Σάββατο 29 Ιουλίου 2017


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ Ο π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ… 

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΟΤΟΥΧΙΔΗΣ

ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΧΤΕΣΙΝΗ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ , ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ .ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΟΠΟΥ Ο ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΗΚΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ!!!! ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΜΑΞΙΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΑΦΩΝΟΥΣ!!!
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΑΣ ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ!!!! ΑΠΟ   ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΙ 26 ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ,ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ!!!!!
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΟ ΜΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ .ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟΣ ΣΑΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΝΑ ΜΗΝ. ΠΑΤΕ ΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ Η ΠΗΡΑΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ?
ΜΗΠΩΣ Ο ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟΣ ΣΑΣ ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΧΡΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΥΠΟΣΚΑΨΕΙ ΕΣΑΣ?
ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΠΛΗΞΗ Η ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΙΝΗ?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΤΟΥ ΦΟΥΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΟΡΙΣΑΤΕ?
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ 26 ΙΕΡΕΩΝ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΜΙΑ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ?
ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟΣ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΙΑΣ ΜΟΝΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΙΕΡΩΜΕΝΟΥ?
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΙΣ ΛΑΒΕΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΓΡΑΦΩ  ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΞΩ ΟΥΤΕ ΕΣΑΣ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΓΑΛΟΥΧΗΣΕ ΣΕ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ  ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ .ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΒΕΣΤΟΠΕΤΡΑ ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΕΝΤΟΡΕΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ.
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΑΝΤΡΩΘΗΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΑΘΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΘΕΡΜΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΟΧΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ? ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΕΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΚΙ ΕΝΝΟΩ ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΑΙΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.(ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ).
ΕΙΘΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΩΦΕΛΗΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΜΕ ΤΙΜΗ ΓΟΤΟΥΧΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ


Υ.Γ ΑΦΗΣΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΑΞΙΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΣΥΓΓΕΛΟ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ .
 ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ
ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΓΕΡΟΝΤΑ π. ΜΑΞΙΜΟ ΚΑΡΑΒΑ KAI AYΓΟΥΣΤΙΝΟΥ
π. Νικηφόρος: Τὸ Μοναστήρι εἶναι τῆς Μητροπόλεως καὶ δικαιώματα ἔχει ὁ ἐπίσκοπος καὶ ὄχι ὁ κτήτορας τῆς Μονῆς. Ἀν ἐρχόταν ὁ δεσπότης ἐδῶ θὰ τὸν διώχνατε ;
 Γέροντας π. Μάξιμος:Δὲν μποροῦμε νὰ λειτουργήσουμε μαζί. Ἐκεῖνος μνημονεύει τὸν αἰρετικὸ πατριάρχη ὡς ὀρθόδοξο, ἐμεῖς δὲν τὸν μνημονεύουμε.
 π. Νικηφόρος: Γιατί δὲν φεύγετε?
Γέροντας π. Μάξιμος: Μπραβo π. Νικηφόρε! Πολύ ἀγάπη καὶ σεβασμὸ ἔχει ὁ λόγος σου! Τὸν 82χρονο κτήτορα τῆς Μονῆς, τὸν σεβαστό π. Μάξιμο λές
 νὰ φύγει, γιὰ νὰ μνημονεύεται ο αἰρετικὸς πατριάρχης! Τίποτε δὲν κρατήσατε ἀπὸ τὸν ἀγωνιστὴ ἱεράρχη Φλωρίνης Αὐγουστῖνο, ποὺ σᾶς χειροτονησε;

απο την εφημεριδα Νεα Πτολμαϊδας

Ὁ Μέγας Φώτιος ἀπαντᾶ στοὺς οἰκουμενιστὲς με τὴ γλῶσσα τῆς ἀλήθειας!

ll

Ὁ Μέγας Φώτιος ἀπαντᾶ στοὺς οἰκουμενιστὲς με τὴ γλῶσσα τῆς ἀλήθειας!


Ἀπαντᾶ στοὺς διῶκτες τῶν μοναχῶν τῆς Ἱ. Μ. Μηλοχωρίου, στοὺς οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους Κορίνθου, Μιλήτου κλπ., στοὺς οἰκουμενιστὲς θολολόγους, στοὺς οἰκουμενιστὲς...
Γράφει ο Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Εἶναι πιὰ ἡλίου φαεινότερον, ὅτι ἡ τακτικὴ τῶν οἰκουμενιστῶν ἄλλαξε καὶ πῆρε ἕναν σχεδιασμένο διωκτικὸ χαρακτῆρα. Αὐτὸ φυσικὰ δὲν πρέπει νὰ μᾶς ξενίζει μιᾶς καὶ ὡς αἱρετικοὶ ἀργὰ ἢ γρηγορα θὰ προχωροῦσαν σὲ διωγμούς. Ἐπειδὴ ὅμως γνωρίζουν, ὅτι μόνο οἱ διωγμοὶ δὲν θὰ ἀποδώσουν, ἀποφάσισαν νὰ ἐντατικοποιήσουν καὶ τὴν «θεολογική» τους δημαγωγία, κατηγορώντας τὸν ὁποιοδήποτε ἀντιδρώντα καὶ ἀνατρέποντας τὴν ἐκκλησιαστικὴ διδασκαλία καὶ τὸ ἐκκλησιαστικὸ δόγμα (βλέπε τοὺς πρόσφατους λόγους τοῦ Κορίνθου, τοῦ Μιλήτου, τοῦ Φλωρίνης, τοῦ Σιδηροκάστρου).
Ὡς ἐκ τούτου μοῦ φαίνεται χρήσιμο γιὰ τὴν εὕρεση τῆς ἀλήθειας μὲ σκοπὸ τὴν στήριξη καὶ ὑπεράσπιση τῶν ἀδελφῶν μας Χριστιανῶν τὸ ἀκόλουθο ἐπιχείρημα: Νὰ κάνουμε ἕναν ὑποθετικὸ διάλογο τοῦ Μεγάλου Φωτίου, αὐτοῦ τοῦ γίγαντα, τοῦ «ἐγκαλλωπίσματος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας», μὲ τοὺς οἰκουμενιστές διῶκτες καὶ κατήγορους, ἀφήνωντας τὸν Ἅγιο νὰ ἀπαντάει στὰ ψευδοεπιχειρήματά τους ὅπως ἀπαντοῦσε τότε, στοὺς αἱρετικοὺς τῆς ἐποχῆς του. Οἱ ἀπαντήσεις τοῦ Ἁγίου εἶναι ἀπὸ τὸ ἔργο του «Τὰ Ἀμφιλόχια, Ἐρωταποκρίσεις Α΄‒ ΞΓ΄», Θεσσαλονίκη 1997.

Οἰκουμενιστὲς Φλωρίνης: «Αὐτοὶ ποὺ ἀντιδροῦν καὶ ἐναντιώνονται ἀπέναντι στὴν ἀπόφαση τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης εἶναι ἄνθρωποι ἀνυπάκουοι μὲ ἔπαρση καὶ ἐριστικὸ πνεῦμα. Δὲν ἔχουν κανένα δικαίωμα ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία νὰ ἀντιδροῦν μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο».  

Μ. Φώτιος: «Ὁ Θεὸς τῆς εἰρήνης προστάζει νὰ παραχωρήσει τὴν ἐκδίκηση στὸν κριτὴ τῶν ὅλων... Ὅταν ὅμως κάποιος ἁπλώσει τὰ ἄδικα χέρια του ὄχι γιὰ νὰ προκαλέσει βλάβη... ἀλλὰ μὲ τὴν προσβολή τοῦ προσώπου βλάψει κάτι σεβαστότερο, ἐννοῶ τὴν εὐσέβεια, τότε ἔχουμε τὴν ἐντολὴ νὰ μὴ δεχόμαστε ἀδιάφορα τὴν προσβολή, οὔτε νὰ συνεργοῦμε σιωπηλὰ μὲ τὸν ἐχθρὸ στὸν προπηλακισμὸ αὐτοῦ τοῦ σεβαστοῦ. Αὐτὴ τὴν ἐντολὴ πραγματοποίησε μὲ σοφία καὶ ὁ θεῖος Παῦλος, ἐπειδὴ ἦταν γνήσιος μαθητὴς τοῦ Λόγου (σσ. Ἄρα κατὰ τὰ λόγια τοῦ Ἁγίου, ὅποιος δὲν ἀντιδρᾶ στὴν ἀσέβεια δὲν εἶναι γνήσιος μαθητὴς τοῦ Χριστοῦ)... Ἀλλὰ καὶ ὁ θεῖος χορὸς τῶν καλλινίκων μαρτύρων γιὰ τὸν ἴδιο λόγο στέκονταν ἀδειλίαστοι μὲ ἀπτόητη γλώσσα καὶ βλέμμα σταθερὸ μπροστὰ στοὺς τυράννους, διακηρύττοντας τὸν λόγο τῆς εὐσέβειας καὶ ἐλέγχοντας τὴν κακόφημη ἀσέβεια» (Ἐρωτ. Α΄, 18).

Οἰκουμενιστὲς Φλωρίνης: «Δὲν ἔχουν κανένα δικαίωμα οἱ πιστοὶ νὰ μᾶς μιλοῦν μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο καὶ νὰ ἐμποδίζουν τὴν εἴσοδό μας στὸ μοναστήρι, ὅταν μάλιστα ὑπάρχει ἐπισκοπικὴ ἀπόφαση γιὰ τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ ἡγουμένου καὶ τῶν κληρικῶν ἀπὸ τὸ μοναστήρι».

Μ. Φώτιος: «Ἐπιβουλεύεται κάποιος τὰ χρήματά μας, τὰ χωράφια μας, ἢ σηκώνει χέρι νὰ μᾶς χτυπήσει στὸ σῶμα; Πρέπει νὰ τὸ ὑπομένουμε μὲ ἀνεξικακία... Ἀλλὰ ἀντίθετα διώχνει καὶ παραδίδει στοὺς κακοὺς ὡς μιαροὺς καὶ ἀσεβεῖς τοὺς ἐργάτες τῆς ἀρετῆς καὶ τοὺς κήρυκες τῆς εὐσέβειας ὁ ἐχθρὸς αὐτῆς; Δὲ θὰ δεχτοῦμε τότε τὴν προσβολὴ σωπαίνοντας, ἀλλὰ θὰ δείξουμε παρρησία μὲ τὴ γνώμη καὶ τὴ γλώσσα, ἐπειδὴ πάσχουμε ἄδικα ἐνῶ εἴμαστε εὐσεβεῖς, καὶ ὑποφέρει ἄδικα τὸ σεβάσμιο τοῦ κηρύγματος» (Ἐρωτ. Α΄, 19).

Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι: «Τὸ ποίμνιο εἶναι ποίμνιο καὶ οἱ ποιμένες εἶναι ποιμένες. Δὲν ἔχουν οἱ ποιμενόμενοι τὸ δικαίωμα νὰ ἀντιδροῦν καὶ νὰ κατηγοροῦν τοὺς ποιμενάρχες. Ὑπάρχει σύνοδος ποὺ κανονίζει αὐτὰ τὰ θέματα».

Μ. Φώτιος: «Τὴν προσβολὴ ὅμως πρὸς τὸν Θεό (σσ. πολλὲς ἐκκλησίες, πολλὰ βαπτίσματα, κατάργηση τοῦ ὅρου αἵρεση κλπ.) οὔτε νὰ παραβλέψουμε ἔχουμε ἐντολή, οὔτε Ἐκεῖνος τὴν παρέβλεψε, Αὐτὸς ποὺ γιὰ ἐκείνους ποὺ ἔδειξαν ἀσέβεια καὶ σφετερίστηκαν τ’ ἀφιερώματα καὶ εἶπαν ψέματα στὸ Ἅγιο Πνεῦμα, ζήτησε γι’ αὐτοὺς τὴν ἔσχατη ποινή» (Ἐρωτ. Α΄, 19).

Οἰκουμενιστὲς ἐπίσκοποι καὶ θολολόγοι: «Οἱ μὴ ἀποδεχόμενοι τὴν ΑκΜΣ εἶναι φανατικοί, μουτζαχεντίν, ποὺ δὲν ἔχουν ἀγάπη καὶ χρησιμοποιοῦν ὕβρεις ἀπαράδεκτες γιὰ τὴν Ἐκκλησία».

Μ. Φώτιος: «Αὐτὸς (σσ. δηλ. ὁ πρωτομάρτυρας Στέφανος) προηγουμένως τοὺς ἀπηύθυνε μακρὰ νουθεσία καὶ διδασκαλία (Πραξ. 7, 2). Καὶ καθὼς τοὺς ἔβλεπε νὰ μὴν ὑπακούουν στοὺς παραινετικοὺς λόγους (σσ. τοὺς ὁποίους καὶ σήμερα, ἐδῶ καὶ χρόνια ἔγραψαν τόσοι καὶ τόσοι) καὶ νὰ ἀνάβει περισσότερο ἡ φλόγα τους πρὸς τὴν ἀσέβεια, τότε πιά, τότε, καὶ πολὺ δίκαια, τοὺς ὑποχρεώνει νὰ δεχτοῦν καὶ τὰ ἐλεγκτικὰ καὶ στηλιτευτικά του λόγια, ἀποδεικνύοντας καὶ ἀποκαλώντας του ἀπερίτμητους στὴν καρδιὰ καὶ σκληροτράχηλους, φονιάδες καὶ προδότες ποὺ τοὺς βαρύνει τὸ προγονικὸ μίασμα, ἐπειδὴ ἦταν παιδιὰ ἐκείνων ποὺ σκότωναν τοὺς προφῆτες (σσ. Μουτζαχεντὶν λοιπὸν γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ ὁ Ἅγ. Στέφανος, ἕνας σημειωτέον μὴ Ἐπίσκοπος ἀλλὰ διάκονος;). Ὥστε ὄχι μόνο δὲν εἶναι καθόλου ἀνταγωνιστὴς αὐτὸς ὁ γεμάτος ἀπὸ χάρη καὶ σοφία καὶ Ἅγιο Πνεῦμα καὶ δύναμη, ἀλλὰ πάνω ἀπ’ ὅλα αὐτὰ εἶναι συναγωνιστὴς καὶ ὑπέρμαχός μας» (Ἐρωτ. Α΄, 22).

Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι καὶ θολολόγοι: «Ἡ Ὀρθοδοξία πρέπει νὰ προσαρμοστεῖ στὶς σύγχρονες ἀνάγκες μίας μοντέρνας κοινωνίας. Δὲν πρέπει νὰ γίνουμε γραφικοὶ καὶ παραδοσιολάτρες. Πρέπει νὰ ἀναθεωρήσουμε κάποια πράγματα».

Μ. Φώτιος: «Καὶ δὲν προκαλεῖ τὴν καταστροφὴ καὶ τὴν ἀλλοίωση πολλῶν πραγμάτων μόνο ἡ πρόσθεση καὶ ἡ ἀφαίρεση ἑνὸς γράμματος, ἀλλὰ καὶ ἡ ἄκαιρη χρήση τοῦ τόνου, καὶ ἡ μία λέξη στὴ θέση μιᾶς ἄλλης, ἂν καὶ βέβαια ἡ γραφὴ παραμένει ἀναλλοίωτη, δήλωσε κάτι διαφορετικό, καὶ ἐκτοπίζοντας τὸν νοῦ σὲ τελείως διαφορετικὸ νόημα, συνάγει σὰν ἀποτέλεσμα μιὰ δυσσεβὴ δόξα ἢ μία καταγέλαστη φλυαρία (σσ. δηλ. αὐτὴ τῶν Οἰκουμενιστῶν) (Ἐρωτ. Α΄, 30).

Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι: «Πρέπει νὰ ὑπακοῦμε στὸν Ἐπίσκοπο. Χωρὶς τὴν μνημόνευση τοῦ Ἐπισκόπου δὲν ὑπάρχει Ἐκκλησία».

Μ. Φώτιος: «Αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστίˑ φυγεῖν ἐξ αὐτοῦ καὶ ἀποπηδᾶν δεήσει... φῦγε τὴν κοινωνία αὐτοῦ καὶ τὴν πρὸς αὐτὸν ὁμιλίαν ὡς ἰὸν ὄφεως... (ΕΠΕ 12, 400, 31).

Αὐτὴ εἶναι ἡ διδασκαλία τῶν ἁγίων, ἀπερίτμητοι στὴν καρδιὰ καὶ σκληροτράχηλοι Οἰκουμενιστές! Ὑπηρετώντας τὴν Παναίρεση γίνατε διῶκτες ἱερέων, μοναχῶν καὶ πιστῶν, ἀσεβεῖς ἀπέναντι στὸν Θεὸ καὶ στοὺς ἀνθρώπους, ὑποστηρικτὲς τῶν δυνατῶν καὶ καταπατητὲς τῶν δικαίων, φορτώνοντες ἀσήκωτα βάρη στὶς πλᾶτες τῶν ἀνθρώπων, διυλίζοντες τὸν κώνωπα καὶ καταπίνοντες τὴν κάμηλον, Πνευματομάχοι, Χριστομάχοι, Ἐκκλησιομάχοι, Θεοτοκομάχοι, Ἁγιομάχοι Οἰκουμενιστές! Ἀλλὰ φυσικά, ὅπως ὅλοι οἱ αἱρετικοὶ οὐ βούλεσθε συνιέναι.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου


Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Ο ΝΕΟΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ ΚΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΒΟΗ ΝΙΑΓΑΡΑ ΠΟΤΑΜΟΥ H ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΘΑ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΣΕ ΕΡΕΙΠΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΑΥΤΗΝ ΣΕ ΚΟΝΙΟΡΤΟΝ.

Ο ΝΕΟΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ ΚΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΒΟΗ ΝΙΑΓΑΡΑ ΠΟΤΑΜΟΥ
 H ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΘΑ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΣΕ ΕΡΕΙΠΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΑΥΤΗΝ ΣΕ ΚΟΝΙΟΡΤΟΝ.



Εποικοδομητικες συζητησεις των Αποτειχισμενων πατερων στην ιερα μονη αγ. Παρασκευης Εορδαιας

Εποικοδομητικες συζητησεις των Αποτειχισμενων πατερων στην ιερα μονη αγ. Παρασκευης Εορδαιας








ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Πατερα Ιεροθεε Αργυρη, ειναι δυνατον να συννενοηθητε με ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ; Εχουν λογικη και ψυχικη ισσοροπια οι ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΙ; Δεν νομιζετε οτι υποτιματε την ανθρωπινη αξιοπρεπεια;

Η΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ π. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΠΡΟΣ κ. Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΝ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ 8η
Ἀρχιμ. Ἱερόθεος Ἀργύρης
          Ἱεροκῆρυξ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΔΕΛΦΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΟ Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ  (η΄)

Θέμα:  ΧΑΡΗΚΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΙ
ΕΚ ΤΟΥ «ΣΥΜΜΑΧΙΚΟΥ ΝΥΜΦΩΝΟΣ»
                                                                                                                                Ἀθῆναι 6-7-2017

Φίλτατε καί ἀγαπητέ μου ἀδελφέ Παναγιώτη·
Χαῖρε γιά τήν χαρά πού μοῦ προσέφερες!

Μέ χαρά καί εὐχαριστίες γιά τήν ἀποκάλυψι

Κατά πρῶτον, ἰδιαίτερα εὐχαριστῶ σε γιά τήν δωρεάν προβολή καί διαφήμησι τῆς “ἐμῆς βραχύτητος”.
Μέ ἀφορμή τήν ἱστολογική ἀνάρτησί σου « ἀχαριστία τοῦ π. Ἱεροθέου Ἀργύρη», τῆς 29-6-17, θά ἤθελα νά σοῦ ἐκφράσω τήν ἰδιαιτέρα χαρά μου, τίς εὐχαριστίες καθώς καί τόν ἄκρατο ἐνθουσιασμό μου γιά τό συγκεκριμένο κείμενο. Ἔγραψα γιά τά ΜΕΓΑΛΑ ΠΥΡΙΝΑ ΕΡΓΑ τοῦ Γέροντος πιφανίου, πού καί μόνον ἀνάμνησίς τους φουντώνει «πυρκαγιές».
Ναί, μάλιστα, δέν ἀστειεύομαι καθόλου. Ἁπλά χαίρομαι καί πραγματικά πολαμβάνω τήν ἔκρυθμη ἀντίδρασί σου, γιά το δημοσιευθέν κείμενο τήν 9-6-17, στήν ἘφημερίδαὈρθόδοξος Τύπος”,  μέ θέμα «Πνευματικά τά αἴτια τῆς Διχοτομήσεως τῆς Κύπρου». Ἐκεῖ καταχωροῦνται ἁπλές σκέψεις καί τεκμηριώνεται, ὅτι δύο ἦσαν τά πνευματικά «Ἱεροσυνοδικά», Ἀντικανονικά καί Ἐθνοκαταστρεπτικά αἴτια τῆς Κυπριακῆς Τραγωδίας. Τό πρῶτο, ἡ λεγομένη “Μείζων καί Ὑπερτελής Σύνοδος”, τοῦ Μακαρίου, μέ τήν ὁποία καθήρεσε τήν Κανονική Ἱερά Σύνοδο τῆς Κύπρου τόν Ἰούλιο τοῦ  1973.  Καί τό δεύτερο, ἡ ἀντικανονική καί ἄδικος λεγομένη “Ἱεροσυνοδική” ἐκδίωξις Δώδεκα ἐναρέτων Μητροπολιτῶν τόν Ἰούλιο τοῦ 1974, στήν Ἑλλάδα, μόλις πέντε μέρες πρίν ἀπό τήν φρικτή Τουρκική εἰσβολή στήν Κύπρο.
Ὅποιοι ἀδελφοί ἐπιθυμοῦν νά καταρρίψουν τά τεθέντα ἐπιχειρήματα ἄς τό πράξουν. Εὐχαρίστως θά ἀποδεχθῶ τίς ὑποδείξεις καί τίς ἀποδείξεις τους.
Σημειώνω ὅτι, δέν ἔχεις ἀπαντήσει στίς ἑπτά προηγούμενες ἐπιστολές[i].

Ἀποκαλύπτεις ἐναργέστατα τήν ἀντίδρασι μερικῶν παραγόντων
 Γιά νά γίνω πιό σαφής, ἀναφέρω ὅτι πήλαυσα τό δημοσίευμα σου καρδικά, διότι σέ αὐτό ποκαλύπτεται ἐναργέστατα ὄψιμη ἀντίδρασις μερικῶν παραγόντων γιά τήν ἀλήθεια τῆς καταστρεπτικῆςΔιπλῆς Ἱεροσυνοδικῆς Ἐκτροπῆςστήν Μητροπολιτική Ἑλλάδα καί στήν δοκιμαζομένη Κύπρο. Εἰδικότερα διαφαίνεται ὅτι προέκυψε:
Αἰφνιδιασμός: Ἀπό τήν ἁπλῆ καί μόνο ἀνάγνωση τοῦ κειμένου διαπιστώνει κανείς ὅτι πάρχει ἕνας ἔντονος αἰφνιδιασμός πό πολλούς ἀδελφούς.
  • Φαίνεται ὅτι ἀκοῦνε γιά πρώτη φορά τήν ἀληθινή ἀλήθεια.
  • Δικαίως αἰφνιδιάζονται, διότι πεσαν θύματα τοῦ ψεύδους καί τῆς προπαγάνδας τῆςΜακαριακῆς Ἐξουσίας”, καί τῆς πνωτικῆς ψευδολογίας τῶνΜοιχεπιβατῶνστήν Ἑλλάδα.
Ἀντίδρασις: Καταγράφεται  μεγάλη ἀντίδρασις πό ἐκείνους πού, συνειδητά καί γιά λόγους συμφέροντος εἶναι πέρμαχοι τῆςΔιπλῆς Ἱεροσυνοδικῆς Ἐκτροπῆς”.
  • Ἀντίδρασις πό πρόσωπα πού τρυγοῦν δόξες, τιμές καί ἀξιώματα πάνω στά ἐρείπια τῆς περισφυγγομένης καί σήμερα Πατρίδος.
Πολεμική: Συνειδητοποίησα τήν μετά μένους πολεμική ἀπό ἐκείνους πού ὑπῆρξαν συνένοχοι, συνοδοιπόροι καί συνεργάτες τῶν πρωτεργατῶν τῆς “Διπλῆς Ἱεροσυνοδικῆς Ἐκτροπῆς”.
Ἐχθρόφιλοι: Ἀποδεικνύεται τό γεγονός ὅτι, πολλοί πού ἰσχυρίζονται πώςτιμοῦν”, “σέβονταικαίἀγαποῦντόν Γέροντα πιφάνιο, στήν πραγματικότητα διαφωνοῦν στίς βασικές του πιλογές καί ποφάσεις.
  • Ἀνήκουν δηλαδή στήν κατηγορία τωνἘχθροφίλωντου στίς ἀρχές καί στίς γραμμές του.
Ἰδιοτελεῖς σύμμαχοι: Κατενόησα τόν ἔντονο προβληματισμό, τήν εἰδική ἀνησυχία, ἀλλά καί τήν ξεχωριστή σύσφιξι σχέσεων μεταξύ τῶν “μοιχεπιβατῶν”, καί τῶν “Ἰδιοτελῶν” τους Φίλων, τῶν συμμάχων τῆς καταφανοῦς συμφεροντολογίας.
  • Προφανῶς, γνωρίζουν πολύ καλά πώς ἐπορεύθησαν μέχρι σήμερα καί ἡ πορεία τους αὐτή, ἀφενός ἀντιτίθεται πρός τήν καθαρή διδασκαλία τῶν Πατέρων, καί ἀφετέρου στηλιτεύθηκε με σφοδρότητα ἀπό τόν Γέροντα Ἐπιφάνιο.
Νά, γιατί εὐηρεστήθην τά μέγιστα ἀπό τήν εὔγλωτο, ἀποκαλυπτική καί ἐναργέστατη ἀνάρτησι.
  

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017


Ζ΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ π. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΠΡΟΣ κ. Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΝ


Ζ΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ π. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΠΡΟΣ κ. Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΝ

Ἀρχιμ. Ἱερόθεος Ἀργύρης
          Ἱεροκῆρυξ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΔΕΛΦΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΟ Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ  (ζ΄)

Θέμα:ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΝ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΝ
                                                                                                                                 Ἀθῆναι 23-6-2017
«Μὴ ἀποκρίνου ἄφρονι
πρὸς τὴν ἐκείνου ἀφροσύνην͵
 ἵνα μὴ ὅμοιος γένῃ αὐτῷ·
ἀλλὰ ἀποκρίνου ἄφρονι κατὰ τὴν ἀφροσύνην αὐτοῦ͵
 ἵνα μὴ φαίνηται σοφὸς παρ΄ ἑαυτῷ»  (Παροιμ. κστ’ 4-5).
 Δηλαδή, μή ἀπαντᾶς εἰς ἄφρονα καί αὐθάδη, μέ ἀπρεπῆ καί ἀσύνετα λόγια σάν τά δικά του, διά νά μή ἐξισωθῆς μέ αὐτόν· εἰς κατάλληλον ὅμως ὥρα δῶσε συνετή ἀπάντησι εἰς τόν ἄφρονα, διά νά ἐννοήση ὅτι εἶναι ἀνόητος καί νά μή τοῦ περνᾶ ἡ ἰδέα ὅτι εἶναι σοφός καί αὐτοθαυμάζεται. (Μετάφρ. Ὑπομνήματος Παροιμιῶνἐκδόσεως Ἀδελφότητος “Σωτήρ”)

 Φίλτατε καί ἀγαπητέ μου ἀδελφέ Παναγιώτη,
Χαῖρε πάντοτε ἐν Κυρίω καί ἀγάλλου!

Ἐπίθεσις χωρίς τεκμηρίωσι

Μέ ἀφορμή τήν ἀνάρτησί σου στό Ἱστολόγιο μέ ἡμερομηνία 22-6-17 καί θέμα «Κακοήθης ἐπίθεση τοῦ π. Ἱεροθέου Ἀργύρη ἐναντίον τοῦ Σεβ. Ἐδέσσης Ἰωήλ», ἔχω νά σημειώσω μερικά ζητήματα.
Κατ’ ἀρχάς, ἄρχισες νά γράφης κείμενα συγκεκριμένα σέ εἰσαγωγικά καί μετά νά προσπαθῆς νά τά ἀναιρέσης. Αὐτό εἶναι πολύ καλό ξεκίνημα, μετά τίς ἕξι προσωπικές ἐπιστολές μου, γιά τίς ὁποῖες ἀναμένω ἀπάντησί σου ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ.
  
Οἱ ἀναπάντητες ἐπιστολές μου
Δέν πρέπει νά λησμονῆς ὅτι ἔχεις ἤδη λάβει αὐτές τίς ἕξι ἐπιστολές, τίς ὁποῖες μνημονεύω καί ἐπαναφέρω μέ τούς τίτλους των.
  1. «Προσωπική ἀδελφική ἐπιστολή εἰς τόν ἀγαπητόν Π. Τελεβάντο (α’)», μέ θέμα: Μασωνία, Δημόσιος Διάλογος, Μασωνική ἀπόδειξις Ἀθηναγόρα, τῆς 19-5-2017.
  2. «Προσωπική ἀδελφική ἐπιστολή εἰς τόν ἀγαπητόν Π. Τελεβάντο (β’)», μέ θέμα: Μαχαιρώματα καί εἰρηνοποιοί, τῆς 22-5-2017.
  3. «Προσωπική ἀδελφική ἐπιστολή εἰς τόν ἀγαπητόν Π. Τελεβάντο (γ’)», μέ θέμα: Σχισματικοί, διαίρεσις καί πολλαπλασιασμός, τῆς 24-5-2017.
  4. «Προσωπική ἀδελφική ἐπιστολή εἰς τόν ἀγαπητόν Π. Τελεβάντο (δ’)», μέ θέμα: Ἀναιρέσεις Ἱστολογικῆς Ἀναρτήσεως, τῆς 29-5-2017.
  5. «Προσωπική ἀδελφική ἐπιστολή εἰς τόν ἀγαπητόν Π. Τελεβάντο (ε’)», μέ θέμα: Προσωπικοί ὄχι ἐκκλησιαστικοί οἱ λόγοι τῶν ἐπιθέσεων; τῆς 29-5-2017.
  6. «Προσωπική ἀδελφική ἐπιστολή εἰς τόν ἀγαπητόν Π. Τελεβάντο (στ’)», μέ θέμα: Ἀντιτιθέμενες ἐνέργειες τῆς 16-6-2017.

 Προσέτρεξαν καί Προσέπεσαν
 Ἀναφέρεσαι στό κείμενό μου «Πνευματικά τά αἴτια διχοτομήσεως τῆς Κύπρου δημοσιευθέν στόν “Ὀρθόδοξον Τύπον” τῆς 9-6-17.
Παραθέτεις λοιπόν σέ εἰσαγωγικά, ἄριστα πράττων, τό: “Υπάρχουν Μητροπολίτες, που προσέτρεξαν και προσέπεσαν γλοιωδώς προς Επισκόπους, καταληψίες “Μοιχεπιβάτες”, προκειμένου να ανέλθουν στον Επισκοπικό θώκο; Αλλά προφασίζονται ότι τιμούν, αγαπούν και σέβονται τις αρχές του Γέροντος Επιφανίου”.
Καί κατόπιν, προστίθεται: «Για ποιο έγκλημα κατηγορεί (ἐννοεῖται ὁ π. Ἱερόθεος) τον Σεβ. κ. Ιωήλ; Το ότι εξελέγη Μητροπολίτης με τις ψήφους της Ιεραρχίας μη εξαιρουμένων των μοιχεπιβατών Μητροπολιτών, που ήσαν τότε μέλη της Ιεραρχίας».
Κατά πρῶτον, ἀπό ποῦ συνάγεται ὅτι ἡ συγκεκριμένη παράγραφος ἀναφέρεται στόν Σεβ. Μητροπολίτη Ἐδέσσης κ. Ἰωήλ; Ἀπό πουθενά. Δέν ἀναγράφεται τό ὄνομά του. Οὔτε φωτογραφίζεται μέ κάποιο τρόπο.
Πέραν τούτου, γιά ὅποιους ἔτσι ἔδρασαν, οἱ λέξεις «προσέτρεξαν» καί «προσέπεσαν γλοιωδώς», πῶς παρερμηνεύεται μέ τό  «ἐψηφίσθησαν»; Ταυτίζονται οἱ λέξεις; Προφανῶς ὄχι.
Ὁ Σεβ. Ἐδέσσης κ. Ἰωήλ ἐξελέγη στίς 11 Ὀκτωβρίου τοῦ 2002, σέ μυστική ψηφορορία, μέ 61 ψήφους, ἐνῶ ἔλαβεν ἕτερος ὑποψήφιος 1 ψῆφο, εὑρέθησαν δέ 9 λευκά καί 1 ἄκυρο ψηφοδέλτιο, ἀπό τούς 79 παρόντες Ἐπισκόπους ἐκλέκτορες. Δηλαδή ἔλαβε 61 ψήφους, ἔναντι 1 ἑτέρου κληρικοῦ, 9 λευκῶν, 1 ἀκύρου καί ... 7 ἀποχωρησάντων.  Ἑπομένως, δέν τόν ἐψήφισαν συνολικῶς 18 ἐκλέκτορες. Ἐρωτῶμεν ἐάν γνωρίζης τήν κατανομή τῶν ψήφων σέ “μοιχεπιβάτες” καί μή. Πόσοι ἦσαν τότε οἱ ζῶντες, ἐκ τῶν “μοιχεπιβατῶν” τῶν καταλαβόντων τούς θρόνους τῶν Δώδεκα ἀδίκως ἐκδιωχθέντων Μητροπολιτῶν;

Δέν βλέπεις τούς ἐπαίνους παρά τούς ἐνόχους

  1. Γράφεις: «Αντί να εκφράσει τη χαρά και την ευγνωμοσύνη του προς όσους διοργάνωσαν και συμμετείχαν στην Ημερίδα για τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο στην Κύπρο...».
Προφανῶς διέλαθε τῆς προσοχῆς σου τό σημεῖο τοῦ δημοσιεύματος πού ἀναφέρει: «Ὅλοι ἐμεῖς, ἐπαινοῦμε τήν πρωτοβουλία τῶν ἁγνῶν καί πιστῶν ἐμπνευστῶν τοῦ Συνεδρίου. Συγχαίρουμε τά ἀγαθά τους κίνητρα καί τίς προθέσεις τους».
Οἱ ἕξι λέξεις, μόλις μέσα σέ δύο σειρές κείμενο, “Ἐπαινοῦμε”, “ἁγνῶν”, “πιστῶν”, “συγχαίρουμε”, “ἀγαθά κίνητρα”, τί εἶναι; Δέν εἶναι εὐαρέσκεια;
  
Διεφώνησα καί συνεκρούσθην μέ τόν “Ἰσχυρό”

  • Γράφεις: «Το ακόμη πιο σοβαρό. Πάτερ μου, εσύ δεν προσκολλήθηκες γλοιωδώς στο περιβάλλον του μ. Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου του μοιχεπιβάτη Δημητριάδος “ίνα δεσποτικής χαράς αξιωθής;»
Ἄν καί δέν μέ ἐκπλήσσεις προβαίνεις, γιά ἄλλη μία φορά, σέ εὐθεῖα προσωπική ἐπίθεσι μέ ἀπαραδέκτους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς χωρίς, ὡς συνήθως, νά ἔχης γνῶσι καί νά ἔχης ἐντρυφήση ἐπί τοῦ θέματος. Μάθε λοιπόν ὅτι ἡ σύνδεσίς μου μέ τόν μακαριστό Ἀρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο ἄρχισε, ὄχι τό 1998, ὅταν ἐξελέγη Προκαθήμενος τῆς Ἑλλάδος, ἀλλά τό 1994, μία ὁλόκληρο τετραετῆ περίοδο ἐνωρίτερα, ὅταν ἐκεῖνος μοῦ ἐζήτησε “Ἐπιτελική Βοήθεια”.
Κατ’ αὐτό τό μακρό χρονικό διάστημα, ὁ Μακαριστός Μητροπολίτης τότε Χριστόδουλος, διαβεβαίωνε ὅτι, θά φροντίση γιά τήν “κάθαρσι” καί “ἀναβάθμισι” τῆς Διοικήσεως τῆς Ἐκκλησίας μας, θά ἐπιλύση τό Ἐκκλησιαστικό ζήτημα τῶν ἀδίκως ἐκθρονισθέντων Δώδεκα Μητροπολιτῶν,  θά ἀποκαταστήση τούς ζῶντες ἐξ αὐτῶν, καί θά προαγάγη πολλά ἕτερα σημαντικά Πνευματικά ἔργα στήν Ὀρθοδοξία.
Μετά τήν ἐκλογή του, δυστυχῶς, ἐλησμόνησε ὅλες τίς ὑποσχέσεις του καί τούς σαφεῖς ὅρους τῆς συνεργασίας μας. Διέγραψε τά πάντα καί ἀγνόησε τούς πάντες.
Παρέμεινα γιά μικρό διάστημα κοντά του, διαφωνῶντας οὐσιαστι-κῶς σέ πληθώρα ζητημάτων, ὑπενθυμίζοντας τά προαναγγελθέντα καί προσπαθῶντας νά τόν πείσω νά ἀκολουθῆ τόν δρόμο πού εἶχε ὑποσχεθεῖ καί χαράξει. Ματαίως. Μάλιστα, προκλητικῶς, μοῦ ἐζητήθη νά “σιωπήσω”, νά “συμβιβασθῶ”, νά “πειθαρχήσω” καί νά “ὑποταχθῶ” στήν ἐξουσία, γιά νά ΚΕΡΔΙΣΩ(!!!)... Ἐγώ ὅμως κατηγορηματικῶς “ἀρνήθηκα” καί προετίμησα νά ´´ΧΑΣΩ´´.
Λόγω ἀρχῶν καί χαρακτῆρος. δέν τούς ἔκανα ὅμως τή χάρι νά τούς ἀδειάσω τή γωνιά, τρεπόμενος εἰς φυγήν, ἀλλά ἀπεφάσισα νά τούς “πολεμῶ”  ἔσωθεν. Αὐτό βέβαια δέ τούς πολυάρεσε, ἀλλά μᾶλον τούς ἐξενεύρισε καί κατέφυγαν στήν μόνη λύσι πού διέθεταν, δηλαδή, στήν ἔκδοσι Συνοδικῆς Ἀποφάσεως (ΔΙΣ) γά τήν μή ἀνανέωσι τῆς θητείας μου στήν Ἱ. Σύνοδο.
Τό γεγονός αὐτό δέν μέ ἀπέτρεψε βέβαια νά συνεχίσω νά ἀγωνίζομα κατά μόνας, μέ τίς λιγοστές δυνάμεις μου, ἐναντίον αὐτοῦ τοῦ σαθροῦ Συστήματος, πλην ὅμως τώρα εἶχα στή “φαρέτρα” μου τήν ἐμπειρία τῆς λειτουργίας τοῦ Συστήματος καί τίς γνώσεις σέ πολλά θέματα πού τούς “ἔκαιγαν”. Καί τά πράγματα διευθετήθησαν ὅπως τά οἰκονόμησε ὁ Κύριος. Ὁ πόλεμος ἐσυνεχίσθη, ἔλαβε διαστάσεις, ἐπολέμησαν ἱκανοί “Ἀξιωματοῦχοι” τῆς Ἑλλάδος. Τό ποτέλεσμα ἦτο, νά πομακρυνθοῦν πό τήν Ἐκκλησία ἀρκετοί διαβεβλημένοι Ἐπίσκοποι, ἐνῶ ἕτεροι προβληματικοί Κληρικοί (δέκα τόν ἀριθμό) πώλεσαν γιά πάντα τήν βεβαία πισκοποίησί τους.
Ἀξιοσημείωτον εἶναι ὅτι, ἀκόμη καί τά δύο πιό στενά πρόσωπα τοῦἸσχυροῦἀνδρός τῆς ποχῆς ἀπώλεσαν τόν Θρόνο τους καί κατέληξαν στό σπίτι τους. Καί ὄχι μόνον. ἴδιος Ἰσχυρός, “κλαίγοντας”, μόλις τήν τελευταία στιγμήδιεσώθη”, ἀφοῦ προηγουμένως εἶχε ἀπωλέσει τόν Θρόνο του ἕτερος σημαντικός Προκαθήμενος, συνεργαζόμενος μέ τόνἸσχυρό”.
Τά ἀνωτέρω, συνοπτικῶς καί τηλεγραφικῶς, τεθέντα στοιχεῖα, συνθέτουν ΑΡΑΓΕ τό ἐπαίσχυντο, προσκολλήθηκες γλοιωδῶς”, πού σημειώνεις;;;  Ἀλλά ... «Γέγονα ἄφρων· μεῖς με ἠναγκάσατε·» (BΚορ. ια’ 11).

 Ἔγραψα Προσθετικά καί πλεονασματικά

Γράφεις: «όφειλες να στηλιτεύσεις τη σιωπή του κ. Σεβ. Ιωήλ για τα θέματα που αφορούν τον Οικουμενισμό και για το γεγονός ότι υπέγραψε τις κακόδοξες αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης και όχι να τον μέμφεσαι επειδή ήταν εισηγητής στην Ημερίδα για τον π. Επιφάνιο, επειδή εξελέγη και με τις ψήφους των μοιχεπιβατών».
Μπορεῖς σέ παρακαλῶ, νά μοῦ ἐξηγήσης ἐάν ΕΣΥ εἶσαι, ὑπέρκατά τοῦ Σεβ. Ἰωήλ. Στήν (στ’) ἐπιστολή μου σοῦ γράφω ὅτι, προσπαθεῖς νά βρίζης καί νά ἐπαινῆς τά ἴδια πρόσωπα. Νά τούς ἐξυψώνης καί νά τούς καταβαραθρώνης. Νά βγάζης μέλι καί δηλητήριο ἀπό τό ἴδια πηγή. Πῶς τά καταφέρνεις; Προφανῶς ὁ πνευματικός ἀδελφός, ὁ Σεβ. Ἰωήλ εἶναι “Φιλεχθρός” σου!
Πέραν τούτου, σέ ποιό σημεῖο ἐγώ “μέμφομαι” τόν πνευματικό ἀδελφό, ἐπειδή εἶχε εἰσήγησι στό συγκεκριμένο συνέδριο; Πουθενά; Ἐάν ναί, γιατί δέν παραπέμπεις μέ εἰσαγωγικά που;
Πραγματικά, δέν ἐγνώριζα τί ἐλέχθη καί τί ὄχι στήν συγκεκριμένη συνάντησι, γι’ αὐτό στό ἄρθρο μου ἔγραφα: «.. σημειώνουμε συνοπτικὰ μερικὰ ζητήματα. Δὲν γνωρίζουμε ἐὰν αὐτὰ προεβλήθησαν στὸ Συνέδριο ἢ ὄχι. Ἐὰν ναί, τότε ἡμεῖς ἁπλῶς τά ἐπαναλαμβανουμε γιὰ νὰ τὰ ὑπογραμμίσουμε.  Ἄν ὄχι τότε τά καταχωροῦμε γιά νά τά γνωρίσουμε εἰς ὅσους τά ἀγνοοῦν καί νά τά ὑπενθυμίσουμε εἰς ὅσους  σκοπίμως τά ἀποκρύπτουν καί τά ὑποβαθμίζουν».
Ἐγώ, ἁπλῶς ἔγραψα μερικές περίφημες δράσεις τοῦ Γέροντος Ἐπιφανίου, σχετικά μέ τούς Δώδεκα ἀδίκως ἐκδιωχθέντας Μητροπολίτες ἀπό τούς “Μοιχεπιβάτες”, γιά τήν καθαίρεσι τοῦ Μακαρίου ἀπό τήν Κυπριακή Σύνοδο, καί γιά τήν λεγομένη Μακαριακή “Μείζονα καί Ὑπερτελῆ” Σύνοδο. Ἀγνοῶ ἐάν αὐτά ἐλέχθησαν στό Συνέδριο ἤ ἐάν ὑπεβαθμίσθησαν ἤ ἐάν ἀπεσιωπήθησαν. Οὐδείς μέ ἐνημέρωσε ἐπ’ αὐτοῦ. Δέν ἐπληροφορήθην σχετικῶς. Ἐγώ ἐτόνισα ὅσα ἐχρειάζοντο προσθετικά καί πλεονασματικά.

Λουλούδια παντοῦ
 Γράφεις καταλήγοντας: «Προφανώς δεν εξαντλήσαμε "Les Fleurs du mal" (τα άνθη του κακού) του κήπου της εμπάθειας και της κακοήθειας του άρθρου του π. Ιερόθεου Αργύρη στον Βολουδακικό “Ορθόδοξο Τύπο”.
Ἀπό ποῦ ὅμως ἐξάγεται ἡ “Ἐμπάθεια” καί ἡ “κακοήθεια”, τοῦ συγκεκριμένου ἄρθρου μου, μάλιστα γιά τόν “Φιλεχθρό” σου Σεβ. Ἰωήλ;  Γιατί δέν ἀποδεικνύεις αὐτές τίς προσβλητικές ἐκφράσεις; Ἤδη σοῦ ἀπέδειξα ὅτι ἄλλο “ψηφίζομαι” καί ἄλλο  “προσπίπτω”.
Μιλᾶς γιά “ἄνθη τοῦ κακοῦ”, ἀντί νά ἀναζητῆς τήν ἄνοιξι, ὅπου μπορεῖς νά βρῆς μυριάδες εὔωσμα ἄνθη τοῦ καλοῦ.
«Ἄνοιξη ἦλθε,
Ζητοκραυγάζει ἡ γῆ
Λουλούδια παντοῦ»   (Σ. Δαρσακλῆς).
Πραγματικά βλέπουμε, μυριάδες εὐσεβεῖς Χριστιανούς, ζωντανούς Μοναχούς καί πυρίνους Κληρικούς γύρω μας σέ ὅλη τήν Οἰκουμένη.
  Τό κακό ἄν τό διώξης φεύγει
 Ἀγαπητέ μου Παναγιώτη·
 Αὐτά τά ἐλάχιστα καί ἐν συντομία, καθότι ὁ χρόνος εἶναι λίγος καί πολύτιμος, καί δέν ἐπαρκεῖ νά ἐπεκταθῶ σέ ἄλλα ἀναληθῆ καί ἀνακριβῆ σημεῖα, πού εἶναι διάσπαρτα στήν ἀνάρτησί σου.
Θά κατακλείσω τίς σκέψεις μου, κάνοντας μικρή διασκευή στά λόγια τοῦ Ἱεροῦ Πατρός:
«Κυνί ἔοικεν ἡ ἡδονή (ἀλλάζω μέ τή λέξι κακία), ἄνθρωπε. Ἐάν τό διώξῃς φεύγει, ἐάν τό θρέψῃς παραμένει». (Ἡ κακία μοιάζει μέ σκυλί, ἄνθρωπε. Ἄν τό διώξης φεύγει, ἀν τό ταῒσης, παραμένει). (Ἰ. Χρυσόστομος)
 Ἀλλά καί γιά τά οἰκουμενιστικά ζητήματα πού προσθέτεις, σημειώνω ἐντελῶς τηλεγραφικά:
«Φαῦλος βίος, φαῦλα δόγματα γεννᾶ καί φαῦλα δόγματα, φαῦλον βίον εἰσάγουν»! (Ἰωάννης Χρυσόστομος)
 Μετ’ εὐχῶν καί ἀδελφικῆς
ἐν Χριστῷ ἀγάπης
π. Ἱερόθεος 

π. Ἱερόθεος



Αποτέλεσμα εικόνας για Γρηγόριος ὁ Ἀρχιπελαγίτης

Τὸ ἅγιο βουνὸ ἐγκαταλελειμμένο
 
 

Ὅταν ἐλευθερώθηκε ἡ πολυθρύλητη Μακεδονία ἀπὸ τὸν ὀθωμανικὸ ζυγό, οἱ Ἁγιορεῖτες, Ἕλληνες ἀληθινοί, ἔβγαλαν ἀπὸ τὰ μπαοῦλα τους τὶς σκοροφαγωμένες σημαῖες τῆς πονεμένης Ἑλλάδος καὶ τὶς ὕψωσαν παντοῦ. Τὸ ἅγιο βουνὸ εἶναι τὸ μόνο κομμάτι τῆς ἁγιασμένης αὐτῆς χώρας γιὰ τὸ ὁποῖο ὁ Ἐλευθέριος Βενιζέλος ἔδειξε εὐαισθησία καὶ συνέστησε στοὺς Ἁγιορεῖτες νὰ κάνουν δικό τους κρατίδιο καὶ νὰ μὴν εἶναι κάτω ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ ἐπικράτεια, γιατὶ θὰ τὸ μετανοιώσουν. Οἱ θερμοὶ Ἕλληνες καλόγεροι τὸ ἀρνήθηκαν καὶ δέχθηκαν τὴν ἑλληνικὴ ἐπικράτεια σὰν εὐλογία τῆς Παναγίας. Ὅλα αὐτὰ τὰ λησμόνησαν οἱ ἑκάστοτε κρατοῦντες καὶ τὸ ἅγιο αὐτὸ βουνὸ βρίσκεται σήμερα σὲ μιὰ πλήρη ἐγκατάλειψη.

 Ὅ,τι καὶ νὰ ζητήσουμε, οἱ ἐπιτροπές, σὰν τοὺς παλιοὺς ταχυδρόμους, μέρες γυρίζουν ἀπὸ γραφεῖο σὲ γραφεῖο, ἀπὸ ὑπουργὸ σὲ ὑπουργό, καὶ δρέπουν στάχυς ἄκαρπους, ποὺ τοὺς ἔχει καταστρέψει τὸ συρίκι, ὁ λίβας. Γι᾽ αὐτὸ τὸ ψηλὸ βουνὸ ψιχία μόνον δίνουν ἀπὸ τὰ τραπέζια ποὺ ἔχουν συνδαιτυμόνες τοὺς μουσουλμάνους. Μὲ πιὸ πολλὴ χαρὰ ἀνεγείρουν τὰ τζαμιά, ἀπ᾽ ὅ,τι τὰ μνημεῖα τοῦ Γένους καὶ τῆς πίστεως.
Τὸ Ὄρος εἶναι ἀφύλακτο, εἶναι στὴν διάθεση τοῦ κάθε ληστοπεράτη. Τὰ τελωνεῖα καταργήθηκαν, ἔλεγχος δὲν γίνεται. Μπᾶτε, σκύλοι, ἀλέστε κι ἀλεστικὰ μὴ δῶστε. Βγαίνοντας προχθὲς ἀπὸ τὸ Ὄρος, βλέπω ἀπ᾽ τὸν ἀρσανᾶ τῆς Χιλανδαρίου νὰ μπαίνη στὸ πλοῖο ἕνα ἀγροτικὸ μὲ σκεπασμένη τὴν καρότσα. Δὲν συγκρατήθηκα. Ἢ μᾶλλον κακῶς συγκρατήθηκα. Ἔστειλα ἕνα μοναχό, νὰ σηκώση τὴν κουβέρτα νὰ δῆ τί κουβαλάει. Κι ἔβγαζε ἔξω τοῦ Ὄρους ἕνα ἀγροτικὸ ρίγανη! Τὸ νὰ κόψη κανεὶς ἕνα ματσάκι γιὰ τὸ σπίτι του κανεὶς δὲν τὸ ἀρνεῖται, ἀλλὰ ἕνα ὁλόκληρο ἀγροτικό; Πόσο συνειδητὰ αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος σύναξε ἀπὸ τὶς νάπες τοῦ Ὄρους αὐτὴν τὴν ρίγανη καὶ δὲν τὴν ξεπάτωσε; Περίμενα νὰ συναντήσω λιμενικὸ στὴν Οὐρανούπολη. Εἶμαι Ἀρχιπελαγίτης. Ταξιδεύω ἀπὸ τὸ 1955. Πρώτη φορὰ εἶδα νὰ πιάνη πλοῖο σὲ λιμάνι καὶ νὰ μὴν ὑπάρχη οὔτε τελώνης οὔτε λιμενάρχης. Μὰ ἂν γίνη ἕνα δυστύχημα, ποιός θὰ τὸ πιστοποιήση; Ὁ ξυλοκόπος τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἢ ὁ ἐργάτης ἢ οἱ ἀλλοδαποὶ προσκυνητές; Μᾶς πῆρε τὰ τελωνεῖα τὸ κράτος καὶ μᾶς τοποθέτησε ἀραιὰ καὶ ποῦ λιμεναρχεῖα. Καὶ σ᾽ αὐτά, ὁσάκις προσφύγης, ἢ τὸ σκάφος τους εἶναι χαλασμένο ἢ δὲν ἔχουν πετρέλαιο νὰ τὸ κυκλοφορήσουν. (Ὡστόσο, μεγάλος ἡγούμενος, εἰσερχόμενος μὲ 12θέσιο ταχύπλοο, πολλὲς φορὲς συνοδεύεται ἀπὸ τὸ λιμενικό. Κλάψε με, μάννα, κλάψε με.) Ναί, ἀφύλακτο τὸ ἅγιο αὐτὸ βουνό, εἶναι στὴν διάθεση κάθε ἀρχαιοκάπηλου καὶ κάθε ἅρπαγα. Δὲν θέλουμε λιμεναρχεῖα, θέλουμε τελωνεῖα, τὰ ὁποῖα θὰ εἶναι ἐπανδρωμένα ὄχι μὲ προτεστάντες καὶ ἰεχωβάδες, ἀλλὰ μὲ συνειδητοὺς καὶ σοβαροὺς χριστιανοὺς καὶ Ἕλληνες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου