tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post4018258371685388175..comments2024-03-29T04:28:16.641+02:00Comments on Ομολογία: ΟΜΟΛΟΓΙΑhttp://www.blogger.com/profile/09669781521147200548noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-91711483463112837772020-03-17T11:56:04.937+02:002020-03-17T11:56:04.937+02:00Παλαιοημερολογίτη Πανταζή ΞΥΠΝΑ! ΚΑΤΑΝΤΙΑ είναι πο...Παλαιοημερολογίτη Πανταζή ΞΥΠΝΑ! ΚΑΤΑΝΤΙΑ είναι που ακολουθείς έναν ψευδεπίσκοπο από την Αυστραλία που είναι ψευδοκληρικός Παλαιοημερολογίτης. Άναξ https://www.blogger.com/profile/12278283226267927397noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-2404258901045211422013-01-26T12:12:32.271+02:002013-01-26T12:12:32.271+02:00Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος: http://krufo-sxoleio.bl...Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/01/blog-post_26.htmlδάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-52043793929774741102013-01-24T20:19:47.800+02:002013-01-24T20:19:47.800+02:00ΣΩΣΤΟΣ ΕΔΩ Ο Ι.Κ.ΣΩΣΤΟΣ ΕΔΩ Ο Ι.Κ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-34558985476343451252013-01-24T18:32:18.088+02:002013-01-24T18:32:18.088+02:00Με πολύ λίγα λόγια:
Για σκέψου, ο «ορθοδοξότατο...Με πολύ λίγα λόγια:<br /> <br /><br />Για σκέψου, ο «ορθοδοξότατος» Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ να αποκαλεί τον «αρχιαιρεσιάρχη» του Βοσπόρου «οιακοστρόφο» (δηλ. τιμονιέρη) της Ορθοδοξίας!<br /><br />Για σκέψου, ο «ορθοδοξότατος» Πειραιώς Σεραφείμ να δεχτεί να χειροτονηθεί από τον (εν γνώσει του) μη «ορθοδοξότατο» Αυστραλίας Στυλιανό!<br /><br />Για σκέψου, ο «ορθοδοξότατος» Πειραιώς να αποκαλείται μη «ορθοδοξότατος» από τον τιμηθέντα υπ’ αυτού Ντετζόρτζιο!<br /><br />Για σκέψου, ο «ορθοδοξότατος» Πειραιώς να πολεμάει τον Οικουμενισμό, αλλά και την Αποτείχιση!<br /><br />Για σκέψου, ο «ορθοδοξότατος» Πειραιώς να αποκαλεί «μοναχό» τον «ακαθαίρετο πύργο» π. Ε. Τρικαμηνά!<br /><br />Για σκέψου, ο «ορθοδοξότατος» Πειραιώς να δηλώνει, ότι ο μη «ορθοδοξότατος» Μεσσηνίας Χρυσόστομος ανακάλεσε τη δήλωσή του περί «διηρημένης Εκκλησίας», ενώ ο τελευταίος δεν έχει κάνει καμία τέτοια δήλωση!<br /><br />Για σκέψου, ο «ορθοδοξότατος» Πειραιώς να προσκαλεί και να συλλειτουργεί με τους μη «ορθοδοξότατους» Σύρου Δωρόθεο, Δημητριάδος Ιγνάτιο, Μεσσηνίας Χρυσόστομο, κ.ά!<br /><br />Για σκέψου, ο «ορθοδοξότατος» Πειραιώς να επιτρέπει «χορδές και όργανα» σε Ι. Ναό της περιφέρειάς του!<br /><br /> <br /><br />Ηθικόν δίδαγμα: οι μάχες εντός των τειχών του αντι-οικουμενισμού επιτρέπονται<br /><br /> <br /><br />Ο επώνυμος<br /><br />ΙΚAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-8171988549498162132013-01-24T16:25:44.530+02:002013-01-24T16:25:44.530+02:00Kύριε Πανταζή,
δεν είναι κακό να ακούσετε τον συνά...Kύριε Πανταζή,<br />δεν είναι κακό να ακούσετε τον συνάδελφό σας κ. Παν. Σημάτη και να διαβάσετε τα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά.<br />Το βιβλίο το παίρνετε δωρεάν.<br />Και ελάτε μετά να διαλεχθήτε αν δεν πεισθήτε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-68959854210111303212013-01-24T16:15:20.089+02:002013-01-24T16:15:20.089+02:00Χαίρε εν Κυρίω αδελφέ Νικόλαε
