Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Ο ΠΑΤΗΡ ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗ. "O φιλων πατερα ή μητερα υπερ εμε, ουκ εστι μου Αξιος"(....)"Εως θανατου αγωνισαι υπερ της Αληθειας...."(...)

Ο ΠΑΤΗΡ ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗΣ 
                   ΑΠΑΝΤΑΕΙ 
      ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗ.
  
"O φιλων πατερα ή μητερα υπερ εμε, ουκ εστι μου Αξιος"(....)
"Εως θανατου αγωνισαι υπερ της Αληθειας...."(...)
 

Ο φλογερος ιεροκηρυκας πατηρ Δανιηλ Αερακης, επαθε τι το ανθρωπινον και εσπευσε να υπερασπισθη τον ενοχο και τους ενοχους και να κατακρινει τους αθωους. Ετσι, λοιπον, κατακρινει με αναρμοστα και απρεπη σχολια του,(στο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ιστολογιο Αναστασιος), τους δικαιως αποτειχισθεντες πατερες των δυο μοναστηριων της μητροπολεως Φλωρινης - και οχι μονον - και εγκρινει την προδοτικη τακτικη του μητροπολιτη Θεοκλητου, που αναγνωριζει την ΛΗΣΤΡΙΚΗ συναξι του Κολυμπαριου, ουδεποτε εκφραστηκε παραμικρως κατ' αυτης και μνημονευει ανελλιπως τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο, που κηρυττει γυμνη τη κεφαλη και στεντορια τη φωνη, την Παναιρεσι του Οικουμενισμου - Πανθρησκειασμου, η οποια σημερα (2017) εφτασε πλεον στο αποκορυφωμα της και δειχνει το πραγματικο Απεχθες προσωπο της. Μαλιστα προτρεπει τους κληρικους και τους λαϊκους να μην ...αποκοπτονται απο το σωμα της Εκκλησιας. Ο πατηρ Δανιηλ πεφτει στο ιδιο λαθος που επεσαν και καποιοι αλλοι, να χαρακτηριζουν την Ιεροκανονικη Αποτειχισι, ως σχισμα και αποκοπη απο το σωμα της Εκκλησιας. Μπλεκει μαλιστα και τον ευαισθητοτατο στα ζητηματα της Πιστεως πατερα Αυγουστινο και θελει να μας πη οτι εαν εκαμναν τα ιδια και εις εκεινον, εκεινος θα τους κατεκρινε. 
Λαθος πατερα Δανιηλ. Ο πατηρ Αυγουστινος αν ζουσε σημερα θα υποκινουσε και θα ενθαρρυνε ολους, κληρικους και λαϊκους και οχι μονο της δικης του μητροπολεως αλλα και ολων των μητροπολεων, να ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΝ απο τους σημερινους Αιρετικους και Οικουμενιστας επισκοπους, που συμμετειχαν ή αποδεχθηκαν τις Αιρεσεις της Κολυμπαριου, αλλα και μνημονευουν τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο.
Ο πατηρ Δανιηλ εγραφε στο παρελθον στο περιοδικο "Σταυρος" και σε σειρα αρθρων, εναντιον της Παναιρεσως του Οικουμενισμου. Βρηκαμε, ουκ ολιγα αποσπασματα να αναφερονται στην Φρικαλεα Παναιρεσι των ημερων μας. Τοσο ευκολα τα λησμονησε εκεινα τα αρθρα του ο πατηρ Δανιηλ;
Ποσες φορες δεν τον ειπαμε να εκδοση σε τομο εκεινα τα θαυμασια κειμενα....
Δημοσιευουμε ενα τετοιο αρθρο του(1968, σελ.168), που αποδεικνυει οτι ο σημερινος πατηρ Δανιηλ, ξεχασε τον παληο πατερα Δανιηλ που ηταν γνησιοτερος και αυθεντικοτερος.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Στη συνεχεια Ο ΠΑΤΗΡ ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗ



Απάντηση στον π. Δανιήλ Αεράκη για τον «ορθόδοξο» μητροπολίτη Φλωρίνης και το «σχίσμα της αποτείχισης».


Δυστυχώς, απ’ ό,τι βλέπω, ο π. Δανιήλ Αεράκης δεν είναι σε πλάνη μόνο στα Εσχατολογικά ζητήματα (τον Αντίχριστο, τον δυσώνυμο αριθμό κ.λ.π.) αλλά και στο θέμα της Αποτείχισης.  Οι πατέρες των Μονών της Φλώρινας, στηριζόμενοι στον 15ο  Ιερό Κανόνα της ΑΒ Συνόδου, διέκοψαν τη μνημόνευση του μητροπολίτη Θεόκλητου για δύο λόγους:

- Πρώτον και κυριότερον, γιατί αποδέχεται τις αιρετικές αποφάσεις της ψευδοσυνόδου της Κρήτης που νομιμοποίησαν τον Οικουμενισμό και

- δεύτερον, γιατί εξακολουθεί να μνημονεύει τον επικεφαλής της αίρεσης, τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

Εξ άλλου, ο ίδιος ο π. Δανιήλ, με άρθρο του, διατύπωσε δριμύτατη κριτική στην ληστρική «σύνοδο»[1] Σε άλλο άρθρο του κατακεραύνωσε τους Οικουμενιστές, όπως τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο που τον αποκάλεσε «Πρώτο σε φαιδρότητες»[2]. Γράφει, επίσης, ότι ο Πατριάρχης «γελοιοποιείται» διανέμοντας «αντίχριστα Κοράνια»[3]

Δεν έχει καταλάβει ακόμα γέροντας αυτός ότι με την «Πανορθόδοξη» «σύνοδο» της Κρήτης εισήλθε η αίρεση μέσα στο Σώμα της Εκκλησίας μας. Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος από τη στιγμή που αποδέχεται και επαινεί αυτήν την ψευδοσύνοδο κηρύττει αίρεση. Ένα συν ένα ίσον δύο. Τι δεν καταλαβαίνει ο πατήρ Δανιήλ; Τον παραπέμπω στο κείμενό μου: «Αντι-Κανονική και άδικη η δίωξη των δύο Μοναστηριών της μητροπόλεως Φλωρίνης»[4].

        Όσον αφορά τον «ορθόδοξο», δήθεν, μητροπολίτη Φλωρίνης, τον παραπέμπω και σε ένα άλλο κείμενο μου που δείχνει πόσο «ευαίσθητος» είναι στο θέμα της Πίστεως ο ανάξιος διάδοχος του Πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη. («Ανοιχτή επιστολή προς τον σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο»[5])

Βασίλης Κερμενιώτης

 

Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΡΟΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ & ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΩΥΣΗΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΚ ΠΡΕΒΕΖΗΣ

Την προσεχη Κυριακη 10.9.2017 ο μοναχος Μωυσης θα μιληση, κατα κυριο λογο, για την "αναγκαιοτητα της Μετανοιας και πως ενεργειται αυτη", στην οδο 17 Νοεμβριου και Αγιου Γεωργιου στα Μελισια ΑΘΗΝΑΣ, εναντι του ναου του αγ. Γεωργιου, δευτερος οροφος.

=======================

ΠΡΟΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ

  & ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
                      
 
                            ΜΩΥΣΗΣ ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΚ ΠΡΕΒΕΖΗΣ
 
Το παρόν κείμενο στάλθηκε σε όλες τις Μητροπόλεις.
 
Σήμερα η διοικούσα Εκκλησία, έχει καταργήσει την Θεοδώρητη ελευθερία και το αυτεξούσιο. Απαιτεί αδιάκριτη υπακοή, σε πρόσωπα, ανεξαιρέτως εάν αυτά συνοδοιπορούν με την αλήθεια του Ευαγγελίου των Αγίων Πατέρων ή την αίρεση.
Χρησιμοποιούν ως δούρειο ίππο την αρετή της υπακοής, στο ποίμνιο τους και τους μοναχούς ούτως ώστε να περάσουν δυσδιάκριτα την Νεοπατερική Θεολογία-Οικουμενισμό ομολογώντας μισές αλήθειες και μισά ψεύδη.
 Επιχειρείται η δια της βίας ψευδοσυνοδική κατοχύρωση αιρετικής εκκλησιολογίας και επιβολή αποφάσεων δέκα «προκαθημένων επισκόπων», με την συνεργία μυστικών υπηρεσιών των Η.Π.Α. Καθώς και οι διώξεις σε Ορθοδόξους προασπιστές της αληθούς πίστεως για το αυτοδίκαιο δικαίωμά μας της διακοπής μνημοσύνου αιρετίζοντος ή αιρετικού επισκόπου.
Το σχίσμα που μας επισυνάπτετε ότι δημιουργούμε στην Εκκλησία με την - κατά τους Ιερούς Κανόνες 31ο των Αγίων Αποστόλων και 15ο της Πρωτοδευτέρας Συνόδου - αποτείχιση που ακολουθούμε κατά την περπατημένη οδό των Αγίων μας και αποφάσεων από Συνόδους των Αγίων μας, το έχετε κάνει εσείς, συνεργεία των μασονικών στοών προεξάρχοντος του Αρχιαιρεσιάρχη Βαρθολομαίου.
Είπε ο Κύριος: Συμβιβασμούς με την παράταξη του διαβόλου δεν δέχομαι…εκείνος που δεν είναι εξ΄όλης της ψυχής μαζί μου, είναι εναντίον μου. Και εκείνος που δεν μαζεύει με εμένα τα πνευματικά πρόβατα μου, αυτός σαν άλλος λύκος τα σκορπίζει. Λουκ. 11,23. Ατράνταχτη απόδειξη γι αυτό είναι οι διωγμοί που μας έχετε εξαπολύσει.
«Εξαιτίας όμως των φαρισαίων δεν ομολογούσαν φανερά την πίστη τους, για να μην αφοριστούν και διωχθούν από τη συναγωγή». Ιωανν.12,42. Έτσι και εσείς, φοβάστε, μην σας καθαιρέσει ο πατριάρχης και χάσετε το βόλεμά σας.
Τότε που θα βρεθούν Ορθόδοξοι να κάνουν σύνοδο να καταδικάσει την αίρεση, όταν όλοι σας παραμένετε μέσα σ΄αυτήν με την αποδοχή της, μνημονεύοντας; Γιατί έτσι λέτε, ότι δεν μπορούμε να σταματήσουμε την μνημόνευση έως ότου να γίνει Οικουμενική Σύνοδος να καταδικάσει τον πατριάρχη ως αιρετικό. ΨΕΥΔΕΣΘΕ !!
Οι συχνές συναναστροφές και διάλογοι με τους παπικούς μόλυναν τα πρώην Ορθόδοξα φρονήματά σας. Καθώς και οι παχυλοί μισθοί και τυχερά σας, όπως επίσης και το γεγονός, ότι εκεί που σπουδάσατε Θεολογία και μόνο Θεός δεν υπάρχει, μάθατε όχι Ορθόδοξη Θεολογία αλλά Οικουμενιστική.
Όταν η Θεολογικές γνώσεις δεν συμπορεύονται με την Ορθοδοξία και Ορθοπραξία και την βιωματική μετάνοια, στο τέλος μπορεί να καταντήσουν από μόνες τους, αυτούς που τις κατέχουν άριστα, Θεομάχους.
Πως είναι δυνατόν ένας Ορθόδοξος να διώχνει ένα άλλο Ορθόδοξο; Αυτό σημαίνει ότι κάποιος δεν είναι Ορθόδοξος. Και σύμφωνα με το λόγιο  του Κυρίου: «Ει εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν», αλλά και από το Αγιολόγιο των Ομολογητών, Ορθόδοξοι ήταν πάντα οι διωκόμενοι. Το αυτό δείχνει και ο λόγος του Κυρίου: «Από αυτό θα σας καταλάβουν ότι είστε μαθητές μου, εάν έχετε αγάπη μεταξύ σας». Και η αγάπη, ποτέ δεν καταδιώκει, δεν συκοφαντεί, δεν ψεύδεται, δεν υποκρίνεται.  Και συνεχίζει ο Κύριος και λέει: «αλλά ταύτα πάντα ποιήσουσιν υμίν δια το όνομά μου, ότι ούκ οίδασι τον πέμψαντά με. Ιωάνν. 15, 20-21.
Δεν αποδεχόμαστε τις αποφάσεις της Ψευτοσύνοδου της Κρήτης ως Ορθόδοξες, αλλά τις καταγγέλλουμε δημόσια ως αιρετικές. Οι 13 λόγοι που μας το επιβάλουν αυτό υπάρχουν στην επί αιρέσεως μήνυση που έχει καταθέσει η Ι.Μονή της Αγίας Παρασκευή Μηλοχωρίου, στις αυτοκέφαλες Εκκλησίες που δεν πήραν μέρος στην ληστρική Σύνοδο της Κρήτης.
Επειδή με Σύνοδο της Ιεραρχίας αποδεχθήκατε τις αποφάσεις της ψευτοσυνόδου της Κρήτης, είστε εκτός Εκκλησίας, αφού αποσχιστήκατε αιρετικά από την Εκκλησία των Αποστόλων ως Σώμα Χριστού, και δεν έχετε το δικαίωμα να με καλείτε σε απολογία (Μητρόπολη Μεσσηνίας) για ανύπαρκτα παραπτώματα και να μου απαγορεύετε να κηρύττω το λόγο του Θεού στο λαό.
Κάθε κατηγορία εναντίον μου είναι ψευδής και συκοφαντική. Αδιαφορείτε για την αλήθεια και το όφελος του λαού, θέλετε να κλείσει το στόμα μου, γιατί αποκαλύπτεστε και επίσης γιατί βοηθιέται ο λαός.
Οι ακατανόμαστες εκφράσεις που χρησιμοποιείτε για κάθε εργάτη του Ευαγγελίου, πρώτον δείχνει το ποιόν σας και δεύτερο σηκώνει αγωγή και μήνυση από μέρους μας.
Εσείς που μας διώκετε, είσαστε Ορθόδοξοι (στα χαρτιά πλέον) χάρι στους διωγμούς που υπέστησαν οι Άγιοι μας από ομοϊδεάτες σας αιρετικούς. Και οι απόγονοί μας θα είναι Ορθόδοξοι χάρι στους διωγμούς που υφιστάμεθα εμείς σήμερα από εσάς τους Οικουμενιστές-αιρετικούς. Σας ευχαριστούμε εγκαρδίως που μας βάλατε στο δρόμο των μακαρισμών του Κυρίου.
Καταγγέλλω  στους Ορθόδοξους πιστούς την διοίκηση της λεγόμενης «Εκκλησίας  της Ελλάδος», ως, όχι μόνο αιρετική, αλλά και Αντίχριστη, σε μια άνευ προηγουμένου προδοσία. Για τον εξής λόγο:
Ο Κύριος είπε: «δεν μπορείτε να είστε δούλοι σε δύο Κυρίους». Ο Σιωνισμός μέσω της μασονίας έχει διεισδύσει σε πλείστα από τα ανώτατα κλιμάκια της Ιεραρχίας, των Μονών, ακόμα και στο Άγιον Όρος. Δεν μπορεί να είναι κάποιοι και μασόνοι και Ποιμένες του Χριστού.
Έκδηλο παράδειγμα οικουμενιστικού φρονήματος και πράξης ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος. Πως είναι δυνατόν να παραδίδει Ορθόδοξο ναό της Επισκοπής του, σε πρώην καθηρημένο Ορθόδοξο Ιερέα και νυν παπικό τον κ. Γεώργιο Ντάγκα και να μην θέλει να δεχτεί ένα Ορθόδοξο μοναχό στην επισκοπή του να βοηθήσει το λαό με το Λόγο του Θεού, όπου ο ίδιος ο λαός μου το ζητάει. Κανείς σας δεν ενδιαφέρετε να μάθει τι κηρύττω, αλλά μόνο να μην κηρύττω;  
Καταντήσατε στην ελεεινή κατάσταση, να απαγορεύετε σε πιστούς να με δεχτούν στα σπίτια τους να ακούσουν λόγο μετανοίας και να τους απειλείται ότι θα τους αφήσετε ακοινώνητους! Αθεόφοβοι, μήπως έχετε και τα κλειδιά του παραδείσου;
Ποιος καθιέρωσε νόμους και δεοντολογίες για ευλογίες από τους μητροπολίτες, σε μας τους Ορθοδόξους, ενώ για τους αιρετικούς δεν υπάρχουν αυτοί, οι νόμοι; Από ποιους παίρνουν ευλογία οι Ιεχωβάδες, οι Πεντηκοστιανοί, οι δωδεκαθεϊστές, οι σατανιστές, οι μουσουλμάνοι να κηρύττουν τις πλάνες τους; Και ποιος τους εμποδίζει όταν αυτοί παρασέρνουν απροκάλυπτα τόσο κόσμο στην αίρεση και επομένως στην κόλαση;
Παραδέχεστε κάποιοι από εσάς ότι ο οικουμενισμός είναι αίρεση, αλλά τους μοναχούς και Ιερείς που θέλουν να τηρήσουν ακρίβεια στο θέμα της μνημόνευσης σας, τους διώχνετε.
Πως μας διώχνετε από τα μοναστήρια μας, που δώσαμε υπόσχεση υπακοής και ισοβίου εγκαταβιώσεως, εργαζόμενοι χρόνια πολλά, όπου εσείς ποτέ δεν πατήσατε ως υποτίθεται μοναχοί;
Χρησιμοποιείτε χωρία της Γραφής προς ίδιον όφελος και επιτέλεση των σκοπών σας. Παρερμηνεύετε, διγλωσσείτε, υποκρίνεστε!
Το λόγιο του Κυρίου: «Ο ακούων υμών εμού ακούει», ειπώθηκε στους Αποστόλους. Εσείς δεν είστε πλέον εις τύπον των Αποστόλων και διάδοχοι εις τα έργα, και φρονήματα τους, αλλά μόνο εις τα την διαδοχή της Ιεροσύνης την οποία και αυτή θα την χάσετε σε μία μελλοντική Πανορθόδοξη ή Οικουμενική Σύνοδο εάν δεν μετανοήσετε τώρα.
Αυτό που παπαγαλίζετέ στον ακατήχητο λαό όπου επίσκοπος εκεί και Εκκλησία είναι παπικό. Όπου υπάρχει αλήθεια εκεί είναι η Εκκλησία, έστω και εάν μείνουν μόνο τρεις πιστοί ακόμη και αν όλοι οι επίσκοποι είναι αιρετικοί, κατά τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη.
Αν ήταν απροϋπόθετο: το «Πείθεσθε τις ηγουμένοις υμών και υπείκετε» του Αποστόλου Παύλου, Εβρ.13,17, τότε πως στο Αγιολόγιο της Εκκλησίας έχουμε Ομολογητές, όπου χάρη στην αγία ανυπακοή τους σε Πατριάρχες και Επισκόπους, εμείς σήμερα είμαστε Ορθόδοξοι;
Δεν υπακούμε λοιπόν σε αποφάσεις και εντολές σας, ενόσω αποδέχεσθε τις αιρετικές αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης και  μνημονεύετε τις αιρετικές προϊσταμένες σας αρχές. Και αυτός ο Ιωάννης της Κλίμακος που υμνεί τόσο την υπακοή, προτάσσει την αντιλογία και ανυπακοή για θέματα πίστεως. (περί ταπεινοφροσύνης -9-). Το ίδιο και ο Ευαγγελιστής Ιωάννης στην Β΄επιστολή του, στιχ.9-11. Ο καιρός που θα εκπληρωθεί ο λόγος του Προφήτη Δαυίδ για λόγου σας: «Και οι Ιερείς αυτών εν ρομφαία έπεσον» Ψ 77, 63, είναι κοντά.
Γιατί λέτε ότι δεν ζητάω ευλογία, αφού δεν πρόκειται να μου την δώσετε ποτέ να βοηθήσω τον λαό, που εσείς τον έχετε εγκαταλείψει; Μήπως δεν ζήτησα στο μοναστήρι του Προφήτη Ηλία στην Πρέβεζα, από τον Ηγούμενο και από τον Μητροπολίτη Νικοπόλεως Χρυσόστομο; Φυσικά μου το αρνήθηκαν. Κανένας σας δεν θα μου έδινε. Κάνετε απόλυτη υπακοή, σε προϊσταμένους και δεν κάνετε στο θέλημα του Θεού που είναι στην παρούσα φάση, η Ορθόδοξη συμπαράσταση στο λαό και η κήρυξη μετανοίας.
«Επί της Μωσέως καθέδρας εκάθισαν οι γραμματείς και Φαρισαίοι (σήμερα εσείς οι δεσποτάδες)…..πάντα δε τα έργα αυτών ποιούσι προς το θεαθήναι τοις ανθρώποις. Πλατύνουσι γαρ τα φυλακτήρια αυτών και μεγαλύνουσι τα κράσπεδα των ιματίων αυτών, φιλούσι δεν την πρωτοκλισίαν εν τοις δείπνοις και πρωτοκαθεδρίας εν ταις συναγωγαίς και τους ασπασμούς εν ταις αγοραίς και καλείσθαι υπό των ανθρώπων ραββί ραββί..», έτσι και εσείς τώρα. Μόνοι σας επιλέγετε τους εαυτούς σας ως μητροπολίτες ή για να πώ την μαύρη αλήθεια, οι στοές. Μόνοι σας συνεδριάζετε, μόνοι σας αποφασίζετε.
Δεν θα έπρεπε να έχει και ο λαός λόγο, πρωτίστως αυτός για το ποιος θα είναι ο Επίσκοπός του; Δεν θα έπρεπε να γνωρίζει και να συμμετέχει και ο λαός σε αποφάσεις τόσο σοβαρές όπως στην Κρήτη; Καταργήσατε το συνοδικό σύστημα!! Ή μήπως τελικά Εκκλησία είστε μόνο εσείς;
Το καθήκον σας κατά το λόγιο του Κυρίου: «ο ηγούμενος ως ο διακονών», έχει αντικατασταθεί με ένα σύγχρονο πολιτικής φύσεως κατεστημένο, καταδυνάστευσης και περιφρόνησης του ποιμνίου. Καθώς μόνο απαιτείτε, (όπως για το παγκάρι, δοξολογίες, τραπεζώματα, αδιάκριτη υπακοή κ.α.) και δεν διακονείτε.
Για την πολύτιμη Ορθόδοξη πίστη μας, που είναι ένα κομμάτι της ψυχής μας, έχουμε όλοι λόγο για κάθε απόφαση που θα παρθεί.
Ερήμην του λαού, των μοναχών, ακόμα και των Ιερέων, πήρατε αποφάσεις, για να καθυποτάξετε την Ορθοδοξία μας στον πρόδρομο του Αντιχρίστου, πάπα. Δηλαδή εμμέσως πλην σαφώς οδηγείται την Ορθοδοξία, μέσω του Οικουμενισμού, στην Πανθρησκεία, που είναι το άρμα για να αναδειχθεί ο αντίχριστος.
Ο λαός είναι εντελώς ακατήχητος, από δική σας αδιαφορία και σκοπιμότητα.
Καλό είναι να μάθει ο Ελληνικός λαός, που άρχισε έστω και αργά κάτι να καταλαβαίνει, ότι εμείς οι μοναχοί που διωκόμαστε από σας τους αιρετικούς, είμαστε άμισθοι και ανασφάλιστοι κάποιοι. Ενώ εσείς πληρώνεστε με παχυλούς μισθούς από το αντίχριστο κράτος που δεν το ελέγχετε για τις παρανομίες του εις βάρος του ελληνικού λαού και της Ορθοδοξίας.
Σας καθυπόταξαν με τους μισθούς στα θελήματά τους. Κάποιοι από εσάς έχετε βίλλες – εξοχικά, όπως ο πατριάρχης και ο αρχιεπίσκοπος, λιμουζίνες, πισίνες, οδηγούς, υπηρέτες, φίλους, φιληνάδες, ακόμα και την πολιτική εξουσία στα χέρια σας, αφού πολλάκις έχετε στείλει την αστυνομία και εισαγγελείς για να πετάξετε μοναχούς και μοναχές από τα μοναστήρια τους, εκεί που έδωσαν υπόσχεση αφιέρωσης αληθινής στο Χριστό. Όχι σαν και εσάς. Τα έργα σας δείχνουν ότι δεν αγαπάτε τον Θεό, κάποιοι μάλιστα δεν πιστεύετε καν. Θα έλεγα ότι λειτουργείτε εντελώς αυταρχικά.
Τα 8 ΟΥΑΙ του Κυρίου βρίσκουν πλήρη εφαρμογή πάνω σας.
Σας ταιριάζει η πιο βαριά κουβέντα του Κυρίου μας προς στους Γραμματοφαρισαίους «γεννήματα εχιδνών». Όπως η έχιδνα τρώει την κοιλιά τής μάνα της, για να βγεί στη ζωή και την θανατώνει, έτσι και εσείς σκοτώνετε το λαό που σας προσκυνά, ως είς τύπον Χριστού, που δεν είστε, με την ψευδή, υποκριτική και Οικουμενιστική διδασκαλία σας.
Και μόνο για τη βλάσφημη δήλωση που έκανε στην Γενεύη ο Πατριάρχης το 1995, ότι «Όλες οι θρησκείες σώζουν», παραβαίνοντας το λόγιο του Κυρίου που είπε, «Εγώ είμαι η Οδός, η αλήθεια και η ζωή» και αλλού «Εγώ είμαι η θύρα των προβάτων», είναι αναθεματισμένος Γαλ. 1, 8 και Α’ Κορινθ. 16, 22. Και εσείς συνεχίζετε να βλασφημείτε το Άγιο Πνεύμα στο Ιερό θυσιαστήριο, κοινωνώντας μαζί του και μνημονεύοντάς τον ωσάν να  ορθοτομεί το Λόγο της Αληθείας. Αν δεν είστε Οικουμενιστές όπως διακηρύττετε κάποιοι από εσάς, δείξτε το στην πράξη, πρωτίστως με την διακοπή της μνημόνευσης του η οποία επιβάλλεται προ συνοδικής διαγνώμης και μη διαστρεβλώνετε την αλήθεια, σύμφωνα με το 15 κανόνα της πρωτοδευτέρας του Μ. Φωτίου και…..
Ο πατριάρχης πιστεύει και κηρύττει, σε αντίθεση με δεκάδες Συνόδους και εκατοντάδες Αγίους, ότι η παπική «εκκλησία» είναι κανονική και ο πάπας Ρώμης, επίσκοπος. Το 1991 στο Μπαλαμάντ του Λιβάνου αποδέχτηκε την θεία χάρη των μυστηρίων των παπικών καθώς και την Ουνία!!
Αλλάξατε το σύμβολο της πίστεως. Δηδαδή: «το πιστεύω εις μίαν, αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν». Και το «ομολογώ εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών».
Κατά την Θεία Λειτουργία, ζητούμε από το Θεό, την ενότητα της πίστεως και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος. Δεν ζητούμε την ενότητα και κοινωνία του Επισκόπου, διότι τότε θα δημιουργούσαμε ανθρώπινο σχήμα, ανθρώπινο σώμα με ανθρώπινη κεφαλή, το οποίο είναι η καρδιά και η όλη δομή του Παπισμού, είναι νεοαρειανισμός. Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι Χριστοκεντρική και όχι ανθρωποκεντρική.
Κατά τον Άγιο Θεόδωρο, ο ελαττωματικός Επίσκοπος κατά την πίστη και τη ζωή, είναι, αυτός ο οποίος έχει κάνει σχίσμα στην Εκκλησία. Όσοι τον ακολουθούν τυφλά και αόριστα οδηγούνται και αυτοί δια μέσου αυτής της ανθρώπινης ενσωματώσεως, εκτός Εκκλησίας και φυσικά, εκτός σωτηρίας.
Ένας φονιάς, μπορεί να μετανοήσει και αυτόν-ούς που θα σκοτώσει, μπορεί η πανσωστική πρόνοια του Θεού να τους σώσει. Εσείς οι επίσκοποι που απαρνηθήκατε την Ορθοδοξία αποδεχόμενοι τις αιρετικές αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης, γίνεστε φονιάδες ψυχών, γιατί με την λανθασμένη και αιρετική καθοδήγηση ψυχών, τις κάνετε δυό φορές για την κόλαση.
Η αίρεσις δεν είναι τίποτε άλλο από την εισαγωγή και επικράτηση της ανθρώπινης λογικής, έστω και σε ένα μικρό θέμα, η οποία τίθεται σε αντικατάσταση του Λόγου του Θεού.
Ο Οικουμενισμός ή Θρησκευτικός Συγκρητισμός ή Γνωστικισμός περικλείει αιρέσεις οι οποίες ήδη έχουν καταδικασθεί από τους Αποστόλους, τις Οικουμενικές Συνόδους και τους Αγίους Πατέρες και προσφάτως είναι αίρεση κατεγνωσμένη και από τον νέο Πατέρα της Εκκλησίας, τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς.
Η μνημόνευση του επισκόπου κατά την Θεία Λειτουργία δηλώνει την ταυτότητα πίστεως επισκόπου και λαού, άρα σε καιρό αιρέσεως δηλώνει συμμετοχή στην αίρεση.
Οι λαϊκοί, όταν κινδυνεύει η πίστη, πρέπει να φεύγουν από τους Ιερείς που μνημονεύουν αιρετικό επίσκοπο, ή επίσκοπο που μνημονεύει τον αιρετικό πατριάρχη και να αγωνίζονται για την Ορθοδοξία, ομολογώντας τις αλήθειες τις πίστεως μας.
Αυτή η απομάκρυνση από εσάς τους αιρετικούς, που έχετε αποδεχθεί τις αιρετικές αποφάσεις της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης, ονομάζεται αποτείχιση, δηλαδή χωρισμός από κάθε τι, επιβλαβές, νόθο και ξένο προς την Ορθοδοξία, και έτσι εξασφαλίζεται η παραμονή στην Εκκλησία των Αποστόλων ως Σώμα Χριστού.
Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης έγραφε: «Όταν οι Αρχιερείς δεν ορθοδοξούν, τότε τον λόγο να τον έχουν οι μοναχοί». Όπως και ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης έλεγε  ότι: «Έργο του μοναχού είναι να αγρυπνεί και να μην ανέχεται να γίνεται κάποια καινοτομία στο Ευαγγέλιο».
Σε όλες τις Οικουμενικές Συνόδους, προεξήρχαν και αποφάσιζαν προς αποκατάσταση της Πίστεως μας, πρώην διωγμένοι και τραυματισμένοι σωματικά ομολογητές, όλοι προερχόμενοι από το τάγμα των μοναχών.
Θα ΄ρθει ο καιρός που θα αλλάξουν οι ρόλοι μας. Θα είστε εσείς οι υπόλογοι και οι καταδικαστέοι. Ευχόμαστε να μετανοήσετε το γρηγορότερο, γιατί, κατά την Θεολογία της Ιστορίας που περιέχεται στην Παλαιά Διαθήκη, όταν προδίδετε η Ορθόδοξη πίστη, δηλαδή όταν εκδηλώνεται αποστασία από τον Άγιο Τριαδικό Θεό, να ξεσπάνε εθνικές συμφορές. Και μέσα στα δεινά που καταφθάνουν, πολλοί από εσάς δυστυχώς θα χαθείτε!!
Σημειωτέον ότι δεν απαντήθηκαν επιστολές μου στον μητροπολίτη Νικοπόλεως και Πρεβέζης, όπου παραβρέθηκε και υπόγραψε στην Ψευδοσύνοδο της Κρήτης, καθώς και στους 19 Ηγουμένους του Αγίου Όρους όπου με γραπτή επιστολή, τους είχα ελέγξει για την ύπουλη σιωπή τους, συνεπώς και συγκατάθεσή τους στις αιρετικές αποφάσεις της Κρήτης (Σεπτέμβρης 2016).
Σας προσκαλούμε όλοι οι αποτειχισμένοι, εντός της Εκκλησίας των Αποστόλων ως Σώμα Χριστού, Ορθόδοξοι μοναχοί, παρουσία και του λαού να μας αποδείξετε ότι δεν είστε αιρετικοί, σύμφωνα με την Γραφή, τους Αγίους Πατέρες και τους Ιερούς Κανόνες.
Εις από τους διωγμένους, αλλά και κανονικώς και νομίμως εγκαταβιών στην Ι.Μ. Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου. Και τρίτη φορά διωχθείς από εσάς τους «Ορθοδόξους».
Μωυσής Μοναχός εκ Πρεβέζης

Διαβάστε το όσοι έχετε άγχος! Αυτό που θα νιώσετε είναι κάτι μοναδικό



Είδα στον ύπνο μου πως επισκέφθηκα τον Παράδεισο κι ένας άγγελος ανέλαβε να με ξεναγήσει.
Περπατούσαμε δίπλα – δίπλα σε μια τεράστια αίθουσα γεμάτη με αγγέλους.Ο άγγελος οδηγός μου σταμάτησε μπροστά στον πρώτο σταθμό εργασίας και είπε :«Αυτό είναι το Τμήμα Παραλαβής. Εδώ παραλαμβάνουμε όλες τις αιτήσεις που φτάνουν στον Θεό με τη μορφή προσευχής.»Κοίταξα γύρω – γύρω στον χώρο.
Έσφυζε από κίνηση, με τόσο πολλούς αγγέλους να βγάζουν και να ταξινομούν αιτήσεις γραμμένες σε ογκώδεις στοίβες από χαρτιά και σημειώματα, από ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.Μετά, προχωρήσαμε σε έναν μακρύ διάδρομο, μέχρι που φτάσαμε στον δεύτερο σταθμό. Ο άγγελος μού είπε:«Αυτό είναι το Τμήμα Συσκευασίας και Παράδοσης. Εδώ οι χάρες και οι ευχές που έχουν ζητηθεί προωθούνται και παραδίδονται σ’ αυτούς που τις ζήτησαν.»Πρόσεξα και πάλι πόση κίνηση είχε και εδώ. Αμέτρητοι άγγελοι πηγαινοέρχονταν δουλεύοντας σκληρά, αφού τόσες πολλές επιθυμίες είχαν ζητηθεί και συσκευάζονταν για να παραδοθούν στη γη.
Τέλος, στην άκρη ενός μακρινού διαδρόμου, σταματήσαμε στην πόρτα ενός πολύ μικρού σταθμού. Προς μεγάλη μου έκπληξη μόνο ένας άγγελος καθόταν εκεί, χωρίς να κάνει ουσιαστικά τίποτα.
«Αυτό είναι το Τμήμα των Ευχαριστιών» μου είπε σιγανά ο φίλος άγγελός μου.
Έδειχνε λίγο ντροπιασμένος.
«Πώς γίνεται αυτό; Δεν υπάρχει δουλειά εδώ;» ρώτησα.
«Είναι λυπηρό» αναστέναξε ο άγγελος. «Αφού παραλάβουν τις χάρες τους οι άνθρωποι, πολύ λίγοι στέλνουν ευχαριστήρια.»
«Πώς μπορεί κάποιος να ευχαριστήσει τον Θεό για τις ευλογίες που παρέλαβε;» ρώτησα πάλι.
«Πολύ απλά», απάντησε. «Χρειάζεται μόνο να πεις: ‘Ευχαριστώ Θεέ μου’!»
«Και για τι ακριβώς πρέπει να ευχαριστήσουμε;»
«Αν έχεις τρόφιμα στο ψυγείο σου, ρούχα στην πλάτη σου, μια στέγη πάνω απ’ το κεφάλι σου και ένα μέρος για να κοιμηθείς, είσαι πλουσιότερος από το 75% αυτού του κόσμου.
»Αν έχεις χρήματα στην τράπεζα, στο πορτοφόλι σου και λίγα κέρματα σ’ ένα πιατάκι, είσαι ανάμεσα στο 8% των ανθρώπων που ευημερούν.
»Αν ξύπνησες σήμερα το πρωί με περισσότερη υγεία από όση αρρώστια, είσαι πιο ευλογημένος από όσους δεν θα επιζήσουν καν ως την αυριανή μέρα.
»Αν ποτέ δεν βίωσες την εμπειρία του φόβου του πολέμου, της μοναξιάς της φυλακής, της αγωνίας του βασανισμού και της σουβλιάς της πείνας, είσαι μπροστά από 700 εκατομμύρια ανθρώπους αυτής της γης.
»Αν μπορείς να προσευχηθείς σε έναν ναό, χωρίς τον φόβο της επίθεσης, της σύλληψης ή της εκτέλεσης. θα σε ζηλεύουν σίγουρα περίπου 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο.
»Αν οι γονείς σου είναι ακόμα ζωντανοί και είναι ακόμα παντρεμένοι μεταξύ τους, είσαι σπάνιος.
»Αν μπορείς να κρατάς το κεφάλι σου ψηλά και να χαμογελάς, δεν είσαι ο κανόνας. είσαι η εξαίρεση για όλους όσους ζουν μέσα στην αμφιβολία και στην απόγνωση.
»Και αν διαβάζεις τώρα αυτό το μήνυμα, μόλις έλαβες μια διπλή ευλογία, πρώτον γιατί σου το έστειλε κάποιος που σ’ αγαπάει και δεύτερον γιατί είσαι πιο τυχερός από 2 δισεκατομμύρια ανθρώπους, που δεν ξέρουν καν να διαβάζουν.»
«Κατάλαβα. Και τώρα τι κάνω; Πώς μπορώ να αρχίσω;»
«Να πεις καλημέρα» μου χαμογέλασε ο άγγελός μου, «να μετρήσεις τις ευλογίες σου και να περάσεις αυτό το μήνυμα και σε άλλους ανθρώπους, για να τους θυμίσεις πόσο ευλογημένοι είναι.»
Να περάσεις αυτό το μήνυμα και σε άλλους ανθρώπους, για να τους θυμίσεις πόσο ευλογημένοι είναι.»

Liberation: Οι Έλληνες από «γουρούνια» έγιναν οι «θυσιασμένοι» της κρίσης


Μια γενικότερη αλλαγή στάσης απέναντι στην Ελλάδα διαβλέπει σε άρθρο της η γαλλική Liberation, με αναφορά στις πρόσφατες δηλώσεις του ευρωπαίου Επιτρόπου Οικονομικών Pierre Moscovici και την επίσκεψη του γάλλου προέδρου Emmanuel Macron στην Αθήνα. 

Ειδικότερα, η Liberation αναφέρει πως η δήλωση του κ. Moscovici στην Corriere della Sierra ότι «αποφασίζοντας με τέτοιο τρόπο για τη μοίρα μιας χώρας, επιβάλλοντας αποφάσεις για την περικοπή συντάξεων... θίγουμε τις θεμελειώδεις επιλογές της», θα μπορούσε να είναι η τοποθέτηση ενός ακτιβιστή κατά της παγκοσμιοποίησης. Πρόκειται για τον ίδιο πολιτικό που το 2012 καλούσε τους έλληνες ψηφοφόρους να μην ψηφίζουν το ΣΥΡΙΖΑ και την καμπάνια εναντίον της λιτότητας του Αλ. Τσίπρα, επισημαίνει το άρθρο.

Παράλληλα, καθώς ο γάλλος πρόεδρος Macron έρχεται στην Αθήνα με την πρόθεση να προωθήσει μια δημοκρατική μεταρρύθμιση της Ευρώπης, η Liberation εκτιμά ότι τα σχόλια Moscovici δεν ήταν τυχαία, αλλά επιβεβαιώνουν μια αλλαγή κατεύθυνσης όσον αφορά την προσέγγιση της ελληνικής κρίσης. 

Στο πρόσφατο παρελθόν, Ελλάδα συγκρινόταν με τα... αδιόρθωτα τζιτζίκια και στιγματιζόταν για την κακοδιαχείριση που έκανε. Ο ίδιος ο Pierre Moscovici κατέκρινε την Ελλάδα το Μάρτιο του 2010 ως «αμελή χώρα» και φυσικά στη συνέχεια συγκαταλεγόταν στα λεγόμενα PIGS («γουρούνια»), το ακρωνύμιο για τις χώρες του ευρωπαϊκού νότους, Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα, Ισπανία.

Πλέον υπάρχει μια αλλαγή του πλαισίου, εκτιμά η Liberation. To "PIGS" δεν είναι πλέον στη μόδα, απεναντίας τώρα μνημονεύονται οι θυσίες που έχουν κάνει οι Έλληνες. Η νέα ανάλυση του Macron καταγγέλλει ήπια τα «κατεπείγοντα μέτρα» που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα, υπό την πίεση των δανειστών. Δεν πρόκειται βέβαια για mea culpa, αλλά η Ελλάδα δεν στιγματίζεται πια.

Πηγή Liberal

Κάθε λαός επιλέγει τους πολιτικούς που του αξίζουν

Image result for Κάθε λαός επιλέγει τους πολιτικούς που του αξίζουν
Στην κρισιμότερη στιγμή της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, διοικούμαστε από πολιτικούς, που δύσκολα οι επιχειρηματίες θα τους προσλάμβαναν για υπαλλήλους

Κάποτε πρέπει να αναλάβουμε, ως λαός, τις ευθύνες μας και να μη μιμούμαστε τους πολιτικούς, που αποδίδουν την αποτυχία τους σε οποιονδήποτε και ό,τιδήποτε άλλο, πλην του εαυτού τους. Και η δική μας ευθύνη, δεν είναι άλλη από το γεγονός ότι εμείς επιλέγουμε τους πολιτικούς, εναντίον των οποίων στρεφόμαστε.

Παιδιά του ελληνικού λαού είναι οι πολιτικοί που μας εκπροσωπούν, δεν ήρθαν από άλλον πλανήτη. Κουβαλούν μαζί τους όλα τα προτερήματα και μειονεκτήματα της ράτσας. Θεωρητικά, θα έπρεπε να βρίσκονται ένα, ίσως και περισσότερα σκαλοπάτια πάνω από εμάς. Αυτούς όμως επιλέγουμε. Δεν υπάρχουν καλύτεροι; Αυτούς τους αποστρεφόμαστε, και απογοητευμένοι εγκαταλείπουν, αφήνοντας το έδαφος ελεύθερο σε μετριότητες και κάποιους μιζαδόρους.

Στο ψηφοδέλτιο της Θεσσαλονίκης, φερ’ ειπείν, υπάρχουν 20 υποψήφιοι. Και επιλέγουμε μονίμως, πάντα αυτούς εναντίον των οποίων καθ’ όλο το προηγούμενο διάστημα καταφερόμασταν. Κι εκεί, κάτω στο τέλος της λίστας των προτιμήσεων, βρίσκονται άνθρωποι ικανοί, αλλά μη προτιμητέοι.

Κι έτσι, κατάπληκτοι παρακολουθούμε να αναβιώνει όλο το πολιτικό σκηνικό του 19ου αιώνα, ενώ βρισκόμαστε στον 21ο. Στην κρισιμότερη στιγμή της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, διοικούμαστε από πολιτικούς, που δεν ξέρω αν οι επιχειρηματίες θα τους προσλάμβαναν για υπαλλήλους. Κι εδώ φαίνεται πόσο δίκαιο είχε ο Σωκράτης -να το ξαναγράψω- όταν υποστήριζε πως η πολιτεία πρέπει να διοικείται από πολίτες που έχουν δοκιμαστεί στη ζωή.

Αφού διαπιστωθεί, είχε πει ο Σωκράτης, ότι ο πολίτης είναι καλός οικογενειάρχης, ανατρέφει σωστά τα παιδιά του, διοικεί καλά την επιχείρησή του, αναγνωρίζεται από την κοινωνία το ήθος του και εν γένει έχει αποδείξει ότι στον μικρόκοσμο που ζει έχει επιτύχει, τότε η πολιτεία θα τον καλέσει να αναλάβει δημόσιο αξίωμα. Αυτή τη συνταγή την πετάξαμε στα σκουπίδια. Για τις επιλογές μας δεν λαμβάνουμε τίποτε από αυτά υπόψη, και για εκπροσώπους μας αρκούμαστε να αναδείξουμε αυτούς που «άλλοι» επιλέγουν, διότι εξυπηρετούνται τα δικά τους συμφέροντα.

Δεν με παρηγορεί καθόλου το γεγονός ότι η κυριαρχία των μετριοτήτων στην πολιτική, είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Αν ρίξει κάποιος μια ματιά να δει ποιο είναι το IQ των κυβερνώντων στις «μεγάλες» χώρες, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, θα απογοητευθεί. Ιδιαίτερα στα Βαλκάνια η κατάσταση είναι πιο ενδεικτική. Εδώ γιατί να έχουμε καλύτερους; Εδώ και τρεις δεκαετίες περίπου, άρχισε σιγά-σιγά να τοποθετούνται ηγέτες στην υφήλιο είτε περιορισμένων ικανοτήτων, είτε ικανούς μεν αλλά ευάλωτους στην προσωπική τους ζωή, άρα αδύναμους να αντισταθούν.

Οι πολιτικοί που μας εκπροσωπούν, ένιωσαν ποτέ τον πόνο του άνεργου, που διαβάζει καθημερινά τις μικρές αγγελίες ή ελπίζει να είναι ο τυχερός και να προσληφθεί μεταξύ των 100 από τις 10.000 υποψήφιους;
Κατάλαβαν την απελπισία του επιχειρηματία που βάζει λουκέτο;
Έτυχε ποτέ να αγωνιούν, διότι δεν είχαν να πληρώσουν το ρεύμα;
Περίμεναν ποτέ επί εξάμηνο να έρθει η σειρά τους για να εξεταστούν σε δημόσιο νοσοκομείο;
Έκλαψαν ποτέ κρυφά, διότι δεν μπορεί να σπουδάσει το παιδί τους ελλείψει χρημάτων;
Καθυστέρησαν το γάμο τους ή διέκοψαν το δεσμό τους, με συντρίμμια τα όνειρα, διότι λείπουν τα χρήματα για να κάνουν οικογένεια;

Χίλια άλλα μπορώ να παραθέσω για να περιγραφεί η κατάσταση την οποία βιώνουν σήμερα οι Έλληνες. Την οποία οι πολιτικοί δεν μπορούν να αντιληφθούν, ούτε και που τους ενδιαφέρει -ξένος πόνος, όνειρο- γι’ αυτό «παίζουν». Πιεζόμενοι από τους συνεργάτες τους οι εκπρόσωποί μας, οι οποίοι λυσσωδώς προσπαθούν άλλοι να διατηρήσουν την υπουργική καρέκλα, και άλλοι να τους την πάρουν για να καθίσουν αυτοί, και την ώρα που καίγεται ο κόσμος, αυτοί… άδουν.

Πρέπει να το πάρουμε απόφαση. Στα σπίτια τους όλοι. Θα πάρει η μπάλα και τους αποδεδειγμένα ικανούς. Ναι, δυστυχώς, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Όταν καλείς τον υδραυλικό να σου διορθώσει τη βλάβη, και αντ’ αυτού την κάνει μεγαλύτερη, δεν εμπιστεύεσαι εκ νέου τον ίδιο. Ας πάψουμε να ακούμε τα κομματικά παπαγαλάκια που έχουν ιδιοτελές συμφέρον να επικρατήσει το ένα ή το άλλο κόμμα, και τουλάχιστον, ας υποχρεώσουμε τους «ηγέτες» μας να βρουν επί τέλους κοινά σημεία μεταξύ τους, για να αρχίσει επί τέλους να παίρνει μπρος η μηχανή.

Μακεδών

Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ – «Επανω των αστερων του ουρανου θησω τον θρονον μου» (Ησαΐου 14, 13)

ΧΡΙΣΤΙΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ φυλ. 264-265, Σεπτέμβριου-Οκτώμβριου 1963 (Α´ἀπόσπασμα)
Toῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟΝ

Ἐκκλησιαστικὰ θέματα

%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b2%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%bb%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b5%cf%83

«Ἐπάνω τῶν ἀστέρων τοῦ οὐρανοῦ θήσω τὸν θρόνον μου» (Ἡσαΐου 14, 13)

Τὸ κρατίδιον

Τί εἶναι το Βατικανόν; Ὑπῆρξε κἄποτε ἕνα ἐκ τῶν ἰσχυροτέρων Κρατῶν τῆς Εὐρώπης, ποὺ ἔτρεμαν βασιλεῖς καὶ ἡγεμόνες Ἀνατολῆς καὶ Δύσεως. Ἀλλὰ τώρα, ὤ τώρα! Ὁποία ματαιότης τῶν ἀνθρωπίνων πραγμάτων. Ὁποία παταγώδης διάψευσις ἐγκοσμίων ἐλπίδων καὶ ὀνείρων. Τὸ πανίσχυρον Κράτος τοῦ Βατικανοῦ, ποὺ ἄλλοτε ἐκινητοποίει στρατοὺς καὶ στόλους ὁλοκλήρους, καὶ ἀνεστάτωνεν Ἀνατολὴν καὶ Δύσιν, καὶ ἐταπείνωσε πανισχύρους αὐτοκράτορας, ἔχει τώρα ἀπολέσει τὴν τεραστίαν ἐδαφικήν του ἔκτασιν, καὶ ἔχει περιορισθῆ εἰς μικρὰν λωρίδα γῆς, εἰς ἕν κρατίδιον, τὸ ὁποῖον ὁ ἀπαισίας μνήμης διʼ ἡμᾶς τοὺς Ἕλληνας δικτάτωρ τῆς Ρώμης Μουσολίνι ηὐδόκησε τὸ 1929 νʼ ἀναγνωρίση ἐπισήμως. Διʼ ὑπογραφῆς μεταξὺ αὐτοῦ καὶ τοῦ Πάπα εἰδικῆς συνθήκης, τῆς συνθήκης τοῦ Λατερανοῦ, καθωρίσθησαν τὰ ἐδαφικὰ ὅρια καὶ τὰ κοσμικὰ δικαιώματα τοῦ κρατιδίου. Οὕτω τὸ Βατικανόν, ἐπὶ τῆς δεξιᾶς ὄχθης τοῦ Τιβέρεως κείμενον, ὡς σφὴν ἐντὸς τῆς αἰωνίας πόλεως, ἔχει ἔκτασιν 440 στρεμμάτων γῆς, ἀριθμεῖ πληθυσμὸν 1000 περίπου κατοίκων, καὶ περιλαμβάνει πλῆθος κτιρίων, ποὺ ἀριθμοῦν ἄνω τῶν 1100 δωματίων. Ὅλων δὲ τούτων τῶν κτιρίων δεσπόζει ὁ περιλάλητος ναὸς τοῦ Ἁγίου Πέτρου, ὁ μεγαλύτερος ναὸς τῆς Χριστιανωσύνης, καὶ τὸ καύχημα τοῦ Παπισμοῦ. Τὸ Βατικανόν, δυνάμει τῆς εἰρημένης συνθήκης, ἔχει ἰδικήν του σημαίαν, ἰδικήν του Ἀστυνομίαν, ἰδικόν του νόμισμα, ἰδικήν του ταχυδρομικὴν ὑπηρεσίαν, καὶ κυβερνᾶται ὑπὸ κυβερνήσεως, τῆς ὁποίας ὅλα τὰ μέλη εἶνε κληρικοί, ἀνώτεροι ἀξιωματοῦχοι τοῦ Πάπα. Διακρίνεται δὲ μεταξὺ ὅλων τούτων ὁ Ὑπουργὸς τῶν Ἐξωτερικῶν, τὸ ἐπισημότερον μετὰ Πάπαν πρόσωπον τοῦ Βατικανοῦ, μετὰ τοῦ ὁποίου ἔρχονται εἰς ἐπαφὴν οἱ παρὰ τῆ Ἁγία Ἕδρα διωρισμένοι πρεσβευταὶ τῶν Κρατῶν, τὰ ὁποῖα ἀναγνωρίζουν τὸ Βατικανὸν ὡς Κράτος. Μερικὰ δὲ Κράτη ἔχουν συνάψει μετὰ τοῦ Βατικανοῦ καὶ εἰδικὰς συμφωνίας, τὰ λεγόμενα Κονκορδᾶτα, διὰ τῶν ὁποίων ἡ Δυτικὴ «ἐκκλησία» ἀποκτᾶ ὡρισμένα πλεονεκτήματα ἐκκλησιαστικῆς δράσεως ἐντὸς τῆς περιοχῆς τῶν Κρατῶν τούτων. Ἡ Ἑλλάς, εὐτυχῶς, παρʼ ὅλην τὴν πίεσιν τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας, ἥτις ἐπέμενεν εἰς σύναψιν Κονκορδάτου, χάρις εἰς τὴν σθεναρὰν ἀντίδρασιν τῶν μακαριστῶν Ἀρχιεπισκόπων Σπυρίδωνος καὶ Δωροθέου δὲν συνῆψε Κονκορδάτον, καὶ πρεσβευτὴς τῆς Ἑλλάδος παρὰ τῆ Παπικῆ αὐλὴ δὲν ὑπάρχει (Ἰδὲ τὸ ὑπʼ ἀριθμ. 186 φύλλον τῆς «Σπίθας»).
Τὸ Βατικανόν, κράτος λιλιπούτειον ἐν μέσω τῶν Κρατῶν τοῦ κόσμου, ὡς μία στιγμὴ σημειούμενον εἰς τὸν γεωγραφικὸν χάρτην τῆς Εὐρώπης, καὶ οὔτε ὡς στιγμή, ἴσως νὰ προκαλῆ τὰ εἰρωνικὰ μειδιάματα τῶν πολιτῶν τῶν Κρατῶν ἐκείνων, τὰ ὁποῖα ἐδαφικῶς εἶνε ἑκατομμύρια φορὰς μεγαλύτερα τοῦ κρατιδίου τούτου. Μήπως κἄποιος ἐκ τῶν πανισχύρων δικτατόρων τοῦ κόσμου, μακαρίτης ἤδη, ὁ ὁποῖος διαρκοῦντος ἔτι τοῦ Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου εἴχε λάβει μέρος εἰς τὴν περιβόητον διάσκεψιν τῆς Γιάλτας, καθʼ ἥν οἱ ἀρχηγοὶ τῶν Μεγάλων Δυνάμεων ἐρήμην τῶν λαῶν ἐσφαγίασαν τὰ δίκαια τῶν μικρῶν κρατῶν, μήπως, ὅταν ἔγινε λόγος περὶ τοῦ Βατικανοῦ, δὲν ἐξεφράσθη εἰρωνικῶς καὶ σαρκάζων δὲν ἠρώτησε, πόσας μεραρχίας διαθέτει τὸ Βατικανόν; Ἀπέναντι τῶν πανισχύρων στρατιῶν καὶ στόλων, ποὺ διέθετεν ἄλλοτε τὸ Βατικανόν, τώρα μόλις ἕνας λόχος ἐλβετῶν ὁπλοφόρων ἀπέμεινε, διὰ νὰ ὑπενθυμίζη μελαγχολικῶς περασμένα κοσμικὰ μεγαλεῖα!
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ... ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ....ΓΕΜΑΤΑ ΖΗΤΗΣΕ, ΝΑΙ ΖΗΤΗΣΕ, ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΛΑ; ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ!!!! Ρε φιλε Γιαννακι, δεν ντρεπεσαι λιγο....εστω λιγουλακι;;;

ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ...
               ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ....ΓΕΜΑΤΑ 



ΖΗΤΗΣΕ, ΝΑΙ ΖΗΤΗΣΕ, ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΛΑ; ΖΗΤΗΣΕ 
ΑΠΟ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΙ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ!!!!

Ρε φιλε Γιαννακι, δεν ντρεπεσαι λιγο....εστω λιγουλακι;;;


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου