Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

«Μνήσθητι, Κύριε, των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου ημών πίστεως και της πατρίδος, μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης πολιτικής αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής αυτών. Δος αυτοίς ειρηνικήν την αρχήν, ίνα και ημείς, εν τη γαλήνη αυτών, ήρεμον και ησύχιον βίον διάγομεν εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι».

«Υπέρ των αθέων βουλευτών του Κυρίου δεηθώμεν»


Ευχές για τους ασεβείς στη Μητρόπολη Καλαβρύτων

Ευχές για τους «ασεβείς», «άθεους» και «άπιστους» βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου, για να... μετανοήσουν, θα διαβάζονται κατά τη θεία λειτουργία στους ναούς της Μητρόπολης Καλαβρύτων.

Οι πρόσφατες προκλητικές δηλώσεις του Νίκου Βούτση, ο οποίος επιχείρησε να διεγείρει τα αντικληρικαλιστικά ανακλαστικά του ακραία αριστερού εκλογικού ακροατηρίου του ΣΥΡΙΖΑ, διαμόρφωσαν κλίμα έντονης δυσφορίας στο εσωτερικό της Ιεραρχίας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Μητρόπολης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, οι ιερείς αποφάσισαν να υιοθετήσουν την πρόταση του μητροπολίτη Αμβροσίου για την προσθήκη στη Μεγάλη Συναπτή (στην αρχή της θείας λειτουργίας μετά το «υπέρ του ευσεβούς ημών έθνους») της αίτησης «υπέρ των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου ημών πίστεως και της πατρίδος, μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης πολιτικής αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής αυτών, του Κυρίου δεηθώμεν», η οποία, όπως οι υπόλοιπες αιτήσεις της Μεγάλης Συναπτής, λέγεται φανερά και δυνατά.

Επίσης, η ευχή μετά τον καθαγιασμό των Τιμίων Δώρων «Του Αγίου Ιωάννου Προδρόμου» στο τέλος, μετά την φράση «υπέρ της Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας», να τροποποιηθεί ως εξής: «Μνήσθητι, Κύριε, των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου ημών πίστεως και της πατρίδος, μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάσης πολιτικής αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής αυτών. Δος αυτοίς ειρηνικήν την αρχήν, ίνα και ημείς, εν τη γαλήνη αυτών, ήρεμον και ησύχιον βίον διάγομεν εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι». Η ευχή αυτή λέγεται μυστικώς.

«ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΓΑΜΟΥ ; ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΠΡΟΤΙΜΩ… ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ!»



Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά, η καλυτέρα ευρωλιγουρικά πρότυπα που δεν επιθυμούν… «θρησκευτικούς αναχρονισμούς» ενώ «σιχαίνονται» τα ορθόδοξα πρότυπα και προωθούν την ομοφυλοφιλία  και στην Ελλάδα το μυστήριο του γάμου, (γιατί πρόκειται για μυστήριο σε όσους δεν το γνωρίζουν), καταργείται σταδιακά όπως τονίζεται, υπέρ του συμφώνου συμβίωσης. Μάλιστα!
Όπως αναφέρεται ολοένα και περισσότερα είναι πλέον τα ζευγάρια στην Ελλάδα που επιλέγουν το σύμφωνο συμβίωσης αντί του παραδοσιακού γάμου.

Ενδεικτικό είναι ότι το πρώτο τρίμηνο του 2017 τη συγκεκριμένη επιλογή έκαναν 1.100 ζευγάρια με την εκτίμηση που υπάρχει, σύμφωνα με την Καθημερινή, ότι φέτος θα υπάρξει μια αύξηση της τάξης του 10%-15% στο συνολικό αριθμό των σύμφωνων συμβίωσης που θα υπογραφούν. Μόνο στον Δήμο Αθηναίων έχουν κατατεθεί περί τα 450 σύμφωνα συμβίωσης τόσο από ετερόφυλα όσο και από ομόφυλα ζευγάρια.
Η ανοδική πορεία του αριθμού των συμφώνων συμβίωσης αποτυπώνεται ως εξής:
– το 2013 είχαν συναφθεί μόλις 482
– το 2014 είχαν φτάσει τα 1.568
– το 2015 εκτοξεύτηκαν στα 2.535
– το 2016 έφτασαν τα 3.678

Σύμφωνα με εκτιμήσεις την ανοδική πορεία του αριθμού των συμφώνων συμβίωσης βοήθησε η ψήφιση τον Δεκέμβριο του 2015 της διάταξης που προβλέπει την επέκτασή τους και στα ομόφυλα ζευγάρια προκειμένου να θωρακιστούν περισσότερο σε εργασιακό, κληρονομικό, συνταξιοδοτικό και φορολογικό επίπεδο.
Σε αυτό συμβάλλει εκτός από την καθημερινή πλύση εγκεφάλου από τα ελληνόφωνα και ανθελληνικά κανάλια και η ανυπαρξία της εκκλησιαστικής ιεραρχίας, που περί άλλων τυρβάζει και έτσι η άλλοτε ελληνική παιδεία έχει καταντήσει παιδεία άχρηστων ανδρεικέλων που δεν ξέρουν που πάνε τα…τέσσερα, αλλά λατρεύουν το life style και αγωνίζονται με σθένος, όχι για τα εθνικά δίκαια, αλλά για το…survivor!
Εύγε μας!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας, των τοπικών ορθοδόξων παλαιστινιακών κοινοτήτων, με την ελληνική διοίκηση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων μετά την πώληση τεράστιων εκτάσεων ιδιοκτησίας του Πατριαρχείου σε ακραίες σιωνιστικές οργανώσεις

Διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας, των τοπικών ορθοδόξων παλαιστινιακών κοινοτήτων, με την ελληνική διοίκηση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων μετά την πώληση τεράστιων εκτάσεων ιδιοκτησίας του Πατριαρχείου σε ακραίες σιωνιστικές οργανώσεις 
/Ανακοίνωση για την παραχώρηση εδαφών του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, στο Σιωνιστικό κράτος

Ανακοίνωση για την παραχώρηση εδαφών του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, στο Σιωνιστικό κράτος

Το Μέτωπο Αντίστασης και Αλληλεγγύης για την Παλαιστίνη «Γασσάν Καναφάνι» καταδικάζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, την παραχώρηση Παλαιστινιακής γης στους  Σιωνιστές, από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων. Αποτέλεσμα της οποίας ήταν και ο ξεσηκωμός των Αραβοχριστιανικών κοινοτήτων στην Κατεχόμενη Παλαιστίνη και Ιορδανία.
Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος Γ έχει την απόλυτη ευθύνη για το ξεπούλημα της περιουσίας του Πατριαρχείου, που ανήκει δικαιωματικά στον Παλαιστινιακό λαό και τορπιλίζει με αυτόν τον τρόπο τις διαχρονικές Ελληνοπαλαιστινιακές σχέσεις φιλίας.
Εμείς από την Ελλάδα στεκόμαστε απέναντι από τον Έλληνα Πατριάρχη, Θεόφιλο Γ και ζητάμε την άμεση απομάκρυνσή του. Ταυτόχρονα καλούμε όλον τον κόσμο να σταθεί εμπόδιο σε κάθε προσπάθεια υφαρπαγής της Παλαιστινιακή γης από τους Σιωνιστές, με όποιον τρόπο προσπαθούν αυτοί να το πετύχουν
Επίσης με την ευκαιρία, χαιρετίζουμε τον αγώνα των Παλαιστίνιων Ορθόδοξων Χριστιανών που με την διαρκή τους δράση προβάλλουν σθεναρή αντίσταση απέναντι στην Σιωνιστική Κατοχή
Μέτωπο Αντίστασης και Αλληλεγγύης για την Παλαιστίνη
«Γασσάν Καναφάνι»

Μητροπολίτου Νικοπόλεως Μελετίου η Πέμπτη Οικουμενική Σύνοδος.

 

 



"Κατά αδιαμφισβήτητον ορθόδοξον εκκλησιαστικήν αρχήν η ενότης της Εκκλησίας δεν είναι διοικητικής - θεσμικής μορφής.
Η Εκκλησία είναι εν Πνεύματι μία· είναι ενωμένη εν τω ονόματι του Χριστού.
«Είς Κύριος· μία Πίστης· εν Βάπτισμα· είς ο Θεός και Πατήρ πάντων, ο επί πάντων και διά πάντων και εν πάσιν ημίν».
Η ενότης αυτή παρασαλεύεται μόνον από τας ετεροδοξίας.
Ο ετέρως, παρ' ο παρέλαβε, φρονών, παύει να έχει την ενότητα της πίστεως και την κοινωνία του αγίου Πνεύματος.

Διά τούτο, κατά την Ε' Συνόδον (Πράξις Α' κεφ. 3, 17) υπέρτατον χρέος των Ιερέων, φυλάκων της Εκκλησίας, είναι η περιφρούρησις και διασφάλισις της ενότητος της πίστεως .

Η έκπτωσις ιερέων από την ενότητα της πίστεως μιαίνει τα υπ' αυτών τελούμενα μυστήρια και αίρει από αυτούς το χάρισμα της πνευματικής πατρότητας.
Αντί ποιμένες αποβαίνουν λύκοι, κατατρώγοντας το ποίμνιο τους ( βλ. Πραξ. ΣΤ' κεφ. 15, 10 και Πραξ. Α' 3, 14).

( ΣΤ' Πράξη, σημείωση 76).
«Η έσχατη κατάπτωσις δι' επίσκοπο είναι να δώσει λαβήν να του υποδείξουν, ότι οφείλει να γίνει χριστιανός» .

Διά τούτο ο Ιουστινιανός δηλοί και η Σύνοδος επικυρώνει την «θέσιν » αυτήν (εν Πράξει Ζ' κεφ. 16, 1-2), ότι ουδέποτε θα ανεχθή να λάβη την θείαν κοινωνία από ιερείς υπόπτους επί αιρέσει.
Και οι Ορθόδοξοι καθ' όλον το διάστημα του ακακιανού σχίματος ηρνήθησαν να κοινωνήσουν των αχράντων μυστηρίων από χειρών απλώς υπόπτων «Ακοινώνητοι ήτοι διά τι μένομεν επί τοσαύτα (35) έτη; διά τι ου κοινωνούμεν ;»
(A. C. O. 3,σελ. 72).
Ιερείς και πατέρες είναι μόνον οι τηρούντες την πίστιν ανόθευτον ( Πραξ. Α' κεφ. 3,14).

Κάθε ιερεύς τελεί τα άχραντα μυστήρια αξίως και επί αγιασμό, μόνον εφ' όσον είναι ηνωμένος με την πίστιν της Εκκλησίας.
Πρός δήλωσιν και παραφυλακήν αυτής της ενότητος γίνεται η μνημόνευσις των ιερών διπτύχων.
Εις μεν τα δίπτυχα των ζώντων αναγράφονται και εκφωνούνται τα ονόματα των «κοινωνικών»
ορθοδόξων αρχιερέων και πατριαρχών.
Διά τούτο δε και η Συνοδός μας, προς περιφρούρησιν της καθαρότητος των αγίων μυστηρίων διαγράφει από τα ιερά δίπτυχα του, το όνομα του τότε αρχιερατεύοντος πάπα Βιγιλίου (βλ. Πραξ. Ζ' κεφ. 16-17).

(Ζ' Πράξη, Προσημείωσις δ, και σημ.76, 82, 83, 85).
«...δια των οποίων αποδεικνύεται ότι ο πάπας, ως τρεπόμενος από τα κρείττονα επί τα χείρω (από την ορθή πίστιν εις την αίρεσιν ), επίορκος και ασυνεπής και ανειλικρινής, είναι ανάξιος του υψηλού αξιώματος του και πρέπει να καθαιρεθή, δια να μη μιαίνονται με την εν τοις ιερείς διπτύχοις μνημόνευσιν του τα ιερά και άχραντα μυστήρια .
Η αίρεσις και η κοινωνία με αιρετικούς μιαίνει την καθαρότητα των μυστηρίων.
Άρα, η καθαίρεσις του πάπα (Βιγιλίου) ήτο χρέος έναντι της καθαρότητος και σωτηριώδους ενεργείας των αγίων μυστηρίων, αφού αυτά μιαίνονται, όταν κατ' αυτά μνημονεύονται αιρετικοί επίσκοποι .
Αφού, όποιος μνημονεύει τον πάπα,(Βιγίλιο) γίνεται συμμέτοχος εις την ασέβεια (αίρεσιν)...".
Διαγραφή αρχιερέως από τα ιερά δίπτυχα γίνεται μόνον, όταν αυτός περιπέσει εις αίρεσιν...
Η Σύνοδος αποδεχθείσα το σκεπτικόν του Τύπου του Βασιλέως, διακηρύττει ότι η κοινωνία με τον πάπα (Βιγίλιο), μιαίνει την καθαρότητα των μυστηρίων...».

Εις τα δίπτυχα των κεκοιμημένων μνημονεύονται μόνον οι ορθόδοξοι πατέρες και διδάσκαλοι.
Διά τούτο και, όταν διεπιστώθη ότι ο Θεόδωρος εκήρητεν ετεροδιδασκαλίας, διεγράφη το όνομα του από τα ιερά δίπτυχα της εν Μοψουεστία Εκκλησίας.
Είναι «αλλότριον των Χριστιανών να μνημονεύονται εις τα ιερά δίπτυχα αιρετικοί», τονίζει η Συνοδός μας (Πραξ. Ζ' κεφ. 16,3)· διότι είναι «αλλότριον των Χριστιανών να δέχωνται την ασέβειαν (=αίρεσιν) εξ ίσου με την ορθόδοξον πίστιν» (Πραξ. Α' κεφ. 3, 13).

Όλοι οι ιερείς πρέπει να έχουν μίαν και μόνην γνώμην (Πραξ. Β' κεφ. 5, 7)· την αλήθειαν".

(Γ' Πράξη , σημ. 7).
«Η Ομολογία της Ε' Συνόδου είναι Κανών Ορθοδοξίας.
Ο Άγιος Μαρτίνος πάπας Ρώμης ο Ομολογητής λέγει, ότι ο μη δεχόμενος την Ομολογίαν αυτήν λόγω και διανοία, δηλ. και τον λεκτικόν τρόπον με τον οποίον έχει διατυπωθή και τα νοήματα που εκφράζει, είναι κατάκριτος δηλ. αναθεματίζεται. (Σύνοδος Λατερανού 649 μ.χ.)» .

Εύχεστε και για εμένα
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός.

ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ : ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ ΑΛΛΑ… ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΠΛΩΝ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ!


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Σαν μεγάλο σκάνδαλο θεωρείται ότι παρά την κρίση των σχέσεων Τουρκίας Γερμανίας και την προσωπική, όπως προβάλλεται από τα διεθνή ΜΜΕ, αντιπαράθεση των ηγετών Ταιγίπ Ερντογάν και της Μέρκελ, σύμφωνα με καταγγελίες που έγιναν στην γερμανική βουλή, η γερμανική κυβέρνηση με την υποκρισία που την διακρίνει εξακολουθεί να είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής οπλικών συστημάτων στην Τουρκία!!!

Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Αγαπητοι Αποτειχισμενοι. Δεν το καταλαβατε ποτε. Εγω δεν ειμαι σαν εσας. Εγω ειμαι ενα ...Καντιωτακι. Κουβαλω μεσα μου τον Γιγαντα Καντιωτη. Εγκατασταθηκε μεσα μου και δεν φευγει με τιποτα. Ειναι ζωντανος μεσα μου εκεινος ο ανθρωπος ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ. Εσεις τι κουβαλατε; Κατι ...μυξιαρικα ανθρωπακια....με ρασα.

Αγαπητοι Αποτειχισμενοι. Δεν το καταλαβατε ποτε. Εγω δεν ειμαι σαν εσας. Εγω ειμαι ενα ...Καντιωτακι. Κουβαλω μεσα μου τον Γιγαντα Καντιωτη. Εγκατασταθηκε μεσα μου και δεν φευγει με τιποτα. Ειναι ζωντανος μεσα μου εκεινος ο ανθρωπος ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ. Εσεις τι κουβαλατε; Κατι ...μυξιαρικα ανθρωπακια....με ρασα.

------------

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ! 

Ο ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΟΜΙΛΕΙ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΤΟ 1967

 



ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ (ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ) ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟ 1967! ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΛΙΓΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ:
"ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ, ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΣΗΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΑΘΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΣΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΗΜΟ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ".
"ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ; ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΡΥΔΙ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΤΟ ΚΑΡΥΔΙ ΑΥΤΟ!"

"ΕΙΣΘΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΦΡΕΝΟ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΟ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ!"

ΔΥΟ ΨΕΥΤΕΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ.



Moυ γραφει - κατ΄επιταγην του αφιλου και υπεροπτου Σηματη - ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας στο τελευταιο (10ο;;;;;) στη σειρα δημοσιο διαπομπευτικο ....Μπιλιετακι του προς εμενα, χωρις να σκεφτη ποτε οτι  η δημοσια διαπομπευσι κατα του αλλου, αποτελει την μεγαλυτερη,  την εσχατη ταπεινωσι κατ΄αυτου.
Ειναι δυνατον, ενας τοσο μεγαλος πνευματικος αυτος, να μην το γνωριζει;   

Και τον θετω δημοσια το απλο ερωτημα:
Η Ομολογια αναμφισβητητα επιβραβευεται απο τον Θεο. Η κα΄υποτροπην, ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΙ του αδελφου, επιβραβευεται ή τιμωρειται απο τον Δικαιοκριτη Θεο; Πως ειναι δυνατον, μιας τεραστιων διαστασεων αμαρτιας, να μην γνωριζη ουτε καν τα αποτελεσματα της και εν τω νυν αιωνι, αλλα και εν τω μελλοντι;
Ειπα, λοιπον και εγω, αυτο ακριβως να πραξω, πειραματικα. Να μιμηθω τον Αποστολο Παυλο. Πως το βλεπεις πατερ Ευθυμιε, το μεταξυ και πολλων αλλων ψευτικων αναφορων σου, το παρακατω ΨΕΥΤΙΚΟ σοφισμα σου;  

Τοῦ ὑπέδειξα ὅτι ἢ θὰ ἔπρεπε νὰ σταματήση νὰ ἐκφράζεται δημοσίως κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπο, ἢ θὰ ἔπρεπε, ἐφ’ ὅσον ἤθελε ἔτσι νὰ ἐκφράζεται, νὰ βάζη ἀπαραιτήτως καὶ τὸν ἑαυτό του μέσα σὲ αὐτούς, εἰς τοὺς ὁποίους ἀναφέρονται οἱ ἐκφράσεις· δηλαδὴ νὰ λέη ὅτι εἴμαστε κοπριά, χαλβάδες, ψεῦτες, ἄρρωστοι καὶ ὁ,τιδήποτε ἄλλο. Ἔτσι, τουλάχιστον, ἔστω κι ἂν δὲν τὸ ἐπίστευε, θὰ ἐμιμεῖτο τὸν ἀπόστολο Παῦλο....


Μουλεγες ....αδελφε μου εν Χριστω.
Και σουλεγα ...αδελφε μου εν Χριστω.
Και μουλεγες ψεμματα και σουλεγα ψεμματα.
ΔΥΟ ΨΕΥΤΕΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ.

Αναζητούνται Μακκαβαίοι ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΥΣ "ΑΔΕΛΦΟΙ" - ΨΕΥΣΤΕΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ. ΟΡΜΑΤΕ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ. ΜΠΡΟΣ, ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΦΑΛΑΓΓΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

Αναζητούνται Μακκαβαίοι. 

Αυτούς φοβούνται οι Οικουμενιστές".

  Αναζητούνται Μακκαβαίοι


1 (2).jpg
«Γρηγορεῖτε, στήκετε ἐν τῇ πίστει, ἀνδρίζεσθε, κραταιοῦσθε» (Α΄ Κορ. 1).
ιστολογιο ΣΗΜΑΤΗ.

  Αναζητούνται Μακκαβαίοι

ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΥΣ "ΑΔΕΛΦΟΙ" -  ΨΕΥΣΤΕΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ. 
ΟΡΜΑΤΕ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.
ΜΠΡΟΣ, ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΦΑΛΑΓΓΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

Πρωτος Αρχιμακκαβαιος ο Αρχιδερβεναγας Παναγιωτης ΣΗΜΑΤΗΣ ο Αστραποφορος και Νεφεληγερετης.
Δευτερος Μακκαβαιος η Χριστινα Νακου η ...κλαιουσα αλλα και υπουλως μαχαιρωνουσα!!!!
Τριτος Μακκαβαιος ο Πανταζης απο την Αυστραλια ο ...αεροκαπνισμενος.
Τεταρτος Μακκαβαιος ο Μιλτιαδης της Ψευτικης ΟΜΑΔΑΣ Παιδαγωγων ο γυναιοψυθιριστης που τρεμει και απο την σκια του...
Πεμπτος Μακαββαιος η Γεωργια η συλλεκτρια μαυρων τουλιπων.
Εκτος Μακκαβαιος ο μοναχος Σαββας ο ...αρχηγιζων...
Εβδομος Μακαββαιος ο Γεωργιος Βλαμακης ο ευπορος κληρονομος!!!!
ΟΓΔΟΟΣ Μακαββαιος η ΜΕΛΠΩ, η κατ΄ιδιαιτεραν επιταγην και ξεχωριστην επιλογην...βουχατζα....

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΩΠΑ ΤΟΥ ΑΙΓΙΟΥ. ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΩΠΑ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΕΛΕΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟΤΑΤΟ π. ΕΥΘΥΜΙΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ...ΤΟΥΜΠΑΡΗ...ΜΑ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΦΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ... Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΟΒΑΤΑΙ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑΝ ΜΥΘΟ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ....ΤΥΦΛΩΣΗ....

ΠΡΟΣΟΧΗ 
ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΩΠΑ ΤΟΥ ΑΙΓΙΟΥ.
ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΩΠΑ.
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΕΛΕΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟΤΑΤΟ π. ΕΥΘΥΜΙΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ...ΤΟΥΜΠΑΡΗ...ΜΑ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΦΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ...
Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΟΒΑΤΑΙ.
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑΝ ΜΥΘΟ.
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ....ΤΥΦΛΩΣΗ....

Μουλεγαν προ ημερων. Μην τα βαζης με τον Κυκλωπα του Αιγιου. Μη...με ξαναφωναζαν προχθες. Μη τα βαζης μαζι του, ειναι σφοδρα επικινδυνος, κινδυνευεις και εσυ.... σαν εμενα. Μη, σου λεω, μη!!!!
Σιγα που σκιαχτηκα. Εγω , τουπα, για τις αρχες μου περασα τα πανδεινα και ο Θεος με φυλαξε, μονο απλα ...τσουρουφληστικα. Δεν τον φοβαμαι. ΖΗΤΩ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...ΖΗΤΩ Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΣΤΟΜΙΑ...Δεν θα νικηση εκεινος...
Και ιδου η συνεχεια ηλθε. Εκλεισε για λιγες μερες το ιστολογιο του και το συζητησαμε οτι κατι μαγειρευεται απο τον ...αργιμαγειρα που κανει ατιμιες, που βγαζει αφρους απο τα ρουθουνια του και που απο οπου περναει σκορπαει τον θανατο. Και δεν πεσαμε εξω.
Ομως..εγω δεν τον φοβαμαι. Eνα σκουληκι ειναι και παριστανει τον Κυκλωπα. Το πατω και το προσπερνω. Ομως και απλα τον λυπαμαι και κυριως λυπαμαι τον Αγωνα των Αγωνιζομενων που παλευουν με ανοιχτα τα στηθια.

Των παλληκαριων και μπαρουτοκαπνισμενων που ειναι ετοιμα για τα αμφιθεατρα.
Βλεπω μακρυα, πολυ μακρυα και βλεπω τους κινδυνους των επικινδυνων που αυξηθηκαν επικινδυνα...Μεχρι και η Μαιναδα Μελπω θριαμβολογησε και ο Κυκλωπας συνθριαμβολογησε μαζι της:  ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΛΟΝΕΛΟ, τα καταφερες. Και εσπευσε να το ανακοινωση στο αφεντικο της. Και επεται συνεχεια. Ο Κυκλωπας του Αιγιου επαναπαυεται στις δαφνες του. Για λιγο ακομα..Για να ξυπνηση ΤΥΦΛΟΣ....Ποσο δικηο ειχες επισκοπε Αμβροσιε. Ποσο δικηο ειχες.

Αυτα προς το παρον και ιδωμεν ες αυριο τα σπουδαια....

Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

ΙΔΟΥ Η ΜΙΑ ΑΙΤΙΑ που παυει να λειτουργει στον αγιο Μαρκο ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας. ΟΦΕΙΛΑΜΕ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΘΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΥ Θεολογου Παναγιωτη Σηματη. Υπαρχουν και αλλα πολλα και ισως χρειασθη να τα πουμε ΟΛΑ.Ο πατηρ Ευθυμιος ειναι ...μπλοκαρισμενος....


ΙΔΟΥ Η ΜΙΑ ΑΙΤΙΑ που παυει να λειτουργει στον αγιο Μαρκο ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας.

ΟΦΕΙΛΑΜΕ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΘΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΥ Θεολογου Παναγιωτη Σηματη. 

Υπαρχουν και αλλα πολλα και ισως χρειασθη να τα πουμε ΟΛΑ.

Ο πατηρ Ευθυμιος ειναι ...μπλοκαρισμενος....

================

Τετάρτη, 9 Αυγούστου 2017

Η καθ΄υποτροπην πτωσις επιφερει μεγαλυτερη την ποινη.ο σκληροτραχηλος ...ουκ ηβουληθη συνιεναι.

Η καθ΄υποτροπην πτωσις 
επιφερει μεγαλυτερη την ποινη.

Και παλι το ιστολογιο Πατερικη Παραδοσι επανερχεται ΚΑΘ΄ΥΠΟΤΡΟΠΗΝ ΨΕΥΔΟΜΕΝΟ και καταφερεται κατα του μητροπολιτη Λαγκαδα οτι ταχα δεν βαφτισε ορθοδοξα τον Ιταλο καθηγητη. Γραψαμε και περιγραψαμε  αναλυτικοτατα την βαπτισι οτι εγινε ορθοδοξοτατα. Ομως ο καθ΄υποτροπην ψευδομενος συνεχιζει το ...βιολι βιολακι του. Και ετσι αποδειχθηκε περιτρανα ποσο δικαιο ειχαμε. Ο ανθρωπος δεν τρωγεται με τιποτα. Και ξυνει τα νυχια του χωρις συγκρατημο. Τετοιο πεισμα και τετοια κακοηθια μονο σε αχριστιανους θα μπορουσες να συναντησης που δεν γνωρισαν το θελημα του Θεου και οχι σε χριστιανο ορθοδοξο, μαλιστα σουπερ ορθοδοξο.
Οντως μεγαλη η δυναμι του ....κάλου στον εγκεφαλο και της εμπαθειας στους πλησιον..."αδελφους" και σε ενα καλο μητροπολιτη. Ο δε παρανομως ψευδομενος και σκληροτραχηλος ...ουκ ηβουληθη συνιεναι. Δεν εχουμε παρα να επαναλαβουμε το δημοσιευμα μας στο οποιο διαζωγραφιζεται ολοκληρη η αληθεια μαζι και με τα ερμηνευτικα σχολια https://apotixisi.blogspot.gr/search/label/%CE%9C%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82
Ιδου και το νεο (σημερινο) σχολιο της πατερικης παραδοσης που χαρακτηριζεται ως ψευδεστατο καθ' ολοκληριαν. 

 Ἐδῶ ὁ π. Εὐστράτιος βαπτίζει ὀρθόδοξα κι ὄχι ὅπως βάπτισε πρόσφατα ὁ οἰκουμενιστὴς μητροπολίτης Λαγκαδᾶ! 
------------------------------------------------------------------------------------
EΞΩ ΠΑΣ Ο ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΩΝ ΨΕΥΔΟΣ.(Απ.κβ΄15)
--------------------------
 Ενα απο τα απαραδεκτα δημοσιευματα:

Ὁ Μητροπολίτης Λαγκαδᾶ βάπτισε μὲ "ραντισμὸ" στὸ Ἅγιον Ὄρος Ἰταλὸ καθηγητή (ΦΩΤΟ)
 ---------------------------------

«Ο ΕΓΚΑΛΩΝ ΟΥΚ ΕΓΚΑΛΕΙΤΑΙ»… ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ


Α’ Μέρος
Αντί Έγγραφης Απολογίας του υπ΄αριθμ. 936 εγγράφου της Ιεράς Μητροπόλεως Φλωρίνης που θυροκόλλησε δικαστικός επιμελητής στην Ιερά Μονή στις 3/8/2017 σύμφωνα με το οποίο είχα κληθεί να απολογηθώ εντός τριών ημερών απαντώ προς τον Μητροπολίτη Φλωρίνης τα κάτωθι:
  1. Επειδή με Σύνοδο της Ιεραρχιας αποδεχθείκατε τις αποφάσεις της Κολυμβάριας Ψευτο-Συνόδου και δεν ξεχωρίσατε την θέση σας επ’ αυτού στην συγκεκριμένη συνεδρία είστε εκτός Εκκλησίας και δεν έχετε το δικαίωμα να με εγκαλείτε καθώς και να με δικάσετε ούτε εσείς ούτε όσοι δέχθηκαν τις αντορθόδοξες εκείνες αποφάσεις!
  2. Θέτω ερώτημα: Η Εκκλησία δεν προέβλεψε να υπάρχει δυνατότητα να αντιδράσει κάποιος κληρικός όταν διαπιστώνει αίρεση;
  3. Επειδή τέτοια περίπτωση δεν υπάρχει, οι τα πάντα καλώς διαταξάμενοι θεοφόροι Πατέρες διατύπωσαν και τέτοιους κανόνες που προβλέπουν όχι απλώς το δικαίωμα αλλά την υποχρέωση της διακοπής κοινωνίας με επισκόπους που αλλοτριώνουν την πίστη.
ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ (βλέπε ομολογία πίστεως Αγιορειτών Πατέρων)!
            1)         Ὁ Πατριάρχης δὲν πιστεύει εἰς τὸ Σύμβολον τῆς Πίστεως, δηλαδὴ εἰς «Μίαν Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν».
            Τὸ Μάϊο τοῦ 2014 στὴ συνάντησή του μὲ τὸν Πάπα στὰ Ἱεροσόλυμα στὸ λόγον του εἶπε: « Ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησίαλόγῳ τῆς ὑπερισχύσεως τῆς ἀνθρωπίνης ἀδυναμίας καὶ τοῦ πεπερασμένου θελήματος τοῦ ἀνθρωπίνου νοὸς διεσπάσθη ἐν χρόνῳαἱ κατὰ τόπους Ἐκκλησίαι ὡδηγήθησαν εἰς διάσπασιν τῆς ἑνότητος τῆς πίστεως» (προσφώνησις Πατριάρχου πρός Πατριάρχην Ἱεροσολύμων 24 Μαΐου 2014 βλ. ἱστολόγιο amen).
            Ἔχει πεῖ, «Ἐφ᾿ ὅσον δηλονότι ἡ μία Ἐκκλησία ἀναγνωρίζει ὅτι ἄλλη τις Ἐκκλησία εἶναι ταμιοῦχος τῆς χάριτος καὶ ἀρχηγὸς σωτηρίας, ἀποκλείεται, ὡς ἀντιφάσκουσα εἰς τὴν παραδοχὴν ταύτην, ἡ προσπάθεια ἀποσπάσεως πιστῶν ἀπό τῆς μιᾶς καὶ προσαρτήσεως αὐτῶν εἰς τὴν ἑτέρανδὲν εἶναι ἀνταγωνίστρια τῶν ἄλλων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν, ἀλλ᾿ ἕν σῶμα μετ᾿ αὐτῶν». (Προσφώνησις πρὸς τήν παπικὴν ἀντιπροσωπίαν εἰς τὴν θρονικὴ ἑορτὴ, Κων/πολις 1998, περ. Ἐπίσκεψις).
            Σὲ ἄλλη του ὁμιλία εἶπε: « Ἀπηλλαγμένοι λοιπὸν τῶν ἀγκυλώσεων τοῦ παρελθόντοςΚάθε Ἐκκλησία εἶναι ἡ Καθολικὴ Ἐκκλησία, ἀλλὰ ὄχι ἡ ὁλότητά της. Κάθε Ἐκκλησία ἐκπληρώνει τἠν καθολικότητά της, ὅταν εἶναι σὲ κοινωνία μὲ τὶς ἄλλες Ἐκκλησίεςὁ ἕνας χωρὶς τὸν ἄλλον εἴμαστε πτωχευμένοι» (Ὁμιλία εἰς Γενεύην 17 -2 2008).
            Ἡ Ἐκκλησία κατὰ τὸν Πατριάρχη εἶναι διεσπασμένη καὶ διῃρῃμένη. Δὲν ὑπάρχει ἡ ἑνότητα τῆς πίστεως καὶ μέσα σὲ αὐτὴν τὴν διῃρημένη «Ἐκκλησία» συγκαταλέγει καὶ τὴν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία. Πιστεύει στὴν οἰκουμενιστικὴ «θεωρία τῶν κλάδων». Ἐπ᾿ αὐτοῦ δημοσίευσε θεολογικὴ κριτικὴ ἡ ‘’Σύναξις Ὀρθοδόξων κληρικῶν καὶ μοναχῶν’’, ποὺ ἀποδεικνύει τὴν αἱρετικὴ διδασκαλία τοῦ Πατριάρχη.
            Κατὰ συνέπειαν, «ὅποιος πιστὸς κληρικὸς καὶ λαϊκὸς ἀμφισβητεῖ ἤ ἀρνεῖται συνειδητὰ τήν ἁγιοπνευματικὴ ἐμπειρικὴ ὀρθόδοξη πίστη τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως αὐτὴ ὁριοθετεῖται μὲ κάθε ἀκρίβεια στοὺς Ὅρους τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί ἰδιαιτέρως στὰ μονοσήμαντα ἄρθρα τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως, εὐλόγως ἐκπίπτει ἀπό τὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ὑποκείμενος σὲ καθαίρεση ἢ ἀφορισμὸ κατὰ τίς Οἰκουμενικὲς Συνόδους». ( βλ. Ζʹ Ἱερὸν Κανόνα τῆς Γʹ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, καὶ τὴν μελέτη “Ἡ νέα ἐκκλησιολογία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου”, ἔκδ. Σύναξις Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν, 2015, σελ. 13).
            2)         Ὁ Πατριάρχης δὲν πιστεύει ὅτι ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς εἶναι ὁ μοναδικὸς ἀληθινὸς Θεός καὶ Σωτήρας τοῦ κόσμου, ὅπως τὸν ὁμολογοῦμε στὸ Σύμβολον τῆς πίστεώς μας « Καὶ εἰς ἕνα Κύριον Ἰησοῦν Χριστὸν…», καὶ τοῦτο ἀποδεικνύεται πάλιν ἀπὸ τὰ ἴδια τὰ λόγια καὶ ἔργα του. Δὲν πιστεύει εἰς τὸ «Εἷς Κύριος, μία πίστις, ἕν βάπτισμα». (Ἐφ. Δʹ, 5).


ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ

                  του Θεολογου Ιωαννου Πελιτη

Έχοντας προηγηθεί η καταλήστευση της δημόσιας και της ιδιωτικής περιουσίας μας – αίμα και ιδρώτας γενεών – με υπόγραφες προδοτικές για ένα χρέος πολλαπλάσιο του πραγματικού, που οδήγησε χιλιάδες σε αυτοκτονία, μπορούσαν να σωθούν κάποιοι από αυτούς με λίγη εκκλησιαστική φροντίδα και ακλουθώντας η πλημύρα από αλλόφυλους οργανωμένους να μας υποτάξουν, μονό ο Χριστός και η ψυχή μας έμειναν, που δεν μπορούν να πάρουν αν δεν το επιτρέψουμε (Αγ. Κοσμάς ). Αλλά ακριβώς εκεί βρίσκεται ο στόχος. Όταν άρχισε ο λαός να γονατίζει απ’ την ολόπλευρη επίθεση πολιτικών, δημοσιογράφων, συνδικαλιστών, τραπεζιτών, που συνόδευαν κήρυκες του αθεϊσμού, της αγραμματοσύνης, της διαστροφής και της δουλείας, κάποια αλλά χέρια ρασοφορεμένα, κάρφωσαν πισώπλατα την πίστη, την καρδιά του, με γραφίδες που υπέγραψαν ως εκκλησίες τις αιρέσεις. Δηλαδή εξίσωσαν βλάσφημα τον Αληθινό Θεό με τους ψευτόθεους, απεμπολώντας το αίμα αμέτρητων μαρτύρων, που θυσιάστηκαν γι΄ αυτή την πίστη και αγνοώντας άπειρες ψυχές στον άδη εξαιτίας της πλάνης των αιρέσεων. Τελικός σκοπός η εξαφάνιση της Εκκλησίας του μοναδικού Θεανθρώπινου οργανισμού και πολιτισμού, που εγγυάται αιώνια ζωή με αναμφισβήτητα σημεία. Πριν από χρόνια δήλωναν σε παπικό περιοδικό, οι οικουμενιστές, ότι θα ανοίξει η Ορθόδοξη Εκκλησία στους άλλους χριστιανούς ( Ορθόδοξοι και αιρετικοί στην ίδια μάντρα; ) και θα την εκσυγχρονίσει ( υποτάσσοντας το αιώνιο στο χρονικό, το αθάνατο στον θάνατο; Ξανά μεσαίωνας δηλαδή ).
Η αποτυχημένη από πολλά πανορθόδοξη στην Κρήτη, ήταν φαίνεται η πρώτη πράξη του σχεδίου, όπως προκύπτει απ’ την δήλωση του πάπα, ότι «το πρώτο βήμα έγινε».
Το ότι μετά απ’ όσα γράφτηκαν από τότε, δεν ζήτησαν οι υπογράψαντες συγνώμη από τον λαό, που δεν τους εξουσιοδότησε και δεν ενέκρινε την στάση τους ούτε εκ των υστέρων, το ότι δεν διόρθωσαν έστω με εισαγωγικά το «εκκλησίες» ( και παρά την καθησυχαστική αναγνώριση του δικαίου των ενστάσεων με την εγκύκλιο «προς τον λαό» ), δείχνει ότι οι θέσεις τους είναι αμετάκλητες. Εμμονή στην άγνοια ήταν πλάνη; Ευρωαργύρια; Κάτι  χειρότερο;
Η ανακοίνωση της πλειοψηφίας των ηγουμένων του Αγίου Όρους επιδείνωσε το πρόβλημα, δίνοντας άλλοθι στους αδιάφορους να μην ασχοληθούν, παρ’ ό,τι η ουδετερότητα των χλιαρών είναι συνέργεια στην πνευματική γενοκτονία των Ορθοδόξων.
Η ψευτοσύνοδος αυτή κατέδειξε το βάθος και την έκταση της αλλοτρίωσης μεγάλου μέρους κλήρου και λαού, που οφείλεται κυρίως στην έλλειψη της αποφατικής Ορθόδοξης Θεολογίας απ’ την παιδεία του, και την συνεπαγόμενη αδυναμία του να διαμορφώσει αποφατική ανθρωπολογία στις τέχνες, στην πολιτική, τις επιστήμες, την καθημερινότητα. Η απόρριψη κάθε «ακαταλαβίστικου» από οίηση παντογνωσίας που διακρίνει όποιον φαντάζεται ότι μπορεί με νου κτιστό και μεταπτωτικό να καταλάβει και τον Άκτιστο, οδήγησε στο να αντιτάσσουμε στον θεό των αιρετικών, θεό καταληπτό, ανακυκλώνοντας την πτώση. Αγνοήσαμε ότι ακατάληπτος είναι και ο άνθρωπος που διαστέλλεται απ’ την Χάρη ώστε να «χωράει» τον Αχώρητο, και την κτίση όλη, αφού δεν εξαιρείται απ’ την αγάπη του κανένα κτίσμα ( καύσις καρδίας και υπέρ δαιμόνων, Αγ. Ισαάκ ). Αυτός ο άνθρωπος, και μόνος του μαζί με το Αγιο Πνεύμα, είναι συνοδός – συμφωνία, σύμπραξη με τον Θεό, Ορθοδοξία.
Αν στον λαό δεν επιβάλλονταν κριτήρια ξένα στη ζωή του, για να τον κάνουν μερικώς αιρετικό στην πράξη, πιο εύκολα θα καταλάβαινε ότι ο θεός των αιρετικών απρόσιτα κλειστός στα κτίσματα, τα εγκαταλείπει στην κτιστότητα τους και ούτε στον Παράδεισο δεν έχουν μετοχή στην άκτιστη ζωή, αλλά σε μια κτιστή ευτυχία παρατεινόμενη στο διηνεκές σαν φυλακή. Ο Χριστός τους δεν σταυρώνεται από αγάπη , ασύλληπτη και από τους Αγγέλους, για των άνθρωπο, αλλά για την ικανοποίηση ενός θείου θελήματος, που θίχτηκε από την παρακοή των πρωτοπλάστων. Δεν παρηγορεί μα αίσθηση άφεσης στην εξαγόρευση, και με πρόγευση αιώνιας ζωής στο αίμα Του, που ούτε θάνατος, ούτε αντίλογος θα διαψεύσουν. Τέτοια αισθητήρια που χαρίζονται σ’ όποιον αξιώνεται δίψα Θεού, συμμαρτυρούν ότι ο Χριστός τους δεν μοσχοβολάει Ανάσταση απ’ τον Επιτάφιο δίνοντας και το Πάσχα θρίαμβο στον θάνατο. Γι’ αυτό η ζωή τους δυναστεύεται από αμνησία του θανάτου, απωθώντας τον με φόβο στο υποσυνείδητο. Αδυνατώντας να θεμελιώσουν μνήμη θανάτου στην ανάσταση που τον μεταβάλλει σε κοίμηση, στηρίζουν την επικράτηση τους σε βασανιστική θανάτωση όσων αντιστάθηκαν στην πλάνη τους και τις ψυχωτικές απόπειρες τους για κοσμοκρατορία. Νομίζουν πως σκοτώνουν τον θάνατο στα σώματα των άλλων και ότι απαλλάσσονται έτσι από τους εχθρούς. Ιδιαίτερα όσους η ζωή τους μαρτυρεί πεποίθηση ανάστασης, εκθέτοντας τον θεό τους ως ανίσχυρο στον θάνατο.
Η βία ενάντια στους Ορθοδόξους που αντιστέκονται στον οικουμενισμό ( Χριστιανισμό χωρίς Χριστό ) προτείνοντας Ορθόδοξη οικουμενικότητα, είναι ένα ακόμα δείγμα που βρίσκεται η πλάνη:  η Ορθοδοξία δεν εκβιάζει. Αυτοί που το επιχειρούν, μην αμφιβάλουν ότι απ’ την θριαμβεύουσα, που ισχύουν οι Θεόπνευστοι κανόνες, όπως και απ’ τη συνείδησή μας, το προσωπικό θυσιαστήριο κάθε πιστού, καταδικάζονται.
Ευγνωμονούμε όσους αγωνίζονται ενάντια  στον κοσμοκράτορα να κρατηθεί ανόθευτη η πίστη που αφθαρτίζει. Η δίωξη τους προξενεί Χαρά που δεν παλιώνει. Η θλίψη, για τους φιλοαιρετικούς που δεν εννοούν να καταλάβουν ότι οι Κανόνες δεν είναι απρόσωποι ρυθμιστές συμπεριφοράς, αλλά όριο στο θάνατο απ’ τον Άρχοντα της ζωής. Όσοι ασυμβίβαστοι, έστω και με κάποια υπερβολή ή κάποιες στιγμές, δεν αγωνίζονται για μιαν άποψη με νοοτροπία νίκης ενάντια στην αντίπαλη άποψη, σαν κάποιους που καταδικάζουν το κακό απ’ έξω, δίχως να  το παίρνουν ούτε μια στιγμή στην πλάτη, αλλά γιατί γνωρίζουν ότι «ειρήνη» με αιρετικούς είναι έχθρα κατά του Χριστού, και των αιρετικών, γιατί αφαιρούν και απ’ αυτούς την μόνη ελπίδα να απομυθοποιηθεί ο θεός τους και να επιστρέψουν στην αυθεντική εκκλησία των προγόνων τους και να σωθούν.
Καιρός να διαβαστεί σωστά η ανιδιοτέλεια και η θυσιαστικότητα των διωκομένων και ν’ αντιληφθούν κάποιοι ότι η διοίκηση είναι για να διακονεί την Εκκλησία κι όχι για να την δυναστεύει και χωρίς ανάλογο ανάστημα. Ας στρέψει στους πραγματικούς εχθρούς της τον δυναμισμό της για ν’ αντισταθεί διαλεγόμενη στην καλπάζουσα αποχριστιανοποίηση της κοινωνίας και, αν κηρυχθεί σε διωγμό, να απαιτήσει την  περιουσία της και την απαλλαγή των πολιτών απ’ την αντίστοιχη φορολογία.
Είναι επίσης ώριμο, όσοι Ιεράρχες προς τιμήν τους αντιτάσσονται ανένδοτα στην αλλοτρίωση, ν’ αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα ηγηθούν στο αυθόρμητο κίνημα των συνειδητών πιστών, που ως ακέφαλο, αδυνατεί ακόμη να αναπτύξει την δυναμική του, μέχρι που να συγκληθεί μια αληθινή Σύνοδος εν Αγίω Πνεύματι, με αδιάβλητα πρόσωπα και μεθόδους, για την καταδίκη όποιας πρακτικής και νοοτροπίας, που ενδίδει σε αλλοτρίωση της Ορθοδοξίας στο δόγμα, στη λατρεία και στο ήθος. Ίσως η καταγγελία του Ηγουμένου της Μονής Λογκοβάρδος – που συνυπογράφουμε συγχαίροντες τον για την τόλμη και την ευστοχία – να είναι η λαβή για τέτοια αρχή. Άλλες «λύσεις» που δεν θεμελιώνονται στους κανόνες και την πρακτική της Εκκλησίας, τώρα ιδιαίτερα αν συνοδεύονται από οφέλη, πρέπει μάλλον να αποκλειστούν.
Με την βεβαιότητα ότι δεν πρόκειται να επικρατήσουν αλλότριοι, προσευχή, αντίσταση και συνοχή. 
 


(Μ. Βασίλειος – Ερμηνεία στον 61ο Ψαλμό)

Ο Μ. Βασίλειος στην Ερμηνεία του 61ου Ψαλμού, για το στίχο «Ότι συ αποδώσεις εκάστω κατά τα έργα αυτού», εννοιολογεί τη διατύπωσή του ως εξής: «Έθλιψας τον αδελφόν; Εκδέχου το ίσον. Άρπασας τα των υποδεεστέρων; κατεκονδύλισας πένητας; κατήσχυνας εν λοιδορίαις; εσυκοφάντησας; κατεψεύσω; αλλοτρίοις επεβούλευσας γάμοις; επιώρκησας; όρια Πατέρων μετέθηκας; κτήμασιν ορφανών επήλθες; χήρας εξέθλιψας; την παρούσαν ηδονήν των εν επαγγελίαις αγαθών προετίμησας; Εκδέχου τούτων την αναμέτρησιν. Οία γαρ σπείρει έκαστος, τοιαύτα και θερίσει».
Συνοψίζει περιεκτικά την αμαρτία, ως θεοποιημένη θέληση του ανθρώπου, που εκτρέπει την ανθρώπινη ελευθερία από την θεολογική βάση της, που είναι οι εντολές-θέλημα του Αγίου Τριαδικού Θεού.
Διακρίνουμε βαθιές θεολογικές διευκρινήσεις στο βασικό πεδίο του προσωπικού αγώνα, που οφείλει να διαμορφώνει κάθε ορθόδοξος στα όρια της Εκκλησίας. Να τονίσουμε, ότι για το Μ. Βασίλειο και για όλους τους Πατέρες, η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Εκκλησία του Χριστού και όχι μια «Ανατολική» έκφραση της Χριστιανικής πίστεως, όπως δέχεται σήμερα η παναίρεση του Οικουμενισμού. Επαναλαμβάνει την εντολή της Αγίας Γραφής: «Μη μέταιρε όρια αιώνια, α έθεντο οι Πατέρες σου» (Παροιμίες–Κβ, 28). Στην Ορθοδοξία όταν λέμε «Όρια Πατέρων», εννοούμε την εμπειρία του ορώντος τον Θεόν, την ανέκφραστη αυτή αλήθεια-εμπειρία της Θεώσεως, όπως συνέβη με τον Απόστολο Παύλο, ο οποίος στον παράδεισο άκουσε άρρητα λόγια, που δεν μπορεί ανθρώπινη γλώσσα να τα διατυπώσει.
Η Πατερική λειτουργικότητα, παρουσία και διδασκαλία, οριοθετούν τον Ορθόδοξο χώρο χάρις στην μυστική ενέργεια και έλλαμψη του Αγίου Πνεύματος.
Στον 5ο Αναβαθμό του βαρέως ήχου διαβάζουμε: «Του καρπού της γαστρός οι άγιοι πνευματοκινήτως αναβλαστούσι πατρώα δόγματα υιοθεσίας».
Ο Άγιος Νικόδημος ερμηνεύει: «Οι άγιοι, λέγω, ούτοι οι υπό του Αγίου Πνεύματος κινούμενοι και λαμβάνοντες σπέρματα Θεία και πνευματικά εις την καρδίαν τους, αυτοί αναβλαστάνουσιν εξ εκείνων των πνευματικών σπερμάτων δόγματα, ήγουν θεωρίας υψηλάς και θεοπρεπείς υπολήψεις. Πατρώα δε λέγει τα δόγματα ταύτα, ήγουν Πνευματικά, όμοια με τον Θείον αυτών Πατέρα, ήτοι το Πνεύμα το Άγιον, το οποίον τους αναγέννησε δια του Αγίου Βαπτίσματος».
Ανάλογες θεολογικές θέσεις-ερμηνείες έχουμε και στον 9ο Αναβαθμό του δ΄ ήχου: «Αγίω Πνεύματι θεογνωσίας πλούτος, θεωρίας και σοφίας. Πάντα γαρ εν τούτω τα Πατρώα δόγματα, ο Λόγος εκκαλύπτει».
Με απλά λόγια, οι Πατέρες διαφύλαξαν ακέραια τη θεολογική παράδοση (όρια) της Εκκλησίας διδάσκοντας το πλήρωμα εν Πνεύματι Αγίω, όπως μας πληροφορούν και οι Αναβαθμοί της Ορθόδοξης υμνολογίας. Κάθε αλλοτρίωση της θεολογίας από την πατερική παράδοση, συνιστά «μετάθεση» των ορίων της πίστεως, προσβολή του Αγίου Πνεύματος, απώλεια σωτηρίας. «Αυτοί δε ηπείθησαν και παρώξυναν το Πνεύμα το άγιον αυτού, και εστράφη αυτοίς εις έχθραν· αυτός επολέμησεν αυτούς», προειδοποιεί ο προφήτης Ησαΐας (Ησ. ξγ΄,10).
Να τονίσουμε, ότι οι αποφάσεις της ψευδο-συνόδου της Κρήτης συνιστούν μετάθεση των ορίων της Εκκλησίας, που έθεσαν συνοδικά οι Θεοφόροι Πατέρες. Σύμφωνα με την Αγία Γραφή, όπως τονίζει ο Μ. Βασίλειος, τα οικουμενιστικά όρια αποτελούν παράβαση Θεϊκής εντολής, αντιλογία προς το Πνεύμα το Άγιον. Έξω από τα όρια της Ορθοδοξίας δεν υπάρχει η αλήθεια, δεν υπάρχει Πνευματική ζωή, δεν υπάρχει Εκκλησιαστική σωτηρία.
Η σημερινή μετα-πατερική ποιμαντική, που συνήθως αυτοσχεδιάζει μακριά από τις Εκκλησιολογικές και θεολογικές αρχές της Πατερικής θεολογίας, προωθεί για κύρια αγιαστική αυτοσυνειδησία την άσκηση και όχι την ορθή πίστη.
Η οικουμενιστική ποιμαντική διακοσμεί με σωτηριολογικά περιγράμματα την Εκκλησία, δημιουργώντας πλατύτερα αιρετικά στρώματα πίστεως, περιλαμβάνοντα και τις «ετερόδοξες» εκκλησίες.
Απέναντι στο μεγάλο και ιερό καθήκον για την υπεράσπιση της Ορθοδοξίας οι Ι. Μονές, οι χριστιανικές αδελφότητες, οι Ενοριακοί κύκλοι γραφής, οι Επίσκοποι, το επίσημο Άγιο Όρος και πολλοί γέροντες καθώς και το ορθόδοξο πλήρωμα, συνελήφθησαν χωρίς αγωνιστική συνείδηση, χωρίς πνευματική ετοιμότητα. Αρκούνται στην «φρόνιμη» αγιότητα και καθαρότητα ψυχής.
Ο Ι. Χρυσόστομος τους διαψεύδει: «Τα γαρ ορθά δόγματα περί Θεού λεγόμενα, αγιάζει την ψυχήν· ει δε λόγω φησιν αγιάζεσθαι μη θαυμάσης· και ότι περί δογμάτων, φησίν, επήγαγεν· ο λόγος ο σος αλήθεια εστίν» (Ομιλία πβ΄, στο κατά Ιωάννην). Όταν τα όρια της πίστεως, τα όρια των Πατέρων, τα Πατρώα δόγματα μετατεθούν, τότε δεν υπάρχει στα νέα όρια αγιασμός και σωτηρία. Γι’ αυτό και ο Μ. Βασίλειος στην Ερμηνεία του 61ου Ψαλμού ερωτά: «όρια Πατέρων μετέθηκας;» Η σιωπή μπροστά στην μετάθεση των Πατερικών ορίων σημαίνει: Μείξη Οικουμενισμού και Ορθοδοξίας, αυτοφυλάκιση στην αίρεση, απώλεια Αγίου Πνεύματος, περιφρόνηση των πατρώων Δογμάτων. Ο Οικουμενισμός «κατασκευάζει» νέα όρια, κλάδους σωτηρίας, με ανθρώπινες επινοήσεις-υποκειμενικότητες, όπως για παράδειγμα τη βαπτισματική θεολογία.
Ένας ορθόδοξος, που ασπάζεται την αίρεση του οικουμενισμού δεν σώζεται Εκκλησιαστικά, οδηγείται στην απώλεια.
Ένας αβάπτιστος δεν θα μπορέσει να εισέλθει στη Βασιλεία του Θεού. Οι θέσεις του Χριστού είναι σαφείς:
«Εάν μη τις γεννηθή εξ ύδατος και Πνεύματος ου δύναται εισέλθειν εις την Βασιλείαν του Θεού» (Ιωάν. Γ΄,5), όπως και «ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται» (Μαρκ. Ιστ,16).
Το βάπτισμα των Παπικών, Προτεσταντών, Αγγλικανών κ.λ.π. είναι εκτός των Αγιογραφικών και Πατερικών ορίων, εκτός Εκκλησίας, ως συνέχεια μιας αιρετικής επιλογής.
Στο γενικότερο θεολογικό-φιλοσοφικό ερώτημα: «ποια θεολογική σύνθεση θα καθορίσει την σωτηρία ενός ανθρώπου, που δεν γνώρισε την αληθινή πίστη;», η απάντηση περιγράφεται από τον ίδιο τον Κύριο, που γνωρίζει τη λειτουργία όλων των συνειδήσεων στο παρελθόν, στο παρόν και στο μέλλον. Το πέρασμα από το παρελθόν στο παρόν και στην κρίση, δεν είναι πρόβλημα για το Χριστό, ως Θεό αληθινό.
Για παράδειγμα, οι κρίσεις του Χριστού για τους κατοίκους Τύρου, Σιδώνος και Σοδόμων (Ματθ. ια΄, 20-29) δεν αποτελούν ρητορικό σχήμα.
Η μετάνοια των πόλεων αυτών, σε σχήμα εμπειρικό-υπερβατολογικό, είναι δεδομένη για τον Κύριο, έστω και αν δεν υπάρχουν ως παρόντες οι κάτοικοί τους.
Ο Κύριος έβλεπε ξεκάθαρα, με Θεϊκή αναστροφή στο παρελθόν, ποια θα ήταν η συνειδησιακή αντίδρασή τους στο κήρυγμα του Ευαγγελίου, στο κήρυγμα της μετανοίας.
Έβλεπε ο Κύριος, ως Θεός, ότι στην ανάλυση του Ευαγγελίου σε θεωρητικό επίπεδο και σε εμπειρική-θαυματουργική διάσταση, οι κάτοικοι των πόλεων αυτών θα προχωρούσαν σε ρήξη με την αμαρτία με αυστηρή οργάνωση και καταμερισμό της μετάνοιας στη ζωή τους.
Στην περίπτωση αυτή, οι κάτοικοι των Σοδόμων, Τύρου και Σιδώνος, συνειδησιακά είχαν επαναφορά-τοποθέτηση στα όρια της Παλαιάς Διαθήκης και στα νέα όρια της Καινής Διαθήκης, στα όρια των Πατέρων δηλαδή.
Από εκεί και πέρα η μορφή σωτηρίας τους δεν διερευνάται, πλέον, ανθρωπίνως.
Η παντοδυναμία, η σοφία και η κρίση του Θεού, δεν γνωρίζουν εμπόδια (Αποκ. Κβ΄, 12-13).
Σήμερα, οι σεβαστοί Ορθόδοξοι Πατέρες που εφαρμόζουν γενναία τον 15ο Κανόνα, υπερασπίζονται τα όρια των Πατέρων.
Οι θέσεις τους βρίσκονται αναπτυγμένες στην Αγία Γραφή, στην πατερική διδασκαλία, στους Ιερούς Κανόνες και στην υμνολογία της Εκκλησίας.
Θα καταχωρηθούν στην Ιερή μνήμη της Ορθοδοξίας ως φυλάσσοντες τα «όρια των Πατέρων», τα Πατρώα Δόγματα, σε καιρό μεγάλης (οικουμενιστικής) αποστασίας.

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ ΕΝΑΣ… ΤΟΥΡΚΟΣ (βίντεο-τραγουδι)

Ο Fuat Saka είναι πολύ γνωστός Πόντιος τραγουδιστής στην Τουρκία και συχνά έχει τραγουδήσει στα ελληνοποντιακά με την συνοδεία ποντιακής λύρας. Εδώ εξυμνεί την ελληνορθόδοξη Παναγία Σουμελά σε ένα παραδοσιακό ποντιακό τραγούδι που το αφιερώνει συμβολικά κι όχι μόνο στην Meryem Ana (Παναγία). Γνώστης της ποντιακής διαλέκτου, του αρχαιοπρεπούς αυτού γλωσσικού ιδιώματος, δεν διστάζει να τραγουδά δημόσια στα ποντιακά παρά του ότι η διαλεκτός αυτή συχνά έχει τεθεί στο στόχαστρο του τουρκικού καθεστώτος και μάλιστα στο παρελθόν σε πολλές περιπτώσεις είχε απαγορευτεί από τις τουρκικές κυβερνήσεις, παρά την μεγάλη του πολιτιστική και ιστορική αξία καθώς είναι η πιο κοντινή στην αρχαία ελληνική διάλεκτο. Στην αρχαιοπρεπή ελληνοποντιακή διάλεκτο από Τουρκία. ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος www.nikosxeiladakis.gr
Παναγία και φεμινίστριες...

Γιορτάζουμε και πανηγυρίζουμε την Κοίμηση κι όχι το θάνατο της Παναγίας. Γιατί, σύμφωνα με τη χριστιανική αντίληψη και διδασκαλία, υπάρχει κοίμηση και όχι θάνατος των ανθρώπων.
Προ της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, σύμφωνα με την παράδοση της Εκκλησίας, συνέβησαν μερικά πράγματα: Η Παναγία ειδοποιήθηκε με Άγγελο τρεις μέρες πριν την Κοίμησή της. Προετοιμάστηκε με προσευχή στο Όρος των Ελαιών και οι Απόστολοι, κατά τρόπο ανεξήγητο, δεδομένου ότι τότε δεν υπήρχαν τα τωρινά τεχνολογικά μέσα συγκεντρώθηκαν απ’ τα πέρατα της Γης στο χωριό της Γεθσημανή, όπου και την ενταφίασαν.
Αλλά προς έκπληξη όλων το σώμα της τρεις μέρες μετά την ταφή δεν βρέθηκε στον τάφο. Και αυτό συνέβη, επειδή ακριβώς, όπως μας λέι το τροπάριό της, «μετέστη»προς την ουράνια ζωή.
Από την Αγία Γραφή και μάλιστα την Καινή Διαθήκη τα μόνα λόγια της Παναγίας που έχουμε είναι το «Μεγαλύνει η ψυχή μου τον Κύριον….» (Λουκά: Α: 47…). Με τα οποία μας πληροφορεί για τα γεγονότα, που αφορούν το πρόσωπό της.
Οι Αποστολικοί και Μεταποστολικοί Πατέρες, που έζησαν κοντά στα χρόνια αυτών των γεγονότων (80-280 μ. Χ.) δεν μας παρέχουν πολλές πληροφορίες περί του προσώπου της Παναγίας.
Εντούτοις η υμνολογία της Εκκλησίας σχετικά με την εορτή της Κοιμήσεως είναι μεγαλειώδης. Περιέχει βαθύτατα νοήματα, που μεταφέρουν τον άνθρωπο από τη Γη στον ουρανό. Όπως, για παράδειγμα, το «Ω του παραδόξου θαύματος η πηγή της ζωής εν μνημείω τίθεται και κλίμαξ προς τον ουρανός ο τάφος γίνεται»!
Η εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου καθιερώθηκε να γιορτάζεται την 15η Αυγούστου επί αυτοκράτορα Μαυρικίου (582-602). Δεδοομένου ότι το πρόσωπο της Παναγίας αποτελεί πρότυπο ηθικής και πνευματικής τελειότητος για τον άνθρωπο.
Το φεμινιστικό κίνημα έκανε διάφορες προσπάθειες για την ισότητα των δύο φύλων. Όμως οι υπερβολικές αξιώσεις, καθώς και η αποφυγή ουσιαστικού διαλόγου είχε δυσάρεστα για την κοινωνία αποτελέσματα. Γιατί, όταν υπάρχει πραγματική αγάπη και αλληλοκατανόηση για τη διαφορετική αποστολή των δύο φίλων επιλύονται όλα τα προβλήματα.
Καθρέφτη δε της αγάπης αυτής αποτελεί ο Ύμνος της Αγάπης του Αποστόλου Παύλου (Προς Κορινθίους: 13: 1-8), όπου υπογραμμίζονται κάπου δεκαεφτά προϋποθέσεις. Οι οποίες όταν παραβιάζονται, η αγάπη είναι ψεύτικη και έχει σύντομο χρόνο λήξεως. Οπότε και ο καθένας τραβάει το δρόμο του…
Σκέπτομαι ανθρωπίνως, αν αυτή τη στιγμή παρουσιαζόταν μπροστά μας η Παναγία και μας ρωτούσε: Μήπως είστε πόρνοι, μοιχοί, παιδεραστές, διπρόσωποι, συμφεροντολόγοι, άδικοι, ψεύδορκοι, απατεώνες, ζηλόφθονοι, αισχρολόγοι, σωματέμποροι σε βάρος άλλων;
Κι αν μάλιστα φοράτε και πετραχήλια, εγκόλπια και είστε με το μέρος της κοινωνίας των Σοδόμων και Γομόρρων ή ζείτε, όπως στη ρωμαϊκή κοινωνία, τότε είναι που πολύ περισσότερο δεν σας θέλω κοντά μου.
Ίσως μερικοί θα της απαντούσαν: Διαβάζουμε την Αγία Γραφή και διάφορα θρησκευτικά βιβλία και επισκεπτόμαστε τακτικά μοναστήρια. Κι ακόμη νηστεύουμε, εξομολογούμαστε, ανάβουμε κεριά και λαμπάδες, εκκλησιαζόμαστε, κοινωνούμε...
Εκείνη θα μας απαντούσε: Εφόσον δεν εφαρμόσατε τον χριστιανικό τρόπο ζωής, αλλά άλλους τρόπους , όπως αυτοί που μεθοδεύονται από την παγκοσμιοποίηση και τη Νέα Τάξη Πραγμάτων και θυμίζουν Σόδομα και Γόμορρα δεν σας θέλω κοντά μου.
Δυστυχώς δεν δώσαμε στους ανθρώπους να καταλάβουν ότι ο χριστιανισμός δεν είναι θεωρία αλλά ιδιαίτερος τρόπος ζωής, που θέλει πρωταρχικά την πράξη.
Που σημαίνει ότι όλες οι προσπάθειες του γυναικείου κινήματος, παρά τα μερικά θετικά αποτελέσματα, τ’ αρνητικά για το θεσμό της οικογένειας είναι ασύγκριτα περισσότερα. Ιδιαίτερα μάλιστα, όταν έχει φτάσει στο σημείο να θεωρεί την αποφυγή της τεκνογονίας προνόμιο. Και πολύ περισσότερο τώρα, που θεσμοθετούνται και προωθούνται ακόμη και μέσω της παιδείας διάφορα σχήματα συμβιώσεως, συγκατοικήσεις, γάμοι ομοφυλοφίλων και άλλα τέτοια εξόχως «προοδευτικά» .
Με τέτοια «προοδευτικότητα» οι Έλληνες σε λίγα χρόνια θα καταντήσουμε, όχι απλώς μειοψηφία στον τόπο μας αλλά είδος προς εξαφάνιση. Έστω κι αν μας βεβαιώνουν περί του αντιθέτου οι εξωνημένοι μπούφοι και οι όρνιθες πολυτελείας των ΜΜΕ (μ=μέσων μαζικής εξαπατήσεως).
Μήπως το γυναικείο κίνημα θα ’πρεπε να ξανασκεφθεί, όχι μόνο τα θετικά, αλλά και τα αρνητικά αποτελέσματα των προσπαθειών του; Μήπως με αφορμή τη γιορτή της Κοίμησης ρη Θεοτόκου θα ήταν καλό να προβληματιστούμε σχετικά με την κοινωνία, που έχουμε και αυτήν που πρέπει να έχουμε;
Έτσι ώστε το «μετέστης προς την ζωήν», που λέμε στο τροπάριο της Παναγίας, να ισχύει για όλους μας. Για να μη βλέπουμε τη ζωή μας μπροστά στη μαύρη οθόνη του θανάτου αλλά πάμφωτη απ’ το ανέσπερο φως της αιώνιας ζωής, όπως θέλει η Εκκλησία μας!...
Ιερεύς Σταύρος Παπαχρήστος

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου