Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

Η Ληστρικη Οικουμενιστικη συναξι της Κρητης κατωτερη της Ληστρικης συνοδου της Φερραρας-Φλωρεντιας Σημερινη ομιλια του αρχιμ.Ευθυμιου Τρικαμηνα στον Αγιο Μαρκο Σουρωτης Θεσσαλονικης.

Η Ληστρικη Οικουμενιστικη συναξι της Κρητης κατωτερη της Ληστρικης συνοδου της Φερραρας-Φλωρεντιας 
Σημερινη ομιλια του αρχιμ.Ευθυμιου Τρικαμηνα στον Αγιο Μαρκο Σουρωτης Θεσσαλονικης.


  Εχουμε βροχη ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΝ απο τους Οικουμενιστες επισκοπους που κατεκλυσαν την Εκκλησια και την κατεστησαν Αιρεσι.

Και η υπομονή έχει τα όριά της: "Απογοητευμένοι οι πιστοί μετά τη Σύνοδο της Κρήτης". Και νέα "Αποτείχιση" στην Αθήνα.

 Κύριε Αθηναγόρα και κύριε Χρυσόστομε,
Εδώ και δεκαετίες, εσείς και οι υπόλοιποι Επίσκοποι όπως και πολλοί ιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος, ως συνειδητοί οικουμενιστές ή μόνο λόγοις αλλά όχι έργοις ʺαντιοικουμενιστέςʺ, διατηρείτε εκκλησιαστική κοινωνία  και αποδίδετε μία «άτιμον τιμήν» στον πατριάρχη ΚΠόλεως κ. Βαρθολομαίο Αρχοντώνη. Έναν άνθρωπο καταχραστή  της  Θείας Οικονομίας, των Αγίων Πατέρων, και των Αγίων Συνόδων,  που –«γυμνή τη κεφαλή»– διαστρεβλώνει συνειδητά την ευαγγελική διδασκαλία και ρημάζει τον αμπελώνα του Κυρίου.
         Εδώ και δεκαετίες  εσείς και η Ιεραρχία της Ελλάδος, τιμάτε με τα λόγια σας, την στάση σας ή και την απραξία σας τον καταδικασμένο ως αρχιαιρεσιάρχη από τους αγίους Πάπα Ρώμης και τον συλλείτουργο του κ. Βαρθολομαίο και τους προβάλλετε ως πρότυπο αγάπης και «ευλογία» για
τους πιστούς.  Είναι πλέον βέβαιο  ότι και ο Άρειος να ήταν πατριάρχης, και ο Νεστόριος και ο Παύλος και ο Βέκκος και ο Καλέκας και ο Μητροφάνης, το ίδιο θα κάνατε,  αφού ο τους αγίους ʺως θύματα του αρχέκακου όφεωςʺ στηλιτεύων κ. Βαρθολομαίος τους εκπροσωπεί όλους παντί σθένει  ξεθάβοντας τα μελανά τους πτώματα και λιτανεύοντας τα  στις ψυχές των Ορθοδόξων.
 

  Εχουμε βροχη ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΝ απο τους Οικουμενιστες επισκοπους που κατεκλυσαν την Εκκλησια και την κατεστησαν Αιρεσι.

ΝΕΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ! Οι "μεγάλοι" 

αντι-Οικουμενιστές συνεχίζουν να κοινωνούν με την αίρεση, αλλά ο Λαός του Θεού τους κατάλαβε και απομακρύνεται από τους Οικουμενιστές!

Κύριε Χρυσόστομε,


Εδώ και δεκαετίες, εσείς και οι υπόλοιποι Επίσκοποι όπως και πολλοί ιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος, ως συνειδητοί οικουμενιστές ή μόνο λόγοις αλλά όχι έργοις ʺαντιοικουμενιστέςʺ, διατηρείτε εκκλησιαστική κοινωνία  και αποδίδετε μία «άτιμον τιμήν» στον πατριάρχη ΚΠόλεως κ. Βαρθολομαίο Αρχοντώνη. Έναν άνθρωπο καταχραστή  της  Θείας Οικονομίας, των Αγίων Πατέρων, και των Αγίων Συνόδων,  που –«γυμνή τη κεφαλή»– διαστρεβλώνει συνειδητά την ευαγγελική διδασκαλία και ρημάζει τον αμπελώνα του Κυρίου.
    Εδώ και δεκαετίες  εσείς και η Ιεραρχία της Ελλάδος, τιμάτε με τα λόγια σας, την στάση σας ή και την απραξία  σας τον καταδικασμένο ως αρχιαιρεσιάρχη από τους αγίους Πάπα Ρώμης και τον συλλείτουργο του κ. Βαρθολομαίο και τους προβάλλετε ως πρότυπο αγάπης και «ευλογία» για τους πιστούς.     

Εχουμε βροχη ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΝ απο τους Οικουμενιστες επισκοπους που κατεκλυσαν την Εκκλησια και την κατεστησαν Αιρεσι.

 Και νέα Ομολογιακή επιστολή Αποτειχίσεως!

Αδαμάντιος και Τατιάνα Τσακίρογλου
           Tsakiroglou.a@gmail.com
   30 Ιουνίου  2016
Προς τον
Μητροπολίτη Ι. Μητροπόλεως Γερμανίας
και Έξαρχο Κεντρικής Ευρώπης
                                    Κύριον Αυγουστίνο
ΔΗΛΩΣΗ  ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ
Κύριε Αυγουστίνε,
Εδώ και δεκαετίες, εσείς και οι υπόλοιποι Επίσκοποι όπως και οι ιερείς της Εκκλησίας της Γερμανίας, ως συνειδητοί οικουμενιστές, διατηρείτε εκκλησιαστική κοινωνία  και αποδίδετε μία «άτιμον τιμήν» στον πατριάρχη ΚΠόλεως κ. Βαρθολομαίο Αρχοντώνη. Έναν άνθρωπο καταχραστή  της  Θείας Οικονομίας, των Αγίων Πατέρων, και των Αγίων Συνόδων,  που –«γυμνή τη κεφαλή»– διαστρεβλώνει συνειδητά την ευαγγελική διδασκαλία και ρημάζει τον αμπελώνα του Κυρίου.
         Εδώ και δεκαετίες  εσείς και η Ιεραρχία της Γερμανίας , τιμάτε τον καταδικασμένο ως αρχιαιρεσιάρχη από τους αγίους Πάπα Ρώμης και τον συλλείτουργο του κ. Βαρθολομαίο και τους προβάλλετε ως πρότυπο αγάπης και «ευλογία» για τους πιστούς.  Είναι πλέον βέβαιο  ότι και ο Άρειος να ήταν πατριάρχης, και ο Νεστόριος και ο Παύλος και ο Βέκκος και ο Καλέκας και ο Μητροφάνης, το ίδιο θα κάνατε,  αφού ο τους αγίους ʺως θύματα του αρχεκάκου όφεωςʺ στηλιτεύων κ. Βαρθολομαίος τους εκπροσωπεί όλους παντί σθένει  ξεθάβοντας τα μελανά τους πτώματα και  λιτανεύοντάς τα  στις ψυχές των Ορθοδόξων.
Εδώ και δεκαετίες  εσείς, οι Επίσκοποι και σχεδόν όλος ο Κλήρος της Γερμανίας, πάσχοντες από άνοια Πίστεως και μία ʺθεολογικήʺ έπαρση, αναπαύεστε επευλογούντες την επέλαση της νοθείας και διαστρέβλωσης του κηρύγματος του Εσταυρωμένου Χριστού, χάριν των φίλωνλύκων που εισχώρησαν στην Εκκλησία Του. Ακόμη και πριν την Σύνοδο εσείς και όσοι ιερείς σας υπακούουν τυφλά, ξεχνώντας, ότι η υπακοή τους οφείλεται πρώτα στον Χριστό, συμπροσευχόσασταν και συνεργαζόσασταν αντικανονικώς όχι μόνο με Παπικούς, Προτεστάντες, Πεντηκοστιανούς, Αντβεντιστές, Βαπτιστές αλλά και με Μουσουλμάνους, και Ραββίνους και επικαλούμενοι τον πεπτωκότα ʺάγγελο των πολιτισμώνʺ τοποθετούσατε το ιερό σύμβολο του Σταυρού δίπλα στην μουσουλμανική ημισέληνο και σπρώχνατε τους πιστούς, χρησιμοποιώντας το καθήκον της υπακοής, να συμμετάσχουν και να επικροτούν τέτοιες για την Εκκλησία ανήκουστες ενέργειες. Και όλα αυτά χωρίς ποτέ να ρωτήσετε, αν το ποίμνιο αναπαύεται πνευματικά και ψυχικά με αυτές σας τις ενέργειες. Όταν μάλιστα κάποιος τολμήσει να διαμαρτυρηθεί δεν τον ακούτε ως πατέρες, αλλά τον αγνοείτε και τον εγκαταλείπετε, κουνώντας το δάκτυλο, στο έλεος του Θεού. Αυτόνομα και αυθαίρετα ενεργείτε, ως αυθεντίες με αποκλειστικό δικαίωμα λόγου, ως να αποτελείτε μόνοι σας την Εκκλησία.
    Στη Σύνοδο της Κρήτης, αλλα και την επομένη πανηγυρίσατε με τον θριαμβολογώντα κ. Βαρθολομαίο μία ανύπαρκτη ενότητα αποδεικνύοντας την συμπόρευση σας –για άλλη μια φορά– με αυτόν και ξεχνώντας, ότι χωρίς την αποδοχή και επικύρωση των συνοδικών αποφάσεων από τον Θεματοφύλακα της Εκκλησίας, το ορθόδοξο ποίμνιο, ουδέν εποιήσατε.  Κοινωνείτε εκκλησιαστικώς, τιμάτε και προβάλλετε κακοδοξίες, έπεα πτερόεντα και κακοδόξους Επισκόπους που σαν αλλόθρησκοι  κηρύττουν βδελυρές εκκλησιολογίες, αλλοπρόσαλλες θεολογίες, αλλόκοτες  ερμηνείες  και καινοφανείς αερολογίες και κάνετε αγώνα δρόμου, ποιός θα καινοτομήσει πρώτος στην κακοδοξία.

Η Ληστρικη Οικουμενιστικη συναξι της Κρητης κατωτερη της Ληστρικης συνοδου της Φερραρας-Φλωρεντιας Σημερινη ομιλια του αρχιμ.Ευθυμιου Τρικαμηνα στον Αγιο Μαρκο Σουρωτης Θεσσαλονικης.

Η Ληστρικη Οικουμενιστικη συναξι της Κρητης κατωτερη της Ληστρικης συνοδου της Φερραρας-Φλωρεντιας 
Σημερινη ομιλια του αρχιμ.Ευθυμιου Τρικαμηνα στον Αγιο Μαρκο Σουρωτης Θεσσαλονικης.



Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Οσοι ειστε Ορθοδοξοι, ετσι οφειλετε να αποδοκιμαζετε τους Προδοτες Ψευδεπισκοπους, σαν τον προδοτη διαρκειας Ιγνατιο Βολου, ακομα και με πεταγμα στη θαλασσα, οσους μειοδοτουν και προδιδουν την Πιστι του Ιησου Χριστου. Και ο Χριστος θα σας ευλογει και θα σας στεφανωνει, οπως συνεβη με την επιστροφη των Προδοτων απο την Φλωρεντια που αφησαν μονο του τον Ατλαντα ΜΑΡΚΟ τον Ευγενικο να παλευη με το θηριο της Αποκαλυψεως και τους αναδελφους ψευδαδελφους του Γραικολατινους Προδοτες και ο Θεος τον αγιασε και τον πηρε στα δεξια Του μαζι και με ολους τους ευσεβεις που τον υποδεχθηκαν στην αποβαθρα της Πολης, ως τροπαιοφορο της Ορθοδοξου Πιστεως, τους δε προδοτες ερριξε στη θαλασσα.

Οσοι ειστε Ορθοδοξοι, ετσι οφειλετε να αποδοκιμαζετε τους Προδοτες Ψευδεπισκοπους, σαν τον προδοτη διαρκειας Ιγνατιο Βολου, ακομα και με πεταγμα στη θαλασσα, οσους μειοδοτουν και προδιδουν την Πιστι του Ιησου Χριστου.
Και ο Χριστος θα σας ευλογει και θα σας στεφανωνει, οπως συνεβη με την επιστροφη των Προδοτων απο την Φλωρεντια που αφησαν μονο του τον Ατλαντα ΜΑΡΚΟ τον Ευγενικο να παλευη με το θηριο της Αποκαλυψεως και τους αναδελφους ψευδαδελφους του Γραικολατινους Προδοτες και ο Θεος τον αγιασε και τον πηρε στα δεξια Του μαζι και με ολους τους ευσεβεις που τον υποδεχθηκαν στην αποβαθρα της Πολης, ως τροπαιοφορο της Ορθοδοξου Πιστεως, τους δε προδοτες ερριξε στη θαλασσα.






ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, και κυριως εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη. Και αυτο αποδειχθηκε περιτρανα και δικαιωθηκαμε απολυτα απο την προσφατη ΛΗΣΤΡΙΚΗ συνοδο του Κολυμπαριου, οπου οι Αιρεσεις ανακηρυχθηκαν ως ...εκκλησιες και ταυτιστηκαν με την Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια του Χριστου. Οσοι, λοιπον, αισθανονται οτι δεν ειναι ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΙ ή οσοι ειναι προδομενοι ορθοδοξοι, μπορουν να προσελθουν για να ζησουν μεσα στην Χαρι της Εκκλησιας του Χριστου. Οι ετεροδοξοι εχουν τους Οικους, ημεις εχουμε τον ΕΝΟΙΚΟΝ.


 
Αυριο Σαββατο 2 Ιουλιου επι τη καταθεσει της Εσθητος της Υπεραγιας Θεοτοκου, ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεση ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΣΟΥΡΩΤΗΣ.
 


Οσοι ειναι τεκνα της Ελευθερας και οχι της παιδισκης, 
μπορουν να προσελθουν.
 
Τηλεφ. συννενοησης 6972-896024
 

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. 

Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, και κυριως εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.
Και αυτο αποδειχθηκε περιτρανα και δικαιωθηκαμε απολυτα απο την προσφατη ΛΗΣΤΡΙΚΗ συνοδο του Κολυμπαριου, οπου οι Αιρεσεις ανακηρυχθηκαν ως ...εκκλησιες και ταυτιστηκαν με την Μια  Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια του Χριστου.
Οσοι, λοιπον, αισθανονται οτι δεν ειναι ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΙ ή οσοι ειναι προδομενοι ορθοδοξοι, μπορουν να προσελθουν για να ζησουν μεσα στην Χαρι της Εκκλησιας του Χριστου.
Οι ετεροδοξοι εχουν τους Οικους, ημεις εχουμε τον ΕΝΟΙΚΟΝ.

Ἀποτίμηση τοῦ γεγονότος καί συμπεράσματα: Ἡ αὐτοαποκληθεῖσα Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος τῆς Κρήτης εἶναι καί ἀπεδείχθη Ληστρική διότι συνιστᾶ Καινοτομία καί ἀνατροπή τῆς Παραδόσεως ! ● Προφανής ὁ οὐσιαστικός σκοπός της, ἤτοι ἡ περαιτέρω ("Συνοδικῶς" καί "πανορθοδόξως") προαγωγή τῆς Ὀρθοδοξίας στή νέα ἐποχή τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. ὑπό Δημητρίου Ἰ. Κάτσουρα, Θεολόγου-Τραπεζικοῦ



Ἀποτίμηση τοῦ γεγονότος καί συμπεράσματα:

ατοαποκληθεσα
 γία καί Μεγάλη Σύνοδος τς Κρήτης
εναι καί πεδείχθη Ληστρική
 διότι συνιστ
Καινοτομία καί νατροπή τς Παραδόσεως !



● Προφανής οσιαστικός σκοπός της, τοι περαιτέρω ("Συνοδικς" καί "πανορθοδόξως") προαγωγή τς ρθοδοξίας στή νέα ποχή το Οκουμενισμο.


πό Δημητρίου . Κάτσουρα, Θεολόγου-Τραπεζικο

ν ψει καί πρό τς συγκλήσεως τς λεγομένης γίας & Μεγάλης Συνόδου τς Κρήτης γινε πολύς λόγος γιά τόν σκοπό, τήν προετοιμασία, τόν κανονισμό λειτουργίας καί λήψεως τν ποφάσεών της καί, βεβαίως, τά ποβληθέντα σ' ατήν πρός γκριση προσυμπεφωνημένα καί προεγκριθέντα, ντίστοιχα πρός τά Θέματά της, Κείμενα.
πικριτές καί περασπιστές διεσταύρωσαν τά ξίφη τν πιχειρημάτων τους καί δόθηκε τσι εκαιρία σέ σους ναζητοσαν τήν νημέρωση καί τήν λήθεια τν πραγμάτων νά πληροφορηθον τά σχετικά. πέμενε λοποίησή της (τς ν λόγ Συνόδου) προκειμένου κ τν πραγμάτων νά κριθον λοι καί λα, πρός πιβεβαίωση διάψευσή τους.
ν καί δέν λειψαν κατέρωθεν ο στοχίες καί ο φελες προσεγγίσεις, σέ γενικές γραμμές πεδείχθη τελικς τι ο διαστάσεις καί οσία τν πραγμάτων ταν ο προβλεφθεσες καί πισημανθεσες. σως, τό μόνο πού δέν ταν μέχρι τελευταίας στιγμς προβλέψιμο, πεδείχθη χηρή πουσία καί ρνηση συμμετοχς στήν Σύνοδο τς Κρήτης τεσσάρων κ τν συνολικς δεκατεσσάρων τοπικν ρθοδόξων κκλησιν, μεταξύ τν ποίων να κ τν τεσσάρων πρεσβυγενν πατριαρχείων τς νατολς (ντιοχείας) καί μεγαλυτέρα, πό πόψεως ριθμο πιστν, νά τόν κόσμο, τοπική ρθόδοξος κκλησία (Ρωσίας).
Σύνοδος εναι πλέον στορικό γεγονός! λοι χάρη στήν τεχνολογία καί παρά τήν, κατά τό δυνατόν, κατευθυνόμενη πίσημη πληροφόρηση κ μέρους τν διοργανωτν της χουμε νημερωθε παρκς. Ο λεπτομέρεις θά λθουν σιγά-σιγά νά φωτίσουν πλήρως καί τό ναμενόμενο παρασκήνιο. Καί, βεβαίως, εναι τόσο σημαντική ποτίμηση καί πομένη μέρα τς Συνόδου ατς πού παρέλκει νά σχοληθομε μέ τά περιφερειακά καί δευτερεύοντα,πλήν χαρακτηριστικά, περί τήν διεξαγωγή τν ργασιν της, πως τά τς παρουσίας, διαβιώσεως, λλά καί ψυχαγωγίας τν συμμετεχόντων σ' ατήν.
Χωρίς θεολογικές ναλύσεις, κυρίως πρός ποφυγή τς παγιδεύσεως στή δίνη νός νέου γύρου ντιπαραθέσεως μεταξύ ποστηρικτν καί πικριτν περί τν ποφασισθέντων καί εδικότερον τν πολυσηζητηθέντων Κειμένων τς Συνόδου καί τν προστεθέντων σ΄ ατά, πως τό Μήνυμα, γκύκλιος, ναρκτήρια εσήγηση καί καταληκτήρια μιλία το προέδρου (τά ποα σφαλς καί χρήζουν μελέτης καί ναλύσεως καί δή τά δύο τελευταα, δηλαδή τά ναγνωσθέντα πό το πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, που ρκετά σαφς διαγράφονται πεποιθήσεις, προθέσεις καί σχεδιασμοί το θύνοντος ατο νοός τς Μεγάλης Συνόδου καί τν μοφρόνων συνεργατν του), πιστεύοντας τι τώρα ατό παιτεται, προχωρομε στή σαφή καί ρητή διατύπωση τς ποτιμήσεως καί τν γενικν συμπερασμάτων, μετά τήν λοκλήρωση τν ργασιν τς Συνόδου καί τήν δημοσίευση τν ποφάσεών της.
Σέ γενικές γραμμές τά πρός γκριση προετοιμασθέντα Κείμενα παρέμειναν κτός μερικν πιφανειακν πεμβάσεων καί τροποποιήσεων, ναλλοίωτα σον φορ στήν οσία το πνεύματος καί τόν πυρήνα το περιεχομένου των, μέ ν μέρει ρθοδοξολογίες, κοσμικο χαρακτρος προσεγγίσεις καί κυρίως καί βασικς Οκουμενιστικές ρμηνεες καί θεωρήσεις. Τό δέ πίμαχο μεταξύ ατν, τό ναφερόμενο στίς σχέσεις τς ρθοδόξου κκλησίας μέ τόν λοιπό χριστιανικό κόσμο, γιά τό ποο σέ ρθρο μας δημοσιευθέν πρό τς συγκλήσεως τς Συνόδου διετυπώσαμε τήν ποψη τι ξ ατο καί μόνον εναι δυνατόν νά χαρακτηρισθε χι Ληστρική ν λόγ Σύνοδος, κατεβλήθη προσπάθεια μεγάλη καί κατορθώθηκε νά παραμείνει πί τς οσίας κέραιο ς πρός τήν λογική καί σκοπιμότητά του, δηλαδή τήν "νομιμοποίηση" τς οκουμενιστικς πορείας τν ρθοδόξων κκλησιν, πό τήν καθοδήγηση το πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως!


κ. Βαρθολομαος δοκιμάζοντας ντιδράσεις καί πνεύματα, ρχικς καθιέρωσε τσιθελικς τήν καινοτομία τν Συνάξεων τν Προκαθημένων τν ρθοδόξων κκλησιν,τοποθετώντας παρ' ατ, ς πάπα τς νατολς, καστον ξ ατν, ς μικρό πάπα τς κκλησίας κάστου, καταργώντας μμέσως τόν δθεν π' ατο τιμώμενο κανονικό Συνοδικό θεσμό. Μετά δέ πό τόν πρτο ατό πειραματισμό του προχώρησε σέ μία κτρωματικν, πό ρθοδόξου πόψεως, προδιαγραφν (συμμετοχς, λειτουργίας, τρόπου λήψεως ποφάσεων) Σύνοδο, στήν ποία σοι θά συμμετεχαν,θά γκλωβίζονταν στήν πηρεσία τν σκοπν τν μπνευστν καί διοργανωτν της! περ καί γένετο!


Σύνοδος τς Κρήτης, πως νδεικτικς θά δείξωμε κατωτέρω, κ τν προτέρων, λόγ προδιαγραφν, σκοπο καί περιεχομένου, βρισκόταν στόν ντίποδα τν γίων καί Μεγάλων Συνόδων τς κκλησίας!ς πρός τήν συγκρότηση, τή λειτουργία, τόν χαρακτήρα, τή θεματολογία καί τίς προδιαγεγραμμένες ποφάσεις της συνιστοσε, πως καί πεδείχθη, Καινοτομία στό χρο τς ρθοδοξίας καί βλάσφημη νατροπή τς διαχρονικς καί καθηγιασμένης Παραδόσεώς της. Γι' ατό καί δέν μπορε παρά νά χαρακτηρισθε πό τν ρθοδόξων ς Ληστρική καί νά πιβάλλεται νά ποκηρυχθε ς τοιαύτη!

Εδικότερον:

ς πρός τόν χαρακτήρα της ποτελε ναντιρρήτως Καινοτομία, διότι τελικς δέν εναι δυνατόν νά καταταγε σέ καμμία παραδοσιακή Συνοδική μορφή καί κατηγορία, βάσει τς διαχρονικς κανονικς κκλησιαστικς τάξεως καί παραδόσεως. ν, δηλαδή, πρεπε νά προσδιορισθε γιά νά κινηθε ντός κανονικν ρίων καί νά κριθε ναλόγως, τεχνηέντως καί μέχρι τέλους ρνήθηκε τήν νταξή της σέ κανονικό πλαίσιο, πρός ποφυγή συγκρίσεων,μέ τό φαιδρό πιχείρημα, ποστηριχθέν πό το κ. Βαρθολομαίου καί το κ. ναστασίου (Τιράνων) χωρίς καμμία κανονική καί πατερική κατοχύρωση, τι εναι κάτι ντελς νέο καί πρωτόγνωρο,τό ποο ρχεται νά ξυπηρετήσει τήν εσοδο τς ρθοδοξίας στή νέα ποχή!


Οσιαστικς πρόκειται γιά τέχνασμα καί φεύρημα προκειμένου καί ν νόματι το δθεν νοίγματος πρός τόν σύγχρονο κόσμο καί τίς νάγκες το συγχρόνου νθρώπου, νά πιλεγε συνοδικς καί πανορθοδόξως νέα δός το Οκουμενισμο, δηλαδή τς ψευδεπιγράφου νότητος κτός ληθείας.

ς πρός τήν συγκρότηση καί τήν λειτουργία της, πίσης, συνιστ Καινοτομία καί νατροπή τς Παραδόσεως, φ' σον δέν λαβον μέρος, πό τήν ννοια τι δέν πιτρεπόταν νά λάβουν μέρος, λοι ο νά τόν κόσμο πίσκοποι, λευθέρως καί μέ δικαίωμα-δυνατότητα ψήφου καστος, ς πεύθυνος ποιμήν καί πίσκοπος τς καθόλου κκλησίας. ντ' ατο συμμετεχε προκαθορισμένος ριθμός πισκόπων κατά μάδες, νά κκλησία καί μέ πικεφαλς τόν κασταχο προκαθήμενο ς διαχειριστή τς μις νά κκλησία ψήφου!


ς πρός τή Θεματολογία της, πίσης πρξε Καινοτόμος φο δέν κολούθησε τήν παγία καί καθιερωμένη καί κκλησιολογικς πιβεβλημένη ρχή τς διαπιστώσεως πρωτίστως τς συμφωνίας τν συγκροτούντων ατήν μελν ν τ ατ ρθοδόξ Πίστει καί μολογία καί λων μο μετά τν γίων Πατέρων καί τν ρων καί ποφάσεων τν προγενεστέρων γίων ρθοδόξων Συνόδων, καθώς καί τς πρό παντός λλου θέματος ξετάσεως τν Θεμάτων Πίστεως καί τς καταδίκης τν χρηζόντων καταδίκης συγχρόνων αρέσεων μέ πρτον τόν ντίχριστο καί κκλησιομάχο Οκουμενισμό! ντιθέτως πεδέχθη σιωπηλς τή συμμετοχή καί δεδηλωμένων οκουμενιστν, δηλαδή αρετιζόντων, μέ χαρακτηριστικό παράδειγμα τόν προεδρεύσαντα ατς κ. Βαρθολομαο!


λλά καί ς πρός τίς ποφάσεις της, Σύνοδος τς Κρήτης συνιστ μείζονα νατροπή τς Παραδόσεως καί προσβολή κατά τς παραδοθείσης Πίστεως,                                                                                                                                                                                                                                          ξαιτίας σειρς λης κακοδόξων θέσεων (μέ ποκορύφωμα τή θεωρητική νομιμοποίηση τς Οκουμενικς Κινήσεως καί τή σιωπηρή μνήστευση λων τν μέχρι σήμερον τερατουργιν της, καθώς καί τήν ποδοχή το ργου το παναιρετικο Παγκοσμίου Συμβουλίου τν κκλησιν) λλά καί τς πρωτοφανος διαδικασίας τν προειλημμένων ξωσυνοδικς καί ν πολλος προκατασκευασμένων ποφάσεων καί ρα τςμπράκτου ναιρέσεως τς τάξεως τς ν Συνόδω καί ν γίω Πνεύματι λήψεως ατν.πιπροσθέτως σέ ατόν τόν τομέα τν ποφάσεων λλά καί τν συζητηθέντων ν Συνόδω θά πρέπει διαιτέρως νά πισημάνωμε τή σημασία καί τή βαρύτητα τν δίκην Πρακτικν ατς θεωρουμένων καί κλαμβανομένων μιλιν-εσηγήσεων το Προέδρου ατς, διά τν ποίων, μως, σαφς καί εθέως κηρύσσεται καί προάγεται παναιρετικός Οκουμενισμός!

Δυστυχς, οτε πληροφορία περί τς μή πογραφς πό μικρς μειοψηφίας πισκόπων τν δέκτων Κειμένων τς Συνόδου μετριάζειτήν ποκαρδιωτική γιά τούς πιστούς διαπίστωση τς κ φόβου, δειλίας, νοχς, ποτιμήσεως τς σημασίας των συμφωνίας, ποδοχς πάντως διαμαρτυρήτως πό πάντων, τν σων προκλητικς νέφερε καί παρουσίασε ς πλαίσιο καί προοπτική τς συγκεκριμένης διοργανώσεως καί σων παρομοίων κολουθήσουν, κ. Βαρθολομαος.


Τολμομε νά διατυπώσουμε τήν ποψη τι άν προσυνοδικς τό κέντρο βάρους καί τό πίμαχο σημεο ναφορς ατς τς ληστρικς Συνόδου ταν τό πολυσυζητημένο Κείμενο τν σχέσεων τς ρθοδόξου κκλησίας μέ τόν λοιπόν χριστιανικόν κόσμον (χι τυχαίως, βεβαίως, φο εναι κοινός τόπος γιά τούς σκεπτομένους καί στοιχειωδς ντιλαμβανομένους πο βαδίζωμε, τι δηλαδή πομένη προτεραιότητα το Φαναρίου εναι προώθηση τς φανερώσεως τς νότητος μέ τόν Παπισμό), μετά τήν λοκλήρωση τν ργασιν της σημεο ναφορς πρέπει νά εναι (καί) ναρκτήριος καί καταληκτήριος ποκαλυπτικές μιλίες-εσηγήσεις το πρωτοστάτου τς προαγωγς τς ρθοδόξου νατολς στόν Οκουμενισμό κ. Βαρθολομαίου.

τύποις Οκουμενικός καί οσί Οκουμενιστής Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαος μετά το πιτελείου του εναι ο φορες τς παναιρέσεως «ντός τν τειχν». Ατοί ς συνεχιστές, καί καθ' μολογία των, τς προδοτικς γραμμς το Μασόνου καί πανθρησκειαστο Πατριάρχου θηναγόρου, τό ραμα το ποίου λοποιον, προάγουν τήν ρθοδοξία στή λεωφόρο τς ποστασίας το Οκουμενισμο!

Μέ τόλμη καί κατά πρόσωπο πάντων τν συμμετεχόντων κ. Βαρθολομαος διεκήρυξε εθαρσς (κατά τή λήξη τν ργασιν) τι βαδίζει τήν δό πού χάραξε γκύκλιος το 1920, το Καταστατικο Χάρτου το Οκουμενισμο, καί ργάζεται μέ λες του τίς δυνάμεις γιά τήν οκουμενιστική παγχριστιανική νότητα! Γι' ατό δέν δίστασε νώπιον πάντων καί ν μέση "γία καί ρθοδόξω Συνόδω" νά νομάσει τίς κοινότητες τν αρετικν "δελφές κκλησίες" καί τούς παρισταμένους (πρωτοφανς!) στήν ναρξη καί λήξη τν ργασιν τς Συνόδου  κπροσώπους των, ς "ργάτας το μπελνος το Κυρίου". πανειλημένως, πέραν τν σων βλασφήμως εναι καί καταγεγραμμένα στά τελικς πικυρωθέντα Κείμενα, κ. Βαρθολομαος πέμεινε στή διαστρέβλωση τν εαγγελικν καί Κυριακν λόγων περί νότητος ν Χριστ καί ν τ ληθεί, πισύρων τίς σχετικές περί τς περιστροφς καί διαστροφς τν Θείων λόγων ρές καί τά ναθέματα τν γίων Συνόδων καί τν γίων Πατέρων τς κκλησίας το Χριστο!


Κατόπιν λων τν νωτέρω ο ρθόδοξοι φείλουν, πόμενοι ατοί, φο δέν τό πραξαν ο συμμετασχόντες κπρόσωποί των πίσκοποι, τος γίοις ποστόλοις καί γίοις Πατράσι, νά καταδικάσουν καί ποκηρύξουν τή Ληστρική Σύνοδο τς Κρήτης, πρίν καθιερωθε καί παναληφθε, κατά τά διακηρυχθέντα! Πρέπει δέ,νά πορριφθε ς γεγονός καί συνολικς, γιά νά μή πάρχει περιθώριο συγχύσεως καί παραπλανήσεως τν νυποψιάστων καί πλουστέρων πιστν κ τς συζητήσεως καί ντιπαραθέσεως περί τν πί μέρους. Ατό θά ξυπηρετοσε τούς σκοπούς τν φιλαιρετικν καί τν οκουμενιστν.

Περί δέ τς τελικς στάσεως σων (κκλησιν) πουσίασαν πό τήν Σύνοδο, ναντι ατς καί τν ποφάσεών της, μόλις πού χρειάζεται νά διατυπωθε τι θά πρέπει, κατά τά προαναφερθέντα, συνολικς νά τά πορρίψουν καί νά μή παρασυρθον σέ τιδήποτε λλο, τό ποο θά τούς ξέθετε κυρώνοντας τήν ρχική ρθή στάση καί πιλογή των, κόμη καί ν καί τεροι παράγοντες εχαν συμβάλλει σέ κενα.
Εδάλλως, τό νέο πνεμα ατς τς Συνόδου, δηλαδή πλάνη καί διαβολή το Οκουμενισμο, σάν λλο δηλητήριο, θά περάσει στό αμα το σώματος τν πιστν καί πως δήλωσε κόμη καί τήν τελευταία στιγμή κ. Βαρθολομαος, κατά τήν μιλία του στό Συλλείτουργο τν ννέα προκαθημένων στά Χανιά τήν Κυριακή τν γίων Πάντων, θά μυηθον σ' ατά λοι καί θά "κατηχηθον" σχετικς, κόμη καί τά μικρά παιδιά!

εθύνη ναντι τς ρθοδοξίας, τήν ποία μς παρέδωσαν ο Πατέρες μας, εναι στά χέρια μας καί θά δώσουμε φρικτό λόγο γι' ατό!

ντα τονυν τ παραδεδομνα μν δι τε νμου, κα προφητν, κα ποστλων κα Εαγγελιστν δεχμεθα κα γινσκομεν, κα σβομεν, οδν περαιτρω τοτων πιζητοντες...Τατα μες στρξωμεν, κα ν ατος μενωμεν, μ μεταροντες ρια αἰώνια, μηδ περβντες τν θεαν Παρδοσιν".
"Δι, δελφο, στμεν ν τ πτρα τς πστεως, κα τ παραδσει τς κκλησας μ μεταροντες ρια θεντο ο γιοι Πατρες μν, μ διδντες τπον τος βουλομνοις  καινοτομεν κα καταλειν τν οκοδομν τς γας το Θεο καθολικς κα ποστολικς κκλησας. Ε γρ δοθ δεια παντ βουλομνω κατ μικρν λον τ σμα τς κκλησας καταλυθσεται" ( γίου΄ωάννου Δαμασκηνο, κδ.ρθ. Πστεως P.G.94, c722A, PG 94 c1356 CD).


Διαμαρτυρίες κατά Ιγνάτιου και συλλήψεις από την αστυνομία!

Διαμαρτυρίες κατά Ιγνάτιου και συλλήψεις από την αστυνομία!


ΕΝΤΟΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ
ΚΑΤΑ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ
«Ντροπή σας, προδώσατε την Πίστη»!
Ακολούθησαν συλλήψεις των πιστών από την αστυνομία

    Έντονες διαμαρτυρίες δέχτηκε ο μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος εκτός και εντός του Ιερού Ναού των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου από πιστούς του Βόλου, για όσα κακόδοξα υπέγραψε στην «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» του Κολυμπαρίου Κρήτης. Οι Ορθόδοξοι πιστοί με φωνές, «προδώσατε την Πίστη»«ντροπή σας»«είστε προδότες» υποδέχτηκαν τον κ. Ιγνάτιο, ο οποίος με το γνωστό «γλυκούλικο» ύφος του, τους ευλόγησε και κατέφυγε στον Ναό, μη τολμώντας (κατά την πάγια τακτική του) να συνομιλήσει μαζί τους και να αντικρούσει τις κατηγορίες.






     

     Μετά από λίγη ώρα όμως κατέφθασαν αστυνομικοί και συνέλαβαν 15 περίπου από τους διαμαρτυρόμενους πιστούς. Μία πιστή από τους προσαχθέντες στο τμήμα γράφει πως ο «γλυκούλης» (όπως τον αποκαλεί) μητροπολίτη Δημητριάδος «κάλεσε τά άλλα γλυκά παιδιά που κρατάνε εκείνα τά γλυκά ραβδιά που ονομάζονται γκλόπς καί περάσαμε λίγες ώρες μαζί στό τμήμα, πράγμα σπάνιο όπως μας είπαν νά γεμίζει τό τμήμα τους μέ θεουσάτο καί κοτσαρία. 
Εκεί είχαμε την ευκαιρία νά ανταλλάξουμε μαζί τους ονόματα, εκείνοι για νά μας έχουν στά υπ΄ όψιν καί εμείς για νά προσευχόμαστε νά τους έχει καλά η Παναγία στη δύσκολη, επικίνδυνη καί πολλές φορές τόσο άχαρη δουλεια που κάνουν, πολλές φορές να περιφρουρούν τά άνομα συμφέροντα ποταπών αξιωματούχων γυμνών της αιδούς...
Τόσο γλυκούλης πατερούλης...! 
Αντιδράσεις μεγάλης ανασφάλειας νά ζει καί να κινείται μέ την προστασία της ασφάλειας! 
Βρέ σείς η εκκλησία δέν είναι για νά τρυπώνετε σάν αρουραίοι καί νά κλείνετε τις πόρτες, αλλά νά μπαίνετε λεβέντικα μέ το κεφάλι όρθιο. 
Μήν τους φοβάστε βρεεεεεεέ....! 
Αρουραίοι είναι! 
Βγείτε στους δρόμους καί κράξτε τους νά μαζευτούνε μέσα στις τρύπες του! Λωρίτου Ελένη» 
   Τὸ Σχόλιο από την ανάρτηση  «Πάλι χτύπησε ο “γλυκούλης”, «Δημητριάδος: “Να στηρίξουμε το Ισλάμ”». Όλο το σχόλιό της μπορείτε να το δείτε εδώ).

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

ΛΕΓΟΥΣΙ ΚΑΙ ΟΥ ΠΟΙΟΥΣΙ.

Η ΑΙΡΕΣΙ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ, 
ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ 
....ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙ!!!




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ
ΤΗΣ 23ης ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
ΣΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΙΡΛΑΝΔΙΑΣ
Η Πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» επιδοκιμάζει και συγχαίρει τον Βρετανικό λαό για την παρρησία και την σωφροσύνη, που επέδειξε κατά το πρόσφατο δημοψήφισμα της 23ης Ιουνίου 2016, αποφασίζοντας την αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου της Μεγάλης Βρετανίας και της Βορείου Ιρλανδίας από το φασιστικό όργανο και πρόπλασμα της μίας και οικουμενιστικής (παγκοσμίου) κυβερνήσεως, που κατ’ ευφημισμόν ονομάζεται Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» θέτει από σήμερα ως αποκλειστική προτεραιότητά της, την έξοδο της Ελλάδος από την παγίδα της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, η οποία σε συνδυασμό με το φαύλο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα αποτελούν την γενεσιουργό αιτία των δεινών που μαστίζουν την Πατρίδα μας.

Ο Ελληνικός λαός δεν έχει πλέον ανάγκη από λόγια και ευχολόγια και πολύ περισσότερο δεν αντέχει "περισσότερη" Ευρώπη, όπως του υπόσχονται οι Ευρωπαίοι μισθοφόροι πολιτικοί του. Χρειάζεται ένα γερό στήριγμα, στο οποίο θα θεμελιώσει την ελπίδα του για την ανασυγκρότηση και την ανοικοδόμηση του κράτους μετά την Ευρωπαϊκή επιδρομή.

Μόνη η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» πρεσβεύει αυτό το γερό θεμέλιο και υποδεικνύει τον τρόπο, που θα οδηγήσει στην σύγχρονη παλιγγενεσία. Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» διαφέρει από όλα ανεξαιρέτως τα κόμματα, αλλά και τις πολιτικές κινήσεις της Χώρας, επειδή αδιαπραγμάτευτα προτάσσει την υπεράσπιση της Ελλάδος ως Ορθοδόξου Κράτους, όχι με την τυπική έννοια αλλά με την ουσιαστική, όπου δηλαδή η Εκκλησία είναι το περιέχον και συνέχον το Κράτος. Τούτο σημαίνει πως το Κράτος και η νομοθεσία του πρέπει να διαπνέεται από τον νόμο του Χριστού. Αυτό έπραξε και ο μοναδικός Έλληνας Κυβερνήτης του τόπου μας, ο μαρτυρικός Ιωάννης Α. Καποδίστριας, ως γνήσιος και πιστός ακόλουθος της πολιτικής διακυβερνήσεως του Μεγάλου Κωνσταντίνου. Αυτή είναι η μόνη εγγύηση για όλους τους Έλληνες πολίτες, ότι το Κράτος θα είναι η Μητέρα τους και όχι η κακιά μητριά, που τους εχθρεύεται και τους πολεμάει. Και αυτό αποτελεί εγγύηση και για τους πολίτες που πιστεύουν στον Θεό αλλά και για εκείνους που δεν πιστεύουν, εφ’ όσον η Πίστη των πολιτικών τους τους εξασφαλίζει την τιμιότητα, το ήθος, τον σεβασμό προς τις πεποιθήσεις του καθενός και την αξιοκρατική διακυβέρνηση.

Αυτή η αδιαπραγμάτευτη αρχή σε συνδυασμό με το ότι η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν ελέγχεται από κανένα Ξένο ή Εγχώριο Κέντρο ή Στοά του Εσωτερικού ή του Εξωτερικού, την έχουν οδηγήσει στην περιθωριοποίηση εκ μέρους των μισθοφορικών Μέσων Ενημερώσεως της Πατρίδος μας, που φοβούνται τον λόγο της Αληθείας και την λύση των προβλημάτων του τόπου. Παρά ταύτα, με τις όποιες δυνάμεις διαθέτουμε θα δώσουμε τον υπέρ πάντων αγώνα για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία από τα δεσμά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, της ηθικής και πολιτικής σήψεως και της Εθνικής αναξιοπρεπείας.

Οι Δυτικοτραφείς μισθοφόροι πολιτικοί μας, ως σύγχρονοι κοτζαμπάσηδες διαφεντεύουν μέχρι σήμερα την Ελλάδα μας και την οδηγούν από το κακό στο χειρότερο, ξεπουλώντας και καταστρέφοντας όχι μόνο την περιουσία της, αλλά και ό,τι πολυτιμότερο της ανήκει, δηλαδή την Ορθόδοξη Πίστη των Πατέρων μας.

Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» καλεί σε συστράτευση όλους τους Έλληνες, ανεξαρτήτως των μέχρι σήμερα πολιτικών τους πεποιθήσεων. Είναι η Πατρίδα μας και πρέπει να την πάρουμε πίσω από τους κατακτητές της, εγχώριους και αλλοδαπούς! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.

Όπως είπε κάποτε πολύ σοφά ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα, ούτε πως δεν έχομε άρματα, ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις, ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα»!

ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ: ΕΞΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΤΛΕΡΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ!
Από το Γραφείο Τύπου
υλοποιώντας την πολιτική της Κεντρικής Επιτροπής
Πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»

OMOΛΟΓΙΑ: Οι Σιγονταροοικουμενιστες δηλωνουν οτι συνεβησαν πολλα εκττροπα στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ συνοδο του Κολυμπαριου, αλλα αυτοι θα συνεχισουν τον ....ΤΣΙΓΑΡΟΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΙΚΟ τους αγωνα ...ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ. Και θα συνεχισουν την ιδια τακτικη!!!!Κατα τα αλλα βαδιζουν την γραμμη των Αγιων Πατερων απο την ...αναποδη!!!!!

Σύναξις Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών: Η «Σύνοδος» του Κολυμπαρίου Κρήτης και η σύμπλευσή της με τον Οικουμενισμό

ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
Οἱ ἀνησυχίες καὶ ἡ ἀγωνία τοῦ ὑγιοῦς πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴν ἔκβαση τῶν ἐργασιῶν τῆς λεγόμενης Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου τῆς ὈρθοδόξουἘκκλησίας ἐπαληθεύθηκαν. Ἡ σύναξη αὐτὴ δὲν εἶναι οὔτε σύνοδος οὔτε ἁγία οὔτε μεγάλη.


Δὲν εἶναι σύνοδος, διότι δὲν ἔχει τίποτε κοινὸ μὲ τὶς συνόδους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας· διακόπτει τὴν παράδοση τῶν ὀρθοδόξων συνόδων, δὲν ἀποτελεῖ συνέχειά τους, συνιστᾶ συνοδικὴ παρεκτροπὴ καὶ κανονικὴ καινοτομία. Ἡ ἐκκλησιολογικὰ κυνικὴ καὶ προκλητικὴ ὁμολογία τοῦ ἀρχιεπισκόπου Ἀλβανίας ὅτι «δὲν εἶναι ἀντίγραφο τῶν παλαιῶν συνόδων ἀλλὰ ἕνα νέο εἶδος συνόδου», ἐπαινεθεῖσα ἀπὸ τὸν πρωτοστάτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, οἰκουμενικὸ πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, τὸν καὶ πρόεδρο τῆς «Συνόδου», καθιστᾶ ὅλους τοὺς συμμετέχοντες ἀρχιερεῖς, ποὺ τὴν ἀποδέχθηκαν ἀδιαμαρτύρητα, καινοτόμους καὶ παραβάτες τῆς μακραίωνης συνοδικῆς καὶ κανονικῆς παραδόσεως τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὑποκείμενους στὴν κρίση μιᾶς μελλοντικῆς ἀληθοῦς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου.
Ἡ εἰκόνα τῶν συμπροσευχομένων μὲ τοὺς Ὀρθοδόξους αἱρετικῶν παρατηρητῶν, Μονοφυσιτῶν, Παπικῶν καὶ Προτεσταντῶν καὶ οἱ φιλόφρονες πρὸς αὐτοὺς λόγοι καὶ ἐκδηλώσεις βοοῦν καὶ κραυγάζουν γιὰ τὴν πρωτοφανῆ συνοδικὴ καινοτομία καὶ τὴν εὐθεία προσβολὴ τῶν Ἱερῶν Κανόνων.
Δὲν εἶναι ἁγία, διότι ὁρισμένα σημαντικὰ κείμενα τὰ ὁποῖα ἐνέκρινε εἶναι ἀντίθετα πρὸς τὶς ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι ληφθεῖσες διὰ τῶν αἰώνων ἀποφάσεις τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων, ἰδιαίτερα ὡς πρὸς τὴν ἀντιμετώπιση τῶν αἱρετικῶν. Δὲν εἶναι δυνατὸν τὸ Ἅγιο Πνεῦμα νὰ εἶναι ἀντίθετο μὲ τὸν ἑαυτό του· ἄλλοτε νὰ καταδικάζει, στὶς ὄντως ἅγιες συνόδους, τὶς αἱρέσεις καὶ νὰ ἀναθεματίζει τοὺς αἱρετικούς, καὶ ἄλλοτε, ὅπως στὴν «σύνοδο» τῆς Κρήτης, νὰ τὶς θεωρεῖ ἐκκλησίες. Καὶ ἐπειδὴ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα εἶναι εὐθές, ἀναλλοίωτο καὶ ἄτρεπτο, διεστραμμένες καὶ ἀλλοιωμένες εἶναι κάποιες ἀπὸ τὶς ἀποφάσεις τῆς συνάξεως τοῦ Κολυμπαρίου ποὺ ἔχουν κατεξοχὴν δογματικὸ περιεχόμενο. Δὲν ἐλήφθησαν ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι, ἀλλ᾽ ἐν ἄλλῳ πνεύματι, σκολιῷ καὶ ἀλλοτρίῳ.

Ομολογιακή – Πατερική επιστολή Αποτειχίσεως

Ομολογιακή – Πατερική επιστολή Αποτειχίσεως

Πτολεμαΐδα, 30 Ιουνίου  2016
Κύριε Θεόκλητε
Εδώ και δεκαετίες, εσείς και οι υπόλοιποι Επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος, διατηρείτε εκκλησιαστική κοινωνία  και αποδίδετε μία «άτιμον τιμήν» στον πατριάρχη ΚΠόλεως κ. Βαρθολομαίο Αρχοντώνη. Έναν άνθρωπο ασπόνδυλο, βλάσφημο  της  Θείας Οικονομίας, των Αγίων Πατέρων, και των Αγίων Συνόδων. Ένα περίτεχνο αιρετικό κράμα,  που –«γυμνή τη κεφαλή»– ρημάζει τον αμπελώνα του Κυρίου.
         Εδώ και δεκαετίες  εσείς και η Ιεραρχία, τιμάτε  τον κ. Βαρθολομαίο και τον προβάλλετε ως πρότυπο και «ευλογία» για τους πιστούς.  Είναι πλέον βέβαιο  ότι και ο Άρειος να ήταν πατριάρχης, και ο Νεστόριος και Παύλος και ο Βέκκος και ο Μητροφάνης, το ίδιο θα κάνατε,  αφού ο κ. Βαρθολομαίος τους εκπροσωπεί όλους παντί σθένει  ξεθάβοντας τα μελανά τους πτώματα και  λιτανεύοντας τα  στις ψυχές των Ορθοδόξων.
      Οι Επίσκοποι και σχεδόν όλος ο Κλήρος, πάσχοντες από άνοια Πίστεως, αναπαύεστε επευλογούντες την επέλαση της νοθείας και διαστρέβλωσης του κηρύγματος του Εσταυρωμένου Χριστού, χάριν των φίλωνλύκων που εισχώρησαν στην Εκκλησία Του. Δεν πήγατε στη Σύνοδο της Κρήτης, αλλά την επομένη πανηγυρίσατε με τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο στη Βέροια αποδεικνύοντας την συμπόρευση σας –για άλλη μια φορά– με αυτόν. Κοινωνείτε εκκλησιαστικώς, τιμάτε και προβάλλετε κακοδόξους Επισκόπους που σαν αλλόθρησκοι  κηρύττουν βδελυρές  εκκλησιολογίες, ανώμαλες θεολογίες, αλλόκοτες  ερμηνείες  και καινοφανείς αερολογίες.
Συμβάλλετε στην καθιέρωση μιάς άλλης, ολέθριας Πίστης και όχι αυτής που παραλάβατε.         
Γίνατε χειροκροτητές του χειροκροτητή των αντίχριστων.
Μνημονευτές του μνημονευτή των αμνημονεύτων.
Κοινωνοί του κοινωνού των ακοινώνητων.
Γίνατε αδιάφοροι, επειδή αργεί το δικαστήριο και καθυστερούν οι ευθύνες και δεν ήρθε ακόμα ο  Κριτής. Είπατε: «αργεί ο Κύριος μου»[1] και σκορπάτε την περιουσία του –τις ψυχές– που σας εμπιστεύτηκε.
      Υποκρίνεστε ότι φροντίζετε το ποίμνιο στις πολλές του ανάγκες, όταν όμως έρχεται η αρκούδα της αίρεσης την αφήνετε να το κατασπαράζει  απολαμβάνοντας την στενή  φιλία σας με τον …αρκουδιάρη.
         Το μαύρο δεν μπορεί  πλέον να ονομάζεται  άσπρο, και το πικρό δεν μπορεί να ονομάζεται γλυκό γιατί έτσι συμφέρει σε μιά Ιεραρχία απροσδιόριστης Πίστης.

Οι Ιεράρχες, ως άλλοι Βαβυλώνιοι,  αποδέχτηκαν για άλλη μια φορα μιαρά δόγματα. Αναγνώρισαν στην Κρήτη ότι δεν υπάρχουν αιρέσεις και  όλες οι κακοδοξίες καθοδηγούνται από το Άγιο Πνεύμα, όπως κάνανε και πριν χρόνια στο Porto Alegre.
Οικοδομήσατε πύργον και ποιήσατε εαυτοίς όνομα.[2] Οι μεθύωντες τον οίνον της υπερηφανείας. Μας φέρατε καινούριο Ευαγγέλιο.
«Εγκαταλείπομεν –αυτήν την Ιεραρχία–, ότι ήγγικεν εις ουρανόν το κρίμα αυτής».[3]
Παύω να σας αναγνωρίζω ως Ποιμένα  και «τρόπων μέτοχο» των Αγίων Αποστόλων –όπως και όλους που κοινωνούν μαζί σας και με  τον διευθυντή της αίρεσης κ. Βαρθολομαίο–  έχοντας την βεβαιότητα  που μου δίνει η Ορθόδοξη Διδαχή  ότι έτσι θα  γλιτώσω από την συναρίθμηση μου με όσους  ο Κύριος, οι Άγιοι  Ομολογητές, οι Σύνοδοι και Ιεροί Κανόνες καταδίκασαν ως κοινωνούντες με τους κακοδόξους.
Διακόπτω κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς που  δικαιώνουν  έργω ή λόγω ή  σιωπηρά  τους  Άρείους, τους  Νεστορίους, τους Ακακίους, τους Μητροφάνηδες,  τους  Βέκκους, τους Καλέκες, και προσχωρώ στην Εκκλησία των αποτειχισμένων του Μ. Αθανασίου, του  Αγίου Μελετίου, του Αγίου Ευσταθίου, του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου, του Αγίου Ιωάννου Δαμασκηνού, του Αγίου Μαξίμου, του Αγίου Μάρκου, του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά.

Σαφή εντολή μας δίνει ο Κύριος μας ότι τα δικά Του πρόβατα δεν πρέπει να ακούν φωνή ξένου ποιμένα άλλα να φεύγουν.[4] Και οι Απόστολοι και οι Σύνοδοι και οι Άγιοι να ξεχωρίσουμε τους εαυτούς μας από τα άτιμα σκεύη [τους ψευδοδιδασκάλους],[5] μας ορίζουν.
«Εὰν ο επίσκοπος ή ο πρεσβύτερος οι όντες οφθαλμοὶ της Ἐκκλησίας κακώς αναστρέφωνται καὶ σκανδαλίζωσι τὸν λαόν, χρὴ αυτοὺς εκβάλλεσθαι. Συμφέρον γάρ εστίν άνευ αυτών συναθροίζεσθαι εἰς ευκτήριον οίκον, ή µετ΄ αυτοὺς εμβληθήναι ὡς μετὰ Άννα καὶ Καϊάφα εἰς τὴν γέενναν του πυρός», ερμηνεύει ο Μ.Αθανάσιος.[6]
«Ούτε για λίγη ώρα δεν δεχόμαστε σχέση με αυτούς που κουτσαίνουν στην πίστη… ακόμα κι αν αυτοί μας φαίνονται πολύ γνήσιοι και επίσημοι, εμείς πρέπει να τους σιχαινόμαστε. Όσοι αγαπάμε τον Κύριο», ορίζει ο Μ.Βασίλειος.[7]
«Κάθε κληρικό του οποίου η πίστις, οι λόγοι και τα έργα δεν συμφωνούν με τις διδασκαλίες των Αγίων πατέρων να τον αποστρεφόμεθα και να τον μισούμε ως δαίμονα, έστω κι αν ανασταίνει νεκρούς και κάνει άλλα μύρια θαύματα.»,[8] επιτάσσει ο Άγ. Συμεών.
«Όχι μόνο αν κάποιοι λένε συνολικά αντίθετα πράγματα που ανατρέπουν τα πάντα άλλα  και το παραμικρό αντίθετο να διδάξουν να είναι αναθεματισμένοι», διασαφίζει ο  Ιερός Χρυσόστομος.[9]
«Από αυτούς πρέπει να πεταγόμαστε μακρυά όπως πεταγόμαστε όταν συναντάμε ένα φίδι, και να διακόπτουμε κάθε κοινωνία και να φεύγουμε με όλη μας την δύναμη, ακόμα κι αν μας φαίνονται σεβάσμιοι και πράοι», προειδοποιεί ο Μ.Φώτιος.[10]
 «Ούτε οι προσευχές, ούτε οι ελεημοσύνες, ούτε οι Λειτουργίες, ούτε άλλη αρετή είναι αποδεκτή από τον Θεό άν ο άνθρωπος έχει λανθασμένες αντιλήψεις για τον Θεό»,[11] γιατί ο Θεός φανερώθηκε στον άνθρωπο κι άνθρωπος διαστρέφει  την εικόνα Του εξ΄αιτίας της υπερηφάνειας του.
Λοιπόν, «Έξελθε εξ αυτών ο λαός μου, ίνα μη συγκοινωνήσετε ταίς αμαρτίαις αυτής και ίνα εκ των πληγών αυτής μη λάβητε».[12]

Εργαστήκατε αγαπητέ κύριε  Θεόκλητε πάνω από μισό αιώνα για την Εκκλησία και τους ανθρώπους. Πλουτίσατε το καράβι του βίου σας με θεάρεστους θησαυρούς. Ο διάβολος όμως δεν κουρσεύει τα καράβια που κουβαλούν σκουπίδια, άλλα αυτά που κουβαλούνε χρυσάφια και διαμάντια.
Μην σας ξεγελούν τα χειροφιλήματα και οι οσφυοκαμψίες. Εκείνη την φριχτή ώρα δεν θα έχετε απέναντι σας κάποιο Συνοδικό δικαστήριο με φίλους  και συλλειτουργούς στην σύνθεση του, άλλα τα εκατομμύρια των Αγίων Ομολογητών που μαρτύρησαν για αυτά που εσείς  οι Επίσκοποι ξεπουλάτε δωρεάν.

«Τοις κοινωνούσιν εν γνώσει [τοις αιρετικοίς] ανάθεμα».
                                 Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος

Ιωάννης Ρίζος





[1] Λουκ.ιβ΄48.
[2]  Γεν. α΄4.
[3]  Ιερ. να΄9.
[4] Ιω. ι΄5.
[5] Β΄Τιμ.β΄17.
[6] P.G. 35, 33.
[7] Όροι κατ΄ επιτομή, ερωτ. ριδ΄.
[8] Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος, Λόγος ΣΤ΄.
[9] Ερμηνεία εις την Προς Γαλάτας.
[10] Ε.Π.Ε 12, 400, 31
[11] Αγ. Ιωάννου Δαμασκηνού, Ιερά παράλληλα.
[12] Αποκ.ιη΄4.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου