tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post997366273766276693..comments2024-03-28T08:21:41.689+02:00Comments on Ομολογία: ΟΜΟΛΟΓΙΑhttp://www.blogger.com/profile/09669781521147200548noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-51025508914916105592015-05-24T13:27:49.557+03:002015-05-24T13:27:49.557+03:00Προς ανώνυμο σχολιαστή.
Πρώτον, αδελφέ μη με μπερ...Προς ανώνυμο σχολιαστή.<br /><br />Πρώτον, αδελφέ μη με μπερδεύεις με τον κ Πανταζή ο διάλογος είναι μεταξύ εσένα και του κ Νικολάου. Άλλος ο Μακρής άλλος ο Πανταζής.<br />Δεύτερον, το σχόλιο μου δεν είχε πρόθεση να προσβάλει και προέρχεται και από λανθασμένη θεώρηση της καταστάσεως, νόμιζα ότι ο ανώνυμος 20 Μαΐου 2015 – 7:48 π.μ. είναι ίδιος με τον ανώνυμο 20 Μαΐου 2015 – 9:40 μ.μ.<br />έτσι θεώρησα πως ό,τι έγραψες ήταν απλά μια δικαιολογία για να καλύψεις αυτά που υπάρχουν στο σχόλιο 20 Μαΐου 2015 – 7:48 π.μ.<br />Αυτά για να λυθούν τυχόν παρεξηγήσεις που συνέβησαν.Παναγιώτης Μακρήςhttps://www.blogger.com/profile/03991723921116466618noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-45118218339491007642015-05-23T19:01:08.962+03:002015-05-23T19:01:08.962+03:00"να δούμε αν θα τολμήσει ο ανώνυμος ΚΑΙ ΟΙ ΟΜ..."να δούμε αν θα τολμήσει ο ανώνυμος ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΤΟΥ να κρίνουν η όχι τον γέροντα".<br /><br />Απάντηση : <br /><br />"και οι όμοιοί του"! (...) Αν αυτό είναι θεολογία, εγώ είμαι καρδινάλιος. <br /><br />Αν είχες απαντήσει πρώτα στο δικό μου διευκρινιστικό σχόλιο, αν δηλ. είχες παραδεχτεί ότι άλλα κατανόησες και σε άλλα αντ΄ 'αλλων απάντησες και αν είχες ζητήσει συγνώμη για τους ... "αδελφικούς" χαρακτηρισμούς (σε συγχώρησα ήδη γιατί μ΄έκανες και λύθηκα στα γέλια) τότε θα σου απαντούσα και στο νέο σου σχόλιο. Τώρα, όχι, διότι δεν έχεις δικαίωμα να διαφεύγεις αλλάζοντας θέμα, ούτε οι αναγνώστες θέλουν έναν εριστικό διάλογο - μονόλογο σε συνεχώς νέες ερωτήσεις που θέτεις αενάως.<br /><br />Τα θέματα εκ μέρους μου έχουν διευκρινιστεί, πλήρως. Είχα γράψει ένα σχόλιο με "υποθετικές" εξηγήσεις, καθαρά δικής μου σκέψεως, γιατί άραγε ο π. Αυγουστίνος δεν διέκοπτε τη μνημόνευση, ενώ το είχε πει, παρέθεσα και την εκ του Ευαγγελίου Διδασκαλία ότι στην Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υπάρχει ένας "αρχηγός" - "πάπας" ούτε δεσποτισμός αλλά πολλοί επίσκοποι - πρεσβύτεροι - πιστοί και συνοδικό δημοκρατικό σύστημα! Εκ των προτέρων ομολόγησα ότι "ίσως να μην ισχύει καμιά υποθετική εξήγησή μου"! <br /><br />Scripta manent. Όποιος φιλαλήθης αναγνώστης θέλει να σχηματίσει γνώμη, μπορεί να μελετήσει κείμενα και σχόλια. Μεταφέρω εδώ το απαντητικό σχόλιό μου.<br /><br />http://apotixisi.blogspot.com.au/2015/05/blog-post_19.html#comment-form<br /><br />Απάντηση - Από τον σχολιαστή 20 Μαϊου 9:40.<br /><br />Λυπάμαι διότι ο ιστολόγος, τα εναντίον μου υβριστικά σχὀλια τα αποδέχτηκε τόσο απόλυτα, ώστε τα έκανε και κύριο άρθρο παρά το ότι σε αυτό συκοφαντείται και υβρίζεται κάποιος επισκέπτης και ευγενέστατος σχολιαστής του ιστολογίου.<br /><br />Η αντιπαράθεση απόψεων είναι θεμιτή, όχι όμως και οι ύβρεις και οι χαρακτηρισμοί ή η παρερμηνεία (άλλα αντ΄ άλλων). Σαφώς παρερμηνεύονται τα γραφόμενά μου π.χ. στο σχόλιό μου γράφω:<br /><br />"Ο π. Αυγουστίνος γνώριζε πως παρά τους τύπους και τα νομικίστικα, υπερέχει ο Θεός και το Ευαγγέλιο, το οποίο δεν αναγνωρίζει στην Εκκλησία αρχή του ενός, αλλά δημοκρατικό συνοδικό σύστημα ποιμένων και ίσως πιστού λαού. Παρά την "μνημόνευση" που λόγω του Τυπικού έκανε, η διακοπή θα αποτελούσε θεολογικά περισσότερη επισημοποίηση της εκτροπής"<br /><br />Εννοώ τα εξής απλά:<br />"Τύποι και νομικίστικα" = η αποδοχή από τους ορθοδόξους ενός "πάπα" όλης της οικουμένης.<br />"εκτροπή" = η μνημόνευση από ορθοδόξους επισκόπους λόγω των "τύπων και νομικισμών", ενός "πάπα" όλης της οικουμένης.<br />Στον τελείως υποθετικό συλλογισμό μου, δεν "πιάνω" καθόλου το θέμα "αποτείχιση" και "ουσία παύσεως μνημοσύνου". Αλλἀ επισημαίνω την για λόγους ιστορικούς, παραδοσιακούς, δεσποτοκρατικούς, γεωστρατηγικοπολιτικούς, επιμονή στην υποταγή σε ΕΝΑΝ, ενώ η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχει έναν άνθρωπο Αρχηγό, έχει αρχηγό τον Χριστό και η διαποίμανση πρέπει να γίνεται Συνοδικά, δημοκρατικά. Αποδεχόμενοι την αρχή του ενός, παπίζουμε. Ασύστολα. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-70190910226275397002015-05-23T14:10:16.632+03:002015-05-23T14:10:16.632+03:00Προς ανώνυμο σχολιαστή.
Άκουσε ανώνυμε μην προσπα...Προς ανώνυμο σχολιαστή.<br /><br />Άκουσε ανώνυμε μην προσπαθείς να δικαιολογήσεις την αδράνεια σου στηριζόμενος στο τι έκανε ο γέροντας Αυγουστίνος, τον Αυγουστίνο ο Θεός θα τον κρίνει όχι εμείς.<br />Επίσης, βλέπω ότι πονηρός ακολουθείς αυτήν την τακτική για να καλύψεις τη δική σου αδιαφορία. Άκουσε όμως εδώ κάποια πράγματα για τον γέροντα Αυγουστίνο τα οποία δεν τα γνωρίζεις (είτε τα αποκρύπτεις), και τα οποία καλώς θα κάνεις να τα λάβεις υπ'όψιν σου την επόμενη φορά που θα γράψεις για τον γέροντα.<br /><br />1. Ο π Αυγουστίνος ήταν υπέρμαχος των δικαίων των παλαιοημερολογιτών, θαύμαζε και σεβόταν τους παλαιοημερολογίτας όσο λίγοι. Μάλιστα σε ομιλία του το 1967 τους είχε αποκαλέσει ΛΟΚ της Ορθοδοξίας. Εσύ πως κρίνεις αυτήν την θέση του γέροντα;<br />2. Ο δάσκαλός μου (πρώην καθηγητής της Αθωνιάδος), ο οποίος ανήκε στην νεολαία του Αυγουστίνου μας αποκάλυψε τα εξής για τον Άγιο γέροντα.<br />Ο π Αυγουστίνος έλεγε: αν οι παλαιοημερολογίτες ήταν μία παράταξη εγώ θα πήγαινα σε αυτούς, ο μόνος λόγος που δεν πάω είναι επειδή δεν ξέρω σε ποια παράταξη να πάω, ο ένας με ζητάει από εδώ ο άλλος από εκεί.<br />Εσύ και οι όμοιοί σου πως κρίνουν τον γέροντα για αυτούς του τους ισχυρισμούς, μήπως ήταν τρελός φίλο σχισματικός;<br />3. Όταν το 1984 ο π Χρυσόστομος Σπύρου στις Σπέτσες (πνευματικός αδελφός του γέροντα από κοινό πνευματικό τον γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο) αποτειχίστηκε ο γέροντας του έστειλε επιστολή όπου του έστελνε συγχαρητήρια που τόλμησε να κάνει αυτό που δεν κάνουν οι επίσκοποι. Για αυτό το γεγονός τι έχεις να πεις;<br /><br />Έχω και άλλα στοιχεία αλλά αυτά φτάνουν προς το παρόν πιστεύω.<br /><br />Αδελφέ μου Οδυσσέα, παρακαλώ αν θέλεις δημοσίευσε την απάντηση αυτή για να δούμε αν θα τολμήσει ο ανώνυμος και οι όμοιοι του να κρίνουν η όχι τον γέροντα.Παναγιώτης Μακρήςhttps://www.blogger.com/profile/03991723921116466618noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-91755764807313220132015-05-22T18:55:04.745+03:002015-05-22T18:55:04.745+03:00Αγαπητέ Κε Οδυσσέα,
απάντησα στο προηγούμενο θέμα...Αγαπητέ Κε Οδυσσέα,<br /><br />απάντησα στο προηγούμενο θέμα, στον συκοφάντη, υβριστή και διαστρεβλωτή των απόψεών μου. Όπως δημοσιεύσατε τις απαντήσεις του, θα παρακαλούσα να αναρτήσετε με τα ίδια τυπογραφικά στοιχεία και την απάντησή μου.<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-86104215509686666152015-05-22T16:53:58.614+03:002015-05-22T16:53:58.614+03:00Ποιες απ΄ὀλες είναι οι αλήθειες! Φάσκει και αντιφ...Ποιες απ΄ὀλες είναι οι αλήθειες! Φάσκει και αντιφάσκει συκοφαντώντας τον σχολιαστή βάσει κειμένου που διαστρεβλώνει διότι αδυνατεί να το κατανοήσει ο "θεολόγος".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-46193871209463068022015-05-22T16:29:46.482+03:002015-05-22T16:29:46.482+03:00O κύριος Πανταζής δυστυχώς λέει αλήθειες, ΟΛΟΚΛΗΡΗ...O κύριος Πανταζής δυστυχώς λέει αλήθειες, ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. Ο Θεός να σε ευλογεί Νικόλαε αδελφέ μας.Anonymousnoreply@blogger.com