Σάββατο, 10 Οκτωβρίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Θα περιμενουμε την ανταπαντησι του Σωτηρικου κ. Σαλταουρα για να την δημοσιευσουμε. Αραγε θα την εχουμε; Για να δουμε!!!!


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 

ΣΤΟΝ ΣΩΤΗΡΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΟ 

ΧΡΗΣΤΟ ΣΑΛΤΑΟΥΡΑ



Πρώτον, αδελφέ μου Χρήστο, ενώ σε προσφωνώ ειλικρινώς εν Χριστώ αδελφό μου, εσύ δεν ανταποδίδεις τον αυτό ευαγγελικό χαιρετισμό εις το όνομα της αγάπης του Χριστού μας. Προφανώς, δεν με θεωρείς αδελφό σου. Και αντί να προσκομίζεις παραπομπές με συγκεκριμένες διδασκαλίες των Αγίων Πατέρων, έρχεσαι, “πετάς τη σπόντα σου” και αντιπαρέρχεσαι τόσα σοβαρά χωρία και διακυμματίζεις ως τρόπαιο έναν ανυπόστατο, φιλόφρονα χαιρετισμό μίας επιστολής με καθαρά έκφραση εθιμοτυπική δίχως νόημα ή ουσία, δίχως δογματική σημασία, αλλά με απώτερο σκοπό τη μετάνοια του παραλήπτου.
Και ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ πως ο Βαρθολομαίος Μνημονεύει επ’ άμβωνος εν πλήρη αρχιερατική καταστολή, γυμνή τη κεφαλή, τον Αντίχριστο Πάπα ως “Παναγιώτατο” με απώτερο σκοπό τη μετάνοια του μνημονευομένου!
Μια θεωρητική, φιλόφρονη, τιμητική προσφώνηση μιας επιστολής, δεν έχει ΚΑΜΙΑ μα καμία σχέση με την Μυστηριακή, Λειτουργική, Δογματική και ΠΑΝΘΕΝΩΤΙΚΗ Μνημόνευση επισκόπου την ώρα της Φρικτής τελέσεως της Ενοποιού Θείας Ευχαριστίας. Το εκκλησίασμα το οποίο παρευρίσκεται, ΕΝΩΝΕΤΑΙ με τον μνημονευόμενο επίσκοπο! Σε περίπτωση που ο επίσκοπος αυτός είναι αιρετικός, ακόμη και ΠΡΟ της καταδίκης αυτού, το εκκλησίασμα διά του εκπροσώπου αυτού, του ιερέως, αρνείται την κοινωνία και ένωση μετ’ αυτού διά της ΑΡΝΗΣΕΩΣ της Μνημονεύσεως.
Σε περίπτωση που ο ιερεύς συνεχίζει αντικανονικώς και αυθαιρετως να μνημονεύει τον αιρετικό επίσκοπο, καταχρωμενος το “πληρεξούσιον” του εκκλησιάσματος να το εκπροσωπεί ενώπιον θυσιαστηρίου, το εκκλησίασμα τότε ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ από την βλάσφημη αυτή μνεία και ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, αφήνοντας τον Οίκο αυτό ΕΡΗΜΟ.
Και ενώ σου εξήγησα πως οι Άγιοι Πατέρες δεν είναι αλάθητοι και εφ’ όσον ο Άγιος Κύριλλος έπεσε στο μέγα σφάλμα να συνεργήσει στην άδικη και συκοφαντική καταδίκη του Μεγίστου Ιερού Χρυσοστόμου, είναι πολύ ευκολώτερο να υποπέσει στο μικρότερο σφάλμα μιας αστόχου (αυτό σημαίνει αμαρτία, α-μάρτω= χάνω το στόχο μου) φιλοφρονητικής προσφωνήσεως ενός αιρετικού ο οποίος, όπως γνωρίζεις πάρα πολύ καλά και όπως πιστεύεις ο ίδιος, δεν ήταν ΚΑΘΟΛΟΥ “ευλαβέστατος”, “θεοφιλέστατος” πόσο μάλλον συλλειτουργός…
Οι Άγιοι Πατέρες ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να συλλειτουργούν με ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ και αυτό ΠΡΙΝ ΚΑΝ επέλθει η καταδίκη τους. Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, εκφράζοντας στην ομοφωνία και τελειότητα την συμφωνία των Αγίων Πατέρων αποφαίνεται και δογματίζει πως δεν είναι επιτρεπτό και θεμιτό να καταγγέλουμε από τη μια την αίρεση και από την άλλη ταυτοχρόνως να συνυπάρχουμε και να κοινωνούμε εκκλησιαστικώς με αιρετικούς επισκόπους!
Σου εξήγησα πως ενώ οι Πατέρες κατ’ εξαίρεσιν, κατ’ άκραν οικονομίαν δέχονται τους “εξ’ αιρετικών προερχομένους”, όμως ΔΕΝ δέχονται αυτούς οι οποίοι ΕΠΙΤΗΔΕΣ προστρέχουν σε αιρετικούς και επίτηδες παραμένουν σε κοινωνία με αυτούς!
Η Ζ’ Οικουμενική Σύνοδος ορίζει:
«Οἱ ἐξ αἱρετικῶν προερχόμενοι δεκτοὶ εἰσιν. Ἐὰν δέ τις ἐπίτηδες πρὸς αἱρετικὸν προχωρήσῃ, καὶ λάβῃ χειροτονίαν, ἄδεκτος ἔστω» (Mansi 12, 1047C). Άδεκτος και απαράδεκτος όποιος επίτηδες πλησιάζει αιρετικούς ποιμένες ίνα λάβη χειροτονίαν υπ’ αυτών. Άδεκτος και απαράδεκτος όποιος επίτηδες παραμένει σε μολυσματική κοινωνία με αυτούς.
Εσύ όμως, επίτηδες, με τη φαύλη συλλογιστική σου, δανείζεσαι αστοχίες και σφάλματα προσώπων και τα παρουσιάζεις μαεστρικά ως Αγιοπατερική Στάση και Γραμμή. Δηλαδή, μας λες, πως εφ’ όσον ο Άγιος Κύριλλος αποκαλεί τον Μέγα Βλάσφημο Αιρεσιάρχη Πατριάρχη Νεστόριο ως συλλειτουργό (έστω και τυπικώς), άρα μπορούμε να συλλειτουργούμε και εμείς ελευθέρως με βλασφήμους, αιρετικούς και ΕΧΘΡΟΥΣ του Θεού….
Εφ’ όσον διδάσκεις ότι πρέπει να αποδεχτούμε τάχα ως “Πατερική Διδασκαλία” αυτές τις κακοδοξίες του Αγίου Κυρίλλου, τότε θα πρέπει εξ’ ίσου να αποδεχτούμε ως τάχα ως “Πατερική Διδασκαλία” ΚΑΙ τις φρικτότερες κακοδοξίες του εναντίον του Μεγίστου εν Αγίοις Πατρός τε και Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου ως “Σιμωνιακού, ανηθίκου και αξίου κολάσεως!” καθώς και άλλες ΥΒΡΕΙΣ τις οποίες αρνούμαι να τις πω, “αισχρόν εστί και λέγειν….” ΜΗΝ τρελλαθούμε!
ΑΣ ΜΗΝ ισοπεδώνουμε τα πάντα, αγαπητέ μου Χρήστο, προκειμένου να καλύψεις εσύ διπλωματικώς, πονηρώ τω τρόπω, την Αντίθεο, Αντιπατερική συνυπαρξία σου και ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ σου με τον Αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο. Ή το ένα ή το άλλο. Ή αποδέχεσαι τις κακοδοξίες του και παραμένεις σε μυστηριακή κοινωνία μαζί του, ή καταδικάζεις εμπράκτως και όχι θεωρητικώς τις αιρέσεις του και απομακρύνεσαι από αυτόν διά βίου, διά ομολογίας και απαρνήσεως κάθε κοινωνίας! Μέση οδός δεν υπάρχει.
Το δε λυπηρό είναι, πως ενώ όλα αυτά τα θέματα έχουν ιδιαιτέρως, λεπτομερώς και επαρκώς απαντηθεί από τον π. Ευθύμιο, όπως εδώ:
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/10/blog-post_26.html
http://paterikiparadosi.blogspot.com.au/2015/03/blog-post_19.html
εσείς όλοι όμως, με τη στάση σας αυτή, δηλώνετε πλήρη άγνοια και περιφρόνηση αντιδεολογική, δεν επιτρέπεται να προσποιείστε πως αγνοείτε τις ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΕΣ αυτές ακαταμάχητες απαντήσεις και προσποιούμενοι τον κουτό να αναμασάτε συνεχώς τα ίδια και τα ίδια χιλιοπιπιλισμένα ΣΑΘΡΑ επιχειρήματα, λες και τα παρουσιάζετε εσείς για πρώτη φορά και “ανακαλύπτετε για άλλη μία φορά τον τροχό ή την φωτιά”….
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ, κύριοι επικριτές μας, διαβάστε τα, κατήγοροί μας, και μετά μιλείστε, μετά προσπαθείστε να τα αποκρούσετε με επιχειρήματα όμως και ΌΧΙ με ορθολογισμούς και σοφιστείες, όχι με διπλωματίες.
Για παράδειγμα, ο π. Ευθύμιος παρουσιάζει την ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ Διδασκαλία του Μεγίστου Πατρός και Πανιερωτάτου ΦΩΤΙΟΥ! Διαβάστε την! Μην την υπερπηδάτε! Μην την προσπερνάτε!
Ἀναφέρομε χαρακτηριστικά τήν διδασκαλία τοῦ ἰδίου τοῦ Μ. Φωτίου γιά τούς αἱρετικούς Ἐπισκόπους ΠΡΟ τῆς συνοδικῆς καταδίκης των:
«Αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί! φυγεῖν ἐξ αὐτοῦ καί ἀποπηδᾶν δεήσει, μηδ’ ἀπατηθῆναι προσελθεῖν, κἄν ἥμερον περισαίειν δοκῇ• φύγε τήν κοινωνίαν αὐτοῦ καί τήν πρός αὐτόν ὁμιλίαν ὡς ἰόν ὄφεως ἀγκίστρῳ μέν καί δελέατι ἰχθύες ἁλίσκονται, ὁμιλία δέ πονηρά καί τόν αἱρετικόν ἰόν ὑποκαθήμενον ἔχουσα πολλούς τῶν ἁπλουστέρων προσιόντας καί μηδέν βλάβος παθεῖν ὑφορωμένους ἐζώγρησε• φεύγειν οὖν παντί σθένει διά ταῦτα προσήκει τούς τοιούτους. Ὀρθόδοξός ἐστιν ὁ ποιμήν, εὐσεβείᾳ ἐσφράγισται, οὐδέν τῆς αἱρετικῆς φατρίας ἐπισύρεται; Ὑποτάγηθι αὐτῷ, ὡς εἰς τύπον προκαθεζομένῳ Χριστοῦ• οὐκ ἐκείνῳ φέρεις τήν τιμήν, ἄν ἐξ ὅλης φέρῃς ταύτην τῆς ψυχῆς• Χριστός ταύτην ὑποδέχεται• μή περιεργάζου τά ἄλλα• Θεός ἐστιν ὁ τούτων ἐξεταστής• ἐκείνῳ τήν κρίσιν κατάλιπε, σύ δέ τήν ὑπακοήν, κατά τήν ἀγάπην τοῦ Χριστοῦ, καί καθαράν αὐτῷ τήν διάθεσιν ἐπεδείκνυσο» (ΕΠΕ 12, 400, 31).

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Οσοι χριστιανοι πιστευετε οτι ο Βαρθολομαιος ειναι ορθοδοξος πατριαρχης και οχι ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ και η Εκκλησια που ακολουθειτε ειναι Ορθοδοξος και οχι Οικουμενιστικη Αιρετικη, παρακολουθειστε τις ΣΥΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΑΥΤΕΣ και καθοδηγηστε τον εαυτο σας στον Ορθο Δρομο που καθοριζουν οι θεοφωτιστοι Αγιοι Ορθοδοξοι Πατερες. Πληρη διαχωρισμο και Αποτειχισι απο τις Αιρεσεις και τους Αιρετικους. Αυτος ειναι ο Ορθοδοξος Μονοδρομος. Μακρυα απο την Φρικαλεα Παναιρεσι των Οικουμενιστων Πανθρησκειαστων των Ψευτοπατριαρχων και των Ψευτοεπισκοπων με τις αυτοκρατορικες σαβουρομιτρες στα αδεια κεφαλια τους.

Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Οι κεφαλες των Σωτηρικων κατηντησαν πλεον ...ξετσιπωτοι, μαλλον ....ατσιπωτοι. Γι αυτο και συνεχως βαδιζουν απο το κακο κρημνιζομενοι στο χειροτερο. Αυτοι που τους ακολουθουν Νουν Χριστου ειναι βεβαιο οτι δεν εχουν, αλλα κοινο μυαλο δεν εχουν; Τοτε γιατι τους ακολουθουν; Δεν βλεπουν οτι συνεχως .....εξαστραπτουν, εις τα περι την Πατρωαν Πιστιν και το Πατερικον Ηθος; Οτι αυτοι ειναι χειροτεροι απο τους αλλους, τους μη ομοιους τους; Δεν διαβασαν το Γραφικον, ΕΑΝ ΤΟ ΑΛΑΣ ΜΩΡΑΝΘΗ ΕΝ ΤΙΝΙ ΑΛΙΣΘΗΣΕΤΑΙ;

Όταν οι Χριστιανικές Αδελφότητες καταργούν τα Ορθόδοξα κριτήρια αγιότητος και αποδέχονται ως αγίους Μασώνους, Οικουμενιστές και Εθνομάρτυρες!

Προστέθηκε ἄλλος ἕνας συνήγορος τῆς ἁγιοποιήσεως τοῦ Ἱερομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης· ἡ Ἀδελφότης Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» διὰ τοῦ περιοδικοῦ της «Ἡ Δράση μας»! Ἴσως ἀνέλαβε νὰ ἀπαντήσει καὶ ἐκ μέρους τοῦ “Σωτηρικοῦ” Μητροπολίτη Κονίτσης κ. Ἀνδρέα, τοῦ ὁποίου τὴν ἀτεκμηρίωτη δημοσίευση ὑπὲρ τοῦ Σμύρνης πρόσφατα σχολιάσαμε.
Τὸ βασικὸ ἐπιχείρημα πίσω ἀπὸ τὴ δημοσίευση στὸ τεῦχος 531 τοῦ περιοδικοῦ «Ἡ Δράση μας», εἶναι κάποιες στιγμὲς τοῦ βίου του, ποὺ πράγματι εἶναι συγκλονιστικές, καὶ γι’ αὐτὲς ἀκριβῶς ἔλαβε τὸ τίτλο τοῦ Ἐθνομάρτυρος. Βέβαια, εὔκολα ἀντιλαμβάνεται κανεὶς ὅτι τὸ ἄρθρο στηρίζεται στὴν γνωστὴ θέση τῆς Ἀδελφότητος περὶ ὑπακοῆς στὴν Ἐκκλησία, πίσω ἀπὸ τὴν ὁποία κρύπτεται ἡ ἐπισκοποκεντρικὴ κακόδοξη θεωρία περὶ ὑπακοῆς στὸν Ἐπίσκοπο, ἀσχέτως ἂν ὁ Ἐπίσκοπος (ἢ ἡ Σύνοδος Ἐπισκόπων) βρίσκεται σὲ φανερὴ διάσταση με τὴν  διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως συμβαίνει σήμερα μὲ τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους. Καὶ ὡς ἐκ τούτου:
1) Παρότι εἶναι φανερὲς οἱ παρατυπίες καὶ οἱ ἀντικανονικότητες τῆς Μικρῆς Συνόδου ποὺ ἁγιοποίησε τὸν Ἐθνομάρτυρα Χρυσόστομο Σμύρνης, ἡ Ἀδελφότης ἀναγνωρίζει τὸ ἔργο τῆς Συνόδου αὐτῆς! 2) Παρότι δύο Ἐπίσκοποι (γιὰ νὰ μείνουμε μόνο σ’ αὐτούς), ἔχουν κηρύξει «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ» κακόδοξες θέσεις καὶ ἐπιμένουν σ’ αὐτές, ἡ Ἀδελφότης διατηρεῖ κοντά τους τοὺς Ἀρχιμανδρίτες της, στηρίζοντας ἔτσι τὸ δυσσεβὲς ἔργο τους!
Ἐν συντομίᾳ, ἐπειδὴ πολλάκις γράψαμε γιὰ τὸ θέμα τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, ἔχουμε νὰ ρωτήσουμε καὶ νὰ παρατηρήσουμε τὰ ἑξῆς:
1. Δὲν γνωρίζουν ἐκεῖ στὸν «Σωτῆρα», ὅτι οἱ λίγοι Μητροπολίτες ποὺ συμμετεῖχαν στὴν Μικρὰ Σύνοδο τοῦ 1992, γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν ἀδικαιολόγητη πράξη τους, προέβησαν σὲ ταυτόχρονη ἁγιοκατάταξη καὶ ἑκατοντάδων ἀγνώστων ἀνθρώπων καὶ στρατιωτῶν ποὺ σκοτώθηκαν καὶ σκότωσαν στὸν πόλεμο γιὰ τὴν πατρίδα;  Πὼς δηλαδή, γιὰ πρώτη φορὰ στὴν Ἐκκλησία μας τιμοῦμε ἀγνώστου ἠθικῆς καὶ Πίστεως ἀνθρώπους ὡς ἁγίους; Ἀνθρώπους ποὺ πιθανὸν νὰ μὴν πίστευαν καὶ νὰ «μὴν πατοῦσαν κἀν στὴν Ἐκκλησία»; Γιὰ τοὺς ὁποίους, ὅπως καὶ γιὰ τὸν Χρυσόστομο Σμύρνης δὲν «μίλησε» ὁ οὐρανός;
2. Ὁ Χρυσόστομος ἔχει κατηγορηθεῖ ὡς μασῶνος· καὶ αὐτὸ τὸ βεβαιώνουν οἱ μασῶνοι, ἀλλὰ καὶ ὁ ἀσχοληθεὶς μὲ τὴν Μασωνία ἀείμνηστος Ν. Ψαρουδάκης. Βέβαια κάποιοι ὑποστηρίζουν ὅτι δὲν μποροῦμε νὰ στηριχθοῦμε στὴν μαρτυρία τῶν Μασώνων. Δυστυχῶς, ὅμως, ἡ μελέτη τῶν συγγραμμάτων τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης εἶναι γεμᾶτα ἀπὸ πλάνες, κακοδοξίες καὶ μαρτυρίες καὶ γιὰ τὴν μασωνικὴ ἰδεολογία του, ὥστε ἡ μαρτυρία τῶν ἴδιων τῶν Μασώνων νὰ ἐπιβεβαιώνεται ἀπὸ τὰ συγγράμματά  του! Τοῦτο ἔχει ἀποδείξει στὸ βιβλίο του ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς (τὸ ὁποῖο δημοσίευσε σὲ πολλὲς συνέχειες ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος») καὶ ὁ ὁποῖος σὲ κάποιο σημεῖο γράφει:
«Ὁ λόγος γιὰ τὸν ὁποῖο μία ὄντως Ὀρθόδοξος Σύνοδος δὲν θὰ προέβαινε σὲ μία τέτοια ἁγιοποίησι, ἄνευ δηλαδὴ τῆς δημοσίας μετανοίας καὶ ἀναιρέσεως τῶν πλανῶν καὶ τοῦ ἀποκλειστικοῦ ὑπὲρ τοῦ Χριστοῦ μαρτυρίου, εἶναι ὅτι ὁ Ἅγιος εἶναι πρότυπο πρὸς μίμησι καὶ δὲν εἶναι δυνατὸν μία ὄντως Ὀρθόδοξος Σύνοδος νὰ θέση στὸν λαὸ ὡς πρότυπο πρὸς μίμησι, ἕναν αἱρετικό, Οἰκουμενιστή, Μασόνο, Πατριδολάτρι»!

2. Ἐπίσης ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης «ἦτο πρώϊμος ὑπέρμαχος τῆς Πανθρησκείας», ὅπως δήλωσε «ἀπερίφραστα ὁ καθηγητὴς θεολογίας  καὶ πρύτανης τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν Λεωνίδας Φιλιππίδης, ὁ ὁποῖος διετέλεσε γραμματέας τῆς Μητροπόλεως Σμύρνης τὴν ἐποχὴ τοῦ Χρυσοστόμου»! Γράφει:
«Τὸ τρίτο καὶ σπουδαιότερο ὅραμά του, ἦτανἕνωση ὅλων τῶν μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν σὲ μία θρησκεία καὶ Ἐκκλησία. Ἡ θρησκεία εἶναι μία καὶ μόνη, διότι ἕνας εἶναι καὶ ὁ Δημιουργός του Σύμπαντος. Οἱ Προφῆτες καὶ Δάσκαλοι μπορεῖ νὰ εἶναι πολλοὶ (Χριστός, Μωάμεθ, Μωϋσῆς, Βούδας, κ.α.) ὅλοι ὅμως ὁμιλοῦν τὴν ἴδια γλώσσα γιὰ τὴν εἰρήνη τοῦ κόσμου, τὴν ἀγάπη καὶ τὴν ἀδελφοσύνη τῶν ἀνθρώπων» (Ἱστορία Εἰκονογραφημένη -Ἔκδ. Ὀργ. Πάπυρος, τεῦχος 446, σελ. 17, Αὔγουστος 2005).
Αὐτά, ὅμως, εἶναι ψιλὰ γράμματα γιὰ τὴν Ἀδελφότητα τοῦ «Σωτῆρος» καὶ τὸν μητροπολίτη Κονίτσης κ. Ἀνδρέα!
Ἀλλὰ καὶ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης διαφωνεῖ μὲ τὴν ἁγιοποίηση τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης:
«Τοὺς Ἁγίους φανερώνει καὶ ἀναδεικνύει πρῶτα ὁ Θεὸς μὲ διάφορα σημεῖα τῆς Χάριτος, μυροβλυσία καὶ ἀφθαρσία λειψάνων, θαύματα, ἔκτακτα ἄλλα χαρίσματα παραμυθίας καὶ διδαχῆς, τοὺς ἀναγνωρίζει καὶ τοὺς ἀποδέχεταισυνείδηση τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀκολουθεῖ ὡς ἐπισφράγισμα ἡ ἐπίσημη ἔνταξή τους στὸ Ἁγιολόγιο τῆς Ἐκκλησίας
        καὶ  ὄ χ ι  τὸ  ἀ ν τ ί σ τ ρ ο φ ο,  ὅπως γίνεται στὸν Παπισμό».
Δυστυχῶς, ὅμως, στὴν περίπτωση τοῦ Χρυσοστόμου, συνέβη τὸ ἀντίστροφο· κάτι σὰν κι αὐτὸ ποὺ γίνεται στὸν Παπισμό: Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος διὰ τῆς Συνόδου, καὶ παρὰ τὶς «φῆμες» περὶ Μασώνου Ἁγίου, παρὰ τὶς τότε τεκμηριωμένες ἀντιδράσεις πιστῶν διὰ τοῦ «Ὀρθόδοξου Τύπου», τὶς ἀντιδράσεις τῶν περιοδικῶν τοῦ Μητροπολίτη Φλωρίνης Αὐγουστίνου Καντιώτη, τὶς ἀντιδράσεις πιστῶν τοῦ Βόλου μετὰ τοῦ πνευματικού τους κ. ἄ., ἡ Σύνοδος προχώρησε στὴν ἁγιοποίησή του, καὶ γιὰ νὰ καθησυχάσει τοὺς ἀντιδρῶντες εἶπε τὸ ἑξῆς παρανοϊκό:

Ἐμεῖς θὰ προχωρήσουμε στὴν ἁγιοκατάταξη, ἐσεῖς, ὅμως, παραδῶστε μας τὶς ἐνστάσεις μας γιὰ νὰ τὶς …ἐξετάσουμε ἐκ τῶν ὑστέρων!!!
Ἡ δημοσίευση τοῦ περιοδικοῦ:





Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2015

Σχολιασμός της εισηγήσεως του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ότι “οι εχθροί μας δεν είναι πλέον πέρα και μακρυά, είναι εντός των τειχών μας.”

Σχολιασμός της εισηγήσεως του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ότι “οι εχθροί μας δεν είναι πλέον πέρα και μακρυά, είναι εντός των τειχών μας.”




 
 
"Το τραγικό είναι ότι οι εχθροί μας δεν είναι πλέον πέρα και μακρυά, είναι εντός των τειχών μας. Το βλέπουμε, το οσφραινόμαστε".
 
Τάδε, τα βαρυσήμαντα, έφη ο αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος. Όντως οι εχθροί βρίσκονται εντός των τειχών. 
Η παρουσία και δράση τους υπονομεύει το γνήσιο εκκλησιαστικό βίο και συνιστά θανάσιμη πνευματική απειλή για το ορθόδοξο χριστιανικό φρόνημα και ήθος ποιμένων και ποιμαινομένων.
   
ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΤΗΧΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΕΠΙ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΟΣ, ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΙΑΣ,οικουμενισμός, νεονικολαιτισμός και ποικίλες ετεροδιδασκαλίες όπως π.χ. αμνήστευση υπό τινων εκκλησιαστικών και θεολογικών παραγόντων των προγαμιαίων σχέσεων, της αποφυγής της τεκνογονίας κ.ο.κ., εκκοσμίκευση (βλέπε τον τρόπο και τη συχνότητα διεξαγωγής πολυαρχιερατικών συλλείτουργων, συναυλίες με κοσμικά τραγούδια και κοσμικούς καλλιτέχνες εντός ιερών ναών, κατάντημα του "εκκλησιαστικού ραδιοφωνικού σταθμού, πρόσφατη κοσμικότατη εκδήλωση της μητροπόλεως Γρεβενών κ.τ.ό.), διαβλητός τρόπος εκλογής των ποιμένων, μεσαιωνική εκκλησιαστική δικαιοσύνη, υποβάθμιση του συνοδικού συστήματος διακυβερνήσεως της κατ΄ Ελλάδα Ορθοδόξου Εκκλησίας για το οποίο άλλοτε εκόπτετο ο νυν αρχιεπίσκοπος (φθάσαμε στο θλιβερό σημείο να συνέρχεται η ΔΙΣ τρεις μόνο φορές το μήνα),
ουσιαστική συμπόρευση της "επίσημης" Εκκλησίας με τον αντίχριστο καίσαρα στην περίπτωση που ο τελευταίος προωθεί προς ψήφιση επαίσχυντα νομοθετήματα (όρα "αντιρατσιστικό" νόμο), βοώσα και κράζουσα αφωνία και απραξία όταν υβρίζεται σκαιώς το υπερύμνητο πρόσωπο του Αρχηγού της Εκκλησίας μας Ιησού Χριστού (βλέπε θέατρο "αποχωρητήριο", συγγνώμη, χυτήριο),ανοχή (που ισοδυναμεί, ουσιαστικά, με συγκάλυψη) της λειτουργίας "εκκλησιαστικών" φορέων -αυτοαποκαλούμενων "εργαστηρίων θεολογικής σκέψης", που αλλοιώνουν το Ορθόδοξο Δόγμα, νοθεύουν το Ορθόδοξο Ήθος, αποδομούν την πατερική θεολογία και σχετικοποιούν το κύρος των ιερών κανόνων (όρα διαβόητη "ακαδημία Βόλου), χαρακτηριστική σιωπή επί τη διατυπώσει και εκφορά οθνείων διδασκαλιών απ την πλευρά κάποιων προφεσσόρων που λυμαίνονται τις "θεολογικές " σχολές π.χ. "ερωτοθεολόγων", επιλογή ακαταλλήλων προσώπων με σκοπό να διευθύνουν επίσημα εκκλησιαστικά-θεολογικά περιοδικά ή εκκλησισιαστικούς οργανισμούς μείζονος σπουδαιότητος και υψίστης αποστολής, κωλυσιεργία στο μείζον ζήτημα της εκπληρώσεως του "Τάματος του Έθνους" και άλλες ενδοεκκλησιαστικές πραγματικότητες και καταστάσεις συνιστούν άκανθες που τραυματίζουν το γνήσιο και υγιή εκκλησιαστικό βίο και σηματοδοτούν φαινόμενα αλλοτριώσεως της αποστολής και του προορισμού της Εκκλησίας.
 
 
    Ο Θείος της Εκκλησίας Δομήτωρ δεν αφήνει, βεβαίως, την Εκκλησία Του,το Μυστικό του Σώμα, να βλαβεί ουδ΄ επ΄ ελάχιστον απ τα επιφερόμενα τραύματα (ο αντίθετος ισχυρισμός συνιστά κραυγαλέα βλασφημία, τυγχάνει αντιευαγγελικός, αθεολόγητος,ανόητος και ανιστόρητος).
 
 
    Κινδυνεύουν, όμως, πολλά μέλη της Εκκλησίας, κληρικοί και μη, να βλαβούν πνευματικά, και να εξω-εκκλησιασθούν, ουσιαστικά, στην περίπτωση κατά την οποία οι ιδεοληψίες κάποιων λανσάρονται σαν γνήσια εκκλησιαστικές θέσεις και, το χείριστον, η ποιμαίνουσα Εκκλησία τις ανέχεται και δεν τις καταδικάζει (η Εκκλησία της Κύπρου τυγχάνει αξία συγχαρητηρίων για την ευαισθησία της εν προκειμένω, όρα περίπτωση Πιτσιλλίδη).
 
 
    Αλλά και το κύρος της Εκκλησίας υφίσταται καθίζηση στη συνείδηση κάποιων εξ αιτίας των ως άνω περιγραφεισών "ακανθών" του συγχρόνου εκκλησιαστικού βίου.
 
 
    Εντός των τειχών, λοιπόν, μακαριώτατε, έναν υπεύθυνο εκκλησιαστικό ηγέτη αναμένει εργασία πολλή. Εις βάθος και πλάτος. Απαιτείται ρήξη με φιλικά πρόσωπα, κατεστημένα συμφέροντα και παγιωμένες νοοτροπίες. Απαιτείται τόλμη και αποφασιστικότητα. Έργο χρυσοστομικό και προδρομικό. Υπάρχει, άραγε, αυτή και σε ποιο βαθμό;
 
 
Υ.Γ.Όλως ατυχής, κατά τη γνώμη μου, τυγχάνει η θετική αναφορά του μακαριωτάτου στον ισχύοντα Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος (νόμος 590/1977). Καλόν θα ήτο να εγκύψει, προσεκτικά, και να εμβαθύνει ο αρχιεπίσκοπος στις καταλυτικές κριτικές που άσκησαν, εν προκειμένω, οι μακαριστοί Φλωρίνης Αυγουστίνος και Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος. Πρόκειται για έναν των πλέον δικτατορικών καταστατικών χαρτών.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο αυτογελοιοποιουμενος ΦΡΑΓΚΟ ,,,Φραγκουλακης οπου ναναι θα ενταχθη στην αυλη του Αρχιαιρεσιαρχου του Φαναριου!!!


ΕΣΥ, 

Ο ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΣ 

ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ!











Διάβασα στο αγαπητό μου, ομόπιστο, ομόψυχο και συναγωνιστικό ιστολόγιο:
http://paterikiparadosi.blogspot.com.au/2015/10/blog-post_0.html#more
το παρακάτω σαχλογράφημα, κωμικοπαραστράτημα του εκ Γερμανίας ορμώμενου και ορυόμενου αρχιμανδρίτη Γεράσιμου Φραγκουλάκη, με τίτλο:
“Εγώ… ο Οικουμενιστής!”.
Απαντώ λοιπόν με το ίδιο λαϊκίστικο επίπεδο που επακριβώς τους αντικαθρεπτίζει:
* * *
Ναι, εσύ ο Οικουμενιστής! Ευτυχώς που το κατάλαβες! Έχεις και “χιούμορ”, βλέπω. Το’χουν ιδιαίτερο το “χάρισμα” αυτό οι ιερείς του εξωτερικού. Εσύ, ο είρωνας και κωμικοτραγικός κατηγορητής, σταυρωτής των αδελφών σου. Εσύ, που συναναμιγνύεσαι με πόρνους και πασπατεμένους πάστορες της παποφίλου πιάτσας, εκπορνεύοντας τη πίστη σου στα “Λαδάδικα” του Αννόβερο.
Εσύ… ο γερο-συν-ουσιαστής του Π.Σ.”ε” που συν-ουσιάζεσαι πρόσχαρος και ολοπρόθυμος με κακοδόξους, αιρετικούς και βλασφήμους του Εωσφορικού Π.Σ.”ε” και το’χεις καμάρι που το παλαμάρι (προλαμβάνω την πονηριά σου: Λεξικό της Ελληνικής Γλώσσης: “παλαμάρι= ναυτικός όρος που αναφέρεται στο χοντρό καραβόσκοινο με το οποία δένουν τις βάρκες και τα σκάφη στην προκυμαία”) λοιπόν, ειρωνόπαπα, το’χεις καμάρι που το παλαμάρι του Πάπα υψώνεται πιότερο από το Κέρας των Ορθοδόξων! Και καταπέμπει εφ’ υμάς πλούσια τα ελέη του η λευκοφορούσα κερατοφορούσα ποντίφικη παντούφλα.
Κερατώνετε κι εσείς την Σοφία με κέρατα-στύλους επτά των επτά εκκλησιών που χαθήκαν με αποκλειστική αιτία τα οικουμενιστικά “επιτόπια νταλαβέρια” με τους λάγνους Νικολαϊτες της εποχής, φρούτα της εποχής και σεις, μυαλό δε βάζετε, παπαδάκια της άμεσης δράσης της οικουμενιστικής, τύφλα να’χει το 100 και η ομάδα Ζ.
Ζορρό του Ζοροβάβελ σας Βαρθολομαίου με ζουρλομανδύα παποσύνης κι ανεμοπαρμένη τρελλοκορδέλα της επάρατης οπαστασίας που σας διέπει. Σας πρέπει χέρι του Θεού βαρύ επάνω σας και καλπαζιά καταδίκης Οικουμενικής Συνόδου. Έγνοια σας, θα γίνει και του χρόνου “η μεγάλη και μελετωμένη” ψευτοσύνοδός σας! Θα έρθει το “ποθούμενό” σας. Για κακό σας. Που “δεν έχετε το Θεό σας!”
Βάλτε τα καλά σας, βάλτε τα χρυσά σας και τα διαμαντοστόλιστα, λαμπικαρισμένα αυτοκρατοροκάπελά σας.
Βάλτε και κείνες τις αηδιαστικές, τις τετράγωνες και παπικές σας κονκαρδο-γραβάτες, που αντικαθιστούν το ορθόδοξο τρισευλογημένο ράσο.
Βάζει ο Πάπας τη τιάρα του ανάποδα για να του’ρθει ασορτί με τις δογματικές αναποδιές και ζαβολιές του. Λαχταρεί “ου έρμος” να ανταμώσει τανάπαλι τον τγουϊτερίτη ερωτά του!
Βάζει κι ο Βαρθολομαίος “τα καλά του”, τη βεβαρημένη περικεφαλαία του οικουμενικού πρωτείου για να θρέψει τη δίψα του για εκκλησιολογική απληστία κι υπερεξουσία, ορεγόμενος αχόρταγα το υπερ-κράτος του Βατικανού.
“Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του και τη σκούφια την ψηλή του, μ’ όλα τα φτερά, και μια νύχτα με φεγγάρι την Ελλάδα πάει να πάρει, βρε, το φουκαρά…”
Στου Βοσπόρου τα στενά που’ναι πολύ στενά κι ανάθεμα τον παπικό που τα διέσχισε, η στενομυαλιά των οικουμενιστών απάντων καλά κρατεί, κι έρχεσαι συ από τ’ Αννόβερο “να μας πουλήσεις πνεύμα”. Απνευμάτιστε με πνεύμα υπερηφανείας και κακοήθειας, ακριβώς όπως το λες ο ίδιος, “ήθελές τα και παθές τα”. Και χειρότερα θα πάθεις, αμετανόητε. Λες και οι Άγιοι Πατέρες πήγαιναν καμαρωτοί – καμαρωτοί σε “αποχαιρετιστήριες εκδηλώσεις του κάθε ξεπαστρεμένου από τη Πίστη ψωρο-πάστορα και έπειτα παραπονιέσαι κι οδύρεσαι που “σου την έπεσαν” οι “Αντι-οικουμενιστές” – άλλο παραμύθι και αυτοί, είναι κι αυτοί “αλλουνού παπά ευαγγέλιο”…
Ω Μεταπατέρες της κακιάς ώρας, που θα ανορθώσετε τάχα σεις τις “αποτυχίες” των Πατέρων και θα καταφέρετε, “σπουδαία τα λάχανα” να μας ενώσετε με κολασμένους. “Σπουδαία τα κατορθώματα” των Οικουμενιστών! Και όπως εδήλωσε ο πανοικουμενικός σας μπροστάρης σε συνέντευξη αποκλειστική: “Με τους Διαθρησκειακούς Διαλόγους ξεπεράσαμε ήδη (αμ πως!) ΟΛΑ τα εμπόδια” και οδεύουμε ΟΛΟΤΑΧΩΣ προς την Ένωση. “Μη χάσεις” κι εσύ, σιγονταρο-οικουμενιστή μου!
Απορώ με ΠΟΙΟ τρόπο τα έχετε ήδη, “όλα ξεπεράσει;” Ποιοί Πάπες μετενόησαν και ΠΟΙΕΣ αιρέσεις απεκήρυξαν; Ποιό λίβελο μετανοίας υπέγραψαν και ΠΟΙΑ Ορθοδοξία ασπάστηκαν; Θα’να κι αυτός ο τρόπος αόρατος και μαγικός, “σα μετέωρο βήμα μαγικού αιφνιδιασμού”που λέει κι ο βλάσφημος Αυστραλίας Στυλιανός.
Θα αναφερθώ εκτενέστερα στη δική σου 6η απαρίθμηση των πειστηρίων της οικουμενιστικής σου ιδιότητος:
“Από τις έξι πόλεις που λειτουργούμε στην ενορία μας, μόνο το Αννόβερο έχει Ορθόδοξο ναό. Στις άλλες λειτουργούμε σε τρεις Ρωμαιοκαθολικούς και δύο Προτεσταντικούς.”
Πως;; Λειτουργείτε σε ναούς ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ;; Αααα, το βρήκατε τώρα, θα’ναι κι αυτό κάνα παμπόνηρο φτιασίδι στο στολίδι του “κατ’ οικονομίαν” Μαύρου Νυφικού σας. Αγνοείς, φαίνεται, περιφρονείς ανεπίτρεπτα και καταφρονείς κατάφορα τον πανίερο ΞΕ’ Ιερό Κανόνα των Αγίων Αποστόλων:
“Εἴ τις Κληρικός, ἤ Λαϊκός εἰσέλθοι εἰς συναγωγήν Ἰουδαίων, ἤ αἱρετικῶν προσεύξασθαι, καί καθαιρείσθω, καί ἀφοριζέσθω”.
Αυτά όλα που πάνε; Πάνε κι αυτά περίπατο στου Βοσπόρου τα στενά; Τα άκουσες καλά, αρχιμανδρίτη της συμφοράς παπα-γεράσιμε; Το διάβασες καλά;
“ΚΑΙ καθαιρείσθω, ΚΑΙ ἀφοριζέσθω”. Διπλό το κακό. Δύο “και” – για να ‘μαστε σίγουροι – δύο ποινές, δύο επιπτώσεις!
Κι έρχεσαι συ, ποιός – εσύ, ο καθηρημένος και αφορισμένος διπλά, ο παντελώς ΑΣΧΕΤΟΣ και ξεπουλημένος να “το παίξεις” “και καλά” τιμητής της Ορθοδοξίας! Πως το είπες, ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΕ; “Δεν επιτρέψαμε ούτε επιτρέπουμε σε αφορισμένους κληρικούς ή λαϊκούς να έρχονται, πολύ δε περισσότερο να κηρύττουν από τον άμβωνα της ενορίας μας. Δεν δεχτήκαμε και δεν θα δεχθούμε ευλογίες, ούτε θα συμπαραταχθούμε με καθηρημένους κληρικούς, οποιουδήποτε βαθμού.”
Είπε ο αληθινά, ουσιαστικά, οντολογικά ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ τον αδίκως και ανυποστάτως αφορισμένο, “αφορισμένε”. Τί μας λέει και μας “τσαμπουνάει” τούτος ο οικουμενιστικόπαπας; “Αγωνιζόμαστε”σου λέει, γι’ αυτήν και δεν την χαλαλίζουμε σε κανέναν.” Πως το είπες, χαλαλισμένε πάτερ; “Αγωνιζόσαστε” ΣΙΓΑ μη μας πάθεις και τίποτα! ΣΙΓΑ τα χάπια σου και στα κιτάπια σου (Λεξικό: πρόχειρο, παραπεταμένο βιβλίο) η Ορθοδοξία!
Και δεν “την χαλαλίζουμε” μας λες, που χαχανίζετε, στρογγυλοκάθεστε και χασκογελάτε με κάθε λογής αιρετικούς! ΧΑΛΑΣΕ ο τόπος, άστραψε ο ουρανός και εβοήσε η σύμπασα γη από την μπόχα την οικουμενιστική, την πανσπερμία την πανθρησκειακή και τη λαίλαπα την παναιρετική! Και σεις εκεί, “πέρα βρέχει” στο Αννόβερο, βέρος “αγωνιστής” μας βγήκες. Τρύπες απ’ αυτές που ξεμύτησε κι ο τυφλοπόντικας του ελληνικού Μετρό και μπάζει ολόκληρο ωκεανό η πολύπαθη Αττική.
Ακούς εκεί, “Αγωνιζόμαστε”… Που;;;;; Στους “τρεις Ρωμαιοκαθολικούς και δύο Προτεσταντικούς ναούς” που λειτουργείτε; Χέρι-χέρι στου διαβόλου το “κωλομέρι” (Λεξικό: ψαχνά, μεταφορικά: έδρα, καθέδρα, βουλή) στη βουλή ασεβών, απ’ όλα έχει το πανέρι στη καθέδρα λοιμών που κάθεστε σταυροπόδι! Κατά τ’ άλλα, “Αγωνιζόσαστε”! Μας θυμίζετε τις αλλοπρόσαλλες νεόφερτες “ομολογίες πίστεως” που φλερτάρουν το διαδύκτιο και μας κάνουν “τα γλυκά μάτια” και των οικουμενιστών τη καρδιά κομμάτια: “Αποστασιοποιούμαστε…”
Τα μπαλόνια του οικουμενισμού, ξένε, πονεμένε πάτερ μου και παραπονεμένε, τα παραφουσκώνετε και τα σκάτε επίτηδες εσείς για να καλύψετε τις ανομίες σας τις δογματικές, τις παραβάσεις σας τις συμπροσευχητικές και τις Διαθρησκειακές προστυχιές σας.
Ναι παπά μου, “ΚΑΛΑ κρασιά”, απ’ αυτά που ο αντίδικος σας επότισε και σας ΜΕΘΥΣΕ ο κερατάς με το θανατόβραστο κρασί του Οικουμενισμού σας. Φτου και ξελεφτερία κι όταν, άμποτε ανανήψετε και ξυπνήσετε από τη μέθη, θα ναι αργά, πολύ αργά για τα παιδιά των παιδιών μας….
Από τον τάφο μας, θα σας καταριόμαστε εμείς οι “φωνασκούντες” και ο ίδιος προσωπικώς, από την κόλαση που θα βρίσκομαι, θα σε συγχαίρω για τον “παπόφιλο παράδεισο” που άφησες κληρονομιά στα τέκνα σου.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Το ...παπαρδακι της Παναιρεσεως του Οικουμενισμου...ΑΥΤΟΓΕΛΟΙΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΝ!!!

Οταν οι Οικουμενιστές νομίζουν 

πως έχουν χιούμορ!

     «Καὶ μὴ θαυμάζεις ἂν οἱ ποιμένες γίνονται λύκοι, διότι πρὸς τοὺς ποιμένες καὶ τοὺς πρεσβυτέρους ἀπευθυνόμενος ὁ Παῦλος ἔλεγε, ὅτι “Ἐξ ὑμῶν αὐτῶν ἀναστήσονται ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα”»  (Ἁγίου ωάννου Χρυσοστόμου)

ΕΓΩ… Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ (Γεράσιμος Φραγκουλάκης)!



«...Μετά λύπης μου, από όσους φιλενωτικούς έχω γνω­ρίσει, δεν είδα να έχουν ούτε ψίχα πνευματική ούτε φλοιό. Ξέρουν, όμως, να ομιλούν για αγάπη και ενότη­τα, ενώ οι ίδιοι δεν είναι ενωμένοι με τον Θεόν, διότι δεν Τον έχουν αγαπήσει» (Ἅγιος Παΐσιος)

Του Αρχιμανδρίτη Γεράσιμου Φραγκουλάκη
Αννόβερο Γερμανίας

Καλά να πάθω! Ήθελά τα κι έπαθά τα! Πήγα σε αποχαιρετιστήρια εκδήλωση ενός πάστορα που ήταν υπεύθυνος για την Οικουμενική Κίνηση και συγγνώμη για την έκφραση, μου την "έπεσαν", όπως πάντα, οι αντιοικουμενιστές. Από τον Τελε-σχολιαστή της Αστόριας μέχρι κάποιους "αγγελοσκιαγμένους" εξ Ελλάδος. Και, ναι τελικά έχουν δίκιο! Περίτρανα αποδεικνύεται ότι είμαι οικουμενιστής όπως ακριβώς εννοούν τον όρο όλοι αυτοί. 

Τετάρτη, 7 Οκτωβρίου 2015

OI AΓΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΙ (ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ) ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ

OI AΓΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΙ (ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ) ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ



Ὁ λόγος ὁ ὁποῖος μᾶς ἀνάγκασε νά προβοῦμε εἰς αὐτήν τήν μικράν ἐργασία καί μελέτη εἶναι ἀφ’ ἑνός μέν ἡ ἀμφισβήτησις ἐκ μέρους κάποιων ἀδελφῶν, κυρίως Ἀντιοικουμενιστῶν, τῆς ἐπιτακτικῆς ἀπολύτου καί ὑποχρεωτικῆς ἐντολῆς τοῦ Θεοῦ, περί ἀμέσου ἀπομακρύνσεως ἀπό τούς αἱρετικούς Ἐπισκόπους και ποιμένας, ἀφ’ ἑτέρου δέ ἡ κατηγορία καί μομφή τήν ὁποία μᾶς ἀπηύθυναν, ὅτι δῆθεν παρερμηνεύουμε τίς Γραφές και, ὡς ἐκ τούτου, ἐξάγουμε τά συμπεράσματα τά ὁποῖα μᾶς ἐξυπηρετοῦν, προκειμένου νά στηρίξωμε τό ὑποχρεωτικό τοῦ ΙΕ΄ Ἱεροῦ Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Ἱερᾶς Συνόδου.
Παρουσιάζοντας λοιπόν  αὐτήν τήν μικράν ἐργασία στούς ἀδελφούς, προσεπιδηλοῦμε ὅτι ἡ ἐντολή αὐτή τῆς ἀποτειχίσεως εἶναι ἡ πλέον σαφής καί ἀδιαμφισβήτητη μέσα στήν Ἁγία Γραφή καί, κατά τήν γνώμη μας, αὐτή ἡ ἐντολή εἶναι ἐκείνη, ἡ ὁποία μέ διαφόρους τρόπους ἔχει καταγραφεῖ περισσότερες φορές ἀπό τίς ἄλλες ἐντολές, σέ σημεῖο θά λέγαμε νά τήν συναντᾶς, μελετώντας τήν Ἁγία Γραφή, συνεχῶς μπροστά σου.
Παρ’ ὅλα αὐτά αὐτήν τήν ἐντολή, ἡ ὁποία εἶναι ἴσως ἡ μόνη ἡ ὁποία, ὄχι μόνο προστατεύει τούς Ὀρθοδόξους ἀπό τήν πλάνη, ἀλλά προστατεύει καί τήν ἀλήθεια, καί τήν Ἁγία Γραφή, καί ὅλη τήν Ὀρθόδοξο Παράδοσι ἀπό τή νοθεία καί τήν ἐκκοσμίκευσι, αὐτήν τήν ἐντολή σήμερα τήν ἀμφισβητοῦν κάποιοι, τήν περιορίζουν ὡς θεσπισθεῖσαν ἀπὸ μόνο ἕναν Ἱερό Κανόνα μιᾶς τοπικῆς Συνόδου, τόν ὁποῖο γιά εὐνοήτους λόγους τόν ἐβάπτισαν δυνητικό, τήν ἐντολή αὐτή τοῦ Θεοῦ τήν ὑπέταξαν στίς ἀρχές τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς Ν. Ἐποχῆς μέ τό νά θεωρήσουν ὅτι ἡ ἐφαρμογή της προκαλεῖ σχίσμα, ἔξοδο ἀπό τήν Ἐκκλησία (τῶν αἱρετικῶν) κ.λπ.
Τήν ἐντολή αὐτή τήν ἔφεραν στά μέτρα των, τήν ἀπομόνωσαν ἀπό τήν ὑπόλοιπη Ἁγία Γραφή καί φυσικά ἀπό τό πνεῦμα της· διδάσκουν ὅτι χρειαζόμαστε Ἁγίους, οἱ ὁποῖοι πρέπει πρῶτοι νά τήν ἐφαρμόσουν καί μετέπειτα αὐτοί θά τούς ἀκολουθήσουν· διδάσκουν ὅτι χρειάζονται  Συνοδικές ἀποφάσεις περί καταδίκης τῆς αἱρέσεως γιά νά τήν ἐφαρμόσουν· διδάσκουν ὅτι οἱ σύγχρονοι γέροντες δέν τήν ἐφάρμοσαν καί ἄρα καλύπτονται πίσω ἀπό αὐτό τό λάθος των, καί τελικῶς, μέ ὅλες αὐτές τίς διδασκαλίες των, τά τεχνάσματα καί τίς ἐφευρέσεις των,  κατήργησαν αὐτήν τήν σωτήρια ἐντολή, ἡ ὁποία ὡς μόνιμη ἐπωδός εὑρίσκεται διάχυτη σέ ὅλη τήν Ἁγία Γραφή πρός προστασία μας, θά λέγαμε καί ὡς φύλαξ ἄγγελος τῆς Ἐκκλησίας.
Διά τῆς καινοτόμου αὐτῆς διδασκαλίας λοιπόν, ἤδη δρέπομε τούς καρπούς τῆς δειλίας μας καί τῆς ὀλιγωρίας μας, βλέπομε πλέον τήν ραγδαία καί μέ γεωμετρική πρόοδο αὔξησι τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐνῶ οἱ Ὀρθόδοξοι παραμένουν ἁπλοί παρατηρητές τῶν γεγονότων καί ἐξελίξεων.
Οἱ αἱρετικοί Οἰκουμενιστές Ἀρχιεπίσκοποι, Πατριάρχες καί Ἐπίσκοποι ρυθμίζουν καί κατευθύνουν πλέον τήν ἱστορική πορεία τῆς Ἐκκλησίας καί οἱ Ὀρθόδοξοι ἀκολουθοῦν, ἄλλοι μετά χαρᾶς και ἀδιαφορίας (οἱ χλιαροί καί ἀδιάφοροι), ἄλλοι μετά διαμαρτυριῶν, διακηρύξεων καί χαρτοπολέμου (οἱ συνειδητοί καί προβληματισμένοι)· πάντως ὅλοι εἶναι στόν χορό τῆς αἱρέσεως καί ὁ καθένας κινεῖται σ’ αὐτόν τόν χορό ἀναλόγως τῆς γνώσεως καί τῆς προαιρέσεως του.
Ἕνας ἐπί πλέον λόγος διά τόν ὁποῖο ἔγινε αὐτή ἡ μικρή ἐργασία καί μελέτη εἶναι καί τό ὅτι πάλι καί πολλάκις ἐζητήσαμε ἀπό τούς Ἀντιοικουμενιστές νά κατοχυρώσουν ἁγιογραφικῶς τίς θεωρίες των καί τήν στάσι των ἀπέναντι στήν αἵρεσι καί αὐτοί, γνωρίζοντας προφανῶς ὅτι εἶναι ἀκατοχύρωτη καί κατά τό δή λεγόμενο στόν ἀέρα, ἀπέφυγαν νά ἀπαντήσουν, ἤ ὅταν ἀπαντοῦσαν ἔλεγαν ἀλλά ἀντί ἄλλων.
Ἡ παρουσίασις τῶν ἁγιογραφικῶν ἐντολῶν, οἱ ὁποῖες ἐντέλλονται τήν ἀποτείχισι ἀπό τούς αἱρετικούς ποιμένες καί Ἐπισκόπους, ἀποδεικνύει τήν πλήρη ἁρμονία καί ταύτισι τῆς Ἁγίας Γραφῆς, τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων.  Ἀποδεικνύει δέ ἐπί πλέον ὅτι ὅλοι οἱ Ἱεροί Κανόνες, οἱ ὁποῖοι ὁμιλοῦν γιά τούς αἱρετικούς καί γιά τήν σχέσι τῶν Ὀρθοδόξων μέ αὐτούς, ὁμιλοῦν διά τούς ἔχοντας αἱρετικά φρονήματα γενικῶς  (εἴτε δηλαδή καταδικασμένοι ὑπό Συνόδου, εἴτε ὄχι) καί ὄχι, ὅπως μέ πονηρία καί ἀπάτη διδάσκουν οἱ Ἀντοικουμενιστές, ὅτι οἱ Ἱεροί Κανόνες ὁμιλοῦν γιά τούς καταδικασμένους ὑπό Συνόδου αἱρετικούς καί ἄρα, οἱ μή καταδικασμένοι, δέν ὑπάγονται στίς διατάξεις καί στά ἐπιτίμια τῶν Κανόνων. Αὐτή ἡ ἑρμηνεία τῶν Ἀντιοικουμενιστῶν εἶναι σκόπιμη, ὕπουλη καί ἐφησυχαστική καί φυσικά ἔρχεται σέ ἀντίθεσι μέ ὅλη τήν Ἁγία Γραφή καί τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων.
Τά ἁγιογραφικά χωρία τά ὁποῖα παραθέτομε κατωτέρω δέν εἶναι τά μοναδικά, τά ὁποῖα ὁμιλοῦν γιά τήν ἄμεσο ἀποτείχισι τῶν Ὀρθοδόξων ἀπό τούς αἱρετικούς, ἀλλά ἐκρίναμε ὅτι εἶναι τά σημαντικώτερα, διότι ὅπως ἐπαναλάβαμε, παντοῦ ἡ Ἁγία Γραφή ὁμιλεῖ γιά τήν ἀποτείχισι, διότι τελικῶς αὐτή ἀποτελεῖ τήν προστασία της καί τήν προστασία τῶν πιστῶν καί γιά τόν πρόσθετο λόγο ὅτι εἶναι ἡ φύσις τῆς ἀληθείας τέτοια, ὥστε νά μήν δέχεται οἱαδήποτε ἐπιμιξία καί ἀλληλοπεριχώρησι μέ τήν πλάνη καί τήν αἵρεσι.

πως εἴχαμε  προαναγγείλει, προκειμένου να κατοχυρωθοῦν οἱ ἔχοντες ἀγαθή προαίρεσι διά τήν ἐν καιρῷ αἱρέσεως πορεία τῶν Ὀρθοδόξων, δημοσιεύομε τά ἁγιογραφικά χωρία, τά ὁποῖα διακελεύουν ἤ ὑπαινίσσονται τήν ἄμεσο ἀπομάκρυνσι ἀπό τούς αἱρετικούς ποιμένες, προσθέτοντας καί ὁρισμένα σχόλια, τά ὁποῖα βοηθοῦν εἰς τήν κατανόησι τῶν ἁγιογραφικῶν κειμένων, τά ὁποῖα προέρχονται ἀπό τούς Ἁγίους, οἱ ὁποῖοι μέ τόν φωτισμό τοῦ Ἁγ. Πνεύματος ἑρμήνευσαν καί κατενόησαν τήν Ἁγία Γραφή.  Θά ἀκολουθήση δέ καί ἡ παράθεσις ἐπί τοῦ ἰδίου θέματος τῶν Ἱερῶν Κανόνων καθώς καί ἡ διδασκαλία τῶν Ἁγίων γιά τήν ἐν καιρῷ αἱρέσεως στάσι τῶν Ὀρθοδόξων. Ἴσως ὑπάρχουν καί ἄλλα κείμενα τῆς Ἁγίας Γραφῆς πού ὁμιλοῦν δι’ αὐτήν τήν ὑπόθεσι τά ὁποῖα διέφυγον τῆς προσοχῆς μας, ἀλλά καί αὐτά πού παρουσιάζομε νομίζομε ὅτι εἶναι ἀρκετά πρός κατοχύρωσι ἑκάστου.  Ἡ παρουσίασις αὐτή τῶν κειμένων χρειάζεται ἴσως σήμερα πού κατά κοινῇ ὁμολογίᾳ διερχόμεθα τούς ἐσχάτους καιρούς, σέ παλαιότερες ὅμως ἐποχές οἱ Ὀρθόδοξοι εἶχαν κατά κανόνα τό χάρισμα καί τήν ἐμπειρία τῆς πίστεως καί ἐγνώριζαν ἀπό ποιούς ποιμένες ἔπρεπε νά ἀπομακρυνθοῦν καί ποιούς νά ἐμπιστεύωνται.  Ἡ σύγχυσις δέ αὐτή ἐπί τοῦ θέματος τούτου, τό ὁποῖο ὑπάρχει σήμερα εἶναι ἴσως καί ἡ καλυτέρα ἀπόδειξις τοῦ ἐσχατολογικοῦ χαρακτῆρος τῆς ἐποχῆς μας. Τά ἁγιογραφικά αὐτά κείμενα πού συλλέξαμε εἶναι τά ἑξῆς:

Α. ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ

1. Ψαλμός 25, 4-5 –Κείμενο: «οὐκ ἐκάθισα μετὰ συνεδρίου ματαιότητος καὶ μετὰ παρανομούντων οὐ μὴ εἰσέλθω· ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω».
         Ὁ ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης χρησιμοποιεῖ τόν ψαλμό αὐτόν μαζί μέ τήν διδασκαλία τοῦ Μ. Βασιλείου γιά νά διδάξη ὅτι, ὄχι μόνο νά μήν ἔχωμε καμμία ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τούς αἱρετικούς, καί μέ αὐτούς πού ἔχουν ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ αὐτούς, ἀλλά οὔτε στούς ναούς πού κατέχονται ἀπό αὐτούς νά εἰσερχώμεθα χάριν προσευχῆς καί ψαλμωδίας.  Εἰς ἀπάντησιν κάποιων ἐρωτήσεων τοῦ μοναχοῦ Μεθοδίου ἀναφέρει τά ἑξῆς:
«Ἐρώτησις Γ΄: Περί τῶν κοινωθέντων ἐκκλησιῶν ἐκ τῶν ἱερέων τῶν κοινωνησάντων τῇ αἱρέσει, καί κατεχομένων ὑπ’ αὐτῶν· εἰ χρή ἐν αὐταῖς εἰσιέναι χάριν εὐχῆς καί ψαλμῳδίας.
Ἀπόκρισις: Οὐ χρή τό καθόλου εἰς τάς τοιαύτας ἐκκλησίας εἰσιέναι, κατά τούς εἰρημένους τρόπους· ἐπειδή γέγραπται· Ἰδού ἀφίεται ὁ οἶκος ὑμῶν ἔρημος. Ἅμα γάρ τῷ εἰσαχθῆναι τήν αἵρεσιν, ἀπέπτη ὁ ἔφορος τῶν ἐκεῖσε ἄγγελος, κατά τήν φωνήν τοῦ μεγάλου Βασιλείου· καί κοινός οἶκος ὁ τοιόσδε χρηματίζει ναός. Καί οὐ μή εἰσέλθω, φησίν, εἰς Ἐκκλησίαν πονηρευομένων. Καί ὁ Ἀπόστολος· Τίς συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετά εἰδώλων;» (Φατ. 549,832,29).
   Ἐδῶ ἀντιθέτως πρός τήν Ἁγία Γραφή οἱ ἀντιοικουμενιστές κάθονται στήν ἴδια τράπεζα (μάλιστα πνευματική) μέ τούς Οἰκουμενιστές αἱρετικούς, τούς μνημονεύουν, τούς ἀναγνωρίζουν κ.λπ.

Απορρίφθηκαν προσφυγές για το Ισλαμικό Τέμενος στην Ιερά Οδό

Απορρίφθηκαν προσφυγές για το Ισλαμικό Τέμενος στην Ιερά Οδό
«Μάχη» κατά της δημιουργίας του Ισλαμικού Τεμένους επί της Ιεράς Οδού έδωσαν σήμερα στο Συμβούλιο Επικρατείας (Δ΄ Τμήμα) 111 κάτοικοι του Βοτανικού που ζητούν να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική και παράνομη η δημοπράτηση του έργου ανέγερσης του.
Στο δικαστήριο, παρά το γεγονός ότι είχε υποβάλλει και εκείνος προσφυγή, δεν εμφανίστηκε ούτε εκπροσωπήθηκε από δικηγόρο, ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ και η αίτηση ακύρωσής του απορρίφθηκε.
Το κόστος ανέγερσης από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης είναι 946.000 ευρώ και θα κατασκευαστεί σε έκταση 17 στρεμμάτων. Σύμφωνα με την Πολιτεία η κατασκευή του Τεμένους αποσκοπεί στην κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των μουσουλμάνων που διαμένουν στην Αθήνα και την γύρω περιοχή.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Νεες Προκλητικες ενεργειες του Αιρεσιαρχου Βαρθολομαιου και των Φαναριωτων

Επιχείρηση διάσπασης 

της Εκκλησίας της Ελλάδος

του Γιώργου Παπαθανασόπουλου


Πριν παρέλθουν είκοσι τέσσερις ώρες από την αποστολή του κειμένου του υπογράφοντος « Απορίες για την Ιεραρία της Εκκλησίας της Ελλάδος» νέα γεγονότα πρόσθεσαν μια τραγικότητα στις, ούτως ή άλλως, πολύ δυσάρεστες εξελίξεις. Μετά την πρόκληση του Οικουμενικού Πατριαρχείου να προσκαλέσει στη Σύνοδο της  Ιεραρχίας Του όλους τους Μητροπολίτες των «Νέων Χωρών» της Εκκλησίας της Ελλάδος, προστέθηκαν νέες, εκ μέρους του Φαναρίου, προκλήσεις.
Το εσπέρας της Δευτέρας, 5ης Οκτωβρίου, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας διοργανώθηκε εκδήλωση για τα είκοσι χρόνια αρχιερατείας του Μητροπολίτου Σάμου κ. Ευσεβίου.
Παρόντες ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος και πολλοί – άνω των είκοσι - αρχιερείς από όλη την Ελλάδα, που παρεπιδημούν στην Αθήνα, συμμετέχοντες στις εργασίες της Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. 
Ως εκπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριάρχου παρέστη στην εκδήλωση ο Μητροπολίτης Προικονήσου κ. Ιωσήφ. Κατά τον χαιρετισμό του, μπροστά στον Προκαθήμενο της Εκκλησίας της Ελλάδος και στους άλλους Μητροπολίτες Της, ανέφερε, μεταξύ των άλλων,  ότι είχε τη χαρά να συμμετέχει με τον Μητροπολίτη Σάμου στη Σύνοδο της Ιεραρχίας του Οικουμενικού Θρόνου! Δεν είναι γνωστό αν κατ΄ ιδίαν ο Αρχιεπίσκοπος ή κάποιος άλλος Αρχιερεύς έκανε στον Μητροπολίτη Προικονήσου σχετική παρατήρηση και εξέφρασε τη δυσφορία του για την προκλητική αυτή δήλωση.
Μετά τη λήξη της εκδήλωσης πάντως στα «πηγαδάκια» που δημιουργήθηκαν οι συζητήσεις είχαν να κάνουν με το θέμα που προέκυψε από τη δήλωση  του κ. Ιωσήφ. Σε ένα από αυτά τονίστηκε ότι ο Μητροπολίτης Σάμου, όπως και όλοι οι Μητροπολίτες των «Νέων Χωρών», συμμετέχουν μόνο στη Σύνοδο της Ιεραρχίας της Ελλάδος και πουθενά αλλού. Μητροπολίτης ανέφερε ότι η Εκκλησία της Ελλάδος φιλοξενεί τον Μητροπολίτη Προικονήσου και ευχαρίστως του παρέχει μισθό ιεροκήρυκος, στερώντας τον από δικό της κληρικό. Άλλος σημείωσε  ότι στη Μητρόπολη Πειραιώς τελεί τη Θεία Λειτουργία, Θεία Μυστήρια, κηρύττει και έχει εκπομπή στον Ραδιοφωνικό Σταθμό της ως άνω Μητροπόλεως. Και πρόσθεσε ο εν λόγω Ιεράρχης με νόημα: «Θυμάμαι τα λόγια του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ που τα είχε γραμμένα επί ξύλου και τοποθετημένα  στο γραφείο του, για να  τα βλέπει ο κάθε επισκέπτης του: «Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου».  

ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΟΥΤΙΝ: «ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΩΝ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΩΝ»

fft86_mf6008017


Αποφασισμένος να ξεκαθαρίσει μια και καλή το τοπίο με τους Τζιχαντιστές, φέρεται ο Ρώσος πρόεδρος, Βλαδιμήρ Πούτιν, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά τουρκικά δημοσιεύματα, τα οποία τονίζουν ότι δεν προβλέπεται να τελειώσει η ρωσική επέμβαση αν δεν εξαλειφθεί οριστικά η ισιλαμιστική απειλή στην Συρία και όχι μόνο.
Έτσι, σύμφωνα με δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Radikal, ο Ρώσος πρόεδρος έχει δώσει σαφή εντολή στις δυνάμεις του που έχουν εγκατασταθεί και επιχειρούν από τις ρώσικες βάσεις στην Συρία, να πιάσουν και να φέρουν αλυσοδεμένο ζωντανό τον αρχηγό των Τζιχαντιστών, Ebubekir Bağdat, καθώς και όλο το επιτελείο του στην Μόσχα, για να… τους περιποιηθεί αναλόγως.
Την είδηση αυτή μετέδωσε πρώτα η αραβόφωνη εφημερίδα, Afitab-i Yezd, επικαλούμενη αποκλειστικές ρωσικές πηγές και στην συνέχεια πέρασε και στον τουρκικό τύπο, προκαλώντας μεγάλη αίσθηση.
Η εντολή αυτή του Πούτιν, όπως αναφέρεται, έχει σκοπό αφ’ ενός να καταδείξει ότι η όποια αμερικανική επέμβαση δεν έβλαψε καθόλου τους Τζιχανστιστές και αφ’ ετέρου να αποδείξει διεθνώς ότι ο αρχηγός των Τζιχαντιστών είναι καθαρά δημιούργημα των Αμερικανών και η άνδρωση του στηρίχτηκε από την Τουρκία, την Σαουδική Αραβία και το Κατάρ, δηλαδή οι χώρες που πρωτοστατούν εναντίον της ρωσικής επέμβαση στην Συρία.
Μάλιστα ο υπουργός Άμυνας της Ρωσίας, İgor Konaşenkov, απαντώντας στις νατοϊκές επικρίσεις για τους αεροπορικούς βομβαρδισμούς στην Συρία, δήλωσε πως μέχρι τώρα όλοι οι αεροπορικοί βομβαρδισμοί των Αμερικανών το μόνο που κατάφεραν είναι να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τους Τζιχαντιστές. Για αυτό η ρωσική επέμβαση θα συνεχιστεί.
Δηλαδή…ρωσική Τελεία και Παύλα!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr