tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post6855400360187667687..comments2024-03-28T20:25:18.372+02:00Comments on Ομολογία: ΟΜΟΛΟΓΙΑ: «Αυτό που ενώνει τις δυο Εκκλησίες είναι πολύ πιο σημαντικότερο από εκείνο που τις χωρίζει», ειπε και παλι ο ..." βυθιος δρακων", Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος. Και εδω ακομα, νομιζουμε οτι αιρετιζει ανεπανορθωτα ο παγκακιστος Βαρθολομαιος. ΕΜΕΙΣ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΟΤΙ: Μαλλον και αυτο που μας χωριζει ειναι τοσο σημαντικοτερο, οπως και απο αυτο που μας ενωνει με τους Αιρετικους της Δυσεως και χωρις αυτο δεν μπορουμε ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ, να ενωθουμε και αν, τη βοηθεια του Κοσμοκρατορος ΔΑΙΜΟΝΟΣ ενωθουμε, θα γινουμε ενα μειγμα ΣΑΠΙΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ και για το ΣΚΟΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΕΒΟΣ, ΣΥΧΑΜΑ ΚΑΙ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ και των ΑΓΓΕΛΩΝ.ΟΜΟΛΟΓΙΑhttp://www.blogger.com/profile/09669781521147200548noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-68915371586770827662015-06-22T21:22:09.030+03:002015-06-22T21:22:09.030+03:00"γιατί η εκκλησιαστική ιστορία μας επιφυλάσσε..."γιατί η εκκλησιαστική ιστορία μας επιφυλάσσει εκπλήξεις" !!! <br /><br />Σαφώς η εκκλησιαστική ιστορία μας επιφυλάσσει εκπλήξεις. Εκεί πάει το πράμα. Αλλά τι σημαίνει αυτό; Ότι οφείλουμε να αποδεχόμαστε ως ορθή κάθε "έκπληξη" της εκκλησιαστικής ιστορίας του μέλλοντος; Όχι φυσικά. Δεν αποδεχόμαστε ως σωστό ούτε και κάθε λόγο ή φιλοφρόνηση φιλοπαπικού ή όχι ανθρώπου άλλης εποχής - κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι έκτοτε- δεν αποδεχόμαστε ως ορθής χριστιανικής ορθόδοξης πρακτικής κάθε γεγονός της παρελθούσης εκκλησιαστικής ιστορίας και κάθε λανθασμένη απόφαση που κυριάρχησε και μας επεβλήθη, αν διαφωνεί με το Ευαγγέλιο, διότι εκτός από τις εκπλήξεις που μας επιφυλάσσει η εκκλησιαστική ιστορία, εκπλήξεις μας επιφυλάσσει και ο Κριτής και οφείλουμε να είμαστε σώφρονες. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-65093757524963285332015-06-22T08:52:36.566+03:002015-06-22T08:52:36.566+03:00Αυτά που ενώνουν τις δυο Εκκλησίες είναι περισσότε...Αυτά που ενώνουν τις δυο Εκκλησίες είναι περισσότερα από εκείνα που τις χωρίζουν. Ε, και που είναι το πρόβλημα; και γιατί να μην το εκλάβουμε ως φιλοφρόσυνη; <br /><br />Εξ άλλου τέτοιες φιλοφρονήσεις έχουμε και από αγίους και μάλιστα μεγάλους Πατέρες, όπως τον άγιο Μάρκο, που ούτε λίγο, ούτε πολύ είπε στον Πάπα, ότι έχουμε τον ίδιο Χριστό, την ίδια Πίστη και προσκυνούμε την ίδια αγία Τριάδα (εσύ με το Φιλιόκβε και εγώ χωρίς!) κάτι που κυκλοφόρησε στο Διαδύκτιο: "Μέχρι τινος οι του αυτού Χριστού, και της αυτής πίστεως βάλλομεν αλλήλους και κατατέμνομεν, μέχρι τίνος οι της αυτής Τριάδος προσκυνηταί δάκνομεν αλλήλους;". Το "κατατέμνομεν" δεν υπονοεί διαιρεμένη Εκκλησία; Ή μήπως οι φιλοφρονήσεις από αγίους επιτρέπονται, οπότε έχουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά; <br /><br />Αλλά και ο Λουγδούνου άγιος Ειρηναίος δεν μίλησε για τους δυο πνεύμονες της Εκκλησίας, τον Ανατολικό και τον Δυτικό; Ή μήπως ο άγιος Γεννάδιος δεν ετάχθη υπέρ του Φιλιόκβε στη Φλωρεντία (Ιστ. Ελληνικού έθνους) ή ο άγιος Θεοφύλακτος Βουλγαρίας (κατά Ράνσιμαν) ή ο δάσκαλος του αγίου Μάρκου, ο Ιωσήφ Βρυέννιος με την περίφημη πρότασή του περί αποδοχής του (κατά τον Ναυπάκτου Ιερόθεο), ή όπως και ο Αλεξανδρείας άγιος Κύριλλος, που τον επικαλέσθηκε και ο Βέκκος (κατά τον άγιο Νεκτάριο); <br /><br />Όλα αυτά βέβαια που γίνονται είναι τελικά σε βάρος της Εκκλησίας, των Συνόδων και των Κανόνων της, αλλά από την άλλη είναι καλό να είμαστε μετρημένοι στα λόγια μας, γιατί η εκκλησιαστική ιστορία μας επιφυλάσσει εκπλήξεις!!! Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-37554590995339622022015-06-21T15:55:47.467+03:002015-06-21T15:55:47.467+03:00Στην Ορθοδοξία έχουμε το Συνοδικό σύστημα. Στην ο...Στην Ορθοδοξία έχουμε το Συνοδικό σύστημα. Στην οικουμενική Μία Εκκλησία, την Ορθόδοξη, δεν υπάρχει το πρωτείο του ενός ανθρώπου, είτε πατριάρχη είτε επισκόπου είτε δεσπότη Κι αν νομίζεται ότι υπάρχει είναι εκτροπή. Γεωπολιτικά, πολιτικά, θρησκευτικά, ιστορικά, ας λένε ό,τι θέλουν. Εμείς οφείλουμε να πιστεύουμε ό,τι μας δίδαξαν οι Απόστολοι και η αρχαία Εκκλησία, π.χ. στο ερώτημα της περιτομής ή μη των εθνικών που προέκυψε δεν αποφάσισε μόνος του ούτε ως "επικεφαλής" ο Απ. Πέτρος ούτε ως "επικεφαλής" ο Απ. Παύλος ούτε κάποιος άλλος "επικεφαλής" Απόστολος. Απεφάσισε η Σύνοδος. Όπως και στην εκλογή αποστόλου και διακόνων. Ψήφω κλήρου και λαού. <br /><br />Στην Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υπάρχει "πάπας". Επικεφαλής, αρχηγός, είναι μόνο ο Χριστός. Η Εκκλησία διοικείται Συνοδικά. Όλα τα άλλα, παπισμοί, δεσποτισμοί, πρωτεία (πλην για τιμητικούς λόγους πρεσβυγενών, πρωτευουσών Κρατών κ.λπ.) είναι εκτροπές από την Ορθοδοξία. Αν ο Μωάμεθ ο Β΄ ο Πορθητής ανέθεσε στον εκάστοτε Πατριάρχη Κων/λεως τον τίτλο του εθνάρχη "του γένους των Ορθοδόξων", αν κάποτε ο Επίσκοπος Κων/λεως είχε έδρα στην Πρωτεύουσα της Αυτοκρατορίας, αυτά παρήλθαν πλέον. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-75926142230375541572015-06-21T14:37:38.393+03:002015-06-21T14:37:38.393+03:00Πιστεύω εις Ένα Θεόν ... και εις ΔΥΟ αγίας καθολικ...Πιστεύω εις Ένα Θεόν ... και εις ΔΥΟ αγίας καθολικάς και αποστολικάς Εκκλησίας ...<br /><br />Να το αλλάξουμε λοιπόν Παναγιώτατε το Σύμβολο της Πίστεως, γιατί άλλα να ομολογούμε στο Βάπτισμα, άλλα στη Θ. Λειτουργία, άλλα να μαθαίνουμε στα θρησκευτικά στο σχολείο (ότι μία είναι η Εκκλησία, η Ορθόδοξη και ο παπισμός είναι αίρεση) κι άλλα να μας λέτε εσείς; .<br /><br />Ιωάννης Μ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-43938583875322152622015-06-21T14:33:26.436+03:002015-06-21T14:33:26.436+03:00Κι εγώ ο αφελής νόμιζα ότι υπάρχει ΜΙΑ εκκλησία κύ...Κι εγώ ο αφελής νόμιζα ότι υπάρχει ΜΙΑ εκκλησία κύριε Βαρθολομαίε!<br /><br />Ιωάννης Μ.Anonymousnoreply@blogger.com