Προηγήθηκε
προώθηση προς την Εισαγγελία από την Αστυνομία ενός φακέλου με περίπου
100 καταγγελίες διαδικτυακές, σχετικά με τις αναρτήσεις του Επισκόπου
ενάντια στους ομοφυλόφιλους, τον περασμένο χρόνο, ιδιαιτέρως δεν τις
αναφορές του, ότι «είναι αποβράσματα της κοινωνίας και ξεφτιλισμένοι»
και τις προτροπές του…«φτύστε τους, αποδοκιμάστε τους, μαυρίστε τους,
γιατί δεν είναι άνθρωποι και στον αγύριστο να πάνε όλοι αυτοί οι
καταραμένοι».
Ο Ιεράρχης επιβεβαιώνει πως δέχθηκε στο Επισκοπείο αστυνομικό και
κατέθεσε σχετικά, στο πλαίσιο προανάκρισης, και λέει ξεκάθαρα πως
«υποστήριξε το Ευαγγέλιο και δεν θα το αλλάξει ποτέ για να συμμορφωθεί
και να το προσαρμόσει με τον νόμο» -εννοώντας τον αντιρατσιστικό νόμο ή
και το σύμφωνο συμβίωσης- τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Οταν ο νόμος του
Θεού είναι αντίθετος με τον νόμο των ανθρώπων και της κοσμικής
δικαιοσύνης, εγώ είμαι σταθερά με τον πρώτο!».
Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ…
Ο Ποιμενάρχης, αφού αναφέρει ότι «το ευαγγέλιο δεν έχει μόνο αγάπη αλλά
και τιμωρία για τον αμαρτωλό», λέει με ευθύ τρόπο ότι δεν τον φοβίζει η
όποια δίκη. «Ας με δικάσουν, δεν με πειράζει. Εχω εμπιστοσύνη στους
δικαστές, αλλά δεν διακατέχομαι κι από καμία φοβία».
Ανεξήγητη τύφλωση των αντι-Οικουμενιστών! Καθημερινώς αποκαλύπτουν την
επιμονή των αιρετικών στην παναίρεση, αλλά κοινωνούν μαζί τους και τους
μνημονεύουν!
Προκαλεί ανερυθρίαστα ο Γαλλίας Εμμανουήλ για την Μεγάλη Σύνοδο
...Δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν αναγνωρίζουμε όλες τις άλλες Εκκλησίες, είτε είναι η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, είτε οι Εκκλησίες οι οποίες προήλθαν από την Μεταρρύθμιση. Πρέπει να είμαστε λ ο γ ι κ ο ί σε όλα αυτά τα θέματα..
Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Σε μια εκτενή συνέντευξη που αναδημοσιεύουμε στη συνέχεια, ο Μητροπολίτης Γαλλίας, "ο
οποίος έχει αναδειχθεί σήμερα σε έναν εκ των κορυφαίων ιεραρχών του
Οικουμενικού Θρόνου, μέλος της Ιεράς Συνόδου, εκ των διοργανωτών της
Μεγάλης Συνόδου, και εξ απορρήτων συνεργάτης του Οικουμενικού Πατριάρχη
κ. Βαρθολομαίου", θέτει θέμα "λογικής" όσον αφορά
στις εκκλησιολογικές, δογματικές και ακραιφνώς οικουμενιστικές εκτροπές,
που ετοιμάζονται για την Αγία και Μεγάλη σύνοδο. Ομολογεί με παρρησία
και επιβεβαιώνει τις θεολογικά τεκμηριωμένες ανησυχίες, που εκφράστηκαν
στην πρόσφατη ημερίδα. Υπενθυμίζουμε την ιδιόχειρη και ενυπόγραφη θέση του Οικουμενικού Πατριάρχου στον Μητροπολίτη Κυθήρων, το περασμένο καλοκαίρι. Ο Θεός να μας φυλάει..
Η πορεία πρός την –ο μοι γένοιτο– ληστρική Σύνοδο
τῆς Κρήτης, καταξιώνει τους αδελφούς τοῦ Πατρώου χώρου και καταισχύνει
τους κακοδόξους Οικουμενιστάς τοῦ Νέου χώρου. Στην Ημερίδα «Αγία και Μεγάλη
Σύνοδος» Μεγάλη προετοιμασία, χωρίς προσδοκίες» εφάνηκε ξεκάθαρα ο
φωτισμός γιά τον οποίο ομίλησε ο μακαριστός π. Παΐσιος, όταν έγραψε τα
εξής:
Από το πνεύμα
που επικράτησε στην Ημερίδα και η συναναστροφή μεταξύ ορθοδόξων Παλαιοῦ και
Νέου χώρου φάνηκε η αναγκαιότης τῆς συνενώσεως για να αντιμετωπισθεί η
κακοδοξία τῶν Οικουμενιστῶν. Έφθασε λοιπόν ο καιρός τῆς ταπεινώσεως και
ενώσεως.
Οι επίσκοποι
τῆς Ελλαδικῆς Εκκλησίας θα πρέπει να προσέχουν πολύ την εξής φράση του Αγίου Παїσίου:
«Ο Κύριος,
όταν θα πρέπη, θά παρουσιάση τους Μάρκους τους Ευγενικούς και τους Γρηγόριους
Παλαμάδες, δια να συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, δια να
ομολογήσουν την Ορθόδοξον Πίστιν, να στερεώσουν την Παράδοσιν και να δώσουν
χαράν μεγάλην εις την Μητέρα μας».
Ποιοί από τους
επισκόπους θα υποστηρίξουν την Ορθοδοξία εφ’ όσον τα κείμενα που είναι προς
ψήφιση και ο κανονισμός λειτουργίας τῆς Συνόδου δεν είναι τῆς παραδόσεως, όπως
επίσης δεν είναι ορθόδοξος η παρουσία αιρετικῶν παρατηρητῶν; Και επίσης, ποιός
πατήρ τῆς Εκκλησίας μας πήγε σε Σύνοδο για την οποία γνώριζε εκ τῶν προτέρων
ότι πρόκειται για ληστρική σύνοδο; Μήπως επιβάλλεται η Ιεραρχία τῆς Εκκλησίας
τῆς Ελλάδος να αποφασίσει να μην συμμετάσχει στην Σύνοδο αυτή όπως προτείνει ο
Μητροπολίτης Καλαβρύτων, ώστε να αποφευχθεί ένα νέο σχίσμα, και να συγκροτηθεί
από την Ιεραρχία σύνοδος προς καταδίκη τοῦ Οικουμενισμοῦ;
Άς
αναλογιστούν οι επίσκοποι τῆς Ελλαδικῆς Εκκλησίας ότιη κόκκινη γραμμή δεν είναι το κοινό ποτήριο με τους
παπικούς, αλλά η έγκριση τῶν προς ψήφιση αιρετικῶν κειμένων,όπως υπογραμμίστηκε
στην Ημερίδα. Ο όρος «Χριστιανικές Εκκλησίες» στα κείμενα δεν είναι
καταχρηστικός ή τεχνικός, αλλά έχει σκοπό να δώσει εκκλησιαστικότητα στις
αιρέσεις. Οι συντάκτες πιστεύουν στην αιρετική θεωρία τῶν κλάδων.
Τέλος παραθέτω
ένα σχόλιο για το θέμα τῆς ενώσεως από αδελφό καθηγητή.
Νικόλαος Γ.
Σαββόπουλος
ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ είπε…
Σεβαστέ π.
Θεόδωρε με χαρά μου πληροφορήθηκα ότι στην Ημερίδα κάποια στιγμή στον λόγο Σας
ζητήσατε να πέσουν οι τόνοι αντιπαράθεσης μεταξύ Νεοημερολογητών και
Παλαιοημερολογητών Αντιοικουμενιστών μπροστά στον κοινό μεγάλο κίνδυνο που
διέρχεται η Ορθόδοξη Εκκλησία μας, εννοώντας, εάν κατάλαβα καλά, μία πιθανή
συνεργασία και ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων δυνάμεων, μελλοντικά, ενάντια
στους Αιρετικούς Οικουμενιστές και φιλοοικουμενιστές. Αυτή η σκέψη δεν είναι
δική Σας, αλλά ο Χριστός μας Σας φώτισε, ως αρχηγό μίας σεβαστής ομάδος
κληρικών και λαϊκών που πονούν για Την Εκκλησία Του. Πατέρα Θεόδωρε αυτό είναι
το Αντίδοτο στο δηλητήριο της Αίρεσης που πλέον επιβάλλεται και Επίσημα με την
απόφαση της Ψευδοσυνόδου, η ενότητα δηλαδή όλων των αληθινών Ορθοδόξων. Η
πλευρά των χλευαστικώς αποκαλουμένων «Παλαιοημερολογητών», αναφέρομαι στην
μεγάλη μερίδα αυτού του αγώνα, ποθεί και ζητά αυτή την ενότητα υπεράσπισης της
Ορθοδοξίας και είναι έτοιμη να προσφέρει όλες της τις δυνάμεις και μέσα που
διαθέτει, Αρχιερείς, κληρικούς, μοναχούς, Ναούς, μοναστήρια, χιλιάδες άνδρες
και γυναίκες που αποτελούν το λογικό ποίμνιο, άλλωστε ο αγώνας μας γι αυτό
έγινε από τους Πατέρες μας και συνεχίζεται από εμάς, παρά τα όποια ανθρώπινα
λάθη μας, για την Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Εύχομαι αληθινά μετά την οριστική
πτώση των Οικουμενιστών με τις αποφάσεις της Συνόδου τους να βρείτε το θάρρος
να αποφασίσετε την Αποτείχιση και κατόπιν την ενότητα των Ορθοδόξων. Εάν συμβεί
αυτό τότε αυτοί που οραματίσθηκαν την «Νεα Ορθοδοξία» και την υλοποιούν με την
Σύνοδό τους θα διαπιστώσουν όπως λέει και ο λαός μας «τι εστί βερύκοκο».
Χαιρετισμός Επισκόπου Μπρατσέκ Λογγίνου, στην Ημερίδα για τη Μεγάλη Σύνοδο
Εἶπε ὁ Ἐπίσκοπος Λογγίνος: «Εμείς, οι Ορθόδοξοι, δεν μπορούμε να συμμετάσχουμε στον οικουμενι-σμό... Ὄχι μὲ τον καταραμένο οικουμενισμό, ο οποίος είναι πρόδρομος του αντιχρίστου»!!!
Σεβασμιώτατοι, Σεβαστοί Πατέρες, Οσιολογιώτατοι και Οσιολογιώτατες,
αγαπητοί αδελφοί,
Με τον
πιο βαθύ πόνο της ψυχή, συνήλθαμε σήμερα οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, επειδή, στις
ημέρες που ζούμε, η Ορθόδοξη μας Εκκλησία δέχεται σκληρά χτυπήματα. Αλλά,
παρόλο που εδώ και δύο χιλιετίες η Εκκλησία μας δέχτηκε χτυπήματα από όλες τις
πλευρές, από όλες τις αιρέσεις, οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας τήρησαν τα
δόγματα και την αληθινή πίστη.
Σας αγκαλλιάζουμε με όλη την αγάπη μας εν Χριστώ
τω Κύριω ημών και, κατά τον λόγο του θείου Ψαλμωδού, ο οποίος λέει: Ίδοὺ δὴ τί καλὸν ἢ τί τερπνόν, ἀλλ᾿ ἢ τὸ κατοικεῖν
ἀδελφοὺς ἐπὶ τὸ αὐτό
(Ψ 132:1), σας αγκαλλιάζουμε όμως όχι στην υποκριτική αγάπη με τους αιρετικούς,
αλλά ενωμένοι με τους αδελφούς μας στην αγνή μας πίστη, κανονική και ορθή, διότι
η αγάπη συγχαίρει δὲ τῇ ἀληθείᾳ (A’
Koρ. 13:6) και την αλήθεια την ζούμε στην Εκκλησία μας. Σήμερα μας συνένωσαν
εδώ ο πόνος της ψυχής και οι προβληματισμοί του Ορθοδόξου λαού της Οικουμένης,
λόγω του μεγάλου κινδύνου, που έχει εμφανιστεί ενώπιόν μας, και αντιμέτωποι του
κινδύνου αυτού έχουμε μπροστά μας μόνο δύο επιλογές: να γίνουμε προδότες της
αγίας μας Ορθόδοξου πίστεως ή να ομολογήσουμε την αγία αλήθεια, την οποία λάβαμε
ως την πιο πολύτιμη παρακαταθήκη. Γνωρίζουμε μόνο μια Εκκλησία, την οποία μας
παρέδωσε ο Ιησούς Χριστός, ο Κύριός μας, και αυτή είναι η μία, ἁγία, καθολική καὶ ἀποστολικὴΈκκλησίαν και αυτή
είναι η ορθόδοξη πίστη, και όλα αυτά θέλουμε να τα επιστρέψουμε ως ακέραια
αντίδωρα στον Σωτήρα μας, στην αιωνιότητα. Αυτή είναι η Εκκλησία, την οποία πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν (Μτ. 16:18)
και της οποίας η κεφαλή είναι ο Χριστός.
Δεν αναγνωρίζουμε άλλες αδελφές «εκκλησίες» και ούτε τις «σχέσεις
της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον λοιπόν χριστιανικό κόσμο». Ναι, βέβαια, αγαπάμε
όλους και όλον τον κόσμο της γης, διότι όλοι είμαστε κτίσματα του Θεού και
εξαιτίας αυτού τους αγαπάμε και τους καλούμε όλους να επιστρέψουν στην αληθινή
και σωτήρια Ορθόδοξη πίστη, την οποία μας αποκάλυψε ο Κύριος Ιησούς Χριστός και
η οποία είναι μια και την εξαγόρασε με το άγιο Του Αίμα και όχι με τον
καταραμένο οικουμενισμό, ο οποίος είναι πρόδρομος του αντιχρίστου και αποβλέπει
να καταστρέψει από τα θεμέλια την μια, αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία
του Χριστού.
Θέλω να εκφράσω μερικούς λόγους για τους οποίου εμείς, οι
Ορθόδοξοι Χριστιανοί, δεν μπορούμε να συμμετάσχουμε στον οικουμενισμό:
-Ο Οικουμενισμός αντικαταστεί την σωστή έννοια
της Καθολικής Εκκλησίας, δηλαδή της Εκκλησίας που πρεσβεύει την Αλήθεια του
Θεού, με τον λάθος ορισμό της Καθολικής Εκκλησίας, ως παγκόσμια Εκκλησία, στην
γεωγραφική έννοια του όρους «καθολικός».
-Ο οικουμενισμός προτιμάει την ποσότητα των
μελών και όχι την ποιότητα της ομολογίας της πίστεως.
-Επιβάλλει νόθες διδασκαλίες, δήθεν καθολικές,
οι οποίες είναι εκτός της Αλήθειας.
-Ενισχύει τους ετεροδόξους στην πεποίθηση ότι
κι εκείνοι ανήκουν στην Εκκλησία.
-Δεν πιστεύει στην ύπαρξη της μιας, αγίας,
καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας.
-Υπονομεύει κατά τον αιρετικό τρόπο την
ορθόδοξη εκκλησιολογία.
-Εκφράζει δυσπιστία στη δύναμη των λόγων του
Χριστούγια το ακαταμάχητο της Εκκλησίας (Μτ. 28:20), οι οποίοι λόγοι θα
παραμείνουν αμετάκλητοι μέχρι τη συντέλεια του κόσμου.
-Πρεσβεύει μια διδασκαλία εντελώς καινοτόμα
περί της Εκκλησίας, αντίθετη ως προς την Ορθόδοξη πίστη. Εμείς δεν μπορούμε να
απορρίψουμε τα δόγματα, τους κανόνες και τις παραδόσεις της Αγίας Ορθοδόξου
Εκκλησίας, που μας ενθαρρύνουν στην ορθή πίστη και μας καθοδηγούν προς την
αιώνια σωτηρία, και να προτείνουμε τον οικουμενισμό, ο οποίος μας απομακρύνει
από την Ορθοδοξία και μας διδάσκει να παραμελήσουμε τους δογματικούς και
κανονικούς όρους της Εκκλησίας.
-Ο οικουμενισμός αμφισβητεί τους ι΄ και με΄
Ιερούς Αποστολικούς Κανόνες, οι οποίοι καταδικάζουν τις συμπροσευχές με τους
αιρετικούς. Ο Ορθόδοξος Χριστιανός δε δύναται να συμμετάσχει σε ένα κίνημα, το
οποίο επιδιώκει, με το αποκλειστικό του πνεύμα, να ισοπεδώσει τους ορθοδόξους
με τους αιρετικούς, αμφισβητώντας τις Ορθοδόξους Οικουμενικές και Τοπικές
Συνόδους, με βάση των οποίων κατοχυρώθηκε η Ορθόδοξη διδασκαλία.
-Αποσπάει με
αιρετικό τρόπο τα κείμενα του λόγου του Θεού από τα συμφραζόμενά τους.
-Προετοιμάζει την Ορθοδοξία για δογματικές αποκλίσεις με
σκοπό την «ενότητα»στο όνομα του οικουμενισμού.
Και πολλά άλλα παρόμοια. Δεν μπορούμε να
πουλήσουμε την Αλήθεια και την πίστη και είμαστε πολύ προβληματισμένοι για όλα
αυτά που γίνονται.
Σεβασμιώτατοι,
σεβαστοί πατέρες, οσιολογιώτατοι και οσιολογιώτατες, αγαπητοί αδελφοί,
Δεόμεθα
τον αγαθό Θεό μας να μας βοηθήσει να παραμένουμε αληθινοί υιοί της Εκκλησίας
του Χριστού, να μην είμαστε αδιάφοροι, να μην γίνουμε προδότες, να μην
πουλήσουμε την πίστη, την οποία μας παρέδωσαν όλοι Άγιοι Πατέρες, από τον
Χριστό μέχρι τώρα, και οι οποίοι την βίωσαν σε όλη την κανονική και δογματική
αγνότητα των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων. Όσοι δεν γνωρίζουν ακόμα την πίστη και
την αλήθεια να αποφασιστούν επιτέλους τι είναι – ορθόδοξοι ή αιρετικοί, είναι
με τον Πάπα Ρώμης ή με την Αλήθεια του Χριστού, του Σωτήρα ημών, με τις
διδασκαλίες της Ορθόδοξης μας Εκκλησίας.
Δεν
θα σε πουλήσουμε, Αγία Ορθοδοξία μας, ακόμα και αν χρειαστεί να υποφέρουμε για
σένα. Ένα μαρτύριο ήταν η ζωή όλων εκείνων που θυσιάστηκαν για την αγάπη του
Χριστού. Είναι η ώρα να πάρουμε απόφαση: θα ομολογήσουμε τον αληθινό Χριστό ή
θα ομολογήσουμε τον πρόδρομο του αντιχρίστου.
Αυτή
η λεγόμενη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδος» είναι η πιο πονηρή, ληστρική, ψευδής
σύνοδος, την οποία οι πιστοί της επαρχίας μου δεν πρόκειται ποτέ να την
αναγνωρίσουν. Έχω συμμετάσχει στην προετοιμασία της συνόδου, είναι τρομερό αυτό
που προετοιμάζεται˙ διαπιστώνουμε την διγλωσσία της «Μεγάλης» Συνόδου, όμως
ξέρουμε ότι ο Θεός είναι ναι ή οὔ (Μτ. 5:37), και γι’αυτό δεν θα την
αναγνωρίσουμε ποτέ. Και η κοινή δήλωση από την συνάντηση στην Κούβα του
Πατριάρχη Κυρίλλου και του Πάπα, τον αρχιαιρετικό, με τα 30 σημεία που
περιέχει, για μένα προσωπικά είναι τα τριάκοντα
ἀργύρια του Ιούδα. Γι΄αυτό προσεύχομαι ο Θεός να μας βοηθήσει! Αν χάσουμε
τα πάντα στη γη και δεν έχουμε τι να φάμε, τι να πιούμε, τίποτε δεν είναι,
όμως, αν χάσουμε την πίστη, χάσαμε τα πάντα. Αν χάσουμε την Αλήθεια των Αγίων
Πατέρων, την οποία μας την παρέδωσαν, και αν χάσουμε την αληθινή Εκκλησία, πού
αλλού θα σηκώσουμε μετά τα χέρια μας στον πόνο μας και που να προσευχόμαστε; Σε
ποιον «θεό» θα προσεχόμαστε πλέον, αν προδώσαμε και πουλήσαμε τον Θεό μας;
Αυτοί θέλουν τον οικουμενισμό, επειδή αποβλέπουν να κερδίσουν τον χριστιανικό
κόσμο, και όμως τόση ταραχή προκάλεσε ο οικουμενισμός στην Εκκλησία μας! Τους
χριστιανούς δύναται να τους επαναφέρουμε στην Εκκλησία μόνο και μόνο με την
ομολογία της Αλήθειας και με την μετάνοια. Επίσης μόνο με αυτόν τον τρόπο είναι
δυνατόν να είμαστε ένα, αδελφοί μου στην αληθινή πίστη, η οποία μας δόθηκε άπαξ
διά παντός.
Ευχαριστούμε
πολύ για την φιλοξενία σας, σας αγαπάμε πολύ! Σας ευχαριστώ ακόμα μια φορά για
την ομολογία της αγίας Αλήθειας. Ο Θεός δεν θα μας αφήσει. Δεν κάνουμε
επιδείξεις υπερηφάνειας, δεν θέλουμε να αναδείξουμε τίποτε άλλο παρά μόνο την
Αλήθεια των Αγίων Πατέρων, τους οποίος το ε΄ σημείο της κοινής δήλωσης της
Κούβας τους κατηγορεί, όλους του Αγίους Πατέρες και τους προγόνους μας εδώ και
δέκα αιώνες, επειδή τάχα λόγω των αμαρτιών και λαθών τους, σήμερα οι δύο
Εκκλησίες δεν έχουν ευχαριστιακή κοινωνία.
Αδελφοί
μου, δεν υπάρχουν περισσότερες Εκκλησίες, υπάρχει μόνο η μια Εκκλησία του
Χριστού, της οποίας η κεφαλή είναι ο Χριστός. Να παραμείνετε σε αυτή την
Εκκλησία και ο Χριστός θα παραμείνει μαζί σας.
Σας
ασπαζόμαστε τα χέρια, χαιρόμαστε την ορθόδοξη μας κοινωνία. Να είστε ενωμένοι
στο πνεύμα της Αλήθειας, θα είμαστε μαζί σας με όλη την αγάπη μας και σας
διαβεβαιώνουμε ότι θέλουμε να ομολογήσουμε την Αλήθεια.
Στις τοπικές μας συνόδους δεν έχουμε καμία εξουσία, δεν μας δίνει κανείς
σημασία, γι΄αυτό για μας είναι πολύ δύσκολο και ζητάμε ταπεινά τις ιερές σας
προσευχές για να τηρήσουμε την αληθινή πίστη.
1- R. Fuchs, Schwerer Tod, Publik-Forum ἀρ. 2 (2013) 24-25. B. Tambour, Organspende, Ἔνθ. ἀνωτ. ἀρ. 2 (2015) 25.
2- Χ. Παρασκευαΐδη, Δημητριάδος, Ἐγκεφαλικὸς ἢ καρδιακὸς θάνατος; Ἀθῆνα
1992. E. Schockenhoff - A. Manzel, Ist der Mensch mit dem Hirntod
wirklich tot? Publik-Forum ἀρ. 22 (2012) 16-17.
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ‘’ΕΟΡΤΑΣΑΝ’’ ΟΙ ΟΥΝΙΤΕΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ
Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
Το πρόβλημα της Ουνίας στην Ουκρανία ολοένα και οξύνεται. Οι Παπικοί Ουνίτες, εκμεταλλεύονται τα πάντα. Στο Κίεβο ο Ουνίτης ‘’αρχιεπίσκοπος’’ Sviatoslav
ο οποίος προΐσταται των Ουνιτών της Ουκρανίας, σε ομιλία του στις 20
Μαρτίου 2016, στον Ναό της Αναστάσεως του Χριστού στο Κίεβο, μίλησε για
την Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Φυσικά
δεν μίλησε για την Ορθοδοξία, ούτε αναφορά στην 7η Οικουμενική Σύνοδο
είχε κάνει. Απλά ανέφερε ότι η Κυριακή είναι για τις εικόνες και
ανεφέρθηκε εκτεταμένα για τη νηστεία. Ένας ανυποψίαστος Ουκρανός
Ορθόδοξος, αν παρευρίσκετο εκεί θα νόμιζε ότι είναι Ορθόδοξοι. Εξάλλου
τα άμφια των Ουνιτών, ήταν όπως των Ορθοδόξων. Στην Ουκρανία ακόμα και
ένζυμο άρτο χρησιμοποιούν οι ουνίτες ‘’ιερείς’’.
Να
σημειώσουμε ότι οι Ουνίτες, πολλούς Ναούς Ορθοδόξων έχουν αρπάξει με
βίαιο τρόπο. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της αρπαγής του
Ορθοδόξου Ναού, το έτος 1989 στο Ιβανο-Φραγκόσκ, όπου εξεδιώχθη ο
Ορθόδοξος Αρχιεπίσκοπος Ιβανο-Φραγκόσκ Μακάριος, μαζί με τους Ορθόδοξους
εκκλησιαζομένους την ώρα που τελούσε τη Θεία Λειτουργία. Μέχρι και
ουνίτη ‘’πατριάρχη’’ ήθελε να διορίσει το Βατικανό στην Ουκρανία.
Η Ουνία στην Ουκρανία, η οποία παρεισέφρησε στην Ουκρανία μέσω των
Ιησουιτών δρα κυρίως στη Δυτική Ουκρανία, στην πόλη Λβιβ.
Στο
κείμενο του Balamand, στο οποίο κατ’ουσία αναιρέθηκαν οι προηγούμενες
καταδίκες της Ουνίας στη Βιέννη (1990) και στο Freising (1990), οι
Ουνίτικες ‘’εκκλησίες’’ καλούνται «Καθολικές Ανατολικές Εκκλησίες».
«Εκκλησία ομολογήτρια»
αποκάλεσε την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας, ο Πατριάρχης της Ρωσικής
Ορθόδοξης Εκκλησίας Κύριλλος, κατά την πρόσφατη συνεδρία της Ιεράς
Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσσίας που συνήλθε στις 24
Δεκεμβρίου 2015 στην Πατριαρχική και Συνοδική κατοικία της Ιεράς Μονής
Αγίου Δανιήλ Μόσχας (mospat.ru.gr) και όντως είναι Εκκλησία ομολογήτρια.
Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016
Ο π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ
Σε
λίαν ενδιαφέρουσα εισήγηση στην Θεολογική και Επιστημονική Ημερίδα για
την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο στις 23.3. τρέχοντος έτους, ο Σεβ. Γλυφάδας
κ. Παύλος (υπό τον τίτλο «Ερωτήματα περί την Αγίαν και Μεγάλην Σύνοδον»)
εξέθεσε τις θέσεις του για το κεφαλαιώδες αυτό ζήτημα. Μεταξύ άλλων
παρουσίασε την γνώμη του εν Αγίοις Πατρός ημών Ιουστίνου του νέου
Ομολογητού (Ποποβιτς), ο οποίος είχε εκφράσει αντίθεση για τη σύγκληση
Οικουμενικής Συνόδου, σε επιστολή του προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας
της Σερβίας. Έγραφε μεταξύ άλλων ο Άγιος: «Εάν
τα σύγχρονα προβλήματα δεν λύωνται με τον Θεάνθρωπον και κατά τον
θεανθρώπινον, αποστολικόν και αγιοπατερικόν τρόπον είναι αδύνατον να
λυθούν ορθοδόξως και θεαρέστως».
Είναι
φανερό πως σήμερα επιβεβαιώνεται η θέση του Αγίου, με τρόπον που είναι
ορατός ακόμη και στον εκ γενετής τυφλό. Όταν αναγνώσει κάποιος το
διαβόητο κείμενο της Συνάξεως των Προκαθημένων που αναφέρεται στις Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον δεν χρειάζεται καν να σκεφθεί, ούτε να προβληματισθεί, αν ο Άγιος έχει δίκαιο.
Από
του αιώνος ουκ ηκούσθη ότι οι αιρετικοί (Παπικοί, Προτεστάντες όλων των
αποχρώσεων, Μονοφυσίτες και λοιποί), με μια μεταμόρφωση που θα έκανε
τον Οβίδιο να κιτρινίσει από ζήλεια, έγιναν «Εκκλησίες»;!!!
Μάλιστα
οι συντάκτες του ως άνω άρθρου 6, παραθεωρώντας, ενσυνειδήτως και επι
σκοπώ, τους ιερούς κανόνες ήλθαν να μας πουν τούτο το πρωτοφανές,
καινοφανές και εξωφρενικό: Ο 7ος κανόνας της Β΄ Οικουμενικής Συνόδου κι
ο 95ος κανόνας της Έκτης Οικουμενικής αναγνωρίζουν το «βάπτισμα» των αιρετικών και (φυσικώ τω τρόπω) και τα «μυστήρια»
τους!!! Ήδη η εξαίρετη εισήγηση του π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου αποτελεί
πληρωμένη απάντηση στους συντάκτες του ανωτέρω άρθρου 6.
Διακρίνει
κανείς οτιδήποτε το θεανθρώπινον, αποστολικόν ή αγιοπατερικόν σ’ όλα
αυτά; Η Εκκλησία της Σερβίας πώς αντικρύζει αυτή την εκτροπή από τον
θεανθρώπινο, αποστολικό και αγιοπατερικό τρόπο για τον οποίο ομιλεί ο
Άγιος Ιουστίνος; Τοιουτοτρόπως θα λυθούν τα προβλήματα της Εκκλησίας
ορθόδοξως και θεαρέστως;
________Εξ
ορισμού ο εκάστοτε Υπουργός της Παιδείας επαγρυπνεί για την «εθνική καί
ηθική διαπαιδαγώγηση» της σπουδαζούσης νεολαίας, όπως άλλωστε ορίζει τό
Σύνταγμα της Ελλάδος στο άρθρο 16:
«2. Η παιδεία αποτελεί βασικήν αποστολήν του Κράτους, έχει δε ως σκοπόν την ηθικήν, πνευματικήν, επαγγελματικήν καί φυσικήν αγωγήν των Ελλήνων,την ανάπτυξιν της εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως και την διάπλασιν αυτών ως ελευθέρων και υπευθύνων πολιτών»....
_______Δυστυχώς, οπως από τα πράγματα αποδεικνύεται, ο σημερινός Υπουργός της α-Παιδείας κ. Νικ. Φίλης ενεργεί ακριβώς τα αντίθετα! Αγωνίζεται
για να ξερριζώση τόσο την πρός τον Θεό πίστη, όσο και την εθνική
συνείδηση από τις καρδιές της μαθητιώσης νεολαίας! Πρόσφατες, άλλωστε,
είναι καί οι δηλώσεις του για τήν μή γενοκτονία των Ποντίων!(1) Ο άνθρωπος δεν είναι μόνον ανιστόρητος! Φαίνεται, ότι είναι καί ...αγράμματος! Άρα ακατάλληλος, για να μη είπω επικίνδυνος, για τον τομέα της Παιδείας!
_______Φαίνεται, λοιπόν, ότι ποτέ δέν
άκουσε, ποτέ δέν έμαθε, ότι στην Επανάσταση του 1821 η Εκκλησία είχε
πρωταγωνιστικό ρόλο! Ποτέ δεν άκουσε το όνομα του Παλαιών Πατρών
Γερμανού, ή της Αγίας Λαύρας! Ποτέ δέν άκουσε κάτι, ποτέ δέν διάβασε
κάτι για τη Συνέλευση της Βοστίτσας, δηλ. το Αίγιό μας, για τον
Παπαφλέσσα, για τον Κερνίτσης Προκόπιο, για το Λάβαρο της Επαναστάσεως,
για το Κρυφό Σχολειό και όλα τα παρόμοια!
________«Καλά, δέν ήξερες, δεν
ρώταγες»; όπως λέγει ο θυμόσοφος Λαός μας. Ιδού το αποτέλεσμα: Στην
εόρτιο Εγκύκλιό του, επ' ευκαιρία της Εθνικής μας Επετείου, αναφέρεται
σε πολλά, όχι όμως και στους Ήρωες της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας ή στην
συμβολή της Εκκλησίας στην Επανάσταση του 1821! Επί παραδείγματι
εθεώρησε σπουδαίο να αναφερθή στούς «λαϊκούς και νεολαιίστικους αγώνες στη δεκαετία του ’60, και το σύνθημα
Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία, που κυριαρχούσε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου»,
αλλά δέν είπε έστω και δυό λέξεις για το Κρυφό Σχολειό, την Αγία Λαύρα,
για τον Παλαιών Πατρών Γερμανό, για την Ορκομωσία των Αγωνιστών στο
Μοναστήρι της Αγίας Λαύρας, για το Λάβαρο του Αγώνος κλπ. Κατά τον αριστερό καί άθεο κ. Φίλη το «Πολυτεχνείο» είναι υπέρτερο όλων αυτών των ιστορικών γεγονότων! Αίσχος!
_______Κύριε
Υπουργέ, είσθε ανάξιος για τη θέση αυτή. Σας καλώ να παραιτηθήτε!
Ξαναγυρίστε στη θέση σας ως Δημοσιογράφος στην εφημερίδα ΑΥΓΗ και απ'
εκεί να πολεμάτε την Ορθοδοξία και την Ελλάδα! Όχι όμως και από τη θέση
του Υπουργού Εθνικής Παιδείας, διότι με τον τρόπο αυτό παραβιάζετε τό Σύνταγμα της Ελλάδος!
Βλέπετε, είτε το θέλετε, είτε όχι, επίσημη θρησκεία της Ελλάδος ακόμη
είναι η Ορθοδοξία! Τό Σύνταγμα αρχίζει με τήν επίκληση «ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ
ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ»! ______Λοιπόν, δεν κάνετε για τη θέση του Υπουργού της Παιδείας! Να παραιτηθήτε, για να ησυχάσουμε με Σας.
Ιερά Μονή της Αγίας Λαύρας, 25 Μαρτίου 2016
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Σημείωσις:
(1) Μπορεί
στίς ΗΠΑ να ωμίλησε για την «γενοκτονία των Ποντίων», αλλά το γεγονός
αυτό ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ το ολίσθημά του. Άλλωστε οι Έλληνες της Αμερικής δεν
είναι και ψηφοφόροι του! Αν είναι γενναίος, ας κάμη την επανόρθωση με
μια Δήλωσή του εδώ στο Ελλαδιστάν. Τότε θα έχη αξίαν!
Αλλο ενα ...παρδαλο Οικουμενιστικο ....λουλουδι που μυριζει σαν...γαϊδουραγκαθο!!!
Μνήμη Δικαίου…
Γράφει ο Κούκης Δημήτρης για την Romfea.gr Παιδοψυχολόγος - Θεολόγος Ο μακαριστός μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος, τρία
χρόνια μετά την κοίμησή του, εξακολουθεί να βρίσκεται βαθιά μέσα στις
καρδιές του πιστού λαού. Και τούτο γιατί είχε εντρυφήσει στη ζωή της αφιέρωσης, που κατασφράγιζε το Ευαγγελικό και πατερικό ήθος του. Έζησε ολόκληρη τη ζωή του μέσα σε πνεύμα υπακοής, πτωχείας και άσκησης. Προσπάθησε συστηματικά να συνδέσει τη Θεολογία με τη ζωή και την εμπειρία της Εκκλησίας, δίχως στεγνό ύφος και ξύλινη γλώσσα. Πίστευε ότι η Ορθόδοξη Θεολογία έχει νόημα, μόνο αν γίνεται πράξη,
και ότι το Δόγμα δε μπορεί να αποδεικνύεται ξεκομμένο από την εμπειρία
της θεώσεως. Η ορθόδοξη διδασκαλία του μακαριστού Νικοδήμου υπήρξε σταθερά συνδεδεμένη με την εμπειρία της Μεταμόρφωσης και της Πεντηκοστής. Η θεολογική του γλώσσα άγγιζε πάντοτε υπαρξιακές πτυχές της ζωής των
πιστών και ήταν γεμάτη αγωνία για την αλήθεια, τη ζωή και το θάνατο. Ο κηρυκτικός του λόγος, βαθιά αγιοπνευματικός, βασιζόταν στην εκκλησιαστική ερμηνεία της Βίβλου και στην υγιή εσχατολογία. Πίστευε ότι η ζωντανή πίστη πηγάζει και τρέφεται από την Λατρεία, για
αυτό και έζησε σύσσωμος και σύναιμος με την Σαρκωμένη Αλήθεια, τον
Χριστό. Η θεοφιλής εκκλησιαστική πορεία του διεκόπη απότομα και αντικανονικά.
Εκδιώχθηκε από τη Μητρόπολη Αττικής με βίαιο τρόπο, δίχως δυνατότητα
απολογίας ή δικαστικής αποκατάστασης. Ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος αναφέρει: «Οι συνθύται μου δυσμενείς
εχθρών πέρα. Ουδέ τράπεζαν μυστικήν δεδοικότες…», δηλαδή, περισσότερο
από τους εχθρούς δυσμενείς είναι απέναντί μου οι συλλειτουργοί μου,
χωρίς να φοβούνται ούτε την Αγία Τράπεζα. Η εμπειρία αυτή κατέστη για τον μακαριστό Νικόδημο μία «ματωμένη»
μαρτυρία. Άλλωστε η πίστη ομολογείται με Μαρτυρία, που είναι
ολοκληρωτική παράδοση στον Χριστό. Τα τελευταία χρόνια βίωσε στην ησυχία της εξορίας του τη λατρεία του αληθινού Θεού, στη Μονή Νέου Στουδίου. Πολλοί αγάπησαν τον μακαριστό Νικόδημο κι έγιναν ακόλουθοί του, αλλά και πολλοί τον εδίωξαν. Μία που «ο λόγος του Θεού είναι ζωντανός και δραστικός, πιο κοφτερός
κι από κάθε δίκοπο σπαθί» («Ζών γαρ ο λόγος του Θεού και ενεργής και
τομώτερος υπέρ πάσαν μάχαιραν δίστομον») (Εβρ. 4:12) - κλήθηκε να
«κόψει», μόνο επειδή ήταν έτοιμος να «κοπεί»!