Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2017

ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ KATΩ TA ΜΕΜΙΑΣΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ

ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ

KATΩ TA ΜΕΜΙΑΣΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ



ΝΕΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ...!!!

¤ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΑΘΩ
 + ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΜΕΘΟΔΙΟΥ...

▪ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ  19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2017 (Ν.Ημ.) ΚΑΙ ΩΡΑ 14:00 (μ.μ) ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΆΚΗΣ...!!!

▪Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ...!!!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΑΠΑΝΤΕΣ...!!!

▪ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ- ΠΑΙΑΝΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ & ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ  Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ Κ.ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ κιν.τηλ.:+306972291676 .


ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΤΕ ΠΟΣΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΚΑΝΕΝΑ, ή σχεδον ΚΑΝΕΝΑ. ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΣΜΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. Για να δητε δηλαδη το ποσο ειναι το δικηο μας οταν τα αποκαλουμε - πανυ δικαιως - χριστιανουλικα ή αχριστιανουλικα και φτηνοχριστιανουλικα. Και γι αυτο καποιοι μας επικρινουν. Θα δητε να γραφουν περι παντος του επιστητου, να ασχολουνται με δευτερευοντα και με τριτευοντα ζητηματα, αλλα ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΑΡΙΣΜΑ ή ΟΧΙ; ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ. ΝΑ ΠΟΥΜΕ...ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΧΑΘΗΤΕ.... Αναρτήθηκε από ΟΜΟΛΟΓΙΑ στις 4:32 μ.μ. Δε


ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΤΕ ΠΟΣΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ  ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
ΚΑΝΕΝΑ, ή σχεδον ΚΑΝΕΝΑ. 
ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΣΜΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.
Για να δητε δηλαδη το ποσο ειναι το δικηο μας οταν τα αποκαλουμε  - πανυ δικαιως -  χριστιανουλικα ή αχριστιανουλικα και φτηνοχριστιανουλικα.
Και γι αυτο καποιοι μας επικρινουν.
Θα δητε να γραφουν περι παντος του επιστητου, να ασχολουνται με δευτερευοντα και με τριτευοντα ζητηματα, αλλα ΣΧΕΔΟΝ  ΚΑΝΕΝΑ  ΜΕ ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΑΡΙΣΜΑ ή ΟΧΙ;
ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ.
ΝΑ ΠΟΥΜΕ...ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΧΑΘΗΤΕ....

O ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ..."διεταξε" τις Προβατινες του, ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ τις υπογραφες τους για την υποβληθεισα προτασι τους, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΠΕ ΝΑΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗ ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ.

O ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ..."διεταξε" τις Προβατινες του, ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ τις υπογραφες τους για την υποβληθεισα προτασι τους, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΠΕ ΤΟ ΝΑΙ


            ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗ
                            ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ
               ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ.



Ενα ατεκνο ζευγαρι ευλαβων ανθρωπων του Γιαννη και της Αικατερινης Αναγνωστοπουλου, απο προσωπικη εργασια μιας ολοκληρης ζωης, συγκεντρωσε μεγαλο χρηματικο ποσο και το εταξε για να κτιση το ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ που υποσχεθηκαν οι Προγονοι μας για την απελευθερωσι της Πατριδος μας.
Την περιοδο της επταετιας της Επαναστασεως της 21ης Απριλιου 1967 με νομοθετικη ρυθμισι, ανοιξε ταμειο συλλογης χρηματων και εσπευσαν πολλοι νεοελληνες, αλλοι απο το περισσευμα και αλλοι απο το υστερημα τους και βοηθησαν να συγκεντρωθει το τεραστιο ποσο των 450.000.000 εκατομμυριων δραχμων. 
Εφυγε και το Πραξικοπημα του αρχιπροδοτη Ιωαννιδη και ηρθε ο διαβοητος "εθναρχης" και η λοιπη διεφθαρμενη ψευτοδημοκρατικη μεταπολιτευσι και τα χρηματα αυτα εγιναν...ΚΑΠΝΟΣ!!! 
Ολα εξαφανισθηκαν και μαλλον καταφαγωθηκαν.
Ποιοι τα καταχραστηκαν, ποιοι τα κατεφαγαν, ποιοι πολιτικοι ειναι μπλεγμενοι στο σκανδαλο αυτο των κολοσσιαιων διαστασεων της κλοπης και της αρπαγης του κολοσιαιου αυτου ποσου; Εγινε μηνυσι, αλλα καπου ειναι χωμενη σε καποια συρταρια της ...κρυπτοαφανειας!!!
Οι σημερινοι πολιτικοι αρνουνται να ερευνησουν την υποθεσι αυτη για να βρεθουν οι ενοχοι και να πανε φυλακη.
Με την αποσιωπισι του σκανδαλωδους αυτου ζητηματος, εμφανισθηκε το ζευγος Αναγνωστοππουλου και δηλωσε οτι εχει την διαθεσι να προσφερη ολοκληρο το ποσο των χρηματων που θα χρειασθουν,  χωρις να επιβαρυνθη ουτε με μια δεκαρα το δημοσιο, για την ανεγερσι ενος μεγαλου ναου προς τον Σωτηρα Χριστο. 
Επισκεφθηκαν πολλες φορες και ζητησαν συναντησι με τον υπογειο, "αχρηστο και ανικανο", απραγο και αφωνο, "αρχιεπισκοπο" Ιερωνυμο Λιαπη, οπως δημοσια τον χαρακτηρισε και ο Χρυσοστομος Συνετος, αλλα εκεινος αρνειται μεχρι σημερα να τους δεχθη για να προωθηση το ευγενικο αιτημα αυτου του ζευγαριου. 
Μετα απο εναν πολυετη Μαραθωνιο των ιδιων για να εκπληρωθη το Ταμα και ενω εφθασε σαν προτασι στη Βουλη απο 16 βουλευτες των προσκυνημενων Νεοδημοκρατων, ο διαβοητος προσκυνημενος αρχηγος τους Μητσοτακης, που κατα την προσωπικη μας αποψι, χρειαζεται ΑΜΕΣΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ, διεταξε να αποσυρθη η προτασι, χωρις καμμια απολυτως εξηγησι και δικαιολογια.
Και ετσι η προτασι των 16 βουλευτων - προβατινων του, ξαφνικα βλεπουμε να αποσυρεται.
Τα δε βωθροκαναλα των αρσενικων και των θηλυκων πορνων της βρωμικης πολυτελειας, της ΣΥΜΦΟΡΑΣ του Εθνους μας, μεθοδευμενα και συγχορδα, θορυβησαν και απετρεψαν αυτην την ευγενη θελησι του εκλεκτου ζευγους Αναγνωστοπουλου. 
Ειδαμε και τον γουρουνοποιημενο Παγκαλο να εκβραζη οχετους εμετου εναντιον της "χουντας" και να περιπλεκη το ζητημα με το καθεστως εκεινο.
Ετσι απεσυρε ο ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΣ ψευτοευλαβης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ την προτασι και το ζητημα παει και παλι να ξαναταφη. 
Νομιζουμε οτι πρεπει να πιεσθουν βουλευτες να επαναφερουν το ζητημα και να το προωθησουν για την υλοποιησι του, ουτως ωστε να εκπληρωθη το Ταμα του Εθνους.
Το μονο που ζητει το ευγενικο ζευγαρι Αναγνωστοπουλου ειναι να βρεθη ενα οικοπεδο στο οποιο να κτιστη ο ναος του Σωτηρος. 
Η μιση Αθηνα ηταν περιουσια της Εκκλησιας και δοθηκε στην Πολιτεια και εκτισε διαφορα δημοσια κτιρια. 
Δεν μπορει να βρεθη ενας χωρος για να δοθη να κτισθη το ΤΑΜΑ του Εθνους, ενω για το τζαμι βρεθηκε αμεσα χωρος για να ανεγερθη το τζαμι του ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗ.

Ελληνες και Ελληνιδες.
Ειναι καιρος να δημιουργησετε καποτε προβλημα στους βουλευτες που ζητουν πιεστικα την ψηφο σας, για να επανελθη το ζητημα και να υλοποιηθη.
Αφου οι λεγομενοι μαριονετες - επισκοποι απουσιαζουν τελειως απο την Εκκλησια και βοσκουν στα ...χλοερα λιβαδια της καλοπερασης και της εαπαναπαυσης τους, ειναι νομιζουμε καιρος, ο λαος να παρη και αυτο το ζητημα στα χερια του.

Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017

ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ Η… ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ «ΜΠΟΧΑ»!

tama1Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Είναι απίστευτη η παραπληροφόρηση και η πλήρης διαστρέβλωση της πραγματικότητας για το θέμα που προέκυψε σχετικά με το τάμα του έθνους και την απόσυρση, κατόπιν διαταγής, του κ. Μητσοτάκη της υπογραφής των 16 βουλευτών του για το θέμα αυτό. Η δημοσιογραφική βρώμα και δυσωδία για άλλη μια φορά σε όλο της μεγαλείο.
Για την αλήθεια, υπάρχει ένα ζευγάρι άτεκνων εύπορων ηλικιωμένων, που αφιέρωσε όλη τους την ζωή του στην εκπλήρωση του «Τάματος του Έθνους», (ανέγερση περίβλεπτου ναού στην Αθήνα προς τιμήν του Σωτήρας Χριστού) και εδώ και χρόνια ασχολείται με αυτό το θέμα.
φίλοι του Τάματος του Έθνους
Το ζευγάρι αυτό διαθέτει όλα τα χρήματα που χρειάζονται χωρίς να ζητήσει ούτε δεκάρα από τον κρατικό κορβανά, που χρόνια τον έχουν απομυζήσει και λεηλατήσει οι «σωτήρες μας» πολιτικοί. Το μόνο που εκκρεμεί είναι η παραχώρηση ενός κεντρικού σημείου από την πολιτεία για την ανέγερση, κάτι που για το τζαμί έχει γίνει.
Τα ΜΜΕ όμως μετέδωσαν ότι ήθελαν κρατικά χρήματα και ακόμα ήθελαν τον Βασιλικό Κήπο για την ανέγερση της εκκλησίας που ήταν το τάμα των αγωνιστών του 1821.
Αμέσως μόλις έγινε γνωστή η επερώτηση των βουλευτών για το τάμα, ο κ Μητσοτάκης, εκλεκτός και μη εξαιρετέος της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ και των δανειστών τοκογλύφων της χώρας μας, «διέταξε’ να αποσύρουν αμέσως τη υπογραφή τους.
mitsoakis
Οι 16 βουλευτές της ΝΔ πήραν πίσω την υπογραφή τους, (οι υπόλοιποι ΔΕΝ το υπέγραψαν!) είναι οι (με αλφαβητική σειρά):
Σάββας Αναστασιάδης,
Γιώργος Βαγιωνάς,
Κωνσταντίνος Βλάσης,
Γεράσιμος Γιακουμάτος,
Στέργιος Γιαννάκης,
Θανάσης Δαβάκης,
Θεόδωρος Καράογλου,
Γιώργος Κασαπίδης,
Κωνσταντίνος Κατσαφάδος,
Δημήτρης Κυριαζίδης,
Γεωργία Μαρτίνου,
Ευάγγελος Μπασιάκος,
Χρήστος Μπουκώρος,
Κατερίνα Παπακώστα,
Έλενα Ράπτη και
Κωνσταντίνος Σκρέκας

Καμαρώστε τους!
Αυτή είναι η σημερινή Ελλάδα, με την πολιτική και δημοσιογραφική μπόχα να είναι το σύμβολο μιας καταρρέουσας χώρας, στα ερείπια του ρημαγμένου λαού της.
Και εις ανωτέρα!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

H ΠΑΝΟΥΡΓΑ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΡΕΣΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΔΥΘΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟΝ. Γιατι σιωπουν οι επισκοποι και οι κληρικοι και δεν ομιλουν δι αυτην την Παναιρεσι, που κατατρωει τους παντες και τα παντα; Τι κρυπτεται, πισω απο την ακρα του ταφου σιωπη τους;

H ΠΑΝΟΥΡΓΑ 
ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΡΕΣΙ 
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΔΥΘΗ 
ΟΛΟΚΛΗΡΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟΝ.

Γιατι σιωπουν οι επισκοποι και οι κληρικοι και δεν ομιλουν δι αυτην την Παναιρεσι, που κατατρωει τους παντες και τα παντα; 

Τι κρυπτεται,
πισω απο την ακρα του ταφου σιωπη τους;

Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2017

ΟΙ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΣΥΛΙΑ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

Ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας (Α) και ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης (Δ) συμμετέχουν στη διαρκή επιτροπή οικονομικών υποθέσεων της Βουλής με θέμα ημερήσιας διάταξης: Συνέχιση της επεξεργασίας και εξέτασης του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Ρυθμίσεις στη φορολογία εισοδήματος, ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών και λοιπές διατάξεις», Αθήνα, Τρίτη 08 Ιανουαρίου 2012. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ
 
Ο εμφανιζόμενος ως διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδας, κ. Στουρνάρας, παρουσιάζοντας την «Ενδιάμεση Έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος για τη Νομισματική Πολιτική» στα μέλη της επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής δήλωσε τα εξής καταπληκτικά:
«Κάνουν λάθος όσοι επαναφέρουν θέμα δραχμής και Grexit. Αυτό δεν προκύπτει από καμία οικονομική ανάλυση. Η βελτίωση ανταγωνιστικότητας έχει ήδη επιτευχθεί. Το να φύγεις από το ευρώ δεν είναι απλή υποτίμηση. Είναι αλλαγή νομίσματος. Θα είναι η απόλυτη καταστροφή. Έχουμε υποχρεώσεις σε ευρώ και όλοι θα ζητάνε ευρώ. Θα συλλαμβανόμαστε στα σύνορα και δεν θα μπορούμε να ταξιδέψουμε. Όσοι λένε αυτές τις ανοησίες υποστηρίζοντας ότι δεν θα συμβεί και τίποτα αν φύγουμε από το ευρώ ας ταξιδέψουν στην Βόρειο Κορέα να καταλάβουν τι θα συνέβαινε.»
Πάει καιρός που έχει πάψει να με εντυπωσιάζει το τι λέει και το τι κάνει ο κ. Στουρνάρας. Είναι από εκείνους τους παλιανθρώπους της εξουσίας που έχουν βάψει με αίμα τα χέρια τους, όχι μόνο πλουτίζοντας σε βάρος των φορολογουμένων, αλλά και οδηγώντας έναν ολόκληρο λαό στη γενοκτονία.
Σχεδόν κατά 340 χιλιάδες μειώθηκε απόλυτα ο πληθυσμός της Ελλάδας την περίοδο 2011 έως 2016 χάρις στα μνημόνια και το καθεστώς κατοχής. Κάτι που δεν συνέβη ούτε την εποχή της παλιάς ναζιστικής κατοχής. Κι όταν αφαιρείς μια ζωή, είτε το κάνεις με το στραβό κάγκελο στο μανίκι και τα εκτελεστικά αποσπάσματα, είτε με γραβάτα και κολάρο επιβάλλοντας μέτρα εξόντωσης, δεν υπάρχει καμιά διαφορά. Καμιά απολύτως. Είσαι το ίδιο παλιάνθρωπος, το ίδιο εγκληματίας.
Όμως οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι αυτή τη φορά ο κ. Στουρνάρας ξεπέρασε ακόμη και τον….εαυτό του. Ο άνθρωπος -αν μπορεί κανείς επιστημονικά να τον κατατάξει στο ανθρώπινο είδος- έχει παντελώς αποθρασυνθεί. Βλέπετε το 2015 η επιτροπή της Βουλής τον αθώωσε για το κουκούλωμα της υπόθεσης Χριστοφοράκου-Siemens με την ψήφο όλων των κομμάτων, συμπεριλαμβανομένου και του ΚΚΕ.

Από τότε λοιπόν που ολόκληρο το πολιτικό σύστημα έβαλε στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ τον κ. Στουρνάρα, ο εν λόγω κύριος ξεσάλωσε. Φαίνεται πώς ως διοικητής της ΤτΕ, που ούτε τράπεζα είναι, ούτε της Ελλάδας, γνωρίζει πολλά για τις παράνομες χρηματοδοτήσεις των κομμάτων από το εσωτερικό και το εξωτερικό μέσω offshore, κοκ, οπότε παμψηφεί αθώος ο Στουρνάρας.
Να γιατί και σ’ αυτή την τελευταία πρόκληση του εν λόγω κυρίου δεν υπήρξε κανενός είδους αντίδραση. Από κανένα κόμμα της Βουλής. Και φυσικά δεν εννοώ αντίδραση φραστικού τύπου και δηλώσεις -κατόπιν εορτής- καταδίκης για τα μάτια του φιλοθεάμονος κοινού, αλλά αντιδράσεις θεσμικού χαρακτήρα. Γιατί άραγε;

ΟΜΟΛΟΓΙΑ:Παρακαλουμε μην κατηγορειτε τον κ. Διονυσιο Μακρη, τον φιλο και κοινωνο πολλων δεσποταδων. Ειναι συμφωνος για τις καρτες και για τα τσιπ και για τα 666 στις ταυτοτητες, οποτε απαλασσεται απο ολα, ακομα και σε μειοδοσια της Πιστης και σε αμνηστευσι της Ληστρικης συναξης του Κολυμπαριου!!!!

"Στύλος Ορθοδοξίας": 

Άλλος ένας "Δούρειος Ίππος" του Οικουμενισμού και στύλος του Φαναρίου!!!


του Θεολογου Παναγιωτη ΣΗΜΑΤΗ
Μὲ μιὰ ἐξωφρενικὴ καὶ φαντασιακὴ ἀνάγνωση τῆς Ἐγκυκλίου "Πρὸς τὸν Λαό",  ἐπιχειρεῖται ἡ καθησύχαση τοῦ Λαοῦ!!!


Πηγή: https://katanixis.blogspot.gr/2017/02/audio.html

ΝΕΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΟ «ΦΑΝΑΡΙ» (audio)


Η ραδιοφωνική εκπομπή του ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΑΚΡΗ "ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ" στο κανάλι της Πειραϊκής Εκκλησίας (12/02/2017)
- ΣΥΝΟΔΟΣ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η ΣΥΝΟΔΟΣ
- Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
- Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΕΩΝ.
- Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ Θ.'ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ Ν. ΜΑΝΩΛΗ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.

Σχόλιο: Ὥστε, λοιπόν, κ. Μακρή, ἐπειδὴ ἡ Ἐγκύκλιος τῆς Συνόδου "Πρὸς τὸν Λαό" ὁμιλεῖ περὶ "Μίας" Ἐκκλησίας, πεισθήκατε γιὰ τὶς ἁγνὲς προθέσεις, τὴν «διάκριση» τῶν Ἱεραρχῶν καὶ τὴν Ὀρθοδοξίας τους! Μὰ καὶ ἡ Κολυμπάριος Σύνοδος ὁμιλεῖ περὶ «Μίας Ἐκκλησίας», ἀλλὰ ταυτόχρονα ἀναγνώρισε τὸ Π.Σ.Ε. καὶ τὶς αἱρέσεις ὡς Ἐκκλησίες! Γνωρίζει, κ. Μακρή, ἡ Ὀρθοδοξία σκοπιμότητες, συμβιβασμοὺς καὶ μαγειρέματα στὰ θέματα τῆς Πίστεως; Δὲν ἀξίζει νὰ ἀσχοληθεῖ κανεὶς μὲ τὶς ἐκτὸς πραγματικότητος ἀναλύσεις σου, μὲ τὰ περὶ ἀδιάσπαστης ὀρθοδόξου ἑνότητος τῆς Ἱεραρχίας, τοῦ συνετοῦ ρόλου τοῦ μητροπολίτη Ἰωὴλ καὶ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἱερωνύμου καὶ ὅσα ἄλλα παραμύθια μὲ ἀποκορύφωμα τὴν ἔμμεση προτροπή σου νὰ περιμένουμε ἕως τὸ 2019, ποὺ τὸ Φανάρι θὰ πραγματοποιήσει ἐνδεχομένως μιὰ ἄλλη Ὀρθόδοξη "Πανορθόδοξη" Σύνοδο, "καὶ πιθανὸν χωρὶς τὴν συμμετοχὴ μυστικῶν ὀργανώσεων, ὅπως ἡ CIA ποὺ μετεῖχε στὸ Κολυμπάρι μέσω μιᾶς ἐκλεκτῆς κυρίας"!!!
   Φαίνεται σὲ ἔπεισε τὸ περιβάλλον τοῦ Πειραιῶς, στὸ ραδιόφωνο τοῦ ὁποίου εἶπες ὅλες αὐτὲς τὶς ἐξωφρενικὲς ἀναλύσεις. Λυπᾶμαι βαθύτατα γιὰ τὸ ρόλο τοῦ "ΔούρειουἽππου" ποὺ ἀθέλητα -ἐλπίζω-παίζεις, γιατὶ κάποτε δώσαμε μαζὶ ἀγῶνες στὴν Κύπρο καὶ θεωρούσαμε ὅτι παρέμενες στὸ χῶρο τῆς Ὀρθόδοξης διδαχῆς τῶν Πατέρων.
Παναγιώτης Σηματης

ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ. ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ....ΜΙΣΟΠΕΘΑΜΕΝΟΙ. ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ. Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΑΥΤΙΣΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ. Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ. ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ; ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ. Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΑΣ ΣΑΠΙΖΕΙ ΣΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ. ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ. ΤΟ 40% ΠΑΙΡΝΕΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΗ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΩΡΑ.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ.



ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΕΣΤΩ 
ΚΑΙ ....ΜΙΣΟΠΕΘΑΜΕΝΟΙ.

ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
ΤΑΥΤΙΣΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ.

Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ.

ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ.

ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ;

ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ.

Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΑΣ 
ΣΑΠΙΖΕΙ ΣΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ.

ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΑΙ 
ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.

ΤΟ 40% ΠΑΙΡΝΕΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.

ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΗ ΕΛΛΑΔΑ.

ΑΝ ΔΕΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ,

ΤΩΡΑ.

Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2017

Η ΕΝΝΕΑΧΡΟΝΗ ...ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ
ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΓΟΡΙ!

Παρ’ ὅτι πάντα ἀπό τίς σελίδες τοῦ περιοδικοῦ Εὐλογία ἀναφέρομαι σέ καθαρῶς ἐπιστημονικά θέματα, αὐτή τή φορά θά ἤθελα νά παρεκκλίνω καί νά ἐκφράσω τόν ἔντονο προβληματισμό μου πάνω σέ ἕνα νέο πού “ἔπεσε στά χέρια μου” πρόσφατα.
Τό 1985 ἕνα Ἀφγανό κορίτσι 12 ἐτῶν μέ καταπράσινα διαπερα­­στι­κά μάτια “αἰχμαλωτίστηκε” ἀ­πό τό φακό τοῦ φωτογράφου Steve McCurry καί ἔγινε ἐξώφυλλο στό γνωστό περιοδικό National Geographic. Αὐτή ἡ εἰκόνα ταξίδεψε τόν κόσμο καί θεωρήθηκε τό ἐμβληματικό σύμβολο τῆς δυστυχίας τῶν προσφύγων τῆς Ἀνατολῆς καί τῆς συμπόνιας πού ὀφείλει νά τούς δείξει ἡ Δύση.
Στό πρῶτο τεῦχος τοῦ νέου ἔτους, 32 χρόνια μετά, τό περιοδικό ἀποφάσισε νά ξαναβάλει ἕνα μικρό κορίτσι στό ἐξώφυλλό του καί νά θεωρηθεῖ ἀπό πολλούς πρίν καλά-καλά βγεῖ ὡς ἕνα συλλεκτικό τεῦχος ὕψιστης ἱστορικῆς σημασίας.
Πρόκειται γιά τήν 9χρονη Ἔιβερι Τζάκσον καί ἡ ἰδιαιτερότητά της δέν βρίσκεται στό νεαρό τῆς ἡλικίας της ἀλλά στό γεγονός ὅτι πρίν ἀπό 9 χρόνια ἡ Ἔιβερι γεννήθηκε.... ἀγόρι. Πρόκειται γιά τό νεαρότερης ἡλικίας transexual ἄτομο τό ὁποῖο δηλώνει στό περιοδικό ὅτι «Τό καλύτερο πρᾶγμα μέ τό νά εἶμαι κορίτσι, εἶναι ὅτι δέν χρειάζεται νά ὑποκρίνομαι πώς εἶμαι ἀγόρι». Σημειωτέον ὅτι αὐτή ἡ φράση εἶναι ἐπίσης μέρος τοῦ ἐξωφύλλου τοῦ περιοδικοῦ.
Σύμφωνα μέ τή μητέρα του, τό ἀγοράκι ἐξέφρασε μόλις σέ ἡλικία τῶν 4 ἐτῶν(!!) τήν πεποίθηση ὅτι εἶναι κορίτσι. Οἱ γονεῖς δηλώνουν πώς γιά ἀρκετά χρόνια ἔκρυβαν τά μαχαίρια καί τά ψαλίδια ἀπό τό σπίτι γιατί φοβόντουσαν μήπως κάνει κακό στόν ἑαυτό της, ὅταν ἦταν ἀκόμη ἀγόρι γιατί ὅπως ὑποστηρίζουν τούς εἶχε πεῖ πώς θέλει νά κόψει τά ἀνδρικά γεννητικά του ὄργανα γιατί “ἔμπαιναν στή μέση”. Ὅλα αὐτά στάθηκαν ἡ ἀφορμή γιά νά πᾶνε στόν γιατρό, ὁ ὁποῖος διέγνωσε «δυσφορία τοῦ φύλου» κάτι πού προσωπικά πρώτη φορά ἀκούω στή ζωή μου.
Ὁ πατέρας της δήλωσε στούς New York Times (τέτοια ἔκταση πῆρε τό γεγονός) πώς τό νά μεγαλώνεις ἕνα παιδί τρανσέξουαλ εἶναι τό ἴδιο μέ τό νά μεγαλώνεις ὁποιοδήποτε παιδί! Ὁ ρόλος τοῦ γονιοῦ, ὅπως ὑπογράμμισε, δέν ἀλλάζει. Συνεχίζοντας εἶπε ὅτι «Τό μόνο πρᾶγμα πού ἔχω μεταδώσει στήν κόρη μου εἶναι πολύ ἁπλό: ἀγάπησε τόν ἑαυτό σου καί δεῖξε ἀγάπη στούς ἄλλους» καί ὁλοκληρώνει δηλώνοντας ὅτι «Ἀγαπῶ τήν κόρη μου γι’ αὐτό πού εἶναι χωρίς προϋποθέσεις καί ὑπόσχομαι νά βοηθήσω νά γίνει ἕνα χαρούμενο, ὑγιές καί παραγωγικό μέλος(!) τῆς κοινωνίας. Ἄλλωστε, αὐτή δέν εἶναι ἡ δουλειά μας ὡς γονέων;»
Ὁλόκληρο τό τεῦχος πού ὡς ἐξώφυλλο φέρει τήν “ὑπερήφανη” καί δυναμική φωτογραφία τῆς μικρῆς Ἔιβερι τιτλοφορεῖται ὡς “Gender Revolution” δηλαδή “Ἡ Ἐπανάσταση τῶν φύλων” καί εἶναι μιά “γιορτή” γιά τή σεξουαλική ἀπελευθέρωση! Τά διεθνῆ ΜΜΕ πού προβάλουν τήν εἴδηση ὑποστηρίζουν ὅτι ἡ μικρή Ἔιβερι εἶναι “ἡ τέλεια ἐπιλογή γι’ αὐτό τό ἱστορικό ὀρόσημο” γιατί μπορεῖ νά ἀποτελέσει τόν σημαντικότερο ἐκπρόσωπο τῆς αὐξανόμενης προβολῆς τῶν διεμφυλικῶν ἀτόμων, ὑποστηρίζοντας πώς τό νά εἶσαι transexual δέν εἶναι ἐπιλογή, ἀλλά ἁπλᾶ κάτι πού εἶσαι!!
Μετά ἀπό ὅλα αὐτά σκέφτομαι ὅτι ζοῦμε σέ ἕνα τελείως τρελό κόσμο. Σέ ἕνα κόσμο πού μισεῖ τόν ἑαυτό του καί, ταὐτόχρονα ἐνῶ τήν ἴδια στιγμή, προσπαθεῖ νά τόν καταργήσει, διακηρύσσει πόσο πολύ τόν ἀγαπάει! Βλέπουμε γονεῖς νά ἀκολουθοῦν τίς ...“ὁδηγίες” τοῦ 4χρόνου παιδιοῦ τους καί τούς γιατρούς νά “κλείνουν τά μάτια” μπροστά σ’ ἕνα ὁλόκληρο σύμπλεγμα ψυχολογικῶν παθήσεων προκειμένου τό ἀγοράκι νά φορέσει φουστάνια! Ἀκοῦμε τό μπαμπά τῆς μικρῆς Ἔιβερι νά “μαθαίνει” τήν κόρη του νά ἀγαπάει τόν ἑαυτό της, τή στιγμή πού ἡ ἴδια μισεῖ αὐτό πού εἶναι καί προσπαθεῖ νά τό ἀφαιρέσει μέ μαχαίρι. Τέλος βλέπουμε ὅλον αὐτόν τόν παραλογισμό νά προβάλλεται σέ ἐξώφυλλα, εἰδικά τεύχη καί συνεντεύξεις μεγάλων περιοδικῶν καί ἐφημερίδων μιά ἐποχή πού ὁ κόσμος βράζει, σέ μιά χρονική συγκηρία τή στιγμή πού  ἄνθρωποι σφαγιάζονται κατά χιλιάδες στή Συρία, διπλωμάτες δολοφονοῦνται ἐν ψυχρῶ κάτω ἀπό τούς ἀλαλαγμούς τοῦ “allahu akbar” καί φορτηγά μέ τρομοκράτες σκοτώνουν ἀνυποψίαστους διαβάτες, περνώντας κυριολεκτικά ἀπό πάνω τους.
Μήπως τελικά καί ἡ μικρή Ἔιβερι, μέ ὅλο τό πανηγύρι πού στήθηκε γύρω της, καί ὁ κόσμος πού βράζει, δείχνουν ἕνα ἀνθρώπινο γένος πού δέν ἀποδέχεται οὔτε αὐτό πού εἶναι οὔτε αὐτό πού ἔχει; Μοῦ θυμίζει τήν ἀποστασία τοῦ Ἑωσφόρου. Δέν ἦταν ἱκανοποιημένος μέ τή φύση του, ἤθελε κάτι ἄλλο καί ἔκανε πόλεμο στό Θεό. Μήπως τελικά ἡ ἀνθρωπότητα βαδίζει στά χνάρια του; Ὁ Θεός νά μᾶς λυπηθεῖ καί νά μᾶς συγχωρέσει....

Κώστας Βουγᾶς
Διδάκτωρ Μοριακῆς Βιολογίας
«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Ἀρ. Τεύχους 174
Φεβρουάριος 2017

Οι Ελλαδίτες Επίσκοποι, "κοπέλια" του αιρετικού Πάπα της Ανατολής!

Οι Ελλαδίτες Επίσκοποι, "κοπέλια" του αιρετικού Πάπα της Ανατολής!

 


Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ
Παρεπόμενα της Συνόδου στην Κρήτη
Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
    Με την Εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος «Προς τον Λαό», για την «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης» φαίνεται ότι πανορθοδόξως έχει κλείσει ο κύκλος των όσων
συνέβησαν προ, κατά και μετά από  αυτήν. Από τις 14 Αυτοκέφαλες Εκκλησίες οι τέσσερις (Αντιοχείας, Ρωσίας, Βουλγαρίας και Γεωργίας), οι οποίες δεν συμμετέσχον στη Σύνοδο της Κρήτης, δήλωσαν ότι δεν δεσμεύονται από τις αποφάσεις Της.
    Από τις υπόλοιπες δέκα οι Εκκλησίες Αλεξανδρείας, Ιεροσολύμων, Σερβίας, Ρουμανίας, Πολωνίας και Τσεχίας κρατούν μια διακριτικά αδιάφορη στάση, για τους δικούς της λόγους η κάθε μία. Η Εκκλησία της Αλβανίας και ιδιαιτέρως η Εκκλησία της Κύπρου υποστηρίζουν με θέρμη τις απόψεις του Φαναρίου, το οποίο έχει αποδυθεί σε μια προσπάθεια να πείσει τους πιστούς, ότι η Σύνοδος στην Κρήτη ήταν πετυχημένη και ισάξια των Οικουμενικών Συνόδων...
  Η Ιερά Σύνοδος Εκκλησία της Ελλάδος φαίνεται πως έκλεισε πρόσφατα το θέμα της  Συνόδου στην Κρήτη, με την εκδοθείσα Εγκύκλιό της  «Προς τον Λαό». Σημειώνεται ότι αυτή σε διάφορες Μητροπόλεις δεν ανεγνώσθη στους πιστούς. Μετά την έκτακτη Σύνοδο της Ιεραρχίας, τον περασμένο Νοέμβριο, η ΔΙΣ αρχικά σκέφθηκε να μείνει στα περί της Συνόδου εκδοθέντα Δελτία Τύπου και να μην προβεί σε άλλη ενέργεια. Η άποψη αυτή στηρίχθηκε στο γεγονός ότι στην εισήγησή του ο Μητροπολίτης Σερρών κ. Θεολόγος είπε μεταξύ των άλλων: «Τελικώς, πολυσέβαστοι Πατέρες, η όποια αξιολογική με εκκλησιολογικούς, αγιοπνευματικούς και πνευματικούς πάντοτε όρους, προσέγγισις της εν Κολυμπαρίω Κρήτης συνελθούσης Αγίας και Μεγάλης Συνόδου επαφίεται στην νηφαλίως και αδεκάστως ενεργούσαν ιστορίαν και κυρίως στην εγρηγορούσαν και ένθεον συνείδησιν του εκκλησιαστικού Σώματος». (Σελ. 38 εισηγήσεως. Οι υπογραμμίσεις του υπογρ.).
   Στην ίδια εισήγησή του  ο Σεβ. Σερρών προέβη σε προτάσεις «αξιοποίησης των προτάσεων της Συνόδου στην Κρήτη», για τις οποίες αναφέρει  ότι η Εκκλησία της Ελλάδος θα ηδύνατο να αναθέσει τη μελέτη τους σε αρμοδία ή και σε ειδική Συνοδική Επιτροπή. Η δυνητική ευκτική, κατά την άποψη Συνοδικών Μητροπολιτών, άφηνε στην κρίση της Δ.Ι.Σ. την απόφαση να  υλοποιηθούν ή όχι οι προτάσεις του... Εξάλλου η δημόσια δήλωση των Μητροπολιτών Κυθήρων και Καλαβρύτων, ότι κατά την Ιεραρχία του Νοεμβρίου 2016 ουδεμία απόφαση ελήφθη περί υλοποιήσεως των προτάσεων του Μητρ. Σερρών, δεν διεψεύσθη από την Ιερά Σύνοδο και αποδυνάμωσε περαιτέρω τη διάθεση ορισμένων Μητροπολιτών, υποστηρικτών των διαθέσεων του Φαναρίου, να επιμείνουν στο να υπάρξει εκστρατεία ενημέρωσης, περί των θετικών αποτελεσμάτων της Συνόδου στην Κρήτη.
   Ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος πληροφορήθηκε τις σκέψεις, που επικράτησαν στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, να μην εξαπολυθεί Εγκύκλιος «Προς τον λαό», γιατί θα μπορούσε να γίνει αιτία προκλήσεως νέων αντιδράσεων στους κόλπους της Ελλαδικής Εκκλησίας και επικοινώνησε με τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο. Του ζήτησε η Εκκλησία της Ελλάδος να εκδώσει Εγκύκλιο, προφανώς με θετικά σχόλια για τη Σύνοδο στην Κρήτη, όπως το έπραξε η Εκκλησία της Κύπρου. Την εξαπόλυση της Εγκυκλίου ο Πατριάρχης τη θεώρησε απαραίτητη, προς  «διαφύλαξη και προάσπιση του κύρους του Φαναρίου», το οποίο είναι σε δύσκολη θέση, μετά τη στάση άλλων τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών. Ο Αρχιεπίσκοπος μετέφερε στην Δ.Ι.Σ. τα διατρέξαντα με τον Πατριάρχη και ζήτησε να εκδοθεί η Εγκύκλιος, για να μην υπάρξει νέα αιτία έντασης με το Φανάρι...
Η Δ.Ι.Σ. δέχθηκε ομοφώνως την πρόταση και ανέθεσε στον Μητροπολίτη Εδέσσης κ. Ιωήλ τη σύνταξη κειμένου, για να κυκλοφορηθεί ως Συνοδική Εγκύκλιος «Προς τον Λαό».  Στο κείμενο που πρότεινε ο κ. Ιωήλ υπήρξαν στην Δ.Ι.Σ. τροποποιήσεις και έτσι πήρε την τελική του μορφή, που δημοσιεύθηκε. Θεολόγοι, εγκρατείς στα κανονικά και εκκλησιολογικά ζητήματα, σχολίασαν το κείμενο της Δ.Ι.Σ. Από τον υπογράφοντα οκτώ επισημάνσεις:
Η πρώτη είναι πως δεν έχει το υποστηρικτικό περιεχόμενο του Μηνύματος της Εκκλησίας της Κύπρου. Παράδειγμα: Στην πρώτη παράγραφο αναγράφεται: «Κύριος σκοπός της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου ήταν η ενίσχυση και η φανέρωση της ενότητας όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, αλλά και η αντιμετώπιση διαφόρων συγχρόνων ποιμαντικών ζητημάτων». (Σημ. Ο τονισμός του υπογρ.). Με το ήταν η ΔΙΣ απέφυγε να πάρει θέση στο αν τελικά επετεύχθη ή όχι ο σκοπός να φανερωθεί στην Κρήτη η ενότητα των Ορθοδόξων...
Η δεύτερη επισήμανση είναι πως η Συνοδική Εγκύκλιος διευκρινίζει ότι « η Ορθόδοξη Εκκλησία εκφράζει την ενότητα και καθολικότητά Της δια των Ιερών Μυστηρίων». Ο αναγνώστης της Εγκυκλίου αντιλαμβάνεται ότι παραλείφθηκε μεν η επισήμανση πως στη Σύνοδο της Κρήτης φανερώθηκε η έλλειψη ενότητας μεταξύ των Ορθοδόξων, κάτι που θα ήταν ακριβής, αφού έλειψαν από αυτήν τέσσερις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, αλλά τονίσθηκε το εκκλησιολογικώς ορθό,  ότι η ενότητα εκφράζεται στα «Κοινά Μυστήρια». Αλλά το «Κοινό Ποτήριο» των δεκατεσσάρων Ορθοδόξων Εκκλησιών  εκφράστηκε όχι στην Κρήτη, αλλά στη Μόσχα, κατά την εκεί πανηγυρική Θεία Λειτουργία των 70ών γενεθλίων του Πατριάρχου κ. Κυρίλλου.... 
Η τρίτη είναι πως αυτό που γράφεται στη συνέχεια της Εγκυκλίου, ότι «η Συνοδικότητα υπηρετεί την ενότητα και διαπνέει την οργάνωση της Εκκλησίας, τον τρόπο που λαμβάνονται οι αποφάσεις Της και καθορίζει την πορεία Της» είναι βασική Αρχή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, αλλά, στην περίπτωση της Συνόδου της Κρήτης, δεν φάνηκε αυτή η Συνοδικότητα, λόγω της απουσίας τεσσάρων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, της ατελούς σύνθεσης Της και του τρόπου διεξαγωγής Της.
Η τέταρτη επισήμανση  είναι πως στη σύντομη αναφορά της στα θέματα, που συζητήθηκαν και ελήφθησαν αποφάσεις στην Κρήτη η Εγκύκλιος «Προς τον λαό» δεν ενημερώνει επαρκώς και δεν λύνει απορίες. Ο πιστός διαβάζοντας ή ακούγοντάς Την διερωτάται αν χρειαζόταν μια Σύνοδος για να καταλήξει στο αυτονόητο και βασικό στοιχείο της πίστης των Ορθοδόξων, ότι «Οι Ορθόδοξες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες δεν αποτελούν συνομοσπονδία Εκκλησιών, αλλά την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία». Αν χρειαζόταν μια Σύνοδος για να επιβεβαιώσει ότι στη Διασπορά επεκτείνεται επ’ αόριστον η αντικανονική παρουσία πολλών Ορθοδόξων Επισκόπων σε μιαν Επισκοπή. Αν χρειαζόταν μια Σύνοδος για να τονίσει την αξία της οικογένειας  και για να επαναλάβει τα περί νηστείας ισχύοντα από αιώνων στην Εκκλησία.
Η πέμπτη επισήμανση είναι πως στην Εγκύκλιο σχεδόν αποσιωπάται το θέμα της σχέσης της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τους ετεροδόξους. Προφανώς κρίθηκε ότι αν φουντώσει πάλιν η συζήτηση γι’ αυτήν, εντάσεις θα προκαλέσει, και όχι όφελος στην ενότητα του ευσεβούς πληρώματος της καθ’ Ελλάδα Εκκλησίας...   
Η έκτη επισήμανση είναι πως η Εγκύκλιος της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν αναφέρει τη σχετικοποίηση των ιερών κανόνων περί γάμου και περί νηστείας, όπως το κάνει το Μήνυμα  της Εκκλησίας της Κύπρου, προς το πλήρωμά της. Σ’ αυτό αναφέρεται  ότι η Σύνοδος στην Κρήτη «έδωσε το δικαίωμα σε κάθε Αυτοκέφαλη Εκκλησία να ρυθμίζει τις επί μέρους διατάξεις της νηστείας, ανάλογα με τις κλιματολογικές και άλλες συνθήκες της περιοχής» και επίσης ότι «παρέχει σε κάθε Αυτοκέφαλη Εκκλησία το δικαίωμα να κρίνει κατά τις τοπικές συνθήκες διατάξεις, για την τέλεση γάμου μεταξύ ορθοδόξων και ετεροδόξων». Η αποδοχή της σχετικοποίησης των περί της νηστείας Κανόνων και η «εξουσιοδότηση» κάθε Εκκλησίας να επιλέγει τον τρόπο της νηστείας των πιστών Της δυσχεραίνει την ενότητα των Ορθοδόξων. Πλέον θα είναι πιθανότατο σε μια Διορθόδοξη Σύναξη ένας Επίσκοπος να τρώγει ψάρι, άλλος λαδερό και άλλος ξηρά τροφή... Τα περί συγχύσεως του πανορθοδόξου  πληρώματος ισχύουν και από τη σχετικοποίηση των περί γάμου Κανόνων... Οι Σύνοδοι, έως την Κρήτη, έλυναν ζητήματα, δεν τα περιέπλεκαν... Οι Σύνοδοι, έως την Κρήτη, κατέληγαν σε ξεκάθαρες αποφάσεις, που δεν έμοιαζαν με χρησμούς της Πυθίας.... Οι αποφάσεις των Συνόδων, έως την Κρήτη, είχαν γενικά αποδεκτό χαρακτήρα και δεν επιδέχονταν αμφισβητήσεις.
Η έβδομη επισήμανση είναι πως η Σύνοδος στην Κρήτη προκάλεσε  ένα ακόμη σοβαρό ζήτημα. Οι αποφάσεις Της απορρίφθηκαν από τις τέσσερις μη προσελθούσες σε Αυτήν τοπικές Εκκλησίες. Πώς θα αντιμετωπίσει την απόρριψη το Φανάρι; Θα λάβει μέτρα σε βάρος τους; Θα προκαλέσει έτσι σχίσμα στους Ορθοδόξους; Και αν δεν επιβάλλει μέτρα τότε ποια η αξία όσων αποφάσεων ελήφθησαν;... Ο κ. Βαρθολομαίος θα έπρεπε να σκεφθεί εγκαίρως, νηφάλια και με πυξίδα την ενότητα της Ορθοδοξίας τις συνέπειες της απόφασής του να διεξαχθεί η Σύνοδος στην Κρήτη χωρίς τέσσερις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες.

Η όγδοη και τελευταία  επισήμανση είναι πως, συμπερασματικά, η Δ.Ι.Σ., με τα όσα γράφει στο κείμενό Της «Προς τον Λαό», και καταλήγοντας με το ότι τα κείμενα της Συνόδου στην Κρήτη «αποτελούν αντικείμενο εμβαθύνσεως και περαιτέρω μελέτης» δεν πρέπει να έχει αφήσει ικανοποιημένο το Φανάρι...

Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017

ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΙΕ' ΙΕΡΟΥ ΚΑΝΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΒ' ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΙΟΥ

ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΙΕ' ΙΕΡΟΥ ΚΑΝΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΒ' ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΙΟΥ


 

Μοναχοῦ
Μακαρίου
Κουτλουμουσιανοῦ


     «Οι γαρ δι' αίρεσιν τινα παρά των αγίων Συνόδων, ή Πατέρων, κατεγνωσμένην, της προ τον πρόεδρο κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλον ότι την αίρεσιν δημόσια κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ' Εκκλησίας διδάσκοντες...».
Ερμηνεία υπο Αγίου Νικοδήμου:
«Εάν δε οι ρυθέντες πρόεδροι είναι αιρετικοί, και την αίρεσιν αυτών κηρύττουσι παρρησία και δια τούτο χωρίζονται οι εις αυτοί υποκείμενοι...».
Δια την μεγιστη πλάνη περί "δυνητικού-μη υποχρεωτικού " του Ιερού Κανόνος της Συνόδου του Αγίου Φωτίου, που ασπάζονται οι Οικουμενιστές και οι Φιλοοικουμενιστές Νεοθολολόγοι, οι οποίοι θέλουν να είναι Ομολογητές στα λόγια και όχι στα έργα, θα θέσουμε συν Θεό κάποια εύλογα ερωτήματα.
Διότι αυτό το επιχείρημα περί του "δυνητικού-μη υποχρεωτικού" του Ιερού Κανόνος δεν έχει βεβαίως βεβαίως, ούτε δογματική αλλά ούτε και λογική ερμηνεία.
Η δογματική ερμηνεία της μνημονεύσεως στην Θεία Λειτουργία όπως μας διαβεβαιώνει και ο Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης είναι ότι, …«Οσάκις μνημονεύουμε κάποιον στην Θεία Λειτουργία τον μνημονεύουμε ως Ορθόδοξο-Φίλο του Θεού και οσάκις δεν τον μνημονεύουμε δεν τον μνημονεύουμε ως Αιρετικό-Εχθρό του Θεού».
Για το ίδιο θέμα της μνημόνευσης ο Στύλος της Ορθοδοξίας Άγιος Μάρκος Ευγενικός αναφέρει,
«Πολύς έστιν ο του μνημοσύνου λόγος και ουχί μικρός, διότι εκείνοι μνημονεύονται επ' εκκλησίαις, όσοι είσι Ορθόδοξοι και κοινωνικοί προς την αυτήν εκκλησίαν.
Οι δε ακοινώνητοι ούτε μνημονεύονται, ούτε γαρ έχει άδεια τις των ιερωμένων εύχεσθαι επ' εκκλησίαις. 

Εκφεύγειν άπασι τρόποις  την κοινωνία αυτού και μήτε συλλειτουργείν αυτώ, μήτε μνημονεύειν όλως αυτού, μήτε αρχιερέα τούτον αλλά λύκον και μισθωτόν ηγείσθε».

Ο μεν Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γεννάδιος Σχολάριος συμπληρώνει,
«Η πνευματική κοινωνία των ομόδοξων, και η τέλεια υποταγή προς τους γνήσιους ποιμένες εκφράζεται με το μνημόσυνο.
Οι Σύνοδοι και οι άλλοι Πατέρες ορίζουν, ότι αυτών που αποστρεφόμεθα το φρόνημα, πρέπει να φεύγουμε και την κοινωνία».
Οι δε Αγιορείτες Πατέρες επί Αιρετικού Πατριάρχου Ιωάννου Βέκου σε επιστολή γράφουν,
«…Ει γαρ το απλώς χαίρειν ειπείν, κοινωνία δίδωσι τοις έργοις τοις πονηροίς, πόσον η διάτορος αυτού μνημοσυνη και ταύτα αυτών των Θειων μυστηρίων φρικτώς προκειμένων ...ο μέγας πατήρ ημών και Ομολογητής Θεόδωρος Στουδίτης ταύτα λέγει προς τινά δια της ταμίας αυτού επιστολής, 

“μη αναφέρει τον αιρεσιάρχην... πλην ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, καν Ορθόδοξος εις ο αναφέρων”, ...ο γαρ αιρετικόν δεχόμενος, τοις αυτού υπόκειται εγκλημασι και ο ακοινωνήτοις κοινωνών, ακοινώνητος εστίν...».

Εφόσον ο Ιερός Κανόνας του Αγίου Φωτίου αναφέρει ότι οι Επίσκοποι δεν είναι Ορθόδοξοι αλλά είναι Αιρετικοί, διδάσκοντας φανερά και δημοσίως Αιρετικές διδασκαλίες και, επίσης, το δογματικό της μνημόνευσης στην Θεία Λειτουργία είναι να μνημονεύονται μόνο Ορθόδοξοι και όχι Αιρετικοί, πώς γίνεται να μην είναι υποχρεωτικός ο Ιερός Κανόνας αλλά "δυνητικός μη υποχρεωτικός;".
Δηλαδή η Εκκλησία έχει δύο γραμμές στο θέμα της μνημόνευσης στην Θεία Λειτουργία; 

Μας δίνετε η δυνατότητα από Ιερούς Κανόνες να γινόμαστε ψεύτες ενώπιον Του Κυρίου εν ώρα Θείας Λειτουργίας, κλήρος και λαός, διότι μέλη της Εκκλησίας δεν είναι μόνο ο κλήρος, αλλά και ο λαός, μνημονεύοντας τους Αιρετικούς-Εχθρούς Του Θεου ωσάν Ορθοδόξους-Φίλους Του Θεού και να μην γινόμαστε ψεύτες ενώπιόν Του Κυρίου μη μνημονεύοντας τους Αιρετικούς-Εχθρούς Του Θεού ως Ορθοδόξους-Φίλους Του Θεού;

Ο πατέρας της ψεύδους ποιος είναι;
Δεν ειναι σύμφωνα με το αψευδές στόμα Του Χριστού ο διάβολος; και επίσης «όποιος δεν είναι μαζί μου» λέγει ο Κύριος «είναι εναντίον μου και όποιος δεν μαζεύει μαζί μου σκορπίζει;».
Να ισχυριστουμε ότι δίνουν ευλογία οι Άγιοι Πατέρες και να έχουμε εκκλησιαστική επικοινωνία εν ώρα Θείας Λειτουργίας δια της μνημόνευσης της Αιρετικου Ψευδοεπισκοπου-Εχθρου Του Χριστού με τον διάβολο και να μην έχουμε εκκλησιαστική επικοινωνία δια της μη μνημόνευσης της Αιρετικου Ψευδοεπισκοπου-Εχθρου Του Χριστού  με τον διάβολο αλλά με τον Χριστό;
Μακριά από τους Ορθοδόξους αυτή η βλασφημία.
Για το ότι δεν περιέχει ο Ιερός Κανόνας φανερό επίτιμο, 

ο Αγιορείτης Αγιος Νικόδημος στην αρχή του Ιερου Πηδαλιου αναφέρει, «Πρέπει να ηξευρη τινας, ότι όσοι κανόνες δεν περιεχουσι φανερως το επιτίμιον εκείνων όπου τους παραβαινουσιν, αυτοί, κατά το σιωπώμενον, δίδουσιν άδειαν εις τον κατά τόπον αρχιερέα να δώση εις αυτούς απαθως το πρέπον και αρμόδιον, όπου ήθελε γνωρίσει...».

Επειδή στις ημέρες μας δεν υπάρχει Ορθοδοξος Αρχιέρεας να δώσει το επιτίμιο του Ιερού Κανόνος διότι οι «Αρχιερείς» έχουν γίνει Αιρετικοί Οικουμενιστές και Φιλοοικουμενιστές, αυτό δεν σημαίνει ότι ο Ιερός Κανόνας δεν περιέχει επιτίμιο.
Και οπωσδήποτε όπως προείπαμε δεν έχει ούτε λογική ερμηνεία το κακόδοξο επιχείρημα των Οικουμενιστών και Φιλοοικουμενιστών, Νεοθολολόγων περί του "δυνητικου-μη υποχρεωτικου" του Ιερού Κανόνος, διότι όπως λέγει και ο Ιερός Χρυσόστομος, «ο Εχθρός του Βασιλιά είναι αδύνατον να έχει και την εύνοια του Βασιλιά».

Εύχεστε και για εμένα

Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός,

Κάθισμα Αγίου Νικολάου


Πρώτη προσέγγιση 

της εγκυκλίου «Προς τον Λαό»

04022017
Ως ελάχιστο μέλος της Εκκλησίας, χρεωμένος την ίδια με όλους ευθύνη, για όσα συντελούνται στα όριά της, οφείλω να ευχαριστήσω, την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησιάς της Ελλάδος, για την ενημερωτική στα της Συνόδου Κολυμπαρίου εγκύκλιο,


 που συνιστά μια αναγνώριση, έστω και τώρα, ότι κάθε απόφαση που αγγίζει σε οτιδήποτε την πίστη, αφορά άμεσα ολόκληρο το λαό. Που διαθέτει τώρα και επίσημα, κάποια δεδομένα, για να σχηματίσει γνώμη και ν’ αποφασίσει ανάλογα την στάση του, αφού διευκρινιστούν κάποια σημεία, που προκαλούν, καλόπιστα, ερωτηματικά:
Είναι εφικτή η ενότητα των Ορθοδόξων Εκκλησιών, παρά την τακτική των συμπροσευχών, την άρση αναθεμάτων και την συνεπαγόμενη αναγνώριση των αιρετικών, χωρίς προηγούμενη αποκήρυξη της πλάνης τους;
Η ενότητα της Εκκλησίας εκφράζεται μόνο δια των Ιερών Μυστηρίων ή πρώτα με τα δόγματα που συγκροτούν την πίστη της. Δύναται να μετέχει ή να παρίσταται αιρετικός στην τέλεσή τους;
Η συνοδικότητα, που υπηρετεί την ενότητα, μπορεί να είναι επιλεκτική; «Αναφορά στο κύρος των Οικουμενικών Συνόδων» σημαίνει ότι και η σύνοδος της Κρήτης στηρίχθηκε σε όσα μας παρέδωσαν και ακολούθησε την διαδικασία και τον τρόπο, που έλαβαν απόφαση εκείνες; Υπάρχουν για τις Οικουμενικές «εκκλησίες ετερόδοξες»; Απαλείφθηκε η φράση αυτή απ’ το έκτο κείμενο;
Το Μυστήριο του γάμου τελείται και με ετερόδοξους;
Πόσο μπορεί να συνεχίζεται ένας άκαρπος, επί σειρά ετών, διάλογος, με τους ίδιους αιρετικούς;
Η «περαιτέρω μελέτη των κειμένων  της συνόδου» είναι ανοιχτή σε αναίρεση και αναδιατύπωση τους, σε επόμενη Πανορθόδοξη, ώστε να συμφωνούν με τις εννέα Οικουμενικές;
Ο φανατισμός στην πίστη είναι βέβαια νοσηρός. Νομίζουμε ότι και απ’ την εγκύκλιο, η νηφάλια πιστότητα στο, χωρίς παρερμηνείες, Θεόπνευστο έργο, των Αγίων και στην συνείδησή μας, δεν θεωρείται φανατισμός. Έχοντας όμως κάποιοι αναγάγει σε καθοριστικό κριτήριο τον οικουμενισμό, ονομάζουν αντιοικουμενιστές, όσους αρνούμαστε, κάθε παραχάραξη στην διδασκαλία του Χριστού και των Αγίων, που η ισχύς της είναι αιώνια!  Η οικουμενικότητα είναι ιδίωμα και προοπτική της Εκκλησίας ( «μαθητεύσατε πάντα τα έθνη»). Ο οικουμενισμός, θεωρώντας ως κλάδο της Αλήθειας την Εκκλησία, δείχνεται εμφανώς αντί-Θεανθρώπινος ως αντορθόδοξος. Ο Χριστός δεν είναι “αντί” σε κανέναν. Σταυρώθηκε και για τους σταυρωτές του. Αλλά για να μην μας πουν φανατικούς, θα γίνουμε σαν τους αιρετικούς, γιατί τους αγαπάει ο Χριστός και αυτούς; Και τον διάβολο αγαπάει ο Χριστός.
Έχουμε επίσης την πεποίθηση, ότι η ενότητα δεν κινδυνεύει, απ’ το ότι, συνασσόμαστε με τους Αγίους, ούτε απ’ το ότι, αντιπαρερχόμαστε ακόμη, όποιους εξαπολύουν -εξ ιδίων μήπως;- χαρακτηρισμούς, σε εκφραστές των θέσεών μας.

Εκτιμούμε ιδιαίτερα την διαβεβαίωση, ότι «οι διάλογοι, δεν σημαίνουν, ούτε θα σημαίνουν, οποιονδήποτε συμβιβασμό, σε ζητήματα πίστεως» και ευχόμαστε να εφαρμοστεί με ακρίβεια, σε όλα τα σημεία, με όση αντίσταση χρειασθεί, ενάντια σε δυνάμεις που αλλοτρίωσαν την Εσπερία. Που ξεκομμένη απ’ την μοναδική πηγή που ξεδιψάει Θεό και Ανάσταση τον άνθρωπο, καταλήγοντας στη φιλοσοφία του παραλόγου, στην διάλυση του προσώπου, στην απόγνωση, αποκλείστηκε σε τραγικό αδιέξοδο, όπου η σκέψη γίνεται σαράκι και η κοινωνία τυραννία («ο άλλος είναι η κόλαση μου»). Εκεί θα οδηγηθούμε και οι Ορθόδοξοι, ιδίως τώρα, που η συνύπαρξη Ορθοδοξίας και παγκοσμιοποίησης είναι αδιανόητη, αν για οποιαδήποτε παρέκκλιση αποκοπούμε από την Ρίζα που μας θρέφει ζωή, πέρα από απειλή κάθε θανάτου. Χάρη σ’ αυτήν την Ρίζα, τελείται ακόμη Λειτουργία, στην μικρή Ελλάδα, κόντρα σε όσους κυβερνούν υπερδυνάμεις και εκ των ένδον την υπονομεύουν. Γιατί, όσο και να κλυδωνίζεται η Εκκλησία δεν καταποντίζεται.

Θελουν να δηλητηριασουν τον πατριαρχη Γεωργιας ΗΛΙΑ

 Θελουν να δηλητηριασουν τον πατριαρχη Γεωργιας ΗΛΙΑ

Ποιοί, άραγε, κρύβονται, πίσω από "πιθανή δηλητηρίαση" Πατριάρχη που απουσίασε από την Κολυμπάριο Σύνοδο;

Guardian: 

Ἀπόπειρα θανατηφόρας δηλητηρίασης τοῦ Πατριάρχη Γεωργίας


Τὸ θέμα τῆς ἐνδεχόμενης ἀπόπειρας τοῦ Πατριάρχη Γεωργίας πῆρε μεγάλες διαστάσεις καθὼς σύμφωνα μὲ ἀνεπιβεβαίωτες πληροφορίες ποὺ μετέδωσε ὁ τηλεοπτικὸς σταθμὸς «Rustavi 2»
ἐπικαλούμενος δικές του πηγὲς πιθανολογεῖται ἀπόπειρα δηλητηρίασης τοῦ Πατριάρχη Ἠλία, ὁ ὁποῖος ἑτοιμάζεται γιὰ τὴν ἐγχείρηση στὴ Γερμανία. Τὰ μέτρα ἀσφαλείας γιὰ τὸν κ. Ἠλία ἔχουν ἤδη ἐνισχυθεῖ, ὁ ἐπικεφαλῆς τῆς ὑπηρεσίας ἀσφαλείας του ἀνακρίθηκε, καὶ ὁ ἐπικεφαλῆς τῆς ὑπηρεσίας διαχείρισης ἀκινήτων τοῦ Πατριαρχείου συνελήφθη, γράφει τὸ RIA Novosti .
«Ἴσως ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ μιὰ ἀπόπειρα δηλητηρίασης τοῦ Πατριάρχη. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἐκδοχὴ ποὺ διαρρέεται, ἀλλὰ ἐπίσημη ἐπιβεβαίωση τῶν πληροφοριῶν δὲν ὑπάρχει » εἶπε δημοσιογράφος τοῦ καναλιοῦ τὸ Σάββατο τὸ βράδυ.
Σύμφωνα μὲ τὸ Rustavi 2, τὴν Παρασκευὴ στὸ ἀεροδρόμιο τῆς Τιφλίδας, συνελήφθη ὁ ἐπικεφαλῆς τῶν ὑπηρεσιῶν διαχείρισης ἀκινήτων του Πατριαρχείου καὶ... ὁ διευθυντὴς τοῦ ἰατρικοῦ κέντρου “Ἰωακεὶμ καὶ Ἀννας” π. Γεώργιος Μαμαλάτζε, ὁ ὁποῖος θὰ συνόδευε τὸν Πατριάρχη στὴ Γερμανία.
Πηγὲς τοῦ τηλεοπτικοῦ σταθμοῦ ἀνέφεραν, πὼς μετὰ τὴ σύλληψη τοῦ ἐπικεφαλῆς ἱερέα μὲ αἴτημα τοῦ γραφείου τοῦ εἰσαγγελέα ἀπαιτήθηκε ὁ ἐπικεφαλῆς τῆς Ὑπηρεσίας Ἀσφαλείας τοῦ Πατριάρχη Yoseb Okhanashvili νὰ ἐπιστρέψει ἄμεσα στὴ Γεωργία γιὰ ἀνάκριση.
Μετὰ ἀπὸ ἀρκετὲς ὧρες ἀνάκριση ὁ Okhanashvili ἐπέστρεψε στὴ Γερμανία. «Εἶμαι στὸ Βερολίνο, θὰ συνεχίσω νὰ ἀσκῶ τὰ καθήκοντά μου, δὲν μπορῶ νὰ ἀπαντήσω σὲ κάτι ἄλλο» δήλωσε!
Πάντως ἀπὸ τὸ περιβάλλον τοῦ Πατριάρχη ἐπιχειρεῖται νὰ ὑποβαθμιστεῖ τὸ ζήτημα κάνοντας λόγο γιὰ “κουτσομπολιά”.
Ὁ Πατριάρχης Ἠλίας εἶναι προγραμματισμένο σήμερα νὰ ὑποβληθεῖ σὲ χειρουργικὴ ἐπέμβαση ἐξαιτίας μιᾶς φλεγμονῆς τῆς χοληδόχου κύστης.
Ὑπενθυμίζεται πὼς ἡ Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας ἦταν μιὰ ἀπὸ ἐκεῖνες ποὺ ἀπουσίαζαν ἀπὸ τὴν Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου τὸν περασμένο Ἰούνιο.
Μάλιστα πρὶν ἀπὸ περίπου ἕνα μήνα οὐσιαστικὰ ἀκύρωσε τὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης τονίζοντας πὼς οἱ ἀποφάσεις καὶ τὰ κείμενά τῆς Συνόδου δὲν εἶναι δεσμευτικὰ γιὰ τὴν Ἐκκλησία καὶ ζητώντας ἀλλαγές.
Ὁ Πατριάρχης Γεωργίας Ἠλίας Β΄ δὲ κατὰ τὴν πρόσφατη ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα Φραγκίσκου ἐν ἀντιθέσει μὲ τὶς “ἀδελφικὲς ἀγκαλιές” Βαρθολομαίου καὶ ἄλλων ἔμεινε σταθερὸς καὶ …ἄφησε μ τὴν ὄρεξη τὸν ποντίφικα λέγοντάς του: «Μόνο ἡ ἀληθινὴ πίστη καὶ ἡ ἀληθινὴ ἀγάπη θὰ ἀνοίξει τὸ δρόμο πρὸς τὴν ἑνότητα. Ἡ ἀληθινὴ πίστη, ταπείνωση, μετάνοια καὶ ἡ φιλανθρωπία συνθέτουν τὸ συντομότερο δρόμο πρὸς τὴ σωτηρία».