Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2015

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! Οι "αντι-Οικουμενιστές" παρουσιάζουν τις "απίστευτες καταγγελίες", ότι οι Οικουμενιστές "κηρύσσουν αιρέσεις από των δωμάτων" (δηλ. "γυμνή τη κεφαλή") και κοινωνούν με πάσαν άνεση με τους καταγγελλόμενους!!!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΞΗ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ



Διαβάσαμε στη “Ρομφαία”:
 “Όπως επίσης άκουσαν πολλοί σύνεδροι από το στόμα κοσμογυρισμένων ορθοδόξων επισκόπων για σκοτεινά παρασκήνια, κοσμικά διαβούλια και περίπλοκα στις αναγκαστικές κάποτε σχέσεις της Εκκλησίας με τους ανθρώπους του κόσμου τούτου. Πράγματα φυσικά άγνωστα, ανυποψίαστα, απροσπέλαστα σε μας που ζούμε στη μακαριότητα και την αυτάρκεια του εκκλησιαστικού «επαρχιωτισμού» (Ελέχθη και αυτό μετριοφρόνως με δόση ευσεβάστου οίκτου…). Εντύπωση βέβαια όχι τόσο ευχάριστη προκάλεσε η υποστηριζόμενη, μάλλον με αρκετή ευκρίνεια διαφαινόμενη, απ’ όσα σπουδαία ελέχθησαν κατά την διάρκεια των εργασιών της Συνάξεως άποψη, ότι τα ίδια τα πράγματα, η σύγχρονη πολιτική, πολιτιστική και ηθική κατάσταση του κόσμου τούτου, απαιτούν εξάπαντος κάποια υποχωρητικότητα και κάποια ευκαμψία και ευλυγισία διπλωματική στις σχέσεις μας με τους ετεροδόξους χριστιανούς. Επίσης εξένισε πολλούς και η επίμονη άποψη ότι σοβαρότατο εμπόδιο στην καλή και εύρυθμη πορεία των διαλόγων αποτελεί η επίμεμπτη, διαρκής υστεροβουλία των εκπροσώπων της πολυπληθούς Εκκλησίας του Βορρά. Καί εάν μεν κάπως αορίστως ετονίζετο αυτή η απαραίτητη «εκ των πραγμάτων» διπλωματική ευλυγισία της Ορθοδοξίας, μικρή και ανεπαίσθητη θα προκαλούσε εντύπωση. Όμως τούτο έγινε οδυνηρά αντιληπτό, όταν εθίγη το θέμα των συμπροσευχών, κάτι που απασχόλησε, όχι απλώς το παρελθόν, αλλά αυτούς τους θεοπνεύστους ιερούς κανόνες κάποτε η όταν παρελήφθη επίμονα στα κείμενα, που εκφωνούντο, η γνωστή μας γενική από τη λέξη πρωτείον του Ρώμης, δηλαδή η γενική τιμής η εξουσίας η το επαχθέστερο, όταν διεφάνη στα λόγια του συμπροεδρεύοντος κάποια υποτίμηση αρχαίου και επιφανούς εκκλησιαστικού διδασκάλου. Ποίου; Τού Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά και γενικώτερα του εκκλησιαστικού κινήματος του Ησυχασμού.” 


 Τι καταγγέλλει ο Σεβ. Ελευθερουπόλεως; 1.) Ότι οι Πατριαρχικοί θεωρούν ότι η Εκκλησία της Ελλάδος πάσχει από “εκκλησιαστικό επαρχιωτισμό”. 

2.) Ότι οι σύγχρονες συνθήκες “απαιτούν εξάπαντος κάποια υποχωρητικότητα και κάποια ευκαμψία και ευλυγισία διπλωματική στις σχέσεις μας με τους ετεροδόξους χριστιανούς.” 

 3.) Ότι η Εκκλησία της Ρωσίας προβάλλει εμπόδια στους διαλόγους, χωρίς όμως να διευκρινίζει αν οι αντιρρήσεις της Ρωσίας εστιάζονται στην ερμηνεία του Πρωτείου ή αν άπτονται και άλλων θεμάτων. Αν δηλαδή η Εκκλησία της Ρωσίας αρνείται την εγκυρότητα του κειμένου της Ραβέννας για το πρωτείο ή αν ασκεί γενικότερη κριτική στο οικουμενιστικό ντελίριο του Φαναρίου.

 4.) Ότι οι Πατριαρχικοί δείχνουν περιφρόνηση προς τους Ιερούς Κανόνες οι οποίοι απαγορεύουν την συμπροσευχή με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους. 

5.) Ότι οι πατριαρχικοί δεν κάνουν σαφή διάκριση, αλλά σύγχυση, των όρων πρωτείο τιμής και πρωτείο εξουσίας του επισκόπου Ρώμης.

 6.) Ότι οι πατριαρχικοί υποτιμούν τον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά.
Απίστευτες και λίαν σοβαρές οι καταγγελίες του Σεβ. Ελευθερουπόλεως. Θερμά τον ευχαριστούμε επειδή έσπασε την ομερτά της σιωπής των υπολοίπων ιεραρχών που παρέστησαν στη Σύναξη.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι πώς αντέδρασαν -αν αντέδρασαν- οι ιεράρχες που άκουσαν τους πατριαρχικούς να εκστομίζουν τις φοβερές αυτές κακοδοξίες ή αν τους άφησαν να τους συμπεριφέρονται, όχι ως ιεράρχες, αλλά ως μαθητούδια.
Το δεύτερο ερώτημα αφορά τη ουσία των καταγγελιών. Είναι φανερόν ότι οι Οικουμενιστές απέβαλαν κάθε ορθόδοξο χαλινό και κηρύσσουν αιρέσεις από των δωμάτων. Ευχών χρεία και συστράτευση δυνάμεων για να καθαιρεθούν τα οχυρώματα του εχθρού. 

Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2015

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, και κυριως εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.





Θεια λειτουργια θα τελεση σημερα Σαββατο 12 Δεκεμβριου του αγιου ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας στον ιερο ναο του αγιου Μαρκου του Ευγενικου Σουρωτης Θεσσαλονικης. 
Οσοι πιστοι προσελθετε.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. 


Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, και κυριως εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.
=============================================== 

Ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης εἶπε σὲ ὁμιλία του στὸ Βόλο, παρουσία ἱερέων, μοναχῶν καὶ ἑκατοντάδων πιστῶν:  

«Ἐν πρώτοις νὰ φροντίσουμε νὰ μὴ μιανθοῦμε κι ἐμεῖς ἀπὸ τὶς αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Να μην εχουμε καμμια επικοινωνια μαζι τους, οπως συνιστουν η Αγια Γραφη και οι Αγιοι Πατερες. 

Νὰ ἐνισχύσουμε καὶ νὰ συμπαρασταθοῦμε πρὸς τοὺς ἀγωνιστὰς τῆς Ὀρθοδοξίας ποὺ διώκονται, τιμωροῦνται, συκοφαντοῦνται... 
Ἡ ἀποψινή μας παρουσία ἐδῶ ...εἶναι καὶ μία συμπαράσταση πρὸς τὸν ταλαιπωρούμενο ἀδελφὸ καὶ πατέρα, πρὸς τὸν ἀδίκως τιμωρηθέντα π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ, ὁ ὁποῖος ἐτόλμησε καὶ ἐσήκωσε μόνος ἐπὶ ἔτη τὸ «βάρος τῆς ἡμέρας», τὸ βάρος τῆς ἀντιπαραθέσεως μὲ τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς Οἰκουμενιστὰς Ἐπισκόπους».



Ἕνας ἄνθρωπος προετοιμασμένος γιὰ τὴν αἰωνιότητα ἦταν, ἀγαπητοί μου, ὁ ἅγιος Σπυρίδων, ποὺ ἑορτάζουμε σήμερα. Αὐτὸς «ἐξηγοράσατο» – ἐκμεταλλεύθηκε τὸ χρόνο του. Πῶς ἔζησε; Ἦταν ὀ­λιγογράμματος, ἔβοσκε πρόβατα, ἀλλ᾽ ἄνθρωπος μεγάλης ἀ­γάπης, ἐ­λεήμων καὶ φιλόξενος. Ἦταν ἔγγαμος καὶ μὲ τὴ γυναῖκα του ἀπέκτησαν μιὰ θυγατέρα, τὴν Εἰρήνη· ἀλλ᾽ ἔπειτα πέθαναν καὶ ἡ σύζυγος καὶ ἡ κόρη του. Ζοῦσε ἐνάρετα, ἁπλᾶ καὶ ταπεινά. Συμ­περιφερόταν μὲ πραότητα καὶ ἀγαθότητα. Γι᾽ αὐτὸ τὸν ἀγαποῦσαν ὅλοι. Ἔτσι, ὅταν κενώ­θηκε ὁ θρόνος τῆς Τριμυθοῦντος, μιᾶς μικρῆς πόλεως κοντὰ στὴ Σαλαμῖνα τῆς Κύπρου, τὸν ἐξέλεξαν παμψηφεὶ ἐπίσκοπό της. Ὡς ἐπίσκοπος δὲν ἄλλαξε τρόπο ζωῆς καὶ συμπεριφορᾶς. Εἶχε δὲ τόση παρρησία στὸ Θεό, ὥστε ἔκανε θαύματα μεγάλα. Κάποτε π.χ., γιὰ νὰ βοηθήσῃ ἕνα φτωχὸ κ᾽ ἐ­­πει­δὴ ὁ ἴδιος δὲν εἶχε δραχμὴ στὴ τσέπη, μόλις εἶδε ἐκεῖ κοντὰ ἕνα φίδι νὰ κινῆται, ἔκανε τὸ φίδι χρυσό ―ἂς μὴν πιστεύουν οἱ ἄπιστοι, ἐ­μεῖς πιστεύουμε―, κι ἀφοῦ ὁ φτωχὸς ἐξ­υπηρε­τήθηκε ἐπανέφερε τὸ χρυσάφι σὲ φίδι ζων­τα­νό, γιὰ νὰ μὴν πέσῃ ὁ ἄνθρωπος σὲ πλεονε­ξία καὶ φιλαργυρία, ποὺ εἶνε τὰ χειρότερα κακά. Πάλεψε ὅμως καὶ μ᾽ ἕνα ἄλλο τρομερὸ φίδι, μὲ τὴν αἵρεσι τοῦ Ἀρείου, ὁ ὁποῖος δὲν πίστευε στὴν ἁγία Τριάδα καὶ ἔλεγε, ὅτι ὁ Χριστὸς δὲν εἶνε ἄχρονος ὅπως ὁ οὐράνιος Πατήρ. Συν­ῆλθε ἡ Πρώτη (Α΄) Οἰκουμενικὴ Σύνοδος στὴ Νίκαια τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καὶ μαζεύτηκαν ἐκεῖ 318 πατέρες ἀπ᾽ ὅλη τὴν οἰκουμένη. Μεταξὺ αὐτῶν ἦταν καὶ ὁ ἅγιος Σπυρίδων, ὁ ὁποῖος μὲ θαῦμα ἀπέδειξε πῶς μποροῦν τὰ Τρία Πρόσωπα τῆς Θεότητος νὰ εἶνε μία φύσις. Τί ἔκανε· πῆρε στὰ χέρια του ἕνα κεραμίδι καὶ εἶπε «Εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρός» κ᾽ ἔφυγε πρὸς τὰ πάνω ἡ φωτιὰ ποὺ τὸ εἶχε ψήσει, «καὶ τοῦ Υἱοῦ» κ᾽ ἔφυγε πρὸς τὰ κάτω τὸ νερὸ ποὺ τὸ εἶχε ζυμώσει, «καὶ τοῦ ἁγίου Πνεύματος» κ᾽ ἔμεινε στὸ χέρι του τὸ χῶμα ἀπὸ τὸ ὁποῖο εἶχε γίνει. Ἔτσι συνετέλεσε καὶ αὐτὸς στὴν σύνταξι τοῦ «Πιστεύω» ποὺ ἀκοῦμε κάθε φορά. Μετὰ τὴν κοίμησί του τὸ ἱερὸ λείψανό του μεταφέρθηκε ἀρχικὰ στὴν Κωνσταντινούπολι (τὸν 7ο αἰῶνα) καὶ τελικὰ στὴν Κέρκυρα (τὸν 15ο αἰῶνα), ὅπου τιμᾶται μέχρι σήμερα.

Θαυμάσια, θεοφώτιση ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ προς ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ. Μακάρι να τους ξυπνήσει από την χρόνια σιωπή τους!

νοικτὴ Ἐπιστολὴ πρς τνερν Κοινότητα
τοῦ Ἁγίουρους κατν Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας
Σεβαστοὶ Πατέρες καὶ ἅγιε Καθηγούμενε, εὐλογεῖτε.
Εἴμαστε ἰδιαιτέρως σκανδαλισμένοι καὶ προβληματισμένοι ἀπὸ τὴν ἐν γένει στάση σας στὰ θέματα τῆς Πίστεως, τὰ τελευταῖα χρόνια.
Ἐνῷ τὸ Ἅγιον Ὄρος θεωρεῖται κάστρο, προπύργιο καὶ κιβωτὸς τῆς Ὀρθοδοξίας, ἐντούτοις ὄχι μόνο σιωπᾶ, ἀλλὰ κρατᾶ ἀποστάσεις καὶ κάποτε ἀπειλεῖ τοὺς διαμαρτυρομένους στὶς ἐπιχειρούμενες νοθεῖες τῆς Πίστεως, ἀναπαυμένο κάτω ἀπὸ μία ἀντὶ-Ὀρθόδοξη καὶ ἀντὶ-Πατερικὴ ψευδο-ερμηνεία τῆς Ὑπακοῆς καὶ τῆς Ἑνότητας. Ξεχάσατε τοὺς Ἁγίους ποὺ δίδαξαν «Κρείσσων γὰρ ἐμπαθοῦς ὁμονοίας, ἡ ὑπὲρ εὐσεβείας διάστασις».
Ἐνῷ εἶστε διαχειριστὲς τῆς μοναστικῆς Ἁγιορειτικῆς Παραδόσεως, ἐντούτοις ἐμφανίζεστε στὸν κόσμο ὄχι μόνο κατώτεροι τῶν περιστάσεων, ἀλλὰ καὶ ὕποπτοι γιὰ τὸ τί καὶ ποιὸν ἐκπροσωπεῖτε.
Ἁγιορεῖτες Πατέρες αὐτὴ τὴ στιγμὴ τὸ κινδυνευόμενο εἶναι ἡ Πίστη, ποὺ ἀπειλεῖται ἀπὸ τὴ «Λερναία Ὕδρα» τοῦ διαχριστιανικοῦ καὶ διαθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καὶ ἐσεῖς ἀναπαύεστε φυλάσσοντες τοὺς φίλους σας, τὰ ντουβάρια καὶ τοὺς τίτλους;
∆ὲν εἴδατε ἢ δὲν μάθατε πώς, ὁ κ. Βαρθολομαῖος εὑρισκόμενος στὴ Φλωρεντία μέσα σ’ ἕνα Παπικὸ «ναό», προσκύνησε καὶ φίλησε ἕνα πράσινο πανὶ ποὺ βρισκόταν πάνω στὴν ὑποτιθέμενη ἁγία Τράπεζα. Τί συμβολίζει αὐτὸ τὸ πανὶ ἆραγε;
Ὁ Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος καὶ σωρεία Ἐπισκόπων, τούς ὁποίους ἐσεῖς τιμᾶτε, μνημονεύετε καὶ προβάλλετε στοὺς πιστοὺς ὡς «Τύπον Χριστοῦ», ξεπέρασαν πολλὲς «κόκκινες γραμμὲς» ποὺ ἔθεσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες καὶ συνεχίζουν ἀπτόητοι «Θεὸν μὴ φοβούμενοι καὶ ἀνθρώπους μὴ ἐντρεπόμενοι», νὰ διασύρουν καὶ νὰ ἐξευτελίζουν τὴν παναμώμητο νύμφη τοῦ Χριστοῦ, τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, μιᾶς καὶ δὲν συναντᾶ καμία σοβαρὴ καὶ σθεναρὴ ἀντίδραση ἐκ μέρους τῆς Ἁγιορειτικῆς Κοινότητας. «Ἀλλοίμονο σὲ ὅσους μολύνουν τὴν Ἁγία Πίστη μὲ αἱρέσεις ἢ συγκαταβαίνουν στοὺς αἱρετικοὺς» προειδοποιεῖ ὁ ἅγιος Ἐφραὶμ ὁ Σύρος. Καὶ «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει [τοῖς αἱρετικοῖς] ἀνάθεμα», ἐπιτάσσει ἡ Ζ´ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος.
Ἀλήθεια δὲν σᾶς διακατέχει ντροπή;∆ὲν ἐπαναστατεῖ ἡ Ὀρθόδοξή σας συνείδηση, ὅταν μαθαίνετε πώς, ἔγγαμοι κληρικοὶ διώκονται γιὰ θέματα Πίστεως καὶ ἐσεῖς ἄγαμοι καὶ ἀκτήμονες διῶκτες ἀναπαυόμενοι;
Λυπούμαστε  βαθύτατα,  σεβαστοὶ πατέρες τῆς Ἱερᾶς Κοινότητας καὶ ἅγιε καθηγούμενε τῆς Μεγίστης Λαύρας, διότι  μᾶς ἀπογοητεύετε ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια μ’ αὐτὴ τὴν σιωπή σας, ποὺ κατὰ τὸν ἱερὸ Χρυσόστομο εἶναι «δαιμονικὴ εὐσέβεια».
Τροφοδοτεῖτε τὴν λύπη καὶ ἀπογοήτευση  τοῦ  κόσμου  γιὰ  ἐσᾶς ἀκόμα  περισσότερο,  διότι  ὅπως μαθαίνουμε  ἀπὸ  δημοσιεύματα στρέψατε τὸ θυμὸ καὶ τὰ βέλη σας ὄχι ἐναντίον -ὡς ὀφείλατε- ἐκείνων ποὺ  θὰ  ἔπρεπε  (πατριαρχῶν, ἀρχιεπισκόπων κ.τ.λ.), ἀλλὰ ἐναντίον τοῦ ἀγωνιστοῦ Γέροντος Σάββα τοῦ Λαυριώτη.
Ἐνοχληθήκατε,  ἐπειδὴ  ἔκανε αὐτὸ ποὺ ἔπρεπε νὰ πράξετε ἐσεῖς. Σᾶς φαίνονται παράξενες καὶ ἐξοργιστικὲς οἱ ὁμολογιακὲς ἀντιδράσεις τῶν Μοναχῶν, γιατί ἔχετε ἀποξενωθεῖ ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες καὶ τὴν διδασκαλία τους περὶ τὰ τῆς Πίστεως.   Ὁ Γέρων Σάββας ἔπραξε τὸ  αὐτονόητο.  Ἐφήρμοσε  τὴν ἐντολὴ καὶ παραγγελία τοῦ Ὁσίου Θεοδώρου   τοῦ   Στουδίτου: «Ἐντολὴ γὰρ Κυρίου μὴ σιωπᾶν ἐν καιρῷ κινδυνευούσης Πίστεως. Ὥστε ὅτε περὶ Πίστεως ὁ λόγος, οὐκ ἔστιν εἰπεῖν, ἐγὼ τὶς εἰμί;  Ἱερεύς;  ἀλλ’  οὐδαμοῦ. Ἄρχων; Καὶ οὐδ’ οὕτως. Στρατιώτης; Καὶ ποῦ; Γεωργός; Καὶ οὐ δ’αὐτὸ τοῦτο. Πένης; Μόνον τὴν ἐφήμερον τροφὴν ποριζόμενος,  οὐδείς  μοι  λόγος  καὶ φροντὶς περὶ τοῦ προκειμένου. Οὐά, οἱ λίθοι κράξουσι, καὶ σὺ σιωπηλὸς καὶ ἄφροντις;».
Καὶ ὁ Κύριός μας δὲν εἶχε πεῖ ἐκεῖνα τὰ περίφημα στοὺς Φαρισαίους ὅτι, ἐὰν οἱ ἄνθρωποι σιωπήσουν  καὶ  δὲν  ὁμολογήσουν  τὴν ἀλήθεια,  «οἱ  λίθοι  κεκράξονται»; Ἔτσι καὶ ὁ Γέρων Σάββας ὡς προϊστάμενος καὶ ἁπλὸς στρατιώτης βγῆκε καὶ ὁμίλησε καὶ εἶπε τὴν ὠμὴ ἀλήθεια. Ποῦ εἶναι τὸ μεμπτό; Μήπως,  ἐπειδὴ  τὸν  κατηγόρησε  ὁ Οἰκουμενικὸς  Πατριάρχης  γιὰ ἀντιεκκλησιαστικὴ  συμπεριφορά, ἐσεῖς σπεύσατε νὰ τόν ἱκανοποιήσετε προσπαθώντας νὰ φιμώσετε τὸν Γέροντα Σάββα; Ἡ ἀντιεκκλησιαστικὴ συμπεριφορὰ τοῦ κ. Βαρθολομαίου δὲν ἔχει οὔτε ἀρχὴ οὔτε τέλος, ὅσον ἀφορᾶ τὴν προδοσία τῆς Πίστεως ἐκ μέρους του.
Καὶ ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος δὲν μᾶς συμβουλεύει, πὼς σὲ περιόδους αἱρέσεων καὶ προδοσίας τῆς Πίστεως, χρέος νὰ ἀγωνίζεται ἔχει ὄχι μόνον αὐτὸς ποὺ ὑπερέχει σὲ κάποιο βαθμὸ ἢ καὶ θέση ἐκκλησιαστική, ἀλλὰ καὶ ὁ «ἔχων» θέση μαθητοῦ, ὀφείλει νὰ ὁμιλεῖ καὶ νὰ ἀγωνίζεται γιὰ τὴν ἀλήθεια τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Ἐκκλησίας;
Μαθαίνουμε,  πὼς  θέλετε  νὰ ἐκφοβίσετε τὸν Γέροντα Σάββα (καὶ μέσῳ αὐτοῦ καὶ τοὺς ἄλλους ἁγιορεῖτες).   Σᾶς   ὑπενθυμίζουμε εὐθαρσῶς ὅτι ἔχετε βαδίσει κατὰ τὸ ἥμισυ τὴν ὁδὸ τοῦ ἀνακριτῆ Τρωίλου, ὅταν ἀνέκρινε τὸν ἅγιο Μάξιμο τὸν Ὁμολογητή. Εὐχόμαστε νὰ μὴ βαδίσετε καὶ τὸ ἄλλο μισό. 
Ἁγιορεῖτες διοικητές, μὴ «κλείετε τὴν  βασιλείαν  τῶν  οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων», καὶ ἂν ἐσεῖς χάσατε τὸν δρόμο ἀφῆστε τοὺς ὑπολοίπους νὰ συνεχίσουν τὸν δρόμο ποὺ δίδαξε ὁ Κύριος καὶ ὑπέδειξαν οἱ Ἀπόστολοι καὶ οἱ Ἅγιοι.
Πληροφορηθήκαμε ἐπίσης, πὼς τὸν ἐπέπληξε καὶ ἡ ἱερὰ μονὴ του λέγοντας πώς, «δὲν πρέπει νὰ κατακρίνεται ὁ Πατριάρχης».
Ἅγιε Καθηγούμενε, αὐτὴ ἡ δήλωσή σας εἶναι τελείως ἀντιπατερική. Ξένα πράγματα μᾶς λέτε. Ὁ Γέροντας Σάββας δὲν ἔκρινε τὸν πατριάρχη,  ἀλλὰ  τὸν  ἤλεγξε.  Τὸ πρῶτο δὲν ἐπιτρέπεται, τὸ δεύτερο ἐπιβάλλεται γιὰ κάθε χριστιανό, γιατί γίνεται πρὸς διόρθωση καὶ ὄχι πρὸς διαπόμπευση.  Γιὰ ψάξτε καὶ διαβάστε τί λέει ἐπ’αὐτοῦ ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος! Τὸ «μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε» εἶναι γιὰ τὸν βίο, γιὰ τὴν πολιτεία καὶ γιὰ τὸ ἦθος τοῦ καθενὸς καὶ δὲν ἰσχύει γιὰ θέματα ποὺ ἅπτονται τῆς ἀλήθειας τῆς Πίστεως. Τὰ ἴδια μᾶς ἀναφέρει καὶ ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης: «Ἂν ὁ προεστός σου εἶναι σφαλερὸς εἰς τὴν πολιτείαν καὶ τὰ ἔργα του, μὴ περιεργάζεσαι. Ἂν ὅμως εἶναι σφαλερὸς κατὰ τὴν πίστιν,  φεῦγε καὶ παραίτησέ τον, ὄχι μόνο ἂν εἶναι ἄνθρωπος, ἀλλὰ κἄν ἄγγελος εἶναι ἀπὸ τὸν οὐρανόν».
Στὸ ἴδιο μῆκος κύματος καὶ ὁ Μέγας Βασίλειος: «Τὸ νὰ ἐφησυχάζει κανεὶς, ὅταν τὸ κινδυνευόμενον εἶναι ἡ Πίστις, τοῦτο εἶναι ἴδιον τῆς ἀρνήσεως, τὸ δὲ νὰ ἐλέγχει εἶναι ὁμολογία εἰλικρινής».
Ἅγιε Καθηγούμενε τῆς Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας, ἐσεῖς δὲν ἐκφωνήσατε γιὰ λογαριασμὸ ὁλοκλήρου τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τὸν χαιρετισμὸ στὴ λαοσύναξη τῆς Ἀθήνας, στὴν ἐπικείμενη  ἐπίσκεψη  τοῦ  Πάπα στὴν Ἑλλάδα; Ἐσεῖς δὲν διαβεβαιώσατε  πὼς τὸ Ἅγιον Ὄρος ἐμμένει στὴν πατροπαράδοτη Πίστη καὶ Θεολογία τῶν ἁγίων Πατέρων καὶ Ὁμολογητῶν  καὶ  χάριτι  Χριστοῦ οὐδέποτε θὰ ἀναγνωρίσει τὸν Παπισμὸ  ἐμμέσως  ἢ  ἀμέσως  ὡς ἀληθῆ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ;
Πῶς ἀνέχεσθε καὶ σκύβετε τὸ κεφάλι τώρα, στὴν προσπάθεια ποὺ κάνει ὁ κ. Βαρθολομαῖος νὰ ἀποδεχθοῦμε ἀμέσως κι ὄχι ἐμμέσως τὸν  Παπισμὸ  ὡς  Ἐκκλησία;  Καὶ πῶς ἀπαιτεῖτε νὰ σᾶς ἀκολουθήσουν ἐν Ὑπακοῇ καὶ Ἀγάπῃ καὶ οἱ ἄλλοι ὑποτακτικοί σας στὴν Κόλαση;
Μ’ αὐτὴ τὴ στάση σας δὲν κατατάσσεσθε σύμφωνα μὲ τὸν Μέγα Βασίλειο στοὺς ἀρνητὲς τῆς Πίστεως;
Λοιπόν, ἐσεῖς ἅγιε Καθηγούμενε, καὶ ἡ Ἱερὰ Κοινότητα νὰ ζητήσετε συγγνώμη πρῶτα ἀπὸ τὴν Παναγία  γιὰ  τὴν  συμμετοχή  σας στὴν διάδοση τῆς κακοδοξίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ στὴν ὑποστήριξή  σας  στὸν  ἀρχηγὸ  τῶν Οἰκουμενιστῶν κ. Βαρθολομαῖο καὶ ἔπειτα ἀπὸ τὸν λαὸ ποὺ ἔχετε κατασκανδαλίσει, μήπως ἔτσι προλάβετε τὴν ὀργὴ τοῦ Θεοῦ.
Τὸν γέροντα Σάββα, ποὺ προσπάθησε νὰ σᾶς ἀφυπνίσει, πρέπει νὰ τὸν συγχαρεῖτε καὶ νὰ τὸν ἀγκαλιάσετε κι ὄχι νὰ τὸν τιμωρήσετε καὶ νὰ πάρετε μέτρα ἐναντίον του.
Σύγχυση καὶ σκανδαλισμὸς δημιουργεῖται, ὅταν ἀκούγεται ἡ μνημόνευση τοῦ κ. Βαρθολομαίου. Αὐτὸ εἶναι «ἡλίου φαεινότερον». Τὸ ξέρετε πὼς ὑπάρχουν ἀδελφοὶ ἐν Χριστῷ, ποὺ κλείνουν τὰ αὐτιά τους, ὅταν μνημονεύεται ὁ κ. Βαρθολομαῖος;
Κλείνοντας αὐτὴ τὴν ἀνοικτὴ ἐπιστολή, θὰ ἐπιθυμούσαμε νὰ ἀνακαλέσετε ὅσα τιμωρητικὰ ἐπιβάλατε στὸν γέροντα Σάββα, διαφορετικὰ θὰ θεωρήσουμε, πὼς δυστυχῶς κι ἐσεῖς συμπλέετε μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, μὲ τὸν κ. Βαρθολομαῖο, καὶ ἐν τέλει ἀσπασθήκατε τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Θεὸς φυλάξοι!!

Συντονιστικὴ Ἐπιτροπὴ Ὀρθοδόξων Πολιτῶν Ἠμαθίας – Πτολεμαΐδας
Ἰάκωβος Καραβασιλείου,
Ἰωάννης Ρίζος
Ἀραβέλλα Καραβασιλείου
Ἀλέξανδρος Γουλίδης κ.ἄ.

Πηγή: "Ὀρθόδοξος Τύπος", φ. 2096, 11/12/2015

Οι αιρετικοί, πλέον, εκλαμβάνονται ως Ορθόδοξοι! Ο Οικουμενισμός μπήκε από τις χαραμάδες και τα παράθυρα, αλλά οι χαρτοπολεμιστές-Οικουμενιστές διακηρύσσουν ότι φυλάγουν Θερμο-πύλες!

Οι αιρετικοί, πλέον, εκλαμβάνονται ως Ορθόδοξοι! Ο Οικουμενισμός μπήκε από τις χαραμάδες και τα παράθυρα, αλλά οι χαρτοπολεμιστές-Οικουμενιστές διακηρύσσουν ότι φυλάγουν Θερμο-πύλες!

 "Κατάνυξις", ντοκουμέντο:

Ο οικουμενιστικός μοχλός

της Ορθοδοξίας στον Καναδά,

αλωνίζει ανεξέλεγκτα




Βέβαια, ἡ παραπάνω παρουσίαση (ὡς τάχα μετάφραση) δὲν ἀνταποκρίνεται  κυριολεκτικὰ στὴν πραγματικότητα, ἀλλὰ οὐσιαστικά, ἀφοῦ οἱ Ἀντιχαλκηδόνιοι ἔχουν καταδικαστεῖ ἀπὸ Οἰκουμενικές Συνόδους, ὅπως ἔχουν καταδικαστεῖ καὶ οἱ ἄλλοι αἱρετικοί, τοὺς ὁποίους προσθέσαμε γιὰ νὰ βοηθήσουμε νὰ συνειδητοποιήσουν (ὅσοι πιστοί) τὴν νοθεία καὶ ἀλλοίωση τῆς Πίστεως ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, μὲ τὶς εὐλογίες τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν!
Ἡ πραγματικὴ μετάφραση τῶν ὅσων συμβαίνουν στὸν Καναδά, εἶναι ἡ ἑξῆς, ὅπως τὴν παρουσιάζει τὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις»:

Σημείωση των διαχειριστών του Ιστολογίου Κατάνυξις:
Η ανακοίνωση είναι από Αρμένικη εκκλησία στο Τορόντο του Καναδά. Η μετάφραση για ευκολότερη κατανόηση είναι σειρά-σειρά. Ευχαριστούμε για το ντοκουμέντο τους απλούς ανθρώπους, που κρατάνε τις παραδόσεις ζωντανές,  φίλους του ιστολογίου μας στον Καναδά και τις Η.Π.Α. Για την άμεση ανταπόκριση και τη μετάφραση ευχαριστούμε την Α.Χ.
 
Η συντονιστική επιτροπή των Προχαλκηδονίων - Ανατολικών Ορθόδοξων Κληρικών
σας προσκαλεί
στην απογευματινή λειτουργία του Εσπερινού
στην Αρμένικη Παράδοση
αφιερωμένη στην 100η επέτειο της Αρμενικής Γενοκτονίας
1915-2015
Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2015 στις 7:30μμ
Στην Αρμένικη Αποστολική Ορθόδοξη Εκκλησία της Αγίας Τριάδος
920 Progress Avenue, Toronto, ON MIG 3T3, Τηλ: 416.431.3001
Με την φιλοξενία
Του Θεοφιλέστατου Επισκόπου Abgar Hovakimian
Αρχιεπισκόπου της  Επισκοπής της Αρμένικης Αγίας Αποστολικής Εκκλησίας του Καναδά
με προσκεκλημένο ομιλητή
Τον Εξοχότατο Μητροπολιτικό Αρχιεπίσκοπο Σωτήριο
Αρχιεπίσκοπο της Ελληνική Ορθόδοξης Μητρόπολης του Καναδά
και πρόεδρο της Καναδικής Σύσκεψης των Ορθοδόξων Επισκόπων
Θα ακολουθήσει μικρή δεξίωση στην αίθουσα της Εκκλησίας
Όλοι οι πιστοί είναι εγκαρδίως προσκεκλημένοι

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ζουμε σε εσχατολογικη εποχη. Ο Αντιχριστος και τα οργανα του λυσσομανουν ως λεοντες ΩΡΥΟΜΕΝΟΙ να "καταφαγουν" και να καταγκρεμισουν τα παντα μεσα στην Εκκλησια. Να μην αφησουν τιποτα ορθιο. Εκτος απο ττην εξυβριση των Αγιων και Ιερων Κανονων που την ξεκινησε ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος με την διδακτορικη του διατριβη και τον ακολουθουν και αλλοι πολλοι ΝΟΣΗΡΟΙ και ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ τυποι κρυμμενοι πισω απο ανωνυμα εν πολλοις ιστολογια και μπλογκ, οπως ο Κυων της Κιναιδοχωρας Πατρωζος (επωνυμος) με την συρομενη δουλικα παρεα του, ο αειποτε Μεθυσμενος και ο Αραβοαιγυπτιος κουκουλοφορος Τζιχαϊστης ΤΡΕΛΛΛΛΛΟΟΟΟΓΙΑΝΝΗΣ, που προεχουν ολων σε χαμινικες υβρεις και χυδαιολογιες σαν αλητες των οδων και των τριοδων σαν τους Αιρετικους Γνωστικους της αρχαιοτητας, εχουμε και την αυξανομενη βιομηχανια "αγιων" Ψευτοαγιων και ψευτογερονταδων. Μετα τον εθνομαρτυρα Χρυσοστομο Σμυρνης που αγιοποιησαν ...καθετως δηλαδη δι αποφασεως της Οικουμενιστικης Φαρας που κατελαβε την Εκκλησια και οχι οριζοντιως δηλαδη δια της αναγνωρισης τους απο τον πιστο λαο και της θεοσημιας των ιδιων των αγιων , οπως γινονταν μεχρι σημερα. Ειναι και αυτο ενα σημειο των καιρων. Ειναι ενα συγχρονο εσχατολογικο αισχος. Ολοι οι θεοπαλαβοι και πανιβλακες και προβληματικοι και ανισσοροποι θελουν να αγιοποιησουν τους γερονταδες και τους πνευματικους τους κατα κανονα ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ. Εις το εξης δεν θα τελειωνουμε την προσευχη μας με το ΔΙ ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΗΜΩΝ, αλλα δι ευχων των "αγιων" γερονταδων ημων. Τι να τους κανουμε τους Αγιους Πατερες του παρελθοντος, αυτοι ειναι αυστηροι τηρηται της Πατρωας Ευσεβειας και βαδιζει ο ενας στην γραμμη του αλλου και ολοι στην γραμμη των αρχαιοτερων Πατερων μεχρι των Αποστολων και των Προφητων. Σημερα χρειαζομαστε τους γερονταδες για αγιους που μας χαϊδευουν τα παθη μας και τις αμαρτιες μας και μας ....στρωνουν τα μαλακα μαξιλαρακια του αχρικαιρισμου και του τακτικισμου και της ....συλλογικης αντιδρασης στους προδοτες της Πιστεως που κατελαβαν την Εκκλησια. Κατω, λοιπον, οι Αγιοι Πατερες που μας εμποδιζουν να θεωρουμε τις Αιρεσεις ως Εκκλησια του Χριστου, που διαφωνουν στις νεωθεωριες οτι "ειμαστε ολοι μας αδελφοι και ανηκουμε στην Μια εκκλησια", αυτο ειναι το νεο συνθημα του ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ . Κατω οι ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ που δημιουργουν προβληματα στην ΝΕΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ .....ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!!! Ας ανοιξη αυτια και ματια ο λαος του Θεου, ο εναπομεινας ολιγιστος αυτος λαος, το Μικρο Ποιμνιο του Ιησου, να μην παρασυρεται απο τους ΠΟΝΗΡΟΥΣ και ΓΟΗΤΕΣ της εποχης μας, τα καμουφλαρισμενα με ωραιολογιες οργανα του Αντιχριστου που διαστρεβλωνουν τα λογια και τα εργα των Αγιων μας και συμβαλουν στην κατασκευη της "εκκλησιας" των εσχατων, της ψευδοεκκλησιας του λυσσομανουντος Αντιχριστου.




(Β  μέρος των τελευταίων απαντήσεών μου)

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο καταπατητης των Ιερων Κανονων ....νεο"αγιος" των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ Σωφρονιος Σαχαρωφ.



Βορβορώδης συκοφαντία

Ο ανώνυμος υβριστής και συκοφάντης μου «Τρελογιάννης» (Ιστολόγιον), με τον τίτλον «Αναδρομή στην Ιστορία του λιβελλογράφου», προσάπτει εις εμέ δια να με εξουθενώση ηθικώς και πνευματικώς, ως αφελώς νομίζει, τρεις κατηγορίας. Η μία είναι η ελεεινή και παναθλία προσπάθειά του να αποδείξη ότι εγώ είμαι υποστηρικτής ομοφυλοφίλων κληρικών. Ουαί σοι, ελεεινέ και πανάθλιε «Τρελογιάννη». Επαναλαμβάνεις και συ, όπως η Μητρόπολις Ναυπάκτου, η οποία διεκίνησε γραπτώς την βορβορώδη εις βάρος μου συκοφαντίαν ότι εγώ «ως συνήγορος εις τα Εκκλησιαστικά Δικαστήρια υπεστήριζα πόρνους και κιναίδους κληρικούς επί χρήμασι». Την τοιαύτην συκοφαντίαν υιοθέτησεν, επισήμως και αναισχύντως, δυστυχώς δι’αυτόν, ο ίδιος ο Μητροπολίης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος Βλάχος.

Επ’ αυτού απήντησα εις τον «Τρελογιάννην» και επανήλθε με ασυγκράτητον μίσος, εχθρότητα και κακότητα.

Εις το προηγούμενον μέρος των τελευταίων απαντήσεών μου απήντησα εις τον συνεργάτην του Ναυπάκτου Ιεροθέου και συκοφάντην μου π. Θωμάν Βαμβίνην, ο οποίος ως Ιερεύς έχει και αυτός την οιανδήποτε αξίαν του. Ως προς εμέ όμως υπήρξεν Ιερεύς ανίερος, διότι Ιερεύς ο οποίος ψεύδεται, μισεί, συκοφαντεί και εκδικείται ενεργεί ανιέρως και όχι ιεροπρεπώς, είναι αθεόφοβος και γίνεται όργανον του Διαβόλου, επειδή πατήρ του ψεύδους είναι ο Διάβολος (Ιω. η  44).

Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος, εκτός από τον π. Θωμάν Βαμβίνην, έχει και ένα άλλον περισσότερον στενόν συνεργάτην του (εις τα μέσα και εις τα έξω), ο οποίος ακούει εις το όνομα Καλλίνικος Γεωργάτος. Ο μετριωτάτης συγγραφικής ικανότητος Ιερομόναχος Καλλίνικος Γεωργάτος έγραψε (μάλλον υπέγραψε) εν βιβλιόμορφον έκτρωμα δια να απαντήση εκ μέρους του προϊσταμένου του Μητροπολίτου εις εμέ δια το βιβλίον μου «ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ».

Τυγχάνει άγνωστον εάν το βιβλιοκατασκεύασμα αυτό του Καλλινίκου Γεωργάτου εγράφη εξ ολοκλήρου υπό του Ναυπάκτου Ιεροθέου η τη επιστασία και καθοδηγήσει αυτού. Χαρακτηριστικόν εν προκειμένω είναι ότι 25 περίπου έγγραφα εις το έντυπον αυτό, μεταξύ των οποίων και 4 επιστολαί του Ναυπάκτου προς εμέ, ως και εν Συνοδικόν έγγραφον περί εμού, προέρχονται από το Αρχείον του κ. Ιεροθέου.

Εις αυτό λοιπόν το ανερμάτιστον και ασυνάρτητον έντυπον εδημοσίευσεν η Μητρόπολις Ναυπάκτου την προαναφερθείσαν δυσώδη και ειδεχθή συκοφαντίαν ότι εγώ είμαι υποστηρικτής πόρνων και κιναίδων κληρικών επί πληρωμή.

Επειδή ο Ναυπάκτου Ιερόθεος υιοθέτησεν αυτήν την συκοφαντίαν, γραπτώς και επισήμως, απέστειλα και προς αυτόν εξώδικον έγγραφόν μου με Δικαστικόν Επιμελητήν δια του οποίου εκάλεσα αυτόν η να αποδείξη την συκοφαντικήν αυτήν αθλιότητα η να καταδικάση και αποδοκιμάση την συκοφαντίαν.

Ο Μητροπολίτης εσιώπησε. Εγώ, καίτοι είχον προτιμήσεις από κατηγορουμένους κληρικούς, άπαξ μόνον προσήλθον εις Εκκλησιαστικά Δικαστήρια, ως συνήγορος, δια να υπερασπισθώ συκοφαντηθέντα φίλον της οικογενείας μου έγγαμον πολύτεκνον Ιερέα και εν ενεργεία Αρχιερατικόν Επίτροπον, από τον οποίον όχι μόνον δεν έλαβον αμοιβήν, αλλά και ενίσχυσα αυτόν οικονομικώς εις την δοκιμασίαν του, κατά την δύναμίν μου.

Εις την περίπτωσιν του Ιερέως αυτού εγένετο επαλήθευσις των λεχθέντων υπό του αειμνήστου Μητροπολίτου Ελευθερουπόλως κυρού Αμβροσίου:  «Τας εξοντωτικάς αποφάσεις τας εκδίδουν οι ρασοφόροι δικασταί, μεταξύ των εκ των προτέρων και πριν η αναγνωσθή ο δικαστικός φάκελος και ακουσθή η απολογία του κατηγορουμένου» Ορθόδοξος Τύπος», 15-12-1995). Ο συκοφαντηθείς αυτός Ιερεύς είχεν αποχωρήσει από τον χώρον των επισήμων εις μίαν εθνικήν εορτήν, διαμαρτυρόμενος δια την παραποίησιν της Ιστορίας μας από τον ομιλητήν της ημέρας. Τότε, ως ηκούσθη, ο κομμουνιστής Δήμαρχος της πόλεως είπε: «Θα το πληρώση αυτό ο παπάς». Πράγματι, δύο εντεταλμένοι νεαροί κατώρθωσαν με ναρκωτικόν να δημιουργήσουν εικονικήν σκηνήν διαπράξεως σαρκικής αμαρτίας. Αυτό απεδείχθη από τας φωτογραφίας. Ετέθη δε εις τον φάκελον της δικογραφίας και αθωωτική ειδική κρατική ιατρική γνωμάτευσις. Όμως, υπερίσχυσεν η επιθυμία του οικείου Επισκόπου. Εφηρμόσθη το κατηραμένον Επισκοπικόν φιλάδελφον. Ουσιαστικώς η υπόθεσις αυτή παραμένει ακόμη εκκρεμής. Άγεται εις την τριτοβάθμιον δικαστικήν κρίσιν, όπως ορίζει ο ισχύων Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας (Ν. 590/1977). Αίσχος, «Τρελογιάννη»!  Αίσχος ! Αίσχος !  Δια να εκδικηθής και να δυσφημήσης εμέ, δεν συνεκρατήθης να σπιλώσης την μνήμην κεκοιμημένου συκοφαντηθέντος και αδικηθέντος εκλεκτού Ιερέως.

Επειδή εις όλους τους φυλασσομένους φακέλους εν τη Ιερά Συνόδω δικασθέντων κληρικών αναγράφονται και τα ονόματα όλων των συνηγόρων κληρικών, εκάλεσε πάλιν δια Δικαστικού Επιμελητού τον Ναυπάκτου κ. Ιερόθεον να ερευνήση τους φακέλους αυτούς δια να διαπιστώση ιδίοις όμμασι την αλήθειαν ότι εις ουδένα έτερον φάκελον υπάρχει το όνομά μου ως συνηγόρου δήθεν υπέρ πολλών πόρνων και κιναίδων κληρικών και ότι εάν δεν πράξη αυτό, τότε δεν θα είναι μόνον ανάξιος Επίσκοπος, αλλά θα είναι και ανέντιμος άνθρωπος. Ο Δεσπότης εσιώπησε και πάλιν προκλητικώς. Ο ίδιος έκαμε την επιλογήν του και έδωκεν εις εμέ το δικαίωμα να είπω, εάν θελήσω, ότι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος Βλάχος εξ Ιωανίνων είναι ανάξιος Επίσκοπος και ανέντιμος άνθρωπος.

Όπως έγραψα και εις άλλην απάντησίν μου, με ιδικόν μου ανακριτικόν ενοχοποιητικόν πόρισμα καθηρέθη κίναιδος (ομοφυλόφιλος) Αρχιμανδρίτης. Επειδή η απόδειξις της ενοχής του κατηγορουμένου αυτού ήτο πολύ δύσκολος (εκράτησε δύο μήνας η ανάκρισις), ηδυνάμην να συντάξω αθωωτικόν πόρισμα, εάν ήμην προστάτης κιναίδων και πόρνων κληρικών, όπως μεταφέρει και διαδίδει εις βάρος μου την χυδαίαν αυτήν κατηγορίαν με διαβολικόν μίσος ο αθεόφοβος και ανώνυμος «Τρελογιάννης».

«Βαρείαι βιομηχανίαι Μυστηρίων» οι Ιεροί Ναοί»;

Άλλον ιστορικόν παράπτωμα του βίου μου ο βρυκόλαξ «Τρελογιάννης» παρουσιάζει δήθεν «λιβελογράφημά» μου εις βάρος του Αρχιμανδρίτου και μετέπειτα Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτη. Ο «Τρελογιάννης», ως φαίνεται, είναι και άνθρωπος ολίγων Γραμμάτων. Αγνοεί παντελώς την πραγματικήν έννοιαν της λέξως «λιβελλογράφημα». Γράφει δε την λέξιν αυτήν συνεχώς με εν λ. Αγράμματε «Τρελογιάννη», λιβελλογράφημα  = «δημοσίευμα που περιέχει δυσφημιστικά σχόλια και κακοβούλους συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς» (Λεξικόν Γ. Μπαμπινιώτη).

Εγώ εν προκειμένω ενήργησα ως αμυνόμενος. Επιτιθέμενος υπήρξεν ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης, ο οποίος εις εν λεκτικόν ατύχημά του εχαρακτήρισε τους Ιερούς Ναούς των μεγάλων πόλεων ως «βαρείας βιομηχανίας των Μυστηρίων». Εις το ατόπημα αυτό του π. Αυγουστίνου υπήρχε ειρωνεία των τελουμένων ιερών Μυστηρίων εις τους μεγάλους Ιερούς Ναούς και διασυρμός χιλιάδων εγγάμων Ιερέων πολυτέκνων ως επί το πλείστον. Ήτο αδύνατον να μη υπάρξη αντίδρασις εις αυτήν την ιταμήν προσβολήν. Τότε εις το περιοδικόν μου «Ο ΕΝΟΡΙΤΗΣ» απέδειξα με αδιάσειστα αριθμητικά στοιχεία ότι ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης με τον μισθόν του ιεροκήρυκος και με άλλας οικονομικάς διευκολύνσεις εισέπραττεν αναλογικώς ως εν άτομον περισσότερα χρήματα από ημάς τους πολυτέκνους Εφημερίους των μεγάλων πόλεων. Ο επικριτής μας παρεδέχθη τούτο δια της σιωπής του. Έλαβον θέσιν και δι’ ωρισμένας άλλας ακρότητας εν τω υπερβάλλοντι ζήλω του όντως σθεναρού αγωνιστού υπέρ της Ορθοδοξίας, του Ελληνισμού, της Αληθείας και της Δικαιοσύνης μακαριστού πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη, Μητροπολίτου πρώην Φλωρίνης.

Δεν διετηρήθη όμως μίσος εκατέρωθεν. Επανήλθον αι αγαθαί σχέσεις μεταξύ μας. Ο π. Αυγουστίνος με επήνεσε και δημοσία δια τους αγώνας μου, χωρίς εγώ να ανακαλέσω απολύτως τίποτε. Όταν δε παρητήθη από Μητροπολίτης Φλωρίνης, είχον επισκεφθή αυτόν εις την Φλώριναν.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο "θεολογων" Τζιχαϊστης Αραβοαιγυπτιος  ....Τρελλλλοοογιαννης και οι ....Μπαλαρινες του....!!!!


Παλαβογιάννη «Τρελογιάννη», θα τρελλάνης και ημάς με τας εξωφρενικάς και γελοίας προσπαθείας σου να εύρης ενοχάς εκεί όπου δεν υπάρχουν.

Σύγκρισις ασύγκριτος

Η τρίτη ένοχος πράξις μου, κατά τον «Τρελογιάννην», είναι το γεγονός ότι εγώ συνέταξα αθωωτικόν ανακριτικόν πόρισμα δια τον αείμνηστον Γέροντα πνευματικόν της Ιεράς Μονής Γενεσίου της Θεοτόκου Δαδίου (Αμφικλείας) Ιερομόναχον Αμβρόσιον Λάζαρην και έγραψα εγκωμιαστικώς δι’ αυτόν, ενώ με σκανδαλώδη μεροληπτικότητα, κατά τον «Τρελογιάννην», γράφω εναντίον του Γέροντος Σωφρονίου Σαχάρωφ.

Είναι ασύγκριτος η σύγκρισις αυτή, εξωφρενικέ «Τρελογιάννη». Ο μακαριστός Ιερομόναχος Αμβρόσιος Λάζαρης δεν ίδρυσε σκανδαλωδώς μικτήν Μονήν, κατά περιφρονητικήν παράβασιν ιερών Κανόνων Οικουμενικών Συνόδων, όπου υπάρχει κοινή τράπεζα και «την συνδιαίτησιν μεσολαβεί μοιχεία» (κ  Κανὼν της Ζ  Οἰκουμενικῆς Συνόδου), δεν έγραψεν ο π. Αμβρόσιος ότι οι ιεροί Κανόνες δεν έχουν τοπικήν και χρονικήν καθολικότητα, δεν έγραψεν ότι είναι δυνατόν να καταργηθούν ιεροί Κανόνες, όπως ο Χριστός κατήργησε την εβραϊκήν αργίαν του Σαββάτου, δεν υπήρξεν άμεσος συνεργάτης και θαυμαστής του εχθρού της Ελλάδος αρχικατασκόπου κατά της Ελλάδος Δαβίδ Μπάλφουρ, δεν υπέπεσεν ο π. Αμβρόσιος Λάζαρης εις πολλάς και φρικτάς θεολογικάς πλάνας και κακοδοξίας, δεν υπήρξεν άθεος και Βουδιστής επί πολλά έτη ο π. Αμβρόσιος, δεν ισχυρίσθη ο π. Αμβρόσιος, δαιμονοφανταστικώς, οπως ο π. Σωφρόνιος Σαχάρωφ, ότι ανέβη μέχρι τρίτου ουρανού, όπως ο Απόστολος Παύλος, και ότι κατέβη και εις αυτόν τον Άδην και ούτε επίστευσεν ο π. Αμβρόσιος ότι είναι ισότιμος και ισάξιος του Προφήτου Μωϋσέως και των άλλων μεγάλων Προφητών της Π. Διαθήκης, του Αποστόλου Παύλου, του Συμεών του Νέου Θεολόγου και του Γρηγορίου Παλαμά, όπως παρουσιάζει τον Σωφρόνιον Σαχάρωφ ο βιογράφος του Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος Βλάχος. Όλα αυτά συνέβησαν εν τω προσώπω του αμφιλεγομένου και αντιλεγομένου Ιερομονάχου Σωφρονίου Σαχάρωφ.

Διατί τραγελαφικέ «Τρελογιάννη», με υβρίζεις συνεχώς και αορίστως δια το βιβλίον μου «ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟΝ ΤΥΧΟΝ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΙΣ ΤΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΣΑΧΑΡΩΦ», χωρίς να ανατρέψης απολύτως ουδέν σημείον του βιβλίου μου αυτού; Αναιδέστατε ανώνυμε «Τρελογιάννη», υπηρετείς μίαν διαδικτυακήν αλητείαν !

Ως προς τον κεκοιμημένον π. Αμβρόσιον Λάζαρην, πληροφορώ ακόμη ότι ούτος κατηγορήθη αδίκως και ανωνύμως. Όταν εζήτησα δι’ εγγράφου μου, ως εκκλησιαστικός ανακριτής, από την τότε Χωροφυλακήν της Λαμίας να επιδώση την κλήσιν μου προς τον κατήγορον του σεμνού, ταπεινού και απλοϊκού αειμνήστου π. Αμβροσίου Λάζαρη δια να προσέλθη ενώπιόν μου προκειμένου να υποστή την δοκιμασίαν της ανακριτικής διαδικασίας, η Χωροφυλακή απήντησεν εις εμέ δι’ επισήμου εγγράφου ότι ο καλούμενος κατήγορος είναι ανύπαρκτον πρόσωπον. Επιμένεις ακόμη, μουρλέ «Τρελογιάννη», ότι είμαι «σκανδαλωδώς μεροληπτικός»;

Και άλλα κλωτσοπατήματα κατά της σοβαρότητος

Είναι πολλαί αι γελοιότητες του «Τρελογιάννη». Ανιαρά η αντιμετώπισίς των. Συνεχώς κλωτσοπατά την σοβαρότητα και την υπευθυνότητα ο ανώνυμος ούτος παλαβιάρης. Είναι ανυπόληπτος. Απαντώ δι’ όσους τυχόν παρακολουθούν αυτόν. Ο ίδιος είναι ανάξιος διαλόγου. Δεν είναι δυνατόν να αναφερθώ εις όλα τα παρανοϊκά του «Τρελογιάννη». Ιδού μερικά τοιαύτα:

Αποκαλεί εμέ «φρικτόν βλάσφημον και υβριστήν» δι’ όλας τας θεολογικάς θέσεις μου, αι οποίαι έχουν κριθή ως ορθαί από ειδήμονας. Εις προηγουμένην απάντησίν μου έχω αριθμήσει υπέρ τους τριάκοντα (30) χυδαίους, υβριστικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς εναντίον μου του «Τρελογιάννη» και του «Αμεθύστου». Τα τοιαύτα Ιστολόγια προσβάλλουν την νοημοσύνην μας και τον πολιτισμόν μας. Ο «Αμέθυστος» επανήλθεν εναντίον μου δια να εμπλουτίση περισσότερον ακόμη το κομβολόγιον των ύβρεων και συκοφαντιών του. Δια το προαναφερθέν βιβλίον μου κατά της αγιοκατατάξεως του Σωφρονίου Σαχάρωφ αποφαίνεται ότι: «Ούτε οι Τζιχαντιστές της Συρίας δεν έφτασαν σε τέτοιο δαιμονικό ύψος», όπως έφθασα εγώ. Διανοητική παράκρουσις και πρωτοφανής ψυχική διαφθορά.

*

Το επαναλαμβανόμενον συνεχώς, ως σήμα κατατεθέν, από τον «Τρελογιάννην» και τον «Αμέθυστον» Διώτης = Διώ(χ)της είναι εν βλακώδες φαιδρολόγημα, το οποίον ουδαμώς με αγγίζει.

Οι υπεύθυνοι αυτών των Ιστολογίων, με τα τόσα αποκρουστικά παραληρήματά των, υποτιμούν την νοημοσύνην μας και προσβάλλουν την κοινωνίαν. Προς την κοινωνίαν απευθύνονται, την οποίαν εξαπατούν.

*

Κατηγορούμαι ότι «εζήλωσα δόξαν Μεγδαληνής» και είμαι «αγιομάχος». Αυτό είναι ψεύδος και απάτη. Η μοναχή Μαγδαληνή της Κοζάνης επολέμησε πραγματικόν άγιον ανεγνωρισμένον υπό της Εκκλησίας, τον άγιον Νεκτάριον. Ο Σωφρόνιος Σαχάρωφ δεν έχει ενταχθή εις το Αγιολόγιον της Εκκλησίας και υπήρξε προβληματικόν πρόσωπον. Δια να προστατευθή δε το κύρος των Αγίων δεν πρέπει να αγιοκαταταχθή το πρόσωπον αυτό. Πόθεν λοιπόν προκύπτει ότι εγώ είμαι «αγιομάχος»; Με το εν λόγω βιβλίον μου τιμώ ιδιαζόντως τους Αγίους και γράφω ότι θα είναι προσβολή όλων των Αγίων η τυχόν αγιοκατάταξις του Ιερομονάχου Σωφρονίου Σαχάρωφ. Και μόνον η πρότασις υπό του Μητροπολίτου Ναυπάκτου Ιεροθέου Βλάχου να ενταχθή εις το Αγιολόγιον της Εκκλησίας ο Σωφρόνιος Σαχάρωφ υποβαθμίζει τους Αγίους. Τέλος, επισημαίνω ότι το βιβλίον μου αφιέρωσα εις τους ανωνύμους και αγνώστους Αγίους, εγώ ο … «αγιομάχος».

*

Ο χιλιοπάλαβος «Τρελογιάννης» πληροφορεί ότι «ο π. Ιωάννης Διώτης υψώνει το ανάστημά του και με σκοπτικό λόγο κατακεραυνώνει τους αγίους Πατέρες. Ο π. Ιωάννης Διώτης χαρακτηρίζει την Θεολογίαν των αγίων Πατέρων κυκεώνα. Ο π. Ι. Διώτης υβρίζει τα τιμιώτερα της πίστεώς μας».

Πότε και που έγραψα εγώ αυτά η είπον, διεστραμμένε, ελεεινέ και πανάθλιε ανώνυμε «Τρελογιάννη»; Είσαι ανέντιμος και πρόστυχος. Ψεύδεσαι ασυστόλως και συκοφαντείς οικτρώς.

*

Ο αθεολόγητος και αθεόφοβος ανώνυμος «Τρελογιάννης» προσεπάθησε να δικαιολογήση την ίδρυσιν υπό του Σωφρονίου Σαχάρωφ της αντικανονικής μικτής Μονής εις το Έσσεξ της Αγγλίας, ισχυριζόμενος ότι ειδικοί λόγοι «ωρισμένου τόπου και ωρισμένου χρόνου» επέβαλον την περιφρονητικήν παράβασιν ιερών Κανόνων Οικουμενικών Συνόδων δια να ιδρυθή η ανδρογυναικεία αυτή Μονή, της οποίας «την μοναστικήν αδελφότητα απαρτίζουν μοναχαί και μοναχοί από την Ελλάδα και πολλάς άλλας χώρας», όπως εγράφη εις το ένθετον «ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» της εφημερίδος «Ορθόδοξη Αλήθεια» (Μάιος 2015). Κατ’ αυτόν τον τρόπον, ο «θεολογικά» (ως λέγει) απαντών «Τρελογιάννης» καταργεί την τοπικήν και χρονικήν καθολικότητα των ιερών Κανόνων, όπερ αποτελεί αίρεσιν. Ναι, «Τρελογιάννη, κηρύττεις «αίρεσιν», «γυμνή τη κεφαλή». Το αυτό ακριβώς έπραξε και ο Σωφρόνιος Σαχάρωφ και μάλιστα εις μεγαλύτερον βαθμόν. Δεν κατήργησε μόνον την γενικήν καθολικότητα των ιερών Κανόνων, αλλ’ έφθασεν εις το «άκρον άωτον» της αφροσύνης του να γράψη ότι, όπως ο Κύριος κατήργησε την εβραϊκήν αργίαν του Σαββάτου, είναι δυνατόν, υπό διαφόρους τοπικάς και χρονικάς συνθήκας, να καταργούνται και ιεροί Κανόνες.

Ο «Τρελλογιάννης» και ο «Αμέθυστος» έχουν αδήριτον υποχρέωσιν να δημοσιοποιήσουν ολόκληρον το παρόν κείμενόν μου, όπως επιβάλλει η στοιχειώδης επικοινωνιακή και δημοσιογραφική δεοντολογία.

Πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Κ. Διώτης

Θεολόγος και Δημοσιογράφος

Πατησίων 5 – 104 31 Αθήναι –

Τηλέφωνα: 2105243400, 6938566716 – FAX: 2105243400

email: patrologiakepe@yahoo.gr