Σελίδες

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010








Δευτερολογία προς τον σιωπώντα Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο


Αρνείται να απαντήσει για τον Οικουμενισμό

και να κατονομάσει τους ηγέτες του


Όπως είναι γνωστό η άλωση της Ορθοδοξίας προχωρεί σιγά-σιγά, μα σταθερά. Οι αντιδράσεις μηδαμινές. Οι τραγικά μοναχικές φωνές, αδύνατες να ξυπνήσουν τις κοιμισμένες συνειδήσεις. «Φως ουδαμού». Οι Ποιμένες απόντες από την κύρια μάχη με την παναίρεση του Οικουμενισμού. Ασχολούνται με επιτροπές, σεμινάρια, οικονομικές διεκδικήσεις, απόκτηση διδακτορικών διπλωμάτων σε Πανεπιστημιακά τμήματα, τελετή αφής της φλόγας των Special Olympics, φιέστες και φανταχτερές παρουσίες σε γιορτές, πανηγύρεις και επαιτίους, συνεντεύξεις και εκδοτικές ενασχολήσεις, αναλύσεις της κατάρρευσης του ελληνικού κράτους και «γενναία» στήριξη δι’ ενός μηνιαίου μισθού τους της κυβέρνησης που ξεπουλά τα υλικά, εθνικά και πνευματικά δικαιώματα του λαού μας και λοιπές δευτερεύουσες υποθέσεις.


Απευθυνθήκαμε, με Ανοικτή Επιστολή (30 Ιουνίου 2010), στον χαρακτηριζόμενο ως λόγιο θεολόγο, Επίσκοπο Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο, και του θέσαμε το καίριο ερώτημα της αιρέσεως του Οικουμενισμού, που άνευ αντιστάσεως έχει αδρανοποιήσει την γνήσια εκκλησιαστική μας ζωή, κατατρώγει τις σάρκες του σώματος της Εκκλησίας, συνεργεί στην εγκαθίδρυση των προδρομικών δομών και προοδοποιεί την έλευση της πανθρησκείας και του Αντιχρίστου.


Του επισημάναμε, πως είναι η πρώτη φορά στη δισχιλιετή ζωή της Εκκλησίας, που ενώ από πολλούς πνευματικούς και Αγίους Πατέρες έχει επισημανθεί μια καινούργια αίρεση, η οποία μάλιστα χαρακτηρίστηκε ως παναίρεση από τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς, ενώ αυτή η αίρεση έχει «ζωή» δεκαετιών, κανείς δεν μας ενημερώνει επίσημα για το που υπάρχει αυτή η αίρεση, ποιοι είναι οι φορείς και οι ηγέτες της, ποια πρέπει να είναι η αντιμετώπιση της αιρέσεως· κανείς δεν κατονομάζει επίσημα τους «ορθόδοξους» ηγέτες αυτής της παναιρέσεως.


Είναι εις γνώσιν του κ. Ιερόθεου, ότι λαϊκά μέλη της Εκκλησίας έχουν ζητήσει από την Ι. Σύνοδο να συγκληθεί και να πάρει Συνοδικά αποφάσεις ―όμοιες με εκείνες που ελάμβαναν σε παρόμοιες περιπτώσεις οι Πατέρες της Εκκλησίας μας, ακόμα και επί υποψία αιρέσεως― και η Ιερά Σύνοδος κωφεύει. Και ο Σεβασμιώτατος, αν και κατέχει άριστα το θέμα σε θεωρητικό επίπεδο και έχει συγγράψει θεολογικά κείμενα περί του Οικουμενισμού, συντάσσεται όχι με τη διαχρονική Εκκλησία, αλλά με τους αδρανούντες ή οικουμενίζοντες Επισκόπους και απαξιοί να ασχοληθεί με το θέμα, απαξιοί να απαντήσει, να πάρει θέση επίσημα, αρνείται να προχωρήσει από την θεωρία στην πράξη: να υποδείξει ποιοί διακινούν την αίρεση, από ποιά κείμενα θεολόγων και Αρχιερέων τεκμηριώνεται ότι υπάρχει αίρεση, ποιά είναι τα ονόματα των αιρετικών. Η ίδια, βέβαια, στάση τηρείται σχεδόν από όλους τους Επισκόπους.


Απαντά όμως, ο κ. Ιερόθεος, σε πολλά άλλα θέματα, όπως αυτό της μεταφράσεως των Λειτουργικών κειμένων, σημαντικότατο αλλά μικρότερης σημασίας, το οποίο, αν η αίρεση του Οικουμενισμού δεν είχε απλωθεί ως καρκίνωμα στη ζωή της Εκκλησίας και δεν είχε ναρκώσει τα αντανακλαστικά των Ορθοδόξων, θα είχε ήδη αντιμετωπισθεί εγκαίρως και επιτυχώς.


Στην δημόσια επιστολή του δε, περί των Λειτουργικών θεμάτων, ανακοινώνει ότι δεν πρόκειται να απαντήσει σε όλους όσους ασχολούνται με τα κείμενά του, «επειδή δεν ασκείται σοβαρή κριτική», εννοώντας πιθανώς και την ανοικτή επιστολή που του απευθύναμε.


Αν εννοεί, ότι δεν έχουμε τις δικές του θεολογικές γνώσεις, την πνευματική και ασκητική ζωή, όχι μόνο το δεχόμαστε, αλλά και έχουμε δημόσια γράψει, ότι τα βιβλία του πολλοί έχουμε διαβάσει και έχουμε απ’ αυτά αντλήσει πολλές πληροφορίες και ωφέλεια, παρά τις επιφυλάξεις για κάποια σημεία που θα μπορούσαν να συζητηθούν. Όμως, είναι αυτός λόγος να μην απαντήσει;


Αποτελούν, άραγε, «μη σοβαρή κριτική» προς το πρόσωπό του, οι ερωτήσεις που του απευθύναμε δια της επιστολής μας (με τον τρόπο μας, βέβαια), και είναι σοβαρή στάση η άρνησή του να τηρήσει προς την αίρεση του Οικουμενισμού, όσα οι Πατέρες εφήρμοσαν και εντέλλονται να εφαρμόζουμε εναντίον κάθε αιρέσεως; Δεν αποτελεί η σιωπή του άρνηση μέρους του λειτούργηματός του, ως Επισκόπου-φρουρού της Πίστεως; Όταν αποδέχεται ότι υπάρχουν αιρετικές παρεκκλίσεις από τη μεριά των Οικουμενιστών, αλλά αρνείται να τους κατονομάσει για λόγους που δεν μας εξηγεί, δεν μας ωθεί άραγε, να ερμηνεύσουμε τη σιωπή του, ως στάση σκοπιμότητας, προσπάθεια δηλ. να μη τα χαλάσει με τους υπερέχοντες, αφού από αυτούς εξαρτώνται οι προαγωγές σε εκκλησιαστικό επίπεδο; Ή μήπως σιωπά, επειδή κάλεσε και υποδέχτηκε πανηγυρικώς στην Μητρόπολή του τον από πολλούς θεωρούμενο ως υπ’ αριθμό ένα ηγέτη του Οικουμενισμού, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο;


Αλλά κι αν ο λόγος μας δεν είναι τόσο ελαστικός, όπως θα ήθελε, γιατί δεν ευαισθητοποιείται να απαντήσει, αγνοώντας μεν εμάς, κατονομάζοντας όμως τους Οικουμενιστές, όπως οι Πατέρες έκαναν και μας άφησαν Εντολή να κάνουμε, ώστε να γνωρίζουν και να προφυλάσσονται οι πιστοί;


Ακόμα, γιατί δεν μας νουθετεί, έστω, επισημαίνοντας τις αστοχίες μας; Έχουμε κι εμείς πνευματική σχέση μαζί του, με την ευρύτερη έννοια, ως μέλη του Σώματος του Χριστού, αλλά και μελετητές χιλιάδων σελίδων από τα βιβλία του. Γιατί αυτή η περιφρόνηση ποιμένων προς ποιμαινομένους; Έχουμε μέχρι τώρα, έστω και σε μια περίπτωση αρνηθεί να λάβουμε υπ’ όψιν μας τον ορθόδοξο θεολογικό ή πνευματικό λόγο που κάποιος μας απηύθυνε; Καταδέχτηκαν, έστω και μία λέξη να μας απευθύνουν, οι Ποιμένες μας και δεν την εξετάσαμε καλόπιστα; Ουδεμία.


Εμείς ουδέποτε αρνηθήκαμε τους πνευματικούς μας Πατέρες. Αυτοί μας αρνούνται. Εκείνο που αρνηθήκαμε είναι την νόθευση της Πίστεως που αυτοί επιτρέπουν. Σκανδαλιστήκαμε και αντιδράσαμε βλέποντας την αδιαφορία τους και την ανοχή τους στην συνύπαρξη με την αίρεση· την εξουσιαστική νοοτροπία που εκπέμπουν, την «κακή» υπακοή που απαιτούν, μια υπακοή αντι-ευαγγελική. Κι αυτή η στάση μας, στηρίζεται στους Πατέρες, όσο μπορέσαμε να τους καταλάβουμε.


Δυστυχώς, ανέχονται ή είναι όλοι σχεδόν οι Επίσκοποι υπέρ του Διαλόγου με τους αιρετικούς, και παρότι 1000 χρόνια τώρα διαστρέφουν οι παπικοί την Πίστη, παρότι δεν έχουν δείξει καμία διάθεση να επιστρέψουν εν μετανοία στην Μία Εκκλησία ―όπως οι Πατέρες έχουν αυστηρά νομοθετήσει―, συνεχίζουν να διαλέγονται ή να ανέχονται διαλόγους διανθισμένους με αντι-ευαγγελικές συμπροσευχὲς και άλλες αντι-πατερικές πράξεις. Και εμάς, όχι για κάποια αίρεση, αλλά επειδή είμαστε ―μετά λόγου γνώσεως δημοσίως εκπεφρασμένου― αντίθετοι με ενέργειές τους μας αγνοούν, χωρίς να θελήσουν ως Ποιμένες και Πατέρες να μας προσεγγίσουν, να συζητήσουν και να αφουγκρασθούν τις θέσεις μας και, αν κάπου σφάλλουμε, να μας διορθώσουν ή, αντιθέτως, να προβληματισθούν για τη δική τους τακτική.


Εμείς, θα συνεχίσουμε, να εκφράζουμε τις θέσεις εκείνες που μας έχουν παραδοθεί από τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας, πάντα ευήκοοι προς κάθε ορθόδοξη θέση, πάντα έτοιμοι για διόρθωση όσων οι αμαρτίες μας δεν μας αφήνουν να καταλάβουμε ορθά, ώσπου η δικτατορία της Νέας Τάξης Πραγμάτων ―πολιτική και θρησκευτική― που συνεχώς επεκτείνεται και ρίχνει τις σκιές της σε όλο και μεγαλύτερο χώρο, να μας φιμώσει.


Εσείς, Σεβασμιώτατε, μετά και από αυτές τις εξηγήσεις, θα θελήσετε να ασχοληθείτε, έστω αγνοώντας μας, με το τεράστιο θέμα της αιρέσεως του Οικουμενισμού, ασκώντας σοβαρή θεολογική κριτική προς τους αιρετίζοντας συνεπισκόπους σας, που διδάσκουν αυτήν την αίρεση; Αναντιρρήτως δεν μπορούμε εμείς, με τον ίδιο τρόπο να ασκήσουμε κριτική, αφού δεν έχουμε τις δικές σας γνώσεις και εμπειρίες, το δικό σας κύρος και την εξουσία.


Όταν όμως, εσείς οι Επίσκοποι σιωπάτε, αναγκαζόμαστε εκ λόγων συνειδήσεως να μιλάμε. Και σ’ αυτό, μας ωθείτε εσείς, αδιαφορώντας για τον σκανδαλισμό των ψυχών και την αγωνία που μας συνέχει, καθώς νιώθουμε ότι κολυμπάμε μέσα στην αίρεση. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τον τρόπο που εσείς θεωρείτε αδόκιμο, τον μικρό αγώνα μας κατά της παναιρέσεως του αιώνα μας. Κι ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του.

Θεσσαλονίκη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Γιά την «Φιλορθόδοξο Ένωσι “Κοσµάς Φλαµιάτος”»

Ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο Ο Γραµµατέας Παναγιώτης Σηµάτης

21 σχόλια:

  1. Το φιλαράκι σου ο Τελεβάντος έθαψε την ανακοίνωση του ΚΟΣΜΑ ΦΛΑΜΙΑΤΟΥ αυτήν διότι θίγει τον υπερ-υπερ-υπερυψούμενο απο αυτόν, Ναυπάκτου Ιερόθεο Βλάχο. Να το χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να αγιάσει το στόμα σας!.. και εσείς που πραγματοποιήσατε την ανάρτηση! Άς τους ξεσκεπάσουμε όλους... Τους λύκους που είναι ντυμένοι σαν πρόβατα & αυτοί είναι οι κατά τόπους Μητροπολήτες..

    Έχουν μηδενικό πνευματικό έργο στις μητροπόλεις τους, μηδενικό ήθος, μηδενική αγάπη προς το Θεό, αλλά & μάλιστα πολλοί απο αυτούς μισούν τον μοναχισμό & "κυνηγούν" τα μοναστήρια για να πάρουν χρήματα & επιβάλουν (άκουσον-άκουσον) επιτίμια ακοινωνησίας στους μοναχούς & τις μοναχές!!! ..

    Η κατάσταση δεν πάει άλλο.. Ο αντίχριστος, η κάρτα του πολίτη, ο οικουμενισμός κ.α, έρχονται να μας εξαφανίσουν ώς Ορθόδοξο λαό & κανείς Ιεράρχης δεν λαμβάνει μια θέση, δεν μιλά καθόλου, μα ασχολούνται με οτιδήποτε άλλο που τέρπει τις αισθήσεις, τα πάθη τους..

    Όλοι σιωπούν.. Άς μιλήσουμε τότε όλοι εμείς, οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι.. Άς ενώσουμε τις φωνές μας. & να ξέρετε πως δεν είστε μόνοι.. Έχετε όλους εμάς που παρακολουθούμε τα γραφόμενά σας & προσευχόμαστε στο Θεό, να σας φωτίζει να υπερασπίζεστε πάντα την αλήθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε 16 Σεπτεμβρίου 2010 11:58 π.μ. δεν μας τα λες καλά στην δεύτερη παράγραφο σου, όπου μηδενίζεις το ήθος και το έργο του Ναυπάκτου (σιωπηρώς).
    Και υποστηρίζεις εμμέσως ένα πολυτελέστατο Μοναστήρι που μονο Μοναστηρι δεν είναι, που έχει ένα εγωίσταρο ηγούμενο ανυπάκουο και θρασύ, κατι σαν του Μουλατσιώτι το Μοναστήρι, μόνο για επίδειξη και φανφάρες, στο οποίο ΔΙΚΑΙΩΣ έβαλε επιτίμιο ο Ναυπάκτου.

    Μην τα ισοπεδώνουμε όλα και μην βγάζουμε την χολή μας, βρίσκοντας άλλες ευκαιρίες.

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το άρθρο του Συλλόγου Κοσμάς Φλαμιάτος είναι κατά την γνώμη μου σωστό. Και βέβαια οι Αντιοικουμενιστές Επίσκοποι θα έπρεπε να κατονομάζουν και ελέγχουν προσωπικά τους πρώτους των Φιλοοικουμενιστών και όχι μόνο, εκεί δεν σταματά το καθήκον τους αφού θέλουν οι ίδιοι να υπηρετήσουν το συμφέρον της Εκκλησίας,αλλά επεκτείνεται ακόμη πιο πέρα,εάν και εφόσον διαπιστώσουν το αμετανόητο των Φιλοοικουμενιστών οφείλουν να ηγηθούν μίας υγιούς Εκκλησιαστικής αντίδρασης,σύμφωνα πάντα με τους Ιερούς Κανόνες. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να καλέσουν αυτοί, ως πλέον μορφωμένοι,σε συνδιαλλαγή,συννενόηση και τελικά Ένωση όλες τις σώφρονες και υγιείς Ορθόδοξες δυνάμεις, είτε ακολουθούν σήμερα το Νέο είτε το Πάτριο Ημερολόγιο, αφήνοντας κατά μέρος, χάριν της Εκκλησίας και της ενότητός της, όλη την φιλολογία του παρελθόντος. Αυτά θα έπρεπε, αλλά γιατί δεν γίνονται; Γιατί απλούστατα αν αυτά γίνονταν,τα Θεοφιλή,θα ακολουθούσαν από τους Καινοτόμους καθαιρέσεις,εξορίες,διωγμοί και ως φαίνεται όλα αυτά είναι προφανώς πολύ βαριά. Κύριε ελέησέ μας για τις αδυναμίες και τις αμαρτίες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επανάληψη στο ορθόν

    Σε ακοινωνησία αγαπητέ Φιλόλαε, θα έπρεπε να μπεί δικαίως η Φωφώ Ναυπάκτου & όλοι οι αυλικοί του.... Όλοι γνωρίζουν να το ξέρεις... Λίγα τα ψωμιά του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφού οι Επίσκοποι δεν τολμούν να αποτειχιστούν από τον Βαρθολομαίο και τους συν αυτώ Οικουμενιστές, οι ιερείς φοβούνται να αποτειχιστούν από τους Επισκόπους, ο πιστός λαός ως θεματοφύλακας της Πίστης δεν πρέπει απομακρυνθεί από την Εκκλησία με την έννοια του εκκλησιαστικού σχήματος Σύνοδος - Επίσκοπος - Ιερείς - Ναός; Μήπως δηλαδή τελικά εμείς οι λαϊκοί που συμπεριφερόμαστε όπως θα συμπεριφερόμασταν σαν να υπήρχε ειρήνη στην Εκκλησία (δηλαδή να υπάρχει Ορθόδοξος Σύνοδος που να ορθοτομεί τον λόγο της Αληθείας, οπότε αγωνιζόμαστε πνευματικά με εκκλησιασμό- συμμετοχή στα Μυστήρια, υπακοή στον Επίσκοπο) ευθυνόμαστε για τη κατρακύλα που πτώση ακολουθείται από άλλη πτώση;
    Βιώνουμε το παράδοξο να ζητούμε τη μετάνοια των Οικουμενιστών ενώ είμαστε σύμμαχοί τους επειδή δεν απομακρυνόμαστε από αυτούς. Γιατί να μετανοήσουν αφού κάνουν ότι θέλουν;
    Όπου Επίσκοπος εκεί Εκκλησία λένε και εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχει σωτηρία! Λόγια Αγίων και αναμφισβήτα Ορθά - με τη μόνη διαφορά ότι αυτοί, οι Οικουμενιστές, δεν έχουν καμία σχέση με την Εκκλησία του Χριστού!
    Πότε θα τους δώσουμε να καταλάβουν ότι καμία εξουσία δεν έχουν, ότι είμαστε μεν πρόβατα αλλά όχι δικά τους, πρόβατα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού που σταυρώθηκε για τις αμαρτίες μας!
    Αυτοί που μπορούν να βρούν καθαρά τα Μυστήρια, δηλαδή από Ιερείς που να μην έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τον Οικουμενισμό να εκκλησιάζονται και να μεταλαμβάνουν.
    Εκείνοι όμως που δεν μπορούν να βρουν τα Μυστήρια δίχως τη κοινωνία με τον Οικουμενισμό μήπως πρέπει να απομακρυνθούν από τον εκκλησιασμό και τα Μυστήρια και, αυτό που πιστεύω θα προσέξουν οι Επίσκοποι, να κάνουν την ελεημοσύνη τους μόνοι τους, ανεξάρτητα από το παγκάρι ή το δίσκο της Εκκλησίας;
    Εκφράζονται διάφορες απόψεις σύμφωνα με τις οποίες η αποτείχιση πρέπει να είναι συντεταγμένη με αρχηγούς τους Επισκόπους - όμως αυτό εκτός από το ότι δεν φαίνεται πιθανό, δεν είναι και πιο επικίνδυνο για το σχηματισμό σχίσματος; Σχίσμα μπορεί να γίνει, όπως με τους Παλαιοημερολογίτες, οι οποίοι δίχως την εκκλησιαστικά νόμιμη κατάργηση των αιρετικών Επισκόπων, προχώρησαν σε χειροτονίες Επισκόπων και σχηματισμό Συνόδου ενώ οι αιρετικοί Επίσκοποι έμειναν στη θέση τους.
    Όταν όμως στην αποτείχιση δεν υπάρχουν Επίσκοποι, τότε ποιός θα χειροτονήσει Επισκόπους ή θα σχηματίσει Συνόδους;
    Ο Άγιος Γρηγόριος ο Νύσσης λέει ότι της αιρέσεως αποσχιζόμενοι τη ευσεβεία διά παντός ενραπτόμεθα - δηλαδή ενωνόμαστε με την ευσέβεια όταν δεν έχουμε καμία εκκλησιαστική κοινωνία με την αίρεση. Γιατί πολλοί πιστεύουν ότι μένουν στην Εκκλησία όταν έχουν κάποιον Επίσκοπο και δεν ανησυχούν ότι έχουν βρεθεί εκτός Εκκλησίας με την εκκλησιαστική κοινωνία με την αίρεση;
    Η Εκκλησία είναι το Σώμα του Χριστού και υπάρχει εκεί που υπάρχει η Αλήθεια δίχως καμία επικοινωνία με την αίρεση. Άρα έχοντας επικοινωνία με την αίρεση ΔΕΝ είμαστε στην Εκκλησία του Χριστού...
    Σύμφωνα με τον Όσιο Θεόδωρο τον Στουδίτη, δεν υπάρχει ευλογία στα Μυστήρια αν μνημονεύεται αιρετικός Επίσκοπος ακόμη και αν ο ιερέας που μνημονεύει είναι Ορθόδοξος.
    Τελικά όμως όλοι, και αυτοί που υποστηρίζουν τον Οικουμενισμό, και αυτοί που αντιδρούν και αυτοί που σιωπούν, όλοι συνεχίζουν την μνημόνευση του αιρεσιάρχη κ Βαρθολομαίου. Λέμε ότι κάνουμε υπομονή και οικονομία ενώ στη πραγματικότητα πίσω από τις λέξεις αυτές κρύβουμε το συμβιβασμό μας γιατί ο αγώνας κατά της αιρέσεως κοστίζει. Παρόλο που λέμε ότι διαβάζουμε βίους αγίων και βλέπουμε σε αυτούς το Ευαγγέλιο στη πράξη, διαβάζουμε και θαυμάζουμε τους αγώνες των Αγίων, εμείς αγωνιζόμαστε για τη βόλεψή μας στο κόσμο τούτο, δεν μας ανησυχεί η προδοσία της Πίστεως (για την οποία οι Μάρτυρες έδωσαν το αίμα τους), μας ανησυχεί μη τυχόν βγούμε από τη βόλεψή μας, είτε είναι συχνός εκκλησιασμός και συμμετοχή στα Μυστήρια, συμπάθεια κοινωνικού περίγυρου, άνοδος σε αξιώματα, οικονομικές απολαβές κλπ.
    Θέλουμε τα Μυστήρια καθαρά από αίρεση, αλλά παρουσιαζόμαστε πρόθυμοι να στηρίξουμε οικονομικά, αν χρειαστεί, τους Ορθόδοξους Ιερείς εκείνους που αν αποτειχιστούν από τον Επίσκοπό τους θα υποβληθούν λχ σε στέρηση μισθού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μία παροιμία λέει "Φωνή Λαού Οργή Θεού", όμως ο λαός σωπαίνει, λόγω αδιαφορίας, λόγω άγνοιας, λόγω ημιμάθειας, λόγω της τρομοκρατίας των Επισκόπων και των περισπούδαστων Θεολόγων που διδάσκοντας υπακοή στον Επίσκοπο δίχως τη διάκριση αν είναι αιρετικός ή ορθόδοξος, παγιώνουν ίσως όσο τίποτα άλλο τον Οικουμενισμό και προετοιμάζουν το έδαφος για την έλευση του Αντιχρίστου. Πρέπει να δούμε τις πέτρες να φωνάζουν για να αρχίσουμε και εμείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνούμε απολύτως με τον Ανώνυμο 10.28μ.μ. Πέστα Χρυσόστομε, κατά το δη λεγόμενο. Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα. Αν ο πιστός λαός άδειαζε τους ναούς και στεκόταν έξω από αυτούς εις ένδειξη διαμαρτυρίας, αν σταματούσε να κοινωνά σε ναούς που μνημονεύονται οι αιρετικοί επίσκοποι, αν στήριζε τους διωκόμενους κληρικούς ένεκα της πίστεως, όπως π.χ. π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, π. Σταύρο Βάϊο, π. Γεώργιο Αγγελακάκη κλπ. και οποιοδήποτε άλλο πατέρα (δεν γνωρίζω αν υπάρχουν άλλοι αποτειχισμένοι), τότε ίσως κάποιοι καταλάβαιναν που πάνε το καράβι της Ορθοδοξίας οι Οικουμενιστές και οι επίσημοι αντιοικουμενιστές. Πολύ σοφά είπε ένας ηλικιωμένος αγωνιστής λαϊκός, αδελφός εν Χριστώ του μακαριστού αγίου επισκόπου Φλωρίνης Αυγουστίνου. Εμείς σήμερα παιδάκι μου θέλουμε να κάνουμε αγώνες για την πίστη χωρίς διωγμό και θυσίες. Βγάλαμε καινούριο ευαγγέλιο. Δεν αποδεχόμαστε το, οι θέλοντες ευσεβώς ζην διωχθήσονται. Πού είναι όμως ο λαός για να ξεσηκωθεί και να πάρει στα χέρια του το φραγγέλιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Εις τους καιρούς μας βλέπομεν ότι πολλά πιστά τέκνα της Εκκλησίας μας, μοναχοί και λαϊκοί, έχουν, δυστυχώς, αποσχισθή από αυτήν, εξ αιτίας των φιλενωτικών. Έχω την γνώμην ότι δεν είναι καθόλου καλόν να αποχωριζώμεθα από την Εκκλησίαν κάθε φορά που θα πταίη ο Πατριάρχης. Αλλά από μέσα, κοντά στην Μητέρα Εκκλησία έχει καθήκον και υποχρέωσι ο καθένας ν' αγωνίζεται με τον τρόπον του. Το να διακόψη το μνημόσυνον του Πατριάρχου, να αποσχισθή και να δημιουργήση ιδικήν του Εκκλησίαν και να εξακολουθή να ομιλή υβρίζοντας τον Πατριάρχην, αυτό, νομίζω, είναι παράλογον.
    Εάν δια την α ή την β λοξοδρόμησι των κατά καιρούς Πατριαρχών χωριζώμεθα και κάνωμε δικές μας Εκκλησίες - Θεός φυλάξει! - θα ξεπεράσωμε και τους Προτεστάντες ακόμη. Εύκολα χωρίζει κανείς και δύσκολα επιστρέφει. Δυστυχώς, έχουμε πολλές «εκκλησίες» στην εποχή μας. Δημιουργήθηκαν είτε από μεγάλες ομάδες η και από ένα άτομο ακόμη. Επειδή συνέβη στο καλύβι των (ομιλώ δια τα εν Αγίω Όρει συμβαίνοντα) να υπάρχη και ναός, ενόμισαν ότι μπορούν να κάνουν και δική τους ανεξάρτητη Εκκλησία. Εάν οι φιλενωτικοί δίνουν το πρώτο πλήγμα στην Εκκλησία, αυτοί, οι ανωτέρω, δίνουν το δεύτερο. Ας ευχηθούμε να δώση ο Θεός τον φωτισμόν Του σε όλους μας και εις τον Πατριάρχην μας κ. Αθηναγόραν, δια να γίνη πρώτον η ένωσις αυτών των «εκκλησιών», να πραγματοποιηθή η γαλήνη ανάμεσα στο σκανδαλισμένο ορθόδοξο πλήρωμα, η ειρήνη και η αγάπη μεταξύ των Ορθοδόξων Ανατολικών Εκκλησιών και κατόπιν ας γίνη σκέψις δια την ένωσιν μετά των άλλων «Ομολογιών», εάν και εφ' όσον ειλικρινώς επιθυμούν να ασπασθούν το Ορθόδοξον Δόγμα".
    (απόσπασμα από επιστολή του γ. Παϊσίου προς τον Αρχ/την π. Χαρ. Βασιλόπουλο, 23.1.69).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ανώνυμος 16 Σεπτεμβρίου 2010 7:10 μ.μ. να μην υπερασπίζεται ανάξιους μοναχούς. Έχει το δίκαιο με το μερος του ο Φιλόλαος και φυσικά ο μητρ.Ναυπάκτου Ιερόθεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατι ολες αυτες οι σκεψεις και οι υποθεσεις, η αποτειχηση το λεει καθαρα και ολα τα υπολοιπα ειναι προφασεις εν αμαρτειες, ολοι αυτοι οι νεοορθοδοξοι φιλοοικουμενιστες Αρχιερεις του Νεου ημερολογιου, δεν μνημονευουν τον αμνημονευτο βαρθολομαιο;; τωρα ολα τα υπολοιπα περι αγωνος απο μεσα ειναι λογια αερος για να αγαπιομαστε, παρτετο χαμπαρι ο "πιστος"λαος που δεν ξερει τι του γινετε, δεν μπορει να καταλαβει οτι φερει ακαιρεη ευθυνη για το μνημοσυνο του καθε Αρχιερεα νεροβραστου φιλοοικουμενιστου, και οτι χανετε μαζι του στην γεενα του πυρος αγκαλια και σφικτα μαλιστα.
    Ποιος λαος μπορει να καταλαβη, ποιος αυτος που, γινετε η ανασταση και παει στην εκλησσια παρα πεντε και φευγη και πεντε,ποιος παπας μπορει να καταλαβη οτι το βαπτισμα πρεπει να γινετε με 3 καταδυσεις κατα τον Αγιο Ιερο-Εθνομαρτυρα και Ισαποστολο Κοσμα τον Αιτωλο, ποιο πληρωμα της εκλησσιας αντιλαμβανετε τη σοβαροτητα του χωρου, αυτο με τους ανδρες με τα κοντομανικα πουκαμισα μεσα στην εκλησσια και τις ασεβεις γυναικες με τα παντελονια και τα μπουστα, αυτες που απομακρυναν ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥς ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΧΑΡΙ ΤΟΥ ''ΧΑΡΥ ΠΟΤΕΡ""
    Ελεος οταν λετε κιλας οτι το Αγιο ορος ειναι αντιοικουμενιστικο, μηπως εννοειτε τους Αγιους Ζηλωτας πατερας ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΟΥ Αγ.Ορους ΠΟΥ ΠΑΛΗΚΑΡΗΣΙΑ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΑΜΝΗΜΟΝΕΥΤΟ, αυτοι ειναι συγκεκρυμενοι και ορισμενοι, ειναι αυτοι που αντιστεκονται σεαυτο το τερας, που καταπαραβαση ολων των κανοννων και του καταστατικου χαρτου του αγιου ορους εφτιαξε και Νεοεσφιγμενιτες Κατσουλιερηδες για να εισπραχθουν τα της Μονης της Γνησιας του Εσφιγμενου απο το παρακαταθηκων και δανειων που τα ειχαν αφησει εκει οι Αγιοι πατερες για να μην μολυνονται απο τα χρηματα των οικουμενιστων.

    Ελεος αντισταθητε και αποτειχησθητε πραγματικα, και μιμηθητε τους βασανισμενους παλαιοημερολογιτες αυτοι εδωσαν τα πρωτα μαθηματα και εσεις χρονια μεινατε στην ιδια ταξη, δυστυχως.
    Υγ, και κοινωνηστε απο το Αγιο Ποτηριο του Επισκοπου Συρου, που μια κοινωνανε με Αγια κοινωνια και την αλλη με οστια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η σήψη στο χώρο των μεγαλόσχημων κληρικών είναι βαθιά. Τη θεωρεία των κλάδων για την Εκκλησία υποστήριζε και ο πρώην αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος σε κήρυγμά του που δημοσιεύτηκε παλαιότερα στη ΦΩΝΗ ΚΥΡΙΟΥ. Δεν είδαμε τον λαλίστατο μητροπολίτη Ναυπάκτου να διαμαρτυρηθεί. Είναι κάθε λίγο και λιγάκι στα κανάλια και δεν διαμαρτύρεται ούτε για τον οικουμενισμό, ούτε για τη μασονία, ούτε για την ομοφυλοφιλία, ούτε για την πορνεία που υπάρχει όχι απλά μέσα στην Εκκλησία, αλλά και στους κόλπους της Ιεραρχίας.Κατάντησε το "φιλάδελφον" να είναι αντιευαγγελικόν και αντίχριστον.
    Ακούστηκε μάλιστα (και δεν ξέρω αν είναι αλήθεια) ότι ο Ναυπάκτου πρόκειται να επαναδιατυπώσει τις απόψεις του μητροπολίτη Μεσσηνίας για να μην φαίνεται αιρετικός ο Μεσσηνίας.
    Όσο γι αυτά που έγραψε ο Φιλόλαος για τον ηγούμενο Σπυρίδωνα Λογοθέτη μάλλον ο άνθρωπος ή δεν ξέρει τι ισχυρίζεται ή έχει κάποιο προσωπικό λόγο να τα λέει. Γεγονός είναι ότι ο Σπυρίδων Λογοθέτης άφησε ιστορία αναμορφωτή στην πόλη της Ναυπάκτου. Εργάστηκε σε δύσκολους καιρούς και έκαμε θαυμάσιο έργο. Χιλιάδες ήταν οι ακροατές του στα κηρύγματα στη Ναύπακτο, μέχρι που το έκλεισε το στόμα ο Ιερόθεος. Γι αυτή την εξέλιξη την ευθύνη έχει "αρχιεπισκοπική γραμμή" που απευθύνεται σε επισκόπους που δεν έχουν προσωπική άποψη και γνώμη. και το χειρότερο δεν αφουγκράζονται τη γνώμη του λαού του Θεού. Πριν γίνει μητροπολίτης ο Ιερόθεος δεν τον ήξερε κανείς Ναυπάκτιος (όχι πως έχαναν και τίποτε), αντίθετα το Σπυρίδωνα Λογοθέτη τον ήξεραν οι πάντες (παιδιά, νέοι και γέροι) στην πόλη και στα χωριά. Έκαμε τεράστιο έργο κηρυκτικό, φιλανθρωπικό, κατηχητικό, πολιτιστικό, εθνικό. Όταν ήρθε ο Ιερόθεος δεν μπόρεσε να αντέξει το ότι όποια πέτρα κι αν σήκωνε ήταν από κάτω ο Λογοθέτης. Έτσι σχεδόν άμεσα άρχισε ο πόλεμος για να εξοντωθεί το αντίπαλο δέος, ο ηγούμενος Σπυρίδων. Όμως παρ' όλα αυτά ακόμα και σήμερα ο λαός της Ναυπάκτου ηγέτη θεωρεί το Σπυρίδωνα, όσο για το μητροπολίτη και την παρέα του τους βλέπει σαν μια κλίκα που ήρθε να αλώσει την πόλη.
    Όσο για το πνευματικό αποτέλεσμα μαράθηκε κάθε πνευματική προσπάθεια στη Ναύπακτο. Τελευταία έχουν ορμήσει και Ιεχωβάδες και προτεστάντες και μάγοι και λυμαίνονται το λαό του Θεού. Κατά τα άλλα ο μητροπολίτης κρατάει την πατερίτσα του. Επί της ουσίας "εκεί που κρέμαγαν οι καπεταναίοι τ' άρματα, κρεμάν οι γύφτοι τα νταούλια".
    Αυτή είναι η πραγματικότητα της Ναυπάκτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμε τις 17-9, 9.38, έχετε απόλυτο δίκιο για όσα γράφεις τόσο για τον γέροντα, ηγούμενο Σπυρίδων, όσο & για τον μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεο. Φαίνεται ότι γνωρίζετε πολύ καλά τι συμβαίνει στη Ναύπακτο, απο τότε που ήρθε εδώ ο συγκεκριμένος μητροπολίτης μετά τον θάνατο του Νικοδήμου. Πνευματικός ύπνος σε όλες τις ενορίες, σε όλο το ποίμνιο. Δεν ενδιαφέρεται για κανέναν και για τίποτα & δεν μιλά καθόλου για όσα συμβαίνουν σε αυτή τη μικρή πόλη. Πολλές φορές περνά απο το λιμάνι Ναυπάκτου(διότι εκεί μένει, ακριβώς δίπλα απο τα βραδυνά μαγαζιά στέκια της νεολαίας που καταλαβαίνετε τι συμβαίνει στα μέρη αυτά) για να πάει στο ναό της Μητροπόλεως & όλοι γελάνε & τον κοροιδεύουν, ιδιαίτερα οι νέοι!!! Ξαπεσμός, κατάντια!
    Πως και γιατί να μιλήσει ο Ιερόθεος για τα θέματα που αφορούν την κοινωνία της πόλεως τη στιγμή, που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να ψάχνει τρόπους να επιτίθεται στους μοναχούς του μοναστηριού & ιδιαίτερα στον γέροντα Σπυρίδων!!!
    Οι παλιοί θυμούνται ακόμη τα κηρύγματα του γέροντα, στους ναούς της πόλεως, που έτριζαν οι τοίχοι απο τα λόγια του για την πορνεία, μασωνία, ομοφυλοφιλία.. Άγγιζε τις ψυχές των ανθρώπων, μιλούσε στις καρδιές τους. Ακόμη και τώρα πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν στην ιερά μονή(μη έχοντας που αλλού να πάνε) & του ζητούν να τους μιλήσει, να τους ενθαρρύνει, να τους πεί λόγια παρηγοριάς.. & ο ίδιος σηκώνει το σταυρό του σιωπηλά, τις κατηγορίες, τις συκοφαντίες, την ακοινωνησία & ανεβαίνει στον Γολγοθά, γνωρίζοντας πως θα υπάρξει η Ανάσταση...
    Όσο για τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου δεν υπάρχει, ούτε χωρά πουθενά. Οι παραπάνω αναρτήσεις εξηγούν κάποια πράγματα & μάλιστα καταλάβαμε πως τελικά ήρθε εδώ για να χωρίσει και όχι να ενώσει. Ο Θεός στο τέλος θα δώσει. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ντρέπεστε ανώνυμοι να υποστηρίζετε τον ανυπάκοου και εκκοσμικευμένο π.Σπυρίδωνα Λογοθέτη με το πολυτελέστατο μοναστήρι; Αυτός αγιογράφησε ακόμα και τον εαυτό του χωρίς ντροπή σε περιόπτη θέση στο Μοναστήρι!!! Αυτός έφτιαξε μοναστήρι απο αυτά που λέει ο Σωτηρόπουλος που ντρέπεσαι να μπεις μέσα απο την πολυτέλεια.

    Αυτός είναι ένας δεύτερος Μουλατσιώτης και συνεχίζετε να τον υποστηρίζετε; Είναι χριστιανικά αυτά; ή παπικά και νοσηρές ναρκισσιστικές τάσεις;

    Καλλίμαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλλίμαχε ή Καλ...... απο τα λεγόμενά σου φαίνεται οτι δεν έχεις πάει ποτέ στο συγκεκριμένο μοναστήρι & κάποιοι αυλικοί, σου τα μετέφεραν όπως ήθελαν!
    Ο Μουλατσιώτης που κολάει σε αυτή την υπόθεση που συζητούμε;;; Γνωρίζω έναν πολύ καλό ψυχίατρο, τον π. Βασίλειο Θερμό να πας να σου δώσει φάρμακα. Ή μάλλον παίρνεις ήδη;;;; & Η ντροπή είναι όλοι δική σας. Διεστρεβλώνετε την αλήθεια, δεν φοβάστε τον Θεό εσείς. Δουλεύετε ως γνωστό, για άλλα αφεντικά. Ο Ιερόθεος είχε εντολή απο ψηλά να καταστρέψει, μα δεν θα του περάσει. Νομίζετε οτι περνάει το προφίλ του μέγα θεολόγου, αλλά ο κόσμος ξέρει, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!Αίσχος, κάποια στιγμή θα σας πάρουν με τις πέτρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρακαλώ να διαλεγεσθε ευγενικοτερα.
    Να μην μαλωνετε και αλληλοϋβριζεσθε.
    Ευγενικοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτός που έβρισε Οδυσσέα είναι ο ανώνυμος 4:32μμ του οποίου δημοσίευσες το σχόλιο κακώς και μην τα ρίχνεις σε όλους. Αν ήθελες ευγενικότερα τότε δεν θα του δημοσίευες το σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φαίνεται ότι έχει αρχίσει ο κατήφορος για τον Ναυπάκτου. Όταν βλέπει μικρόφωνο φαίνεται ότι μεθάει. Τότε του έρχεται να πει όλα όσα ξέρει. Σε μοναστήρι της επαρχίας του μίλησε πέρυσι και τον διέκοψαν και τον έκραξαν κάποιοι. Φέτος σε άλλο μοναστήρι έγιναν παρόμοια. Καλά δεν καταλαβαίνει αυτός ο άνθρωπος τι γίνεται; Ξυπνάτε τον! Βοηθείστε τον. Είναι κρίμα για την Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανωνυμε 18 Σεπτεμβρίου 2010 4:32 μ.μ. μισθωμένος είσαι και γράφεις αυτές τις μπαρούφες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμε υποστηρικτή του π.Σπυρίδωνα Λογοθέτη, είχα στείλει απάντηση συντριπτική αλλά να μακαρίζεις την λογοκρισία του Οδυσσέα που δεν επέτρεψε να δει το φως της δημοσιότητος...

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παιδιά είναι κρίμα να υπάρχει αυτά η διαμάχη ,βγαίνουμε όλοι ζημιωμένοι από αυτή.Συμφωνώ ότι είναι λάθος η τοιχογραφία στο μοναστήρι αλλά 1)είμαι ένας άνθρωπος που μέχρι την εφηβεία ήμουν πολύ μακρυά από την εκκλησία η για να μη πω ενάντια ,ένα πέρασμα μου όμως απο τις κατασκηνώσεις του Π.Σπυρίδωνα στη Κάτω Βασιλική ,άλλαξε τα πάντα μέσα μου,πραγματικά γίνεται απίστευτα μεγάλο πνυματικό έργο εκεί 2)Ο κάθε μοναχός στη μονή με τα λογια τους ακουμπαν στη ψυχή του κάθε ανθρώπου μακρυά από την ξύλινη και απόμακρη γλώσσα που χρησιμοποιούν ο Δεσπότης(αγαθός άνθρωπος κατά τη προσωπική μου γνώνη αλλά δυστυχώς με μηδαμινό πνευματικό έργο στο τόπο) και οι παπάδες
    3)Ελάτε όλοι σας μια Κυριακή στο μοναστήρι να δείτε τι νεολαία μαζευει και το δέσιμο πιστών-μοναχών
    4)Σίγουρα λάθη οι μοναχοί έχουν κάνει(λάθη εκκοσμίκευσης) ,αλλά το ότι όσο μπορώ προσπαθώ να ακολουθήσω το δρόμο του Κυριού το οφείλω αποκλειστικά σε αυτούς
    5)Εγώ θα τους αγαπώ πάντα ,λεγοντάς τους τα λάθη τους(δε φοβάμαι να τους τα πω κ κοντράρομαι μαζι τους για αυτά) ,γιατί είναι οι μόνοι άνθρωποι που μου έδειξαν εναν άλλο δρομο κ μίλησαν στην ψυχή μου
    Ευχαριστώ κ ελπίζω να μη σας κούρασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή