Σάββατο, 28 Μαΐου 2016


ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΟΣ ΜΟΝΩΤΑΤΟΣ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΜΑΧΕΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΕΡΑΡΧΙΚΟ ΗΜΙΟΝΙΚΟ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.

ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΟΣ ΜΟΝΩΤΑΤΟΣ, Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΕΜΑΧΕΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΕΡΑΡΧΙΚΟ ΗΜΙΟΝΙΚΟ ΣΩΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.


Αρχισε ηδη εν ζωη να μαραζωνει ο αιρεσιαρχης και οι τριχες του πεφτουν τουφες, πολλες πολλες.  Δειτε τον. Θα εχει την τυχη του Αρειου και των αλλων Αιρετικων, μην αμφιβαλλετε...


Αρχιζω ατακτα και επιλεκτικα... Τα τεκνα του Επιφανιου, ο μεν Ιωηλ σκεπτομενος τον βλοσυρο Βαρθολομαιο του, εσιωπα, ο δε Συμεων Κουτσας και ο Παροναξιας ο ψευτοσυντηρητικος, συμμαχησαν με τις προτασεις των Οικουμενιστων. 
Δυστυχως. 
Ο δε χειρων ολων ηταν ο ψευτοευλαβουλης με τα μεγαλα γενεια και μουστακια ο θρασυτατος Ναυπλιου και ....Κριμαιας, ο οποιος υπερημυνετο ολων των αθλιοτητων των Οικουμενιστων.
Ο δε παναθλιος υπογειος και καταχθονιος Ιερωνυμος, οπως παντα, επαιζε τον ρολο του ....Δουρειου Ιππου. 
Και ο Πειραιως σχεδον μονος του, προσπαθουσε να μεταπειση αυτους και οχι τους Οικουμενιστες οι οποιοι μειδιουσαν, γελουσαν και ειρωνευοντο, ως ποτε και εν τη Φερραρα τον Ατλαντα Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο.

Μαθετε το χριστιανοι, οτι η Κρατικη προσκυνημενη Ελληνικη λεγομενη ιεραρχια των ΜΑΤ και των Ροπαλων, σχεδον εξ ολοκληρου εχει αποχρωματισθη και εχει κυριολεκτικα αλωθει και ανηκει πλεον στις Οικουμενιστικες ταξεις και το αυριο προμηνυεται πολυ ασχημο και πολυ θλιβερο.
Οι εξελιξεις που ερχονται θαναι πολυ, μα πολυ τρομερες. 
Συντελειται μεγαλη προδοσια της Πιστεως. 
Γι αυτο και οι Παναθλιοι Οικουμενιστες, ο Αρχιαιρεσιαρχης του Φαναριου και η Ζηζουλια ....δεξια του, τας χειρας κροτουν, διοτι ολα βαινουν οπως εκεινοι τα υπολογισαν.
Και βεβαια αποφασιστηκε χλιαρα, ή μαλλον σχεδον ψυχρα, να αλλαξη η παρακατω παραγραφος περι "Εκκλησιων και ομολογιων" και να γινη...."Ομολογιων και Κοινοτητων", και να προωθηθη στην γραμματεια της Ληστρικης Συνοδου της Κρητης, ομως και αυτο ακομα το χλιαροτατο συμπληρωμα......, αποτελει  δωρον αδωρον διοτι εκει  στο Σπηλαιο των Ληστων, θα υπαρχη η Δαιμονικη ...σφηνα του υποδαιμονιου Αρχιαιρεσιαρχου που θα παιξει και τον αποφασιστικοτερον ρολον.
Ποια ειναι αυτη; 
Η λεγομενη ....ομοφωνια!!!
Καταχωρω πιο κατω την προτασι του δαιμονιου Βαρθολομαιου - που για παρατηρειστε τις τελευταιες του φωτογραφιες, ακομα και εν ζωη αρχισαν να του πεφτουν οι τριχες και να αδυνατιζη και να λυωνη απο το μαραζι και απο την θλιψι που βλεπει τοσες αντιδρασεις πολλων κληρικων και λαϊκων μελων της Εκκλησιας και δεν βλεπει να ομοφωνουν ολοι οι χριστιανοι και οι αχριστιανοι που ειναι και οι περισσοτεροι και να αποδεχονται αδιαμαρτυρητα οσα εκεινοι σκεπτονται να επιβαλλουν στην ...Πανθρησκεια τους.
Και αν ακομα μειοψηφισει μια ή και δευτερη εκκλησια, τελικα θα ισχυση το ...ομοφωνια της πλειοψηφιας. 
Οποτε γιατι ψαχνουμε μεσα στα αχυρα, να βρουμε τι;
 Καταγραφηκε λοιπον, οπως περιπου περιγραφεται το παρακατω αποσπασμα που δημοσιευσαμε. 
Διαβαστε το.
Αλλα τελικα θα ισχυσουν οσα ειπε ο ιδιος ο Αρχαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος ο Παγκακιστος και αποδεχθηκαν και οι αλλοι Οικουμενιστες πατριαρχες δηλαδη η θεωρια του, περι της ...αναγκαστικης ....ΟΜΟΦΩΝΙΑΣ.

"Μετά την απόρριψη της πρότασης περί απόσυρσης ολόκληρου του κειμένου έγινε συζήτηση επί της παραγράφου 6, στην οποία αναγράφεται: «Κατά την οντολογικήν φύσιν της Εκκλησίας η ενότης αυτής είναι αδύνατον να διαταραχθή. Η Ορθόδοξος Εκκλησία αναγνωρίζει την ύπαρξιν άλλων χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών μη ευρισκομένων εν κοινωνία μετ’ αυτής...». Επ’ αυτής Μητροπολίτες υποστήριξαν: «Επειδή ο πληθυντικός <των Εκκλησιών και...> είναι δυνατό να παρερμηνευθή και να νομισθή υπό τινων ότι το κείμενο αυτό αναγνωρίζει την ανορθόδοξη θεωρία των Κλάδων προτείνεται στην εν λόγω παράγραφο αντί <χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών...> να γραφεί «χριστιανικών Ομολογιών και Κοινοτήτων...». Το ίδιο να διορθωθεί και όπου αλλού αναφέρεται ο όρος «Εκκλησίες» για τους μη Ορθοδόξους και να αντικατασταθεί με τον όρο «Ομολογίες ή Κοινότητες». Η πρόταση αυτή εγκρίθηκε.".


Ιδου και το πονηροτατο, σχεδον ΔΑΙΜΟΝΙΚΟΤΑΤΟ θεωρημα του Αρχιαιρεσιαρχου το οποιο τελικα θα επιβληθη εις οτι και αν εκεινος και οι λοιποι ...μουμιοποιημενοι Οικουμενιστες εγκρινουν και αποδεχθουν.
Γι αυτο οποιοσδηποτε και αν αντιδρασει, αυτο απλα θα καταγραφη, αλλα θα παραθεωρηθει και θα ατονιση η ισχυς του και θα ...ριφθη εις τον καλαθον.
Οντως ο Αρχιαιρεσιαρχης του Εσβευσβενου Φαναριου Βαρθολομαιος ο Παμπλουτος Πασας μας, αποτελει εναν παμπονηρο και σκοτεινο ανθρωπο μοναδικο στην ιστορια της Εκκλησιας.

Αδελφοι, ναστε ετοιμοι για την αποκηρυξι αυτου του Σατανικου μορφωματος που μας ετοιμαζουν οι Οικουμενιστες.
Βεβαια, εμεις οι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ηδη το πραξαμε, ενω εσεις οι ....συνετωτεροι ακομα ...χασμασθε κατω απο τις ...αλογιες των ενεργητικων ή των Παθητικων Οικουμενιστων.
Ομως ζει Κυριος ο Θεος.
Και ημεις εν ονοματι Κυριου του Θεου μεγαλυνθησομεθα εν τη Πιστει των Ορθοδοξων, του εγκαυχηματος και εγκαλωπισματος ημων.
Απολαυστε λοιπον ....αυτα που τελικα θα εφαρμοσθουν εν τη ΛΗΣΤΡΙΚΗ συνοδω της Κρητης και να μας θυμηθειτε:

 Ὡς πρὸς τὰ τελευταῖα δύο θέματα δὲν δυνάμεθα εἰμὴ νὰ ἐκφράσωμεν τὴν ἔκπληξιν ἡμῶν ἐκ τῆς ὡς ἄνω ἀξιώσεως, δοθέντος ὅτι ἡ ἀπόφασις τῆς Συνάξεως ἡμῶν τοῦ ἔτους 2014 οὐδόλως προέβλεπε ριζικὴν ἀναθεώρησιν (revision) τῶν κειμένων τούτων, ἀλλ’ ἁπλῆν «ἐπιμέλειαν» (editing) αὐτῶν ὑπὸ τῆς Εἰδικῆς Ἐπιτροπῆς, διὸ καὶ ὀρθῶς ὁ προεδρεύων αὐτῆς δὲν ἐπέτρεψε ριζικήν τινα ἀναθεώρησιν αὐτῶν, διότι τοῦτο θὰ ἀπετέλει παράβασιν ἢ ὑπέρβασιν τῆς δοθείσης τῇ Ἐπιτροπῇ ὑπὸ τῆς Συνάξεως ἡμῶν ἐντολῆς. Ἡ περὶ ἀναθεωρήσεως τῶν ἐν λόγῳ κειμένων ἀξίωσις ὡρισμένων Ἐκκλησιῶν θὰ ἀπῄτει σαφῶς νέαν ὁμόφωνον ἀπόφασιν τῆς Συνάξεως τῶν Προκαθημένων, διάφορον τῆς ληφθείσης ἐν ἔτει 2014 τοιαύτης περὶ ἁπλῆς ἐπιμελείας τῶν ἐν λόγῳ κειμένων, ἥτις ἐπιμέλεια, ὡς ἐκ τῆς φύσεως αὐτῆς, δὲν θὰ ἠδύνατο νὰ θίξῃ τὸν πυρῆνα τοῦ περιεχομένου τῶν κειμένων τούτων.
Εὑρισκόμεθα, λοιπόν, ἀδελφοί, πρὸ τοῦ διλήμματος, τὸ ὁποῖον θέτουν ἐνώπιον ἡμῶν Ἐκκλησίαι τινές, ἢ νὰ ἐμμείνωμεν εἰς τὴν ληφθεῖσαν ἐν ἔτει 2014 κοινὴν ἀπόφασιν ἡμῶν περὶ συγκλήσεως τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου μετὰ τῶν ὀκτὼ θεμάτων, τὰ ὁποῖα ἔτυχον ἤδη ὁμοφώνου πανορθοδόξου ἐγκρίσεως, ἢ νὰ ἀναβάλωμεν τὴν σύγκλησιν τῆς Συνόδου μέχρις ὅτου ἐπέλθῃ πανορθόδοξος συμφωνία καὶ ἐπὶ τῶν θεμάτων τοῦ Αὐτοκεφάλου, τῶν Διπτύχων καὶ τῶν περὶ Γάμου καὶ Ἡμερολογίου κειμένων.Ἐὰν ἐπιλέξωμεν τὸ τελευταῖον, θὰ χρειασθῶμεν σειρὰν ὅλην συναντήσεων τῆς Προπαρασκευαστικῆς Ἐπιτροπῆς, ἡ ὁποία κατὰ τὸν ἰσχύοντα Κανονισμὸν προετοιμασίας τῆς Συνόδου δέον νὰ καταλήξῃ εἰς τὴν ὁμόφωνον ἔγκρισιν τῶν σχετικῶν κειμένων, τὰ ὁποῖα θὰ ὑποβληθοῦν εἰς νέαν Προσυνοδικὴν Διάσκεψιν πρὸς τελικὴν ἔγκρισιν. Τούτων δοθέντων θὰ παραμένῃ ἄγνωστον ἐὰν καὶ πότε θὰ συγκληθῇ ἡ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος, μὴ ἀποκλειομένης ἐν τέλει τῆς ματαιώσεως αὐτῆς. Ἡ εὐθύνη ἡμῶν εἶναι ὄντως μεγίστη δι’ ὅ,τι ἤθελε συμβῆ καὶ ὀφείλομεν νὰ τὴν ἀναλογισθῶμεν πρὶν ἢ προτιμήσωμεν τὸ καλλίτερον ἔναντι τοῦ καλοῦ καὶ τὸ μεῖζον ἔναντι τοῦ ἀναγκαίου, ὑπαναχωροῦντες ἐκ τῆς ἀρχικῆς κοινῆς ἡμῶν ἀποφάσεως. Ἡ καθ’ ἡμᾶς Ἁγιωτάτη Ἐκκλησία δηλοῖ ὅτι ἀδυνατεῖ νὰ ἀναλάβῃ τὴν ἱστορικὴν εὐθύνην τῆς ἀναβολῆς τῆς συγκλήσεως τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου καὶ τὸν ὡς ἐκ ταύτης κίνδυνον ματαιώσεως αὐτῆς.
2. Ἐπὶ τῶν ὑπολοίπων θεμάτων
 α) Τὸ Σχέδιον τοῦ Κανονισμοῦ λειτουργίας τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου
 Ὡς γνωστόν, ἡ συνελθοῦσα προσφάτως ἐν Ἀθήναις Εἰδικὴ Ἐπιτροπὴ πρὸς σύνταξιν σχεδίου Κανονισμοῦ λειτουργίας τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου δὲν κατώρθωσε νὰ ὁλοκληρώσῃ τὸ ἔργον αὐτῆς ἐγκρίνασα τελικῶς μόλις τέσσαρα ἐκ τῶν δεκαὲξ προταθέντων ἄρθρων, ὅπερ σημαίνει ὅτι δέον νὰ ἐξευρεθῇ τρόπος ὁλοκληρώσεως τοῦ ἔργου τούτου, εἰ δυνατὸν κατὰ τὴν διάρκειαν τῆς παρούσης Συνάξεως, δι’ εἰδικῆς ἐπιτροπῆς, ἐκ τῶν σπλάγχνων ἡμῶν, μετὰ τῆς σαφοῦς ἐντολῆς πρὸς αὐτὴν ὅπως ὁλοκληρώσῃ τὸ ἔργον της ἐντὸς τῶν ἡμερῶν καὶ ὑποβάλῃ αὐτὸ εἰς τὴν ὁλομέλειάν μας ἐνταῦθα πρὸς ἔγκρισιν, ὥστε νὰ μὴ χρειασθῇ νέα Σύναξις Προκαθημένων πρὸς ἔγκρισιν τοῦ Κανονισμοῦ.
β) Τὸ θέμα τῆς προσκλήσεως παρατηρητῶν εἰς τὴν Ἁγίαν καὶ Μεγάλην Σύνοδον
 Τὸ θέμα τοῦτο πρόκειται ἡμῖν πρὸς ἀπόφασιν κατὰ τὴν παροῦσαν Σύναξιν ἡμῶν ὑπὸ τὴν διττὴν αὐτοῦ μορφήν, ἤτοι τῆς προσκλήσεως παρατηρητῶν τόσον ἐκ τῶν ἐντὸς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας κληρικῶν, μοναχῶν καὶ λαϊκῶν, ὅσον καὶ ἐξ ἄλλων χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν καὶ Ὁμολογιῶν, ἰδίᾳ ἐξ ἐκείνων ἐξ αὐτῶν, μετὰ τῶν ὁποίων εὑρισκόμεθα ἐν θεολογικῷ διαλόγῳ. Κατὰ τὴν γνώμην ἡμῶν, ἀμφότεραι αἱ κατηγορίαι αὗται δέον νὰ κληθοῦν ὅπως παραστοῦν εἰς τὰς ἐργασίας τῆς Συνόδου, βεβαίως ἄνευ δικαιώματος λόγου ἢ ψήφου, δοθέντος ὅτι ἡ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος ἐνδιαφέρει κατὰ τρόπον ἄμεσον καὶ ζωτικὸν τόσον τοὺς Ὀρθοδόξους λαϊκούς, κληρικοὺς καὶ μοναχούς, ὅσον καὶ τὸν λοιπὸν χριστιανικὸν κόσμον. Σημειωτέον, ὅτι καὶ κατὰ τὰς ἐργασίας τῆς Β’ Συνόδου τοῦ Βατικανοῦ ἡ ἡμετέρα Ἐκκλησία ἐκλήθη νὰ ἀποστείλῃ καὶ ἀπέστειλε παρατηρητάς.
Ἐφ’ ὅσον ὑπάρξει συμφωνία ἐπὶ τῆς ἀρχῆς τῆς προσκλήσεως τοιούτων παρατηρητῶν, δέον ὅπως προβῶμεν εἰς τὸν καθορισμὸν τοῦ τρόπου ἐκπροσωπήσεως αὐτῶν, τοῦ ἀριθμοῦ καὶ τῆς τοποθετήσεως αὐτῶν ἐν τῷ χώρῳ τῆς Συνόδου, ὡς καὶ ἐπὶ παντὸς ἄλλου σχετικοῦ πρὸς τὸ θέμα αὐτὸ ζητήματος.
γ) Τὸ θέμα τῆς αὐθεντίας τῆς Συνόδου δέον ἐπίσης νὰ ἀπασχολήσῃ τὴν παροῦσαν Σύναξιν. Ἡ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος θέλει πραγματοποιηθῆ εἰς μίαν ἐποχήν, κατὰ τὴν ὁποίαν οἱ θεσμοὶ γενικῶς διέρχονται κρίσιν αὐθεντίας, ἀμφισβητούμενοι ὑπὸ τοῦ συγχρόνου ἀνθρώπου, τοῦτο δὲ τείνει νὰ ἐπηρεάσῃ, δυστυχῶς, καὶ τὸν χῶρον τῆς Ἐκκλησίας. Συνοδικαὶ ἀποφάσεις, αἱ ὁποῖαι ἄλλοτε ἐγένοντο σεβασταὶ ὑπὸ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ ὡς φωνὴ Θεοῦ («ἔδοξε γὰρ τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι καὶ ἡμῖν» {Πράξ. ιε’, 28}), σήμερον ἀμφισβητοῦνται ὑπὸ μερίδος πιστῶν, ἐνίοτε πρὶν ἢ ληφθοῦν καὶ ἀνακοινωθοῦν. Εἶναι γνωστὸν ὅτι καὶ ἡ ἀποφασισθεῖσα ἵνα συνέλθῃ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος ἀμφισβητεῖται ὑπό τινων «ἀγωνιστῶν τῆς Ὀρθοδοξίας», ἀποκαλουμένη ὑπ’ αὐτῶν «ληστρική» πρὶν ἢ ἀκόμη συνέλθῃ. Ποῖον κανονικὸν κῦρος θὰ ἔχουν αἱ ἀποφάσεις τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου καὶ ποίας κανονικὰς συνεπείας θὰ ἔχῃ ἡ τυχὸν ἀνυπακοὴ πρὸς αὐτάς; Φρονοῦμεν ὅτι τοῦτο δέον νὰ διευκρινηθῇ ὑφ’ ἡμῶν πρὸς ἀποφυγὴν συγχύσεως παρὰ τῷ λαῷ τοῦ Θεοῦ καὶ ἄλλων δυσαρέστων συνεπειῶν ἐν τῷ σώματι τῆς Ἐκκλησίας.
δ) Τέλος, καθίσταται ἀναγκαῖον ὅπως διευκρινηθῇ ἓν ζήτημα, τὸ ὁποῖον προέκυψε, καθ’ ἡμᾶς ἀπροσδοκήτως, ἤτοι τὸ ἐρώτημα περὶ τοῦ ἀκριβοῦς νοήματος τοῦ ὅρου ὁμοφωνία (consensus), τὴν ὁποίαν ἀπεδέχθημεν ὡς τρόπον λήψεως ἀποφάσεων τόσον κατὰ τὴν προετοιμασίαν ὅσον καὶ κατὰ τὰς ἐργασίας τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου. Ἐπὶ τοῦ θέματος τούτου δέον νὰ διευκρινηθῶσι τὰ ἀκόλουθα ζητήματα:
Πρῶτον, ἡ ἔννοια τῆς ὁμοφωνίας ὡς consensus, καὶ ὄχι ὡς unanimity, ἔχει διεθνῶς τὴν ἔννοιαν ὅτι ἐὰν μία ἢ περισσότεραι ἀντιπροσωπίαι διαφωνήσουν πρὸς μίαν συγκεκριμένην πρότασιν καὶ διατυπώσουν ἰδίαν τοιαύτην, δέον νὰ καταβληθῇ προσπάθεια ἀποδοχῆς τῆς ὑπὸ τῶν ἀντιπροσωπιῶν τούτων γνώμης ἢ προτάσεως, εἰς περίπτωσιν ὅμως κατὰ τὴν ὁποίαν δὲν ἐπιτευχθῇ συναίνεσις (consensus) ἐπὶ τῆς ἀντιπροτάσεως, τότε ἡ διαφωνία αὕτη, ἐφ’ ὅσον οἱ διαφωνοῦντες ἐπιμένουν, καταγράφεται ἀλλὰ δὲν ἀκυρώνει τὴν πρὸς ἣν ὑπῆρξεν ἡ διαφωνία ἀρχικὴν θέσιν, καὶ οἱ διαφωνοῦντες ὑπογράφουν τὸ ἀρχικὸν κείμενον, καταγράφοντες, ἐὰν θέλουν, τὴν διαφωνίαν των. Ἐὰν ὑπάρξῃ ἄρνησις ὑπογραφῆς τοῦ κειμένου, τοῦτο θὰ ἐσήμαινεν ἀρνησικυρίαν (veto), πρᾶγμα τὸ ὁποῖον θὰ ὡδήγει εἰς ἀδιέξοδον.
Δεύτερον ζήτημα, τὸ ὁποῖον δέον νὰ διευκρινηθῇ, εἶναι ἐὰν ἡ ὁμοφωνία ἀναφέρεται εἰς τοὺς παρόντας κατὰ τὰς ἐργασίας «ἑνὸς σώματος ἢ ἀπαιτῇ τὴν φυσικὴν παρουσίαν ὅλων τῶν μελῶν τοῦ σώματος». Ἐὰν ἀποδεχθῶμεν τὸ δεύτερον, τότε ἡ τυχὸν ἀπουσία ἢ ἠθελημένη καὶ σκόπιμος ἀπουσία τινῶν ἐκ τῶν μελῶν θὰ ὡδήγει εἰς διάλυσιν τὰς ἐργασίας τοῦ σώματος ἐπὶ ἐπικλήσει τῆς ἐλλείψεως ὁμοφωνίας.
Τὸ πρῶτον ἐκ τῶν ὡς ἄνω ζητημάτων προέκυψε κατὰ τὰς ἐργασίας τῆς Ε’ Προσυνοδικῆς Διασκέψεως, καθ’ ἣν δύο ἀντιπροσωπίαι ἠρνήθησαν νὰ ὑπογράψουν κοινὸν κείμενον, ἐπὶ τῷ λόγῳ ὅτι αἱ θέσεις τῶν Ἐκκλησιῶν των δὲν ἔγιναν δεκταὶ ὑπὸ πάντων τῶν μελῶν τῆς Διασκέψεως, καὶ οὕτως εὑρισκόμεθα πρὸ ἀδιεξόδου ὡς πρὸς τὴν προετοιμασίαν τῆς Συνόδου, ἐφ’ ὅσον ἓν ἐκ τῶν βασικῶν κειμένων αὐτῆς παραμένει ἀνυπόγραφον ὑπό τινων ἐκ τῶν ἀντιπροσώπων.
Τὸ δεύτερον ζήτημα ἠγέρθη κατὰ τὴν πρόσφατον συνάντησιν ἐν Ἀθήναις τῆς Εἰδικῆς Ἐπιτροπῆς πρὸς σύνταξιν σχεδίου Κανονισμοῦ λειτουργίας τῆς Συνόδου. Κατὰ τὴν συνάντησιν ταύτην ἐζητήθη ἐπιμόνως ὑπό τινων ἀντιπροσώπων ὅπως περιληφθῇ εἰς τὸν Κανονισμὸν πρόβλεψις, καθ’ ἥν, ἐὰν μία Ἐκκλησία δι’ οἱονδήποτε λόγον ἀποχωρήσῃ ἐκ τῶν ἐργασιῶν τῆς Συνόδου, τότε ὁ Πρόεδρος αὐτῆς ὀφείλει νὰ ἐξασφαλίσῃ τὴν παρουσίαν αὐτῆς, διότι ἄλλως ἡ Σύνοδος ἀδυνατεῖ νὰ συνεχίσῃ τὰς ἐργασίας αὐτῆς (δηλαδὴ διαλύεται) λόγῳ μὴ ὑπάρξεως ὁμοφωνίας. Ἐκεῖ ὁδηγούμεθα ὄντως ἐὰν θεωρήσωμεν τὴν ὁμοφωνίαν ὡς ἐφαρμοζομένην ὄχι μόνον ἐπὶ τῶν παρόντων ἀλλὰ καὶ ἐπὶ τῶν ἀπόντων.
Ἐπιθυμοῦμεν νὰ δηλώσωμεν εὐθέως ὅτι ἡ καθ’ ἡμᾶς Ἁγιωτάτη Ἐκκλησία καὶ ἡμεῖς προσωπικῶς ἀδυνατοῦμεν νὰ ἐννοήσωμεν καὶ ἀποδεχθῶμεν τὴν πραγματοποίησιν μιᾶς Συνόδου, ἡ ὁποία θὰ τελῇ ὑπὸ τὴν δαμόκλειον σπάθην τῆς διαλύσεως αὐτῆς, ἐὰν μία ἢ περισσότεραι Ἐκκλησίαι ἀπεφάσιζον νὰ ἀποχωρήσουν ἐξ αὐτῆς. Μία τοιαύτη Σύνοδος, τελοῦσα ὑπὸ τὴν ἀπειλὴν τῆς διαλύσεως, εἶναι προτιμότερον νὰ μὴ γίνῃ ποτέ.
Ἡ παράδοσις τῆς Ἐκκλησίας γνωρίζει ἐν τῇ ἐφαρμογῇ τῆς συνοδικότητος πλεῖστα ὅσα παραδείγματα Συνόδων, καὶ μάλιστα Οἰκουμενικῶν, κατὰ τὰς ὁποίας Ἐκκλησίαι τινὲς ἀπουσίαζον, ἄλλοτε ἀκουσίως καὶ ἄλλοτε ἠθελημένως, ἐκ τῶν ἐργασιῶν τῆς Συνόδου, χωρὶς τοῦτο νὰ ἐμποδίσῃ τὸ παράπαν τὴν λειτουργίαν αὐτῶν. Πολλῶν Συνόδων αἱ ἀποφάσεις ἀνεγνωρίσθησαν ἐκ τῶν ὑστέρων ὑπὸ τῶν μὴ μετασχόντων εἰς αὐτάς. Ἡ ἐξάρτησις τῆς ὁμοφωνίας ἐκ τῆς φυσικῆς παρουσίας δὲν ἔχει, καθ’ ὅσον γνωρίζομεν, ἱστορικὸν προηγούμενον.
Καὶ ἐπὶ τοῦ θέματος τούτου καλούμεθα ἀδελφικῶς καὶ ἐν ἀγάπῃ νὰ διασκεφθῶμεν.
Ταῦτα τὰ θέματα εἰσηγούμεθα εἰς τὴν ἀγάπην Σας, ἀδελφοί, ὡς ἀναμένοντα τὴν διαβούλευσιν καὶ ἀπόφασιν ἡμῶν, ὥστε νὰ φθάσωμεν εἰς τὴν Ἁγίαν καὶ Μεγάλην Σύνοδον ἐν ὁμογνωμίᾳ. Ἐκτὸς τούτων ὑπάρχουν καί τινα πρακτικῆς φύσεως ζητήματα, τὰ ὁποῖα καλούμεθα νὰ διευθετήσωμεν ἐν ὄψει τῆς Συνόδου. Ἀναφέρομεν ἐνδεικτικῶς τινα ἐξ αὐτῶν.

Τι θα συμβη τελικα στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ;

Τι θα συμβη τελικα στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ 

ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ;


Μεταφερουμε ενα νεο κειμενο του δημοσιογραφου Παπαθανασοπουλου στο οποιο φαινεται ενα λεπτο σημειο των συζητησεων στην λεγομενη ....καφενωβιο "ιεραρχια μας"- ο Θεος να την καμη!!!
Στη συνεχεια θα δημοσιευσουμε εμεις ενα κειμενο καποιας συνοδου που αποφασισθηκαν καποια πολυ σοβαρα πραγματα που φανερωνουν απολυτα τι θα αποφασισθη σε κεινη την Νεα ΛΗΣΤΡΙΚΗ συνοδο της Κρητης.
Και θα σας εξηγησουμε τι πληροφορηθηκαμε και τι συλλεξαμε απο εγκυρες πηγες και τι ακριβως θα αποφασιση εκεινη η Ανεκδιηγητη Συνοδος της Κρητης του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου και της .... δεξιας ....βραχιονος του, που με τοσους κοπους και μοχθους οργανωσαν και θα επιβαλλουν κατοπιν εντολων των Σκοτεινων Δυναμεων.
Καλουμε κληρο και λαο ναναι ετοιμοι για μαχες υπερ της Ορθοδοξιας η οποια θα παυση να υπαρχη πλεον και θα δημιουργηθη ενα νεο συνονθυλευμα Αιρεσεων το οποιο θα αποκαλειται "Εκκλησια", αλλα θαναι πραγματι μια Παναιρεσι του Αντιχριστου.
 ============


            Η Ιεραρχία συζήτησε, μεταξύ των άλλων, επί των προτάσεων απορρίψεως, τροποποιήσεων και βελτιώσεων στο κείμενο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», που περιλαμβάνει 24 παραγράφους. Για το συγκεκριμένο κείμενο ορισμένοι Μητροπολίτες πρότειναν να αποσυρθεί τελείως από τον Κατάλογο των θεμάτων της Πανορθόδοξης Συνόδου. Ο λόγος; Επειδή «το εν λόγω κείμενο δικαιώνει τας καινοφανείς αντιλήψεις της <βαπτισματικής θεολογίας>, της <διηρημένης εκκλησίας>, των <δύο πνευμόνων> και <κλάδων> ή και άλλων ανορθοδόξων θεωριών, αι οποίαι είναι εντελώς αμάρτυροι εις την Θεολογίαν των Αγίων Πατέρων της καθ’ ημάς Ορθοδόξου Εκκλησίας, δια της δικαιώσεως αυτών των καινοφανών θεωριών εις την πραγματικότητα το επίμαχον κείμενον αναγνωρίζει εκκλησιαστικότητα εις την κακοδοξίαν και την αίρεσιν». Η πρόταση περί αποσύρσεως του κειμένου δεν εγκρίθηκε.

Σημειώνεται ότι η εισήγηση του  Μητροπολίτου Ηλείας περί ψηφοφορίας επί εκάστης προτάσεως δεν εγκρίθηκε. Αντί αυτής ο Αρχιεπίσκοπος σε κάθε  πρόταση ερωτούσε το Σώμα της Ιεραρχίας αν αυτή εγκρίνεται, στη συνέχεια ερωτούσε ποιός δεν την εγκρίνει και κατέληγε στο συμπέρασμα «εγκρίνεται», ή «δεν εγκρίνεται».

            Μετά την απόρριψη της πρότασης περί απόσυρσης ολόκληρου του κειμένου έγινε συζήτηση επί της παραγράφου 6, στην οποία αναγράφεται: «Κατά την οντολογικήν φύσιν της Εκκλησίας η ενότης αυτής είναι αδύνατον να διαταραχθή. Η Ορθόδοξος Εκκλησία αναγνωρίζει την ύπαρξιν άλλων χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών μη ευρισκομένων εν κοινωνία μετ’ αυτής...». Επ’ αυτής Μητροπολίτες υποστήριξαν: «Επειδή ο πληθυντικός <των Εκκλησιών και...> είναι δυνατό να παρερμηνευθή και να νομισθή υπό τινων ότι το κείμενο αυτό αναγνωρίζει την ανορθόδοξη θεωρία των Κλάδων προτείνεται στην εν λόγω παράγραφο αντί <χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών...> να γραφεί «χριστιανικών Ομολογιών και Κοινοτήτων...». Το ίδιο να διορθωθεί και όπου αλλού αναφέρεται ο όρος «Εκκλησίες» για τους μη Ορθοδόξους και να αντικατασταθεί με τον όρο «Ομολογίες ή Κοινότητες». Η πρόταση αυτή εγκρίθηκε.

            Στη συνέχεια συζητήθηκε η πρόταση αι παράγραφοι του κειμένου 16,17,18,και 19, που αναφέρονται στο Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών να διαγραφούν τελείως. Η πρόταση απορρίφθηκε. Στην απόρριψη της πρότασης υπήρξε ισχυρή αντίδραση από Μητροπολίτες που ήθελαν να εγκριθεί η διαγραφή όλων των παραγράφων που αναφέρονται στο Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών (ΠΣΕ) και έγινε καταμέτρηση τους. Ησαν δέκα επτά επί 79 παρόντων.

            Η από τη μία πλευρά έγκριση της αναφοράς ως Ομολογιών ή Κοινοτήτων των Ρωμαιοκαθολικών και των Προτεσταντών  στις παραγράφους 6 και 20 και, από την άλλη, η απόρριψη της διαγραφής των παραγράφων 16, 17, 18 και 19 για το ΠΣΕ προκαλεί μια σοβαρή αντίφαση στους προτεινόμενους όρους. Συγκεκριμένα στην παράγραφο 19 αναγράφεται: «Αι Ορθόδοξοι Εκκλησίαι – μέλη θεωρούν ως απαραίτητον όρον της συμμετοχής εις το ΠΣΕ το άρθρο – βάση του Καταστατικού αυτού, σύμφωνα με το οποίο μέλη αυτού δύνανται να είναι μόνο αι Εκκλησίαι και αι Ομολογίαι, αι αναγνωρίζουσαι τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν ως Θεόν και Σωτήρα κατά τας Γραφάς και ομολογούσαι τον εν Τριάδι Θεόν, Πατέρα Υιόν και Άγιον Πνεύμα κατά το Σύμβολον Νικαίας – Κωνσταντινουπόλεως...». Έτσι σύμφωνα με τις προτάσεις που εγκρίθηκαν ή απορρίφθηκαν στην Ιεραρχία στην παράγραφο 6 του κειμένου οι Αγγλικανοί λ.χ. αποτελούν «Ομολογία» και σύμφωνα με την παράγραφο 19 «Εκκλησία»!...Σημειώνεται ότι οι Ρωμαιοκαθολικοί έχοντας την αντίληψη ότι αυτοί αποτελούν την  Εκκλησία δεν μετέχουν στο ΠΣΕ και επικοινωνούν με αυτό διαμέσου παρατηρητών... 

ΑΓΙΕ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΕ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΦΩΣΙΩΜΕΝΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΟΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ, ΔΙΑΒΑΣ ΕΙΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΗΘΗΣΟΝ ΗΜΙΝ.







ΑΓΙΕ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΕ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΦΩΣΙΩΜΕΝΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΟΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ, ΔΙΑΒΑΣ ΕΙΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΗΘΗΣΟΝ ΗΜΙΝ.

Κανονικε και Νομιμε Αγιε Επισκοπε και Μητροπολιτα Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΕ, Ορθοδοξε Επισκοπε της Εκκλησιας των Κατακομβων, ιδου αφιεται ο οικος ημων ερημος. Ιδου αγιε γεροντα και επισκοπε, απεμειναν μονο ελαχιστοι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ επι της γης. 
ΣΥ δε Ταπεινε και Ανυποδητε Επισκοπε και Μητροπολιτα της Πιστης των Προφητων και των Αγιων και των Πατερων μας και οι λοιποι ελαχιστοι εναπομειναντες, σπευσατε.
Ιδου ενωπιον μας, κειται ενα Χαος και ενα Ερεβος που απειλει την Εκκλησια του Χριστου απο τους επισημους ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ και τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ και συντελειται ηδη η πωληση των Πρωτοτοκιων εις τους ΧΟΙΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.



ΑΓΙΕ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΕ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΦΩΣΙΩΜΕΝΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΟΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ, ΔΙΑΒΑΣ ΕΙΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΗΘΗΣΟΝ ΗΜΙΝ.

Συ και καποιοι ακομα ελαχιστοι εναπομειναντες ορθοδοξοι επισκοποι επι της Γης φυλασσετε και κρατειτε, το ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΑΤΟ ΑΓΑΘΟ για το οποιο αξιζει ο χριστιανος να ζει και να πεθαινει, την ΠΙΣΤΙ του Χριστου την ΟΡΘΟΔΟΞΗ, οι δε αλλοι οι λοιποι οι πολλοι την προδιδουν και την προδωσαν και θα την προδωσουν, ως δειχνουν τα πραγματα και η προβαλλομενη ηδη αθλια και παναθλια εικονα των λεγομενων εκκλησιων και των πατριαρχειων, με τους Αντιχριστους Πατριαρχες και Επισκοπους που κατελαβαν μεθοδευμενα και προμελετημενα τους θρονους των Αγιων, εχοντες και κρατουντες ΑΣΕΒΩΣ ανα χειρας  το ΑΡΝΙΟΝ του Θεου και οδηγουντες ΑΥΤΟ  εις την σφαγην....


Οι Αγιοι Πατερες προγνωρισαν και προφητευσαν την πραγματικη εξελιξι των πραγματων και κατεγραψαν θεοφωτιστως οτι αυτα τα εσχατα χρονια θα μεινουν επι της γης ελαχιστοι των ελαχιστοτατων, ισως και μονον ΔΥΟ ή ΤΡΕΙΣ, ει και ΕΙΣ, που θα φυλασση και θα εκφραζη την Ορθοδοξη Πιστι και Ζωη, οι δε λοιποι που ηδη επληθυνθησαν σφοδρα σφοδρα, ως Λησταρχοι Προδοτες, θα μετατρεψουν την Εκκλησια εις ΣΠΗΛΑΙΟΝ ΛΗΣΤΩΝ και εις ΚΟΠΡΩΝΑ ΤΩΝ ΑΛΟΓΩΝ ΖΩΩΝ.



Αγιε Γεροντα, επισκοπε και μητροπολιτα ελπιδα και στηριγμα, του μικρου και ελαχιστοτατου Λειμματος, των ελαχιστων ορθοδοξων πιστων επι της γης, συ και οι λοιποι ελαχιστοι εναπομειναντες επισκοποι, σπευσατε να περιθαλψετε ως η Ορνις τα νοσσια εαυτης το μικρον Ποιμνιον και το μικρο κοπαδακι και μη επιτρεψετε να το καταλαβουν και να το καταβρωμισουν οι συχαμεροι και απαισιοι Ιπποκενταυροι Γραικολατινοι και οι Δικερογιγαντες Φραγκολατινοι Αιρετικοι και καταπατησουν και καταβρωμισουν και τον δικο μας χωρο και τον δικο μας τοπο και τον μετατρεψουν απο Εκκλησια του Χριστου σε ΚΟΠΡΩΝΑ ΑΛΟΓΩΝ ΖΩΩΝ, ως τουτοηδη συνεβη και κατελαβε σχεδον ολα τα κρατη της γης.




ΑΓΙΕ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΕ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΦΩΣΙΩΜΕΝΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΟΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ, ΔΙΑΒΑΣ ΕΙΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΗΘΗΣΟΝ ΗΜΙΝ.
ΣΠΕΥΣΑΣ ΚΑΤΑΒΙΘΗ.

Ηρθε η ωρα να πητε εσεις τον τελευταιον λογον, οι πραγματικοι φυλακες της Αμπελου του Κυριου Παντοκρατορος και οι ελαχιστοι επι της γης εναπομειναντες πραγματικοι επισκοποι, οι οποιοι ηδη εντοπισθηκατε και στοχοποιηθηκατε, εσεις η ελπιδα μας και η απαντοχη μας, ναι εσεις εχετε και τον τελευταιον λογον για την Γλυκυτατην Καταπροδομενην Ορθοδοξια μας, για την οποια χυθηκαν μεχρι σημερα ΠΟΤΑΜΟΙ ΑΙΜΑΤΩΝ.




Ουτοι, οι Ασεβεις Προβατοσχημοι Λυκοι οι Αιρετικοι, εχουσι τους Οικους, ημεις δε τον ΕΝΟΙΚΟΝ Χριστον, τον δεδοξασμενον και Υπερυμνητον Κυριον και Θεον, εις τους Αιωνας.

Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016

Για την ληστρική Σύνοδο της Κρήτης : Αυγά, ντομάτες, γιαούρτι και ... ξύλο αν χρειαστεί !!!

Για την ληστρική Σύνοδο της Κρήτης : Αυγά, ντομάτες, γιαούρτι και ... ξύλο αν χρειαστεί !!!

Μα τι λέει;;; Είναι δυνατόν;!!

το βίντεο είδαμε εδώ


Εάν αγαπούσαμε τον Άγιο Νικόλαο, θα συνεχίζαμε το παράδειγμά του. Είναι η μόνη λύση που φέρνει αποτελέσματα. Οι Οικουμενιστές είναι δειλοί και άνανδροι...

Το χαστούκι του Αγίου Νικολάου στον Άρειο και ο δήθεν σκανδαλισμός!

Πάντα μας κάνει εντύπωση ο δήθεν σκανδαλισμός, “ευσεβών” και μη, από το χαστούκι που έδωσε ο άγιος Νικόλαος στον Άρειο, μη ανεχόμενος τις βλασφημίες του, κατά την Α’ Οικουμενική Σύνοδο.
Ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση μας κάνει όταν “ευσεβείς υπερασπιστές” απολογούνται για την πράξη του αυτή, λέγοντας ότι, ναι, ήταν απαράδεκτη και ότι μετανόησε δήθεν στην φυλακή στην οποία επέτρεψε ο Χριστός να μπει για να του δοθεί χρόνος να μετανοήσει!!!


Ο άγιος Νικόλαος ήταν ένας λεβέντης άγιος. Το ότι ήταν πράος δεν σημαίνει ότι δεν ήταν λεβέντης, αγωνιστής, εν γνώσει ζηλωτής και γνήσιος εκφραστής της θεολογικής ακρίβειας και αλήθειας. Το ότι ήταν ταπεινός, δεν σημαίνει ότι δεν θα πέθαινε αν χρειαζόταν για τον Χριστό και την ακρίβεια των δογμάτων της Πίστεως. Ακριβώς το αντίθετο.

Στην φυλακή μπήκε σιδηροδέσμιος. Όταν τον επισκέφτηκαν ο Χριστός και η Παναγία δεν τον επισκέφτηκαν για να τον “μαλώσουν” αλλά για να τον επιβραβεύσουν.
Ο Χριστός τον ρωτάει: γιατί Νικόλαε είσαι φυλακισμένος; Μήπως τον ρωτάει γιατί δεν γνώριζε τον λόγο; Όχι, βέβαια, αλλά για να μείνει σε μας ως μαρτυρία και ομολογία Πίστεως η απάντηση του Αγίου: Για την δική σας την Αγάπη, βρίσκομαι εδώ…
Και τότε του χάρισε ο Χριστός το Ιερό Ευαγγέλιο και η Παναγία ένα αρχιερατικό ωμοφόριο, αφού πρώτα τον ελευθέρωσαν από τα δεσμά του.

Μήπως ο άγιος δεν γνώριζε τους ισχύοντες νόμους, με τους οποίους αν κάποιος τολμούσε να χειροδικήσει σε κάποιον άλλο, ενώπιον του Βασιλέα, η τιμωρία ήταν το να κοπεί άμεσα το χέρι ή τα χέρια που χειροδίκησαν; Βεβαίως το γνώριζε. Προτίμησε να χάσει λοιπόν το χέρι του παρά να μείνει αδρανής ή να «απαντήσει διαλογικά» στις βλασφημίες του Αρείου.
Γνώριζε πολύ καλά λοιπόν ο ίδιος, ότι το πιθανότερο ήταν να βασανιζόταν ή να πήγαινε εξόριστος κάπου ή να υπέφερε με κάποιον άλλον τρόπο. Πήγαινε λοιπόν συνειδητά για να μαρτυρήσει με οποιονδήποτε τρόπο για την αγάπη του Χριστού και της Παναγίας.

Για τον απλό και συνειδητό πιστό της του Χριστού Εκκλησίας, όχι μόνο δεν τίθεται θέμα σκανδαλισμού, αλλά απεναντίας, γίνεται αφορμή για να παίρνει θάρρος και οπλίζεται με πίστη, γιατί τέτοια είναι η αγάπη των αγίων μας: Να μας μπολιάζουν με Πίστη και να μας ετοιμάζουν για αγώνα καθημερινό ενάντια στα πάθη μας και ενάντια στις βλασφημίες της εποχής μας. Να δίνουμε «πνευματικά χαστούκια» σε προσωπικά πάθη, σε αστοχίες, σε επιβουλές του πονηρού από μέσα ή από έξω και να λέει έκαστος εξ ημών: Με τις πρεσβείες του αγίου Νικολάου Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με…

Πάντως εμείς καταδικάζουμε κάθε "πράξη" βίας,
όπως καταδικάζουμε και τον Άγιο Νικόλαο που χαστούκισε τον Άρειο!
Ακούς εκεί!!
Για να θυμηθούμε λίγο την Εκκλησιαστική Ιστορία :

Το χαστούκι του Αγίου Νικολάου στον Άρειο και ο δήθεν σκανδαλισμός!

 

απο το ιστολογιο ο Παιδαγωγος

Το ...καφενειο της Ιεραρχιας της εκκλησιας Ελλαδος!!! Kαι ειναι καφενειο, γιατι εχει εναν τετοιο λαο σαν τον Ελληνικο...Σκατ...., που τετοιους αξιζει να εχει και ακριβως γι αυτο και τετοιους του εστειλε ο Θεος να εχει.

 Το ...καφενειο της Ιεραρχιας της εκκλησιας Ελλαδος!!! Kαι ειναι καφενειο, γιατι εχει εναν τετοιο λαο σαν τον Ελληνικο...Σκατ...., που τετοιους αξιζει να εχει και ακριβως γι αυτο και τετοιους του εστειλε ο Θεος να εχει.


ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΙ ΤΗΣ Εκκλησιας ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΡΜΑΘΟΥ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ του Φραγκολατινισμου και του Προτεσταντισμου;;;

Δημιουργηθηκε μεγαλη συγχυσι απο τα διαφορα ανευθυνα δημοσιευματα.

Ποια ειναι τελικα η ΑΛΗΘΕΙΑ;

Τι ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ;

Μας τηλεφωνησαν μεχρι και απο το Λονδινο επισκεπτες μας για να μαθουν την αληθεια.

Εμεις ακομα προσπαθουμε να μαθουμε την Αληθεια και να δωσουμε την εγκυρη και υπευθυνη πληροφορησι μας.

Μολις βεβαιωθουμε θα κανουμε ανακοινωσι.
Υπομονη.
Υπαρχει μεγαλη συγχυσι.
Εμεις γραψαμε πρωτοι οτι "Ωδυνεν Ορος και ετεκε μυν". 
Για να δουμε τελικα θα επαληθευτουμε και παλι, οπως συμβαινει σχεδον παντοτε;




 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣXETIKA ME THN ΑΦΙΣΑ ΤΟΥ 5ου FESTIVAL ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ”



ρ. Πρωτ. 20160526-01                                                          θήνα, 26 Μαΐου 2016
  

Ἀγαπητοί μας ὁμοφυλόφιλοι,

Μέ ἔκπληξη ἀντικρίσαμε πρόσφατα τίς ἀφίσες τοῦ 5ου λεγόμενου “Festival ὑπερηφάνειας”, πού διοργανώνετε στή Θεσσαλονίκη γιά τίς 24-25/6/2016. Ὅπως φαίνεται, ἔχετε κάνει ὁμαδικά μιά στροφή πρός τόν χριστιανισμό, γιά νά θέσετε τό “Festival ὑπερηφάνειας” κάτω ἀπό σημεῖο τοῦ Σταυροῦ.
 Ὄντως ἔχετε δίκιο: ΝΑΙ! Ὁ Χριστός σταυρώθηκε καί γιά σᾶς! Ὄχι ὅμως γιά νά καμαρώσετε, χρησιμοποιῶντας τό σημεῖο τοῦ Σταυροῦ, τή διαστρέβλωσή σας, ἀλλά γιά νά ἀλλάξετε! Ὁ Χριστός σταυρώθηκε γιά ὅλους μας, ἐπειδή ὅλοι μας ἔχουμε ἀνάγκη νά ἀλλάξουμε, νά πετάξουμε ἀπό πάνω μας τό βάρος καί τήν ἀλλοίωση πού μᾶς φέρνει ἡ ἁμαρτία. Μέ τήν Ἀνάστασή Του ὁ Χριστός χαρίζει σέ ὅλους μας, δηλ. καί σέ σᾶς τή δική Του νίκη πάνω στήν ἁμαρτία καί τό θάνατο. Κάθε ἀρρωστημένη ψυχική κατάσταση, κάθε φαντασίωση καί διαστρέβλωση πού ἐπιφορτίζουμε στόν ἑαυτό μας καί πού στή συνέχεια μᾶς βασανίζει καί μᾶς βουλιάζει, κάθε ἰδεοληψία ἔχει θεραπευτεῖ ἀπό τόν Χριστό. Ὁ Ἴδιος ἔγινε τό φάρμακο, τό βάλσαμο γιά τήν ἀρρωστημένη κατάσταση τοῦ καθενός ἀπό μᾶς.
Ἑπομένως, ἀπό τή στιγμή πού ἔχει βρεθεῖ τό φάρμακο, ἡ ἀρρώστια ἔχει νικηθεῖ, ἔχει χάσει τή δύναμή της, ἔχει χάσει τήν ἐξουσία πάνω μας. Καί ἀποκλειστικά ἀπό μᾶς ἐξαρτᾶται πλέον, ἐάν θά πάρουμε αὐτό τό φάρμακο ἤ ὄχι. Πῶς ὅμως νά τό πάρουμε, ἐάν δέν συνειδητοποιήσουμε τήν παράλογη, τήν ἀρρωστημένη κατάστασή μας, ἐάν, μάλιστα, ἀντί νά τήν συνειδητοποιήσουμε ὑπερηφανευόμαστε γι’ αὐτήν, ὅπως κάνετε μέ “festival ὑπερηφάνειάς” σας. Αὐτή εἶναι ἡ ἀπόλυτη διαστροφή, ὁ παραλογισμός σέ ὅλο τό μεγαλεῖο του.
Τό φύλο δέν μᾶς δόθηκε τυχαία ἀλλά ἔχει ἄμεση σχέση μέ αὐτό πού πρέπει νά γίνουμε. Ἀφοῦ πιστεύετε στόν Χριστό πρέπει νά γνωρίζετε ὅτι, ὅπως εἶπε ὁ Ἴδιος «καί αἱ τρίχες τῆς κεφαλῆς ὑμῶν εἰσίν ἠριθμημέναι». Εἶναι δυνατόν νά ἔχει προνοήσει ὁ Θεός μας τόν ἀκριβἀριθμό τῶν τριχῶν τοῦ κεφαλιοῦ μας καί νά ἄφησε τό φύλο μας στήν τύχη;
Μήν καμαρώνετε, λοιπόν, γι’ αὐτήν σας τήν ψυχολογική στρέβλωση ἀλλά ζητῆστε τήν διόρθωσή της. Εἶναι πολύ ἁπλό. Τό πέτυχαν πολλοί γιατί δέν πίστεψαν σ’ αὐτούς πού τούς κοροϊδεύουν ὅτι ἡ κατάσταση αὐτή εἶναι ὑγιής. Ὁ καρκινοπαθής πού καμαρώνει τόν καρκίνο του καί θεωρεῖ τούς ὄγκους πού ἔχει ἀποκτήσει ὡς βελτίωση καί προσθήκη στόν ὀργανισμό του καί ὡς πολύτιμο στοιχεῖο τῆς ταυτότητάς του, προφανῶς, δέν ἔχει καμία ἐλπίδα νά γίνει ποτέ καλά.
Λίγη μόνο λογική σκέψη, μιά μικρή μόνο ἀξιοποίηση τῶν διανοητικῶν μας ἱκανοτήτων χρειάζεται, καί, κυρίως νά ἐμπιστευθοῦμε τόν Χριστό καί τήν Ἐκκλησία Του, γιά νά θάψουμε τίς ποικίλες δικές μας συνταγές καί προσκολλήσεις σχετικά μέ τό πῶς φανταζόμαστε τήν εὐτυχία μας καί νά δοῦμε καί ἐμεῖς Ἀνάσταση. Αὐτή τήν Ἀνάσταση σᾶς εὐχόμαστε μέ τήν ἀπαλλαγή ἀπό τήν φαντασίωση τοῦ φύλου σας καί τήν ἐπιστροφή στήν πραγματικότητα τοῦ βιολογικοῦ σας φύλου. Αὐτή ἡ Ἀνάσταση θά φέρει καί τήν πραγματική χαρά.
Χριστός Ἀνέστη!

Ἀπό τήν Διεύθυνση  Ἐκκλησιαστικῶν Ὑποθέσεων
Πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»



Η Εκκλησία του Χριστού δεν αποτελεί φέουδο και τιμάριο μίας δράκας επιόρκων αρχιερέων


 
 
Είναι, πλέον, φανερό ότι κάποιοι από τους πρωτουργούς και θερμούς υπερμάχους της συγκλήσεως της ψευδο-συνόδου του Κολυμπαρίου έχουν όχι απλώς θορυβηθεί αλλά, κυριολεκτικώς, πανικοβληθεί από το μέγεθος και την αποφασιστικότητα της άχρι τούδε εκδηλωθείσης αντιδράσεως αναφορικά με τη σύγκληση και το θεματολόγιό της, (επί τη βάσει των προβληματικών προσυνοδικών κειμένων που υπηρετούν κάλλιστα τον οικουμενιστικό συγκρητισμό και τη νόθευση του Ορθοδόξου Ήθους αλλά και των αντικανονικών μεθοδεύσεων που ακολουθήθηκαν διά του αποκλεισμού της πλειοψηφίας των εν ενεργεία μητροπολιτών από τη συμμετοχή στις εργασίες της αλλά και της μετατροπής της πλειοψηφίας των όσων πρόκειται να συμμετάσχουν σε αυτή σε είδος τι "γλάστρας", κατά την προσφυά έκφραση του Φλωρίνης Θεοκλήτου, και για τα οποία ασκήθηκε υπό των επαιόντων καταλυτική και εξουθενωτική κριτική), της αλλά και, κυρίως, από τη διαφαινόμενη διάθεση αποδοκιμασίας και αρνήσεως συμμορφώσεως προς το περιεχόμενο των τυχόν υπ αυτής ληφθησομένων αποφάσεων από την πλευρά του ορθοφρονούντος κλήρου και λαού.

Γι αυτόν ακριβώς το λόγο έχουν επιστρατεύσει διαφόρους εκκλησιαστικούς και θεολογικούς παράγοντες φιλο-πατριαρχικού, ως επί το πλείστον, προσανατολισμού, "διατρεχόντων" το διαδίκτυο, προκειμένου να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, σχετικώς, διά της παμπαλαίας και δοκιμασμένης μεθόδου της σοφιστείας.
Πληροφορούμε τους θεράποντες της σκοπιμότητας ότι, κατά το δη λεγόμενο, "λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο"! Τουτέστιν χωρίς τον έντιμο κλήρο και πιστό λαό, το αγωνιστικό και ομολογιακό φρόνημα του οποίου αδυνατούν να κάμψουν όσες μεθοδεύσεις και αν ακολουθήσουν προς τούτο και ό,τι και αν σοφισθούν για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού.
Υπενθυμίζουμε στους προαναφερθέντες στυλοβάτες του ετοιμόρροπου οικοδομήματος της "συνόδου" της Κρήτης τι διαλαμβάνει, σχετικώς, η μνημειώδης εγκύκλιος των πατριαρχών της Ανατολής του έτους 1848: "Ἔπειτα παρ᾽ ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι οὔτε Σύνοδοι ἐδυνήθησαν ποτὲ εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὁ ὑπερασπιστὴς τῆς θρησκείας ἐστιν αὐτὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι αὐτὸς ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τὸ θρήσκευμα αὐτοῦ αἰωνίως ἀμετάβλητον καὶ ὁμοειδὲς τῷ τῶν Πατέρων αὐτοῦ, ὡς ἔργῳ ἐπειράθησαν καὶ πολλοὶ τῶν ἀπὸ τοῦ σχίσματος Παπῶν τε καὶ Πατριαρχῶν Λατινοφρόνων μηδὲν ἀνύσαντες...». 
Εχέτωσαν, λοιπόν, τούτο υπ όψιν! Η Εκκλησία του Χριστού δεν αποτελεί φέουδο και τιμάριο μίας δράκας επιόρκων αρχιερέων που στανικώ τω τρόπω μπορούν να επιβάλλουν στις συνειδήσεις του λοιπού κλήρου και του πιστού λαού την εφαρμογή των αποφάσεών τους που αλλοιώνουν το Ορθόδοξο Δόγμα και ανατρέπουν το Ορθόδοξο Ήθος αλλά το Σώμα του Χριστού που πορεύεται συντονίζοντας το βηματισμό των μελών Του με την αναλλοίωτη και μη επιδεκτική τροποποιήσεων, αφαιρέσεων ή προσθηκών παρακαταθήκη που έλαβε από το Χριστό, τους αγίους Αποστόλους και τη χορεία των Πατέρων.

Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΤΑΤΑΡΝΗΣ ΔΟΣΙΘΕΟΥ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====
Ανέγνωσα με προσοχή αυτά που αναφέρει στο ιστολόγιο ΑΜΗΝ ο Καθηγούμενος της Ι. Μονής Παναγίας της Τατάρνης Αρχιμ. Δοσίθεος. Ξιφουλκεί λαύρος ο Γέροντας κατά των «υπερορθοδόξων, ζηλωτών, στερεοελλαδιτών». Όλοι αυτοί, πάλι κατά το Γέροντα, «ουδέν καλόν ευρίσκουσιν εις τας ενεργείας του Πατριαρχείου». 

Ο π. Δοσίθεος συγχέει δύο κατηγορίες ανθρώπων: τους αντιοικουμενιστές με τους δεδηλωμένους εχθρούς του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι οι αντιοικουμενιστές σέβονται, τόσο τον θεσμό του Οικουμενικού Πατριαρχείου όσο και τη σταυρωμένη Μεγάλην του Χριστού Εκκλησίαν.  Όμως αυτό δεν εμποδίζει τους καλώς φρονούντας να αντιμάχονται πάσαν εκτροπήν εκ της Ορθοδόξου πίστεως, όπως συμβαίνει δυστυχώς στις μέρες μας. 

Εντυπωσιακοί, γλαφυροί και υψηλοί είναι οι λόγοι του καλλιεπούς Αρχιμανδρίτου υπέρ της Ορθοδοξίας, της οποίας, με χάρη περισσή, πλέκει το εγκώμιον. Όμως να μας επιτρέψει να μη συμμερισθούμε τα πιο κάτω: «Ο λαός του Θεού, η Ρωμιοσύνη, εμπιστεύεται πλήρως την δεξιάν οιακοστροφίαν του Οικουμενικού Πατριάρχου της ιεράς ολκάδος». Δεν αντελήφθη ο Γέροντας Δοσίθεος τις κατ’ επανάληψιν συμπροσευχές του Παναγιώτατου και των μετ’ αυτού μετά πλειάδος αιρετικών και κακοφρόνων; Δεν περνάει μέρα που να μην προκαλέσουν την αυτοσυνειδησίαν των Ορθοδόξων κι αυτός βλέπει ότι όλα βαίνουσι καλώς; Δεν άκουσε τι έγινε στην Πόλη, κατά την υποδοχή του αιρεσιάρχου Πάπα στις 29.11.2014; 

Οφείλει να γνωρίζει ο Γέροντας ότι οι «σκοπίμως συγχέοντες οικουμενικότητα και οικουμενισμόν» είναι οι οικουμενιστές, οι οποίοι ανερυθριάστως, προκλητικότατα και «γυμνή κεφαλή» ονομάζουν, από του 1993 (Συμφωνία του Μπαλαμάντ), τον εκπεσόντα της αληθείας Παπισμόν «αδελφήν Εκκλησίαν της πρεσβυτέρας Ρώμης». 

Αναφέρει επίσης ο Αρχιμανδρίτης Δοσίθεος: «Τα όσα λέγονται και γράφονται περί της Πανορθοδόξου Συνόδου υπερβαίνουσι τα λύματα των οχετών…» Και «άμα τω ακούσματι αυτής της Συνάξεως ήρξαντο … λέγοντες μη φαγείν μήτε ποιείν εως αν ματαιώσωσι την Σύνοδον». Ομολογουμένως το λεξιλόγιο αυτό δεν περιποιεί τιμήν εις ουδένα και δη εις κληρικόν. Λυπούμαστε εκ μέρους του. Όλα όσα γράφτηκαν κατά της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου, μετά τη δημοσιοποίηση των θεμάτων που θα την απασχολήσουν, γράφτηκαν με πόνο ψυχής, από επισκόπους, καθηγητές κι όχι μόνο, διότι πάνε οι οικουμενιστές να μετατρέψουν σε «Εκκλησίες» τους παντοειδείς  αιρετικούς, Παπικούς, Προτεστάντες, Μονοφυσίτες (ίδε αρθρο 6 της Συνάξεως των Προκαθημένων του Σαμπεζύ), ενώ οι Σύνοδοι στην Εκκλησία πολεμούσαν και καταδίκαζαν τους αιρετικούς, αν αυτοί επέμεναν στις αντιχριστιανικές τους απόψεις. Άρα είναι άνω ποταμών και εν ταυτώ ατυχέστατη, η παρομοίωση των αντιοικουμενιστών με τους Εβραίους που κυνηγούσαν μανιωδώς και επεδίωκαν να φονεύσουν τον Απ. Παύλο (Πραξ. κβ΄ 23). 

Τέλος λόγου. Οι μοναχοί αείποτε ευρίσκονταν στην πρώτη γραμμή, υπερασπίζοντας την αλήθεια της πίστεως. Γιατί, Άγιε Καθηγούμενε, εσείς δεν ακολουθείτε τη φιλόθεη και θεοφιλή αυτή πορεία;

Τά ΕΣΧΑΤΑ ΟΠΛΑ τοῦ Πατριάρχη ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, εἶναι οἱ Ἐπίσκοποι, Πνευματικοί, Γέροντες καί Μοναχοί, πού θά διδάσκουν ΥΠΑΚΟΗ στήν Ἐκκλησία (δηλ. τὸν Βαρθολομαῖο καὶ τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους, τουτέστιν ΝΑΙ στήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ)!

«Νυν κρίσις εστί του κόσμου τούτου»! -ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ,

 Τά ΕΣΧΑΤΑ ΟΠΛΑ τοῦ Πατριάρχη ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ,
εἶναι οἱ Ἐπίσκοποι, Πνευματικοί, Γέροντες καί Μοναχοί, πού θά διδάσκουν ΥΠΑΚΟΗ στήν Ἐκκλησία (δηλ. τὸν Βαρθολομαῖο καὶ τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους, τουτέστιν ΝΑΙ στήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ)!
φοῦ μὲ περισσὴ «ἀγάπη» περιλούει ὁ Ἡγούμενος Δοσίθεος μὲ ὑβριστικοὺς χαρακτηρισμοὺς τοὺς ἀντιστεκόμενους στὸν παναιρετικὸ Οἰκουμενισμό, στὴ συνέχεια μὲ δόλια ἀφέλεια ρωτᾶ:
«Οὐδὲν τὸ καλὸν εὑρίσκουσιν εἰς τὰς ἐνεργείας τοῦ Πατριαρχείου;»!!!
Ἀλλοίμονον, βρισκόμαστε σὲ ἐποχὴ ψευδοποιμένων!
Καλέ μας Ἡγούμενε, ποιός Ἅγιος μᾶς δίδαξε, νὰ ψάχνουμε νὰ βρίσκουμε ἐλαφρυντικὰ στοὺς αἱρετικούς, καὶ ἔτσι νὰ πείθουμε τοὺς πιστοὺς νὰ τοὺς ἀκολουθοῦν;
Ποιός Ἅγιος στόλιζε μὲ τέτοια, μάλιστα, ὑπερβολικὰ κοσμητικὰ ἐπίθετα Πατριαρχεῖο ἢ Ἐκκλησία, ποὺ ἀποτελοῦσε σφηκοφωλιὰ Παναιρέσεως;
Ποιά σχέση ἔχει ἡ Ὀρθοδοξία ποὺ ἐπαινεῖς πονηρά, μὲ τὸν κ. Βαρθολομαῖο καὶ τὴν ἐγκληματοῦσα κατὰ τῆς Ὀρθοδοξίας φατρία του ποὺ καταβαραθρώνει τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία;
Ποιός ἀμφιβάλλει ὅτι ἡ «ἁγία ἡμῶν Πίστις …γέμει φωτός»; Οὐδεὶς ὀρθόδοξος!
Ὅπως οὐδεὶς Ὀρθόδοξος ἀμφιβάλλει ὅτι ὁ «ἐκκλησία πονηρευομένων» τοῦ κ. Βαρθολαμαίου τὴν ὁποία ὑποστηρίζεις καὶ μὲ τὴν ὁποία συμπορεύεσαι, «γέμει σκότους»!
Εἶναι τόσο φανερὴ ἡ σκοπιμότητα τοῦ κειμένου σου, τόσο γλοιώδεις καὶ ἐμετικοὶ οἱ ἔπαινοί σου πρὸς τὸν ἀρχι-αιρεσιάρχη Βαρθολομαῖο, ὥστε δὲν χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμός. Μόνο μιὰ φράση παραθέτουμε τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωρόπουλου γιὰ τὸν πρῶτο διδάξαντα Οἰκουμενιστὴ Πατριάρχη Ἀθηναγόρα καὶ τὸν ὁποῖο ὁ Πατριάρχης Βαρθολαμαῖος ὑπερέβη κατὰ πολύ:

Aρχ. Δοσίθεος Τατάρνης:

"Έλεος με τους "ζηλωτές" που στρέφονται κατά του Πατριάρχου"!  ............................................................  

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου