Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ π. ΙΓΝΑΤΙΟΥ

ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ π. ΙΓΝΑΤΙΟΥ

 
 Ο νεαρος διωκομενος Αγωνιστης ιερομοναχος, τεκνο του Αυγουστινου Καντιωτη, πατηρ Ιγνατιος


ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΩΞΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΣΗ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ  Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΕΙΣΗΧΘΗ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ :
ΑΠΕΙΛΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ π. ΙΓΝΑΤΙΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΑΝ ΤΟΥΤΟΣ ΔΕΝ ΑΣΚΕΙ ΕΦΕΞΗΣ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑ ΕΦΗΜΕΡΙΑΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1998, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ ΩΣ ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ 2002

            Με το υπ’ αριθ. 937/2-8-2017 έγγραφό του (το οποίο επιδόθηκε στον π. Ιγνάτιο από δικαστική επιμελήτρια στις 4-8-2017), ο Μητροπολίτης Φλωρίνης - ο οποίος απαρνήθηκε την Ορθοδοξία και προσχώρησε την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, η οποία εισήχθη ψευδο-συνοδικά από την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης - καλεί σε έγγραφη απολογία τον Ορθόδοξο Αρχιμανδρίτη π.  Ιγνάτιο Καλαϊτζόπουλο, Μέλος του Ηγουμενοσυμβουλίου της Ορθόδοξης Ιεράς Μονής μας, μέσα σε τρεις (3) ημέρες από τη λήψη της παρούσας (δηλαδή από τις 4-8-2017 και μέχρι τις 7-8-2017), για τον λόγο ή τους λόγους μη εμφανίσεώς του και μη ασκήσεως των εφημεριακών του καθηκόντων ιδιαιτέρως κατά το τελευταίο εξάμηνο (δηλαδή το τελευταίο εξάμηνο, κατά το οποίο δημοσιοποιήθηκε η μη μνημόνευση του ανωτέρω Μητροπολίτη από την Ορθόδοξη Ιερά μας Μονή) στον ενοριακό ναό όπου ανήκει και από τον οποίο μισθοδοτείται (δηλαδή στο ναό της Αγίας Τριάδος Πτολεμαϊδος). Στη συνέχεια ο ανωτέρω Μητροπολίτης απειλεί τον π. Ιγνάτιο ότι, ειδάλλως, δηλαδή σε περίπτωση μη απολογίας του ή μη ασκήσεως των εφημεριακών του καθηκόντων στον εν λόγω ναό (εξυπονοώντας σαφώς ο πρώτος και την επανάληψη της μνημονεύσεως του ονόματός του), θα διακοπεί η μισθοδοσία του δευτέρου από 1-9-2017, με βάση τον υπ’ αριθ. 230/2012 Κανονισμό της «Συνόδου» της λεγόμενης «Εκκλησίας της Ελλάδος». 

Σημερινη ομιλια του ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ πατρος Ευθυμιου Τρικαμηνα στον αγιο Μαρκο Ευγενικο Σουρωτης Θεσσαλονικης 


 

ΟI OYΡΑΝΙΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ

Fos antoli 
Κόποι καὶ μόχθοι, ἀγαπητοί μου, συκοφαν­­τίες καὶ διωγμοί, καὶ τέλος μαρτυρικὸς θάνατος, νά πῶς διήνυσε τὸ στάδιο τῆς ἐπιγείου ζωῆς του ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστός. Ἀλλὰ καὶ οἱ ἀπόστολοι δὲν θὰ διέφεραν· θὰ βάδιζαν κι αὐτοὶ τὴν «τεθλιμμένην ὁ­δόν» (Ματθ. 7,14), τὸ ματωμένο δρόμο, ποὺ πρῶ­τος βάδισε καὶ πότισε μὲ τὸ αἷμα του ὁ θεῖος Διδάσκαλός τους. Δυστυχισμένοι, οἱ πιὸ δυστυχισμένοι ἀπ᾽ ὅ­λους τοὺς ἀνθρώπους θὰ φαίνονταν οἱ ἀπόστολοι στὰ μάτια τοῦ κόσμου. Γιατὶ ὁ κόσμος ἔ­βλεπε μόνο τὴν πορεία τους καὶ ὄχι τὸ τέρμα αὐ­τοῦ τοῦ δρόμου· ἔβλεπε μόνο τὴν ἀνηφοριά, τὰ κοφτερὰ λιθάρια ποὺ ματώνουν τὰ πό­δια, τ᾽ ἀγκάθια ποὺ πληγώνουν τοὺς διαβάτες, τὰ ἐπικίνδυνα περάσματα ποὺ τρομοκρατοῦν τοὺς δειλούς, τὸν καυστικὸ ἥλιο ποὺ καίει τὸ μέτωπο, τὶς θλίψεις ποὺ κάνουν νὰ τσακίζωνται ἀπ᾽ τὴν ὁδοιπορία καὶ οἱ πιὸ γεν­ναῖοι· ἔβλεπε τοὺς σταυρούς, τὶς φυλα­κές, τὰ σπαθιά, τοὺς τροχούς, τὶς ἀγχόνες, τὰ πολλὰ καὶ ποικίλα βασανιστήρια τῶν ἀποστόλων καὶ μαρτύρων τῆς πίστεως. Ὅλα αὐτὰ θὰ ἔβλεπαν οἱ ἄνθρωποι τοῦ κόσμου καὶ θὰ ἐλεεινολογοῦσαν τοὺς ἀποστόλους. Πόσο δυστυχισμένοι, πόσο ἀνόητοι, πό­σο ἠλίθιοι –θὰ ἔ­λεγαν– φάνηκαν οἱ ἀπόστο­λοι! Ἄφησαν μιὰ μαγεμένη λίμνη, μιὰ ἥ­συχη ζωή, φίλους καὶ συγγενεῖς, γιὰ ν᾿ ἀκολουθήσουν ἕνα Ναζωραῖο καὶ γιὰ χάρι του ἀ­ποφάσισαν νὰ πεθάνουν!… Τέτοια θὰ ἔλεγαν οἱ σύγχρονοι τῶν ἀποστόλων. Ἀλλὰ τέτοια λένε καὶ γιὰ τοὺς πιστοὺς καὶ ἀφωσιωμένους ἀκολούθους τοῦ Κυρίου κάθε ἐποχῆς οἱ ἄνθρωποι τοῦ κόσμου, γιατὶ κι αὐτοὶ βλέπουν μόνο τὴν πορεία τοῦ δρόμου καὶ ὄχι τὸ τέρμα. Ἂν ὅμως ὁ Κύριος τοὺς ἀξίωνε νὰ δοῦν μὲ τὰ μάτια τῆς πίστεως τὸ τέρμα, τί δηλαδὴ ἐ­πι­φυλάσσει ὁ Κύριος γιὰ τοὺς πιστοὺς ἀκολούθους του, ἄ τότε, τότε θὰ ἄλ­λαζαν σκέψεις καὶ ἄλλες κρίσεις θὰ ἔκαναν· θὰ ἔλεγαν μὲ πεποίθησι καὶ βεβαιότητα, ὅτι δὲν ὑπάρχουν ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους αὐτούς, τοὺς ἀ­πο­στόλους καὶ ἀκολούθους τοῦ Κυρίου, ἄλ­λοι πιὸ εὐτυχισμένοι ἄνθρωποι, καὶ θ᾽ ἀκολουθοῦ­σαν κι αὐτοὶ τὴν ὁδὸ τοῦ Χριστοῦ, ποὺ ὁ­δηγεῖ στὴν θεία δόξα καὶ μακαριότητα. Τί εἶνε αὐτὴ ἡ θεία δόξα καὶ μακαριότης; Ποιός μπορεῖ νὰ τὴν περιγράψῃ, νὰ μᾶς τὴν παραστήσῃ; Μόνο κάποιος ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἀξιώθηκαν νὰ τὴν ζήσουν θὰ μποροῦσε νὰ δώσῃ κάποια πληροφορία. Ἕνας π.χ. ἀπὸ αὐ­τούς, ὅπως γνωρίζουμε, εἶνε ὁ ἀ­πόστολος Παῦ­λος ποὺ κάποτε «ἡρπάγη εἰς τὸν παράδει­­σον». Ἀλλὰ καὶ αὐτὸς μετὰ τὴν ἁρπαγὴ ἐ­κεί­νη τὸ μόνο ποὺ εἶπε εἶνε, ὅτι «ἤκουσεν ἄρ­ρητα ῥήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆ­σαι» (Β΄ Κορ. 12,4), δὲν μπορεῖ δηλαδὴ ἄνθρωπος νὰ πῇ ἐκεῖνα ποὺ ἄκουσε ἐκεῖ. Δὲν ὑπάρχει λοι­πὸν κανένας τρόπος νὰ πάρῃ κανεὶς μιὰ ἰδέα τῆς ἁγίας ἐ­κείνης καταστάσεως;

* * *

Μιὰ εἰκόνα τῆς θείας δόξης καὶ μακαριότη­τος μᾶς δίνει, ἀγαπητοί μου, ἡ Μεταμόρφωσις τοῦ Κυρίου, ποὺ ἑορτάζουμε σήμερα. Ἡ Μεταμόρφωσις, τῆς ὁποίας τὸ ἱστορικὸ εἶνε γνωστὸ σὲ ὅ­λους, ἔγινε γιὰ νὰ δώσῃ στοὺς ἀ­ποστόλους, καὶ διὰ τῶν ἀποστόλων σὲ ὅλους τοὺς Χριστι­ανοὺς ὅλων τῶν αἰώνων, μιὰ εἰκόνα τῆς δόξης τοῦ Ἰησοῦ, τῆς μακαρι­ότητος ποὺ θ᾿ ἀπολαύσουν οἱ δίκαιοι κοντά του, ὅσοι σ᾽ αὐ­τὸ τὸν κόσμο ἀγωνίστηκαν, ἀγωνίζονται καὶ θ᾿ ἀγωνιστοῦν κάτω ἀπὸ τὴ σημαία τοῦ Εὐ­αγγελίου «τὸν καλὸν ἀγῶνα τῆς πίστεως» (Α΄ Τιμ. 6,12 βλ. καὶ Β΄ Τιμ. 4,7) καὶ τῆς ἀρετῆς. Παρατηρῆστε πόσο εὐτυχισμένοι εἶνε οἱ τρεῖς ἐκλεκτοὶ μαθηταὶ (ὁ Πέτρος, ὁ Ἰάκωβος καὶ ὁ Ἰωάννης) τὶς στιγμὲς ἐκεῖνες τῆς ἐν­δόξου Μεταμορφώσεως τοῦ Σωτῆρος μας, στι­γμὲς ποὺ θὰ τοὺς ἔμεναν πλέον ἀ­λη­σμόνητες σὲ ὅλη τὴ διάρκεια τῆς ζωῆς τους. Βρίσκονται στὴν κορυφὴ τοῦ ὄρους Θαβώρ. Ἐκεῖ βλέπουν τὴ δόξα τοῦ Χριστοῦ. Βλέπουν τὸν Κύριο. Βλέπουν τὸ μὲν πρόσωπό του νὰ λάμπῃ «ὡς ὁ ἥλιος», τὰ δὲ ἱ­μάτιά του νὰ εἶνε λευκὰ «ὡς τὸ φῶς» (Ματθ. 17,2). Βλέπουν τὸ Μωυσῆ καὶ τὸν Ἠλία, τοὺς δύο μεγάλους καὶ ἔνδοξους ἄνδρες τῆς παλαιᾶς δι­αθήκης, γιὰ τοὺς ὁποίους πολλὰ εἶχαν ἀ­κούσει ἀπὸ τὴν παιδική τους ἡλικία. Ὤ! ὅταν οἱ ἀπόστολοι ἦταν μικρὰ παιδιὰ καὶ ἄκουγαν μὲ ἔκστασι ψυχῆς τοὺς γονεῖς τους καὶ τοὺς ἱερεῖς τους νὰ διηγοῦνται τὰ ἔνδοξα κατορθώματα τῶν δύο αὐτῶν ἀνδρῶν, πόσο θὰ τοὺς θαύμαζαν, πόσο θὰ ἐπιθυμοῦσαν νὰ τοὺς ἔ­βλεπαν μὲ τὰ μάτια τους, νὰ τοὺς ἄκουγαν μὲ τ᾽ αὐ­τιά τους! Καὶ νά τώρα, ὁ Μωυσῆς καὶ ὁ Ἠλίας εἶνε μπροστά τους «συλλαλοῦντες» με­τὰ τοῦ Ἰησοῦ. Βλέπουν «νεφέλην φωτεινήν». Καὶ ὄχι μόνο βλέπουν Ἰησοῦ, Μωυσῆ, Ἠλία, νεφέλη φωτεινή, οὐράνια πρόσωπα καὶ πράγματα, ἀλλὰ καὶ ἀκοῦνε τὴ θεία φωνὴ «Οὗτός ἐστιν ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπητός, ἐν ᾧ εὐδόκησα· αὐ­τοῦ ἀκούετε» (ἔ.ἀ. 17,3-5). Τί θεσπέσιο ὅραμα, τί οὐράνιες ἀπολαύσεις, τί στι­γμὲς θείου μεγαλείου! Εἶνε τόση ἡ χαρὰ κ᾽ ἡ εὐτυχία ποὺ ζοῦν οἱ μαθηταὶ τὶς λίγες αὐ­τὲς στιγμὲς πάνω στὴ γυμνὴ κορυφὴ τοῦ ὄ­ρους, ὥστε ὁ πιὸ ἐνθουσιώδης ἀπὸ αὐτούς, ὁ Πέτρος, ὑποβάλλει στὸν Κύριο θερμὴ παράκλησι, νὰ παραταθῇ τὸ θαυμάσιο ὅραμα κι αὐ­τοὶ νὰ μείνουν ἐκεῖ διαρκῶς νὰ τὸ βλέπουν· «Κύριε, καλόν ἐστιν ἡμᾶς ὧδε εἶναι…» (ἔ.ἀ. 17,4). Ὅ,τι λοιπὸν ἀπήλαυσαν οἱ τρεῖς μαθηταὶ τὶς λίγες ἐκεῖνες στιγμὲς τῆς ἐνδόξου Μεταμορφώσεως τοῦ Κυρίου, θὰ τὸ ἀπολαύσουν στὸν μέγιστο βα­θμὸ ὅλοι ὅσοι ζοῦν καὶ πεθαί­νουν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ. Γι᾿ αὐτοὺς ὁ Πατὴρ ὁ οὐ­ράνιος ἑτοίμασε «βασιλείαν ἀπὸ καταβο­λῆς κόσμου» (Ματθ. 25,34), ποὺ μπροστά της ἡ δόξα τοῦ Θαβὼρ εἶνε μιὰ μικρὴ γεῦσι. Ποιός θὰ μπορέ­σῃ ποτὲ νὰ περιγράψῃ τὸν πλοῦτο τῶν θεϊκῶν ἀπολαύσεων τῆς βασιλείας αὐτῆς; Ἐ­κεῖ θὰ ὑ­πάρχουν τρία πράγματα· θεωρία ὑψηλή, συν­τροφιὰ ἁγία, ἀτμόσφαιρα φωτεινὴ – ἀμίαντη. Θεωρία ὑψηλή! Ἐὰν στὴν κορυφὴ τοῦ ὄ­ρους Θαβὼρ οἱ τρεῖς μαθηταὶ ἔβλεπαν τὸν Ἰ­ησοῦ σὲ δόξα μαζὶ μὲ τὸ Μωυσῆ καὶ τὸν Ἠλία, ἐκεῖ, ἀπὸ τὰ θεωρεῖα τῆς βασιλείας τῶν οὐ­ρα­νῶν, οἱ δίκαιοι θὰ δοῦν τὸν Ἰησοῦ σὲ δόξα ἀ­φάνταστη νὰ συνοδεύεται ἀπὸ τὰ ἀναρίθμη­τα τάγματα τῶν ἁγίων ἀγγέλων καὶ ἀρχαγγέλων, ἐκεῖ θὰ βλέπουν τὴν Παναγία Παρθένο, τοὺς ἀποστόλους, τοὺς μάρτυρες· καὶ τί δὲν θὰ βλέπουν! Ἀπὸ τὴ σκοπιὰ ἐκείνη θὰ βλέπουν τὰ ἄπειρα καὶ θαυμαστὰ δημιουργήματα τῆς ἁγίας Τριάδος. Τί ὁράματα! ἀλλὰ καὶ τί Συντροφιὰ ἁγία! Ἂν ἐδῶ στὴ γῆ μᾶς εὐ­χα­ριστῇ νὰ συναστρεφώμαστε μὲ πρόσωπα ἀ­­νώτερά μας καὶ ν᾿ ἀκοῦμε τὶς ὁμιλίες τους, πό­­ση εὐχαρίστησι καὶ ἀπόλαυσι θὰ προξενῇ στοὺς δικαίους ἡ συναναστροφὴ μὲ ὅλους τοὺς ἐκ­λεκτοὺς τοῦ Θεοῦ! Καὶ ἐκλεκτοὶ θὰ εἶνε ὅλοι ὅσοι θὰ βρίσκωνται ἐκεῖ. Ἐκεῖ θὰ «συλλαλοῦν», θὰ συνομιλοῦν γιὰ τὰ οὐράνια πράγματα, ἐκεῖ θὰ εἶνε ἀνεξάντλητα τὰ θέματα καὶ οἱ ἀνακοι­νώσεις γιὰ τὰ μεγαλεῖα τοῦ Θεοῦ, ἐκεῖ οἱ δίκαιοι «γλώσσαις λαλήσουσι καιναῖς» (Μᾶρκ. 16,17). Τί συντροφιὰ λοιπὸν ἐκεῖ, ἀλλὰ καὶ τί Ἀτμόσφαιρα φωτεινή, ἀμόλυντη! Ὅπως σὲ κορυφὲς πανύψηλων βουνῶν ἡ ἀτμόσφαιρα εἶνε καθαρή, ἀπηλλαγμένη ἀπὸ τὰ διάφορα μι­κρόβια ποὺ ζοῦν σὲ χαμηλὰ στρώματα καὶ σὲ μολυσμένα τενάγη ἢ τέλματα τῆς γῆς, ἔ­τσι καὶ στὴ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἡ ἠθικὴ καὶ πνευματικὴ ἀτμόσφαιρα, μέσα στὴν ὁποία θὰ ζοῦν οἱ δίκαιοι, θὰ εἶνε φωτεινή, διαυγής, καθαρή, ἀπηλλαγμένη ἀπὸ ὅλα τὰ μικρόβια τῆς δαιμονικῆς μοχθηρίας καὶ τῆς ἀνθρώπινης κα­κίας. Ψυχικὴ ὑγεία ζηλευτὴ θὰ βασιλεύῃ ἀπ᾽ ἄκρη σὲ ἄκρη τῆς βασιλείας τῶν οὐρα­νῶν. Ἐκεῖ οἱ δίκαιοι θ᾿ ἀναπνεύουν τὸν ἀμόλυν­το ἀ­έρα τοῦ παναγίου Πνεύματος. Ἂν ἐ­δῶ πιά­νῃ τὴν καρδιὰ τοῦ ἀνθρώπου ἀσφυξία ἀ­πὸ τὰ διάφορα «ἀσφυξιογόνα» τοῦ σατανᾶ, ἐκεῖ οἱ δίκαιοι δὲν θὰ δοκιμάζουν τὴν στενοχωρία ποὺ δημιουργεῖ στὶς καθαρὲς ψυχὲς ἡ ὕπαρξι, ἡ διάδοσι καὶ ἡ μετάδοσι τοῦ κακοῦ. Ἐκεῖ… Ἀλλὰ τί νὰ συνεχίζουμε τὶς περιγραφές; Ἐκεῖ εἶνε ὅλα ἀπερίγραπτα.

* * *

Ἕνα εἶνε τὸ συμπέρασμα, ἀγαπητοί μου. Οἱ θλίψεις, ποὺ δοκιμάζουν βαδίζοντας τὴν ὁ­δὸ τοῦ Κυρίου οἱ Χριστιανοί, δὲν εἶνε τίποτα μπροστὰ στὴν οὐράνια δόξα καὶ μακαριότητα ποὺ θ᾿ ἀπολαύσουν, ἐὰν μείνουν πιστοὶ σ᾽ Αὐ­τόν. Αὐτὸ ἔνιωσαν καὶ τὸ πῆραν ὡς μάθημα σπουδαιότατο οἱ τρεῖς ἐκλεκτοὶ μαθηταὶ σὰν σήμερα, ἡμέρα τῆς ἐν­δόξου Μεταμορφώσεως τοῦ Κυρίου. Αὐτὸ ἂς ἐντυπώσουμε κ᾽ ἐ­μεῖς στὴν καρδιά μας, γιὰ νὰ διαλαλοῦμε σὲ ὅ­λους αὐτὸ ποὺ ἔγραψε ὁ ἀπόστολος Παῦλος· «Οὐκ ἄξια τὰ παθήματα τοῦ νῦν καιροῦ πρὸς τὴν μέλλουσαν δόξαν ἀποκαλυφθῆναι εἰς ἡ­μᾶς» (῾Ρωμ. 8,18).
(†) ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος
Ἄρθρο ποὺ δημοσιεύθηκε στὸ περιοδικὸ τῆς ἱ. μητροπόλεως Αἰτωλίας & Ἀκαρνανίας «Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός» (Μεσολόγγι, φ. 216/1-8-1939, σ. 81-2).
Μεταγλώττισις στὴν ὁμιλουμένη σήμερα καὶ ἐλάχιστη ἀνάπτυξις 21-7-2017.

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί σε αυτους που κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, αλλα και εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης Αιρεσιαρχης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.

Σημερα Σαββατο 5 Αυγουστου του αγιου Ευγενιου του Αιτωλου, ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεση την ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΣΟΥΡΩΤΗΣ Θεσσαλονικης.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
Ο ιδιωτικος ναϊσκος του αγιου Μαρκου βρισκεται μεσα στο χωριο και κοντα στο εργοστασιο μεταλ. νερων της Σουρωτης. Οσοι δεν γνωριζετε την περιοχη και οταν φτασετε μπροστα στο εργοστασιο, τηλεφωνειστε μας στο τηλ. 6972-896024 για να σας καθοδηγησουμε. Ας γνωριζουν οι προσερχομενοι, οτι μετα απο τον καφε αποχωρουν απαντες. Οσοι θελουν συναντησι με τον π. Ευθυμιο ειτε για εξομολογησι, ειτε για αλλη συζητησι, μπορουν σε ωρες καταστηματων να κλεισουν ραντεβου στο τηλεφωνο 2410284449 στο βιβλιοπωλειο "Ορθοδοξια" Λαρισας.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ 
Μας παραπονεθηκαν επισκεπτες μας οτι καποιο ανωνυμο σαμποταριστικο ιστολογιο που φερει τον Ψευδεπιγραφο τιτλο  ΟΜΑΔΑΣ εκπαιδευτικων, (ενω ειναι ενας απαιδαγωγητος "παιδαγωγος";;;!!!),  δινει λανθασμενες πληροφοριες και τους στελνει ψηλα σε ανηφορες και σε κατηφορες και τους ταλαιπωρει, αλλα και αλλες ψευδεις και συκοφαντικες πληροφοριες. Το προβληματικο αυτο ατομο(θα γραψουμε για την επικινδυνοτητα του αναλυτικοτερα), ειναι υποπτο και κατασκοπευτικο των Αποτειχισμενων μεταδιδοντας πληροφοριες σε δεσποταδες που υπηρετουσε απο πολλα χρονια ως μπραβος και ρουφιανος τους. Οσοι θελετε να ρθητε στον αγιο Μαρκο και φθασετε στο εργοστασιο, τηλεφωνειστε μας να σας καθοδηγησουμε.
 -----------------------------------






ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.
Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί σε αυτους που κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, αλλα και εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης Αιρεσιαρχης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.
Και αυτο αποδειχθηκε και απο την Αμερικοκατευθυνομενη ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΞΙ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ του Κολυμπαριου, οπου οι συμμετεχοντες 10 πατριαρχες και αρχιεπισκοποι, καταγκρεμισαν τα ΑΙΩΝΙΑ ΟΡΙΑ της Εκκλησιας και εθεσαν τα δικα τους Πανθρησκειακα Αιρετικα ..ορια με κεντρο τους παναθλιους εαυτους τους. Οι, κατα τους Αγιους και Ιερους Κανονες, Αποτειχιζομενοι και Διισταμενοι απο τους Οικουμενιστες Αιρετικους Πατριαρχες, Αρχιεπισκοπους και Επισκοπους και τους κοινωνουντες με αυτους, δεν εχουν τους χρυσοτρουλους λαμπρους και απαστραπτοντες Οικους, αλλα τους αφανεις και ταπεινους ναϊσκους, αλλα με παροντα τον ΕΝΟΙΚΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ, να αγιαζη και να ευλογει ολους τους δικους Του.

Βίος καὶ Πολιτεία 

τοῦ Ὁσίου Εὐγενίου τοῦ Αἰτωλο

Ἡ μνήμη του τιμᾶται στὶς 5 Αὐγούστου

Ἀρχιμ. Δοσιθέου Κανέλλου: Οἱ Ἅγιοί μας.
Ἱ. Μ. Τατάρνης Εὐρυτανίας, ἔκδοσις γ´, σελ.83-99.

 

Εἰσαγωγή

Μέγας διδάσκαλος καὶ φωτιστὴς τοῦ Γένους ὁ Ἅγιος Εὐγένιος. Τί σημαίνει ὅμως Διδάσκαλος τοῦ Γένους; Ἄς ῥίξουμε μιὰ ματιά. Καὶ ἄς δοῦμε πρῶτα τί σημαίνει Γένος. Ἡ λέξις Γένος γράφεται μὲ κεφαλαῖο Γ. Καὶ ἔτσι πρέπει. Γένος εἶναι τὸ Ἅγιον Ἔθνος, τὸ βασιλικὸ καὶ ἱερατικὸ γένος τῶν Ὀρθοδόξων Ῥωμιῶν. Εἶναι τὸ γένος ποὺ ὀμιλεῖ τὴν ὡραιότερη γλῶσσα τοῦ κόσμου, τὴν Ἑλληνική. Εἶναι τὸ Γένος ποὺ ἔδωσε στὸν κόσμο Ἁγίους, Πατέρες, Μάρτυρες, Ὁμολογητές. Εἶναι τὸ εὐλογημένο Γένος τῶν Ῥωμιῶν. Εἶναι τὸ γένος ποὺ ἄντεξε στὰ μαῦρα χρόνια τῆς σκλαβιᾶς. Εἶναι τὸ Γένος ποὺ ταυτίζεται μὲ τὴν Ἐκκλησία του, τὴν Μητέρα του. Εἶναι τὸ Γένος ποὺ διεφύλαξεν ὡς κόρην ὀφθαλμοῦ τὴν Ορθοδοξία. Εἶναι τὸ γένος τὸ μακάριον, οὗ Κύριος ὁ Θεὸς Αὐτοῦ.
Κι ὅταν ὁ ἥλιος σκοτείνιασε καὶ πλάκωσε ἡ μαύρη σκλαβιά, τὸ Γένος αὐτὸ δὲν ξέχασε τὴν εὐγένειάν του. Κάποιοι καλόγηροι ποὺ δὲν ἔφυγαν στὴν Δύση ὅπως τόσοι γραμματιζούμενοι, ποὺ δὲν προσκύνησαν τὴν παντούφλα τοῦ Πάπα, ποὺ ἔμειναν γαντζωμένοι σὲ αὐτὰ τὰ ἅγρια βράχια, ὑπενθύμιζαν πάντα στοὺς σκλάβους τὴν εὐγένεια τῆς καταγωγῆς των, τοὺς μάθαιναν τὴν γλῶσσα τῶν προγόνων τους, τοὺς παρώτρυναν νὰ μὴν μιλοῦν Βλάχικα, Τούρκικα καὶ Ἀρβανίτικα ἢ Σλαβικά, διατηροῦσαν ἄγρυπνη τὴν συνείδησι, τοὺς μιλοῦσαν γιὰ κάποιο νεφύδριον τὸ ὁποῖον θᾶττον παρελεύσεται, τοὺς καθοδηγοῦσαν στὸ Μαρτύριο, τοὺς δίδασκαν ἐμμονή, τῇ ἅπαξ παραδοθείσῃ τοῖς Ἁγίοις πίστει. Οἱ σκλάβοι τοὺς ἄκουσαν, τοὺς ἀπεδέχθησαν, ὑπήκουσαν στὶς πνευματικὲς συμβουλές τους, δὲν λύγισαν, δὲν ὑπετάγησαν, παρέμεινα ὄρθιοι, καὶ μέσα στὴν σκλαβιά τους παρέμειναν ἐλεύθεροι, διότι ὁ δοῦλος τοῦ Χριστοῦ, δοῦλος ἀνθρώπου δὲν γίνεται. Ἕνας τέτοιος διδάσκαλος ἦταν καὶ ὁ Εὐγένιος.

Ὁ Βίος τοῦ Ἁγίου

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΣ... ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΠΑΪ́ΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΣ...  

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΠΑΪ́ΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ




Μολονότι είναι καιρός νηστείας και προσευχής για την Εκκλησία και οι πιστοί άνθρωποι το διάστημα αυτό τον νου τους τον έχουν στραμμένο στην Κυρία Θεοτόκο να την παρακαλέσουν θερμά για τα αιτήματά τους, μάλιστα σε μια φάση που η πατρίδα μας οδυνάται, εν τούτοις ορισμένοι στην διοίκηση της Εκκλησίας μας στέλνουν στα μοναστήρια δικαστικούς επιμελητές για να μας ταράξουν και να χάσουμε την λίγη προσευχή που προσπαθούμε να βρούμε μέσα στην όλη σύγχυση που δημιούργησε η αίρεση του Οικουμενισμού. 
Χθές έλαβα έγγραφο δια του οποίου με καλεί η Μητρόπολις Φλωρίνης να απολογηθώ εντός τριών ημερών. Δεν θα απαντήσω όμως τώρα μολονότι μου γράφουν ότι αν δεν απολογηθώ εντός τριών ημερών θα διακοπεί η μισθοδοσία μου τον επόμενο μήνα.
Στην Εκκλησία αυτός που ορίζει δεν είναι ο καθείς αλλά ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός αφού αυτός είναι η κεφαλή της Εκκλησίας και οι πιστοί, κληρικοί και λαϊκοί, είμαστε σώμα Χριστού. Τα σώμα δεν άρχει της κεφαλής αλλά η κεφαλή ορίζει το σώμα. Η ιεροσύνη δόθηκε ως χάρισμα στους πιστούς που χειροτονούνται για να είναι μόνο διαχειριστές της Χάριτος του Θεού και όχι κοσμικοί εξουσιαστές. Ο χαρακτήρας της διοίκησης μέσα στην Εκκλησία δεν είναι τίποτε περισσότερο από διακονία προς διευθέτηση και τακτοποίηση των πιστών στα ποιμαντικά ζητήματα. Αν όσοι έχουν μπει στην ιεροσύνη δεν έχουν αντιληφθεί ότι διακονούν την σωτηρία των πιστών μέσα στην Εκκλησία δεν είναι άξιοι της ιεροσύνης και πρέπει να σταματήσουν να ασκούν το λειτούργημα! 
Δεν είναι δυνατόν να αφήσουμε αυτά πού είπε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός επειδή κάποιοι δεν κατάλαβαν τον ρόλο της διακονίας τους στο σώμα του Χριστού και να ακολουθούμε αυτούς. «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις»!
Η πειθαρχία με την στρατιωτική σημασία της δεν ισχύει για την Εκκλησία. Στην Εκκλησία υπάρχει η υπακοή στο θέλημα του Θεού. Όταν οι πνευματικοί προϊστάμενοι, οι ποιμένες τηρούν τον λόγο του Θεού που υποσχέθηκαν ενώπιον Θεού την ώρα της χειροτονίας τους τους υπακούμε, όταν όμως μας διδάσκουν αντίθετα απ’ αυτά που μας δίδαξε ο Κύριος μας δεν υποχωρούμε μήτε σπιθαμή!

Το να αλλάξουμε την πίστη μας έπειτα από 2017 χρόνια μ.Χ. επειδή το θέλει ο Βαρθολομαίος δεν θα γίνει! Το να προσπαθείτε να μας βγάλετε από την διοίκηση των μοναστηριών μας στα οποία μάλιστα είμαστε κτήτορες επειδη κρατούμε όσα είπαν οι άγιοι Πατέρες είναι εκβιασμός. 
Τώρα που φύγατε από την Εκκλησία, αφού αναγνωρίσατε ως επίσκοπος αποφάσεις που δεν είναι σύμφωνες με όσα διαχρονικά κράτησε η Εκκλησία οδηγώντας της το Πνεύμα το Άγιο εις πάσαν την Αλήθειαν, έχουμε όλο το νόμιμο πνευματικό δικαίωμα να έχουμε διακόψει το μνημόσυνό σας. 
Αν εσείς διακόψετε το μνημόσυνο του αιρεσιάρχη Βαρθολομαίου τότε την επομένη κιόλας θα σας μνημονεύμε εν όσω ορθοδοξείτε. 
Το να μας απειλούν πρόσωπα που τους δώσατε εξουσία να διακονούν μέσα στην Εκκλησία δεν σας τιμά. Μην δυσκολεύετε τα πράγματα περισσότερο διότι καθώς γνωρίζετε βγήκαμε σε αυτό τον αγώνα έχοντας υπολογήσει όλο το κόστος. 
Μάλλον εσείς δεν αντιληφθήκατε που μπορούν να φτάσουν τα πράγματα. Και βέβαια εννοώ τις πνευματικές προεκτάσεις. Έχετε υπ’ όψιν σας ότι όσο πιέζετε, υπάρχουν πιστοί που παίρνουν ανάποδες, και αυτές τις ψυχές τις απομακρύνετε τόσο που με καμμία ποιμαντική μέθοδο δεν θα τις πείσετε ξανά ότι ορθοτομείτε τον λόγο της αληθείας. 
Όποιος ορθοτομεί δεν κυνηγά τους ορθοδόξους. 
Καθ’ στιγμή διώκετε τους ορθοδόξους φανερώνετε ότι τελικά δεν είστε ορθόδοξος. Διαφορετικά πώς εξηγείται
Την ώρα που ο Οικουμενισμός εξαπλώνεται και σεις δεν αντιδράτε δεν είστε ορθόδοξος! 
Τώρα περνάτε και στις διώξεις των πατέρων και προσπαθείτε να μας πάρετε τα μοναστήρια και να τα δώσσετε σ’ αυτούς που τόσα χρόνια μας πολεμούσαν;
Σχετικά με τον μισθό που θα μου κόψετε βρείτε στην συνέχεια τα χρήματα τα οποία θα μου διαθέσετε, διότι έχω πάρει δύο δάνεια το ένα αφορά την ιερά μονή με το οποίο πλήρωσα δια ιδίων τον εργολάβο δια τα μπετά. Το άλλο βέβαια δάνειο αφορά το αυτοκίνητό μου, το οποίο όμως δεν θα χρειαζόταν αν το προηγούμενο αυτοκίνητο δεν είχε αχρηστευθεί μετά από τόσα χιλιόμετρα που έγραψε τον καιρό που έκτιζα την μονή. 
Όσον αφορά τα εφημεριακά καθήκοντα του Αγίου Ιωάννου Πτολεμαϊδας ενθυμούμαι ότι όταν αντέδρασα δια τον διορισμό εκεί μου απαντήσατε ότι είναι τυπικός. Στην ουσία, γνωρίζετε ότι παντός περοσσότερο εκοπίασα και νύχτα και ημέρα χωρίς να έχω τα γεύματα που έχουν οι παχουλοί αρχιμανδίτες σας που έχουν καταλάβει ενορίες και γραφεία. Λοιπόν, μη με απειλείτε γιατί αν ότι κάνω είναι σύμφωνο με τον Θεόν δεν σας φοβούμαι!

Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΙ Εγκυρη πληροφορια μας αναφερει οτι ο Λυκος ο Βαρυς του Φαναριου ορεγεται και παλι τις νεες χωρες.

                ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΙ

Εγκυρη πληροφορια μας αναφερει οτι ο Λυκος ο Βαρυς του Φαναριου ορεγεται και παλι τις νεες χωρες.

Του ανοιξε και παλι η ορεξι να εφορμηση.

Τον ενοχλει το ξεσηκωμα των πολλων επαναστατων και θελει να εξαφανιση και τα τελευταια φρουρια της Ορθοδοξιας.

Ποτε επιτελους θα του κοψουμε μια για παντα την ορεξι;




(Μ. Βασίλειος – Ψαλμός ΚΗ΄)

«Η Κτίσις πάσα δοξάζει τον Κτίσαντα», θεολογεί ο Μ. Βασίλειος (Ερμηνεία ΚΗ΄ Ψαλμού). Μια αλήθεια ξεχασμένη σήμερα, που ο πλανήτης μας έχει εισέλθει σε φάση έντονης τεχνικής – επιστημονικής δραστηριότητας. Παράλληλα η ανθρώπινη δραστηριότητα αναπτύσσεται και επενεργεί πάνω στο βιοφυσικό περιβάλλον, μετασχηματίζοντας τα στοιχεία του, ενώ η ανθρώπινη εργασία υλοποιείται πάνω στα αντικείμενά του.
Μέσα από το σύμπλεγμα των επιστημονικών δυνάμεων – παρεμβάσεων γίνεται και μια ταυτόχρονη προσπάθεια εύρεσης της έσχατης αιτίας του καθολικώτερου φαινομένου της ζωής και του Σύμπαντος.
Στον αντίποδα της έντονης αυτής δραστηριότητας έχουν γεννηθεί φαινόμενα Οικολογικής, Κοινωνικής και ανθρώπινης (υπαρξιακής) ανισορροπίας.
Τα τρία αυτά φάσματα δηλ. περιβάλλον, κοινωνικές σχέσεις και ανθρώπινη ύπαρξη, γνωρίζουν φθορές – διαταραχές στην κατεύθυνση μιας προοδευτικής εντροπίας – κατάρρευσης.
Η Ορθοδοξία, Αγιογραφικά και εμπειρικά, γνωρίζει τα αίτια της συλλογικής φθοράς, η οποία δεν είναι παρά η ορατή πλευρά μιας βαθύτερης και πιο σημαντικής κρίσης, που σχετίζεται με τον τρόπο ύπαρξης – ζωής απέναντι στην Κτίση και τον Δημιουργό της.
Η συλλογική φθορά οφείλεται στη μη Χριστιανική κατανόηση – βίωση του Κόσμου. Η πτώση του ανθρώπου, ως μη ατομικό γεγονός, συμπαρέσυρε και την Κτίση.
Η αγιότητα, η αγάπη και η ευθύνη, θα οδηγούσαν με ασφάλεια τον Κόσμο και την Ιστορία. 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΒΒΑΔΟΤΣΑΚΑΛΑΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΩΝ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ Οι περιφερόμενοι εν τω κόσμω αμόναχοι μοναχοι, προστάτες του στέμματος του δεσποτισμού. Αβάδες ξέρετε τι κάνετε;;; Όλα θα γυρίσουν εναντίον σας. Πολεμάτε τον ομολογητή Αντιοικουμενιστή Γέροντα Μάξιμο της "Μονής σας";;; Ποιο είναι το δικό σας ομολογιακό αντιοικουμενιστικό έργο;;; Απωλέσατε την ορθόδοξη μαρτυρία. Γίνεσθε Πατραλοίες (πατροκτόνοι). Συνέλθετε !!! προστάτες του στέμματος του δεσποτισμού

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΣΤΗΝ ΑΒΒΑΔΟΤΣΑΚΑΛΑΡΙΑ 

ΤΩΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΩΝ 

ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Οι περιφερόμενοι εν τω κόσμω αμόναχοι μοναχοι, προστάτες του στέμματος του δεσποτισμού

Αβάδες ξέρετε τι κάνετε;;

Όλα θα γυρίσουν εναντίον σας

Πολεμάτε τον ομολογητή Αντιοικουμενιστή Γέροντα Μάξιμο της "Μονής σας";;

Ποιο είναι το δικό σας ομολογιακό αντιοικουμενιστικό έργο;;

Απωλέσατε την ορθόδοξη μαρτυρία.

Γίνεσθε Πατραλοίες (πατροκτόνοι)

 Συνέλθετε !!!

προστάτες του στέμματος του δεσποτισμού

Πλην του τιτλου απο τους Αγωνιζομενους της Λαρισας


ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ              
«ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ»             ΑΡ. ΠΡΩΤ. 304
        ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΛΟΥ                          
      ΓΑΛΛΙΑΣ 4, Τ.Κ. 38221

                                     ΒΟΛΟΣ 2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017

Σεβασμιώτατε Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών καί  ορδαίας π. Θεόκλητε.
      Μετά λύπης μας πληροφορηθήκαμε τήν ντορθόδοξη, ντικανονική καί παράνομη συμπεριφορά σας πού φορ τή δίωξη τν πατέρων τς ερς Μονς γ. Παρασκευς Μηλοχωρίου, τοι το γουμένου ατς  ερομονάχου Μαξίμου Καραβ μετά τς συνοδείας ατο,  καθώς καί προγενέστερα τή δίωξη το γουμένου τς ερς Μονς γ. Γρηγορίου Παλαμ Φιλώτα,  ερομονάχου π. Παϊσίου  Παπαδοπούλου ξαιτίας τς διακοπς τς μνημονεύσεως το νόματός σας στήν τέλεση τν ερν Μυστηρίων καί τν λοιπν κολουθιν.
      σφαλς, Σεβασμιώτατε, γνωρίζετε πολύ καλά τούς λόγους γιά τούς ποίους ο προαναφερόμενοι πατέρες διέκοψαν τό μνημόσυνο το νόματός Σας, γι’ ατό καί δέν χρειάζεται προφανς νά τούς παναλάβουμε. Πλήν μως φείλουμε ταν διώκονται δελφοί μας ν Χριστ καί μάλιστα γιά θέματα πίστεως, μες νά τούς  περασπιζόμαστε, νά τασσόμαστε στό πλευρό τους καί νά διαμαρτυρόμεθα νώπιόν Σας καί νά Σς γκαλομε γιά τήν νέργειά Σας ατή πού δέν συνάδει οτε μέ τό θος Σας, οτε πολύ περισσότερο μέ τήν παρακαταθήκη τήν ποία παραλάβατε κ το Πνευματικο Σας πατρός καί Γέροντος ειμνήστου Αγουστίνου Καντιώτη.
      Ελικρινά Σεβασμιώτατε θά ναμέναμε τήν συμπεριφορά ατή πό λλους ρχιερες, ο ποοι εναι δεδηλωμένοι Οκουμενιστές καί μς χουν δώσει κατά καιρούς σαφ δείγματα τς γραμμς τήν ποία κολουθον, πό Σς μως δέν περιμέναμε ατή τήν συμπεριφορά. Θά θέλαμε νά γνωρίζετε τι μς σκανδαλίσατε πολύ, μς πογοητεύσατε, μς λυπήσατε διαίτερα ες τρόπον στε πλέον νά μήν λπίζουμε τίποτε καλό πό οονδήποτε εράρχη τς κκλησίας τς λλάδος, σον φορ τήν ντιμετώπιση τς Παναιρέσεως το Οκουμενισμο (σύμφωνα μέ τόν γιο τς ποχς μας ουστίνο Πόποβιτς). άν σες Σεβασμιώτατε συμπεριφερθήκατε κατ’ ατόν τόν τρόπο τότε τί νά ναμένουμε πό τούς καραμπινάτους Οκουμενιστές πισκόπους τύπου Δημητριάδος γνατίου, Μεσσηνίας Χρυσοστόμου Σύρου Δωροθέου κλπ.;


O ΓΕΡΩN MAΞIMOΣ KAΡABAΣ EΡΓAZETAI & ΣTA 82 ΕΝΩ ΟΙ ΔΙΩΚΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ.




σεβαστὸς ἡγούμενος και κτήτορας τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Παρασκευῆς Μηλοχωρίου π. Μάξιμος Καραβᾶς ἐργάζεται 45 χρόνια καὶ βάζει τὸν μισθό του στὴ Μονή. Ἐργάζεται μέχρί σήμερα καὶ στὰ 82 του χρόνια, μέσα στὸν καυτό ἡλιο, Δεῖτε στὸ βίντεο. Τὸν ἔπιασε ὁ φακός, νὰ βοηθᾶ τὸν μάστορα στὸ στήσιμο τῶν πασσάλων, για τὶς καινούργιες κλιματαριές, κάτω ἀπὸ τὸν ναό, στὶς 1.8.2017, μετὰ τὴν ἀπόφαση τοῦ δεσπότη Θεοκλήτου & τῶν συμβούλων του νὰ παραδώση τὰ βιβλία τῆς Μονῆς καὶ νὰ φύγη ἀπ' αὐτήν, ἐπειδὴ δὲν τὸν μνημονεύει, γιὰ λόγους ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!!!

Δέσποτα Θεόκλητε καὶ π. Νικηφόρε, δὲν εἶναι ἀρπαγή αὐτὸ ποὺ κάνετε; Δὲν εἶναι κλοπή; Διώχνετε τὸν κτήτορα τῆς Μονῆς ἀπ᾽ ἕνα χῶρο, ποὺ δὲν ἰδρωσε τὸ αφτί σας γιὰ νὰ γίνη;

Τὸ οὔ κλέψεις τὸ εἶπε ὁ Χριστός γιά τους ἄλλους καὶ ὄχι για σας;

π. Θεόκλητε ἐνοχλεῖστε ποὺ δὲν σᾶς μνημονεύει; Θυμηθεῖτε τί κάνατε ἐσεῖς στὸν ἅγιο Γέροντα Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνο Καντιώτη καὶ δὲν σᾶς ἔδιωξε.

Διχάζατε τὴ Μητρόπολη του σαν πρωτοσύγκελλος καὶ τώρα σὰν δεσπότης τὴν ἀποτελειώνετε!

Σᾶς ἀγαποῦμε και σᾶς τὰ λέμε δημόσια, μήπως στὸ παραπέντε ἀντιληφθεῖτε τί κάνετε καὶ σωθῆτε.

Mε σεβασμό
Ανδρονίκη Καπλάνογλου

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 

ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΠΥΡΙΑΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ…  

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΟΤΟΥΧΙΔΗΣ

 

Το τι έχουν μεταξύ τους οι πατέρες της εκκλησίας δεν με αφορά. Είναι θέματα που αφορούν και προβληματίζουν τους ίδιους ως θεσμικά όργανα της. 

ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΣΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΟΛΑ  ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ!!ΕΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ 11.000.000 ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ!!ΤΟ ΕΝΑ ΘΕΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΕΠΑΥΣΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ,ΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ,ΟΡΙΣΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ,ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ!!! ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ.ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΜAIL ΣΟΥ ΓΙΑ NA ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ!!!

Ευλαβούμαι τόσο τον π. Μάξιμο και τον π. Ιγνάτιο όσο και τον Μητροπολίτη μας και τον π. Αυγουστίνο. Δεν είμαι εγώ που θα κρίνει τις όποιες δράσεις και κινήσεις τους.

ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΛΕΣ ΕΥΛΑΒΟΥΜΑΙ ΤΟΝ  ΜΑΞΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΓΝΑΤΙΟ ,ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΙΝΩ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΤΑΣ ΣΕ ΔΥΟ ΒΑΡΚΕΣ .ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΣΕ ΠΟΙΑ ΒΑΡΚΑ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΝΙΓΕΣΑΙ!! ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΑΛΛΑ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΦΑΡΔΙΑ ΠΛΑΤΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΑΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ!!!!ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ!!!!

Δεν μπορώ όμως να μην σταθώ στο πλήθος που αλάλαζε και έσκουζε και έκρινε την πίστη των άλλων. Δεν γνωρίζω βαθειά θεολογικά νοήματα , ούτε έχω εντρυφήσει στις Άγιες Γραφές. Πιστεύω όμως ότι η Αγάπη και η ταπείνωση αποτελούν σημαντικά συστατικά της πίστης μας. O π. Αυγουστίνος έδειξε ότι «δουλεύει» πάνω σε αυτές τις αρετές και μακάρι να γίνει υπόδειγμα για όλους μας. 

ΛΕΣ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΕΣΚΟΥΖΕ ΚΑΙ ΕΚΡΙΝΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΗ ΕΝΝΟΕΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ  ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ,ΤΩΝ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΡΟΥΣΗΣ ΤΟΝ ΣΟΥΠΕΡ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ,ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟ ΜΑΣ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ .(ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΟΥ ΧΡΟΝΟ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΤΟΝ  ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΒΑΔΙΖΕΙΣ ΤΥΦΛΑ!!!) Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟ ΤΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ  ΝΑ ΠΑΕΙ  ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ ΣΤΗ ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ!!!!(ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!!!)ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΔΩΣΕ ΜΑΧΗ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ 26 ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΕΝΩ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΛΛΑΞΕ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΠΑΩ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΩ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ!!!

Ιδίως για όλους αυτούς που παρέστησαν στον πανηγυρικό εσπερινό της Αγίας παρασκευής στην Ι.Μ. Μηλοχωρίου και που φώναζαν για να ακουστούν (από ποιους άραγε?). Για αυτούς που έκραζαν  και που έδιωχναν ιερείς και πιστούς από την εκκλησία υιοθετώντας αρμοδιότητες και ιδιότητες που δεν γνωρίζω από πού προήλθαν. Για αυτούς που αρέσκονται να συμπεριλαμβάνονται στο κοινό που αλαλάζει? Για το πλήθος που χρησιμοποιώντας εκφράσεις όπως «Δεν είστε επιθυμητός», «Να σηκωθείτε να φύγετε», «Ντροπή στην Κουρά σας…..» (τι ξεστόμισαν τα στόματα…….  ), δεν σεβάστηκε ούτε τον γέροντα που υποτίθεται ότι στήριζαν και δεν του επέτρεψαν να κάνει διάλογο με τους ιερείς και παρέμβαιναν με ιαχές όταν αυτός προσπαθούσε να μιλήσει.

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ... ΓΡΑΦΕΙ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ

Σεβαστοί Πατέρες,
δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιος που  ανήκει στην Ορθόδοξη Εκκλησία και δε λυπάται για τα όσα συμβαίνουν στην Αγία Παρασκευή.Κι εγώ λυπάμαι πάρα πολύ.
Λυπάμαι που βλέπω το μητροπολίτη κ.Θεόκλητο,να μη θέλει να κατανοήσει τα πρόβληματα που δημιουργεί στην πίστη μας η λεγόμενη σύνοδος της Κρήτης.Ποια προβλήματα;Ένα θα αναφέρω για συντομία.ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ(Σημείωση:Στην σύνοδο της Κρήτης αναγνωρίστηκε,με πονηρό τρόπο,η ύπαρξη πολλών Εκκλησιών.Δηλαδή για πρώτη φορά μια πανορθόδοξη Σύνοδος ονομάζει τις αιρέσεις,Εκκλησίες κι αυτό αντιβαίνει στο ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ στο οποίο ομολογούμε ΜΙΑ,ΑΓΙΑ,ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ).Το λέω εγώ;Το λένε εν ενεργεία μητροπολίτες.Γιατί δεν το καταλαβαίνετε σεβαστοί Πατέρες;Γιατί δε δίνεται σημασία;Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ μήπως συνιστά ΑΙΡΕΣΗ;Ο κ.Θεόκλητος,ο πρωτοσύγκελος π.Νικηφόρος κι όλοι εσείς οι ιερωμένοι μήπως θα έπρεπε να στηρίζεται τον ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΞΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΙΓΝΑΤΙΟ αντί να συμφωνείτε με τη δίωξή τους;Η συμφωνία με την ΑΙΡΕΣΗ ανήκει στην κανονική τάξη της Εκκλησίας μας;
Λυπάμαι που δείχνετε κι εσείς να μη θέλετε να καταλάβετε το πρόβλημα.Η Εκκλησιαστική μας Ιστορία είναι πλούσια σε ληστρικές συνόδους,αιρετικούς Πατριάρχες,αιρετικούς Επισκόπους και ιερείς που δίωκαν τους Αγίους μας.Πιστεύετε πως μόνο ο τίτλος του Πατριάρχη ή του Επισκόπου,μπορεί να πείσει για την ορθότητα μιας απόφασης;Απόφασης του κ.Θεοκλήτου και των συν αυτω να αποδεχθούν δια της σιωπής(δε γνωρίζω να έχει αναφέρει κάποιος,κάτι επίσημα.Γνωρίζετε εσείς;), τη σύνοδο της Κρήτης κι επομένως τη συμπόρευση με τον οικουμενισμό;
Σας παρακαλώ Πατέρες,κατανοήστε επιτέλους το μοναδικό λόγο αντίδρασης των ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΙ ΙΓΝΑΤΙΟΥ και ΒΟΗΘΗΣΤΕ στη ΛΥΣΗ.ΛΥΣΗ που θα είναι σύμφωνη με τους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ και ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.Μην περιμένετε με την τακτική που ακολουθείτε, να ηρεμήσουν οι συνειδήσεις ακόμα κι αυτών που δε μιλούν.Και να γνωρίζετε ότι η ανοχή όλων έχει όριο.        
                                                                                       
Με σεβασμό
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ)
===================
Τα τεσσερα ...νεομπουμπουκια της Φλωρινας που αντι να υπερασπιζονται την Ορθοδοξη Πιστι για την οποια ζουν και υπαρχουν, υπεραμυνονται του δεσποτη τους που αδιαφορει γι αυτην και αποδεχεται αδιαμαρτυρητα οσα υπογραφηκαν στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ συναξι του Κολυμπαριου
ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ.

ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΑΧΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ

 

ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΑΧΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου