tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post1786945508423085911..comments2024-03-29T12:00:24.736+02:00Comments on Ομολογία: Ἐνεργεῖ ὡς Πατριαρχικό ἡφαίστιο, τό ὁποῖο ἀπειλεῖ καί νά “πετρώση“ πνευματικά ὁλόκληρη τήν Βόρεια Ἑλλάδα καί σταδιακά νά τήν προσαρτήση ἐδαφικά στήν Τουρκία. ΟΜΟΛΟΓΙΑhttp://www.blogger.com/profile/09669781521147200548noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-13786857976657536442018-05-19T20:14:12.028+03:002018-05-19T20:14:12.028+03:00Σε ένα σχόλιο συκοφαντείται ο Ελ. Βενιζέλος (ανέλα...Σε ένα σχόλιο συκοφαντείται ο Ελ. Βενιζέλος (ανέλαβε Πρωθυπουργός το 1910) ότι ήταν υπεύθυνος για την προσφυγιά των Ελλήνων της Τουρκίας. Σε άλλο σχόλιο ο Ελ. Βενιζέλος αναγνωρίζεται ως ο σωτήρας των προσφύγων, διότι τους διέσωσε από τη Γενοκτονία των Ελλήνων της Τουρκίας και με την μετεγκατάστασή τους στη Μακεδονία, έσωσε και τη Μακεδονία από την Σλαβική αρπακτικότητα του Τίτο, μετά τον Β'Π.Π. αφού πρώτα ο ίδιος ο Βενιζέλος, 2 μόλις ετών Πρωθυπουργός, την απελευθέρωσε το 1912.<br /><br />Σήμερα 19 Μαϊου μέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων, διαβάσαμε το εξής άρθρο:<br />https://www.militaire.gr/o-germanos-syntagmatarchis-poy-schedia/<br /> <br />Κείμενο του Στρατηγού Φράγκου Φραγκούλη: "Τον Οκτώβριο του 1911 στη Θεσσαλονίκη οι Νεότουρκοι – ως κυβέρνηση πλέον της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας – αποφάσισαν... την εξόντωση των μη μουσουλμανικών εθνοτήτων και τη βίαιη Tουρκοποίηση των – πολυεθνικής καταγωγής – μουσουλμανικών πληθυσμών.<br /><br />Στην απόφασή τους αναφέρεται επακριβώς ότι:<br /><br />“Η Τουρκία πρέπει να γίνει ισλαμική χώρα, όπου η θρησκεία του ισλάμ και οι ριζοσπαστικές ισλαμικές αντιλήψεις θα κυριαρχούν και κάθε άλλη διαφορετική θρησκεία θα καταπνίγεται… ΙΣΛΑΜ Ή ΞΙΦΟΣ… Αργά ή γρήγορα θα πρέπει να πραγματοποιηθεί η πλήρης Oθωμανοποίηση όλων των υπηκόων της Τουρκίας. Και είναι ολοκάθαρο ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει με την πειθώ. Άρα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένοπλη βία…. Η μουσουλμανική κυριαρχία είναι αναπόφευκτη και μόνο στους μουσουλμανικούς θεσμούς και παραδόσεις οφείλεται σεβασμός. Το δικαίωμα των άλλων εθνοτήτων να έχουν δικές τους οργανώσεις θα πρέπει να αποκλειστεί. Κάθε μορφή αποκέντρωσης και αυτοδιοίκησης θα θεωρείται προδοσία προς την τουρκική αυτοκρατορία. Η επικράτηση της τουρκικής γλώσσας αποτελεί ένα από τα βασικά μέσα για τη διατήρηση της μουσουλμανικής κυριαρχίας”.<br /><br />Έτσι ξεκίνησε η γενοκτονία των Αρμενίων, των Ελλήνων του Πόντου, των Ελλήνων της Μικράς Ασίας και της Θράκης, των Ασσυρίων και όλων των άλλων Χριστιανικών πληθυσμών.<br /><br />Με εμπνευστή το Γερμανό συνταγματάρχη Όθωνα Λίμαν φον Σάντερς, (Otto Liman von Sanders), (1855-1929), που είχε αναλάβει στρατιωτικός σύμβουλος και ακολούθως προήχθη σε στρατηγό και κατέστη Αρχιστράτηγο του στρατού της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας κατά τον Α’ Παγκόσμο Πόλεμο, ο οποίος και τιμήθηκε για τις ‘υπηρεσίες’ του στο σουλτανάτο με τον τίτλο του πασά..."<br /><br />Ποιος φταίει; Αν δεν πείθουν οι γνώσεις του Στρατηγού, η λαϊκή ποίηση δεν κάνει λάθος.<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=TQ-RcHhX7Lg <br /><br />Σμύρνη δεν ήσουν του Πασά, δεν ήσουν του Κεμάλη<br />μόνο σε παραδώκανε οι Γερμανοί κι οι Γάλλοι.<br /><br />Υ.Γ. Αν ευθύνονται κάποιοι Ἐλληνες, ευθύνονται οι φιλοβασιλικοί που προχώρησαν προς την κατάληψη της Άγκυρας, αντί να κρατήσουν την Μ. Ασία και να την οχυρώσουν. Δεν διέγνωσαν την αλλαγή στάσης των Συμμάχων μας, των Γάλλων και Άγγλων και δεν ἐλαβαν σοβαρά υπόψη ότι τον Κεμάλ εναντίον των Ελλήνων, τον ενίσχυσε από το 1921 η Σοβιετική Ένωση του Λένιν. Ενώ οι Γερμανοί έμποροι είχαν ἁλώσει εμπορικά τη Σμύρνη και τη Μ. Ασία, εκτοπίζοντας τους Ἐλληνες.<br /><br />Διαβάζουμε: http://www.pontos-news.gr/article/131488/1631921-ypografetai-i-sovietotoyrkiki-synthiki-filias-kai-adelfotitos<br /><br />"Ο εναγκαλισμός Λένιν και Κεμάλ, η στενή συνεργασία και βοήθεια που παρείχαν οι Σοβιετικοί στην Τουρκία, ανάγκασαν τους Αγγλογάλλους να αλλάξουν τακτική απέναντι των Ελλήνων. Η Ελλάδα έμενε στην ουσία άνευ συμμάχων, αφού τα συμφέροντα των Άγγλων υπερίσχυαν στις επιλογές τους και ταυτίζονταν με την τουρκική πλευρά. Αποσπώντας τον Κεμάλ από τις αγκάλες του Λένιν και κάνοντάς τον σύμμαχό τους, οι Άγγλοι δεν θα είχαν πλέον δυσκολίες να ιδιοποιηθούν τα πετρέλαια της Μοσούλης..."<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-68611082776509657002018-05-19T18:56:11.182+03:002018-05-19T18:56:11.182+03:00Στο link που παρατίθεται στο σχόλιο 19 Μαΐου 2018 ...Στο link που παρατίθεται στο σχόλιο 19 Μαΐου 2018 - 11:29 π.μ. ὑπάρχει και το πλήρες κείμενο του πρώτου τυπικού του αγιωνύμου όρους (τράγου) του υπογραμμένου ιδιοχείρως από τον αυτοκράτορα του Βυζαντίου Ιωάννη Τσιμισκή και από τον άγιο Αθανάσιο τον Αθωνίτη. Πουθενά στο κείμενο του τυπικού, δεν υπάρχει η λέξη "άγιο". Αναγράφεται το "ὀρος".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-55755145534720186462018-05-19T15:14:44.008+03:002018-05-19T15:14:44.008+03:00Το 1275 ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Ἰωάννης Βέ...Το 1275 ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Ἰωάννης Βέκκος πραγματοποίησε την "ένωση των εκκλησιών. Τότε, "ἡ Ἀνατολικὴ Ἐκκλησία εἰσήγαγε τὸ Filioque καὶ παραδέχθηκε τὸ πρωτεῖο καὶ τὴν ἐξουσία τοῦ Πάπα, δηλαδὴ ὑποδουλώθηκε στὸν Πάπα". Κλήρος, λαός και μοναχοί ανθενωτικοί, ΔΕΝ ΥΠΗΚΟΥΣΑΝ στον ενωτικό Πατριάρχη ακυρώνοντας την προδοσία του. Ποιος διέσωσε την Ορθοδοξία, ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ή ο Ορθόδοξος λαός και κλήρος;<br /> <br />Στη σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας, σχεδόν όλοι οι Ορθόδοξοι επίσκοποι και πατριάρχες -μηδέ εξαιρουμένου του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως που απεβίωσε προ των υπογραφών- συμφώνησαν <br />α) στην χρησιμοποίηση της φράσης "εκπόρευση δια του Υιού" κάτι που οι Λατίνοι που εξελάμβαναν ως "εκπόρευση εκ του Υιού" <br />β) στο πρωτείο του Πάπα Ρώμης έναντι όλων των Ορθοδόξων Πατριαρχών της Ανατολής -και της Κωνσταντινουπόλεως! Ένας Μάρκος Ευγενικός δεν υπέγραψε και ο πιστός ανθενωτικὀς λαός και κλήρος που έκαναν ανυπακοή στην ψευτοσύνοδο, έσωσαν την τιμή της Ορθοδοξίας. <br /><br />Όταν υπογράφηκε ο "όρος" η "ένωση των εκκλησιών" πραγματοποιήθεκε τον Δεκέμβριο του 1452 στην Αγία Σοφία όπου συλλειτούργησαν Ενωτικοί Ορθόδοξοι και Λατίνοι. <br />Το 1453 μετά την Άλωση, ο Μωάμεθ Β Πορθητής εγκατέστησε Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως τον αρχηγό των Ανθενωτικών, τον Γεννάδιο Σχολάριο. Η Τοπική Σύνοδος αναθεμάτισε την ἐνωση, μετά από 30 χρόνια! <br /><br />Συμπέρασμα: Από τα δειγματοληπτικά αυτά παραδείγματα, τεκμηριώνεται ότι: Ενίοτε επιβάλλεται η αγία ανυπακοή, διότι υπήρξαν πατριάρχες, επίσκοποι και ψευτοσύνοδοι που εάν τους υπακούγαμε δεν θα υφιστάμεθα ούτε ως Ορθόδοξοι ούτε ως Έλληνες. Και, φαίνεται ότι, ὀταν διά τις αμαρτίες μας εξαχρειώνεται η κοινωνία και εξαθλιώνεται πνευματικώς η "εκκλησία" (η διοικούσα εκκλησία), τότε, το σχέδιο του Θεού φροντίζει. Με τον τρόπο που επιλέγει.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-54900087014779432042018-05-19T11:29:48.480+03:002018-05-19T11:29:48.480+03:00Ο μοναχισμός στο όρος άρχισε κατά τον πέμπτο αιώνα...Ο μοναχισμός στο όρος άρχισε κατά τον πέμπτο αιώνα σύμφωνα με τα τεκμήρια, παρά το ότι λέγονται πολλά αναπόδεικτα, έως μυθώδη. Από τον δέκατο αιώνα (961 μ.Χ. η μοναστική πολιτεία αναδιοργανώθηκε επίσημα από τον Αθανάσιο τον Αθωνίτη (εκ Πόντου) και τον στρατηγό του Βυζαντίου Νικηφόρο Φωκά ο οποίος είχε έδρα την Κωνσταντινούπολη, εν τέλει όμως μόνασε, διασώζεται δε και ο "τράγος" (διφθέρα, δέρμα τράγου) με το "καταστατικό" της μοναστικής πολιτείας, υπογραφέν από τον αυτοκράτορα του τότε Κράτους Ιωάννη Τσιμισκή που είχε έδρα την Κωνσταντινούπολη.<br /><br />http://agioritikesmnimes.blogspot.gr/2011/10/92-972.html<br /> <br />Ίδού το γιατί, τότε το αγιώνυμο όρος είχε εύλογη εξάρτηση από την Κωνσταντινούπολη: Διότι η Κωνσταντινούπολη ήταν τότε η Πρωτεύουσα της Αυτοκρατορίας. Τι δεν καταλαβαίνουν οι σύγχρονοι οπαδοί του "αμετάβλητου"; Και ιδού γιατί, ενώ μέχρι το 1313 το αγιώνυμο όρος υπαγόταν στην Μητρόπολι Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου, το 1313 αποφασίστηκε να υπαχθεἰ επ΄ ευθείας στην επισκοπή της Πρωτεύουσας του Κράτους, που τότε ήταν η Κωνσταντινούπολη. Και επειδή τότε η Κωνσταντινούπολη ήταν η Πρωτεύουσα του τότε Κράτους, για το λόγο αυτό και μόνον η επισκοπή της τότε Πρωτεύουσας ήταν και η έδρα του ομώνυμου Πατριαρχείου. Σήμερα; <br /><br />Σήμερα, εν έτει 2018, Πρωτεύουσα του Ελληνικού Κράτους είναι η Αθήνα ενώ η Κωνσταντινούπολις έμεινε σκλαβωμένη στον Τούρκικο ζυγό υπό καθεστώς ανελευθερίας, κοσμικού ισλαμιστικού καθεστώτος που καθημερινά εκτοξεύει έμπρακτες και φραστικές απειλές κατά των Ορθοδόξων Ελλαδιτών και Κυπρίων και σχεδὀν άνευ ποιμνίου. Σύμφωνα με την προ και από του 1313 πρακτική, κατά την οποία η διαποίμανση του αγιωνύμου όρους ανατέθηκε στην ἐδρα του Πατριαρχείου, το οποίο είχε έδρα την Πρωτεύουσα του Κράτους, με την απλή λογική, ο κοινός νους θα ανέμενε ήδη, λύσεις πρακτικές και Χριστιανικές, π.χ. η έδρα του Πατριαρχείου να είναι πλέον η Αθήνα ἠ η Θεσσαλονίκη (έστω προσωρινά μέχρις απελευθερώσεως της Κωνσταντινουπόλεως), ή τουλάχιστον η Ελλαδική Επικράτεια, και γιατί όχι και το εντός αυτής όρος, να διατελεί υπό ΕΝΑ ενιαίο Ελεύθερο Ανεξάρτητο Εκκλησιαστικό καθεστώς με έδρα την Αθήνα, την πρωτεύουσα του Κράτους. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-90254823029595581912018-05-19T10:04:56.316+03:002018-05-19T10:04:56.316+03:00Ὀρθὴ ἐπανάληψις: Στὸ σχόλιό μου, 18 Μαΐου 2018 - ...Ὀρθὴ ἐπανάληψις: Στὸ σχόλιό μου, 18 Μαΐου 2018 - 9:11 μ.μ. λόγῳ τῆς γραμματοσειρᾶς τὸ "πρῶτο" φαίνεται σὰν "δέκατο" (αἰῶνα)! <br /><br />Τὸ ὀρθὸ εἶναι: Κατὰ τὸν ΠΡΩΤΟ μ.Χ, αἰῶνα μάλιστα κατὰ τὸ πρῶτο ἥμισύ του, ἱδρύθηκαν οἱ Ἐκκλησίες τῆς σημερινῆς Ἑλλάδος, Φιλιππησίων, Θεσσαλονικέων. Βεροιέων, Ἀθηνῶν, Κορίνθου, Κρήτης, Πάτμου κ.ἄ. ἐνῷ μόλις μετὰ τὸ 330 μ.Χ. ἱδρύθηκε ἡ Κωνσταντινούπολις καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως". Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-50857917763516846422018-05-19T00:27:57.066+03:002018-05-19T00:27:57.066+03:00Δεν είναι σωστό να συκοφαντείται ως δῆθεν αντιπατρ...Δεν είναι σωστό να συκοφαντείται ως δῆθεν αντιπατριαρχικός, όποιος ποθεἰ μια ενιαία Ελεύθερη από εξωελλαδικά κέντρα Εκκλησία της Ελλάδος.<br /><br />Τους ιστορικούς θεσμούς τους τιμάμε και αναγνωρίζουμε κάθε καλό και ωφέλιμο έργο, αγίων Πατριαρχών. Στον μακαριστό πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Κωνσταντίνο Ε΄ (Βαλλιάδη) οφείλουμε ὀλοι οι Ορθόδοξοι τιμή και ευγνωμοσύνη, διότι ήδη από μητροπολίτης Χίου, οραματίστηκε και ως πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως (1897) μερίμνησε ὠστε υπό τον καθηγητή Βασίλειο Αντωνιάδη εκπονήθηκε και εκδόθηκε η κριτική ἐκδοση της Καινής Διαθήκης του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως ἡ οποία περιέχει το ποιοτικότερο αρχαίο κείμενο της Καινής Διαθήκης, το αρχικό κείμενο όπως συνεγράφη από τους αποστόλους. Είναι το αρχαίο κείμενο της Κ.Δ. που εξέδιδε η Αποστολική Διακονία (όχι εκείνο που συνοδεύεται από μετάφραση).<br /><br />Ὀπως όμως τον ιερό επίσκοπο και πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη τον Χρυσόστομο, συκοφάντησαν, εκθρόνισαν, εξόρισαν και δολοφόνησαν οι αντίπαλοί του αντίχριστοι και ανήθικοι επίσκοποι, έτσι και τον ευεργέτη της Εκκλησίας, πιστό πατριάρχη Κωνσταντίνο Ε' οι αντίπαλοι του τον ανέτρεψαν από τον πατριαρχικό θρόνο μετά από 4 μόλις χρόνια πατριαρχείας του, και ενώ είχε αρχίσει το θεάρεστο έργο του, της εκδόσεως κριτικού κειμένου της Καινής Διαθήκης, με σύγκριση των αρχαίων χειρογράφων, ἐργο στο οποίο αφιέρωσε όλη του την περιουσία και δραστηριότητα μετά την εκθρόνισή του. Κοιμήθηκε πάμπτωχος το 1904, αφού διέθεσε όλη του την περιουσία χάριν της Καινής Διαιθήκης. Αιωνία του η μνήμη. Είναι άγιος.<br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-50207084526171613852018-05-18T23:48:30.660+03:002018-05-18T23:48:30.660+03:00Το αγιώνυμο όρος υπάγεται χωροταξικώς στην Ελλαδικ...Το αγιώνυμο όρος υπάγεται χωροταξικώς στην Ελλαδική Επικράτεια και εάν υπήρχε μία μόνον, ενιαία Εκκλησία της Ελλάδος, και όχι 5-6 καθεστώτα, ασφαλώς η Εκκλησία της Ελλάδος όφειλε να έχει σχέση. Με χρυσόβουλα, φιρμάνια και κιτάπια Αυτοκρατόρων και Σουλτάνων το αγιώνυμο όρος υπήχθη στην Κωνσταντινούπολη, διότι τότε αυτή ήταν η πρωτεύουσα του κράτους και η έδρα τοῦ, κατά τον Μωάμεθ Β, πατριάρχη όλων των Ορθοδόξων της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, αντίστοιχα, κάτι που σήμερα δεν ισχύει, σε όσους δεν ζούμε υπό την Οθωμανική Αυτοκρατορία.<br /><br />Ὀπως δεν ισχύει το ότι, το αγιώνυμο όρος υπαγὀταν στην Ἱερὰ Μητρόπολι Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου μέχρι το 1313. Και δεν ισχύει διότι κατόπιν υπήχθη στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως. Τότε, βέβαια, όλα τα ρύθμιζαν οι κοσμικοί Αυτοκράτορες του Βυζαντίου, όπως αργότερα οι Σουλτάνοι κατακτητές, όπως ανακοινώνεται με κάθε επισημότητα στο ακροτελεύτιο άρθρο του καταστατικού χάρτη του αγίου όρους. Στο άρθρο υπ' αριθμ. 188, τονίζεται ὀτι ο καταστατικός χάρτης του αγίου όρους απορρέει «εκ των αυτοκρατορικών Χρυσοβούλων τε και Τυπικών, Πατριαρχικών Σιγγιλίων, Σουλτανικών Φιρμανίων, ισχυόντων Γενικών Κανονισμών και αρχαιοτάτων Μοναχικών Θεσμών και Καθεστώτων».<br /><br />Πάντα ρει.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-84299312523343155912018-05-18T23:12:41.004+03:002018-05-18T23:12:41.004+03:00Το πατριαρχείο Κων/λεως
-είχε άλλο ρόλο μέχρι το...Το πατριαρχείο Κων/λεως <br />-είχε άλλο ρόλο μέχρι το 1453 στο Ελεύθερο "Βυζαντινό" Κράτος, <br />-είχε ἀλλο ρόλο επί Τουρκοκρατίας και <br />-Χριστιανικώς, θεωρούμε ότι έχει άλλο, τιμητικό και όχι ουσιαστικό ρόλο για την Ελλαδική Επικράτεια, μετά το 1821 και το 1912 διότι το μεν πατριαρχείο παρέμεινε και παραμένει σκλαβωμένο στην σκλαβωμένη στους Τούρκους Κωνσταντινούπολη, η δε Εκκλησία στην Ελλάδα ζη πλέον σε Ελεύθερο Ορθόδοξο Χριστιανικό Κράτος.<br /><br />Το αγιώνυμο όρος ανήκει στην Ελλαδική Επικράτεια, υπό ιδιαίτερο καθεστώς αυτοδιοίκησης, αφού από την Οθωμανική κατοχή το απελευθέρωσε το 1912 ο Ελληνικός Στρατός και το Ναυτικό. Ο Καταστατικός Χάρτης του αγίου όρους ισχύει από το 1927 με απόφαση του Ελληνικοὐ Κράτους, στο Σύνταγμα της Ελλάδος. Όπως κατά το 1912 άλλαξαν εδαφικώς και κατά το 1927 άλλαξαν διοικητικώς τα πράγματα, έτσι μπορούν να αλλάξουν και στο μέλλον εάν είναι χρήσιμο και οφέλιμο. <br /><br />Στη Μακεδονία υπήρχε λειψανδρία Ελληνικών πληθυσμών, εξ αιτίας των πολεμικών επιθέσεων και της κατοχής από Φράγκους Σταυροφόρους, κατοχής από Τούρκους και μαζικών εξισλαμισμών ολόκληρων περιοχών επί Τουρκοκρατίας οι οποίοι και προκάλεσαν τις περιοδείες του Αγ. Κοσμά, εξ αιτίας απωλειών κατά το Μακεδονικό Αγώνα, μεταναστεύσεων σὲ Παραδουνάβιες Ηγεμονίες και αλλού, και λόγω της εγκατάστασης ΣλαβοΒουλγάρικων εθνοτικώς πληθυσμών. Σήμερα η Ελληνικότατη Μακεδονία απαρτίζεται πλην των εντοπίων Μακεδόνων Ελλήνων και από πολλά ακμάζοντα χωριά απογόνων Ποντίων και Μικρασιατών προσφύγων, Μακεδόνων πλέον. Εάν ο εθνάρχης Ελ. Βενιζέλος δεν είχε την προνοητικότητα να επανδρώσει την Μακεδονία με Ελληνικούς πληθυσμούς Ποντίων και Μικρασιατών προσφύγων, τότε, αφ' ενὀς πιθανώς η Σλάβικη προπαγάνδα, η Βουλγαρικλη κατοχή, ο εμφύλιος, ο Τίτο, να είχαν κατορθώσει να αποκόψουν ήδη προ του 1950 την Μακεδονία από την μητέρα Ελλάδα, αφ'ετέρου όμως και δεν θα είχαν διασωθεί από την γενοκτονία οι Ελληνικοί πληθυσμοί του Πόντου και της Μικράς Ασίας, περιοχές που μετά το 1453 ανήκαν στην Τουρκία. <br /><br />Όσα ο μακαριστός π. Θ. Φαρμακίδης έγραψε και εποίησε σωστά, τα ενστερνιζόμαστε, όσα εποίησε και έγραψε σφαλερώς, δεν τα αποδεχόμαστε. Το ίδιο ισχύει για όλους, διότι ουδείς αλάθητος. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-48535957733486959142018-05-18T23:08:27.192+03:002018-05-18T23:08:27.192+03:00Εάν υπάρχουμε, πρώτον το οφείλουμε στον Θεόν, και ...Εάν υπάρχουμε, πρώτον το οφείλουμε στον Θεόν, και δεύτερον το οφείλουμε στους αγωνιστές του 1821, οι οποίοι χάλασαν "την ωραίαν συμβίωσιν Ελλήνων και Οθωμανών" και έκαναν Επανάσταση δημιουργώντας ανεξάρτητο κράτος και κατόπιν Αυτοκέφαλη Εκκλησία.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-8907754971435822572018-05-18T22:14:19.226+03:002018-05-18T22:14:19.226+03:00Προφανώς είστε πλήρως ενήμερος της εκκλησιαστικής ...Προφανώς είστε πλήρως ενήμερος της εκκλησιαστικής ειδησεογραφίας, της φρασεολογίας περί "ενδοχώρας του Πατριαρχείου" ακόμα και θα είδατε εδώ κάποια σχόλια, που ενερυθρίαστα προτείνουν την πλήρη υπαγωγή των "νέων χωρών στο Πατριαρχείο" (με ενσωμάτωσή τους στην Τουρκία, άραγε;) <br /><br />Δεν ελπίζουμε ότι θα αλλάξει κάτι.<br /><br />Είμαστε, ναι, είμαστε άξιοι της τύχης μας. <br /><br />Παρά ταύτα, επειδή το σκοτάδι ορίζεται ως η απουσία φωτός, η ομολογία πίστεως του π. Βασιλείου, η δική σας, η δική μας είναι απαραίτητη για όσους, ολίγους έστω, αναζητούν την αλήθεια, για τη σωτηρία των ψυχών τους, για τη σωτηρία των ψυχών μας, διότι ενώπιον του φοβερού βήματος του Κριτού θα έχουμε να απολογηθούμε ότι ΔΕΝ προδώσαμε εθελοντικά τον Χριστιανισμὀ, την Εκκλησία ΜΑΣ, σε "πρώτους", σε έχοντες το "κληρονομικό χάρισμα", σε "αλάθητους" οικουμενιστές και κολυμπαριστές. Πρόκειται για θέμα Πίστεως.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-10005586284199916972018-05-18T21:14:36.192+03:002018-05-18T21:14:36.192+03:00Ἐκκλησία ποὺ ἱδρύθηκε τὸ 330 μ.Χ. δὲν εἶναι μητέρ...Ἐκκλησία ποὺ ἱδρύθηκε τὸ 330 μ.Χ. δὲν εἶναι μητέρα τῶν Ἐκκλησιῶν ποὺ ίδρύθηκαν τὸ 40 μ.Χ. ἀπὸ τοὺς ἀποστόλους.<br /><br />Ἁπλῶς, κάποτε ἡ Κωνσταντινούπολις, ἀπὸ τὸ 330 μ.Χ. μέχρι τὸ 1453, ἦταν πρωτεὐουσα τοῦ Κράτους. <br /><br />Σήμερα πρωτεύουσα τοῦ Ἑλληνικοῦ Κράτους εἶναι ἡ Ἀθήνα. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-82313734181681928992018-05-18T21:11:38.832+03:002018-05-18T21:11:38.832+03:00Κατὰ τὸν 1ο μ.Χ, αἰῶνα μάλιστα κατὰ τὸ πρῶτο ἥμισύ...Κατὰ τὸν 1ο μ.Χ, αἰῶνα μάλιστα κατὰ τὸ πρῶτο ἥμισύ του, ἱδρύθηκαν οἱ Ἐκκλησίες τῆς σημερινῆς Ἑλλάδος, Φιλιππησίων, Θεσσαλονικέων. Βεροιέων, Ἀθηνῶν, Κορίνθου, Κρήτης, Πάτμου κ.ἄ. ἐνῷ μόλις μετὰ τὸ 330 μ.Χ. ἱδρύθηκε ἡ Κωνσταντινούπολις καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως. <br /><br />Ἀπὸ τὸ 330 μ.Χ. ἡ ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως καὶ ὁ ἐπίσκοπός της ἀπέκτησε αὐτοδικαίως (ἐπίσκοπος γὰρ τῆς νέας Ρώμης, πρωτευούσης τοῦ νέου, τοῦ Ἀνατολικοῦ Κράτους) τὰ ἀντίστοιχα προνόμια ποὺ εἶχε μέχρι τότε ὁ ἐπίσκοπος παλαιᾶς Ῥώμης, τίποτε περισσότερο ὅμως έκτὸς ἀπὸ τιμητικὰ προνόμια ὡς ὁ ἐπίσκοπος τῆς Πρωτευούσης, καὶ τὰ ὁποῖα ἀντιστοίχως ἔχει (μᾶλλον θὰ ἔπρεπε νὰ ἔχῃ, ὄψονται ὅμως τὰ 6 διαφορετικὰ καθεστῶτα) σἠμερα στὴν Ἑλλαδικὴ ἐπικράτεια ὁ ἐπίσκοπος Ἀθηνῶν, νὰ προεδρεύῃ δηλαδὴ τῆς Συνόδου τῶν ἐπισκόπων ὅλης τῆς Ελλάδος. <br /><br />Κατὰ δὲ τὴν Τουρκοκρατία εἶναι ἀδιαμφισβήτητο γεγονός ὅτι, ἇμα τῆ ἁλώσει τῆς Βασιλῖδος τῶν πόλεων, ὁ Μωάμεθ Β΄ ὁ Πορθητὴς τηρουμένων τῶν τυπικῶν διαδικασιῶν ἐκλογῆς ἐνεθρόνισε ὁ ἴδιος Πατριάρχη Κων/λεως τὸν Γεννάδιο, ὡς ἐθνἀρχη τοῦ γένους τῶν Ὀρθοδόξων. Τοῦ ἀπένειμε τὴν ποιμαντορικὴ ράβδο, ἕνα λευκό ἄλογο, καὶ προνόμια. Δὲν ξέρω ἂν ἀποδέχεστε, ὅτι κατὰ τὴν μακραίωνη καὶ σκοτεινὴ περίοδο τῆς Τουρκοκρατίας ένίοτε μὲ γερὸ "μπαξῖσι" οἱ έπιτήδειοι ἀγόραζαν τὸν πατριαρχικό καὶ τοὺς ἐπισκοπικούς θρόνους. <br /><br />Σήμερα ὅμως (2018) ὄχι μόνον δὲν εἶναι ἡ Κωνσταντινούπολις πρωτεύουσα τοῦ Ἑλληνικοῦ Κράτους, ὄχι μόνον ἡ τοπική της Ἐκκλησία εἶναι ἐλαχἰστου ποιμνίου, ἀλλά, ἀνήκει δυστυχῶς ἕνεκα κατακτήσεως (ἁλώσεως) σὲ ἂλλο Κρᾶτος, στὴν Τουρκία. Σήμερα Πρωτεύουσα τοῦ Ἑλληνικοῦ Κράτους εἶναι ἡ Ἀθήνα, ἐνῶ ἡ Κωνσταντινούπολις καὶ ἡ ἐκκλησία της εἶναι ἄνευ ποιμνίου καὶ διατελεῖ σκλαβωμένη ὑπὸ ἱσλαμιστικὸ κρατικό καθεστώς, έχθρικὸ πρὸς τῆν Ἑλλάδα.<br /><br />Γιὰ λόγους Πίστεως καὶ μόνον, ἀκολουθοῦμε τὰ Ὀρθόδοξα πρότυπα, τὴν Καινὴ Διαθήκη, τὴν Ἀποστολικὴ Σύνοδο, τὸ Συνοδικὸ Σύστημα κατὰ τὶς Οἰκουμενικὲς Συνὀδους ἴσων ἐπισκόπων, τὸ ὅτι στὴν Ὀρθοδοξία ὅπως δὲν ὑπῆρξε πρῶτος ἀπὀστολος, δὲν ὑπάρχει "πρῶτος ἐπίσκοπος", ὅτι δὲν εἶναι δυνατὴ ἡ σωστή διαποίμανση τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ κέντρα ἐκτὸς τοῦ Κράτους, σκλαβωμένα ὑπὸ καθεστώς ἀνελευθερίας, ίδίως ὅταν προωθῶντας δῆθεν πρωτεῖα ἀντίστοιχα τοῦ δῆθεν παπικοῦ πρωτείου, προβαίνουν σὲ αἱρετίζουσες οἰκουμενιστικὲς κινήσεις, σὲ ψευτοσυνόδους, σὲ ἀφορισμούς εὐσεβῶν (Νικόλαος Σωτηρόπουλος) κλπ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-75205377570976132292018-05-18T18:37:30.532+03:002018-05-18T18:37:30.532+03:00Ἡ διαφωτιστικώτατη αὐτὴ μελέτη τοῦ πατρὸς Βασιλείο...Ἡ διαφωτιστικώτατη αὐτὴ μελέτη τοῦ πατρὸς Βασιλείου Βολουδάκη, προφανῶς συνεγράφη πρὸ τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ Κολυμβαρίου. Τὸν εὐχαριστοῦμε θερμότατα γιὰ τὸν μόχθο τῶν ἐρευνῶν του καὶ, κυρίως, γιὰ τὸ θάρρος διατυπώσεως τῆς Ὀρθοδόξου μαρτυρίας του. Εὐχαριστοῦμε καὶ τὸν κ. Ὀδυσσέα Τσολογιάννη, ἰδιοκτήτη τῆς "ὁμολογίας"-"ἀποτείχισης" τόσο γιὰ τὴν εὔστοχη ἐπιλογὴ τῶν σχετικῶν σπουδαίων κειμένων, ὅσο καὶ γιὰ τὸ θάρρος τῆς δημοσιεύσεώς τους, ἡ ὁποία πιθανῶς θὰ τοῦ προσθέσῃ καὶ ἄλλους "ἄσπονδους φίλους".<br /><br />Ὅσον ἀφορᾶ τὸ παρὸν κείμενο, ὅπως καὶ τὸ προηγούμενο σχετικό τοῦ ἰδίου, συμφωνοῦμε σχεδόν ἀπόλυτα μὲ τὸν π. Βασίλειο, πλὴν ἑνὸς καὶ μόνον οὐσιώδους θέματος στὸ ὁποῖο διαφωνοῦμε "κάθετα"!: Ἡ ἆπαξ παραδοθεῖσα ἀμετάβλητη διδασκαλία τῆς Πίστεώς μας εἶναι ὅτι ἐπίσκοπος μπορεῖ νὰ ἐπιλεγῆ καὶ ἔγγαμος κληρικός. Τὸ διδάσκει ἡ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία μὲ τὴν πρακτική της (μάλιστα ἐπὶ αὶῶνες), τὸ διδάσκει ἡ θεόπνευστη Καινὴ Διαθήκη. Όφείλουμε νὰ μὴν πηγαίνουμε "κόντρα" στὸ Ἅγιο Πνεῦμα χάριν τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν αἱρετικῶν ποὺ μέσω τῆς "πενθέκτης" οἰκουμενικῆς νομιζομένης συνόδου κατώρθωσαν νὰ ἐπιβάλλουν καὶ στὴν Ὀρθοδοξία τὴν ὑποχρεωτική ἀγαμία τοῦ ἀνωτέρου κλήρου. <br /><br />Κάποτε θὰ ἐπανέλθῃ ἡ εὐαγγελικὴ τάξις. Τότε καὶ τὸ ζήτημα αὐτὸ θὰ διευθετηθῇ καὶ τὀτε θὰ εἶναι ἐφικτόν καὶ ὁ π. Βασἰλειος ὡς ἔγγαμος νὰ ἐπιλεγῆ ἐπίσκοπος. Μάλιστα μὲ τὰ κριτήρια τῆς Ἁγίας Γραφῆς, θὰ προηγῆται τῶν ἀγάμων καὶ νεωτέρων. <br /><br />Στὸ ἐπίκαιρο θέμα: <br /><br />http://www.dimokratianews.gr/content/86198/fanari-anapse-prasino-gia-tin-aytokefalia-tis-oykranias<br /><br />Ὅταν οἱ ἰσχυροί τῆς Γῆς διατάζουν καὶ αἱ ἐντὸς τῆς Ὀρθοδοξίας ἔριδες (γιὰ τὸ πρωτεῖο ἆραγε ἢ καὶ γιὰ λὀγους Πίστεως; Κύριος οἶδε) ὀξύνονται, τότε, προωθεῖται ἡ αὐτοκεφαλία κάποιας Ἐκκλησίας, ὅπως τῆς Οὐκρανίας. Στὴν πρᾶξι, ὅλα τῆς ἐκκλησιολογίας μεταβάλλονται ἢ ἀνατρέπονται. Μόνον τὰ ἀναχρονιστικὰ ἕξι (6) ἐκκλησιαστικὰ καθεστῶτα τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπικράτειας θεωροῦνται ἀμετακίνητα. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-75466328180573190392018-05-18T18:02:32.649+03:002018-05-18T18:02:32.649+03:00Αυτό το"Νέες Χώρες"μου "κάθεται στο...Αυτό το"Νέες Χώρες"μου "κάθεται στο στομάχι"!!Είναι δυνατόν να έχει περάσει ένας αιώνας και πλέον και να υπάρχει αυτός ο όρος;;Κάτι πήγε να κάνει ο μακαριστός Χριστόδουλος,αλλά ο Βαρθολομαίος όχι μόνο τον απείλησε,αλλά και του επέβαλε το επιτίμιο της"ακοινωνησίας"!!Αλλά δυστυχώς δε βοηθήθηκε κι από τη μικρόψυχη Ιεραρχία,γιατί ήθελαν να τον ξεκάνουν,όπως και το κατάφεραν!!!Είμαστε άξιοι της τύχης μας!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-15283472847907833812018-05-18T17:52:20.970+03:002018-05-18T17:52:20.970+03:00Αλλο ενα παραλληρημα του π. Βασιλειου εναντιον του...Αλλο ενα παραλληρημα του π. Βασιλειου εναντιον του πατριαρχειου και της πατριαρχικης πραξεως του 1928. Η πραξη του 1928 αποτελει ενα ιστορικο κειμενο το οποιο οριζει τον τροπο διοικησεως των επαρχιων της βορειου ελλαδος. Καταρχην ο ορος "νεες χωρες" δεν ειναι δημιουργημα του πατριαρχειου, αλλα της σερβιας αφου ηταν η πρωτη που χρησιμοποιησε αυτον τον ορο,τον οποιο χρησιμοποιησε και το ελλαδικο κρατος για τις επαρχιες αυτες. Η πραξη του 1928 ασφαλως και δεν ομοιαζει με τις αλλες, γιατι το πατριαρχειο χανοντας τις επαρχιες στην ενδοχωρα της μικρας ασιας λογω των πολιτικων επιλογων του βενιζελου, θελησε να κρατησει εστω και με αυτον τον τροπο τις επαρχιες του στις οποιες ειχε καταφυγει ενα μεγαλο μερος του ποιμνιου της μικρας ασιας και της ανατολικης θρακης. Την πατριαρχικη πραξη του 1928 την υπογραφη ο πατριαρχης βασιλειος ο Γ αλλα αυτο εγινε υστερα απο την προταση και την αποφαση του ελληνικου κοινοβουλιο και οχι της εκκλησιας της ελλαδος. Επισης δεν καταλαβα τι θελει να πει ο π. Βασιλειος οτι την ανταλλαγη των πληθυσμων την υπεγραψε ο πατριαρχης. Η ανταλλαγη μεσα απο την συνθηκη της λωζαννης υπογραφτηκε απο τον λεγομενο "εθναρχη" βενιζελο βαζοντας ο ιδιος την ταφοπλακα στον μικρασιατικο ελληνισμο, αφου ο ιδιος αρνηθηκε να δωσει και την αποζημιωση στους μουσουλμανους που εφυγαν απο την ελλαδα. Οσον αφορα το "αχρι καιρου" αυτο μπορει να μην αναφερεταιστην πραξη, αλλα ο ορος "επιτροπικως" δηλωνει αυτο ακριβως. Για τον καταστατικο χαρτη του αγιου ορους δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει η εκκλησια της ελλαδος να το συζητηση. Αυτο ειναι κατι που αφορα την κοινοτητα και το ιερο κεντρο. Με το σκεπτικο αυτο, οτι ο τουρκος ειναι επιτροπος στις νεες χωρες, αρα ειναι και επιτροπος στο αγιον ορος. Μηπως καποτε θα πρεπει να σταματησουν ολα αυτα, και να σκεφτουμε οτι εαν υπαρχουμε το οφειλουμε στο πατριαρχειο; εαν υπαρχει η αυτοκεφαλη εκκλησια της ελλαδος αυτο οφειλεται στο πατριαρχειο; ποτε επιτελους τα παιδια θα σταματησουν να κατηγωρουν και να υβριζουν την μητερα τους. Μεχρι ποτε θα μας στοιχειωνει το φαντασμα του φαρμακιδη; Δεν φτανει πια η φαρμακειδιος οσμη; Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1582338815046442532.post-39310570175541112792018-05-18T17:30:05.474+03:002018-05-18T17:30:05.474+03:00Όση δυσαρέσκεια και πικρία κι αν μας δημιουργεί σή...Όση δυσαρέσκεια και πικρία κι αν μας δημιουργεί σήμερα το Οικουμενικό Πατριαρχείο και ειδικά ο Πατριάρχης, δεν δικαιώνεται η εμπαθής παραχάραξη της εκκλησιαστική ιστορίας για να εξυπηρετήσει την αντιπατριαρχική προπαγάνδα. Πραγματικά, ο αιδεσιμο(λογιώ;)τατος σοβαρολογεί όταν μιλάει για εκκλησιαστική υπαγωγή του ελλαδικού χώρου στην Κωνσταντινούπολη δια της βίας συνεπεία της τουρκικής κυριαρχίας; Αγνοεί τι συνέβη το 732; Αγνοεί την Έκθεση του Λέοντος του Σοφού (9ος αι.) που καταγράφει την τάξη των μητροπόλεων, αρχιεπισκοπών και επισκοπών του Οικουμενικού Πατριαρχείου στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και οι ελλαδικές επαρχίες; Σε προηγούμενο άρθρο κακοποίησε την έννοια της αυτοκεφάλου αρχιεπισκοπής. Από άγνοια ή σκοπιμότητα; Έλεος, πάτερ!Anonymousnoreply@blogger.com