Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2016

Ανατριχιάσαμε…. Δείτε την αλήθεια


Ανατριχιάσαμε….
Δείτε την αλήθεια
Όταν η δασκάλα χαρά Νικοπούλου τραγουδούσε για την Ελλάδα στη Θράκη ο φερόμενος ως Έλληνας πρωθυπουργός βγάζει selfie..



ΜΗΝ αρνηθητε τον Χριστο, μην γονατισετε στον διαβολο, να τον πολεμησετε και θα νικησετε.

ΜΗΝ αρνηθητε τον Χριστο, μην γονατισετε στον διαβολο, να τον πολεμησετε και θα νικησετε.


Γέρος πλέον ἐπίσκοπος, ποὺ βρίσκομαι στὸ τέλος τῆς ἐπιγείου ζωῆς μου, ὕστερα ἀπὸ πολύπλακτον καὶ περιπετειώδη βίον 40 ἐτῶν στὴν Πατρίδα σᾶς συνιστῶ παιδιά.

 Ἂν ἔρθη ἐποχὴ ποὺ θὰ ἀκούσωμε καὶ ἐμεῖς ὄχι στὸ θέατρο, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα διωγμός. Καὶ θ᾿ ἀκουστῆ ἡ λέξη διωγμὸς ἐναντίον τῶν πιστῶν χριστιανῶν, μὴ φοβηθεῖτε, μὴ δειλιάσετε. 

Ἐγὼ μὲν δὲν θὰ ζῶ πλέον, θὰ βρίσκομαι ὑπὸ τὸν τάφο, ἀλλὰ ἐσεῖς τὴν φωνὴν τῆς Νικομηδείας, τὴν φωνὴ τῶν μαρτύρων, θ᾿ ἀκούσετε νὰ φωνάζουν, ἀπ᾿ ἄκρου εἰς ἄκρου διωγμός καὶ οἱ Ἐκκλησίες καὶ οἱ ἱερεῖς καὶ οἱ ἐπίσκοποι θὰ ἐξαλείψουν τὸ Εὐαγγέλιο, γιὰ νὰ κηρυχθῆ νέον εὐαγγέλιο. 

Καὶ ὅτι γίνεται στὴν Ἀλβανία καὶ ὅτι γίνεται σὲ χῶρες μακριά, θὰ γίνη καὶ στὴν Ἑλλάδα, προφητεύω. Ἀλλὰ ἕνα πράγμα νὰ ξέρετε πολὺ καλά, ὅτι δὲν θὰ νικήσουν οἱ ἂθεοι, ἀλλὰ οἱ πιστοί. 

Ἐσεῖς παιδιά μου ὅσο λίγα καὶ ἂν ειστε, μείνετε μὲ τὸν Χριστό, μή φοβηθεῖτε και θὰ νικήσετε. Καὶ ἂν ἀκόμα παιδί μου, παιδὶ τοῦ Κατηχητικοῦ Σχολείου, παιδὶ τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, τοῦ Πόντου καὶ τῆς Μακεδονίας καὶ ἂν σ᾿ἀρνηθεῖ ἡ μάνα σου καὶ ὁ πατέρας καὶ μείνεις ἕνας μέσα στὴν Πτολεμαΐδα καὶ ἂν ὅλη ἡ κοινωνία τῆς Πτολεμαΐδος γονατίσει μπροστὰ στὸν διάβολο, ἐσὺ μὴ γονατίσεις, νὰ τὸν πολεμήσης καὶ σὺ ὁ ἕνας θὰ νικήσης.


(Απόσπασμα ομιλίας του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου σε μαθητάς & μαθήτριες των Κατηχητικῶν Σχολείων Πτολεμαΐδος 1978)

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Τι ειναι αυτο το ...Νουμερο, που κατεχει τον θρονο του αρχιεπισκοπου Κυπρου; Μα τα εχουμε ξαναγραψει. Αυτο το ..φασιστοανθρωπιδιο ειναι καταλοιπο του Ολετηρα της Κυπρου Μακαριου Μουσκου, που κατελυσε την Κυπριακη Εκκλησια και τοποθετησε τα ...κοπελιδρια του!!! Εκεινος ο ...μαγος και εξορκιζομενος, που ...σηκωνε τα πιατα στον αερα...με τις διαβολικες μαγειες του!!! Τα καταγγελει σε βιβλιο του ο μητροπολιτης Κιτιου Ανθιμος. Τι να περιμενει, λοιπον, κανεις απο μια τετοια τερατογενεσι ; Το σαπιο φρουτο βγαινει απο σαπιο δενδρο.

Ένα κακέκτυπο Επισκόπου αποκαλύπτει τι εστί Οικουμενισμός και "νέα εκκλησία"!

 

 ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΒΟΜΒΑ:

Ο Κύπρου Χρυσόστομος για
Κυπριακό και Μεγάλη Σύνοδο



kilroy-xrisostomos.jpg

Παρουσιαζουμε δύο αποκαλυπτικά αποσπάσματα, για να καταλαβετε ποιοι εκαναν την "αγια" και "μεγαλη" "συντροφια". Ξεχειλισε απο πανω τους το ΑΓΡΙΟ πνευμα του ετσιθελισμου, της κακιας, της φανερης πλαστογραφιας και της ραδιουργιας.

"..Ήθελα να γίνει η Μεγάλη Σύνοδος και καλώς έγινε και εάν δεν γινόταν δεν θα μπορούσε ποτέ πλέον να γίνει διότι η γελοιοποίηση θα ήταν τόσο μεγάλη που θα μας έκανε επί αιώνες να μην αποφασίσουμε να κάνουμε Σύνοδο.."
Θελουν να εγκαταστησουν αιωνιο καθεστως οι Οικουμενισται.

"..Κι όταν μερικοί Συνοδικοί έφυγαν και δεν υπέγραψαν, υπέγραψα εγώ γι αυτούς κι όταν επιστρέψαμε στην Κύπρο έκανα συνεδρία της Συνόδου τους επέπληξα και τους είπα δεν θα πάρετε πρόσκληση να έλθετε στη Σύνοδο αν δεν μάθετε να υλοποιείτε τις αποφάσεις της Μεγάλης Συνόδου που είναι υποχρεωτικές και για μένα και για σας, δεν μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει... Όποιος θέλει να κάνει δουλειά δική του να πάει στο σπίτι του...»
Απο ποια γιαφκα ξεφυτρωσε αυτος ο ρασοφορος δικτατορισκος;
Και οι αλλοι τι του απαντησαν; 
Το βουλωσαν; 
Αν ναι, πως κυκλοφορουν ακομα;
Γι αυτο η Κυπρος παει κατα Διαβολου, τετοια ανθρωπιδια κατοικουν εκει πλεον;

Οι Κληρικοί και Μοναχοί στα έσχατα χρόνια (Ιωάννου Ρίζου)

     «κεῖνο τὸν καιρὸ θὰ ψυχραθεῖ ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν. Θὰ γίνουν ἐπιδρομὲς ἐθνῶν. Μετακινήσεις λαῶν, ἀνωμαλία στοὺς κυβερνῆτες, οἱ Ἱερεῖς θὰ γίνουν ἄσωτοι καὶ οἱ Μοναχοὶ θὰ ζοῦν μὲ ἀμέλεια. Οἱ Ἐπίσκοποι πάλι τῶν καιρῶν ἐκείνων θὰ δείχνουν δουλικότητα πρὸς τοὺς ἰσχυρούς»  (Ἀββὰς Παμβώ).
Οἱ Κληρικοὶ καὶ Μοναχοὶ στὰ ἔσχατα χρόνια
Στὰ ἐνταλτήρια γράμματα μὲ τὰ ὁποῖα ἐφοδίαζε ἡ Ἐκκλησία τοὺς χειροτονηθέντες Ἀρχιερεῖς, τὸ πρῶτο καθῆκον ποὺ τοὺς ὑπενθύμιζε ἦταν ἡ φύλαξη τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως. 
Διὰ τοῦ θεσμοῦ τῆς Ἀρχιερωσύνης  «τὰ τῆς καθαρᾶς καὶ ἀμωμήτου πίστεως διαφυλάττεται γνωρίσματα καὶ ἀνόθευτον ταύτης ἐναστράπτει τῆς Ὀρθοδοξίας τὸ κάλλος». Καί «τὰ θεῖα καὶ ἀποστολικὰ θεσπίσματα, χερσὶν ὑπτίαις, εἰσδέχεσθαι καὶ ὡς θεοχαράκτους πλάκας ταῦτα τιμᾶν καὶ φυλάττειν».[1] Καὶ μόνον τὸ ὄνομα τοῦ Ἐπισκόπου –παρατηρεῖ ὁ Ζωναρᾶς στὴν ἑρμηνεία τοῦ ΝΗ΄ Ἀποστολικοῦ Κανόνα– πρέπει νὰ εἶναι μία διαρκὴς ὑπόμνηση τοῦ πνευματικοῦ χρέους τοῦ ἐπισκόπου ἀπέναντι στὸν λαό. Ὁ Ἐπίσκοπος εἶναι ὁ φρουρός, ποὺ ἀπὸ ὑψηλὸ μέρος ἐπισκοπεῖ, μηπως ἀντιληφθεῖ ἔγκαιρα κάποια ἐχθρικὴ ἐνέργεια. Ἀλλοίμονο ἐὰν ὁ Ἐπίσκοπος κοιμηθεῖ. Ἡ πόλη θὰ καταστραφεῖ ἐξ αἰτίας του. Πρὸς αὐτὸν ἀπευθύνεται ἡ φωνὴ τοῦ Ἰεζεκιήλ: «Υἱὲ ἀνθρώπου, σκοπὸν τέθεικά σε τῷ οἴκῳ Ἰσραὴλ καὶ τῷ οἴκῳ Ἰούδα· εἰ μὴ διαστείλῃ, μηδὲ λαλήσῃς ἀποθανεῖται ὁ ἄνομος ἐν τῇ ἀνομίᾳ αὐτοῦ καὶ τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐκ τῆς χειρός σου ἐκζητήσω».[2] Ὅταν ὁ ὕπαρχος τοῦ αὐτοκράτορα Οὐάλεντα (304-378), ὁ Μόδεστος, πίεζε τοὺς Ἐπισκόπους νὰ ὑπογράψουν ὑπὲρ τοῦ ἀρειανισμοῦ, ὁ Μ. Βασίλειος ἀπτόητος ἀπὸ τὶς ἀπειλὲς γιὰ δήμευση τῆς περιουσίας του, ἐξορία καὶ θανατικὴ καταδίκη, ἀρνοῦνταν. Ὁ Μόδεστος ἐξοργισμένος τοῦ εἶπε ὅτι κανεὶς Ἐπίσκοπος δὲν τοῦ μίλησε ἔτσι. Καὶ ὁ Μ. Βασίλειος ἀπάντησε: «Φαίνεται ὅτι δὲν συνάντησες πραγματικὸ Ἐπίσκοπο». Τέτοιοι  ἦταν οἱ Ἐπίσκοποι τοῦ Χριστοῦ.
Πῶς θὰ εἶναι ὅμως οἱ Κληρικοὶ καὶ Μοναχοὶ τῶν ἐσχάτων χρόνων; Τί λένε οἱ Ἅγιοί μας;

ΨΕΥΔΕΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΩΝΗ Η ΑΠΟΦΑΣΙ;

                    

                      ΨΕΥΔΕΣ 

ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ;

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΩΝΗ Η ΑΠΟΦΑΣΙ;


Απο εγκυρες πληροφοριες που λαβαμε απο αρχιερεις της Βορειου Ελλαδος, μαθαμε οτι η αποφασι της Ιεραρχιας που δημοσιοποιηθηκε ως ....ομοφωνο κειμενο της Ιεραρχιας, δεν εκφραζει την πραγματικοτητα. 
Η αποφασι δεν ηταν ΟΜΟΦΩΝΗ, αλλα υπηρξαν σφοδροτατες αντιδρασεις, ιδιαιτερα δε απο τους μητροπολιτες Κυθηρων, Ναυπακτου, Πειραιως, αλλα και αλλους, οι οποιοι, μαλιστα, υπεβαλαν και υπομνηματα.
Λεγεται οτι το ανακοινωθεν συνεταξαν, γνωστοι εν τη Ιουδαια Οικουμενιστες αρχιερεις... που εργαζονται μεσα στην Εκκλησια ως ....Δουρειοι Ιπποι και φερεφωνα του Αρχιαιρεσιαρχου του Φαναριου, ο οποιος ενω θαπρεπε να καταστη κατηγορουμενος ως Αιρεσιαρχης και να καθαιρεθη, εχει το θρασος να κανει ανακοινωσεις και να απειλει τους αντιδρωντες Ορθοδοξους.
Υπαρχει ομως κανενα μελος της Εκκλησιας που να φοβαται τις απειλες του Αιρετικου ...Μαχαραγια του Βοσπορου;
Μα δεν γνωριζει ο αξιοθρηνητος Αιρεσιαρχης, οτι οι ποινες, οι οποιες ποινες των Αιρετικων, ειναι εκ προοιμιου ανενεργεις, ανισχυρες και αναποτελεσματικες;
Οσοι αγωνιζονται κατα των Αιρεσεων και μαλιστα κατα της Παναιρεσης του Οικουμενισμου - Πανθρησκειασμου δεχονται επανω τους μονον ...λαστιχενια, ΑΣΦΑΙΡΑ και ατελεσφορα ...πυρα!!!  
Ας το μαθουν αυτο οι ανοηταινοντες Αιρετικοι των ημερων μας, Φαναριωτες και Λοιποι.
Ο Θεος τους τυφλωσε απο τον Μολυσμο της αιρεσης που τους διακατεχει και δεν γνωριζουν ουτε τι λεγουν, ουτε τι πραττουν.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΗ Επιστολή, προς τον Σεβασμιώτατον Αρχιεπίσκοπον Ιασίου και Μητροπολίτην Μολδαβίας και Μπουκοβίνας, κ. Θεοφάνην της Ηγουμένης της Ι.Μ. Paltin, Ιουστίνας:

Μοναχές προς Αρχιεπίσκοπο Ιασίου Θεοφάνη προειδοποιητικη επιστολη: 

 "Απορρίψατε τη Σύνοδο της Κρήτης"!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ

«Καταργείται μόνη της

η Σύνοδος της Κρήτης»

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΗ Επιστολή, προς τον Σεβασμιώτατον Αρχιεπίσκοπον Ιασίου και Μητροπολίτην Μολδαβίας και Μπουκοβίνας, κ. Θεοφάνην της Ηγουμένης της Ι.Μ. Paltin, Ιουστίνας:
Επιστολή προς τον Σεβασμιώτατον Αρχιεπίσκοπον Ιασίου και Μητροπολίτην Μολδαβίας και Μπουκοβίνας, κ. Θεοφάνην της Ηγουμένης της Ι.Μ. Paltin, Ιουστίνας:
 
«Σεβασμιώτατε,

Με υιική υπακοή και βαθιά λύπη Σας απευθύνουμε αυτή την επιστολή, εμείς, οι ανάξιοι, οι μη φωτισμένοι κατά τον βίο και οι τελευταίοι της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Ο προβληματισμός και η λύπη μας προκλήθηκαν από τη σύγκληση, τις αποφάσεις και ιδιαιτέρως από τις δυνατές συνέπειες της Συνόδου της Κρήτης (2016). Ξέρουμε ότι η Αντιπροσωπία της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρουμανίας έκανε μεγάλο αγώνα για την ομολογία της Ορθοδοξίας, αγώνα στον οποίο Εσείς είχατε μεγάλη συμβολή. Καθώς ξέρετε, με την ευλογία και τη θέλησή Σας, εμείς, η αδελφότητα της Ιεράς Μονής Paltin Petru Voda, κατά τις ταπεινές μας δυνάμεις, αντιμετωπίσαμε αυτή τη Συν­οδο με πνευματικό τρόπο, με νηστεία και προσευχή. Παρόλο που ήμασταν πεπεισμένοι ότι έπρεπε να αναβληθεί η σύγκληση αυτής της Συνόδου, διότι παρουσίαζε τεράστια θεολογικά προβλήματα ακόμα και στον ίδιο τον «Κανονισμό Διοργάνωσης και Λειτουργίας», εφόσον δεν εκπληρώθηκε η αναμενόμενη ομοφωνία, απαραίτητη για την έγκριση των προπαρασκευαστικών κειμένων, και ταυτόχρονα υ­πήρχαν και σχετικές αν­τιρρήσεις εκ μέρους κάποιων Τοπικών Εκκλησιών, κάναμε υπακοή και προσ­ευχηθήκαμε να διεξαχθούν με τη Χάρη και το Φως της Αλήθειας οι εργασίες της Συνόδου της Κρήτης και να ακολουθήσουν τις αποφάσεις των Θείων και Αγίων Πατέρων ημών. 
Είχαμε την πεποίθηση ότι ο Παντοδύναμος Θεός πληρώνει τις ανθρώπινες αδυναμίες και ελλείψεις και δύναται να μετατρέψει το κακό σε καλό. Συνάμα, οι ειδήσεις για την υπεράσπιση της Ορθοδοξίας από την Ρουμανική Αντιπροσωπία μας έδωσαν ελπίδα και μας ενίσχυσαν στην προσευχή και νηστεία μας.
Καθώς φαίνεται, δεν βιαστήκαμε να διαμαρτυρηθούμε αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της Συνόδου της Κρήτης (2016). Αντιθέτως, μελετήσαμε με πολλή προσοχή και υπομονή τα κείμενα και τις αποφάσεις, τις τοποθετήσεις και τις υστερόχρονες αναφορές διακεκριμένων Αρχιερέων και θεολόγων της Αγίας μας Εκκλησίας, τόσο υπέρ, όσο και εναντίον της διοργάνωσης και διεξαγωγής των εργασιών και της έγκρισης των κειμένων της Συνόδου της Κρήτης. 

Η ΛΥΣΣΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ. ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΔΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥΣ.



ΑΡΧΙΖΟΥΝ 
ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ 
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ 
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ                                              
              
ΑΠΟΛΟΓHΤΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ

Μωυσεως μοναχου.
   

 ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΜΟΥ





Στις 26 Οκτωβρίου 2016 αποφασίσθηκε από τον Ηγούμενο και το 4μελές συμβούλιο, εντός διαστήματος ενός μηνός να εγκαταλείψω την Μονή του Προφήτου Ηλιού Πρεβέζης, αναζητώντας άλλο μοναστικό κατάλυμα.

Μετά από 16 χρόνια παραμονής και επιμελούς διακονίας στη Μονή που εκάρην μοναχός, εκδιώχθηκα υπογεγραμμένα από τον Ηγούμενο και τα 4 μέλη του Ηγουμενοσυμβουλίου.

Η αιτιολογία της εκδιώξεως μου  με το υπογεγραμμένο έγγραφο που μου απέδωσαν είναι: α) Αθέτηση της μοναχικής υπακοής β) Συκοφαντία κατά του Ηγουμένου και όλης της αδελφότητας και γ) ότι εξωθώ τους πιστούς σε σχίσμα εντός της Εκκλησίας.

Οι μακροχρόνιες συζητήσεις και διενέξεις με τον Ηγούμενο και τελευταία με κάποιους αδελφούς της Μονής, που συνολικά διήρκησαν πλέον των 4 χρόνων δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα ως αναφορά την κοινή πορεία και ομαλή συγκαταβίωση. Παρά ταύτα αποφάσισα να μην εγκαταλείψω το μοναστήρι που εκάρην μοναχός παρά μόνο υπογεγραμμένα διωγμένος.

Οι λόγοι ήταν πολλοί. Ένας απ΄αυτούς ήταν, ότι εάν έφευγα από μόνος μου, εύκολα θα σκεπάζανε την λάθος πλεύση τους με το να πούνε στον κόσμο «να ο Μωυσής αθέτησε την υπακοή του και έφυγε», άραγε πλανεμένος όπως συχνά με χαρακτήρισαν. Τελικά διέδωσαν ψευδώς ότι έφυγα, ενώ έχουν υπογράψει να φύγω. H παρουσία μου στο μοναστήρι έθετε σε κίνδυνο την αποκάλυψη της Οικουμενιστικής γραμμής τους η οποία τεχνηέντως κρατείται κρυφή. Και φυσικά δεν αποδέχονται ότι είναι Οικουμενιστές, αλλά τα έργα τους βεβαιώνουν την αλήθεια που έζησα. 

Έπρεπε να κλείσει το στόμα μου γιατί κινδύνευε να αποκαλυφθεί η ρηχή πνευματικότητα τους και οι αιρετικές τους διδασκαλίες. Αποφάσισαν να με απελάσουν με προφάσεις που τυχαίνει!! να είναι ίδιες  με αυτές που επισυνάπτουν και στους αδερφούς μου Αγιορείτες Μοναχούς που εκδιώκουν και αυτούς.

Η λεπτότητα της συνειδήσεως μου ύστερα από την γνώση των όσων βίωσα και άκουγα τα τελευταία χρόνια δεν μου επέτρεπε να σωπαίνω στην παραμικρή παρέκκλιση από τα της πίστεως μας. Της Πίστεως μας έτσι όπως αυτή μας αποκαλύφθηκε μέσα στην Κ. Διαθήκη από τον Κύριο μας και τους Αποστόλους του, αλλά και τις αποφάσεις των Ι. Κανόνων της Εκκλησίας μας.

Είναι αβάστακτα λυπηρό, να ακούς από αυτούς τους οικουμενιστές Αρχιερείς και ηγουμένους να απαιτούν με αυταρχικό και επιτακτικό τρόπο την υπακοή στους ίδιους και όχι στο νόμο και στο θέλημα του Θεού. Εκκλησία κατά τα δικά τους πιστεύω είναι μια νεοεποχήτικη διδασκαλία, θεωρητικής Θεολογίας η οποία χωρίς την συμπόρευση με την έμπρακτη μετάνοια και επίπονη προσευχή κατάντησε Θεομαχία.

Ζητούν να κάνουμε υπακοή στην Εκκλησία υπονοώντας τον αιρεσιάρχη, Πατριάρχη, Βαρθολομαίο, και όχι τον Χριστό. Αλλά και κάθε Αρχιερέα, ή Ηγούμενο που πρεσβεύει τις ίδιες αιρετικές καινοτομίες, όπως ότι οι παπικοί είναι Εκκλησία, και πολλά άλλα.

Κατά τους Αγίους Πατέρες μας και Ομολογητές και κατά τους στυλοβάτες του μοναχισμού (όπως Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης και ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος), όταν οι πνευματικοί μας πατέρες και οι κεφαλές της εκάστοτε κρατούσας Εκκλησίας παρεκκλίνουν από τη Ορθή Πίστη και από το Ευαγγέλιο δεν οφείλουμε να τους κάνουμε υπακοή.

Για τους Οικουμενιστές, η Ομολογία της Πίστεως και η ειλικρινής διάθεση να ομολογούμε την αλήθεια, ονομάζεται συκοφαντία.

Όσο αναφορά για το σχίσμα που μας κατηγορούν ότι δημιουργούμε εντός της Εκκλησίας έχω να τους απαντήσω ότι, πρώτα πρέπει να αφοριστούν αυτοί σύμφωνα με τους κανόνες που παραβαίνουν, ως συ μπροσευχόμενοι με αιρετικούς. Ποτέ Ορθόδοξοι μοναχοί δεν επέφεραν σχίσμα στην Εκκλησία, αλλά Πατριάρχες, Αρχιερείς και Ιερωμένοι. Σχίσματα και διαιρέσεις δημιουργούν μόνο οι αιρετικοί όπως είναι οι σημερινοί οικουμενιστές.

Παπικός Ιερέας συπροσευχήθηκε στο καθολικό της Μονής του Προφήτη Ηλία, μαζί μας, καθήμενος παρά του ηγουμένου, (παίρνοντας μάλιστα και αντίδωρο) όπως και στην τράπεζα της μονής, γεγονός που απαγορεύεται από τους Ιερούς Κανόνες και σύμφωνα με τους οποίους είναι υπό καθαίρεση και αφορισμό όσοι συμπροσεύχονται με αιρετικούς (ΜΕ΄Αποστολικός και ΙΒ΄εν Λαοδικεία) .

Ο Ηγούμενος και οι περισσότεροι Ιερείς αδερφοί μου θεωρούν ότι οι παπικοί έχουν Αποστολική διαδοχή, δηλαδή Ιεροσύνη, πράγμα το οποίο δεν υφίσταται από το 1054 και μετά που καταδικάστηκαν ως αιρετικοί και αφορίστηκαν.

Η σιωπή κατά τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά είναι το τρίτο είδος αθεΐας. Γι΄αυτό προτίμησα την Ομολογία και τις συνέπειες αυτής που υφίσταμαι, παρά την συμπόρευση με τους αδερφούς μου, την ανθρωπαρέσκεια και την ανάπαυσή του κελιού μου.

Έχει ειπωθεί παλαιότερα σ΄αυτή τη Μονή ότι ο πάπας είναι αδερφός μας, όπως και έπεσε στην αντίληψή μου , γραπτός λόγος του πάπα που δόθηκε από έναν αδερφό σε άλλο.

Το 1996 όταν ήταν σε επικαιρότητα το θέμα, του αν πρέπει να αναγράφεται στην ταυτότητα το θρήσκευμά μας, η γραμμή του μοναστηριού ήταν να μην αναγράφεται, ψηφίζοντάς το  μάλιστα 22 από τους 24 μοναχούς.

Η Ελληνική και η Βυζαντινή σημαία δεν κυματίζουν στο μοναστήρι του Προφήτη Ηλία, όπως σε όλα τα άλλα μοναστήρια της πατρίδας πλην των ημερών που εορτάζει. Κατά τα λεγόμενά τους, πατρίδα μας είναι ο ουρανός. Μα φυσικά!! αφού η νέα τάξη πραγμάτων δεν θέλει να έχουμε πατρίδα.

Αμφισβητούν, και πολεμούν, τις προφητείες του Αγίου Κοσμά και του Αγίου Παισίου (αλλά και όλων των Αγίων μας) με το πρόσχημα τάχα ότι δεν τις είπαν οι Άγιοι, ή με το ορθολογιστικό πνεύμα που τους διακατέχει ότι είναι αδύνατον να συμβούν αυτά που προφητεύτηκαν, ενώ είναι μάλιστα διασταυρωμένα από πολλούς Αγίους διαχρονικά τα ίδια γεγονότα, πράγμα που κατοχυρώνει την εγκυρότητά τους. Καταργούν την Αγιογραφικά μαρτυρούμενη ωφέλεια της προφητείας, αντικαθιστώντας την με φράσεις, όπως: μελλοντολαγνεία και νοσηρή ασχολία.

Και αφαίρεση ή προσθήκη ή ηθελημένη παρερμηνεία χωρίων της Γραφής είναι «αίρεσις».

Ο ηγούμενος της Μονής τον Σταυρό πάνω στο σώμα του, τον κάνει με τα 4 δάκτυλα όπως οι παπικοί.

Θεωρούν αστήρικτη και αυθαίρετη την γνώμη μου ότι είναι οικουμενιστές. Όμως δεν είναι γνώμη, αλλά μία σωρεία γεγονότων που έζησα και μερικά απ΄αυτά δημοσιοποιώ. Ο Κύριος μας λέει στο Ευαγγέλιο: «θα τους καταλάβετε από τα έργα τους». Ο λύκος και εάν βάλει προβιά, θα ουρλιάζει ως λύκος πάλι και δεν θα ομοιάζει με πρόβατο. Αυτοί μιλούν για Θεό, χωρίς αγάπη Θεού. Τα λόγια τους δεν μας αγγίζουν. Ο Θεός δεν γράφεται σε βιβλία και δεν χαρίζεται στους δρόμους. Γράφεται στην ψυχή ως χάρις.

Εκκλησία κατά την δική τους Εκκλησιολογία είναι ο νυν Πατριάρχης και όχι ο Χριστός και μέλη του σώματος Αυτού, όλοι εμείς που τον πιστεύουμε σωστά και προσευχόμαστε από κοινού. Και φυσικά έχουμε το δικαίωμα να εκφέρουμε γνώμη ως ισότιμα μέλη της Εκκλησίας και να ελέγχουμε προϊσταμένους, Ιερωμένους και Πατριάρχες, όταν αυτοί παρεκτρέπονται από την ορθότητα της διδασκαλίας του Ευαγγελίου και των Ι. κανόνων. Γιατί στα της πίστεως, δεν μπορούμε να δεχτούμε την παραμικρή παρέκκλιση γιατί ανήκει στον καθένα ξεχωριστά, μα και σε όλους.

Όταν όμως ο Πατριάρχης αλλά και κάθε Επίσκοπος ή ηγούμενος κηρύττει αίρεση, όχι μόνο δεν κάνουμε υπακοή αλλά επιβάλλεται η ανυπακοή σύμφωνα με τα λεγόμενα των Αγίων μας, αλλά και την έμπρακτη ομολογία των Αγίων μας Ομολογητών (φυλακίσεις, εξορίες, μαρτύρια κ.τ.λ.). Την διαφύλαξη της Πίστης μας την χρωστάμε στους ανυπάκουους Ομολογητές μας, γι΄αυτό και τους τιμάμε.

Απόδειξη ότι ο Πατριάρχης είναι αιρεσιάρχης είναι όσα ανορθόδοξα έχει πει, όπως ότι:

1.   «όλες οι θρησκείες είναι οδοί σωτηρίας»

2.   Ότι «το κοράνιο (και οι γραφές των άλλων θρησκειών) είναι ίσο με την Αγία Γραφή και ιερό όπως αυτή» και ότι οι μουσουλμάνοι μπορούν να πάνε στο παράδεισο χωρίς να πιστεύουν στο Χριστό

3.   Ότι οι Ι. Κανόνες είναι «τείχη του αίσχους».

4.   Ότι «οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασίν (το σχίσμα) προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και βρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού»!!

5.   Ότι «είναι ευλογημένη η συναγωγή των Εβραίων, που αποκήρυξε ο υπ΄αυτών σταυρωθείς Κύριος».

Αυτά τα λίγα από τα πάρα πολλά που έχει πει, τα οποία τον κάνουν έκπτωτο στα μάτια του Θεού και αιρεσιάρχη στα μάτια τα δικά μας.

Υπάρχουν και άλλα πολλά που συνέβησαν στην Μονή του Προφήτη Ηλία τα τελευταία χρόνια τα οποία δεν είναι επί του παρόντος. Αυτά ως μια πρώτη ενημέρωση για την πολυχρόνια μεθοδευμένη προδοσία που επικρατεί στους κόλπους της Εκκλησίας των Δεσποτάδων, των Οικουμενιστών, και των αδιάφορων. Η οποία προδοσία έχει περάσει και μέσα στους χώρους των κάποτε προμαχώνων της πίστεως και της πατρίδας, δηλαδή των μοναστηριών.

Η αγάπη για να είναι όντως αγάπη, οφείλει να βρίσκεται εντός της αληθείας, εκτός αληθείας δεν είναι δυνατόν να υπάρξει πραγματική αγάπη. Γι΄αυτό και βάση και στερέωμα της Ορθοδοξίας είναι η Ορθή πίστη, δηλαδή η αληθινή γνώση του Θεού. Ο έλεγχος και η διαφάνεια είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για την υγιή πνευματική πορεία των Ορθοδόξων χριστιανών.

Γι΄αυτό και μόνο αποκαλύπτω, όσα αποκαλύπτω και όχι για να διχάσω όπως με κατηγορούν οι αδερφοί μου μοναχοί του Προφήτη Ηλία Πρεβέζης.

                                                                    Mωυσής μοναχός


Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2016

ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤEΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΘΑ ΕΠAYΞΑΝΟΥΝ. Ελπιζουμε πλεον και οι κοιμωμενοι ...ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ να βρουν τωρα τον δρομον τους. Η φωνη του Θεου ειναι μια για ολους: Εξελθετε εκ μεσου αυτων και ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ και ΑΚΑΘΑΡΤΙΥ(ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΥ), Μη απτεσθε.

Η απόφαση (ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ) της Ομάδς Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός":

η φωτογραφία από εδώ
Δεν είμαστε προφήτες. 

Τόσο καιρό ΒΛΕΠΑΜΕ τους υποτιθέμενους 5-6 αντιοικουμενιστές δεσποτάδες, να παριστάνουν τους κοιμισμένους που τάχα δεν πήραν χαμπάρι ότι έγινε η ψευδοΣύνοδος στην Κρήτη.

Που συνέχιζαν να συγκοινωνούν με πρωτοκλασσάτα στελέχη της ψευδοσυνόδου.

Στείλαμε επιστολές, στείλαμε άφθονα εμαιλ, ΣΙΩΠΗ.



Τόσο καιρό ΒΛΕΠΑΜΕ ένα σωρό άλλους καμαρωτούς αντιοικουμενιστές να αναζητάνε απεγνωσμένα δικαιολογίες:

-την μια περιμένουμε τους ακαδημαϊκούς να τοποθετηθούν, να ενημερώσουν τον λαό, και μετά θα προχωρήσουμε, 

-την άλλη περιμένουν την Ιερά σύνοδο (Οκτώβριο) και τον Πειραιώς που θα επέμβει δυναμικά σαν λιοντάρι, 

-την άλλη περιμένουμε την νέα συνεδρίαση (Νοέμβριο) (γιατί τον Οκτώβριο όλοι έκαναν τις "κότες" και δεν συζητήθηκε). 

-Η τελευταία δικαιολογία ήταν ότι περιμένουμε τον Εφραίμ από την Αμερική, αν δεν δώσει αυτός το οκ δεν κάνουμε τίποτε! Καμαρώστε Ορθόδοξη ευθύνη! Το Παπικό αλάθητο στον Εφραίμ της Αμερικής.



Ο δειλός πάντα θα βρίσκει μια δικαιολογία για να κουρνιάσει. 

Όπως έχουμε τονίσει, το ανδρείο φρόνημα δεν χάθηκε μόνον από τον Ελληνικό λαό αλλά και από τους ανθρώπους της εκκλησίας.



Μετά τις επίσημες σημερινές (24/11/2016) αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου, ΔΕΝ έχουμε να περιμένουμε τίποτε από κανέναν επίσκοπο. 
ΟΛΟΙ τους αποδείχθηκαν ανάξιοι της αποστολής τους.  

"Μανη, Θεκέλ, Φαρές" ("μετρήθηκες, ζυγίσθηκες και βρέθηκες λειψός")



Σήμερα 24/11/2016
παρουσιάζουμε τα ονόματα των ιερέων- ιερομονάχων που έχουν ήδη διακόψει το μνημόσυνο του οικείου επισκόπου τους και του Βαρθολομαίου. 

Ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς, λειτουργεί σε μοναστήρι στον Βόλο και 1 φορά κάθε μήνα στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης. Τηλέφωνο επικοινωνίας ( για Λάρισα - Βόλο τηλ: 2410284449 και για τη Θεσσαλονίκη: 6972896024),

Ο π. ΣΤΑΥΡΟΣ ΒΑΪΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ  ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 6971676600.

.............................................................



Ο π.Παϊσιος Παπαδόπουλος, διέκοψε πρόσφατα το μνημόσυνο του μητροπολίτη Φλωρίνης λόγω Οικουμενισμού και συνεχίζει να λειτουργεί -αν και διωκόμενος- (στο μοναστήρι του στο Αμύνταιο)

Η λίστα θα ανανεώνεται διαρκώς και με άλλους ιερείς/ιερομόναχους αλλά και με αγιορείτες. Γράψαμε αυτούς που ήδη γνωρίζουμε.



Στο εξής ΜΟΝΟΝ αυτούς θα αναγνωρίζουμε. Καθώς και τους αγιορείτες που εδώ και καιρό έπαψαν το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου, και όποιον ακόμη πάρει την απόφαση της διακοπής της μνημόνευσης. 



Πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της  Ελλάδος ακολούθησε ΕΠΙΣΗΜΑ την Αίρεση του Οικουμενισμου.

Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν να παριστάνουν τους αντιοικουμενιστές γράφοντας κείμενα.



Ελπίζουμε κάποια στιγμή και  με πραγματικά καλή διάθεση να γίνει μια προσπάθεια προσέγγισης και με τους (100% δογματικά ορθοδόξους) πιστούς του πατρίου ημερολογίου, οι οποίοι βίωσαν ένα αληθινό μαρτύριο πριν 100 περίπου χρόνια, με πραγματικό αίτιο επίσης τον Οικουμενισμό. Η ιστορία επαναλαμβάνεται.



Όσοι πιστοί.



Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

ΟΜΟΛΟΓΙΑ:Αγαπητε Νικο Χειλαδακη, μην περιμενεις να κανουν τιποτα οι Ιεραρχες. Η νοοτροπια τους και η τακτικη τους θαναι παντοτε η ιδια. Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Και ιδιαιτερα σημερα που εξελιπε το ηθος και το υφος της Ορθοδοξιας, εις αυτους. Το ζητημα πλεον ειναι τι θα κανουμε ολοι εμεις, ο Λαος του Θεου, η ΣΥΝΕΙΔΗΣΙ της Εκκλησιας. Ενας ειναι ο δρομος και αυτον, εσυ τουλαχιστον, που εισαι πιστος και ευφυης, τον ξερεις. Η Αγια Γραφη, οι Ιεροι Κανονες και οι Αγιοι Πατερες, μας το βροντοφωναζουν στα καταλειφθεντα αγιογραφικα και αγιοερμηνευτικα κειμενα και συγγραμματα. Καν αγγελος εξ Ουρανου...ΑΝΑΘΕΜΑ. Ου γαρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν..ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΩΣ ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ.

ALEA JACTA EST

iera-synodos-2015

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Alea jacta est! Ας μην προσπαθούμε να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλο μας.
H ελληνική ιεραρχία με τις τελευταίες έκτακτες συνόδους της αποφάσισε τελικά να συμπλεύσει με την αίρεση του Οικουμενισμού και το πιο θλιβερό, με ακατανόητες ευφυολογίες να ρίχνει στάχτη στα μάτια και να προσπαθεί να αιτιολογήσει τα αναιτιολόγητα.
Το δηλητήριο του Οικουμενισμού έχει πλέον κυκλοφορήσει στους ιεράρχες και η ασθένεια έχει απλωθεί σε όλο το σώμα.  Η παγκοσμιοποίηση επελάυνει ακάθεκτη.

loading...
Το ερώτημα που τώρα τίθεται αμείλικτο είναι το τι θα πράξουν οι χιλιάδες ιερείς της ελληνικής Ορθόδοξης εκκλησίας. Θα σκύψουν το κεφάλι στην αίρεση, ή θα αντισταθούν όπως έκαναν οι αληθινοί Ποιμένες σε όλη την ιστορία της Ανατολικής Ορθοδοξίας ?
Τα πολλά λόγια είναι περιττά και η δραματοποίηση δεν ωφελεί.
Ο καθείς ας πράξει σύμφωνα με την συνείδηση του. Ή με τους αιρετικούς, ή με την Μια, Αγία Αληθινή και Αποστολική Εκκλησία του Ιησού Χριστού.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr


ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Η Αγια ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ, η Εκκλησια του Χριστου, δεν εχει καμμια σχεσι με τις Αναριθμητες Αιρεσεις Παπισμου, Προτεσταντισμου, κλπ, που η ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ της Κρητης, τις ταυτισε με την Εκκλησια. Ουτε η Ορθοδοξια μας, εχει καμμια σχεσι με την Οικουμενιστικη Εκκλησια της Ελλαδος. Αν αισθανεσαι, εσυ ο χριστιανος, οτι μετα τις υπογραφες της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ της Κρητης, ευρισκεσαι μεσα στην Εκκλησια του Χριστου, αυταπατασαι. Η Ορθοδοξια παντοτε πολεμουσε τις Αιρεσεις. Σημερα αυτες τις ταυτισε η ΛΗΣΤΡΙΚΗ της Κρητης με την Εκκλησια. Και επομενως που βρισκεται η Εκκλησια. Στους ΟΛΙΓΟΥΣ, στους ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ, σε αυτους που αφοριζουν τους εαυτους τους απο οποιοδηποτε νοθευμενο Σωμα που αντινομοθετει, οσα ο Θεος νομοθετησε και οι Αγιοι Πατερες εν Αγιω Πνευματι, .... συμπληρώσαν τις έλλειψεις και διευκρινισαν, όπως ο Μεγας Αθανασιος, που αγωνιστηκε, παλαιψε, διωχθηκε, εξοριστηκε, για ενα γιωτα ι και μονο. Αυτη ειναι η Ορθοδοξια μας. Σημερα, αυτη η Ορθοδοξια, που αναγνωριζεται; Εσεις, που την αναγνωριζετε; Εκεινη να ακολουθησετε, μονο εκει θα αναπαυθητε, γιατι μονο εκει βρισκεται η Σκηνη του Θεου, μετα των Αγιων Του.

ΟΙ ΑΚΛΟΝΗΤΕΣ
ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ

«Ώ Εκκλησία, γλυκειά μας Μάννα! Σύ χύνεις μέσα στην καρδιά μας χίλιες χρυσές ελπίδες»

                                  EKKLHS2

1. Η Εκκλησία είναι υπεράνω όλων. Η Εκκλησία, ως πνευματικός οργανισμός με Αρχηγόν τον Χριστόν, δεν συνταυτίζει την τύχην της με Πολιτικά, Κοινωνικά, Οικονομικά συστήματα. Αυτά, ως ανθρώπινα κατασκευάσματα, έχουν τας ατελείας των, υπόκεινται εις ποικίλας αλλοιώσεις και μεταβολάς, έρχονται και παρέρχονται. Σήμερον είναι, αύριον δεν είναι. Όλα και όλοι αποθνήσκουν. «Πάντα ρει» κατά τον φιλόσοφον Ηράκλειτον, ένα μόνον μένει και επιπλέει ως κιβωτός σωτηρίας εν μέσω του κατακλυσμού του κόσμου: η Εκκλησία. Δι’ αυτήν ποτέ δεν θα πει κανείς ότι απέθανε. Έζησε, ζει και θα ζήσει. Διότι έχει όχι άνθρωπον, αλλά Θεόν ιδρυτήν, κατέχει όχι θρύψαλα αληθείας, αλλά την αλήθειαν.

Το είπε εκείνος και η ιστορία 20 αιώνων, η πείρα 60 γενεών της ανθρωπότητος, το αποδεικνύει αληθινό: «Ο ουρανός και η γη παρελεύσονται, οι δε λόγοι μου ου μη πρέλθωσιν». Τα άνω θα γίνουν κάτω. Τα άστρα θα πέσουν. Ο χάρτης της Ευρώπης θα αλλάξει 100 φορές. Αλλά η Εκκλησία (η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ), η οποία κηρύτει την αλήθειαν του Χριστού, θα παραμείνει αιωνία.

Οἱ λέοντες ἔγιναν ἀλώπεκες πονηρὲς καὶ δειλές.Ἰδοὺ λοιπὸν πεδίον δράσης λαμπρόν. Ἂς ἀποδείξουμε, ποιόν Χριστὸ πρεσβεύει ὁ καθένας μας.

Αντί για λέοντες, αλώπεκες!

 

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
  


   Ἅγιος Ἀθανάσιος μᾶς παρέδωσε μία ἱστορία, ἡ ὁποία ἀναδεικνύει τοὺς ψευδοποιμένες, ποὺ λυμαίνουν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ: Ἕνας ἄνθρωπος -ἔπασχε- ἔπασχε ἀπὸ βαρειὰ μορφῆς πνευμονία. Ἦρθαν λοιπὸν οἱ γιατροί, τὸν ἐξέτασαν στὰ χέρια καὶ στὰ πόδια, τὸν βρῆκαν ἀρτιμελῆ, συμφώνησαν, ὅτι εἶναι ὑγιῆς καὶ ἔφυγαν ἱκανοποιημένοι μὲ τὸ ἔργο τους.
     Ἔτσι καὶ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας συνεδρίασε καὶ οἱ Ἱεράρχες ἀνακάλυψαν, ὅτι ὑπῆρχε ἀπαρτία, ὅτι εἶναι ὁμόφωνοι καὶ ἑνωμένοι, ὅτι χρειάζεται νὰ μελετήσουν τὰ κείμενα, ὅσον ἀφορᾶ ὅμως τὴν πνευμονία τῶν καιρῶν μας, τουτέστιν τὸν Οἰκουμενισμό, τὴν ζηζιούλεια  αἵρεση τῆς βαπτισματικῆς θεολογίας, τὸν θρησκευτικὸ συγκρητισμό, ποὺ λυμαίνονται ἐδῶ καὶ δεκαετίες τὴν Ἐκκλησία, οὐδεμία διάγνωση. Λὲς καὶ δὲν γνωρίζουν οἱ Ἱεράρχες, τί γράφεται τόσον καιρὸ ἀπὸ Ἱερεῖς, Μοναχούς, θεολόγους καὶ λαϊκούς. Λὲς καὶ δὲν γράφθηκαν παρακλητικὲς ἐπιστολὲς πρὸς αὐτούς, νὰ πάρουν ἐπιτέλους ξεκάθαρη θέση καὶ νὰ βοηθήσουν τὸ ποίμνιο, ποὺ ἔχει κατασκανδαλισθεῖ καὶ τελεῖ σὲ πλήρη σύγχυση. Ἡ δῆθεν ἀγωνιστικότητα, ἡ δῆθεν ὁμολογία, ἡ δῆθεν Ὀρθοπραξία θυσιάστηκε ὡς δυσῶδες θυμίαμα στὸν θεομίσητο βωμὸ τῆς σκοπιμότητας, τῆς ἐξουσίας, τῆς ἐπαγγελματικῆς ἐξασφάλισης, τῆς ἄνετης ζωῆς καὶ τῆς εὔνοιας τῶν δυνατῶν καὶ τῶν συμφερόντων τοῦ κόσμου τούτου. Ὡς ἐκ τούτου σύμφωνα μὲ τὶς ἀναποφάσιστες ἀποφάσεις τῆς Ἱ. Συνόδου καὶ τὴν μετάθεση τοῦ θέματος ἀπὸ τὸν Ἄννα στὸν Καϊάφα οἱ Ἱεράρχες ἀπέδειξαν:
   Ὁ Οἰκουμενισμὸς ἐξακολουθεῖ  γι’ αὐτοὺς νὰ μὴν εἶναι παναίρεση γιατὶ ἂν ἦταν θὰ ἔπρεπε νὰ τὴν εἶχαν καταδικάσειἀλλὰ ἡ σύγχρονη καὶ  «νέα»  δῆθεν  ὁδὸς σωτηρίας.  Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο καὶ ἀποφάσισαν τὴν μελέτη –μὰ καλὰ τόσο καιρὸ τί ἔκαναν, πῶς πῆγαν στὴν σύνοδο χωρὶς νὰ ἔχουν μελετήσει– τῶν κειμένων, τὴν καταλλαγὴ καὶ τὴν συνύπαρξη σὲ ἐκκλησιαστικὸ ἐπίπεδο μὲ ὅλους αὐτούς, ποὺ καινοτομοῦν καὶ κακοδοξοῦν ἀσεβῶς σὲ θέματα Πίστεως καὶ παραχαράσσουν τὸ Εὐαγγέλιο.
     Ἀποδέχθηκαν οἱ ἐκπρόσωποί μας ἐπίσκοποι, μετὰ μάλιστα τὴν διευθυντήρια ἐπιστολὴ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου διὰ χειρὸς τοῦ κ. Βαρθολομαίου, ὅτι ἡ Σύνοδος τῶν ἀκριβῶν ξενοδοχείων, τῶν σωματοφυλάκων, τῶν λουκουλείων γευμάτων, τῶν συναυλιῶν καὶ ὅλων τῶν ἄλλων καινοτομιῶν εἶναι ὀρθόδοξη μεγάλη καὶ ἁγία.

  Καὶ ἀφοῦ ἀποδέχθηκαν τὴν Σύνοδο ἐκ τῶν πραγμάτων ἀποδέχθηκαν, ὅτι οἱ αἱρέσεις εἶναι Ἐκκλησία –καὶ ἂς ψευδοθεολογεῖ ὁ Μεσσηνίας περὶ  terminus technicus, ἀφοῦ μᾶς θεωρεῖ τόσο ἀφελεῖς– πρᾶγμα ἐκκλησιαστικὰ ἀνήκουστο καὶ τερατῶδες (κατὰ τὸν Ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς καὶ ὅλους τοὺς προηγουμένους Ἁγίους), ὅτι ἡ Μία Ἐκκλησία εἶναι ἕνα μικρὸ καὶ ἀσήμαντο κομματάκι τοῦ πολύχρωμου  “ἐκκλησιαστικοῦ πάζλ” τῶν Παπικῶν, τῶν Ἀγγλικανῶν καὶ τῶν τριακοσίων πενήντα περίπου (350) προτεσταντικῶν αἱρέσεων τοῦ ΠΣΕ, πιστοὶ στὴν ἀπόφαση τοῦ Porto Alegre, ὅτι ἡ πληθώρα τῶν κακοδοξιῶν τῶν “ἐκκλησιῶν” τοῦ Π.Σ.Ε., εἶναι “διαφορετικοὶ τρόποι διατυπώσεως τῆς ἰδίας Πίστης καὶ ποικιλία Χαρισμάτων τοῦ Ἁγίου Πνευματος” καὶ ὅτι αὐτὸ ποὺ ὁριοθετεῖ τὴν Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἡ κοινὴ ὀρθὴ Πίστη, ἡ Παράδοση καὶ ἡ Ἀποστολικὴ διαδοχή, ἀλλὰ τὸ “κοινὸ βάπτισμα”!





    να καλὸ ὅμως εἶχε αὐτὴ ἡ σύνοδος. Ἐπιτέλους τελείωσε τὸ ἴσως καλοπροαίρετο ἀλλὰ δυστυχῶς μὴ πειστικὸ ἐπιχείρημα περὶ ἀγωνιστῶν Ἐπισκόπων, λιονταριῶν, ἀφόβων ποιμένων περιφρουρόντων τὴν Ἐκκλησία. Οἱ λέοντες ἔγιναν ἀλώπεκες πονηρὲς καὶ δειλές. Τελείωσε ὁ χρόνος τῶν προφάσεων καὶ τῶν ἀδόξων ψευτοδάφνεων. Ἀμετανόητοι καὶ τυφλοὶ ἀπὸ τὴν ἐκκοσμίκευση, τὸ συμφέρον καὶ τὴν ἔπαρσή τους οἱ ἱεράρχες ἀποκαλύφθηκαν μόνοι τους. Ἦρθε πλέον ἡ ὕστατη ὥρα τῶν ἀποφάσεων: Ἢ ἀκολουθοῦμε τὸν δύσκολο, μαρτυρικὸ ἀλλὰ θεάρεστο δρόμο τῶν πατέρων πάντα μέσα στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἢ τασσόμεθα πιὰ χωρὶς ὑπεκφυγὲς μὲ τοὺς ψευδοποιμένες, ποὺ θεωροῦν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ πεδίο ἀτέρμονων καὶ συνεχῶν συνεδριάσεων, διεκδικοῦν ποσοστὰ τηλεθέασης καὶ μὲ τὶς ἀποφάσεις τους θέτουν τὸ ποίμνιο τῆς Ἐκκλησίας –τὸν πραγματικὸ καὶ ὕστατο θεματοφύλακα τῆς πίστεως– ἀπροστάτευτο ἀπέναντι στὴν αἵρεση ἀλλὰ καὶ πρὸ τῶν εὐθυνῶν του.

   Ἰδοὺ λοιπὸν πεδίον δράσης λαμπρόν. Ἂς ἀποδείξουμε, ποιόν Χριστὸ πρεσβεύει ὁ καθένας μας.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Κλασσικὸς φιλόλογος, Ἱστορικός

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου