Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015
ΩΣΤΕ ΕΤΣΙ κυρια Κριστιαν Υπουργε Δικαιοσυνης της Γαλλιας; Μπορειτε να κοροϊδευετε και το ΙΣΛΑΜ; Αν τολματε, συνεχιστε να το κοροϊδευετε.
ΩΣΤΕ ΕΤΣΙ κυρια Κριστιαν Υπουργε Δικαιοσυνης της Γαλλιας;
Μπορειτε να κοροϊδευετε και το ΙΣΛΑΜ;
Αν τολματε, συνεχιστε να το κοροϊδευετε.
Στη Γαλλία μπορούμε να κοροϊδεύουμε όλες τις θρησκείες, δήλωσε η Υπουργός Δικαιοσύνης
«Μπορούμε να σκιτσάρουμε τα πάντα, ενός προφήτη περιλαμβανομένου», υπογράμμισε σήμερα η Κριστιάν Τομπιρά, μία μέρα μετά τη δημοσίευση νέας γελοιογραφίας του Μωάμεθ από τη σατιρική γαλλική εφημερίδα Charlie Hebdo.
Οι Διάλογοι με τους Παπικούς και οι "Διάλογοι" των Ορθοδόξων με τους Οικουμενιστές!
Οι Διάλογοι με τους Παπικούς και οι "Διάλογοι" των Ορθοδόξων με τους Οικουμενιστές!
Οἱ προϋποθέσεις
τῶν κατὰ Χριστὸν Διαλόγων εἶναι ἀποθησαυρισμένες στὰ κείμενα τῶν Ἁγίων Πατέρων
καὶ εἶναι σαφεῖς καὶ ἀδιαπραγμάτευτες. Οἱ Οἰκουμενιστές, ὅμως, τὶς
διαστρεβλώνουν ...«ἐπιτυχῶς»! Κι αὐτὸ γιατὶ οἱ πνευματικοὶ ποιμένες τοὺς τὸ
ἐπιτρέπουν. Ἀρνοῦνται νὰ κάνουν ἐκεῖνο ποὺ δίδαξε ὁ ἑορταζόμενος σήμερα Μέγας
Χρυσόστομος (κι ἂς μὴν ὀνομάστηκε ἐπισήμως Μέγας).
Ὅλοι οἱ Ἅγιοι Πατέρες, ἀλλὰ καὶ ὁ σήμερα
ἑορταζόμενος ἱ. Χρυσοστόμος, μᾶς διδάσκει πὼς πρώτη προϋπόθεση
τῶν Διαλόγων μὲ τοὺς αἱρετικούς, εἶναι ὅτι πρέπει νὰ τοὺς βλέπουμε ὡς
ἀσθενεῖς,
νὰ τοὺς προσεγγίζουμε μὲ καλωσύνη ὡς ἰατροί καὶ νὰ μὴ συμμετέχουμε
«ἰσότιμα»
στοὺς Διαλόγους, ὡς ἀναζητοῦντες τὴν ἀλήθεια ἀπὸ κοινοῦ. Οὐδεὶς Ἅγιος
ἀποδέχτηκε αὐτὴν τὴν "ἰσότητα" τὴν ὁποία καθιέρωσαν οἱ Οἰκουμενιστὲς καὶ
στὴν πράξη ἀποδεχτήκαμε. Ἀντίθετα οἱ Ἅγιοι πάντα ἦσαν τοῦ πνεύματος τῆς
παρακάτω ἀπαντήσεως
ποὺ
διασώζει ὁ Μ. Ἀθανάσιος σὲ μιὰ περίπτωση Διαλόγου Ὀρθοδόξων καὶ Ἀρειανῶν:
διασώζει ὁ Μ. Ἀθανάσιος σὲ μιὰ περίπτωση Διαλόγου Ὀρθοδόξων καὶ Ἀρειανῶν:
«Ἐμεῖς δὲν ἤρθαμε ἐδῶ γιὰ νὰ
ἀνακαλύψουμε τὴν ἀλήθεια τῆς πίστεως, αὐτὴν τὴν ἔχουμε, ἀλλὰ ἤρθαμε γιὰ νὰ
συνετίσουμε τοὺς αἱρετικοὺς ποὺ ἀντιλέγουν στὴν παραδοθεῖσα ἀληθινὴ πίστη:
«ἡμεῖς οὐ δεόμενοι πίστεως συνήλθομεν (ἔχομεν γὰρ ἐν ἑαυτοῖς ὑγιαίνουσαν τὴν πίστιν),
ἀλλ' ἵνα τοὺς ἀντιλέγοντας τῇ ἀληθείᾳ καὶ καινοτομεῖν ἐπιχειροῦντας
ἐντρέψωμεν».
Καὶ κατέληξαν:
«Μόνο ἂν ἀποδεχθῆτε τὴν
παραδεδομένη πίστη ποὺ ἐμεῖς ἐδῶ πιστὰ ἐκφράζουμε, μπορεῖ νὰ ὑπάρξει μεταξύ μας
ὁμοφροσύνη. Ἐπειδὴ δὲ αὐτοί, ὡς ἀμαθεῖς καὶ δόλιοι, ἐπέμεναν στὶς θέσεις,
οἱ Πατέρες τοὺς κατεδίκασαν «ὡς μὴ ὄντας ἀληθῶς Χριστιανούς» (Μ. Ἀθανασίου, Ἐπιστολὴ περὶ τῶν γενομένων ἐν τῇ Ἀριμίνῳ τῆς Ἰταλίας καὶ ἐν Σελευκείᾳ τῆς Ἰσαυρίας συνόδων).
οἱ Πατέρες τοὺς κατεδίκασαν «ὡς μὴ ὄντας ἀληθῶς Χριστιανούς» (Μ. Ἀθανασίου, Ἐπιστολὴ περὶ τῶν γενομένων ἐν τῇ Ἀριμίνῳ τῆς Ἰταλίας καὶ ἐν Σελευκείᾳ τῆς Ἰσαυρίας συνόδων).
Στὶς συζητήσεις τῶν Πατέρων μὲ τοὺς αἱρετικούς, ὁ
ὀρθόδοξος ποιμένας ἔχει τὸν πρῶτο λόγο.
Διδάσκει ὁ ἱερὸς πατήρ. «Κἂν λέγῃ σοι ὁ αἱρετικός,… κατάσπασον αὐτοῦ τὸ φρόνημα
εἰς τὴν γῆν ...καὶ μὴ ἀφῇς ἀποπηδῆσαι, μηδὲ ἀναχωρῆσαι εἰς τὸν λαβύρινθον τῶν
λογισμῶν· ἀλλὰ κάτασχε, καὶ ἀπόπνιξον, μὴ τῇ χειρί, ἀλλὰ τῷ ρήματι· μὴ δῷς αὐτῷ
διαστολὰς καὶ διαφυγάς, ἃς βούλεται. Ἐκεῖθεν θόρυβον ἐμποιοῦσι τοῖς
διαλεγομένοις, ἐπειδὴ ἡμεῖς αὐτοῖς ἀκολουθοῦμεν καὶ οὐκ ἄγομεν ὑπὸ τοὺς νόμους
τῶν θείων Γραφῶν. Περίθες τοίνυν αὐτῷ τειχίον πάντοθεν, τὰς ἀπὸ τῶν Γραφῶν
μαρτυρίας, καὶ οὐδὲ χᾶναι δυνήσεται» (Χρυσοστόμου
Ἰω., Ἀπόδειξις τοῦ χρησίμως τὰς περὶ Χριστοῦ καὶ ἐθνῶν καὶ τῆς ἐκπτώσεως
Ἰουδαίων προφητείας ἀσαφεῖς εἶναι).
Καὶ ὁ ἅγιος Παΐσιος τοῦ ἰδίου πνεύματος δὲν ἦταν,
ὅταν ἔλεγε γιὰ τοὺς διαλεγομένους Οἰκουμενιστές: «Μαζεύονται
καὶ συνεδριάζουν καὶ κάνουν συζητήσεις ἀτέλειωτες γιὰ πράγματα ποὺ δὲν χωράει
συζήτηση, ποὺ οὔτε οἱ ἴδιοι Πατέρες συζήτησαν ἐδῶ καὶ τόσα χρόνια. Ὅλες αὐτὲς
οἱ ἐνέργειες εἶναι τοῦ πονηροῦ·
...συγκαλοῦν συνέδρια μὲ ἑτεροδόξους, γιὰ νὰ γίνεται ντόρος καὶ νομίζουν ὅτι θὰ
προβάλουν ἔτσι τὴν Ὀρθοδοξία, μὲ τὸ νὰ γίνουν δηλαδὴ ταραμοσαλάτα μὲ τοὺς
κακοδόξους» (Διονυσίου Δ. Τάτση, Πρεσβ.,
"Ἀθωνικὸν ἡμερολόγιον").
Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015
Λαοι και εθνη υποκλιθειτε, προ του Γιγαντιαιου Επισκοπου της Ορθοδοξιας.
4ος αιωνας μ.Χριστον:
ΟΥΔΕΝ ΔΕΔΟΙΚΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΠΛΗΝ ΕΝΙΩΝ, βροντοφωναζε με ολη την δυναμι της ψυχης του, ο πολυπαθος αγιος, που εφτυσε αιμα απο την δεσποτικη καστα της εποχης του, που λυσσαλεα αγωνισθηκε να τον εξοριση και να τον πεθανη στην εξορια, με την συμπραξι της αισχρας και φιλοδοξης βασιλισσας Ευδοξιας.
Σημερα 16 αιωνες μετα, τι γινεται; Διαφερουν οι καταστασεις ή ειναι ομοιες και απαραλλακτες;
Σε ηπιωτερο βαθμο στο προσκηνιο, αλλα σε βαρβαροτερο στα παρασκηνια, η ιστορια, δυστυχως, επαναλαμβανεται.
Δειτε τι εγινε με τους 12 μητροπολιτες που σφαγιασθηκαν εν μια νυκτι και καταταλαιπωρηθηκαν μεχρι το τελος της ζωης τους, γιατι ετσι το ηθελαν οι τρεις τελευταιοι φθονεροι αρχιεπισκοποι, που ηταν ο ενας βαρβαροτερος και μοχθηροτερος απο τον αλλο.
Ζουσαν και ζουν, ως ΑΘΕΟΙ εν τω κοσμω.
Ομως ο Θεος ειναι ΖΩΝ και τιμωρει και "εκδικειται" οταν Εκεινος κρινει, αλλα και αγιαζει με δοκιμασιες τους Αγιους Του.
Τι απολογηθησεσθε, λοιπον, ενοχοι αρχιεπισκοποι της Σκολιας και Διεστραμμενης Γενεας μας, Σεραφειμ, Χριστοδουλε και Ιερωνυμε, και οι λοιποι συνενοχοι αρχιερεις;
Ιδου ο θανατος σας ηρθε και ερχεται για ολους και μετα θανατον ουκ εστι μετανοια.
Αυτο το κηρυγμα δεν κηρυττατε στους αλλους;
Γιατι δεν το εφαρμοζατε στους εαυτους σας;
Και την Μεγαλη αυτη Πληγη κανενας σας δεν θελησε να την κλειση και την αφησατε ανοικτη μεχρι και σημερα.
Κριμα, κριμα, δεν αφησατε να χαρη μαζι με τον θρηνουντα λαο που απορφανισθηκε απο τους καλους ποιμενες του, ουτε τον Ουρανο και τους Αγγελους του Θεου, αλλα και τον Αγιο Θεο.
Ο Θεος, ας παραβλεψη την αμαρτια σας αυτη, που εξ αιτιας της, εξευτελισθηκε η Εκκλησια και βλασφημηθηκε το ονομα του Χριστου "εν τοις εθνεσι".
Λαοι και εθνη υποκλιθειτε,
προ του Γιγαντιαιου Επισκοπου
της Ορθοδοξιας.
===================
Σε εικονες
ολη η διαδρομη και το μαρτυριο
του Μεγαλομαρτυρα αγιου
Ιωαννου του Χρυσοστομου
Ολη η βασανιστικη διαδρομη του που επιλεχθηκε απο τους ραδιουργους εχθρους του αρχιερεις και ιδιαιτερα του τερατωδους Θεοφιλου Αλεξανδρειας.
Κατα την παραμονη του στα Κομανα χειροτονουσε επισκοπους, πρεσβυτερους και διακονους και βαπτιζε και κατηχουσε πολλους ειδωλολατρες της περιοχης," πληθος αναριθμητον".
Το κενοταφιο στον ναο των Κομανων.
Ο σημερινος ναος του αγιου Ιωαννου του Χρυσοστομου στα Κομανα του Ποντου οπου αφησε ο μεγαλομαρτυρας αγιος την τελευταια του πνοη.
Σας μεταφερουμε την μεγαλοπρεπεστατη περιγραφη της υποδοχης των αγιων λειψανων του Μεγαλομαρτυρα αγιου, του αθανατου χρυσανθρωπου Χρυσοστομου.
Προσπαθειστε να φαντασθειτε το ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ ΑΥΤΟ που θελγει την φαντασια μας.
Υστερα απο 30χρονια
Δοθηκε αμεσως εντολη να μεταφερουν το σωμα του εξοριστου στην Κωνσταντινουπολι και να το αποθεσουν στο ναο των αγιων Αποστολων.
Ο Χρυσοστομος αφησε το εκκλησακι του αγιου Βασιλισκου, οπου αναπαυοταν εδω και τριαντα χρονια.
Το φερετρο που περιειχε τα λειψανα του, μεταφερθηκε απο πολη σε πολη ως τη Χαλκηδονα μεσα απο αναριθμητη συρροη λαου, ιερεων και μοναχων.
Στη Χαλκηδονα τον περιμενε η αυτοκρατορικη τριηρης μεγαλοπρεπα στολισμενη.
Ο αυτοκρατορας δεν θελησε να παραλαβει την ιερα παρακαταθηκη καποιο αλλο πλοιο.
Ολη η πολη ηταν εκει.
Ο αυτοκρατορας, η συγκλητος, οι πρωτοι αρχοντες, οι ανωτεροι αξιωματικοι.
Κι η θαλασσα καλυφθηκε απο αμετρητα πλοια και καίκια γεματα κοσμο και φωταγωγημενα με πυρσους.
Ειχε ηδη βραδυασει.Απο τον στομιο του Ευξεινου ποντου ως την Προποντιδα θα μπορουσε κανεις να νομισει οτι η θαλασσα ηταν ξηρα, ετσι εκφραζονται οι ιστορικοι.================
ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΙΜΗΣΗΣ
ή ΘΑ ΑΤΙΜΑΣΗΣ
ΤΟΝ ΑΓΙΟ;
Σήμερα η Εκκλησία του Χριστού επί της γής, θα γιορτασει την μνήμη του Μεγαλομάρτυρος Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, του Γιγαντιαίου Πατρός και Διδασκάλου.
Πολλοί αρχιερείς ονομάζονται Χρυσόστομοι, και καποιοι από αυτούς είναι Αισχρόστομοι.
Δεν έχουν καμμία απολύτως σχέσι με τον Μεγάλο Αγιο.
Και οι περισσότεροι αρχιερείς, δεν έχουν καμμία απολύτως ομοιότητα με τον Αγιο.
Μάλλον με τους εχθρούς του Αγίου είναι όμοιοι και απαράλλακτοι.
Αναρωτιέμαι, αφού δεν μοιάζουν με τον Αγιο και δεν μιμούνται τον Αγιο, γιατί γιορτάζουν τον Αγιο;
Η ιστορία του Αγιου Χρυσοστόμου, επαναλαμβάνεται στην εποχή μας.
Και ολοι οι σημερινοί αρχιερείς είναι, είτε ηθικοί αυτουργοί, είτε συνένοχοι, στην αγρια καρατόμησι του Αγίου Ιωαννου του Χρυσοστόμου.
Και αλήθεια, γιατί;
Ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος καρατομήθηκε και κατακρεουργήθηκε αγρίως και βαναύσως, οδηγουμενος στην εξορια του επανω στα κακοτραχαλα βραχια της Αρμενιας από τους αρχιερείς και τους πρεσβυτέρους της εποχής του.
Είναι ψέμμα πελωρίων διαστάσεων ότι διώχθηκε, από τα εκτελεστικά όργανα, τον βασιλιά και την βασίλισσα.
Από τους ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ διώχθηκε και από αυτούς κατακρεουργήθηκε.
Το ομολογεί αυτό η ίδια η βασίλισσα Ευδοξία και μάλιστα σε γραπτό κείμενό της απευθυνόμενο πρός τον Χρυσόστομο.Η ιστορία σήμερα επαναλαμβάνεται.
Αυτοί οι αρχιερείς που θα πανε σήμερα να γιορτάσουν τον Αγιο, μάλλον ανήκουν και θα επαιρναν το μέρος των αφριζόντων αντιπάλων του Χρυσοστόμου.
Εκείνου του ραδιούργου και χρυσομανούς κακότατου και εμπαθέστατου Θεοφίλου πατριάρχου Αλεξανδρείας, (ομοιου του σημερινου πατριαρχου ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ), του ζηλόφθονος Σεβηριανού Γαβάλων και των άλλων λυσσωδών και φθονερών εχθρών του.
Και οι σημερινοί αδελφοκτόνοι πατριάρχαι και αρχιεπίσκοποι και αρχιερείς - σήμερα με διαφορετικά ονόματα - είναι όμοιοι με εκείνους.
Η δική μας καρδιά και τα δικά μας τα μάτια έτσι τους βλέπουν και αυτά βλέπουν καλύτερα γιατί τους περάσαμε από την Κρισάρα της εκκλησιαστικής μας ιστορίας και ζωής.
Ποιός από τους σημερινούς αρχιερείς πήρε το μέρος των ΔΩΔΕΚΑ μητροπολιτών που σφαγιάσθηκαν σαν αρνιά και σαν κριάρια;
Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς υπερασπίστηκαν και αγωνίσθηκαν για την αποκατάστασί τους οταν ζούσαν οι τρείς τελευταίοι εναπομείναντες από τους δώδεκα, Λαρίσης Θεολόγος, Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνος, και Αττικής Νικόδημος;
Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς, ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ, μίλησαν, φώναξαν, διαμαρτυρήθηκαν, για την αποκατάστασι του τελευταιου (μολις προσφατα) εναπομείναντος Κανονικού μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ, όταν εγινε τελευταία συζήτησι στην περισυνή σύνοδο του Οκτωβρίου;
ΟΥΔΕΙΣ, ή σχεδόν ουδείς.
ΟΛΟΙ τους ενέδωσαν είς τον πρωτοφανή εμπαιγμό της συνωμοτούσας Τρόϊκας Ιερωνύμου-Ζακύνθου και εί τινος άλλου ραδιούργου εμπαίκτου...
Ιδού η ενοχή ΟΛΩΝ.
Ιδού και η καταδίκη ΟΛΩΝ.
Που θα έλθη οπωσδήποτε, θάττον ή βράδιον.
Πόσοι από τους σημερινούς αρχιερείς φώναξαν και φωνάζουν γιά τον αγιο μητροπολίτη Ράσκας και Πριζρένης ΑΡΤΕΜΙΟ που τον σφαγίασαν αδίκαστο και αναπολόγητο οι Σέρβοι Κάϊν στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ Σύνοδο του Βελιγραδίου;
Και πόσοι αντέδρασαν στην τυφλή επιδοκιμασία του σταλθέντος κειμένου του...Αχυρένιου της Σερβίας, υπό του ...Αχυρένιου της Ελλάδος Ιερωνύμου Λιάπη, κατά των καταγεγραμμένων εις αυτό αντίθεων και εγκληματικών πράξεων της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ συνοδου του Βελιγραδίου;
Δεν είναι, λοιπόν, μαθηματικά βέβαιο ότι τα ίδια θα επρατταν και εναντίον του λυσσωδώς καταδιωκομένου υπό των προγόνων τους, αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου;
Βεβαιότατα, ΝΑΙ.Τότε γιατί θα πανε να τον γιορτάσουν;
Εις κενόν θα κοπιασουν.
Δεν θα γιορτασουν τον Αγιο.
Εθλιψαν τον Αγιο, στενοχώρησαν τον Αγιο, ατίμασαν τον Αγιο.
Και εσύ ο "λαός του Θεού" ο χριστώνυμος.
Και εσύ σήμερα θα πας στους ναούς γιά να γιορτάσης τον Αγιο.
Θα τον γιορτασεις όμως, ή και εσύ τον έθλιψες και τον στενοχώρησες, αφου ποτε σου δεν διαμαρτυρηθηκες για τις διωξεις και καρατομησεις των καλων σημερινων αρχιερεων;
Σκέψου και κάμε την αυτοκριτική σου.
Πώς είναι δυνατόν να γιορτασεις τον Αγιο, αφού δεν έλαβες ποτέ το μέρος του Αγίου;
Οταν στον αδικο σφαγιασμό καλών επισκόπων δεν ανοιξες ποτε το στόμα σου να πης δυό λόγια συμπαράστασης στον αδικούμενο, πώς τολμάς εσύ και πάς να γιορτάσης τον Αγιο;
Αν ζούσες στην εποχή του Αγίου θα επαιρνες το μέρος των εχθρών του Αγίου, δεν θα ακολουθούσες τον Αγιο, όπως έπραξαν οι Ιωαννίται της εποχής του που υπέφεραν τα πάνδεινα και επι 30 ολοκληρα χρονια και ο Αγιος τους χαρακτήριζε "αξιοθαύμαστους μάρτυρες που εξυμνούν οι αιώνες τα κατορθώματά τους".
Σύ ο σημερινός χριστιανός που θα πας να γιορτάσεις τον Αγιο πόσο συμπαραστάθηκες στον ΑΓΡΙΟ ΣΦΑΓΙΑΣΜΟ των δώδεκα μητροπολιτών;
Καθόλου ή σχεδόν καθόλου.
Την ιστορία του σφαγιασμού τους, την ακούς αδιάφορα, τελείως αδιάφορα.
Λοιπόν;
Πώς τολμάς και πάς να γιορτάσεις τον Αγιο;
Ομως βλέπω ότι διαμαρτύρεσαι.
Καθόλου να μην διαμαρτύρεσαι.
Είσαι ένοχος.
Πολύ ένοχος.
Να, υπάρχει και ένας πολύ φρέσκος ΣΦΑΓΙΑΣΜΟΣ, ενός σημερινού πραγματικού ΑΓΙΟΥ.
Πότε μίλησες γι αυτό;
Τι θέσι πήρες σ' αυτό;
Καμμία, απολύτως καμμία θέσι.
Και τότε πώς τολμάς αναίσχυντε ψευτοχριστιανέ και πάς να γιορτάσης τον Αγιο;
Ιδού το αίμα αυτού του Αγίου, του απλού και κεχαριτωμένου Σέρβου ΑΡΤΕΜΙΟΥ, ακόμα κοχλάζει και φωνάζει και κραυγάζει και διαμαρτύρεται.
Και εσύ ενώ το γνωρίζεις καλά αυτό, αδιαφορείς και σιωπάς.
Εις κενόν κοπιαζεις, χριστιανέ, κακώς θα μεταβης εις τον ναόν του Θεού, δεν θα γιορτασεις τον Αγιο Χρυσόστομο, αφου εθλιψες, κατεθλιψες βαθύτατα τον Αγιο, στενοχώρησες τον Αγιο, ατίμασες βάναυσα τον Αγιο.
Φύγε μακρυά του, ψευτοχριστιανέ.
Φύγε.
Ο Αγιος δεν έχει καμμία απολύτως σχέσι με όλους εσάς.
Καμμία απολύτως.
Την ημέρα Εκείνη του Τρομερού Μεγαλείου, θα πη εις όλους υμάς:
ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ,ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ.
Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015
1η Απάντησις εις ύβριστάς, του πατρος Ιωαννου Διωτη.
1η Απάντησις εις
ύβριστάς
Εις
το Ιστολόγιον amethystosbooks.blogspot.gr
επικρίνομαι, κατά ανέντιμον
και πρόστυχον τρόπον,
δια
το βιβλίον μου «ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟΝ ΤΥΧΟΝ
ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΙΣ ΤΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΣΑΧΑΡΩΦ».
Ο
Ιερομόναχος Σωφρόνιος Σαχάρωφ με την ίδρυσιν της καταφώρως αντικανονικής μικτής
Μονής εις το Έσσεξ της Αγγλίας, κατά
περιφρονητικήν παράβασιν ιερών Κανόνων Οικουμενικών Συνόδων, εδημιούργησε
προϋποθέσεις και ευκαιρίας αμέσου κινδύνου, ώστε οι εκεί Μοναχοί και Μονάστριαι να
απολαμβάνουν την νοεράν σαρκικήν αμαρτίαν.
Εις
την μικτήν αυτήν Μονήν και δια τους Μοναχούς και δια τας Μοναχάς υπάρχουν:
Κοινός Ηγούμενος, κοινή προσευχή, κοινός εκκλησιασμός, κοινά διακονήματα και
κοινή τράπεζα. Κοινά τα πάντα.
Ο
20ος ιερός Κανών της Ζ Οἰκουμενικῆς Συνόδου εντέλλεται να μη
συντρώγουν εις το ίδιον Μοναστήριον Μοναχοί και Μονάστριαι, «μοιχεία
γαρ μεσολαβεί την συνδιαίτησιν». Υπάρχει πλήθος Πατερικών κειμένων, τα
οποία επιβεβαιώνουν τούτο, όπως καταγράφονται πολλά εις το προαναφερθέν βιβλίον
μου. Μήπως οι υβρισταί επικριταί μου απολαμβάνουν και αυτοί την νοεράν σαρκικήν
αμαρτίαν εις τον βίον των και δι’ αυτό υποστηρίζουν αυτήν την κατάστασιν;
Επίσης,
ο Σωφρόνιος Σαχάρωφ διετύπωσεν εις τα βιβλία του, εκτός από αιρετικάς
Τριαδολογικάς κακοδοξίας του, και πλήθος άλλων θεολογικών πλανών. Αι
αδιάσειστοι αποδείξεις υπάρχουν εις το ως άνω βιβλίον μου.
Ως
προς τους χυδαίους εις βάρος μου χαρακτηρισμούς των αναιδών κατηγόρων μου,
τούτο μόνον λέγω. Οι ίδιοι αυτοί άνευ φόβου Θεού και εντροπής ανθρώπων
αδίστακτοι άνθρωποι χαρακτηρίζουν τον άγιον Θεόδωρον Στουδίτην ως «θλιβερόν Άγιον».
Δια
το εν λόγω βιβλίον μου έχουν αποφανθή ειδήμονες ότι αποτελεί πρωτότυπον
προσφοράν εις την Ορθοδοξίαν. Εάν το Οικουμενικόν Πατριαρχείον είχε προβή εις
την αγιοκατάταξιν του Σωφρονίου και μετά την έκδοσιν του βιβλίου μου ηναγκάζετο
να ανακαλέση την αγιοκατάταξιν αυτήν, τότε θα εδημιουργείτο όνειδος δι’
ολόκηρον την Ορθοδοξίαν και αμφισβήτησις δι’ όλους τους Αγίους. Τοιαύτη συμφορά
εις την Εκκλησίαν του Χριστού ουδέποτε υπήρξε.
Τέλος,
δηλώνω ότι υπάγομαι εις την Κανονικήν Εκκλησίαν του νέου Ημερολογίου.
Αθήναι
12-11-2015 Πρωτοπρεσβύτερος
Ιωάννης Κ. Διώτης
Θεολόγος
και Δημοσιογράφος
- ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ....ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΠΕΡΙΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ, ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΙΔΑ.
- Ειχαμε αδικο οσα με χαρακτηρισμους του Αγιου Γρηγοριου του Θεολογου τον περιγραψαμε;
- Τους επαναλαμβανουμε:
- Το Αλβιωνιον Φαντασμα,
- το Λυσσωδες κακον,
- Ο Κυνισκος,
- το Κητωδες Τετρακεφαλον Τερας", (Αγιος Γρηγοριος ο Θεολογος) ΕΠΕ 10,102.
- αυτος ειναι ο Μεθυσμενος-Αμεθυστος και η συρομενη παρεα του.
- Αντιγραφουμε απο το καταχθονιο ιστολογιο του:
- Ο/Η Ανώνυμος είπε...
- Ο π.Ιωάννης απάντησε στους επικριτές του. Η δεοντολογία απαιτεί να δημοσιεύαεις την απάντησή του.
12/11/15 9:53 μ.μ. - Ο/Η amethystos είπε...
- ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΧΕΖΕΙ!
12/11/15 10:16 μ.μ.
Ανθρωπους μηδενικης αξιας.
ΩΝ, ΟΥΚ ΗΝ ΑΞΙΟΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΩΝ,
ΟΥΚ ΗΝ ΑΞΙΟΣ,
Ο ΚΟΣΜΟΣ
Εάν ο λαός δεν αγωνίζετο στην Καισάρεια, δεν θα ήτανε σήμερα επίσκοπος Καισαρείας ο Βασίλειος∙ θα ήταν ο Τυάνων Άνθιμος.
Εάν στην Κωνσταντινούπολη δεν ηγωνίζετο ο λαός δεν θα ήτανε ο Γρηγόριος, θα ήταν ο Μάξιμος.
Και αν ο λαός δεν ηγωνίζετο, δεν θα ήταν ο Χρυσόστομος στον θρόνον εκείνον…
Εις τον Αγώνα αυτόν είμαι βέβαιος ότι θα είναι και ο ευγενής Ελληνικός λαός.
Και ο Ελληνικός λαός να είναι βέβαιος ότι εις τον Αγώνα αυτόν τον τίμιον, τον Ιερόν αυτόν Αγώνα της καθάρσεως των Ιερών Θυσιαστηρίων, εις τον Αγώνα αυτόν θα έχουμε την ευλογίαν από τα Ουράνια του Μεγάλου Βασιλείου, του Γρηγορίου του Θεολόγου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου οι οποίοι ηγωνίσθησαν δια μίαν Ζώσαν και Ελευθέραν Εκκλησίαν.
Αμήν.
ΟΥΚ ΗΝ ΑΞΙΟΣ,
Ο ΚΟΣΜΟΣ
Εάν ο λαός δεν αγωνίζετο στην Καισάρεια, δεν θα ήτανε σήμερα επίσκοπος Καισαρείας ο Βασίλειος∙ θα ήταν ο Τυάνων Άνθιμος.
Εάν στην Κωνσταντινούπολη δεν ηγωνίζετο ο λαός δεν θα ήτανε ο Γρηγόριος, θα ήταν ο Μάξιμος.
Και αν ο λαός δεν ηγωνίζετο, δεν θα ήταν ο Χρυσόστομος στον θρόνον εκείνον…
Σταματώ αδελφοί μου!
Σταματώ!
Και κάνω μια σκέψι, συγχωρήσατέ με, μια σκέψι θα κάνω.
Κάνετε μια υπόθεσι:
Εάν στις ημέρες μας ζούσαν οι Τρεις Ιεράρχαι, τι θα έκαναν;
Φαντασθήτε ότι ο Θεός διατάσσει τα πνεύματα τα άγια τα οποία είναι εις τους ουρανούς και λέγει:
-Ενδυθήτε σάρκα, λάβετε ράβδον, κατέβετε εις την γην, και ελάτε εδώ στην Ελλάδα, και να δείτε εν μέσω ημών όχι πλέον πυγολαμπίδας, αλλά να δείτε τον Βασίλειον τον πυρίνον, να δείτε Γρηγόριον τον φιλόσοφον, και δείτε τον Χρυσόστομον, τι θα έκαναν αυτοί;
Θα συμμαχούσαν με τα Ανάκτορα;
Θα συμμαχούσαν με τους πλουσίους;
Θα συμμαχούσαν με τους στρατηγούς;
Θα συμμαχούσαν με όλη την κοπρίαν και όλη την αηδίαν, ασκηταί αυτοί και ακτήμονες;
Σταματώ!
Και κάνω μια σκέψι, συγχωρήσατέ με, μια σκέψι θα κάνω.
Κάνετε μια υπόθεσι:
Εάν στις ημέρες μας ζούσαν οι Τρεις Ιεράρχαι, τι θα έκαναν;
Φαντασθήτε ότι ο Θεός διατάσσει τα πνεύματα τα άγια τα οποία είναι εις τους ουρανούς και λέγει:
-Ενδυθήτε σάρκα, λάβετε ράβδον, κατέβετε εις την γην, και ελάτε εδώ στην Ελλάδα, και να δείτε εν μέσω ημών όχι πλέον πυγολαμπίδας, αλλά να δείτε τον Βασίλειον τον πυρίνον, να δείτε Γρηγόριον τον φιλόσοφον, και δείτε τον Χρυσόστομον, τι θα έκαναν αυτοί;
Θα συμμαχούσαν με τα Ανάκτορα;
Θα συμμαχούσαν με τους πλουσίους;
Θα συμμαχούσαν με τους στρατηγούς;
Θα συμμαχούσαν με όλη την κοπρίαν και όλη την αηδίαν, ασκηταί αυτοί και ακτήμονες;
Αμαρτωλοί, που φύγωμεν;
Επίσκοποι, που φύγωμεν;
Ο μεν Βασίλειος θα έλεγε:
Εκκαθαρίσατε εντός 24 ωρών την Εκκλησία της Ελλάδος!
Εκκαθαρίσατε εντός 24 ωρών την Εκκλησία της Ελλάδος!
Ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός θα έψαλλε τα θρηνωδέστερα ποιήματά του δια την κατάντια της Εκκλησίας.
Ο
δε άλλος, ο δε άλλος, ο Χρυσόστομος, ο σκληρότερος εξ όλων, όχι έξι,
όχι δεκάξι, όχι τριανταέξι, όχι σαρανταέξι, όχι εκατό, όχι διακόσους,
όχι χίλιους, θα τους κούρευε όλους!
Και θα δημιουργείτο μια νέα κατάσταση στο έθνος μας.
Εδώ δεν χρειάζεται οίκτος, εδώ δεν χρειάζεται, σαν τον γιατρό που δεν λυπείται τον ασθενή αλλά βυθίζει την μάχαιράν του, εδώ χρειάζεται η Εκκλησία… η Εκκλησία μας νοσεί βαρύτατα, η Εκκλησία μας δεν θεραπεύεται παθολογικώς, η Εκκλησία μας πρέπει να μπει στο χειρουργείον, και να γίνει αποκοπή των σεσηπότων μελών.
Και θα δημιουργείτο μια νέα κατάσταση στο έθνος μας.
Εδώ δεν χρειάζεται οίκτος, εδώ δεν χρειάζεται, σαν τον γιατρό που δεν λυπείται τον ασθενή αλλά βυθίζει την μάχαιράν του, εδώ χρειάζεται η Εκκλησία… η Εκκλησία μας νοσεί βαρύτατα, η Εκκλησία μας δεν θεραπεύεται παθολογικώς, η Εκκλησία μας πρέπει να μπει στο χειρουργείον, και να γίνει αποκοπή των σεσηπότων μελών.
Δυστυχώς, δεν υπάρχει σήμερα Χρυσόστομος, δεν υπάρχει σήμερα Βασίλειος, δεν υπάρχει Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός.
Δυστυχώς, οι ολίγοι καλοί Επίσκοποι που υπάρχουν, είναι δειλοί!
Δεν έχουν σθένος, να αγωνισθούν!
Τρέμουν τους κακούς.
Φοβούνται να μην καθαιρεθούν.
Και είναι εις θέση να τους καθαιρέσουν.
Και ξεχνούν οι καλοί Επίσκοποι, ξεχνούν ότι μία καθαίρεσις είναι τίτλος τιμής, δι’ εκείνον ο οποίος καθαιρείται.
Καθηρημένος απέθανε ο Χρυσόστομος, αλλά η δόξα του είναι αιωνία μέσ’ στην Εκκλησία.
Δεν έχουν σθένος, να αγωνισθούν!
Τρέμουν τους κακούς.
Φοβούνται να μην καθαιρεθούν.
Και είναι εις θέση να τους καθαιρέσουν.
Και ξεχνούν οι καλοί Επίσκοποι, ξεχνούν ότι μία καθαίρεσις είναι τίτλος τιμής, δι’ εκείνον ο οποίος καθαιρείται.
Καθηρημένος απέθανε ο Χρυσόστομος, αλλά η δόξα του είναι αιωνία μέσ’ στην Εκκλησία.
Χίλιες
φορές να καθαιρεθώ από τοιούτους επισκόπους και να πάω στην έρημον να
κλαίω τα αμαρτήματά μου παρά να ζω μέσα εδώ στην πόλιν και να φιλώ την
κακοήθειαν και την διαφθοράν.
Ηγωνίσθησαν λοιπόν αυτοί όλοι οι Πατέρες.
Σήμερα αγών δε γίνεται!
Οι κληρικοί δεν αγωνίζονται!
Δεν υπάρχει αγωνιστικόν πνεύμα.
Τι μέλλει γενέσθαι;
Ο αγών πέφτει στο λαό!
Όπως δυστυχώς όλα τα βάρη, είναι θέμα μεγάλο τώρα αυτό το οποίο λέγω, όπως όλα τα βάρη, τα οικονομικά, οι φόροι, η στράτευσις, τα πάντα, τα αίματα, τα μαρτύρια, πέφτουν στο λαό μας, γιατί άμα γίνει καμμιά ανακατωσούρα όλοι με τα ελικόπτερα θα φύγουν μακράν της Ελλάδος, για να μείνουμε εδώ οι ολίγοι, να χύσουμε το αίμα μας!
Σήμερα αγών δε γίνεται!
Οι κληρικοί δεν αγωνίζονται!
Δεν υπάρχει αγωνιστικόν πνεύμα.
Τι μέλλει γενέσθαι;
Ο αγών πέφτει στο λαό!
Όπως δυστυχώς όλα τα βάρη, είναι θέμα μεγάλο τώρα αυτό το οποίο λέγω, όπως όλα τα βάρη, τα οικονομικά, οι φόροι, η στράτευσις, τα πάντα, τα αίματα, τα μαρτύρια, πέφτουν στο λαό μας, γιατί άμα γίνει καμμιά ανακατωσούρα όλοι με τα ελικόπτερα θα φύγουν μακράν της Ελλάδος, για να μείνουμε εδώ οι ολίγοι, να χύσουμε το αίμα μας!
Όπως όλα τα βάρη πέφτουν στο λαό, τον μικρό λαό, έτσι το βάρος αυτό του Αγώνος του Εκκλησιαστικού πέφτει στο λαό!
Αδελφοί μου, ηγωνίσθημεν, θα αγωνισθώμεν και πάλιν, θα αγωνισθώμεν και πάλι εναντίον της κακοηθείας και διαφθοράς, θα αγωνισθώμεν με τα όπλα του φωτός, θα αγωνισθώμεν με επιμονή και σκληρότητα, θα αγωνισθώμεν μέχρι εσχάτων, έχοντες ως σύνθημα:
«έως θανάτου αγώνισαι υπέρ Αληθείας και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σου».
Αδελφοί μου, ηγωνίσθημεν, θα αγωνισθώμεν και πάλιν, θα αγωνισθώμεν και πάλι εναντίον της κακοηθείας και διαφθοράς, θα αγωνισθώμεν με τα όπλα του φωτός, θα αγωνισθώμεν με επιμονή και σκληρότητα, θα αγωνισθώμεν μέχρι εσχάτων, έχοντες ως σύνθημα:
«έως θανάτου αγώνισαι υπέρ Αληθείας και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σου».
Το κατ’ εμέ, δεν γνωρίζω.
Είτε έρημος, είτε εξορία, είτε θάνατος, εγώ τουλάχιστον, τα όπλα δεν τα παραδίδω.
Θα αγωνιστώ μέχρι τέλους δια να ίδω μιαν Εκκλησίαν υψηλήν και Αγίαν, όπως την εδίδαξαν οι Πατέρες ημών, εις μνημόσυνον αιώνιον.
Είτε έρημος, είτε εξορία, είτε θάνατος, εγώ τουλάχιστον, τα όπλα δεν τα παραδίδω.
Θα αγωνιστώ μέχρι τέλους δια να ίδω μιαν Εκκλησίαν υψηλήν και Αγίαν, όπως την εδίδαξαν οι Πατέρες ημών, εις μνημόσυνον αιώνιον.
Εις τον Αγώνα αυτόν είμαι βέβαιος ότι θα είναι και ο ευγενής Ελληνικός λαός.
Και ο Ελληνικός λαός να είναι βέβαιος ότι εις τον Αγώνα αυτόν τον τίμιον, τον Ιερόν αυτόν Αγώνα της καθάρσεως των Ιερών Θυσιαστηρίων, εις τον Αγώνα αυτόν θα έχουμε την ευλογίαν από τα Ουράνια του Μεγάλου Βασιλείου, του Γρηγορίου του Θεολόγου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου οι οποίοι ηγωνίσθησαν δια μίαν Ζώσαν και Ελευθέραν Εκκλησίαν.
Αμήν.
Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΙ
Η ΕΥΡΩΠΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΙ
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ
ΕΠΣΚΟΠΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ 1956
ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΙ
Η Ευρώπη είναι αίρεση.
Η χριστιανική αίρεση είναι χειρότερη από την ειδωλολατρία.
Επειδή η εμπειρία επιβεβαίωσε πως είναι πιο εύκολο να πάρουμε με το μέρος του Χριστού τους ειδωλολάτρες παρά τους αιρετικούς.
Μέχρι τη στιγμή που εμείς θα ονομαζόμαστε Ορθόδοξοι δεν είναι καλό να έχουμε τους αιρετικούς για παράδειγμα.
Η αποστολή των ορθόδοξων λαών δεν είναι να τρέμουν μπροστά στους αιρετικούς λαούς, αλλά αποστολή τους είναι να τους φέρουν στο σωστό δρόμο.
Η χριστιανική αίρεση είναι χειρότερη από την ειδωλολατρία.
Επειδή η εμπειρία επιβεβαίωσε πως είναι πιο εύκολο να πάρουμε με το μέρος του Χριστού τους ειδωλολάτρες παρά τους αιρετικούς.
Μέχρι τη στιγμή που εμείς θα ονομαζόμαστε Ορθόδοξοι δεν είναι καλό να έχουμε τους αιρετικούς για παράδειγμα.
Η αποστολή των ορθόδοξων λαών δεν είναι να τρέμουν μπροστά στους αιρετικούς λαούς, αλλά αποστολή τους είναι να τους φέρουν στο σωστό δρόμο.
Στην εποχή μας αποσυντίθεται και σαπίζει ό,τι είναι αιρετικό.
Ας ξεσηκωθούν οι ορθόδοξοι λαοί και ας παίξουν δυνατά τις σάλπιγγες στους αιρετικούς για να επιστρέψουν στην αλήθεια και στην τιμιότητα.
Αυτό είναι το αποστολικό έργο του καιρού μας.
Αν θα το κάνουμε αυτό, θα μας ευλογήσει ο Χριστός, ο Θεός μας, στον οποίο ας είναι η δόξα, εις τους αιώνας των αιώνων.
Αμήν.
Ας ξεσηκωθούν οι ορθόδοξοι λαοί και ας παίξουν δυνατά τις σάλπιγγες στους αιρετικούς για να επιστρέψουν στην αλήθεια και στην τιμιότητα.
Αυτό είναι το αποστολικό έργο του καιρού μας.
Αν θα το κάνουμε αυτό, θα μας ευλογήσει ο Χριστός, ο Θεός μας, στον οποίο ας είναι η δόξα, εις τους αιώνας των αιώνων.
Αμήν.
ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ
ΕΠΣΚΟΠΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ 1956
ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ
Mια ωραια αναπαυλα απο τα Ιμαλαϊα για να ξεχασουμε για λιγο τους Μεθυσμενους και τους Αμεθυστους και ολο το τρελλοκομειο που υπαρχει γυρω μας.
Mια ωραια αναπαυλα απο τα Ιμαλαϊα για να ξεχασουμε για λιγο τους Μεθυσμενους και τους Αμεθυστους και ολο το τρελλοκομειο που υπαρχει γυρω μας.
Το αφιερωνω στους δυο Αποτειχισμενους που μας διακονουν με ολοκληρη την ψυχη τους, τον Σπυρο τον ψαλτη μας και την Γεωργια την διακονισσα μας.
Το αφιερωνω στους δυο Αποτειχισμενους που μας διακονουν με ολοκληρη την ψυχη τους, τον Σπυρο τον ψαλτη μας και την Γεωργια την διακονισσα μας.
Του Παλαιμαχου (85 ετων) Αγωνιστου ιερεως ΙΩΑΝΝΟΥ ΔΙΩΤΗ
Μονο στην ΟΜΟΛΟΓΙΑ
Σοβαρὰ ἐκκλησιολογικὴ
αὐθαιρεσία τοῦ Ναυπάκτου
5ον
Ὁ Μητροπολίτης
Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος διακηρύσσει, ἀντεκκλησιολογικῶς, ὅτι ὁ ἱδρυτὴς τῆς μικτῆς Μονῆς εἰς τὸ Essex τῆς Ἀγγλίας Ἱερομόναχος Σωφρόνιος Σαχάρωφ εἶναι «ἅγιος» καὶ ὡς ἅγιον τιμᾷ αὐτόν. Ἐδῶ πρόκειται περὶ πραξικοπηματικῆς καὶ αὐθαιρέτου ἀνακηρύξεως «ἁγίου» καὶ ὄχι περὶ κανονικῆς ἀναγνωρίσεως. Ὡς δὲ ἐγράφη, ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος Βλάχος ἐπιδιώκει καὶ τὴν ἐπίσημον ἁγιοκατάταξιν τοῦ λίαν προβληματικοῦ Σωφρονίου Σαχάρωφ.
Τοιαύτη σκανδαλώδης περίπτωσις διὰ πρώτην φορὰν παρατηρεῖται.
Ὁ Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος, ὡς θεολόγος, ἔπρεπε νὰ γνωρίζῃ ὅτι εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν δὲν γίνεται ἀνακήρυξις, ἀλλὰ ἀναγνώρισις ἁγίου, τὴν ἁγιότητα τοῦ ὁποίου ἔχει παραδεχθῆ προηγουμένως ἡ καθολικὴ συνείδησις τῆς Ἐκκλησίας. Ἡ δὲ ἐπίσημος ἀναγνώρισις καὶ ἁγιοκατάταξις γίνεται
μὲ ἀπόφασιν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, κατόπιν ᾐτιολογημένης προτάσεως τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας. Ὁ Πάπας μόνον ἀνακηρύσσει ἁγίους, κατὰ βούλησιν αὐτοῦ καὶ ἀνεξελέγκτως. Ἡ Ὀρθοδοξία ἀναγνωρίζει ἁγίους.
Τυγχάνει γνωστόν, ὅτι ἀνὰ τοὺς αἰῶνας ὑπῆρξαν, ὑπάρχουν καὶ θὰ ὑπάρχουν ἑκατομμύρια ἀγνώστων Ἁγίων, χωρὶς ἐπώνυμον ἁγιοκατάταξιν. Ὅμως, ἀποτελεῖ μέγα καὶ προκλητικὸν ἀτόπημα ἡ ὑπὸ τοῦ Ναυπάκτου παντελῶς ἄκριτος τόλμη νὰ ἀνακηρύξῃ, ἀναγνωρίσῃ καὶ νὰ τιμήσῃ ὡς πραγματικὸν ἅγιον τὸν ἀμφιλεγόμενον Ἱερομόναχον Σωφρόνιον
Σαχάρωφ μὲ τὴν περιπετειώδη πνευματικὴν ζωήν του καὶ τὰ τόσα κραυγαλέα ἀθεολόγητά του.
«Ἐμείναμεν»… ἀπὸ Ἁγίους
Ἀπεφάνθη λοιπὸν ὁ Ναυπάκτου εἰς τὸ βιβλίον του «ΟΙΔΑ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤῼ» : «Ἂν ὁ π. Σωφρόνιος δὲν εἶναι ἅγιος, τότε δὲν ὑπάρχουν ἅγιοι» (σελ. 49).
Σκέπτεται τί λέγει
καὶ τί γράφει ὁ Δεσπότης τῆς Ναυπάκτου; Λέγει δηλαδή: Ἤ καὶ ὁ Σωφρόνιος ἅγιος ἢ οὐδεὶς ἅγιος. Ἐὰν δὲν ἀναγνωρισθῇ λοιπὸν ὡς ἅγιος ὁ Σωφρόνιος, ὅπως
δὲν
θὰ
ἀναγνωρισθῇ, τότε πλέον… «ἐμείναμεν» ἀπὸ Ἁγίους, κατὰ τὸν κ. Ἱερόθεον. Μόνον ἀκρισία; Μόνον ἀπερισκεψία; Ἤ κάτι χειρότερον ἀκόμη;
«Ἡ τοῦ ὁσίου τούτου Πατρὸς κοίμησις ὑπῆρξεν ὄντως ὁσιακὴ ἐν Κυρίῳ τελείωσις, ἐν βαθυτάτῳ γήρατι. Ταῖς αὐτοῦ πρεσβείαις ὁ Θεὸς ἐλέησον καὶ σῶσον ἡμᾶς. Ἀμήν» (σελ. 478).
Μὲ αὐτοὺς τοὺς λόγους τελειώνει τὸ βιβλίον του αὐτὸ ὁ Δεσπότης τῆς Ναυπάκτου περὶ τοῦ ψευδο-«ἁγίου» του. Εἶναι τὸ ἀποκορύφωμα τῆς αὐθαιρεσίας του. Περιεφρόνησε ὁλόκληρον τὴν ἁγιοκατατακτικὴν διαδικασίαν τῆς Ἐκκλησίας ὁ Ναυπάκτου καὶ ὁ ἴδιος, μὲ τὰ προσωπικά του
κριτήρια, ὡς Πάπας, ἀνεκήρυξε καὶ ἀνεγνώρισεν ὡς ἅγιον τὸν παραπαίοντα δογματικῶς καὶ ἐκκλησιολογικῶς Ἱερομόναχον Σωφρόνιον
Σαχάρωφ. Ἴσως ἔχει παραγγείλει καὶ τὴν εἰκόνα αὐτοῦ τοῦ «ἁγίου» του, ὁ ὁποῖος ἵδρυσε μικτὴν Μονὴν (ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν) κατὰ περιφρόνησιν αὐστηροτάτων ἱερῶν Κανόνων Οἰκουμενικῶν Συνόδων καὶ ὁ ὁποῖος διετύπωσε
τραγελαφικὰς θεολογικὰς πλάνας.
Ποῦ ἐφθάσαμεν; Κατὰ τὸν Ναυπάκτου, εἶναι «ἅγιος», ἀναντιλέκτως, ὁ Ἱερομόναχος Σωφρόνιος
Σαχάρωφ, παρὰ τὰς τόσας κακοδοξίας του καὶ ἀνοησίας του, τὰς ὁποίας πανηγυρικῶς υἱοθέτησεν ὁ Ναυπάκτου καὶ προβάλλει ὑπερηφάνως πρὸς διδαχὴν τῶν ἀναγνωστῶν του.
Νὰ μὴ παρασυρθοῦν οἱ ἀναγνῶσται τοῦ παναθλίου ἐλεγχομένου βιβλίου καὶ τιμήσουν ὡς «ἅγιον» τὸν κοιμηθέντα Ἱερομόναχον Σωφρόνιον
Σαχάρωφ. Αὐτὸς εἶναι «ἅγιος» μόνον τοῦ ἁγίου Ναυπάκτου. Εἶναι προσωπικόν του
κατασκεύασμα. Δι’ ὅσα μὴ συμφώνως πρὸς τὸν θεῖον νόμον ἔπραξεν ὁ Ἱερομόναχος οὗτος θὰ κριθῇ τελικῶς ὑπὸ τοῦ Θεοῦ, ὅπως καὶ ὅλοι ἡμεῖς.
Δεινὴ ἀντιφατικότης καὶ προκλητικὴ
ἀνακολουθία τοῦ Ναυπάκτου Ἱεροθέου
ἀνακολουθία τοῦ Ναυπάκτου Ἱεροθέου
Εἶναι πολλαὶ αἱ ἀντιφάσεις τοῦ Ναυπάκτου. Μία ἐξ αὐτῶν εἶναι καὶ ἡ ἀποκαλυπτομένη ἀπὸ τὸ ἀκόλουθον ἀπόσπασμα ἑνὸς ἄρθρου του:
«Ἡ κατάταξη ὅμως ἑνὸς Χριστιανοῦ στὸ ἁγιολόγιο τῆς Ἐκκλησίας πρέπει νὰ συνδέεται μὲ ζωντανὰ τεκμήρια τῆς ἁγιότητος, νὰ ὑπάρχουν σαφῆ στοιχεῖα ποὺ νὰ πιστοποιοῦν ὅτι ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς εἶναι Ναὸς τοῦ Παναγίου
Πνεύματος... Ἂν κάποιος ἐκλαμβάνεται ὡς ἅγιος, ἀλλὰ τελικῶς δὲν εἶναι... καὶ βεβαίως ἀποδίδοντας σὲ αὐτὸν τιμὴ ἁγίου, γινόμαστε κτισματολάτρες ...Πρέπει νὰ εἶναι ἀκράδαντη πίστη
τῶν Χριστιανῶν (“καὶ μηδείς ἀπιστείτω”)... Ἡ ζωντανὴ παρουσία τῶν ἁγίων ἐκδηλώνεται μὲ τὰ θαύματα τὰ ὁποῖα ἐπιτελοῦνται... Ἐκδηλώνεται μὲ τὴν ποικιλία τῶν χαρισμάτων
θαυματουργίας, μυροβλυσίας καὶ γενικὰ μὲ τὰ ἄφθαρτα λείψανα, τὰ ὁποῖα εὐωδιάζουν, θαυματουργοῦν καὶ μυροβλύζουν... Ἡ ἀπώλεια τῶν κριτηρίων τῆς ὀρθοδόξου
πνευματικότητος καὶ τῆς ἁγιότητος
συνιστᾷ ἀλλοίωση τῆς ὀρθοδόξου
πίστεως καὶ βίωση μιᾶς δαιμονικῆς
πνευματικότητος μὲ φοβερὲς συνέπειες γιὰ τὸν ἴδιο τὸν ἄνθρωπο, ὅταν τιμᾷ κάποιον ὡς ἅγιον, ἐνῷ ὁ ἴδιος ὁ φερόμενος ὡς ἅγιος ἔχει ἀνάγκη τοῦ ἐλέους τοῦ Θεοῦ... Στοὺς ἁγίους ζητοῦμε τὶς προσευχές τους καὶ δὲν εὐχόμαστε γιὰ τὴν σωτηρία
τους, πρᾶγμα τὸ ὁποῖο κάνουμε γιὰ ἐκείνους ποὺ δὲν γνωρίζουμε ἐὰν ἔγιναν δεκτοὶ ἀπὸ τὸν Θεὸ ὡς ἅγιοι. Ἐὰν λοιπὸν τιμοῦμε κάποιον ὡς ἅγιον, ποὺ ὁ Θεὸς δὲν τὸν ἔχει φανερώσει ὡς ἅγιον, τότε τοῦ στεροῦμε τὴν προσφορὰ τῶν προσευχῶν μας γιὰ τὴν σωτηρία του καὶ τοῦ κάνουμε μεγάλο κακό».
Τὰ ἀνωτέρω, διὰ τὴν ἁγιοκατάταξιν, γράφει ὁ Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος εἰς τὸ ἄρθρον του «Ἡ ἁγιότητα κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη
Παράδοση» («Ἐκκλησιαστικὴ παρέμβαση», Ἰανουάριος 2004), βασιζόμενος εἰς τὴν σχετικὴν διδασκαλίαν τοῦ κορυφαίου
Διδασκάλου τῆς Ἐκκλησίας μας Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ, ὡς δηλώνει ὁ Δεσπότης τῆς Ναυπάκτου.
Ἐπίσης, μὲ θέμα «Προϋποθέσεις ἁγιοκατατάξεως» ἔδωκε πρόσφατον συνέντευξιν ὁ Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος («Ἐκκλησιαστικὴ
Παρέμβαση», Ἰανουάριος 2015) ὅπου ἐξέθεσε καὶ τὰ ἑξῆς «χαρακτηριστικὰ
γνωρίσματα ἑνὸς Χριστιανοῦ
γιὰ
νὰ
εἰσέλθῃ
στὸ
ἁγιολόγιο
τῆς
Ἐκκλησίας»: «Νὰ διαθέτῃ
ὀρθόδοξη πίστη», «νὰ
γίνωνται θαύματα, δηλαδὴ ὁ Χριστὸς δι’ αὐτοῦ
νὰ ἐνεργῇ διάφορα σημεῖα», «νὰ
προηγῆται ἀποδοχὴ ἀπὸ τὸ λαὸ καὶ νὰ ἀκολουθῇ ἡ ἁγιοκατάταξη ἀπὸ
τὴν Ἑκκλησία». «Ἡ
συνείδηση τοῦ Ὀρθοδόξου λαοῦ
παίζει μεγάλο ρόλο στὴν ἁγιοκατάταξη ἑνὸς
Χριστανοῦ».
Οὐδὲν τοιοῦτον χαρακτηριστικὸν ὑπάρχει εἰς τὸν βίον τοῦ Σωφρονίου Σαχάρωφ.
Δέσποτα Ἱερόθεε Βλάχε, εὑρίσκεσαι εἰς δυσχερεστάτην θέσιν. Θὰ ἐξακολουθήσῃς νὰ τιμᾷς ὡς «ἅγιον» τὸν ἀμφιλεγόμενον καὶ ἀντιλεγόμενον
Σωφρόνιον Σαχάρωφ;
Συνεπῶς, δὲν ὑπάρχουν αἱ ἁγιοκατατακτικαὶ προϋποθέσεις διὰ τὸν Σωφρόνιον Σαχάρωφ,
κατὰ τὸν ἴδιον τὸν Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεον, ὁ ὁποῖος, αὐθαιρέτως, ἀντικανονικῶς, ἀντεκκλησιολογικῶς καὶ ἀντορθοδόξως, ἀνεκήρυξεν, ἀνεγνώρισε καὶ μετ’ ἐπιτάσεως προβάλλει ὡς «ἅγιον» τὸν ἀντιλεγόμενον τοῦτον Ἱερομόναχον. Αὐτοαναιρεῖται διὰ μίαν ἀκόμη φορὰν ὁ Ποιμενάρχης τῆς Ναυπάκτου κ.Ἱερόθεος Βλάχος.
Ὁ Ναυπάκτου περὶ τοῦ «ἁγίου» του
Εἶναι προκλητικὸς ὁ Ναυπάκτου. Τὰ ὅσα ἐπαινετικὰ γράφει περὶ τοῦ ἱδρυτοῦ τῆς μικτῆς Μονῆς τοῦ Essex Ἱερομονάχου Σωφρονίου
Σαχάρωφ προκαλοῦν τὴν θυμηδίαν. Ὁ ὑμνολόγος οὗτος Ἐπίσκοπος γράφει καὶ τὰ ἑξῆς, δειγματοληπτικῶς, περὶ κοινοῦ ἀνθρώπου, τὸν ὁποῖον κατέταξε μεταξὺ τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας, ἀνατρέπων τὴν ἐκκλησιαστικὴν τάξιν:
Τὸ ἁγιογραφικὸν χωρίον «ΟΙΔΑ
ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤῼ», τὸ ὁποῖον ἀναφέρεται εἰς τὸν Ἀπόστολον Παῦλον (Β΄ Κορ. ιβ΄, 2), τὸ χρησιμοποιεῖ ὁ Ναυπάκτου καὶ διὰ τὸν ἱδρυτὴν τῆς μικτῆς Μονῆς τοῦ Essex, τὸν ὁποῖον ἐξομοιώνει, ρητῶς καὶ σαφῶς, μὲ τὸν οὐρανοβάμωνα Ἀπόστολον Παῦλον, μὲ τὸν Συμεὼν τὸν Νέον Θεολόγον καὶ μὲ τὸν Γρηγόριον τὸν Παλαμᾶν. Ὅπως ὁ Ἀπόστολος Παῦλος «ἡρπάγη εἰς τὸν παράδεισον καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ῥήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι» (Β΄ Κορ. ιβ΄ 4), οὕτω «καὶ ὁ Γέροντας Σωφρόνιος
(γράφει ὁ κ. Ἱερόθεος)
εἶχε παράλληλη ἐμπειρία μὲ αὐτὴ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου… Ἔζησε τὴν ἔκσταση, ἡρπάγη στὸν τρίτο οὐρανὸ καὶ στὸν Παράδεισο καὶ βίωσε πολλὲς ἐμπειρίες τοῦ ἀκτίστου Φωτός… Ὅταν τὸν πλησίαζα, αἰσθανόμουν ὅτι βρισκόμουν μπροστὰ σὲ μιὰ μεγάλη μορφὴ σὰν τὸν Ἀπόστολο Παῦλο, σὰν τὸν ἅγιο Συμεὼν τὸν Νέο Θεολόγο, σὰν τὸν ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ» (σελ. 20-21).
Φρίκη! Φρίκη! Φρίκη! Τί ἐπαθεν ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος Βλάχος; Δὲν ἐλέγχει τὰς σκέψεις του; Δὲν δύναται νὰ συγκρατήσῃ τὴν γραφίδα του; Ὁ Δεσπότης τῆς Ναυπάκτου Ἱερόθεος Βλάχος δὲν ὑπῆρξεν αὐτόπτης τῆς δῆθεν ἁρπαγῆς εἰς τὸν τρίτον οὐρανὸν τοῦ Σωφρονίου. Λοιπὸν ἢ εἶναι αὐτὰ ψευδολογήματα τοῦ Ναυπάκτου, ὁπότε ὁ Ἀρχιερεὺς οὗτος ἔφθασεν εἰς τὴν ἐσχάτην κατάπτωσιν τῆς ἀπάτης ἢ εἶναι φαντασιώσεις τοῦ Σωφρονίου, ὁπότε ὁ Ἱερομόναχος οὗτος ὑπῆρξε δαιμονόπληκτος.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Ανοικτή επιστολή προς τον Μητροπολίτη Μόρφου κ.Νεόφυτο FEBRUARY 29, 2024 ~ ΒΑΣΙΛΙΚΉ ΟΙΚΟΝΌΜΟΥ «πᾶς ὁ παραβαίνων καὶ μὴ μένων ἐν τῇ διδαχῇ ...
-
Η άδικη καθαίρεση του π. Πέτρου στην Κύπρο και ο δικαστής του Μόρφου Νεόφυτος. Το «έγκλημα» του π. Πέτρου; Δεν μνημονεύει για λόγους ...
-
Η επιστολη εσταλη συστημενη στον νεο μητροπολιτη Θεσσαλονικης στην Αρχιεπισκοπη Αθηνων, αλλα δεν λαβαμε απαντησι. Τι να απαντησει ο κυριος α...
-
ΤΑ ΥΠΕΡ-ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ (ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ). πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου (χημικού) ------------------------------ --------------...
-
ΑΚΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ Διεστραμμενοι στην Πιστι Αγιορειτες καλογηροι: Νικητας Παντοκρατορινος. Γι' αυτό δεν α...
-
Ψευτοϊερέας διασύρει την Ορθοδοξία Καίει χαρτονομίσματα των 50 ευρώ, επιτίθεται σε ΑΤΜs τραπεζών, «εξο...
-
Λειτουργικά κείμενα και Αποτείχιση, ιερομ. Ευθυμίου Τρικαμηνά (Ολοκληρωμένο). Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚ...
-
Η μάσκα της υποκρισίας και το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας. Ο Προκαθήμενος του Αλεξανδρινού Θρόνου παραβλέπει προκλητικά τα βαρύτατα κανονικά πα...
-
Αμβροσιος: Πατερες αφοριστε τον ασεβη πρωθυπουργο Μητσοτακη. Ανοικτή Επιστολή προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος της 167...