Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Δεν αισθάνονται, άραγε, αυτή τη δυσωδία οι Επίσκοποι και οι ιερείς, που εκπέμπει ο αρχηγός του Οικουμενισμού;

Δεν αισθάνονται, άραγε, αυτή τη δυσωδία οι Επίσκοποι και οι ιερείς, που εκπέμπει ο αρχηγός του Οικουμενισμού;



Όταν ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιώτης αισθάνθηκε στην προσευχή του δυσωδία για τον οικουμενισμό!





Απόσπασμα από το βιβλίο: 
«Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης»
έκδοση Ι. Ησυχαστηρίου

Ὁ Γέροντας φραίμ,
 
«Συχνά έλεγε ότι ορισμένες βαριές αμαρτίες τις αισθανόταν σαν δυσοσμία. “Η αμαρτία έχει αποφορά”.
 
Έτσι διηγείτο ότι ο γερο-Ιωσήφ ο ησυχαστής είχε αισθανθεί δυσωδία, όταν τον πλησίασε κάποιος 
 δαρβινιστής, και με τη συζήτηση αποδείχθηκε του λόγου το αληθές.
 
 
Αλλά και ο ίδιος ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιώτης απορούσε πως δεν αισθάνεται αποφορά από κάποιον που δήλωνε βουδιστής.
“Κάποια στιγμή επίτηδες κάθισα δίπλα του. Πω! βρώμα που αισθάνθηκα”, έλεγε κάνοντας τον χειρότερο μορφασμό.
 
Όταν δε κάποιος επίσκοπος τον ρώτησε με κάποιον τρίτο για τον οικουμενισμό, έκανε προσευχή, για να τον πληροφορήσει ο Θεός.
 
 
Μία δυσωδία με γεύση ξυνή, αλμυρή, πικρή… Να! αυτό ήταν το αποτέλεσμα”, έλεγε με αποτροπιασμό».
_____________________

 
«Π. Π.»:  Ἂν ὁ ἅγιος Γέροντας Ἐφραὶμ αἰσθανόταν τὴν δυσωδία αὐτή γιὰ κάποιο Οἰκουμενιστή, πόση δυσωδία καὶ μπόχα ἔπρεπε νὰ αἰσθάνονται οἱ Ἐπίσκοποι, οἱ ἱερεῖς καὶ οἱ πνευματικοὶ ποὺ περιτριγυρίζουν τὸν ἀρχηγὸ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο;
 
 
Ἀλλὰ δὲν τὴν αἰσθάνονται, γιατὶ ἔχουν ἐξομοιωθεῖ μὲ αὐτόν. Ἀνήκουν στὴν Νέα κκλησία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Κι αὐτὴ τὴν δυσωδία, αὐτὸ τὸ μόλυσμα μεταφέρουν «ὡς εὐλογία» στοὺς πιστούς!
 
 
Ὅσοι πιστοὶ ἀποδέχονται τοὺς Γέροντες, καὶ «πίνουν νερὸ» στ’ ὄνομά τους, καὶ δὲν πείθονται ἀπὸ τοὺς προηγούμενους Ἁγίους (ποὺ μᾶς διδάσκουν νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ ὅλους τοὺς αἱρετικούς –καὶ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές) οὔτε αὐτὴ ἡ μαρτυρία τοῦ Γέροντα Ἐφραὶμ τοῦ Κατουνακιώτη τοὺς συνταράσσει; 
 
 
Προτιμοῦν νὰ ἀπολαμβάνουν τὴν δυσωδία, τὴν μπόχα καὶ τὸν μολυσμὸ ποὺ οἱ Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι -καὶ ὅσοι κοινωνοῦν μαζί τους-  κουβαλοῦν καὶ μεταφέρουν στοὺς πιστούς; Τί λέγουν οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες ποὺ "ἄχρι καιροῦ" κοινωνοῦν μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές; Τί λέγουν τὰ χριστιανικὰ ἱστολόγια -ἐκεῖνα μάλιστα ποὺ βάπτισαν τὴν αἵρεση "ἀσχήμια", γιατὶ δὲν θέλουν νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ τὴν δυσωδία; Συνήθισαν, ἂν καὶ "Χριστοΰφαντα", νὰ συμβιώνουν μ' αὐτὴ τὴν μπόχα;
Αὐτοί, ἀντὶ γιὰ δυσωδία αἰσθάνονται "Ἀναστάσιμη χαρά"!
Ὁ Θεσσαλονίκης, ὁ Σύρου, ὁ Κερκύρας, ὁ ...πρώην Θεσσαλιώτιδος κ.ἄ. στὶς Σέρρες, στὴν ὑποδοχὴ τοῦ αἱρεσιάρχη κ. Βαρθολομαίου! Ἀνυπόφορη δυσωδία!

Οι Επίσκοποι έχουν ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ την αίρεση και τον αγώνα για την εξάλειψή της!



πολυπλόκαμος αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὑπάρχει καὶ μεγαλύνεται, προωθεῖται, προστατεύεται καὶ διδάσκεται ἀπὸ μέλη τῆς Συνόδου τοῦ Φαναρίου, π.χ. Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα καὶ ἀπὸ τὸν «ἀρχηγὸ» πατριάρχη Βαρθολομαῖο.
Μήπως ἀμφιβάλλει γι’ αὐτὸ κάποιος Μητροπολίτης, κάποιος Ἱερέας, κάποιος Γέροντας; Δυστυχῶς ναί. Φαίνεται πὼς ὅλοι αὐτοί, ἔχουν διαγράψει ἀπὸ τὴ συνείδησή τους τὴν λέξη Οἰκουμενισμός καὶ ἀγώνας γιὰ τὴν Πίστη!
Οἱ Μητροπολίτες τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, λοιπόν, ὑποδέχονται ἕνα αἱρετικό, τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, στὶς Σέρρες! Καὶ μάλιστα, ἐνῶ δὲν ἀγνοοῦν τὰ κακοδόξως λεχθέντα καὶ πραχθέντα τοῦ Πατριάρχη· καθὼς οἱ αἱρετικὲς θέσεις καὶ ἐνέργειες τῶν Οἰκουμενιστῶν ἔχουν ἀποδειχθεῖ καὶ καταγγελθεῖ, ὅμως αὐτοί, ἀντὶ νὰ τὶς ἐλαττώνουν τὶς ...πληθαίνουν!
Καὶ πληθαίνουν τόσο γοργὰ καὶ τόσο ξεδιάντροπα, ὥστε ἀκόμα καὶ ὁ Κωνσταντινουπολίτης π. Κων/νος Στρατηγόπουλος (ποὺ ἕως τώρα ‒κακῶς‒ ἀνεχόταν τὰ παρατράγουδα τοῦ Φαναρίου) ἀναγκάστηκε νὰ ἀντιδράσει ἔντονα, ὅταν πληροφορήθηκε ὅτι ὁ περιβόητος Ζηζιούλας προσπάθησε νὰ περάσει εὐνοϊκὴ ἀντι-Εὐαγγελικὴ ἀπόφαση γιὰ τὴν ὁμοφυλοφιλία!
Νά, λοιπόν, γιατί οἱ Ποιμένες(;) ἀρνοῦνται νὰ παραδεχθοῦν δημόσια ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι αἵρεση· νά, γιατὶ ἀρνοῦνται νὰ κατονομάσουν τοὺς αἱρετικούς. Γιατὶ δὲν ἔχουν τὴ θέληση ἢ τὸ σθένος νὰ πολεμήσουν τὴν αἵρεση, νὰ προφυλάξουν τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη. Ἐντάσσονται, ὡς ἐκ τούτου στὴν Νέα Ἐκκλησία ποὺ δημιουργεῖ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος μὲ τοὺς σὺν αὐτῷ!
Μετ’ αὐτῶν τῶν Ποιμένων συλλειτουργοῦν οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς κληρικοί! Ἀπὸ αὐτοὺς «εὐλογοῦνται», ὅσοι πιστοὶ ἔχουν κατανοήσει τὰ τῆς Οἰκουμενιστικῆς αἱρέσεως, ἀλλ' ὅμως, ὑπνωτισμένοι ἀπὸ τὰ περὶ ὑπακοῆς στὸν Ἐπίσκοπο, σκύβουν τὸ κεφάλι ἀποδεχόμενοι  τὸ μόλυσμα τῆς παναιρέσεως!

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

                   ΜΥΡΙΕΣ ΦΟΡΕΣ 

                             ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ 


Φετος,
πυρινοι σταυροι εμφανιστηκαν, 
μαζι με το Αγιο Φως. 
Δοξα Σοι Κυριε, δοξα Σοι.

 =======================

 Οι Αποτειχισμενοι ειναι οι ΕΥΖΩΝΟΙ  της Εκκλησιας του Χριστου που τολμησαν οσα οι αλλοι, οι τακτικιστες, οι αχρικαιριτες και οι της ...σειρας και της λαμπαδουρας, δεν τολμουν.
Και καποιοι απο αυτους τους Ευλογημενους, ΣΗΜΕΡΑ Σαββατο θα μαζευτουν για να εκκλησιαστουν στον Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο της Σουρωτης Θεσσαλονικης για να ψαλλουν ολοι μαζι το Χριστος Ανεστη και να κοινωνησουν  τα Αχραντα Μυστηρια, απο τα χερια του πνευματικου μας πατρος και διδασκαλου αρχιμανδριτου π. Ευθυμιου Τρικαμηνα.


Ο πατηρ Ευθυμιος κηρυττων εις τον Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο Σουρωτης Θεσσαλονικης.
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΘΟΥΝ ή ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΕΥΘΥΜΙΟ να τηλεφωνησουν στο 6972-896024.

Ερχεται και πάλι ο αρνητής της ΜΙΑΣ Εκκλησίας του Συμβόλου της Πίστεως, ο κακόδοξος διδάσκαλος των πολλών Εκκλησιών!

ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ και η αφασία-απραξία των αντι-Οικουμενιστών!




Οι Αποτειχισμενοι απο ολοκληρη την Ελλαδα σας ευχονται

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

                   ΜΥΡΙΕΣ ΦΟΡΕΣ 

                             ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Αφιερωνεται στους Αποτειχισμενους ευζωνους της Εκκλησιας του Χριστου που τολμησαν οσα οι αλλοι, οι τακτικιστες, οι αχρικαιριτες και οι της ...σειρας και της λαμπαδουρας, δεν τολμουν.
Και καποιοι απο αυτους τους Ευλογημενους, αυριο Σαββατο θα μαζευτουν για να εκκλησιαστουν στον Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο της Σουρωτης Θεσσαλονικης για να πουν ολοι μαζι το Χριστος Ανεστη και να κοινωνησουν  τα χαριτοβρυτα Αχραντα μυστηρια, απο τα χερια του πνευματικου μας πατρος και διδασκαλου αρχιμανδριτου π. Ευθυμιου Τρικαμηνα.





Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 

ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥ 

ΠΟΡΝΟΚΑΝΑΛΟΥ ΣΚΑΪ



Ἔγινε πλέον ἔθος τοῦ τηλεοπτικοῦ διαύλου ΣΚΑΙ ἡ κατά τήν Ἁγία καί Μεγάλη Ἑβδομάδα κάθε ἔτους, ἀνασταύρωσις τοῦ Ἐνσαρκωθέντος Θεοῦ Λόγου μέ τήν τηλεοπτική ἀναπαραγωγή δῆθεν ἐπιστημονικῶν ντοκυμαντέρς ποῦ ὅλως περιέργως ἄρχονται καί τελειοῦνται μέ Ἑβραίους συνεντευξιαζομένους, πού σκοπόν ἔχουν τήν ἀπομείωσιν καί τήν κατασπίλωσι τοῦ Παναγίου Προσώπου τοῦ Σωτῆρος καί Λυτρωτοῦ Κυρίου καί εἶναι ἐνδεικτικόν τό γεγονός ὅτι ἐπιλέγονται οἱ ἱερότερες μέρες τῆς Χριστιανωσύνης γιά τήν δαιμονική ἐπίθεση κατά τοῦ «Έσφαγμένου Ἀμνοῦ τοῦ Θεοῦ», κατά τῆς «Ὁδυνωμένης Ἀγάπης» πού ἔτεμε τήν ἱστορία καί πού με τό Αἷμα Της ὑπέγραψε τό «Σύνταγμα τῆς Χάριτος», τήν Καινή Διαθήκη.


Ἀπευθυνθήκαμε ὡς ἐπιχώριος Ἐπίσκοπος τῆς περιοχῆς πού δραστηριοποιεῖται ὁ ΣΚΑΙ, στόν κ. Γιάννη Ἀλαφοῦζο, μέ τήν παράκληση νά σεβασθεῖ ὁ τηλεοπτικός του Δίαυλος, τό Πανάγιον καί Λατρευτόν Πρόσωπον τοῦ Σωτῆρος μέ τήν ὑπ’ ἀριθ. 425/7-4-2015 ἐπιστολή μας, ἐπειδή εἶχαν προγραμμματισθεῖ τά ἐπαίσχυντα καί βορβορώδη τερατουργήματα τοῦ Σιωνιστικοῦ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ καί ἡ ἀπάντησις μᾶς ἐδόθη λίαν εὐγενῶς μέ τήν ἀναμετάδοσι τῶν αἰσχρουργημάτων.


Τόσον πολύ σέβεται τήν Ἐκκλησία, ὁ κ. Γιάννης Ἀλαφοῦζος. Βέβαια καί στόν κ. Ἀλαφοῦζο καί στούς Σιωνιστάς κατασκευαστάς τῶν ντοκυμαντέρς ἀπαντᾶ ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία διά τῆς ὑμνολογίας της: «Μάτην φυλάττεις τὸν τάφον, κουστωδία. Οὐ γὰρ καθέξει τύμβος αὐτοζωΐαν.» (Συναξάριον Μεγάλου Σαββάτου) καί ὅσα αἴσχιστα καί βορβορώδη ψεύδη καί γελοιότητες καί ἄν ἐκμέσουν οἱ Ἑβραῖοι Σιωνιστές Ραββίνοι στήν Ἁγία μας Χώρα, τήν αἵματοπότιστη ἀπό τό αἷμα τῶν Μαρτύρων, τήν ἀπάντησιν δίδουν τά ἐκατομμύρια τῶν πιστῶν πού κατακλύζουν τούς πανίερους ναούς μας καί οἱ χιλιάδες τῶν νέων ἀνθρώπων πού μεταλαμβάνουν μετά ζέσεως καί λατρείας τοῦ Δεσποτικοῦ Σώματος καί Αἵματος τοῦ Ἐνσαρκωθέντος Θεοῦ Λόγου.


Ἄλλωστε ἀναιροῦνται οἱ φαιδρότητες καί γελοιότητες τῶν Ἑβραίων Ταλμουδιστῶν ἀπό τό γεγονός ὅτι ἐνῶ εὐτελίζουν τό Πανάγιον Πρόσωπον τοῦ Κυρίου καί Θεοῦ καί Σωτῆρος Ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, χαρακτηρίζοντάς Τον ὡς «τίποτα», τήν ἰδία στιγμή ἐπί 2.015 χρόνια ἀσχολοῦνται μετά ἀνειπώτου μανίας, μίσους καί ἐμπαθείας μέ Αὐτό τό δῆθεν «Τίποτα».
Στό ἐρώτημα, μόνο ὁ κ. Γιάννης Ἀλαφοῦζος ἔχει τήν εὐθύνη τῆς ἀνασταυρώσεως τοῦ Χριστοῦ κάθε Πάσχα ἤ καί οἱ καθ’ οἱονδήποτε τρόπον ἐργαζόμενοι στόν εἰδησεογραφικό ὅμιλο ΣΚΑΙ ἡ ἀπάντησις εἶναι σαφεστάτη: ὅλοι ὅσοι ἀδιαμαρτύρητα συνευδοκοῦν ἥ σιωποῦν σε αὐτήν τήν πρόδηλη κατά τοῦ ζῶντος Θεοῦ ἐπίθεση, ἐπισύρουν ἐπί τάς κεφαλάς των τήν αἰώνια καταδίκη καί προγεύονται ἀπό τώρα τῆς αἰωνίου κολάσεως.


Καί μήν ἀκοῦνε τούς «χρήσιμους ἠλίθιους» τοῦ δαιμονικοῦ περιπαίγματος πού μπορεῖ νά εἶναι καί μεγαλόσχημοι «ρασοφόροι» ὅτι ὁ Θεός εἶναι μόνο ἀγαπολογία καί παραμυθία, διότι εἶναι ἀσφαλῶς ἀγάπη ἀβόλιστος ἀλλά καί δικαιοσύνη καί ἀλήθεια πού διασάλπισε «Λέγω, δὲ ὑμῖν · πᾶς ὃς ἂν ὁμολογήσῃ ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ὁμολογήσει ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τῶν ἀγγέλων τοῦ Θεοῦ· ὁ δὲ ἀρνησάμενός με ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων ἀπαρνηθήσεται ἐνώπιον τῶν ἀγγέλων τοῦ Θεοῦ.» (Λουκ. ιβ΄, 8-9).


Ἀπαντῶντες τώρα στούς Σιωνιστάς Ραββίνους καί τούς συνεργούς τους, πού στά ἐργοστάσια ὑποδημάτων τους στήν Κίνα, χαράσσουν τό σύμβολο τῆς Χριστιανοσύνης τόν Τίμιον καί Ζωοποιόν Σταυρόν γιά νά ποδοπατεῖται ἀσεβῶς καί πού συγγράφουν καί διαδίδουν τά δῆθεν ἀποκαλυπτικά ντοκυμαντέρς, τούς λέμε ὅτι διασαλπίζοντες τήν τήρηση τῶν 613 κανόνων τῆς Τορά (Νόμου) ἀλλοιώνουν, διαστρέφουν καί παρερμηνεύουν πλήρως τήν Τορά καί βέβαια τόν προφητισμό τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης μέ τήν Καμπαλά πού ἰσχυρίζονται ὅτι ἀποτελεῖ τήν ἐσωτερική γνώσι τῆς Τορά.


Ἡ Καμπαλά ὅμως, ὅπως οἱ ἴδιοι οἱ Ραββίνοι ἀναφέρουν στά κείμενά τους (Scholem, Εἰσαγωγή στήν Καμπάλα, Roihlini, Ἡ τέχνη τῆς Καμπαλά, Waite AE The Doctrine and Literature of the Kabalah, Hall MP The secret teaching of all ages), δέν ἀποτελεῖ τήν ἐσωτερική γνώση τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, ἀλλά τήν ἀπόλυτη διαστροφή της σέ τέτοιο βαθμό ὥστε νά θεωρεῖται ὅτι ὁ Θεός εἶναι μιά ἀπρόσωπη θεότητα τό Εin Sof «τό ἀπόλυτο τίποτα».


Ἡ δημιουργία θεωρεῖται ὡς μιά συνεχής ἐξέλιξη-ἐκδήλωση τοῦ «Θεοῦ τίποτα», τήν ὁποία οἱ μυστικιστές Ραββίνοι προβάλλουν μέ τόν ἄκρατο ἀποφατισμό μέσῳ τῆς ἀποκρυφιστικῆς τεχνικῆς τοῦ διαλογισμοῦ, ὡς δῆθεν προορισμένη νά ἀναγεννηθῇ τήν ἐποχή τῆς ἔλευσης τοῦ δῆθεν Μεσσία, ἑνούμενη μέ τόν Ἑωσφόρο.


Ἡ Καμπαλά εἶναι ὁ δρόμος τῆς ἑνώσεως τῶν ἀνθρώπων μέ τούς δαίμονες.
Ἑπομένως καί οἱ Ραββίνοι τοῦ Ἰσραήλ ὡς λ. χ. ὁ κ. Μαρδοχαῖος Φριζῆς μέ ἀναφορές τους ἐπιμαρτυροῦν καί ἐπιβεβαιώνουν ὅτι ὁ θεϊσμός τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης τῶν Δικαίων καί τῶν Προφητῶν μετεβλήθη ἀπό τό Ραββινικό κατεστημένο τοῦ Ἰουδαϊκοῦ ἔθνους σέ φρικώδη Ἑωσφορισμό καί σατανολατρεία.
Δι’ αὐτόν ἀκριβῶς τόν λόγο οἱ Ραββίνοι συνέγραψαν τό φρικιαστικό Ταλμούδ μέ τό ὁποῖο ἀλλοίωσαν πλήρως ὅλο τό πνευματικό καί ὀντολογικό μέγεθος τοῦ Νόμου καί τῶν Προφητῶν ἀρνούμενοι μετά μανίας καί τρομακτικῆς ἐμπαθείας τόν μόνο ἀληθῆ Μεσσία, τόν ἐνσαρκωθέντα Υἱόν καί Λόγον τοῦ Θεοῦ Πατέρα, Ἰησοῦν Χριστόν.


Αποτειχισι:Αυτο το διαβοητο ΠΟΡΝΟΚΑΝΑΛΟ τω ονοματι ΣΚΑΪ...ή αλλως πως ΣΚΑΤΑ...ΕΙ εχει κυριολεκτικα λυσσαξει κατα της νεας υπερηφανης κυβερνησης. Οι λογοι προφανεις Ζητησε απο τα ΠΟΡΝΟΚΑΝΑΛΑ να πληρωσουν τους νομιμους φορους που οφειλουν και να σταματηση η παρανομη ...μασα τους!!!. Αυτοι οι γραβατωμενοι κυριοι πρεπει καποια μερα να λογοδοτηουν και να σταλουν οπου και οι προδοτες πολιτικοι της νεας δημοκρατιας και του ΠΑΣΟΚ....στα ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΑ. Μονο ετσι θα ικανοποιηθη το δημοσιο αισθημα του προδομενου λαου της Ελλαδος.

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΝΑΣ...ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ;


grigoropoulos_533_355


Ο μόνος τρόπος για να κλονιστεί και τελικά να καταρρεύσει μια κυβέρνηση με τόσο νωπή λαϊκή εντολή και με μεγάλη αποδοχή και η οποία αντιστέκεται στα ευρωπαϊκά σχέδια εξόντωσης της χώρας, είναι να δημιουργηθούν συνθήκης αποσταθεροποίησης και έντασης σε συνδυασμό με τον πόλεμο των ΜΜΕ που συνεχίζουν το προδοτικό τους ρόλο στην σύγχρονη συγκυρία και όλα αυτά ενώ η χώρα βρίσκεται στην κόψη του ξυραφιού με τους δανειστές της να ασκούν ένα ανελέητο εκβιασμό.


Κανείς δεν ξεχνά τα γεγονότα του 2008 ένα χρόνο πριν η χώρα οδηγηθεί στην εθνική καταστροφή των μνημονίων από αυτούς που προβλήθηκαν σαν οι σωτήρες της, ενώ ήταν αυτοί που παρέδωσαν την εθνική κυριαρχία σε ξένους ανθέλληνες τοκογλύφους.
Τότε η ελληνική πρωτεύουσα αλλά και άλλες μεγάλες πόλεις ζούσαν μια κατάσταση γενικής αναρχίας, καταστροφών και διαδηλώσεων που είχαν οργανωθεί με τέλειο τρόπο από μυστικές υπηρεσίες ξένων χωρών. Δημόσια κτίρια καίγονταν και πυρπολούνταν, καταστήματα λεηλατούνταν και περιούσιες παραδίδονταν στο πυρ το εξώτερον.
 


Η πολιτική κατάσταση της περιόδου εκείνης έχει κάποια χαρακτηριστικά κοινά στοιχεία με την σημερινή. Και τότε η πολιτική ηγεσία είχε επιχειρήσει μια γεωπολιτική στροφή σε διαφορετικά «κέντρα» και η εξέλιξη αυτή είχε εξοργίσει τους «συμμάχους» μας που θέλουν την Ελλάδα να είναι μια μόνιμη αποικία τους προς εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους, φτάνοντας στο σημείο να απειλήσουν ακόμα και την ζωή του τότε πρωθυπουργού.
 

Σήμερα έχουμε μια παρόμοια με κάποιες βέβαια διαφορές κατάσταση. Το αδιέξοδο που έχει οδηγήσει την χώρα η μνημονιακή προδοσία είχε σαν αποτέλεσμα να αλλάξει ριζικά το πολιτικό σκηνικό. Η νέα πολιτική ηγεσία επιχειρεί να αλλάξει τα γεωπολιτικά δεδομένα επιχειρώντας ξανά και αυτή την φορά πιο συγκεκριμένα, μια γεωπολιτική στροφή προς άλλα «κέντρα» ενώ εκτυλίσσεται ένας αδίστακτος εκβιασμός από τους Ευρωπαίους ετέρους της χώρας.
 

Κατά περίεργη συγκύρια άρχισαν ξανά να εμφανίζονται κάποια φαινόμενα που θυμίζουν τον Δεκέμβριο του 2008. Καταλήψεις κτιρίων, διαδηλώσεις με εμπρησμούς και προβοκατόρικες ενέργειες που προσδοκούν να ανάψουν το φυτίλι της ταραχής και της αποσταθεροποίησης ενώ έχουμε και την έκρηξη του κύματος των παρανόμων μεταναστών. Μια αποσταθεροποίηση θα βοηθούσε με προφανή τρόπο τους εκβιαστές της χώρας και φυσικά εκείνους τους πολιτικούς που προξένησαν την μεγαλύτερη εθνική καταστροφή των τελευταίων ετών στον ελληνικό λαό.
Προσοχή, αν και πιστεύουμε πως αυτή την φορά τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά γιατί τότε ο ίδιος ο πρωθυπουργός είχε υπονομευτεί από το ίδιο το εσωτερικό του περιβάλλον, (βλέπε κ Μπακογιάννη). Εκτός αν επιδειχθεί μια επιπόλαιη λόγω κάποιων ιδεολογικών προσχημάτων αντιμετώπιση της κατάστασης. Δεν θέλει πολύ να προκληθεί μια ανεξέλεγκτη κατάσταση με ολέθριες συνέπειες για την χώρα καθώς τα «κοράκια», εντόπια και αλλότρια παραμονεύουν έτοιμα να «ορμήξουν».
Οψόμεθα, αλλά και παρακολουθούμε με πολύ προσοχή.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Αποτειχισι: Καθημερινα τα ιστολογια των Αποτειχισμενων λενε και ξανελενε, γραφουν και ξαναγραφουν - εβραγχιασεν ο λαρυγγας, καταπονηθηκε βαρεως η γραφιδα - να βροντοφωναζουν οσα η Αγια Γραφη και οι Ιεροι Κανονες και οι Αγιοι Πατερες επιτασσουν, να μελετουν δηλαδη οι κληρικοι και οι λαϊκοι ανελλιπως και νυχθημερον, τα θεοφωτιστα κειμενα των Αγιων του Θεου, οπως και ο Αγιος Ιγνατιος Μπριαντσανίνωφ γραφει, για να αποκτησουν ΝΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥ και να μην παρασυρονται απο τα ενταλματα του Σατανοκρατουμενου κοσμου. Ομως οι σημερινοι χριστιανουληδες των κομποσχοινιων και των γερονταδων, ζουν και πολιτευονται με εναν δικο τους "χριστιανισμο", με μια δικη τους εθελοθρησκεια, που δεν εχει καμμια σχεσι με την ζωη των Αγιων. Αυτος ομως ο τροπος ζωης χωρις τους Αγιους, οδηγει στους κρημνους και στα βαραθρα και ειναι αμφιβολλος σωτηριας. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ, λοιπον, και στα θεοπνευστα συγγραμματα τους.


ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ 

ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ 

(Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσανίνωφ)

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
                ΑΛΗΘΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ!!!








 Oι συναναστροφές και η κοινωνία έχουν μεγάλη επίδραση επάνω στους ανθρώπους. Το πλησίασμα και η σχέση με ένα διδάσκαλο φέρνει πολλή επιστήμη, η συναναστροφή με ένα ποιητή –φέρνει πολλές σκέψεις και υψηλά αισθήματα, ο συγχρωτισμός με ένα ταξιδιώτη φέρνει πολλές γνώσεις για τις ξένες χώρες, για τις συνήθειες και τα έθιμα άλλων λαών.



Είναι φανερό ότι το πλησίασμα και η συναναστροφή με ένα άγιο φέρνει αγιοσύνη. «Μετά οσίου όσιος έση και μετά ανδρός αθώου αθώος έση, και μετά εκλεκτού εκλεκτός έση» (Ψς 17, 26-27).

Γνώρισε λοιπόν με τους αγίους ήδη από τώρα, κατά την περίοδο αυτής της επίγειας ζωής, περίοδο την οποία η Αγία Γραφή δεν την ονομάζει καν «ζωή», αλλά «περιπλάνηση»… Θέλεις στον ουρανό να συγκαταλεχθείς στην συνοδεία τους, θέλεις να συμμερίζεσαι την μακαριότητά τους; Γίνε τότε από τώρα συμμέτοχός τους. Και τότε, όταν θα βγεις από την οικία του σώματος σου, αυτοί θα σε υπαντήσουν ως κάποιο γνωστό, ως έναν φίλο (Λκ 16, 9).

Δεν υπάρχει στενότερη φιλία, δεν υπάρχει στενότερος σύνδεσμος από το σύνδεσμο της νοητικής ενώσεως, της των αισθημάτων ενώσεως, της ενώσεως των σκοπών (Α΄ Κορ. 1, 10).

Αφομοίωσε με την ανάγνωση των συγγραμμάτων τους τις σκέψεις και το πνεύμα των Αγίων Πατέρων. Αυτοί έφθασαν στον σκοπό τους: την σωτηρία. Κι εσύ θα φθάσεις στον σκοπό αυτό κατά την φυσική πορεία των πραγμάτων και θα σωθείς εφ’ όσον είσαι ενωμένος με το φρόνημα και στην ψυχή με τους Αγίους Πατέρες. Ο ουρανός δέχθηκε τους Αγίους Πατέρες στους κόλπους του, στις «ιερές μονές του». Και με τον τρόπο αυτό ο ουρανός έδωσε προς όλους μαρτυρία ότι τα φρονήματα, τα αισθήματα και οι πράξεις των Αγίων Πατέρων του είναι ευάρεστα.

Οι δε άγιοι Πατέρες εξιστόρησαν τα φρονήματα, την καρδιά, και το έργο τους στα συγγράμματά τους. Αυτό δείχνει ότι κατά την μαρτυρία του ιδίου του ουρανού, τα συγγράμματα των αγίων Πατέρων αποτελούν ασφαλείς οδηγίες για να φτάσουμε στον ουρανό.

Όλα τα συγγράμματα των αγίων Πατέρων συνετάχθησαν υπό την έμπνευση και την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος. Και είναι αξιοθαύμαστη η ομοφωνία τους, θαυμαστή η εξ ουρανού επιβεβαίωσή τους! Γι’ αυτό όποιος καθοδηγείται από τα γραπτά τους έχει αναμφισβήτητα οδηγό το Άγιο Πνεύμα.

Όλα τα νερά της γης χύνονται στον ωκεανό και ο ωκεανός αποτελεί την πηγή όλων των υδάτων της γης. Όλα τα συγγράμματα των Πατέρων ερμηνεύουν το Ιερό Ευαγγέλιο, όλα αυτό μας υπενθυμίζουν για να μας διδάσκουν πως να εργαστούμε επακριβώς τις εντολές του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Η πηγή λοιπόν και το τέλος όλων των συγγραμμάτων αυτών είναι το Ιερό Ευαγγέλιο.

Οι άγιοι Πατέρες μας διδάσκουν πως να πλησιάζουμε τα Ιερά Ευαγγέλια, πως να τα διαβάζουμε, να τα κατανοήσουμε όπως πρέπει. Διδάσκουν επίσης τι είναι εκείνο που βοηθάει και τι είναι εκείνο που εμποδίζει την σωστή κατανόησή τους. Διάβαζε, επομένως, κατ’ αρχήν, περισσότερο τα συγγράμματα των αγίων Πατέρων και κατόπιν –αφού μάθεις από αυτά πως πρέπει να διαβάζεις τα Ιερά Ευαγγέλια– πήγαινε και διάβαζε με τη σειρά τα ίδια τα Ιερά Ευαγγέλια.

Να μη θεωρείς ότι αρκεί το διάβασμα του Ιερού Ευαγγελίου, χωρίς την ανάγνωση των αγίων Πατέρων! Αυτό αποτελεί μία υπερήφανη και επικίνδυνη σκέψη. Στα Ιερά Ευαγγέλια είναι προτιμότερο να σε φέρουν οι άγιοι Πατέρες σαν έναν αγαπητό υιό που προετοιμάσθηκε κατάλληλα με τα συγγράμματά τους.

Όλοι εκείνοι που αρνήθηκαν με τρέλα και με υπερηφάνεια τους αγίους Πατέρες, και πλησίασαν χωρίς μεσολάβηση, με θρασύτητα, με βρώμικο μυαλό και ακάθαρτη καρδιά το Ιερό Ευαγγέλιο, έπεσαν σε καταστρεπτικές πλάνες. Αυτούς το Ευαγγέλιο τους απέβαλε, διότι δεν ανέχεται κοντά του παρά μόνο τους ταπεινούς.

Η ανάγνωση των συγγραμμάτων των αγίων Πατέρων είναι μητέρα και βασίλισσα όλων των αρετών. Διότι με την ανάγνωση των έργων των αγίων Πατέρων αποκτούμε:

 πραγματική κατανόηση των Αγίων Γραφών,

 σωστή πίστη,

 βίωμα κατά το δείκτη των ευαγγελικών εντολών,

 βαθιά εκτίμηση προς τις εντολές αυτές και, με μία λέξη,

 αποκτούμε την σωτηρία και την χριστιανική τελειότητα.

Τώρα που μειώθηκε ο αριθμός των πνευματικών καθοδηγητών, η ανάγνωση των συγγραμμάτων των αγίων Πατέρων έγινε κεφαλαιώδης οδηγός για όλους εκείνους που επιθυμούν την σωτηρία ή ακόμη την χριστιανική τελειότητα.

Τα συγγράμματα των αγίων Πατέρων –όπως επεσήμανε κάποιος από αυτούς– μοιάζουν με το καθρέφτη διότι, κοιτάζοντας κανείς συχνά και με προσοχή σ’ αυτά, μπορεί να διακρίνει όλα τα ελαττώματα της ψυχής του.

Τα συγγράμματα αυτά μοιάζουν ακόμη με ένα φαρμακείο γεμάτο φάρμακα, όπου η ψυχή μπορεί να βρει το σωτήριο φάρμακο για οποιαδήποτε αρρώστια. Γράφει κάπου ο άγιος Επιφάνιος Κύπρου ότι «Ακόμη και μόνη η θέα των χριστιανικών βιβλίων μας θωρακίζει ενάντια στην αμαρτία και μας προτρέπει να επαινούμε την δικαιοσύνη».

Πρέπει να διαβάζουμε τους αγίους Πατέρες με προθυμία, με προσοχή αλλά και με εμμονή, διότι ο αόρατος εχθρός μας, ο οποίος «μισεί ήχον ασφαλείας» (Παροιμ. 11,15), εχθρεύεται τον «ήχο» αυτό, κυρίως όταν έρχεται εκ μέρους των αγίων Πατέρων. Διότι «ο ήχος» –η φωνή αυτή των αγίων Πατέρων– φανερώνει τα τεχνάσματα του εχθρού μας, την πονηρία του και μας αποκαλύπτει τις παγίδες του και όλες τις μεθόδους του. Ακριβώς για τον λόγο αυτό, ο εχθρός μας οπλίζεται ενάντια στο ανάγνωσμα των αγίων Πατέρων με διάφορες αλαζονικές και συκοφαντικές σκέψεις. Προσπαθεί δε να ρίξει τον αγωνιζόμενο στην δίνη των ματαίων μεριμνών για να τον αποτρέψει από το σωτήριο ανάγνωσμα. Τον πολεμά με την τεμπελιά, με την ανία, με το να μη θυμάται αυτά που διαβάζει. Ακριβώς από τον πόλεμο αυτό κατά της ανάγνωσης των συγγραμμάτων των αγίων Πατέρων μπορούμε να καταλάβουμε πόσο μεγάλο όπλο είναι αυτά για μας και πόσο πολύ τα μισεί ο εχθρός μας.

Ο καθένας, λοιπόν, ας διαβάζει από τους αγίους Πατέρες εκείνα τα συγγράμματα που ταιριάζουν περισσότερο στον τρόπο ζωής του. Ο ερημίτης θα διαβάσει εκείνους τους Πατέρες που έγραψαν για την ησυχία, ο μοναχός που ζει στο κοινόβιο εκείνους τους Πατέρες που έγραψαν συμβουλές για την κοινοβιακή ζωή, ο διαβιών εν τω κόσμω χριστιανός, εκείνους τους Πατέρες που έγραψαν περισσότερες συμβουλές για την χριστιανική ζωή. Ο καθένας δηλαδή, ανεξάρτητα από τον κλάδο του, να συλλέγει άφθονες συμβουλές από τα έργα των αγίων Πατέρων.

Είναι απόλυτη ανάγκη η ανάγνωση αυτή να είναι σύμφωνη με τον τρόπο ζωής του καθενός μας. Διαφορετικά, θα γεμίζουμε από απλές σκέψεις, έστω και άγιες, οι οποίες όμως δεν θα μετατραπούν σε έργο, αλλά θα λειτουργήσουν μόνο στην φαντασία και στην επιθυμία μας χωρίς να καρποφορήσουν. Τα δε ευλαβικά έργα που πρέπει να συμβαδίζουν με τον τρόπο ζωής μας θα γλιστρήσουν μέσα απ’ τα χέρια μας. Επιπλέον δε –εκτός του ότι μπορούμε να γίνουμε στείροι ονειροπόλοι– οι σκέψεις μας, αφού βρίσκονται σε απόλυτη αντίθεση με τα έργα μας, θα δημιουργήσουν αναμφισβήτητα ταραχή στο μυαλό μας και αναποφασιστικότητα στην συμπεριφορά μας. Και μετά, η ταραχή αυτή και η αναποφασιστικότητα θα γίνουν καταπιεστικές και επιβλαβείς και για εμάς και για τους τριγύρω μας.

Όταν δεν διαβάζει κανείς με την καθορισμένη τάξη την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες, εύκολα μπορεί να λοξοδρομήσει από την οδό της σωτηρίας και να χαθεί σε αδιαπέραστες λόχμες ή σε κάποιο γκρεμό.


Αποτειχισι: Να που και παλι η Αποτειχισι επαληθευτηκε οταν καταφερονταν εναντιον των δημοσιοκαφρων και των πολιτικων ενω τα αλλα χριστιανουλικα ιστολογια σιωπουσαν και σιωπουν ...αναιδημονως!!! Παντα εμεις θα προπορευομαστε και θα επαληθευομαστε αυτη ειναι η μοιρα μας και θα ακολουθουν ολοι οι αλλοι με σκυμενο το κεφαλι και τα ...γονατα!!!

ΥΠΟΥΡΓΟΙ και δημοσιογράφοι στη «ΛΙΣΤΑ ΝΙΚΟΛΟΥΔΗ»




«Βόμβα» από τον Αλ.Μητρόπουλο. 85.000 υποθέσεις με εμβάσματα άνω των 200.000 ευρώ η καθεμιά
«Βόμβες» προς πολλές κατευθύνσεις εξαπέλυσε χθες ο αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Μητρόπουλος, κατά τη διάρκεια πρωινής τηλεοπτικής εκπομπής (ΑΝΤ1). «Βόμβα» πρώτη, ότι απειλήθηκε η ζωή του, όταν το 2014 κατέθεσε την ερώτηση για τη λίστα του Π. Νικολούδη.
Σύμφωνα με τον ίδιο, δέχθηκε βίαιη επίθεση από αγνώστους στις 10 Ιανουαρίου 2014, πηγαίνοντας προς το σπίτι του, και αμέσως μετά επικοινώνησε με φίλο του, εισαγγελέα. «Φοβήθηκα για τη ζωή μου» τόνισε.

Αποκαλύψεις

Ο κ. Μητρόπουλος συνέχισε τις αποκαλύψεις, υποστηρίζοντας ότι στη «λίστα Νικολούδη» με τα εμβάσματα στο εξωτερικό περιλαμβάνονται «πολιτικοί, υπουργοί Οικονομικών και δημοσιογράφοι. Δεν υπάρχουν υπουργοί Οικονομικών ή μέλη οικογενειών τους που να μην περιλαμβάνονται στη λίστα» είπε χαρακτηριστικά. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ πριν από έναν χρόνο κατέθεσε στη Βουλή την ερώτηση για τη «λίστα Νικολούδη», που περιλαμβάνει ονόματα πολιτικών, επιχειρηματιών και δημοσιογράφων, με ποσά που ξεπερνούν συνολικά τα 100 δισ. ευρώ! Παράλληλα, ο κ. Μητρόπουλος ζήτησε να μπει έκτακτος φόρος σε όσους έχουν τέτοια εμβάσματα.

«Βόμβα», όμως, ήταν και η δήλωσή του ότι «οι δανειστές έχουν τη ''λίστα Νικολούδη''», κάτι που εξηγεί τη στάση τους σε πολλά ζητήματα.

Ο αντιπρόεδρος της Βουλής, που κάλεσε τον πρωθυπουργό να ασχοληθεί άμεσα με το ζήτημα της «λίστας Νικολούδη», πρόσθεσε ότι στη λίστα δεν υπάρχουν ονόματα πολιτικών του ΚΚΕ, ενώ, αν και πιέστηκε να αναφέρει ονόματα, εκείνος κράτησε το στόμα του κλειστό.

Από τη μεριά της, η εκπρόσωπος των ΑΝ.ΕΛ. Μαρίνα Χρυσοβελώνη υποστήριξε ότι «οι αποκαλύψεις και οι καταγγελίες του Α' αντιπροέδρου της Βουλής και βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Μητρόπουλου σχετικά με τη "λίστα Νικολούδη" και το περιεχόμενό της, δηλαδή τα ονόματα όσων έχουν στείλει την τελευταία πενταετία εμβάσματα με πολύ μεγάλα χρηματικά ποσά σε τράπεζες του εξωτερικού, είναι ιδιαίτερα σοβαρές για να τις... πάρει ο άνεμος» και κάλεσε τον αρμόδιο υπουργό να απαντήσει άμεσα και ξεκάθαρα.

Νίκος Ελευθερόγλου
«Να έρθει στη Βουλή» ζητά ο Κακλαμάνης
Οι δηλώσεις του αντιπροέδρου της Βουλής Αλέξη Μητρόπουλου προκάλεσαν μια σειρά από αντιδράσεις. Πρώτος ο έτερος αντιπρόεδρος βουλευτής της Ν.Δ. Νικήτας Κακλαμάνης, με επιστολή του στην πρόεδρο της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου, ζήτησε την άμεση συγκρότηση και τη σύγκληση της Επιτροπής «Πόθεν Εσχες» της Βουλής. Στην επιστολή τονίζει, αναφερόμενος στην κυρία Κωνσταντοπούλου, μεταξύ άλλων: «Γνωρίζοντας την ευαισθησία σας σε θέματα διαφάνειας, εκτιμώ ότι στην πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής "Πόθεν Εσχες" πρέπει να κληθεί ο υπουργός Επικρατείας για την καταπολέμηση της Διαφθοράς κ. Παναγιώτης Νικολούδης, προκειμένου να μας ενημερώσει για τις σοβαρότατες καταγγελίες του συναδέλφου μας κ. Αλέξη Μητρόπουλου. Το θέμα αυτό δεν μπορεί να περιμένει ούτε μία ημέρα».

Από τη μεριά τους, ακόμη δύο βουλευτές της Ν.Δ., ο Μάξιμος Χαρακόπουλος και ο Κώστας Τσιάρας, με ερώτηση που κατέθεσαν ζητούν να κατατεθεί επισήμως η λίστα αυτή, ώστε να πληροφορηθεί ο ελληνικός λαός την αλήθεια ή, σε περίπτωση που δεν υφίστανται όσα κατήγγειλε ο κ. Μητρόπουλος, τότε να προβεί σε επίσημη διάψευσή τους.

Οι δύο Θεσσαλοί βουλευτές επισημαίνουν στην ερώτησή τους ότι «οι σοβαρότατες καταγγελίες που εξαπέλυσε, από τηλεοπτικού βήματος, ο κ. Αλέξης Μητρόπουλος, ότι δεν υπάρχει υπουργός Οικονομικών ή οικογένειά του που να μην είναι στη λίστα αυτή (!) και ότι πολιτικοί και εν ενεργεία πολιτικοί είναι στη ''λίστα Νικολούδη'', δεν επιτρέπεται επ' ουδενί να παραμείνουν χωρίς πειστικές και σαφείς εξηγήσεις».

«Είναι απόρρητη» επιμένει η Αρχή Καταπολέμησης Μαύρου Χρήματος
Ερωτηματικά εγείρει η άρνηση του υπουργού Επικρατείας για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς Παναγιώτη Νικολούδη να δημοσιοποιήσει τη σχετική λίστα, που κατάρτισε όταν ήταν επικεφαλής της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες. Σε σχετική άτυπη ενημέρωση ο κ. Νικολούδης αναφέρει ότι η «Αρχή δεσμεύεται για τη μη δημοσιοποίηση από το απόρρητο», διευκρινίζει, ωστόσο, ότι «το υπουργείο Οικονομικών διαθέτει πληρέστερες και πιο ενημερωμένες λίστες με πολύ περισσότερες υποθέσεις».
Οπως προστίθεται, «τη λίστα "Νικολούδη" -όπως έχει επικρατήσει να αποκαλείται η λίστα που κατάρτισε ως πρόεδρος της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης ο σημερινός υπουργός Επικρατείας Παναγιώτης Νικολούδης- εξακολουθεί να διαχειρίζεται η Αρχή».

Τέλος, σύμφωνα με τη σχετική άτυπη ενημέρωση, «η συγκεκριμένη λίστα περιλαμβάνει περίπου 85.000 υποθέσεις ύποπτες για φοροδιαφυγή, που αφορούν καταθέσεις και εμβάσματα στο εξωτερικό άνω των 200.000 η καθεμία».
Ο κ. Νικολούδης μαζί με τον κ. Βαρουφάκη θα βάλουν εκ νέου στο στόχαστρο τις αδήλωτες τραπεζικές καταθέσεις στην Ελβετία, καθώς θα έχουν σύντομα νέα συνάντηση με αντιπροσωπία του υπουργείου Οικονομικών της χώρας, αλλά και τον πρέσβη της Ελβετίας στην Αθήνα. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στις 28 Απριλίου στο υπουργείο Οικονομικών σε συνέχεια της πρώτης συνάντησης που είχε η ελβετική αντιπροσωπία στις 26 Μαρτίου με τον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά και τον κ. Νικολούδη, κατά την οποία προέκυψε η ανάγκη επανεκκίνησης και εντονότερης συνεργασίας των φορολογικών Αρχών των δύο χωρών στο μέλλον.

Αλ. Διαμάντης

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

H Oρθoδοξος Aνατολικη Εκκλησια ΄)

OYK AΡΝΗΣ. ΦΙΛΗ ΟΡΘ 


Ζοῦμε, ἀγαπητοί μου, σὲ μία δημοκρατικὴ χώρα, στὴν ὁ­ποία, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἱεροὺς ναοὺς τῶν ὀρ­θοδόξων ὑπάρχουν καὶ λειτουρ­γοῦν λατρευτικοὶ χῶροι καὶ ἄλλων χριστιανι­κῶν δο­γμάτων. Μεταξὺ αὐτῶν, σὲ ἀστικὰ ἰ­δί­ως κέν­τρα, εἶνε καὶ οἱ αἴθουσες τῶν λεγομέ­νων προτεσταν­τῶν ἢ εὐ­αγ­γελικῶν ἢ διαμαρτυρομένων ἢ πεν­τηκοστιανῶν ἢ ὅπως ἀλλιῶς θέλουν νὰ ὀνομάζωνται ὅσοι ἀσπάζονται καὶ ἀκολουθοῦν τὴν διδασκαλία καὶ τὶς ἀρχὲς τῶν θρησκευτικῶν αὐτῶν κοινοτήτων.
Ἡ δρᾶσις τῶν ὁμάδων αὐτῶν δὲν εἶνε βέβαια κάτι εὐχάριστο γιὰ τὴν Ἐκκλησία μας. Ποιά ὅ­μως εἶνε ἡ ἐνδεδειγμένη στάσι ἑνὸς ὀρθοδό­ξου ἀ­πέναντί τους; Θεωρῶ, ὅτι τὸ καλύτερο ποὺ ἔχουμε νὰ κά­νουμε εἶνε νὰ γνωρίσουμε καλύτερα τὴν Ἐκ­κλησία μας, τὴν Ὀρθοδοξία.

* * *

1. Δὲν θέλω, ἀγαπητοί μου, ν᾽ αὐξήσω τὸν φανατισμό, ποὺ ἴσως ὑπάρχει –κακῶς― σὲ ὡ­ρισμέ­νους ἑκατέρωθεν. Ὁ Χριστὸς δὲν μᾶς θέλει φανατικούς. Ὁ φανατικὸς ἐχθρεύεται ὅ­σους δὲν συμ­φωνοῦν μὲ τὰ φρονήματά του. Ὁ φανατικὸς μισεῖ, ὁ Χριστιανὸς ἀγαπᾷ. Ἀ­γαπᾷ ὅ­λους, ἀ­κόμα καὶ τοὺς ἐ­χθρούς του, ἀγαπᾷ κ᾽ ἐ­κείνους ποὺ ἔχουν διαφορετικὴ θρησκεία.
Ὄχι λοιπὸν μὲ φανατισμό, ἀλλὰ μὲ ἀγάπη πρέπει νὰ ζοῦν οἱ Χριστιανοί, ἔστω καὶ ἂν ἔ­χουν τὶς θρησκευτικές τους διαφορές. Ὁ καθένας εἶνε ἐλεύθερος νὰ ἐκλέξῃ ὅποιο θρήσκευμα θέλει. Ὁ Χριστιανὸς ποὺ ἔχει κατανο­ήσει καλὰ τὸ πνεῦμα τοῦ Εὐαγγελίου ἀναγνω­ρίζει στὸν καθένα τὸ δικαίωμα αὐτό. Ἀγάπη καὶ ἐλευθερία· αὐτὲς εἶνε δύο βάσεις, πάνω στὶς ὁποῖες στήριξε τὴ θρησκεία του ὁ Ἰησοῦς ὁ Ναζωραῖος, καὶ γι᾽ αὐτὸ θὰ παραμείνῃ αἰωνία. Ἐκεῖνος ποὺ κήρυξε τὸ «Ἀγαπᾶτε ἀλ­λήλους» (Ἰω. 13,34), εἶπε καὶ τὸ «Εἴ τις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν» (Ματθ. 16,24). Ἀκοῦτε; «Ὅποιος θέλει…». Ὁ Χριστὸς δὲν χρησιμοποιεῖ βίαια μέσα γιὰ νὰ κάνῃ τὸν ἄλλο νὰ τὸν ἀκολουθή­σῃ. Διότι αὐτὸ δὲν εἶνε πίστις, εἶνε βία. Ὁ Μω­άμεθ χρησιμοποίησε τὸ σπαθὶ γιὰ νὰ ἐξαναγ­κάσῃ, ὁ Χριστὸς μόνο τὸ λόγο του. Μᾶς ἀφήνει ἐλεύθερους· ὄχι μόνο στὸ ζήτημα τῆς πίστεως, ἀλ­λὰ καὶ σὲ κάθε ἄλλο ζήτημα. Μᾶς λέει στὴν ἁ­γία Γραφή· Ἐμπρός σου, ἄνθρωπε, ἔβαλα δύο πράγματα· τὴ φωτιὰ καὶ τὸ νερό. Ὅπου θέλεις ἁπλώνεις τὸ χέρι σου. Ἐὰν τὸ βά­λῃς στὴ φωτιά, θὰ καῇς· ἐὰν τὸ βάλῃς στὸ νερό, θὰ δροσιστῇς. Διάλεξε ὅ,τι θέλεις (βλ. Δευτ. 30,19. Σ. Σειρ. 15,16).
Ἐλεύθεροι εἶνε οἱ συνάνθρωποί μας νὰ δια­λέξουν τὴ θρησκεία τους καὶ νὰ ζήσουν σύμφω­να μὲ τὶς δικές τους θρησκευτικὲς ἰδέες. Τὸ καθῆκον ποὺ ἔχουμε ἐμεῖς ἀπέναντί τους εἶ­νε νὰ τοὺς ἀγαποῦμε καὶ ποτέ νὰ μὴν τοὺς μισοῦμε γιὰ τὸ ζήτημα τῆς θρησκείας. Διότι τὸ μῖσος, ὁποιαδήποτε πρόφασι καὶ ἂν ἔχῃ, εἶνε μῖσος, κάτι ξένο πρὸς τὴν διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ. Τὸ μῖσος εἶνε τοῦ διαβόλου, ἡ ἀγάπη εἶνε τοῦ Χριστοῦ. Ἀπέναντί τους λοιπὸν ὀφεί­λουμε μόνο ἀγάπη.
2. Ἀλλ᾽ ἐὰν ἀπέναντι σ᾽ αὐτοὺς ὀφείλουμε ἀγάπη, ἔχουμε ὅμως καὶ ἄλλο καθῆκον ἀπέναντι σ᾽ ἐμᾶς. Ποιό εἶνε τὸ καθῆκον αὐτό; Ἂς τὸ ἀκούσουν ὅλοι· νὰ μείνουμε πιστοὶ καὶ ἀ­φω­σιωμένοι στὴν Ὀρθόδοξο Ἀνατολικὴ Ἐκκλη­σία μας, νὰ κρατήσουμε σφιχτά, παντοτεινά, αἰώνια τὴν Ὀρθόδοξο πίστι μας. Διότι ἡ πίστις ἡ Ὀρθόδοξος εἶνε ἕνας θησαυρός, ποὺ πρέπει πολὺ νὰ τὸν προσέξουμε καὶ νὰ τὸν φυλάξουμε μέσα στὴν καρδιά μας.
Καὶ ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας εἶνε θησαυρὸς πολύτιμος, αὐτὸ θ᾽ ἀποδείξουμε ἐ­δῶ. Παρακαλῶ νὰ δώσετε μεγάλη προσοχὴ σὲ ὅσα θὰ σᾶς πῶ. Διότι πρέπει, ἔστω καὶ μὲ λίγα λόγια, νὰ γνωρίσουμε ποιά εἶνε ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας. Δυστυχῶς δὲν τὴν γνωρίζουμε καλά. Καὶ γι᾽ αὐτὸ ἴσως πολλοὶ σήμερα τὴν περιφρονοῦν. Μοιάζουμε μ᾽ ἐκεῖνο τὸν χωρικὸ ποὺ ἔπεσε στὰ χέρια του ἕνα τσὲκ χιλίων δολλαρίων κι αὐτός, ἀγράμματος, δὲν ἦταν εἰς θέσιν νὰ ἐκτιμήσῃ τί ἀξία ἔχει· τὸ πέρασε ὅτι εἶνε ἕνα χαρτὶ χρωματισμένο, τό ᾽ρ­ριξε στὴ φωτιὰ καὶ τό ᾽καψε ὁ ἄθλιος. Ποὺ ἂν τὸ κρατοῦσε, ἂν ρωτοῦσε κάποιον ποὺ ξέρει νὰ διαβάζῃ, ἂν τὸ πήγαινε σὲ μιὰ τράπεζα, θὰ τὸ ἐξαργύρωνε, κ᾽ ἐκεῖ ποὺ εἶχε καλύβα θὰ ἔ­κτιζε ἀνάκτορο. Κάτι παρόμοιο παθαίνουμε καὶ μερικοὶ ὀρθόδοξοι. Ἔχουμε στὰ χέρια μας ἕ­να θησαυρό, δὲν τὸν γνωρίζουμε, καὶ γι᾽ αὐ­τὸ τὸν περιφρονοῦμε καὶ τὸν ἀφήνουμε ἐκτεθειμένο στοὺς κλέφτες. Εἶνε λοιπὸν καιρὸς νὰ τὸν ἐκτιμήσουμε καὶ νὰ τὸν φυλάξουμε. Γι᾽ αὐτὸ λέμε τώρα τὰ λόγια αὐτά.

* * *

1. Θησαυρὸς ἡ Ὀρθόδοξος πίστις μας. Γιατί; Διότι πρῶτα-πρῶτα ἡ Ὀρθόδοξος πίστις, στὴν ὁποία ἀνήκουμε κ᾽ ἐμεῖς, εἶνε ἡ ἀρχαιό­τερη ἀπὸ ὅλες τὶς λεγόμενες ἐκκλησίες. Κι ἀπὸ τὴν Παπικὴ «ἐκκλησία», κι ἀπὸ τὶς Προτε­σταντικὲς «ἐκκλησίες». Πόσων χρονῶν εἶ­νε ὁ Παπισμός; Ἄρχισε τὸ 800 μ.Χ., συνεπῶς εἶ­νε 1.200 περίπου ἐτῶν. Πόσων χρονῶν εἶνε ὁ Προ­τεσταντισμός; Ἄρχισε τὸ 1450. Τότε ἕ­νας Γερ­μανὸς μεταρρυθμιστής, ὁ Λούθηρος, κήρυξε ἐπανάστασι κατὰ τοῦ Πάπα καὶ ἔστρεψε μεγάλο μέρος τῆς Εὐρώπης στὴ νέα ὁμολογία, τὴν ὁποία ὠνόμασε «ἐκκλησία» τῶν Εὐαγγελικῶν. Ἀριθμεῖ ζωὴ πέντε αἰώνων. Πέντε αἰώνων ὁ Προτεσταντισμός, δώδεκα αἰώνων ὁ Παπισμός (τοῦ ὁποίου λίγοι ὀπαδοὶ ὀνομάζονται οὐνῖτες). Ἀλλὰ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἡ ζωὴ ἔχει ἡλικία δεκαεννέα (19) αἰώνων· εἶνε ὁ πρῶτος καὶ ἀρχέγονος Χριστιανισμός. Ἡ Ἀ­νατολικὴ Ὀρθό­δοξος Ἐκκλησία εἶνε ἡ κούνια τοῦ Χριστιανισμοῦ. Ἐδῶ στὴν Ἀνατολικὴ Ἐκ­κλησία ἔζησε τὰ πρῶ­τα χρόνια, μεγάλωσε καὶ ἀνδρώθηκε καὶ αὐ­ξήθηκε σὲ δέντρο μεγάλο ὁ Χριστιανισμός. Ἀνοῖξτε τὰ Εὐαγγέλιά σας. Μελετῆστε τὶς Πρά­ξεις τῶν ἀποστόλων.
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου