Σελίδες

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ

3 σχόλια:

  1. Κλασικό υπόδειγμα "αποτείχισις", σύμφωνα με τον 15ο κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου, αποτελεί η περίπτωση της διακοπής κοινωνίας του αγίου Γρηγορίου Παλαμά από τον πατριάρχη Ιωάννη Καλέκα, όταν ο τελευταίος εισήλθε στην συνοδικά καταδικασμένη αίρεση του βαρλααμισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλασικό υπόδειγμα αποτείχισις και όχι "αποτείχισης" Πραγματική και όχι αμφισβητούμενη . Ο Καλέκας αυτο αποκόπτεται της εκκλησίας και εκπίπτει στο σκότος παρασύροντας όσους τον μνημονεύεουν και αυτή την αποστασία ,αυτή την πτώση ανακόπτει ο Αγιος Παλάμας μένοντας στην πίστη και κάνοντας έκλυση να σταθούμε στην πίστη ακριβώς όπως ο αρχάγγελος Μιχαήλ ανακόπτει την πτώση των αγγέλων με το στήθι μετά φόβου.
    Το ψεύδος ( =αίρεση) χωρίζει απο την Αληθεια (=Χριστός) Ο ψευδο επίσκοπος , ο ψευδο ποιμένας είναι το σχίσμα .Αποσχίζει με το ψεύδος του απο την Αλήθεια τον εαυτό του αλλά και όσους τον μνημονεύουν . Γιατί η μνημόνευση εκφράζει την ΙΔΙΑ πίστη με την πίστη του μνημονευομένου επισκόπου . Με αυτήν την έννοια ο ψεύτης αυτο -αποξενώνεται απο την Εκκλησία που είναι το ΣΩΜΑ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και το ψεύδος δεν έχει θέση σε αυτήν . Με αυτήν την έννοια ο ψεύτης σχίζει την εκκλησία εκ των πραγμάτων, στην πράξη, ρεαλιστικά, de facto αλλά και de jure σύμφωνα τον θείο νόμο "...Μη γίνεσθε ετεροζυγούντες απίστοις τίς γάρ μετοχή δικαιοσύνη και ανομία; ή τίς κοινωνία φωτί πρός σκότος, 15 τίς δε συμφώνησις Χριστού προς Βελίαρ, ή τίς μερίς πιστώ μετά απίστου, 16 τίς δε συνκατάθεσις ναώ θεού μετά ειδώλων, ήμείς γάρ ναός θεού ..."

    Την de facto αλλά και de jure αποκοπή εκ της Αληθείας έρχεται απλά να διαπιστώσει η ορθόδοξη σύνοδος που τον αναθεματίζει , αν δεν μετανοήσει .
    Ο Χριστός ήρθε για να σώσει, όχι για να κρίνει . Και η σύνοδος δεν κάνει οτι δεν κάνει ο Χριστός . Αυτοκατάκριτος και αυτοκαταδικασμένος ο αιρετικός αποκόπτεται Δεν αποκόπτει κύριε η σύνοδος αλλά την ήδη υπάρχουσα αυτο - αποκοπή διαπιστώνει και γνωστοποιεί με τα αναθέματα =,( αναθετοντας την κρίση στον Θεό) για να ΣΩΣΕΙ και τον αιρετικό καλώντας τον σε μετάνοια και όσους δεν πήραν χαμπάρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτοί που διακόπτουν την μνημόνευση ΔΕΝ ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΟΥΝ το ψέμα Απλά μένουν εκεί που ήταν , στην Αλήθεια . Και ομολογόντας της αλήθεια σώζουν αυτό που είναι ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ Η Αλήθεια είναι Ιησούς Χριστός και κάθε αποτειχισμένος είναι είναι ένα με τον Ιησού Χριστό . Το "ἵνα ὦσιν ἕν" εν Χριστώ είναι η εκκλησία διαχρονικα και ο Χριστός είναι στους αποτειχισμένους και όχι στους οικουμενιστές του σατανά .Ο Ζήσης ΣΩΣΤΑ λέει οι αποτειχισμένοι δεν έχουν αποσχιστεί της εκκλησίας αφού μένουν στην απαξ παραδοθείσα πίστη που μέχρι τώρα η εκκλησία ούτε αύξησε ούτε μείωσε . Τι όφειλε να πεί και δεν το λέει προσδίδοντας εκλησιαστικότητα στην αίρεση ? Οτι ο φευδο πατριάρχης Βαρθολομαίος μετέβαλε την πίστη και ως αιρετικός απεσχίσθει της εκκλησίας και δεν είναι πλέον του Χριστού αλλά τακίμια σε με τον Αντίχριστο Πάπα και κάθε πικρή ρίζα που λατρεύουν οι Παπικοί και οι άλλοι αιρετικοί , οι Εβραίοι και οι Μουσουλμάνοι και τα έθνη . .... ( ΟΙ θεοί των εθνών δαιμόνια .)
    Οπως ο Βαρθολομαίος θεωρεί τον Πάπ κάθε αιρετικό εκκλησία ΈΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΖΗΣΗΣ θεωρεί τον παναιρετικό Βαρθολομαίο ΝΑΙ τον όλες οι αιρέσεις σε μία παναίρεση Βαρθολομαίο εκκλησία !

    Και για όσα λέει ο Ζήσης για τον κανόνα : Και ναι μεν ο κανόνας επαινεί την ομολογία και πως να μην την επαινεί όταν ο Κύριος λέγει · πᾶς ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς.

    Το γεγονός όμως οτι δεν κατακρίνει ο συγκεκριμένος κανόνας της πρωτοδευτέρας όποιον δεν ομολογήσει δεν αναιρεί το 33 ὅστις δ᾿ ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς.
    Ουτε επίσης αναιρεί το 37 Ὁ φιλῶν πατέρα ἢ μητέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστι μου ἄξιος· καὶ ὁ φιλῶν υἱὸν ἢ θυγατέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστι μου ἄξιος· 38 καὶ ὃς οὐ λαμβάνει τὸν σταυρὸν αὐτοῦ καὶ ἀκολουθεῖ ὀπίσω μου, οὐκ ἔστι μου ἄξιος.

    Και βέβαια είναι προαιρετικός ο κανόνας και εκ της προαιρέσεως η σωτηρία άλλωστε Προαιρετικό το όστις θέλει οπίσω μου ελθείν . ΝΑΙ και προαιρετικό και το «Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν καί ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ καί ἀκολουθήτω μοι» (Μάρκ. η΄ 34).
    Προαιρετικός Ζήση είναι και ο κανόνας και η σωτηρία . Ποιός είπε οτι είναι υποχρεωτική η σωτηρία ? Υποχρέωσε κανένας τους τυμπανιαίους επί Βέκκου να αποτειχιστούν ? Η μήπως υποχρέωσε κανένας τους εκπεσόντες να μην πάνε να πάρουν ψευδής βεβαιώσεις ότι τάχα θυσίασαν στα είδωλα ?

    Οτι ήταν τοτε στους πρώτους διωγμούς η ψευδή βεβαίωση ,για να μην διωχθεί , οτι ταχα θυσίασε στα είδωλα άρα ήταν ομόπιστος των ειδολολατρών αν και ήταν "χριστιανός " είναι σήμερα και η ψευδή βεβαίωση δια της μνημονεύσεως οτι είναι ομόπιστος του αντίχριστου Βαρθολοαμίου ακόμα και αν δηλώνει "χριστιανός"

    Και βεβαίως είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική η αποτείχιση . Κανείς δεν υποχρεώνει κανένα να είναι χριστιανός .

    ΑπάντησηΔιαγραφή