tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post6007427222579788257..comments2024-03-29T00:07:18.798+02:00Comments on Ομολογία: ΟΜΟΛΟΓΙΑhttp://www.blogger.com/profile/09669781521147200548noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-87402650052204285562017-02-11T09:12:49.622+02:002017-02-11T09:12:49.622+02:00Εσείς, αυτά που γράφετε τα έχετε συμπεράνει από μό...Εσείς, αυτά που γράφετε τα έχετε συμπεράνει από μόνος σας, τα έχετε πάρει από τον Σιαμάκη ή τα έχετε πάρει από άλλον άγιο της Εκκλησίας μας; Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-48482166076844963832017-02-10T20:27:21.818+02:002017-02-10T20:27:21.818+02:00Το ερώτημα (και η απάντηση) είναι ότι, ο Επιφάνειο...Το ερώτημα (και η απάντηση) είναι ότι, ο Επιφάνειος Κύπρου, 350 χρόνια (τρεις ολόκληρους αιώνες) μετά τον Ιωσήφ, δεν μπορεί να γνωρίζει τίποτε το αξιόπιστο για τον Ιωσήφ, πλην των αποκρύφων και των διαδόσεων, σε μια εποχή μάλιστα που οι πληροφορίες και οι επικοινωνίες ήταν με το σταγονόμετρο. Βασίζεται, υποθέτω σε φήμες ή και στα απόκρυφα ψευτοευαγγέλια, τα οποία με πονηρό τρόπο επιχειρούσαν να εισάγουν στην εκκλησία σατανικά (συνήθως) μυθεύματα που δήθεν θα απαντούσαν σε όσες πληροφορίες το σχέδιο του Θεού δεν έκρινε απαραίτητες να καταγραφούν στην Αγία Γραφή. <br /><br />Ο Ιωσήφ ήταν νέος διότι νέα, επίσης, ήταν η Παναγία η μνηστή του. Ούτε κουσούρι είχε η Παναγία για να παντρευτεί γέρο, διότι όταν τους μνήστευσαν (αραβώνιασαν) οι πατρικές τους οικογένειες, οι δυο νέοι είχαν σκοπό έναν φυσιολογικό γάμο, ούτε η Παναγία ήταν αφιερωμένη στο ναό από νήπιο, όπως θέλουν τα απόκρυφα. Τα ονόματα των γονέων της Παναγίας δεν τα αναφέρει η Βίβλος. Ούτε έχουμε υποχρέωση να αποδεχόμαστε ό,τι μας πλασσάρουν τα πονηρά απόκρυφα, έστω κι αν αυτό σε σκοτεινές εποχές έχει εισχωρήσει στην υμνολογία ή στο εορτολόγιο. Ακμαίος, παρθένος και νεότατος ο Ιωσήφ, κατόπιν οδηγίας του θεού μέσω αγγέλου, οδήγησε τον Ιησού και τη Μαρία στην Αίγυπτο, τους προστάτευσε, εργαζόμενος πιθανώς, και με την οικονομική αξιοποίηση των χρυσών νομισμάτων που τους πρόσφεραν ως δώρα οι μάγοι, ώστε να επιβιώσουν ασφαλώς στην εξορία, τους επανέφερε μετά το θάνατο του Ηρώδη. Πώς μπορεί να ήταν εσχατόγηρος 80 ετών και να μπορούσε να εκτελέση μια τέτοια θεία αποστολή ο Ιωσήφ! Επίσης, ο Ιησούς εργάστηκε μαζί του, ως τἐκτων, από τα 17 -20 ίσως έως περίπου τα 30 του έτη (δεν γνωρίζουμε πότε πέθανε ο Ιωσήφ) ! Πώς δούλευε σκληρά, επί 5-10 τουλάχιστον χρόνια ο Ιωσήφ μαζί με τον Χριστό, εσχατὀγηρος 100 ετών ών(αν όπως λέει ο Επιφάνειος ήταν 80 όταν γεννήθηκε ο Χριστός;). Και τα προηγούμενα 20; Οι λεγόμενοι αδελφοί του Χριστού είναι οι εξάδελφοί του, το ἐχει απαντήσει αλλού ο Κ. Σιαμάκης διότι τότε, στην Ελληνική γλώσσα δεν υπήρχε η λέξη εξάδελφος και λεγόταν "αδερφοί" και οι εξάδερφοι. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-4681341756504574012017-02-10T19:53:16.998+02:002017-02-10T19:53:16.998+02:00Σχολιαστἀ 10 Φεβρουαρίου 2017 - 9:47 π.μ., υποθέτω...Σχολιαστἀ 10 Φεβρουαρίου 2017 - 9:47 π.μ., υποθέτω πως μπορείτε ανενδοίαστα να πείτε στη γυναίκα σας, ότι όλα αυτά που φρονεί, τα περί ενδυμασίας και κομώσεως των γυναικών είναι σωστά και τα διδάσκει το Ευαγγέλιο και οι Πατέρες που το ερμηνεύουν. Η υπερβολή, όμως, ας μην είναι υποκριτική. Είναι δηλαδή σε όλα τα άλλα της αγία, επιπλέον εφάρμοσε και το "έτι έν" (Λουκ. ιη 18-27) και επιμένει και στη λεπτομέρεια της μαντήλας όχι μόνο στη λατρεία εντός των Ναών αλλά και εκτός; Ας είναι ευλογημένη! Κι εσείς τυχερός. Οι αγιογράφοι αν και αυθαιρετούν κατά μεγάλο ποσοστό στις απεικονίσεις ανθρώπων που δεν γνωρίζουν καν πως ήταν, ζωγράφησαν τις αγίες έτσι, με μαντήλια, μακριά φουστάνια και μανίκια, όχι διότι το λέει η Γραφή, αλλά διότι έτσι ντύνονταν όλες οι γυναίκες, άρα και οι απεικονιζόμενες, έτσι ήταν τότε οι γυναικείες ενδυμασίες, από την εποχή των Αποστόλων, μέχρι τα τέλη του 20ου αιώνα: Εμείς οι ηλικιωμένοι θυμόμαστε τις γυναίκες στα χωριά να ντύνονται με μακρυά φουστάνια, μακρυά μανίκια και μαντήλι στο κεφάλι. Και στους χορούς τους δημοτικούς, να χορεύουν ή μόνο γυναίκες, ή να πιάνουν τον άντρα από το μαντήλι. Εν προκειμένω, υπάρχει διδασκαλία στο τί (κατά την Καινή Διαθήκη) πρέπει να φοράνε ή να μην φοράνε άντρες και γυναίκες, τι μαλλί να έχουν κ.λπ. Αν δεν εφαρμόζεται γενικώς από τους Χριστιανούς της εποχής μας, και αν επί πλέον ντύνονται κάθε χρόνο καρναβάλια και συμμετέχουν σε διονυσιακές τελετές και σε βουρβούλεια και θέλουν να είναι χριστιανοί ... πόσα κιλά χριστιανισμού ζυγίζει έκαστος εξ ημών; Το τι γίνεται στις βαπτίσεις και στους γἀμους, συνευδοκούσης της εκκλησίας, αρκεί να το απαντήσει. <br /><br />Το σεμνό ντύσιμο είναι απαραίτητο για τις γυναίκες, αλλά αν και η σωστή χριστιανική ενδυμασία των γυναικών είναι το μαντήλι, τα μακρυά μανίκια και τα μακρυά μέχρι τον ποδόγυρο φαρδιά αδιαφανή φουστάνια, αυτό θα επικρατήσει όταν το εφαρμόσουν όλες οι γυναίκες της εκκλησίας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-89330625462523060162017-02-10T10:30:14.375+02:002017-02-10T10:30:14.375+02:00Και όμως, ο άγιος Επιφάνιος Κύπρου έχει διαφορετικ...Και όμως, ο άγιος Επιφάνιος Κύπρου έχει διαφορετική άποψη για τον Ιωσήφ και τη Μαρία:<br />Περί της αειπαρθενίας της Θεοτόκου<br />Απόσπασμα από την επιστολή του Αγ. Επιφανίου προς τους Χριστιανούς της Αραβίας, κατά των Αντιδικομαριανιτών, δηλαδή των αιρετικών, οι οποίοι δεν εδέχοντο την αειπαρθενία της Θεοτόκου. Η επιστολή εγράφη το 367, μόλις ανέλαβε τα επισκοπικά του καθήκοντα. Η επιστολή σώζεται αυτούσια στο Πανάριο, που συνεγράφη το 375 (PG 42.705-740). <br />Σύμφωνα με την επιστολή αυτή: <br />Ο Ιακώβ (επονομαζόμενος Πάνθηρ) είχε δυο υιούς:<br />α/ Ιωσήφ τον μνήστορα<br />β/ Σίμωνα Κλωπά<br />Ο Ιωσήφ νυμφεύθηκε μια γυναίκα από την φυλή Ιούδα και γέννησε έξη (6) παιδιά, τέσσερα αγόρια και δυο κορίτσια (τούτο αναφέρουν Ματθαίος 13.53, Μάρκ. 6.3)<br />Ο Ιωσήφ έμεινε χήρος και σε ηλικία 80 ετών μνηστεύθηκε τη Μαρία.<br />Ο Ιωσήφ αποθνήσκει μετά τα 92 του χρόνια.<br />Τα έξη παιδιά του Ιωσήφ αναφέρονται με τα ονόματά τους:<br />Ιάκωβος, Ιωσής, Σίμων, Ιούδας, Μαρία, Σαλώμη.<br />Ο Ιάκωβος (αποκαλούμενος αδελφόθεος, ωβλίας = τείχος, δίκαιος, ναζωραίος = άγιος). Εγέννησεν τούτον ο Ιωσήφ σε ηλικία 40 ετών. Αδελφός του Ιησού εξ αγχιστείας, ήταν 40 ετών όταν γεννήθηκε ο Ιησούς. Κατά δε την Πεντηκοστή ήταν 73 ετών και ανέλαβε πρώτος επίσκοπος Ιεροσολύμων. Ο Παύλος αναφέρει: «Έτερον δε των αποστόλων ουκ είδον, ει μη Ιάκωβον τον αδελφόν του Κυρίου» (Γαλ. 1.19). Ο Ιάκωβος τελευτά σε ηλικία 96 ετών, παρθένος, με το μαρτύριο του λιθοβολισμού. Δεν αναφέρεται στους 12 Αποστόλους, όπως ο Ιάκωβος ο του Αλφαίου και ο Ιάκωβος ο του Ζεβεδαίου. Είναι ένας εκ των 71 αποστόλων. Αναφέρονται στο πρόσωπό του: η επιστολή Ιακώβου στην Καινή Διαθήκη, καθώς και η λειτουργία του, ως Ιακώβου του αδελφοθέου. Επίσης αναφέρεται και το Πρωτοευαγγέλιο του Ιακώβου, απόκρυφο κείμενο με μυθώδεις αφηγήσεις. Η μνήμη του εορτάζεται στις 23 Οκτωβρίου.<br />Ο Σίμωνας ο αδελφόθεος (και Συμεών και Κλεόπας επονομαζόμενος), εκ των 71 αποστόλων, δεύτερος επίσκοπος Ιεροσολύμων μετά τον Ιάκωβο τον αδελφόθεο και ιερομάρτυρας. Η μνήμη του εορτάζεται στις 27 Απριλίου. <br />Ο Ιωσής ο αδελφόθεος. Η ονομασία του είναι εξελληνισμένος τύπος του εβραϊκού ονόματος Γιωσέφ = Ιωσήφ.<br />Ο Ιούδας ο αδελφόθεος, αδελφός του Κυρίου εξ αγχιστείας (και Θαδδαίος και Λεββαίος επονομαζόμενος), εκ των 71 αποστόλων, αναφέρεται ως ο συγγραφέας της επιστολής Ιούδα στην Καινή Διαθήκη. Ο Ιούδας με τη σύζυγό του έχουν ιεραποστολικό έργο: «ως και οι λοιποί απόστολοι και οι αδελφοί του Κυρίου και Κηφάς;» (Κορινθ. Α΄ 9.5). Η μνήμη του τιμάται στις 19 Ιουνίου. <br />ΠΗΓΗ : Αγίου Επιφανίου: Πανάριον<br />Επομένως, κατά τον άγιο Επιφάνιο, ο Ιωσήφ είχε νυμφευθεί και είχε κάνει 6 παιδιά από τον γάμο του και ήταν 80 χρονών ασπρομάλλης, όταν γεννήθηκε ο Χριστός.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-54594361648995767092017-02-10T09:47:13.444+02:002017-02-10T09:47:13.444+02:00Ακριβώς! Πολύ ωραία τα γράφεις! Εκτός των άλλων στ...Ακριβώς! Πολύ ωραία τα γράφεις! Εκτός των άλλων στις αγιογραφίες όλες οι αγίες και η Παναγία απεικονίζονται με καλυμμένη την κεφαλή τους! Πού το είδαν αυτό γραμμένο; Κι έχω και τη γυναίκα μου να κοτσάρει τη μαντίλα στο κεφάλι και όλο με τις φούστες...λέει το είπε ο απόστολος Παύλος...και της λέω τζιχαντίστρια μου γινες;;;<br />Ο άντρας λέει έχει από επάνω του το Θεό ενώ η γυναίκα είναι κάτω από την σκέπη του άντρα της και κάτι τέτοια...<br />Πού σαι βρε Χριστόδουλε που φώναζες ελάτε όπως είστε, αρκεί να έλθετε στην εκκλησία...με σκουλαρίκια, με σκισμένα τζην..με ό,τι θέλετε!<br />Με έχει πρήξει αυτή η γυναίκα μου με τους πατέρες και τους πατέρες! Άμα είναι έτσι , όλα πρέπει να τα αλλάξουμε σήμερα...και πού τα λέει αυτά το ευαγγέλιο;;;<br />Δε φτάνει που είμαστε καθώς πρέπει άνθρωποι;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-65401548039169265032017-02-10T05:57:45.856+02:002017-02-10T05:57:45.856+02:00Οι αγιογραφήσεις εμφανίστηκαν αρκετούς αιώνες μετά...Οι αγιογραφήσεις εμφανίστηκαν αρκετούς αιώνες μετά την ἰδρυση της Εκκλησίας και είναι λογικό να απεικονίζουν υποθετικές μορφές. Το πιο απαράδεκτο είναι ότι κάνουν λάθη και στην ηλικία, παρουσιάζοντας τη Μαρία τη Μαγδαληνή κοριτσόπουλο ενώ ήταν 60 -70 ετών και τον Ιωσήφ γέρο ασρομάλλη κατά τη γέννηση του Κυρίου και κατά τη φυγή στην Αίγυπτο ενώ τότε ήταν νεότατος, με μαύρο κοντό μαλλί και μαύρα κοντά γένεια. Η μνηστεία της Μαρίας με τον Ιωσήφ ήταν φυσιολογική, δύο νέων, που τους αρραβώνιασαν οι οικογένειές τους με σκοπό τη δημιουργία οικογένειας, ενώ το ότι η Παναγία ήταν σαν κορίτσι στο Ναό, ότι δήθεν τη μνήστευσαν με φροντίδα τους οι ιερείς με έναν δήθεν χήρο και ηλικιωμένο (τον Ιωσήφ), ακόμα και ότι οι γονείς της λεγόταν Ιωακείμ και Άννα είναι από τα ασεβή απόκρυφα. Η Αγία Γραφή κατονομάζει μεν τους γονείς του Ιωάννη του Προδρόμου, δεν κατονομάζει όμως ούτε τους γονείς της Παναγίας, ούτε δέχεται τα περί αφιερώσεώς της στο Ναό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-16702180233739878182017-02-10T00:24:00.612+02:002017-02-10T00:24:00.612+02:00Συνεπώς κάθε απεικόνιση βιβλικού προσώπου της Π.Δ....Συνεπώς κάθε απεικόνιση βιβλικού προσώπου της Π.Δ. και βιβλικού προσώπου της Παλαιστίνης της Κ.Δ. με<br /><br />-ξανθά ή χρυσά ή κόκκινα μαλλιά<br />-γαλανά, πράσινα, μπλε μάτια<br />-μακρυά θηλυπρεπή μαλλιά (πλην Σαμψών και Βαπτιστού)<br /><br />δεν είναι "ιερή" εικόνα αλλά ασεβής απεικόνιση, συκοφαντική για τους βιβλικούς άντρες αυτούς και για τον ίδιο τον Κύριό μας Ιησού Χριστό που δεν είχε ούτε ξανθά μαλλιά ούτε γαλάζια μάτια ούτε μακρυἀ σαν γυναικεία μαλλιά. <br />Anonymousnoreply@blogger.com