Σελίδες

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010




























Δείτε ύφος!!!
Καλούμε τους φυσιογνωμιστάς να αποφανθούν...
Αυτός ο .....συμπαθέστατος εκλεκτός του Iερώνυμου δημιούργησε από το μηδέν πελώριο ζήτημα κατά του εναρέτου ηγουμένου της μονής Φανερωμένης π. Νικηφόρο Ασπρογέρακα.
Εβαλε στόχο το μοναστήρι ενώ αυτό ενίσχυε το φιλανθρωπικό έργο της μητροπόλεως με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Αλλά ο δεσπότης θέλει να ελεγχει εξ ολοκλήρου το μοναστήρι.

Η ΛΕΥΚΑΔΑ


ΚΑΖΑΝΙ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ




Δημοσιοποιούμε στη συνέχεια διάφορα κείμενα που αποδεικνύουν τα συμβάντα στην Λευκάδα από υπαιτιότητα της πρώτης επιλογής του Ιερωνύμου του ....δεσπότη Θεόφιλου!!!


Τα μέλη του Σωματείου «Φίλοι της Ιεράς Μονής Φανερωμένης Λευκάδας», ως πιστοί χριστιανοί που παρακολουθούμε με πνευματική εγρήγορση και ειλικρινές ενδιαφέρον τα τεκταινόμενα στην τοπική Εκκλησία της Λευκάδας, αισθανόμαστε ότι ήλθε πλέον ο καιρός να εκφράσουμε ανοιχτά προς τους αρμοδίους, με τον πρέποντα σεβασμό αλλά και την απαιτούμενη παρρησία, τη βαθύτατη ανησυχία και απογοήτευση που μας διακατέχει για όσα συμβαίνουν στα εκκλησιαστικά πράγματα του νησιού μας.Αναφερόμαστε βεβαίως στο μεθοδικό, ασίγαστο και απηνή διωγμό τον οποίο, από διετίας περίπου, δέχεται ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Παναγίας Φανερωμένης και πνευματικός μας πατέρας π. Νικηφόρος Ασπρογέρακας από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λευκάδος και Ιθάκης κ. Θεόφιλο. Πιο συγκεκριμένα, οι υπογράφοντες είμαστε μάρτυρες μιας διαρκώς ογκούμενης επιθετικής συμπεριφοράς του Σεβασμιωτάτου απέναντι στον πρώην συνυποψήφιό του π. Νικηφόρο, με έντονες υποτιμήσεις της προσωπικότητάς του και αλλεπάλληλες, κάθε λίγο και λιγάκι, κλήσεις του π. Νικηφόρου σε απολογία για ανύπαρκτα ή αστεία «παραπτώματα.Πρόσφατο - φοβόμαστε όμως όχι και το τελευταίο - δείγμα της δεσποτοκρατικής αυτής αντιλήψεως, αποτελεί η επιβολή σκληρών επιτιμίων στον π. Νικηφόρο, που του στερούν τη δυνατότητα να λειτουργεί και εξομολογεί, αναπαύοντας τις ψυχές μας, όπως έπραττε μέχρι σήμερα.Ο χαρακτηρισμός της πράξεως, που επέσυρε την πιο πάνω κανονική ποινή, σαν αδικήματος, μόνον ως πρόκληση μπορεί να χαρακτηριστεί: ο π. Νικηφόρος τόλμησε να επισκεφθεί, προσευχηθεί και συλλειτουργήσει μαζί με άλλους κληρικούς σε Μονή του Αγίου Όρους, χωρίς να πάρει την απαιτούμενη τυπική άδεια από το Μητροπολίτη. Πειστήριο για τη διάπραξη του ανήκουστου αυτού «αδικήματος», μία φωτογραφία δημοσιευμένη στο διαδίκτυο, δείγμα και αυτό της ενασχολήσεως σήμερα των Επισκόπων αλλά και της σοβαρότητας με την οποία στοιχειοθετούνται οι εκκλησιαστικές ποινές. Οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος θα ανέμενε αφενός μεν έπαινο για την προσευχητική αυτήν επίσκεψη του Αγιωνύμου Όρους και αφετέρου ίσως κάποια απλή και φιλάδελφη παρατήρηση ή το πολύ μία προφορική επίπληξη, για το ανωτέρω υποτιθέμενο σοβαρό παράπτωμα. Γιατί όμως ο Μητροπολίτης επέλεξε να εξουθενώσει με τόσο ατιμωτικό τρόπο τον πνευματικό μας πατέρα, επιβάλλοντάς του τόσο σκληρές ποινές;Μας είναι δύσκολο να κατανοήσουμε πώς ακριβώς σκέπτεται, κυρίως όμως σε τι ακριβώς αποσκοπεί ο Μητροπολίτης με τον ψυχολογικό αυτόν πόλεμο σε βάρος του π. Νικηφόρου.Δεν γνωρίζουμε πως συνδέονται ο αμείλικτος αυτός πόλεμος με την εμμονή του Δεσπότη να μην αναγνωρίζει, όπως σύμφωνα με το Νόμο υποχρεούται να κάνει, τη νόμιμα εκλεγμένη διοίκηση, δηλαδή τον Ηγούμενο και το Ηγουμενοσυμβούλιο, της Μονής.>Πώς μπορεί, άραγε, να συνδέσει κάποιος τη στάση αυτή με τη διαρκή επιδίωξη της Μητροπόλεως για τον ασφυκτικό διοικητικό, κυρίως όμως οικονομικό, έλεγχο της Μονής; Γεγονός είναι ότι στο μικρό μας τόπο γνωριζόμαστε όλοι πολύ καλά, και ως πρόσωπα και ως προθέσεις.Ένα είναι σίγουρο: οι ποινές που επιβλήθηκαν είναι εντελώς προσχηματικές, αλλού αποβλέπουν και μάς γεμίζουν με αίσθημα κατάφωρης αδικίας που τελέσθηκε σε βάρος του π. Νικηφόρου. >Και για ένα θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το Μητροπολίτη: ο καιρός που οι λαϊκοί ήταν παθητικοί δέκτες των όσων άνομων συνέβαιναν στην Εκκλησία πέρασαν ανεπιστρεπτί. Οι λαϊκοί δεν είμαστε σήμερα οικονομικοί και μόνον αιμοδότες της Εκκλησίας. Είμαστε μία ζωντανή και ενεργός φωνή, που πονά και πασχίζει για το καλό της Εκκλησίας. Και όσο αδικίες, όπως αυτή που ζούμε σήμερα, συνεχίζουν να προκαλούνται ή να μην αίρονται, θα ευρισκόμαστε απέναντι σε οποιονδήποτε δεν σέβεται τη μαρτυρική παράδοση αγιότητας και αγώνων που κομίζει η Μάνα μας, η Ορθόδοξη Εκκλησία, σε οποιονδήποτε επιδιώκει ιδιοτελείς σκοπούς και δεν σέβεται το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Λευκαδίτης Εκκλησίας

Σωματείο Φίλοι της Ιεράς Μονής Φανερωμένης Λευκάδας

17 σχόλια:

  1. Ζητάω να βρώ ένα χριστιανό blogger που και θα ελέγχει τους δεσποτάδες τους κακούς και δεν θα υποσκάπτει τον αγώνα κατα του Αντιχρίστου και δεν θα είναι φίλος βλασφήμων.
    Πού θα τον βρώ;
    Πείτε μου!

    Φίλος του Αρχαίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από ότι μπορούμε να καταλάβουμε, από τα καταγραφόμενα, μάλλον όχι εδώ, γιατί όλα αυτά μάλλον πάνε πακέτο.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O Χριστόδουλος σας έφταιξε; Μακάρι να ζούσε σήμερα ένας Χριστόδουλος, θα τους είχε σαρώσει όλους τους εκκλησιομάχους.
    Ας όψονται όσοι τον φάγανε με την άδικη κριτική τους.

    Χαρμογένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιγά τα ..ωά ρε φίλε.
    Ο ίδιος ...σάρωσε τον εαυτό του με τις αμαρτίες του.
    Επί των ημερών του προστατεύθηκε ο κιναιδισμός και περίθαλψε τους κίναιδους...
    Τίποτα περισσότερο από ένας εμπαθέστατος θεατρίνος...
    Οσοι μπορούν να διακρίνουν τα πνεύματα και να τα ξεχωρίσουν, κατάλαβαν πολύ καλά τον κολπαδώρο τον Χριστόδουλο.
    Μας έφερε και τον αιρετικότατο τον Πάπα, το μεγαλύτερο έγκλημά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βεβαίως και θα είχε σαρώσει όλους τους εκκλησιομάχους, αφού έπαιρνε εντολές κατ' ευθείαν από το Θεό, σύμμφωνα με το αμίμητο:

    "Ο Θεός μου έδωσε την εντολή να ποιμάνω αυτό το λαό".

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχει δίκαιο ο Χαρμογένης. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα φιλοεξελικτικε ΙΚ. Ο Χριστόδουλος το μόνο κακό που είχε ήταν που κάλεσε τον Πάπα και είχε οικουμενιστικές σχέσεις. Σε όλα τα άλλα ήταν άψογος.

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βεβαίως φιλοχριστοδουλικέ.

    Ισοπέδωση είναι η φιλαυτία και ο εγωϊσμός.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το πρόβλημα της Λευκάδας είναι ΕΝΑ το ότι ο Ασ-
    προγέρακας ΔΕΝ έγινε δεσπότης,για να ελέγχουν όλοι οι άθλιοι προστάτες του ΟΛΑ τα παγκάρια!
    ΑΙΣΧΟΣ γιατί η εκκλησία εκτρέφει ΤΕΤΟΙΟΥΣ κληρι-
    κούς!Το ίδιο γίνεται και στη Νάυπακτο με άλλον ηγούμενο,που ήθελε να γίνει αυτόθι μητροπολίτης
    και δημιουργεί συνεχώς προβλήματα στον οικείο μη
    τροπολίτη,αλλά τον ΕΣΤΡΩΣΕ! ΟΛΑ λοιπόν γίνονται για το ποιος θα φάει τα περισσότερα!Πού είσαι Χριστέ μου να πάρεις το φραγκέλιο και να μην αφή
    σεις ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λέγεται ότι ο δεσπότης Λευκάδας είναι τέκνον του ΖΑΚΥΝΘΟΥ.
    Είναι αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΑΠΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΠΑΙΡΑΚΗΣ είπε...
    "Δείτε ύφος!!!
    Καλούμε τους φυσιογνωμιστάς να αποφανθούν..." Τι λες αδελφέ; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά Οδυσσέα;

    1.Ο Λευκάδος δεν υπήρξε ποτέ "παιδί" ούτε του Ιερωνύμου ούτε του Ζακύνθου. Μάλιστα ο Αρχιεπίσκοπος δεν τον ήθελε για την Λευκάδα όπως δεν ήθελε τον Καλλίνικο για την Παροναξία.

    2.Δεκαπέντε χρόνια στην Ιερά Σύνοδο δεν είχε δώσει αφορμή για το παραμικρό αν και περιτριγυριζόταν από "αρχιμανδριτάκια" που τον υπέσκαπταν για τον χαρακτήρα του.Δεν ήταν του "κλίματος" ούτε επί Σεραφείμ ούτε επί Χριστοδούλου.

    3.Είστε σίγουροι ότι η κατάσταση έχει όπως γράφετε για τον π. Νικηφόρο; Γιατί υπάρχει και αντίλογος από την Μητρόπολη Λευκάδος που ούτε καν αναφέρεται στο παραπάνω απόσπασμα. Εκτός εάν έχετε γίνει επιλεκτικοί στο τι δημοσιεύται στο blog σε βαθμό απολυταρχικού καθεστώτος γιατί τη χθεσινή μου παρέμβαση την έφαγε το σκότος.

    4. και τελευταίο Τι σκοπούς εξυπηρετούν και που συνάδουν με το φρόνημα του Ορθόδοξου Μοναχισμού τα Σωματεία Φίλων των Ιερών Μονών, ακόμα και Μονών του Αγίου Όρους; Τα μέλη τους αποπνέουν μια πνευματική ελιτίστικη συμπεριφορά (εμείς είμαστε και κανείς άλλος) και σε δεξίωση μετά από ομιλία ηγουμένου του Αγίου Όρους πρόσφατα σε ναό του λεκανοπεδίου περιορίστηκαν σε φιλοφρονήσεις μεταξύ του ηγουμένου, των μελών του Σωματείου και του προισταμένου-Αρχιμανδρίτη του ναού. (Ελπίζω σε δημοσίευση αυτή τη φορά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάτερ αν εισαι πατερ, νασαι ευγενικοτερος.
    Καποιες απρεπειες τις σβησαμε.

    Ποιος είναι ο αντιλογος;
    Μπορειτε να μας γραψετε;

    Δεν τελειωσαμε με την Λευκαδα.
    Εχουμε προβληματα με τα κειμενα.
    Θα συνεχισουμε.
    Η Λευκαδα θα γινη η νεα Λαρισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΠΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΠΑΙΡΑΚΗΣ24 Οκτωβρίου 2010 στις 11:42 μ.μ.

    Αγαπητέ Οδυσσέα
    Προσπάθησα για να μην ψάχνεις να σου στείλω την ανακοίνωση της Ι.Μ. Λευκάδος από το AMEN αλλά είναι αρκετά μεγάλη και δεν τη δέχεται το κομπιούτερ. Αλλά βλέποντας και πάλι το blog θέλω να σε ρωτήσω. Η φράση "σιγά τα ωά ρε φίλε" που διάβασα πιο πάνω ήταν πιο ευπρεπής από ότι έγραψα;Μήπως να τα στέλνω ανώνυμα; Ή η προσφώνηση "Αρβανίτη Ιερώνυμε Λιάπη" που ότι κι αν είναι είναι Αρχιεπίσκοπος της Εκκλησίας περιποιεί τιμή στον γράφοντα; Μήπως έχεις λοιπόν δύο πρόσωπα; Νομίζω ότι οφείλεις μιά απάντηση γιατί το σχόλιο σου δίνει το δικαίωμα στον καθένα για αυθαίρετα συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aκουσε πατερ Λαμπρο

    αν εισαι καποιος πατερ και εχεις τετοιο θαρρος να γραφης επωνυμα.
    Συνηθως ένας τετοιος ειναι καποιος ....δεσποτογατος.
    Μονον.
    Διοτι θαρραλεους κληρικους δεν βλεπουμε να εχουν παρουσια ΠΟΥΘΕΝΑ.
    Εχουμε αθλιο παπαδαριο, δυστυχως.
    Και οχι γιατι δεν μιλανε λόγω φοβου της δεσποτοκρατιας ή δειλιας.
    Που εν μερει το δικαιολογω.
    Αλλα γιατι μιλανε καποιοι μονο για να υπερασπιστουν καποιο ...δεσποτη.
    Δηλαδη γλυφταριο και αθλιο παπαδαριο.

    Προ καιρου ΑΥΤΟ-εξευτελισθηκε τελειως ο Ιερεμιας Φουντας και δεν τολμησε να απαντηση ο ιδιος αλλα εβαλε να απαντησουν γι αυτον ο πρωτοσυγκελλος του και οι αρχιερατικοί του.
    Και δεν ντραπηκαν οι αναισχυντοι παπαδες του.
    Ποτε εγραψαν κατι, εστω και το ανωδυνο;
    Αφαντοι μεταξυ αφαντων, πατερ- Μπαιρακη.

    Αν λοιπον και εσυ εισαι πραγματικος πατερ, στειλε μου στο ε-μειλ το ονομα σου και τα λοιπα στοιχεια σου και υποσχομαι να μην τα αποκαλυψω.
    Ετσι θα φανη οτι εισαι πραγματικος κληρικος και ειλικρινα θα σε θαυμασω πραγματικα για το θαρρος σου.

    Λοιπον, οσον αφορα την Λευκαδα.
    Περιμενε μην βιαζεσαι.
    Πολα θα γραψουμε.
    Και οσα λες ειναι απο τα δεσποτικα ..τερτιπια.
    Τα ειδαμε και δεν μας εντυπωσιασαν.
    Είναι ιδια γευση και ο Θεοφιλος με τους αλλους.
    Απο τους νεωτερους θα περιμεναμε αλλο υφος και αλλο ηθος.
    Του το ειπαμε του ιδιου τηλεφωνικα οταν τον ειδαμε στους δρομους της Λαρισας να περιφερεται σαν αυτοκρατορικο κουτσουρο και να ...χαζευει τους διαμαρτυρομενους αγωνιζομενους.
    Χωρις ντροπη και τσιπα.
    Αλλα τιποτα πατερ Μπαιρακη εχεις να μας γραψεις;
    Θα περιμενουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οσον αφορα πατερ αγιε
    την προσφωνησι επισκεπτου μας για τον Ιερωνυμο Λιαπη εχω να σου πω οτι τα γραφομενα επικροτω και επαυξανω.
    Αρκετα πια οι πολλοι ευλαβισμοι σε ανθρωπους που δεν εχουν μεσα τους οσιο και ιερο.
    Και ενω θα επρεπε να αδειαζουμε τους ναους με την εμφανισι τους, αυτος ο ψευτοθρησκευομενος κοσμος τους προσκυναει και τους χειροφιλαει.
    Καταπατησε το δικαιο, καταπατησε τους Ιερους Κανονες, καταπατησε τις αποφασεις του Ανωτατου Διακστηριου της Πατριδος μας, περιφρονει τους παντας ο θρασυτατος και προσφερει ολοκληρη την Ελλαδα να κανη φεουδο της ο Αιρεσιαρχης Βαρθολομαιος, απαξιοι τον πιστο λαο και λεει οτι δεν τον υπολογιζη και μαλιστα τα ακραια φαινομενα του λαου, λεει και ου ποιει, ανηκει στην καστα των γραμματεων και των φαρισαιων υποκριτων, ειναι αποδοκιμαστεος και απαραδεκτος και καλα θα κανη να σηκωθη και να φυγη σπιτι του.
    Θαναι και αυτος μια κακη, ΚΑΚΙΣΤΗ αναμνησι.
    Αφηνει ολες τις πληγες ανοικτες και εδωσε μια παρουσια απαραδεκτη και προδοτικη.
    Συμμαχησε με το σαπιο κατοχικο καθεστως των Αμερικανοτσολιαδων που ξεζουμισαν τον λαο και τον κατεφαγαν και τον καταληστεψαν και τον επιουσιο αρτο του.
    Αν τα δικα σου παπαδιστικα ματια τα βλεπουν αλλοιωτικα με για σου με χαρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mε ιερείς που έχουν το φρόνημα του παπα-Λάμπρου η δεσποτοκρατία θα διαιωνίζεται.Αυτό δεν είναι ηρωικό φρόνημα αλλά ενθυμίζει τους μουζίκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΑΠΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΠΑΙΡΑΚΗΣ25 Οκτωβρίου 2010 στις 9:49 μ.μ.

    Συγχωρέστε με αδελφοί αλλά λόγω φόρτου δεν μπορώ να απαντήσω άμεσα. Μέχρι την Τετάρτη θα επανέλθω. Πάντως μάλλον με αδικήτε αλλά δεν πειράζει. Καλό βράδυ και χρόνια πολλά σε όσους αύριο φέρουν το όνομα του Μεγαλομάρτυρος Δημητρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΠΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΜΠΑΙΡΑΚΗΣ29 Οκτωβρίου 2010 στις 5:27 μ.μ.

    Αγαπητέ Οδυσσέα και εν Χριστώ αδελφοί!
    Οφείλω μετά την προσωπική επίθεση στα τελευταία σχόλια να απαντήσω όχι για να ανοίξω πόλεμο με κανέναν αδελφό ή με τον Οδυσσέα αλλά για να μάθετε και τις δικές μου σκέψεις που ασφαλώς δεν διεκδικούν το αλάθητο και ούτε επιθυμώ να τις επιβάλλω σε κανέναν. Μόνο να κοινοποιηθούν και ίσως, λέω ίσως, βοηθήσουν στον αγώνα του κάθε χριστιανού όπως και γω ωφελούμαι από κάποιους σχολιαστές και διαφωνώ με κάποιους άλλους.
    Όπως φαίνεται Οδυσσέα μάλλον γνωρίζεις τα της Λευκάδος από προσωπική εμπειρία αφού υπόσχεσαι στοιχεία αποκαλυπτικά των γεγονότων. Περιμένω ειλικρινά και να σαι σίγουρος ότι θα μαι ο πρώτος που θα σε επικροτήσει. Είναι κανόνας ότι όταν ένας Αρχιμανδρίτης γίνει Επίσκοπος αλλάζει χαρακτήρα προς το χειρότερο και σκληραίνει. Και αυτό λόγω της ανασφάλειας και της ανωριμότητας του χαρακτήρος των αφού το κριτήριο εκλογής Επισκόπων είναι τυπικά τα προσόντα πτυχίων, πενταετίας σε εκκλ. θέση κτλ και τα ουσιαστικά οι γνωριμίες με τους άλλους δεσποτάδες, η θέση στη Σύνοδο και κυρίως να είσαι ο εκλεκτός του εκάστοτε Αρχιεπισκόπου. Δηλαδή π.χ. αν δεν έχεις πτυχίο μπορείς να γίνεις άγιος, επίσκοπος όμως δεν γίνεσαι! Ήλπιζα (και ελπίζω μέχρι αποδείξεως του εναντίου) ότι ο Θεόφιλος είναι η εξαίρεση του κανόνα. Γιατί τον Λευκάδος μέχρι της εκλογής του τον γνώριζα από τα φοιτητικά του χρόνια και λόγω κάποιας συγκυρίας τον συναντούσα συχνά. Σεμνός κληρικός, μετριοπαθής και από τις ελαχιστότατες εξαιρέσεις των αρχιμανδριτάκων της Συνόδου όπως έγραψα και πάλι. Σου έγραψα στο σχόλιο που δεν δημοσίευσες τάχα για απρέπειες ότι δεν μπορούμε a priori να καταδικάζουμε κάποιον για κάτι επειδή είναι δεσπότης ούτε να τον αθωόνουμε γιατί είναι ιερέας επειδή συγκρούεται με δεσπότη. Ας περιμένουμε λοιπόν τα στοιχεία σου και επανερχόμαστε.
    Όσο για το δεσποτόγατος με έκανες να χαμογελάσω πικρά γιατί πικρή είναι και η πείρα μου από τους δεσποτάδες. Όχι από αυτά που είδα αλλά από αυτά που έζησα και γω και η οικογένεια μου. Το πιο ανώδυνο ήταν οι μετακινήσεις. Δεν σε παρεξηγώ. Αλλά οι αφορισμοί είναι κάτι που με ενοχλεί πάντοτε. Αμέσως βγαίνει το συμπέρασμα "είσαι έτσι, είσαι τέτοιος, είσαι αλλιώτικος...". Για τους αγωνιστές παπάδες όμως μην αμφιβάλλεις. Απλά μοιάζουν να κρατούν καριοφύλια όταν το σύστημα έχει πυρηνικά. Θυμάμαι τον Προφήτη Ηλία όταν παραπονείτο στον Θεό ότι ήταν μόνος μονώτατος και ο θεός τον διαβεβαίωσε ότι υπάρχουν άλλοι τρεις χιλιάδες. Μην αμφιβάλλεις όμως ότι γίνεται αγώνας εκ των έσω και δεν θα αργήσει η ώρα (και το βλέπουμε όλοι) που θα ανάψει η πραγματική φωτιά. Προς το παρόν ο καθένας επιλέγει για τον αγώνα του το δικό του τρόπο. Το ξέρω ότι ίσως διαφωνήσεις θεωρώντας ότι γυμνή τη κεφαλή πρέπει να αγωνιστούμε όμως σου ξαναλέω υπάρχουν κι άλλοι τρόποι (προς το παρόν τουλάχιστον). Και για τον Ιερώνυμο που αναφέρεις, δεν αντιλέγω για τα γραφόμενα αλλά για τον τρόπο. Δεν συμφωνώ ότι το ξεφώνημα προσθέτει ή ωφελεί σε κάτι. Διακόπτω λόγω κάποιας υποχρέωσης. Αν θες περίμενε και αύριο θα ολοκληρώσω και αν θες το δημοσιεύεις όλο μαζί. Χαίρε εν Κυρίω πάντοτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή