Σάββατο, 2 Μαΐου 2015

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ,  
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ 
ΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΝ.




Ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας το αλλο Σαββατο 9 Μαϊου του Αγιου προφητου Ησαϊα θα τελεση την Θεια Λειτουργια στον ιερο ναο του Αγιου Μαρκου του Ευγενικου στην Σουρωτη Θεσσαλονικης.
Ηδη βρισκομαστε σε περιοδο Ανοιξεως και δεν εχουμε πλεον προβλημα χωρου αλλα εχουμε χωρητικοτητα ακομα και Χιλιων ατομων.
Ευπρόσδεκτοι απαντες Βορειοελλαδιτες και Νοτιοελλαδιτες.

Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΗΡΥΞΕ… ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΡΔΟΥΣ

700x264503_r3_1

Ενώ πλησιάσουν οι κρίσιμες βουλευτικές εκλογές στην Τουρκία και ενώ οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι είναι σχεδόν αδύνατο οι Ισλαμιστές να εξασφαλίσουν την απόλυτη πλειοψηφία για να προχωρήσουν στην συνταγματική αναθεώρηση, ο Ταΐπ Ερντογάν ανοίγει ένα καινούργιο μέτωπο με τους Κούρδους, αυτή την φορά με καθαρά θρησκευτικό χαρακτήρα.
Μιλώντας σε ανοιχτή συγκέντρωση στην πόλη του Μπατμάν στην ανατολική Τουρκία, κατήγγειλε ότι οι Κούρδοι και το ΡΚΚ  διδάσκουν την απόρριψη του Ισλάμ σαν κυρίαρχη θρησκεία τους και την επιστροφή στην παλιά τους θρησκεία, δηλαδή τον Ζωροαστρισμό και στον Χριστιανισμό της ανατολικής εκκλησίας. Όπως τόνισε στην ομιλία του ο Τούρκος πρόεδρος, στα στρατόπεδα και στις κατασκηνώσεις του ΡΚΚ οι Κούρδοι διδάσκουν στα παιδιά τους αλλά και στους οπαδούς τους να απαρνηθούν το Ισλάμ γιατί δεν είναι η δίκια τους θρησκεία και να επιστρέψουν στις παλιές τους θρησκείες. Για τον λόγο αυτό, όπως τόνισε ο Ερντογάν, σε συνεργασία με την Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας, (κάτι ανάλογο με την δική μας Αρχιεπισκοπή), αποφάσισαν να εκδώσουν χιλιάδες αντίτυπα του Κορανίου στην κουρδική γλώσσα και να τα μοιράζουν στις περιοχές όπου ομιλείται σαν μητρική γλώσσα η κουρδική.


ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ: Ζητουμε συγγνωμη απο τους πολλους επισκεπτες της Αποτειχισης που μας τηλεφωνησαν και ενημερωθηκαν οτι δεν συνεβη τιποτα το υποπτο και κακο στο ιστολογιο μας, αλλα το κομπιουτερ μας επαθε καποια βλαβη και αυτος και μονον ηταν ο λογος της διακοπης της ενημερωσεως.

Ευχαριστουμε παντως τους πολλους πολλους φιλους μας που μας τηλεφωνησαν και μας εδειξαν οτι οντως στενοχωρηθηκαν και ανησυχησαν και συλλυπουμαστε τους σφοδρους εχθρους μας που δεν ικανοποιησαμε την ανεκλαλητη χαρα τους να διακοψουμε, μας δινεται μαλιστα η ευκαιρια να δωσουμε την υποσχεσι οτι συνεχιζουμε δυναμικοτερα και ενατικοτερα τον Αγωνα μας.

Γνωριζουμε οτι ΜΟΝΟ ενας θα χαρη με την διακοπη της Αποτειχισης. Ο ΣΑΤΑΝΑΣ και τα οργανα του. Και αυτην την χαρα δεν σκοπευουμε να τους την δωσουμε.





Μας εστάλη από τον κ. Χρήστο Λιβανό άρθρο δια του οποίου απαντά σε σχόλιο του ιστολογίου μας (εδώ). Το δημοσιεύουμε με την επισήμανση ότι με την απάντησή του αποδεικνύει εκείνο που είναι πλέον εμφανές στο χώρο των αντι-Οικουμενιστών και των ανησυχούντων πιστών:


Έχουν την καλή ανησυχία, αλλά αγνοούν ή έχουν παραπληροφορηθεί από τους πνευματικούς τους, για την διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας μας, για θέματα εκείνα που σχετίζονται με την αίρεση, και ιδίως με την  παναίρεση του Οικουμενισμού.


(Τούτο απεδείχθη περίτρανα στην στημένη Ημερίδα του Πειραιώς που οργάνωσε ο κ. Σεραφείμ, στην οποία οι αντι-Οικουμενιστές εψεύστησαν ασυστόλως και αποδεδειγμένα, διέστρεψαν αλλά και κακοποίησαν ανέντιμα τους Αγίους Πατέρες).
 

Ευχαριστούμε τον κ. Λιβανό που μας δίνει την ευκαιρία να απαντήσουμε (με τη σειρά μας) και να αποδείξουμε ότι, οι θέσεις που αναιρεί (κι έχει την εντύπωση πως είναι δικές μας) δεν είναι παρά οι θέσεις των …Αγίων Πατέρων!!! Θα παραθέσουμε τα κείμενά τους κι ελπίζουμε να πεισθεί στην διδασκαλία τους.  


Τις ημέρες αυτές δημοσιεύθηκε στον «Ορθόδοξο Τύπο» και σε θρησκευτικά ιστολόγια άρθρο, διά του οποίου ο υποφαινόμενος ήλεγχε προκλητικές δηλώσεις δύο μητροπολιτών της Εκκλησίας της Ελλάδος και γενικότερα την επισκοπική αφωνία και απραξία έναντι της παναιρέσεως του Οικουμενισμού.

Με αφορμή το άρθρο αυτό σχολιογράφος με τα αρχικά Π.Σ. έγραψε στο ιστολόγιο «Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση» το ακόλουθο σχόλιο, το οποίο αναδημοσιεύθηκε και σε άλλα ομόφρονα ιστολόγια:
«Λυπούμαστε που ο αγαπητός κ. Λιβανός, στοιχώντας στην αντιπατερική τακτική που χάραξαν οι αντι-Οικουμενιστές, επισημαίνει το πρόβλημα θεωρητικά, αλλά πρακτικά κάνει ό,τι οι Επίσκοποι των οποίων την τακτική καταγγέλλει: Δεν απομακρύνεται, δηλαδή, από τους παναιρετικούς Οικουμενιστές, όπως έκαναν οι Άγιοι. Δεν κάνει ό,τι έκαναν οι Άγιοι Γρηγόριος Παλαμάς και Μ. Αθανάσιος, τους οποίους προτείνει ως παράδειγμα.
»Κατηγορεί τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης ότι φοβάται το θρόνο του, και δεν συνειδητοποιεί ότι κι αυτός έχει παραλύσει από ένα άλλο φόβο: Μήπως μείνει μακριά από την “εκκλησία των πονηρευομένων" και των κοινωνούντων με αυτήν!
»Γνωρίζει πολύ καλά τον Ι. Κανόνα, αλλά και την διδασκαλία των Αγίων, ότι οι απομακρυνόμενοι από τους αιρετικούς (οι Αποτειχιζόμενοι), συντελούν "το κατά δύναμιν" για να αποφύγει η Εκκλησία το ΣΧΙΣΜΑ με την Αλήθεια, συντελούν και αποτρέπουν την καθολική επικράτηση της παναιρέσεως. Κι όμως, προτιμά να κοινωνεί με όλους αυτούς (στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που διαμένει) των οποίων κατά καιρούς καταγγέλει τα Οικουμενιστικά αίσχη!
»Ας θυμηθεί τί έκαναν οι 3 μητροπολίτες και το Άγιον Όρος στα αμφιλεγόμενα τότε, νηπιακά Οικουμενιστικά ανοίγματα του Αθηναγόρα, κι ας ακολουθήσει το παράδειγμα των Αγίων, εφόσον είχε την τόλμη (με το παραπάνω άρθρο του) να ελέγξει για παρόμοιες παραλείψεις τους δυό Μητροπολίτες».

Αν και δεν συνηθίζω να απαντώ σε σχόλια ιστολογίων, όχι διότι τα υποτιμώ και τα περιφρονώ, αλλά διότι αυτό απαιτεί πολύ χρόνο, τον οποίο δεν διαθέτω, θα απαντήσω στον κ. Π.Σ. (από τα αρχικά του ονόματος συμπεραίνω, ότι πρόκειται για τον γνωστό θεολόγο κ. Παναγιώτη Σημάτη). Και θα απαντήσω πρώτον διότι, αν και δεν γνωρίζω προσωπικώς τον σχολιογράφο, εν τούτοις εκτιμώ τους πολυετείς αγώνες του υπέρ της Ορθοδοξίας και εναντίον του Οικουμενισμού, και δεύτερον, διότι πολλοί αποτειχισμένοι μιμούνται δυστυχώς τους Παλαιοημερολογίτες, όχι βεβαίως στην δημιουργία σχίσματος (διότι η αποτείχιση δεν είναι σχίσμα), αλλά στην επίμονη και φορτική άσκηση πιέσεων, με υπερβάλλοντα ζήλο και ανάρμοστη πολλές φορές συμπεριφορά, προς πιστά και συνειδητά μέλη της Εκκλησίας να τους μιμηθούν και να αποτειχιστούν και αυτά μη υπαρχουσών των αναγκαίων προϋποθέσεων και συνθηκών παντού και πάντοτε για μια τέτοια αποτείχιση.
Με κατηγορεί ο κ. Π.Σ., διότι δεν απομακρύνομαι από τους οικουμενιστές, όπως έκαναν οι Άγιοι. Τον ερωτώ: Σήμερα δεν υπάρχουν άγιοι; Εάν δεν υπάρχουν, τότε η Εκκλησία έπαυσε να έχει λόγο υπάρξεως, διότι ο κυριότερος σκοπός της είναι η δημιουργία αγίων. Εάν δεν υπάρχουν άγιοι, τότε πιθανόν να επίκειται συντόμως και το τέλος του κόσμου, διότι σύμφωνα με τον λόγο κάποιου αγίου, όταν παύσουν να υπάρχουν άγιοι τότε θα έλθει και το τέλος του κόσμου.
 
 Αλλά, δόξα τω Θεώ, στις ημέρες μας, παρά την πρωτοφανή αποστασία μας, ο Θεός δεν μας έχει εγκαταλείψει και χαρίζει ακόμη στην Εκκλησία Του αγίους. Τρείς από αυτούς, ο άγ. Ιουστίνος Πόποβιτς, ο άγ. Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης και ο άγ. Παΐσιος ο Αγιορείτης, ανακηρύχθηκαν άγιοι και επισήμως, άλλων δε, όπως των μακαριστών Ιακώβου Τσαλίκη και Φιλοθέου Ζερβάκου, επίκειται, όπως διαδίδεται, συντόμως και η δική τους  ανακήρυξη και κατάταξη. Υπάρχουν δε και εκείνοι, οι οποίοι έχουν αναγνωριστεί ως άγιοι όχι από την Διοικούσα Εκκλησία, αλλά από την συνείδηση του Ορθοδόξου πληρώματος.
 
 Εφόσον λοιπόν υπάρχουν και σήμερα άγιοι, αλήθεια, την οποία ελπίζω ο κ. Π.Σ. να μην αμφισβητεί, ερχόμεθα στο δεύτερο ερώτημα: Πρέπει οι χριστιανοί να ακολουθούν το παράδειγμα των παλαιών μόνον αγίων ή και των συγχρόνων; Ασφαλώς και των συγχρόνων, εφόσον βεβαίως είναι πεπεισμένοι για την αγιότητά τους, που αποδεικνύεται από τα αγιοπνευματικά τους χαρίσματα, αλλά και υπερφυσικά σημεία, που συνοδεύουν πολλές φορές τη ζωή και το έργο τους. Εφόσον λοιπόν πρέπει να ακολουθούμε και τους συγχρόνους αγίους, ερωτάται και πάλι ο κ. Π.Σ.: Γνωρίζει έστω και ένα σύγχρονο άγιο (επισήμως αναγνωρισμένον ή μη), που αποτειχίστηκε, εξ αιτίας του Οικουμενισμού; Έδωσε ποτέ το σύνθημα της αποτειχίσεως ο άγ. Ιουστίνος Πόποβιτς, του οποίου ρητό φιλοξενείται στην κορυφή του ιστολογίου των αποτειχισμένων; Αποτειχίστηκε ο άγ. Πορφύριος, ο άγ. Παΐσιος κ.ά., ώστε να τους ακολουθήσει και ο λαός; Κάλεσε ποτέ σε αποτείχιση τα χιλιάδες πνευματικά του τέκνα ο αγωνιστικότερος επίσκοπος των καιρών μας, ο μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης; Κήρυξε ποτέ αποτείχιση ο σφοδρότερος πολέμιος των αιρέσεων στις ημέρες μας μακαριστός Νικόλαος Σωτηρόπουλος; Μήπως το έκανε ο άγιος Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας με τα αναρίθμητα πνευματικά τέκνα και δεν το γνωρίζουμε; Τι λέγετε, αδελφέ εν Χριστώ κ. Π.Σ., όλοι αυτοί, που αναφέραμε, και πολλοί άλλοι, που δεν αναφέραμε, δεν γνωρίζουν τι λέγουν οι Πατέρες και οι Κανόνες;  Ήταν όλοι δειλοί και άνανδροι ή μήπως αντιπατερικοί και μεταπατερικοί;
Και εφόσον αυτοί, οι άγιοι, δεν κήρυξαν και δεν κάλεσαν τον πιστό λαό σε αποτείχιση από τους οικουμενιστές, είχε το δικαίωμα να το κάνει ο λαός μόνος του, δίχως αυτούς; Μήπως θέλετε να ανακηρύξουμε εμείς οι λαϊκοί εαυτούς απλανείς οδηγούς στην οδό της αποτειχίσεως και να καλέσουμε τους κληρικούς και τους μοναχούς, μεταξύ αυτών και αγίους, να μας ακολουθήσουν; Σε ποιο στράτευμα, μάλιστα εν καιρώ πολέμου, τέθηκαν επικεφαλής στρατιώτες υπαρχόντων αξίων αξιωματικών; Και εάν αυτό δεν συμβαίνει στα κοσμικά στρατεύματα, θα συμβεί στην Στρατευομένη Εκκλησία, μέσα στην οποία πρέπει όλα να γίνονται «ευσχημόνως και κατά τάξιν»;
Βλέπουμε και εμείς οι λαϊκοί τις προδοσίες των οικουμενιστών, την αδράνεια των ιερέων, την σκανδαλώδη σιωπή του Αγίου Όρους. Δεν θα δώσουμε όμως εμείς το σύνθημα της αποτειχίσεως, αλλά οι κληρικοί, μεταξύ των οποίων, όπως είπαμε, υπάρχουν και άγιοι. Όταν έπεφτε ως αστραπή εκ του ουρανού ο Εωσφόρος και οι άγγελοί του, το «στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου» δεν το είπε άγγελος προς αρχαγγέλους, αλλά ο ενδοξότερος και λαμπρότερος Ταξιάρχης των ασωμάτων Δυνάμεων, ο αρχάγγελος Μιχαήλ προς τους άλλους αρχαγγέλους και αγγέλους. Αγγέλους ονομάζει η Αποκάλυψη και τους επισκόπους.
Και σήμερα, που πολλοί επίσκοποι και ιερείς και θεολόγοι πέφτουν στην άβυσσο του Οικουμενισμού, δεν θα βρει ο Θεός έναν ή δύο ή τρεις αξίους επισκόπους να σταματήσουν την νέαν αυτή πτώση στην πλάνη και στην αίρεση και να στηρίξουν και να καθοδηγήσουν τον λαό του; Θα διαγράψουμε και θα εκμηδενίσουμε όλους τους επισκόπους και ιερείς και μοναχούς και θα αυτοδιοριστούμε εμείς οι λαϊκοί επιτελάρχες του Στρατεύματος και θα κηρύξουμε επιστράτευση αποτειχίσεως; «Πντες οι κληρικοί εξκλιναν, άμα ηχρειθησαν· ουκ έστι ποιών χρησττητα, ουκ έστιν έως ενς»;   

Γράφει ο κ. Π.Σ., ότι ο υποφαινόμενος έχει παραλύσει από τον φόβο μήπως μείνει μακριά από την “εκκλησία των πονηρευομένων" και των κοινωνούντων με αυτή! Με εκπλήσσει η ευκολία, με την οποία ο αδελφός μας κάνει διάγνωση της «παραλυσίας» μου, δίχως να με γνωρίζει, και μάλιστα από τόσο μακριά! Του απαντώ:
«Εκκλησία πονηρευομένων» αποτελούν οι οικουμενιστές. Οι οικουμενιστές όμως δεν είναι η Εκκλησία. Την διάκριση αυτή θα έπρεπε να είναι σε θέση να την κάνει, ως έγκριτος θεολόγος. Εάν υιοθετήσουμε την εκκλησιολογία του, θα πρέπει να παραδεχθούμε, ότι στην «εκκλησία των πονηρευομένων» ανήκαν και οι άγιοι, που αναφέραμε. Λίγη σοβαρότητα εκ μέρους κάποιων αποτειχισμένων δεν θα έβλαπτε.  
Εμείς, αγαπητέ κ. Π.Σ., δεν ανήκουμε στην «εκκλησία των πονηρευομένων», αλλά στην Εκκλησία του Χριστού. Δεν βαπτιστήκαμε στο όνομα του Κωνσταντινουπόλεως, του Δημητριάδος, του Μεσσηνίας ή του αγίου Τορόντο, αλλά  στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Η Εκκλησία δεν ανήκει στους οικουμενιστές, ανήκει στο Χριστό. Και, όσο η Εκκλησία έχει στους κόλπους της πολλούς αξίους και Ορθοδόξους κληρικούς, τελεί έγκυρα Μυστήρια και αναδεικνύει αγίους, θα ήταν παραφροσύνη να αποτειχιστούμε από αυτή. Διότι αυτό μας καλείτε να κάνουμε. Σύνθημά σας είναι όχι μόνο να μην έχουμε κοινωνία με τους οικουμενιστές, αλλά να μην έχουμε κοινωνία και με όσους έχουν κοινωνία και μνημονεύουν τους οικουμενιστές! Στην ουσία μας προτείνετε να παύσουμε να έχουμε κοινωνία με όλους τους Ορθοδόξους επισκόπους της γης, εφόσον πολλοί από αυτούς είναι οικουμενιστές, όσοι δε δεν είναι, ανέχονται τους οικουμενιστές και ευρίσκονται σε κοινωνία μαζί τους. Και εφόσον όλοι οι Ορθόδοξοι ιερείς της γης μνημονεύουν κάποιον από τους προαναφερθέντες επισκόπους στους ναούς των, να παύσουμε να εκκλησιαζόμαστε, να εξομολογούμαστε, να κοινωνούμε, και να παραμένουμε σε κατ’ οίκον (πνευματικό) περιορισμό (μόνο το βραχιολάκι θα μας λείπει!), για να μη ριφθούμε στην γέενα του πυρός, ενώ στην πραγματικότητα ετοιμάζουμε οικειοθελώς εαυτούς γι’ αυτήν την γέενα, αλλά μέσω άλλης οδού, την οποία δεν υποδεικνύουν οι Πατέρες, αλλά ο Σατανάς δια του εκ δεξιών λογισμού της άκαιρης και εγωιστικής αποτειχίσεως, αφού προηγουμένως μας έχει πείσει, ότι όλοι οι επίσκοποι είναι ανάξιοι, είτε επειδή είναι οικουμενιστές, είτε διότι διστάζουν να παύσουν το μνημόσυνο των οικουμενιστών! Αυτό όμως, που μας προτείνετε, δεν είναι αποτείχιση από κάποιον αιρετικό ή αιρετίζοντα επίσκοπο, όπως συμβουλεύει ο Μ. Αθανάσιος, αλλά αποτείχιση από την Εκκλησία! Ένας Αυγουστίνος Καντιώτης, αγαπητέ κ. Π.Σ., έψαχνε, όπως γνωρίζουν πνευματικά του τέκνα, να βρει άλλους δύο επισκόπους, ώστε να παύσουν από κοινού το μνημόσυνο του πατριάρχου Βαρθολομαίου και δεν εύρισκε. Και δεν προχώρησε σε αποτείχιση μόνος του. Μήπως τον είχε παραλύσει και αυτόν ο φόβος, μήπως μείνει μακριά από την «εκκλησία των πονηρευομένων;». Μήπως δεν γνώριζε και αυτός τι λέγουν οι Πατέρες και οι Κανόνες;
Αναφέρεται επίσης ο κ. Π.Σ. σε κάποιον Ι. Κανόνα, δίχως να τον ονομάζει (από τα συμφραζόμενα υποθέτω, ότι εννοεί τον ΙΕ´ της Πρωτοδευτέρας Συνόδου), και με εγκαλεί, διότι δεν τον εφαρμόζω στο Εξωτερικό, όπου διαμένω! Φέρει δε ως παράδειγμα τους τρείς μητροπολίτες και το Άγιον Όρος, που διέκοψαν το μνημόσυνο του Αθηναγόρα με αφορμή τα «αμφιλεγόμενα τότε, νηπιακά οικουμενιστικά του ανοίγματα»!
Αυτό, που διαφεύγει της προσοχής του, είναι το ότι απευθύνεται σε λαϊκό και όχι σε κληρικό. Ως θεολόγος θα έπρεπε να γνωρίζει, ότι ο συγκεκριμένος Κανόνας αφορά στους κληρικούς και μόνο σ’ αυτούς. Εάν ήμουν κληρικός, θα μπορούσα να κάνω χρήση του Κανόνα, να παύσω το μνημόσυνο του αποδεδειγμένα αιρετικού εκκλησιαστικού προϊσταμένου μου και να αποτειχιστώ από αυτόν. Δεν είμαι όμως κληρικός. Ας παύσουν επιτέλους ωρισμένοι «αποτειχισμένοι», μιμούμενοι τους Παλαιοημερολογίτες, να κρατούν ως λάβαρο του αγώνα τους τον ΙΕ´ Κανόνα και, παρερμηνεύοντάς τον, να καλούν αγωνιζομένους πιστούς  λαϊκούς να τον εφαρμόσουν.
Εδώ στο Εξωτερικό, αγαπητέ κ. Π.Σ., δεν έδωσε κανένας μέχρι τώρα κληρικός το σύνθημα της αποτειχίσεως. Εάν και όταν το δώσει, θα δούμε τι θα κάνουμε. Στην Ελλάδα αποτειχίστηκε ο αγωνιστικός και ασκητικός και αδίκως καθαιρεθείς ιερομόναχος π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς και τα πνευματικά του τέκνα τον ακολούθησαν και καλώς έπραξαν. Και η αποτείχισή του αυτή έλαβε μεγαλύτερη εγκυρότητα και κανονικότητα μετά την κοινωνία του με τον επίσης καθαιρεθέντα αδίκως και αντικανονικώς μαρτυρικό Σέρβο Μητροπολίτη πρ. Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιο. Άλλα όμως τέτοια παραδείγματα κληρικών και μάλιστα επισκόπων μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν. Και όσο δεν υπάρχουν, οι ευσεβείς Ορθόδοξοι λαϊκοί πιστοί θα παραμένουν εντός της κανονικής Εκκλησίας και θα αντιδρούν και θα διαμαρτύρονται και θα ελέγχουν τους οικουμενιστές εκ των έσω. Διότι οποιαδήποτε αποτείχιση λαϊκών μελών της Εκκλησίας, καθ’ ην στιγμή κανένας επίσκοπος και κανένας πρεσβύτερος δεν συμμετέχει σ’ αυτήν,  ισοδυναμεί με απόπειρα πνευματικής αυτοκτονίας. Και σε τέτοια απόπειρα έχουν προβεί ορισμένοι αφελείς και υπερευαίσθητοι Ορθόδοξοι, υπερήφανα δυστυχώς πνεύματα, θεολογικότεροι των θεολόγων γενόμενοι, και αγιότεροι των αγίων και πατερικότεροι των Πατέρων, οι οποίοι έπαυσαν να εκκλησιάζονται και να μετέχουν των Ιερών Μυστηρίων σε οποιοδήποτε ναό, και μένουν στο σπίτι τους, «ίνα μη μιανθώσι» από το μικρόβιο του Οικουμενισμού, και κινδυνεύουν έτσι, επί πολύ αφιστάμενοι της Θ. Κοινωνίας, να γίνουν «θηριάλωτοι υπό του νοητού λύκου» και να χάσουν την ψυχή τους, μη αντιλαμβανόμενοι σε ποια πονηρή παγίδα τους έρριψε ο Διάβολος. Ο μακαριστός Νικόλαος Σωτηρόπουλος είχε ελέγξει αυστηρώς τέτοια πρόσωπα και, με σχετικό άρθρο του, είχε προειδοποιήσει για τον κίνδυνο, που διατρέχουν. Δυστυχώς τα πρόσωπα αυτά, απ’ ό,τι γνωρίζει ο γράφων, «ουκ ηβουλήθησαν συνιέναι».
Η Εκκλησία, παρά το γεγονός, ότι διοικείται από πολλούς οικουμενιστές, διαθέτει και καλούς επισκόπους και αναδεικνύει, όπως είπαμε, Παϊσίους και Πορφυρίους, και επομένως παραμένει και σήμερα εργαστήριο μοναδικό αγιότητος και ταμειούχος της θείας χάριτος. «Όπου η Εκκλησία, εκεί πάρεστι το Πνεύμα του Θεού, και όπου το Πνεύμα του Θεού, εκεί πάρεστιν η Εκκλησία και πάσα χάρις», γράφει ο Άγ. Ειρηναίος (Κατά αιρέσεων, 3, 24, 1, PG 50, 459). Παρούσης επομένως της θείας χάριτος και του Αγίου Πνεύματος μέσα στην Εκκλησία, την οποία, κρίμασιν οις οίδε Κύριος, διοικούν πολλοί ακατάλληλοι και ανάξιοι και οικουμενιστές επίσκοποι, εμείς θα την εγκαταλείψουμε;
Ο υποφαινόμενος γνωρίζει, ότι το άρθρο του αυτό θα προκαλέσει αντιδράσεις και σχόλια εκ μέρους κάποιων αποτειχισμένων, στα οποία όμως δεν προτίθεται να απαντήσει, όχι διότι στερείται επιχειρημάτων, αλλά διότι είναι πεπεισμένος, ότι ένας ατέρμονας διαδικτυακός διάλογος μαζί τους θα αποβεί άκαρπος και ανωφελής. Κάθε πιστός έχει (πρέπει να έχει)  Πνευματικό πατέρα. Αλλοίμονο αν δεν έχει. Ας συζητήσει λοιπόν το σοβαρότατο αυτό θέμα της αποτειχίσεως μαζί του και ας πράξει ό,τι ο Πνευματικός του υποδείξει. Αυτό έχει πράξει και ο υποφαινόμενος και έχει την συνείδησή του αναπαυμένη. 

Ξεχάστηκαν οι διαμαρτυρίες και η «ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ» των Αγιορειτών προς τον Πατριάρχη!



Πρίν μερικές εβδομάδες δόθηκε στην δημοσιότητα Επιστολή των Αγιορειτών προς τον Πατριάρχη, δια της οποίας διεμαρτύροντο για την κακοποίηση της Πίστεως από τον κ. Βαρθολομαίο.
Σήμερα, όμως, πληροφορηθήκαμε από τα Μ.Μ.Ε. ότι αντιπροσωπεία Αγιορειτών Πατέρων, ωσάν να μη συνέβη τίποτε και δίχως να διορθωθεί τίποτε, επισκέφτηκε το Φανάρι για να συζητήσουν περί …«Επετειακών Εορτασμών»!
 Πηγή: "Αmen"
Τον κανονικό Επίσκοπο του Αγίου Όρους Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο επισκέφθηκε σήμερα Τετάρτη στο Φανάρι πενταμελής Επιτροπή Αγιορειτών Πατέρων.

Πρόκειται για την Επιτροπή η οποία εξετάζει το ενδεχόμενο της πραγματοποίησης επετειακών εορτασμών για την πνευματική επικοινωνία τέκνων της Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως από τη Ρωσία (11ος αι.)  με το Άγιον Όρος την κορωνίδα αυτή της δικαιοδοσίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Την Επιτροπή αποτελούν οι αντιπρόσωποι της Μεγίστης Λαύρας Ιερομόναχος Νικόδημος, της Ιβήρων Ιερομόναχος Αντώνιος, της Αγίου Παύλου Μοναχός Νικόδημος, της Εσφιγμένου Ιερομόναχος Γαβριήλ και του Αγίου Παντελεήμονος Ιερομόναχος Κυρίων.

Οι Αθωνίτες Πατέρες υπέβαλαν τα σεβάσματά τους στον Πατριάρχη του Γένους για την Μεγάλη Εορτή του Πάσχα και από μέρους των συνασκουμένων αδελφών τους.

Υπενθυμίζουμε την Επιστολή, όπως δημοσιεύτηκε στις «Ακτίνες»:
ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ Ι. ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ «ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ» ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ
Βαρυσήμαντη επιστολή έστειλε η Ι. Κοινότητα Αγ. Όρους στον Οικουμενικό Πατριάρχη, με αφορμή την επίσκεψη του Πάπα στο Φανάρι τον Νοέμβριο, κατά την εορτή του Αγίου Αποστόλου Ανδρέα.
Μεταξύ άλλων οι Αγιορείτες αναφέρουν ότι είναι τουλάχιστον καινοφανή όσα συνέβησαν στο Φανάρι και μάλιστα ο λειτουργικός ασπασμός του Πατριάρχη με τον Πάπα, ενώ η αγιορείτικη παράδοση είναι γεμάτη από παραδείγματα αγίων που μίλησαν για την πλάνη και την αίρεση των Λατίνων. Επίσης
είναι πολλοί Αγιορείτες, όπως ο Άγιος Κοσμάς ο Πρώτος, που μαρτύρησαν γιατί δεν δέχθηκαν να «συμφρονήσουν με τους Λατινόφρονες».
Η συνέχιση του θεολογικού διαλόγου με τους Ρωμαιοκαθολικούς, που επιμένουν στις αιρετικές τους δοξασίες, έχει ως μόνο αποτέλεσμα τον σκανδαλισμό των πιστών, αναφέρουν στη συνέχεια.
Τέλος προειδοποιούν τον Πατριάρχη και υπενθυμίζουν ότι πριν από πενήντα χρόνια οι περισσότερες αγιορείτικες μονές διέκοψαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα, όταν εκείνος προχώρησε στην άρση των αναθεμάτων με τους παπικούς.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής, το οποίο μόλις πρόσφατα έγινε γνωστό.
Θα απαντήσει ο Πατριάρχης στους Αγιορείτες;
Σημειώνουμε ότι είναι σεβαστή η στάση της Ι. Κοινότητας του Αγίου Όρους να μη κοινοποιεί τα κείμενα των επιστολών της. Για θέματα όμως που αφορούν την Ορθόδοξη Πίστη μας, όπως αυτής της επιστολής, είναι καλό να γίνονται γνωστά, αφού όλοι οι πιστοί θέλουν να γνωρίζουν τις θέσεις του Αγίου Όρους.

ΚΑΡΥΑΙ  ΤΗι  18ῃ/31ῃ Δεκεμβρίου 2014
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. Φ.2/7/3012

Τῇ Αὐτοῦ Θειοτάτῃ Παναγιότητι
Τῷ Οἰκουμενικῷ Πατριάρχῃ
Κυρίῳ κῳ Β Α Ρ Θ Ο Λ Ο Μ Α Ι Ωι
Πανσεβάστῳ Πατρὶ ἡμῶν καὶ Δεσπότῃ

Παναγιώτατε Πάτερ καὶ Δέσποτα,
Τὴν Ὑμετέραν Θειοτάτην Παναγιότητα βαθυσε­βάστως ἐν Κυρίῳ προσαγορεύομεν, ὑποβάλλοντες τὸ υἱϊκὸν ἡμῶν σέβας καὶ τὰς ταπεινὰς εὐχὰς διὰ τὴν ἐπὶ θύραις ἐπιτολὴν τοῦ νέου ἐνιαυτοῦ τῆς χρηστότητος τοῦ Κυρίου, νυχθημερὸν μνημονεύοντες τοῦ σεπτοῦ Ὑμῶν ὀνόματος ἐν ταῖς πρὸς Κύριον ταπειναῖς δεήσεσιν ἡμῶν.
Ἀξιωθέντες ἐγκαταβιοῦν εἰς τὸ ἱερὸν τῆς Κυρίας Θεοτόκου Περιβόλιον, τελοῦντες τὰς ἱερὰς ἀκολουθίας ἤ ἀναγινώσκοντες τὰ τῶν θεοφόρων πατέρων συγγράμματα, ἄλλοτε μὲν τιμῶμεν τὸν ἐν ἁγίοις ἱερομάρτυρα Κοσμᾶν τὸν Πρῶτον καὶ τοὺς σὺν Αὐτῷ, διότι μὲ τὴν ὁμολογίαν καὶ τὸ αἷμα των «ἐτήρησαν ἄμωμον τὴν Ἐκκλησίαν ἐκ τῆς πλάνης καὶ τῆς αἱρέσεως» «μὴ θελήσαντες συγκοι­νωνῆσαι καὶ συμφρονῆσαι τοῖς Λατινόφροσι» (τροπάριον τρίτης ὠδῆς  καὶ Κοντάκιον), ἄλλοτε δὲ μετὰ τοῦ Ὁσίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου μακαρίζομεν τὸν Ἅγιον Μάρκον Ἐφέσου τὸν Εὐγενικόν, διότι «ὤφθη ἀνένδοτος ταῖς τῶν ἐναντίων ἐπιφοραῖς, τῆς θείας πίστεως λυμαινο­μένης τοῖς παραχαράκταις Λατίνοις» (Δοξαστικὸν μικροῦ ἑσπερινοῦ) καὶ ἄλλοτε ἀναγινώσκομεν τὸν Ὅσιον Σιλουανὸν ἀναβοῶντα: «Πόσον μακάριοι εἴμεθα οἱ ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ διότι ὁ Κύριος ἔδωκεν ἡμῖν τὴν ζωὴν ἐν Πνεύματι... Πιστεύω μόνον εἰς τὴν ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, διότι εἰς Αὐτὴν εὑρίσκεται ἡ χαρὰ τῆς σωτηρίας, ἥτις ἀποκτᾶται διὰ τῆς ταπεινώσεως ἐν Χριστῷ»!
Ἀνατραφέντες εἰς τὴν πνευματικὴν ταύτην παράδοσιν καὶ μελετῶντες τοὺς ἀγῶνας τῶν πάλαι τε καὶ ἐπ᾽ ἐσχάτων πατέρων διὰ τὴν ἀκαινοτόμητον τῆς ἁγίας ἡμῶν Ἐκκλησίας πίστιν, δυσκολευόμεθα νὰ κατα­νοήσωμεν τὰ διατρέξαντα κατὰ τὰς ἑορτίους ἡμέρας ἐπὶ τῇ μνήμῃ τοῦ ἁγίου Ἀποστόλου Ἀνδρέου τοῦ Πρω­τοκλήτου, τοῦ Πατριάρχου ἡμῶν, κατ᾽ αὐτὴν τὴν ἱερωτάτην στιγμὴν τῆς ἁγίας Ἀναφορᾶς, ἐξελθόντος ἐκ τοῦ ἱεροῦ βήματος διὰ νὰ δώσῃ λειτουργικὸν ἀσπασμὸν εἰς τὸν ἐνδεδυμένον τὸ ὠμόφορον Πάπαν Ρώμης, ὅστις καὶ ἐν συνεχείᾳ ἀπήγγειλε τὴν Κυριακὴν προσευχήν!
Ἀκροώμενοι τὴν ἀνησυχίαν τῶν ἐνα­σκου­μένων ἐν τῇ Ἁγιωνύμῳ Πολιτείᾳ πατέρων καί ἀδελφῶν, ἐκφράζομεν τὸν συνέχοντα ἡμᾶς προβληματισμόν, διότι τὰ ὡς ἄνω  πληγώνουν τὸ ὀρθόδοξον δογματικὸν καὶ λειτουργικὸν αἴσθημα καὶ προκαλοῦν σύγχυσιν εἰς τὰς συνειδήσεις τῶν ἀνὰ τὸν κόσμον χριστιανῶν, ἐπαναλαμβανόμενα δὲ δίδουν τὴν αἴσθησιν ὅτι οὐδὲν ὠφελοῦν ἀλλὰ μᾶλλον σκανδαλισμὸς γίνεται, δεδομένης τῆς στασιμότητος τοῦ ἀπὸ δεκαετιῶν ἀρξαμένου θεολογικοῦ διαλόγου, ὥστε τὸ ὅραμα τῆς ἐν ἀληθείᾳ καὶ μιᾷ πίστει ἑνώσεως, νὰ φαντάζῃ ὡς ἀνέφικτος πραγματικότης, ὅτε δὲ μάλιστα πολλοὶ Ρωμαιοκαθολικοί, ἀπογοητευμένοι ἐκ τῆς ἐκκοσμικεύσεως τῆς Δυτικῆς Ἐκκλησίας, ἐμφορουμένης ἐκ τῶν αἱ­ρε­τι­κῶν δοξασιῶν τοῦ παπισμοῦ, ἀναζητοῦν διέξοδον εἰς τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.
Ὡς Ἱερὰ Κοινότης, Παναγιώτατε, ἐθεωρήσαμεν υἱϊκὸν ὄφλη­μα ἵνα μεταφέρωμεν τὴν ἀγωνίαν ἡμῶν, ἐπιποθούντων ἵνα παραμείνῃ ἀπαρα­σά­λευτος ἡ ἐκκλησιαστικὴ ἑνότης τῶν ἀπανταχοῦ Ὀρθοδόξων καὶ αὐτοῦ τούτου τοῦ ἁγιο­ρει­τικοῦ Σώματος, διότι, δὲν ἀποκρύπτομεν ὅτι ἰδιαιτέρως μᾶς θλίβει καὶ ἀνησυχεῖ τὸ ἐνδεχόμενον ἀναβιώσεως τῶν ἐνταῦθα πρὸ πεντηκονταετίας διαδραματισθέντων γεγο­νότων, τὰ ὁποῖα βεβαίως καὶ ἀπευχόμεθα, ὑφιστάμενοι εἰσέτι τὰς ὀδυνηρὰς συνεπείας αὐτῶν, ὡς ἄλλωστε ἀνεφέρθη Ὑμῖν καὶ διὰ τοῦ ὑπ᾽ ἀρ. Φ2/7/1679/18.7.2014 ἱεροκοι­νοτικοῦ ἡμῶν γράμματος.
Γινώσκοντες τὸ βαρὺ φορτίον, τὸ ὁποῖον ἐπωμίζεσθε, ὑποβάλλομεν ταῦτα μετὰ πόνου καὶ συνοχῆς καρδίας, υἱϊκῶς παρακαλοῦντες ὅπως πατρικῶς φροντίσητε ἵνα ἀναπαύητε τὰς συνειδήσεις τῶν ἀδελφῶν ἡμῶν, «ὑπὲρ ὧν Χριστὸς ἀπέθανε», ἐξαιτούμενοι τὰς πατριαρχικὰς Ὑμῶν εὐχὰς καὶ κατασπαζόμενοι βαθυσεβάστως τὴν Τιμίαν Ὑμῶν Δεξιάν
τῶν εἴκοσιν Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω.

Πέμπτη, 30 Απριλίου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ. ΜΗΝ ΠΑΘΑΙΝΕΤΕ ΤΟΝ ΓΛΩΣΣΟΔΕΤΗΝ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ.

Κυριοι Εκπαιδευτικοι του Παιδαγωγου.

Επειδη μεχρι σημερα ΥΠΝΟΒΑΤΟΥΣΑΤΕ μακαριως και δεν βλεπατε μπροστα σας, δεν επιτρεπεται να συνεχιζετε την ιδια τακτικη της ΥΠΝΟΒΑΣΙΑΣ, ειναι και αυτο αμαρτια προς θανατον. 

Πριν απο τον πατερα Νικολαο Μανωλη διωχθηκαν και "καθαιρεθηκαν" λογω του Αντιοικουμενισμου τους ο πατηρ Σταυρος Βαϊος και ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας. 

Γι αυτους δεν ειπατε και δεν γραψατε τιποτα μεχρι σημερα.

Δηλαδη ενεργουσατε ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ και τακτικιστικα σαν καποιους ...Αγιορειτες.

Γι αυτους γιατι δεν τολματε ουτε και σημερα να μιλησετε ευθαρσως; 

Παθαινετε ΑΓΚΥΛΩΣΙ και ΓΛΩΣΣΟΔΕΤΗΝ; 

Τοιουτοτροπως αποδεικνυεστε μη αληθινοι και μαλλον ψευδομενοι.

Γιατι συνεχιζετε να εφαρμοζετε τα δυο μετρα και τα δυο σταθμα; 

Νομιζετε οτι με την ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΑΣ, αυτη, θα σας ευλογηση ο Θεος; 

Μηπως κανετε λαθος;

Ετσι γραφει το δικο σας "ευαγγελιο" της σκοπιμοτητας;

Προσεξτε μηπως παθετε και εσεις την ...αφιλοτιμον προδοσιαν του σκιτσου σας !!! 

ΝΑΙ, ΝΑΙ, μην το παιρνετε αψηφιστα, κυριοι του Παιδαγωγου.

Εστι δικης οφθαλμος, ος τα ΠΑΝΘ' ΟΡΑ.

Γιατι το ξεχνατε;

Νομιζετε οτι μπορειτε να κρυπτεσθε;

 ==============

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός". Έφτασε η ώρα να μιλήσουμε ευθαρσώς! (Και σχόλιο Ν. Χειλαδάκη)

Σχολιασμός της «Ομάδος Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"» για τις τελευταίες εξελίξεις στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης σχετικά με την υπόθεση του π. Νικολάου Μανώλη
Τα παρακάτω προέκυψαν μετά από τηλεφωνική έγκριση όλων όσων συμμετέχουν στην Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός". Έφτασε η ώρα να μιλήσουμε ευθαρσώς, χωρίς υπονοούμενα:


       Μόλις διαβάσαμε τις δυσάρεστες εξελίξεις. Τελικά κάποιοι δεν έζησαν ούτε Σαρακοστή ούτε Ανάσταση. Όπως ο Ιούδας μελετούσε πως θα παραδώσει τον Κύριο, έτσι κάποιοι, όλο αυτό τον καιρό, έστηναν τις δολοπλοκίες τους και προετοίμαζαν τα νέα καταχθόνια σχέδια τους. 


Αρκετά σιώπησαν οι πιστοί. Αρκετά ανεχθήκαμε. Γέμισε η εκκλησία μας με παραδόπιστους και κίναιδους ιερωμένους, που δεν ντρέπονται να κυκλοφορούν με πολύχρωμα ράσα και να μιλάνε με την γνωστή χαρακτηριστική φωνή.








   Γέμισε η εκκλησία μας με ιερωμένους που προτιμούν να κυκλοφορούν σχεδόν ξυρισμένοι. Που επιλέγουν να εμφανίζονται δημοσίως με κουστούμι αντί με το ευλογημένο ράσο.

   Δεν προλαβαίνουμε να παρακολουθούμε τις διαρκείς εκτροπές:

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΙ

Entwurf_gr_n1



Ενώ η Ελλάδα στραγγαλίζεται αργά αλλά σταθερά από τους «εταίρους» της, την ίδια ώρα την έντονη οργή τους για την Ευρωπαϊκή Ένωση που έχει καταντήσει μια ένωση τοκογλύφων και πολιτικών που επιδιώκουν την εξόντωση των ευρωπαϊκών λαών, θα εκδηλώσουν οι Αυστριακοί με ένα παλλαϊκό δημοψήφισμα που διοργανώνουν σαν πρώτο βήμα για την αποχώρηση τους από αυτή την Ένωση.
Flugblatt01


Όπως προβάλλουν οι αφίσες που έχουν ήδη κυκλοφορήσει σε ευρεία έκταση σε όλη την Αυστρία, το παλλαϊκό αυτό δημοψήφισμα θα διεξαχθεί από τις 24 Ιουνίου μέχρι στις 1 Ιουλίου. Το κύριο σύνθημα του δημοψηφίσματος είναι «DA GEHEN WIR IN» που σημαίνει «Θα Πάμε Οπωσδήποτε» και δείχνει με χαρακτηριστικό τρόπο την αποφασιστικότητα των διοργανωτών του δημοψηφίσματος να κινητοποιήσουν τον αυστριακό λαό κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το δημοψήφισμα, σύμφωνα με τις αφίσες που έχουν κυκλοφορήσει, θα διεξαχθεί σε όλες τις κοινότητες και τους δήμους της Αυστρίας και θα έχει καθαρά αντιευρωπαϊκό χαρακτήρα. Η οργανωτική επιτροπή αποτελείται από Αυστριακούς πολίτες όλων των τάξεων και είναι αντιπροσωπευτική, ενώ και πολλοί επώνυμοι της δημόσιας ζωής χωρίς κομματικές ταυτότητες στηρίζουν την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος.

Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015

ΙΔΟΥ ΟΙ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.Οι θρασυτατοι Νεοδημοκρατες βρυκολακες θαπρεπε να στερηθουν τον ΛΟΓΟ και εφ' ορου ζωης. ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΡΗΘΗ Ο ΛΟΓΟΣ.




ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΚΟΥΡΓΟΔΙΚΕΙΟ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ ΣΑΜΑΡΑ;

Ενω πεθαιναν οι καρκινοπαθεις ο "υπουργος"  Αδωνις, χρηματοδοτουσε με 500.000 ευρω την γυναικα και την κορη του Στουρναρα.

Καταιγιστική η ΘΑΥΜΑΣΙΑ 

Ζωή Κωνσταντοπούλου


ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΑΤΕ ΧΑΜΑΛΑΛΟΕΛΛΗΝΕΣ.

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου στο ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ που ακουει στο ονομα Αδωνις Γεωργιαδης : «Οταν δεν είχαν φάρμακα οι καρκινοπαθείς, εσείς  δίνατε 500.000 στην γυναίκα του Στουρνάρα για διαφημιστική εκστρατεία σαν Υπουργός Υγείας».

Η πρόεδρος της Βουλής μέσα σε τέσσερα λεπτά ανέφερε όλα τα σημαντικά σκάνδαλα των τελευταίων μνημονιακών ετών!

ΤΟΥΡΚΙΚΗ «ΣΧΟΛΗ»… ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ

Φοτο



Την καταπληκτική αποκάλυψη ότι οι Τούρκοι έχουν οργανώσει και… σχολή εκπαίδευσης παράνομων μεταναστών, (Kaçiş Eğitim), όπου τους διδάσκουν τρόπους πως να περάσουν από τις τουρκικές ακτές του Αιγαίου στα απέναντι ελληνικά νησιά, κάνει η τουρκική εφημερίδα Zaman, στο φύλο της 29 Απριλίου.


Σύμφωνα με το δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας, στην περιοχή του Karaburun της Σμύρνης αποκαλύφτηκε ότι υπάρχουν κέντρα συγκέντρωσης παρανόμων μεταναστών όπου οι Τούρκοι δουλέμποροι εκπαιδεύουν τους μουσουλμάνους παράνομους μετανάστες πως θα χειριστούν τα φουσκωτά μόλις φτάσουν στα ελληνικά χωρικά ύδατα για να τα βυθίσουν και να θεωρηθούν ναυαγοί από τα περιπολικά της ελληνικής ακτοφυλακής.


Το ζήτημα έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις μέχρι που αναγκάστηκε να επέμβει η ίδια η τουρκική Στρατοχωροφυλακή, προβαίνοντας σε συλλήψεις ορισμένων ατόμων που είχαν στήσει μια άκρως κερδοφόρα βιομηχανία προώθησης παρανομών μεταναστών με τζίρο εκατομμυρίων δολαρίων. Όπως αναφέρεται, η τιμή προώθησης με φουσκωτό ανέρχεται στα 1000 δολάρια, ενώ με κανονική βάρκα όπου ο κίνδυνος είναι μεγάλος κατεβαίνει στα 500 δολάρια.


Ο αριθμός των παρανόμων μεταναστών που έχουν προωθήσει στα ελληνικά νησιά φέτος έχει σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, όπως αναφέρει η τουρκική εφημερίδα και οι χώρες προέλευσης τους είναι κατά προτεραιότητα, Συρία, Αφγανιστάν, Σομαλία, Ερυθραία, Μυανμάρ, Αίγυπτος, Μαλί και Παλαιστίνη. Κέντρα συγκέντρωσης τους σύμφωνα με το δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας, εκτός από την περιοχή του Karaburun της Σμύρνης είναι το Τσεσμέ, απέναντι από την Χίο και τα αστικά κέντρα, Urla, Seferhisar, Didim, ( Δίδυμα), Αϊβαλή, Ayvacık, Dikili, (απέναντι απ την Λέσβο), και Datça, (απέναντι από την Ρόδο). Σε όλα αυτά τα κέντρα τα οργανωμένα τουρκικά κυκλώματα συγκεντρώνουν τους εκατοντάδες χιλιάδες παράνομους μετανάστες που τους μεταφέρουν από τα ανατολικά και νότια σύνορα της Τουρκίας και από εκεί με τις κατάλληλες «οδηγίες» τους ξαποστέλνουν στην χώρα μας.
Το κύμα αναμένεται, όπως επισημαίνουν και οι ίδιοι οι Τούρκοι να πάρει τεράστιες διαστάσεις στους επόμενους θερινούς μήνες και να γίνει κυριολεκτικά μια «ανθρωποθύελα» παράνομης εισβολής στην Ελλάδα.


Τα ερωτήματα που μπαίνουν εδώ είναι τεράστια καθώς διαγράφεται πλέον ξεκάθαρα μεγάλη απειλή για την ίδια την κοινωνική και όχι μόνο συνοχή της χώρας. Πέραν τούτου υπάρχουν και άλλες «διαστάσεις» αυτής της κατάστασης. Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ότι μέσα σε όλους αυτούς τους παράνομους να υπάρχουν και ακραία τζιχαντιστικά στοιχεία, καθώς και… άλλα «στοιχεία» που υπηρετούν καθαρά τουρκικά συμφέροντα σε βάρος της χώρας μας, σε μια άκρως στρατηγικά ευαίσθητη περιοχή.
Κάποτε επιτέλους θα πρέπει να μπει ένας φραγμός σε αυτή την τουρκική «βιομηχανία» προώθησης παρανόμων μεταναστών στην Ελλάδα.



ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

 

ΔΕΥΤΕΡΟ ΡΩΣΙΚΟ «ΧΑΣΤΟΥΚΙ» 

ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

70889Γ


Μετά τον πρόεδρο τη Ρωσίας, Βλαδιμήρ Πούτιν, που αναγνώρισε δημόσια την αρμενική γενοκτονία και μάλιστα πήγε ο ίδιος στο Έρεβαν την ήμερα της εκατοστής επετείου της γενοκτονίας για να τιμήσει τα θύματα της, τώρα και ο πρωθυπουργός της Ρωσίας, Dimitri Medvedev, αναγνώρισε και αυτός ανοιχτά και επίσημα την αρμενική γενοκτονία του 1915 προκαλώντας για δεύτερη φορά την τουρκική οργή.
 

Όπως αναφέρουν και τα τουρκικά δημοσιεύματα, ο Ρώσος πρωθυπουργός σε συλλυπητήριο τηλεγράφημα που έστειλε στον πρωθυπουργό της Αρμενίας, Ovik Abramyan, εξέφρασε τα θερμά του συλλυπητήρια για την φρικτή γενοκτονία που υπέστη ο αρμενικός λαός στις αρχές του εικοστού αιώνα από τους Τούρκους. 


Ο Ρώσος πρωθυπουργός στο τηλεγράφημα του επισημαίνει ότι η γενοκτονία αυτή αποτελεί ντροπή για την παγκόσμια ιστορία και την χαρακτήρισε σαν ιστορική τραγωδία του αρμενικού λαού. 


Την ίδια μέρα η ρωσική Δούμα σε ψήφισμα της που επίσης προκάλεσε την δυσφορία της Τουρκιάς, στιγμάτισε την αρμενική γενοκτονία στις αρχές του εικοστού αιώνα και χαρακτήρισε τον αρμενικό λαό σαν αδελφικό.
 

Χαρακτηριστικό είναι πως το τηλεγράφημα αυτό του Ρώσου πρωθυπουργού έρχεται παρά  την έντονη αντίδραση του Ερντογάν στην αναγνώριση από τον Ρώσο πρόεδρο της αρμενικής γενοκτονίας και προκάλεσε για δεύτερη φορά την μεγάλη οργή στην Άγκυρα.
 

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr


ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΤΕΛΕΤΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ

σάρωση0001

Σε καινούργια πρόκληση μέσα στον ναό της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινούπολης ετοιμάζονται να προχωρήσουν οι Τούρκοι, επί τη ευκαιρία του μουσουλμανικού μήνα του Ραμαζανίου και της γιορτής του Kadir Geçesi που είναι στις 13 Ιουλίου.


Σύμφωνα με δημοσίευμα της τουρκικής ισλαμικής εφημερίδας Yeni Şafak, (28/4), που πρόσκειται στον Ερντογάν, σε εκδήλωση που έγινε αυτές τα μέρες στην πόλη της Προύσας όπου μίλησε ο ισλαμιστής ιστορικός και συγγραφέας Yavuz Bahadıroğlu, ανακοινώθηκε ότι φέτος κατά την διάρκεια του Ραμαζανίου που αρχίζει στις 18 Ιουνίου και τελειώνει στις 16 Ιουλίου, η μεγάλη μουσουλμανική εορτή του Kasdir Geçesi θα εορταστεί με μουσουλμανική τελετή μέσα στην Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης για πρώτη φορά από το 1934, όταν ο ναός ανακηρύχτηκε μουσείο. Ο Τούρκος συγγραφέας στον λόγο του αναφέρθηκε στο μεγάλο όνειρο των Οθωμανών να τελούν μουσουλμανική λατρεία στην Αγία Σοφία και όπως τόνισε αυτό τον όνειρο θα ξαναγίνει πραγματικότητα μετά από ένα σύντομο διάλειμμα που η Αγία Σοφία λειτούργησε σαν μουσείο.


Όπως φαίνεται κάποιοι κύκλοι στην Τουρκία έχουν βάλει στον στόχο τους με κάθε μέσο να ξαναγινεί η Αγία Σοφία τζαμί. Κάποια φαινόμενα που έχουν παρατηρηθεί τον τελευταίο καιρό μέσα στον χώρο της Αγίας Σοφίας, όπως η εμφάνιση σταυρών, η απροσδόκητη εμφάνιση του Αγγέλου στον τρούλο το καλοκαίρι του 2008, έχουν θορυβήσει τους ισλαμιστές και για τον λόγο αυτό έχουν αρχίσει μια εντατική εκστρατεία μετατροπής του ναού σε τζαμί.
Απομένει να δούμε αν αυτή η μεγάλη τουρκική πρόκληση γίνει πραγματικότητα και ποιες θα είναι οι αντιδράσεις από την διεθνή κοινότητα, διότι πρόκειται πραγματικά για μια άκρως προκλητική απειλή για το ιστορικό αυτό κτίσμα σύμβολο της χριστιανοσύνης.


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr