tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post583988632804333838..comments2024-03-28T12:37:19.455+02:00Comments on Ομολογία: Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙΟΜΟΛΟΓΙΑhttp://www.blogger.com/profile/09669781521147200548noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-6579378223977747572018-05-21T00:18:37.434+03:002018-05-21T00:18:37.434+03:00"Κουρελόχαρτα";..
Ὥστε …«κουρελόχαρτα» ..."Κουρελόχαρτα";..<br /><br />Ὥστε …«κουρελόχαρτα» (κατά Τασιόπουλον!) ὁ Πατριαρχικός Τόμος τοῦ 1850 καί ἡ Πατριαρχική Πράξις τοῦ 1928, τήν ὑπεράπισιν τῶν ὁποίων πεπαρρησιαμένως εἶχε ἀναλάβει ὁ μακαριστός Αὐγουστίνος Καντιώτης τῆς Φλωρίνης, ἐναντιούμενος εἰς τήν γενομένην καθήλωσιν τῶν ἐν λόγῳ πατριαρχικῶν πράξεων ὑπό τοῦ ἀρχιπ. Ι. Κοτσώνη ἐν τῷ Νομοθετικῷ Διατάγματι 126/1969; Δηλ. τί ἠθέλησε νά μᾶς εἴπει ἀκριβῶς ὁ κ. Τασιόπουλος; Ὅτι ὁ Φλωρίνης ἠγωνίσθη τήν περίοδον 1969-1973 ἐναντίον τοῦ Ι. Κοτσώνη, ὑπερασπιζόμενος (ὁ Αὐγουστίνος Καντιώτης!) …«κουρελόχαρτα»;… <br /><br />Πτολεμαῖος<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-41651386776157116222018-05-15T17:33:50.659+03:002018-05-15T17:33:50.659+03:00Διαφωνοῦμε πλήρως σὲ ὅλα. Καὶ στὰ ἀνύπαρκτα πρωτε...Διαφωνοῦμε πλήρως σὲ ὅλα. Καὶ στὰ ἀνύπαρκτα πρωτεῖα καὶ στὸ ὁτι δὲν ἀλλάζει ἡ "ἐκκλησιολογία".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-6586546572351116752018-05-15T00:05:00.708+03:002018-05-15T00:05:00.708+03:00Για να επανελθουν εκει τα πραγματα αγαπητε μου, θα...Για να επανελθουν εκει τα πραγματα αγαπητε μου, θα πρεπει να ανατραπει μια ολοκληρη εκκλησιολογια, και μια ολοκληρη σειρα κανονων οικουμενικων συνοδων,τους οποιους εσεις θελετε να φυλασσονται με περισση φροντιδα, γιατι διατυπωθηκαν απο αγιους ανδρες. Η ιστορια ομως δεν αλλαζει. Η κωνσταντινουπολη μπορει να υπηγετο στον ηρακλειας και οχι στον ρωμης, σημερα ομως με τις αποφασεις των οικουμενικων συνοδων, ειναι πατριαρχειο στο οποιο πλεον υπαγεται η γεροντικη και ιστορικη μητροπολη ηρακλειας. Οσον αφορα για τον πρωτο, η καθε εκκλησια εχει τον δικο της, και ολη η εκκλησια τον οικουμενικο πατριαρχη. Ο πατριαρχης ειναι ο πρωτος της ορθοδοξιας, αυτος εχει μονο το δικαιωμα να προεδρευει των οικουμενικων συνοδων, να ανακηρυσσει το αυτοκεφαλο, να καθαγιαζει το αγιο μυρο, να μνημονευεται πρωτος και αλλα πολλα. Επιτελους, τι ειναι αυτο που δεν μπορειται να καταλαβεται; το πατριαρχειο ειναι και θα παραμεινει το ιερο κεντρο της ορθοδοξιας και η μητερα εκκλησια των βαλκανιων. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-68385186932745416582018-05-14T21:27:43.380+03:002018-05-14T21:27:43.380+03:00ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΟ ΚΥΡΙΟ ...ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΟ ΚΥΡΙΟ ΟΔΥΣΣΕΑ ΤΣΟΛΟΓΙΑΝΝΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΣΠΑΝΙΑΣ ΟΛΚΗΣ ΑΡΘΡΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΔΙΑΛΟΓΟ. <br /><br />ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! <br /><br />ΤΑ ΑΛΛΑ "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ" ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ, ΟΠΩΣ ΟΙ "ΑΚΤΙΝΕΣ", ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΥΝΟΥΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΣ ΜΗ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ.<br /><br />ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤ. ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟ. ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΜΕΝΟ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-70328743031022512192018-05-14T18:18:38.885+03:002018-05-14T18:18:38.885+03:00Ὅσον ἀφορᾶ, ὄχι ὅσο ἀναφορᾶ, φἰλτατε. Ἀπορῶ ποῦ &q...Ὅσον ἀφορᾶ, ὄχι ὅσο ἀναφορᾶ, φἰλτατε. Ἀπορῶ ποῦ "ἀνακαλύψατε" ὅτι κατὰ τὰ ἔτη τῆς ἱδρύσεως τῆς Κωνσταντινουπόλεως ἐνεχείριζαν "ποιμαντορικές ῥάβδους"! Σᾶς προκαλῶ νὰ τὸ τεκμηριώσετε, διότι, ἔχω τὴν ἐντύπωση πώς, τότε, ὅταν ἱδρύθηκε ἡ Κωνσταντινούπολις, δὲν ὑπῆρχαν κὰν τὰ ἱερατικὰ καὶ τὰ ἀρχιερατικά ἄμφια, ἀγαπητέ. Οὔτε εἰκόνες, ἐφ΄ὅσον ἡ πρώτη "τοῦ Θεοῦ Σοφία" ἦταν ἀνεικονική. Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος δὲν φοροῦσε ἀρχιερατικά ἄμφια, ἀλλὰ ῥοῦχα ὅπως ὅλοι οἱ τότε πολῖτες. <br /><br />Ἐν ἂρχῇ, λοιπόν, ὑπῆρχε ἡ Ῥωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία μὲ πρωτεύουσα τὴν παλαιὰ Ῥὠμη. Ἔπειτα χωρίστηκε στὴ Δυτικὴ Ῥωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία μὲ πρωτεύουσα τὴν παλαιὰ Ρὠμη καὶ στὴν Ἀνατολικὴ Ῥωμϊκὴ Αὐτοκρατορία γιὰ πρωτεύουσα τῆς ὁποίας ἱδρύθηκε ἡ Νἐα Ῥώμη, ἡ Κωνσταντινούπολη. Αὐτὸ ἐννοοῦσα! Οἱ στρατιῶτες τῶν Ῥωμαϊκῶν λεγεώνων καὶ οἱ Ῥωμαῖοι εὐγενεῖς, ἔμποροι, μέτοικοι, ἀξιωματοῦχοι, ποὺ ἐπάνδρωσαν τὴν Νέα Ῥώμη, ὅσοι ἦσαν Χριστιανοί, ἐὰν ἀκολουθοῦσαν τὴν "συνταγή" σας, θὰ ὑπήγοντο στὴν Ἐκκλησία τῆς Παλαιᾶς Ῥὠμης, τὴν γνωστὴ ἤδη ἀπὸ τὶς Πρᾶξεις καὶ τὴν πρὸς Ῥωμαίους Ἐπιστολή. Ἐὰν ὅμως ἡ Κωνσταντινούπολις ὑπήγετο, ὅπως γράφετε καὶ δὲν ἔχουμε λόγους νὰ ἀμφιβάλλουμε, ὄχι στὴν παλαιὰ Ῥὠμη ἂλλὰ στὸν "μητροπολιτη ηρακλειας και ραιδεστου", ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ σύμφωνα μὲ τὴν παράλογη λογική σας, νὰ ἐπανέλθῃ ἐκεῖ!<br /><br />Τἰ; Ἄλλαξαν τὰ πράγματα ἔκτοτε;<br /><br />Αὐτό σᾶς λέγω, εὐλογημένε!!! Ἀλλάζουν τὰ πράγματα! Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-44105453383184085732018-05-14T17:51:22.569+03:002018-05-14T17:51:22.569+03:00Εὖγε. Δὲν τὸν γνωρίζω τὸν ἄνθρωπο ἀλλὰ ἔζησα στὰ χ...Εὖγε. Δὲν τὸν γνωρίζω τὸν ἄνθρωπο ἀλλὰ ἔζησα στὰ χρὀνια ἐπὶ Ἰερωνύμου καὶ, ὄντως, ἡ Ἐκκλησία εἶχε κάποιο κῦρος καὶ ὑπόστασι. Στὶς μητροπόλεις διενέμετο ἡ Καινὴ Διαθήκη ἀπὸ συνεργεῖα τῶν ἐνοριῶν, κύκλοι μελέτης Ἁγίας Γραφῆς διωργανώνοντο ἀπὸ ἐνοριακὰ στελέχη, ἀδελφότητες πρόσφεραν ἐθελοντικὰ καὶ ἀφιλοκερδῶς ὑπηρεσίες στὴν Ἐκκλησία, ἔλαμψε τὸ ἦθος τοῦ Ὀρθοδόξου κλήρου, ὁ παπᾶς μὲ τὴν ἁγιαστούρα δὲν μετέβαινε πρὸς ραντισμόν παρὰ μόνον σὲ ὅποια οἰκία τὸν καλοῦσε, ἀναβαθμίστηκαν τὰ κατηχητικά καὶ ἡ μελέτη τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ, ἐξελέγοντο ἱκανοί καὶ ἅξιοι ἐπίσκοποι καὶ κληρικοί, ἱεροκήρυκες κήρυτταν λόγον Θεοῦ καὶ ὄχι οίκουμενιστικὰ ἢ κακόδοξα φληναφήματα. Ἀτυχής, κατ' ἐμέ, ἡ ἀνάμιξη Ἑλληνισμοῦ καὶ Ὀρθοδοξίας κατὰ τὰ προωθούμενα τὀτε "ἑλληνοχριστιανικὰ ἱδεώδη" καὶ τὸ "Ἑλλὰς Ἑλλήνων Χριστιανῶν". Ὁ Χριστιανισμὸς δὲν ἐπιβάλλεται, δὲν "συκρητίζεται", διότι εἶναι τὸ ἐθελοντικὸ αύτεξούσιο ἆπαν. Ἔπειτα, μὲ τὸν Σεραφείμ ἦρθε καὶ ἡ ἀλλοτρίωσις, τὸ ἐν τῷ κόσμῳ ἱεραποστολικὸ ἱδεῶδες ἀντικαταστάθηκε ἀπὸ τὸ μοναχικό πνεῦμα, καὶ ἀφοῦ προετοιμάσθηκε τὸ ἔδαφος, ὅλα τὰ 'σκιαξε ὁ γεροντισμός.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-85440843065550574512018-05-14T16:50:40.475+03:002018-05-14T16:50:40.475+03:00Πρὸς τοὺς σχολιαστὲς 14/5/2018-1:02 π.μ. καὶ 14/52...Πρὸς τοὺς σχολιαστὲς 14/5/2018-1:02 π.μ. καὶ 14/52018-7:12 π.μ.: Ἀγαπητοί, συμφωνῶ ἀπόλυτα. <br /><br />Πρὸς τὸν σχολιαστή 14/5/2018-2:19 μ.μ. Εἶστε προσκολλημένος στὴν τυπολατρεία, (ἢ νὰ ὑποθέσω σὲ συμφέροντα;). Ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ὅμως, εἶναι ζωντανἠ καὶ ἂς τὴν ἀντιμετωπίζετε ἐσεῖς ὡς μουσειακὸ εἶδος. <br /><br />Νὰ τοὺς χαίρεστε τοὺς "πρώτους" σας<br /><br />http://www.imerodromos.gr/1949-otan-i-amerikani-diorizan-patriarchi-stin-konstantinoupoli/<br /><br />http://www.grandlodge.gr/athinagoras-w-57864.html <br /><br />ὅμως ἐμεῖς γνωρίζουμε ὅτι μόνον στὸν Ρωμαιοκαθολικισμό ὑπάρχει "πρῶτος", διότι ὅπως μεταξὺ τῶν ἀποστὀλων δὲν ὑπῆρχε πρῶτος καὶ ὅταν κάποιοι τόλμησαν νὰ ζητήσουν πρωτεῖο ὁ Κύριος τοὺς ἐπέπληξε, τοιουτοτρόπως στὴν μἰα Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, στὴν Ὀρθοδοξία, ὅλοι οἱ ἐπίσκοποι εἶναι ἴσοι καὶ ἰσόκυροι, δηλαδὴ στὴν Ὀρθοδοξία δὲν ὑπάρχει πρῶτος, πλὴν σὲ "πρωτεῖα" διακονίας, ὅπως λόγου χάριν νὰ ἀναλαμβάνῃ τὴν φροντῖδα συγκλήσεως Συνόδου καὶ Προεδρίας της, τὰ δὲ πρωτεῖα τιμῆς ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ἀνὰ τοὺς αἰῶνας. Ἡ Ἑλλάδα δὲν ἔχει πρῶτο. Ἔχει ἴσους ἐπισκόπους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-4522129317355015442018-05-14T14:19:05.918+03:002018-05-14T14:19:05.918+03:00Φαινεται αγαπητε μου οτι εισαι λιγο αδαης με τα ισ...Φαινεται αγαπητε μου οτι εισαι λιγο αδαης με τα ιστορικα και την πορεια της εκκλησιας. Πρωτον. Λες οτι εν ευθετω χρονω η εκκλησια της κυπρου θα καταργωταν και θα εντασσονταν στην αυτοκεφαλη εκκλησια της ελλαδος. Αυτο απο μονο του δειχνει αγραμματοσυνη αλλα και αγνοια. Εσυ και οι γυρω σου που κοπτεσθε για την νομιμοτητα και την τηρηση των ιερων κανονων που θεσπιστηκαν απο οικουμενικες συνοδους με την συμβολη των αγιων πατερων, πως θα καταργησουν μια αυτοκεφαλη εκκλησια και μαλιστα την μοναδικη αυτοκεφαλη εκκλησια της κυπρου αναγνωρισμενη απο την τριτη οικουμενικη συνοδο και με προνομοια που δοθηκαν απο τον αυτοκρατορα ζηνωνα το 441. Να υπογραφει με κιναβαρι, να κρατα σκηπτρο και να φορα κοκκινο μανδυα. Ειναι δυνατον η εκκλησια της ελλαδος να ενταξει μια αυτοκεφαλη εκκλκησια αναγνωρισμενη απο οικουμενικη; το σωστοτερο θα ηταν η εκκλησια της ελλαδος να καταργηθει και να υπαχθει στην κυπρο. Και βεβαια το τμημα της αυτοκεφαλου και οχι οι νεες χωρες, τα δωδεκανησα,η κρητη και το αγιον ορος, τα οποια θα υπαγονταν απευθειας στο οικουμενικο πατριαρχειο. Επισης, μιλας και λες οτι η εκκλησια της νεας ρωμης υπαγονταν στην εκκλησια της ρωμης. Ποσο λαθος εισαι. Η εκκλησια της νεας ρωμης, υπαγονταν ως επισκοπη μεχρι την δευτερα οικουμενικη συνοδο στον μητροπολιτη ηρακλειας και ραιδεστου, και ποτε στην ρωμη, γι αυτο και ο εκαστοτε μητροπολιτης ηρακλεια ενεχειριζε την ποιμαντορικη ραβδο στον αρχιεπισκοπο κωνσταντινουπολεως. Η δευτερα οικουμενικη συνοδο με τον ογδοο κανονα ανακηρυσσει την εκκλησια της κωνσταντινοιυπολεως σε αρχιεπισκοπη και πατριαρχειο και ο εικοστος ογδοος της τεταρτης την δινει τα προνομοια που εχει μεχρι σημερα. Οσο αναφορα τα αλλα πατριαρχεια, εαν δεν ηταν η κωνσταντινουπολη ισως και να μην υπηρχαν, γιατι σε δυσκολες στιγμες η κωνσταντινουπολη τα προστατεψε και τα εσωσε τον αφανισμο. Παραδειγμα, η εκκλησια τηυς κυπρου που βρηκε καταφυγιο τον εβδομο αιωνα στην περιοχη τυς κυζικου, γι αυτο και απο τοτε φερει τον τιτλο του νεας ιουστινιανης. Δεν ειναι τυχαιο οτι το πατριαρχειο αποκαλειται και πατριαρχεια, γιατι σε δυσκολες περιοδους, το οικουμενικο πατριαρχειο εξελεγε και φιλοξενουσε πατριαρχες των αλλων πατριαρχειων. Οσο αναφορα το περι πατριαρχειου αθηνων, αυτο μονο στην φαντασια σου υπαρχει, γιατι η ελλαδα εχει πρωτο και αυτος ειναι ο πατριαρχης. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-81119754550010032002018-05-14T07:12:40.904+03:002018-05-14T07:12:40.904+03:00ΕΥΓΕ στον κ.Τασιόπουλο για τη συντριπτική κριτική ...ΕΥΓΕ στον κ.Τασιόπουλο για τη συντριπτική κριτική του.<br />Έχει παραγίνει με κάποιους νεοφανείς "ιστορικούς" και "κανονολόγους" τελευταία.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-85170668289014786022018-05-14T01:02:19.936+03:002018-05-14T01:02:19.936+03:00Δέν μπορεί να γίνη σύγκριση της Βυζαντινής Αυτοκρα...Δέν μπορεί να γίνη σύγκριση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, που ήταν ένα σύνολο εθνών, φυλών, γλωσσών, ηθών και εθίμων, πολιτιστικών εκφάνσεων, υπό Ρωμαική διοίκηση, με την Ελλάδα, που αποτελείται από ένα Εθνος, έναν λαό, με ενιαία συνείδηση, αλλά τα εδάφη της απελευθερώθησαν σε διαφορετικές χρονολογίες. Είναι φανερό ότι η Εκκλησία της Ελλάδος έπρεπε να είναι ενιαία.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-44740770567718270142018-05-14T00:39:23.292+03:002018-05-14T00:39:23.292+03:00Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι παιχνίδι καὶ ἡ Πίστις μας εἶν...Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι παιχνίδι καὶ ἡ Πίστις μας εἶναι ὅ,τι πολυτιμώτερο.<br /><br />Ἄν ὅλα ἦσαν "πακτωμένα" καὶ ἀμετάβλητα διοικητικῶς, τότε ἡ τοπικὴ Ἐκκλησία τῆς Νέας Ῥώμης ἀκόμη θὰ ὑπαγόταν ὑπὸ τὴν ἐκκλησία τῆς Παλαιᾶς Ῥὠμης ἢ τῶν Ἰεροσολύμων ἢ τῆς Ἀντιοχείας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-91646377212802460282018-05-14T00:26:18.375+03:002018-05-14T00:26:18.375+03:00Νομίζω ὅτι μὲ τὸν ἴδιο σχολιαστὴ 13 Μαΐου 2018 - 8...Νομίζω ὅτι μὲ τὸν ἴδιο σχολιαστὴ 13 Μαΐου 2018 - 8:24 μ.μ. τὸ θέμα συζητήθηκε ἐκτενῶς σὲ προηγούμενη ἀνάρτησι τοῦ φιλόξενου καὶ ἐλεύθερου ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ ἱστολογίου. <br /><br />Ἀγαπητέ, ἐπαναλαμβάνετε τὶς τοποθετήσεις σας ὡς ἐὰν νὰ μὴν καταλαβαίνατε ποῦ κυρίως ἔγκειται τὸ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Ἀναφέρεστε τώρα στὴν Ἀνατολικὴ Ρωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία, (στὸ Βυζάντιο) "μὲ τὶς πέντε Ἐκκλησιαστικές Διοικήσεις". Ἀτυχὴς ὁ παραλληλισμός σας καὶ ἀναντίστοιχος μὲ τὰ συμβαίνοντα σήμερα στὴν ἐλεύθερη Ἑλλάδα. Μόνον ἐὰν ἐπὶ Ἀνατολικῆς Ῥωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας (Βυζαντίου) ἦταν, τότε, σκλαβωμένη στοὺς μουσουλμάνους Τούρκους ἡ Κωνσταντινούπολη καὶ ἡ Μικρὰ Ἀσία καὶ ἐὰν ὁ ἐπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως ἦτο ποιμὴν ἐλαχίστου ποιμνίου στὴν ὑπὸ τοὺς Τούρκους κατεχόμενη καὶ ἆρα ὑπὸ καθεστὼς ἀνελευθερίας ἐπισκοπή του καὶ παρὰ ταῦτα εἶχε τὴν ἀξίωσι "γιὰ τυπικοὺς λόγους" νὰ ἡγεμονεύει τῶν πατριαρχείων καὶ ἐπισκοπῶν Ἀλεξανδρείας, Ἀντιοχείας, Ἰεροσολύμων κ.ἄ. ποὺ διῆγον στὸ ἐλεύθερο καὶ ἀνεξάρτητο Κρᾶτος τῆς Ἀνατολικῆς Ῥωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας, μόνον τότε θὰ ὑπῆρχε κάποια ἀντιστοιχία μὲ τὰ ὅσα περίεργα ἐκκλησιαστικῶς συμβαίνουν στὸ ἐλεύθερο Κρᾶτος Ἑλλάδα. Ἀλλά, συνέβη τὸ ἀντίθετο ποὺ δὲν θέλετε νὰ τὸ διαπιστώνετε, καίτοι "μελετηρότατος": Μόλις ἡ Ἀνατολικὴ Ρωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία ἀπέκτησε ὀντότητα ἀνεξαρτήτου Κράτους μὲ δική του Πρωτεύουσα, τὴν Κωνσταντινούπολι, τὴν Νέα Ῥώμη, ἡ Ἐκκλησία της ἀνεξαρτητοποιήθηκε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τῆς Παλαιᾶς Ῥώμης, διότι Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ. <br /><br />Ἄν ἡ Κύπρος εἶχε ἑνωθῇ τὸ 1964 μὲ τὴν Ἑλλάδα, τὀτε, θὰ ἦτο φρόνιμο ἐν εὐθέτῳ χρόνῳ νὰ καταργηθῇ ἡ αὐτοκεφαλία τῆς Έκκλησίας της καὶ οἱ μητροπόλεις καὶ ἐπισκοπές τῆς Κύπρου νὰ ὑπαχθοῦν στὴν ἑνιαία Αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία ὅλης τῆς Ἑλλάδος, στὴν ὁποία θὰ ὑπήγοντο οἱ Μητροπόλεις Κρήτης, Μακεδονίας, Θράκης κλπ. Δὲν σᾶς ἀρἐσει; Ἐν τάξει. Σᾶς προτείνω ἄλλη λύση: Συγκαλεῖται Κληρικολαϊκὴ Σύνοδος ὅλων τῶν ἐπισκόπων τῆς ἐλεύθερης Ἑλλάδος, κλήρου καὶ λαοῦ στὸ Ὀλυμπιακὸ Στάδιο, δίδεται ἡ πρότασις καὶ διενεργεῖται ψηφοφορία μὲ κάλπες σὲ κάθε ἐνορία συμμετεχόντων ὅλων τῶν πιστῶν, κλήρου καὶ ἱεραρχῶν: Ἔκτακτη ἀπόφασις κλήρου καὶ λαοῦ κατόπιν ψηφοφορίας: Διατηρεῖται ἡ αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Κύπρου καὶ δημιουργοῦνται ἐπίσης αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες γιὰ κάθε γεωγραφικὸ διαμέρισμα τοῦ Κράτους τῆς ἐλεύθερης Ἑλλάδος: Μακεδονία, Θράκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Πελοπόννησο κλπ. ὑπαγόμενες στὸ Πατριαρχεῖο Άθηνῶν, ποὺ θὰ δημιουργηθῇ. Καὶ στὶς δύο λύσεις, τὴς μίας Αὐτοκέφαλης Ἐκκλησίας ἢ τοῦ σὲ Ἐλεύθερο Ὀρθόδοξο Κρᾶτος Πατριαρχείου Ἀθηνῶν καὶ στὶς ὑπ' αὐτὸ ὑπαγὀμενες τοπικὲς Ἐκκλησίες, τὸ κέντρο Πνευματικῆς - Ποιμαντικῆς Διαποιμάνσεως καὶ Διοικητικῆς μερίμνης εἶναι μέσα στὸ ἀνεξάρτητο ἑνιαῖο Κρᾶτος. Ἀλλὰ, ὄχι ὅπως σήμερα, ἕνα μέρος τῆς Ἑλλάδος νὰ ἔχῃ ἐλεύθερα ἐκφραζόμενη Αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία, ἄλλο νὰ ἔχῃ ἡμιαυτόνομη Ἐκκλησία ὑπαγόμενη ἀπ' εὐθεἰας στὴν σκλαβωμένη Κωνσταντινούπολη, ἄλλο τμῆμα τῆς Ἑλλάδος, νὰ ἔχῃ τὸ ἰδιόρρυθμο Ἐκκλησιαστικὸ καθεστὼς τῶν "νέων χωρῶν" κλπ. ὑπαγὀμενο καὶ αὐτὸ στὸ σκλαβωένο Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως τὸ ὁποῖο δὲν δύναται νὰ ἔχει πλήρη ἐλευθερία, ὑπὸ τὸ ἱσλαμιστικό καθεστώς ποὺ σχεδὸν καθημερινά ἀπειλεῖ τὸ Ἑλληνικὸ Κράτος.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-57927305295229918032018-05-13T20:24:17.899+03:002018-05-13T20:24:17.899+03:00Ο φαρμακιδισμος σε ολο το μεγαλειο του. Ο μητροπολ...Ο φαρμακιδισμος σε ολο το μεγαλειο του. Ο μητροπολιτης αρκαλοχωριου ανδρεας, ειναι ενας καταξιωμενος ιεραρχης της εκκλησιας και ενας γνωστης της ιστορικης πραγματικοτητος της εκκλησιας. Τωρα εαν εσας και τους περι υμας δεν σας εξυπηρετουν αυτα που γραφονται απο τον καταξιωμενο καθηγητη του πανεπιστημιου θεσσαλονικης, καλο θα ειναι να μελετησετε την ιστορια. Μιλατε για εκκλησιαστικη ανωμαλια στην ελλαδα, και οτι υπαρχουν εξι εκκλησιαστικες δικαιοδοσιες σε αυτην. Η εκκλησια της ελλαδος,οι επαρχιες των λεγομενων νεων χωρων που ανηκουν στην κανονικη δικαιοδοσια του πατριαρχειου, η εκκλησια της κρητης, τα δωδεκανησα,η πατμος με την εξαρχια της και το αγιον ορος. Και θελω να ρωτησω. Που βλεπεις την ανωμαλια; στο ενιαιο λεγομενο βυζαντιο δεν υπηρχαν πεντε εκκλησιαστικες διοικησεις; η ρωμη, η κωνσταντινουπολη, η αλεξανδρεια, η αντιοχεια, τα ιεροσολυμα και η κυπρος; τεθηκε ποτε εκει θεμα εκκλησιαστικης ανωμαλιας; εξι δικαιοδοσιες σε ενα κρατος. Και μια ακομα παρατηρηση. Εαν το 1964 γινοταν η περιφημη ενωση ελλαδος και κυπρου, στο ενιαιο ελλαδικο κρατος δεν θα υπηρχε και η αυτοκεφαλη εκκλησια της κυπρου, η οποια ειναι η μονη αναγνωρισμενη απο οικουμενικη συνοδο; τι θα γινοταν τοτε; δυο αυτοκεφαλες σε ενα κρατος; μελετησε λιγο και μην κρινεις ετσι ασυστολα προσωπα καταξιωμενα που εχουν εργαστει επανω στο αντικειμενο τους, οπως ο μητροπολιτης αρκαλοχωριου ανδρεας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-80756178758349044042018-05-13T20:00:24.118+03:002018-05-13T20:00:24.118+03:00Ευχαριστούμε για τη δημοσίευση, αναδεικνύονται πολ...Ευχαριστούμε για τη δημοσίευση, αναδεικνύονται πολλά και σοβαρά θέματα και κυρίως το μέγιστο πρόβλημα της πολυδιασπάσεως της Ελλαδικής Εκκλησίας.Anonymousnoreply@blogger.com