Παρασκευή, 20 Μαΐου 2016

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, και κυριως εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.


ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΜΑΪΟΥ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΑΓΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΣΟΥΡΩΤΗΣ

Θεια λειτουργια θα τελεση σημερα Σαββατο μνημη του Αγιου Ισαποστολου Κωνσταντινου και της μητρος αυτου Αγιας Ελενης θα λειτουργηση ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας στον ιερο ναο του αγιου Μαρκου του Ευγενικου Σουρωτης Θεσσαλονικης. 
Οσοι ειναι τεκνα της Ελευθερας και οχι της παιδισκης, μπορουν να προσελθουν.
Τηλεφ. συννενοησης 6972-896024
 

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. 

Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, και κυριως εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.

Τσιρκο καταντησαν την Εκκλησια. Οτι θελουν κανουν οι ...ισοβιοι και δεν δινουν λογαριασμο σε κανενα. Παρατουν τις μητροπολεις ...."αποιμαντες" και τρεχουν στις φιεστες και στα πανηγυρια.

Τσιρκο καταντησαν την Εκκλησια.

Οτι θελουν κανουν οι ...ισοβιοι και δεν δινουν λογαριασμο σε κανενα.

Παρατουν τις μητροπολεις ...."αποιμαντες" και τρεχουν στις φιεστες και στα πανηγυρια.

Ο ...καραγκιοζης υπερυμνητης του Αιρεσιαρχου του Φαναριου, ο Γενναδιος της Ιταλιας,  κομισε λειψανο του αγιου Νικολαου που κατεκλεψαν οι Αιρετικοι Φραγκολατινοι και εσπευσαν ...μπουλουκι οι δεσποταδες ...ταχα να το υποδεχθουν.
Και ενα λειψανο τους κανει να τρεχουν απο μητροπολι σε μητροπολι και να εγκαταλειπουν τον λαο ...ερμαιο στην τυχη του!!!
Εκει που δεν εκκλησιαζεται ουτε το 0,05% των Ελληνων, αυτοι αδιαφορουν γι αυτη την καταντια του λαου και τρεχουν, τρεχουν ασταματητα, ομαδες ομαδες και παριστανται στα πανηγυρια και στις φιεστες και στις διαφορες τελετες και υποδοχες, οποιας μορφης.
Ειναι επισκοποι της Εκκλησιας αυτοι;
΄Η ...χασομερηδες και γυρολογοι καριεριστες;
Εμεις απλα ρωταμε εσας τους θεατες της καθε εκκλησιαστικης ασχημιας.
Περιμενουμε τις αποψεις σας.

Αυτος ειναι ο μεγαλος ...καραγκιοζης της Ιταλιας το κοπελι του Βαρθολομαιου που κανει Οικουμενιστικη ...ιεραποστολη υπεραμυνομενος ολες τις Οικουμενιστικες αχρειοτητες των Αιρετικων Φαναριωτων.

Και αυτος μαζι με ολους τους αλλους;
Ο της Ελασσωνος Χαριτων;
Και εμεις νομιζαμε...
Μα ειναι αληθεια οτι τους επιλεγουν προσεκτικα και εξονυχιστικα, αν ειναι με τα νερα τους και δεν θαχουν καθολου προβληματα στο μελλον, για να διερχονται βιον αναπαυσεως, ενδοξον, ευφροσυνον και ανθοσπαρτον.
Οπως τα ...γαϊδουρια απο τα ....δοντια τους....
Τι δηλαδη, νομιζετε;
Τοσο κοπο και τοσο μοχθο κατεβαλαν και τοσες λερωμενες ποδιες φιλησαν, οπως λεγεται, για να ...επιλεγουν και να ...διορισθουν, να μην απολαμβανουν, ως ο αφρων πλουσιος, τις αναπαυσεις, τις δοξες και ολα τα αλλα ωφελη του αρχιερατικου αξιωματος;
Μην ξεχνατε τι απαντησε προσφατα ενας δεσποτης.
---Δεσποτης ειμαι και να μην περναω καλα;

Ω Κυριε Ιησου Χριστε, σε ποιους καιρους μας εφερες για να βλεπουμε την πρωτοφανη αυτη αθλιοτητα του Αγιου Θυσιαστηριου Σου; 

Πέμπτη, 19 Μαΐου 2016



Ο AΓΙΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
=====


Ας αναλάβουν οι αρχιερείς και ποιμένες της αγίας μας Ορθοδόξου Εκκλησίας ανδρείο φρόνημα και ας μιμηθούν τους αληθείς ποιμένας της Εκκλησίας μας, οι οποίοι εκδίωξαν μακριά από την λογική ποίμνη του Χριστού τους κατά καιρούς διαφόρους αιρετικούς και διεφύλαξαν τα λογικά πρόβατα.
 
 
Λύκοι βαρείς και άγριοι έχουν ορμήσει και σήμερα κατά της Εκκλησίας και απειλούν να διασκορπίσουν τα λογικά πρόβατα. 
 
Εάν οι Ποιμένες της Εκκλησίας δεν αναλάβουν φρόνημα γενναίον και εκδιώξουν μακράν της Εκκλησίας τους νεωτεριστάς, καινοτόμους, μοντερνιστάς, γυναικοπροσώπους και καταφρονητάς των Αποστολικών και Πατερικών παραδόσεων και τους αφήνουν ελεύθερους, τότε υπάρχει φόβος οι νεωτερισταί να εισάγουν εντός της Εκκλησίας και γυναίκας λειτουργούς των Μυστηρίων, όπως άρχισαν στην Ευρώπη. 
 
 
Πριν, όμως, έλθει η μεγάλη οργή του Θεού ας μετανοήσουμε όλοι, διότι όλοι είμεθα αμαρτωλοί και πρώτος εγώ. 

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ: Δεν υποκλινομεθα ποτε, ενώπιον επισκόπων οι οποίοι αποτελούν την ανατροπήν του Ευαγγελικού κηρύγματος. Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον σκανδαλοποιών ιεραρχών. Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον ιεραρχών οι οποίοι εισήλθαν ανωμάλως εις την Εκκλησία του Χριστού μας.




Φωναζει απο το Υπερπεραν ο Γιγαντας Νεοχρυσοστομος ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ:

Ενώ υποκλινόμεθα ενωπιον των ιερών μορφών της Εκκλησιας μας
δεν υποκλινόμεθα, 
δεν υποχρεούμεθα ούτε από το Ευαγγέλιο ούτε από τους Ιερούς Κανόνας, ούτε από την Ιστορία της Εκκλησίας να υποκλινόμεθα ενώπιον κακών επισκόπων· 
ενώπιον επισκόπων οι οποίοι αποτελούν την ανατροπήν του Ευαγγελικού κηρύγματος. 
Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον σκανδαλοποιών ιεραρχών. 
Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον ιεραρχών οι οποίοι εισήλθαν ανωμάλως εις την Εκκλησία του Χριστού μας. 
Η αγία μας Ορθοδοξία γνωρίζει μίαν μόνον θύραν, και πας ο εισερχόμενος δι αυτής είναι ποιμήν των προβάτων κανονικός….Οι αλλοι ΟΧΙ....


Θελετε να δητε τωρα μολις προχθες, πως εγκωμίασαν τον Παυλόπουλο, που εχει πολλα στην πλατη του και πολλα κακα διεπραξε εις βαρος του λαου αφου ψηφισε ολα τα εξοντωτικα μετρα εναντιον του και το φοβεροτερο, που, σαν προεδρος, δεν γύρισε πίσω στη Βουλή το διαταγμα για το σύμφωνο συμβίωσης; 

Αντί να τον ελέγξουν κατά πρόσωπο, αυτοι τον εγκωμίασαν! 
Ειναι αξιοι οικτου αφου δεν βαδιζουν στην γραμμη των Αγιων μας, αλλα παρουσιαζουν ενα αλλο προσωπο το προσωπο των ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ και των ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΩΝ.
Εμεις ο λαος του Θεου, ετσι τους βλεπουμε.
Δειτε, λοιπον, πως εγκωμιαζουν τους καταστροφεις του Εθνους μας και τους προσκυνημενους πολιτικους μας, οι αρχιερεις που επεβησαν ή διοριστηκαν στους θρονους των Αγιων μας που εμειναν οροσημα στον πνευματικο οριζοντα της Εκκλησιας. 
Και δειτε πως οι Αγιοι Πατερες χαρακτηριζουν καποιους απο αυτους που ....εισηλθαν με τα ΜΑΤ και τα ροπαλα στην αυλη των προβατων. 
ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΒΑΡΕΙΣ, τους αποκαλουν και  ...μονιους αγριους.... αγκιστρωμενους και απομυζουντες την ικμαδα της Εκκλησιας. 
Η Αγια Γραφη και οι Αγιοι Πατερες που εκφραζουν το θελημα του Θεου δεν επιτρεπουν κανενα σεβασμο και καμμια τιμη και αναγνωρισι σε τετοιους κληρικους.
ΖΗΤΩ, λοιπον, Ο ΝΕΡΩΝΑΣ και ο ΚΑΛΛΙΓΟΥΛΑΣ.
Δειτε, ποιον τιμουν οι ρασοφοροι μας, ενδεδυμενοι με τις ...αυτοκρατορικες σαββουρες !!! Δεν το πηρατε μυρωδια;
Τον ....ΜΕΓΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ!!!!!!!!!!!!!
Και κατι ακομα: Κυρος και δυναμι δεν παιρνουν με τις ....αυτοκρατορικες σαββουρες οι ρασοφοροι, αλλα  το κυρος και τη δυναμι, μας λεει ο Θεος, τις εχουν και τις αποδεικνυουν, οσοι τηρουν το θελημα Μου και σεβονται τους νομους Μου και υπερμαχουν υπερ Αυτων.






Ιδου τι ειπε, λοιπον, ο Ιουστινος Μπαρδακας, που απο την ημερα που χειροτονηθηκε - ας ειναι καλα ο κοτοπουλας ηγουμενος - νυχθημερον γυριζει ...ηπειρους και ωκεανους στις φιεστες και τα πανηγυρια αντι να αφοσιωθη στο κυριο εργο του που ειναι η κατηχησι και η μαθητεια του λαου, αυτο ακριβως που ξεχασε οτι το εκανε ολοχρονια και καθημερινα ο Γιγαντας Αυγουστινος.
Τι σχεσι εχει ο εν λογω κυριος, με τον Γιγαντα Αυγουστινο, τον οποιον χρησιμοποιει συνεχως σαν ....σωσσια του; Δεν ντρεπεται;



Αξιότιμε κ. Πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας η παρουσία σας την προηγούμενη ημέρα στη Θράκη και σήμερα στη Θεσσαλία δείχνει ότι ξέρετε να τιμάτε, να σέβεσθε τα ιδανικά και την πίστη αυτού του τόπου. Περιφρουρήστε αυτές τις αρχές, διατηρείστε την Εκκλησία ελευθέρα και ζώσα.

Σεβασμιώτατε, άγιε Λαρίσης, ο άγιος Αχίλλιος να σας δίνει δύναμη στο ποιμαντικό σας έργο και να ....καμαρώνετε γι’ αυτόν τον ευσεβή λαό σας.

Σας χαιρετώ με τον χαιρετισμό της νίκης και του θριάμβου· Χριστός Ανέστη!
===========================






Ιδου και τα ....εξοχα, που εξερρευσε ο, με τα ΜΑΤ και τα ροπαλα, κεκλεισμενων των θυρων χειροτονηθεις και ενθρονισθεις Σεραφειμικος Ιγνατιος Λαππας ...ο μεγαλομαρτυρας, κατα τον Συρου Δωροθεο!!!
Χειροκροτειστε τους ....παλαμοειδως, οσο μπορειτε δυνατωτερα!!!!

Ἐξοχώτατε Κύριε Πρόεδρε,
Ἔμπλεως χαρᾶς καί ἀγαλλιάσεως, διά τήν μεγάλην τιμήν  τῆς ἐνταῦθα σήμερον παρουσίας Σας, Σᾶς ἀπευθύνω ἐξ ὀνόματος ὅλων, τόν ἐγκάρδιον χαιρετισμόν «ὡς εὖ παρέστητε».

Ὡς εὖ παρέστητε, Κύριε Πρόεδρε, εἰς τήν μακαρίαν γῆν τῶν Θετταλῶν. Ὡς εὖ παρέστητε, Ἀνώτατε Ἄρχον τῆς χώρας ἡμῶν, εἰς τήν πόλιν τοῦ Ἁγίου Ἀχιλλίου. Ἐάν αἱ ἐπισκέψεις τῶν Μεγάλων ἀνδρῶν εἰς τάς πόλεις τῆς Ἐπικρατείας των ἔγραφον εἰς τό παρελθόν λαμπράς ἱστορικάς σελίδας καί ὕψωνον ἐπιτυμβίους στήλας, ἡ ἰδική Σας ἐδῶ σήμερον ἐπίσημος ἐπίσκεψις ἐκχαράσσεται εἰς τάς καρδίας ὅλων καί θά παραμείνῃ ἀνεξίτηλος εἰς τάς μνήμας ὅλων, διότι ἅπαντες ἐν τῇ Ἐπικρατείᾳ ἡμῶν καί ἐν τῷ ἁπανταχοῦ τῆς Οἰκουμένης εὑρισκομένῳ Ἔθνει ἡμῶν, ἀναγνωρίζουσι τήν ἀκτινοβόλον προσωπικότητά Σας.

Ὅλοι Σᾶς γνωρίζουν ὡς πρόσωπον μέ εὐρυμάθειαν καί γλωσσομάθειαν. Ὅλοι γνωρίζουν ὅτι ἐφθάσατε εἰς τά ὕπατα ἀξιώματα τῆς Ἐπιστήμης καί τῆς Πολιτικῆς. Ὅλοι καυχώμεθα δι’ Ὑμᾶς,Κύριε Πρόεδρε, καί διά τήνἀκτινοβολοῦσαν προσωπικότητά Σας, καί διά τούς πολλαπλούς καί παντοειδεῖς ἀγώνας Σας εἰς τούς στίβους τῆς Παιδείαςκαί εἰς τήν Ἐπιστήμην τοῦ Δικαίου.

Καυχώμεθα ὅτι ἐφθάσατε εἰς τήν Ἕδραν τοῦ Πανεπιστημιακοῦ Διδασκάλου, καί ὅτιεἰς τόν στίβον τῆς πολιτικῆς ζωῆςδιεπρέψατε καθέξαντες ὑψηλούς πολιτικούς θώκους. Καυχώμεθα δι’ Ὑμᾶς,Κύριε Πρόεδρε, καί τό ἐξαγγέλομεν, διότι ἀνήρ ἰσχυρός ἀνῆλθεν εἰς αὐτό τό ὑψηλόν καί μοναδικόν ἐν τῇ Πολιτείᾳ ἀξίωμα. Σᾶς εὐχαριστοῦμεν δι’ ὅ,τι εἶσθε καί δι’ ὅ,τι προσφέρετε διά τῶν πολλῶν Σας ταλάντων εἰς τό Ἔθνος καί τήν Ἐκκλησίαν. Εὐχόμεθα λαμπράς ἱστορικάς σελίδας νά ἐγγράψετε κατά τήν θητείαν Σας ὡς Προέδρου τῆς Δημοκρατίας. 

Εὐρίσκεσθε σήμερον, Κύριε Πρόεδρε τῆς Δημοκρατίας εἰς τήν Πόλιν τοῦ Ἁγίου Ἀχιλλίου, εἰς τήν ἐξάκουστον Λάρισαν,καί λαμπρύνετε διά τῆς σεπτῆς παρουσίας Σας τάς ἑορτάς ἐπί τῇ ἱερᾷ μνήμῃ τοῦ Πολιούχου μας. 

Ὁ Ἅγιος Ἀχίλλιος, ἕνας λαμπρός τῆς Ἐκκλησίας Ἱεράρχης, ἕνας ἀπ’ τούς 318 ἀπλανεῖς Πατέρας τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἕνας θαυματουργός καί Μυροβλύτης Ἅγιος, Σᾶς ὑποδέχεται Πρῶτος, ὡς πρῶτος Ἱεράρχης τῆς Πόλεώς μας, ὡς πρῶτος μεταξύ τῶν τοπικῶν Ἁγίων τῆς Ἁγιοτόκου Λαρίσης καί καταστέφει τήν ἐδῶ ἐπίσκεψιν καί παραμονήν Σας. Σᾶς εὐχαριστοῦμεν,Ἐξοχώτατε Κύριε Πρόεδρε, πού ἀπεδέχθητε τάς προσκλήσεις ἡμῶν καί ἤλθατε εἰς τήν Πόλιν μας.

Ἰδού Ἐξοχώτατε, εἰς ὑπάντησίν Σας, ἐξήλθομεν ἐν χαρᾷ, Ἀρχιερεῖς καί Ἱερεῖς, Ἄρχοντες, Κλῆρος καί λαός. Ἀδελφοί Ἀρχιερεῖς φίλτατοι καί ἠγαπημένοι,οἵτινες ἐνδημοῦσιν σήμερον εἰς Λάρισαν χαίροντες. Ὁ Κερκύρας, Παξῶν καί Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριος, ὁ Κατάνγκας κ. Μελέτιος, ὁ Ἀμαντίας κ. Ναθαναήλ, ὁ Νέας Κρήνης καί Καλαμαριᾶς κ. Ἰουστῖνος, ὁ Κεφαλληνίας κ. Δημήτριος, ὁ Τρίκκης καί Σταγῶν κ. Χρυσόστομος, ὁ Καρπενησίου κ. Γεώργιος καί ὁ Σαφίτα κ. Δημήτριος. Ἐδῶ ἡ πολιτική Ἡγεσία τοῦ τόπου μας ἅπασα, τιμῶσα Ὑμᾶς.

Ἐδῶ ἡ Ἡγεσία τῶν Ἐνόπλων Δυνάμεων καί οἱ φέροντες τά πρῶτα εἰς τούς δύο Μεγάλους Στρατιωτικούς Σχηματισμούς τῆς Χώρας, οἵτινες ἑδρεύουσιν ἐδῶ, πράγμα πού ἀποτελεῖ ἰδιαιτέραν δι’ ἡμᾶς καύχησιν. Ἐδῶ ὁ κύριος Περιφερειάρχης Κωνσταντῖνος Ἀγοραστός, πρῶτος μάλιστα μεταξύ ὅλων τῶν Περιφερειαρχῶν τῆς Χώρας. Ἐδῶ οἱ κύριοι βουλευταί, ὁ Δήμαρχος τῶν Λαρισαίων, τοῦ ὁποίου ὁ Δῆμος ἑορτάζει τόν Πολιοῦχον του, ἐδῶ αἱ Δικαστικαί καί λοιπαί Ἀρχαί ἅπασαι.

Τούς ἄρχοντας ἡμῶν, Κύριε Πρόεδρε, Πολιτικούς καί Στρατιωτικούς, ὀφείλω σήμερον ἐνώπιόν Σας ἰδιαιτέρως καί ἀνυποκρίτως νά ἐπαινέσω, ὄχι μόνον διά τήν ἀφοσίωσίν των εἰς τό καθῆκον ἀλλά καί διά τήν στήριξιν τῆς τοπικῆς μας Ἐκκλησίας καί διά τήν ἐν γένει συμπαράστασίν των.

Ἰδού ὁ Κλῆρος ὁ εὐαγής καί ἱερός, ἐνδεδυμένος τά ἱερατικά αὐτοῦ ἄμφια, συγχαίρων ἐπί τῇ ἀφίξει Σας.

Ἰδού ὁ λαός τοῦ Κυρίου ὁ πιστός, ὁ τήν χάριν τοῦ Ἁγίου Ἀχιλλίου πολλάκις δεξάμενος καί πάντοτε ἐκζητῶν. Τό Χριστεπώνυμον πλήρωμα τῆς τοπικῆς μας Ἐκκλησίας, ἔκπληκτον, διότι τοιαῦτα τελεσιουργοῦνται ἐδῶ σήμερον, προσβλέπει μέ ἄφατον χαράν πρός τήν κορυφαίαν προσωπικότητα ἡ ὁποία τό τιμᾶ καί ἀγάλλεται.

Κρατοῦντες τήν σημερινήν ἐπίσκεψίν Σας ὡς τιμαλφές καί ὅσιον δῶρον τῆς Ἐξοχότητός Σας πρός ἡμᾶς, Κύριε Πρόεδρε, ἀπευθυνόμεθα πρός Σᾶς, τόν κρατοῦντα τά πρῶτα ἐν τῇ προσφιλεστάτῃ Πατρίδι ἡμῶν, τόν ἔχοντα τήν ὑπερέχουσαν ἐν τῷ Κράτει ἐξουσίαν, πρός τόν ὁποῖον σύμφωνα μέ τόν ἀποστολικόν λόγον «πᾶσα σάρξ» ὀφείλει ὑποταγήν,πρός Σᾶς ὁ ὁποῖος σήμερον εὑρίσκεσθε ἐνώπιον ἡμῶν συγχαίρων ἐπί τῇ μεγάλῃ ἑορτῇ καί παρακαλοῦμεν πολύ ὅπως ἀποδεξάμενος πρῶτον τάς εὐγνωμόνους εὐχαριστίας ὅλων μας, διότι ἐπλατύνατε τήν ἀγάπην καί ἐφθάσατε ἕως ἐδῶ, ὅπως ἐνωτισθῆτε καί τόν παλμόν τῆς παλλούσης καρδίας τῆς τοπικῆς μας Ἐκκλησίας. 

Ὑπογραμμίζομεν τό γεγονός ὅτι ἡ παρουσία Σας καί συμμετοχή Σας εἰς τήν πανήγυριν ταύτην εἶναι παρουσίαὁμολογιακή, καταξιώνουσα τήν Ἐξέχουσαν προσωπικό-τητά Σας εἰς τά ὄμματα τῶν πιστῶν ἀνθρώπων, καί ἀναβιβάζουσαν αὐτήν εἰς ὕψη ἅγια καί πνευματικά.

Ὅθεν, ἐνθαρρυνόμενοι ἀπό τήν ἀγάπην Σας πρός τήν Ἁγίαν τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίαν, Σᾶς καλοῦμεν, Κύριε Πρόεδρε νά ὑπερμαχῆτε ὑπέρ τῆς Ἐκκλησίας.

Γνωρίζοντες καλῶς τήν βαθείαν Πίστιν Σας ἀλλά καί τάς ἰσχυράς πνευματικάς Σας καταβολάς, ἐνθαρρυνόμεθα νά Σᾶς ἐπαινέσωμεν ἐν Κυρίῳ καί νά Σᾶς καλέσωμεν νά ὑπερασπίζεσθε τά ὅσια καί τά ἱερά τῆς Πίστεώς μας.

Νά διασφαλίζετε τήν ἐλευθερίαν τῆς Ἁγίας μας Ἐκκλησίας καί νά τήν διευκολύνετε εἰς τό ἔργον τοῦ ἁγιασμοῦ τῶν Πιστῶν, τοῦ καταρτισμοῦ τοῦ ἱεροῦ Κλήρου, τῆς ἀγωγῆς τῆς Νεότητος, νά τήν διαφυλάττετε ἔναντι τῶν ἐπιβούλων ἐχθρῶν της, καί πρό πάντων νά μήν παύσετε ποτέ νά κάνετε αὐτό γιά τό ὁποῖο ὅλοι Σᾶς ἐπαινοῦμε, Σᾶς θαυμάζουμε καί Σᾶς εὐγνωμονοῦμε νά δίδετε δηλονότι καθ’ ἡμέραν Σεῖς πρῶτος τήν καλήν Ὁμολογίαν τῆς Πίστεως, πρός δόξαν τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ἀμήν.

Καταχωρουμε και ενα ελεγκτικο σχολιο επισκεπτου μας :

Μητροπολίτης Ιγνάτιος προς Παυλόπουλο: "σας ευχαριστούμε πολύ που αγαπάτε και προστατεύετε την αγία μας Εκκλησία".
Πώς την αγαπάει και πώς την προστατεύει σεβασμιώτατε; 

Υπογράφοντας το διάταγμα για τη νομιμοποίηση του αισχρού συμφώνου συμβίωσης των ομοφυλόφιλων; Να τον "χαίρεστε" τον κο Προκόπη Παυλόπουλο σεβασμιώτατε!
 

Και σεις σεβασμιώτατε Νέας Κρήνης Ιουστίνε Μπαρδακα, να τον "χαίρεστε" που στην προσφώνησή σας είπατε τα εξής: "Αξιότιμε κ. Πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας η παρουσία σας ....σήμερα στη Θεσσαλία δείχνει ότι ξέρετε να τιμάτε, να σέβεσθε τα ιδανικά και την πίστη αυτού του τόπου. Περιφρουρήστε αυτές τις αρχές, διατηρείστε την Εκκλησία ελευθέρα και ζώσα".
Έτσι θα φερόταν σε ανάλογη περίπτωση ο π.Αυγουστίνος Καντιώτης;

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ:ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ

  ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΑΠΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ



Ποσοι απο τους παρακατω εισηλθαν δια της θυρας εις την αυλην των προβατων;

 
Ιδου πως εισηλθαν εις την αυλην των προβατων... με τα ΜΑΤ και με τα ροπαλα.
Μην προσκυνατε τετοιους επισκοπους ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ, ειναι η φωνη του Θεου δια των Αγιων και Ιερων Κανονων και των Αγιων Πατερων.


Ο σφαγιασθεις σαν αρνακι μητροπολιτης Λαρισης Θεολογος. Αυτοι που κατελαβαν τον θρονον του τι ηταν και τι ειναι;

ΛΥΚΟΙ βαρεις και χοιροι βρωμεροι και αποτροππαιοι ειναι, μη φειδομενοι του ποιμνιου. Αυτο και μονο αυτο ειναι. Ετσι μας λεει ο ιερος Χρυσοστομος.

 

«Ακούω φωνή· Εσείς δεν ακούτε; Από την Καισάρεια… ακούεται η βροντερά φωνή του Μεγάλου Βασιλείου· 
Ακούω την σάλπιγγα του ιερού Χρυσοστόμου. 
Ακούω την απαστράπτουσα φωνή του Γρηγορίου· 
Εσείς δεν ακούτε; Σάλπιγγες είναι. Τι μας λένε; «Αγωνισθείτε για την Εκκλησία του Χριστού μας. Αγωνιστείτε για να καθαριστεί η Εκκλησία από τα ανάξια στελέχη της, για να έρθει η Εκκλησία στο ύψος των Πατέρων… Γιατί τα λέω αυτά;…
Δυστυχώς υπάρχει μία εσφαλμένη γραμμη των πνευματικών πατέρων και εξομολόγων. Τί λέγουν; «Εμείς την ψυχούλα μας να κοιτάξουμε. Τί κάνει ο διάκος στην εκκλησία, τι κάνει ο παπάς, τι κάνει ο δεσπότης; (κάνει με το χέρι σιωπή)

ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΜΑΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ;

 

«…Το θεωρώ σατανικό το ρήμα τούτο.
Την ψυχούλα μας να κοιτάξουμε και να αφήσουμε την Εκκλησία τουυ Χριστού στα χέρια των καθαρμάτων και των Γεροντίων και των εκφύλων; Ετσι λέτε; Πολύ καλά.
Είναι σαν να λένε· Να καίγεται το σπίτι και την ψυχούλα σου κοιτάξε· να μην σβήσεις την φωτιά.
Να μπούν στο κατάστημά σου κλέφται και διαρρήκται και να σου λέει· Μη κουνηθείς, να μη ειδοποιήσεις την αστυνομία, την ψυχούλα σου να κοιτάζεις.
Σαν να λένε· Να έχεις μαντρί με πρόβατα και να μην ενδιαφέρεσαι να διώξεις τους λύκους.
Σαν να λένε· Να έχεις ωραίο αμπέλι με σταφύλια και ν’ αφήσεις τ’ αγριογούρουνα να πάνε με τις μουτσούνες τους να το καταστρέψουν. 
Υπάρχει γεωργός που αδιαφορεί για το γεώργιό του; 
Υπάρχει αμπελουργός, που αδιαφορεί για την άμπελόν του; 
Υπάρχει ποιμήν που αδιαφορεί για τα πρόβατά του; 
Υπάρχει αξιωματικός, που αδιαφορεί για το στράτευμά του; 
Δεν μπορεί αδελφοί μου να γίνει αυτό.
Εάν είσαι χριστιανός και πονᾶς την Εκκλησία του Χριστού· πρέπει κοντά στον άλλο αγώνα που κάνεις για τον εαυτό σου, ν’ αγωνιστείς για την Εκκλησία του Χριστού. Η ανοχή αυτή που δεικνύουμε για την Εκκλησία του Χριστού είναι ενοχή και έγκλημα, είναι αμαρτία…. Την ψυχούλα μας να κοιτάξουμε και να αφήσουμε την Εκκλησία να περιέλθει στα καθάρματα και τα αποφώλια τέρατα και στους Γεροντίους και στην συνοματαξία αυτών; Την ψυχούλα μας να κοιτάξουμε. Το βιολί αυτό των πνευματικών πατέρων που ευνούχισαν τον ευσεβήν Ελληνικόν λαόν.…..(τη συνέχεια ακούστέ την στο βίντεο)
——————

—————-
«…Τιμώμεν τον επίσκοπο, τιμώμεν τον καλόν επίσκοπο, τιμώμεν τον καλόν Ποιμένα τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ο οποίος είναι ο Αρχιποίμην του λογικού Ποιμνίου· τιμώμεν, λέγω, τον Εσταυρωμένο Λυτρωτή, ο οποίος είναι το πρότυπο παντώς καλού ποιμένος. Τιμώμεν τους επισκόπους, -τους αληθινούς επισκόπους-, υποκλινόμεθα, γονατίζουμε και φιλούμε τα κράσπεδά τους, δεν είμεθα άξιοι να φιλήσουμε ούτε τον ιμάντα των υποδημάτων τους… Αλλά ενώ αγαπητοί μου, υποκλινόμεθα ενώπιον παλαιών και νέων ιερών μορφών της σεπτής ιεραρχίας μας, δεν υποκλινόμεθα, δεν υποχρεούμεθα ούτε από το Ευαγγέλιο ούτε από τους Ιερούς Κανόνας, ούτε από την Ιστορία της Εκκλησίας να υποκλινόμεθα ενώπιον κακών επισκόπων· ενώπιον επισκόπων οι οποίοι αποτελούν την ανατροπήν του Ευαγγελικού κηρύγματος. Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον σκανδαλοποιών ιεραρχών. Δεν υποκλινόμεθα ενώπιον ιεραρχών οι οποίοι εισήλθαν ανωμάλως εις την Εκκλησία του Χριστού μας. Η αγία μας Ορθοδοξία γνωρίζει μίαν μόνον θύραν, και πας ο εισερχόμενος δια αυτής είναι ποιμήν των προβάτων κανονικός….»

Τετάρτη, 18 Μαΐου 2016

Ο Αφορισμός του Πιθηκανθρωπου Καζαντζάκη από τoυς Παλαιοημερολογιτες το 1988

Ο Αφορισμός του Πιθηκανθρωπου Καζαντζάκη από τoυς Παλαιοημερολογιτες το 1988

 

ΣΧΟΛΙΟ "ΚΡΥΦΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ": ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ "ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΕΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ" ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΈΣ (ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΔΩ) ΑΝΑΡΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ, ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ Η ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΖΩΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1988 ΕΠΙ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΚΙΟΥΣΗ. ΑΝΑΡΤΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.
 
 

 


ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΧΑΤΗ ΩΡΑ ΕΣΤΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ! Ἡ μεγάλη εὐθύνη τῶν ἀντι-οἰκουμενιστῶν! τοῦ κ. Δημητρίου Ἰ. Κάτσουρα, Θεολόγου



ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΧΑΤΗ ΩΡΑ ΕΣΤΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!

μεγάλη εθύνη
τν ντι-οκουμενιστν!

το κ. Δημητρίου . Κάτσουρα, Θεολόγου



σο πλησιάζει ρα τς συγκλήσεως τς λεγομένης γίας καί Μεγάλης Συνόδου, ρχεται καί ρα τς ποκαλύψεως τν διαλογισμν πολλν καρδιν, λλά καί τς δοκιμασίας το ργου νός κάστου, ποον εναι!
φήνοντας γιά λίγο τά πί μέρους, φείλομε νά δομε τή συνολική εκόνα τν πραγμάτων, προκειμένου νά ξαχθον χρήσιμα καί παραίτητα συμπεράσματα, στω καί τήν τελευταία, κυριολεκτικς, στιγμή.
Δέν πάρχει καμμία διάθεση ντιπερισπασμο στό μέτωπο το καλο γνος πού δίνουν ο ντι-οκουμενιστές, δηλαδή ο γις καί ρθς σκεπτόμενοι καί στάμενοι πιστοί.
Φθάσαντες, μως, στό σχατο σημεο τς προδοσίας τς πίστεως πού συνιστ Συνοδική κατοχύρωση τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο ς νομίμου κκλησιαστικς θεωρήσεως τν πραγμάτων καί δή τς ποθέσεως τς νότητος λων τν Χριστιανν (που ς τέτοιοι θεωρονται λοι ο ατοτιλοφορούμενοι οτως αρετικοί, μή δικαιούμενοι τοτο, κατά τή ρητή ποψη καί θέση το μεγάλου θανασίου) φείλομε πρωτίστως νά ναλάβωμε τίς δικές μας εθνες.
Μπορε ποτυχία τν λεγομένων Θεολογικν Διαλόγων νά εναι παταγώδης, λλά πιτυχία το Οκουμενισμο εναι μεγίστη! Διότι κατόρθωσε νά φθάσει μέχρι μυελο τν στέων καί χι μόνο νά μβλύνει τά ντανακλαστικά Κλήρου καί λαο, λλά καί νά λλοιώσει τό φρόνημα καί τά κριτήρια τν περισσοτέρων χριστιανν. Ατή εναι μία πικρή λήθεια!
Παραλλήλως, μως, πρός τήν συνεχς διευρυνομένη ποστασία το Οκουμενισμο «ντός τν τειχν», ναπτύχθηκε καί ξελίχθηκε καί γώνας τν ντι-οκουμενιστν καί δή τν ατοσυστηνομένων ς τοιούτων, μάλιστα δέ τν πωνύμων καί κατεχόντων τίτλους καί ξιώματα, πρώην καί νν.
ρεαλισμός καί ελικρίνεια πιβάλλουν νά μολογήσωμε, πάντοτε βάσει διαπιστώσεων, τι ατός γώνας, καίτοι δέν ταν μικρός, οτε εκολος, δέν πεδείχθη μως ρκούντως ποτελεσματικός. Καί τοτο τό λέγομε διότι πλούστατα δέν κατόρθωσε νά ναχαιτίσει τήν λαίλαπα, οτε κν νά νακόψει παρεμποδίσει τήν κατακλυσμιαα προώθηση καί προαγωγή το Οκουμενισμο, οτε ντός το λλαδικο καί το Κυπριακο χώρου, κατά παράδοσιν τόπων που Παράδοση καί εσέβεια εχαν ντίκρυσμα.
τσι δημιουργήθηκε τό φαινόμενο μις παράλληλης πορείας αρετιζόντων καί ντιδρώντων, χωρίς στάση καί γώνας τν δευτέρων νά προκαλέσει τομή στά πράγματα καί ρα στοιχειωδς διακριτή οσιαστική παρέμβαση καί παρουσία στίς ξελίξεις. Θά τολμοσα νά ποδώσω τήν πορεία τν ντι-οκουμενιστν χι ς πορεία μολογιακή, κατά τίς προδιαγραφές τς κκλησιαστικς καί κανονικς Παραδόσεως, λλά ς πορεία καθολικς διαμαρτυρομένων ρθοδόξων!
ς μή σπεύσουν κάποιοι νά μς πικρίνουν τι δθεν ποτιμομε τούς γνες τά σπουδαα κείμενα τν ντι-οκουμενιστν. Κάθε λλο! μως, ατή τήν στάτη στιγμή πολογισμός δέν μετρ λόγους, λλά πράξεις καί ποτελέσματα!
Γνωρίζομε λοι τι ο εσεβες λόγοι, νευ τν πράξεων, θεωρονται, αστηρς, πό τούς γίους Πατέρες, ς θεολογία δαιμόνων! Διότι καί τά δαιμόνια πιστεύουν καί φρίττουν λλά δέν πράττουν τό θέλημα το Θεο, παρά μόνο τό δικό τους καταστροφικό θέλημα.
Προφανέστατα δέν γίνεται οτε σύγκριση, οτε παραλληλισμός. πλά λέγονται καί ψηλαφνται πικρές λήθειες! Διότι πιστεύομε τι μόνον ατό, εναι δυνατόν νά μς βοηθήσει, κατόπιν ατοκριτικς (ατομεμψίας), νά ναλάβωμε τίς εθύνες μας.
Εναι βέβαιο τι κάτι δέν χει πάει καλά στόν γώνα τν ντι-οκουμενιστν. Καί ατό δέν εναι τόσο δυσδιάκριτο.
Σήμερα πιβεβαιώνεται δραματικς τι παγκοσμίως, τά περισσότερα  Πατριαρχεα καί τίς τοπικές ρθόδοξες κκλησίες, σχέτως τς ελαβείας το κκλησιαστικο πληρώματος ατν (μοναχν καί λαϊκν μελν), λυμαίνονται σπερες Οκουμενιστν, πίστων μέ τήν ερύτερη ννοια καί θικς διεφθαρμένων μεγαλοσχημόνων ρασοφόρων, ο ποοι μέ μαεστρία, θράσος, ποκρισία καί διπλωματία ξαπατον τό πλήρωμα καί τό κυριώτερο κυρώνουν καί ξουδετερώνουν μέ διαφόρους τρόπους σους ντιδρον.
πως στά πολιτικά πράγματα θεωρομε τι πάρχει καθοδήγηση σέ παγκόσμιο πίπεδο τν λαν κ μέρους (τν) λίγων σχυρν τς γς, τσι καί στά κκλησιαστικά, κυρίως  χάρι στόν Οκουμενισμό, δηλαδή τήν θρησκευτική κδοχή τς νέας τάξεως πραγμάτων, πάρχει πανορθόδοξος μηρία τν κκλησιαστικν πληρωμάτων καί πρόσδεση στό ρμα τς ποστασίας μέσω τς συμπορεύσεως καί κοινωνίας μέ τόν, κατ’ νάθεση, πρωταγωνιστή, τό Οκουμενικό Πατριαρχεο Κωνσταντινουπόλεως!
λα τά πόλοιπα εναι περιφερειακές προσεγγίσεις, ντελς κίνδυνες γιά τήν καλπάζουσα πνευματική αχμαλωσία λης τς ρθοδόξου νατολς καί τήν πνευματική δικτατορία φ’ λων τν κατά τόπους κκλησιαστικν γετν κ μέρους το νεργοντος ς «Καρδιναλίου καρδίας» γιά λογαρισμό το Παπισμο πάπα τς νατολς κ. Βαρθολομαίου ρχοντώνη!
Εναι καιρός, άν δέν εναι δη ργά, νά επωθον λες ο πικρές λήθειες! Οκουμενισμός ς παναίρεσις εναι τό τελευταο χαρτί το Διαβόλου γιά τήν παγκόσμια ποστασία πρίν λη του δύναμη κατοικήσει στόν νθρωπό του καί περχόμενο, γιά κάποιους μεσσία καί σωτρα το κόσμου, ντίχριστο!
Δέν πρόκειται γιά κτιμήσεις, λλά γιά διαπίστωση, τι Οκουμενισμός ς λύμη καί ς πειλή δέν ντιμετωπίζεται μέ κανένα λλο μέσο παρά μόνο μέ τήν γιογραφικς, γιοπνευματικς, κανονικς καί γιοπατερικς παραδεδομένη καί προβλεπομένη ς πιβεβλημένη ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ τν ρθοδόξων μέ τούς φορες καί κπροσώπους τς παναιρέσεως καί τν τούτοις κοινωνούντων!
Διαφορετικά ποδεικνύεται τό τραγελαφικό κ μέρους τν ντι-οκουμενιστν νά θεωρον, ν τελευταία ναλύσει, τήν παν-αρεση ς λάσσονα τς αρέσεως! Παρακαλ, ς τό προσέξουμε ατό! Διότι πς ξηγεται τόν αρετικό παπικό, προτεστάντη, μονοφυσίτη νά μή δεχώμεθα νά τόν μνημονεύσωμε, δηλαδή νά μή τόν χωμε κοινωνικό καί τόν φ’ μν χαρακτηριζόμενο παν-αρετικό Οκουμενιστή νά τόν μνημονεύωμε καί νά τόν χωμε κοινωνικό καί σήμερα καί αριο, κόμη καί μετά τή σύγκληση τς «γίας καί Μεγάλης Συνόδου» τς ποστασίας!
Διότι λα σα ναγωνίως γράφονται σ’ ατό τό ταπεινό ρθρο μας, γράφονται ν ψει τς πικειμένης συγκλήσεως τς κατά τίς προδιαγραφές καί τά πρός γκρισιν προσεμπεφωνημένα Κείμενά της ληστρική  «Μεγάλη Σύνοδο» τς Κρήτης.
Εχομαι κι γώ μαζί μέ λους τούς ντι-οκουμενιστές ατή Σύνοδος νά μή πραγματοποιηθε. Εχομαι γιος Θεός νά δείξει σημεο τς ποδοκιμασίας του καί νά μή πιτρέψει γεννέτειρα το κ μητρός παππο μου καί πρωτίστως πολλν γίων καί ρώων τς πίστεως καί τς λευθερίας νά βεβηλωθε πό τούς πόδας χι εαγγελιζομένων τά γαθά, λλά τά πονηρά καί δυσώδη δόγματα καί ρεσχελίες το ντιχρίστου Οκουμενισμο.
μως λογική καί σύνεση, λλά καί ή μικρωτάτη πνευματική μου κατάρτιση μο πισημαίνουν πώς φ’ σον δέν τηρήσαμεν, οδέ ποιήσαμεν σα καινοτόμητος πίστη τν γίων ποστόλων καί τν γίων Πατέρων καί τν γίων Μαρτύρων καί μολογητν προβλέπει καί πιτάσσει, λλέως θά ξελιχθον τά πράγματα.
Θεός μς καλε πάντοτε λέγων «δού νν καιρός επρόσδεκτος, δού νν μέρα σωτηρίας»! «ξέλθετε κ μέσου ατν καί φορίσθητε καί καθάρτου μή πτεσθε»! «κκλίνατε πό κακο καί ποιήσατε γαθά»!
Εναι θλιβερό καί συνιστ κατάντια νά παρακαλον ο εσεβες τούς οκουμενιστές γιά νά γκαταλείψουν τίς κακόδοξες θέσεις των, στω στά κείμενα τς συγκληθησομένης Συνόδου, προκειμένου νά καθησυχάσουν τίς συνειδήσεις των, ν γνωρίζουν τι λα σα χουν γραφε χουν συμφωνηθε καί κυρίως κφράζουν τό πραγματικό πιστεύω των. Ατή στάση δέν εναι στάση ρθοδόξων! Ο ρθόδοξοι διαχρονικς, πως μς διδάσκει κκλησιαστική στορία, τούς αρετικούς τούς ποκηρύσσουν καί δέν τούς ναγνωρίζουν, παρά μόνον φ’ σον ελικρινς μετανοήσουν καί ποκηρύξουν τίς αρέσεις των! Δέν συμπορεύονται μετ’ ατν, οτε τούς κλιπαρον νά διορθώσουν τίς διατυπώσεις των!
Τελευταίως κούγονται κάποιες δειλές φωνές περί διακοπς κοινωνίας, ς το μόνου ρμόζοντος καί κανονικο τρόπου ντιμετωπίσεως τν αρέσεων καί τν φορέων του, πλήν μως δέν διευκρινίζεται τίποτε περισσότερο καί προφανς δέν νεργεται τίποτε περισσότερο πλήν τν κίνδυνων γιά τόν οκουμενισμό, ν χι καί πιθυμητν γι’ ατόν, χάριν κτονώσεως τν μαζν, ντι-οκουμενιστικν λόγων.
μες, λοιπόν, θά τολμήσωμε σχετικς νά δηλώσωμε μέ παρρησία:
άν ελικρινς καί πευθύνως εναι διατεθειμένοι ο κλεκτοί το ντι-οκουμενιστικο γνος νά ναχαιτίσουν τήν προέλαση τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο καί, φ’ νός μέν, νά μολογήσουν τήν Πίστη τς κκλησίας το Χριστο καί ν ργοις, φ’ τέρου δέ, νά προφυλάξουν τόν κατήχητο καί νυποψίαστο λαό πό τό πνευματικό μακελλειό τς προδοσίας τς Πίστεως, ΤΟΤΕ πί το παρόντος ΟΦΕΙΛΟΥΝ νά διακόψουν ΑΜΕΣΩΣ τό μνημόσυνο το πρωτεργάτου τς Συνοδικς καταργήσεως τς ρθοδοξίας Οκουμενικο Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, μέχρις του τά δη π’ ατο συμπεφωνημένα καί πογεγραμμένα οκουμενιστικά, δηλαδή παναιρετικά, Κείμενα, ετε πικυρωθον Συνοδικς, πότε θά πρέπει καί νά τόν ποκηρύξουν ς αρετικό, ετε πορριφθον καί γκαταλειφθον, περ πίθανον, πότε νά πανέλθουν, φ’ σον ατό σηματοδοτήσει λλαγή πορείας πλεύσεως, στήν κατάσταση τς πιτηρήσεως, κατά Γεννάδιον Σχολάριον, τν Ποιμένων.
άν δέν νεργήσουν κατά τά νωτέρω, τότε θά πιβεβαιωθε τι, χι μόνον έρα δέρωσι καί πί δατος γράφωσι, λλά τι κ φόβου, δειλίας στω συνειδήτως, ενοον τήν οσιαστική προέλαση τς παναιρέσεως καί τήν σοπέδωση τς ρθοδοξίας! Θά εναι δέ καί νοχοι πνευματικς τς πωλείας πολλν ψυχν τίς ποες γκλωβίζουν ντός τς νοικοδομουμένης νέας «κκλησίας» το Οκουμενισμο!
κόμη, ναγκάζομαι, λόγω τς κρισιμότητος τν στιγμν καί χι τν μερν, άν θέλουμε νά μή λησμονομε καί τόν παραμονεύοντα θάνατο, νά ναφέρω, τήν ντως βαρεα καί πικρή κριτική φίλου τινός κατά τν ντι-οκουμενιστν, τήν ποίαν πρό τν μο ξέθεσε καί τότε τήν εχα ποκρούσει μετά βδελυγμίας.
Μο επε τι τούς ντι-οκουμενιστές τούς παραλληλίζει μέ κάποιους πό τούς διαδηλώνοντες πό καιρο ες καιρόν κατά το σφραγίσματος «666» καί το ντιχρίστου. Ατοί, ν δηλώνουν μολογητές, μέ τήν σχεδόν μονομανία των νά ποτρέψουν μέ κάθε μέσο καί τρόπο τήν κυκλοφορία πόπτων καί «διαβολικν» καρτν καί ταυτοτήτων, προδίδουν χι τόσο τό τοιμον διατεθειμένων νά μαρτυρήσουν χάριν τς γάπης στόν Χριστόν, λλά μλλον τήν γωνία καί τόν φόβο μήπως συντόμως χρειασθε νά δοκιμασθε πίστις των καί διακοπε φισταμένη κατάσταση, ποία καί νέσεις παρέχει καί μαρτύριο δέν παιτε!
πειδή, λοιπόν, σέ μς τούς Χριστιανούς χαρίσθη, κατά τόν μέγα Παλον, χι μόνον τό ες Χριστόν πιστεύειν λλά καί τό πέρ Ατο πάσχειν, τ ποο μάλιστα ποτελε τήν αθεντικότερη σφραγίδα βεβαιώσεως τς κατά Θεόν καί πρός σωτηρίαν πιλογς καί ποστολς μας, πρέπει νά προσέξωμε, διότι ρα τς προδοσίας πό τούς Οκουμενιστές εναι καί ρα μολογίας πό τούς ρθοδόξους! μολογίας, μως, ελικρινος καί ληθος!
Καί πειδή τό ντικείμενο τς μολογίας εναι εσέβεια, μή λησμονομε τι τήν εσέβεια τήν κολουθε ς σκιά, πως παρατηρε γιος Μακάριος Αγύπτιος, διωγμός. ς μή ποφεύγεται, λοιπόν, πό τόν φόβο το διωγμο κάθε εδους, ατό πού πρωτίστως καί κυρίως παιτεται, δηλαδή διακοπή κοινωνίας μέ τούς φορες τς παν-αρέσεως!
Τέλος, πιστεύοντας τι τό πικρόν τς ληθείας εναι ν τέλει εεργετικό καί σωτήριο γιά ποιον ελικρινς τήν ναζητ καί τήν διακονε προσωπολήπτως, πισημαίνομε τι  θά εναι πραγματικς τραγικό διαιτέρως ο κατά πάντα σεβαστοί καί σπουδαοι  γούμενοι το ντι-οκουμενιστικο γνος νά μήν νωτισθον τίς πατερικές φωνές καί τά πατρικά ντάλματα τν γίων τς κκλησίας μας να (γιά νά) ρυσθσι καί ρύσωσι τήν κκλησία πό ψευδεπισκόπους (τούς οκουμενιστές), στω κι ν χρειασθε νά κβάλουν τούς σκανδαλίζοντας ατούς φθαλμούς των, κατά τό Εαγγελικόν, διότι εναι προτιμότερον πό τό νά κολασθον, νά εσέλθουν μονόφθαλμοι στή Βασιλεία τν Ορανν! νον, νοείτω!
Σέ ντίθετη, μή γένοιτο, περίπτωση πνευματικς δειλίας, στάση ναντι ατν κ μέρους το πάντοτε πάρχοντος «λείμματος τς χάριτος» θά παγορεύεται πό τήν προτροπή το Μεγάλου Βασιλείου, λέγοντος: «οτινες τήν γι πίστιν προσποιονται μολογεν, κοινωνοσι δέ τος τερόφροσι, τούς τοιούτους, ε μετά παραγγελίαν μή ποστσι, μή μόνον κοινωνήτους χειν, λλά μηδέ δελφούς νομάζειν» (P.G. 160, σ. 101).