδόση κανένα βιβλίο εις το οποίο προβάλλει αυτό το αυθαίρετο συμπέρασμα, διότι όχι μόνο θα εκτεθεί, αλλά και θα παρασύρει ψυχές στην πλάνη του. Το ίδιο ισχύει και για τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ αν δίνει την ευλογία του για την έκδοση ενός τέτοιου βιβλίου.

    Όσον αφορα την στάση τοῦ π. Παïσίου για την διακοπή μνημοσύνου (Αποτείχιση), σας παραπέμπω στο βιβλίο ΚΕΙΜΕΝΑ-ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Γέροντος Παïσίου τοῦ Αγιορείτου 1924-1994, όπου στις παραπομπές κάτω από την επιστολή του π. Παïσίου προς τον π. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, θα δείτε λεπτομερώς (στην 8η παραπομπή) τί λέγει για τους Ιερούς Κανόνες ΛΑ’ Αποστολικός και ΙΕ’ Πρωτοδευτέρας, ότι συμφωνούσε με την διακοπή μνημοσύνου του Αθηναγόρα αλλά όχι με την διακοπή μνημοσύνου του Δημητρίου και για ποιούς λόγους. Θέτει ξεκάθαρες προϋποθέσεις. Ούτε φόβο ούτε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το παιδαρέλι είναι ο Άνδραλης που μας μιλάει για την στάση των πατέρων? Δεν ντρέπεται να πίανει στο στόμα του Γέροντες που έχουν Άγιο βίο και εξηγούν θαυμάσια τους Πατέρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΒΛΑΚΑ! ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΕΟΣ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΔΙΕΠΡΕΠΕ! ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΕΣ ΤΑ, ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ!

      Διαγραφή
  6. Αν η Αποτείχιση είναι υποχρεωτική στην παρούσα κατάσταση, όπως διατείνεστε, πώς εξηγείται το γεγονός ότι αγιασμένοι κληρικοί και μοναχοί και λαϊκοί, ζώντες και κεκοιμημένοι, πολλοί κοσμημένοι με διορατικό και προφητικό χάρισμα, δεν αποτειχίζονται, ούτε ζητούν από τα πνευματικά τους παιδιά να αποτειχιστούν, αλλά μάλλον τους απαγορεύουν να το κάνουν; Όλοι αυτοί είναι πλανεμένοι;
    Να αναφέρω μερικά ονόματα αγίων μορφών του 20ού αιώνα που ήταν αντίθετοι στον οικουμενισμό (όπως είναι αυτονόητο για κάθε πραγματικό Ορθόδοξο) και παρ' όλα αυτά παρέμειναν σε κοινωνία με το Φανάρι:
    Γέροντες Φιλόθεος Ζερβάκος, Σωφρόνιος του Έσσεξ, Παϊσιος, Πορφύριος, Εφραίμ Κατουνακιώτης, Ιάκωβος Τσαλίκης, Τιμόθεος Τζαννής, Αμβρόσιος Λάζαρης, Γαβριήλ του Φλαμουρίου, γερὀντισσα Μακρίνα της Πορταριάς, γερόντισσα Μακαρία του Αγίου Εφραίμ, πατήρ Νικόλαος Πέττας...
    Αναφέρομαι σε μερικούς μόνο σημειοφόρους και αγίους ανθρώπους που ήδη βρίσκονται στους ουρανούς....Δεν αναφέρομαι σε ζώντες...
    Δεν έχετε σκεφτεί ότι η προβολή της αποτείχισης ως μόνης οδού προς εκκλησιαστικότητα, άρα προς σωτηρία, ενέχει πλάνη;
    Ιωάννης Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι Γέροντες που αναφέρεσθε , όπως και άλλοι σαν αυτούς ,δεν πολεμούσαν την Ορθόδοξη Αποτείχιση, αλλά ήταν επιφυλακτικοί έναντι κάποιων υπερβολών ορισμένων Αποτειχισμένων Ζηλωτών στην εποχή τους, γι αυτό δεν βιάζονταν στις αποφάσεις τους και τις αντιδράσεις τους. Άλλωστε αρκετοί από τους γνωστούς Γέροντες υπήρξαν και οι ίδιοι Ζηλωτές και Αποτειχισμένοι για κάποια περίοδο της ζωής τους, τότε άραγε ήταν πλανεμένοι, παρόλλο που είχαν τα χαρίσματα που σείς λέτε, καθώς και άλλοι, ότι είχαν; Επίσης το θέμα της Αποτείχισης και της έμπρακτης αντίδρασης τους, τους απασχολούσε συνειδησιακά, πολλούς από αυτούς μέχρι την κοίμησή τους και υπάρχουν μαρτυρίες για κάτι τέτοιο. Παράλληλα δεν πρέπει να μας διαφεύγει, ότι και στο Ζηλωτικό στρατόπεδο εμφανίσθηκαν Αγιασμένες μορφές είτε θέλετε είτε δεν θέλετε να το παραδεχθείτε. Υπήρξαν και εκεί Άγιοι Γέροντες , Επίσκοποι, Κληρικοί, Μοναχοί και λαϊκοί που δεν τράβηξαν τά άκρα και θυσιάσθηκαν για την Ορθόδοξη Εκκλησία, αυτούς μονίμως τους παραθεωρείτε. Το ποιός από αυτούς έπραξε το ορθότερον, είτε τους μεν είτε τους δε, θα αποφανθεί η Ορθόδοξη Εκκλησία μας, εάν αυτό χρεριάζεται, όταν θα παρέλθει η Αίρεση του Οικουμενισμού,οπότε θα αποδοθούν οι έπαινοι στους πρωτεργάτες των Ορθοδόξων και οι τιμωρίες στους πρωτεργάτες και θεληματικούς και εν πλήρη συνειδήσει ακολούθους της Αιρέσεως. Η στάση των γνωστών Γερόντων δεν αλλάζει τα Πατερικά δεδομένα, που αποτυπώθηκαν στους γνωστούς Ιερούς Κανόνες και στην διαχρονική πράξη της Εκκλησίας μας, ούτε βέβαια οι ίδιοι υποστήριξαν κάτι τέτοιο. Οι περισσότεροι από αυτούς μάλλον σιωπούσαν παρακολουθώντας τα γεγονότα και δεν έκαναν αυτό που κάνουν οι σύγχρονοι Αντιοικουμενιστές του "γλυκού νερού" να κατηγορούν ως πλανεμένους τους αδελφούς τους, επειδή απλά κάνουν το καθήκον τους και Αποτειχίζονται, ιδιαίτερα σήμερα που τα πράγματα είναι ξεκάθαρα στο τί συμβαίνει και πού πάει το ζήτημα. Αποτείχιση χωρίς ακρότητες ναί, Αποτείχιση χωρίς υπερβολές ναί, Αποτείχιση χωρίς θεολογικούς ακροβατισμούς ναί, απραξία, και άλλα λέμε και άλλα κάνουμε όχι, διότι αυτό πού τελικά οδηγεί άραγε είναι δύσκολο να το αντιληφθούμε; Αυτά για να τελειώνει το γνωστό επιχείρημα περί Γερόντων ,που σκοπό έχει να μπλοκάρει την οποιαδήποτε αντίδραση των ευσεβών. Αντίδραση πρέπει να υπάρξει, αλλά τα όποια λάθη των Αποτειχισμένων, είτε του παρελθόντος, είτε του παρόντος πρέπει να διωρθώνονται με αληθινά Χριστιανική ταπείνωση, μη ξεχνώντας ποτέ, ότι η ομολογία έχει πάντα κόστος είναι στην ουσία εκούσια Σταύρωση,μετοχή στην Σταύρωση του Χριστού μας και όχι ευκαιρία για την ικανοποίηση του εγωϊσμού μας. Οι Αποτειχισμένοι ,τα παλληκάρια αυτά του Χριστού μας πρέπει να είναι διπλά και τριπλά προσεκτικοί, τί λέγουν , τί πράττουν , πως συμπεριφέρονται ακόμη και σε όσους τους αδικούν, εάν αληθινά επιθυμούν να ωφελήσουν τους αδελφούς τους και την Εκκλησία μας για Την Οποία Θεοφιλώς επαναστάτησαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Γέροντας Παΐσιος ακολούθησε τούς αποτειχισθέντας από τον Αθηναγόρα Αγιορείτας ιερομονάχους, δηλαδή αυτοί διέκοψαν το μνημόσυνο τοῦ Αθηναγόρα στην Θ. Λειτουργία (και ο π. Παΐσιος συμφωνούσε με αυτό). Αυτό σημαίνει Αποτείχιση. Είναι η εφαρμογή τοῦ ΙΕ’ Κανόνος τῆς Α και Β Συνόδου από κληρικούς ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ. Ο Κανών αυτός δεν αφορά τούς λαïκούς.

    Ο κληρικός όταν αποτειχίζεται, είτε είναι παπάς είτε είναι μητροπολίτης, δηλ. όταν διακόπτει το μνημόσυνο τοῦ αιρετίζοντα Επισκόπου ή Πατριάρχου στην Θ. Λειτουργία, δεν φεύγει από όλους τούς μητροπολίτες. Ο παπάς όταν εφαρμόζει αυτόν τον Κανόνα δεν φεύγει από την ενορία του και ο Μητροπολίτης δεν φεύγει από την Μητρόπολή του. Απλώς σταματάει να μνημονεύει τον αιρετίζοντα Επίσκοπο ή Πατριάρχη στήν Θ. Λειτουργία. Κατά τα άλλα συνεχίζει κανονικά να λειτουργεί (όπως έκανε π.χ. ο Μητρ. Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης πού διέκοψε το μνημόσυνο τοῦ Αθηναγόρα).

    Εδώ όμως υπάρχει μια ομάδα λαïκῶν πού όχι μόνο δηλώνει αυθαίρετα ότι εφαρμόζουν τον ΙΕ’ Κανόνα τῆς Α και Β Συνόδου, τῆς Αποτειχίσεως, αλλά επίσης, αυτή η ομάδα έφυγε από όλους τούς επισκόπους της Εκκλησίας, δηλ. και από τούς ορθοδόξους μη οικουμενιστάς επισκόπους. Δεν υπάρχει Ιερός Κανών πού το επιτρέπει αυτό. Το χειρότερο όμως είναι ότι αυτοί οι λαïκοί προτρέπουν στον καθένα μας δήθεν να «αποτειχισθούμε». Όλως αυθαιρέτως μάς λένε το εξής:

    «Σύμφωνα με τον ΙΕ’ Κανόνα τῆς Α και Β Συνόδου έχετε υποχρέωση να φύγετε από όλους τούς επισκόπους τῆς Επίσημης Εκκλησίας και έλα μαζί με εμάς.» Αυτό είναι κάτι πολύ χειρότερο από μία πλάνη.

    Τέλος, ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης ερμηνεύει τον ΙΕ’ Κανόνα τῆς ΑΒ Συνόδου ως δυνητικό (και όχι ως υποχρεωτικό). Αυτή η ερμηνεία δεν άρεσε στούς δήθεν «αποτειχισθέντες» και γι’ αυτό δεν την ανέφεραν στην «δήλωση αποτειχίσεώς» των. Επέλεξαν αντί του Αγίου Νικοδήμου τοῦ Αγιορείτου την ερμηνεία τοῦ Νικοδήμου Μίλας επειδή την ερμηνεύει ως «δικαίωμα άμα και χρέος». Όμως και εδώ πάλι είναι επιλεκτικοί. Επιλέγουν μόνο το τελευταίο κομμάτι τῆς ερμηνείας τοῦ Νικοδήμου Μίλας ενώ στο πρώτο κομμάτι τῆς ερμηνείας του λέγεται ξεκάθαρα ότι ο Κανών αυτός αφορά τούς κληρικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aγαπητέ ανώνυμε των 5.59 μ.μ. πέστε μας έναν - μόνον έναν επίσκοπο της Ελλαδικής Εκκλησίας που δεν έχει εκκλησιαστική επικοινωνία με την παναίρεση του Οικουμενισμού ώστε να σου πούμε να προστρέξεις σ'αυτόν. Δεν σου είπε κανείς από εμάς να έλθεις μαζί μας. Με τη στάση μας αυτή θελήσαμε να ακολουθήσουμε τους Αγ. Πατέρες και τη διδασκαλία της Αγ. Γραφής και της Ιεράς Παραδόσεως της Εκκλησίας μας που μας προτρέπουν να απομακρυνόμαστε από την αίρεση και τους αιρετικούς, ο καθένας εκεί που ανήκει. Διατρανώνουμε δι' αυτού του τρόπου, της απομακρύνσεώς μας δηλαδή από τους αιρετικούς επισκόπους, την αποστροφή μας προς την αίρεση και την προσκόλλησή μας στη γραμμή και τη διδασκαλία των Αγίων διαχρονικά. Εκεί σου λέμε να έλθεις. Αυτή τη γραμμή σου λέμε να ακολουθήσεις. Αν βρούμε ορθόδοξο Επίσκοπο που να μην μνημονεύει αιρετική σύνοδο τότε συμπορευόμαστε μαζί του. Αυτό κάναμε και με τον ομολογητή των ημερών μας Σεβ. Αρτέμιο. Εσύ αν αναπαύεσαι παρέμεινε μέσα στην επίσημη Εκκλησία (όπως λές) και έχε εκκλησιαστική κοινωνία με τους μνημονεύοντες τις αιρετικές κεφαλές του Οικουμενισμού. Τα νομικίστικα επιχειρήματά σου για το τί μας βολεύει και τι δεν μας βολεύει είναι για ορθολογιστές σαν εσένα. Αυτό που πράξαμε το πράξαμε κατά συνείδηση χωρίς να ελέγχουμε κανένα και χωρίς να αναγκάζουμε κανένα να ακολουθήσει το παράδειγμά μας. Έκαστος θα δώσει λόγο στο Θεό για την δική του στάση -ομολογία όταν του ζητηθεί. Αν εσύ ελέγχεσαι και θέλεις με τέτοια επιχειρήματα να δικαιολογήσεις την στάση σου είναι δικό σου πρόβλημα. Ούτε αυθαίρετα εφαρμόσαμε τον ΙΕ΄ Κανόνα, ούτε φύγαμε από τους Επισκόπους. Το μόνο που κάναμε είναι ότι προσπαθήσαμε να εξέλθουμε εκ μέσου αυτών, ώστε ακαθάρτου μή απτώμεθα με την ελπίδα ο Κύριος εισδέξηται ημάς. Καλή μετάνοια σε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από ότι βλέπω από την συνεχή εναλλαγή επιχειρημάτων των Αντιοικουμενιστών " του γλυκού νερού " εκεί κατά τον Πειραιά εδρευόντων, η ομολογιακή ομάδα του π. Ευθύμιου και του Σημάτη και των άλλων παλληκαριών στην καρδιά, ανδρών και γυναικών, τους έχει χαλάσει τον ύπνο και την ησυχία, για να μη ειπώ, ότι τους έχει τσουρουφλήσει το παράδειγμά τους, γιαυτό με κάθε τρόπο, είτε επώνυμο, είτε ανώνυμο, προσπαθούν να τους εμφανίσουν, άλλωτε ως δήθεν αιρετικούς και άλλωτε ως δήθεν πλανεμένους. Έλα όμως που αυτοί με τις απαντήσεις τους σας αποστομώνουν, σε κάθε καινούργιο επιχείρημα σας, ακολουθεί και μία καινούργια αποστομωτική απάντηση και αυτό γιατί έχουν μαζί τους τον Χριστό και την αλήθεια και ότι και αν λέτε και ότι και αν γράφετε καταλαβαίνουμε τα κίνητρά σας, φοβάσθε μήπως φανείται ελλειπής, τώρα που βρέθηκαν οι θαρραλέοι, ο εγωϊσμός σας αυτό δεν το ανέχεται. Πάρτε το απόφαση και σείς και οι δήθεν εχθροί σας, αλλά στην ουσία φίλοι σας Οικουμενιστές, την φωτιά αυτή της Πίστεως δεν την άναψαν ο π. Ευθύμιος, ο Σημάτης και οι λοιποί αδελφοί, αλλά ο Χριστός μας, που αγαπά Την Εκκλησία Του, ενώ σείς βάζετε πρώτα τον εαυτό σας. Επίσης σας τάραξε το γεγονός, ότι σε αυτούς που θεωρείτε σεις " ταραξίες " ήλθε βοηθός και πνευματικός σκεπαστής ένας αληθινά Ορθόδοξος Επίσκοπος ο Αρτέμιος. Και αυτό αντί να σας προβληματίσει, μήπως δεν είσθε επαρκείς στο καθήκον σας, σας έκανε ακόμη πιό επιθετικούς, αλλά μη φοβάσθε τίποτε δεν θα βγάλετε, ο Κύριός μας έχει ήδη οπλίσει τους ομολογητές Του με την διπλή Χάρι, που έχετε διαβάσει και σεις στα βιβλία , αλλά δεν πρόκειται ποτέ να αισθανθήτε, γιατί στην καρδιά σας πρώτα βάλατε τον εαυτούλη σας και μετά τον Χριστό μας. Σας τα γράφω αυτά εγώ ένας Ορθόδοξος Πιστός, που δεν είμαι πνευματικό παιδί του π. Ευθυμίου και μπορώ να βλέπω τα γεγονότα ως ψυχραιμότερος θεατής και ένα αδελφικά σας συμβουλεύω σαν πρεσβύτερος στην ηλικία από τους περισσότερούς σας : ΣΙΩΠΗΣΑΤΕ εδώ μιλάει η Χάρις του Θεού, εδώ γράφεται ιστορία, μη κατηγορείτε εκείνους που αποδείχθηκαν κατά πολύ ανώτεροί σας, αν θέλετε να κάνετε κάτι μιμηθείτε τους, εάν δεν μπορείτε σιωπήσατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ 9:20 δεν θέλεις ακόμα να καταλάβεις ότι το ψευδώνυμό σου θα έπρεπε να είναι ΑΠΟΜΑΚΡΙΣΜΕΝΟΣ αντί για ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ. Δεν είσαι αποτεισχισμένος για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είσαι ένας κληρικός πού εφάρμοσε τον 15ον Κανόνα τῆς ΑΒ’ Συνόδου, δηλαδή πού διέκοψε στην Θ. Λειτουργία το μνημόσυνο τοῦ αιρετίζοντος Επισκόπου ή Πατριάρχου. Είσαι ένας λαïκός πού σκανδαλίσθηκε από την παναίρεση τοῦ Οικουμενισμοῦ πού εισβάλλει στην Εκκλησία και απομακρύνθηκες επειδή «δεν υπάρχει ούτε ένας Επίσκοπος πού δεν έχει επικοινωνία με τον Οικουμενισμό», όπως λές εσύ.

    Επίσης αντιφάσκεις γιατί λές «…ούτε φύγαμε από τοῦς Επισκόπους.» Εάν δεν έφυγες από τοῦς Επισκόπους, τότε, σύμφωνα με την θεωρία σου, έχεις επικοινωνία με τον Οικουμενισμό!

    Άς δούμε όμως την ερμηνεία τοῦ Νικοδήμου Μίλας για τον 15ον Κανόνα τῆς ΑΒ’ Συνόδου ξεκινώντας με το πρώτο κομμάτι πού εσείς δέν θέλετε να αναφέρετε:

    «Ο ΚΑΝΩΝ οὗτος εἶναι συμπλήρωμα τοῦ ΙΓʹ καὶ τοῦ ΙΔʹ Κανόνος τῆς παρούσης Συνόδου, ἐπιτάσσει δέ, ἵνα, ἐφ ̓ ὅσον πρέπει νὰ ὑφίσταται ἡ σχέσις ἐκείνη (σχέσις ὑποταγῆς δηλονότι καὶ πειθαρχίας) τοῦ μὲν Πρεσβυτέρου πρὸς τὸν ̓Επίσκοπον, τοῦ δ ̓ ̓Επισκόπου πρὸς τὸν Μητροπολίτην, πολλῷ μᾶλλον δέον ὅπως ὑπάρχῃ ἡ τοιαύτη σχέσις πρὸς τὸν Πατριάρχην, εἰς ὃν τὴν κανονικὴν ὑπακοήν χρεωστοῦσιν ἅπαντες: οἱ Μητροπολῖται, οἱ ̓Επίσκοποι, οἱ Πρεσβύτεροί τε καὶ οἱ λοιποὶ Κληρικοὶ τοῦ περὶ οὗ πρόκειται Πατριαρχείου.»

    Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αφορά εσάς πού είσαστε λαïκοί; Όχι βέβαια. Συνεχίζουμε με την ερμηνεία:

    « Καθορίσας ταῦτα περὶ τῆς πρὸς τὸν Πατριάρχην ὑπακοῆς, ὁ Κανὼν ποιεῖται γενικὴν παρατήρησιν καὶ ἐπὶ τῶν τριῶν (ΙΓʹ-ΙΕʹ) Κανόνων, δι ̓ ἧς λέγει, ὅτι τὰ ἐκδοθέντα προστάγματα ἰσχύουσι μόνον καθ ̓ ἢν περίπτωσιν ὑπεισάγονται σχίσματα ἕνεκεν ἀναποδείκτων τινῶν παραβάσεων τοῦ Πατριάρχου, τοῦ Μητροπολίτου καὶ τοῦ ̓Επισκόπου.

    ̓Εὰν ὅμως ̓Επίσκοπός τις ἢ Μητροπολίτης ἢ Πατριάρχης ἄρξηται νὰ διακηρύττῃ δημοσίᾳ ἐπ ̓ ἐκκλησίας αἱρετικήν τινα διδαχήν, ἀντικειμένην πρὸς τὴν ̓Ορθοδοξίαν, τότε οἱ προαναφερθέντες κέκτηνται δικαίωμα ἅμα καὶ χρέος ν ̓ ἀποσχοινισθῶσι πάραυτα τοῦ ̓Επισκόπου, Μητροπολίτου καὶ Πατριάρχου ἐκείνου, διὸ οὐ μόνον εἰς οὐδεμίαν θέλουσιν ὑποβληθῆ κανονικὴν ποινήν, ἀλλὰ θέλουσι καὶ ἐπαινεθῆ εἰσέτι, καθ ̓ ὅσον διὰ τούτου δὲν κατέκριναν καὶ δὲν ἐπανεστάτησαν ἐναντίον τῶν νομίμων ̓Επισκόπων, ἀλλ ̓ ἐναντίον ψευδεπισκόπων καὶ ψευδοδιδασκάλων, οὔτε καὶ ἐγκατέστησαν τοιουτοτρόπως σχῖσμα ἐν τῇ ̓Εκκλησίᾳ, ἀλλ ̓ ἀντιθέτως, ἀπήλλαξαν τὴν ̓Εκκλησίαν, ἐν ὅσῳ ἠδυνήθησαν, τοῦ σχίσματος καὶ τῆς διαιρέσεως.»

    Εδώ στο τελευταίο κομμάτι λέγει κάτι πολύ σημαντικό «…θέλουσι καὶ ἐπαινεθῆ εἰσέτι, καθ ̓ ὅσον διὰ τούτου δὲν κατέκριναν καὶ δὲν ἐπανεστάτησαν ἐναντίον τῶν νομίμων ̓Επισκόπων, ἀλλ ̓ ἐναντίον ψευδεπισκόπων καὶ ψευδοδιδασκάλων…» Αυτό τι σημαίνει; Ότι οι κληρικοί πού διακόπτουν το μνημόσυνο τοῦ αιρετίζοντος Επισκόπου ή Πατριάρχου είναι άξιος τιμῆς διότι δεν κατέκριναν και δεν επαναστάτησαν εναντίον τῶν ορθοδόξων επισκόπων αλλά μόνο εναντίον τῶν ψευδεπισκόπων. Δηλαδή εάν σήμερα ένας παπάς ή μητροπολίτης διακόπτει το μνημόσυνο τοῦ αιρετίζοντος Πατριάρχου ή Μητροπολίτου, συνεχίζει να έχει επικοινωνία με τους ορθοδόξους επισκόπους.

    Αυτά λέγει ο 15ος Κανών. Βλέπεις πως κακοποιήσατε αυτόν τον Ιερόν Κανόνα τῆς Εκκλησίας μας, λέγοντάς μας ότι εσείς εφαρμόζετε τον 15ον Κανόνα και ότι οι λαïκοί, σύμφωνα με τον Κανόνα αυτό, είναι υποχρεωμένοι να την εφαρμόζουμε; Αυτά είναι αυθαίρετα πράγματα. Η απομάκρυνση λαïκῶν δεν έχει καμμία σχέση με την διακοπή μνημοσύνου υπό κληρικού.

    Τέλος, καλό θα κάνεις να συζητήσεις αυτό το θέμα ταπεινά με τον Σεβ. κ. Αρτέμιο Τον οποίο έχω εμπιστοσύνη. Άς σού εξηγήσει ο Σέρβος Επίσκοπος κ. Αρτέμιος την ερμηνεία τοῦ 15ου Κανόνος υπό τοῦ Σέρβου Κανονολόγου Νικοδήμου Μίλας.

    Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή