Σάββατο, 20 Αυγούστου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Μια πρωτη απαντησι, σε εκεινους που λενε οτι ο ΓΕΝΝΑΙΟΣ αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας δεν εκαμε ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, επειδη δεν υπεγραψε καποιον τυπο εγγραφου, αλλα προεβη ΑΜΕΣΑ σε ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ απο εναν χειριστης μορφης σημερινον καταληψια ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ. Οταν ενας ολοκληρος λαος αγωνιζονταν εναντιον μιας Πανοπλης και Σιδηροφρακτης Κρατικης δυναμης, που φυλαγε και προστατευε με τα ΟΠΛΑ αυτα τα παρανομα οντα, που αιματοκυλισαν τους διαμαρτυρομενους χριστιανους και ενας, και ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ, απο τους 10.000 κληρικους, ειχε το θαρρος να συμπαρισταται στο δικαιο του Αγιου Επισκοπου και να συμπασχη με τον κατακρεουργουμενον και αιμασσοντα λαον, ημερα και νυκτα και επι πολλα ετη και εν συνεχεια εδωσε κατα μετωπον και εντος του γραφειου του απαντησι στον ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ οτι δεν τον αναγνωριζει ως κανονικο επισκοπο και δεν τον μνημονευει, διοτι επεβη στον θρονον του ζωντος επισκοπου, τι ετι εχομεν χρειαν, τυπον αλλης μορφης εγγραφου Αποτειχισεως; Ο πατηρ Ευθυμιος ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΚΕ δια λογους ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και εν συνεχεια και δια λογους ΠΙΣΤΕΩΣ. Επιτελους, τοση ειναι η νοημοσυνη και η λογικη μας; Ομως, θα δωσουμε συνεχεια στο ζητημα.

Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ.

Κατα τους Μεγαλους Πατερες χαρακτηριζεται ως προβατοσχημος λυκος και ως ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ, εκεινος ο αντικανονικος επιβατης που επικαθηται εις τον θρονον αλλου επισκοπου που ενω εκεινος ζει, εκπαραθυρωνεται βιαια και με τη βοηθεια της Κρατικης εξουσιας.

του Θεολογου Αχιλλεα Πιτσιλκα, σημερινου ριψασπιδα του εκκλησιαστικου Αγωνα των Αγωνιζομενων χριστιανων της ηρωϊκης Λαρισας.
Δεν επιθυμουμε να γραψουμε που εχει ενταχθη γιατι ....ντρεπεται και η γη και ο Ουρανος.



Λεγει συγκεκριμμενα, ο εκαπαραθυρωθεις απο τον θρονον του Μεγαλομαρτυρας πατριαρχης ιερος Χρυσοστομος απο την εξορια

Ήκουσα δε και διά τον φλύαρον εκείνον Aρσάκιον,
τον οποίον εκάθισεν η βασίλισσα Πατριάρχην εις τον θρόνον μου, ότι πολλά έθλιψε τους αδελφούς και τας παρθένους,
οπού με εδεφένδευον, και δεν ηθέλησαν να συγκοινωνήσουν με αυτόν, από τους οποίους πολλοί και απέθανον εις την φυλακήν διά την εδικήν μου αγάπην.

Eκείνος, λέγω, ο προβατόσχημος λύκος, ο οποίος, έχει μεν σχήμα Eπισκόπου, μοιχός δε είναι κατά αλήθειαν.
Διότι καθώς η γυνή ονομάζεται μοιχαλίς, όταν, ζώντος του ανδρός της, πάρη άλλον άνδρα, έτζι και αυτός είναι μοιχός ουχί κατά σάρκα, αλλά κατά πνεύμα.
Eπειδή ζώντος εμού του Eπισκόπου της Κωνσταντινουπόλεως, αυτός άρπασε τον θρόνον μου.
Ταύτα σοι, αδελφέ Κυριακέ, γράφομεν από την Κουκουσόν, όπου η βασίλισσα επρόσταξε και εξωρίσθημεν. 

(προς τον συνεξοριστον του επισκοπον Κυριακον).


Στη φωτογραφια οι δυο απο τους τρεις επιβατες του θρονου της Λαρισας, ο Δημητριος Μπεκιαρης και ο Ιγνατιος Λαππας, που δια τον φοβον της οργης του αγανακτισμενου λαου εκλεχτηκαν, χειροτονηθηκαν και ενθρονισθηκαν κεκλεισμενων των θυρων και με την βοηθεια των ΜΑΤ και των ροπαλων. 


Ο πρωτος επιβατης Σεραφειμ Ορφανος, που αναχωρησε απο την γη, με γεματη την ...ψυχη του και την ...αγκαλια του, απο αριθμον πολλων .....αγροτεμαχιων, οικοπεδων και διαμερισματων!!!! αξιας πολλων πολλων εκατομυριων δραχμων!!!!

Νεα Ταξη



ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΜΕ ΛΥΣΣΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ



ISIS-Cross-1


Ένας φανατικός πνευματικός πόλεμος διεξάγεται αυτήν τη στιγμή κατά των διδασκαλιών του Χριστού και των ακολούθων του, ο οποίος ενθαρρύνεται από τους Φαρισαίους-Ταλμουδιστές και τους ακολούθους τους, τους Ελευθεροτέκτονες.
Αυτές οι ομάδες προωθούν όλων των ειδών τις θρησκείες οι οποίες δεν έχουν καμία απόδειξη αλήθειας, ενώ ο Ιησούς Χριστός είναι ο μοναδικός για τον οποίον υπάρχουν αδιάψευστες αποδείξεις της θεότητας του. Γι αυτόν το λόγο ο Χριστός μισείται, επειδή η Νέα Τάξη Πραγμάτων χτίζει πάνω σε εωσφορικά ψέματα.
Στο πεδίο δράσης, μια σειρά από «πρωτοπαλίκαρα» συνεργάτες βοηθούν τους Εωσφορικούς, Ταλμουδικούς, Φραγκικούς, Παγκόσμιους διαχειριστές, δηλαδή: οι κυβερνήσεις μας, το κράτος πρόνοιας, η Λουθηρανική εκκλησία, λοιπές ευαγγελικές εκκλησίες, το Βατικανό, το Ισλάμ, τα Πανεπιστήμια και ο Παγκόσμιος Κομουνισμός.
christ-640x480


Όπως βλέπουμε η δομή της Νέας Τάξης Πραγμάτων είναι η εξής: Ιουδαϊσμός, Φαρισαϊσμός, ο Σιωνισμός είναι Οικουμενισμός = αθεϊσμός= καταδίωκτες του Χριστού και των ακολούθων του. Η ISIS, η Αλ Κάιντα, η Μουσουλμανική Αδελφότητα είναι σχεδιασμοί της Δύσης για να επεκτείνει την δύναμη της προς όλη την ανθρωπότητα μέσω του κλίματος φόβου και της αστυνόμευσης. Η Δύση κυριαρχείται από τους Ρότσιλντ. Οι Ρότσιλντ είναι το εργαλείο των Ιησουϊτών στο Βατικανό.
«Το μυαλό ενός ανθρώπου μπορεί να συνδεθεί με έναν κήπο, ο οποίος μπορεί να καλλιεργηθεί με έξυπνο τρόπο ή να αφεθεί ανεξέλεγκτος, αλλά είτε καλλιεργημένος είτε παρατημένος, θα παράγει και πρέπει να παράγει. Αν δεν έχουν φυτευτεί χρήσιμοι σπόροι σε αυτόν, τότε μια πληθώρα άχρηστων άγριων σπόρων θα πέσουν σε αυτόν και θα συνεχίζουν να αναπαράγουν το είδος τους».

Από το βιβλίο του Τζειμς Άλλεν «Όπως σκέφτεται ένας άνθρωπος».

Ο Ιησούς Χριστός και οι διδαχές του έχουν εξοστρακιστεί από τις απαρχές της ίδρυσης της Δυτικής κοινωνίας. Έχουν γίνει αρκετές αναφορές σχετικά με τον ιερό πόλεμο ο οποίος διεξάγεται από τους μουσουλμάνους κατά τους λευκούς οικοδεσπότες τους στην Ευρώπη και κατά των χριστιανών στις μουσουλμανικές, πρώην χριστιανικές χώρες, οι οποίοι αποτελούν το μόνο εμπόδιο κατά της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Φυσικά πίσω από τους ραβίνους-εγκέφαλους και τον πόλεμο τους προς τη λευκή φυλή, βρίσκονται οι άνθρωποι κλειδιά που σπεύδουν να εκπληρώσουν όλα τα αιτήματά τους όπως ο Σαρκοζί, ο Κουτενχόβε-Καλλέργη, Σόρος, Μέρκελ.

Αυτή είναι η δουλειά των Φαρισαίων-Ταλμουδιστών και των μασονικών ανθρώπων τους, οι οποίοι όλοι μαζί τιμούν και λατρεύουν τον Μασονικό θεό τους. Δεν υπάρχει χώρος σε αυτούς για τον Ιησού Χριστό διότι ο Χριστός είναι το μόνο τους εμπόδιο στον νεοταξικό τους λάκκο.

rabbi_4

Μετά από 2000 χρόνια, αυτοί οι Φαρισαίοι ακόμη μισούν τον Χριστό τόσο πολύ, διότι αυτοί τον δολοφόνησαν, αλλά γνωρίζουν ότι τους αψήφησε και αποδεδειγμένα αναστήθηκε από τους νεκρούς. Οι ραβίνοι-Ιουδαίοι δεν έχουν καμία θρησκεία, κανέναν θεό, αλλά είναι εωσφορικοί με την έννοια ότι πιστεύουν πως οι ίδιοι είναι θεοί σε μια φανταστική αυτοαποθέωση.

Γι αυτόν το λόγο συνεχίζουν με παιδικά τηλεοπτικά προγράμματα όπως σε αυτό το βίντεο και με δολοφονικές καταδιώξεις χριστιανών μέσω μεσολαβητών-αντιπροσώπων.

Αυτά όμως τα οποία δεν ακούν οι πολίτες, είναι για φανατικούς Εβραίους Φαρισαϊκούς Ραβίνους όπως ο Mikey Weinstein. Αυτός διεξάγει έναν πόλεμο κατά του χριστιανισμού στον στρατό των ΗΠΑ με αδιανόητη επιτυχία. Αυτός είναι ένας ολοκληρωτικός πόλεμος.
WeinsteinRant
ΟΙ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
Είναι αρκετά παράδοξο στη σημερινή εποχή που πολλές ξένες θεότητες τιμούνται και προστατεύονται από τις εθνικές κυβερνήσεις μας, η Ευρωπαϊκή Ένωση να προστατεύει το Ισλάμ και τα εωσφορικά Ηνωμένα Έθνη να προωθούν τον Βουδισμό όπως και το Ισλάμ. Την ίδια στιγμή αυτές οι κυβερνήσεις όχι μόνο απαγορεύουν το όνομα του Χριστού από τον δημόσιο χώρο αλλά καταδιώκουν κληρικούς και άλλους οι οποίοι επισημαίνουν την διαβολική φύση αυτών των ξένων θρησκειών-ιδεολογιών ως ασύμβατες με το πνεύμα του Χριστού.
Όπως για παράδειγμα ο David Cameron στο Ηνωμένο Βασίλειο οποίος δεσμεύτηκε να τιμωρήσει τον «μη-βίαιο εξτρεμισμό» στα Ηνωμένα Έθνη και στον λόγο του την Πρωτοχρονιά εννοούσε τους χριστιανούς πάστορες.

Ένα άλλο παράδοξο είναι πως, ενώ καμία από τις τωρινές αποδεχόμενες θεότητες δεν άφησε κανένα ίχνος ύπαρξης, ο Ιησούς Χριστός άφησε μια αδιάψευστη απόδειξη της θεότητάς του: η Σινδόνη του Τορίνο, ένα κομμάτι ύφασμα το οποίο απεικονίζει τον Ιησού Χριστό. Το τρισδιάστατο φωτογραφικό αρνητικό χρονολογείται το 1800, πριν ακόμη γίνει γνωστή οποιαδήποτε τεχνική φωτογραφίας. Μια προσπάθεια τεστ από μέρους του Βατικανού το 1988 έξω από τα καθιερωμένα επιστημονικά πρωτόκολλα, με σκοπό να αποδείξει ότι δεν είναι ο Ιησούς Χριστός, αποκαλύφτηκε ότι ήταν πλαστογραφία και δεν πραγματοποιήθηκε πάνω στη συνδόνη σύμφωνα με τους σημαντικότερους εμπειρογνώμονες της Ευρώπης.
ΙΣΛΑΜ
Οι χριστιανοί καταδιώκονται πολύ συχνά στις μουσουλμανικές χώρες και σκοτώνονται ή αναγκάζονται να τραπούν σε φυγή από το Ισλάμ το οποίο έχει αυτήν την εντολή έμφυτη στο Κοράνι. Όλες οι μουσουλμανικές χώρες στην Ευρώπη και στην Μέση Ανατολή ήταν κάποτε χριστιανικές αλλά κατακτήθηκαν από μουσουλμάνους και οι χριστιανοί αντιμετωπίζονταν με τον πιο κτηνώδη τρόπο, να σταυρώνονται, να αιχμαλωτίζονται κ.ο.κ.

Η βελγική αστυνομία ψάχνει απελπισμένα έναν ριζοσπαστικό γιο του ιμάμη που έβγαλε ένα βιντεάκι. Σε αυτό το βίντεο, το όνομά του δεν το γνωρίζουμε, ξεσηκώνει τους μουσουλμάνους ότι ο Αλλάχ λέει να καταστρέψουν τους χριστιανούς και να τους θανατώσουν όλους.
Από την άλλη, υπό τον τίτλο «Σπάστε τους Σταυρούς» το ισλαμικό κράτος στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού «Dabiq” , ξεσηκώνει το απόλυτο μίσος κατά των χριστιανών. Το εξώφυλλο δείχνει έναν πολεμιστή ISIS που αφαίρεσε το σταυρό της εκκλησίας. Μεταξύ αυτών με έντονα γράμματα: “Break The Cross”.
Όντας καλά ενημερωμένοι οι Μουσουλμάνοι το γνωρίζουν αυτό. Και αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο δεν υπάρχουν σημαντικές κινήσεις διαμαρτυρίας ενάντια στον μουσουλμανικό κόσμο όπως: Αλ Κάιντα, Μπόκο Χαράμ και παρόμοιες παγκόσμιες ισλαμικές τρομοκρατικές οργανώσεις . Επειδή αυτές κάνουν ό,τι έκανε ο και Μωάμεθ. Αυτή είναι η θρησκεία και η ηθική του Ισλάμ.



Απαντησι του Aγωνιστου Θεολογου κ. Δημητριου Κατσουρα στις Σιγονταροοικουμενιστικες θεσεις του πατρος Θεοδωρου ΖΗΣΗ στο αρθρο του: Η «Σύνοδος» της Κρήτης νόθος καρπός εξωσυζυγικών σχέσεων.

Απαντησι του Aγωνιστου Θεολογου 
κ. Δημητριου Κατσουρα 
στις Σιγονταροοικουμενιστικες θεσεις του πατρος Θεοδωρου ΖΗΣΗ στο αρθρο του: 
Η «Σύνοδος» της Κρήτης νόθος καρπός εξωσυζυγικών σχέσεων.


Λυπᾶμαι πού εἶμαι ὑποχρεωμένος νά διαφωνήσω μέ τόν σεβαστό π. Θεόδωρο Ζήση. 
 Τελειώνοντας κανείς τήν ἀνάγνωση τοῦ κειμένου του δέν γίνεται σοφότερος καί κυρίως δέν διαφωτίζεται περί τοῦ τί δεῖ γενέσθαι. 
Θεωρῶ ὅτι ὠθεῖ, ἐλπίζω ἀνεπιγνώστως, στόν ἐφησυχασμό, ἐνῶ ἐκεῖνο πού χρειάζεται εἶναι ἐπαγρύπνηση. 
Ἡ ἐκτίμησή του ὅτι θά ἀπορριφθεῖ καί θά σβήσει ἡ "Σύνοδος"τῆς Κρήτης εἶναι ἀτεκμηρίωτη καί ἀποτελεῖ ἁπλά μία εὐχή μᾶλλον οὐτοπική. 
Ἡ σύνοδος τῆς Κρήτης δέν εἶναι γέννημα κάποιων μέσα στήν Ἐκκλησία, εἶναι γέννημα τῆς μεταλλαγμένης ἐκκλησίας ἡ ὁποία οὔτε ἀπέρριψε, οὔτε ἔσβησε ὡς ὄφειλε ἄλλα ἐπίσης ἀπαράδεκτα γεγονότα ὅπως τή συμμετοχή στό ΠΣΕ, τήν βλάσφημη ἄρση τῶν ἀναθεμάτων ἤ μᾶλλον τῆς ἀκοινωνησίας μέ τούς παπικούς καί σειρά ὅλη παρεκκλίσεων ἐπί θεμάτων Πίστεως! 
Ὅλα αὐτά πέρασαν μέσα στό σῶμα καί δέν φαίνεται νά βγαίνουν, παρά ριζώνουν μέ τήν ἀνοχή καί τήν ἀδιαφορία τῶν πολλῶν.
Ἡ συνύπαρξη μέ τήν κακοδοξία καί τήν παρανομία καί τήν ἀντικανονικότητα, εἶναι οἰκουμενιστικό "φροῦτο" καί εἶναι ἄκρως ἐπικίνδυνο νά τό γευώμεθα καί μεῖς κάπου-κάπου! 
Θεωρῶ ὅτι τό γενικό συμπέρασμα ἐν εἴδει ἀποτιμήσεως στό ὁποῖο καταλήγει ὁ σεβαστός ὁμ. Καθηγητής καί ἀγωνιστής περί τῆς "Συνόδου" στήν Κρήτη καί τό ὁποῖο σχηματοποιεῖ μέ τήν διατύπωση τοῦ τίτλου πού θέτει στὀ ἄρθρο-κείμενό του εἶναι ἄστοχο, ἄν ὄχι ἐσφαλμένο ὡς ὑποδεέστερο τῆς βαρύτητος τῶν καταστάσεων καί τῶν πραγμάτων. 
Ἐάν οι 10 Προκαθήμενοι τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας παρήγαγαν συνοδικῶς αὐτόν τόν καρπό τότε συναποτελοῦν καί ἐκπροσωποῦν ἕνα σαπρό δένδρο καί ὄχι τήν Ἐκκλησία!
 Ἐάν, δέ, πρόκειται γιά καρπό ἐξωσυζυγικῶν σχέσεων, τότε αὐτοί οἱ Προκαθήμενοι δέν μποροῦν νά ἱερουργοῦν τό Εὐαγγέλιο τῆς Σωτηρίας.
 Ἐκτιμῶ ὅτι ἅρμοζε περισσότερο καί θά ἀπέδιδε πιστότερα τήν κατάσταση ἡ ἀναφορά στό γεγονός τῆς Κρήτης σάν ἐπιβεβαίωση-διαπίστωση ὅτι ὁ ἱός τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὡς ἄλλο πνευματικό AIDS ἔχει μολύνει μέχρι θανάτου τό σῶμα καί τόν ὀργανισμό, ὁ ὁποῖος πλέον δέν ἔχει τή δύναμη καί τά ἀντισώματα νά ἀναστρέψει τήν πορεία. 
Κρίμα πού τέτοιες στιγμές πού ὁ λαός περιμένει λόγο ὁμολογιακό, ἐπιστηρικτικό καί καθοδηγητικό, γίνεται δέκτης μηνυμάτων καθησυχασμοῦ καί φρούδων ἐλπίδων, χωρίς κἄν κήρυγμα μετανοίας καί ἀμέσου ἀπομακρύνσεως ἀπό τούς φορεῖς τῆς θανατηφόρου πνευματικῆς ἀσθενείας! 
Κρίμα!

Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2016

Λαρεντζάκης: Καμιά επιφυλακτικότητα για την ιερωσύνη του Πάπα και την Εκκλησιαστικότητα των Παπικών!!!

Λαρεντζάκης: Καμιά επιφυλακτικότητα για την ιερωσύνη του Πάπα και την Εκκλησιαστικότητα των Παπικών!!!


   νῶ οἱ θεωρητικοὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ -ὑλοποιώντας τὶς Ἐντολὲς τῶν ἡγετῶν τους- συνεχίζουν μετὰ τὴν Κολυμπάριο Σύνοδο νὰ ἀσχημονοῦν καὶ νὰ βλασφημοῦν θρασύτατα τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη, οἱ ἀντι-Οικουμενιστὲς μᾶς διδάσκουν νὰ συνεχίσουμε νὰ ἔχουμε μετ' αὐτῶν κοινωνία "ἄχρι καιροῦ"!!!
   Σημεῖα τῶν καιρῶν!

    Συγκεκριμένα ὁ κ. Λαρεντζάκης μὲ νέο του ἄρθρο ἀσχολεῖται μὲ τὴν συνάντηση Πάπα Φραγκίσκου καί Πατριάρχη Κυρίλλου στὴν Κούβα μὲ ἀναφορὰ στὴν «Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο». Δὲν παραλείπει ἐξ ἀρχῆς νὰ τονίσει ὅτι τὰ πρωτεῖα στὴν αἵρεση τὰ ἔχει ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος κι ὄχι ὁ Μόσχας Κύριλλος!
  Στὴ συνέχεια –ὁ μέχρι τὸ μεδούλι Οἰκουμενιστὴς Λαρεντζάκης– "καρφώνει" τὸν πατρ. Μόσχας Κύριλλο, διότι δὲν ..."τόλμησε" οὔτε μιὰ συμπροσευχούλα νὰ κάνει μὲ τὸν Πάπα!!! Κι αὐτὴ τὴν "ἔλλειψη", ὁ μεγάλος αὐτὸς προδότης τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας Λαρεντζάκης, τὴν ἀποκαλεῖ  ἔλλειψη  "ἐκκλησιαστικότητας"  τοῦ  Κυρίλλου!

   Καὶ συνεχίζει οἰκουμενιστικότατα:
  «Συναντήθηκαν, λοιπόν, οἱ δύο Ἀρχηγοί τῶν Ἐκκλησιῶν Ρώμης καί Μόσχας, ἀντάλλαξαν τόν ἀδελφικό ἀσπασμό καί ὁπωσδήποτε “ὄχι ὡς ἀνταγωνιστές, ἀλλά ὡς ἀδελφοί στήν πίστη”, ὅπως δηλώνουν οἱ ἴδιοι. Ἄρα κανένα ἴχνος μιᾶς συνάντησης ἑνός “ὀρθοδόξου” μέ ἕναν “αἱρετικό!
    Τοῦτο φαίνεται (συνεχίζει ὁ Λαρεντζάκης) καὶ ἀπὸ «τὸ περιεχόμενο τῆς Κοινῆς Δηλώσεως», ἡ ὁποία «τονίζει ἔντονα τήν κοινή βάση τῆς χριστιανικῆς πίστεως…  Ὁ ὅρος Ἐκκλησία χρησιμοποιεῖται ἐπίσης αὐτονόητα καί γιά τίς δύο Ἐκκλησίες στήν Κοινή Δήλωσή των»! Ἐξ ἄλλου, γράφει, «στήν Κοινή Δήλωση φαίνεται ὁλοκάθαρα, ὅτι δέν ὑπῆρξε καμμία ἀμφιβολία γιά τήν οἰκουμενική διάθεση τῶν δύο Πρωθιεραρχῶν, τοῦ Πάπα καί τοῦ Πατριάρχου, οὔτε βέβαια καί κάποια ἐπιφυλακτικότητα ὡς πρός τήν ἱερωσύνην αὐτῶν, ἀλλά οὔτε καί καμμία ἀπόρριψη τῆς Ἐκκλησιαστικότητας τῶν δύο Ἐκκλησιῶν, ὅπως διατυπώνουν ἀπερίφραστα οἱ δύο ἀρχηγοί στό κοινό κείμενο αὐτό»! Ἔτσι, στὴν Κοινὴ Δήλωση δηλώνεται «ἀπερίφραστα ἡ ἀμοιβαία ἀναγνώριση τῆς κοινῆς πίστεως στόν Τριαδικό Θεό»!
    
    Παραθέτουμε τὸ κατάπτυστο αὐτὸ  αἱρετικότατο ἄρθρο, προτάσσουμε δὲ αὐτοῦ μιὰ πρόσφατη ἀνάρτηση, διὰ τῆς ὁποίας καταγγέλλονται οἱ αἱρετικὲς συμφωνίες Πάπα Φραγκίσκου καὶ Πατριάρχη Κυρίλλου, τὶς ὁποῖες ὁ Λαρεντζάκης -πολὺ φυσικά- θεωρεῖ ὀρθοδοξότατες, ἀφοῦ ὁ παναιρετικὸς Οἰκουμενισμὸς γι’ αὐτὸν ἰσοῦται μὲ τὴν «Ὀρθοδοξία»!

  Ἀναρωτιόμαστε, ὅμως: Οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές, δὲν βλέπουν ὅτι οἱ Οἰκουμενιστὲς πλέον, ἀποτελοῦν μιὰ «νέα ἐκκλησία»; Ἕως πότε θὰ μολύνονται  καὶ θὰ μολύνουν συμφυρόμενοι μὲ τοὺς αἱρετικούς;

_
__________________________________________________________________

Κοινὴ Δήλωση Φραγκίσκου - Κυρίλλου
«Ἡ χάρις τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ καὶ ἡ κοινωνία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος μετὰ πάντων ὑμῶν»(Β΄Κορινθ. ΙΓ:13).
1. Τῇ βουλήσει τοῦ Θεοῦ καὶ Πατρὸς, ἐκ τῆς ὁποίας προέρχονται ὅλες οἱ δωρεὲς, εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, καὶ τῇ συνεργείᾳ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος Παρακλήτου, ἐμεῖς, ὁ Πάπας Φραγκίσκος καὶ ὁ Κύριλλος, Πατριάρχης Μόσχας καὶ Πασῶν τῶν Ρωσσιῶν, συναντηθήκαμε σήμερα στην (Ἡ συνέχεια ἐδῶ)

__________________________________________________________________

Καὶ τὸ ἄρθρο τοῦ καθηγητῆ Λαρεντζάκη:

Πηγή: http://fanarion.blogspot.gr/2016/08/blog-post_18.html 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΛΑΡΕΝΤΖΑΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ - ΜΟΣΧΑΣ

«Δέν εἴμαστε ἀνταγωνιστές, ἀλλά ἀδελφοί στήν πίστη»

   Πάπας Φραγκῖσκος καί Πατριάρχης Κύριλλος στήν Κούβα (12. 2. 2016) καί ἡ Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας στήν Ὀρθόδοξo Ἀκαδημία Κρήτης (18.-26. 6. 2016)


Γρηγορίου Λαρεντζάκη
Καθηγητοῦ Πανεπιστημίου τοῦ Graz


   
Μεγάλα ἱστορικά γεγονότα, τά ὁποῖα ἀποτελοῦν ἱστορικούς σταθμούς δέν χάνουν ποτέ τήν σημασία των καί τήν ἐπικαιρότητά των. Ἕνα τέτοιο ἱστορικό γεγονός εἶναι καί ἡ συνάντηση τοῦ Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου καί τοῦ Πατριάρχου Μόσχας καί πάσης Ρωσίας Κυρίλλου στήν Ἀβάνα τῆς Κούβας τήν 12η Φεβρουαρίου 2016. Ἐπειδή ἔχει σχέση τό γεγονός τῆς συναντήσεως τῶν δύο ἀρχηγῶν τῶν Ἐκκλησιῶν Ρωμαιοκαθολικῆς καί Ρωσίας μέ τό θέμα τῶν σχέσεων ὄχι μόνο τῶν δύο αὐτῶν Ἐκκλησιῶν, ἀλλά καί τῆς καθόλου Ὀρθοδοξίας μέ τίς ἑτερόδοξες Ἐκκλησίες καί εἰδικώτερα μέ τήν Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας θεωρῶ σκόπιμο νά σχολιάσω ἔστω καί μέ ὀλίγα τή συνάντηση αὐτή τῶν δύο Ἀρχηγῶν τῶν Ἐκκλησιῶν: Πῶς συμπεριφέρθηκαν μεταξύ των αὐτοί οἱ πρωταγωνιστές Πάπας καί Πατριάρχης καί τέλος τί ὑπέγραψαν καί οἱ δύο στήν Κοινή Δήλωσή των!
Εὐθύς ἐξ ἀρχῆς πρέπει νά τονίσω, ὅτι ἡ συνάντηση αὐτή εἶναι ἱστορική, πολύ θετική καί ὡς πρῶτο βῆμα μεταξύ τῶν δύο Ἀρχηγῶν τῶν Ἐκκλησιῶν των, ὅμως μέ ἐλπιδοφόρες συνέπειες γιά τίς σχέσεις τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας καί μέ τήν καθόλου Ὀρθοδοξία, γιά τήν ὁποία βέβαια δέν ὑπῆρξε τό πρῶτο βῆμα, ἐφ’ ὅσον εἶναι τοῖς πᾶσι γνωστόν, ὅτι συναντήσεις μεταξύ Παπῶν Ρώμης καί Οἰκουμενικῶν Πατριαρχῶν, καθώς καί ἄλλων Ἀρχηγῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ἔχουν πραγματοποιηθεῖ κατ’ ἐπανάληψη.


Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο στη συνέχεια.

Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ
ντυμενος στα ορθοδοξα αμφια και οχι στα κοκκινα παπικα οπως τον ειχαν περιτυλιξει οι Φραγκοι.


Mετα απο συνεχεις  εμφανισεις του Αγιου Σαββα του Ηγιασμενου στον παπα, εκεινος αναγκασθηκε και επεστρεψε  το λειψανο του στη μονη του στα Ιεροσολυμα.
Ως γνωστον ο ιστολογος της Ομολογιας κατεφθασε προ ετων στα Ιεροσολυμα με ειδικη αποστολη στη μονη του Αγιου Σαββα για να ερευνηση αν ελειπε το δακτυλο του Αγιου που το κυκλοφορουσε ο ...αξιοθαυμαστος μητροπολιτης Γουμενισσας Δημητριος Μπεκιαρης.
Τελικα εξακριβωσαμε οτι ο Αγιος βρισκεται αλωβητος στο μοναστηρι του στο οποιο φιλοξενηθηκαμε και συνομιλησαμε με τον ζωντα τοτε πατερα Σεραφειμ ηγουμενο της Βηθλεεμ που ηταν ενας απο εκεινους που μετεβη στην Ρωμη για να παραλαβη το λειψανο.
Ισως καποια στιγμη να δημοσιοποιησουμε την συνεντευξι εκεινη με τον αγιο εκεινο γεροντα.


Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2016

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης Η «ΣΥΝΟΔΟΣ» ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΝΟΘΟΣ ΚΑΡΠΟΣ ΕΞΩΣΥΖΥΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Η «Σύνοδος» της Κρήτης νόθος καρπός εξωσυζυγικών σχέσεων

Γράφει μεταξὺ ἄλλων ὁ π. Θεόδωρος:
  «Ἡ αἰφνίδια ἐπίσπευση τῆς σύγκλησης τῆς «Συνόδου» ἀπὸ τὸν τρίτο μεγάλο σκυταλοδρόμο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τὸν πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο, μετὰ τοὺς Μελέτιο Μεταξάκη καὶ Ἀθηναγόρα, ὀφείλεται στὴν ἐκτίμηση, ὅτι τὸ κλῖμα τώρα εἶναι εὐνοϊκό».

   σφαλῶς, εἶναι φανερὸς κι ἕνας ἄλλος λόγος, ὡς πρὸς τὸν χρόνο ποὺ διάλεξαν οἱ Οἰκουμενιστὲς γιὰ ἐπίσπευση τῆς σύγκλησης τῆς «Συνόδου» (ἐκτὸς τῶν ἄλλων παραμέτρων ποὺ σωστὰ μᾶς ἀναλύει ὁ π. Θεόδωρος). Αὐτὸν τὸν λόγο, ὅμως, ὁ π. Θεόδωρος οὔτε ποὺ θέλει νὰ τὸν συλλογίζεται καὶ τὸν ἀποκρύπτει. Καὶ δὲν εἶναι ἄλλος ἀπὸ τὴν ἐγκατάλειψη καὶ ἀλλοίωση ὑπὸ τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν τῆς ἁγιοπατερικὴ Παραδόσεως περὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς (παράλληλα μὲ τὸν ἔλεγχο τῶν κακοδοξιῶν τους).
     Καθὼς ἔβλεπε ἡ ἡγεσία τῶν αἱρετικῶν ὅτι οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς ἀναλώνονται ΜΟΝΟ σ’ ἕνα χαρτοπόλεμο ἄρθρων καὶ ἀνακοινώσεων, καὶ κατὰ τὰ ἄλλα κοινωνοῦσαν μαζί τους, ὡς νὰ εἶναι Ὀρθόδοξοι, καὶ ΚΥΡΙΩΣ καθοδηγοῦσαν τὸ λαὸ νὰ κοινωνεῖ μὲ τοὺς αἱρετικούς, ποιά ἄλλη εὐκαιρία καταλληλότερη θὰ ἔβρισκαν καὶ ποιό ἄλλο «κλῖμα εὐνοϊκό» γιὰ τοὺς σκοπούς τους!
    Τὸ τραγικὸ εἶναι, ὅτι ἀκόμα καὶ τώρα οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστὲς» ἐπιμένουν –παρὰ τὶς διαπιστώσεις ποὺ κάνουν– στὴν μετα-πατερική  στάση τους, κάνοντας τὸ κλίμα γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστὲς εὐνοϊκότερο.
      Κρίμα! Καὶ πάλι κρίμα!
Π.Σ.


Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης

Η «ΣΥΝΟΔΟΣ» ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΝΟΘΟΣ ΚΑΡΠΟΣ ΕΞΩΣΥΖΥΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
1. Ἡ Κωνσταντινούπολη ἐγκαταλείπει τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση καὶ ἀναγνωρίζει ἐκκλησιαστικότητα στοὺς αἱρετικούς.
Ὁ συνοδικὸς θεσμὸς δὲν ἔπαυσε ποτὲ νὰ λειτουργεῖ στὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας. Καὶ μετὰ τὶς θεωρούμενες ἀπὸ ὅλους ἑπτὰ οἰκουμενικὲς συνόδους, μὲ τελευταία τὴν Ζ´ τῆς Νικαίας (787), καὶ τὶς μετὰ ταῦτα θεωρούμενες ἀπὸ πολλούς ὡς Η´ καὶ Θ´, τὴν ἐπὶ Μ. Φωτίου δηλαδὴ τὸ 879 καὶ τὴν ἐπὶ Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ τοῦ 1341/1351, συνῆλθαν πολλὲς σύνοδοι μὲ εὐρύτερη ἢ μικρότερη σύνθεση καὶ μὲ σπουδαῖο συνοδικὸ ἔργο.
    Ἀκόμη καὶ κατὰ τὴν Τουρκοκρατία καὶ σὲ ὅλη τὴν διάρκεια τοῦ 19ου αἰῶνος πάμπολλες σύνοδοι, μὲ τὴν συμμετοχὴ τὶς περισσότερες φορὲς καὶ τῶν πατριαρχῶν Ἀλεξανδρείας, Ἀντιοχείας καὶ Ἱεροσολύμων ὡς καὶ ἱεραρχῶν ἀπὸ τὰ πρεσβυγενῆ αὐτὰ πατριαρχεῖα, ἀντιμετώπισαν τὰ ἀνακύψαντα θέματα στὴν ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας, ἰδιαίτερα τὸν προσηλυτισμὸ Ὀρθοδόξων πιστῶν ἀπὸ παπικοὺς καὶ προτεστάντες ἱεραποστόλους. Δὲν ἔπαυσε πάντως Μεγάλη Ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ὑπὸ καθεστὼς δουλείας καὶ αἰχμαλωσίας, νὰ ὀργανώνει μὲ τὴν δέουσα ἱεροπρέπεια τὰ τῆς διοικήσεως καὶ τῆς λατρείας της. Πλὴν τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Ρωσίας, ὅλες σχεδὸν οἱ ὀρθόδοξες χῶρες ἦσαν ὑπὸ τὸν Ὀθωμανικὸ ζυγό.
παρακμὴ τῶν Ὀθωμανῶν καὶ δημιουργία νέων κρατῶν, μὲ τὴν παραχώρηση αὐτοκεφαλίας στὶς κατὰ τόπους ἐκκλησίες, ἐμείωσαν τὸ ποίμνιο τῆς Ἐκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως καὶ περιόρισαν τὴν δικαιοδοσία της, ἔδωσαν ὅμως νέα δυναμικὴ στὰ νέα ὀρθόδοξα κράτη νὰ ὀργανώσουν ἐλεύθερα τὰ τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ βίου καὶ νὰ λαμπρύνουν τὴν Ὀρθόδοξη πίστη καὶ ζωή. Οἱ μεταξύ τους βέβαια ἀνταγωνισμοὶ καὶ ἐθνοφυλετισμοί, ποὺ ἔφθασαν κάποιες φορὲς καὶ μέχρι τῶν πολεμικῶν συγκρούσεων, παρεμπόδιζαν τὴν ἔκφραση τῆς ἑνότητας τῶν αὐτοκεφάλων ἐκκλησιῶν καὶ ἔδιναν τὴν εἰκόνα μιᾶς διεσπασμένης Ἐκκλησίας, μολονότι δὲν ὑπῆρχε τίποτε ποὺ νὰ τὶς χωρίζει στὸ δόγμα, στὴ λατρεία καὶ στὴν διοίκηση.
Ἡ μετὰ τοὺς βαλκανικοὺς πολέμους καὶ τὸν α´ παγκόσμιο πόλεμο σταθεροποίηση τῆς πολιτικῆς καταστάσεως δὲν διήρκεσε πολύ, διότι ἀκολούθησαν ἡ Ὀκτωβριανὴ Ἐπανάσταση τοῦ 1917 στὴ Ρωσία, ποὺ ἔθεσε τὴν μεγαλύτερη καὶ πιὸ δυνατὴ ὀρθόδοξη χώρα καὶ τὴν Ἐκκλησία της σὲ σκληρὸ ἀντιχριστιανικὸ διωγμό, δέσμια τῆς κομμουνιστικῆς δικτατορίας καὶ θηριωδίας, κατάσταση ποὺ ἐπεκτάθηκε σὲ λίγο καὶ στὶς ἄλλες βαλκανικὲς χῶρες, πλὴν τῆς Ἑλλάδος. Ἦλθε κατόπιν Μικρασιατικὴ Καταστροφὴ τοῦ 1922, μὲ τὰ ἑκατομμύρια τῶν Ἑλλήνων προσφύγων ποὺ ἐγκατέλειψαν τὶς πατρογονικές τους ἑστίες καὶ ἀπογύμνωσαν ἀπὸ ποίμνιο τὴν ἤδη ἀποδυναμωμένη ἀπὸ τὶς αὐτοκεφαλίες «Ἐκκλησία τῶν τοῦ Χριστοῦ πενήτων», ποὺ ἔγινε τώρα φτωχότερη.
Στὴν Δύση, ποὺ δὲν γνώρισε τὴν ἰσλαμικὴ τυραννία καὶ δικτατορία, Παπισμὸς γεμᾶτος ὑπερηφάνεια καὶ αὐτοπεποίθηση συγκάλεσε τὸ 1870 τὴν Α´ Βατικάνειο Σύνοδο ὡς Οἰκουμενική, καὶ ἐδογμάτισε τὸ πρωτεῖο καὶ τὸ ἀλάθητο τοῦ πάπα, ἐνῶ οἱ Προτεστάντες διηρημένοι καὶ διεσπασμένοι ὀργάνωσαν ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ 19ου αἰῶνος τὴν Οἰκουμενικὴ Κίνηση ποὺ ὁδήγησε στὴν ἐξωτερική τους ἔστω ἑνότητα στὸ λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν».
Μέσα σ᾽ αὐτὲς τὶς παγκόσμιες καὶ διαχριστιανικὲς διεργασίες θελήσαμε καὶ οἱ Ὀρθόδοξοι νὰ δώσουμε τὸ παρόν, γιὰ νὰ μὴν εἴμαστε δῆθεν ἀπομονωμένοι καὶ ἀποδυναμωμένοι, ἀλλὰ ὅλος μαζὶ ὁ χριστιανικὸς κόσμος, ἑνωμένος καὶ δυνατός, νὰ ἀντιμετωπίσουμε τὴν διπλὴ ἀπειλὴ τοῦ ἀθεϊστικοῦ Κομμουνισμοῦ καὶ τοῦ ἐπιθετικοῦ Ἰσλάμ. Ἐγκαταλείψαμε ἔτσι τὴν παραδοσιακὴ ἀντιμετώπιση τῶν Δυτικῶν ὡς αἱρετικῶν, ἀλλὰ καὶ ὡς πολιτικὰ καὶ πολιτιστικὰ πιὸ ἐπικίνδυνων ἀπὸ τὸ Ἰσλάμ, καὶ ἀρχίσαμε νὰ ἐρωτοτροποῦμε μὲ τὴν Δύση μὲ τὴν περίφημη οἰκουμενιστικὴ ἐγκύκλιο τοῦ 1920, ποὺ ἀπέστειλε τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο «Πρὸς τὰς ἁπανταχοῦ Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ», ὀνομάζοντας γιὰ πρώτη φορὰ σὲ συνοδικὸ ἔγγραφο τοὺς αἱρετικοὺς Παπικοὺς καὶ Προτεστάντες ὡς «ἐκκλησίες»[1].
Κοντεύουν νὰ κλείσουν ἀπὸ τότε ἑκατὸ χρόνια, καὶ ἀντιπαραδοσιακὴ αὐτὴ καὶ ἐκκλησιολογικὰ ἀπαράδεκτη ἐκτροπὴ τῆς Ἐκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως νὰ μεταμορφώσει τὶς αἱρέσεις σέ «ἐκκλησίες», νὰ χορηγήσει μὲ συνοδικὸ ἔγγραφο ἐκκλησιαστικότητα στοὺς αἱρετικούς, ἀποκτᾶ τώρα μὲ τὴν «Σύνοδο» τῆς Κρήτης πανορθόδοξη συνοδικὴ κατοχύρωση μὲ τὸ προβληματικὸ κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸν χριστιανικὸν κόσμον», ποὺ διαιρεῖ καὶ διχάζει τὴν Ἐκκλησία.
Ἡ αἰχμάλωτη τώρα στὸν Οἰκουμενισμὸ τῆς Δύσεως Ἐκκλησία Κωνσταντινουπόλεως προσπαθεῖ νὰ παρασύρει καὶ νὰ πείσει τὶς ἄλλες ὀρθόδοξες τοπικὲς ἐκκλησίες, ὡς προκαθημένη καὶ ὡς Μητέρα Ἐκκλησία τῶν νεωτέρων αὐτοκεφάλων ἐκκλησιῶν, ὅτι οἱ καιροὶ ἄλλαξαν, ὅτι ἡ Πατερικὴ Παράδοση καὶ οἱ Ἱεροὶ Κανόνες, ποὺ ἀπαγορεύουν τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ τὶς συμπροσευχές, πρέπει νὰ ἀλλάξουν, νὰ προσαρμοσθοῦν στὶς δῆθεν νέες ἀνάγκες τῶν καιρῶν, οἱ κήρυκες τῶν ὁποίων μοναδικὸ στόχο ἔχουν νὰ προκαλέσουν διαιρέσεις καὶ σχίσματα στὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας μὲ τὸ νὰ ἀρνοῦνται τὴν ἀποκλειστικότητα τῆς σωτηρίας ἐν Χριστῷ καὶ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἀποκλειστικότητα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὡς τῆς μόνης Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, ὄντως ἐχθροὶ τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς δι᾽ Αὐτοῦ σωτηρίας.
2. Μελέτιος Μεταξάκης, Ἀθηναγόρας, Βαρθολομαῖος, οἱ τρεῖς σκυταλοδρόμοι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