Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2016

Εκφοβισμός με την ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΩΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ, ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ!του Εμμανουηλ Βολουδακη, μηχανικου Λογισμικου



Εκφοβισμός 
με την ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ



Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΩΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ,
ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ!


του Εμμανουηλ Βολουδακη, μηχανικου Λογισμικου

Το δηλωσαμε πολλες φορες οτι δεν ειμαστε υπερ της Καρτας του Πολιτη, αλλα οφειλουμε σαν χριστιανοι να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους και να μην καταφευγουμε στα ψεμματα ή  στην φαντασια την δικη μας ή των αλλων.
Βεβαια η Καρτα του Πολιτη δεν θα περιεχει το barcode αλλα το μικροτσιπ, ομως ο μοναχος Σαββας συνεχιζει να χρησιμοποιει ολα τα ψευδη που διαφοροι ασχετοι κυκλοφορησαν στο παρελθον και τα παρουσιαζει σαν ....φρεσκο φαγητο.
Μαλιστα τα συγκεντρωσαν σε ενα γραπτο συνολο και το κυκλοφορησαν σαν Αγιορειται Πατερες.
Αγιορειται Πατερες, φρονιμα, ενταξει, φρονιμα, φρονιματισθητε επιτελους.
Σας σεβομαστε και σας αγαπουμε, αλλα ...στα χωραφια σας και στα ...οικοπεδα σας. Και αχρι βωμου!
 
Κριμα π. Σαββα, αλλα ως φαινεται δεν πληροφορηθηκατε ποτε οτι σε ολα αυτα τα φανταστικα και γελοια που χρησιμοποιειτε, δημοσιευτηκαν βασιμοτατες επιστημονικες αντικρουσεις που τα κατερριψαν μεχρι κεραιας.   
 
Δημοσιευουμε στη συνεχεια κειμενο του Μηχανικου Λογισμικου κ. Εμμανουηλ Βολουδακη που αποφαινεται επιστημονικα περι του Barcod οτι δεν περιεχει κανενα 666. 
(Τα σχηματα και τις εικονες που παραθετει θα προσπαθησουμε να τις αντιπαραθεσουμε).
Ειπαμε το ζητημα ειναι παληο, αλλα επανερχεται καθε λιγο και λιγακι δριμυτερο και μαλιστα απο ασχετους και αναρμοδιους, σαν τον μοναχο Σαββα Λαυριωτη.  
 Καποιοι δεν θελουν με τιποτα να πεισθουν και θελουν να πιστευουν αυτα που εκεινοι πιστευουν και οχι στις αποφανσεις των ειδικων.
Εμεις δεν κανουμε τους ειδικους αλλα παιρνουμε τα στοιχεια και τα τεκμηρια των σχετικων και των ειδικων και των ειδημονων και τα δημοσιοποιουμε.
Καταφυγαμε σε πολλους, οπως στον παρακατω αναφερομενο, στον καθηγητη της Πληροφορικης του Πανεπιστημιου Θεσσαλονικης κ. Ιωαν.Τσουκαλα, στον υπευθυνο της Μηχανογραφησης των Barcods Ολης της Χωρας  κ. Ευστρατιο Μικελλη και σε αλλους.
Ας προσεχουν καποιοι θεολογοι γιατι αυτοι εχουν το δικαιωμα να ομιλουν αυθεντικα για την θεολογια τους την οποια σπουδασαν, αν ομως εισερχονται και στα χωραφια αλλων που ειναι υπευθυνοι να ομιλουν για τα συγκεκριμμενα ζητηματα τους, τοτε θα μπορει και ο καθε ασχετος να ομιλει "αυθεντικα" για τα θεολογικα ζητηματα και μετα ο θεολογος δεν θα μπορει να διαμαρτυρεται.
Πολυ περισσοτερο δεν μπορουν να ομιλουν αυθεντικα μεχρι και να παραθετουν μεχρι και ...γελοιοτητες, οι ασχετοι και αναρμοδιοι καλογηροι του Αγιου Ορους.
Νομιζω οτι μπορω να γινω κατανοητος σε καλοπροαιρετους.
   -------------------------------------





Για άλλη μια φορά επιχειρείται ένας εκφοβισμός των ανθρώπων με αφορμή την έκδοση της Κάρτας του Πολίτη, με τον ισχυρισμό ότι οι γραμμωτοί κώδικες (barcodes) κρύβουν μυστικά μηνύματα και τον “καταραμένο” αριθμό 666.

Η θεολογική πλευρά του θέματος έχει αναλυθεί με κάθε λεπτομέρεια από το 1987 στο βιβλίο “Ο Αντίχριστος, ο αριθμός 666 και η ανησυχία των χριστιανών”, του π. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη, μέσα στο οποίο αναιρούνται όλα τα θεολογικά επιχειρήματα αυτών που υψώνουν ως φόβητρο το 666, όπως, επίσης, αναιρείται και η επιστολή του π. Παϊσίου, η οποία φαίνεται ότι έχει ανακινήσει το όλο θέμα. Πρέπει να σημειωθεί ότι το βιβλίο αυτό δεν έχει αναιρεθεί μέχρι σή­μερα, ούτε έχει παρουσιασθεί κάποιος να υπερασπισθεί θεολογικά την επιστολή του π. Παϊσίου. Ωστόσο κάποιοι επιμένουν στις απόψεις τους αποδεικνύοντας έτσι πως σ’ αυτούς δεν πρυτανεύει η εκζήτηση της αλήθειας αλλά μια βαθειά και κυριαρχική φοβία.

Έτσι, εμείς δεν θα ασχοληθούμε καθόλου με τη θεολογική πλευρά. Δεν θα ασχοληθούμε, επίσης, ούτε με τις πολιτικές διαστάσεις που έχουν δοθεί στο όλο ζήτημα. Εμείς θέλουμε να παρουσιάσουμε καθαρά επιστημονικά το θέμα, γιατί μά­θαμε ότι αυτούς τους αστείους –επιεικώς– φόβους, τους συμμερίζονται και επιστήμονες, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι ο αριθμός 666 είναι απαραίτητος στην δημιουργία και στην ανάγνωση του γραμμωτού κώδικα!

Άλλη μελέτη Αγιορειτικής Μονής, που έχει παίξει ρόλο στη διάδοση του φόβου, παρ’ ότι ισχυρίζεται ότι είναι επιστημονική, χρησιμοποιεί επιχειρήματα και θέσεις που είναι εντελώς αντιεπιστημονικές, όπως ότι «άλλους κανόνες χρησιμοποιεί η μηχανή δημιουργίας του barcode και άλλους η μηχανή ανάγνωσής του», πράγμα αστήρικτο επιστημονικά, αφού οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενός κώδικα χρησιμοποιούνται και για την ανάγνωσή του.

Η ίδια μελέτη συγχέει τους barcodes με τους ηλεκτρικούς παλμούς, ενώ οι παλμοί αφορούν μόνο στα μαγνητικά μέσα. Ο γραμμωτός κώδικας, όμως, είναι οπτικός και όχι ηλεκτρομαγνητικός!

Η σύγχυση αυτή επιδρά και κυριαρχεί  κατ’ εξοχήν σήμερα που γίνεται λόγος για την Κάρτα του Πολίτη. Εξακολουθούν να τη συσχετίζουν με τους γραμ­μωτούς κώδικες, ενώ η Κάρτα αυτή θα λειτουργεί ως μαγνητικό μέσο αποθήκευσης δεδομένων, δηλαδή δεν χρειάζεται κρυφούς αριθμούς ούτε για να δημιουργηθεί, ούτε για να λειτουργήσει.

Εμείς καταθέτουμε τις επιστημονικές μας απόψεις και καλούμε όποιον έχει αντίθετη –επιστημονική πάντα– γνώμη, να αναιρέσει τα γραφόμενά μας, ώστε να γίνει ένας δημόσιος, επιστημονικός διάλογος και όχι διάλογος επιστημονικής φαντασίας.



Γενικά στοιχεία

Το barcode είναι ο τρόπος παρουσίασης δεδομένων οπτικά αναγνώσιμος από μηχάνημα, ο οποίος δείχνει και περικλείει με συνοπτικό τρόπο, στοιχεία σχετικά με προϊόντα. Αρχικά, τα barcodes απεικόνιζαν τα δεδομένα σε γραμμές και αποστάσεις παράλληλων γραμμών και αναφέρονταν ως γραμμικά ή 1D (μονοδιάστατα) barcodes ή σύμβολα. Αργότερα εμφανίστηκαν συνδυασμοί από τετράγωνα, τελείες, εξάγωνα και άλλα γεωμετρικά σχήματα μέσα σε εικόνες που ονομάζονται 2D (2 διαστάσεις) πίνακες από κώδικες ή σύμβολα. Αν και τα 2D συστήματα χρησιμοποιούν σύμβολα, εκτός από τις γραμμές, αναφέρονται και αυτά ως barcodes. Τα barcodes (γραμμωτοί κώδικες) μπορούν να διαβαστούν από οπτικούς σαρωτές (scanners) που ονομάζονται “αναγνώστες barcode”, ή να σαρωθούν (διαβαστούν) από μια εικόνα μέσω ειδικά σχεδιασμένου λογισμικού.

Η πρώτη χρήση των barcodes ήταν στην καταγραφή βαγονιών στους σιδηροδρόμους, αλλά δεν ήταν εμπορικά επιτυχημένη μέχρι που χρησιμοποιήθηκαν στην αυτοματοποίηση των συστημάτων των super markets, στα οποία έχουν επικρατήσει σχεδόν καθολικά. Σήμερα η χρήση τους έχει εξαπλωθεί σε πολλές άλλες εφαρμογές, που γενικά ονομάζονται Auto ID Data Capture (AIDC). Υπάρχουν κι άλλα συστήματα που  προσπαθούν να αναπτυχθούν στην Aγορά των AIDC, αλλά η απλότητα, η ευρύτητα χρησιμοποίησης παγκοσμίως καθώς και το χαμηλό κόστος των barcodes έχει περιορίσει το ρόλο των άλλων συστημάτων. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι η εφαρμογή των barcodes κοστίζει  0,5 $ (ΗΠΑ), τη στιγμή που η αντίστοιχη λύση σε RFID (μέθοδος μέσω ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων) εξακολουθεί να κοστίζει περίπου από 7$ έως 30$ ανά ετικέτα1.

Υπάρχει ένα πλήθος από τύπους barcodes που διακρίνονται από το αν είναι συνεχόμενοι ή διαχωρισμένοι αλλά και από τον αριθμό των γραμμών τους. Άλλοι έχουν πολλές και άλλοι δυο γραμμές, άλλοι μια. Είναι άξιο απορίας το πως έγιναν όλοι ξαφνικά ειδικοί και αποφαίνονται για λεπτομέρειες που αφορούν συγκεκριμένα έγγραφα, όπως πρόσφατα για την Κάρτα του Πολίτη. Παραθέτουμε ενδεικτικά:



Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με πολλές γραμμές:

ή.P.C., Code 93, Code 128, Code 128A, Code 128B, Code 128C, DUN 14, EAN 2, EAN 5, EAN 8, EAN 13, GS1-128 (παλαιότερα γνωστό ως UCC/EAN-128) λανθασμένα Aφέρεται ως EAN 128 και UCC 128, GS1 DataBar, πρώην Reduced,  Space Symbology (RSS), ITF-14, JAN, PostBar



Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με μια γραμμή:

Facing Identification Mark



Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με δυο γραμμές:

Codabar, Code 25 – Interleaved 2 of 5, Code 25 – Non-interleaved 2 of 5, Code 39, Code 11, CPC Binary, HIBC (HIBCC Health Industry Bar Code), Pharmacode, Plessey, MSI, Telepen,



Τύποι barcodes Συνεχόμενοι με Μακρύτερες ή κοντύτερες γραμμές:

Latent image barcode, PLANET, POSTNET, Intelligent Mail barcode, RM4SCC / KIX




UPC
Ο barcode κώδικας UPC κωδικοποιεί 12 δεκαδικά ψηφία όπως SLLLLLLMRRRRRRE, όπου S (εκκίνηση) και Ε (τέλος) είναι η ακολουθία χαρακτήρων (bit pattern) 101, M (μεσαίο) είναι το bit pattern 01010 (που ονομάζεται guard bar), και κάθε L (Aριστερά) και R (δεξιά) είναι ψηφία, όπου το κάθε ένα αποτυπώνεται από έναν κωδικό επτά-bit. Πρόκειται για συνολικά 95 κομμάτια. Το bit pattern για κάθε ψηφίο έχει σχεδιαστεί (α) να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο, και (β) να μην έχει περισ­σότερα από τέσσερα συναπτά 1 ή 0 σε σειρά. Και οι δυο συνθήκες αυτές προσπαθούν να εξασφαλίσουν την αξιο­πιστία στη σάρωση.

Στην προηγούμενη εικόνα, το “4” (που παρουσιάζεται λεπτομερώς στο μπλε πλαίσιο) είναι 1.011.100 (γραμμή x 1, κενό x 1, γραμμή x 3 , κενό x 2). Αν το “4” ψηφίο ήταν στην Aριστερή πλευρά, θα ήταν 0.100.011 (κενό x 1, γραμμή x 1, κενό x 3, γραμμή x 2). Αυτή η αντιστροφή επιτρέπει στον γραμμωτό κώδικα να σαρωθεί από αριστερά προς τα δεξιά ή δεξιά προς τα αριστερά. Δεδομένου ότι ο ίδιος αριθμός αναπαρίσταται με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το που βρίσκεται στον κώδικα, το λογισμικό σάρωσης ξέρει αν διαβάστηκε ο κωδικός με τον σωστό τρόπο ή ανάποδα.



Με δεδομένο ότι τα S, M, και Ε περιλαμβάνουν δυο γραμμές, και κάθε ένα από τα 12 ψηφία του UPC-A barcode αποτελείται από δυο γραμμές και δυο κενά, όλα UPC-A barcodes αποτελούνται από ακριβώς (3 x 2) + (12 x 2 ) = 30 γραμμές.



Ο UPC έχει μόνο αριθμούς, και όχι γράμματα ή άλλους χαρακτήρες. Το πρώτο ψηφίο L είναι το πρόθεμα. Το τελευταίο ψηφίο R είναι ένα ψηφίο ελέγχου λαθών που επιτρέπει τον εντοπισμό λαθών κατά τη σάρωση ή εισαγωγή με το χέρι. Οι UPC δομές δεδομένων αποτελούν συστατικό στοιχείο της GTINs (Global Trade αρίθμηση). Όλες αυτές οι δομές δεδομένων ακολουθούν το γενικό πρότυπο GS1.

Οι ακολουθίες (patterns) γραμμών-κενών για κάθε ψηφίο 0-9 είναι οι εξής:  

Αριθμός    L Pattern     R Pattern        

0            0001101     1110010              

1            0011001     1100110              

2            0010011     1101100              

3            0111101     1000010              

4            0100011     1011100

5            0110001     1001110

6            0101111     1010000              

7            0111011     1000100              

8            0110111     1001000              

9            0001011     1110100              

                                    

Το δυαδικό 1 συμβολίζεται από μια μαύρη γραμμή, ενώ το 0 συμβολίζεται με ένα λευκό διάστημα. Οι αριθμοί στη δεξιά πλευρά της guard bar είναι οπτικά το αντίστροφο του αριθμού προς τα αριστερά. Με άλλα λόγια, ενώ μια σειρά στην αριστερή πλευρά του UPC θα αποτελείται από μαύρες γραμμές και άσπρα κενά, ο ίδιος αριθμός στη δεξιά πλευρά, θα πρέπει να συμβολίζεται από το αντίστροφο (αυτό που ήταν μαύρος στην αριστερή τώρα είναι άσπρο και ότι ήταν λευκό είναι τώρα μαύρο).

Είναι προφανές, λοιπόν, πως το πάχος και το μήκος των γραμμών είναι αυτό που επιτρέπει στους σαρωτές να ξεχωρίζουν τους αριθμούς. Ακόμα κι αν θελήσουμε να δούμε ως αριθμούς τους S, E και Μ παρατηρούμε πως μεταξύ τους δεν είναι ίδιοι. Ακόμα κι αν θεωρήσουμε τους S και E ίδιους, παρατηρούμε πως ο Μ έχει επιπλέον 2 κενά γεγονός που τον καθιστά διαφορετικό από τους άλλους δυο.

Συνεπώς, τα σχεδιαγράμματα barcodes με όμοιες και τις τρεις μπάρες, που διαδίδονται μέσω θρησκευτικών φυλλαδίων για να πείσουν τους ανθρώπους πως οι τρεις αυτές μπάρες είναι τρία 6άρια, δεν έχουν καμιά σχέση με τους πραγματικούς barcodes αλλά είναι κατασκευασμένα για να εξυπηρετήσουν την συγκεκριμένη σκοπιμότητα.



UPC vs EAN

Με απλά λόγια θα έλεγε κανείς πως στον U.P.C. και τον EAN-13 κώδικες τα σύμβολα και οι αριθμοί είναι τα ίδια. Παρακάτω εμφανίζεται μια κωδικοποίηση U.P.C. με τον ισοδύναμο EAN-13 της από πάνω με κόκκινο χρώμα. Μπορεί κανείς να δει ότι οι γραμμές και τα διαστήματα είναι τα ίδια, ενώ μόνο το ανθρώπινα αναγνώσιμο μέρος είναι διαφορετικό.


 GS1 πρότυπα
 Παραθέτω αυτολεξεί τις προδιαγραφές για τους barcodes EAN-13, EAN-8, UPC-A και UPC-E όπως τους αναφέρει η GS1 Ελλάς Α.Ε. η οποία διαχειρίζεται το διεθνές σύστημα των barcodes στη χώρα μας και εκδίδει τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς για barcode. Στην Ελλάδα οι κωδικοί αυτοί ξεκινούν με το πρόθεμα 520.
Συμβολογίες EAN-13, EAN-8, UPC-A και UPC-E

·  Είναι αριθμητικές συμβολογίες, δηλαδή μπορούν να απεικονίσουν ΜΟΝΟ τα ψηφία 0-9.

·  Είναι σταθερού μήκους. Το περιεχόμενο ενός συμβόλου EAN-13 είναι πάντα 13 ψηφία· στα σύμβολα EAN-8, UPC-A και UPC-E το περιεχόμενο είναι 8, 12 και 8 ψηφία αντίστοιχα.

·  Είναι μονοδιάστατες-γραμμικές συμβολογίες, δηλαδή η “κωδικοποίηση” των χαρακτήρων (ψηφίων) είναι συνάρτηση μόνο του πλάτους των μπαρών - είτε φωτεινών είτε σκοτεινών - και ΟΧΙ του ύψους των.

· Κάθε χαρακτήρας-ψηφίο αντιστοιχεί σε 7 “στοιχειώδεις/μοναδιαίες μπάρες.

·             Ως “στοιχειώδη/μοναδιαία μπάρα” ή module, ορίζουμε μια μπάρα με το ελάχιστο προδιαγεγραμμένο πλάτος· τη μπάρα αυτή την χρησιμοποιούμε ως “μονάδα μέτρησης” και την συμβολίζουμε συνήθως με το Χ.



·  Κάθε χαρακτήρας-ψηφίο απεικονίζεται με 4 μπάρες - 2 “σκοτεινές” και 2 “φωτεινές” - η κάθε μια εκ των οποίων αποτελείται από 1 έως και 4 modules.
· Οι συμβολογίες αυτές διαβάζονται κάτω από οιαδήποτε διεύθυνση (omnidirectionally). Αυτό τις καθιστά ιδανικές για τη σήμανση των καταναλωτικών μονάδων των προϊόντων σε συνδυασμό με τους scanners των ταμείων των Σημείων Λιανικής Πώλησης (Supermarkets κλπ).

· Βάσει των διαστασιολογικών προδιαγραφών των συγκεκριμένων συμβόλων, ορίζουμε ένα μέγεθος ως “ονομαστικό” ή nominal. Το τελικό μέγεθος ενός συμβόλου μπορεί να κυμαίνεται από 80% έως και 200% του ονομαστικού μεγέθους ανάλογα βέβαια και με την ποιότητα εκτύπωσης.



  Βιβλιογραφία

· ·         Automating Management Information Systems: Barcode Engineering and Implementation – Harry E. Burke, Thomson Learning, ISBN 0-442-20712-3

· ·         Automating Management Information Systems: Principles of Barcode Applications – Harry E. Burke, Thomson Learning, ISBN 0-442-20667-4

· ·         The Bar Code Book – Roger C. Palmer, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-09-5, 386 pages

· ·         The Bar Code Manual – Eugene F. Brighan, Thompson Learning, ISBN 0-03-016173-8

· ·         Handbook of Bar Coding Systems – Harry E. Burke, Van Nostrand Reinhold Company, ISBN 978-0-442-21430-2, 219 pages

· ·         Information Technology for Retail:Automatic Identification & Data Capture Systems - Girdhar Joshi, Oxford University Press, ISBN 0-19-569796-0, 416 pages

· ·         Lines of Communication – Craig K. Harmon, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-07-9, 425 pages

· ·         Punched Cards to Bar Codes – Benjamin Nelson, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-12-5, 434 pages

· ·         Revolution at the Checkout Counter: The Explosion of the Bar Code – Stephen A. Brown, Harvard University Press, ISBN 0-674-76720-9

· ·         Reading Between The Lines – Craig K. Harmon and Russ Adams, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-00-1, 297 pages

· ·         The Black and White Solution: Bar Code and the IBM PC – Russ Adams and Joyce Lane, Helmers Publishing, ISBN 0-911261-01-X, 169 pages

· ·         Sourcebook of Automatic Identification and Data Collection – Russ Adams, Van Nostrand Reinhold, ISBN 0-442-31850-2, 298 pages

· ·         http://www.dmoz.org/Computers/Software/Bar_Code/

· ·         GS1 ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

· ·         Wikipedia



                                    Εμμανουήλ Β. Βολουδάκης

                                                Μηχανικός Λογισμικού

Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΟΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ;

ΠΟΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ;

Η  ΜΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ
–Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΩΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗ ΤΗΝ
ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ  ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ
ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ ΤΟΥ ΑΡΧΗΣ–
ΑΠΟ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΤΟΥ
ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ
Ή
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ΠΡΕΠΟΥΣΑΣ ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΙΜΗΣ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ;


Του
Κυριάκου Κυριαζόπουλου
καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Α.Π.Θ.

Ερώτηση: Με δεδομένο ότι, μετά τη λεγόμενη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» της Κρήτης, ένας Μητροπολίτης από τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που συμμετείχαν σε αυτήν, αν υποτεθεί ότι έχει ορθόδοξο φρόνημα, αλλά, συμβιβαζόμενος με τις «συνοδικές» αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης, μνημονεύει την προϊσταμένη του αρχή (π.χ. με δεδομένο ότι ένας Μητροπολίτης από τις λεγόμενες Νέες Χώρες της Βόρειας Ελλάδος, αν υποτεθεί ότι έχει ορθόδοξο φρόνημα, αλλά μνημονεύει τις προϊσταμένες του αρχές, ήτοι τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος), αν ένας υφιστάμενός του, ιερομόναχος ή ιερέας, παύσει το μνημόσυνο του εν λόγω Μητροπολίτη, τότε ο     ιερομόναχος ή ο ιερέας διαπράττει το εκκλησιαστικό ποινικό αδίκημα του σχίσματος ή όχι;

Απάντηση:  Σαφώς όχι, για τους εξής λόγους:
 

Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 666 ΚΑΙ Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

 Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 666 

ΚΑΙ Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ



Παλιν και πολλακις η αληθεια καταγγελεται. Ομως καποιοι πλανεμενοι και αμετανοητοι, παρα τις διαψευσεις και τους εξευτελισμους που υπεστησαν οταν καλουσαν τον κοσμο να μαζευη και να κρυβη τροφιμα γιατι ερχεται ο ....Αντιχριστος και αυτα γεμισαν απο ζηζουνια και πεταλουδες, αυτοι.... ΟΥΚ ΗΒΟΥΛΗΘΗΣΑΝ ΣΥΝΙΕΝΑΙ. Και συνεχιζουν και σημερα αυγκρατητοι και απτοητοι το ΑΝΟΣΙΟ εργο τους.
Μιμουμενοι τον περιβοητο παπα Σαραντη Σαραντο, που σημερα υπηρετει σε ενα αναξιο ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ και δεν εδειξε ιχνος συμπαθειας και συμμετοχης στο δραμα του Σφαγιασθεντος Κανονικου μητροπολιτου Αττικης και Μεγαριδος ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ, μαλιστα προταθηκε απο τον Ορθοδοξο Τυπο και αφου του ανοιξε την ορεξι, σιωπησε και δεν αντεδρασε ....αναξιοπρεπεστατα παρακαλω, να ....καταλαβη ακομα και τον θρονο του!!!! Σημειωθητω δε οτι ο πατηρ Σαραντος ωφεληθηκε απο τον Νικοδημο, οσον ουδεις.

Πατερα ΣΑΒΒΑ. Φτανει πια και μεχρις εδω.

Ο πατηρ Σαββας ειναι αποδεκτος και καλοδεχουμενος για τον αγωνα του στα ζητηματα της Πιστεως. Αλλα σε αλλα ζητηματα ειναι τελειως ακαταλληλος και πολυ ΚΑΚΟΔΟΞΟΣ.
Και οι κακοδοξιες του καθιστανται επικινδυνες για τους ευαισθητους χριστιανους της εποχης μας.
Υπαρχουν οι εγκυροι επιστημονες, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ δε εδω και 2000 χρονια η ΠΡΑΚΤΙΚΗ της Εκκλησιας στα εσχατολογικα, που δεν δινουν εις ουδενα το δικαιωμα και σημερα, να προτρεχουν και να ομιλουν αυθεντικα, εδω μαλιστα, που υπαρχουν ΕΓΚΥΡΟΤΑΤΟΙ και ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟΙ επιστημονες που ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΡΙΖΙΚΑ με ολα αυτα τα εωλα και αυθαιρετα ....φληναμηματα.
Επειδη ουδεις τολμαει να του τα πη του πατρος Σαββα, παιρνουμε το θαρρος να του τα πουμε εμεις.
Καλα θα κανη  πατηρ Σαββας να περιορισθη στα ...χωραφια του, δεν ειναι πια και κανενας παντογνωστης. Και αυτο φαινεται και το δειχνει ακομα και αθελα του.
Παρουσιαζουμε παρακατω μια κριτικη του θεολογου Νουνη, μεχρι χθες ομοφρονα του και στα ζητηματα της Πιστεως 
 - αφου και ο πατηρ Σαββας μεχρι σημερα ηταν ....τακτικιστης, οπως μας απαντουσε - ενω στις μερες μας αποφασισε να ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗ, να ανοιξη την γλωσσα του και να κανη ΟΜΟΛΟΓΙΑ.
Ο πατηρ Βασιλειος Βολουδακης, εκθετει στο βιβλιο του κατα θαυμασιον τροπον το ολο ζητημα, αλλα επιβεβαιωνει και τον σοφωτατο Κανονολογο πατερα Επιφανιο Θεοδωροπουλο, που συμφωνουσε στα ζητηματα αυτα απολυτα μαζι του.
Ομως εμεις θα συνεχισουμε.

Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2016

Ο μοναχος Σαββας Λαυριωτης, η ΚΑΡΤΑ του Πολιτη ΚΑΙ Ο..... ΨΥΧΙΣΜΟΣ ΜΑΣ !!!!!

Ο μοναχος Σαββας Λαυριωτης, 
η ΚΑΡΤΑ του Πολιτη
ΚΑΙ Ο..... ΨΥΧΙΣΜΟΣ ΜΑΣ !!!!!


Οσοι χρησιμοποιουν κινητα τηλεφωνα με μικροτσιπ (νομιζουμε και ο π. Σαββας το χρησιμοποιει), ας προσεχουν τι μπορει να παθουν στον ...."ψυχισμο"του εγκεφαλου τους!!!

Το ζητημα ειναι πολυ παληο, απο το 2001 ισως και απο πιο πριν, που πρωτοκυκλοφορησε το βιβλιο της Δαιμονισμενης Προτεσταντισας ΡΕΛΦ, που ισχυριζονταν εξ .....Αγιου Πνευματος, οτι το Mπαρκοουντ περιεχει το 666. Αναστατωθηκε τοτε ολος ο τοπος.
Και ιδιαιτερα οι επιδερμικοι χριστιανοι.
Οι παλαιοημερολογιτες πρωτοστατουσαν σε αυτες τις γελοιοτητες και τις κολησαν και στα κεφαλια πολλων νεοημερολογιτων.
Εστι λοιπον, μολις σημερα ακουσαμε μια ομιλια, του αξιεπαινου κατα τα αλλα, διωχθεντος απο τους Οικουμενιστας Αγιορειτας πατρος Σαββα Λαυριωτη στο ΤV Κοσμος, οτι η καρτα του Πολιτη θα επηρεαζει ακομα και τον ....ψυχισμο μας!!!
Και οτι αυτον τον ισχυρισμο τον υποστηριζουν καποιοι επιστημονες και οι ...αγιορειτες πατερες θα δημοσιευσουν τις μελετες τους γρηγορα.
Γιατι ομως δεν βγαινουν σημερα, τωρα αφου το ζητημα ειναι επειγον να δημοσιευσουν αυτους τους ισχυρισμους τους οι ιδιοι οι επιστημονες, για απαντηθουν επιστημονικα;
Εγω χρησιμοποιω καρτες εδω και πολλα χρονια, απο τραπεζες, απο σουπερ μαρκετ, απο φαρμακεια, με τσιπ, γιατι δεν επηρεασαν καθολου μα καθολου, μεχρι σημερα τον ΨΥΧΙΣΜΟ ΜΟΥ;
Δυστυχως, αυτες οι νεες τρελλες, αρχισαν και παλι να διαδιδονται με πρωτους ...διαδοσιες τους Αγιορειτες.
Πατερ Σαββα, καλο ειναι να περιορισθουμε στα χωραφια μας που ειναι τα ζητηματα της Πιστεως και του Αδηφαγου τερατος της Παναιρεσεως του Οικουμενισμου.
Αφηστε τα αλλα στους ειδικους, δεν μπορουν να τα λενε αυτα οι αγραμματοι καλογηροι του Αγιου ορους.
Διαφωνουμε και εμεις με την παραλαβη της καρτας του Πολιτη, αλλα χωρις να πιστευουμε οτι αυτη η διαφωνια μας, εχει καποια σχεσι με την Ιερα Αποκαλυψι ή τον ΨΥΧΙΣΜΟ της ανθρωπινης υπαρξης.
Βλαβες στα σωματικα μας οργανα, ναι μπορουν να κανουν, οπως το κινητο τηλεφωνο στον εγκεφαλο μας, αλλα οχι η εξωτερικη καρτουλα στον ψυχισμο μας, γιατι τοτε καταλυεται το αυτεξουσιο και η ελευθερια του ανθρωπου.
Ο δημοσιογραφιος του ΚΟΣΜΟΣ ΤV διαφωνησε με τον πατερα Σαββα, αλλα εκεινος επεμεινε. 
Προσεξτε πατερες, γιατι με τις βλακειες μας θα χαθη και ο αλλος αγωνας ο ιερος Αγωνας της Πιστεως, θα επιτρεψη ο Θεος να παθουμε πολλα κακα.
Και κατι ακομα: Η αληθεια δεν εχει αναγκη απο τα ψεμματα για να σταθη. Στεκεται στα ποδια της παντοτε απο μονη της σε στερεο εδαφος και οχι σε ...κινουμενη αμμο.
Το 2001 ειχαμε οργανωσει ορθοδοξο θεολογικο εργαστηριο με ομαδα αδελφων και πατερων και ερευνουσαμε στους ειδικους για τα ζητηματα τα επιστημονικα, αν στεκονταν ολα τα φληναφηματα των 3εξαρηδων Αντιχριστολογων.
Βλεπουμε οτι καθε λιγο και λιγακι ανακινουνται παρομοια ζητηματα γιατι ο Διαβολος εργαζεται ταυτοχρονα σε πολλυς τομεις και προσπαθει ει δυνατον να πλανηση ακομα και τους εκλεκτους.
Ο καθηγητης της Πληροφορικης του πανεπιστημιου Θεσσαλονικης κ. Γιαννης Τσουκαλας στον οποιο ειχαμε απευθυνθει μας εδωσε εξηγησεις και φερνουμε σημερα στη δημοσιοτητα την επιστολη που του στειλαμε και επεται συνεχεια.   

Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο αρχιμανδριτης Παϊσιος Παπαδοπουλος απανταει ως νεος Μαρκος Ευγενικος στους Γραικολατινους και σε καθε νεοκοπελλι του Φραγκοπαπα ή στο καθε νεοκοπελλι του Γραικολατινοπαπα: : Στην αντεπίθεση ο ιερέας που διακόπτει το μνημόσυνο Μητροπολιτη Φλωρίνης: Η Εκκλησία δεν είναι τσιφλίκι σας

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο αρχιμανδριτης Παϊσιος Παπαδοπουλος απανταει ως νεος Μαρκος Ευγενικος στους Γραικολατινους και σε καθε νεοκοπελλι του Φραγκοπαπα ή στο καθε νεοκοπελλι του Γραικολατινοπαπα:

Στην αντεπίθεση ο ιερέας που διακόπτει το μνημόσυνο Μητροπολιτη Φλωρίνης: Η Εκκλησία δεν είναι τσιφλίκι σας

  Απαντήσεις και εξηγήσεις σε ερωτήματα, σχόλια σε αναγνώστες και θεατές των video που παρουσιάστηκαν σχετικά με την διακοπή μνημοσύνου δίνει ο Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος, ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Φιλώτα, ο  πρώτος Ιερέας της Ελλαδικής Εκκλησίας που αρνείται να μνημονεύσει τον Πατριάρχη και τους Μητροπολίτες και για τον οποίον ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος ζήτησε να οδηγηθεί σε συνοδικό δικαστήριο. 
Διαβάστε όσα αναφέρει ο ιερέας: 
Α. Σχετικά με το ότι δημιουργούμε σχίσμα
   Γιατί ισχυρίζεσθε ότι εμείς κάνουμε σχίσμα εφ’ όσον θέλουμε να κρατήσουμε απαραχάρακτη την ορθή πίστη και ενεργούμε σύμφωνα με προηγούμενα παραδείγματα της εκκλησιαστικής ιστορίας και όχι εσείς που την νοθεύετε την εξ αποκαλύψεως πίστη αφού κηρύσσετε και ενεργείτε έχοντας εγκολπωθεί διαφορετικά από τους Αγίους Πατέρες είτε διότι δεν αντιδράτε στην αίρεση με την σιωπή και με το να μην παίρνετε θέση;
   1. Για το πρώτο. Έχουμε πει ότι στην εποχή μας, όπου η τεχνολογία και η επιστήμη έχουν κάνει άλματα και στην πληροφορική, η ενημέρωση και πληροφορία τρέχουν με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή κοινωνικής δικτύωσης τόσο, που είναι πλέον εύκολο να αποδειχθεί τι πρεσβεύει κανείς από την μετάδοση ήχου και εικόνας, τα οποία είναι η καλύτερη κατάθεση μαρτυρίας των όσων γίνονται. Μια απλή και μόνο περιήγηση στο διαδίκτυο σε ιστολόγια που δίνουν μαρτυρία Ορθοδοξίας φτάνει για να αντιληφθεί ο καλοπροαίρετος αναγνώστης ότι οι οικουμενιστές έχουν ξεφύγει τελείως. Βρίθουν από περιπτώσεις και περιστατικά που καταδεικνύουν ότι οι άνθρωποι αυτοί όχι μόνο δεν κρατούν Ορθοδοξία αλλά έχουν αποθρασυνθεί κιόλας με το να νομίζουν πως η Εκκλησία του Χριστού είναι τσιφλίκι τους που μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν και να χρησιμοποιούν τους κανόνες για να υπερασπίσουν την ασέβειά τους και να απειλούν με καθαίρεση όσους θέλουν να υπερασπίζονται την ορθή πίστη. Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όμως επισημαίνει ότι κριτήριο και καθήκον ενότητος στην Εκκλησία δεν είναι μόνο η κοινωνία αλλά πρωτίστως η κοινή εξ αποκαλύψεως πίστη.

   «Ὅταν πάντες ὁμοίως πιστεύομεν τότε ἑνότης ἐστίν (ὑπάρχει)».

  Όπως γράφει ο π. Σάββας ο Λαυριώτης και συναγωνιστής «Πρῶτα προσβάλλεται ἡ κοινὴ πίστη καὶ μετὰ ἡ κοινωνία. Τὴν παρέκκλιση ὅμως στὴν κοινὴ πίστη, ὅταν τὴν προκαλοῦν οἱ ἴδιοι οἱ Ἐπίσκοποι, τὴν ἀποενοχοποιοῦν καὶ ἐνοχοποιοῦν τοὺς συμμετέχοντες στὸ ἑπόμενο νόμιμο στάδιο, δηλ. αὐτὸ τῆς ἀντίδρασης καὶ διακοπῆς τῆς κοινωνίας. Ὁ Μ. Φώτιος σὲ μία ἐπιστολή του μᾶς πληροφορεῖ γιὰ μία Ἀποτείχιση ποὺ ἔλαβε χώρα στὴν Καισάρεια. Τὸ ἀξιοσημείωτο εἶναι, ὅτι θεωρεῖ ἀποστάτη τὸν Ἀρχιεπίσκοπο τῆς Καισαρείας Παῦλο καὶ ὄχι τοὺς ἀποτειχισμένους. Διότι ἔγινε προδότης τῶν δογμάτων τῆς Πίστεως καὶ οἱ πιστοὶ ἀποτειχίστηκαν ἀπὸ αὐτόν, τὸν ἀποστρέφονταν τελείως καὶ οὔτε «“χαίρετε” δὲν τοῦ ἔλεγαν».

   2. Για το δεύτερο, δηλαδή για εκείνους που ενώ γνωρίζουν ότι ο Πατριάρχης και οι συμφωνούντες μετ’ αυτού εξόκειλαν της ορθοδόξου πίστεως αλλά σιωπούν μη παίρνοντας θέση ο άγιος Αθανάσιος επισημαίνει:
   «Εἰ δέ τις προσποιεῖται ὁμολογεῖν μὲν ὀρθὴν πίστιν, φαίνεται δὲ κοινωνῶν ἐκείνοις (ἂν κάποιος προσποιούμενος ὁμολογεῖ τὴν ὀρθὴ πίστι, ἀλλὰ κοινωνεῖ μὲ τοὺς αἱρετικούς) τὸν τοιοῦτον προτρέψασθε ἀπέχεσθαι τῆς τοιούτης συνηθείας· καὶ ἐὰν μὲν ἐπαγγέλληται, ἔχετε τὸν τοιοῦτον ὡς ἀδελφόν· (καὶ ἐὰν σᾶς ὑποσχεθεῖ ὅτι θὰ διακόψει τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς -καὶ τὸ πράξει- νὰ τὸν ἔχετε ὡς ἀδελφό σας) ἐὰν δὲ φιλονίκως ἐπιμένῃ τὸν τοιοῦτον παραιτεῖσθε (ξεκόψτε ἀπὸ αὐτόν)».
    Όλος ο αγώνας στην εν Χριστ ζωή εξαρτάται από την προαίρεση του ανθρώπου, και αν θέλεις πραγματικά να γνωρίσεις ένα πρόσωπο, ψάξε να βρεις τα κίνητρά του. Αυτό είναι που δείχνει την ποιότητα του ανθρώπου!
    Ο άγιος Νικόλαος ο Καβάσιλας επισημαίνει κάτι ακόμη εν προκειμένω· το τι πραγματικά θέλει κανείς φαίνεται από δύο αισθήματα, την χαρά και την λύπη. Χαρά έχει ο άνθρωπος για εκείνα που πολύ αγαπά και θλίψη έχει για εκείνα που αποστρέφεται. Επομένως, διαπιστώνοντας με τί χαίρεται και με τι λυπάται κανείς, μπορούμε να πληροφορηθούμε που έχει δοσμένη και την ψυχή του. Ο λόγος του Θεού που απευθύνεται προς τα μέλη της Εκκλησίας διευκρινίζει όμως «μὴ ἀγαπᾶτε τὸν κόσμον μηδὲ τὰ ἐν τῷ κόσμῳ. ἐάν τις ἀγαπᾷ τὸν κόσμον, οὐκ ἔστιν ἡ ἀγάπη τοῦ πατρὸς ἐν αὐτῷ· ὅτι πᾶν τὸ ἐν τῷ κόσμῳ, ἡ ἐπιθυμία τῆς σαρκὸς καὶ ἡ ἐπιθυμία τῶν ὀφθαλμῶν καὶ ἡ ἀλαζονεία τοῦ βίου, οὐκ ἔστιν ἐκ τοῦ πατρός, ἀλλ᾿ ἐκ τοῦ κόσμου ἐστί. καὶ ὁ κόσμος παράγεται καὶ ἡ ἐπιθυμία αὐτοῦ·ὁ δὲ ποιῶν τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ μένει εἰς τὸν αἰῶνα» (Α΄ Ιω. 2,15-17).
    Επομένως δεν είναι συμβατό ο πιστός και μάλιστα ο Ποιμήν να έχει κοσμικά κριτήρια. Δεν θα αλλάξουμε το Ευαγγέλιο επειδή ορισμένοι εκκλησιαστικοί ταγοί σκέφτονται ή θέλουν να ενεργούν με διπλωματία. Να προδώσουμε την πίστη μας για να κάνουμε πολιτική; Υπήρξε ποτέ στην Εκκλησία μας τέτοια νοοτροπία; Με αυτό που έγινε στο Κολυμβάρι και γενικά με τις οικουμενιστικές κινήσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου και των περί αυτό, ισχυρίζονται ορισμένοι επίσκοποι (κανονικά θα έπρεπε να τους ονομάσω αλλά δεν μου αρέσει αυτό το πνεύμα, αφού όμως μας κατηγορούν στο εξής θα καταγράφονται τα λεγόμενά τους και θα εκθέτονται ονομαστικώς) ότι, «η φαναριώτικη διπλωματία γλύτωσε την Ελλάδα από τον πόλεμο». Είναι αυτά επιχειρήματα να λέγονται από επισκόπους ομιλώντας μάλιστα στις συνάξεις; Κρατούμε το Ευαγγέλιο ή μήπως τελικά προβάλλουμε κάτι άλλο;

    Μήπως, άθελά μας ενεργούμε σύμφωνα με την Βίβλο της Νέας Εποχής και με την Νέα τάξη πραγμάτων δια της οποίας προσπαθούν να μας οδηγήσουν κάπου αλλού; Αν ομιλούμε, να ξέρουμε τι λέμε!