Χρειαζόμαστε, μην ε...Χαίρε εν Κυρίω αδελφέ Νικόλαε<br /><br />Χρειαζόμαστε, μην εκπλαγείτε, και τους αιρετικούς ακόμη! "Δει (πρέπει) γαρ και αιρέσεις εν υμίν είναι, ίνα οι δόκιμοι φανεροί γένωνται!" (Α' Κορ. 11, 19) Οι δόκιμοι της Ορθοδόξου Πίστεως φανερώνονται στην «αναμπουμπούλα» και στις ταραχές της πλάνης. Σχήμα λόγου, αλλ’ ευτυχώς εξ’ αιτίας του Αρείου έχουμε και το Σύμβολο της Πίστεως! Κατά κάποιο τρόπο τους «οφείλουμε χάριτας» που δίνουν την ευκαιρία να ακουστεί το Ορθό, να φανερωθεί η Αλήθεια και να ενημερωθεί, να καταρτιστεί ο πιστός Λαός του Θεού"<br /><br />Τα ανωτέρω είναι δικά σας, αδελφέ Νικόλαε. Ως προς τα δικά μου, και, επί πλέον, το "Χρειαζόμαστε, μην εκπλαγείτε, και τους αιρετικούς ακόμη!", σε αναλυτικότερη μορφή το ανωτέρω σχόλιο στο δεσμό που ακολουθεί : <br />http://kyprianoscy.blogspot.gr/2013/01/blog-post_24.html.<br /><br />Δεν χρειαζόμαστε, αδελφέ, τους αιρετικούς. Αλλά ο αρχέκακος δεν καταπαύει τον πόλεμο κατά του αγίου Θεού. Ευτυχώς, όμως, υπάρχουν οι ταπεινοί άγιοι της Εκκλησίας και με λόγον εκ της καρδίας αυτών, το Άγιο Πνεύμα μας προστατεύει, οι λογισμοί διορθώνονται, οι έννοιες καθαρίζονται, η Αλήθεια θριαμβεύει. Χάριτες, μετά ή άνευ εισαγωγικών, δεν οφείλουμε στους αιρετικούς.Κυπριανός Χριστοδουλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/08392258607092356179noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-88875826768490315142013-01-24T16:13:08.058+02:002013-01-24T16:13:08.058+02:00(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
Ο κ. Πανταζής χρειάζεται και τους αιρετ...(ΣΥΝΕΧΕΙΑ)<br />Ο κ. Πανταζής χρειάζεται και τους αιρετικούς μας λέει. Τους οφείλει και χάρη, διότι κατά τη γνώμη του εξυπηρετούν την Αλήθεια (το ότι κολάζουν την ψυχή τους οι καημένοι οι αιρετικοί δεν φαίνεται να τον απασχολεί). Το ότι η Ακοινωνησία και η Αποτείχιση είναι η ύψιστη πράξη αγάπης προς αυτούς δεν νομίζω ότι πρόκειται να το συλλάβει ο ορθολογικός τρόπος σκέψης του.<br />Ένας τρόπος σκέψης συνάμα και εωσφορικός, όπως φαίνεται και από την παρουσίαση της στάσης του απέναντι στον αιρετικό Επίσκοπό του. «Κοιτάξτε με, λέγει, στο ίδιο βήμα τον ελέγχω τον Στυλιανό, αλλά δεν είμαι ακραίος, κοινωνώ μαζί του, γιατί έχει… έγκυρα Μυστήρια!». Λες και η Αποτείχιση γίνεται τάχα επειδή δεν υπάρχουν Μυστήρια. Και πώς κ. Πανταζή παίρνεις μέσα σου τη Σάρκα και το Αίμα του Κυρίου μας και δεν ελέγχεσαι που είσαι ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΣΟΥ σε κοινωνία με αμετανόητο αιρετικό; Το ότι είναι έγκυρα τα Μυστήρια (και σώζοντα για το εν αγνοία διατελόν πλήρωμα, αν υπάρχει τέτοιο, και φυσικά λόγω μη Συνοδικής καταδίκης ακόμη) έπρεπε να σε τρομάζει περισσότερο γνωρίζοντας ότι λαμβάνεις μέσα σου Χριστό όχι εις σωτηρία, αλλά εις κατάκριση, πυρ τους αναξίους φλέγον. Γιατί οι Ορθόδοξοι διέκοψαν την κοινωνία με τον Νεστόριο, αφού τα Μυστήρια του ήταν ακόμη έγκυρα εφόσον δεν είχε καταδικαστεί ακόμη από Σύνοδο; <br />Αθεολόγητος αποδεικνύεται επίσης ο κ. Πανταζής, εισάγοντας νέα αντιμετώπιση των αιρετικών και νέα, παγκοσμίως πρωτότυπη, θεολογική διάκριση των μορφών της… Αποτειχίσεως.<br />Ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς που επικαλείται ο κ. Πανταζής υπήρξε αποτειχισμένος από τον Πατριάρχη Γερμανό από το 1971 και έως της κοιμήσεώς του.<br />Σύντομα θα αναρτήσω και σημαντικότατο κείμενο για την Αποτείχιση του αειμνήστου Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου που απαντά σε έναν παρόμοιο κ. Πανταζή της εποχής του.<br />Στον κ. Πανταζή εύχομαι με πολύ αγάπη καλή φώτιση!δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-63083250688054915392013-01-24T16:12:43.916+02:002013-01-24T16:12:43.916+02:00Τρικυμία εν κρανίω. Είναι φοβερό τί μπορεί να σκεφ...Τρικυμία εν κρανίω. Είναι φοβερό τί μπορεί να σκεφτεί κανείς για να ΜΗΝ διακόψει την κοινωνία με τους αιρετικούς ισχυρούς του κόσμου τούτου. Αυτοί, αγαπητοί, οι κατ' όνομα "αντιοικουμενιστές" είναι κατ' ουσίαν "φιλοοικουμενιστές" (κατά την πολύ ωραία ανάλυση που κάνει ο Γέροντας Χρύσανθος εδώ: http://zh.scribd.com/doc/58024358/%CE%A4%CE%91-%CE%A3%CE%91%CE%98%CE%A1%CE%91-%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%A7%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%A4%CE%A9%CE%9D-%CE%A6%CE%99%CE%9B%CE%9F%CE%9F%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%A9%CE%9D ).<br />Και ερωτούμε τον κ. Πανταζή; Το savoir vivre που εισάγει στην Ορθοδοξη στάση έναντι των αιρετικών έχει καμία σχέση με το Δεσποτικό παράγγελμα «Εἰ ἡ χείρ σου ἢ ὁ πούς σου σκανδαλίζει σε, ἔκκοψον αὐτὰ καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ» (Ματθ. ιη´ 8) «Καὶ εἰ ὁ ὀφθαλμός σου σκανδαλίζει σε, ἐξελε αὐτὸν καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ» (αὐτ. 9), καθώς και το Αποστολικό «Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ» (Τίτ. γ´ 10); Έχει καμία σχέση με τη συμπεριφορά του Μαθητού της Αγάπης, ο οποίος όταν έμαθε ότι στο λουτρό που πήγε να λουστεί, ήταν μέσα ο Κήρινθος εκραύγασε "φεύγωμεν, μήποτε συμπέσῃ τὸ βαλανεῖον ἐπάνω μας ἔνδον γὰρ Κήρινθος, ὁ τῆς ἀληθείας ἐχθρός"(Ειρηναίου, βιλ.γ., κεφ.γ); <br />Το αντιπατερικότατο "Η Ακοινωνησία επιτρέπεται, δεν επιβάλλεται και δεν επιτελείται ποτέ ανωρίμως και αδιακρίτως" του κ. Πανταζή, καταρίπτεται από τα λόγια του μεγάλου μας Αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως: "Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑ ΔΙΑΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΝ ΑΛΛΟΤΡΙΟΤΗΤΑ" (Σχεδίασμα περί ανεξιθρησκείας).<br />Το κατά πόσον "Για τον Μητροπολίτη και για κάθε πιστό, είναι πολύ εύκολη η διακήρυξη της Ακοινωνησίας και η Αποτείχιση" ας αφήσουμε να μας το πουν οι Αποτειχισμένοι Κληρικοί και Λαϊκοί από το 1924 (έτος εφαρμογής στην πράξη του πρώτου οικουμενιστικού βήματος που είχε διακηρυχθεί στα 1920) μέχρι και σήμερα. Ας ανοίξει τα μάτια του ο κ. Πανταζής να μάθει για αυτούς που διώχθηκαν, εξορίστηκαν, μαστιγώθηκαν, φυλακίστηκαν, μαρτύρησαν, καθαιρέθηκαν, ξυλοκοπήθηκαν, αποσχηματίστηκαν, "ἐλιθάσθησαν, ἐπρίσθησαν, ἐπειράσθησαν, ἐν φόνῳ μαχαίρας ἀπέθανον, περιῆλθον ἐν μηλωταῖς, ἐν αἰγείοις δέρμασιν, ὑστερούμενοι, θλιβόμενοι, κακουχούμενοι, 38 ὧν οὐκ ἦν ἄξιος ὁ κόσμος, ἐν ἐρημίαις πλανώμενοι καὶ ὄρεσι καὶ σπηλαίοις καὶ ταῖς ὀπαῖς τῆς γῆς" (Εβρ. ια΄, 37-38) και μετά να μας πει πόσο εύκολο είναι. Αλλά για τον κ. Πανταζή "Ὄμφακες εἰσιν" (Μύθ.Αισ. ΛΒ΄).<br />(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-61359717047458046552013-01-24T14:28:57.458+02:002013-01-24T14:28:57.458+02:00Αγαπητέ αδερφέ Κυπριανέ
Συμπεραίνεις αυτόματα και...Αγαπητέ αδερφέ Κυπριανέ<br /><br />Συμπεραίνεις αυτόματα και λες: «Επομένως, το "δει γαρ και αιρέσεις εν υμίν" δεν εγράφη "σαν σχήμα λόγου"... Κάνεις λάθος. Με παρεξήγησες. Πουθενά δεν είπα ότι το Αγιογραφικό χωρίο αποτελεί σχήμα λόγου, αλοίμονο, άπαγε! Αν προσέξεις καλά τα λόγια μου, θα δεις ότι έχω βάλει τελεία στο χωρίο καθότι είναι ξεκάθαρο. Το «σχήμα λόγου», αναφέρεται στα δικά μου λόγια που ακολουθούν, δηλαδή στο «ευτυχώς». Στην ουσία θα ήταν αντιχριστιανικό να πούμε «ευτυχώς» για την απώλεια και τον κολασμό του Αρείου διότι αυτό είναι χαιρεκακία. Αλλά «σχήμα λόγου» το «ευτυχώς» που εισήγαγε την αίρεση και βγήκαν οι Άγιοι Πατέρες να ανατρέψουν την βλασφημία, να αποφανθούν και να Θεολογίσουν άριστα! Απορώ όμως, δεν υπάρχει ταπείνωση να ρωτήσει κάποιος: «αδερφέ μου, τί εννοείς όταν λές σχήμα λόγου;» ή έστω «δε νομίζω να εννοεί το ‘σχήμα λόγου’ για το Χωρίο της Αγίας Γραφής που είναι άμεσος και όχι σχηματικός Λόγος του Θεού, μάλλον θα το εννοεί για το δικό του λόγια «ευτυχώς και χἀριτας»... Αντιθέτως προτρέχουμε σε δικά μας συμπεράσματα να ειρωνευτούμε τον αδερφό και να του επισυνάψουμε βαρύτατες κατηγορίες για παραχάραξη του Ευαγγελίου κλπ.... Είναι τελικά τόσο δύσκολο να μη βγάζουμε αυθαίρετα δικά μας συμπεράσματα; <br /><br />Χαίρε αδερφέ μου Κυπριανέ<br />Καλόν Αγώνα, Καλό Παράδεισο<br />Ότι καλό και χαρμόσυνο για σένα, την οικογένειά σου<br />Και την ευλογημένη σου Πατρίδα!<br /><br />Νικόλαος Πανταζής, Θεολόγος<br />Αυστραλία Nikolaos Pandazis wallingoff.comhttps://www.blogger.com/profile/14191689925919809019noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-51696805852452485652013-01-24T14:17:15.213+02:002013-01-24T14:17:15.213+02:00Δευτερολογια στο σεντονι και σορρυ για την πολυλογ...Δευτερολογια στο σεντονι και σορρυ για την πολυλογια . Αφελως ο οντως πιστος Σιαμακης μαθητης του επισης πραγματικα πιστου Καντιωτη προσχωρησε στην καταγγελια της θρησκειας του διανοουμενου Ρωμανιδη . Παρα τις κολημαρες του κατα καποιων αρχαιων συγγραφεων και κατα επωνυμων γεροντων κολημαρες που αυτον βλαψαν και οχι βεβαια τον Σωκρατη η τον Παισιο παρα αυτες λοιπον τις κολημαρες ο Σιαμακης ειναι οντως πιστος , φαινεται και χωριο που φαινεται κολαουζο δεν θελει . Ο Σιαμακης εξηγησε τον ορο θρησκεια ετυμολογικα λες και εχει σημασια τι σημαινε πριν δυομιση χιλιαδες χρονια ενω οι Ρωμανιδης και ακολουθοι του το πηγαν ψυχιατρικα . Δηλαδη ειπαν στην μουρη μας οτι οσοι πιστευουμε στην θρησκεια και οχι στην εκκλησια μας ειμαστε για δεσιμο . Αλλα το ντυσαν . Μα κυριοι η εκκλησια ειναι ορατη δεν χρειαζεται κανενος ειδους πιστη . Βλεπουμε τους ναους τις λειτανιες τους μητροπολιτες στην TV ολα τα βλεπουμε . Τα δογματα της χρειαζονται πιστη . Αυτα που δεν βλεπουμε . Η θρησκεια δηλαδη ειναι θεμα πιστης . Ε αυτη την απιστια εδω και 40 χρονια σερβιρουν οι νεοορθοδοξοι αλλα το ντυσαν με τοσο λιβανι που κανεις δεν το πηρε χαμπαρι . Και κανεις δεν βρεθηκε απο την πρωτη στιγμη να τους πει . Τι λετε βρε Ρωμανιδη , Γιανναρα , Μεταληνε κλπ ; Πως ειναι δυνατον να πιστευεις στην εκκλησια αν δεν πιστευεις στην θρησκεια που αυτη διδασκει ; Αποτελεσμα ηταν να πιστεψει ο κοσμος στο ορατο , τους δεσποταδες και αρα οχι με τον Παπα αλλα και με λεσβια επισκοπο των λουθηρανων να συμπροσευχηθουν καλως καμωμενο . Εδω ειναι το κλειδι του αφορισμου του Σωτηροπουλου . Κυρηξε την επιστροφη στην θρησκεια και οχι γενικα και αοριστα στην εκκλησια . Α.Μ η Θανασης Μπιλιας Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-41861442297914141302013-01-24T14:06:27.367+02:002013-01-24T14:06:27.367+02:00Αδελφέ μου Παναγιώτη
Σε ευχαριστώ για τα καλά και...Αδελφέ μου Παναγιώτη<br /><br />Σε ευχαριστώ για τα καλά και ευγενικά σου λόγια, ότι πήρα φόρα, ότι είμαι σχιζοφρενικός, ότι διδάσκω εναντίον των Αγίων Πατέρων και ότι ανασκευάζω δική μου θεολογία στα μέτρα μου, με τη στάση μου, ότι είμαι επικίνδυνος και αδιάκριτος... Δεν θα σου ανταποδώσω τους βαρείς και αδίκους χαρακτηρισμούς. Έχεις απόλυτο δίκαιο, καλοσύνη σου, όταν λες πως «ό,τι καλό κάνουμε προσωπικά προς την κατεύθυνση υπερασπίσεως της Πίστεως είναι ευπρόσδεκτο στο Θεό.» Χαίρομαι τότε. Εύχομαι να είμαι λάθος. Επίσης εύχομαι να είμαι ανάθεμα για σένα τον αδελφό μου Παναγιώτη και όλους όσους μάχεσθε εναντίον των αιρέσεων. Εύχομαι ολόψυχα ο δικός σου αγώνας, η δική σας αποτείχιση (δεν ομιλώ ειρωνικά, δεν μας πρέπει) να είναι όχι μόνο ευπρόσδεκτη στο Θεό αλλά και σωτήρια για τα αγαπητά σου πρόσωπα, την οικογένειά σου, τους φίλους και αδερφούς εν Χριστώ και όλους τους συγγενείς σου. Ας μη δίνουμε άλλο δικαίωμα στους εχθρούς μας και τους αιρετικούς μάλιστα που ίσως επισκεφτούν την ιστοσελίδα αυτή και εκπλαγούν (και χαρούν) και γελάσουν με τα αλληλοδαγκώματα και μαχαιρώματα ενώ και οι δυό πολεμούμε τις αδικίες, τις πλάνες, τον Οικουμενισμό και τις αιρέσεις. Τον ίδιο Χριστό λατρεύουμε και το αυτό μέγα έλεος επιζητούμε. Λυπούμαι που σε έθιξα τόσο πολύ και ζητώ ειλικρινά συγγνώμη. Θεωρώ πως το εξήγησα από την αρχή του Άρθρου μου πως δεν έχω διάθεση πολεμική μεταξύ μας και καμία διάθεση να συνεχίσω με Άρθρα και σχόλια άλλα. Χαίρετε.<br /><br />Καλόν Αγώνα, Καλό Παράδεισο<br />Εύχεσθε και για μας στην ξενιτειά<br />Νικόλας Πανταζἠς, Θεολόγος<br />Μελβούρνη, ΑυστραλίαNikolaos Pandazis wallingoff.comhttps://www.blogger.com/profile/14191689925919809019noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-74696433082493537132013-01-24T13:13:41.373+02:002013-01-24T13:13:41.373+02:00Πολυ σωστα τα γραφει ο Πανταζης περι ανωνυμιας οτι...Πολυ σωστα τα γραφει ο Πανταζης περι ανωνυμιας οτι δεν πρεπει να υπαρχει . Για αυτο και γω θα μιλησω με το πραγματικο μου ονοματεπωντμο Θανασης Μπιλιας και οχι τα αρχικα ΑΜ ως συνηθως . Και μια που ειπα το ονοματεπωνυμο μου θα πω και τις ενστασεις μου στο αρθρο . Οι ενστασεις μου λοιπον ειναι οτι δεν υπαρχει πραγματκα προβλημα οικουμενισμου η ενωσης με τον Παπα γιατι οι κυριως ενδιαφερομενοι τρεμουν κατι τετοιο μια που με την επιγεια παντοδυναμια του Παπα θα χασουν τις δικαιοδοσιες τους . Θα τους καταπιει και ας λενε οτι θελουν οι διοικητικοι κανονες που βγηκαν εποχη που δεν ειχαν εκχριστιανιστει ακομη οι Σαξονες και οι Ρωσοι . Αλλο ειναι το προβλημα . Το προβλημα ειναι η γενικη αθρησκεια και απιστια των εκπροσωπων και των 2 ρευματων πλην ελαχιστων . Ενας απο αυτους τους ελαχιστους ειναι ο Σωτηροπουλος και τιμωρηθηκε απο τον γαλαζοαιματο θεσμο του Οικουμενικου Πατριαρχειου ακριβως επειδη ηταν φανερο οτι πιστευε . Τιμωρηθηκε οχι λογω αντιοικουμενισμου αλλα επειδη ελεγξε τον Αυστραλιας οχι για ανοιγματα σε ετεροδοξους αλλα επειδη δηλωσε ενωπιον Θεου και ανθρωπων την απιστια του . Ουδεις κοσμοπολιτης αντιοικουμενιστης με διπλωματα σε Γερμανια και αλλου μαθητης του εισηγητητη της αθρησκειας Ρωμανιδη τιμωρηθηκε . Γιατι και αυτοι παρα την αντιθεση τους στο δευτερευον δηλαδη καποιες συμπροσευχες με ετεροδοξους ωστοσο στο πρωτευον συνευδοκουν . Το πρωτευον ειναι η αμφισβητηση με μισολογα και πολλες φορες και ανοιχτα των ουσιωδων δογματων της εκκλησιας . Με πρωτο και κυριο την αμφισβητηση της αυθεντιας της Αγιας Γραφης εν ονοματι της Ιερας Παραδοσης που δεν εξηγουν ομως στον κοσμο οτι η Ιερα Παραδοση ειναι απλως η εκκλησιαστικη εγγυηση της αληθειας της Γραφης . Ετσι εφοσον ροκανιζεται η Γραφη εν ονοματι μαλιστα της εκκλησιας ειναι φυσικο η πατερικη γραμματεια και οι δογματικες αποφασεις των Συνοδων που βασιζονται και αυτεςστην Γραφη να μενουν ξεκρεμαστες . Σε αυτο συμφωνουσαν και ο αμερικανοσπουδαγμενος οικουμενιστης Αγουριδης και ο αμερικανοσπουδαγμενος αντιπαπικος Ρωμανιδης . Και οι 2 πανεπιστημιακοι καθηγητες θεολογιας σε ελληνικα πανεπιστημια . Ολοι οι μαθητες τους την ιδια καραμελα . Πανω απο την Γραφη η εκκλησια . Δηλαδη στην πραξη η διοικουσα εκκλησια γιατι που να ρωτησεις τα υπολοιπα μελη και που να τα βρεις στην πραξη λοιπον οι δεσποταδες πανω απο τα λογια του Χριστου . Εκει ειναι το ολο κλειδι . Εφοσον οι ορατες κεφαλες οι προκαθημενοι ειναι πανω απο τον Χριστο μετα το αν θα εχουν διαλογο με τον Παπα η με τον Δαλαι Λαμα ειναι αδιαφορο . Κατα το δοκουν θα αποφασιζουν . Για αυτο τον λογο πολλοι οπως και ο γραφων αυτες τις γραμμες αν και διαφωνουμε σε πολλα με τον Σωτηροπουλο και γενικα τις οργανωσεις ωστοσο στο θεμα του αφορισμου του απο την πομπωδη και μεσαιωνικη Μειζονα και Υπερτελη Συνοδο ειμαστε μαζι του . Γιατι στοχος τους δεν ειναι γενικα και αοριστα οι αντιοικουμενιστες αλλα ειδικα αυτοι που παρα τις ανθωπινες αδυναμιες τους ειναι πιστοι 100 τοις 100 στον Χριστο και αρα και στην εκκλησια Του . Αυτοι που δηλωνουν πιστη στην εκκλησια αλλα με μισολογα αρνουντε τον Χριστο δεν εχουν φοβο τιμωριας . Α.Μ Για το γνησιο της υπογραφης Θανασης Μπιλιας .Υστερογραφο . Εννοειται οτι με το οπλο της αθρησκειας που εδωσε ο πατερικοτατος Ρωμανιδης μπορουν ολες οι εκκλησιες να διατηρουν τα εξωτερικα της λατρειας τους αλλα μια που δεν θα υπαρχει υποβαθρο πιστης να προσκυναν τον καθε κοσμικο κυριαρχο οταν τους ζητηθει . Αμεριανο , Ρωσο δεν εχει σημασια . Εξωτερικη ενωση δεν θα γινει αυτα που γινονται ειναι σφυγμομετρησεις . Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-92105880919207898992013-01-24T12:37:14.177+02:002013-01-24T12:37:14.177+02:00"Η διαίρεση του αντιοικουμενιστικού μετώπου ε..."Η διαίρεση του αντιοικουμενιστικού μετώπου είναι πολυτέλεια"<br /><br />ΚΧ<br />Δεν είναι πολυτέλεια η διαίρεση του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Είναι η έξυπνη, αυτό με εισαγωγικά, φραγή συγκλήσεως Οικομενικής, ή έστω τοπικής, Συνόδου. Όσο βραδύνει, τόσο περισσότερο φυτρώνουν και νέα ζητήματα, ναρκώνονται οι συνειδήσεις, στο τέλος δε έχουμε "ο καθένας με την άποψή του και το θεό της τσέπης του". Όλοι αναπαυμένοι με τη συνείδησή μας. Κοινή όλων συνείδηση και συναίσθηση των ρημάτων του αγίου Θεού, δηλονότι του Αγίου Πνεύματος με το οποίο συντάχθηκαν οι Οικουμενικές Σύνοδοι (: έδοξε τω Αγίω Πνεύματι και ημίν), δεν υπάρχει πλέον.Κυπριανός Χριστοδουλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/08392258607092356179noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-20906389082510161622013-01-24T12:13:22.959+02:002013-01-24T12:13:22.959+02:00Μπράβο στον κ.Πανταζή. Η διαίρεση του αντιοικουμεν...Μπράβο στον κ.Πανταζή. Η διαίρεση του αντιοικουμενιστικού μετώπου είναι πολυτέλεια. Δεν έχουν μερικοί το μονοπώλιο στον αντιοικουμενιστικόν αγώνα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-60515391707943028942013-01-24T11:16:58.512+02:002013-01-24T11:16:58.512+02:00"Δει (πρέπει) γαρ και αιρέσεις εν υμίν είναι,..."Δει (πρέπει) γαρ και αιρέσεις εν υμίν είναι, ίνα οι δόκιμοι φανεροί γένωνται!" (Α' Κορ. 11, 19) Οι δόκιμοι της Ορθοδόξου Πίστεως φανερώνονται στην «αναμπουμπούλα» και στις ταραχές της πλάνης. Σχήμα λόγου, αλλ’ ευτυχώς εξ’ αιτίας του Αρείου έχουμε και το Σύμβολο της Πίστεως! Κατά κάποιο τρόπο τους «οφείλουμε χάριτας» που δίνουν την ευκαιρία να ακουστεί το Ορθό, να φανερωθεί η Αλήθεια και να ενημερωθεί, να καταρτιστεί ο πιστός Λαός του Θεού. <br />(Νικόλαος Πανταζής, Θεολόγος)<br /><br />Kυπριανός X :<br /><br />Πολλά θα μπορούσαν να γραφούν, σχετικά με όσα συνιστά ο κ. Πανταζής. Αυτά που μας λέει, είναι με λίγα λόγια βελτιωμένη έκδοση των "Δύο Άκρων" του π. Επαφάνιου Θεοδωρόπουλου.<br /><br />Θα σταθούμε όμως στο απόσπασμα, που προτάσσω, στο οποίο γράφει : "Σχήμα λόγου, αλλ’ ευτυχώς εξ’ αιτίας του Αρείου έχουμε και το Σύμβολο της Πίστεως!" και το : "Κατά κάποιο τρόπο τους «οφείλουμε χάριτας»".<br /><br />Ούτε "σαν σχήμα λόγου", ούτε όμως και "κατά κάποιο τρόπο" μπορούν να λεχθούν αυτά. Είναι αδιανόητο, λαμβανομένου υπόψη ότι το "δει γαρ και αιρέσεις εν υμίν" δεν εγράφη ... σχηματικά και κατά κάποιο τρόπο. Οι αιρέσεις εν υμίν πρέπει να αναφύονται, για να φανερώνονται οι δόκιμοι, δηλαδή όσοι είναι αγαθής προαίρεσης και όχι πείσμονες και αμετακίνητοι στο εμπαθές εγωκεντρικό φρόνημά τους. <br /><br />Η αγαθή προαίρεση δηλώνει μαθησιακή διάθεση (:μαθητεύσατε πάντα τα έθνη) καθιστώντας το φρόνημα ταπεινό, άρα και δεκτικό μετανοίας, σε αντίθεση με την επηρμένη και εγωιστική αυτο-επιβεβαίωση, ότι αυτό που υποστηρίζουμε είναι αδιαμφισβήτητα σωστό. Η αίρεση και οι αιρετικοί στερούνται ταπείνωσης, δεν φρονούν είς το σωφρονείν αλλά εις το υπερφρονείν : «μη υπερφρονείν παρ' ο δει φρονείν, αλλά φρονείν εις το σωφρονείν» (Ρωμ. ιβ' 3). <br /><br />Επομένως, το "δει γαρ και αιρέσεις εν υμίν" δεν εγράφη "σαν σχήμα λόγου", ούτε και "κατά κάποιο τρόπο" για να οφείλουμε χάρη στους αιρετικούς. Ελέχθη αυτό αφ΄ενός προς ίδιον έλεγχο, αφ΄ετέρου δε, για να διακρίνονται οι ταπεινοί από τους υπερφίαλους αλάθητους ταπεινολόγους και μετανοούντες υποκριτές.<br /><br />Αν δεχτούμε το "σχήμα λόγου" ή το "κατά κάποιο τρόπο", το επόμενο βήμα είναι να αρχίσουμε "κατά κάποιο τρόπο" και "σχήματι λόγου", να μιλάμε για "καλή" προπατορική παράβαση και "κάλλιστη" προδοσία του Ιούδα. Όπως καταλαβαίνει ο αναγνώστης, η απόσταση από το "ένας θεός για όλους", ή την ωριγενική "αποκατάσταση των πάντων", δηλαδή τα καταπιστεύματα του οικουμενισμού, δεν είναι μεγάλη. Το αντιλαμβάνεται, νομίζω, ο κύριος Πανταζής.Κυπριανός Χριστοδουλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/08392258607092356179noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-61848082976299197682013-01-24T09:56:23.958+02:002013-01-24T09:56:23.958+02:00Αδελφέ, πήρες φόρα. Ποιος πατέρας της Εκκλησίας σε...Αδελφέ, πήρες φόρα. Ποιος πατέρας της Εκκλησίας σε δίδαξε αυτό τον σχιζοφρενικό διαχωρισμό της Αποτειχίσεως; Στη διπλανή στήλη ο Οδυσσέας προβάλλει το βιβλίο του π. Ευθύμιου: "Η διαχρονική συμφωνία των Αγίων Πατέρων για το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ του ΙΕ΄Κανόνα...". Κατέβασέ το, διάβασέ το και πιστεύω (αν έχει καλή διάθεση) θα πεισθείς ἀπό τα κείμενα των Πατέρων, ότι τουλάχιστον ο διαχωρισμός που κάνεις, δεν ισχύει.<br />Βέβαια, δικαίωμά σου είναι να αγωνίζεσαι με το δικό σου τρόπο. Ό,τι καλό κάνουμε προσωπικά προς την κατεύθυνση υπερασπίσεως της Πίστεως είναι ευπρόσδεκτο στο Θεό. Το ερώτημα είναι: Αυτό διδάσκουν οι Άγιοι; Ή κάνουμε θεολογία την προσωπική μας στάση; Αυτό είναι το επικίνδυνο. Εδώ χρειάζεται η διάκριση. Να κάνουμε ζωή μας την θεολογία των Αγίων Πατέρων, όσο με τη δύναμη και τη χάρη του Θεού, και τις γνώσεις μας, και τις συνθήκες στις οποίες ζούμε κατορθώσουμε.<br />Π.Σημάτης<br />Anonymousnoreply@blogger.com