Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Με καμάρι το διαφημίζουν κιόλας ότι είναι "Ουρά" των παπικών οι "Ορθόδοξοι"! ---Η νέα "εκκλησία" είναι εδώ!

Με καμάρι το διαφημίζουν κιόλας ότι είναι "Ουρά" των παπικών οι "Ορθόδοξοι"! ---Η νέα "εκκλησία" είναι εδώ!



   Στην έδρα του στην πόλη Hildesheim που βρίσκεται 35 χλμ νότια του Αννοβέρου γιόρτασε την Πρωτομαγιά του 2017, τα 25 χρόνια από την εις επίσκοπο χειροτονία του ο Ρωμαιοκαθολικός Επίσκοπος Norbert Trelle. 
     Από την ενορία μας παρέστη επισήμως προσκεκλημένος ο π. Γεράσιμος Φραγκουλάκης.

Ο π. Γεράσιμος με τον Επίσκοπο της Σερβικής Εκκλησίας στη Γερμανία Σέργιο

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΝΑΟΥ (DOM)







     Ὁ π. Γεράσιμος Φραγκουλάκης, ποὺ συμμετεῖχε καὶ κάτι σὰν σύμβουλος τοῦ Πατριάρχη στὴν Κολυμπάριο Σύνοδο, τὸν βλέπουμε στὴν ἱστοσελίδα τῆς «Ὀρθόδοξης» Ἐκκλησίας τῆς Γερμανίας νὰ συμμετέχει μαζὶ μὲ ἄλλους ἱερωμένους σὲ γιορτὲς τῶν Παπικῶν!  Κι ὄχι μόνο συμμετέχει, ἀλλὰ αὐτὸ διαφημίζεται καὶ ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα τῆς Ἐνορίας!!!
 

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Θα συλληφθουν στα διχτυα του Αντιχριστου εκεινοι που δεν αγαπουν την αληθεια

Θα συλληφθουν στα διχτυα του Αντιχριστου εκεινοι που δεν αγαπουν την αληθεια


Pieς to aima adelfου σου

Θὰ συλληφθοῦν στὰ δίχτυα τῆς ἀπάτης αὐτοὶ ποὺ δὲν ἔχουν διάθεσι, ποὺ δὲν ἀγαποῦν τὴν ἀλήθεια, ποὺ τοὺς ἀρέσει νὰ ζοῦνε στὸ ψέμα.
Οἱ ἄνθρωποι ποὺ ἀγαποῦν τὴν ἀλήθεια εἶνε πολὺ λίγοι. Δὲν βλέπετε κάθε βράδυ τί γίνεται μὲ τὰ ῥαδιόφωνα καὶ τὰ ἄλλα μέσα ἐνημερώσεως; Αὐτὸς ὁ κόσμος εἶνε ἀνόητος, εἶνε τρελλοκομεῖο. Ὁ ἱστορικὸς τοῦ μέλλοντος ―ἐὰν σωθῇ τίποτε μὲ τὴν ἀπάτη ποὺ κυκλοφορεῖ― θὰ τὸ γράψῃ. Οἱ περισσότεροι ἀπ᾿ αὐτοὺς ποὺ ἔχουν ῥαδιοφωνικοὺς σταθμούς εἶνε μεγάλοι ἀπατεῶνες. Ἁπλώνουν κάθε βράδυ τὰ δίχτυα τους. Τ᾿ ἁπλώνουν ὅπως ὁ ψαρᾶς. Ἔχουν μέσα μασκαρᾶδες, λωποδύτες, ἀπατεῶνες, ψεῦτες… Καὶ ἀπατοῦν τὸν κόσμο κι ἁρπάζουν ὅ,τι μποροῦν.
Βλέπεις τὸν ἄλλο, τὸ χάνο, νὰ κάθεται ὧρες ὁλόκληρες καὶ ν᾿ ἀκούῃ τὸ ῥαδιόφωνο. Ὁ ἕνας ἀκούει τὸ Βελιγράδι, ὁ ἄλλος τὴ Σόφια, ὁ ἄλλος τὰ Τίρανα, ὁ ἄλλος τὴ Μόσχα, ὁ ἄλλος τὴν Ἀγγλία, ἄλλος ἀκούει ἀπὸ ᾿δῶ κι ἄλλος ἀπὸ ᾿κεῖ. Καὶ κάθεται καὶ τοὺς θαυμάζει καὶ τοὺς πιστεύει. Ἆ, σοῦ λέει, τὸ εἶπε τὸ ῥαδιόφωνο, τὸ εἶπε ἡ τηλεόραση, τὸ ἔγραψε ἡ ἐφημερίδα!
Δὲν πρέπει ὁ ἄνθρωπος, ὅπως κατήντησαν αὐτά, οὔτε νὰ τ᾿ ἀνοίγῃ. Θὰ εἶνε πολὺ καλύτερος ὁ ἄνθρωπος, ὅταν δὲν ἀσχολῆται μ᾿ αὐτά. Τώρα ὅλοι πέφτουν στὰ δίχτυα αὐτὰ καὶ δημιουργεῖται ἕνα πνεῦμα πλάνης. Τὸ πνεῦμα τῆς πλάνης εἶνε σὰν μιὰ ἀσθένεια. Ἂν δὲν προλάβουμε νὰ καταπολεμήσουμε τὴν ἀσθένεια ἐγκαίρως, ἐπεκτείνεται καὶ δημιουργεῖται ῥεῦμα πλάνης.
Μπορεῖ λ.χ. στὴ Ῥωσία ἢ κάπου ἀλλοῦ νὰ παρουσιαστῇ ἕνας ἰός, ἕνα μικρόβιο. Αὐτὸ πολλαπλασιάζεται καταπληκτικῶς καὶ μεταφέρεται διὰ διαφόρων μέσων. Ἔτσι ἡ γρίππη γίνεται παγκόσμια. Ὅπως λοιπὸν τὸ μικρόβιο ξεκινᾷ ἀπὸ ἕνα σημεῖο καὶ ἔχει ξαφνικὰ καταπληκτικὴ διάδοσι καὶ δὲν μπορεῖ νὰ τὸ φράξῃ κανείς, ἔτσι καὶ τὸ κακό, ἀπὸ μικροσκοπικὸ μικρόβιο ξεκινᾷ καὶ γνωρίζει τεραστία ἐξάπλωσι μέσα στὴν ἀνθρωπότητα καὶ ἀπειλεῖ ὅλους νὰ τοὺς κλείσῃ στὰ δίχτυα του. Τὰ μικρὰ ἁμαρτήματα νὰ φοβᾶστε, ἐκεῖνα νὰ προσέχετε· ἀπὸ ᾿κεῖ ἀρχίζει τὸ κακό.

ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ, Όχι μόνο δεν βλέπουν αίρεση, αλλά και επαινούν τον Οικουμενιστή Πατριάρχη, ταυτιζόμενοι έτσι με τις αιρέσεις του!

ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ, Όχι μόνο δεν βλέπουν αίρεση, αλλά και επαινούν τον Οικουμενιστή Πατριάρχη, ταυτιζόμενοι έτσι με τις αιρέσεις του!


Οἱ Ἡγούμενοι τοῦ Ἁγίου Ὄρους δὲν παύουν σκανδαλίζουν τὸ λαὸ καὶ νὰ ἀποδεικνύουν ὡς ἀληθινὸ τὸν “προφητικὸ” λόγο τοῦ ἀείμνηστου Ἰωάννη Κορναράκη, ὅτι κατάντησαν τὸ «Περιβόλι τῆς Παναγίας ἀποσαθρωμένο ὀπωροφυλάκιο τῆς Ὀρθοδοξίας»!
Πρόσφατα, «την Κυριακή των Μυροφόρων κατά την Πατριαρχική και Συνοδική Θεία Λειτουργία», ὁμίλησε ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱ. Μ. Σίμωνος Πέτρας Ἐλισσαῖος. Τὸ ὅτι ἀποδέχτηκε νὰ παραστεῖ σ’ αὐτὴν τὴν Θ. Λειτουργία, ἀσφαλῶς καὶ δείχνει τὴν συμφωνία του μὲ τὰ αἱρετικὰ φρονήματα τοῦ παναιρετικοῦ Πατριάρχη. Ὅμως δὲν ἔμεινε μόνο σ’ αὐτό, τὸ ὁποῖο -ἔστω γιὰ τὰ μάτια τοῦ κόσμου- θὰ μποροῦσε νὰ δικαιολογήσει ὅτι προσκλήθηκε καὶ “ἀναγκάστηκε” νὰ ὁμιλήσει! Ἀλλὰ στὴν ὁμιλία του ἐκθείασε πολυτρόπως τὸν Αἱρεσιάρχη τοῦ Φαναρίου (δηλ. τὸν «ἀδελφὸ» τοῦ Πάπα Φραγκίσκου καὶ τοῦ Κόπτη Πάπα καὶ Πατριάρχη Ταγουάρδο, τὸν κακόδοξο διδάσκαλο περὶ πολλῶν Ἐκκλησιῶν καὶ Βαπτισμάτων κ.λπ.).
Παραθέτουμε ὅσα ὑμνητικὰ τοῦ προσώπου τοῦ πατριάρχη Βαρθολομαίου εἶπε ὁ Ἡγούμενος Ἐλισαῖος, στὴ συνέχεια ὅλη τὴν ὁμιλία του καὶ στὸ τέλος ἐπαναδημοσιεύουμε τὸ ἄρθρο τοῦ ἀείμνηστου Κορναράκη.
    Μεγάλην τιμήν καί εὐλογίαν περιποιήσασθε εἰς τήν ἐμήν ἐλαχιστότητα, Παναγιώτατε πάτερ καί προσκυνητέ ἡμῶν Δέσποτα Οἰκουμενικέ, νά παρίσταμαι ἐνώπιον ὑμῶν,  συμμέτοχος καί συγκοινωνός τῆς Ἱερᾶς ταύτης πανηγύρεως… Ἐσκέφθημεν ὅτι ἡ εὐλογία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ἡμῶν (Βαρθολομαίου), αἰσθητοποεῖ τήν ἄρρηκτον ἑνότητα τοῦ Σεπτοῦ Κέντρου, τοῦ Φαναρίου, καί τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Καί ἰδού βλέπομεν μετά συγκινήσεως τόν πολύπλευρον καί πολύπλαγκτον ἀγῶνα του ἐκ τοῦ σύνεγγυς… συγκινούμεθα καί κλίνομεν γόνυ βαθυτάτου σεβασμοῦ καί υἱϊκῆς ἁγιοπρεποῦς ἀγάπης τῇ Ὑμετέρᾳ Σεπτῇ Κεφαλῇ…
  Ὁρόσημον ὑπῆρξε πρό ἔτους καί ἡ συμπλήρωσις εἰκοσιπέντε ἐτῶν ἀγωνιστικῆς καί πολυκάρπου πατριαρχείας εἰς τό πηδάλιον τοῦ Πρώτου Θρόνου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τοῦ Παναγιωτάτου Πατριάρχου μας. Κατ’ αὐτήν ὁ ἴδιος, ζωσθείς τό λέντιον χάριν τῆς Ἐκκλησίας καί τῶν ἀνθρώπων, μετέδωσεν ἕνα ἄλλον τρόπον ὑπάρξεως καί ζωῆς, τόν τρόπον νά μάθωμεν ὅλοι μας νά θυσιαζώμεθα…
  Πέντε συναπταί πενταετίαι πατριαρχείας· ἑκάστη δύναται νά λάβῃ τό ἰδικόν της χαρακτηριστικόν ἐπίγραμμα καί ὅλαι ὁμοῦ διασφαλίζουν, ἀνά τόν κόσμον, τήν ἑνιαίαν φωνήν τῆς Ἐκκλησίας καί ἐκφράζουν τόν τεράστιον ἀγῶνα διά τήν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας μέ ἀποκορύφωμα τήν ὑπέρβασιν τῶν ἀνθρωπίνων ἀτελειῶν καί διά συνεργίας οὐρανοῦ καί γῆς τήν ἐπίτευξιν τῆς συγκλήσεως τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου τῶν Ὀρθοδόξων. Ἡ πολύτιμος προσφορά ὅμως δέν περιορίζεται, ἀλλά συνεχίζεται καί μετά τήν εἰκοσιπενταετίαν καί ἐπεκτείνεται ἀνά τήν οἰκουμένην καί γίνεται κεφάλαιον ἐλπίδος καί φωτός τοῖς πᾶσι. 
   Ἀσπαζόμεθα τούς κόπους Ὑμῶν καί ἐκζητοῦμεν τάς εὐχάς, μέ τήν παράκλησιν ἀκολούθως νά εὐλογήσετε, Παναγιώτατε…
    Εἰς αὐτήν τήν ἀνηφορικήν καθημερινήν πορείαν καί τόν μαρτυρικόν ἀγῶνα τῆς μιμήσεως τῶν ἁγίων, ἔχομεν ἀνάγκην τῆς πνευματικῆς ἀρωγῆς καί ἐπινεύσεως τοῦ σεπτοῦ προκαθημένου τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου καί Ἀρχιεπισκόπου ἡμῶν κ.κ. Βαρθολομαίου, ἔχομεν ἀνάγκην τοῦ φωτός ἐκ τοῦ Φαναρίου,
     Εὐχαριστοῦντες καί αὖθις, ἐλαχίστως ἀντιδωροῦμεν …ὑπέρ τῆς ἐξ ὕψους δυνάμεως, πρός καρποφόρον συνέχισιν τῆς διακονίας τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας.

Ομιλία του Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας στην Κωνσταντινούπολη για την Κυριακή των Μυροφόρων 

Ακολουθεί η ομιλία του Γέροντος Ελισσαίου, Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας, που εκφώνησε την Κυριακή των Μυροφόρων κατά την Πατριαρχική και Συνοδική Θεία Λειτουργία που τελέστηκε στην Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής Βαλουκλί. 
Χριστῷ φέρουσιν  αἱ μαθήτριαι μύρα, ἐγώ δέ ταύταις ὕμνον ὡς μύρον φέρω.
Παναγιώτατε Πάτερ καί Δέσποτα,
Σεπτή τῶν ἱεραρχῶν χορεία,
Ἀγαπητοί ἀδελφοί, φίλοι καί προσκυνηταί τῆς Ζωοδόχου καί χαριτοβρύτου πηγῆς τῆς Παναγίας τοῦ Βαλουκλῆ.
Χριστός Ἀνέστη!
Μεγάλην τιμήν καί εὐλογίαν περιποιήσασθε εἰς τήν ἐμήν ἐλαχιστότητα, Παναγιώτατε πάτερ καί προσκυνητέ ἡμῶν Δέσποτα Οἰκουμενικέ, νά παρίσταμαι ἐνώπιον ὑμῶν καί ἐνώπιον τῶν σεβασμίων Συνοδικῶν Ἱεραρχῶν καί νά καθίσταμαι, εὐνοίᾳ καί πατρικῇ Ὑμετέρᾳ διαθέσει,  συμμέτοχος καί συγκοινωνός τῆς Ἱερᾶς ταύτης πανηγύρεως  τῆς  παλαιφάτου Ἱερᾶς Μονῆς τῆς Θεοτόκου ἐν τῇ καθιερωμένῃ Πατριαρχικῇ καί Συνοδικῇ Θείᾳ Λειτουργίᾳ τῆς Κυριακῆς τῶν Μυροφόρων.
Ἐδίστασε καί συνεστάλη πρός στιγμήν ἡ καρδία ἡμῶν πρός ἀποδοχήν μίας τοιαύτης ὑψηλῆς προσκλήσεως, ἀλλά ἡ εὐλογία καί ἐπιθυμία τοῦ πατρός καί Ἀρχιεπισκόπου ἡμῶν, ἔλυσεν ἐν τῷ ἅμα τόν δισταγμόν, ἀλλά καί διότι ἐσκέφθημεν ὅτι ἡ εὐλογία του αἰσθητοποεῖ τήν ἄρρηκτον ἑνότητα τοῦ Σεπτοῦ Κέντρου, τοῦ Φαναρίου, καί τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Καί ἰδού εἴμεθα ἐνώπιόν Σας καί ὁρῶμεν ὑμᾶς, ἀλλά καί βλέπομεν μετά συγκινήσεως και κατανοοῦμεν τόν πολύπλευρον καί πολύπλαγκτον ἀγῶνα ἐκ τοῦ σύνεγγυς, εἰς τόν τόπον Σας, ἐδῶ εἰς τό πεδίον τῆς μάχης, τοῦ ἀγῶνος καί τῆς ἀγωνίας.
Ἀπόδειξις τῶν ἀγώνων τούτων ἀποτελεῖ μεταξύ πολλῶν ἄλλων καί τό θεομητορικόν τοῦτο σέμνωμα τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς καί τό ἱερόν αὐτοῦ ἁγίασμα ἐν τῇ διαδρομῇ δεκαπέντε περίπου αἰώνων ζωῆς, κατά τούς ὁποίους τά πλήθη τῶν πιστῶν συνέρρεον ἐνταῦθα μετά πίστεως πρός θεραπείαν καί πρός τῶν ψυχικῶν ἀλγηδόνων τήν ἐπούλωσιν, παρά τάς κατά καιρούς καταστροφάς, ἅς ὑπέστη. Ὅμως εἰς αὐτάς εὗρε σπεύδοντας  πρός ἀνοικοδόμησιν αὐτοῦ, τούς πατέρας ὑμῶν, ὡς εὔγλωττα μᾶς πληροφορεῖ ὁ ἱστοριογράφος: «Λαός Ὀρθόδοξος εὐλαβής καί εὐγνώμων εἰς τόν Θεόν τῶν πατέρων αὐτοῦ, λαός Ὀρθοδόξων ἐκ τῶν περιχώρων καί ἐκ τῆς πρωτευούσης ταύτης ἔσπευδε πρός τήν οἰκοδομήν καί ἐβοήθει τούς ἐργαζομένους τεχνίτας...».
Μακάριοι οἱ χρόνοι ἐκεῖνοι, κατά τούς ὁποίους οἱ πατέρες ἡμῶν πάντα ὑπέφερον ἀγογγύστως, καί ἐσήκωναν ἐπί τῶν ὤμων των τάς ἀπεχθεστέρας ἐργασίας καί τά μεγαλύτερα ἀτυχήματα, ἐάν εἰς τό κοινόν καλόν ἀπέβλεπον, ἐάν ὑπέρ τοῦ κοινοῦ καλοῦ ἐγίνοντο αὗται διά τό ὄνομα τοῦ Κυρίου καί τῆς Θεομήτορος. Ναοί, νοσοκομεῖα, γηροκομεῖα, ὀρφανοτροφεῖα, ἄσυλα ἐξεπήγαζον ἐκ τῆς θερμῆς πίστεως καί ἡ μεγάλη τῶν χρόνων ἐκείνων καί ἀπροσποίητος φιλόγενεια ἐξ ἐκείνης ἐτρέφετο γαλουχουμένη, διά τῆς πίστεως ταύτης ἐζωοποεῖτο καί ἐν αὐτῇ ἔζη, πάντοτε δέ ἐξεδηλοῦτο διά κοινωφελῶν ἔργων προικιζομένων κτιτορικῶς.
Ὅθεν, εἰς ταῦτα τά ἀγαθά ἀγωνίσματα ἐντρυφῶντες, οὐ μήν ἀλλά καί βλέποντες ταῦτα καί ἄχρι τῆς σήμερον συνεχιζόμενα, ἀτρύτοις πόνοις καί διά νυχθημέρων μόχθων, συγκινούμεθα καί κλίνομεν γόνυ, ὡς ἐμπρέπει τῇ ἁγιορειτικῇ ἁγίᾳ συνηθείᾳ, βαθυτάτου σεβασμοῦ καί υἱϊκῆς ἁγιοπρεποῦς ἀγάπης τῇ Ὑμετέρᾳ Σεπτῇ Κεφαλῇ καί τῇ ἁγιωτάτη τοῦ Θρόνου Ἱεραρχίᾳ, ἀλλά καί τῷ πιστῷ λαῷ, τῷ ἐγγύς καί μακρόθεν ἐλθόντι.
Συνέχειαν ταύτης τῆς μακρᾶς εὐποιΐας καί πορείας ὁρόσημον ὑπῆρξε πρό ἔτους καί ἡ συμπλήρωσις εἰκοσιπέντε ἐτῶν ἀγωνιστικῆς καί πολυκάρπου πατριαρχείας εἰς τό πηδάλιον τοῦ Πρώτου Θρόνου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τοῦ Παναγιωτάτου Πατριάρχου μας. Κατ’ αὐτήν ὁ ἴδιος, ζωσθείς τό λέντιον χάριν τῆς Ἐκκλησίας καί τῶν ἀνθρώπων, μετέδωσεν ἕνα ἄλλον τρόπον ὑπάρξεως καί ζωῆς, τόν τρόπον νά μάθωμεν ὅλοι μας νά θυσιαζώμεθα καί νά ἐξερχώμεθα νικηταί, νά νικῶμεν τόν θάνατον, ὥσπερ μᾶς τό ἐνθυμίζουν καί σήμερον αἱ μυροφόροι γυναῖκες.
Πέντε συναπταί πενταετίαι πατριαρχείας· ἑκάστη δύναται νά λάβῃ τό ἰδικόν της χαρακτηριστικόν ἐπίγραμμα καί ὅλαι ὁμοῦ διασφαλίζουν, ἀνά τόν κόσμον, τήν ἑνιαίαν φωνήν τῆς Ἐκκλησίας καί ἐκφράζουν τόν τεράστιον ἀγῶνα διά τήν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας μέ ἀποκορύφωμα τήν ὑπέρβασιν τῶν ἀνθρωπίνων ἀτελειῶν καί διά συνεργίας οὐρανοῦ καί γῆς τήν ἐπίτευξιν τῆς συγκλήσεως τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου τῶν Ὀρθοδόξων. Ἡ πολύτιμος προσφορά ὅμως δέν περιορίζεται, ἀλλά συνεχίζεται καί μετά τήν εἰκοσιπενταετίαν καί ἐπεκτείνεται ἀνά τήν οἰκουμένην καί γίνεται κεφάλαιον ἐλπίδος καί φωτός τοῖς πᾶσι. Καί τό καλόν δι’ ὅλους, τό κοινόν καλόν, κατέχει ἀνεκτίμητον ἀξίαν, διότι εἶναι ἀνθεκτικόν εἰς τόν χρόνον, κατασβεννύει τήν λήθην καί ἔχει δύναμιν ζωῆς.
Ἀσπαζόμεθα τούς κόπους Ὑμῶν καί ἐκζητοῦμεν τάς εὐχάς, μέ τήν παράκλησιν ἀκολούθως νά εὐλογήσετε, Παναγιώτατε, ἵνα προσφέρωμεν, ἀναξίως μέν, ἀλλά τό κατά δύναμιν, ὡς εἰς τό δίστιχον τοῦ συναξαρίου ἀνεγνώσθη, ὕμνον ἀντί μύρου εἰς αὐτάς τάς ἀνδρείας μυροφόρους γυναίκας καί εἰς τόν Ἰωσήφ τόν ἀπό Ἀριμαθείας καί Νικόδημον τόν νυκτερινόν μαθητήν.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Απο ποτε οι Αντιχαλκιδονιοι Αιρετικοι αναγνωριστηκαν ως ορθοδοξοι; Βεβαια γνωριζουμε οτι ο Ιερωνυμος Λιαπης, ο υπογειος ανθρωπος, η ατυχια της σημερινης Εκκλησιας, τους αναγνωριζει ως Ορθοδοξους. Ομω αυτη ειναι τελικα η γραμμη και ολων των Οικουμενιστων; Και εχουν αδικο οσοι τους κατηγορουν ως ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, εντεταγμενους στην Παναιρεσι του Οικουμενισμου;

Ετήσια Ημερίδα Προχαλκηδονίων και Ορθοδόξων Κληρικών στην Ι.Μ. Τορόντο


proxalkidonia 1

Κάθε χρόνο μετά το Πάσχα γίνεται ετήσια ημερίδα των Προχαλκηδονίων και Ορθοδόξων Κληρικών της περιοχής Τορόντο, στην Ι.Μ. Τορόντο.
Το πρόγραμμα αρχίζει με ορθόδοξη πασχαλινή Ακολουθία την οποία παρακολουθούν όλοι και συνεχίζεται με ομιλία. Συζήτηση επί της ομιλίας. Γεύμα. Μετά το γεύμα συζήτηση επί άλλων θεμάτων.
Ομιλητής εφέτος ήταν ο ιερεύς Μάξιμος Rizkalla της Κοπτικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, με θέμα «Ορθόδοξη Νεολαία: Αντιμετώπιση νομιμοποίησης μαριχουάνας και διδασκαλίας σεξ στα σχολεία».
Ο π. Μάξιμος ανέλυσε διεξοδικά το θέμα και ανέφερε όλους τους κινδύνους τους οποίους διατρέχει η ορθόδοξη νεολαία, μάλιστα όταν η διδασκαλία του σεξ αρχίζει από την Α΄ τάξη του δημοτικού, χωρίς να λαμβάνεται υπ’ όψη ουδεμία ηθική.
Η ατμόσφαιρα ήταν άκρως φιλική και τα πάντα συζητήθηκαν με χριστιανική αγάπη. Το γεύμα, όπως κάθε χρόνο, προσφέρθηκε από την Ι.Μ. Τορόντο
Το Φθινόπωρο κάθε έτους γίνεται Εσπερινός, τον οποίο παρακολουθούν οι Προχαλκηδόνιοι και Ορθόδοξοι κληρικοί, αλλά και λαϊκοί χριστιανοί.
Eφέτος ο Εσπερινός θα γίνει την Τρίτη 17 Οκτωβρίου, στον Καθεδρικό Κοπτικό Ορθόδοξο Ναό Αγ. Μάρκου, στο Markham.

Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ, ΠΡΙΝ ΔΟΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ



ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ, ΠΡΙΝ ΔΟΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
«Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ» (VIDEO)
                                                                       2.5.2017
Τὰ γεγονότα τρέχουν. Καὶ ἡ ἐνημέρωση τρέχει.
 Ὅλη ἡ γῆ, μία γειτονιά. Ὁ καθένας παρακολουθεῖ μὲ ἀγωνία τὴν ἐπικαιρότητα παγκοσμίως.
Ἀλλὰ τοὺς τελευταίους μῆνες, στὰ πρῶτα θέματα τῆς ἑλληνικῆς ἐπικαιρότητας,  εὑρίσκεται σταθερὰ τὸ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ καὶ τῶν ἄλλων ἡρώων τῆς Ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας.
Μία πρόχειρη στατιστικὴ μελέτη   (ἔγινε τὴν 1.5.2017     ὥρα  18.30) κατωτέρω δείχνει κάτι ἐκπληκτικό :
Στὴν ἀναζήτηση «Συρία πόλεμος» ἐμφανίζονται 143.000 ἀποτελέσματα.
Στὴν ἀναζήτηση «Τάμα του Έθνους» ἐμφανίζονται 74.000 ἀποτελέσματα.
Τὸ θέμα «Τάμα του Έθνους» συγκεντρώνει τὸ 50 % τοῦ ἐνδιαφέροντος ἔναντι τοῦ θέματος  «Συρία πόλεμος».
 Ὅμως μπορεῖ πολλοὶ νὰ ποῦν «Τὶ μᾶς ἐνδιαφέρει ἐμᾶς ἡ Συρία καὶ ὁ ἐκεῖ πόλεμος ;».
 Κάναμε ἕνα ἀκόμη πείραμα τὴν ἴδια ὥρα μὲ τὴν φράσι  «Ανεργία στην Ελλάδα».
Τὰ ἀποτελέσματα : 409.000.
 Ὅταν   5,5  ἐνδιαφέρονται γιὰ τὴν «Ανεργία στην Ελλάδα»,
1 ἐνδιαφέρεται γιὰ τό «Τάμα του Έθνους» !

 Φίλοι ἀπ’ ὅλη τὴν Ἑλλάδα καὶ ὅλη τὴν ὑφήλιο - ὅλοι οἱ ἀνιδειοτελεῖς ἰδεολόγοι βοηθᾶν γιὰ τὴν ἐνημέρωση περὶ τοῦ Τάματος.

ΠΗΓΗ : Χατζηαναγνώστου Γιώργος                     1 Μαΐ, 1:21 μ.μ.

Ἐὰν ἐπὶ ἴσοις ὄροις γινόταν μία δημοσκόπηση σήμερα, τὸ 70 % θὰ ἐτάσσοντο ἀνεπιφύλακτα ὑπὲρ τοῦ Τάματος τοῦ Κολοκοτρώνη.

Ἡ Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη στὴν ἐκπομπὴ ΛΟΓΟΣ ΡΩΜΑΙΪΚΟΣ τοῦ ἐ. Στρατηγοῦ Ἀνδρέα Μπλάνου (Ἀχελῶος TV Πέμπτη 28.4.2017) φιλοξένησε τὸν κ. ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΜΑΚΡΗ, Δημοσιογράφο/Θεολόγο, Διευθυντὴ τῆς ἔγκριτης  Ἐφημερίδας ΣΤΥΛΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ὅπου εἰπώθη ἡ ἀλήθεια.

 Πρὸς τὸν Μακαριώτατο ἔχουμε γράψει ἐπανειλημμένως καὶ ἐκτενῶς πολλὲς ἄλλες πραγματικότητες στὴν ὠμὴ ρεαλιστικὴ γλῶσσα τῆς ἀλήθειας καὶ τοῦ τὰ ἔχουμε πεῖ «ἔξω ἀπὸ τὰ δόντια». Στὸ  τελευταῖο μας ἔγγραφο ὑπ’ ἀριθμ. 204/3.4.2017, τὸ ὁποῖο ἔλαβε ἀρ. πρωτοκ. 1665/3.4.2017 ὑπὸ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου καὶ 3508/4.4.2017 ὑπὸ τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς,  μὲ ἀδιάσειστα στοιχεῖα ἀντικρούσαμε ὅλα τὰ σατανικὰ φληναφήματα ποὺ κυκλοφοροῦν κατὰ τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους ἀπὸ ἐκεῖνον καὶ ἀπὸ τοὺς στυλοβάτες του.

Λόγῳ τῶν Ἁγίων ἡμερῶν τοῦ Πάσχα τοῦ ἐθέσαμε προθεσμία μέχρι τέλος Ἀπριλίου νὰ μᾶς δεχθῇ, νὰ λυθοῦν τυχὸν παρανοήσεις, παρεξηγήσεις καὶ νὰ ἀποφευχθοῦν νίλες καὶ συμφορὲς καὶ νὰ τεθοῦν  ὑγιεῖς βάσεις ὑπὸ τὴν εὐλογία τῆς Ἐκκλησίας, ὥστε τὴν ἑπόμεη ἡμέρα μετὰ ἀπὸ αὐτὴ τὴν συνάντηση νὰ ἀρχίσῃ ἡ πραγματοποίηση τοῦ Τάματος, πρὸς καταισχύνη τοῦ ἀντικειμένου ἡμῶν διαβόλου καὶ τῶν ὀργάνων του.
Φαίνεται ὅμως ὅτι ὅλα τὰ «ἑξαπτέρυγα» τοῦ Μακαριωτάτου συνέχισαν νὰ τὸν παραπληροφοροῦν καὶ λόγῳ ἡλικίας ἴσως νὰ ξεχνᾷ ὁ Μακαριώτατος τὴν ἀλήθεια καὶ νὰ ἐπιμένῃ στὴν φρικτότατη πλάνη ποὺ τὸν ἔχουν ὁδηγήσει.
Ἐμεῖς ποὺ πασχίζουμε νὰ παραμείνουμε πιστότατα μέλη τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας ἐμπράκτως, καὶ διὰ τοῦτο δὲν θέλουμε νὰ δημοσιευθοῦν οἱ πικρότατες αὐτὲς ἀλήθειες γιὰ νὰ μὴ λάβουν ἀφορμὴ οἱ ἄθεοι, οἱ ἀντίχριστοι, οἱ φαῦλοι, οἱ ἀμοραλιστὲς καὶ ἐν γένει τὰ πειθήνια ὄργανα τῶν καταχθονίων σκοτεινῶν δυνάμεων καὶ χύνουν περαιτέρω δηλητήριο αὐτὲς οἱ ἄκρως ἐπικίνδυνες «δίποδες βασσιλικὲς κόμπρες» ἐναντίον τῆς ἀμωμήτου πίστως μας καὶ τῆς ἀκεραίας πατρίδος μας.
Πρὸς τοῦτο ἐκφράσαμε γιὰ μία ἀκόμη φορὰ τὴν  ἀπερίγραπτη θλίψη καὶ καταγανάκτηση μας εἰς πολλοὺς Μητροπολίτας – Συνοδικοὺς καὶ τοὺς παρακαλέσαμε νὰ ἀποκτήσουν θάρρος καὶ παρρησία καὶ νὰ κρούσουν τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου στὸν Μακαριώτατο πρίν αὔριο εἶναι πάρα πολὺ ἀργά.

Ἐπ’ ουδενὶ λόγῳ ἐπιτρέπεται νὰ δώσουμε στὴ δημοσιότητα πληθώρα ἐπιστολῶν μας πρὸς τὸν Μακαριώτατο, διότι θὰ βλάψουν ἀφαντάστως  τὸ μνημεῖο δοξολογίας εὐχαριστίας, εὐγνωμοσύνης καὶ λατρείας στὸν Ἐλευθερωτὴ Σωτῆρα Χριστόν, δηλαδὴ τὸ Πανελλήνιο Ἱερὸ Προσκύνημα τοῦ Τάματος τοῦ Κολοκοτρώνη / Καποδίστρια καὶ τῶν ἄλλων ἡρώων τῆς Ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας.
Καὶ στὸ πάρον ἄρθρο μας ἐπαναλαμβάνουμε ὅτι ὅπου ὑπάρχει καλόπιστος διάλογος φυγαδεύται ὁ διάβολος καὶ ὅπου δὲν ὑπάρχει  πρόθεσις διὰ καλόπιστο διάλογο βασιλεύει  καὶ κυριαρχεῖ ὁ διάβολος.
Εὐχηθῆτε, Ἅγιοι πατέρες, μοναχοὶ καὶ εὐλαβεῖς λαϊκοί, ὁ Κύριος νὰ φωτίζῃ ὅλους μας, ἰδιαιτέρως τὸν Μακαριώτατο, νὰ παύσῃ νὰ δέχεται «μὲ τὸν τόννο» λιβανωτὸ ἀπὸ τοὺς παρατρεχάμενους και ἰδιοτελεῖς κόλακες συναργάτες του καὶ νὰ καταδεχθῇ ἐπιτέλους νὰ μᾶς δεχθῇ ὄχι νὰ τοῦ προσφέρουμε λιβανωτό, ἀλλά, μὲ τὴν  βοήθεια τοῦ Θεοῦ, νὰ τοῦ ἀποδείξουμε ὅτι ἡ μέχρι τώρα στάση του ἦταν ἐντελῶς καὶ ἄκρως ἀρνητικὴ γιὰ τὸ Τάμα τοῦ Κολοκοτρώνη.
Ἐκ μέρους μας θυριομαχοῦμε νὰ πείσουμε τὰ δικαιολογημένως ἀναστατωμένα μέλη μας, συνεργάτες μας, φίλους καὶ θαυμαστὲς τῶν φορέων μας  νὰ κάνουν ὑπομονὴ  μιᾶς – δύο ἑβδομάδων ἀκόμη, πίνοντας τὰ πικρότατα ποτήρια τοῦ καθημερινοῦ μαρτυρίου ποὺ μᾶς δημιουργοῦν αὐτοὶ ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ πρωτοστατοῦν ὑπὲρ τοὺ Τάματος τοῦ Κολοκοτρώνη.

Ἄς παρακαλοῦμε μὲ ὅλη τὴν δύναμη τῆς ψυχῆς μας ἐπαναλαμβάνοντας τὴν θερμὴ προσευχή «Παναγία Τριὰς φώτισον ἡμᾶς τὶ δεῖ ἡμᾶς ποιεῖν καὶ λέγειν».

Παρερχομένων τῆς μιᾶς ἤ ἔστω δύο  ἑβδομάδων, θὰ ἀναγκασθοῦμε :
Α)Νὰ δημοσιεύσουμε ὅλες τὶς ἐπιστολές μας πρὸς τὸν Μακαριώτατο, οἱ ὁποῖες θὰ ἀποτελέσουν ἀτομικὲς καὶ ὑδρογονικὲς βόμβες καὶ διηπειρωτικοὺς πυραύλους γιὰ τοὺς δαιμονιωδῶς ἀντιδρῶντες.
Β) Νὰ πραγματοποιήσουμε  τοὺς ἀνιδειοτελέστατους σκοπούς μας μὲ ἀπόλυτη διαφάνεια μὲ ἄλλα Πατριαρχεῖα ἤ μὲ Μητροπολίτας ποὺ δὲν πιστεύουν χρυσὸ ἀλλὰ Χριστὸ καὶ δὲν ζοῦν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ἀλλὰ γιὰ τὴν Ἐκκλησία, κυκλοφοροῦντες μία μαύρη βίβλο μὲ χρυσὰ γράμματα : «Εἰς αἰώνια καταισχύνη καὶ ἐντροπὴ τῶν δαιμονιωδῶς ἀντιδρασάντων, συκοφαντούντων καὶ πολεμίων τῆς ἱερᾶς παρακαταθήκης τῶν ἀειμνήστων ἡρώων τῆς ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας, ἀναγράφοντας καὶ τὸ ἐν λόγῳ κείμενο στὸ μνημεῖο δοξολογίας εὐχαριστίας, εὐγνωμοσύνης καὶ λατρείας στὸν ἐλευθερωτὴ Σωτῆρα Χριστόν, δηλαδὴ στὸ Πανελλήνιο Ἱερὸ Προσκύνημα τοῦ Τάματος τοῦ Κολοκοτρώνη / Καποδίστρια καὶ τῶν ἄλλων ἡρώων τῆς Ἐθνικῆς μας Παλιγγενεσίας.
Εὐχόμαστε ἀπὸ μέσα ἀπὸ τὴν καρδιά μας νὰ μὴ ἀναγκασθοῦμε νὰ το κάνουμε αὐτό.

Μακάρι καὶ ἄλλοι λόγιοι νὰ μὴ τὰ λέν μόνον σὲ μᾶς ἀλλὰ νὰ ἀποκτήσουν θάρρος καὶ παρρησία καὶ νὰ κυκλοφορήσουν  τὶς ὑγιεῖς σκέψεις τους στὰ Μ.Μ.Ε.  καὶ νὰ μὴ εἶναι ἀναπολόγητοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, ἀκούοντες τό «κατασυκοφαντούμενος, κατατρεχόμενος, καταταλαιπωρούμενους ἤμουν καὶ ἀδιαφορήσατε…».

Ἰδοὺ νῦν καιρὸς εὐπρόσδεκτος, ἰδού νῦν ἡμέρα σωτηρίας.





Η αλήθεια για το Τάμα του Έθνους
28 Απριλίου 2017 σε ΛΟΓΟΣ ΡΩΜΑΙΙΚΟΣ
Ο δημοσιογράφος Διονύσης Μακρής, με αφορμή την πρόσφατη απόσυρση της υπογραφής των 16 βουλευτών για την εκπλήρωση του ” Τάματος του Έθνους”, αποκαλύπτει όλη την ιστορική αλήθεια αλλά και τους λόγους της μη πραγματοποίησης του ιερού μας χρέους εδώ και 200 χρόνια :
– Γιατί το Τάμα του Έθνους παραμένει για δυο αιώνες μια ανεκπλήρωτη ακόμη απόφαση της 4ης Εθνοσυνέλευσης στην οποία συμμετείχαν ο Θ. Κολοκοτρώνης, ο Ι. Καποδίστριας και όλοι οι αγωνιστές, και αφορά την ανέγερση ενός περίλαμπρου ναού αφιερωμένου από το Έθνος στον Σωτήρα Χριστό που του χάρισε την Ελευθερία ;
– Ποιές οι προσπάθειες στο παρελθόν υλοποίησης του τάματος από Θεμιστοκλή Σοφούλη, Θρασύβουλο και Αλέξανδρο Ζαίμη, Ελευθέριο Βενιζέλο αλλά και άλλους Πρωθυπουργούς ;
– Γιατί κάποιοι θέλουν σκοπίμως και σήμερα να παρουσιάσουν το “Τάμα του Έθνους” ως χουντικής έμπνευσης έργο ; Ποιοί σημερινοί ευεργέτες θέλουν να το υλοποιήσουν και δε τους αφήνουν; Γιατί εθνικά και πνευματικά είναι σήμερα απαραίτητη η εκπλήρωσή του ;        http://enromiosini.gr/logos_romaiikos

ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ




Μέσα στη σημερινή αποστασία, στην ποικίλη κρίση της Εκκλησίας, πολλοί Ορθόδοξοι πιστοί προσπαθούν να προσεγγίσουν – κατανοήσουν θεωρητικά και πρακτικά, τις θεμελιώδεις πνευματικές αντιστάσεις της Εκκλησίας (υπό το φως των Πατέρων) έναντι του Οικουμενισμού. Πολλοί θέλουν μια αγωνιστική τοποθέτηση στην ιστορική – θεολογική περιοχή της ορθόδοξης πνευματικότητας, που να οδηγεί στην εν Χριστώ σωτηρία.
Υπάρχουν, βέβαια και πιστοί, που εστιάζουν την προσοχή τους σε μεμονωμένες πατερικές θέσεις, χωρίς να λάβουν υπ’ όψη τους και το συμπληρωματικό υλικό της θεολογίας – ιστορίας, μένοντες μόνο στο προσωπικό μεταμορφωτικό και αναγεννητικό μήνυμα της πατερικής σκέψης και διδασκαλίας.
Η δεύτερη αυτή κατηγορία των Ορθοδόξων λειτουργεί, συνήθως, υπέρ του Οικουμενισμού.
Εκεί τους οδηγούν κάποιοι Αρχιερείς, Ιερείς, Μοναχοί ή λαϊκοί. Θέλω να πιστεύω, ότι κάποια σχόλια (3) στην εργασία – άρθρο μου στην Επιστολή (243) του Μ. Βασιλείου (28-4-17) στο Ορθόδοξο αγωνιστικό ιστολόγιο «ΟΜΟΛΟΓΙΑ», ανήκουν σε πιστούς της πρώτης κατηγορίας.
Ο πρώτος «Ανώνυμος – 28/4/2017 – 12.10 μ.μ.» αναφέρεται στον 15ο κανόνα της ΑΒ Συνόδου και υποβάλλει το ερώτημα: «Για τον συγκεκριμένο κανόνα της ΑΒ συνόδου ποιος Πατέρας μίλησε, τον ανέλυσε και τι είπε;».
Απαντά ο ίδιος: «Έχουμε την ερμηνεία του Αντιοχείας Θεοδώρου (1190), του Αγ. Νικοδήμου (1790), του Νικοδήμου Μήλια, του π. Επιφανείου, του Αγ. Παϊσίου και των αποτειχισμένων». Τελειώνει με την όχι εύστοχη (εκκλησιαστικά) φράση: «Διαλέγετε και παίρνετε κατά το συμφέρον υμών».
Η φράση αυτή έχει έντονο οικονομικό – κοινωνικό χρώμα – υπόσταση και όχι σωτηριολογική κατεύθυνση. Δυστυχώς, χρήμα και επιχειρηματικότητα, έχουν αλώσει πολλές Μητροπόλεις, Ι. Μονές, Ι. Ναούς και πολλούς πιστούς.
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχουμε ιδιοτελείς (διάλεγε) σωτηριολογικές επιλογές. «Λάλει Κύριε και ο δούλος σου ακούει» (Α΄ Βασ. 3,10), είναι το συμφέρον ημών.
Ο 15ος κανόνας της ΑΒ συνόδου αποτελεί φρένο στην περίπτωση αιρετικής διδασκαλίας (και διαποίμανσης) των επισκόπων.
Στη σύνοδο αυτή έγινε μια καθολική επανεκτίμηση της Ιστορίας. Από αυτή την επανεκτίμηση δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν τα Εκκλησιαστικά εκείνα πρόσωπα και γεγονότα, που πλήγωσαν την Εκκλησία με την δυναμική της αιρέσεως.
Πριν ακόμα διατυπωθεί και συνοδικά ο κανόνας, γνώριζαν (ιστορικά) οι Πατέρες της ΑΒ συνόδου πολλά παραδείγματα έμπρακτης εφαρμογής του κανόνα, που λειτούργησε ως σταθερή πνευματική δύναμη, η οποία επιδρώντας (με τη χάρη του Θεού) στο Εκκλησιαστικό σώμα, το ώθησε να κινηθεί με επιταχυνόμενο Ορθόδοξο – πνευματικό ρυθμό προς την Εκκλησιαστική αλήθεια, μακριά από την αίρεση και το σχίσμα.
Γι’ αυτό και διατύπωσαν τον κανόνα. Σκέφθηκαν οι Πατέρες,  ότι και στο μέλλον – διαχρονικά δεν θα υπάρχουν, ίσως, οι Ορθόδοξες αναλογίες ανάμεσα στους πνευματικούς νόμους – δόγματα και στους ποιμένες – επισκόπους. Είναι φυσικό η Εκκλησία να θέλει να εδραιώσει διαχρονικά τα πιστεύω και την ενότητά της. Η οργάνωση αυτής της επιθυμίας αντανακλάται και στο γράμμα και στο πνεύμα του 15ου κανόνα.
Η διατύπωση (η συνοδική) του κανόνα μας εξηγεί άριστα και συμπυκνωμένα, όλα όσα ανέφερα και άλλα (πολλά ακόμη) πνευματικά νοήματα. Είναι απορίας άξιο – για μέλος της Εκκλησίας – πως ενώ αναφέρεις τόσες επώνυμες πηγές για την ανάλυση του κανόνα, σου διέφυγε (;) η αμετάκλητη πνευματική ερμηνεία – ανάλυση τόσων πολλών Πατέρων, που συγκρότησαν τη Σύνοδο επί Μ. Φωτίου.
Σύγχρονος Πατέρας, ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης, έχει ερμηνεύσει θεωρητικά και πρακτικά τον κανόνα αυτό, προς το συμφέρον της Εκκλησίας. Έχει τονίσει: «Ο κανών είναι ακλόνητος». Εάν δεν υπήρχε πνευματικό προηγούμενο εφαρμογής του κανόνα από Αγίους και Πατέρες της Εκκλησίας, η σύνοδος ΑΒ δεν θα τον διατύπωνε.
«Τα σπάνια νόμος της Εκκλησίας ου γίνονται», κατά τον Γρηγόριο τον Θεολόγο.
Ας προσέξουμε μια περικοπή από τη 18η ομιλία του Μ. Φωτίου, από τον άμβωνα της Αγ. Σοφίας (Β. Λαουρίδου, Φωτίου ομιλίες, Θεσσαλονίκη 1959, σελ. 175-177), που αποδεικνύει την ΑΒ Σύνοδο ως πνευματική συνέχεια των προηγουμένων Οικουμενικών Συνόδων: «Η Χάρις του Παναγίου Πνεύματος συνήθροισε τας συνόδους, αι οποίαι κατά καιρούς εκαθάριζον την οικουμένην από τα ζιζάνια· αλλά και αυταί από άλλους ήντλησαν την γνώσιν· η πρώτη (Οικουμενική σύνοδος) είχε προ αυτής δια να μιμηθεί τας πράξεις πολλών τοπικών συνόδων· η δε Δευτέρα εδέχθη την πρώτην ως υπόδειγμα και τύπον, της δε τρίτης αυτή μετά την πρώτην υπήρξε παράδειγμα, μάλιστα και την τετάρτην καθιστά πλουσιωτέραν η μίμησις αυτών και εις τας επομένας υπήρχον ως διδάσκαλοι αι προηγηθείσαι».
Η Χάρις του Αγίου Πνεύματος, η εκκαθάριση των αιρετικών ζιζανίων – σχισμάτων και η αποδοχή της διδασκαλίας των προηγουμένων συνόδων, είναι οι τρεις πνευματικοί άξονες συγκλίσεως μιας Συνόδου, κατά τον Μ. Φώτιο.
Ερωτήματα: Η ψευδο-σύνοδος της Κρήτης είχε τις τρεις αυτές προδιαγραφές; Γιατί δεν αναγνώρισε την ΑΒ Σύνοδο;
Στις σκέψεις του σχολίου (Αργύρης Μυλωνάς) έχω να παρατηρήσω τα εξής: Ο Αγ. Νικόδημος ο Αγιορείτης τονίζει: «Δύο είδη κυβερνήσεως ευρίσκονται εν τη του Χριστού Αγία Εκκλησία· και το μεν πρώτον είδος ονομάζεται Ακρίβεια, το δε άλλο ονομάζεται οικονομία και συγκατάβασις».
Ανάμεσα στους είκοσι (20) Ιερούς κανόνες της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου, δυο κανόνες καθορίζουν τον τρόπο επιστροφής των αιρετικών στην Εκκλησία (8ος και 19ος).
Ο 8ος αφορά τους «Καθαρούς» ή Νοβατιανούς και ο 19ος είναι των Σαμοσατιανών.
Η οικονομία αυτών των κανόνων δεν δίνει άφεση σε «ενέργειες αθετήσεως του Θείου λόγου».
Η Εκκλησία δεν απολυτοποιεί την οικονομία σε βάρος της ακρίβειας, σε βάρος της αληθινής πίστεως.
Η οικονομία δεν εφαρμόζεται σε όποιον «ετεροδιδασκαλεί και μη προσέρχεται υγιαίνουσι λόγοις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού» (Τιμ. Α΄, 6-3). Δεν αδρανοποιεί η οικονομία τις προσπάθειες της Ακρίβειας για δράση στο παρόν αλλά σε παραπέμπει σταδιακά στο πνεύμα και την έννοια της Εκκλησίας. Μέσα στο χώρο της Ορθοδοξίας η επιδίωξη της ακρίβειας με αγώνες και η άσκηση οικονομίας, ποτέ δεν δημιούργησαν πνευματικές αντιφάσεις και απώλεια σωτηρίας.
Στα κείμενα της Ε΄ Οικουμενικής Συνόδου (Κων/λις 553 μ. Χ.) διαβάζουμε: «Και ημείς τοίνυν ποιμαίνειν πιστευθέντες την Εκκλησίαν του Κυρίου, ευλαβούμενοι την κατάραν την απειλουμένην τοις αμελώς τα έργα Κυρίου ποιούσι, σπουδήν ποιούμεθα το καλόν της πίστεως σπέρμα διαφυλάξαι καθαρόν από των του εχθρού επισπειρομένων της ασεβείας ζιζανίων».


ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Νέες βόμβες του Ιησουϊτη παπα Φραγκίσκου: Είμαι πολύ «φανατικός» στο να βρούμε κοινή ημερομηνία εορτασμού του Πάσχα

EPA2435107_Articolo.jpg

Οι Ρώσοι Ορθόδοξοι αναγνωρίζουν το βάπτισμα μας – Όσο οι θεολόγοι θα μελετούν εμείς θα προσευχόμαστε μαζί
Του Μάνου Χατζηγιάννη
Ουαι υμίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί!!! Και όπου υποκριταί τα διάφορα εξαπτέρυγα του Φαναρίου, τυχάρπαστοι Αρχιμανδρίτες και πληρωμένοι κοντυλοφόροι, που έσπευσαν να “πανηγυρίσουν” πως δήθεν διαψευστήκαμε όλοι εμείς που ανησυχούσαμε πως ο φετινός κοινός ημερολογιακά εορτασμός του Πάσχα θα σημάνει την κορύφωση της επιδίωξης για μόνιμη κοινή ημερομηνία εορτασμού.
Τώρα όλοι αυτοί οι ρασοφόροι και μη τρωγλοδύτες μπορούν να επιστρέψουν στις τρύπες τους γιατί ο Πάπας το ανακοίνωσε: Είμαι πολύ “φανατικός” στο να βρεθεί κοινή ημερομηνία εορτασμού του Πάσχα, είπε και οι κολαούζοι του Φαναρίου ας μείνουν με την όρεξη πως θα συμβαίνουν τόσο σοβαρά θέματα σε θεολογικό επίπεδο και θα τα κρύβουν πονηρά και επίμονα από τον πιστό λαό. Τους πονάει που το διαδίκτυο έχει φωνή, γιατί έχουν μάθει να δίνουν γραμμές σε πειθήνια όργανά τους και να θολώνουν τα νερά

Α Ν Α Τ Ρ Ι Χ Ι Λ Α ! Φ Ρ Ι Κ Η ! ! Βρωμερή ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ !!! (φωτο)






«Σταυρώστε τον Ιησού, μόνοι σας»!!! (ΝΕΑ βρωμερή ‘νεαταξική’ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ!)
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΘΑ «ΧΑΣΟΥΝ» ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!
ΤΕΛΕΙΑ & ΠΑΥΛΑ!



(ΑΝΙΕΡΑ & ΣΑΤΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ΜΥΑΛΑ!)
Τα Α Θ Λ Ι Α δαιμονικά παιχνίδια της ‘Νέας Εποχής’ !
Το σχέδιο τους «τρέχει», γιατί ξέρουν ότι έρχεται το τέλος τους, προσπαθώντας να ΜΟΛΥΝΟΥΝ τις αγνές ψυχές των ΑΘΩΩΝ παιδιών μας.
Ο Αγώνας άρχισε ……. το νού σας!
Το ΔΗΘΕΝ «παιχνίδι » στην ανωτέρω φωτογραφία, που το διαθέτουν με …σφυρί και καρφιά(!) στην συσκευασία μέσα κιόλας, πωλείται μέσω ‘ίντερνετ’ !!!
ΠΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ, ΠΟΥ ΤΟ «ΕΠΙΝΟΗΣΑΝ»;
Ή «ΑΠΛΩΣ» ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΕΘΕΣΑΝ, ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ – από καταβολής κόσμου …Αντίχριστοι – ΚΑΙ ΜΗ ΕΞΑΙΡΕΤΕΟΙ «ΜΕΓΑΛΕΜΠΟΡΟΙ» ΤΟΥ ‘ΑΙΩΝΟΣ ΤΟΥΤΟΥ’ ; ; ;
hellasforce

Τρίτη 2 Μαΐου 2017

ΚΑΙ Η...ΑΙΓΑ ΣΦΑΖΟΜΕΝΗ ΣΠΑΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ...

ΚΑΙ Η...ΑΙΓΑ ΣΦΑΖΟΜΕΝΗ

ΣΠΑΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ... 

Δεν ειμεθα απο εκεινους τους ευσεβουληδες που δεν ασχολουνται καθολου ή μαλλον λενε και διασπιρουν οτι δεν ασχολουνται με τα κοινα. Ψευδονται και ενωπιον του Θεου και ενωπιον των συνανθρωπων τους. Ειναι οι πρωτοι που αντιδρουν οταν θιγονται τα συμφεροντα τους ή οταν καποια μετρα αδικα των κυβερνησεων που οι ιδιοι ψηφιζουν τους εγγιζουν και τους ...καψαλιζουν και αυτους. Τοτε τους πιανει το αμοκ και διαμαρτυρονται και φωνασκουν και απειλουν. Ο ιστολογος της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ αγωνιζεται καθηκοντως τον αγωνα τον καλον της Πιστεως αλλα ταυτοχρονα αγωνιζεται οση η δυναμι του και στον κοινωνικο στιβο. Υπαρχει η ιστορια του καθενος και ειναι καταγεγραμμενη στα προσωπικα του καταστιχα. Ιδιαιτερα ομως ειναι καταγεγραμμενη στας Δελτους του Θεου. Και οι κοινωνικοι αγωνες που γινονται και για το δικαιο των αλλων εχουν την ιδιαιτερη αξια και σημασιολογια τους. Αποκτουν ακομα και πνευματικη αξια και μετατρεπονται σε πνευμα.
Οι χριστιανοι λεει η προς Διογνητον επιστολη ζουν εις την γη αλλα πολιτευονται στον ουρανο. Και οι χριστιανοι φερουν σαρκα και αυτη δεν περιφρονειται απο το Ευαγγελιο. Ο Παυλος λεγει "εχοντες διατροφας και σκεπασματα τουτοις αρκεσθησομεθα". Και τα δυο αφορουν την σαρκα μας. Αλλα, κατ' επεκτασι και αυτο σημαινει οτι οι χριστιανοι ζουν τροπον τινα ασκητικα και ουδεποτε θησαυριζουν θησαυρους επι της γης. Δεν γινονται ποτε πλουσιοι, αλλα παραμενουν οικειοθελως παντοτε πτωχοι. Αν σκεπτονται διαφορετικα καπου αλλου ανηκουν. Εργαζομαστε μια ολοκληρη ζωη οταν ειμαστε δυνατοι και σφριγηλοι, αλλα ερχεται και το γηρας οταν δεν θα μπορεις να περπατας οπως οταν ησουνα νεος αλλα θα χρειαζεσαι και την απαραιτητη βακτηρια. Γι αυτο και η εργασια ειναι ευλογημενη απο τον ιδιο τον Θεο και απο τις πρωτες εντολες που δοθηκαν στους πρωτους ανθρωπους. Και "αργια μητηρ πασης κακιας", ελεγαν οι αρχαιοι ημων προγονοι. 
Για ολους ερχεται η τριτη ηλικια. Γι αυτο και η καθημερινη ασφαλιστικη θωρακισι για την διασφαλισι του μελλοντος ειναι απαραιτητη. Αναγκαστικα ερχεται αυτοματα και η ανταποδοτικοτητα της εργασιας. Να ομως που ολα καποια στιγμη ανατρεπονται απο τους αδικους και απανθρωπους ανθρωπους, τα δικαιωματα καταπατουνται ακομα και με νομιμο τροπο και αναγκαζεσαι να κανεις τα νομιμα να προσφευγεις στα δικαστηρια της Πατριδας σου για να βρης το καταπατηθεν δικαιο σου, την αποκαταστασι των πραγματων και την επαναφορα της νομιμοτητας.
Δημοσιευουμε το εγγραφο συμπαραστασεως του Συνηγορου του Πολιτη για ασφαλιστικο ζητημα μας το οποιο αποτελει κολοσσιαια παραβατικοτητα. Το που θα καταληξη η υποθεσι δεν το γνωριζουμε. Παντως εμεις κατω δεν το βαζουμε με τιποτα. Ο αγων συνεχιζεται.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου