Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2016

OΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ. Και ιδου τα ατρανταχτα ιστορικα στοιχεια.



OΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ 

ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ.

Και ιδου τα ατρανταχτα 

ιστορικα στοιχεια.

Ο γνωστος Αιρετικοαμπελοφιλοσοφος Αμεθυστος μολις ειδε οτι αυξανουν και πληθαινουν οι Αποτειχισμενοι, (ΟΜΟΛΟΓΙΑ: ας περιμενει σε λιγο να δη και ολοκληρα μοναστηρια, κατι γνωριζει η ΟΜΟΛΟΓΙΑ), αφου μολις κυκλοφορησε ενα νεο βιβλιο απο τον Ιωαννη Ριζο υπερ της Αποτειχισης απο τους Αιρετικους αλλα και απο τους ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑΣ με τους Αιρετικους, εσπευσε ο Αλιτηριος να γραψη εν αφηνιασμω, νεες ανοησιες αστηρικτες, ψευδεις και συκοφαντικες εναντιον της Ομολογιας και να ζηταει να αποδοκιμαστουμε ακομα και απο ...καποιους  συναγωνιστες μας. 
Μοναδικο θρασος και αθλιοτητα!!!
Ιδου, λοιπον, που αρχιζουμε την αναδημοσιευσι απο το βιβλιο του κ. Ιωαννη Ριζου, τα τεκμηρια που αποδεικνυουν οτι η Αποτειχισι ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ και ΟΧΙ ΔΥΝΗΤΙΚΗ και αυτην ακριβως την πρακτικη εφηρμοζαν και ΟΛΟΙ οι Αγιοι Πατερες και οχι μονον ο αξιοθαυμαστος Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης. 
Οι Αιρετικοι Οικουμενιστες,  αγωνιζονται να διαλυσουν την Εκκλησια του Χριστου και ο καθενας συμβαλει με τον τροπο του σε αυτο το ανοσιο και σατανικο εργο. 
Ο Αιρετικος Αγιομαχος και Κανονομαχος Αμεθυστος ειναι ενας απο αυτους. 
Κλαιει και οδυρεται γιατι γκρεμιζεται το εωλο και αστηρικτο επι κινουμενης αμμου οικοδομημα που εδω και χρονια λυσσαλεα κατασκευαζεται απο τα οργανα του Αντιχριστου.
Παρακολουθειστε την ευαισθησια των Αγιων Πατερων εναντι των Αιρετικων και των Αιρεσεων και την ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΗ Αποτειχισι τους απο αυτους.
Οφειλουμε ολοι μας να τους μιμηθουμε, αλλιως δεν πρεπει να τους επικαλουμαστε να πρεσβευουν για μας.


Οἱ λόγοι που προκαλούσαν  τήν  Ἀποτείχιση.


Α) Οἱ συμπροσευχὲς









Στὴν ἐπιστολή του «Πρὸς τὸν πρεσβύτερον Γενέθλιον»[1] ὁ Μ.Βασίλειος  ἀπαντᾷ σὲ ὅσους τὸν κατηγόρησαν ὅτι ἔχει κοινωνία μὲ τὸν αἱρετικὸ Ἀπολλινάριο. 
Λέει ὁ Ἅγιος: «Ἂς φέρουν ἐπιστολὲς δικές μου πρὸς αὐτὸν ἢ αὐτοῦ πρὸς ἐμένα ἢ ἂς ἀποδείξουν ὅτι οἱ κληρικοὶ καὶ τῶν δύο πλευρῶν εἶχαν ἐπικοινωνία ἢ ἐάν δεχτήκαμε κάποιον ἀπὸ αὐτοὺς εἰς εὐχὴν κοινωνίας» [Δηλαδὴ σὲ κοινὴ προσευχή].  

Ἡ συμπροσευχὴ μὲ αἱρετικοὺς ἀποτελεῖ γιὰ τὸν Ἅγιο ἀπόδειξη κοινωνίας. 
Τὴν ἴδια στάση κράτησε καὶ ὁ Πατριάρχης Κων/πόλεως Ἀλέξανδρος. 


Ὅταν ὁ Ἄρειος ἦρθε στὴν ΚΠολη ὑπὸ τὴν εὔνοια καὶ προστασία τοῦ  αὐτοκράτορα, ὁ Ἀλέ-ξανδρος ἦταν ἀποφασισμένος νὰ μὴν τοῦ ἐπιτρέψει τὴν εἴσοδο στὸ ναό. 
Ὁ Ἀλέξανδρος πέφτει μὲ τὸ πρόσωπο  στὸ δάπεδο τοῦ ναοῦ καὶ θρηνεῖ, παρακαλῶντας τὸν Θεὸ νὰ μὴν μπεῖ ὁ Ἄρειος καὶ φανεῖ στὸ ποίμνιο ὅτι κοινωνεῖ μαζί του. 
Ὁ πρεσβύτερος Μακάριος σημειώνει τὴν προσευχὴ τοῦ Ἀλέξανδρου: 
«Ἃν εἶναι Κύριε νὰ ἔλθει αὔριο στὴ Λειτουργία ὁ Ἄρειος, τότε πάρε μὲ ἀπὸ τὴν ζωὴ τώρα καὶ ἂς λείψω κι ἐγὼ ἀπὸ τὴν μέση. Ἂν λυπᾶσαι τὴν Ἐκκλησία σου – καὶ ξέρω ὅτι τὴν λυπᾶσαι- τότε μὴν ἐπιτρέψεις νὰ ἀφανιστεῖ ἡ Ἐκκλησία σου. Κύριε, ἀπομάκρυνε τὸν Ἄρειο, σήκωσέ τον, ὥστε νὰ μὴ μπεῖ στὸν ναὸ καὶ φανεῖ ἔτσι ὅτι μαζί του μπαίνει καὶ ἡ αἵρεση».  

 Τότε ἔγινε κάτι συγκλονιστικό. 
Ὁ Ἄρειος ἐνῶ περπατοῦσε μὲ τοὺς δικούς του συζητῶντας, ἔνιωσε κατεπείγουσα ἀνάγκη νὰ πάει σὲ ἀποχωρητήριο. 
Ἀπὸ ἐκεῖ δὲν βγῆκε ζωντανός. 
Τὸν βρῆκαν σὲ ἄθλια κατάσταση νεκρὸ ἀπὸ ἀκατάσχετη αἱμορραγία. 
Ὅλοι -καὶ ὁ Ἀθανάσιος- θεώρησαν αὐτὴ τὴ συγκλονιστικὴ ἐξέλιξη ὡς τιμωρὸ παρέμβαση τοῦ Θεοῦ.  [2]

Ἔλεγε ὁ Μέγας Πατήρ: 
«Ὅταν μᾶς βλέπουν νὰ εἴμαστε μαζὶ μὲ τοὺς αἱρετικούς, ὑπονοοῦν ὅτι δὲν ὑπάρχει καμία διαφορὰ ἀνάμεσά μας καὶ ἔτσι θὰ πέσουν στῆς ἀσεβείας τὸν βόρβορον. 
Γιὰ νὰ μὴ γίνει αὐτὸ, ἀγαπητοί, αὐτοὺς ποὺ φανερὰ συμφωνοῦν μὲ τὴν ἀσέβεια νὰ τοὺς ἀποφεύγετε μὲ αὐτοὺς δὲ ποὺ νομίζουν ὅτι δὲν πιστεύουν τὰ τῶν αἱρετικῶν ἀλλὰ κοινωνοῦν μαζί τους νὰ εἶστε ἐπιφυλακτικοί. 
Γιατὶ αὐτῶν ποὺ τὸ φρόνημα ἀρνούμαστε πρέπει καὶ τῆς κοινωνίας νὰ ἀπέχουμε.  
Καὶ ἐὰν  κάποιος ὁμολογεῖ τὴν ὀρθὴ πίστη ἀλλὰ κοινωνεῖ μὲ αὐτοὺς νὰ τὸν προτρέπετε νὰ σταματήσει νὰ τὸ κάνει κι ἂν δεχτεῖ τὴν σύστασή σας νὰ τὸν ἔχετε σὰν ἀδελφό. 
Ἂν δὲ ἐπιμένει νὰ τὸν ἐγκαταλείπετε. 
Ἔτσι θὰ διατηρήσετε τὴν καθαρὴ πίστη καὶ ἐκεῖνοι βλέποντάς σας θὰ ὠφεληθοῦν».[3]  



Ὅταν ὁ στρατιωτικὸς διοικητὴς Ἀρτέμιος ἔψαχνε τὸν Μ. Ἀθανάσιο στὴν ἔρημο νὰ τὸν φονεύσει, ἔφτασε στὴ σύναξη τῶν ἀδελφῶν τοῦ Ἀθανασίου. 
Ἐκεῖ κάποια στιγμὴ εἶπε: 
«Ἐλᾶτε νὰ προσευχηθεῖτε γιὰ μένα». 

Ἐκεῖνοι τότε τοῦ εἶπαν: 
«Δὲν μποροῦμε, ἐπειδὴ ἔχουμε ἐντολὴ ἀπὸ τὸν πατέρα μας[τὸν Ἀθανάσιο] νὰ μὴν προσευχόμαστε μὲ κανέναν ποὺ εἶναι μαζὶ μὲ τοὺς Ἀρειανούς»– διότι ἔβλεπαν ἕναν ἀρειανὸ Ἐπίσκοπο ποὺ εἶχε μαζί του.[4] Κατὰ τὸν Ἀθανάσιο ἂν τούς φερθοῦμε μὲ ἀγάπη «Αὐτὴ ἡ ἐμφανιζόμενη ἀγάπη εἶναι προδοσία τῆς ἀληθείας». [5]


Αὐτὴ εἶναι ἡ ἀλήθεια, ἀλλὰ στὶς μέρες μας «Ἡ ἀλήθεια λιγόστεψε».[6] 
Κάνουμε «τὰ στραβὰ μάτια» στὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, κι ἀπ΄ τὰ πολλὰ στραβὰ μάτια, γίναμε πλέον ἀλλοίθωροι (στὸ νοῦ).





[1] Ε.Π.Ε 3. Ἐπιστολὴ 224, παρ.2

[2] « Ὁ Μ. Ἀθανάσιος» Ἀδελφότης θεολόγων ἡ «ΖΩΗ» σ.133 ,2003

[3]  Μ. Ἀθανασίου, Τοῖς τὸν μονήρη βίον ἀσκοῦσι P.G. 26, 1188ΒC

[4] Β.Ε.Π.Ε.Σ. τόμος 40,σελ. 185

[5] Μ. Βασιλείου, Ὅροι κατὰ πλάτος


[6] Ψαλμ.11,2

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Οι Αγιοι Πατερες της Ορθοδοξιας ακομα και απο τους πρωτους αιωνες κηρυτταν την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, οπως ο Μεγας Βασιλειος που δεν δεχονταν ουτε τις συμπροσευχες με τους Αιρετικους αλλα και τους υποπτους Αιρεσεως, σαν τους δικους μας Σιγονταροοικουμενιστες, οπως θα γραψουμε παρακατω, γιατι η συμπροσευχη αποτελει ΑΠΟΔΕΙΞΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Ολοι οι Αγιοι Πατερες ηταν ΚΑΘΕΤΟΙ και με τους Αιρετικους και με τους κοινωνουντας με τους Αιρετικους.

O AΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΟΜΑΧΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΜΑΧΟΣ, εσαει ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ...Αμεθυστος, ξεκινησε ΤΟ 2016 ΛΥΣΣΑΛΕΟΝ ΠΟΛΕΜΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΟΥ, ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ.


Καταλαβαινουμε γιατι αφριζει και  τους οδοντας τριζει ο Αισχροστομος αυτος διαβολικος τυπος που διαμενει στην Κιναιδοχωρα την Αγγλια και Αλητοαμπελοφιλοσοφει με τις ανοησιες της ...Μαριας Λουιζας και μπερδευει τα αλαλα και τα μπαλαλα με καποια Πατερικα κειμενα σαν εργατης πανουργος και δολιος και λαοπλανος.
Το καινουργιο βιβλιο του αδελφου Γιαννη Ριζου απο την Πτολεμαϊδα, γραφει και λεει πλερια την Αληθεια την οποια θα δημοσιευσουμε ολοκληρη και ατοφια, οπως αυτη βγαινει αβιαστα απο την Ιστορια της Εκκλησιας και απο τις επιταγες των Αγιων Πατερων της Ορθοδοξιας, που περιγραφει αναλυτικοτατα στο υπεροχο αυτο βιβλιο του.
Καλουμε ολους τους καλοπροαιρετους ανθρωπους να προμηθευτουν το βιβλιο του Γιαννη Ριζου που στοιχιζει μονο 9 ευρω για να ανοιξουν τα ματια της ψυχης τους και να μαθουν την πραγματικη Πατερικη Αληθεια που οι Σατανανθρωποι προσπαθουν να την σκεπασουν, πλην εις ματην. 
Μεχρι και ταυτισμενους με τους Παλαιοημερολογητες μας θελει ο Μεθυσμενος αυτος ΚΥΩΝ της Αλβιωνας, ο οποιος δεν ξερει ουτε τι λεει, ουτε τι γραφει, αφου δεν ξερει απο που να μας πιαση, αφου δεν πιανομαστε ευκολα εμεις οι Αποτειχισμενοι απο τους Αιρετικους.
Με την δημοσιευσι και μονο του πρωτου αρθρου του βιβλιου του Γιαννη Ριζου, ο Σατανας και τα οργανα του σαν τον Αμεθυστο ΛΥΣΣΑΞΑΝ απο το κακο τους.
Μην παραλειψη κανενας να προμηθευθη αυτο το εξοχο βιβλιο παραγεματο απο τη ζωντανια των Αγιων Πατερων για το ζητημα της ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ για να χτυπηθη κτακεφαλα ο Σατανας και τα οργανα του.
Η διευθυνσι του Γιαννη Ριζου ειναι Τραπεζουντος 12 Πτολεμαϊδα 50200 και το τηλεφωνο του 6976-786356.
 

ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 30 ΤΟΥ


του Θεολογου-Φιλολογου Κωνσταντινου Σιαμακη
      



Ῥωτήθηκα πολλἐς φορές˙ ʺ Τί ἔκανε ὁ Χριστὸς μέχρι τὰ 30 του χρόνια; γιατί τὸ βιογραφικὸ αὐτὸ κενό; μήπως πῆγε στὴν Ἰνδία καὶ σπούδασε φακίρης; ʺ. ʺ Ὄχι˙ πῆγε στὸ Νότιο Πόλο γιὰ ῥαδίκιαʺ, μοῦ ἔρχεται ν᾽ ἀπαντήσω.

      
Συνήθως ὅμως ἀπαντῶ˙ ʺ Τί ἔκανε μέχρι τὰ 30 του ὁ Πυθαγόρας; 
τί ἔκαναν μέχρι τὰ 30 τους ὁ Σόλων, ὁ Πεισίστρατος, ὁ Κλεισθένης, ὁ Μιλτιάδης, ὁ Θεμιστοκλῆς, ὁ Ἀριστείδης, ὁ Λεωνίδας, ὁ Αἰσχύλος, ὁ Κίμων, ὁ Ἡρόδοτος, ὁ Θουκυδίδης, ὁ Ἀναξαγόρας, ὁ Δημόκριτος, ὁ Εὐριπίδης, ὁ Ἀριστοφάνης, ὁ Λυσίας, ὁ Σωκράτης, ὁ Ξενοφῶν, ὁ Πλάτων, ὁ Ἀριστοτέλης, ὁ Δημοσθένης, ὁ Αἰσχίνης, ὁ Ἰσοκράτης, ὁ Ζήνων, ὁ Ἐπίκουρος, ὁ Διογένης, ὁ Ἐπίκτητος, ὁ Πλούταρχος, ὁ Λουκιανός, ὁ Κέλσος, ὁ Αἰμίλιος Παῦλος, ὁ Ἁννίβας, ὁ Ἰούλιος Καῖσαρ, ὁ Κικέρων, ὁ Βεργίλιος, ὁ Ὁράτιος, ὁ Σενέκας, ὁ Πλίνιος, ὁ Ἡρώδης, ὁ Πιλάτος, ὁ Ἄννας, ὁ Καϊάφας, τί ἔκαναν μέχρι τὰ 30 τους τόσοι καὶ τόσοι ἄλλοι; 
ξέρει κανεὶς τί ἔκαναν ὅλοι οἱ παραπάνω μέχρι τὰ 30 τους; 
ξέρει κανείς τί ἔκαναν οἱ μισοὶ ἀπ᾽αὐτοὺς μέχρι τὰ 40 τους καὶ τὰ 50 τους; 
 ξέρουν αὐτοὶ οἱ βλᾶκες τῶν τέτοιων ἐρωτήσεων κάτι γιὰ τὸ μεταξὺ 0 καὶ 30 ἐτῶν διάστημα τῆς ἡλικίας τῶν προειρημένων; 
διερωτήθηκαν ποτέ; 
πῶς καὶ ἡ ἄρρωστη αὐτὴ περιέργειά τους στρέφεται ἀποκλειστικὰ μόνον ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ, καὶ δὲν ἐκφράζεται καὶ γιὰ τόσους ἄλλους; 
ἐγὼ βέβαια γιὰ κανέναν ἀπὸ τοὺς παραπάνω δὲν ἔχω οὔτε ἴχνος τῆς τέτοιας περιεργείας.


      Ὅσο γιὰ τὸ Χριστό; 
ναί, ὁ Χριστὸς εἶναι ἀπὸ τοὺς σπανίους (Φίλιππος, Μ. Ἀλέξανδρος, Μ. Κωνσταντῖνος, κλπ.), γιὰ τοὺς ὁποίους ξέρουμε τί ἔκαναν καὶ πρὶν ἀπὸ τὰ 30 τους. 

τοῦ Χριστοῦ ξέρουμε τὴν προσκύνησι τῶν ποιμένων, τὴν ἀφιέρωσί του στὸ ναὸ μετὰ 40 μέρες σύμφωνα μὲ τὶς διατάξεις τοῦ Μωϋσέως καὶ τὶς προφητεῖες τοῦ Συμεὼν καὶ τῆς Ἄννης γιὰ τὸ πρόσωπό του καὶ τὸ μέλλον του, τὴν προσκύνησί του ἀργότερα κι ἀπὸ τοὺς ἀλλοδαποὺς μάγους καὶ τὴν καταζήτησί του γιὰ σφαγὴ ἀπὸ τὸν Ἡρῴδη Α΄ ὅταν ἦταν περίπου 2 ἐτῶν, γιὰ τὰ θαυμαστὰ λόγια του πρὸς τὴ μητέρα του στὸ ναὸ τῆς Ἰερουσαλὴμ ὅταν ἦταν 12 ἐτῶν, καὶ γιὰ τὴ βάπτισί του ἀπὸ τὸν Ἰωάννη λίγο πρὶν ἀπὸ τὰ 30 του χρόνια. 

φυσικὰ τὰ Εὐαγγέλια δὲν εἶναι βιογραφία τοῦ Χριστοῦ, ἀλλ᾽ ἱστορία τοῦ κηρύγματός του τῆς θανατώσεώς του καὶ τῆς ἀναστάσεώς του. 
 κανένα βιβλίο τῆς Ἁγίας Γραφῆς δὲν εἶναι βιογραφία κανενὸς ἀπολύτως. 
δὲν εἶναι μυθιστόρημα γιὰ ἀργόσχολες Κατίνες ἡ Γραφή. 
παρὰ ταῦτα γιὰ τὴ ζωὴ τοῦ Χριστοῦ μᾶς παρέχουν πλήρη κάλυψι, λέγοντας καὶ ἐννοώντας ὅτι μέχρι τὰ 30 του ἡ ζωή του ἦταν μιὰ συνηθέστατη ῥουτίνα χωρικοῦ μεροκαματιάρη, δὲν ὑπάρχει τὸ κενὸ ποὺ ὑπάρχει γιὰ τοὺς προειρημένους. 

ξέρουμε ὅτι ὁ Χριστὸς μέχρι τὰ 12 του πῆγε στὸ σχολεῖο (Λκ 4,16-21), κι ἀπὸ τὰ 12 μέχρι τὰ 30 του ἦταν τέκτων, ποὺ ἀπὸ τὰ τέγω τέγος (= ‘’στεγάζω", "στέγος" - "στέγη") θὰ πῇ "ξυλουργὸς τῆς στεγάσεως καὶ τῶν κουφωμάτων", ἔκανε δηλαδὴ στέγες καὶ σκάλες, κάγκελλα, πόρτες, παράθυρα, ἐντοιχισμένες ντουλάπες, ῥάφια, κλπ., συνεργαζόμενος κατὰ τὰ πρῶτα χρόνια μὲ τὸ θετὸ πατέρα του Ἰωσήφ, ἀπὸ τὸν ὁποῖο μάθαινε αὐτὴ τὴν τέχνη κι ἐργαζόμενος ἀργότερα μετὰ τὸ θάνατο ἐκείνου ὡς ἐνήλικος μάστορας γιὰ τὴ συντήρησι τῆς μητέρας του καὶ τοῦ ἑαυτοῦ του. 
ἦταν τέκτων
τί ἄλλο τὸ ἄξιο ἐξιστορήσεως θὰ μποροῦσε νὰ ἔχῃ ἡ καθημερινὴ δουλειά – μεροδούλι μεροφάι- ἑνὸς μάστορα τοῦ κύκλου τῶν οἰκοδομικῶν ἐργασιῶν; 

ἄλλωστε κατὰ τὸ μωσαϊκὸ νόμο, τὸν ὁποῖο τήρησε πειθαρχικὰ καὶ σιωπηλὰ μέσα στὴν ἀφάνεια τοῦ ἀσήμαντου ἐργάτου, στὸν Ἰσραὴλ ὁ ἄντρας εἶχε γνώμη καὶ δημόσιο λόγο ἀπὸ τὰ 30 του κι ἔπειτα. 

τί θὰ ἤθελαν οἱ παραπάνω ἀνόητοι ἐρωτῶντες –καὶ μόνοι τους ἀπαντῶντες κιόλας ‘’Πῆγε στὴν Ἰνδία γιὰ μαθητεία σὲ μάγους’’, λὲς καὶ ὁ παραμεσόγειος κόσμος δὲν εἶχε τέτοιους ἀγύρτες–, τί θὰ ἤθελαν ἄλλο νὰ λὲν γιὰ τὸ Χριστὸ τὰ Εὐαγγέλια; 

ὅτι ‘’Στὶς 30-3-14 ἔκανε μὲ τὸν πατέρα του τὴ στέγη καὶ τὰ κουφώματα τοῦ σπιτιοῦ τοῦ Ἠλί’’,... 

‘’Στὶς 30-5-18 ἔκανε μὲ τὸν πατέρα του τὴ στέγη καὶ τὰ κουφώματα τοῦ σπιτιοῦ τοῦ Συμεών’’,... 

‘’Στὶς 30-7-24 ἔκανε μὲ τὸν πατέρα του τὴ στέγη καὶ τὰ κουφώματα τοῦ σπιτιοῦ τοῦ Ἰακώβ’’,... 

 ‘’Στὶς 30-10-28 ἔκανε τὴ στέγη καὶ τὰ κουφώματα τοῦ σπιτιοῦ τοῦ Ματθάν’’,... καὶ πάει λέγοντας; 

γιὰ νὰ μὴν πῶ ὅτι μπορεῖ νὰ ὑπῆρχε καὶ τέτοιο ἡμερολόγιο γιὰ τὰ βερεσέδια, αὐτόγραφό του μάλιστα, ἀλλ᾽ οἱ εὐαγγελισταὶ καὶ οἱ πρῶτοι Χριστιανοὶ δὲν ἐνδιαφέρθηκαν γιὰ κεῖνο τὸ μαστορο-τεφτέρι – ὁ ἴδιος ὁ Κύριος προφανῶς τὸ πέταξε στὰ σκουπίδια, ὅταν ἄρχισε τὸ κήρυγμά του–, ὅπως δὲν ἐνδιαφέρθηκαν οὔτε γιὰ τὸ σταυρό του οὔτε γιὰ τὸν τάφο του οὔτε γιὰ τὴν ποδιὰ καὶ τὰ κουζινικὰ τῆς μητέρας του.



      Βλακόμετρο μόνο τῆς βλακείας τῶν ἐρωτώντων εἶναι κάτι τέτοιες ἐρωτήσεις. κατὰ τοῦτο μόνο μᾶς εἶναι χρήσιμη ἡ τέτοια τους ἐρώτησι. πῶς ἀλλιῶς θὰ ξέραμε τὸ νοητικό τους ἐπίπεδο, ἂν δὲν μᾶς τὄδειχναν οἱ ἴδιοι τόσο πρόθυμα;


Μελέτες 4 (2008)

Παλι εδω το ...πουλακι μου

  Δοξολογια στην Αγία Τριάδα Πτολεμαϊδος 

ioppis

Δοξολογία τελέστηκε σήμερα, Σάββατο 1 Ιανουρίου 2016 στον Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδος Πτολεμαϊδος για την πρώτη του έτους.
Στη πανηγυρική δοξολογία προεξήρχε ο Αρχιεπίσκοπος Ιόππης κ. Δαμασκηνός του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.

Ο εικονιζομενος τυπος που ακουει στο ονομα Ιοππης Δαμασκηνος δεν εχει ποιμνιο εκει στα Ιεροσολυμα για να "στρουγκιαση" εκει στην "στρουγκα" του και καθε τρεις και λιγο γυροφερνει στην Ελλαδα, στις φιεστες και στα πανηγυρια των δεσποταδων;Δεν μας φτανει η πληρης αδιαφορια των δικων μας ακομα και για την στοιχειωδη κατηχησι του λαου εχουμε και αυτους τους ...εισβολεις καριεριστες δεσποταδες των πατριαρχειων που εγκαταλειπουν τελειως τα "ποιμνια τους" και γυροφερνουν στη χωρα μας και σε ολο τον πλανητη;

Ας μην μιλησουμε και για τους Αφρικανους που δεν ξεχνουν ...τα παληα λειμερια τους!!! και τις παληες τους ...αγαπες!!!

ΝΤΟΛΤΣΕ ΒΙΤΑ κανουν οι ανθρωποι και γιατι τους κατηγορουμε; Γι αυτο εγιναν και δεσποταδες, εξασφαλισαν τον ολον μετεπειτα βιον τους. Για το αυριο τους δεν στενοχωρουνται καθολου. Ντυνονται και αυτοκρατορες, τους προσκυνουν και οι ...αχριστιανοι, τους χαμογελουν και τους χαρατσωνουν και ζητω ο γυμνοπους ....πτωχος Ναζαρηνος!!!

Λεγεται για τον τυπο αυτον οτι εχει παρει καποια οχι ευκαταφρονητη περιουσια απο ...υιοθεσια γι αυτο και την προσεχει να μην την καταλαβουν οι ...εισερχομενοι αλλοδαποι, ως φαινεται. και καθε τρεις και λιγο μας επισκεπτεται. Και μονο τα αεροπορικα εισητηρια να σκεφτη κανεις συμποσουνται σε χιλιαδες ευρω. Για να παη κανεις στα Ιεροσολυμα λογω της τιμης των εισητηριων, το σκεφτεται πολυ...Και πως αυτος ο τυπος πηγαινοερχεται ασταματητα; Στα Ιεροσολυμα οι ελαχιστοι πατερες των μοναστηριων, λιμοκτονουν...

Ευλογητος ο Θεος και ...πεπλουτηκαμεν....λοιπον..

Α ρε μαγκουρα που σας χρειαζεται παληοασκια...Αν υπηρχε λαος του Θεου θα σας πετουσε ...λιθους ή στην ...θαλασσα. Αλλα τωρα μας ...χορευετε στο ταψι, αντι εμεις να σας ...χορευουμε!!!με ...φασκελωματα!!!

Παρασκευή, 1 Ιανουαρίου 2016

Ισλαμιστές στη Λιβύη 

σταύρωσαν νεαρό χριστιανό.

1654163_10204173468936770_5963257395892137290_n
Στη Λιβύη που σπαράσεται από τη ριζοσπαστικοποίηση ισλαμιστικού τύπου με τη δράση πολλών ανάλογων οργανώσεων  ένας νεαρός που θεωρείται ότι ήταν χριστιανός βρέθηκε σταυρωμένος.

Σύμφωνα με τα δεδομένα που διαδίδονται το νεαρό απήγαγαν κάποιοι εξτρεμιστές ισλαμιστές νέοι οι οποίοι αφού τον χτύπησαν ανελέητα σταύρωσαν αργότερα το άψυχο σώμα του σ΄ένα δρόμο όπου ο κόσμος περνούσε και τον διαπόμπευε.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο σταυρωμένος νεαρός γίνεται φρικτό θέαμα ενώπιον παιδιών που παρακολουθούν εμβρόντητα τη σκηνή αυτή της απύθμενης αγριότητας και σεκταριστικού μίσους.
28.12.15 pulse.ng/

ΓΙΑΤΙ Ο «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ», ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ; (βίντεο)


Γιατί είναι έτσι τα πράγματα ώστε να μην μπορούμε να προσαρμόσουμε τους εαυτούς μας στο φυσικό περιβάλλον χωρίς να το καταστρέφουμε ?
Γιατί ο πολιτισμός μας έγινε έτσι ώστε να μας οδηγήσει στην διαστροφή και στην βαρβαρότητα ?

Οι «μεγαλόσχημες» επιτυχίες μας είναι μια οικτρή αποτυχία! Δημιουργήσαμε έναν τεράστιο τεχνολογικό πολιτισμό ο οποίος φαίνεται ότι μας υπόσχεται την εκπλήρωση κάθε επιθυμίας μας σχεδόν με το πάτημα ενός κουμπιού. Και όμως, όπως σε πολλά παραμύθια όταν μια ευχή επιτέλους πραγματοποιείται δεν είναι παρά ένα παραμύθι, μια πλαστή ψεύτικη πραγματικότητα.

ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΙΔΟΥ, ο Μεγας εν Ιεραρχαις Βασιλειος, πως αντιμετωπιζε τους Αιρετικους και οχι σαν εμας τους μισοβεζικους ψευτοορθοδοξους: με ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ και μονο με ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ.



ΙΔΟΥ, ο Μεγας εν Ιεραρχαις Βασιλειος, πως αντιμετωπιζε τους Αιρετικους και οχι σαν εμας τους μισοβεζικους ψευτοορθοδοξους: με ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ και μονο με ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ.



H αποφυγη Ομολογιας δια της σιωπης, ακομα και δια νευματος.


Η σιωπη σε θεματα Πιστεως είναι αποδεικτικη του φρονηματος.

Λεγει ο Μεγας Βασιλειος: Και μονο να σιωπησει κανεις (εναντι της ασεβειας, της αιρεσεως) θα βρεθει σε θεσι ενοχης για το αιμα των αμαρτανοντων( P.G. 31,1257).



Ο Μεγας Βασιλειος ειχε έναν φιλο, τον Ευσταθιο Επισκοπο Σεβαστειας. 
Οι αποψεις του Ευσταθιου για το Συμβολο της Νικαιας ηταν υποπτες και ο Βασιλειος απαιτουσε από τον Ευσταθιο να ξεκαθαρισει την θεσι του γραπτως.

Ο Ευσταθιος απεφευγε την ευθεια απαντησι.

Ο Βασιλειος δηλωσε ότι μεχρι ο Ευσταθιος να δηλωσει την ορθοδοξη του θεσι δεν μπορει ο Βασιλειος να στεκεται στο θυσιαστηριο υποκριτικως (δηλαδη να τον μνημονευει), και θα πραξει ότι επραξε και με τον Επισκοπο Ευιππο με τον οποιο διεκοψε κάθε εκκλησιαστικη κοινωνια και φιλια.

Μια τετοια ειδους φιλια ηταν για τον Βασιλειο «γελοια».(επιστ.128 προς πρεσβυτερον Σαμοσατων, παρ.2).

Ακομα και η υποψια ότι ενας επισκοπος μπορει να είναι Αιρετικος αρκουσε για τον Αγιο, ώστε να διακοψει την κοινωνια, μεχρι τουλαχιστον ο εν λογω Επισκοπος αποδειξει τα Ορθοδοξα φρονηματα του .

Ηταν σταθερη και αταλαντευτη αυτή η στασι  του Αγιου και φαινεται και από αλλα περιστατικα όπως αυτό της μη αναγνωρισης του επισκοπου Παυλινου ως υποπτου Σαβελλιανιστη( ΕΠΕ 1,σελ.313).


Από το νεο ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ βιβλιο του κ. Ιωαν. Ριζου «ΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ» μερος β΄Δοκιμιο στην Αποτειχισι. Προτεινουμε να το διαβασετε για να ανοιξουν τα ματια της ψυχης σας και για να παψετε για παντα να ακουτε τους Ψευτοορθοδοξους πνευματικους και γερονταδες σας, που κατα πασαν πιθανοτητα να ειναι πλανοι και ψευτοδιδασκαλοι. Λεγει ο αγιος Συμεων ο νεος ο Θεολογος:

«Ευχαίς και δάκρυσι τον Θεόν καθικέτευσον
πέμψαι σοι οδηγόν απαθή τε και άγιον.
Ερεύνα δε και αυτός τας Θείας Γραφάς,
και μάλιστα τας των Αγίων Πατέρων πρακτικάς συγγραφάς,
ίνα ταύταις αντιπαρατιθείς τα παρά του διδασκάλου και προεστώτος σοι διδασκόμενα και πραττόμενα,
ως εν κατόπτρω δύνασαι βλέπειν ταύτα και καταμανθάνειν
και τα μεν συνάδοντα ταις Γραφαίς,
εγκολπούσθαι κατέχειν τη διανοία.
Τα δε νόθα και αλλότρια,
διακρίνειν και αποπέμπεσθαι,
ίνα μη πλανηθής.
Πολλοί γαρ, ίσθι, πλάνοι και ψευτοδιδάσκαλοι,
εν ταις ημέραις ταύταις γεγόνασιν»

(Ρ.G. 120, 617).

ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ, ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟΝ και ΦΡΙΚΑΛΕΟΝ στην ιστορια του πλανητη!

ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ, ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟΝ  

και ΦΡΙΚΑΛΕΟΝ 

στην ιστορια του πλανητη! 

Ενας Αρχιαιρεσιαρχης, 

ο αρχηγετης της Παναιρεσεως του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ - ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΜΟΥ, 

που μολις προχθες, δηλωσε δημοσια, αναιδεστατα, ασεβεστατα και γυμνη τη κεφαλη  - ακουσατε και φριξατε -

"οτι θελει να ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ την Εκκλησια του Χριστου",  

(ο αρχιαιρεσιαρχης επελεξε πολυ προσεκτικα τον ορο  α ν α σ υ ν θ ε σ ι, κατα τον κορυφαιο Μπαμπινιωτη, ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΙ σημαινει εκ νεου συνθεσι ενος αντικειμενου με την χρησι νεων συστατικων στοιχειων και με στοχο την βελτιωσι του). Φιλοδοξει, λοιπον, ο Αρχιαιρεσιαρχης να βελτιωση την "εκκλησια", σαν τον Αρειο ή σαν τον Νεστοριο και τους αλλους Αιρετικους.

Κι ομως, ουδεις τον καταγγελει ως Αιρετικο και βλασφημο, αλλα γινεται ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ απο ολες τις εκκλησιες και απο ολα τα πατριαρχεια, μαλλον προσφωνειται και εξυμνειται, ως ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ!!!

Οντως, πρωτοφανες, πρωτακουστον  και Φρικαλεον!!

 Ο πλους εν νυκτι.. 
Πυρσος ουδαμου...
Χριστος καθευδει 
και ΤΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΕΩΣ ΕΣΤΩΣ ΕΝ ΤΟΠΩ ΑΓΙΩ....
Κυριε, σωσον τους ευσεβεις... 
Ιλεως γενου ημιν Κυριε... 

Να ευχηθουμε το 2016 που ανετειλε,να εγερθουν οι αφανεις Λεοντες της Ορθοδοξιας, για να αποταξουν απο την Αγια μας Εκκλησια τους Σατανικους Αιρετικους των ημερων μας τους Οικουμενιστας Πανθρησκειαστας - εφ' οσον αρνουνται να μετανοησουν - και να αποκηρυξουν τις απεχθεις Αιρεσεις τους, με πρωτον τον Αρχηγετη τους Καταληψια "πατριαρχη" Κωνσταντινουπολεως Βαρθολομαιο και απο ολους τους ΛΥΚΟΥΣ τους λυμαινομενους Αυτην, και να τους ενταξουν οπου τον Αρειο, τον Μακεδονιο, τον Διοσκουρο, τον Νεστοριο, και ολους τους ομοιους τους Αιρετικους της ιστοριας.
ΑΜΗΝ.

Υ.Γ.
H εφημερίδα των Φραγκολατινων “Καθολική” αναφέρει ότι ο Αρχιαιρεσιαρχης στην ομιλία του, κατά την αναγόρευσή του σε επίτιμο Διδάκτορα του Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου του παπικού κινήματος «Focolari», είπε ότι χρειάζεται «να γινη ανασύνθεση της ενότητας του σώματος του Χριστού που είναι η Εκκλησία»!!! 

Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: ΟΙ θλιβεροι δυστυχεις Νεοαιρετικοι των ημερων μας σιγονταροοικουμενιστες της Παναιρεσης του Οικουμενισμου χτυπουν "απο μεσα" ανελεητα με θανατηφορες μαχαιριες το Σωμα της Εκκλησιας εκφραζοντας το μισος τους εναντιον των Αγιων Πατερων που διασφαλισαν το οικοδομημα Της με την Αγια Γραφη και τους Ιερους Κανονες. Ετσι καταπατουν και ποδοπατουν ασυστολα και ασεβεστατα τους Ιερους Κανονες και εκφραζονται υποτιμητικα και απαξιωτικα γι αυτους αποθαυμαζοντες και κορδακιζομενοι για την Μεταπατερικη θεολογια της χρεωκοπιας τους. Εξελθετε εκ μεσου αυτων και αφορισθητε, λεγει Κυριος.



Μέγας Βασίλειος, 
Σωφρόνιος τοῦ Essex 
καὶ Καθηγητης Μαντζαρίδης

του Βυζαντινολογου Μαριου Πηλαβακη

Καθετος ο Μεγας Βασιλειος και ολοι οι Αγιοι Πατερες για τα μικτα μοναστηρια.


Ο Οικουμενιστης Σωφρονιος Σαχαρωφ εγραψε στα παληα υποδηματα του τους Αγιους Πατερες.



Λίαν ἐπίκαιρος εἶναι ἡ ἐπιστολὴ τοῦ Μεγάλου καὶ Οὐρανοφάντορος Βασιλείου πρὸς τὸν ερομόναχον Γρηγόριον ποὺ συζοῦσε μὲ συνείσακτον. Παραθέτομεν τὸ κείμενο σὲ μετάφραση, ἐπ’ εὐκαιρίᾳ τῆς ἑτησίας μνήμης τοῦ Μεγάλου Πατρὸς τῆς Ἐκκλησίας μας, μὲ τὴν θερμὴν παράκλησιν ὅπως ὅλοι οἱ ἀφιερωμένοι εἰς τὸν Θεὸν μοναχοὶ καὶ λαϊκοὶ ἀκολουθήσουν τὰς ὁδηγίας του καὶ παύσουν νὰ σκανδαλίζουν δημοσίως τοὺς πιστούς.
   


 «νέγνωσα μέ κάθε μακροθυμίαν τ γράμμα σου κα θαύμασα, πς, ν μπορες ν' πολογηθς σύντομα κα εκολα δι τν πράξεων, δέχεσαι νά πιμένς ες τν ξιόμεμπτον διαγωγήν σου κα πιχειρες νά θεραπεύσς τά νίατα μ τν πολυλογίαν σου. Οτε πρτοι οτε μόνοι, Γρηγόριε, νομοθετήσαμν νά μ συνοικον γυνακες μέ νδρας.  
νάγνωσε τν κανόνα τν συνταχθέντα π τος Αγίους Πατέρας μν ες τν σύνοδον τς Νικαίας, ποος παγορεύει σαφς ν διατηρον ο γαμοι συνεισάκτους(Κανν Γ’, Α’ τς ν Νικαί Οκουμενικς Συνόδου); λλωστε ξία τς γαμίας ες τοτο γκειται, ες τ ν διαχωρίζωνται ο μοναχο π τν συναναστροφν τν γυναικν. άν μως κατ' νομα μόνον παγγελλόμενος τν ρετν νεργ πως ατο πο συνοικον μ γυνακας, εναι φανερν τι πιδιώκει τν σεμνότητα τς παρθενίας μ τ λόγια, ν δν πέχει τς πρεπείας τς δονς.
   Τόσον δέ περισσότερον ε
κολα πρεπε ν δεχθς τν ξίωσίν μας, σον βεβαιώνεις τι εσαι λεύθερος π κάθε σωματικν πάθος. Φυσικά οτε εμαι πεπεισμένος τι ατς πού φθασε τά βδομήντα του χρόνια συνοικε μπαθς μέ γυνακα οτε πεφασίσαμεν σα ρίσαμεν π βεβαιότητα τι συνέβη καμμία τοπος πρξις. Τ ρίσαμεν διότι διδάχθημεν π τν πόστολον ν μ θέτωμεν πρόσκομμα σκάνδαλον ες τν δελφόν(Πρβλ. Ρωμ. 14,13.). Γνωρίζομεν δ τι μία νέργεια πο γίνεται π μερικος γις, ες λλους καθίσταται φορμ δι' μαρτίαν.
   Δι
τοτο σ διετάξαμεν, κολουθοντες τν ντολν τν Αγίων Πατέρων, ν χωρισθς π τν γυνακα. Διατ λοιπόν κατηγορες τν χωρεπίσκοπον κα νθυμεσαι παλαιν χθραν; Διατ δ μέμφεσαι κα μς τι χομεν εκολα τ ατιά μας ες τ ν δεχθμεν διαβολς κα δν μέμφεσαι τν αυτν σου πο δν νέχεται νά παλλαγ τς συναναστροφς τς γυναικός.  

πομάκρυνε λοιπόν ατν πό τν οκίαν σου κα γκατάστησε τν ες μοναστήριον. 
Ατη ν μείν μαζ μ παρθένους κα σύ ν πηρετσαι π νδρας, δι ν μ βλασφημται ξ ατίας μας τ νομα το Θεο (Πρβλ. Ρωμ. 2,24.). σον καιρν μως κάμνεις ατά, α μυριάδες ατν πο γράφεις ες τς πιστολς σου, δν θ σ φελήσουν τίποτε. θ’ ποθάνης ργός κα θ δώσς λόγον ες τν Κύριον δι τν ργίαν σου. Ἐὰν δε τολμήσεις ν διατήρησς τν ερωσύνην, χωρς ν διορθώσης τν αυτν σου, θ εσαι νάθεμα δι' λον τν λαν κα σοι σ ναγνωρίζουν θ φορισθον π λην τν κκλησίαν.

(Ἐπιστολὴ ὑπ’ἀριθμ. 55 πρὸς Γρηγόριον PG30, 812828. Μετάφρασις ὑπὸ Π.Κ. Χρήστου, Ε.Π.Ε., Πατερικαὶ Ἐκδόσεις «Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς», Βασίλειος ὁ Μέγας, τόμος 3, Θεσσαλονίκη 1973, σσ. 301305).
    

Σαφής, σαφέστατος ὁ μέγας φωστὴρ τῆς Καισαρείας εἰς τὸ ζήτημα τῶν συνεισάκτων. 
Καὶ ἐρωτᾶται εὐθέως ἐπ’ αὐτοῦ ὁ Ὁμότιμος Καθηγητὴς τοῦ Α.Π.Θ. κ. Γ. Μαντζαρίδης: Ἀποδέχεται τὰς ἀπόψεις αὐτὰς τοῦ μεγάλου Βασιλείου; 
Ἐὰν ναὶ, διὰ ποῖον λόγον τότε χει θέσει σκοπν ες τν ζων του ν προβάλλ προκλητικώτατα καὶ νὰ ἐξισώνῃ τὸν Σωφρόνιον τοῦ Essex (ὁ ὁποῖος ἵδρυσεν μεικτὴν μονὴν που συζον μοναχο κα μοναχα) μ τν γιον Γρηγόριον τν Παλαμν
Διὰ ποῖον λόγον ἀνέλαβεν ἐργολαβικῶς μὲ τὴν πλουσίαν ὑποστήριξιν τῆς σκανδαλοποιο μονς το Βατοπαιδίου καὶ ρισμένων λλων μονν κα μητροπολιτν, τὸ ἔργον τῆς ἁγιοποιήσεως το δεινο παραβάτου τν ερν Κανόνων γ. Σωφρονίου Σαχάρωφ; 
Ἔχει μελετήσει τὸ βιβλίον τοῦ παπικοῦ ἁγίου Ίωάννου τοῦ Σταυροῦ Σκοτειν νύχτα τς ψυχς διὰ νὰ ἴδῃ τς τραγικς ντως μοιότητας μ τ βιβλίον το Σαχάρωφ «ψόμεθα τν Θεν καθς στ»
Εἰς τὴν ἰστοσελίδα μας εὑρίσκονται ἱκανὰ στοιχεῖα, τὰ ὁποῖα ἀποδεικνύουν εἰς τοὺς καλοπροαίρετους, ὅτι ὁ Σωφρόνιος Σαχάρωφ το γευστος τς ρθοδόξου Θεολογίας κα γνώστης κα θαυμαστς τς παπικς θεολογίας το Θωμ το κινάτου, μέσῳ τοῦ Ἰωάννου τοῦ Σταυροῦ, τὴν ὁποίαν προσεπάθησεν, δυστυχῶς δι’ αὐτὸν ἀνεπιτυχῶς νὰ ὀρθοδοξοποιήσῃ.
    Καλοῦνται ὅλοι οἱ προβάλλοντες τὸν Σαχάρωφ ὡς νέον Παλαμν νὰ μελετήσουν σοβαρῶς τὰ ἔργα του καὶ νὰ ὑποδείξουν εἰς τοὺς πιστοὺς τ μέτρητον πλθος τν κακοδοξιν του.
    Ὁ ἑορταζόμενος σήμερον μέγας Βασίλειος ἀλλὰ καὶ ὅλοι οἱ μεγάλοι πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ βεβαίως Οἰκουμενικαὶ καὶ Τοπικαὶ Σύνοδοι πηγόρευσαν δι παντς τν συνοίκησιν φιερωμένην νδρν μ γυνακας κα δ μοναχς.

ΔΙΑΛΕΓΟΜΕΝΟΙ περι ...καυσεως, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ....

ΔΙΑΛΕΓΟΜΕΝΟΙ περι ...καυσεως
και για την ....ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ....

Το σώμα του βαπτισμένου ορθόδοξου χριστιανού είναι μέλος Χριστού, έτσι δεν είναι; 



Κατ'αρχήν να απαντήσω στο προηγούμενο σχόλιο:Βαπτίζεται κάποιος σε τέτοια ηλικία,που ΔΕΝ το επιλέγει.
Μεγαλώνοντας αλλάζει τρόπο ζωής και ιδεολογία,άρα ΔΕΝ πιστεύει αυτό,που λέει ο προηγούμενος και μπορεί να διαθέσει το σώμα του,όπως θέλει!
Η εκκλησία εκφράστηκε με το να απαγορεύσει την εξόδιο ακολουθία,πράγμα που ΔΕΝ χρειάζονται οι άπιστοι!
Από κει και πέρα κ.Δανιήλ,αν ΕΓΩ θέλω να γίνω στάχτη ΠΟΙΟΣ είσαι ΣΥ που θα με εμποδίσεις;;
Εγώ επίσης ΔΕΝ προσδοκώ ανάστασιν νεκρών και ζωήν του μέλλοντος αιώνος,γιατί να μην μπορώ να διαθέσω το σώμα μου,όπως ΘΕΛΩ;;!!
Αφήστε εσείς τα ΦΛΗΝΑΗΜΑΤΑ σας και-επί τέλους-και τους ανθρώπους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ να κάνουν ό,τι θέλουν!
Δε θέλω ΡΕ αδελφέ να"σώσω"την ψυχή μου,γιατί αναλαμβάνεις εργολαβικώς τη σωτηρία της;;
Σταματήστε ΟΔΗΓΟΙ ΤΥΦΛΟΙ να θέλετε να περνάει το δικό σας!!
Πάντως δε σε παρεξηγώ,γιατί γέρασες πια....!!!
Απάντησι





  1. Πόσα χαστούκια θα έδινες στο ανήλικο παιδί σου αν αυτό αρνιόταν να δεχτεί εμβολιασμό ή θεραπεία για να μην πεθάνει;
    Αν έβγαινε το ανήλικο παιδί σου και σου έλεγε,πατέρα εγώ δεν γουστάρω να γίνω καλά.Θέλω να πεθάνω.Είμαι ελεύθερος να κάνω οτι θέλω.
    Εσύ θα το δεχόσουν;
    Θα το έπαιζες και τότε ελεύθερος και ωραίος όπως μας το παίζεις τώρα;

    Επιπλέον δικαιωμά σου είναι να καείς, δικαιωμά σου είναι να κάνεις οτι θέλεις.
    Δεν είναι όμως δικαιωμά σου να επιβάλλεις την αποψή σου εις όλη την κοινωνία,ούτε να βρίζεις τους θεσμούς.
    Δεν σου αρέσει π.χ. η δημοκρατία; 
    Δεν σου αρέσει η ορθοδοξία;
    Οκ.
    Την απορρίπτεις,αλλά δεν την βρίζεις δημόσια.
    Δεν σου έβαλε κανένας ιερέας το μαχαίρι στο λαιμό.

    Απορρίπτεις την Ορθοδοξία και τέλος, παύεις να ασχολείσαι με αυτή.
    Με το να την βρίζεις σημαίνει οτι σε ενοχλεί και εγώ ξέρω μονάχα έναν σε ολόκληρη την πλάση που τον ενοχλεί η Ορθοδοξία.

    Ξέρεις ποιον δεν χρειάζεται να σου το πω.
κάλαντα στον Πρωθυπουργό

Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά
Θολή μας «συριζοχρονιά»!
Κι αρχή «καλός» μας χρόνος…
Στ’ αρχοντολόι οι χαρές
Και στο λαό ο πόνος!

Σα ζωντανά αναμασούν
Τα ίδια παραμύθια
Και ο λαός μας γεύεται
Της πίκρας την αλήθεια…

Το άδικο νομοθετούν,
Το δίκιο στραγγαλίζουν
Και τ’ άδικα συμφέροντα
Διόλου δεν τα αγγίζουν…

Κι όσα αυτοί αρπάζουνε,
Άνευ ορίων και όρων
Απ’ το λαό τα εισπράττουνε,
στο όνομα των φόρων…

Κύριε, να σ’ ανάψουμε
Από καρδιάς λαμπάδα
Να σώσεις το φτωχό λαό,
Τη δύσμοιρη Ελλάδα,

Τόσο απ’ τη συριζέϊκη,
Άγρια καταιγίδα
Όσο και απ’ την πράσινη
και από την μπλε ακρίδα!

 Και χωρίς λόγια περιττά
 Και άσκοπες κουβέντες
Από τα θολοπόταμα
και τους «δοτούς» λεβέντες!

παπα-Ηλίας