tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post3412323071026966786..comments2024-03-28T18:21:09.715+02:00Comments on Ομολογία: ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ θα περιμενε απο τους πατερες που αρνηθηκαν να συμμετασχουν στην Ημεριδα του Ωραιοκαστρου να προβουν σε καποιες συμφηλιωτικες πραξεις με τους Αγιορειτες και τους λοιπους συμμετεχοντες εις αυτην. Μεχρι αυτης της στιγμης δεν ειδαμε καμμια τετοια παρεμβασι και καμμια υποχωρησι εστω και σε μορφη προθεσης. Γιατι αραγε; Τι συμβαινει; Δεν θελουμε εμεις λαίκοι οντες να προβουμε σε αλλες παρομοιες συστασεις προς τους σεβαστους πατερες. Απλα εκφραζουμε την εσωτατη επιθυμια μας να διεξαχθη ενας κοινος Αγων για την Αγια Πιστι του Κυριου μας που κινδυνευει στις μερες μας να αφανισθη απο την Παναιρεσι του Οικουμενισμου Πανθρησκειασμου. Κινδυνευει τον εσχατον κινδυνον που ισως και να βρισκομαστε στην εποχη που πιθανον επαληθευση το Γραφικον: Αραγε θα ευρη ο Κυριος την Πιστιν επι της γης; Γι αυτο και με βαρια καρδια δημοσιευουμε αρθρα και κειμενα που μας εμφανιζουν διασπασμενους και επιτιθεμενους ο εις κατα του αλλου. Εχουμε κοινην Πιστιν και κοινον Αγωνα. Μονο ο Διαβολος επιχαιρει απο αυτην την διασπασι.ΟΜΟΛΟΓΙΑhttp://www.blogger.com/profile/09669781521147200548noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-68072200254434129872017-04-19T15:23:17.104+03:002017-04-19T15:23:17.104+03:00Μία απάντηση στον Ανώνυμος 18 Απριλίου 2017 - 2:42...Μία απάντηση στον Ανώνυμος 18 Απριλίου 2017 - 2:42 μ.μ. <br />Λοιπόν εσύ που δεν είσαι υπερζηλωτής για δειξε μου σε τι διαφέρει ο Θεός του Βαρθολομαίου απο τον Θεό των μασόνων .<br /><br /> Αυτό το γλειφιτζούρι για υπερζηλωτές και μάλιστα υπερήφανους που στρέφονται ανεπίγνωστα κατα της αληθείας και δέρνουν τον αέρα και πράσινα άλογα δεν θα σταματήσει ? Επιχειρήματα δεν έχετε ? <br /> <br />Είδαμε τον Βαρθολομαίο σε παπικούς ναούς , σε συναγωγές σε τεμένη να συμμετέχει σε θρησκευτικά δρώμενα αλλότριων και να προβάλει τα Κοράνια και το Ταλμούδ σαν Ιερά ...και συνοδικά ακόμα να δέχεται τους αιρετικούς σαν εκκλησία μέχρι και λεσβίες επισκοπινες και ομοφυλόφιλους επισκόπους , και να μνημονεύει Πάπα και να τελεί θρησκευτικά δρώμενα ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΑ να κανει το ΠΣΕ και τους Αιρετικούς εκκλησία ...<br /><br />σε τι διαφέρει ο Θεός του Βαρθολομαίου απο τον Θεό των μασόνων ?<br /><br />Ο "αντι αιρετικός αγώνας " του Ζήση κτλ δέρνει τον αερα. Και η απόδειξη οτι ο οικουμενισμός αυξάνεται και πληθύνεται και κυριαρχεί . 100 χρόνια αυτή η σατανική η "αντι αιρετική " συνταγή της "οικονομίας " εξέθρεψε τον οικουμενισμό και είναι πρόδρομος του Αντιχρίστου . <br /> <br />Φίλτατε ο ίδιος ο Βαρθολομαίος προσδιόριζε και προσδιορίζει ΚΑΙ θα προσδιορίζει τον ΘΕΟ του όχι με ένα πρωτότυπο τρόπο αλλά απο παλιά γνωστό . Δεν είναι άλλος απο τον Θεό των μασόνων , τον ΜΑΣ , τον αρχαίο δαίμονα ΜΠΑΦΟΜΕΤ . <br />Και όσα είδες μέχρι τώρα " τις οικουμενιστικές ασχημίες" σας δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που θα δείτε γιατί ξασαλώσαν μετά τον συνοδικό θρίαμβο τους .Το βαρέλι τους δεν έχει πάτο άλλον απο εκείνο της κόλασης . <br /><br /> Τι διάλογο μας λές και τι αντιαιρετικό αγώνα κάνουν όσοι δεν λένε τα πράγματα με το όνομα τους και πουλάνε παραμύθια ? <br /><br />Των οικιων ημων εμπιπραμενων υμεισ αδετε και ή όποια φωνή που λέει τα πράγματα με το όνομα τους σας ενοχλεί ... <br /><br />Αλλά τι αρμονία στα αυτιά σας οι διδαχές ενός Παπίσιου που καλούσε τους μουσουλμανόπαιδες να ζητωκραυγάσουν τον Αλλάχ και γινόταν χαλί στα πόδια του Βαρθολομαίου όπως οι καρδινάλιοι στα πόδια του Πάπα και κρατούσε το κατα 666 ευαγγέλιο της προτεστάντισσας εσχατολόγου !!!<br /> <br /> Θα πάρουμε την Πόλη και την Αγιά Σοφιά ! Θα μας την δώσουν τάχα οι μασόνοι που σταυρώνουν την Ελλάδα μας και επί τον ιμάτισμό της βάζουν κλήρο ?<br /><br />Πόσοι ήταν στην Μικρά Ασία όταν άρχισε αυτό το μασονικό βιολί του Μεταξάκη στις αρχές του αιώνα ? Τί έπαθαν οι 7 εκκλησίες που αναφέρονται στην Αποκάλυψη ? <br /><br /> Και στην ίδια την Κωνσταντινούπολη . Πόσους παρέλαβε ο Αθηναγόρας και πόσους ανέλαβε ο Δημήτριος και πόσους ο Βαρθολομαίος ? <br /><br /> Ε .. η ίδια και χειρότερη τύχη αναμένει την Ελλάδα .<br /><br /> Η πολύπλευρη κρίση έχει πνευματικά αίτια την ΑΠΟΣΤΑΣΊΑ απο τον Θεό και την αυτομόληση στον αντίχριστο . sotiriohttps://www.blogger.com/profile/01912794365538328416noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-66776710192551015132017-04-19T14:39:00.285+03:002017-04-19T14:39:00.285+03:00«Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι μόνον μία, ἀλλὰ καὶ μοναδική...«Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι μόνον μία, ἀλλὰ καὶ μοναδική. Ἐν τῷ Κυρίῳ Ἰησοῦ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρξουν πολλὰ σώματα κατὰ τὸν ἴδιον τρόπον δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρχουν ἐν αὐτῷ πολλὲς Ἐκκλησίες.<br />Ἐν τῷ θεανθρωπίνῳ αὐτοῦ σώματι ἡ Ἐκκλησία εἶναι μία καὶ μοναδική, ὅπως ὁ Θεάνθρωπος, ὁ Χριστός, εἶναι ἕνας καὶ μοναδικός. Διʼ αὐτὸν τὸν λόγον διαίρεσις, σχίσμα τῆς Ἐκκλησίας εἶναι πρωτίστως ἕνα πράγμα ὀντολογικῶς ἀδύνατον.<br />Δὲν ὑπῆρξε ποτὲ διαίρεσις τῆς Ἐκκλησίας, καὶ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρξη, πλὴν ὑπῆρξε καὶ θὰ ὑπάρξη ἔκπτωσις ἐκ τῆς Ἐκκλησίας, κατὰ τὸν τρόπον, ποὺ πίπτουν τὰ ξερὰ καὶ ἄγονα κλήματα ἀπὸ τὴν θεανθρωπίνην καὶ αἰωνίως ζῶσαν ἄμπελον, ποὺ εἶναι ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς (Ἰω. 13,16). Κατὰ καιροὺς ἀπεσπάσθησαν καὶ ἐξεβλήθησαν ἀπὸ τὴν μοναδικὴν ἀδιαίρετον Ἐκκλησίαν οἱ αἱρετικοὶ καὶ σχισματικοί, οἱ ὁποῖοι ἔκτοτε ἔπαψαν νὰ ἀποτελοῦν μέλη τῆς Ἐκκλησίας καὶ μέρη τοῦ θεανθρωπίνου σώματός της.<br />Ἔτσι ἔχουν κατ’ ἀρχὴν ἀποκοπῆ οἱ Γνωστικοί, κατόπιν οἱ Ἀρειανοί, κατόπιν οἱ Πνευματομάχοι, κατόπιν οἱ Μονοφυσῖται, κατόπιν οἱ Εἰκονομάχοι, κατόπιν οἱ Ρωμαιοκαθολικοί, κατόπιν οἱ Προτεστάνται, κατόπιν οἱ Οὐνῖται καὶ ἐν συνεχείᾳ ὅλα τὰ ἄλλα μέλη τῶν αἱρετικῶν καὶ σχισματικῶν λεγεώνων.»<br />Ἰουστίνου Πόποβιτς, «Δογματική τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας»<br />(Γαλλικὴ μετάφραση) Τόμος 4ος, σελ. 181, Lausanne 1995 – Ἀναδημοσιεύτηκε στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» στὶς 29/6/2007<br /><br />Συμπέρασμα:έτσι έπαψαν να αποτελούν Σωμα της Εκκλησίας και οι οικουμενιστες της κρατούσας εκκλησίας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-20429785602597130532017-04-19T13:00:20.789+03:002017-04-19T13:00:20.789+03:00Ποιος είναι ο Θεός του Βαρθολομαίου ?
ΑΥΤΟ είναι ...Ποιος είναι ο Θεός του Βαρθολομαίου ?<br /><br />ΑΥΤΟ είναι το ΠΡΩΤΟ και βασικό ερώτημα και πάνω στην απάντηση αυτού του ερωτήματος όλα τα άλλα κρίνονται . <br /><br /> Οποιος συζητά για κανόνες και θέτει ερωτήσεις και κάνει αναφορές στην ιερή παράδοση γραφτή και άγραφη πρέπει πρώτα να απαντήσει με τιμιότητα ποιός είναι ο Θεός των οικουμενιστών . <br /><br /> Είναι άλλος απο τον Θεό των μασόνων , τον ΜΑΣ , τον αρχαίο δαίμονα ΜΠΑΦΟΜΕΤ .. ???<br /><br />Τα ερωτήματα του Ιωάννου Ρίζου αλλά και οι αναμενόμενες απαντήσεις των ψευτο αποτειχισμένων ΄"ιερεων" Ζήση , Μανώλη τι νόημα έχουν οταν τον Θεό των μασόνων , τον ΜΑΣ , τον αρχαίο δαίμονα ΜΠΑΦΟΜΕΤ λατρεύει ο οικουμενισμός ??? <br /> .sotiriohttps://www.blogger.com/profile/01912794365538328416noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-43699726164465578652017-04-19T00:03:48.624+03:002017-04-19T00:03:48.624+03:00Είδαμε τον Βαρθολομαίο σε παπικούς ναούς , σε συνα...Είδαμε τον Βαρθολομαίο σε παπικούς ναούς , σε συναγωγές σε τεμένη να συμμετέχει σε θρησκευτικά δρώμενα αλλότριων και να προβάλει τα Κοράνια και το Ταλμούδ σαν Ιερά ...και συνοδικά ακόμα να δέχεται τους αιρετικούς σαν εκκλησία μέχρι και λεσβίες επισκοπινες και ομοφυλόφιλους επισκόπους , και να μνημονεύει Πάπα και να τελεί θρησκευτικά δρώμενα ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΑ να κανει το ΠΣΕ και τους Αιρετικούς εκκλησία ....<br /> <br />Ναι αλλά ο Χριστός δεν πήγε ούτε σε ναό ειδωλολατρών αλλά ούτε στο όρος Γαριζίμ στον ναό των Σαμαρειτών των αιρετικών της εποχής να θυσιάσει Με την παραβολή του καλού Σαμαρείτη δίδαξε την έννοια του πλησίον αλλά ελέγχει την Σαμαρείτιδα και ανάμεσα στα άλλα της λέει ""Ο Θεός είναι Πνεύμα, και οι προσκυνούντες Αυτόν, εν Πνεύματι και αληθεία πρέπει να τον προσκυνούν"<br /> Αλλά και οι μαθητές του δεν πήγαν να θυσιάσουν σε ναούς αλλότριων .<br />Δεν θα είχαν αντίθεση οι Ρωμαίοι για έναν ακόμα θεό στο πάνθεον .<br />Πόσα εκατομμύρια από τους προσκυνούντες Αυτόν, εν Πνεύματι και αληθεία μαρτύρησαν για να μην κάνουν ότι ο Βαρθολομαίος ? <br /><br />Ενα ερώτημα είναι βεβαίως βεβαίως τι λένε οι κανόνες ...<br /><br /> Τί λέει ο Κανώνα της εν Καρχηδόνι αγίας Τοπικής Συνόδου ? (258 μ.Χ.) ? «... αυτό και τώρα ορίζουμε, το οποίο ΠΑΝΤΟΟΤΕ ισχυρώς και ασφαλώς κρατούμε, ότι κανείς δεν μπορεί να βαπτισθή έξω της Καθολικής Εκκλησίας, επειδή είναι ένα το Βάπτισμα και υπάρχει μόνο μέσα στην Καθολική [δηλ. Ορθοδόξη] Εκκλησία [...] στην Καθολική Εκκλησία ημπορεί να δοθή [άφεση αμαρτιών], αλλά πλησίον των αιρετικών, όπου δεν υπάρχει Εκκλησία, είναι αδύνατον να λάβη κανείς άφεση αμαρτιών [...] Ο αιρετικός δεν ημπορεί να αγιάση το έλαιον, επειδή δεν έχει ούτε θυσιαστήριο, ούτε Εκκλησία. Και δεν ημπορεί ολωσδιόλου να υπάρχη χρίσμα στους αιρετικούς [...] Και γι’ αυτό εμείς που είμαστε με τον Κύριο και κρατούμε την ενότητα του Κυρίου, κατά την αξία που μας χορηγείται, και λειτουργώντας την ιερατεία Του στην Εκκλησία, όσα κάνουν οι εναντίον Του αντικείμενοι, δηλαδή εχθροί και αντίχριστοι, οφείλουμε να τα αποδοκιμάσουμε και αποποιηθούμε και απορρίψουμε και να τα έχουμε ως ΒΈΒΗΛΑ... " <br />Τι λέει ο 2ο ιερό Κανώνας τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου: «.... μὴ ἐξεῖναι δὲ κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις... Εἰ δὲ φανείῃ τις τῶν ἐπισκόπων, ἢ πρεσβυτέρων, ἢ διακόνων, ἤ τις τοῦ κανόνος τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καὶ τοῦτον ἀκοινώνητον εἶναι, ὡς ἂν συγχέοντα τὸν κανόνα τῆς ἐκκλησίας»? Τι λέει ο 33ο Κανόνα τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου: «Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικοῖς, ἢ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι...<br /><br />Ενα άλλο ερώτημα είναι αν πρέπει να ψάχνουμε ποιον κανόνα παραβίασε ο Βαρθολομαίος η αν άφησε κάποιον που να μην παραβιάσει ..<br /><br />ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΝΑΙΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΜΙΑ ΑΙΡΕΣΗ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ.<br /><br /> ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΌΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ . <br /> συνεχίζεται .sotiriohttps://www.blogger.com/profile/01912794365538328416noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-57551523270785316372017-04-18T14:42:05.907+03:002017-04-18T14:42:05.907+03:00Aν οι υπερζηλωτες ηρεμουσαν λιγακι [ταπεινωνοντουσ...Aν οι υπερζηλωτες ηρεμουσαν λιγακι [ταπεινωνοντουσαν] θα μπορουσαν να συμβαλλουν ουσιαστικα στον αντιαιρετικο αγωνα. Τωρα κυνηγανε φαντασματα παραλογιζομενοι. Κριμα τοση δυναμη [ζηλος] να στρεφεται ανεπιγνωστα κατα της αληθειας. Ανθρωπος με εγωισμο που θελει να ειναι μπροσταρης απλα ''δερνει τον αερα''. Αυτο ισχυει και για αρκετους ιερεις...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-2830418116825961952017-04-18T14:38:06.447+03:002017-04-18T14:38:06.447+03:00Το Θέλημα του Θεού εκφράζεται με τον ΝΟΜΟ και μην ...Το Θέλημα του Θεού εκφράζεται με τον ΝΟΜΟ και μην ξεχνάμε :<br /><br /> Καὶ προσελθὼν εἷς τῶν γραμματέων ἀκούσας αὐτῶν συζητούντων, ἰδὼν ὅτι καλῶς αὐτοῖς ἀπεκρίθη, ἐπηρώτησεν αὐτόν· ποία ἐστὶ πρώτη πάντων ἐντολή; <br />29 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀπεκρίθη αὐτῷ ὅτι πρώτη πάντων ἐντολή· ἄκουε, ᾿Ισραήλ, Κύριος ὁ Θεὸς ἡμῶν Κύριος εἷς ἐστι· <br />30 καὶ ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου ἐξ ὅλης τῆς καρδίας σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς διανοίας σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ἰσχύος σου. αὕτη πρώτη ἐντολή. <br />31 καὶ δευτέρα ὁμοία, αὕτη· ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου ὡς ἑαυτόν. μείζων τούτων ἄλλη ἐντολὴ οὐκ ἔστι. <br /><br /><br />32 καὶ εἶπεν αὐτῷ ὁ γραμματεύς· καλῶς, διδάσκαλε, ἐπ᾿ ἀληθείας εἶπας ὅτι εἷς ἐστι καὶ οὐκ ἔστιν ἄλλος πλὴν αὐτοῦ· <br />33 καὶ τὸ ἀγαπᾶν αὐτὸν ἐξ ὅλης τῆς καρδίας καὶ ἐξ ὅλης τῆς συνέσεως καὶ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς καὶ ἐξ ὅλης τῆς ἰσχύος, καὶ τὸ ἀγαπᾶν τὸν πλησίον ὡς ἑαυτὸν πλεῖόν ἐστι πάντων τῶν ὁλοκαυτωμάτων καὶ θυσιῶν. <br />34 καὶ ὁ ᾿Ιησοῦς ἰδὼν ὅτι νουνεχῶς ἀπεκρίθη, εἶπεν αὐτῷ· οὐ μακρὰν εἶ ἀπὸ τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ· καὶ οὐδεὶς οὐκέτι ἐτόλμα αὐτὸν ἐπερωτῆσαι. <br /><br />Ολες οι εντολές του Θεού πρέπει να φωτίζουν την ζωή μας αλλά σε Αυτές τις 2 κύρια εντολές συνοψίζεται ο νόμος . <br />Και όταν αντιμετωπίζουμε την αίρεση αυτές τις 2 πρώτα πρέπει να λάβουμε υπ όψιν <br /><br />Η πρώτη εντολή μας αποτρέπει στο να παραδεχτούμε και να λατρεύσουμε Θεό αλλότριο .Σε αυτό δεν χωρεί καμία οικονομία . Φέρνανε τους χριστιανούς στους βωμούς των ειδώλων και τους βάζανε λιβάνι στο χέρι . Ρίξε ένα κόκο και θα ζήσης και εσύ και το παιδί , και η γυναίκα και ο αδελφός και ο πατέρας ...και δώρα θα λάβεις . Θα σε χρυσώσουμε Δεν τους αγαπάς δεν τους λυπάσαι ? <br /> Ακόμα και όταν βάζανε το χέρι πάνω στην φωτιά το χέρι δεν άνοιγε ...<br /> Γιατί ? Γιατί ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου ἐξ ὅλης τῆς καρδίας σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς διανοίας σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ἰσχύος σου και μετά τὸν πλησίον ὡς ἑαυτὸν ... <br /><br /> Και αλλότριος θεός είναι ο ψεύτικος θεός που πλάθει ο άνθρωπος εθελοθρησκεύων προσθέτοντας ή αφαιρωντας και το ελάχιστο στην άπαξ παραδοθείσα πίστη . Και παρ όλο ότι και οι Εβραίοι και οι μουσουλμάνοι και οι αιρετικοί προσδιορίζουν τον Θεό στον Θεό του Αβραάμ και του Ιακώβ ακριβώς γιατί πρόσθεσαν και αφαίρεσαν και άλλαξαν είναι άρνηση θεού το να μετάσχουμε στα θρησκευτικά τους τελούμενα . Είναι σαν να θυσιάζουμε στα είδωλα . <br /> Και σέρνανε τους μάρτυρες Και λέγανε ΚΑΙ ακόμα και στις μέρες μας λένε οι μωαμεθανοί ... προσκύνησε τον Αλλαχ και θα ζήσης και εσύ και το παιδί , και η γυναίκα και ο αδελφός και ο πατέρας ...και δώρα θα λάβεις . Θα σε χρυσώσουμε Δεν τους αγαπάς δεν τους λυπάσαι ? <br /> Και οι Παπικοί ? Προσκύνησε το " φιλιόκβε " την παπική εκδοχή της "Αγίας Τριάδος " ή μνημόνευσε τον Πάπα και θα ζήσης και εσύ και το παιδί , και η γυναίκα και ο αδελφός και ο πατέρας ...και δώρα θα λάβεις . Θα σε χρυσώσουμε Δεν τους αγαπάς δεν τους λυπάσαι ? <br /> <br /> Είναι άρνηση Θεού ! <br />Και είναι γνωστό τι ισχύει για τους αρνητές θεού απο τα πρώτα ακόμα εκκλησιαστικά χρόνια . Γιατί τότε είχε βγεί μια διαταγή που έλεγε οτι όποιος ποιστοποιημένα δεν θυσιάσει στα είδωλα θα θανατώνεται . Και κάποιοι έξυπνοι ναι μεν δεν θυσίασαν αλλά εξασφάλισαν πλαστό πιστοποιητικό ... Ε ακόμα και αυτούς σαν αρνητές τους αντιμετώπισαν ... Ναι η μετάνοια επανεντάσσει στην εκκλησία αλλά όχι αυτόματα αλλά με δημόσια αποκήρυξη της πλάνης και ομολογία πίστης και με μυστηριακή διαδικασία. <br />συνεχίζεται <br /> sotiriohttps://www.blogger.com/profile/01912794365538328416noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-70228785343306697142017-04-18T13:48:02.294+03:002017-04-18T13:48:02.294+03:00Σε καιρό αίρεσης είναι να μιλάμε και να υπερασπίζο...Σε καιρό αίρεσης είναι να μιλάμε και να υπερασπίζουμε την πίστη και να επιτημοάμε τους ασεβείς εύκαιρως ακαίρως ακόμα και λαϊκοί όντες .<br />Για αυτό τολμώ να πάρω τον λόγο κάτι που σε περίπτωση ειρήνης δεν θα έκανα .<br /><br /> Η ορθοδοξία είναι σχοινοβασία , είναι πολύ στενό και δυσβατο το μονοπάτι ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟ . Ναι είναι σημαδεμένο απο τα ίχνη του Σταυρού του Κυρίου μας και των σταυρών όσων Τον ακολούθησαν .Οπως στην Δίολκος τον ειδικής κατασκευής πλακόστρωτο δρόμο που συνέδεε τις δύο άκρες του Ισθμού της Κορίνθου στο μέσον υπάρχουν δύο παράλληλες αυλακώσεις εκ κατασκευής για προφύλαξη από εκτροπές σε σημεία ιδιαίτερης επικινδυνότητας έτσι και εδώ υπάρχει γραμμή .<br /><br /> Γραμμή κυριολεκτικά κόκκινη απο το αίμα του Κυρίου μας και των μαρτύρων . Ξεκινά αυτή η γραμμή με την ψυχή να λέει «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου» <br /><br />και καταλήγει με το" πάτερ μου, εἰ οὐ δύναται τοῦτο τὸ ποτήριον παρελθεῖν ἀπ᾿ ἐμοῦ ἐὰν μὴ αὐτὸ πίω, γενηθήτω τὸ θέλημά σου." <br /> Το θέλημα του Θεού να γίνει . Οχι το δικό μου , όχι ανθρώπου όποιος και αν είναι αλλά του Θεού .<br /> Οχι τι λέγει η ανώτατη θρησκευτική αρχή αλλά ο Θεός ! <br />" ὁ δὲ Πέτρος καὶ ᾿Ιωάννης ἀποκριθέντες πρὸς αὐτοὺς εἶπον· εἰ δίκαιόν ἐστιν ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ ὑμῶν ἀκούειν μᾶλλον ἢ τοῦ Θεοῦ κρίνατε. " <br /><br />Και σας θυμίζω την περίσταση .<br /><br />᾿Εγένετο δὲ ἐπὶ τὴν αὔριον συναχθῆναι αὐτῶν τοὺς ἄρχοντας καὶ τοὺς πρεσβυτέρους καὶ γραμματεῖς εἰς ῾Ιερουσαλήμ, <br />6 καὶ ῎Ανναν τὸν ἀρχιερέα καὶ Καϊάφαν καὶ ᾿Ιωάννην καὶ ᾿Αλέξανδρον καὶ ὅσοι ἦσαν ἐκ γένους ἀρχιερατικοῦ, <br />7 καὶ στήσαντες αὐτοὺς ἐν τῷ μέσῳ ἐπυνθάνοντο· ἐν ποίᾳ δυνάμει ἢ ἐν ποίῳ ὀνόματι ἐποιήσατε τοῦτο ὑμεῖς; <br />8 τότε Πέτρος πλησθεὶς Πνεύματος ῾Αγίου εἶπε πρὸς αὐτούς· ἄρχοντες τοῦ λαοῦ καὶ πρεσβύτεροι τοῦ ᾿Ισραήλ, <br />9 εἰ ἡμεῖς σήμερον ἀνακρινόμεθα ἐπὶ εὐεργεσίᾳ ἀνθρώπου ἀσθενοῦς, ἐν τίνι οὗτος σέσωσται, <br />10 γνωστὸν ἔστω πᾶσιν ὑμῖν καὶ παντὶ τῷ λαῷ ᾿Ισραὴλ ὅτι ἐν τῷ ὀνόματι ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ τοῦ Ναζωραίου, ὃν ὑμεῖς ἐσταυρώσατε, ὃν ὁ Θεὸς ἤγειρεν ἐκ νεκρῶν, ἐν τούτῳ οὗτος παρέστηκεν ἐνώπιον ὑμῶν ὑγιής. <br />11 οὗτός ἐστιν ὁ λίθος ὁ ἐξουθενηθεὶς ὑφ᾿ ὑμῶν τῶν οἰκοδομούντων, ὁ γενόμενος εἰς κεφαλὴν γωνίας. <br />12 καὶ οὐκ ἔστιν ἐν ἄλλῳ οὐδενὶ ἡ σωτηρία· οὐδὲ γὰρ ὄνομά ἐστιν ἕτερον ὑπὸ τὸν οὐρανὸν τὸ δεδομένον ἐν ἀνθρώποις ἐν ᾧ δεῖ σωθῆναι ἡμᾶς. <br />13 Θεωροῦντες δὲ τὴν τοῦ Πέτρου παρρησίαν καὶ ᾿Ιωάννου, καὶ καταλαβόμενοι ὅτι ἄνθρωποι ἀγράμματοί εἰσι καὶ ἰδιῶται, ἐθαύμαζον, ἐπεγίνωσκόν τε αὐτοὺς ὅτι σὺν τῷ ᾿Ιησοῦ ἦσαν, <br />14 τὸν δὲ ἄνθρωπον βλέποντες σὺν αὐτοῖς ἑστῶτα τὸν τεθεραπευμένον, οὐδὲν εἶχον ἀντειπεῖν. <br />15 κελεύσαντες δὲ αὐτοὺς ἔξω τοῦ συνεδρίου ἀπελθεῖν, συνέβαλλον πρὸς ἀλλήλους <br />16 λέγοντες· τί ποιήσομεν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις; ὅτι μὲν γὰρ γνωστὸν σημεῖον γέγονε δι᾿ αὐτῶν, πᾶσι τοῖς κατοικοῦσιν ῾Ιερουσαλὴμ φανερὸν καὶ οὐ δυνάμεθα ἀρνήσασθαι· <br />17 ἀλλ᾿ ἵνα μὴ ἐπὶ πλεῖον διανεμηθῇ εἰς τὸν λαόν, ἀπειλῇ ἀπειλησώμεθα αὐτοῖς μηκέτι λαλεῖν ἐπὶ τῷ ὀνόματι τούτῳ μηδενὶ ἀνθρώπων. <br />18 καὶ καλέσαντες αὐτοὺς παρήγγειλαν αὐτοῖς τὸ καθόλου μὴ φθέγγεσθαι μηδὲ διδάσκειν ἐπὶ τῷ ὀνόματι τοῦ ᾿Ιησοῦ. <br />19 ὁ δὲ Πέτρος καὶ ᾿Ιωάννης ἀποκριθέντες πρὸς αὐτοὺς εἶπον· εἰ δίκαιόν ἐστιν ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ ὑμῶν ἀκούειν μᾶλλον ἢ τοῦ Θεοῦ κρίνατε. <br />20 οὐ δυνάμεθα γὰρ ἡμεῖς ἃ εἴδομεν καὶ ἠκούσαμεν μὴ λαλεῖν. <br />συνεχίζεται .<br />sotiriohttps://www.blogger.com/profile/01912794365538328416noreply@blogger.com