Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

Έργα διαβόλου και έργα Θεού

Πριν από την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, που ο Χριστιανισμός, η πνευματική μόρφωση και η κρίση θα αμβλυνθούν, και θα χαλαρώσουν σε φοβερό βαθμό, θα παρουσιασθούν ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται, που θα κάνουν σημεία μεγάλα και τέρατα, με αποτέλεσμα να πλανούν ακόμη και (αν αυτό είναι δυνατόν) εκλεκτούς[8]. Ιδίως δε, ο ίδιος ο αντίχριστος, όταν θα έλθη, θα γεμίση τον κόσμο θαύματα, που θα καταπλήττουν και θα χορταίνουν τους ανθρώπους με σαρκικό φρόνημα και άγνοια. Αυτός τότε θα δώση και «σημείον εκ του ουρανού», που οι άνθρωποι τόσο το ποθούν και το διψούν. Η παρουσία του, λέγει ο άγιος Απόστολος Παύλος, θα είναι κατ’ ενέργειαν του σατανά• εν πάση δύναμει και σημείοις και τέρασι ψεύδους• και εν πάση απάτη της αδικίας, μεταξύ των απολλυμένων, που δεν φρόντισαν να αγαπήσουν την αλήθειαν για να σωθούν[9].
Οι άνθρωποι με άγνοια και σαρκικό φρόνημα, βλέποντας τα θαύματα αυτά, δεν θα σταθούν καθόλου να σκεφθούν. Θα τα δεχθούν αμέσως. Γιατί το πνεύμα τους θα έχη με αυτά συγγένεια. Και από την τύφλωσή τους θα τα παραδεχθούν. Και θα ονομάζουν την ενέργεια του σατανά σαν την πιο μεγάλη φανέρωση της δύναμης του Θεού. Ο αντίχριστος θα γίνη δεκτός στα πεταχτά, χωρίς καθόλου σκέψη[10]. Ούτε καν θα κάτσουν να σκεφθούν οι άνθρωποι, ότι τα θαύματά του δεν θα έχουν κανένα καλό και λογικό σκοπό, καμμιά σαφή σημασία• ότι δεν θα έχουν καμμιά σχέση με την αλήθεια και θα είναι γεμάτα ψέμα• ότι θα είναι ένας τερατώδης και γεμάτος μοχθηρία, χωρίς κανένα νόημα θεατρινισμός, που θα κάνη το παν για να καταπλήξη και να οδηγήση σε μια αποχαύνωση και σ’ ένα ολοκληρωτικό δόσιμο, να τους γοητέψη, «να τους τυλίξη» και να τους παρασύρη• με τη γοητεία μιας πληθωρικής αλλά κενής και ανόητης εντύπωσης, ενός εφφέ!
Δεν είναι φοβερό, ότι τα θαύματα του αντιχρίστου, οι αποστάτες, οι εχθροί της αλήθειας και του Θεού, θα τα δεχθούν με ενθουσιασμό;
Γιατί; Γιατί έχουν προετοιμάσει τον εαυτό τους, να δεχθούν ανοιχτά και φανερά τον απεσταλμένο του σατανά, το όργανό του, την διδασκαλία του και τις πράξεις του, και να έλθουν σε πνευματική επικοινωνία μαζί του στην κατάλληλη ώρα.
Βιβλιογραφία
[8] Ματθ. 24, 24. [9] Β’ Θεσσ. 2, 6-10. [10] Εφραίμ Σύρου, Λόγ. 106 Περί του Αντιχρίστου.

ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑΡΑΧΗ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΝΙΚΟΥ ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ… ΣΤΑΥΡΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ!!!

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Μια μετάφραση στα τουρκικά των γραπτών του πρώτου νεοέλληνα ιστορικού, του Λαόνικου Χαλκοκονδύλη, (1430-1490), με διάφορες προφητείες για τους Οθωμανούς και τους Τούρκους οι οποίες μάλιστα σύμφωνα με τους Τούρκους μέχρι σήμερα έχουν εκπληρωθεί με καταπληκτικό τρόπο, προκαλεί μεγάλη ανησυχία γιατί στο ίδιο αυτό σύγγραμμα προφητεύεται η τελική διάλυση της Τουρκίας και η ανάδυση στον τρούλο της Αγίας Σοφίας ενεός μεγαλόπρεπη χριστιανικού σταυρού!

Το βιβλίο αυτό με τον τίτλο «Kehanetler kitabı» κυκλοφόρησε το 2007 στην Τουρκία και από τότε μέχρι σήμερα έχει γίνει αντικείμενο πολλών συζητήσεων και διαξιφισμών, γιατί όπως αναφέρεται, είχε προβλέψει την άνοδο και την πτώση της οθωμανικής αυτοκρατορίας, την εγκαθίδρυση της τουρκικής δημοκρατίας υπό τον Κεμάλ Ατατούρκ και το όνομα του 11ου προέδρου αυτής, που είναι ο Αμπντουλάχ Γκιούλ. Μετά από αυτόν εκείνος που θα διαλύσει την Τουρκία με την επανεμφάνιση ενός μεγάλου σταυρού στην Αγία Σοφία και σε όλα τα μεγάλα τζαμιά της Πόλης.

Όπως αναφέρεται συγκεκριμένα στο καταπληκτικό αυτό σύγγραμμα προβλέφτηκε η πτώση της Κωνσταντινούπολης το 1453 από τον Μωάμεθ τον Πορθητή, η κατάληψη της Πόλης από τους συμμάχους το 1918, η οριστική διάλυση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας το 1920 με την δημιουργία από ένα στρατάρχη της νέας τουρκικής δημοκρατίας, δηλαδή από τον Κεμάλ Ατατούρκ.
Στη συνέχεια περιγράφεται η άνοδος κατά σειριά 11 πρόεδρων της δημοκρατίας με το συμβολικό όνομα του εντεκάτου που θα αποτελείται από 11 γράμματα δηλαδή, ο Abdullah Gül.
Μετά από αυτόν θα έρθει η μεγάλη σύγκρουση με χριστιανικές δυνάμεις και η χώρα θα καταρρεύσει οριστικά.
Αλλά το πιο φοβερό που έχει προκαλέσει μεγάλη ταραχή στους Τούρκους, είναι ότι προβλέπεται με την κατάρρευση η ανάδυση των σταυρών στον τρούλο της Αγίας Σοφίας και των μεγάλων τζαμιών της Πόλης, (İstanbul’un camileri ve ayasofya üzerinde haçlar dikilecektir), και αυτό θα γίνει από χέρια που θα κρατούν όπλα και θα διώχνουν τους βέβηλους.
Το τέλος θα είναι φοβερό για σους δεν επιστρέψουν στην αλήθεια, καθώς θα γκρεμιστούν και θα αφανιστούν μαζί με τη πόλη τους, (şehrin yıkımı gelecektir).
Ολες αυτές οι προφητείες, (kehanetler), όπως τις χαρακτηρίζουν οι ίδιοι οι Τούρκοι, έχουν προκαλέσει μεγάλο δέος και αποτελούν μέχρι σήμερα αντικείμενο πολλών διενέξεων για το κατά πόσο θα επαληθευτούν, όπως επαληθευτήκαν οι προηγούμενες, σε μια σύγχρονη σπαρασσόμενη από πολλά μέτωπα και πολλές εσωτερικές συγκρούσεις Τουρκία.
Ίδωμεν!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

"Κατηγορούμεθα ως ταραχοποιοί" αποκαλύπτοντας εκείνους που "πλανούσι, διαστρέφουσι"! Τί θα έλεγε σήμερα ο άγιος Αθανάσιος ο Πάριος; Αρχ. Μελετίου Βαδραχάνη

"Κατηγορούμεθα ως ταραχοποιοί" αποκαλύπτοντας εκείνους που "πλανούσι, διαστρέφουσι"!

Τί θα έλεγε σήμερα
ο άγιος Αθανάσιος ο Πάριος;


Αρχ. Μελετίου Βαδραχάνη

   Ο Αθανάσιος Πάριος (1721-1813), ο οποίος το 1994 ανεγνωρίσθη επισήμως από την Εκκλησία μας ως άγιος, μαζί με το Μακάριο Νοταρά επίσκοπο Κορίνθου και τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη υπήρξαν οι κορυφαίες θεολογικές προσωπικότητες του 18ου αιώνος και συνέχισαν το έργο του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά (του 14ου αιώνος). Από τους εχθρούς τους ονομάστηκαν ειρωνικά Κολλυβάδες. Από διαπρεπείς όμως ερευνητές και μάλιστα ξένους (l. Petit, Le Guillu, Αμφιλόχιος Ράντοβιτς) θεωρήθηκαν ως οι δημιουργοί της ησυχαστικής και φιλοκαλικής αναγεννήσεως του 18ου αιώνος (βλ. πρωτοπρ. Θεοδώρου Ζήση, καθηγητού του Α.Π.Θ., Κολλυβάδικα, Θεσσαλονίκη 2004, σελ. 69).
     Ο άγιος Αθανάσιος ο Πάριος μεταξύ των άλλων εξέδωσε τους λόγους του αρχιεπισκόπου Φιλαδελφείας Μακαρίου του Χρυσοκεφάλου, τους οποίους προλόγισε ανωνύμως, προσέθεσε δε σ’ αυτούς και ένα δικό του λόγο, Εις τον άγιον Γρηγόριον Παλαμάν, που εξεφωνήθη στη Θεσσαλονίκη την Β΄ Κυριακή των Νηστειών του 1759 ή του 1768 (βλ. Μακαρίου Χρυσοκεφάλου, Λόγοι πανηγυρικοί ιδ΄, εκδ. Β. Ρηγοπούλου, Θεσσαλονίκη 1989, εισαγωγή αρχιμ. Ειρηναίου Δεληδήμου). Ο λόγος αυτός, που περιέχεται στις σσ.550-563, υμνεί δεόντως τον Γρηγόριο Παλαμά, κατακεραυνώνει τους παπικούς ελεεινολογεί δε και θρηνεί τους ορθοδόξους ενωτικούς (=τους σημερινούς οικουμενιστές). Θα παραθέσουμε μόνο την σ. 560 όπου μιλάει για τους ενωτικούς.
    «Αχ αδελφοί Χριστιανοί, και εις τούτο εκαταντήσαμεν, ώστε να μην είναι πλέον διάκρισις του σίτου από τα ζιζάνια; Των προβάτων από τους λύκους; του φωτός από το σκότος; του Χριστού από τον Βελίαρ· τις κοινωνία φωτί πρός σκότος; τις συμφώνησις ευσεβών μετά αιρετικών; τις σχέσις; τι καλή υπόληψις είναι τούτη, οπού έχομεν εις τους εχθρούς της αληθείας και των Αγίων μας; Πού είναι εκείνο το πυρ, οπού ήλθε να βάλη ο Χριστός εις την γήν; Εσβέσθη, εψυχράνθη από μιας· πού είναι εκείνη η μάχαιρα του Χριστού, οπού χωρίζει και το ίδιον αίμα, και συγγενής τον συγγενή αποστρέφεται, και αδελφός από αδελφόν χωρίζεται δια την ευσέβειαν· έλειψεν, απώλετο τελείως από λόγου μας· δια τούτο λοιπόν και εις την Ρώμην οι Ανατολικοί· δια τούτο και συνοικέσια με τους παπιστάς· δια τούτο και οι Φράγκοι των Ρωμαίων γίνονται ανάδοχοι· δια τούτο ιερείς Ανατολικοί και στεφανώνουσι και θάπτουσιν, όχι μονάχα Λατίνους, αλλά και τους λουθηροκαλβινιστάς· δια τούτο τόσα και τόσα άλλα κατεγνωσμένα και αξιοκατάκριτα, δια τούτο λέγω, διατί δεν έχομεν ζήλον δια την ευσέβειαν· και καταρώνται εκείνοι, και ημείς ευλογούμεν· εκείνοι ακαταπαύστως τρέχοντες επάνω και κάτω, πλανούσι, διαστρέφουσι, σύρνουσι τους αδελφούς μας εις την απώλειαν· και εις ημάς δεν είναι άδεια να δώσωμεν καν είδησιν εις τα λογικά πρόβατα, να φυλάγωνται από τους ψυχοφθόρους τούτους λύκους, αλλά κατηγορούμεθα ως ταραχοποιοί· εκείνοι, δια να μη λέγω τα πολλά, μας ονομάζουσι ψυχάς απωλεσμένας, άνιμαι πέρσαι (animae persae), και με όλον οπού ημείς, με την χάριν του Θεού, απαρασάλευτοι στεκόμεθα εις το θεμέλιον, της Αποστολικής και θεοπαραδότου ομολογίας· και ημείς ως αναίσθητοι, τους έχομεν ως αδελφούς· αμφιβάλλει τάχα τινάς, πως έτζι μας φρονούσι, και έτζι μας ονομάζουσιν; άς διηγηθή, όποιος ηξεύρει, δια τον αδελφόν μας χριστιανόν οπού εσπούδαζεν ιατρικήν εις μίαν πόλιν της Ιταλίας Βονωνίαν ονομαζομένην· τον οποίον, διατί δεν ηθέλησεν εις τον θάνατόν του να εξομολογηθή και να κοινωνήση φράγκικα, τον έρριψαν έξω από τα τοιχόκαστρα, εις τον τόπον, οπού ρίπτουσι τα ψοφιμαία ζώα, και τον έφαγαν οι σκύλοι».
       Εμείς δεν θα προσθέσουμε τίποτε άλλο. Αναλογιζόμεθα μόνο, τι θα έλεγε ο άγιος Αθανάσιος εάν ζούσε σήμερα…
 

"Εκτροπές εκκλησιολογικής απόψεως" -ωμός φασισμός- που υπηρέτησε ο Ζηζιούλας!

 Ἕνα ἀπὸ τὰ καλύτερα κείμενα ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ τῆς Συνόδου, ἔχει γράψει  ὁ μεγάλος αἱρετικὸς μητροπ. Περγάμου! Πιὸ καταλυτική κριτικὴ καὶ πιὸ χειροπιαστὴ ἀπόδειξη γιὰ τὴν ἀντιδημοκρατική, ἀντι-συνοδικὴ τακτική (δηλαδὴ τὸν ὠμὸ φασισμό)  ποὺ λειτούργησε στὴν «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο» δὲν μπορεῖ νὰ ὑπάρξει ἀπὸ τὸ παρακάτω ἀπόσπασμα τοῦ μέντορα καὶ θεωρητικοῦ τῆς Συνόδου κ. Ἰωάννη Ζηζιούλα. Τὸ συναντήσαμε στὴν προηγουμένη ἀνάρτηση (ἐδῶ). 

«Δὲν μποροῦμε ὅμως νὰ μὴ μνημονεύσουμε τὸ σοβαρὸ ἐκκλησιολογικὸ ζήτημα ποὺ ἐγείρεται, κατὰ τὸν Μητροπολίτη Περγάμου Ἰωάννη (Ζηζιούλα), ἀπὸ τὴν μὴ συμμετοχὴ ὅλων τῶν ἐπισκόπων. Γράφει ὁ Μητροπολίτης Περγάμου:
Σύνοδος, λοιπόν, δὲν εἶναι ἕνας θεσμὸς ὑπεράνω τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας, εἶναι ἕνας θεσμὸς ποὺ ἐκφράζει τὴν ἑνότητα, τὴν σύμπτωση, τὴν συναίνεση καὶ ἀμοιβαιότητα τῶν τοπικῶν Ἐκκλησιῶν. Κάτι τέτοιο δομικὰ καὶ ὀργανωτικὰ ἐξασφαλίζεται μὲ τὸ νὰ μετέχουν αὐτοδικαίως στὶς Συνόδους ὅλοι οἱ ἐπίσκοποι

Γι’ αὐτὸ εἶναι ἐκτροπές, ἀπὸ ἐκκλησιολογικῆς ἀπόψεως, ὅλες οἱ μορφὲς τῶν Συνόδων οἱ ὁποῖες – ἐκτὸς ἂν ἔχουν ἀναπόφευκτο λόγο ἱστορικῆς ἀνάγκης – ἀποκλείουν ὁρισμένους ἐπισκόπους ἀπὸ τὴ συμμετοχὴ στὴ Σύνοδο. Ὑπῆρξαν καὶ ὑπάρχουν διάφορες τέτοιες ἀδικαιολόγητες ἐκκλησιολογικὰ ἀποκλίσεις… Ὅταν ὅμως μπορεῖ ἡ Σύνοδος νὰ ἀποτελεῖται ἀπὸ ὅλους, τὸ νὰ ἐπιλέγεις ὁρισμένους καὶ νὰ τοὺς καθιστᾶς ἐξουσιαστὲς πάνω στοὺς ὑπολοίπους ἐπισκόπους διαβρώνει ἐπικίνδυνα τὰ θεμέλια της Ἐκκλησιολογίας καὶ δημιουργεῖ ἀνωμαλίες καὶ ἐκτροπές… Ἡ ἰδεώδης κατάσταση εἶναι ἡ σύναξη ὅλων τῶν ἐπισκόπων”».

Ζηζιούλα Ἰ., Θέματα Ἐκκλησιολογίας, Πανεπιστημιακὲς παραδόσεις, Θεσσαλονίκη 1991, σ. 71-73.

Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Προς τον πατερα Σαββα Λαυριωτη και τους λοιπους χειροκροτητες, που επιδοκιμαζουν χωρις να ερευνουν και αποδεχονται ολα τα μυθευματα περι της Καρτας του Πολιτη, σαν ...χανοι!!! Οι χριστιανοι δεν πιστευουν τιποτα χωρις να το ερευνουν και μαλιστα πολυ βασανιστικα. Σε ολα τον λογο εχουν οι ειδικοι και οχι οι ανειδικευτοι και οι ασχετοι. -------------------------------------- Τα μυθεύματα και η Επιστήμη της Τεχνολογίας Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ

Προς τον πατερα Σαββα Λαυριωτη και τους λοιπους χειροκροτητες, που επιδοκιμαζουν χωρις να ερευνουν και αποδεχονται ολα τα μυθευματα  περι της Καρτας του Πολιτη, σαν ...χανοι!!!
Οι χριστιανοι δεν πιστευουν τιποτα χωρις να το ερευνουν και μαλιστα πολυ βασανιστικα.
Σε ολα τον λογο εχουν οι ειδικοι και οχι οι ανειδικευτοι και οι ασχετοι.
--------------------------------------
Τα μυθεύματα 

και η Επιστήμη της Τεχνολογίας



Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΑΠΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ
Σας αποστέλλω μερικά σχόλια από τη σκοπιά του Τεχνικού, σχετικά με την Κάρτα του Πολίτη, προς δημοσίευση.


Παρακολουθώ με προσοχή τους μονολόγους που διεξάγονται από του βήματος του «Ορθοδόξου Τύπου», των θρησκευτικών εντύπων και των (διαδικτυακών κυρίως) Μέσων Ενημέρωσης για το θέμα της Κάρτας του Πολίτη. Λόγω του επαγγέλματος μου, σαν τεχνολόγου, έχω αρ­κε­τές γνώσεις πάνω στα θέματα των γραμμωτών κωδίκων, των τεχνολογιών των καρτών τύπου πιστωτικής, των τεχνικών RFID, και δεν είναι υπερβολή να πω ότι ασχολούμαι με αυτά καθημερινά.


Ομίλησα για μονολόγους, διότι δεν φαίνεται να υπάρχει πρόθεσις διαλόγου για το θέμα αυτό, παρά μόνο μία στείρα αντιπαράθεσις «αφορισμών» και έκθεσις φανταστικών και μυθιστορηματικών προεκτάσεων γύρω από το θέμα. 
Μοναδικό σημείο σύγκλισης και ομόφωνης ομολογίας είναι ότι αν οι κάρτες περιέχουν σύμβολα του Αντιχρίστου, δεν θα τις παραλάβομε, όχι γιατί φοβόμαστε μήπως «μολυνθούμε» αλλά γιατί δεν θέλουμε να εμπαίζεται η πίστη μας. 
Συμφωνούμε προσωπικώς απολύτως με τη θέση αυτή, η οποία έχει διατυπωθεί από Πατέρες της Εκκλησίας.


Αν ακόμα ελθουν οι ταυτητητες, προσωπικώς ξέρουμε και πως να προστατευτούμε από τυχόν «λαθραναγνώσεις» RFID που φοβίζουν τον πολύ κόσμο, απλά έχοντας την Κάρτα μέσα σε ένα σιδερένιο κουτί, και επίσης γνωρίζουμε ότι τεχνικώς δεν είναι δυνατόν να μας παρακολουθούν από αυτές (το κινητό μας τηλέφωνο είναι πανεύκολο να παρακολουθηθεί, δεν χρειάζεται και κάποια επιπλέον κάρτα για την δουλειά αυτή) και είμαστε σίγουροι ότι αν τυχόν υπάρχουν «χάκερς» οι οποίοι θα αλλοιώσουν τα στοιχεία της κάρτας μας χωρίς να το καταλάβουμε, θα υπάρξουν αυτομάτως και άλλοι χάκερς (μάλλον στο Μοναστηράκι!!!) που θα μπορούν να κάνουν το ίδιο, και θα μπορέσουμε να πάμε σε αυτούς να μας σβήσουν ή να αλλοιώσουν τα στοιχεία της κάρτας μας σε ό,τι μας αρέσει. (Ας μην ξεχνάμε ότι ζούμε στην χώρα της κομπίνας). 
Δεν υπάρχει τίποτε που να μην αντιγράφεται στον σημερινό κόσμο της τεχνολογίας, αλλά αυτό το παιχνίδι μπορεί να παιχθεί και από τις δύο πλευρές. Απόδειξις αυτού είναι και τα πλαστά νέου τύπου διαβατήρια, τα οποία –για όσους δεν γνωρίζουν– περιέχουν «τσιπάκι» παρόμοιας τεχνολογίας όπως αυτά που θα έχουν (ίσως, αν, και όταν βγουν) οι Κάρτες.


Θα μπορούσαν να δημιουργηθούν, λοιπόν, και πλαστά αντίγραφα Καρτών, από τα οποία θα μπορούσαμε να αλλοιώσουμε ή να αφαιρέσουμε ό,τι δεν μας αρέσει. 
Επίσης, το ηλεκτρονικό κύκλωμα που υπάρχει στην Κάρτα είναι ένας πομποδέκτης με εμβέλεια –στην καλύτερη περίπτωση– μερικών εκατοστών του μέτρου. 
Οπότε, για οποιαδήποτε πρόσβαση στα στοιχεία της Κάρτας (είτε ανάγνωση, είτε εγγραφή), ο πομπός (αναγνώστης) και ο δέκτης (Κάρτα) πρέπει να απέχουν 10-20 εκατοστά, οπότε αποκλείεται η εκ μεγάλης αποστάσεως αλλαγή των στοιχείων που περιέχει.


Αν υπάρχει κάποιος τεχνολόγος που έχει να μας αποδείξει κάτι αντίθετο από αυτά, ας μας δώσει τα στοιχεία του κατασκευαστή των Καρτών, (αν υπάρχη, βεβαίως, κάποιος) για να τα δούμε και εμείς, και να πεισθούμε π.χ. ότι «το τσιπάκι πρέπει να έχει το 666 αλλιώς δεν λειτουργεί» και άλλες τέτοιες γελοιότητες που έχουν ακουστεί και γραφεί. 
Λες και τόσες και τόσες άλλες ηλεκτρονικές συσκευές χρειάζονται το 666 για να λειτουργήσουν!


Έχει επίσης ακουστεί και γραφεί ότι το φερόμενο ως σύμβολο του αντιχρίστου 666, βρίσκεται σε κάποιο κρυφό μέρος της Κάρτας που ούτε εμείς οι τεχνικοί δεν έχουμε πρόσβαση!. 
Και τότε ποιος το έβαλε εκεί; 
Μπήκε μόνο του ή το έβαλε κάποιος τεχνικός; 
Και αν το έβαλε κάποιος τεχνικός, με ποια τεχνική το εξαφάνισε ώστε να μην το βρίσκουμε εμείς οι ομότεχνοί του; 
Δεν είναι βέβαια δυνατόν να λάβουμε στα σοβαρά τέτοια επιχειρήματα και απορώ πως ο ένας μετά τον άλλον τα υιοθετούν ακόμη και Αρχιερείς!


Αν και οι περισσότεροι τεχνολογικοί ισχυρισμοί σχετικά με την Κάρτα είναι απλά για γέλια, αυτό που είναι εντελώς ξεκαρδιστικό είναι το ότι θεωρούμε ως κάτι απλό και εύκολο να αντέξη το χρεωκοπημένο σήμερα Ελληνικό κράτος κάτι που δεν άντεξε ούτε η οικονομικά εύρωστη Αγγλία, δηλαδή το υπέρογκο κόστος συλλογής των στοιχείων, αγοράς εξοπλισμού, διανομής και εγκατάστασης και συντήρησης του εξοπλισμού για τις Κάρτες σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, την εκπαίδευση των υπαλλήλων στην χρήση του εξοπλισμού κ.λ.π. κ.λ.π., έξοδα που απαιτούνται για να λειτουργήσει ένα τέτοιο ενοποιημένο σύστημα!


Μόνο και μόνο με τις πρόσφατες επιδόσεις του Δημοσίου Μηχανισμού στην παραγωγικότητα και την Γραφειοκρατία, είναι μάλλον βέβαιο ότι ούτε σε 100 χρόνια δεν πρόκειται να εκδοθή στην χώρα μας η Κάρτα του πολίτου!

                  

                             Α. Διαμαντής, M.Sc.
                           Διπλ. Μηχ. Αυτομάτων Συστημάτων Ελέγχου



Ένα από τα πιο κύρια αποδεικτικά στοιχεία της θεοπνευστίας της Γραφής, το κυριότερο κατά τον Πασκάλ, είναι και οι προφητείες της, στο πε­ριεχόμενο των όποιων αντανα­κλώνται γενικά η πορεία της ανθρωπότητας μέσα στην Ιστο­ρία καθώς και ο ερχομός, η προσωπικότητα, η ζωή και ο τελικός θρίαμβος του Χρίστου μέσα στον παγκόσμιο ιστορικό χώρο.
Αν μέσα στο χώρο των θε­τικών επιστημών παρατηρή­σουμε και ερευνήσουμε τις πραγματωθείσες προφητείες, θα δούμε αρχικά να έχουν μία σχέ­ση αντίθεσης μ' έναν κύριο και καθολικό νόμο του αντικειμενι­κού κόσμου, με το νόμο της αι­τιότητας, και στη συνέχεια να έχουν μία σχέση υπέρβασης με το νόμο αυτό.
Το περιεχόμενο του νόμου αυτού είναι το δίδυμο αιτία – αποτέλεσμα καθώς και η μετα­ξύ τους σύνδεση, της οποίας η πιο ενδιαφέρουσα μορφή είναι ή λεγόμενη «αιτιώδης σύνδε­ση». Μεταξύ αιτίας και αποτελέσματος υπάρχει η έξης αυ­στηρή χρονική ακολουθία. Η αιτία προηγείται πάντα του α­ποτελέσματος, και ποτέ το αποτέλεσμα δεν μπορεί να εμφανιστεί πριν απ’ αυτή ή και ταυτόχρονα.
Φυσική συνέπεια της χρονι­κής αυτής ακολουθίας, είναι και η αντικειμενική δυσκολία για μια ακριβή πρόβλεψη γε­γονότων που ανήκουν τόσο στο κοντινό, όσο και στο απώτερο μέλλον. Μέσα στον κόσμο oι αιτιώδεις συνθέσεις είναι σχε­τικά άπειρες στον αριθμό, και παρουσιάζουν μια πολυμορφία επειδή στους διάφορους χώρους και τομείς της πραγματικότη­τας εκδηλώνονται διαφορετι­κά, γι’ αυτό και υπάρχει ποικι­λία στον χαρακτήρα τους και στην σημασία τους. Όλες μαζί oι αιτιώδεις συνδέσεις αποτε­λούν ένα ολόκληρο δίχτυο, μέ­σα στο οποίο είναι «μπλεγμένα» αντικείμενα του αντικειμενικού κόσμου. Όλα δηλαδή τα φαι­νόμενα και τα αντικείμενα, ιδιαίτερα δε τα πολύπλοκα απ’ αυτά, οφείλουν την ύπαρξη τους σ' ένα σύνολο από αιτίες από τις οποίες άλλες είναι βασικές καθοριστικές και άλλες πιο έμμεσες, πιο γενικές.
Εξαίρεση φυσικά δεν αποτελούν τα κοινωνικά και τα ιστορικά φαινόμενα, που είναι τόσο πο­λύ σύνθετα και πολύπλευρα, ώστε να δικαιολογείται το γιατί αυτά αποτελούν αντικείμενο μελέτης πολλών επιστημών. Η επιστημονική τους δε μελέτη είναι αντικειμενικά έργο με πολλαπλές δυσκολίες. Πολύ ό­μως δυσκολότερο έργο είναι το να επιχειρήσει κανείς να προβλέψει τη σύνθεση και συγ­κεκριμένα γεγονότα μιας μελ­λοντικής κοινωνικής και ιστο­ρικής πραγματικότητας. Λέμε απλώς να «προβλέψει», γιατί το να «γνωρίσει» απόλυτα εί­ναι αδύνατο στην ανθρώπινη φύση πού διέπεται από το νό­μο της αιτιότητας. Ό άνθρω­πος μπορεί μόνο να υποθέτει για το μέλλον, όχι όμως και να ΓΝΩΡΙΖΕΙ.
Στην περίπτωση όμως της πραγματωθείσας προφητείας, βλέπουμε να έχουν πραγματω­θεί γεγονότα και λεπτομέρειες χαρακτηριστικές τους, που αι­ώνες πιο μπροστά είχαν προαγγελθεί από το προφήτη, αν και γι' αυτόν τότε αυτά ήταν μέλ­λον (απώτατο μάλιστα), ήταν στο χώρο της ανυπαρξίας, στο χώρο του μηδενός. Πως ο προ­φήτης — που σαν άνθρωπος και αυτός βρισκόταν υπό το κράτος του νόμου της αιτιότητας — μπόρεσε να δει και να περιγράψει πρώτα τ’ αποτελέ­σματα (που είναι τα γεγονότα της πραγμάτωσης) χωρίς να γνωρίζει τη δομή της αλυσίδας των αιτίων που τα δημιούργη­σαν, δεδομένου μάλιστα ότι αυτή η αλυσίδα είχε μεν την αρχή της στην εποχή του, η συνέχειά της όμως δεν ήταν γι’ αυτόν αντικειμενική πραγ­ματικότητα; Με την βοήθεια ποιας δύναμης ο προφήτης κα­τόρθωσε να υπερβεί το νόμο της αιτιότητας, ο οποίος λογι­κά και δικαιολογημένα όχι μό­νο αντιτίθεται στο φαινόμενο της προφητείας μα και το α­ποκλείει;
Εδώ βλέπουμε καθαρά τη παρουσία του Θεού μα και ένα τρόπο εισόδου του στην ιστο­ρία, καθώς επίσης και το πόσο δίκαια η εκκλησία μας λέγει «Θεός όπου βούλεται, νικάται φύσεως τάξις και τα υπέρ ανθρώπου διαπράττεται».
Η πραγματωθείσα προφητεία δεν είναι μόνο μία υπέρβαση του νόμου της αιτιότητας, μία απόδειξη της ύπαρξης του Θεού, είναι ακόμη και μία μορφή δημιουργίας από το μηδέν! Αυτό δικαιολογείται από το ότι η προφητεία αυτή, σαν σύνθεση γεγονότων, είναι αντανάκλαση (που είναι ένα δημιούργημα) πραγματική γεγονότων ευρισκόμενων για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στο χώρο της ανυπαρξίας, στο χώρο του μηδενός, τα οποία όμως στη συνέχεια υλοποιήθηκαν πάνω στο σχήμα της προφητικής σύνθεσης, δικαιώνοντας έτσι το χαρακτηρισμό της σύνθεσης αυτής σαν αντανάκλαση.
Ό Χριστιανισμός, έχει να παρουσιάσει ένα μεγάλο πλήθος προφητειών που πραγματώθη­καν. Οι προφητείες αυτές ανή­κουν κύρια στη Γραφή, μα και σ’ ένα νεώτερο προφητικό α­νάστημα, στον Κοσμά τον Aιτωλό.
Επειδή ο νόμος της αιτιότη­τας έχει μεγάλη κοσμοθεωρη­τική και φιλοσοφική σημασία, γι’ αυτό και η συσχέτιση με τη προφητική πραγματικότητα είναι αναγκαία από κάθε ερευνητή που διψάει για την α­λήθεια (ας το προσέξει ιδιαί­τερα ό υλισμός) και η οποία οπωσδήποτε δεν θίγει την επιστήμη, πολύ δε περισσότερο το Χριστιανισμό που είναι αυτή η ίδια η Αλήθεια (Ιωάν. ΙΔ΄ 6).

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Ω Θεε μου αυτοι οι Κυπριοι...τα κοπελια του ΜΟΥΣΚΟΥ... Ενας και ενας..... Ξαναωρμησε για άλλη μια φορά το ...μαυρο κορακι της Ζιμπάμπουε: Όσοι πολεμούν την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο λίγο πολύ συμπεριφέρονται όπως τους χριστιανούς του ενδέκατου αιώνα με κοινό χαρακτηρισμό αντί της αγάπης το μίσος και το φανατισμό Του Άγγελου Ρούσσου

Ω Θεε μου αυτοι οι Κυπριοι...τα κοπελια του ΜΟΥΣΚΟΥ...

Ενας και ενας.....


Ξαναωρμησε για άλλη μια φορά το ...μαυρο κορακι της Ζιμπάμπουε:

Όσοι πολεμούν την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο λίγο πολύ συμπεριφέρονται όπως τους χριστιανούς του ενδέκατου αιώνα με κοινό χαρακτηρισμό αντί της αγάπης το μίσος και το φανατισμό

Του Άγγελου Ρούσσου

Απίστευτο θράσος από τον Μητρ. Ζιμπάμπουε! Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες συγκρίνει όσους αντιδρούν στην Σύνοδο του Κολυμπαρίου με τον αιρετικό Αρείο.
Τέλη Μαΐου τους είχε αποκαλέσει “θεομπαίχτες”, ενώ σήμερα με αφορμή κήρυγμά του για την κυριακάτικη ευαγγελική περικοπή με θέμα “Ο Λόγος του Ευαγγελίου και η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος” τους ξαναταύτισε με τους οπαδούς του Αρείου και τους κατηγόρησε για μίσος και φανατισμό.
“Να μη ξεχνούν μερικοί προσήλυτοι ορθόδοξοι θεολόγοι που
πολεμούν την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο όπως οι Αρειανοί την Πρώτη Οικουμενική Σύνοδο της Νικαίας, ότι προέρχονται από Τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες που βιώνουν την Ορθοδοξία και τον Χριστιανισμό λιγότερα από χίλια χρόνια από αυτούς που συμμετείχαν στις εργασίες της. Δυστυχώς κι οι Χριστιανοί του ενδέκατου αιώνα φέρουν ευθύνη για το τότε σχίσμα του 1054. Όσοι πολεμούν την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο λίγο πολύ συμπεριφέρονται όπως τους χριστιανούς του ενδέκατου αιώνα με κοινό χαρακτηρισμό αντί της αγάπης το μίσος και το φανατισμό. 

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΙΔΟΥ ΑΦΙΕΤΑΙ Ο ΟΙΚΟΣ ΥΜΩΝ ΕΡΗΜΟΣ.....

ΙΔΟΥ 
ΑΦΙΕΤΑΙ Ο ΟΙΚΟΣ ΥΜΩΝ                              ΕΡΗΜΟΣ.....

O Mακαριος Φιλοθεου - κριμασιν οις οιδεν Κυριος - αθεολογητος μητροπολιτης Σιδηροκαστρου, κατεφθασε στο ναο του Σταυροδρομιου με την αμαξαρα του μαζι με καμια 25 παπαδες του για να κανη εσπερινο.
ΟΜΩΣ.... ΟΜΩΣ....ουδεν ...προβατο εμφανιστηκε, πληρης η απουσια των προβατων και των εριφιων.
Ουδεις χριστιανος  βρεθηκε εκει για να τον προϋπαντηση. 
Μονο 5-6 ξενοφερτοι εμφανιστηκαν με τον νεωκορο του αγιου Γρηγοριου Παλαμα Θεσσαλονικης και δυο παπαδιες ολοι και ολοι ΕΞΙ. 
Ολο το χωριο αποδοκιμασε τον δεσποτη και τον τιμωρησε αφηνοντας αδειο τον ναο και μονο με τους παπαδες του.


Ο γενναιος παπα Φωτης τολμησε, ενας αυτος απο τους 200, να αγωνιζεται για τα δικαια Κυριου Παντοκρατορος.
ΟΙ δε αλλοι, τι;


Αφου εκανε τον εσπερινο, τελωντας τον για τον ιδιο και τους παπαδες του, εστειλε εναν παπα να ειδοποιηση τον πατερα Φωτιο για να μπη στο ναο. Ο Μακαριος απο το δεσποτικο του, σαν δεσποτης και κυριος, θελησε να κανη διαλογο με τον πατερα Φωτιο μπροστα στο τρεμαμενο παπαδαριο του, αλλα συναντησε τις σφοδρες απαντησεις του αποφασισμενου παπα Φωτη.
Ο Μακαριος προσπαθησε να φανη πραος μαζι του και επιχειρουσε να κρατηση υφος σοβαρο και επιεικες, αλλα δεν το επετυγχανε και τοσο καλα αφου φαινονταν οτι εχανε την ψυχραιμια του και δεν αφηνε να απανταει στα οσα ηθελε ο παπαΦωτης, τον διεκοπτε συνεχεια και επιτιμητικα.
Οταν τον μιλουσε για τα πραχθεντα και υπογραφεντα στην Κρητη αγριευε και οταν τουπε οτι αλλα αποφασισε η Ιερα συνοδος της Ιεραρχιας και αλλα επραξαν στην Κρητη, ο Μακαριος αγριευε και ξεσπουσε μη αφηνοντας τον να μιληση.
Αφου του παρεδωσε τα κλειδια και τα χρηματα, του ειπε φυγε τωρα να μην σε καταραστω και εδω αντιμιλησε και παλι ο παπαΦωτης και τον αφησε τα βιβλια του ναου σαν μια τελευταια προσπαθεια μηπως μετανοηση και επανελθη εις τας αγκαλας της .....Αιρετικης και Οικουμενιστικης Εκκλησιας της Ελλαδος.
Ομως ο Μακαριος, τον εκλιπαρουσε και μια και δυο φορες τα μυχια αισθηματα του, για το που θα αφηση τα καϋμενα τα παιδια του στους πεντε δρομους και δεν θαχουν να φανε και μεινουν .....ορφανα για δευτερη φορα....
Του απαντησε ο παπαΦωτης "θα παρω ενα τρακτερ για να καλλιεργω τα χωραφια" αφηνοντας τον δεσποτη αναυδο. 
Ομως εκεινος ανενδοτος, τον συνεστησε να μην τολμηση και κανει καποια ιερατικη πραξι γιατι τοτε εκεινος θα ....υψωση την ραβδον του και θα τον ....στειλη τους κεραυνους του!!!


Ταλαιπωροι αρχιερεις, αβουλα και αλαλα οντα ενος Αμερικατευθυνομενου Αιρεσιαρχου πατριαρχου, οι καιροι αλλαξαν. Οι πιστοι ανθρωποι ξυπνησαν και καταλαβαν πλεον, οτι αυτοι και μονον αυτοι αποτελουν την Συνειδησι της Εκκλησιας με τους ελαχιστοτατους λευιτες του και οχι εσεις που μετατραπηκατε σε Λυκους Βαρεις και επιθετικους.
Και οφειλει να Αποτειχισθη απο εσας και να σας εκδιωξη μεσα απο την Μανδρα, που  κινδυνευει να αλωθη ολοκληρωτικα απο την Παναιρεσι του Οικουμενισμου Πανθρησκειασμου και των Λυσσαλεων Αιρετικων.
Εσεις δουλευετε σε αλλους κυριους και συνειδητα αλλα και τελειως ασυνειδητα, πωλειτε τα πρωτοτοκια της Πιστεως των Ορθοδοξων αντι πινακιου φακης, γι αυτο και ιδου ....αφιεται ο οικος υμων ερημος... θα καταλαβουν τους ναους σας τα φιδια, τα κορακια και οι καλιακουδες...

Μόνο εάν τάχει «χαμένα» κάποιος, μπορείς να δικαιολογήσεις τις ανοησίες που λέει έστω και αν είναι ο γέροντας «Ζουμής»

Αποτέλεσμα εικόνας για γργοριοσ ηγουμενος δοχειαρειου
Ο γέροντας της Δοχειαρίου κατεβάζει μια καρδάρα γάλα και χύνει μέσα λίγη κουτσουλιά ,άντε καημένε γέροντα να πιεις το γάλα, το πίνεις δεν το πίνεις…! 

Αυτά τα πάνω κάτω τα αισθήματα πλημμύρισαν την καρδιά μας και έδεσαν με αυτά που μας έλεγαν όσοι τον γνωρίζουν χροοονια τώρα από κοντά! 

Μας έλεγαν εκωφαντικά : Μην ενθουσιάζεστε είναι αλλοπρόσαλλος και έχει και ζάχαρο ο καημένος ,δεν θυμάστε πρόσφατα που αμφισβήτησε και τον άγιο γέροντα Παΐσιο;;; 

Η αλήθεια είναι ,μιλούσαμε με ενθουσιασμό για τον λόγο του, ,έμοιαζε κρυστάλλινο γάργαρο νερό ,πάντα ποστάραμε με περίσσια σπουδή ,αλλά τούτη τη φορά μας ηρθε «ταμπλάς» 

 Μα να βρίζεις-κάποιος το είπε αποδήμηση -πρόσωπα γεγονότα που δεν ξέρεις μόνο από κουτσομπολιά;;; 

Να αποκαθηλώνεις έναν Ρωμανίδη(!), τον Ναυπάκτου και τον άγιο γέροντα Σωφρόνιο(!);; 

 Όλοι μας διαβάζουμε τα βιβλία τους, μυρίζουμε το εξώφυλλο, ψηλαφάμε τις σελίδες, αλλά ακόμη τις εμπειρίες πού περιγράφουν ,έστω και δεν τις βιώνουμε, ξέρουμε εκεί είναι ο δρόμος ,αυτή είναι η ζωή! 
Γέροντα Γρηγόρη μόνο ντροπή

Mητροπολιτης Νεκταριος Αντωνοπουλος: ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ......

Ο αντιαιρετικός άγ. Λουκάς Ιατρός- «Να μην συναναστρέφεστε με αιρετικούς...»

54942851.jpg
Ὁ ἀντιαιρετικός ἅγιος Λουκᾶς ὁ Ἰατρός συμβουλεύει:
ἐφημ. Ἱ. Ν. Ἁγίας Παρασκευῆς Νέας Καλλιπόλεως Πειραιῶς
Ἐν Πειραιεῖ 22-6-2017

Ἐπειδή ὁ Σεβ. Μητρ. Ἀργολίδος κ. Νεκτάριος στό πρόσφατο κείμενό του (17-6-2017) μέ τίτλο «Μιά ἀπάντηση γιά τούς καλοπροαιρέτους»[1] προσπάθησε νά δείξει ἑαυτόν ἀκόλουθο τοῦ ἐν ἁγίοις πατρός ἡμῶν Λουκᾶ Ἀρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως καί Κριμαίας τοῦ Ρώσου, ἰατροῦ καί ὀμολογητοῦ, παραθέτουμε μία ἀντιαιρετική ὁμιλία τοῦ Ἁγίου, στήν ὁποία συμβουλεύει τούς πιστούς νά μήν συναναστρέφονται μέ τούς αἰρετικούς. Ἐάν ὁ Σεβασμιώτατος θέλει νά εἶναι ὄντως ἀκόλουθος τοῦ ἁγίου Λουκᾶ, ἄς μιμηθεῖ λόγῳ, ἔργῳ καί γραφίδι τήν ἀντιαιρετική γραμμή τοῦ Ἁγίου. Πρόκειται γιά Λόγο τοῦ ἁγίου Λουκᾶ στήν Α΄ Κυριακή τῶν Νηστειῶν (Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας)[2]. Ἄς ἀκούσουμε τόν ἴδιο τόν ἅγιο Λουκᾶ : 
«Τήν πρώτη Κυριακή τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία πανηγυρίζει τό θρίαμβο τῆς Ὀρθοδοξίας, τῆς ὀρθῆς πίστεως, ἡ ὁποία καταπάτησε ὅλες τίς αἱρέσεις καί στερεώθηκε γιά πάντα.
Γι’ αὐτό ἡ Κυριακή αὐτή καλείται Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας. Οἱ αἱρέσεις φάνηκαν ἤδη ἀπαρχῆς τοῦ Χριστιανισμοῦ. Οἱ ἴδιοι οἱ Ἀπόστολοι τοῦ Χριστοῦ προειδοποιοῦσαν τούς συγχρόνους τους, καί μαζί τους καί ἐμάς, γιά τόν κίνδυνο ἀπό τούς ψευδοδιδασκάλους.
Ὁ ἅγιος Ἀπόστολος Πέτρος στή Β’ Καθολική ἐπιστολή γράφει τό ἐξῆς : «Ἐγένοντο δέ καί ψευδοπροφήται έν τῷ λαῷ, ὡς καί ἐν ὐμῖν ἔσονται ψευδοδιδάσκαλοι, οἵτινες παρεισάξουσιν αἰρέσεις ἀπωλείας, καί τόν ἀγοράσαντα αὐτούς δεσπότην ἀρνούμενοι, ἐπάγοντες ἑαυτοῖς ταχινήν ἀπώλειαν, καί πολλοί ἐξακολουθήσουσιν αὐτῶν ταῖς ἀσελγείαις, δι’ οὕς ἡ ὁδός τῆς ἀληθείας βλασφημηθήσεται»[3]. 

O πατηρ Μακαριος Φιλοθεου, ο φανατικος Μακαριακος Κυπριος δεσποτης, "αφριζων και τους οδοντας τριζων" απειλει τα ....συμπαντα (τρεμε Ολυμπε!!!!) και καλει ολους τους υποτεταγμενους παπαδες του να παραστουν στον εσπερινο που θα τελεση σημερα Πεμπτη το απογευμα στον ναο του Σταυροχωριου και καλει επισης εκει και τον ...."πιστο" λαο, που δεν γνωριζει τιποτα και δεν του πεφτει λογος για τιποτα.

O πατηρ Μακαριος Φιλοθεου, ο φανατικος Μακαριακος Κυπριος δεσποτης, "αφριζων και τους οδοντας τριζων" απειλει τα ....συμπαντα (τρεμε Ολυμπε!!!!) και καλει ολους τους υποτεταγμενους παπαδες του να παραστουν στον εσπερινο που θα τελεση σημερα Πεμπτη το απογευμα στον ναο του Σταυροχωριου και καλει επισης εκει και τον ...."πιστο" λαο, που (κατ' αυτον), δεν γνωριζει τιποτα και δεν  του πεφτει λογος για τιποτα.
Αυτο το προνομιο το ανακηρυξαν οι δεσποταδες ως αποκλειστικο δικαιωμα δικο τους, αλλα αυτος ο αδαης και αμοιρος λαος δεν ειναι παρα .... τα προβατα που ....τα αρμεγουν για το γαλα, τα κουρευουν για το μαλι και τα κατασφαζουν για το κρεας... δηλαδη.... δηλαδη, κατα τον πατερα Μακαριο, που τον γεμιζει τους δισκους και τα παγκαρια!!!! του και ....τιποτα, μα τιποτα αλλο.


Μας ερχονται πληροφοριες οτι, εκει ο (μη γινωσκων τον Νομον), πατηρ Μακαριος Φιλοθεου ο Κυπριος (ω Θεε μου, αυτοι οι Κυπριοι!!!! τα εκγονα του Μουσκου), θα δει μπροστα του..... κοπαδια απο προβατα!!!!! (Ετσι δεν πιστευει οτι ....εχει καταντηση, ο κληρος και ο λαος) αποιμαντα προβατακια ;;;
Και ο ιδιος, που δουλευει μερα και νυχτα σαν ....ειλωτας, οπως διακηρυξε, τοσα χρονια εκανε εναν αχριστιανο χριστιανο; 
Ρωτουμε. 
Ομως το εσπερας εγγυς, εναγωνιως ιδωμεν!!!!!

Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

ΘΑ ΑΝΑΠΑΥΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΕΙ Η ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

ΘΑ ΑΝΑΠΑΥΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ 

ΑΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΕΙ Η ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για π. θεόδωρος ζήσης
 
Του Πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση
Ὁμοτίμου Καθηγητού Α.Π.Θ.


1. Ὁλόκληρη ἡ «Σύνοδος» εἶναι ἕνα ατόπημα
Συμπληρώθηκε ἤδη ἕνα ἔτος ἀπὸ τὴν σύγκληση καὶ λειτουργία τῆς λε-γομένης «Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου», ποὺ ἔλαβε χώρα στὴν Κρήτη τὸν Ἰούνιο τοῦ 2016. Ὅμως ὁ σάλος καὶ ἡ ἀναστάτωση ποὺ προκάλεσε στὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας ἐξακολουθοῦν νὰ ὑφίστανται καὶ νὰ αὐξάνουν, παρὰ τὶς προσπάθειες ποὺ καταβάλλουν οἱ ὀργανωτὲς καὶ οἱ ὑποστηρι-κτές της νὰ τὴν ἐπιβάλουν μὲ διωγμοὺς καὶ ἄσκηση βίας. Ἡ ἀλήθεια ἐπιβάλλεται καὶ γίνεται δεκτὴ ἀπὸ μόνη της· τὸ ψεῦδος χρειάζεται μεθοδεύσεις, σχεδιασμούς, πονηρίες, ἐνίοτε καὶ διωγμούς, γιὰ νὰ γίνει ἀποδεκτό, χωρὶς πάντοτε νὰ τὰ καταφέρνει. Ὁ χαρακτηρισμὸς αὐτῆς τῆς συνόδου ὡς ψευδοσυνόδου ἀπὸ πολλοὺς εἶναι ἀληθέστατος. Δὲν ἔχει τίποτε ποὺ νὰ τὴν συνδέει μὲ τὶς ἀληθινὲς συνόδους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας· εἶναι μία μεταλλαγμένη, ἀλλοτριωμένη σύνοδος, ξένη παντελῶς πρὸς τὴν συνοδική μας παράδοση, δὲν ἀποτελεῖ συνέχεια τῶν προηγουμέ-νων συνόδων, ὅπως θὰ ἔπρεπε. Ἀντίθετα διακόπτει αὐτὴν τὴν ἑνότητα καὶ συνέχεια, ἔχει πλῆθος κανονικῶν καὶ θεολογικῶν ἀτοπημάτων, εἶναι ὁλόκληρη ἕνα ἀτόπημα, ἐκτὸς τοῦ εὐλογημένου καὶ ἁγιασμένου τόπου τῆς ὀρθοδόξου ἱεροκανονικῆς παραδόσεως καὶ τῶν ὀρθοδόξων δογμάτων. Γι᾽ αὐτό, τὸ μόνο ποὺ τῆς ἀξίζει εἶναι νὰ ἀπορριφθεῖ καὶ νὰ καταδικασθεί.
2. Ὀρθόδοξες ἀντιστάσεις
Προσπάθησαν πολλοὶ νὰ ἀποτρέψουν τὴν σύγκλησή της, διότι ἀπὸ τὴν προσυνοδικὴ διαδικασία τῆς προετοιμασίας της, καὶ ὡς πρὸς τὸ τυπικὸ μέρος τῆς συγκλήσεως καὶ λειτουργίας της καὶ ὡς πρὸς τὸ οὐσιαστικὸ τῆς θεματολογίας, ἦσαν ἐμφανεῖς οἱ ἀποκλίσεις ἀπὸ τὴν ὀρθόδοξη συνοδικὴ παράδοση. Μεταξὺ αὐτῶν μεγάλες ἅγιες καὶ ὁσιακὲς μορφὲς τῆς Ἐκκλη-σίας, ὅπως ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, ὁ ὅσιος Ἁγιορείτης Γέροντας Δανιὴλ Κατουνακιώτης, ὁ ὅσιος Γέροντας τῆς Λογγοβάρδας Φιλόθεος Ζερ-βάκος, ὁ ὅσιος ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος Καντιώτης, ὁ ὅσιος Γέροντας Ἀθα-νάσιος Μυτιληναῖος. Στὴν νεώτερη φάση τῆς ξαφνικῆς ἐπιτάχυνσης μὲ τὴν δῆθεν βελτίωση καὶ διόρθωση τῶν προσυνοδικῶν κειμένων ἀντέδρασαν πολλὲς τοπικὲς ἐκκλησίες μὲ συνοδικὲς ἀποφάσεις. Τέσσαρες μάλιστα ἀπὸ αὐτὲς ἀρνήθηκαν νὰ λάβουν μέρος στὴν λειτουργία της, δηλαδὴ οἱ ἐκκλη-σίες Ἀντιοχείας, Ρωσίας, Βουλγαρίας καὶ Γεωργίας. Ἐδήλωσαν μάλιστα μετὰ τὸ πέρας τῶν ἐργασιῶν της ὅτι δὲν δεσμεύονται ἀπὸ τὶς ἀποφάσεις της. Καὶ μόνο τὸ γεγονὸς αὐτὸ ἀκυρώνει καὶ ἀχρηστεύει τήν «σύνοδο», ὄχι μόνο γιατὶ αὐτὲς οἱ τέσσαρες ἐκκλησίες ἐκπροσωποῦν περισσότερους ἀπὸ τοὺς μισοὺς Ὀρθοδόξους πιστούς, καὶ ἑπομένως ἡ «σύνοδος» ἦταν μειωμέ-νης ἀντιπροσωπευτικότητος, ἀλλὰ και διότι ἡ «σύνοδος» στερεῖται ἕνα ἀπὸ τὰ βασικὰ χαρακτηριστικὰ γνωρίσματα τῶν Ὀρθοδόξων Μεγάλων Συνόδων, νὰ εἶναι δηλαδὴ παρόντες οἱ προκαθήμενοι ὅλων τῶν ἐκκλησιῶν ἤ προσω-πικῶς ἤ μὲ ἀντιπροσώπους, νὰ ὑπογράφουν ὅλοι τὶς ἀποφάσεις της, ἤ νὰ δηλώνουν διὰ γραμμάτων δημοσίως ὅτι δέχονται τὶς ἀποφάσεις, ὅπως ἐξηγεῖ ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης σὲ ἐκτενῆ ὑποσημείωση στὸ «Πηδά-λιο» καὶ στὰ «Προλεγόμενα» γιὰ τὴν ΑΟἰκουμενικὴ Σύνοδο.
Ἀρκετοὶ ἀρχιερεῖς ἐπίσης, τὸ Ἅγιον Ὄρος, πολλοὶ κληρικοὶ καὶ μονα-χοί, πανεπιστημιακοὶ διδάσκαλοι, ἔγκριτοι  θεολόγοι καὶ δημοσιογράφοι, ἐ-πεσήμαναν τοὺς κινδύνους πρὶν ἀπὸ τὴν σύγκληση τῆς «συνόδου» μὲ κο-ρυφαία ἐκδήλωση τὴν Θεολογικὴ - Ἐπιστημονικὴ Ἡμερίδα ποὺ ὀργανώθη-κε στὸν Πειραιᾶ στὶς 23 Μαρτίου τοῦ περασμένου ἔτους (2016) ἀπὸ τὶς Ἱε-ρὲς Μητροπόλεις Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως, Γλυφάδας, Κυθήρων, Πει-ραιῶς καὶ ἀπὸ τήν «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν», μὲ θέμα: «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος. Μεγάλη προετοιμασία χωρὶς προσδο-κίες». Μέλη μάλιστα τῆς «Συνάξεως Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν», μετὰ ἀπὸ πρόσ-κληση τῶν τοπικῶν ἐκκλησιαστικῶν ἀρχῶν, ἐπισκεφθήκαμε καὶ ἄλλες ὀρ-θόδοξες χῶρες, ὅπως τὴν Ρουμανία, Βουλγαρία, Γεωργία καὶ τὴν ἀνεξάρτη-τη Μολδαβία, γιὰ νὰ συμπροβληματισθοῦμε καὶ νὰ συζητήσουμε γιὰ τὴν ἀντιμετώπιση τῆς μεγάλης αὐτῆς προκλήσεως τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης.
3. Ὁ στρουθοκαμηλισμὸς τοῦ ἐφησυχασμοῦ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου